• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-01 23:04
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 09:09:
[...]

Controller geupdate? Het probleem van random disconnects is door updates verholpen. Het probleem dat de Xbox denkt en zegt dat volle controllers leeg zijn en daarom disconnect nog niet.
Net gedaan.

Voor de controller met 3,5 inch ingang waren er geen updates.

Voor de 1e "generatie" controller was wel een update.

Nu maar even kijken hoe het gaat.

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:40

nexhil

BAM!

Gisteren even Fifa 16 gespeeld via EA Acces 10 uur try-out.
Ondanks dat ik elk jaar zeg: 'Dit jaar koop ik hem niet hoor!!&^%'

staat ie nu in de pre-order :D

Voelde toch net iets te lekker om weer het NEC shirt aan mijn FUT team te koppelen :D

Definitief besloten niet het nieuwe dashboard te installeren. Wat ik wel merk is dat ik nu vaak problemen heb dat Disc's niet gelezen worden in de ONE na 1.5 jaar....

Verwijderd

bol.com games ‏

Bulk 10-daagse bij http://bol.com ! Xbox One + FIFA 16 + twee controllers voor €369,-!

http://www.bol.com/nl/d/a...ller/278900016/index.html

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CPaRNzoWIAApP5v.png

• Isane
Heuu tijd voor Rainbow Six Siege _O_
test versie

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 08:10:
Ik zit helaas nog steeds niet in de New Xbox One Experience.
Staat nog steeds op pending, dus nog geen update hier.
Hier precies hetzelfde helaas.
Isane schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:43:
Heuu tijd voor Rainbow Six Siege _O_
test versie
Ik kreeg net ook een mail.
Zat al in de beta van dit weekend maar kreeg zojuist nog een invité voor een soort closed beta die tot vrijdag loopt.

Speelt het een beetje?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Isane
Donstil schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:45:

Zat al in de beta van dit weekend maar kreeg zojuist nog een invité voor een soort closed beta die tot vrijdag loopt.

Speelt het een beetje?
Eerst ff downloaden

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-01 14:59

Famous

R 400+

Heb hem ook, ben benieuwd nooit Rainbow gespeeld :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Isane
Famous schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:58:
Heb hem ook, ben benieuwd nooit Rainbow gespeeld :+
Ik deed het altijd CO-OP met een kameraad. Gewoon geniaal!

Verwijderd

Bullet NL schreef op maandag 21 september 2015 @ 07:33:
[...]

Totaal geen last van, er is een serie consoles is weest die er wat problemen mee hadden (begin 2014), maar bij mijn weten is dit allemaal opgelost. Wanneer je nu een nieuwe Xbox koopt heb je er zeker weten geen last van. Ik heb de mijne sinds de introductie in Duitsland (van af het begin dus) en heb zoals ik net al schreef nog nooit een disconect gehad behalve dat de accu leeg was.
Hoe verklaar jij dit dan, quote van een member van budgetgaming:
''Had de forza 6 editie, disconnect mijn controller steeds. Alles geprobeerd, zelfs play en charge kit gekocht. 2 uur aan de lijn gehangen met microsoft, die aangaven dat het een bekend probleem was. Omruilen zou mogelijk de oplossing kunnen zijn, maar hij zei dat dit veelvuldig voorkwam en niet met zekerheid kon zeggen dat het opgelost zou zijn.''
http://www.budgetgaming.n...m_id=10&start=181#c883067

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:06:
bol.com games ‏

Bulk 10-daagse bij http://bol.com ! Xbox One + FIFA 16 + twee controllers voor €369,-!

http://www.bol.com/nl/d/a...ller/278900016/index.html

[afbeelding]
Geen slechte deal, maar als je amper met ze tweeën speelt zou ik eerder voor de Wehkamp bundel gaan.

Nog goedkoper €349,- euro.
http://www.wehkamp.nl/spe...%2bfifa%2b16_XboxOne.html

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2015 11:29 ]

• Isane
Donstil schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:45:

Speelt het een beetje?
Your access to the rainbow six siege - Closed Beta services is not available yet. Please try again later
;(

• Famous

Famous

R 400+

Bullet NL schreef op maandag 21 september 2015 @ 08:21:
[...]

Wat gek, al veel mensen hebben hem. Heb jij de volgende setting in de Settings-> System ->Console info-> "Mark this device primary" wel aan staan? Het is wat verborgen weg gestopt.
Die optie zie ik ook nergens terug?

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:31

Mikayu

.srt

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:26:
[...]

[...]
Ik snap nog steeds niet waarom dit niet getest is voor het releasen van een console.

Een maat van me had een witte met ernstig veel controller dc's. Hij had hem opgestuurd en een zwarte terug gekregen met - jawel - nog steeds controller dc's

Ik lijk er nu minder last van te hebben.. ze gaan alleen nog maar als de batterijen leeg beginnen te raken.
Behalve als we coop Borderlands spelen, dan klappen ze er om de 5 minuten af en een enkele keer connect ie niet eens meer terug.

• nexhil

nexhil

BAM!

-nvm- ik las het weer eens maar half..

[ Voor 175% gewijzigd door nexhil op 21-09-2015 11:41 ]

• Donstil
  • Niet online
Isane schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:34:
[...]

Your access to the rainbow six siege - Closed Beta services is not available yet. Please try again later
;(
Ooh zonde. Ik kan nog niet testen, heb de code wel op Xbox.com ingevuld. Dus One is thuis aan het downloaden als het goed is.

• Famous

Famous

R 400+

Mikayu schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:38:
[...]

Ik snap nog steeds niet waarom dit niet getest is voor het releasen van een console.

Een maat van me had een witte met ernstig veel controller dc's. Hij had hem opgestuurd en een zwarte terug gekregen met - jawel - nog steeds controller dc's

Ik lijk er nu minder last van te hebben.. ze gaan alleen nog maar als de batterijen leeg beginnen te raken.
Behalve als we coop Borderlands spelen, dan klappen ze er om de 5 minuten af en een enkele keer connect ie niet eens meer terug.
Ik en een maat hebben nergens last van, ook niet als we samen in een ruimte spelen en ook niet als we met 4 man spelen..
Het lijkt mij voor Microsoft dan ook erg lastig om het probleem vast te kunnen stellen.

• Isane
Donstil schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:41:
[...]

Ooh zonde. Ik kan nog niet testen, heb de code wel op Xbox.com ingevuld. Dus One is thuis aan het downloaden als het goed is.
Ah beter. Nou laat me het maar weten. Ben benieuwd.

Verwijderd

Wel jammer dat je die goede aanbiedingen bijna alleen maar hebt met dat (stomme) FIFA 16.

• Famous

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:49:
Wel jammer dat je die goede aanbiedingen bijna alleen maar hebt met dat (stomme) FIFA 16.
Lees iets boven je? Heb je voor 320 euro de xbox one met twee controllers en kan je zelf een goede game erbij kopen?

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-01 19:26

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik heb vorig jaar ook een fifacode overgekocht voor 35. ook via de V&A

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-01 21:40
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:49:
Ik koop je FIFA 16 voor 35 euro, kan je weer spenderen aan een nieuwe game. Bijvoorbeeld Rare Replay. Ook een topper.

• Isane
Donstil schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:41:
[...]

Ah pas vanaf 4 uur vanmiddag :) (NL TIJD)
Modbreak:Boys and Grils, het is hier geen Vraag & Aanbod, onderling handelen doen we niet op het forum. Daar hebben we Vraag & Aanbod voor.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:22

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:26:
[...]

[...]
MS support blaat wel vaker wat. Ja het is een bekend probleem geweest; ik heb, sinds de NL launch dat ik mijn XBO heb, totaal 2 disconnects gehad met mijn controller. En ik speel er meerdere uren op, elke dag.

Het lijkt mij dat het een combinatie van factoren is, al dan niet environmental. Er kunnen zoveel dingen zijn die als stoorzender optreden in een omgeving. Enige manier om dat te testen is een TV + Console neer te zetten in een ruimte die zo min mogelijk interventie kan verwachten (i.e kabels, andere apperatuur enz enz.)

Dat het bij een paar voorkomt wil niet zeggen dat het een 'widespread' probleem is; immers als het prima werkt 'zeuren' mensen er niet over of wel ? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 21-09-2015 11:54 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Mikayu

Mikayu

.srt

Neuh, het had gewoon getest moeten zijn icm dect telefoons, wifi routers, versterkers en gsm's in dezelfde kast als waar de One staat... Ik bedoel, de 360 krijg je hiermee niet op zijn bek

Ook is het bij de ene game erger als de andere, lijkt mij meer met load te maken hebben dan omgeving
Maar kreeg jij een code dan? Want ik zie nu alleen dit "Bedankt, we bevestigen dat je al geregistreerd bent voor de Technische Test die 21 september begint." Verder niks. En die mail had alleen een "nu registreren" knop

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Famous

Famous

R 400+

Martinspire schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:37:
[...]
Maar kreeg jij een code dan? Want ik zie nu alleen dit "Bedankt, we bevestigen dat je al geregistreerd bent voor de Technische Test die 21 september begint." Verder niks. En die mail had alleen een "nu registreren" knop
Afbeeldingslocatie: http://static9.cdn.ubi.com/Newsletter_Common/locale/NLvqs_03_219215.jpg

Dit krijg je met daaronder de code.

Verwijderd

Notna schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:53:
[...]

MS support blaat wel vaker wat. Ja het is een bekend probleem geweest; ik heb, sinds de NL launch dat ik mijn XBO heb, totaal 2 disconnects gehad met mijn controller. En ik speel er meerdere uren op, elke dag.

Het lijkt mij dat het een combinatie van factoren is, al dan niet environmental. Er kunnen zoveel dingen zijn die als stoorzender optreden in een omgeving. Enige manier om dat te testen is een TV + Console neer te zetten in een ruimte die zo min mogelijk interventie kan verwachten (i.e kabels, andere apperatuur enz enz.)

Dat het bij een paar voorkomt wil niet zeggen dat het een 'widespread' probleem is; immers als het prima werkt 'zeuren' mensen er niet over of wel ? ;)
Waar haal jij de statistieken vandaan dat het er paar zijn? Nergens blijkt uit dat dit een klein probleem is. Google staat er vol mee. Daarnaast is het toch te belachelijk voor woorden dat een controller problemen zou kunnen hebben met huishoudelijke stoorindicatoren, terwijl dit op andere consoles (op de PS4, PS3, Xbox360, WIIU) nooit het geval is geweest.

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:56:
[...]

Waar haal jij de statistieken vandaan dat het er paar zijn? Nergens blijkt uit dat dit een klein probleem is. Google staat er vol mee. Daarnaast is het toch te belachelijk voor woorden dat een controller problemen blijkt te hebben met stoorzenders terwijl dit op andere consoles (op de PS4, PS3, Xbox360, WIIU) nooit het geval is geweest.
Heb jij dan concrete aantallen van totaal aantal verkochte consoles vs mensen met consequent issues met de controllers? Wederom; mensen die er last van hebben posten dat op het internet, al dan niet op verschillende foras. Dan kan het totale aantal groot lijken ('heel Google staat er vol mee' ) maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Ik denk alleen dat het aantal niet schrikbarend hoog zou zijn, anders zou er wel wat aan gedaan worden (op grotere schaal) dan MS nu doet (of juist niet doet)

Overigens claim ik nergens dat het daadwerkelijk stoorzenders zijn die de issues veroorzaken. Het lijkt mij echter dat het een simpele stap is om aan te tonen waar het probleem ligt (trial and error aanpak). Je zal ergens moeten beginnen en MS kan er (nog) niet veel mee naar het zo lijkt.

Also; in het verleden behaalde resultaten... ;)

Verwijderd

Notna schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:59:
[...]

Heb jij dan concrete aantallen van totaal aantal verkochte consoles vs mensen met consequent issues met de controllers? Wederom; mensen die er last van hebben posten dat op het internet, al dan niet op verschillende foras. Dan kan het totale aantal groot lijken ('heel Google staat er vol mee' ) maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Ik denk alleen dat het aantal niet schrikbarend hoog zou zijn, anders zou er wel wat aan gedaan worden (op grotere schaal) dan MS nu doet (of juist niet doet)

Overigens claim ik nergens dat het daadwerkelijk stoorzenders zijn die de issues veroorzaken. Het lijkt mij echter dat het een simpele stap is om aan te tonen waar het probleem ligt (trial and error aanpak). Je zal ergens moeten beginnen en MS kan er (nog) niet veel mee naar het zo lijkt.

Also; in het verleden behaalde resultaten... ;)
Je tekst staat vol met aannames, jij beweert dat het er maar een paar zijn maar kan dit vervolgens niet onderbouwen, daarnaast geef ik aan dat het probleem groter is dan dat jij het doet voorkomen. Er is een significant verschil tussen ''een paar berichten'' zoals jij het beaamt en duizenden reacties die daadwerkelijk terug te lezen zijn op het internet. Dit zijn feiten en geen aannames. Het hoeft overigens niet schrikbarend hoog te zijn om het als een probleem te kwalificeren, het hoort gewoon niet, punt. En ten slotte blijkt Microsoft het probleem wel degelijk te erkennen. Er zijn nu een aantal software updates geweest, Microsoft support is op de hoogte van dit probleem, er is zelfs een pagina door Microsoft online gezet die stap voor stap uitlegt hoe dit probleem (mogelijk) opgelost kan worden, helaas blijkt dit voor vele niet de oplossing te zijn.

Also: in het verleden behaalde resultaten... ;)

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:46
Notna schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:53:
[...]

Ik heb nog nooit mijn controllers geupdate en heb ook nog nooit een disconnect gehad behalve als de accu/batt leeg is

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:46
nexhil schreef op maandag 21 september 2015 @ 09:39:
Gisteren even Fifa 16 gespeeld via EA Acces 10 uur try-out.
Ondanks dat ik elk jaar zeg: 'Dit jaar koop ik hem niet hoor!!&^%'

staat ie nu in de pre-order :D

Voelde toch net iets te lekker om weer het NEC shirt aan mijn FUT team te koppelen :D

Definitief besloten niet het nieuwe dashboard te installeren. Wat ik wel merk is dat ik nu vaak problemen heb dat Disc's niet gelezen worden in de ONE na 1.5 jaar....
Ik vind fifa16 echt veel slechter. Voelt veel trager aan en verdedigers die veel te makkelijk een wegsprintende Ronaldo inhalen...

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:07:
[...]
Je tekst staat vol met aannames, jij beweert dat het er maar een paar zijn maar kan dit vervolgens niet onderbouwen, daarnaast geef ik aan dat het probleem groter is dan dat jij het doet voorkomen. Er is een significant verschil tussen ''een paar berichten'' zoals jij het beaamt en duizenden reacties die daadwerkelijk terug te lezen zijn op het internet. Dit zijn feiten en geen aannames. Het hoeft overigens niet schrikbarend hoog te zijn om het als een probleem te kwalificeren, het hoort gewoon niet, punt. En ten slotte blijkt Microsoft het probleem wel degelijk te erkennen. Er zijn nu een aantal software updates geweest, Microsoft support is op de hoogte van dit probleem, er is zelfs een pagina door Microsoft online gezet die stap voor stap uitlegt hoe dit probleem (mogelijk) opgelost kan worden, helaas blijkt dit voor vele niet de oplossing te zijn.

Gut gut, iets minder hoog van de toren blazen mag ook wel :'). Mijn referentie kader zijn de mensen op dit forum/dit topic en eventueel mensen in mijn privé kringen (die overigens geen van allen een XBO hebben, maar dat terzijde).

Daarin zie ik dat er wel wat mensen zijn die deze issues hebben, maar óf die zijn opgelost, óf zijn heel sporadisch dan wel te verklaren. Ik weet niet met welke zoektermen jij zoekt, dan wel hoe oud/relevant de resultaten zijn enz. Dat hoeft ook niet; immers geef ik ergens aan dat ik mijn mening (let op het woord) baseer op enige feiten. Je ziet alleen vaker dat zulke ontwikkelingen percentueel gezien vaak kleiner zijn dan dat je in eerste instantie denkt. Ik probeer je bevindingen in perspectief te plaatsen, meer niet.

Je doet jezelf aan mij overkomen alsof je heel graag de XBO die je recentelijk hebt gekocht, onderuit wilt halen (misschien zelfs spijt?) Dat moet je vooral zelf weten maar ga dan niet op deze manier discussies voeren. We zijn (neem ik voor het gemak aan, HA! :+ ) allemaal volwassen en kunnen dus ook zo met elkaar communiceren, niet?

Om je originele vraag te beantwoorden dan: Nee de console maakt geen geluid in idle (ik zet hem altijd compleet uit, maar gedurende dashboard browsen is hij fluisterstil) en ik heb 2 keer in een jaar tijd een disconnect gehad (random, zonder andere reden)

Zouden zulke problemen er moeten zijn? Uiteraard niet, maar ik ga er niet vanuit dat dit gedurende QA, toen de XBO net uitkwam, over het hoofd is gezien; het zal er gewoon niet zijn geweest. MS heeft het probleem blijkbaar erkend en daar oplossingen voor gegeven. Dat dit niet werkt bij iedereen is jammer; ik zou dan gaan zoeken naar externe problemen als stoorzenders. Als je concreet een bewijs heft, kan je dat voorleggen aan MS en heb je een veel sterkere zaak :Y

Moet ik overigens aannemen dat jij wél issues hebt met disconnects en met een 'luidruchtige' XBO?

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:07:
[...]

Er is maar één update geweest voor de controller die in sommige (bouwseries) het spontane verbreken van de verbinding met de Xbox moest verhelpen. De overige updates hadden een ander doel.

Heb je nog steeds last van disconnects, neem contact op met MS, grote kans dat je een andere controller krijgt. Nogmaals, dit probleem had al opgelost moeten zijn, MS heeft erkend dat er een serie is geweest met wat problemen, de update zou dit moeten verhelpen, is dit niet het geval, claim dan gewoon je garantie.

De spontane verbreken hoort namelijk niet bij de Xbox One, kortom schakel de support in voor je garantie claim.

Het lijkt mij ook het beste voor de discussie in dit topic dat we gezien de oplossing bij MS ligt ons ook beperken tot de kern en de oplossing van het probleem. Haantjes gedrag wat nu wordt tentoongespreid is niet echt prettig voor de algemene discussie in dit topic.

[ Voor 7% gewijzigd door Bullet NL op 21-09-2015 13:49 ]

Verwijderd

Notna schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:31:
[...]

Gut gut, iets minder hoog van de toren blazen mag ook wel :'). Mijn referentie kader zijn de mensen op dit forum/dit topic en eventueel mensen in mijn privé kringen (die overigens geen van allen een XBO hebben, maar dat terzijde).

Daarin zie ik dat er wel wat mensen zijn die deze issues hebben, maar óf die zijn opgelost, óf zijn heel sporadisch dan wel te verklaren. Ik weet niet met welke zoektermen jij zoekt, dan wel hoe oud/relevant de resultaten zijn enz. Dat hoeft ook niet; immers geef ik ergens aan dat ik mijn mening (let op het woord) baseer op enige feiten. Je ziet alleen vaker dat zulke ontwikkelingen percentueel gezien vaak kleiner zijn dan dat je in eerste instantie denkt. Ik probeer je bevindingen in perspectief te plaatsen, meer niet.

Je doet jezelf aan mij overkomen alsof je heel graag de XBO die je recentelijk hebt gekocht, onderuit wilt halen (misschien zelfs spijt?) Dat moet je vooral zelf weten maar ga dan niet op deze manier discussies voeren. We zijn (neem ik voor het gemak aan, HA! :+ ) allemaal volwassen en kunnen dus ook zo met elkaar communiceren, niet?

Om je originele vraag te beantwoorden dan: Nee de console maakt geen geluid in idle (ik zet hem altijd compleet uit, maar gedurende dashboard browsen is hij fluisterstil) en ik heb 2 keer in een jaar tijd een disconnect gehad (random, zonder andere reden)

Zouden zulke problemen er moeten zijn? Uiteraard niet, maar ik ga er niet vanuit dat dit gedurende QA, toen de XBO net uitkwam, over het hoofd is gezien; het zal er gewoon niet zijn geweest. MS heeft het probleem blijkbaar erkend en daar oplossingen voor gegeven. Dat dit niet werkt bij iedereen is jammer; ik zou dan gaan zoeken naar externe problemen als stoorzenders. Als je concreet een bewijs heft, kan je dat voorleggen aan MS en heb je een veel sterkere zaak :Y

Moet ik overigens aannemen dat jij wél issues hebt met disconnects en met een 'luidruchtige' XBO?
Wie blaast hier nu hoog van de toren, jij :'), ik geef alleen aan dat hetgeen wat jij stelt aannames zijn, en mensen op dit forum als referentiekader gebruiken is natuurlijk niet ijzersterk. Vervolgens geef je te kennen dat jij je mening baseert op enige feiten, maar die feiten toon je vervolgens niet. Ja ''een paar mensen'' wordt er genoemd, dit zijn echter geen feiten.

Bovendien maak je de volgende aanname door iets te suggereren ''dat ik mijn aankoop onderuit zou willen halen''' terwijl dit nergens uit blijkt. Een reactie op een forumlid die te kennen geeft dat een bepaalde problematiek gekoppeld is aan een productiedatum en er vervolgens op gewezen wordt dat dit niet klopt, heeft daar totaal niets mee te maken. Het lijkt er eerder op dat dat het een interpretatieprobleem is.

Ten slotte, de stoorzenders waar jij het over hebt blijkt er in de praktijk (vaak) niet te zijn. De Xbox consoles die hier hinder van ondervinden worden door Microsoft meteen omgeruild (en niet gerepareerd). Meestal lost dit probleem zich daarmee op en lijkt het intern ergens niet goed te zitten. Dezelfde console die het nu ineens wel doen , onder dezelfde omstandigheden, geeft dus aan dit (het stoorzender argument) er niets mee te maken heeft. Mensen die een nieuwe console kopen, op dezelfde locatie hun Xbox plaatsen en dan ineens geen problemen meer ondervinden.

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-01 15:38
Inmiddels de FIFA bundel + extra controller besteld bij Bol.com! Ben benieuwd ! Erg mooie aanbieding namelijk! Ben stiekem toch meer Xbox fan dan PS :)

[ Voor 31% gewijzigd door Possible op 21-09-2015 13:51 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:47:
[...]

Wie blaast hier nu hoog van de toren, jij :'), ik geef alleen aan dat hetgeen wat jij stelt aannames zijn, en mensen op dit forum als referentiekader gebruiken is natuurlijk niet ijzersterk. Vervolgens geef je te kennen dat jij je mening baseert op enige feiten, maar die feiten toon je vervolgens niet. Ja ''een paar mensen'' wordt er genoemd, dit zijn echter geen feiten.

Vervolgens maak je de volgende aanname door iets te suggereren ''dat ik mijn aankoop onderuit zou willen halen''' terwijl dit nergens uit blijkt. Een reactie op een forumlid die te kennen geeft dat een bepaalde problematiek gekoppeld is aan een productiedatum en er vervolgens op gewezen wordt dat dit niet klopt, heeft daar totaal niets mee te maken. Het lijkt er eerder op dat dat het interpretatieprobleem is.

Ten slotte, de stoorzenders waar jij het over hebt blijkt er in de praktijk (vaak) niet te zijn. De Xbox consoles die hier hinder van ondervinden worden door Microsoft meteen omgeruild (en niet gerepareerd). Meestal lost dit probleem zich daarmee op en lijkt het intern ergens niet goed te zitten. Dezelfde console die het nu ineens wel doet, onder dezelfde omstandigheden, geeft dus aan dit (het stoorzender argument) er niets mee te maken heeft. Mensen die een nieuwe console kopen, op dezelfde locatie hun Xbox plaatsen en dan ineens geen problemen meer ondervinden.
Je kan en wil blijkbaar niet op een normaal niveau een discussie voeren. Dat is prima, dan ben ik bij deze klaar met dit discussie punt. Immers is alles wat er te melden was (en ook daadwerkelijk bits en bytes waard zijn) al vermeld. Succes verder :w

Ontopic: Ik weet dat er hier meerdere mensen zijn die hun controller verstuurd hebben naar MS om te laten repareren. Is er echter ook een kans dat je de controller voor iets opstuurt waarvan zij (MS) aangeven dat het eigenlijk geen probleem is?

Zoals ik enige tijd terug al aangaf heb ik een klein beetje speling in mijn linker thumbstick, maar het is nu ook weer niet dat hij alle kanten op zwabbert. Iemand enig idee of ervaring wat er kan gebeuren als je de boel opstuurt en ze het niet met je eens zijn? (eigen idee: ze sturen het terug met: tough shit amigo! :+ )

• Famous

Famous

R 400+

Possible schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:50:
Inmiddels de FIFA bundel + extra controller besteld bij Bol.com! Ben benieuwd ! Erg mooie aanbieding namelijk!Ben stiekem toch meer Xbox fan dan PSS :)
Hoeft toch niet stiekem..

Als het nou andersom was geweest snapte ik het wel :)

Verwijderd

Notna schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:54:
[...]

Je kan en wil blijkbaar niet op een normaal niveau een discussie voeren. Dat is prima, dan ben ik bij deze klaar met dit discussie punt. Immers is alles wat er te melden was (en ook daadwerkelijk bits en bytes waard zijn) al vermeld. Succes verder :w

Ontopic: Ik weet dat er hier meerdere mensen zijn die hun controller verstuurd hebben naar MS om te laten repareren. Is er echter ook een kans dat je de controller voor iets opstuurt waarvan zij (MS) aangeven dat het eigenlijk geen probleem is?

Zoals ik enige tijd terug al aangaf heb ik een klein beetje speling in mijn linker thumbstick, maar het is nu ook weer niet dat hij alle kanten op zwabbert. Iemand enig idee of ervaring wat er kan gebeuren als je de boel opstuurt en ze het niet met je eens zijn? (eigen idee: ze sturen het terug met: tough shit amigo! :+ )
De enige die blijkbaar niet een discussie op een normaal niveau kan of wil voeren ben jij. Loop er maar voor weg :w. Tot ziens.

Dit gezegd hebbende heb ik nog geen Fifa 16 deal kunnen vinden die de deal van Wehkamp heeft kunnen overtreffen. Deze week €52,- euro bij Mediamarkt? Veel te duur. Normaal zou het om en nabij de €49,- euro moeten liggen bij de actieweek van de MM.

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05-2025
Possible schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:50:
Inmiddels de FIFA bundel + extra controller besteld bij Bol.com! Ben benieuwd ! Erg mooie aanbieding namelijk! Ben stiekem toch meer Xbox fan dan PS :)
een extra controller kan nooit kwaad vind ik d:)b
als je die later voor de volle prijs erbij moet halen, dan vind ik dat best prijzig (dan betaal je 2x zoveel?)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:58:
[...]

De enige die blijkbaar niet een discussie op een normaal niveau kan of wil voeren ben jij. Loop er maar voor weg :w. Tot ziens.

Dit gezegd hebbende heb ik nog geen Fifa 16 deal kunnen vinden die de deal van Wehkamp heeft kunnen overtreffen. Deze week €52,- euro bij Mediamarkt? Veel te duur. Normaal zou het om en nabij de €49,- euro moeten liggen bij de actieweek van de MM.
:') Serieus gast, get a grip. Ik probeer constructief mee te werken aan eventuele oplossingen als de MS oplossingen niet werken en je gaat meteen op de man spelen. Dat is geen normale discussie voeren imo. Wat wil je horen, dat je gelijk hebt? OK bij deze: je hebt gelijk; niet te weerleggen feiten heb je voorgedragen en mijn 'gut feelings' zijn niet superieur genoeg om hier neer gezet te mogen worden. Ik ben blij dat ik zulke goden als jij mag aanschouwen in mijn dagelijks leven. Maar ik ben erg blij dat ik geen van de 2 aangedragen issues mag ervaren. Beter?

OT: Als je digitaal geen issue vind (en je een werkende CC hebt en/of RU store points): http://store.xbox.com/ru-...6a-4b7f-aba2-d755054af319

Iets van ~€47 euro

[ Voor 27% gewijzigd door Notna op 21-09-2015 14:04 ]

• Possible
het linkje wat onderaan het topic staat vermeld om games uit de US te kopen werkt niet meer. Is hier nog een andere voor ?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Notna

Notna

Where are you?®

Possible schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:02:
het linkje wat onderaan het topic staat vermeld om games uit de US te kopen werkt niet meer. Is hier nog een andere voor ?
Si: http://ikwerkindeict.nl/2...open-in-de-us-xbox-store/

Notna schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:54:

Afaik alleen als het via het escalation team loopt krijg je '1 op 1' contact met een persoon, zo is het bij mij ook gelopen en ze zou mij nog terugkoppeling geven wat er nu precies mis was met mijn vorige console.

Met een ander heb ik gesprek er over gehad (waarom 1 console 'servicedate' gaf en de ander 'MF date'), alles wat binnenkomt bij servicecenter wordt getest en 100% gevonden gaan ze in de 'replacement' box. Ik weet niet of je dit ook op controllers terug kan zien (daar zit geen MF datum op), maar kan zijn dat ze dus niet alles 100% testen en er nog iets fouts de deur uit gaat.

Wel vertelde hij dat er een groot hoeveelheid mensen zijn met disconnects, wat toch door 'iets' in hun huis komt, veelal mensen die vanaf dag 1 issues hebben met random disconnects en verder geen 'grote problemen'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Terrestrial
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01-2025
Ik heb hier nog geen last ondervonden van disconnects alleen als je de controller niet aanraakt voor een bepaalde tijd maar dat is een feature om de batterijen te besparen. (wellicht wekt dat ook verwarring) Maar ik denk dat men moet realiseren dat draadloos afhankelijk is van de omgeving. Als je wilt dat iets 100% altijd goed werkt neem je geen draadloze technologie.

Gisteren 2x een jaar live gold gekocht voor 27,50 en Halo The Masterchief Collection gescoord en vandaag Wolfenstein old blood besteld voor 17,50 nu nog op de verlanglijstje FIFA, Halo 5 en StarWars Battlefront. En Witcher 3 ziet er ook wel aardig uit.

• Possible
Terrestrial schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:08:
Ik heb hier nog geen last ondervonden van disconnects alleen als je de controller niet aanraakt voor een bepaalde tijd maar dat is een feature om de batterijen te besparen. (wellicht wekt dat ook verwarring) Maar ik denk dat men moet realiseren dat draadloos afhankelijk is van de omgeving. Als je wilt dat iets 100% altijd goed werkt neem je geen draadloze technologie.

Gisteren 2x een jaar live gold gekocht voor 27,50 en Halo The Masterchief Collection gescoord en vandaag Wolfenstein old blood besteld voor 17,50 nu nog op de verlanglijstje FIFA, Halo 5 en StarWars Battlefront. En Witcher 3 ziet er ook wel aardig uit.
Xbox Live Gold , 27,50... Que ?

• Famous

Famous

R 400+

Possible schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:10:
[...]

Xbox Live Gold , 27,50... Que ?
Niks nieuws aan, altijd wel wat te vinden tussen 27 en 30 euro ;)

• Notna

Notna

Where are you?®

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:02

• Gaaiz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik heb zelf heel af en toe last van disconnects (1x in de 10 uur). Dit met 2 verschillende controllers, waarvan 1 bij de console zat bij importeren uit Duitsland en de andere welke ik een half jaar laten heb aangeschaft bij Dixons. Ik woon in een appartement met een hele lange rits aan netwerken op de 2.4GHz band welke helemaal vol zit. (Waar dus naar mijn weten ook de One controller op zit). Zelf internet ik via de 5GHz band, maar enkele devices welke op 2.4GHz zitten disconnecten ook wel eens. Zou dit niet een oorzaak kunnen zijn?

• Notna

Notna

Where are you?®

Gaaiz schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:13:
Ik heb zelf heel af en toe last van disconnects (1x in de 10 uur). Dit met 2 verschillende controllers, waarvan 1 bij de console zat bij importeren uit Duitsland en de andere welke ik een half jaar laten heb aangeschaft bij Dixons. Ik woon in een appartement met een hele lange rits aan netwerken op de 2.4GHz band welke helemaal vol zit. (Waar dus naar mijn weten ook de One controller op zit). Zelf internet ik via de 5GHz band, maar enkele devices welke op 2.4GHz zitten disconnecten ook wel eens. Zou dit niet een oorzaak kunnen zijn?
De enige manier hoe je dat kan testen is door je set up (XBO + controllers) mee te nemen naar een neutrale omgeving waar zo min mogelijk stoorzenders zijn (semi serieuze overweging: een huisje van Centre Parcs/Landall :+ ). Als het daar beter gaat; heb je een antwoord. Als je daar dezelfde issues hebt; dan is het probleem met je hard-/software (wellicht even bij MS aankaarten voor een vervanging bijv.)

[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 21-09-2015 14:17 ]

Gaaiz schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:13:
In die situatie zeker aannemelijk, als ook andere devices wel eens stoppen op de 2.4Ghz. Maar afaik had de x360 al 2.4Ghz verbinding en leek daar amper tot nooit last van te hebben. Maar zo'n disconnect is heel anders dan de echt 'kapotte' XBO's (daar krijg je ook geen reconnect meer).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Gaaiz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-12-2025
Notna schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:15:
[...]

De enige manier hoe je dat kan testen is door je set up (XBO + controllers) mee te nemen naar een neutrale omgeving waar zo min mogelijk stoorzenders zijn (semi serieuze overweging: een huisje van Centre Parcs/Landall :+ ). Als het daar beter gaat; heb je een antwoord. Als je daar dezelfde issues hebt; dan is het probleem met je hard-/software (wellicht even bij MS aankaarten voor een vervanging bijv.)
Oh, ik deelde in dit geval alleen mijn ervaringen. ;) Ik heb er niet dermate veel last van deze issues dat ik er mee aan de slag ga. Vooral omdat 't zo weinig voor komt wordt het testen erg lastig... Mocht ik ooit verhuizen en 't probleem verdwijnt, dan zal ik dat hier laten weten!

Verwijderd

Notna schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:00:
[...]

:') Serieus gast, get a grip. Ik probeer constructief mee te werken aan eventuele oplossingen als de MS oplossingen niet werken en je gaat meteen op de man spelen. Dat is geen normale discussie voeren imo. Wat wil je horen, dat je gelijk hebt? OK bij deze: je hebt gelijk; niet te weerleggen feiten heb je voorgedragen en mijn 'gut feelings' zijn niet superieur genoeg om hier neer gezet te mogen worden. Ik ben blij dat ik zulke goden als jij mag aanschouwen in mijn dagelijks leven. Maar ik ben erg blij dat ik geen van de 2 aangedragen issues mag ervaren. Beter?

OT: Als je digitaal geen issue vind (en je een werkende CC hebt en/of RU store points): http://store.xbox.com/ru-...6a-4b7f-aba2-d755054af319

Iets van ~€47 euro
Ah, nog snel je bericht aangepast. Je kan nu wel de vermoorde onschuld gaan spelen en telkens :') doen, maar jij bent toch echt degene die met woorden als ''gut gut gut, te hoog van de toren blazen'' strooit en dan zitten janken dat je een vergelijkbare reactie ontvangt.

OT:

Toch wel een toffe console, de customized Halo 5 editie:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.pocket-lint.com/r/s/970x/assets/images/php7glqfr.jpg

Verwijderd

Iemand enig idee of er nadelen zijn aan het kopen van een xbox one uit het buitenland/

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:58:
Iemand enig idee of er nadelen zijn aan het kopen van een xbox one uit het buitenland/
0.0, niente, nada, zip, zero. Garantie gaat middels MS zelf en reparatie ook. Je hebt dus verder niets van doen met de shop waar je het van koopt. De console zelf is namelijk regiovrij. Het enige nadeel wat je kan ondervinden is wellicht de stekker verloop als je het uit het buitenland haalt. Maar dat is makkelijk op te lossen als dat al het geval is.

Ander nadeel dat ik mij kan bedenken is als je een DOA krijgt van de shop. Dan moet je het wel retourneren naar de verkopende partij. Maar ik acht die kans behoorlijk klein :Y

Neen..... hoogstens een verloopstekker.... maar zoals ik ook per DM heb geschreven via een duitse store (Amazon) is ook dat geen probleem

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-01 22:44
Weet iemand of het ook mogelijk is om een pre-order alvast te spelen als deze is uitgekomen in Noord-Amerika?

FIFA 16 pre-order (in de NL store via de console) geplaatst na 10 uur early access. Nu komt deze morgen in de USA uit. Is er een manier dat ik deze morgen al kan spelen?

• Famous

Famous

R 400+

Amelandbor schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:19:
Weet iemand of het ook mogelijk is om een pre-order alvast te spelen als deze is uitgekomen in Noord-Amerika?

FIFA 16 pre-order (in de NL store via de console) geplaatst na 10 uur early access. Nu komt deze morgen in de USA uit. Is er een manier dat ik deze morgen al kan spelen?
Met voorgaande games was dit in elk geval niet mogelijk..

• Amelandbor
Famous schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:22:
[...]

Met voorgaande games was dit in elk geval niet mogelijk..
Hmm ok, dan wordt het netjes wachten tot donderdag :)
Amelandbor schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:19:

Dit hangt af van het land van aanschaf, heb je hem in de USA store gekocht (en dat kan met een Nederlandse EA access) dan kan je hem dus morgen spelen, heb je hem echter in de Nederlandse store gekocht, dan zal je moeten wachten.

• Isane
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:33:
[...]

Toch wel een toffe console, de customized Halo 5 editie:
[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://images.mic.com/pt6f1zawt1wbbkzrydugyeekwadd4rhrs0kpajqv9wasnwnczghfqdcfitz0qk0x.jpg

_O_

Als ik geen XBOX had dan had ik deze gekocht

[ Voor 5% gewijzigd door Isane op 21-09-2015 15:54 ]

• Amelandbor
Bullet NL schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:43:
[...]

Dit hangt af van het land van aanschaf, heb je hem in de USA store gekocht (en dat kan met een Nederlandse EA access) dan kan je hem dus morgen spelen, heb je hem echter in de Nederlandse store gekocht, dan zal je moeten wachten.
Ok, thanks voor de info :)
Heb als sinds de Duitse release last van disconnects.
Day one controller :Y
Extra controller :Y
Extra extra controller :Y
Zit al op mijn 3de Xbox One console en 3de Kinect
Zal dan wel door de straling komen zeker :?
Vind het toch een slechte zaak, anno 2015 kan je toch wel vaststellen dat er behoorlijk wat data door de lucht vliegt, hier zou een controller imo gewoon tegen moeten kunnen.
Met X360 nooit ergens last van gehad, heck kon gewoon naar buiten lopen en dan had ik nog bereik op de chat....

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• nexhil

nexhil

BAM!

Hier al meer dan 1.5 jaar een Duitse ONE.

• Notna

Notna

Where are you?®

justifire schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:55:
Vind het toch een slechte zaak, anno 2015 kan je toch wel vaststellen dat er behoorlijk wat data door de lucht vliegt, hier zou een controller imo gewoon tegen moeten kunnen.
Met X360 nooit ergens last van gehad, heck kon gewoon naar buiten lopen en dan had ik nog bereik op de chat....
Wellicht dat de chip die ze nu gebruiken van een andere, slechtere, kwaliteit is die gevoeliger is voor dergelijke storingen dan die in de 360?

[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 21-09-2015 15:59 . Reden: Toch maar niet, ben er klaar mee ]

• nexhil

nexhil

BAM!

Notna schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:57:
[...]

Wellicht dat de chip die ze nu gebruiken van een andere, slechtere, kwaliteit is die gevoeliger is voor dergelijke storingen dan die in de 360? Maar als ik Achillias moet geloven 'is dat onzin' dus luister vooral niet naar mij :Y.
het kan ook zijn dat er verschillende chips gebruikt worden. Mijn oom heeft meegewerkt aan de controller chip die in de 360 gebruikt is. Vertelde toen ook dat er nog 2 partijen waren die een chip leverde.

En die Halo ONE is zeer goed gelukt!

[ Voor 3% gewijzigd door nexhil op 21-09-2015 16:01 ]

Verwijderd

Isane schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:54:
[...]

[afbeelding]

_O_

Als ik geen XBOX had dan had ik deze gekocht
Wel belachelijk duur €499,- euro als adviesprijs.
justifire schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:55:
Hier ook een Duitse release xbox, totaal geen probleem...
Het probleem lijkt zich zo random voor te doen dat het toch op iets externs lijkt te gaan.
De Xbox 360 en de Xbox One maken overigens wel gebruik van een andere techniek om zich te verbinden met de controllers.

Je bent vast met mee eens dat indien er sprake is van extern instraling op de controller ontvanger/zender dit voor MS lastig is op te lossen. Zo heel veel technieken zijn er niet die gebruik mogen maken van vrije frequentiebanden.

Bullet NL schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:01:
[...]

Hier ook een Duitse release xbox, totaal geen probleem...
Het probleem lijkt zich zo random voor te doen dat het toch op iets externs lijkt te gaan.
De Xbox 360 en de Xbox One maken overigens wel gebruik van een andere techniek om zich te verbinden met de controllers.

Je bent vast met mee eens dat indien er sprake is van extern instraling op de controller ontvanger/zender dit voor MS lastig is op te lossen. Zo heel veel technieken zijn er niet die gebruik mogen maken van vrije frequentiebanden.
Ik ben het zeker met je eens dat dit probleem lastig is op te lossen.
Het had gewoon nooit een probleem mogen zijn.
Had lekker vastgehouden aan het X360 protocol, dat werkte tenminste prima.
Niets zo frustrerend in gameland als dood gaan door een controller-disconnect |:(

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

Maar stel nu als het probleem extern zou zijn geweest waarom heeft een PS4 op dezelfde locatie er geen last van? En blijkt de ene Xbox One het wel te hebben en de andere niet. Spreek hier uit ervaring.

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:04:
Maar stel nu als het probleem extern zou zijn geweest waarom heeft een PS4 op dezelfde locatie er geen last van? En blijkt de ene Xbox One het wel te hebben en de andere niet. Spreek hier uit ervaring.
Wellicht dat MS de console van binnen iets heeft aangepast? In het begin waren er consoles (waaronder die van mij) die last hadden van coil whine als de HDD bezig was. Dat hebben ze opgelost door in de firm/software de stroom toevoer iets omhoog te gooien. Of het is een tactiek van omwisselen en 'hope for the best' ? Het zal altijd lastig zijn om het te bepalen. Enige wat mensen met issues kunnen doen is kijken of het probleem weg gaat in een andere omgeving (als ze daartoe de kans hebben)

Dat de PS 4 er geen last van heeft zal te maken hebben met gekozen hardware van de verschillende fabrikanten. Wederom; dat is wel als je er van uit gaat dát het een extern probleem is

[ Voor 26% gewijzigd door Notna op 21-09-2015 16:09 ]

Verwijderd

Notna schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:06:
[...]

Wellicht dat MS de console van binnen iets heeft aangepast? In het begin waren er consoles (waaronder die van mij) die last hadden van coil whine als de HDD bezig was. Dat hebben ze opgelost door in de firm/software de stroom toevoer iets omhoog te gooien.
Maar dat zou toch niet kunnen verklaren dat mensen met nieuwe bundels zoals de Forza 6 editie hier nog steeds last van hebben?

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:08:
[...]

Maar dat zou toch niet kunnen verklaren dat mensen met nieuwe bundels zoals de Forza 6 editie hier nog steeds last van hebben?
En dan zouden we weer terug zijn bij externe factoren :P. Lastig, lastig Of is het een combinatie van een specifieke reeks met chips + externe factoren? Dat is alleen te tsten als je het probleem console hebt + de console die het niet heeft + de omgeving veranderen.

Iemand toevallig in die situatie? :P :+

• Terrestrial
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01-2025
Waarom niet een controller met draad kopen als je last hebt. Is het probleem opgelost en het kost je geen batterijen. win-win.

• Mikayu

Mikayu

.srt

Omdat ze alleen maar wireless controllers hebben en micro usb (niet meegeleverd) niet lekker blijft zitten.

Verwijderd

Je gaat toch niet terug in de tijd. Wired controllers voor een console is toch wel armoede als je lekker op de bank wilt gamen.
Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 17:20:
Je gaat toch niet terug in de tijd. Wired controllers voor een console is toch wel armoede als je lekker op de bank wilt gamen.
Heb 3 weken zo gespeeld, raak je best gewend aan hoor :P

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:36

Pykow

Angelo OTR

Niet iedereen gamed vanaf de bank :P
Ik zit zelf gewoon op mijn bureaustoel en dan is een kabel niet zo vervelend.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Famous

Famous

R 400+

Op de bank gamen? Dat is ook lekker armoede..

Gewoon streamend naar de Macbook als ik op de WC zit 8)

Verwijderd

Terrestrial schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:55:
Waarom niet een controller met draad kopen als je last hebt. Is het probleem opgelost en het kost je geen batterijen. win-win.
Ook geen input lag meer. Niet dat mij dat ooit opgevallen is. Maar wel belangrijk als je MLG legit xx pro bent.

Verwijderd

Famous schreef op maandag 21 september 2015 @ 17:27:
[...]

Lekker met lag gamen dat is pas armoede ;).

• Famous

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 18:22:
[...]

Lekker met lag gamen dat is pas armoede ;).
Geen fatsoenlijk internet hebben om zonder lag te kunnen stream is pas écht armoede :D :D

Famous schreef op maandag 21 september 2015 @ 17:27:
[...]

Zolang je de webcam maar uit laat als je ook Twitch open hebt staan :+ -> The Fartest and Most Smelly Xbox Experience Preview _O- _O-

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Famous schreef op maandag 21 september 2015 @ 20:34:
[...]

Geen fatsoenlijk internet hebben om zonder lag te kunnen stream is pas écht armoede :D :D
Niet weten dat je door games te streamen een veel hoger input lag krijgt, dat is pas echt armoede :D.

Overigens :D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PfxX9gJ.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZRwXhLC.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2015 21:53 ]

• Famous

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:48:
[...]

Niet weten dat je door games te streamen een veel hoger input lag krijgt, dat is pas echt armoede :D.

Overigens :D
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet zeggen dat MS dit zeer goed gemaakt heeft. De input lag is echt minimaal. Dat het er is is niet te ontkennen :+

Gave controller, had de kleur wat minder mooi verwacht..

• Donstil
  • Niet online
[...]

Als je jezelf al schijtend op de plee bezig houd met input lag dan moet je echt eens naar buiten gaan.

Wat een non argument. Dat het kan is toch al geniaal op zichzelf!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 00:09:
[...]

Als je jezelf al schijtend op de plee bezig houd met input lag dan moet je echt eens naar buiten gaan.

Wat een non argument. Dat het kan is toch al geniaal op zichzelf!
Volgens mij spreek jij jezelf heel erg tegen en ben jij degene die nodig eens naar buiten moet gaan. Wie gaat er dan ook op de wc zitten gamen. Als je al moeite hebt om het ding een paar minuten apart te leggen dan twijfel ik sterk aan je socialiteit. En lijkt het er eerder op dat je een kluizenaar bent die niet van zijn zolderkamer afkomt. Wat jij stelt is pas een non argument.

• Famous

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 01:03:
[...]
Volgens mij spreek jij jezelf heel erg tegen en ben jij degene die nodig eens naar buiten moet gaan. Wie gaat er dan ook op de wc zitten gamen. Als je al moeite hebt om het ding een paar minuten apart te leggen dan twijfel ik sterk aan je socialiteit. En lijkt het er eerder op dat je een kluizenaar bent die niet van zijn zolderkamer afkomt. Wat jij stelt is pas een non argument.
Volgens mij spreek jij jezelf eerder tegen met je voorgaande post maar dat terzijde :+ Donstil impliceert enkel dat het goede technologie is, niet dat meneer zelf continu poepend zit te gamen op de wc.
Waarschijnlijk doel je met kluizenaar er ook op dat meneer nog thuis woont bij papa en mama? Dat doet de definitief van kluizenaar ook een beetje af..

Non the less, het kan en het werkt gewoon goed. Nogmaals, netjes gemaakt van Microsoft.
Zulke dingen goed werkend krijgen lukt in het beginsel vaak enkel Apple :+ :D

Verwijderd

Famous schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 01:21:
[...]

Volgens mij spreek jij jezelf eerder tegen met je voorgaande post maar dat terzijde :+ Donstil impliceert enkel dat het goede technologie is, niet dat meneer zelf continu poepend zit te gamen op de wc.
Waarschijnlijk doel je met kluizenaar er ook op dat meneer nog thuis woont bij papa en mama? Dat doet de definitief van kluizenaar ook een beetje af..

Non the less, het kan en het werkt gewoon goed. Nogmaals, netjes gemaakt van Microsoft.
Zulke dingen goed werkend krijgen lukt in het beginsel vaak enkel Apple :+ :D
Nee hoor ik spreek mezelf niet tegen. Ik game niet op de wc en het streamen van games zorgt voor een hoger input lag. Overigens is het gamen op de wc opzich niets nieuws. Niks revolutionairs aan. Ook kun je in plaats van je laptop mee te nemen een handheld gebruiken. Een kluizenaar slaat op het gegeven dat een persoon niet buitenkomt en zichzelf in zijn woning opsluit. Het wonen in een huis samen met je ouders verandert daar niets aan ;).

On-topic. Iemand die al het preview programma van de nieuwe dashboard heeft kunnen downloaden?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2015 01:38 ]

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 01:03:
[...]
Nou ik doelde alleen maar op iemand eerder die speelde op de wc. Wat natuurlijk meer een grap is en in die hypothetische wereld doet input lag er niet toe.

Maar goed dat had jij niet begrepen.

Verwijderd

http://www.storeparser.com/en-US/xbox-one/deals/

Deals with gold voor deze week. Je kunt ze op de bank, achter je bureau of op de plee spelen. Het lijkt me zeer nuttig en leuk als er een uitgebreide discussie daarover volgt. Ik ben nog niet overtuigd wat nou precies de meest optimale locatie is voor een potje gamen.

Lara, Batman season pass en Alien: Isolation zijn wel aardige deals. Al blijft de spoeling dun in mijn ogen.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-01 19:08
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:18:

Deals with gold voor deze week. Je kunt ze op de bank, achter je bureau of op de plee spelen. Het lijkt me zeer nuttig en leuk als er een uitgebreide discussie daarover volgt. Ik ben nog niet overtuigd wat nou precies de meest optimale locatie is voor een potje gamen.

Lara, Batman season pass en Alien: Isolation zijn wel aardige deals. Al blijft de spoeling dun in mijn ogen.
Lara voor net 3 euro maar binnen gehaald :)

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:48
Weten jullie waarneer Rise of the Tomb Raider te preorderen is in de Xbox store?
giantgiantus schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:38:
Weten jullie waarneer Rise of the Tomb Raider te preorderen is in de Xbox store?
Gokje; 13 oktober of 29 oktober. Respectievelijk een maand of 2 weken van te voren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Mee_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-01 13:28
[...]

Ik vraag me af of je niet minder lag hebt door te streamen naar een pc met (low latency) computerscherm dan de lag die een standaard TV-toestel heeft.

• juroz1980
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-07-2025

juroz1980

Flex

Offtopic

Mensen laten we alleen positieve of opbouwende commentaren geven op reacties van andere. <3

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:18:

Batman Premium voor ~47 euro via de Brazil store is best een leuke deal (dat is dus het spel + season pass + allerlei add ons)

https://store.xbox.com/pt...e6-427c-b2c4-961871ea4cec

Tempted..... :Y

Edit: het spel zelf zonder de addons is in Singapore voor 31 euro te krijgen:

https://store.xbox.com/en...3c-4728-bc52-143f7ca5cff1

[ Voor 10% gewijzigd door Notna op 22-09-2015 09:29 ]

Pagina: 1 ... 51 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace