Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wel apart, je kan Fallout 4 al wel pre-orderen.MAX3400 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:46:
[...]
Gokje; 13 oktober of 29 oktober. Respectievelijk een maand of 2 weken van te voren.
Ok, dat is wel enorm veel!SinergyX schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:37:
[...]
Lag met streaming ligt rond de 120-180ms (getest op high - stopwatch via browser, foto maken), moet je wel een erg slechte TV hebben wil je dat aan latency hebben.
Wel note, dat was draadloos op mijn oude wifi netwerk, 5Ghz netwerk zal wel sneller zijn (en meer bandbreedte), maar ook bedraad is aanzienlijk stuk lager. En dit is getest naar mijn PC monitor die bizar genoeg een hogere latency heeft dan mijn plasma (Panasonic). Dus 100% accuraat is het nog niet
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Vraagje: moet je dan gold hebben op USA? Of hoe werkt dat?mfreriks schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:31:
[...]
Lara voor net 3 euro maar binnen gehaald
Heb hem zelf uit de russische store gehaald:) ben even de naam kwijt maar er zit hier iemand op het forum die een link naar de uitleg in zijn signature heeft staangiantgiantus schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:24:
[...]
Vraagje: moet je dan gold hebben op USA? Of hoe werkt dat?
Edit: signature van thevmaster
[ Voor 8% gewijzigd door mfneed op 22-09-2015 10:37 ]
Dank, maar dat is niet het probleem. Koop aan de lopende band games uit buitenlandse stores. Temple of oasis is bij mij in de US store echter 20 USD.mfreriks schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:36:
[...]
Heb hem zelf uit de russische store gehaald:) ben even de naam kwijt maar er zit hier iemand op het forum die een link naar de uitleg in zijn handtekening heeft staanVast wel iemand die hier de naam kan sharen zodat je zijn handtekening kan bekijken:)
Eh.......een uitleg in de signature?mfreriks schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:36:
[...]
Heb hem zelf uit de russische store gehaald:) ben even de naam kwijt maar er zit hier iemand op het forum die een link naar de uitleg in zijn signature heeft staanVast wel iemand die hier de naam kan sharen zodat je zijn signature kan bekijken:)
Edit: signature van thevmastersucces er mee!!:)
ah oke, je moet de versie hebben zonder seasonpass en je moet ingelogd zijn in goldgiantgiantus schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:37:
[...]
Dank, maar dat is niet het probleem. Koop aan de lopende band games uit buitenlandse stores. Temple of oasis is bij mij in de US store echter 20 USD.
Apart, ik zie die korting dus niet in de website terwijl ik toch weldegelijk Gold heb.mfreriks schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:39:
[...]
ah oke, je moet de versie hebben zonder seasonpass en je moet ingelogd zijn in gold. Er zit nu namelijk een korting op van 67%! Door die korting heb ik hem uit russische store gehaald voor net 3 euro
Edit: je moet een keer verder klikken.
[ Voor 4% gewijzigd door giantgiantus op 22-09-2015 10:42 ]
Wel ingelogd dan..? Ik heb hem zelf blijkbaar in juli al gekocht (toen was hij ook goedkoop)...giantgiantus schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:41:
[...]
Apart, ik zie die korting dus niet in de website terwijl ik toch weldegelijk Gold heb.
No problem
Zeker zijn geld waardNotna schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:27:
[...]
Batman Premium voor ~47 euro via de Brazil store is best een leuke deal (dat is dus het spel + season pass + allerlei add ons)
https://store.xbox.com/pt...e6-427c-b2c4-961871ea4cec
Tempted.....
Edit: het spel zelf zonder de addons is in Singapore voor 31 euro te krijgen:
https://store.xbox.com/en...3c-4728-bc52-143f7ca5cff1
Alleen jammer dat de losse seasonpass bijna net zo veel kost als het gehele spel, terwijl je daar maar weinig content voor terug krijgt.
Hopelijk komt die nog eens met 66% korting
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Precies mijn gedachte terwijl ik de season pass niet kocht.justifire schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:53:
[...]
Zeker zijn geld waard
Alleen jammer dat de losse seasonpass bijna net zo veel kost als het gehele spel, terwijl je daar maar weinig content voor terug krijgt.
Hopelijk komt die nog eens met 66% korting
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Reserveer nu Rise Of The Tomb Raider voor Xbox One en ontvang een 10,- Xbox Gift Card:
http://www.bol.com/nl/p/r...box-one/9200000028828140/
Voor de mensen die niet regelmatig lezen: met deze Gift Card kan je dus geen Gold-abbo kopenVerwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:18:
bol.com games
Reserveer nu Rise Of The Tomb Raider voor Xbox One en ontvang een 10,- Xbox Gift Card:
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Het was geen grap en overigens doet het er wel toe als je online gaat. Maar goed, het is voor derest ook niet echt een interessante discussie om voort te zetten.Donstil schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 07:57:
[...]
Nou ik doelde alleen maar op iemand eerder die speelde op de wc. Wat natuurlijk meer een grap is en in die hypothetische wereld doet input lag er niet toe.
Maar goed dat had jij niet begrepen.
Ik vind de discussie wel zeker zinvol; misschien niet direct hier maar er zijn zeker factoren die interessant zijn om mee te nemen om wel/niet te streamen over WiFi/wired en de uiteindelijke prestatie die je neerzet in een game.Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:38:
[...]
Het was geen grap en overigens doet het er wel toe als je online gaat. Maar goed, het is voor derest ook niet echt een interessante discussie om voort te zetten.
Laten we ook niet vergeten dat de factor tussen wc-bril & controller (ja, jij dus) ook een latency/lag heeft. Afhankelijk van het spel, is alleen al het bedienen van een controller ergens tussen de 60 en 110ms.
Het is extra 'externe' latency, je 'eigen' latency compenseer je automatisch omdat je werkt als 1 geheel. Jouw vertraagde input wordt ook zo opgevangen door je ogen, gecorigeerd met diezelfde latency, dat het 1 vloeiend geheel blijft.MAX3400 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:41:
[...]
Ik vind de discussie wel zeker zinvol; misschien niet direct hier maar er zijn zeker factoren die interessant zijn om mee te nemen om wel/niet te streamen over WiFi/wired en de uiteindelijke prestatie die je neerzet in een game.
Laten we ook niet vergeten dat de factor tussen wc-bril & controller (ja, jij dus) ook een latency/lag heeft. Afhankelijk van het spel, is alleen al het bedienen van een controller ergens tussen de 60 en 110ms.
Kijk voor de grap maar eens Grandmaster Tetris, AGDQ 2014 heeft een kort stukje waar 1 scherm een vertraging heeft (stream liep niet sync) en je ziet meteen dat die speler er niets meer van bakt in training. Hij is zo gewend op zijn standaard setje latency, dat elke extra externe latency direct impact heeft op de 'flow' van zijn kunnen (en wat hij kan, rond die periode waren er maar handje vol mensen die dat konden).
100ms, 1/10de van een seconde is bij 250km/h (70m/s) toch 7meter, 7 meter een flinke lengte als je bv Abu dabhi hairpin moet doen vanaf de 1,6km straight (waar 300km/h zelfs gehaald wordt, afstand is dus groter).
CS spelers gebruiken vaak aimtrainer en aimbooster, die eerste heeft ook een latency modifyer. Leuke daarvan is dat je dus je controls een 50-150ms kan vertragen, wat redelijk gelijk is aan vertraagde output van het streamen.
Zal een doorsnee gamer dit merken? Mogelijk. Zal je er last van hebben? Amper. Behalve als jij frame-specifiek bezig bent (speedruns, fighters, etc), dan kan 1 frame (eigenlijk 2) een flink verschil maken tussen perfectie en 'net niet'.
Ik heb FM5 kort op mijn tablet gespeeld (input direct op XBO) en dat merk je, bochten moet je extra corrigeren, brakepoints ben je nét iets te laat, marginaal kleine dingen waar je vrij snel aan kan wennen, maar zit je op hoog niveau, gaat dat zeker een issue worden.
Soms merk je het helemaal niet, maar zet voor de grap geluid op beide kant maar eens aan, ook al 'voel' je de vertraging niet, geluid hoor je meteen dat er dus een vertraging is.
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 22-09-2015 12:10 ]
Zelfde geldt voor de US store....maurieske72 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:36:
Als je FIFA 16 in de Russische store heb gekocht kan je vandaag al spelen,blijkbaar komt die daar 2 dagen eerder uit dan hier.
http://www.purexbox.com/n..._games_to_the_oculus_rift
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verwijderd
Is per persoon verschillend. Ik word kotsmisselijk van VR terwijl mijn vrouw nergens last van heeft. Behalve dat ze het geen klap aan vindt. Testje waard, voor aanschaf, als het je wat lijkt, zou ik zeggen.Lekker Ventje schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 20:21:
Weet niet of ik dit ga doen. Collega van mij heeft pas zo'n ding opgehad en is een half uur misselijk geweest.
Dit is toch wel weer erg jammer.Lekker Ventje schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 20:21:
Weet niet of ik dit ga doen. Collega van mij heeft pas zo'n ding opgehad en is een half uur misselijk geweest.
Zou graag mee gaan op de VR Hype train en ben behoorlijk benieuwd wat dat allemaal kan gaan worden (Forza 7 met Rift lijkt mij bv fantastisch) maar ik heb dus geen pc's in huis. Althans pcs zonder het Microsoft systeem erop. Jammer dat dit een vereiste wordt."You can do it with any Xbox [One] game," Luckey says. "It works over your network, so you don't have to plug it in. You just plug your Rift into your PC as you normally would, and you're able to stream your games from your Xbox over your network to a virtual screen."
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik denk dat dit op dit moment toch niet echt de moeite is. Nu krijg je gewoon een virtuele cinema, waarbij de game voorkomt als scherm, eerder dus een gimmick. Misschien dat dit in de toekomst verandert, maar denk dat deze generatie consoles er misschien niet sterk genoeg voor zijn, althans zonder cloud support.Donstil schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 22:56:
Zou graag mee gaan op de VR Hype train en ben behoorlijk benieuwd wat dat allemaal kan gaan worden (Forza 7 met Rift lijkt mij bv fantastisch) maar ik heb dus geen pc's in huis. Althans pcs zonder het Microsoft systeem erop. Jammer dat dit een vereiste wordt.
Die Stereo Headset adapter werkt op zich wel redelijk, maar mijn nieuwe controller heeft een 3,5mm in de controller zelf (zonder buttons dus) en ja.. Moet vaak het gamegeluid maar zachter zetten, beetje onhandigmfreriks schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:26:
Mensen hier ervaringen met headset voor de XOne met volume regelaars voor voice en gamesound? toch wel een vereiste bijna... heb de xbox one headset maar als het een beetje druk wordt met schieten oid dan is de voice heel slecht te horen
https://powershellisfun.com
Headset werkt perfect... alleen voice en gamesound op hetzelfde niveau werkt niet... die adapter regelt ook maar 1 volume en dat is alles... Dus vandaar de vraag of iemand ervaring heeft met een bepaalde headset die beide volumes kan regelenGiveMeThoseTags schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:32:
[...]
Die Stereo Headset adapter werkt op zich wel redelijk, maar mijn nieuwe controller heeft een 3,5mm in de controller zelf (zonder buttons dus) en ja.. Moet vaak het gamegeluid maar zachter zetten, beetje onhandig
http://nl.turtlebeach.com...ar-force-xo-seven-pro/607
"De audiocontroller Plus voor de Ear Force-headset biedt ook game- en chatvolumeregeling, en bediening van het hoofdvolume en de microfoondemping."
Zoek iemand met ervaring hiermee! want volgensmij is het bovenstaandew at ik zoek
[ Voor 23% gewijzigd door mfneed op 23-09-2015 11:06 ]
Virtual screen, nog weinig VR dus. Misschien dat ze de input van VR als 'view' in de auto kunnen omzetten (dat je in FM7 volledige rond kan kijken - nu maar in gradaties), het is wel de meest 'easy' oplossing voor Rift en de XBO. Anders kan je altijd nog een Win10 tablet nemen, zijn ook best goedkoopDonstil schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 22:56:
Zou graag mee gaan op de VR Hype train en ben behoorlijk benieuwd wat dat allemaal kan gaan worden (Forza 7 met Rift lijkt mij bv fantastisch) maar ik heb dus geen pc's in huis. Althans pcs zonder het Microsoft systeem erop. Jammer dat dit een vereiste wordt.
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 23-09-2015 13:42 ]
Kijk eindelijk een game die ik nog niet hadWarfare schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:06:
Nog eens goed nieuw voor de EA Access members. BF Hardline komt in oktober
Verwijderd
Mijn Tritton 720+ heeft een apart kastje waarmee je voice en game volume apart kan instellen. Werkt als een trein.mfreriks schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:34:
[...]
Headset werkt perfect... alleen voice en gamesound op hetzelfde niveau werkt niet... die adapter regelt ook maar 1 volume en dat is alles... Dus vandaar de vraag of iemand ervaring heeft met een bepaalde headset die beide volumes kan regelen
http://nl.turtlebeach.com...ar-force-xo-seven-pro/607
"De audiocontroller Plus voor de Ear Force-headset biedt ook game- en chatvolumeregeling, en bediening van het hoofdvolume en de microfoondemping."
Zoek iemand met ervaring hiermee! want volgensmij is het bovenstaandew at ik zoekdaarnaast ook lekker afgeprijst
Turtle Beach ben ik niet zo een fan van. Goedkoop plastic haal je ermee in huis. Heb daar twee van gehad die beide binnen een jaar kapot waren. Maar goed smaken (en behandelingswijze gebruiker) verschillen.
Mijn volgende headset wordt een fatsoenlijk merk als Sennheiser oid ipv een gaming headset. Qua prijs/kwaliteit zit je stukken hoger daarmee. Niet dat ik mijn Tritton weg doe voor hij overlijdt overigens. Ben er aardig content mee.
Edit: op de doos van de headset die jij noemt zie ik een chat adapter. Dat gaat dan toch niet werken voor je of mis ik iets?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2015 17:53 ]
Tijdje terug expres verkocht, speciaal hiervoorWarfare schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:06:
Nog eens goed nieuw voor de EA Access members. BF Hardline komt in oktober
Goeie aanschaf dat ea access.
Xbox Live: Ofthewell NL
Ja.Hairball schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:04:
Ik krijg zojuist een invite voor de closed beta van Fable Legends. Zijn er hier mensen die dit al spelen en zo ja; is dit spel het waard om te spelen? Wat is je mening?
Nee.
Waarom niet? Ben nooit een Fable fan geweest, maar wil deze wel een keer proberen...
De gameplay staat me niet aan, vind het ronduit saai.harrytasker schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:47:
[...]
Waarom niet? Ben nooit een Fable fan geweest, maar wil deze wel een keer proberen...
Heeft ook totaal niets meer met het oorspronkelijke Fable concept te maken.
Maar zou zeggen probeer het zelf, benieuwd wat jouw ervaring is
Okay bedankt voor de info! Heb me al tijden geleden ingeschreven voor beta/test maar nooit een uitnodiging gehad, zelfde voor Gigantic; die lijkt me ook wel leuk! Gewoon geduld hebben maar...justifire schreef op donderdag 24 september 2015 @ 01:11:
[...]
De gameplay staat me niet aan, vind het ronduit saai.
Heeft ook totaal niets meer met het oorspronkelijke Fable concept te maken.
Maar zou zeggen probeer het zelf, benieuwd wat jouw ervaring is
Zal inderdaad moeten werken!:) mijn eerste turtle beach dus we gaan het zien... mocht het niet lekker/stevig aanvoelen gaat deze ook weer direct terug:) Misschien handig te weten op welk punt deze kapot gegaan zijn? kan ik hier een beetje op letten:)Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:50:
[...]
Mijn Tritton 720+ heeft een apart kastje waarmee je voice en game volume apart kan instellen. Werkt als een trein.
Turtle Beach ben ik niet zo een fan van. Goedkoop plastic haal je ermee in huis. Heb daar twee van gehad die beide binnen een jaar kapot waren. Maar goed smaken (en behandelingswijze gebruiker) verschillen.
Mijn volgende headset wordt een fatsoenlijk merk als Sennheiser oid ipv een gaming headset. Qua prijs/kwaliteit zit je stukken hoger daarmee. Niet dat ik mijn Tritton weg doe voor hij overlijdt overigens. Ben er aardig content mee.
Edit: op de doos van de headset die jij noemt zie ik een chat adapter. Dat gaat dan toch niet werken voor je of mis ik iets?
EDIT: Je Triton headset zit dan niet aan de controller vast geloof ik of niet? Direct aan de xbox?
EDIt2: Komt vandaag niet meer binnen gok ik.. gister om 1700 nog in ireland ^^
[ Voor 7% gewijzigd door mfneed op 24-09-2015 08:10 ]
Hm, vreemd.. heb zelf ook een Turtle Beach en ben er erg tevreden meemfreriks schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:01:
[...]
Zal inderdaad moeten werken!:) mijn eerste turtle beach dus we gaan het zien... mocht het niet lekker/stevig aanvoelen gaat deze ook weer direct terug:) Misschien handig te weten op welk punt deze kapot gegaan zijn? kan ik hier een beetje op letten:)
EDIT: Je Triton headset zit dan niet aan de controller vast geloof ik of niet? Direct aan de xbox?
Alleen op het x41 model of met alle modellen? nou net iets wat ik niet wilde lezen hier xD Juist voor deze gegaan omdat chat en game volume los van mekaar te regelen is... wat zijn jou problemen met de chat als ik vragen mag?Ninjetsu NL schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:22:
[...]
Hm, vreemd.. heb zelf ook een Turtle Beach en ben er erg tevreden meeX41, is al een wat ouder beestje, maar gaat al zeker 2,5 jaar goed mee
Geluidskwaliteit is prima, alleen is t gedoe wat betreft chat met de Xbox One...
Alleen op de X41, dat is een oud model voor de Xbox 360mfreriks schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:23:
[...]
Alleen op het x41 model of met alle modellen? nou net iets wat ik niet wilde lezen hier xD Juist voor deze gegaan omdat chat en game volume los van mekaar te regelen is... wat zijn jou problemen met de chat als ik vragen mag?
Haha gelukkig! Ben zeer benieuwd, momenteel de xbox headset maar daar is het geluid ook niet spectaculair van...Ninjetsu NL schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:29:
[...]
Alleen op de X41, dat is een oud model voor de Xbox 360Dus die heeft wat troubles met het nieuwe systeem, ik weet dat de rest wel fatsoenlijk het werk doet. Mijn comment was voornamelijk gericht op de geluids- en bouwkwaliteit
No worries!
Maar hoe spectaculair wil je de stem van iemand hebben? Als je nou ook de game geluiden over de headset zou horen, ja dan moet dat goed zijn, maar alleen een stem hoeft geen kristal zuiver geluid te geven toch?mfreriks schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:39:
[...]
Haha gelukkig! Ben zeer benieuwd, momenteel de xbox headset maar daar is het geluid ook niet spectaculair van...
Ben zelf nog geen week in het bezit van een xbox one met de daarbij horende headset (met één oortje en een microfoon) maar geluid daarvan is voor wat geouwehoer met anderen prima.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Die gebruik ik inderdaad ook geregeld icm sonos! Maar als vrouwtje tv kijkt of wat anders zet ik de koptelefoon op... en dan is chatten lastig omdat natuurlijk chat en game geluiden over dezelfde speaker komen, en dus bij veel game geluid de stemmen niet te horen zijn:)l3art schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:49:
[...]
Maar hoe spectaculair wil je de stem van iemand hebben? Als je nou ook de game geluiden over de headset zou horen, ja dan moet dat goed zijn, maar alleen een stem hoeft geen kristal zuiver geluid te geven toch?
Ben zelf nog geen week in het bezit van een xbox one met de daarbij horende headset (met één oortje en een microfoon) maar geluid daarvan is voor wat geouwehoer met anderen prima.
Met het spectaculaire geluid doelde ik dan weer op het game geluid:) voor gevallen waar geen chat nodig is maar wel een headset is lekker geluid ook wel welkom
Verwijderd
Optische kabel naar versterkertje voor gamegeluid. Kabeltje van headset naar controller voor chat.mfreriks schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:01:
[...]
Zal inderdaad moeten werken!:) mijn eerste turtle beach dus we gaan het zien... mocht het niet lekker/stevig aanvoelen gaat deze ook weer direct terug:) Misschien handig te weten op welk punt deze kapot gegaan zijn? kan ik hier een beetje op letten:)
1 headset is bij de hoofdsteun gebroken. Bij de ander viel de schelpomhulsel er af.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2015 11:18 ]
[ Voor 85% gewijzigd door BM op 24-09-2015 14:49 ]
Mikayu schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:27:
Spectaculair is gamen in 9.1 surround zonder geouwehoer in 1 oor
Als je wilt mag je mijn beta code wel hebben, hoor! Ik kom helaas om in de spellen die ik nog moet spelen of afmaken. Stuur maar een pm als je interesse hebt.harrytasker schreef op donderdag 24 september 2015 @ 07:14:
[...]
Okay bedankt voor de info! Heb me al tijden geleden ingeschreven voor beta/test maar nooit een uitnodiging gehad, zelfde voor Gigantic; die lijkt me ook wel leuk! Gewoon geduld hebben maar...
pricewatch: Microsoft Xbox Live Gold 12 maandenThomasXIV schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:24:
Wat is tegenwoordig de goedkoopste manier om aan Live Gold te komen? Moet weer verlengen, en meen dat ik laatst 12 maanden voor 28 euro langs zag komen?
Ik heb 1 of 2 keer Fable gespeeld. Vond er werkelijk geen zak aan. Misschien dat de laatste patches ENORME verbetering brengen maar ik zie er geen sjoege in.harrytasker schreef op donderdag 24 september 2015 @ 07:14:
[...]
Okay bedankt voor de info! Heb me al tijden geleden ingeschreven voor beta/test maar nooit een uitnodiging gehad, zelfde voor Gigantic; die lijkt me ook wel leuk! Gewoon geduld hebben maar...
http://majornelson.com/20...th-gold-for-october-2015/
Heeft iemand een mogelijkheid gevonden om dit wel aan je downloadrij toe te voegen?
Mij lukt het altijd als ik de Xbox website op regio Amerika zet met daarbij een USA VPN, dan krijg ik ze gekoppeld aan mijn account.Wingie schreef op donderdag 24 september 2015 @ 19:43:
Ik heb de afgelopen week meerdere mailen getracht de 360 deal of gold aan te schaffen zodat hij zodra BC ervoor aanwezig is ik hem kan spelen. (Crysis 3). Ik heb een gold abonnement voor Live en eerder is het mij ook gelukt en heb ik een creditcard toegevoegd aan mijn nederlandse account omdat dat toen moest. Nu krijg ik eerdere keer de melding dat ik het spel via mijn 360 moet downloaded en das praktisch wat ingewikkeld aangezien ik die niet meer heb.
Heeft iemand een mogelijkheid gevonden om dit wel aan je downloadrij toe te voegen?
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
zal ik eens proberen alleen is mijn 360 alleen maar aan nederlandse account gekoppeld geweest.danplo schreef op donderdag 24 september 2015 @ 20:55:
[...]
Mij lukt het altijd als ik de Xbox website op regio Amerika zet met daarbij een USA VPN, dan krijg ik ze gekoppeld aan mijn account.
Cogitationis poenam nemo patitur
Bij mij ookWingie schreef op donderdag 24 september 2015 @ 21:07:
[...]
zal ik eens proberen alleen is mijn 360 alleen maar aan nederlandse account gekoppeld geweest.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Verwijderd
Valiant Hearts is echt te gek! Absolute aanrader als je van korte, historische en goed geschreven verhalen houdtbaviaan schreef op donderdag 24 september 2015 @ 18:48:
Valiant Hearts en Walking Dead voor de One, MGS en Walking Dead voor de 360 bij Games with Gold in oktober.
http://majornelson.com/20...th-gold-for-october-2015/
+5MAX3400 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:12:
[...]
Ik heb 1 of 2 keer Fable gespeeld. Vond er werkelijk geen zak aan. Misschien dat de laatste patches ENORME verbetering brengen maar ik zie er geen sjoege in.
Zelfde geld voor Gigantic en Smite.
Totaal mijn ding niet.
Inderdaad, ingewikkelder dan dat is het niet....Bullet NL schreef op donderdag 24 september 2015 @ 21:10:
Je moet geen andere account aanmaken, VPN is ook helemaal niet nodig. Je moet met je NL account inloggen op een buitenlandse Xbox store. Zie verder verwijzing naar een handleiding in de sign van TheVMaster
Heb nu Hola en freevpn geprobeerd maar helpt ook niet.
Xbox Live Knalle Arie
[ Voor 35% gewijzigd door Finraziel op 25-09-2015 06:52 ]
Gamertag: FinrazielNL
wat er gebeurd:
xbox gaat aan
groen xbox logo komt
zwart scherm
lampje op de xbox wordt minder fel
thats it.
Iemand hier ervaring mee?
hij gaat weer aan... maar er gaat iets niet goed. Kan alleen uitzetten via controller.. verder kan ik niets via de controller
[ Voor 25% gewijzigd door mfneed op 25-09-2015 07:45 ]
Maak hem eens een keertje helemaal spanningsloos (stekker uit het stopcontact) na een minuutje opnieuw opstarten door de powerbutton in te drukken.mfreriks schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 07:35:
Gasten, heb jullie hulp nodig! vanmorgen mijn xbox aangezet, alles zat vast en kon niets. xbox uitgezet doormiddel van de powerknop ingedrukt te houden voor 5-8sec... nu doet de xbox niets meer.
wat er gebeurd:
xbox gaat aan
groen xbox logo komt
zwart scherm
lampje op de xbox wordt minder fel
thats it.
Iemand hier ervaring mee?
hij gaat weer aan... maar er gaat iets niet goed. Kan alleen uitzetten via controller.. verder kan ik niets via de controllerhet duurt ook allemaal heel lang. daarbij is het lampje op de xbox ook weer gaan dimmen.
Laat de controller even uit tot je xbox helemaal is opgestart. Dan je controller aanzetten.
Wat een schrik voor de vroege ochtend... heb het opgelost hoormike0001 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:01:
[...]
Maak hem eens een keertje helemaal spanningsloos (stekker uit het stopcontact) na een minuutje opnieuw opstarten door de powerbutton in te drukken.
Laat de controller even uit tot je xbox helemaal is opgestart. Dan je controller aanzetten.
Wat ook helpt/had geholpen: Xbox uitzetten door de knop 3 seconden in te drukken. Daarna even minuutje naar de WC of koffie zetten, Xbox aanzetten met de knop.mfreriks schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:16:
[...]
Wat een schrik voor de vroege ochtend... heb het opgelost hooridd helemaal spanningsloos gemaakt, alles er uit gehaald alleen voeding en beeld er in. daarna langzaam de rest er bij
en viola het werkt!
Het gaat er namelijk om (ook in de oplossing die voor jou wel werkte) dat de console een cold boot krijgt en ook zijn cache en andere zooi opruimt.
Your welcomemfreriks schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:16:
[...]
Wat een schrik voor de vroege ochtend... heb het opgelost hooridd helemaal spanningsloos gemaakt, alles er uit gehaald alleen voeding en beeld er in. daarna langzaam de rest er bij
en viola het werkt!
Stress zo vlak voor het weekend kunnen we niet hebben he
Die had ik al een aantal keer geprobeerd met genoeg tijd er tussen:P maar helaas... vandaar mijn post! kreeg het ietwat benauwdMAX3400 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:19:
[...]
Wat ook helpt/had geholpen: Xbox uitzetten door de knop 3 seconden in te drukken. Daarna even minuutje naar de WC of koffie zetten, Xbox aanzetten met de knop.
Het gaat er namelijk om (ook in de oplossing die voor jou wel werkte) dat de console een cold boot krijgt en ook zijn cache en andere zooi opruimt.
EDIT: Weet niet of het er mee te maken had... maar nadat mijn xbox weer functioneerder zag ik allemaal onderdelen van Halo 5 gedownload en geinstalleerd... misschien dat daar iets was blijven hangen:) halo staat nu trouwens ook op ready to start
[ Voor 18% gewijzigd door mfneed op 25-09-2015 09:25 ]
Verwijderd
Dit is debk ik de nasleep van de bugs van de vorige Halo.343 probeert spelers een vloeiende overgang naar Halo 5 te bieden.mfreriks schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:36:
[...]
Die had ik al een aantal keer geprobeerd met genoeg tijd er tussen:P maar helaas... vandaar mijn post! kreeg het ietwat benauwd
EDIT: Weet niet of het er mee te maken had... maar nadat mijn xbox weer functioneerder zag ik allemaal onderdelen van Halo 5 gedownload en geinstalleerd... misschien dat daar iets was blijven hangen:) halo staat nu trouwens ook op ready to start
Headsetje al binnen?
Haha wie weet:P hopelijk is dit dan een valse start xDVerwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:27:
[...]
Dit is debk ik de nasleep van de bugs van de vorige Halo.343 probeert spelers een vloeiende overgang naar Halo 5 te bieden.![]()
Headsetje al binnen?
Nee, net even gekeken op de packettracking, van eergister in ireland klaar te liggen naar gisteravond in UK aangekomen te zijn verwacht ik deze volgende week pas
Die Viola toch....mfreriks schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:16:
[...]
en viola het werkt!
Heb je toevallig een externe harddisk aan de Xbox hangen ?
Heb hier ook al eens last van gehad namelijk.
Destijds ook opgelost door alle stroom er af te halen, hard-reset / cacheflush mocht hier ook niet baten.
Achteraf gezien had de externe harddisk loskoppelen het probleem waarschijnlijk ook opgelost.
Guns, Gore and Cannoli staat nu ook in de store, ziet er leuk uit
[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 25-09-2015 09:43 ]
Had denk ik inderdaad met mijn externe hdd's temaken. Had die er af gehaald incl. netwerk en kinect (wat ik overigens totaal niet meer gebruik). daarna die reset en toen had ik weer beeld op de laagste resolutie:) had namelijk ook een videosetting reset uitgevoerd met Eject+power buttonjustifire schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:33:
[...]
Die Viola toch....
Heb je toevallig een externe harddisk aan de Xbox hangen ?
Heb hier ook al eens last van gehad namelijk.
Destijds ook opgelost door alle stroom er af te halen, hard-reset / cacheflush mocht hier ook niet baten.
Achteraf gezien had de externe harddisk loskoppelen het probleem waarschijnlijk ook opgelost.
Destiny puntje voor u, gister een raid sniper gescoord
EDIT: die game ziet er lekker chaotisch uit xD
[ Voor 5% gewijzigd door mfneed op 25-09-2015 09:49 ]
Thanks net Tomb raider definitive edition voor nop binnengehangeld,Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:18:
http://www.storeparser.com/en-US/xbox-one/deals/
Deals with gold voor deze week. Je kunt ze op de bank, achter je bureau of op de plee spelen. Het lijkt me zeer nuttig en leuk als er een uitgebreide discussie daarover volgt. Ik ben nog niet overtuigd wat nou precies de meest optimale locatie is voor een potje gamen.
Lara, Batman season pass en Alien: Isolation zijn wel aardige deals. Al blijft de spoeling dun in mijn ogen.
Bears and Bulls
Wanneer komt trouwens die wireless adapter in Nederland uit bedoeld voor de PC ?
Verwijderd
Dat is niet echt waar het over gaat he. Hoewel je gelijk hebt.Beltoni schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 18:35:
Gewoon een kabeltje aanleggen. Gamen op Wifi is eigenlijk not done.
Controllers gaan via 2.4.
Ik weet dat wireless niet het beste is, maar wel lekker makkelijk (als het werkt)Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 18:47:
[...]
Dat is niet echt waar het over gaat he. Hoewel je gelijk hebt.
Controllers gaan via 2.4.
Bedankt voor je antwoord, anders had ik het kunnen proberen door mijn 5GHz uit te zetten.
Ik zal eens kijken naar een kabel, moet wel 5 meter lang zijn
Verwijderd
Gaat je disconnects niet oplossen als je wifi via 5ghz loopt nu. Maar speelt wel stabieler.danplo schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 18:50:
[...]
Ik weet dat wireless niet het beste is, maar wel lekker makkelijk (als het werkt)![]()
Bedankt voor je antwoord, anders had ik het kunnen proberen door mijn 5GHz uit te zetten.
Ik zal eens kijken naar een kabel, moet wel 5 meter lang zijn
Ik weet niet eens of je 2.4 kan uitzetten ?Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 18:56:
[...]
Gaat je disconnects niet oplossen als je wifi via 5ghz loopt nu. Maar speelt wel stabieler.
Zal het anders eens checken idd.
Een kabeltje tussen controller en console welVerwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 18:56:
[...]
Gaat je disconnects niet oplossen als je wifi via 5ghz loopt nu. Maar speelt wel stabieler.
Micro-USB kabels van 5 meter zijn echter schaars verkrijgbaar.
Hmm ik merk het idd. Ik had het wel makkelijker verwacht eigenlijk.justifire schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:30:
[...]
Een kabeltje tussen controller en console wel
Ik kijk wel even wat ik ga doen, maar was er al iets meer bekend over de wireless adapter voor de PC ?
Verwijderd
http://www.allekabels.nl/..._micro_kabel/5-meter.htmljustifire schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:30:
[...]
Een kabeltje tussen controller en console wel
Wat je schaars noemt.
Edit: laatste nieuws over pc dongle voor wireless One controller is herst 2015 voor 25 dollar. Of die gelijk naar NL komt betwijfel ik maar van amazon bestellen zal wel lukken.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2015 19:41 ]
Dat dacht ik ook maar op de een of andere manier wordt ik geredirect nadat ik op download to xbox 360 heb geklikt, dan komt er een venster met een draaiend rondje en daarna...TheVMaster schreef op donderdag 24 september 2015 @ 22:25:
[...]
Inderdaad, ingewikkelder dan dat is het niet....
Helaas
In dit je eerste aankoop? Meld je via je console aan bij Xbox Live en probeer het opnieuw om zeker te weten dat dit compatibel is..
1) Ik ga naar store.xbox.com en login
2) Ga rechtsonder naar de landen kies united states
3) Kies uit het menu xbox live -> games with gold
4) Onder het plaatje van Crysis 3 klik je op Download from xbox store
5) Redirect naar marketplace.xbox.com (alles nog in het engels)
6) Klik op download to xbox 360
7) Dan komt er een "popup" met ronddraaiende cirkel en de melding " Helaas
In dit je eerste aankoop? Meld je via je console aan bij Xbox Live en probeer het opnieuw om zeker te weten dat dit compatibel is."
Btw ik heb een nederlands en ook een amerikaans account. En er is ook een creditcard gekoppeld aan mijn account. Ik gebruik safari zowel op mijn iPhone als macbook geprobeerd.
Zojuist ook via chrome geprobeerd maar zelfde resultaat zal wel iets met mijn account zijn. In het verleden wel gelukt om te downloaded van games for gold voor de 360. Snap niet waarom MS dit zo ingewikkeld maakt.
[ Voor 11% gewijzigd door Wingie op 25-09-2015 20:07 . Reden: stuk over vmaster handleiding verwijderd gaat over kopen van games ]
Verwijderd
Waarom heeft iedereen het over de guide van theVmaster mbt games with gold. Daar is die guide helemaal niet voor.Wingie schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:41:
[...]
Dat dacht ik ook maar op de een of andere manier wordt ik geredirect nadat ik op download to xbox 360 heb geklikt, dan komt er een venster met een draaiend rondje en daarna...
Helaas
In dit je eerste aankoop? Meld je via je console aan bij Xbox Live en probeer het opnieuw om zeker te weten dat dit compatibel is.
Heb nogmaals naar de vmaster handleiding gekeken en gevolgd met hetzelfde resultaat.
1) Ik ga naar store.xbox.com en login
2) Ga rechtsonder naar de landen kies united states
3) Kies uit het menu xbox live -> games with gold
4) Onder het plaatje van Crysis 3 klik je op Download from xbox store
5) Redirect naar marketplace.xbox.com (alles nog in het engels)
6) Klik op download to xbox 360
7) Dan komt er een "popup" met ronddraaiende cirkel en de melding " Helaas
In dit je eerste aankoop? Meld je via je console aan bij Xbox Live en probeer het opnieuw om zeker te weten dat dit compatibel is."
Btw ik heb een nederlands en ook een amerikaans account. En er is ook een creditcard gekoppeld aan mijn account. Ik gebruik safari zowel op mijn iPhone als macbook geprobeerd.
Hoe het wel moet zonder een xbox 360 in het verleden gebruikt te hebben gebruikt, weet ik ook niet. Een guide voor iets anders gebruiken gaat in elk geval weinig opleveren.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2015 19:45 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
FunnyVerwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:38:
[...]
http://www.allekabels.nl/..._micro_kabel/5-meter.html
Wat je schaars noemt.
Edit: laatste nieuws over pc dongle voor wireless One controller is herst 2015 voor 25 dollar. Of die gelijk naar NL komt betwijfel ik maar van amazon bestellen zal wel lukken.
Trouwens over die wifi output Xbox One controller 2.4 GHZ, vind ik het volgende PDF op de site van Microsoft.
http://download.microsoft...erPlusCableforWindows.pdf
Daarop lees ik het volgende:
Wireless Technology
Wireless Platform
Proprietary, dual band 5 GHz wireless (Wireless use on Xbox One platform only)
Kan ik dan aannemen toch 5 GHz ? of lees ik het niet goed.
In die handleiding staat niet hoe je een creditcard kan toevoegen, is dit op de Braziliaanse site of werkt het ook als je hem bij de Nederlandse site toevoegt en dan bij een buitenlandse store koopt. Want ik krijg een foutmelding als ik mijn creditcard probeer re koppelenfinraziel schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 06:51:
Incomer, kijk 4 posts boven je in TheVMaster's signature.
Brazilie kan je geen creditcard koppelenincomer schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:57:
[...]
In die handleiding staat niet hoe je een creditcard kan toevoegen, is dit op de Braziliaanse site of werkt het ook als je hem bij de Nederlandse site toevoegt en dan bij een buitenlandse store koopt. Want ik krijg een foutmelding als ik mijn creditcard probeer re koppelen
Veel andere landen kan het wel geregeld worden, maar dit staat in die tutorial uitgelegd. Je moet het in ieder geval per land opnieuw instellen.
[ Voor 4% gewijzigd door danplo op 25-09-2015 20:01 ]
Nog wat kort heen en weer gemailed met excalation team, krijg ik nog eens 3 maanden xbox live, totaal 6 maanden gratis. Heeft even mogen duren, maar compensatie is veruit geweldig
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace