• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10-2025

danplo

The Force is strong with me

SinergyX schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:09:
Kapotte xbox is inmiddels in servicecenter, huidige werkt weer prima :)

Nog wat kort heen en weer gemailed met excalation team, krijg ik nog eens 3 maanden xbox live, totaal 6 maanden gratis. Heeft even mogen duren, maar compensatie is veruit geweldig :)
Altijd 1 van de redenen dat ik altijd een Microsoft product koopt, ze hebben een waanzinnig goede en nette service.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-01 19:08
Mensen, ik zit ergens op locatie met mijn Xbox, wil deze verbinden met wireless internet alleen is dit internet waar je moet aanmelden in een portal.. Is dit mogelijk met een Xbox?

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:18
Ik was even benieuwd of en welke opladers jullie gebruiken als je geen batterijen gebruikt. Accu+kabeltje van Microsoft zelf of een 3rd party dock :?

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-01 19:59

Winkiller

De Mopperpot

Kaap schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:50:
Accu+kabeltje van Microsoft zelf
Ik (wij) die dus.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-01 14:59

Famous

R 400+

mfreriks schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:47:
Mensen, ik zit ergens op locatie met mijn Xbox, wil deze verbinden met wireless internet alleen is dit internet waar je moet aanmelden in een portal.. Is dit mogelijk met een Xbox?
Probeer het en dan weet je het?? :?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
danplo schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:00:
[...]

Brazilie kan je geen creditcard koppelen ;)
Veel andere landen kan het wel geregeld worden, maar dit staat in die tutorial uitgelegd. Je moet het in ieder geval per land opnieuw instellen.
Voor Brazilie gewoon giftcards kopen bij Offgamers, kan met Paypal of iDeal!
Rest staat in guide van Vmaster...
Inloggen met je account op Xbox.com
Onderaan de pagina Brazilie kiezen voor het land, kom je in de spaanstalige site van Brazilie.
Je codes redeemen.
Klaar is Kees!

• mfneed
Famous schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:54:
[...]

Probeer het en dan weet je het?? :?
Probeer het.. Krijg het niet voor mekaar :(

• harrytasker
  • Niet online
Guns, Gore and Cannoli ziet er wel grappig uit, ook niet duur voor 10 euro. Iemand al geprobeerd?
mfreriks schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 22:01:
[...]

Het werkt ook nog niet, het is een van de dingen in de nieuwe dashboard update.
Heb er al iets over op Majornelson.com van gelezen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Verwijderd

mfreriks schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 22:01:
[...]

Wifi hotspot met je telefoon starten. Xbox daarmee verbinden. In browser op de Xbox naar de portal login gaan. Klaar.

• mfneed
Bullet NL schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 22:04:
[...]

Het werkt ook nog niet, het is een van de dingen in de nieuwe dashboard update.
Heb er al iets over op Majornelson.com van gelezen.
À shit dat is jammer! Dan maar local co-op aanslingeren 😁

• mfneed
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 22:43:
[...]

Wifi hotspot met je telefoon starten. Xbox daarmee verbinden. In browser op de Xbox naar de portal login gaan. Klaar.
À morgen maar eens proberen dan!!

Verwijderd

mfreriks schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 22:44:
[...]

À morgen maar eens proberen dan!!
Of dit volgen. Of een keer google gebruiken. Het is allemaal niet moeilijk. ;)

http://m.windowscentral.c...ox-hotel-wireless-network
harrytasker schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 22:01:
Guns, Gore and Cannoli ziet er wel grappig uit, ook niet duur voor 10 euro. Iemand al geprobeerd?
Ziet er zeker grappig uit.
En 4 player couch co-op !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Die Rainbow Six Siege beta kun je ook wel laten liggen. Games joinen lukt voor geen ene meter. Op de PC had ik dat probleem ook al en na lang proberen kwam ik daar ook een paar keer een game in, maar vind het niet veel bijzonders. Wacht wel even totdat ze wat servers hebben neergezet ipv die Commodores die ze nu hebben staan

En dan heb je een players vs AI modus, maar dan moet dat ene team dus wel volledig gevuld worden door menselijke spelers. Pffff

Edit:
Nu in een game gekomen en het niveau is nog niet zo hoog (op pc maakte je qua gear en teambalans al weinig kans meer). Gaat niet heel verkeerd, maar echt heel boeiend vind ik het niet. Sowieso speel ik niet graag zonder respawns, maar je moet ook daarnaast nog vrij veel wachten. De tijd dat je aan het spelen bent is mij wat te laag.

En schildjes zijn echt te overpowered. Ik zie bij 9/10 kills die gemaakt worden, iemand met een schild staan.

Edit2: Mja schild = win. Dat kan zo niet goed gaan bij release. En soms heeft het ene team geen schildjes en de ander wel.

Edit3: Game hangt af en toe bij laden van map of in de lobby en soms zit je gewoon vast (alsof ie je movement-packets niet meer accepteert). En dan kun je dus gewoon niks meer dan wachten.

[ Voor 63% gewijzigd door Martinspire op 26-09-2015 00:20 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Agadir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-12-2025
Iemand hier die mij kan overtuigen om te upgraden van een xbox 360?
Het enige wat bij mij opkomt is dat de volgende halo niet meer op de 360 verschijnt.
Agadir schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 23:54:
Het enige wat bij mij opkomt is dat de volgende halo niet meer op de 360 verschijnt.
Er gaan nog meer games je neus voorbij dit najaar en zeker volgend jaar. Voor COD zie je zelfs dat ze de singleplayer campaign niet mee gaan leveren.
Verder worden games slechter geoptimaliseerd als ze wel uitkomen en krijgt de console zelf gewoon weinig aandacht meer.

Als het je waard is en je een paar games wilt spelen die je al op het oog hebt, dan moet je het zeker doen. Hecht je weinig waarde aan looks en bevalt de backlog van de X360 je nog prima, dan hoef je het natuurlijk niet te doen.

Pfff was bij Killer Instinct al om....
En BC, need i say more :?

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 26-09-2015 00:49 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Agadir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-12-2025
Ja, ik denk dat ik inderdaad overstag ga.
Ik bezwijk onder de druk van Microsoft.

• harrytasker
  • Niet online
Martinspire schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 23:41:
Die Rainbow Six Siege beta kun je ook wel laten liggen. Games joinen lukt voor geen ene meter. Op de PC had ik dat probleem ook al en na lang proberen kwam ik daar ook een paar keer een game in, maar vind het niet veel bijzonders. Wacht wel even totdat ze wat servers hebben neergezet ipv die Commodores die ze nu hebben staan

En dan heb je een players vs AI modus, maar dan moet dat ene team dus wel volledig gevuld worden door menselijke spelers. Pffff

Edit:
Nu in een game gekomen en het niveau is nog niet zo hoog (op pc maakte je qua gear en teambalans al weinig kans meer). Gaat niet heel verkeerd, maar echt heel boeiend vind ik het niet. Sowieso speel ik niet graag zonder respawns, maar je moet ook daarnaast nog vrij veel wachten. De tijd dat je aan het spelen bent is mij wat te laag.

En schildjes zijn echt te overpowered. Ik zie bij 9/10 kills die gemaakt worden, iemand met een schild staan.

Edit2: Mja schild = win. Dat kan zo niet goed gaan bij release. En soms heeft het ene team geen schildjes en de ander wel.

Edit3: Game hangt af en toe bij laden van map of in de lobby en soms zit je gewoon vast (alsof ie je movement-packets niet meer accepteert). En dan kun je dus gewoon niks meer dan wachten.
Het is niet voor niets een beta en release is pas in december, dus er kan nog het een en het ander aangepast worden. Heb me er tot u toe best mee vermaakt, valt in elk geval niet tegen.

• mfneed
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 22:46:
[...]

Of dit volgen. Of een keer google gebruiken. Het is allemaal niet moeilijk. ;)

http://m.windowscentral.c...ox-hotel-wireless-network
Kan ik heel kort over zijn...

HELD!
mfreriks schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 07:52:
[...]

Kan ik heel kort over zijn...

HELD!
Kijk aan..... mooi dat het werkt. Hoef je niet tot aan het nieuwe dashboard te wachten.

• mfneed
Bullet NL schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 07:59:
[...]

Kijk aan..... mooi dat het werkt. Hoef je niet tot aan het nieuwe dashboard te wachten.
Misschien net een te vroege cheer!! Heb internet maar geen enkele game kan internet vinden🙈 Terwijl de rest allemaal werkt. Nat type moderate

Verwijderd

Tot 35% korting op speelgoed & games bij Wehkamp:

http://www.wehkamp.nl/spe..._CONCEPT_SpeelgoedEnGames

Enjoy.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:18
Ik heb het idee dat een aantal producten eerst duurder gemaakt zijn. Als ik naar die wireless controller kijk, met deze korting komt ie op 47,50. Niet echt goedkoper lijkt me...

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-01 17:31

Mikayu

.srt

Kaap schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:50:
Ik was even benieuwd of en welke opladers jullie gebruiken als je geen batterijen gebruikt. Accu+kabeltje van Microsoft zelf of een 3rd party dock :?
1,6 volt NiZn batterijen accu's met Voltcraft lader
De enige die als 100% vol gedetecteerd worden door de Xbox nadat ze uit de lader komen

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01 20:00
Mwah gebruik al tijden Eneloops hier en die worden ook na het laden voor vol aangezien en die krengen gaan echt bizar lang mee ook :P

• harrytasker
  • Niet online
Jaguar645 schreef op zondag 27 september 2015 @ 00:18:
Mwah gebruik al tijden Eneloops hier en die worden ook na het laden voor vol aangezien en die krengen gaan echt bizar lang mee ook :P
Klopt, echt goede batterijen voor je controller en gaan inderdaad echt lang mee op een lading!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-01 20:00
Agadir schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 02:15:
Ja, ik denk dat ik inderdaad overstag ga.
Ik bezwijk onder de druk van Microsoft.
Volgens de geruchten worden er komende weken de nodige bundels aangekondigd. Dus als je nog wilt wachten kan dat de moeite waard zijn.
Ik heb dit afgelopen week gelezen maar weet niet meer waar.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Lekker Ventje schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:39:
[...]

Volgens de geruchten worden er komende weken de nodige bundels aangekondigd.
Ik kan me 2 momenten voorstellen; binnenkort Microsoft Evenement omtrent de Surface, Lumia etc. dus mogelijk een extra "incentive" om Windows 10 te pushen en het nieuwe dashboard.

En er komen natuurlijk weer een paar spellen aan die mogelijk een bundel rechtvaardigen:
- Assassins Creed 23 oktober
- Halo 5 27 oktober
- CoD 6 november
- Star Wars 17 november

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Lekker Ventje
Het is zelfs volgende week al, volgens Major Nelson.

http://bgr.com/2015/09/25/xbox-one-holiday-bundles/

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-01 20:34
Forza 6 of Forza Horizon 2. Voor het eerst sinds Project Gotham Racing 3 / 4 dat ik een sim-cade had gespeeld die ik ook echt leuk vond.

Verder ben ik persoonlijk overigens nog niet helemaal overtuigd van deze generatie ten opzichte van de vorige. Het is niet die spectaculaire upgrade zoals tijdens de vorige generatie.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:29
Sinds vrijdag een PS4 naast m'n Xbox One staan. Toch wel mooi apparaat met mooie games. :)
Heb Driveclub en damn, wat wil ik graag backgroundmusic op de Xbox One! Driveclub met op de achtergrond je Spotify muziek is toch wel erg lekker. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Rivanov schreef op zondag 27 september 2015 @ 10:40:
Sinds vrijdag een PS4 naast m'n Xbox One staan. Toch wel mooi apparaat met mooie games. :)
Heb Driveclub en damn, wat wil ik graag backgroundmusic op de Xbox One! Driveclub met op de achtergrond je Spotify muziek is toch wel erg lekker. :)
Ik heb dat eigenlijk nooit zo begrepen.
Op de Sega Saturn zat die optie ook, evenals natuurlijk op alle pc's maar het haalt mij juist helemaal uit de sfeer van de game.
Vooral als ik fighters speel tegen Amerikanen dan komt er in 50% van de gevallen zo'n snoeiharde gangsterrap door het oortje zetten, dat ik echt denk van 'Gast hoe kan jij je nu nog focussen op de game ?!'

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:29
Mwa.. bij sommige games kan ik dat wel hebben. Bij een arcade racer zoals Driveclub vind ik dat wel lekker. Als ik een race-sim op m'n PC speel zoals iRacing, Assetto Corsa of Project Cars dan moet ik geen achtergrond muziek hebben.. maar op een console met een arcade-racer of sportgame zoals FIFA of NBA vind ik dat wel fijn.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Verwijderd

-

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2015 13:58 ]

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:05
Neem aan dat ze de xbox'n testen voor ze deze wegsturen. Misschien wat de tester niet zo zorgvuldig? ;)

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-01 17:31

Mikayu

.srt

Lol iets testen voor ze het terugsturen.. Keep on dreaming :p

Je mag al blij zijn dat je uberhaupt een wit model terugkrijgt

Verwijderd

Boinkie schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:09:
Neem aan dat ze de xbox'n testen voor ze deze wegsturen. Misschien wat de tester niet zo zorgvuldig? ;)
Nieuw uit de winkel geen exemplaar dat de reparatie traject is ingegaan. Of bedoel je dat ze vanuit de fabriek nog testen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2015 17:21 ]

Iemand hier de 1e episode van Blues and Bullets gespeeld? Zag hem net in de store staan, maar heb er weinig over gehoord. De 1e trailer die ik lange tijd geleden heb gezien beviel me wel.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:33:
[...]

Nieuw uit de winkel geen exemplaar dat de reparatie traject is ingegaan. Of bedoel je dat ze vanuit de fabriek nog testen.
In de fabrik testen ze elke/incidentieel een xbox of ie goed werkt ja.
Maar kan ook bij assemblage al komen. Vraag is of je er echt hinder van hebt. Ook bij doorverkopen moet dat weinig uitmaken imo.
Hij werkt, hij is stil en hij ziet er verder mooi uit. Ik zou niet weten waarom je die wilt ruilen.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:43:
Ik heb naast dat ik zelf een witte Xbox One heb een witte Xbox One als verjaardag cadeau voor iemand gekocht. Nu hebben wij samen deze Xbox gisteren uitgepakt. Doos was compleet gesealed en alles wat erin zat bleek nooit eerder te zijn gebruikt.

Console zelf was compleet krasvrij op de hdmi en tv poort na. Hoe is dit mogelijk?
Voordeel van deze Xbox is wel dat het:
- geruisloos is je hoort dat ding echt totaal niet
- geen controller problemen
- de bijgeleverde adapter is ook stil

Nu zijn deze poorten voor het blote oog totaal niet te zien, zodra de hdmi kabels erin zitten, de Xbox One zelf is krasvrij op de poorten na. Ik zou deze eventueel nog kunnen omruilen, met de gok een slechter exemplaar ervoor terug te krijgen. Zouden jullie het houden of toch terugbrengen?
[afbeelding]
Je hebt iets "rood" gemaakt maar wat moet ik daar precies zien?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

uchiha tijntje schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:52:
Iemand hier de 1e episode van Blues and Bullets gespeeld? Zag hem net in de store staan, maar heb er weinig over gehoord. De 1e trailer die ik lange tijd geleden heb gezien beviel me wel.
Slechte reviews hebben mij hier vanaf doen zien.

Zodra er weer braziliaans tegoed is pik ik Guns, gore & cannoli trouwens wel op voor 4 euro :Y

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 27 september 2015 @ 18:30:
[...]

Kijk eens naar de hdmi poort. Eronder zit een kras dat zilver is in plaats van het zwarte plastic.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2015 19:47 ]

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 27 september 2015 @ 18:30:
[...]

Deze blijft. Op de poorten na is de console volledig krasloos. Niet dat je ooit naar je poorten gaat zitten kijken. Wel slordig als dit tijdens de fabricage gebeurt is.

Hoe zit het overigens met teruggebrachte consoles. Die belanden uiteindelijk weer bij Microsoft. Worden die dan opnieuw verpakt? Of komen die nooit meer de winkel traject in en houdt Microsoft ze voor de reparatie service?

Het ding was namelijk volledig nieuw verpakt. Geen kenmerken dat de doos ooit open is geweest (zat namelijk nog de Microsoft verzegeling op).

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2015 19:54 ]

Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 19:49:
[...]
Hoe zit het overigens met teruggebrachte consoles. Die belanden uiteindelijk weer bij Microsoft. Worden die dan opnieuw verpakt? Of komen die nooit meer de winkel traject in en houdt Microsoft ze voor de reparatie service?
Je had geen zin om even de algemene garantie-voorwaarden van Microsoft erbij te pakken en zelf te concluderen dat er een kans is dat devices refurbished weer de markt op worden gestuurd?

Dat deze eventueel in een winkel komen te liggen (in plaats direct naar een consument verstuurd), zou ik eventueel kwalijk vinden en de enige manier om dat te laten controleren is Microsoft even bellen/chatten en het serie-nummer van de console te laten natrekken.

Verwijderd

MAX3400 schreef op zondag 27 september 2015 @ 19:54:
[...]

Je had geen zin om even de algemene garantie-voorwaarden van Microsoft erbij te pakken en zelf te concluderen dat er een kans is dat devices refurbished weer de markt op worden gestuurd?

Dat deze eventueel in een winkel komen te liggen (in plaats direct naar een consument verstuurd), zou ik eventueel kwalijk vinden en de enige manier om dat te laten controleren is Microsoft even bellen/chatten en het serie-nummer van de console te laten natrekken.
Dit soort informatie ga je niet zo snel in de algemene voorwaarden terug vinden. Daarnaast moet het expliciet aangegeven worden dat het om een refurbished console gaat (bij aankoop). Eigenlijk sluit ik dat uit, maar morgen even bellen om te controleren of de serie nummer ooit eerder is geactiveerd.
Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 19:59:
[...]
Dit soort informatie ga je niet zo snel in de algemene voorwaarden terug vinden. Daarnaast moet het expliciet aangegeven worden dat het om een refurbished console gaat (bij aankoop). Eigenlijk sluit ik dat uit, maar morgen even bellen om te controleren of de serie nummer ooit gebruikt is.
Is niet helemaal waar; als jij een refurb in huis krijgt na een reparatie, krijg je afhankelijk van het type reparatie alsnog een volledige garantie ipv enkele maanden. Heb ooit een Slim 360 laten repareren; de bon vermeldde dat ongeveer alles vervangen was behalve de power-button en de behuizing; kreeg toen een jaar extra garantie.

Als je Microsoft spreekt, leg dan even duidelijk uit waar het om gaat. Er is namelijk een kans dat je op een andere afdeling terecht moet komen omdat ze normaliter alleen consoles kunnen/willen natrekken waarvan het serie-nummer al gekoppeld is aan een gamertag & huis-adres.

/edit: wie heeft zijn console met een verloop-kabel aangesloten op een DVI of DisplayPort? Nog rare zaken tegengekomen? Wil namelijk mijn One soms aansluiten op mijn 27" monitor (zonder HDMI) als de TV even niet gebruikt kan worden.

[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 27-09-2015 20:04 ]

Verwijderd

MAX3400 schreef op zondag 27 september 2015 @ 20:01:
[...]

Is niet helemaal waar; als jij een refurb in huis krijgt na een reparatie, krijg je afhankelijk van het type reparatie alsnog een volledige garantie ipv enkele maanden. Heb ooit een Slim 360 laten repareren; de bon vermeldde dat ongeveer alles vervangen was behalve de power-button en de behuizing; kreeg toen een jaar extra garantie.
Zoals ik al zei ''nieuw'' geen console die vanwege een eerder opgestuurd exemplaar ter vervanging diende. Ding komt rechtstreeks uit de winkel, doos was dicht met een verzegeling erop. Dus dat staat hier buiten.

• Arn0uDz
  • Laatst online: 19-01 09:16
Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 19:42:
[...]

Kijk eens naar de hdmi poort. Eronder zit een kras dat zilver is in plaats van het zwarte plastic.
Kan aan mij liggen, maar zie echt helemaal niks op die foto van je. Ik zou de xbone gewoon houden, kans dat je er een slechtere voor terug krijgt is er altijd.

Verwijderd

Arn0uDz schreef op zondag 27 september 2015 @ 20:25:
[...]

Kan aan mij liggen, maar zie echt helemaal niks op die foto van je. Ik zou de xbone gewoon houden, kans dat je er een slechtere voor terug krijgt is er altijd.
Onder de poort zie je een zilver streep zitten. Maakt overigens niet meer uit ik hou hem gewoon.

• ktf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:00

ktf

Goedenavond,

Binnenkort wil ik een XBO aanschaffen, mét Kinect (dat lijkt me wel guitig), maar ik kom tot de conclusie dat de Kinect tegenwoordig niet meer tegen een aantrekkelijk bedrag gebundeld wordt: bundels zijn duurder dan een XBO + Kinect los kopen.

Moet ik tot de conclusie komen dat Microsoft opgegeven heeft wat betreft Kinect? Kunnen we nog binnenkort nog een 'nieuwe' 1TB XBO + Kinect bundel verwachten bijvoorbeeld? De bundelmeer/minderprijs van 50 euro bij launch (toch?) was leuk, maar 150 euro vind ik wel een beetje veel?

• Lekker Ventje
MS heeft pas gezegd dat ze met games bezig zijn die gebruik maken van Kinect. Wat voor games dat zijn weet ik niet maar veel ga je aan Kinect op gamegebied niet meer hebben vrees ik.

Lekker Ventje schreef op zondag 27 september 2015 @ 20:54:
MS heeft pas gezegd dat ze met games bezig zijn die gebruik maken van Kinect. Wat voor games dat zijn weet ik niet maar veel ga je aan Kinect op gamegebied niet meer hebben vrees ik.
Inderdaad, je had recent die game met die minions, er was er nog eentje van fitness, alleen dancing lijkt populair te zijn aan de andere kant van het water.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Xbox One via de live chat laten checken op serie nummer. Deze persoon kon bevestigen dat deze console nooit eerder is gebruikt. Dus het gaat om een nieuw console. Prima, console is voor de rest krasvrij, zeer stil, de fan hoor ik nooit. Dus hou ik het.
Kinect wordt nog vooral gebruikt voor kinder/partygames en dat is inderdaad jammer. Voor een potje Halo heb je hem niet nodig. Of je moet hem als alternatief voor een headset willen gebruiken (al is dat niet echt aan te raden, maar als microfoon alleen kan het nog net).
Wil je echter ook (Engelse) commando's gaan gebruiken of voor tv-kijken, dan is het wel handig. En ik denk dat je er 2e-hands ook nog wel aan kunt komen.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:27
Kinect is zo dood als een pier. Je komt het ook al geruime tijd in geen enkele fatsoenlijke game meer tegen.

Nee, als ik jou was zou ik de centen voor Kinect in je zak houden.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Verwijderd

Tenzij je graag streamt op Twitch. Dan is een camera een must voor interactie.
Martinspire schreef op maandag 28 september 2015 @ 00:20:
Kinect wordt nog vooral gebruikt voor kinder/partygames en dat is inderdaad jammer. Voor een potje Halo heb je hem niet nodig. Of je moet hem als alternatief voor een headset willen gebruiken (al is dat niet echt aan te raden, maar als microfoon alleen kan het nog net).
Wil je echter ook (Engelse) commando's gaan gebruiken of voor tv-kijken, dan is het wel handig. En ik denk dat je er 2e-hands ook nog wel aan kunt komen.
Alleen als microfoon voor een partychat kan een Kinect dus niet!

Mensen klinken in vergelijking met een normale headset alsof ze in een badkamer zitten te praten.
Je hebt ook veel te veel achtergrond geluid omdat de Kinect microfoon met een andere manier gebruikt maakt van noice canceling. Echt compleet storend in vergelijking met een headset.

Overigens, welke headset gebruik jij? van alle mensen in mijn friendlist heb jij ook een enorm slecht party geluid (Ik kan dan ook nog eens kritisch zijn over je stem, maar die laat ik er bij deze buiten :P ;) )

Bullet NL schreef op maandag 28 september 2015 @ 07:41:
[...]

Je hebt ook veel te veel achtergrond geluid omdat de Kinect microfoon met een andere manier gebruikt maakt van noice canceling. Echt compleet storend in vergelijking met een headset.
No shit... Heb wel eens zitten gamen in TDU2 waarbij een random dude uit Engeland niet alleen op de kleine moest passen met al het gedrein van dien; na een paar uur kwam zijn wederhelft thuis en die vond het nodig een echtelijke ruzie te gaan uitvechten.

Heb de betreffende user na 5 minuten maar een DM gestuurd dat ik best wilde racen maar niet naar die raging witch hoef te luisteren; nooit antwoord op gekregen en de Kinect bleef gewoon aan staan aan de andere kant. User maar ge-mute & blocked gezet.

Wat dat betreft zie ik dan wel weer verbeteringen de laatste tijd; steeds meer game-lobbies geven in de lobby al de mogelijkheid om iemand te muten ipv dat je naar gamercard moet etc. etc.

Mensen die met een Kinect in een chatparty zitten moeten eigenlijk een tijdelijke ban van Xbox Live krijgen, het is bloed irritant, Een paar Tweakers doen het ook. Echt verschrikkelijk, de meeste mensen hier hebben toch wel een hoofd, het lijkt mij dan ook dat iedereen zo'n mono headset op zijn kop kan zetten.

Echt je doet je tegen/medespelers er een enorm plezier mee.

Bullet NL schreef op maandag 28 september 2015 @ 07:41:
[...]

Alleen als microfoon voor een partychat kan een Kinect dus niet!
Het kan wel, maar je wilt het liever niet ;)
Mensen klinken in vergelijking met een normale headset alsof ze in een badkamer zitten te praten.
Voor als je maar eens in de zoveel tijd een potje online speelt, is Kinect imo meer dan prima. Wil je serieuzer aan de gang, dan kan het een oplossing zijn ja.
Overigens, welke headset gebruik jij? van alle mensen in mijn friendlist heb jij ook een enorm slecht party geluid (Ik kan dan ook nog eens kritisch zijn over je stem, maar die laat ik er bij deze buiten :P ;) )
Ik gebruik wel een prima headset, maar voor mn stem ook gewoon Kinect. Dat heeft een aantal redenen:
Ik haat het (echt intens) om met kabeltjes te gaan kloten. Vrijwel alle oplossingen voor headsets zitten aan de controller vast. Waarom MS nog niet veel ondersteuning verleent voor echt wireless, snap ik niet. Plus dat ze het ook eens via USB of Wifi open moeten gooien. Desnoods die Bluetooth chip aan die nu disabled is. Ik trek die shit kapot of het slijt vrij snel. Dat is echt rete irritant. Plus dat het anno 2015 onnodig is.

Verder ben ik slechthorend en het volume van voicechat via de headset is me gewoon niet hard genoeg. En als ik dus via Kinect chat, dan komt het via de normale speakers en kan ik het wel verstaan. Er was bij de 360 nog een mogelijkheid om de chat via de speakers te laten lopen en je eigen stem gewoon via de controller, maar dat kan dus niet meer. Voor mij is dit momenteel het meest blocking.

En als ze eens fixen dat ik in de Xbox App van Windows 10 kan meechatten, dan kan ik wel gewoon de microfoon van mn headset gebruiken. Maar dat gaat niet omdat mn Xbox de poort bezet houdt (die staat ivm netwerksituatie ook in de DMZ, als ik die weghaal is mn NAT weer Strict, kan ik weer met niemand verbinden). Of ze moeten de errorcode oplossen, maar daar heb ik een hard hoofd in.

Kortom: voor mij is het momenteel onmogelijk om niet met Kinect te chatten, maar voor anderen zal dat natuurlijk een minder groot probleem zijn.
Bullet NL schreef op maandag 28 september 2015 @ 08:06:
Mensen die met een Kinect in een chatparty zitten moeten eigenlijk een tijdelijke ban van Xbox Live krijgen, het is bloed irritant, Een paar Tweakers doen het ook. Echt verschrikkelijk, de meeste mensen hier hebben toch wel een hoofd, het lijkt mij dan ook dat iedereen zo'n mono headset op zijn kop kan zetten.

Ik vind het nog wel meevallen. Als je het puur voor je stem doet en audio verder via andere manier laat lopen, dan valt het nog wel mee. Ja je klinkt niet helemaal helder, maar zo'n issue is dat niet. Ik zit hier ook op een meter van mn Kinect af en mn kamer niet zo hol.

Verwijderd

bol.com games ‏

Bulk 10-daagse bij http://bol.com ! Xbox One + FIFA 16 + twee controllers voor €369,-!

http://www.bol.com/nl/d/a...ller/278900016/index.html

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CP-gSb-UEAAhlcp.png

• mfneed
Beste mede xboxers, waarschijnlijk al vaker voorbij gekomen... kan het zo snel niet vinden... is/staat er ergens een uitleg over het homeconsole gebeuren? eindelijk iemand gevonden waar dit eventueel mee zou kunnen!:)
Bullet NL schreef op maandag 28 september 2015 @ 08:06:

Veel mensen vergeten dat ding correct te kalibreren, ik had gisteren een twitch stream openstaan toen m'n controller uitging, schakelde hij over op kinect en niemand leek er echt last van te hebben (qua TV geluid). Alleen achtergrond geluid (pratende mensen) is een groot probleem.
Ik hoorde opeens iedereen in party via TV, dus ik meteen 'Sorry sorry!', en meteen 'for what?', hadden heel de TV niet gehoord.

Maar zoals je soms bij sommige gigantische echo hoort, kwestie van tutorial een keer goed doorlopen.

Wij hebben er 2 in FIFA zitten die via kinect werken, bijna nooit problemen gehad, of in ieder geval niet meer dan anderen met een headset die gewoon background geluid meepikt.

Headset mensen hebben soms dezelfde echo problemen, kan me herinneren dat sjefbakfiets ook vaak echo had, omdat zijn headset vrij hard stond om ons te horen, ook die zijn niet heilig daarin.

(bizar trouwens dat die headset zelfs muziek kon cancelen, ik had die remix van Thomas aan staan om te laten horen, maar mijn headset pikte dit gewoon niet eens op, alleen als ik aan het praten ben).

Kinect icm Skype is geweldig, hoe dat ding ook personen op het scherm volgt (en uitzoomt als er meer zijn).

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 28-09-2015 10:57 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Famous

Famous

R 400+

mfreriks schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:49:
Beste mede xboxers, waarschijnlijk al vaker voorbij gekomen... kan het zo snel niet vinden... is/staat er ergens een uitleg over het homeconsole gebeuren? eindelijk iemand gevonden waar dit eventueel mee zou kunnen!:)
Wat wil je ervan weten?

Je hebt een xbox A en een xbox B met beide een eigen (ander) account. Je stelt ze bij elkaar in als home console en je kan op xbox's de spellen spelen welke op de andere xbox wordt geactiveerd op het account.

Ik koop meestal de spellen in het buitenland en deel de kosten met een vriend van me. Ik activeer ze op mijn account en hij kan ze ook spelen. Gezien hij zo nu en dan ook een game krijgt heb ik zijn xbox bij mij als home console ingesteld en zo krijg ik de spellen van hem dus ook op mijn xbox. Je kan beide tegelijk de game spelen (ook online) dus het werkt perfect :)

• mfneed
Famous schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:55:
[...]

Wat wil je ervan weten?

Je hebt een xbox A en een xbox B met beide een eigen (ander) account. Je stelt ze bij elkaar in als home console en je kan op xbox's de spellen spelen welke op de andere xbox wordt geactiveerd op het account.

Ik koop meestal de spellen in het buitenland en deel de kosten met een vriend van me. Ik activeer ze op mijn account en hij kan ze ook spelen. Gezien hij zo nu en dan ook een game krijgt heb ik zijn xbox bij mij als home console ingesteld en zo krijg ik de spellen van hem dus ook op mijn xbox. Je kan beide tegelijk de game spelen (ook online) dus het werkt perfect :)
zijn me namelijk een aantal zaken niet helemaal duidelijk.

- is het omkeerbaar
- wordt een spel alleen op het homeconsole automatisch geinstalleerd? of ook bij de niet homeconsole?
- waar stel ik het in ? :+
- stomme vraag waarschijnlijk, werkt het ook met fysieke games?

nogmaals, excuus voor het opnieuw aanhalen van dit onderwerp :) :X

• Famous

Famous

R 400+

mfreriks schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:01:
[...]

zijn me namelijk een aantal zaken niet helemaal duidelijk.

- is het omkeerbaar
- wordt een spel alleen op het homeconsole automatisch geinstalleerd? of ook bij de niet homeconsole?
- waar stel ik het in ? :+
- stomme vraag waarschijnlijk, werkt het ook met fysieke games?

nogmaals, excuus voor het opnieuw aanhalen van dit onderwerp :) :X
Het is omkeerbaar
Spel wordt enkel automatisch geïnstalleerd op de console welke jij als home instel (niet je eigen dus).
In het menu :+
Met fysieke games werkt het niet

• mfneed
Famous schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:08:
[...]

Het is omkeerbaar
Spel wordt enkel automatisch geïnstalleerd op de console welke jij als home instel (niet je eigen dus).
In het menu :+
Met fysieke games werkt het niet
haha super! gaan we hier maar eens naar kijken! :D

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-01 10:22
Iemand ondertussen al de nieuwe Xbox Experience dashboard preview gekregen ?
Ik sta nog steeds op awaiting enrollment en krijg precies ook geen oudere preview versies meer op dit moment.
Laatste preview update die ik heb gekregen is toch alweer tijdje geleden nu.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Heb wel de beta van Rainbow six, moet eerlijk zijn.. wat zijn die graphics ronduit matig. Helaas geen PC key gekregen (of nog niet), toch zeer benieuwd naar graphics verschil.

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-12-2025

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Opuske schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:18:
Ik sta nog steeds op awaiting enrollment en krijg precies ook geen oudere preview versies meer op dit moment.
Ik ben ook wel benieuwd maar lees dat sommige games niet willen launchen en er nog wel wat problemen zijn. Wil mijn forza 6 toch nog wel kunnen spelen dusd of ik zo happig ben op het nieuwe dashboard...

Wat ik er mee wil zeggen, kijk goed naar de known issues ;)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• ktf

ktf

Rossi46 schreef op maandag 28 september 2015 @ 01:14:
Nee, als ik jou was zou ik de centen voor Kinect in je zak houden.
Oke, jammer.

Dan wat in dezelfde trend: voor de XBox 360 zijn games uitgekomen met stereoscopic 3D. Het lijstje is vrij kort (Wikipedia: List of Xbox 360 games with 3D support) maar voor de XBO is er helemaal geen lijstje.

Weet iemand of er nog wat in de pijplijn zit? Zouden de games die worden geport (zogenaamd 'backwards compatible') 3D functionaliteit meekrijgen in de port?

Of heeft de gameindustrie naast de Kinect ook helemaal opgegeven qua 3D? :'(

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-01 10:22
Mu.siQ schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:41:
[...]

Ik ben ook wel benieuwd maar lees dat sommige games niet willen launchen en er nog wel wat problemen zijn. Wil mijn forza 6 toch nog wel kunnen spelen dusd of ik zo happig ben op het nieuwe dashboard...

Wat ik er mee wil zeggen, kijk goed naar de known issues ;)
Ben me goed bewust hoor van de bugs :)
Die waren er ook bij de eerste originele preview builds .
Net daarvoor doen we toch mee aan de preview he :)

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

ktf schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:51:
VR is de hype 2015, 3D is zoooo 2014 :P

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:03:
[...]

VR is de hype 2015, 3D is zoooo 2014 :P
Wat jammer is. 3D was toch best aardig. In de drie games doe het ondersteunden. ;)
SinergyX schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:38:
Heb wel de beta van Rainbow six, moet eerlijk zijn.. wat zijn die graphics ronduit matig. Helaas geen PC key gekregen (of nog niet), toch zeer benieuwd naar graphics verschil.
PC is niet zo heel veel beter. Wat hogere resolutie textures, maar daar blijft het bij.
Maar je klaagt nog niet op de "schild = win" onbalans? Sommigen spreken al over de "terminatormodus" :+
Opuske schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:18:
Volgens mij staat bijna iedereen nog te wachten. Ze hadden al wel weer een update op de dashboard, maar die fixte nog vrij weinig.

Ik sta ook gewoon ingeschreven maar verwacht hem voorlopig eigenlijk ook nog niet. Er werkt inderdaad het 1 en ander nog niet, dus de kans is groot dat ik daarna weer terugga. Stiekem hoop ik dat ik ook nog even de komende versie oversla.

Het gaat in ieder geval (nog) in (kleine) batches. Nog even wachten dus.

Martinspire schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:26:
[...]
PC is niet zo heel veel beter. Wat hogere resolutie textures, maar daar blijft het bij.
Maar je klaagt nog niet op de "schild = win" onbalans? Sommigen spreken al over de "terminatormodus" :+
Oude engine dus blijkbaar?

In 5vs5 gok ik? Geen idee hoe die daar is, maar gezien dat dat ding aardig wat kogels stopt, zal die best OP daar zijn.

Ik speel enkel de pve variant, normal/hard is dat ding meer irritant dan nuttig (al is die flash versie handig), heb je te vaak van die Rambo gasten in de game die 12-16 man neermaaien voordat jij er eentje hebt gezien, realistic kunnen ze magisch door schild heen schieten en heb ik 3 clips nodig om ze neer te krijgen. Oja, schild werkt niet tegen suiciders, ze hadden die uitschuifbare ook blastbroof moeten maken :P

Wel leuk als je geen zin meer hebt, in hoekje zitten, uitschuifschild aan (plak je RB vast) en ga koffie halen :P

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 28-09-2015 12:32 ]

SinergyX schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:31:
[...]

Oude engine dus blijkbaar?

In 5vs5 gok ik? Geen idee hoe die daar is, maar gezien dat dat ding aardig wat kogels stopt, zal die best OP daar zijn.

Ik speel enkel de pve variant, normal/hard is dat ding meer irritant dan nuttig (al is die flash versie handig), heb je te vaak van die Rambo gasten in de game die 12-16 man neermaaien voordat jij er eentje hebt gezien, realistic kunnen ze magisch door schild heen schieten en heb ik 3 clips nodig om ze neer te krijgen. Oja, schild werkt niet tegen suiciders, ze hadden die uitschuifbare ook blastbroof moeten maken :P

Wel leuk als je geen zin meer hebt, in hoekje zitten, uitschuifschild aan (plak je RB vast) en ga koffie halen :P
Het is meer dat er veel in de map stuk kan (muren, stukken in de vloer, etc). Dat zorgt ervoor dat ze gewoon minder detail kunnen toevoegen. Maar verder is het geen bijzondere titel nee.

En inderdaad bij PvP is ie overpowered. Het is geen support-ding meer maar overheerst.

Martinspire schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:36:
[...]

Het is meer dat er veel in de map stuk kan (muren, stukken in de vloer, etc). Dat zorgt ervoor dat ze gewoon minder detail kunnen toevoegen. Maar verder is het geen bijzondere titel nee.

En inderdaad bij PvP is ie overpowered. Het is geen support-ding meer maar overheerst.
Hopelijk gaan ze dit dus niet nerfen ten nadele van PVE, daar zie je hem niet zoveel en is hij stuk minder handig in gebruik (mobs blijven vaak zitten, op afstand krijg je ze gewoon niet geraakt). Enige trucje is achter je schild blijven tot ze gillen dat ze moeten reloaden en dan aimed gaan schieten.

Vind die flashbang trouwens overdreven, scherm wordt puur wit, had dan iets van beeld laten zien (al heb ik geen idee hoe dit in het echt is :P).

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 28-09-2015 12:38 ]

• mfneed
Zaterdag in nederland aangekomen, vanmorgen in de gls bus gedropt.. vandaag dus binnne als het goed is!:) ben benieuwd

Verwijderd

Ben toch benieuwd hoe het zonder Master Chief is. Hij was toch een hele stoere jongen die nergens bang voor was. :) Wordt mijn game van het najaar. Een keer fatsoenlijk worden in PvP lijkt me wel wat. Al is Halo redelijk teambased en dat schiet niet zo op voor onregelmatige tijden spelen.

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-01 13:06
Het zal wel niet... maar als 343 het in hun botte hoofd heeft gehaald om ergens down te line deze shit voor mekaar te krijgen...
...
...
... ga ik ergens in een hoekje zitten huilen en verkoop ik daarna alles Halo gerelateerd ;w ;)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:22

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Nah, de Meesterchef is echt niet de pijp uit hoor. Lijkt mij dat je er de serie aardig mee omzeep helpt.

Zit er wel op te wachten, maar moet eerst de MCC nog eens uitspelen :D

Xbox Live ID:Notna8310

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-01 23:53
Ze hebben toch al aangegeven dat je zowel als de Master Chef als Spartan Locke speelt? Een soort Halo 2-achtig iets, waarbij je ook de Chef en de Arbiter had.
Martinspire schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:37:
[...]

Ik vind het nog wel meevallen. Als je het puur voor je stem doet en audio verder via andere manier laat lopen, dan valt het nog wel mee. Ja je klinkt niet helemaal helder, maar zo'n issue is dat niet. Ik zit hier ook op een meter van mn Kinect af en mn kamer niet zo hol.
Ik en met mij heel veel anderen niet,

Via de Kinect klinken heel veel mensen alsof ze met een wasknijper op hun neus met hun hoofd gestoken in de WC pot in de badkamer aan het gamen zijn.

Je bent zelf slechthorend schrijf je, misschien dat jij het dan niet kan horen. Maar geloof mij maar, het is rond uit irritant. De Kinect neem niet alleen spraak mee, maar elk zuchtje, piepje of ander geluid wat in de kamer wordt gemaakt. Daarnaast is het stem geluid, wat ik hier boven schreef (los van het accent) ook nog eens verschrikkelijk. Ik heb het idee dat voice via een controller een veel hogere bitrate heeft dan voice over Kinect.

Overigens, het slechthorende argument is een beetje een non-issue, dit heeft natuurlijk alleen te maken met het gene wat je zelf hoort.... Dit heeft niets te maken met op welke manier je het geluid zelf weg stuurt.

• mfneed
Oef, heerlijk dit! Alleen wat al gezegd wordt, chief gaat er echt niet aan :+ anders ga ik ook huilen!! denk meer een cover up van de UNSC! agent lock heeft de hunt namelijk gestart op chief en dit zou de perfecte coverup zijn natuurlijk ! :)

Uiteraard DE game waar ik mijn xbox voor heb!! :D sinds de eerste helemaal wild van Halo!! Halo 5 wordt straks ook heerlijk met de elitecontroller grijs gespeeld!!

[ Voor 15% gewijzigd door mfneed op 28-09-2015 13:30 ]

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-01 13:06
SpankmasterC schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:21:
Ze hebben toch al aangegeven dat je zowel als de Master Chef als Spartan Locke speelt? Een soort Halo 2-achtig iets, waarbij je ook de Chef en de Arbiter had.
Daar gaat het ook niet echt over... de commercial impliceert dat de Master Chief KIA is...

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:27
ktf schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:51:
[...]

Oke, jammer.

Dan wat in dezelfde trend: voor de XBox 360 zijn games uitgekomen met stereoscopic 3D. Het lijstje is vrij kort (Wikipedia: List of Xbox 360 games with 3D support) maar voor de XBO is er helemaal geen lijstje.

Weet iemand of er nog wat in de pijplijn zit? Zouden de games die worden geport (zogenaamd 'backwards compatible') 3D functionaliteit meekrijgen in de port?

Daar lijkt het wel op. Je komt het echt nergens mee tegen. Dat loopt eigenlijk gelijk aan de trend van 3D films. Ook daar hoor je amper meer wat over. Ik ken ook letterlijk niemand die iets met de 3D functionaliteit doet op z'n TV (mijzelf incluis).

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Bullet NL schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:24:
[...]

Ik en met mij heel veel anderen niet,

Via de Kinect klinken heel veel mensen alsof ze met een wasknijper op hun neus met hun hoofd gestoken in de WC pot in de badkamer aan het gamen zijn.

Je bent zelf slechthorend schrijf je, misschien dat jij het dan niet kan horen. Maar geloof mij maar, het is rond uit irritant. De Kinect neem niet alleen spraak mee, maar elk zuchtje, piepje of ander geluid wat in de kamer wordt gemaakt. Daarnaast is het stem geluid, wat ik hier boven schreef (los van het accent) ook nog eens verschrikkelijk. Ik heb het idee dat voice via een controller een veel hogere bitrate heeft dan voice over Kinect.

Overigens, het slechthorende argument is een beetje een non-issue, dit heeft natuurlijk alleen te maken met het gene wat je zelf hoort.... Dit heeft niets te maken met op welke manier je het geluid zelf weg stuurt.
Nou nou, wat een begrip weer |:(

En ik ben dan wel slechthorend, maar bij mij staat voice nu ook op standje 11 dus ja ik hoor ook alles. Vooral bij Guido lijkt het alsof ie op 10 meter afstand zit te gamen. En ja Kinect is niet optimaal, maar kan een oplossing zijn.

Schuld dat ik geen partychat gebruik via microfoon ligt voorlopig bij Microsoft. Calibratie helpt in ieder geval al behoorlijk (ik hoor bij mij in ieder geval weinig klachten. En dat je af en toe wat meekrijgt als iemand mn kamer binnen banjert is jammer, maar moet geen groot probleem zijn. Iemand die met een piepstem praat is wat dat betreft net zo irritant of dat ze zelf hun stem superzacht zetten terwijl de game veel explosies afspeelt. Of dat een game geen mogelijkheid biedt om muziek uit/zacht te zetten.

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 28-09-2015 13:48 ]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:53

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:45:
[...]

En ik ben dan wel slechthorend, maar bij mij staat voice nu ook op standje 11 dus ja ik hoor ook alles. Vooral bij Guido lijkt het alsof ie op 10 meter afstand zit te gamen. En ja Kinect is niet optimaal, maar kan een oplossing zijn.

Schuld dat ik geen partychat gebruik via microfoon ligt voorlopig bij Microsoft. Calibratie helpt in ieder geval al behoorlijk (ik hoor bij mij in ieder geval weinig klachten. En dat je af en toe wat meekrijgt als iemand mn kamer binnen banjert is jammer, maar moet geen groot probleem zijn. Iemand die met een piepstem praat is wat dat betreft net zo irritant of dat ze zelf hun stem superzacht zetten terwijl de game veel explosies afspeelt.
Tja....dat is typisch ons Kogeltje :+

Ff serieus.....echt fijn is het niet, maar bij jou heb ik daar nog wel begrip voor. Bij mensen die wel een microfoon hebben, maar hem met regelmaat moeten opeten of slopen, tja....dan is het irritent (vooral als ze op een behoorlijke afstand van hun Kinect zitten)....
Martinspire schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:45:
[...]

Schuld dat ik geen partychat gebruik via microfoon ligt voorlopig bij Microsoft. Calibratie helpt in ieder geval al behoorlijk (ik hoor bij mij in ieder geval weinig klachten. En dat je af en toe wat meekrijgt als iemand mn kamer binnen banjert is jammer, maar moet geen groot probleem zijn. Iemand die met een piepstem praat is wat dat betreft net zo irritant of dat ze zelf hun stem superzacht zetten terwijl de game veel explosies afspeelt.
Hoezo geen begrip? Ik zie alleen het verband met slechthorigheid niet zo. En geloof me, ondanks dat ik zelf gelukkig geen last van een verminderd gehoor heb ben ik opgeroeid als halve audicien. ;)

Maar goed, persoonlijk vind ik het argument van een kabeltje van headset naar controller geen sterke. 99% van de mensen in een party gebruiken gewoon een oplossing met headset+kabel.

Heel vaak hoor je mensen in een party roepen alsof iemand die hem op de Kinect heeft staan een headset aan wil sluiten. Dit valt niet te ontkennen, veelal omdat het gewoon rond-uit-irritant klinkt. Al was het maar omdat het opnameniveau van beide microfoons niet de zelfde gevoeligheid heeft. Een Kinect klinkt daar door veel harder, dus storende. Vooral ook omdat je vaak over alle andere stemgeluiden heen blaast. Nogmaals, misschien dat jij dit zelf niet hoort, ook omdat er geen monitor functie voor chatgeluid in een Xbox zit. Maar nogmaals, neem maar van mij aan dat het door meer mensen irritant dan dat jij in eerste instantie irritant wordt gevonden dan dat jij misschien door hebt. Sterker, ik denk dat mensen die nu met een Kinect als microfoon zitten te spelen vaker een uitnodiging tot en party zouden krijgen als ze gewoon een headset zouden gebruiken.

Martin, je kan gewoon door gaan met de manier van gamen zoals je dat nu ook doet, dat moet je helemaal zelf weten. Maar wanneer de discussie in een party is wanneer jij online komt, zullen we hem uitnodigen? En mensen in de party dan zeggen (ik overigens niet) laten we hem maar niet uitnodigen, hij gaat altijd via de Kinect. Tja... ik vel geen oordeel, ik breng alleen maar een boodschap over.

Guido heb ik al een poos niet gezien, toevallig vermelde hij dat hij van de week Forza6 had gekocht, we hebben er in de vorm van een extra uitdaging weer een extra botsauto bij. :+
TheVMaster schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:49:
[...]

Tja....dat is typisch ons Kogeltje :+
Soms is subtiliteit helemaal niet nodig, ik val overigens niemand aan. Ik maak alleen duidelijk op een normale manier hoe ik (en in dit geval anderen) er soms over denken. Niet met een reden om iemand te schofferen, alleen maar om duidelijkheid te verschaffen.

Ik maar ook van jou hoor.... O+ O+ O+ *O* *O*

[ Voor 8% gewijzigd door Bullet NL op 28-09-2015 14:04 ]

• Turdie
  • Laatst online: 20-08-2024
Misschien moet ik m'n gamertag is veranderen naar BotsKoning :). En ja ja, ik ga weer een headset kopen, nu een schilpad strand. Moet nog even kijken welke het gaat worden.

[ Voor 15% gewijzigd door Turdie op 28-09-2015 14:06 ]

shadowman12 schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:02:
Misschien moet ik m'n gamertag is veranderen naar BotsKoning :). En ja ja, ik ga weer een headset kopen, nu een schilpad strand
Misschien is de naam "Rijdende Chicane"", "Ikdeedhetnietexpress" of "Oeps Sorry" nog vrij...
De AI in het spel is soms wat raar, maar in vergelijking met jou rij gedrag kan ik dit ook wel weer verklaren. :+

• ktf

ktf

Ninjetsu NL schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:04:
maar als 343 het in hun botte hoofd heeft gehaald om ergens down te line deze shit voor mekaar te krijgen...
Eerder deze week liepen ze het 'einde' van Master Chief al te teasen op GameSpot, http://www.gamespot.com/a...ing-microso/1100-6430903/ maar daar leek uit te blijken dat dat niet in Halo 5 is.

Daarbij lijkt het sowieso op een coverup: van alle andere Spartans wordt juist nooit vermeld dat ze dood zijn (MIA), dus waarom zou dat hier dan zo specifiek gemeldt moeten worden? Juist, als coverup.

edit: voor zover bekend begint Halo 5 in 2558, en de vorige games hadden vaak een tijdspanne van enkele dagen realtime. Deze commercial heeft het over 2560.

[ Voor 10% gewijzigd door ktf op 28-09-2015 14:16 ]

• Turdie
  • Laatst online: 20-08-2024
Bullet NL schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:08:
[...]

Misschien is de naam "Rijdende Chicane"", "Ikdeedhetnietexpress" of "Oeps Sorry" nog vrij...
De AI in het spel is soms wat raar, maar in vergelijking met jou rij gedrag kan ik dit ook wel weer verklaren. :+
Ach ja, ik speel mee voor de fun, niet voor het super mooi rijden ofzo.

• mfneed
Misschien moet ik m'n gamertag is veranderen naar BotsKoning :). En ja ja, ik ga weer een headset kopen, nu een schilpad strand. Moet nog even kijken welke het gaat worden.
http://nl.turtlebeach.com...ar-force-xo-seven-pro/607

deze heb ik vorige week aangeschaft, als het goed is vandaag binnen:) lekker afgeprijst zo!:) misschien een tip ^^

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:53

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:00:
[...]

Soms is subtiliteit helemaal niet nodig, ik val overigens niemand aan. Ik maak alleen duidelijk op een normale manier hoe ik (en in dit geval anderen) er soms over denken. Niet met een reden om iemand te schofferen, alleen maar om duidelijkheid te verschaffen.

Ik maar ook van jou hoor.... O+ O+ O+ *O* *O*
:> O+
Is misschien niet eens heel onverstandig.. :9

[ Voor 27% gewijzigd door TheVMaster op 28-09-2015 14:34 ]

Pagina: 1 ... 53 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace