nosmo king schreef op zondag 19 juli 2015 @ 21:45:
Dank voor jullie reacties @wes- en @RigolleM, tja, de voeding, die kan dus ook geluid maken.
Bij mij 360 had ik een 2e chinese voeding gekocht, die maakt veel lawaai. daar heb ik de fan van vervangen voor een grote 12cm versie. Veel te groot voor de voeding, maar wel fluisterstil.
Ben benieuwd hoe je PS4 gaat bevallen @wes-
Ik twijfel nog even verder, erg tevreden wel met de PS4, maar het geluid kan misschien zo'n iritatiepuntje worden. Ik snap ook niet dat niet meer mensen daar last van hebben, zoiets verwacht je toch ook niet van een 300+ euro console.
Chinese voedingen zijn alleen handig voor nood

verder moet je ze eigenlijk niet gebruiken.
Mijn voeding is trouwens helemaal stil. Je hoort de Xbox One niet, of je moet er letterlijk voor gaan hangen. Ik zit er trouwens aan te denken om mijn Xbox One in te ruilen, niet omdat er iets mis mee is. Maar mijn (losse Harddisk zit vol) de schijf in de Xbox One ook (500 GB) En het feit dat mijn Xbox bijna 2 jaar oud is zet me aan het denken om hem in te ruilen voor een nieuwe.
Ik heb beide consoles, overigens veel meer mensen hier.
Qua techniek en prestaties kan je de verschillen wegstrepen, ik game erg graag online, vaak met de zelfde groep leeftijdsgenoten. Dit alsmede de games voor de Xbox One maakt dat dit "mijn" console is. De kinderen hebben een PS4, lekker makkelijk voor het ruilen van games met hun vriendjes.
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2015 @ 22:27:
[...]
Ah OK. I stand corrected.
Man, dat streaming is echt een killer feature. Nog nooit zoveel kunnen xboxen als nu dat streaming naar een Windows 10 machine mogelijk is. En gelijk ook relaxed dat ik me niet bezwaard hoef te voelen als ik veel xbox en dus de TV bezette.
Lol, ik vindt de streaming functie ook wel handig.
De Xbox aan zetten van uit de Win10 app en streamen maar.... Ideaal, werkt echt uitstekend.
Qua bezwaar dat de TV bezet is, ach.... Ik heb mijn vrouw onder de duim, die stuur ik gewoon richting de TV in de slaap kamer

Lekker Ventje schreef op zondag 19 juli 2015 @ 22:52:
[...]
Bij mij lijken de controllers stofmagneten, maar dat kan ook aan een ruiende kat liggen dat er extra stof in de lucht zit. Buiten stof valt het wel mee met vuiligheid al heb je wel kans dat die grip wat smoezelig kan worden vanwege zweethanden en het stroevere oppervlak.
Totaal geen last van, wij hebben ook geen stoffige of stinkende dieren in huis. Qua stof kom ik hier sowieso niets tegen

Dan doet de schoonmaakster haar werk niet goed.... Heb haar wel duidelijk gemaakt dat ze niet aan de audio/tv/console dingentje mag zitten.
Maar serieus, zweet handen met een console? Sta jij fysiek mee te bewegen met je games??

Ook geen last van, de One controllers hebben voor mij geen voor of nadelen dan die van de Xbox 360. Ik vind beide overigens fijner dan al het andere op de markt.
[
Voor 76% gewijzigd door
Bullet NL op 20-07-2015 01:14
]