• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-12-2025
TheVMaster schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:32:
[...]

:> O+

[...]

Is misschien niet eens heel onverstandig.. :9
Is t echt zo erg? We hebben met Forza 4 iemand in de club gehad die niet meer wist welke kant hij op moest gaan nadat hij gespind was.

XboxLive: Dave 130R

Earzz schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:56:
[...]

Is t echt zo erg? We hebben met Forza 4 iemand in de club gehad die niet meer wist welke kant hij op moest gaan nadat hij gespind was.
Het is nog erger... Geloof me, recht uit rijden is al moeilijk met hem, laat staan dat er bochten aan komen. Zelf met alle assists aan, dus incl. stuur en rem hulp is hij levensgevaarlijk. Gelukkig kan je colissions uit zetten. Iets wat ook altijd gebeurd wanneer Guido mee doet.

Cogitationis poenam nemo patitur

Verwijderd

Gaat Halo 5 1080p worden of wordt het onder de nieuwe marketingterm "dynamisch" gepromoot, omdat het sporadisch 1080p zal zijn?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2015 17:11 ]

Rossi46 schreef op maandag 28 september 2015 @ 01:14:
Kinect is zo dood als een pier. Je komt het ook al geruime tijd in geen enkele fatsoenlijke game meer tegen.

Nee, als ik jou was zou ik de centen voor Kinect in je zak houden.
Beetje kort door de bocht vind je niet ?
Ik zou namelijk niet meer zonder willen.
In het begin had ik ook nog zoiets van, beetje overbodig dat ding.
Totdat hij weg was voor reparatie / vervanging, dan pas merk je hoe verdomd handig die Kinect eigenlijk is.
Xbox On en hele entertainment circus springt aan.
Volume up/down, Mute, Record That, Snap Party etc etc.
Scheelt zo veel handelingen terwijl je gewoon lekker door kan gamen.
Qua games gebruik ik het zelden, in Ryse en Tomb Raider werkt het wel aardig overigens.
Bullet NL schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:38:
[...]
Het is nog erger... Geloof me, recht uit rijden is al moeilijk met hem, laat staan dat er bochten aan komen. Zelf met alle assists aan, dus incl. stuur en rem hulp is hij levensgevaarlijk. Gelukkig kan je colissions uit zetten. Iets wat ook altijd gebeurd wanneer Guido mee doet.
Lees : 'Mij is laatst het snot voor de ogen gereden door Guido, na de eerste bocht gaf hij me het nakijken en heb de achterstand nooit meer in kunnen halen. Dus nu ga ik net doen alsof HIJ heel slecht rijd en IK altijd netjes binnen de curbstones blijf'
Nee, dit verhaal komt mij iets te bekend voor :z

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Je zegt dat het een non-issue is, maar ik zeg dat er momenteel voor mij geen mogelijkheid is om audio anders dan via Kinect-chat over de speakers te laten gaan. Als ik het via kabeltje doe, dan hoor ik gewoon niemand meer praten. Ook als ik game-audio uit zet niet.

En ja een kabeltje vind ik rete-irritant. Dat mag ik toch vinden? Dat mag ik toch ook onderbouwen met het feit dat elk ander platform de mogelijkheid bied om alles draadloos aan te leveren? De techniek is de belemmering niet, Microsoft wel.

En ja, ik heb gewoon een dure headset op mn kop. Nu sinds een week een Astro A50 met jawel ook een kabeltje (waar ik dus geen jota aan heb). Of als de Xbox App zou werken, zou ik die gewoon kunnen gebruiken voor de chat. Maar dat gaat dus niet. Wederom: issue van Microsoft.

Dan kun je wel stellen dat anderen mee moeten werken of dat het klinkt als een badkuip, maar dat is een drogreden. MS biedt momenteel gewoon niet genoeg opties.

En ja, mijn Kinect zal ook niet perfect klinken of soms zelfs hinder veroorzaken. Maar net als met de Forza Assists, maak je er imo gewoon een te groot probleem van.

offtopic:
Overigens fijn dat je me meldt dat ik niet altijd welkom ben in parties. Jammer dat dat toch weer achter mn rug moet ipv in mijn gezicht (of nou ja de party) te zeggen

Martinspire - PC, PS5, XSX

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 17:10:
Gaat Halo 5 1080p worden of wordt het onder de nieuwe marketingterm "dynamisch" gepromoot, omdat het sporadisch 1080p zal zijn?
Maakt toch niets uit! Je kan het alleen op de XO spelen! ;)
Hier een linkje met wat info:
[YouTube: Halo 5 Guardians Xbox One Hands-On Tech Analysis/Frame-Rate Test \Work-In-Progress]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:45
justifire schreef op maandag 28 september 2015 @ 17:39:
[...]

Totdat hij weg was voor reparatie / vervanging, dan pas merk je hoe verdomd handig die Kinect eigenlijk is.
Qua games gebruik ik het zelden, in Ryse en Tomb Raider werkt het wel aardig overigens.

[...]

Lees : 'Mij is laatst het snot voor de ogen gereden door Guido, na de eerste bocht gaf hij me het nakijken en heb de achterstand nooit meer in kunnen halen. Dus nu ga ik net doen alsof HIJ heel slecht rijd en IK altijd netjes binnen de curbstones blijf'
Zal best. Maar feit is dat bijna niemand het koopt en er niets voor ontwikkeld wordt.

De enige nuttige feature vind ik het "record that" verhaal. Maar om daar nou dik 100 euro voor uit te gaan geven...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

[...]
Ben jij ook weer wakker? >:)

Jij valt ook in de allerlaagste Forza categorie.... Ook niet verwonderlijk dat je 6 nog niet hebt gehaald ;)
Je hebt overigens wel gelijk dat zo'n beetje iedereen beter is dan jij, Hoe jij die Panigale de bocht om krijgt is mij dan ook een raadsel. Maar aan de andere kant, ik heb ook al eens te horen gekregen dat jij ook op de brommer rond rijd als een natte krant :P ;)

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08-2025
Bullet NL schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:20:
[...]

Jij valt ook in de allerlaagste Forza categorie.... Ook niet verwonderlijk dat je 6 nog niet hebt gehaald ;)
Je hebt overigens wel gelijk dat zo'n beetje iedereen beter is dan jij, Hoe jij die Panigale de bocht om krijgt is mij dan ook een raadsel. Maar aan de andere kant, ik heb ook al eens te horen gekregen dat jij ook op de brommer rond rijd als een natte krant :P ;)
Willy's Jeep, met hoef ik denk ik niet te zeggen

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

job115 schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:33:
[...]

Willy's Jeep, met hoef ik denk ik niet te zeggen
Cheater!!!!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-01 20:46
Was dit weekend in Duitsland en daar hadden ze voor 369 de One met Fia 16 en 2 controllers en 10E Live points en 3 maanden Live Gold. Geen slechte deal.
Tis dat ik er al een heb ;-)

Nu Fifa 16 nog van iemand los weten te peuteren voor een klein prijsje ;-)
De eerste bundel die ze deze week aankondigen is inderdaad met Rise of the Tombraider: http://mjr.mn/1MAWrI9

Gamertag: FinrazielNL

• ktf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-01 21:00

ktf

Ze hebben beloofd dat hij "meestal" 1080p zal zijn, en naar 900p zal droppen "als het echt niet anders kan". Hoevaak dat is, blijft gissen.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:45
Zoals hierboven al wordt gezegd; het zal vaak 1080p zijn maar niet altijd. Echter wel altijd 60fps, vandaar die dynamische resolutie. En dat lijkt erg goed uit te pakken.

Zie hier de uitleg van Digital Foundry

[ Voor 10% gewijzigd door Rossi46 op 28-09-2015 19:50 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:29

TheVMaster

Moderator WOS
[...]

[...]

KINECT rules idd....om de redenen die jij aandraagt. Dat wordt straks met Cortana alleen nog maar beter. En wat Bullet betreft......helemaal eens..... O-)

Verwijderd

Is er een manier om onbekenden automatisch te muten? Hoewel het hilarisch is om mond ademende, vooral Britse, boze mensen te horen, wil ik wel eens een potje FIFA zonder geschreeuw. Extra top als terugzetten simpel is. In shooters wil ik kunnen horen wat mensen zeggen.

Net ook, hij met zijn top PL FUT team tegen mijn Bundesliga equipje waarvan ik de helft van de spelers niet ken. Ik sta voor, alleen maar schreeuwen. "Why has he still got the ball?!?". Misschien omdat je hem niet afpakt terwijl ik alleen maar recht door loop omdat ik niet eens weet hoe skillmoves werken. FUT mannetjes vinden rondtikken en hard schieten niet leuk merk ik. :)
TheVMaster schreef op maandag 28 september 2015 @ 20:38:
[...]

KINECT rules idd....om de redenen die jij aandraagt. Dat wordt straks met Cortana alleen nog maar beter. En wat Bullet betreft......helemaal eens..... O-)
:)F

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• harrytasker
  • Niet online
Guns, gote & canoli is echt een leuk spelletje, leuk getekend, leuk verhaaltje, maar man oh man wat kakt de framerate vaak in, mag wel iets aan gedaan worden, zo spannend is het nu ook weer niet wat graphics betreft.

Verwijderd

Xbox UI _O_. Je merkt pas echt wie de software ontwikkelaar is als je die van Sony en Microsoft om en om gebruikt. Ik dacht dat mijn PS4 stil was maar een Xbox One is echt geruisloos.
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:37:
Xbox UI _O_. Je merkt pas echt wie de software ontwikkelaar is als je die van Sony en Microsoft om en om gebruikt. Ik dacht dat mijn PS4 stil was maar een Xbox One is echt geruisloos.
Haha mja, Sony heeft flinke stappen gezet ten opzichte van de PS3 (wat ik imo een ramp blijf vinden om mee te werken), maar MS blijft gewoon een tikkeltje beter. Ben benieuwd wanneer de preview op mijn console neerploft.

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-11-2025
Bullet NL schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:20:
[...]

Ik heb, als oude bok, een keer met jullie meegedaan. Nadat ik jullie in de eerste bocht ver uit beeld zag verdwijnen en mijn eigenwaarde een flinke deuk kreeg maar besloten niet meer online te racen :)

Xbox Live: Ofthewell NL

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-01 13:49
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:37:
Mijn Xbox One is alles behalve geruisloos, ik hoor een lichte zoem, zelfs wanneer hij uit staat (in de nacht dus).

Ik heb overigens wel een witte, dus weet niet of het dan misschien aan de batch ligt.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20

v8power67

Psn: Mausosaurus

Digital foundry zegt dat hij grotendeels op 1344x1080 draait. En met cutscenes en indoor scenes wel eens naar full hd (1920x1080) kan komen. Dus het is idd 1080pr, dynamische en eigenlijk zoals meeste games met dynamische resolutie grotendeels van de tijd op laagste resolutie zal draaien
622080 pixels lager dan 1080p. Iets van 33% lager.

Bron:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1117765

[ Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 28-09-2015 22:49 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

v8power67 schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:45:
[...]

Digital foundry zegt dat hij grotendeels op 1344x1080 draait. En met cutscenes en indoor scenes wel eens naar full hd (1920x1080) kan komen. Dus het is idd 1080pr, dynamische en eigenlijk zoals meeste games met dynamische resolutie grotendeels van de tijd op laagste resolutie zal draaien

Bron:
Boeit niet, die 60 fps is in een shooter veel belangrijker. Wie de tijd heeft om in detail in een mutiplayer door de map te dwalen heeft geen idee van de bedoeling. Die 60 fps is extreem fijn...
Hairball schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:20:
[...]

Ik heb, als oude bok, een keer met jullie meegedaan. Nadat ik jullie in de eerste bocht ver uit beeld zag verdwijnen en mijn eigenwaarde een flinke deuk kreeg maar besloten niet meer online te racen :)
Serieus? Nee toch... Gewoon online dat ding!

[ Voor 20% gewijzigd door Bullet NL op 28-09-2015 23:00 ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-01 20:00
Bullet NL schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:59:
[...]

Boeit niet, die 60 fps is in een shooter veel belangrijker. Wie de tijd heeft om in detail in een mutiplayer door de map te dwalen heeft geen idee van de bedoeling. Die 60 fps is extreem fijn...
Heb twee maanden terug Fallout 3 op medium zonder mods gespeeld op mijn oude laptop. Het viel me niet eens op dat de graphics allesbehalve 2015 waren. Als een game goed is let je daar niet op. Ga je wel op dat soort dingen letten dan speel je een game die je totaal niet boeit.
Ik heb ook liever uber graphics, maar die alleen kunnen van een rukgame geen goede of hele goede game maken. Kijk naar het succes van WoW met de ZX Spectrum graphics (bij wijze van spreken) en het jarenlange succes van de game.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Ofthewell
  • Laatst online: 08-11-2025

[...]

Serieus? Nee toch... Gewoon online dat ding!
Als jullie niet te hard lachen ;) en me nog een keertje willen hebben rij ik binnenkort nog wel een keertje mee.

Xbox Live: Ofthewell NL

Verwijderd

Sheva schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:22:
[...]

Mijn Xbox One is alles behalve geruisloos, ik hoor een lichte zoem, zelfs wanneer hij uit staat (in de nacht dus).

Ik heb overigens wel een witte, dus weet niet of het dan misschien aan de batch ligt.
Ik heb ook een witte, die van mij is echt niet te horen, tenzij je je oren op de ventilator legt en dan nog hoor je de fan zeer zacht werken. Alleen heb ik wel een slechte controller. De vibratie maakt teveel geluid en is amper te voelen. Maar vandaag erover gebeld en mag het opsturen, zodat het omgeruild wordt. Anders verkoop ik het en haal ik de witte lunar controller.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2015 23:55 ]

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-01 18:16

Decennia

VECTORHEAD

Mijn xbox hoor je alleen de HDD, omdat hij op standby modus staat. Niks mis mee, geen last van :)
Halo 5 ziet er fantastisch uit, helaas komt fallout en battlefront daarna al snel... keuzes keuzes keuzes. En dan heb ik nog maar een maandje voor MGS...

Ben wel weer toe aan een cool online spelletje, want altijd singleplayer games spelen wordt toch wel een beetje saai... naast Fifa...

Gegroet!

Morgen komt THPS5 uit, maar er zijn dus nog geen reviews uitgegeven. Dat kan geen goed teken zijn. Tel daar ook al de negatieve previews bij en ik denk dat Tony Hawk en Activision weer gigantisch op hun muil gaan. Ziet er ook gewoon uit als een PS2 game met verder nog steeds alle fouten waardoor mensen zijn afgehaakt. Oja en het wordt een fullprice game. Ik gok een goede contender voor slechtste game van het jaar...

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 29-09-2015 00:41 ]

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 00:39:
Morgen komt THPS5 uit, maar er zijn dus nog geen reviews uitgegeven. Dat kan geen goed teken zijn. Tel daar ook al de negatieve previews bij en ik denk dat Tony Hawk en Activision weer gigantisch op hun muil gaan. Ziet er ook gewoon uit als een PS2 game met verder nog steeds alle fouten waardoor mensen zijn afgehaakt. Oja en het wordt een fullprice game. Ik gok een goede contender voor slechtste game van het jaar...
Ik gok dat de controls weer even beroerd zijn als bij de arcade versie voor de 360. Zo veel nostalgie gesloopt door Activision! De nieuwe haal ik alleen als de reviews over controls goed zijn. Hij moet weer spelen als de PS1!

http://www.storeparser.com/en-US/xbox-one/deals/

Nieuwe deals. Shadow of Morder goty voor $16 is niet verkeerd. Voor de rest weinig boeiends kunnen vinden tussen de add-ons voor een fighter, een remake van Another World en een paar spellen die gwg zijn geweest.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2015 08:19 ]

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:34
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:16:
[...]

http://www.storeparser.com/en-US/xbox-one/deals/

Nieuwe deals. Shadow of Morder goty voor $16 is niet verkeerd. Voor de rest weinig boeiends kunnen vinden tussen de add-ons voor een fighter, een remake van Another World en een paar spellen die gwg zijn geweest.
omgerekend 8,- uit de canadian store is geen geld! maar vraag me een beetje af... dit zijn toch zo goed als assasins creed machenics?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:48

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

mfreriks schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:38:
[...]

omgerekend 8,- uit de canadian store is geen geld! maar vraag me een beetje af... dit zijn toch zo goed als assasins creed machenics?
Eerder Ubi mechanics: als je FC 4 en AC gespeelt hebt; dan is dit niet heel veel anders (torens unlocken om de kaart vrij te spelen, vermoord iemand hier, vermorod iemand daar, get resources ABC enz.)

Maar het is wel een toffe wereld en sich. De special moves zijn mooi gedaan en als je een beetje LOTR fan bent is het hoe dan ook al fantastich om rond te rennen in deze wereld :P

Ik heb het spel een tijd terug gekocht met de Season Pass en het was een leuke game. Maar ik ben dan ook AC addict, dus het was hoe dan ook wel in mijn straatje :Y

[ Voor 11% gewijzigd door Notna op 29-09-2015 08:53 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• mfneed
Notna schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:53:
[...]

Eerder Ubi mechanics: als je FC 4 en AC gespeelt hebt; dan is dit niet heel veel anders (torens unlocken om de kaart vrij te spelen, vermoord iemand hier, vermorod iemand daar, get resources ABC enz.)

Maar het is wel een toffe wereld en sich. De special moves zijn mooi gedaan en als je een beetje LOTR fan bent is het hoe dan ook al fantastich om rond te rennen in deze wereld :P

Ik heb het spel een tijd terug gekocht met de Season Pass en het was een leuke game. Maar ik ben dan ook AC addict, dus het was hoe dan ook wel in mijn straatje :Y
Is dus net iets waar ik niet zo veel mee heb... AC... maar voor 8,- kan ik deze bijna niet laten liggen vind ik zelf xD Maar het probleem is(denk dat meerdere mensen dat hebben) dat de aanbiedingen te snel achter elkaar komen :+ heb nog flink wat games wat ik moet uitspelen... daarnaast ook een aantal games wat je kan blijven doen (diablo 3 vooral, Destiny (nog niet zeker hoe lang dit leuk blijft)) mijn backlog is inmens groot heb ik het gevoel 8)7
Wel apart dit: Project Spark wordt volledig gratis:
http://www.windowscentral...completely-free-october-5

Vraag me af hoe ze er dan aan denken te verdienen of dat ze er eigenlijk gewoon mee stoppen.

• Notna

Notna

Where are you?®

mfreriks schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:06:
[...]

Is dus net iets waar ik niet zo veel mee heb... AC... maar voor 8,- kan ik deze bijna niet laten liggen vind ik zelf xD Maar het probleem is(denk dat meerdere mensen dat hebben) dat de aanbiedingen te snel achter elkaar komen :+ heb nog flink wat games wat ik moet uitspelen... daarnaast ook een aantal games wat je kan blijven doen (diablo 3 vooral, Destiny (nog niet zeker hoe lang dit leuk blijft)) mijn backlog is inmens groot heb ik het gevoel 8)7
#FWP:

1. Ik moet COD: AW nog uitspelen (zit op 20% oid)
2. Ik moet Shadow of Mordor nog de expansion uitspelen
3. The Taken King is een dagelijks iets, maar ook daar gaat tijd in zitten :+
4. Tomb Raider (was free met gold )
5. Ik moet Thief nog uitspelen

En dan is over krap een maand ook nog eens AC:Syndicate die uit komt, kerst komt er ook aan en heb ik weer wat dingen op het lijstje staan (Arkham Knight, Fallout 4, Halo 5 etc.)

*zucht* :P :+

• Ereaser
  • Laatst online: 31-03-2025
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 20:54:
Is er een manier om onbekenden automatisch te muten? Hoewel het hilarisch is om mond ademende, vooral Britse, boze mensen te horen, wil ik wel eens een potje FIFA zonder geschreeuw. Extra top als terugzetten simpel is. In shooters wil ik kunnen horen wat mensen zeggen.

Net ook, hij met zijn top PL FUT team tegen mijn Bundesliga equipje waarvan ik de helft van de spelers niet ken. Ik sta voor, alleen maar schreeuwen. "Why has he still got the ball?!?". Misschien omdat je hem niet afpakt terwijl ik alleen maar recht door loop omdat ik niet eens weet hoe skillmoves werken. FUT mannetjes vinden rondtikken en hard schieten niet leuk merk ik. :)
In je eentje in party chat gaan zitten :P

• v8power67

v8power67

[...]

Owh waarom uberhaubt dan next gen console ? gewoon cod op last gen en gaan dan toch ?
Graphics maken wel degelijk uit, tuurlijk 60fps is leuk, maar halo is nooit 60fps geweest, dus is niet ineens een must. Vond de beelden van halo 5 er namelijk best slecht uitzien, graphics wise.
Kan dan wel 60fps zijn, maar blijft een minder mooi spel. Als dan door de dynamische resolutie ook nog eens het beeld soms heel uitgesmeerd blurry wordt...
Ik weet in ieder geval dat dit niet mijn spel wordt. Zou me gaan irriteren eraan... sowieso geen fan van 343 halo's.

• mfneed
Notna schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:09:
[...]

#FWP:

1. Ik moet COD: AW nog uitspelen (zit op 20% oid)
2. Ik moet Shadow of Mordor nog de expansion uitspelen
3. The Taken King is een dagelijks iets, maar ook daar gaat tijd in zitten :+
4. Tomb Raider (was free met gold )
5. Ik moet Thief nog uitspelen

En dan is over krap een maand ook nog eens AC:Syndicate die uit komt, kerst komt er ook aan en heb ik weer wat dingen op het lijstje staan (Arkham Knight, Fallout 4, Halo 5 etc.)

*zucht* :P :+
Als ik mijn lijstje zo bekijk is het eerste wat ik denk, hmm zo ziet een verslaving er dus uit :+ ook mijn wishlist redelijk...:P

Te doen:
Beatbuddy
Gears of war 1-4
Halo MMC (zo goed als klaar, alleen nog flink achievements kille)
The witcher 3
Borderlands 1-2-1.5 (wel een heel eind met 1.5 en 2)
tales of the borderlands (wanneer ep 5 released)
ori (bijna klaar)
Lara croft ToO
Dying light
Lords of the fallen
FC4
Sunset overdrive (kan er niet inkomen)
AC: BF

dan staat Halo5, Fallout 4, the division en Star wars nog op mijn lijstje...

Lijstje is verre van compleet

• Notna

Notna

Where are you?®

mfreriks schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:45:
[...]

Als ik mijn lijstje zo bekijk is het eerste wat ik denk, hmm zo ziet een verslaving er dus uit :+ ook mijn wishlist redelijk...:P

Te doen:
Beatbuddy
Gears of war 1-4
Halo MMC (zo goed als klaar, alleen nog flink achievements kille)
The witcher 3
Borderlands 1-2-1.5 (wel een heel eind met 1.5 en 2)
tales of the borderlands (wanneer ep 5 released)
ori (bijna klaar)
Lara croft ToO
Dying light
Lords of the fallen
FC4
Sunset overdrive (kan er niet inkomen)
AC: BF

dan staat Halo5, Fallout 4, the division en Star wars nog op mijn lijstje...
Halo MCC en de nieuwe TR staan hier ook op de wish/to complete list :X

• mfneed
Notna schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:46:
[...]

Halo MCC en de nieuwe TR staan hier ook op de wish/to complete list :X
Ben ik idd de nieuwe TR ook nog vergeten :+
v8power67 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:39:
[...]

Owh waarom uberhaubt dan next gen console ? gewoon cod op last gen en gaan dan toch ?
Graphics maken wel degelijk uit, tuurlijk 60fps is leuk, maar halo is nooit 60fps geweest, dus is niet ineens een must. Vond de beelden van halo 5 er namelijk best slecht uitzien, graphics wise.
Kan dan wel 60fps zijn, maar blijft een minder mooi spel. Als dan door de dynamische resolutie ook nog eens het beeld soms heel uitgesmeerd blurry wordt...
Ik weet in ieder geval dat dit niet mijn spel wordt. Zou me gaan irriteren eraan... sowieso geen fan van 343 halo's.
De prestaties volgens DigitalFoundry vallen op de 8vs8 player maps best mee, door het hele spel heen draait hij op 60fps. tijdens de 8vs8 draait hij bijna volledig op 1080p, gezien de stap die 343 heeft weten te zeten van af de gamescom demo, de alfa versie die DigitalFoundry heeft kunnen analyseren is nog niet klaar, DigitalFoundry spreekt de verwachting uit dat 343 het spel in de final nog beter weet te optimaliseren.

Maar goed, als het niet jou spel wordt, je er aan gaat irriteren... Dan haal je hem toch gewoon niet? Dan hoef jij je er hier ook niet druk over te maken. Kortom, gewoon wachten op de final, dit is allemaal alfa en beta geneuzel. Waarbij DigitalFoundry al aangeeft dat ze niet eens direct van een bron af hebben kunnen testen.

• v8power67

v8power67

Ik hoop het voor degene die de game kopen. Maar ik zal niet snel een 343 halo kopen. Halo4 was mooi voor last gen maar was niet echt halo waardig.
De mcc is een gedrocht geworden helaas.
En nu lijkt het dat ze gaan voor 60fps en graphics op 2e plek. Opzich weinig mis mee. Maar heb niet veel vertrouwen in 343 studios. Ben erg benieuwd wat de reviews ervan vinden. Misschien haal ik hem alsngoed ontvangen wordt en broertje hem ook wil spelen(hij als groots bungie halo fan). Anders misschien een aanbieding afwachten.

• Mikayu
  • Laatst online: 19-01 17:31

Mikayu

.srt

Halo 5 gaat hier ook wel komen, mede dankzij mijn broertje die dan online wil knallen
Gisteren ook al Forza 6 aangeschaft om hem eruit te vlammen :P Laatste die ik gespeeld heb was deeltje 4 en die voelde echt anders aan.

• Ereaser
v8power67 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:00:
En nu lijkt het dat ze gaan voor 60fps en graphics op 2e plek
Zou eigenlijk willen dat meer studios dit deden :P

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-01 13:06
v8power67 schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:45:
[...]

Bron:
Mooi hoe verschillend mensen zijn... jij leest dat hij grotendeels op 1344x1080 draait, ik lees dat deze niet lager gaat en dat de resolutie continue tussen de ondergrens van hierboven en Full HD zal zitten :)

Verwijderd

Ereaser schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:32:
[...]

Hmm, goede. Wel op invite only voordat mensen me uit mijn rustig avondje komen schreeuwen met hun Kinect. ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:35:
[...]

Hmm, goede. Wel op invite only voordat mensen me uit mijn rustig avondje komen schreeuwen met hun Kinect. ;)
Ereaser schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:32:
[...]

Hahahahahaha, Boys toch..... Iedereen op mute..... :D :D :+
Ik hoop het voor degene die de game kopen. Maar ik zal niet snel een 343 halo kopen. Halo4 was mooi voor last gen maar was niet echt halo waardig.
En nu lijkt het dat ze gaan voor 60fps en graphics op 2e plek. Opzich weinig mis mee. Maar heb niet veel vertrouwen in 343 studios. Ben erg benieuwd wat de reviews ervan vinden. Misschien haal ik hem alsngoed ontvangen wordt en broertje hem ook wil spelen(hij als groots bungie halo fan). Anders misschien een aanbieding afwachten.
Joh, maakt het je nou niet zo moeilijk, het spel is nog niet eens uit. Er is nog niemand die de laatste versie van het spel heeft kunnen zien, dus over de grafische pracht en praal valt ook nog niet zo heel veel te zeggen.

Ik vindt het wel heel sociaal van je dat je een spel probeert neer te sabelen zonder dat je hem zelf gaat kopen, uit oogpunt voor anderen als ware (voor degene die de game gaan kopen). Echt top dat jij je er zo druk over kan maken. Een van de exclusieve titels van de Xbox One moet natuurlijk wel op zijn plek gezet worden, en dan het liefst zo vroeg mogelijk. Wel goed om te lezen dat je al een beetje aan het terug krabbelen bent, je haalt het tenslotte misschien toch, althans dat schrijf je. Dus wie weet zien we elkaar wel in Halo 5....

Wel het liefst met headset, dus niet via Kinect microfoon... :+

[ Voor 77% gewijzigd door Bullet NL op 29-09-2015 12:55 ]

Martinspire schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:07:
Wel apart dit: Project Spark wordt volledig gratis:
http://www.windowscentral...completely-free-october-5

Vraag me af hoe ze er dan aan denken te verdienen of dat ze er eigenlijk gewoon mee stoppen.
Spel zelf is erg grappig, leuke potentie, maar de 'settings' vond ik veel te kiddy-achtig. Alles beetje cartoony overkill, al zitten er een paar geweldige creaties tussen die best grappig zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-01 18:53
Is bij jullie allemaal de One echt zo super stil?
Ik lees dingen als "geruisloos" / "oor erop leggen om wat te horen" etc...

Bij mij staat de One in een kast, waarvan ik de deur open moet laten staan omdat het ding het anders te heet krijgt (terwijl er boven de console een kleine 30 cm ruimte is en aan zij-/achterkant ca 10 cm).
Ik hoor in home-screen de ventilator licht blazen, zowel van de console als de powerbrick.
Tijdens het gamen hoor ik hem ook op momenten dat het spel even "stil" is ...

Het geluid valt in het niet t.o.v de eerste generatie 360 die ik hiervoor had, dat was gewoon een stofzuiger ;-)

Wat is nu "normaal"?
Heb de One nu 10 maanden, dus mocht ik er iets mee moeten doen: nu valt het ws nog binnen garantie?
smoken schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:56:
Wat is nu "normaal"?
Heb de One nu 10 maanden, dus mocht ik er iets mee moeten doen: nu valt het ws nog binnen garantie?
Normaal in mijn optiek is dat je het niet 'zomaar' hoort, enkel wanneer je er echt naar gaat luisteren, maar normaal gebruik amper/niet opvalt.

Als het stil in mijn kamer is, hoor ik het 'geluid' van dat ding wel (nagenoeg elk mechanisch iets met lucht maakt wel geluid), maar het is niet dat het tijdens browsen of TV kijken hoor. Mijne eerste xbox had echt dat 'aanloop' geluid, aanzienlijk stuk harder.

Maar ik hoor bv heel die powerbrick niet, ding ligt naast mijn meubel en muur in, enkel als ik er echt naar luister dat ik wat hoor.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Mikayu

Mikayu

.srt

Ik hoor de mijne ook niet, alleen een vage weep weep geluid van een startende hdd. Ding heeft minimale ruimte rondom en de voeding ligt bovenop die van de 360 in een ander compariment. Vergeet hem ook regelmatig uit te zetten

Tijdens het gamen geen idee.. Vol 9.1 surround aan en de beamer maakt ook al het nodige aan lawaai :P

Bij mij staat de One in een kast, waarvan ik de deur open moet laten staan omdat het ding het anders te heet krijgt (terwijl er boven de console een kleine 30 cm ruimte is en aan zij-/achterkant ca 10 cm).
Ik hoor in home-screen de ventilator licht blazen, zowel van de console als de powerbrick.

Het geluid valt in het niet t.o.v de eerste generatie 360 die ik hiervoor had, dat was gewoon een stofzuiger ;-)

Wat is nu "normaal"?
Haal hem eens uit de kast, jou situatie is sowieso niet aan te bevelen. kijk eens wat hij dan doet, dat hij begint te blazen is puur een teken dat hij te warm staat.

• Notna

Notna

Where are you?®

Wat is nu "normaal"?
Geen 1 console gaat in een dergelijke set up geruisloos zijn. Immers kan hij niet echt goed koude lucht aanzuigen en dus gaat de fan harder blazen. Ik heb hier de consoles in een semi dichte kast staan (voorkant is open), maar om eerder genoemd probleem tegen te gaan heb ik 2 x een 120mm fan op een temp controller aangesloten. Indien 1 van de console aangaat en de temp meer dan 7 graden stijgt, gaan de fans aan om koude, frisse lucht aan de voorkant naar binnen te zuigen en gaat de warme lucht aan de achterkant er weer uit.

Als ik het geluid van de speakers uitzet en het doodstil is in de kamer, hoor ik de 2 x 120mm fans draaien, maar de XBO zelf totaal niet (en de brick al helemaal niet). En ik hoor die fans wel draaien, maar met ~7 dB aan geluid is dat te verwaarlozen

Als ik de fans overigens uitschakel, hoor ik de XBO alleen 'iets' meer lawaai maken als ik een gamesessie van meer dan 3 uur heb op een warme dag (laten we zeggen ambient temp rond de 22 graden).

Verwijderd

Wat is nu "normaal"?
Die van mijn hoor ik echt niet. Ding is zeer stil, ben er zelfs zeer verbaast over. Misschien het geluk gehad dat ik net de juiste Xbox One bundel uit de stapel heb weten op te pikken, maar als ik zelfs game met het geluid uit, en er een 50 centimeter vanaf sta, dan hoor ik het nog steeds niet. Pas wanneer ik mijn oren op de ventilator leg. Maar ook dat is zachtjes.

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-01 09:47
Ik hoor wel eens het geluid van een hdd die 'kraakt' terwijl die zoekt :-). Nog iemand? Maar daar maak ik me niet druk om - bij een pc hoor je dat ook wel eens.

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-01 20:36
Gaan we nou weer pagina's vullen met het wel of niet horen van de Xbox? Dit is al meerdere keren terug gekomen.
Vergeleken met de 360 is hij fluisterstil. Er zit een ventilator in dus niet zo gek dat je iets hoort. Is het 360 like zou ik me zorgen maken. Hoor je een ventilator, dan niet.

• smoken
  • Laatst online: 18-01 18:53
Dank allemaal voor de reactie's!
Het is verre van het geluid dat de 360 produceerde, dus zal het wel goed zitten!

Heb al gaten aan de achterkant van de kast gemaakt, maar wellicht is dat nog steeds niet genoeg ruimte om goed te ademen. Ga ik daar eerst maar eens wat aan proberen te doen!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-01 14:44
smoken schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:02:
Dank allemaal voor de reactie's!
Het is verre van het geluid dat de 360 produceerde, dus zal het wel goed zitten!

Heb al gaten aan de achterkant van de kast gemaakt, maar wellicht is dat nog steeds niet genoeg ruimte om goed te ademen. Ga ik daar eerst maar eens wat aan proberen te doen!
haal je xdoos eens uit de kast,zet hem er bovenop of er naast,zal vast wonderen doen d:)b

• rubensollie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-01 16:38
Had zelf ook aan het begin een witte xbox gekocht met Sunset Overdrive. Heb hem 6 keer moeten inwisselen, aangezien de fan nogal een vreemd geluid maakte. Gelukkig doet de Media Markt hier nooit moeilijk, dus had hem op het laatst maar omgewisseld voor een zwarte met AC: Unity. Deze is fluisterstil. Ik gok dus dat in sommige batches de fan niet optimaal is. Wel gratis Sunset Overdrive hierdoor :)

XBOX Live Gamertag: Rubensollie NL

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-01 10:22

Wat is nu "normaal"?
De mijne is gewoon fluisterstil.
Je moet echt superman oren hebben wil je iets horen zoemen of blazen.
Enige moment dat je hem even voor 10 seconden zeer hard hoort blazen is net als je gedaan met spelen hebt en een ander spel wil opstarten.....dan gaat die 10 seconden als een orkaan tekeer om direct daarna weer fluisterstil te worden.
Het is echt een genot om naar te luisteren zo een stille doos :)

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

mike0001 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:54:
Gaan we nou weer pagina's vullen met het wel of niet horen van de Xbox? Dit is al meerdere keren terug gekomen.
Vergeleken met de 360 is hij fluisterstil. Er zit een ventilator in dus niet zo gek dat je iets hoort. Is het 360 like zou ik me zorgen maken. Hoor je een ventilator, dan niet.
Snap ook niet goed de meerwaarde hiervan, als ik aan het gamen bent staat het geluid aan, goede fan die daar overheen komt qua dB :P
En als ik niet game staat de console uit en hoor ik hem dus ook niet.

Nu zijn we trouwens 2 jaar verder en nu zie ik hier nog steeds dezelfde personen zaniken over de resolutie ? :')
Get used to it, of koop een pc :z

• Mikayu

Mikayu

.srt

Dat een resolutie die sinds 1998 wordt gebruikt nog niet eens voor elkaar is, is ook een beetje triest.
Wat dat betreft snap ik het gezanik wel.

Maar idd, niet alles hoeft elke keer weer terug te komen zoals geluidsproductie, falende controllers, euroknallers uit buitenlandse stores, blehrende kinect kinders en te weinig pixels. Hmm, blijft het akelig stil dan ineens hier :P

Verwijderd

Als je zelfs de hardware hier niet kunt bespreken, terwijl het topic daarvoor bedoelt is, dan kun je net zo goed het hele topic opdoeken, aangezien alles al besproken is, op de nieuwste games na (wat eigenlijk al in andere topics thuis hoort). Of te wel de mensen die zich daaraan storen kunnen beter een eigen topic beginnen.

Overigens gedraagt iedere Xbox zich anders wanneer het om de productie van geluid gaat. Ik ben nog nooit een console tegen gekomen die exact hetzelfde klinkt. Het is puur een loterij.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2015 17:38 ]

Verwijderd

Niet te persoonlijk opvatten he. Wil niet dat je pompoentjes omlaag hangen. *O* Is ook al lang geleden dat we iets tegelijk speelden. Speel je nog BF4? Moet daar nog wat pistol kills maken. :)

• Jaguar645
  • Laatst online: 16:45
Mocht er iemand nog Rainbox Six willen spelen. Ik zit in London de komende dagen en dus niet bij de Xbox in de buurt. Hier een key ervoor!

6HPDV-V2P2P-2TXPQ-47WPG-YF2MZ

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12:46
Jaguar645 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:06:
Mocht er iemand nog Rainbox Six willen spelen. Ik zit in London de komende dagen en dus niet bij de Xbox in de buurt. Hier een key ervoor!

6HPDV-V2P2P-2TXPQ-47WPG-YF2MZ
Zat te denken. Ik heb me hier toch ook voor ingeschreven... Heb geen bèta code ontvangen nog. Daarom heb ik deze maar gebruikt. 1 minuut later krijg ik zelf mijn code opgestuurd.

Dus als iemand nog een code nodig heeft, laat het maar even weten.

In ieder geval bedankt Jaguar645!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Vond Halo 4 best Halo waardig. Het was een andere game dan 1, 2 en 3, en af en toe vind ik dat ook jammer (het verhaal is beduidend slechter dan de eerste trilogie, IMO), maar het was echt wel Halo. Daarnaast vond ik MCC juist fantastisch (de campaign, that is), ze hebben Halo 2 fantastisch opgepoetst bijvoorbeeld).

Ben het verder eens met Bullet.

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Heb hier een kleine externe drive aan de xbox one hangen voor de games, nu wil ik naar een grotere verhuizen. Is het mogelijk om de bestaande drive te clonen naar de nieuwe ? Anders moet ik de games eerst van extern naar intern verhuizen en weer terug naar de nieuwe drive.

• mike0001
HaseMike schreef op woensdag 30 september 2015 @ 07:59:
Heb hier een kleine externe drive aan de xbox one hangen voor de games, nu wil ik naar een grotere verhuizen. Is het mogelijk om de bestaande drive te clonen naar de nieuwe ? Anders moet ik de games eerst van extern naar intern verhuizen en weer terug naar de nieuwe drive.
Je kan gewoon de tweede schijf aan de xbox hangen en dan van de eerste naar de tweede copieren.

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
mike0001 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 08:06:
[...]
Je kan gewoon de tweede schijf aan de xbox hangen en dan van de eerste naar de tweede copieren.
Dat weet ik, vergeten te vermelden : ik heb slechts 1 externe behuizing... Dus dit gaat helaas niet.

• mike0001
HaseMike schreef op woensdag 30 september 2015 @ 08:16:
[...]

Dat weet ik, vergeten te vermelden : ik heb slechts 1 externe behuizing... Dus dit gaat helaas niet.
Je zal hem vast kunnen clonen via de pc. Alleen durf ik daar zelf geen garantie in te geven dat het lukt.
Omslachtige manier kan zijn om je games (of game saves) naar de interne schijf te copieren en dan de nieuwe schijf aankoppelen en zo weer over te zetten of opnieuw te downloaden.
Ze zijn toch account gebonden dus je bent ze nooit echt kwijt.

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
REMINDER:

https://www.reddit.com/r/...al_preorder_of_halo_5_in/

Voor de mensen die halo 5 als digital pre-order hebben (waaronder ik) kan je voor 1 Oktober (lees morgen) nog gratis halo spartan assault binnen halen.

Ik kwam hier ook pas net achter... en ja hij was gratis met GWG 1 jaar geleden, echter hebben velen die gemist.

Mijn dank aan mezelf is groot _/-\o_

Edit: Blijkt trouwens een redelijk butt spel te zijn, echter altijd leuk om halo collecties compleet te maken ;)

http://www.gamerankings.c...partan-assault/index.html

[ Voor 18% gewijzigd door J-air op 30-09-2015 08:41 ]

• job115
  • Laatst online: 16-08-2025
Party chat voor 12 personen: http://majornelson.com/20...for-everyone-and-an-nxoe/

Vond 8 vaak al een beetje een chaos, maar weet dat er zat zijn die meer wilde

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

J-air schreef op woensdag 30 september 2015 @ 08:36:

Edit: Blijkt trouwens een redelijk butt spel te zijn, echter altijd leuk om halo collecties compleet te maken ;)

_O- _O- Niet opgegroeid met top-down shooters? Ik vond Spartan Assault best een leuk spel; zeker omdat het voor mij helemaal nieuw was; ik speel geen Halo verder maar vond Spartan best een geinig

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Ereaser
J-air schreef op woensdag 30 september 2015 @ 08:36:

Je moet je bedenken dat de game eerst alleen op Windows Phone beschikbaar was :P
Ik vond het een vrij vermakelijk game om af en toe ff een missie in te spelen. De co-op echt nooit gespeeld.

• mfneed
Misschien een stomme vraag... Maar werkt een stuur ook met streamen naar laptop?>
mfreriks schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:40:
Misschien een stomme vraag... Maar werkt een stuur ook met streamen naar laptop?>
Q: What kind of controllers can I use?

A: Currently, the controllers attached to a PC will need to support a wired USB connection. Use the Xbox One controller with your Windows 10 PC for the best experience.  Xbox 360 and Xbox licensed controllers can also be used.  Racing wheels & fight sticks are not supported at launch but we will continue to evaluate this for the future roadmap. Later this year, we’ll be delivering a Wireless Adapter that will let you use current Xbox controllers and future devices wirelessly on your PCs. The team will work to enable game streaming functionality to work with Xbox controllers connected via the new Wireless Adapter.
My flight stick/racing wheel/arcade controller/gaming accessory doesn’t work

At this time we do not support any controllers other than official Xbox One and Xbox 360 controllers.

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 30-09-2015 11:45 ]

• Earzz
Even een heads up voor de mensen die nog een headset zoeken.
Zelf gisteren een Turtle Beach 500X aangeschaft voor 179€. Gewoon bij hun in de webshop, de headset is nu 199€ maar je krijgt nog 20% 20€ extra korting als je inschrijft voor hun nieuwsbrief.

Moet nu al lachen hoe ik er straks bij zit met mijn stoel/stuur en headset, wat een geek oOo

Earzz schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:47:

Moet nu al lachen hoe ik er straks bij zit met mijn stoel/stuur en headset, wat een geek oOo
Pics or didn't happen 8)

• mfneed
Zelf gisteren een Turtle Beach 500X aangeschaft voor 179€. Gewoon bij hun in de webshop, de headset is nu 199€ maar je krijgt nog 20% extra korting als je inschrijft voor hun nieuwsbrief.

Ah, die 20% korting heb ik dan weer niet gehad... misschien dat ik die nog kan regelen? namelijk vorige week ook een TB gekocht! gister mogen ontvangen! top ding tot nu toe!!

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
Zelf gisteren een Turtle Beach 500X aangeschaft voor 179€. Gewoon bij hun in de webshop, de headset is nu 199€ maar je krijgt nog 20% extra korting als je inschrijft voor hun nieuwsbrief.

199 - 20% is toch 159.20?

• Earzz
Komt goed zodra ik alles heb ;)
Scherp hoor had het inderdaad fout, bedoelde 20€ in plaats van 20% |:( 10% dus maar ik heb t al aangepast.

Earzz schreef op woensdag 30 september 2015 @ 13:12:
[...]

Komt goed zodra ik alles heb ;)
Kom op; op de Twitch met je kadaver... "Hotlapping with Dave 130R". Camera, mic, alles aan. _/-\o_

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-01 14:59

Famous

R 400+

Zelf gisteren een Turtle Beach 500X aangeschaft voor 179€. Gewoon bij hun in de webshop, de headset is nu 199€ maar je krijgt nog 20% 20€ extra korting als je inschrijft voor hun nieuwsbrief.

Die van mij heb ik eigenlijk nooit op.. Weet niet eens meer welke het is, die van rond de €110 dacht ik. Heb nou niet echt dat ik denk van, hé die beleving is echt anders.

moet hier wel bij zeggen dat ik laatste tijd enkel Forza 6 en Fifa 16 heb gedaan en geen shooters :D

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12:46
Famous schreef op woensdag 30 september 2015 @ 13:20:
[...]

Die van mij heb ik eigenlijk nooit op.. Weet niet eens meer welke het is, die van rond de €110 dacht ik. Heb nou niet echt dat ik denk van, hé die beleving is echt anders.

moet hier wel bij zeggen dat ik laatste tijd enkel Forza 6 en Fifa 16 heb gedaan en geen shooters :D
Vond het juist bij racers heerlijk om een headset op te hebben. Geluid lekker hard en dan lekker vlammen. Moet eigenlijk nog een leuke headset halen en dan lekker racen met pCARS.
http://news.xbox.com/2015/09/xbox-one-1tb-holiday-bundle :)

We’re excited to unveil the Xbox One 1TB Holiday Bundle featuring a few of our favorites from the greatest games lineup in our history: Gears of War: Ultimate Edition, Rare Replay and a full-game download of Ori and the Blind Forest. With 1TB of storage, you can play and store more games than ever, including your Xbox 360 favorites thanks to Xbox One Backward Compatibility.

The Xbox One 1TB Holiday Bundle will be available starting in October for $399 USD. Check with your local retailer, including Microsoft stores, for details today.

[ Voor 15% gewijzigd door MAX3400 op 30-09-2015 14:57 ]

• Mikayu

Mikayu

.srt

Hoe vinden jullie het Backward Compatibility tot nu toe en met welke game?

Ik heb alleen ervaring met Borderlands, maar vind de performance te slecht om het eigenlijk leuk te vinden om te spelen. Ook twee keer een random freeze gehad

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-01 10:43
Ik heb ook nog een code beschikbaar voor de beta van Rainbow Six. PM me als je deze wilt hebben.

• harrytasker
  • Niet online
Mikayu schreef op woensdag 30 september 2015 @ 16:41:
Hoe vinden jullie het Backward Compatibility tot nu toe en met welke game?

Ik heb alleen ervaring met Borderlands, maar vind de performance te slecht om het eigenlijk leuk te vinden om te spelen. Ook twee keer een random freeze gehad
Heb Gears of War en dat werkt goed. Daarnaast heb ik de spellen uit Rare Replay gespeeld en daar heb ik ook geen problemen ondervonden. Maar heb ze ook niet allemaal uitgespeeld of zo.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:07
Mass Effect vond ik een drama met bc. Heb de game vervolgens maar weer in mijn x360 gedaan.
Voor het Maas effect kun je nog altijd beter zelf in de Maas springen, maar kijk uit dat je niet overvaren wordt }:O

Gamertag: FinrazielNL

finraziel schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:30:
Voor het Maas effect kun je nog altijd beter zelf in de Maas springen, maar kijk uit dat je niet overvaren wordt }:O
Dan ben je alleen nog maar backwards compatible met een Van Dobben kroket ;)

• harrytasker
  • Niet online
Rainbow Six Beta loopt nog t/m 4 oktober hier nog 4 beta codes voor de liefhebbers:
code:
1
2
3
4
RWYCM-73DJ2-J633F-7GXHQ-KVC7Z 
RGH4V-3CRQJ-QQD7K-JQJGC-7T7RZ 
FH73P-FT4KT-FQF9F-9MTGD-MGVHZ 
67YMJ-4XY2J-X7963-9CK2V-R7JXZ

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:32
harrytasker schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:34:
Rainbow Six Beta loopt nog t/m 4 oktober hier nog 4 beta codes voor de liefhebbers:
code:
1
2
3
4
RWYCM-73DJ2-J633F-7GXHQ-KVC7Z 
RGH4V-3CRQJ-QQD7K-JQJGC-7T7RZ 
FH73P-FT4KT-FQF9F-9MTGD-MGVHZ 
67YMJ-4XY2J-X7963-9CK2V-R7JXZ
Dankje! Onderste heb ik gebruikt

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10-2025

danplo

The Force is strong with me

Nog eens 3 beta keys voor Rainbow Six.

code:
1
2
3
FKY4T-VRJ9Y-44DHD-GGW24-4HPRZ 
V79XY-CXX76-4V4XG-2K9VV-37JJZ 
JFWTJ-QFDM9-7CP66-DD2TY-QCK3Z

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:07
Nog een paar
YJW9F-F2VJK-XCG2R-7QQ3G-4KHTZ
RCKRG-H2VGK-DVJJR-42DJC-XJTGZ
RMPD6-W9R36-TC2K2-G2YY6-M37JZ
FGJH6-TWRVQ-Q4PCJ-VQX3J-RMDFZ

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
Gebruikt, bedankt voor de code!!

• Earzz
Thanks!

Pagina: 1 ... 54 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace