Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Interesseert me verder niet, maar vreemd is het wel.
Gewoon op "Always on" laten. Nooit last van updates, zelfs niet in preview.Exorcist schreef op maandag 20 juli 2015 @ 23:56:
Ik vind het opvallend dat de One met updaten (van zichzelf) altijd aan het eind ineens trager gaat. Ik gebruik het ding nooit, dus áls ik hem aanzet heb ik direct een system update. Deze wordt zeer snel gedownload tot 70/80%, daarna doet de resterende 30/20 er veel langer over om te downloaden. Dit is niet eenmalig, dit is tot nog toe altijd. Zelfs met een compleet andere router.
Interesseert me verder niet, maar vreemd is het wel.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Vind ik zinloos, ding gebruik ik nauwelijks.Famous schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 00:05:
[...]
Gewoon op "Always on" laten. Nooit last van updates, zelfs niet in preview.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
tja, dan moet je zo nu en dan eens upgraden..Exorcist schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 00:24:
[...]
Vind ik zinloos, ding gebruik ik nauwelijks.
Zelf heb ik een USB powered HDD eraan hangen en die blijft inderdaad aan wanneer die eraan hangt (met instant on).Terryb47 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 00:42:
Hoe doen jullie het met de externe HD eigenlijk? Laten jullie die dan ook altijd aan staan?
edit: enkel in het begin even, daarna gaat die wel uit*
[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 21-07-2015 01:03 ]
Heb ook een kinect bij gekocht maar het enige probleem die ik ermee heb is dat hij mijn voice commands niet pakt. Hoe hard ik ook schreeuw. Heb de audiotest al uitgevoerd en die was gewoon prima. Iemand een tip?
Kan niet oordelen over die, mijne zelf van een Honkey Tonkey website gehaald welke zon 10 á 14 uur meegaat. Dit is echter wel zonder headset, met headset is dit de helft ongeveer.rejer schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 02:12:
Is http://www.ebay.com/itm/2...ain_0&hash=item4d288f6501 Gewoon proberen ? of is het handiger die dure van ms zelf te halen?
Voor mij prima, betaalde inclusief oplaad station z'n 15 euro voor twee.
Ik heb dezelfde (2x) vandaag binnen gekregen. Doen wat ze moeten doen.rejer schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 02:12:
Is http://www.ebay.com/itm/2...ain_0&hash=item4d288f6501 Gewoon proberen ? of is het handiger die dure van ms zelf te halen?
Hexic lukt wel. Paypal zit er gewoon aan gekoppeld als betaald methode
Ik heb gewoon een Xbox360 gehad en ook dingen mee aangekocht, alleen zie dat ie niet bij mijn geregistreerde apparaten staat, Er staat wel mijn oude Xbox in
Heb zo een vermoeden dat ik dat geld er alleen al uit krijg door de games with Gold acties voor het komende jaar
Verschil blijft, die MS versies kan je via de controller-usb gewoon opladen terwijl al die andere 'cheapy' versies aparte usb of connectors varianten hebben om op te laden.rejer schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 02:12:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mogelijk een ander dialect kiezen.Appleman schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 01:20:
Heb ook een kinect bij gekocht maar het enige probleem die ik ermee heb is dat hij mijn voice commands niet pakt. Hoe hard ik ook schreeuw. Heb de audiotest al uitgevoerd en die was gewoon prima. Iemand een tip?
En de setup draaien met de speakers op vol vermogen, dan word de microfoon gevoeliger afgesteld.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Lichtpuntje...
Kan je dus afvagen wat beter is. Met die cheapy dingen kan je er wel een paar aan een aparte lader hebben liggen. Heeft ook weer zijn voordelen.SinergyX schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 09:17:
[...]
Verschil blijft, die MS versies kan je via de controller-usb gewoon opladen terwijl al die andere 'cheapy' versies aparte usb of connectors varianten hebben om op te laden.
Gamertag: YazNL
Care to share? Mijn gold loopt medio augustus af en 29 euro is een goed prijsNotna schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 08:12:
Zo, mijn jaar Gold verliep eind deze maand. Weer een jaar er aan vast geplakt voor een whopping ~29 euro
Heb zo een vermoeden dat ik dat geld er alleen al uit krijg door de games with Gold acties voor het komende jaar
https://card.exophase.com/1/1116015.png
www.cdkeys.com en als je hun facebook aktie gebruikt door hun te liken krijg je 5% kortingscode. Dan kom je uit op 28,50. Website wordt nu verbouwd dus even geduld.sekeroglan schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 09:56:
[...]
Care to share? Mijn gold loopt medio augustus af en 29 euro is een goed prijs
Verwijderd
Dat kan bij mij niet. Wat wel goed werktis zorgen dat het juist niet doodstil is. Alles wat opeen vaste plek staat en geluid produceert, moet juist aan tijdens het kalibreren. Denk aan vaatwassers, airco's, wasmachines etc. Scheelt een boel als Kinect weet dat die niet praten maar onderdeel zijn van het audiolandschap.justifire schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 09:25:
[...]
Mogelijk een ander dialect kiezen.
En de setup draaien met de speakers op vol vermogen, dan word de microfoon gevoeliger afgesteld.
Dialect is zeker ook belangrijk. US werkt bij mij bijvoorbeeld niet. Ook is de goede commandos kennen belangrijk. Ik riep maanden xbox turn on ts brullen terwijl het xbox on is. Nu fluister ik xbox on en springt hij aan.
Ik kijk altijd op http://www.allkeyshop.com...ox-live-12-months-europe/. In dit geval heb ik het hier vandaa:sekeroglan schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 09:56:
[...]
Care to share? Mijn gold loopt medio augustus af en 29 euro is een goed prijs
http://www.gameholds.com/...-gold-12-months-card.html
NOTE: kortingscode 'ghoctdiscount% '
Was binnen 10 minuten gedaan (code, betaling enz.) Betaald via PayPal, totaal (met korting): €28.63
[ Voor 26% gewijzigd door Notna op 21-07-2015 10:05 ]
Uiteraard, maar met de MS versies hoef je ook nooit ze uit de controller te halen, zelfs op een losse 5v (telefoonlader bv) blijft de controller gewoon werken. Ik heb setje cheapy maar met specifieke craddle om op te laden, die zijn zeker niet functioneel (je krijg die dingen niet los in de craddle, moet je in de controller laten zitten).Yaz schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 09:53:
[...]
Kan je dus afvagen wat beter is. Met die cheapy dingen kan je er wel een paar aan een aparte lader hebben liggen. Heeft ook weer zijn voordelen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
http://www.insidegamer.nl...xterne-ssd-op-de-xbox-one
De resultaten:
The Witcher 3:
Laden savegame voor patch: 1 minuut en 34 seconden.
Laden savegame na patch: 1 minuut en 25 seconden
Laden savegame na patch met externe SSD: 56 seconden
Tomb Raider:
Laden tot menu: 35 seconden
Laden tot menu met externe SSD: 18 seconden
Laden savegame: 26 seconden
Laden savegame met externe SSD: 18 seconden
Assasins Creed Black Flag:
Laden tot menu: 36 seconden
Laden tot menu met externe SSD: 32 seconden
Laden savegame: 24 seconden
Laden savegame met externe SSD: 17 seconden
Probeer het zelfde nu eens te doen met een Externe (7200 rpm) USB 3.0 schijf en de SSD.....Gaaiz schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:23:
Mocht men 't interessant vinden. Ik heb wat testen gedaan met een externe SSD op de One:
http://www.insidegamer.nl...xterne-ssd-op-de-xbox-one
De resultaten:
The Witcher 3:
Laden savegame voor patch: 1 minuut en 34 seconden.
Laden savegame na patch: 1 minuut en 25 seconden
Laden savegame na patch met externe SSD: 56 seconden
Tomb Raider:
Laden tot menu: 35 seconden
Laden tot menu met externe SSD: 18 seconden
Laden savegame: 26 seconden
Laden savegame met externe SSD: 18 seconden
Assasins Creed Black Flag:
Laden tot menu: 36 seconden
Laden tot menu met externe SSD: 32 seconden
Laden savegame: 24 seconden
Laden savegame met externe SSD: 17 seconden
Cogitationis poenam nemo patitur
Zou ik ook wel interessant vinden ja, ik heb namelijk al meerdere keren gelezen dat laden vanaf externe USB3 sowieso sneller is dan vanaf intern, dan is de meerprijs voor SSD waarschijnlijk niet verantwoord... Maar zeker wel al interessant om te zien dat laadtijden flink korter kunnen.Bullet NL schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:37:
[...]
Probeer het zelfde nu eens te doen met een Externe (7200 rpm) USB 3.0 schijf en de SSD.....
Als ik die had zou ik 't zo doen! In vergelijking met een goede externe schijf zullen de laadtijden niet heel veel verschillen. Waarschijnlijk wordt de snelheid van de SSD niet "volledig" benut door het missen van UASP op de USB 3.0 poorten van de One. Hierdoor zou de SSD met maximaal ongeveer 200MB/s uitgelezen kunnen worden i.p.v. 400MB/s.Bullet NL schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:37:
[...]
Probeer het zelfde nu eens te doen met een Externe (7200 rpm) USB 3.0 schijf en de SSD.....
[ Voor 38% gewijzigd door Gaaiz op 21-07-2015 12:19 ]
aahw ok naja koop ik er 2SinergyX schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 09:17:
[...]
Verschil blijft, die MS versies kan je via de controller-usb gewoon opladen terwijl al die andere 'cheapy' versies aparte usb of connectors varianten hebben om op te laden.

dat maar gedaan.
[ Voor 15% gewijzigd door rejer op 21-07-2015 12:31 ]
Ligt ook beetje aan de games die je speelt, een GTA5 heeft amper leestijd van de schijf, gros van de tijd staat dat ding doelloos te wachten op de servers van Rockstar (zelfs op PC is dit het geval). Multiplayer van bv Titanfall of anders 'synced multiplayers' sta je eind van de rit nog te wachten tot de rest ingame is, dus ook al ben je sneller klaar, toch wachten op de trage jongens.db I Delirium schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:10:
[...]
Zou ik ook wel interessant vinden ja, ik heb namelijk al meerdere keren gelezen dat laden vanaf externe USB3 sowieso sneller is dan vanaf intern, dan is de meerprijs voor SSD waarschijnlijk niet verantwoord... Maar zeker wel al interessant om te zien dat laadtijden flink korter kunnen.
En een SSD van 2TB... gaat erg prijzig worden
Ja, 't was voor mij ook even spannend of het ging werken. Ik had het alsnog geprobeerd omdat ik op een ander fora iemand voorbij zag komen (inclusief screenshot) waar het wel heeft gewerkt. Dit was bij dus ook het geval, ondanks dat er op de zelfde pagina wordt aangegeven dat de grootte minimaal 256GB moet zijn.DaMarcus schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:27:
Ik lees dat je een 850 Evo 250GB hebt gebruikt. Afaik slikt de Xbox One alleen HDD's / SSD's van 256GB of meer, of heb ik iets gemist?
Heb de SSD voornamelijk voor single player games gehaald. Met name The Witcher 3 duurde mij veel te lang qua laadtijden. De rest van de (voornamelijk multiplayer games) laat ik lekker op de interne schijf staan.SinergyX schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:24:
[...]
Ligt ook beetje aan de games die je speelt, een GTA5 heeft amper leestijd van de schijf, gros van de tijd staat dat ding doelloos te wachten op de servers van Rockstar (zelfs op PC is dit het geval). Multiplayer van bv Titanfall of anders 'synced multiplayers' sta je eind van de rit nog te wachten tot de rest ingame is, dus ook al ben je sneller klaar, toch wachten op de trage jongens.
En een SSD van 2TB... gaat erg prijzig worden
[ Voor 40% gewijzigd door Gaaiz op 21-07-2015 12:46 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
JaMu.siQ schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:46:
Quick question; ik lees overal dat mensen games aanschaffen in de US-store, zelf ook wel eens gedaan met een giftcard. Dit gaat toch ook precies hetzelfde op voor andere stores? (e.g. Hong Kong store). Mits je de juiste giftcards kan vinden?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Forza 6 ultimate, here I come
Added en was dat topic al aan het volgenMAX3400 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:05:
[...]
[Xbox one] Forza motorsport 6 & voeg me ff toe
Ik rij sinds kort met een Thrustmast TI458 (of zoiets) en dat bevalt prima. Wel even wennen en ik ben nog zoekende naar de juiste instellingen voor het stuur (zoals stuuruitslag). Ik wil niet meer terug naar de controller, ik kan nu veel beter de rem en het gas doseren. Meeste rondetijden zijn dan ook flink aangescherpt.Vays schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:32:
Racen jullie met een stuurtje? Of gewoon met de controller.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Bij pCARS was het aan het begin even kloten met de instellingen maar dat hebben ze inmiddels opgelost met patches.
Speel dus voorlopig nog met controller.
Dan neem je dit in plaats van de Play SeatMAX3400 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:44:
Zit nog te twijfelen of ik voor FM6 de nieuwe Logitech in huis ga halen. Kost een bak geld en eigenlijk weinig plek om 'm neer te zetten. PlaySeat klinkt me als muziek in de oren maar ook dat gaat 'm niet worden helaas.
Speel dus voorlopig nog met controller.
http://www.gtomegaracing.com/
Ik heb er een aantal jaren geleden een verdieping op laten zetten en heb in een van die kamers een Play Seat kunnen zetten. Het heeft zo z'n voordelen als je het alleen voor het zeggen hebt thuis
De TX met force feedback of zonder? Die zonder force feedback valt nog mee qua geld. Echter ik vraag me af of dat niet af doet aan de game ervaring die je wilt als je met een stuurtje rijdt.Lekker Ventje schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:34:
[...]
Ik rij sinds kort met een Thrustmast TI458 (of zoiets) en dat bevalt prima. Wel even wennen en ik ben nog zoekende naar de juiste instellingen voor het stuur (zoals stuuruitslag). Ik wil niet meer terug naar de controller, ik kan nu veel beter de rem en het gas doseren. Meeste rondetijden zijn dan ook flink aangescherpt.
Dit zijn de versies:
pricewatch: Thrustmaster TX Ferrari 458 Italia Edition Zwart, PC, Xbox One
pricewatch: Thrustmaster Ferrari 458 Spider Zwart, Xbox One
Zeker een hoop geld voor het stuurtje. Ik vind het stuurtje er zelf erg plastic uit zijn t.o.v. de g27 bijvoorbeeld. Of andere sturen in die prijscategorie.Beltoni schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:41:
Heb sinds Mei (pCARS) een stuurtje, ook de TX458. Snap niet dat ik het niet eerder heb gedaan, het maakt het racen zoveel leuker. Het is natuurlijk best prijzig maar als je van racegames houdt kan ik het echt aanraden.
Bij pCARS was het aan het begin even kloten met de instellingen maar dat hebben ze inmiddels opgelost met patches.
Jammer genoeg is er weinig keuze voor de X1
Ik heb die met FFB (die dure) en die FFB doet zijn werk goed. Dagje sturen geeft je spierballenVays schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:49:
[...]
De TX met force feedback of zonder? Die zonder force feedback valt nog mee qua geld. Echter ik vraag me af of dat niet af doet aan de game ervaring die je wilt als je met een stuurtje rijdt.
Dit zijn de versies:
[...]
Zeker een hoop geld voor het stuurtje. Ik vind het stuurtje er zelf erg plastic uit zijn t.o.v. de g27 bijvoorbeeld. Of andere sturen in die prijscategorie.
Ik kreeg de spider (zonder FFB) cadeau maar heb hem gelijk ingewisseld.Vays schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:49:
[...]
De TX met force feedback of zonder? Die zonder force feedback valt nog mee qua geld. Echter ik vraag me af of dat niet af doet aan de game ervaring die je wilt als je met een stuurtje rijdt.
Dit zijn de versies:
[...]
Zeker een hoop geld voor het stuurtje. Ik vind het stuurtje er zelf erg plastic uit zijn t.o.v. de g27 bijvoorbeeld. Of andere sturen in die prijscategorie.
Zoals ik al zei, ik ben geen expert en lees alleen maar rotzooi op internet.
Het gaat hetzelfde inderdaad, mits je een adres opgeeft voor het desbetreffende land.Mu.siQ schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:46:
Quick question; ik lees overal dat mensen games aanschaffen in de US-store, zelf ook wel eens gedaan met een giftcard. Dit gaat toch ook precies hetzelfde op voor andere stores? (e.g. Hong Kong store). Mits je de juiste giftcards kan vinden?
Houd er echter rekening mee dat bijvoorbeeld Hong Kong store enkel fysieke giftcards verstuurt, dus als je daar besteld is er waarschijnlijk een hotel dat jouw bestelde giftcard in de brievenbus krijgt
Enige MS store waar ik giftcards bestel is de Russische store, overige beschikbare landen haal ik bij Offgamers.com
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Het is zeker geen must maar het komt de spelervaring wel ten goede. Een manier waarop ik het uit kan leggen.... Je staat op een shooting range en je kan kiezen tussen een lasergun of een AK47.mfreriks schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:14:
Zelf ook vaak over na gedacht om een stuurtje aan te schaffen... wat me nog steeds niet helemaal duidelijk is of FFB een must is...
Play-asia lijkt codes te versturenjustifire schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:18:
[...]
Het gaat hetzelfde inderdaad, mits je een adres opgeeft voor het desbetreffende land.
Houd er echter rekening mee dat bijvoorbeeld Hong Kong store enkel fysieke giftcards verstuurt, dus als je daar besteld is er waarschijnlijk een hotel dat jouw bestelde giftcard in de brievenbus krijgt
Enige MS store waar ik giftcards bestel is de Russische store, overige beschikbare landen haal ik bij Offgamers.com
Dus voor de ervaring moet je eigenlijk gewoon een paar duiten uitgevenBeltoni schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:20:
[...]
Het is zeker geen must maar het komt de spelervaring wel ten goede. Een manier waarop ik het uit kan leggen.... Je staat op een shooting range en je kan kiezen tussen een lasergun of een AK47.
Yup. En je kan het omdraaien; liever wel FFB kopen en het later iets terugschroeven in de settings, dan geen FFB kopen en later spijt hebben.mfreriks schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:37:
[...]
Dus voor de ervaring moet je eigenlijk gewoon een paar duiten uitgeven
Heb je een rijbewijs & auto? Je rijdt toch ook niet alleen maar rechtdoor op gloednieuw asfalt met je stuur tussen duim & wijsvinger?
Heb beide inderdaad en rij lekker zonder stuurbekrachtiging! Nog maar eens goed over na gaan denken!:)MAX3400 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:43:
[...]
Yup. En je kan het omdraaien; liever wel FFB kopen en het later iets terugschroeven in de settings, dan geen FFB kopen en later spijt hebben.
Heb je een rijbewijs & auto? Je rijdt toch ook niet alleen maar rechtdoor op gloednieuw asfalt met je stuur tussen duim & wijsvinger?
Welk merkbaar verschil heb je met The Witcher en een SSD? De laadtijden zijn inderdaad standaard erg lang. Is het echt een groot verschil?Gaaiz schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:28:
[...]
Heb de SSD voornamelijk voor single player games gehaald. Met name The Witcher 3 duurde mij veel te lang qua laadtijden. De rest van de (voornamelijk multiplayer games) laat ik lekker op de interne schijf staan.
Zag het g920 stuurtje toen ik aan het zoeken was, maar hij is ook goed aan de prijsBeltoni schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:57:
[...]
Ik kreeg de spider (zonder FFB) cadeau maar heb hem gelijk ingewisseld.Als je het doet moet je het ook gelijk goed doen. Logitech komt binnenkort met de G920, dat is de G29 alleen dan met minder knopjes en gadgets voor de XB1 (maar wel dezelfde prijs). Het kan er misschien wel plastic uit zien maar er is, als ik de experts mag geloven, wel wat verschil in bouwkwaliteit. Logitech werkt met tandwielen waardoor het anders aanvoelt, de manier van Thrustmaster met rubberen banden(?) wordt volgens mij meer geprezen. Aan de andere kant komt de G920 wel met 3 pedalen en heeft de TX er maar 2.
Zoals ik al zei, ik ben geen expert en lees alleen maar rotzooi op internet.
Kost zowat evenveel als je xdoos. Dus nog maar even door sparen.
Jammer genoeg nog geen enkele tweedehandse Logitech gevonden.
Ik zou zeggen van wel. Race ook met mensen die de Spider hebben (zonder FFB) en die zijn net zo snel en hebben er ook plezier mee. Zelf vind ik het heerlijk om te voelen dat de wielen eigenlijk de andere kant op willen en dat je je stuur stevig vast moet houden of de auto vliegt van de baan. Er is gewoon wat meer contact tussen de auto en de gamer en daar betaal je dan ook voor.mfreriks schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:37:
[...]
Dus voor de ervaring moet je eigenlijk gewoon een paar duiten uitgeven
Het blijft allemaal een spelletje en je moet zelf de afweging maken hoevaak je het gaat gebruiken, hoeveel waarde je er aan hecht en hoeveel je er voor wilt betalen. Een proefsessie zou eigenlijk ideaal zijn maar ik zou niet weten waar dat kan.
Dat zou ook wel knap zijn want hij komt volgens mij een dezer dagen pas op de markt.Vays schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:49:
[...]
Jammer genoeg nog geen enkele tweedehandse Logitech gevonden.
[ Voor 14% gewijzigd door Beltoni op 21-07-2015 14:53 ]
Het is namelijk hier al eerder aan bod geweest, SSD en Externe HDD (mits een snelle) zijn even snel, het probleem van de Xbox is de iets wat langzamere HDD controller.Gaaiz schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:11:
[...]
Als ik die had zou ik 't zo doen! In vergelijking met een goede externe schijf zullen de laadtijden niet heel veel verschillen. Waarschijnlijk wordt de snelheid van de SSD niet "volledig" benut door het missen van UASP op de USB 3.0 poorten van de One. Hierdoor zou de SSD met maximaal ongeveer 200MB/s uitgelezen kunnen worden i.p.v. 400MB/s.
Cogitationis poenam nemo patitur
Zie ook de resultaten..DeLyon schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:47:
[...]
Welk merkbaar verschil heb je met The Witcher en een SSD? De laadtijden zijn inderdaad standaard erg lang. Is het echt een groot verschil?
Als je een flink vlotte externe HDD gebruikt zal deze rond de 190-200 MB/s zitten. Deze zit dan op de max wat momenteel ondersteunt wordt op USB 3.0 zonder UASP, wat 200MB/s is. Ik hoop dan ook dat Microsoft in de toekomst UASP gaat ondersteunen op de One..Bullet NL schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:55:
[...]
Het is namelijk hier al eerder aan bod geweest, SSD en Externe HDD (mits een snelle) zijn even snel, het probleem van de Xbox is de iets wat langzamere HDD controller.
Forza Horizon 2 and Forza Motorsport 5 Bundle – 35% korting
Forza Motorsport 5 Car Pass – 50% korting
Infinity Runner – 50% korting
Tembo The Badass Elephant – 10% korting
The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited Premium Edition – 33% korting
The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited Imperial Edition – 33% korting
The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited – 33% korting
The Evil Within Season Pass – 33% korting
Wolfenstein: The Old Blood – 25% korting
DARK SOULS II: Scholar of the First Sin – 33-40% korting
Dragon Ball Xenoverse – 25-33% korting
Dragon Ball Xenoverse + Season Pass – 25-33% korting
Net een weekje te vroeg Wolfenstein Old Blood aangeschaft
uhm...
FF uitgeprobeerd, na installeren patch, Xbox vers opgestart,db I Delirium schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:10:
[...]
Zou ik ook wel interessant vinden ja, ik heb namelijk al meerdere keren gelezen dat laden vanaf externe USB3 sowieso sneller is dan vanaf intern, dan is de meerprijs voor SSD waarschijnlijk niet verantwoord... Maar zeker wel al interessant om te zien dat laadtijden flink korter kunnen.
Laatste savegame geladen, kost me 54 seconden. Vanaf indrukken knoppen tot ingame beeld;)
7200rpm touro mobile pro 1tb is de schijf
Lichtpuntje...
En hoe lang duurt 't laden vanaf de interne schijf met de zelfde savegame?LuisjeNL schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 15:59:
[...]
FF uitgeprobeerd, na installeren patch, Xbox vers opgestart,
Laatste savegame geladen, kost me 54 seconden. Vanaf indrukken knoppen tot ingame beeld;)
7200rpm touro mobile pro 1tb is de schijf
Laadtijden verschillen nogal per gebied heb ik gemerkt. Dubbelcheck: We hebben 't over The Witcher 3 toch?
[ Voor 5% gewijzigd door Gaaiz op 21-07-2015 16:02 ]
Ik zal wat vragen staan over een usb3 hdd mbt het laden, dus ik dacht ik zet mijn stopwatch wel even aan;)
Lichtpuntje...
Als je bv op Indianapolis rijdt voel je in de bochten duidelijk de wagen naar boven trekken en je moet dan flink tegensturen om bij de betonnen rand weg te blijven. Zonder FFB heb je dat niet, de FFB maakt het veel realistischer en in mijn ogen beleef je dan ook veel meer plezier aan de game.mfreriks schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:14:
Zelf ook vaak over na gedacht om een stuurtje aan te schaffen... wat me nog steeds niet helemaal duidelijk is of FFB een must is...
Verwijderd
Ik heb nu 5 uur gespeeld en vind het wel cool. Best wel moeilijke puzzels met simpele platforming. Steeds alle drie de collectible dingen vinden, en ook nog bereiken, is nog knap lastig.
Same hereVerwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:33:
Wat zijn jullie eerste indrukken van So Many Me?
Ik heb nu 5 uur gespeeld en vind het wel cool. Best wel moeilijke puzzels met simpele platforming. Steeds alle drie de collectible dingen vinden, en ook nog bereiken, is nog knap lastig.
Is het moeilijker dan Giana Sisters?Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:33:
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Pfff, als het maar niet moeilijker is dan Guacamelee; daar heb ik echt lang over gedaan...
Verwijderd
Mwahahaha.uchiha tijntje schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 18:16:
Guacamelee is inderaad best pittig op hardWel een erg toffe game. Net zoals Giana Sisters trouwens. Echt een game voor de doorzetters (wink wink, nudge nudge @ Exactor
)
So many me is niet zo debiel moeilijk als Gianni. Is ook een ander soort platformer. Meer nadruk op het uitzoeken wat je moet doen dan op de uitvoering ervan.
Zit in de vierde wereld Martijn dus zeker niet moeilijker dan Gianni. Daar heeft de derde wereld me kapotgemaakt.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2015 18:27 ]
Thx, weer met een jaar verlengdNotna schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:02:
[...]
Ik kijk altijd op http://www.allkeyshop.com...ox-live-12-months-europe/. In dit geval heb ik het hier vandaa:
http://www.gameholds.com/...-gold-12-months-card.html
NOTE: kortingscode 'ghoctdiscount% '
Was binnen 10 minuten gedaan (code, betaling enz.) Betaald via PayPal, totaal (met korting): €28.63
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Leuk, uitdagend en zo nu en dan bloedirritantVerwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:33:
Ook maar weer een jaartje aangeschaft, dit is wel echt spotgoedkoop
[ Voor 35% gewijzigd door justifire op 21-07-2015 20:03 ]
Bears and Bulls
http://support.xbox.com/nl-BE/xbox-live-status ?mindcre8r schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 20:47:
Bij mij doet bf4 en hardline geen multiplayer.. Bij jullie?
Social en gamen: Beperkt
Betrokken platformen: Xbox One & Xbox 360
Betrokken services: Samen met andere leden van Xbox Live online games spelen
Verwijderd
Collectibles hebben nut!justifire schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 19:46:
[...]
Leuk, uitdagend en zo nu en dan bloedirritant
[...]
@uchiha zeker kan ik dat. Alleen heb ik geen zin om nieiwe controllers te moeten kopen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2015 21:03 ]
Soms wel, soms niet; lijkt aan de firmware te liggen die ik zo ongeveer elke week door mijn strot geduwd krijgThomasXIV schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 21:00:
Iemand anders die wel eens een random disconnectende controller heeft? Heel sporadish, wel irritant.
Controller al helemaal up-to-date? Ik had dit ook met mijn controller. Sinds de laatste firmware update is het niet meer voorgekomen.ThomasXIV schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 21:00:
Iemand anders die wel eens een random disconnectende controller heeft? Heel sporadish, wel irritant.
Ik heb t ook af en toe helaas... Controller is up to date.ThomasXIV schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 21:00:
Goed bezig bij de Preview-boys; steeds meer games worden verbeterd/aangepast voor de backwards compatibilityWe’d like to let you know about an upcoming change that will require action on your part. If you have installed any of the titles listed below, please read on for info on how to keep playing:
Viva Piñata
Viva Piñata: Trouble in Paradise
Perfect Dark
Perfect Dark Zero
Kameo: Elements of Power
Jetpac Refuelled
Banjo-Kazooie
Banjo-Tooie
If you have any of these titles, you’ll need to uninstall and reinstall the title to continue playing.
Kreeg het bericht ook, dacht nou er zullen wel nieuwe titels toegevoegd zijn, maar helaasMAX3400 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 22:35:
[...]
Goed bezig bij de Preview-boys; steeds meer games worden verbeterd/aangepast voor de backwards compatibility
Zoals al door anderen opgemerkt; FFB geeft echt veel meer beleving én info aan je door. Als je budget het toelaat adviseer ik je absoluut om een stuur met FFB te kopen.mfreriks schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:14:
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Verwijderd
Phil Spencer zei op Twitter dat de screenshot fake is.justifire schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 23:31:
Als het gerucht klopt gaat Ryse dan eindelijk komen bij games with gold in Augustus.
[afbeelding]
Hij ontkende niet dat de inhoud klopt.
Ja, en meestal hersteld die ook. Laatst een weekendje met een neefje bij mij thuis gegamed, ik heb 2 controllersThomasXIV schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 21:00:
1 met accu (origineel van microsoft dus geen chinese ''namaak'') met random disconnects en 1 met batts en die had nergens last van
Dit gebeurde bij mij wel elke dag praktische met 1 -2 uurtjes gamen per dag. Ik heb daarna de accu eruit gehaald en schoon gemaakt en daarna (nog) niet meegemaakt.
De verschillen
xbox controller met random disconnects is de eerste die geleverd was ( ik heb een geïmporteerde xbox omdat ik hem gelijk wilde hebben toen der tijd ) oftewel productie datum x ( 1 van de eerste ) + deze heeft een accu
xbox controller zonder random disconnects is een maandje terug gekocht dus waarschijnlijk een nieuwere versie + geen accu.
Ik zal als ik vanmiddag terug ben van werk eens zoeken voor een update voor de controller met random disconnects. Maar goed momenteel lijkt het bij mij al opgelost zijn doordat ik de connectors op de accu even schoon gemaakt heb met een brille doekje(kan uiteraard ook geluk zijn dat die niet meer disconnected geweest is).
Of bedoel je met 'na de update' na de controller-firmware-update?
[ Voor 12% gewijzigd door DeMoN op 22-07-2015 09:42 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Binnen 8 uur had ik alle achievementsVerwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:33:
Leuk spel, sommige puzzels voor de collectibles zijn inderdaad lastig. Maar zoals met alle puzzel games maar vrij weinig replay waarde.
Weet iemand van jullie een betrouwbare site om goedkoop games te kopen?
Marktplaats? Gamemania-inruil?Robinvm15 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 09:55:
Hey,
Weet iemand van jullie een betrouwbare site om goedkoop games te kopen?
Beetje algemene vraag he; de meeste retail-games gloednieuw krijg je niet op dag 1 in huis omdat de prijzen bij buitenlandse shops lager liggen met bijbehorende verzendtijden. Geen idee wat je zoekt maar het zou iets strakker gedefinieerd kunnen worden door je.
Een tijdje terug op dit forum werd een site genoemd waar je vertrouw en goedkoop games kon kopen.MAX3400 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 09:58:
[...]
Marktplaats? Gamemania-inruil?
Beetje algemene vraag he; de meeste retail-games gloednieuw krijg je niet op dag 1 in huis omdat de prijzen bij buitenlandse shops lager liggen met bijbehorende verzendtijden. Geen idee wat je zoekt maar het zou iets strakker gedefinieerd kunnen worden door je.
Maar dat kan ik niet meer vinden.
Gamertag: YazNL
cdkeys.com? budgetgaming.nl? amazon.com? Komen allemaal terug in dit topic als je op "goedkoop" zoekt.Robinvm15 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 09:59:
[...]
Een tijdje terug op dit forum werd een site genoemd waar je vertrouw en goedkoop games kon kopen.
Maar dat kan ik niet meer vinden.
Ja maar mij ging het er ook vooral om of het vertrouw isMAX3400 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:02:
[...]
cdkeys.com? budgetgaming.nl? amazon.com? Komen allemaal terug in dit topic als je op "goedkoop" zoekt.
In mijn geval is de controller up to date en valt deze nog steeds af en toe weg. Dit gebeurt ongeveer 1x per 4 uur. De afstand tussen console/controller is zo'n 3 meter en er zitten geen obstakels tussen. Kleine sidenote: Ik zit in het preview programma, maar of dat uit zou mogen maken..?DeMoN schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 09:41:
Iedere dag post iemand in dit topic wel iets over zijn uitvallende controller, maar nooit post diegene daarbij of ze de firmware van de controller ook hebben bijgewerkt naar de laatste versie. Dus hierbij meteen maar de vraag; heb je dat gedaan?
Of bedoel je met 'na de update' na de controller-firmware-update?
Genoeg info? =)
/care? Ik betaal alles met mijn creditcard; het risico van niet leveren, ligt dus bij de CC-maatschappij en niet bij mij.Robinvm15 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:02:
[...]
Ja maar mij ging het er ook vooral om of het vertrouw is
Ik vind Amazon & Budgetgaming best betrouwbare partijen; jij (blijkbaar?) niet ondanks dat games vaak 10% goedkoper zijn dan bij de grote/bekende winkels in NL.
Helaas posten ze amper meer of je je controller moet updaten bij elke preview-firmware; neem aan dat je het na elke update wel zelf even controleert via System?Gaaiz schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:06:
[...]
Kleine sidenote: Ik zit in het preview programma, maar of dat uit zou mogen maken..?
Genoeg info? =)
[ Voor 29% gewijzigd door MAX3400 op 22-07-2015 10:10 ]
Verwijderd
Doe je vlot.Ereaser schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 09:48:
[...]
Binnen 8 uur had ik alle achievements
Leuk spel, sommige puzzels voor de collectibles zijn inderdaad lastig. Maar zoals met alle puzzel games maar vrij weinig replay waarde.
Speel veel split screen en vriendin heeft er nooit last van en ik wel, met welke controller dan ook.
Goedkope 1,2v batterijen. Dure 1,2v batterijen. Veel te dure 1,5v alkaline batterijen en zelfs 1,6v batterijen.
De laatste firmwares. Wel of geen preview program, ik krijg ze allemaal uitgevallen tijdens het gamen...
Zou toch bijna denken dat het een manier van besturing is dat de controller laat crashen
Edit: Het is ook altijd te merken voordat ie disconnect. Poppetje in het spel draait dan wat langzamer om of hij blijft even een stukje doorlopen. Als je em even loslaat is er niets aan de hand, maar blijft je bewegen klapt ie eruit en schiet de game op pauze.
[ Voor 22% gewijzigd door Mikayu op 22-07-2015 10:14 ]
3 verschillende controllers, allemaal up to date.
Kinect vervangen, Xbox One vervangen, en nog blijf ik disconnects houden.
Gebruik de officiele play&charge kits, batterypack zit stevig in de behuizing met 0,0 speling.
Misschien dat de nieuwe generatie joypads dit probleem niet heeft.
Meestal is het geen probleem, game springt op pauze, even op x drukken en verder spelen.
Maar in multiplayer games is het wel vervelend, niet echt bevoordeljk voor de k/d ratio
Zojuist Darks Souls II : Scholar of the first sin opgepikt, had nog wat tegoed op mijn russische account staan en voor 31 euro kon ik hem niet laten liggen.
Eerste Dark Souls die ik speel dus ben benieuwd
Misschien heeft het dus iets met de afstand / blokkade naar je Xbox te maken?
Ziet er naar uit dat je niet de enige bent dus... echt nog veel mensen met dit probleem. Die mensen die hier boven me ^^^ hebben gepost zijn alleen maar de paar tweakers die dit lazen in het afgelopen uur, het probleem lijkt dus best groot te zijn. Heb er zelf geen last van. Zit ook in previewprogramma, maar heb denk ik 2 maanden geleden voor het laatst mijn controller bijgewerkt.Gaaiz schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:06:
[...]
In mijn geval is de controller up to date en valt deze nog steeds af en toe weg. Dit gebeurt ongeveer 1x per 4 uur. De afstand tussen console/controller is zo'n 3 meter en er zitten geen obstakels tussen. Kleine sidenote: Ik zit in het preview programma, maar of dat uit zou mogen maken..?
Genoeg info? =)
Moet ook zeggen dat ik zelden tijd heb om langer dan 3 uur te gamen, misschien dat dit te kort is om het te ervaren.
Aangezien veel mensen het probleem hebben zal MS inmiddels wel weer bezig zijn met het isoleren van het probleem..
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace