Marvie schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:15:
Maar hebben jullie ook een 360 aan je account gekoppeld staan?
Heb even gekeken onder mijn account en zie dat ik de laatste X360 console heb geregistreert op 9-7-2015 :P

BEZOCHTE CONSOLES LAATST BEZOCHT
Meest recente console 9-7-2015
Vorige console 23-1-2014
Vorige console 26-11-2013

Als je dus een X360 game opstart vanaf de Xbox One word dit geregistreerd als een nieuwe X360 console (waarschijnlijk met ID van de Xbox One)
Enigste wat je nu dus moet doen is een X360 game starten op de Xbox One om het systeem te laten denken dat je een X360 in bezit hebt (gehad)
Probeer eens Hexic te downloaden uit de X360 store, deze is zowiezo gratis dus geen gold voor nodig.
Andere oplossing zou zijn om een backwards compatible game vanaf disc te starten op de Xbox One (lenen bij een vriend of bijvoorbeeld van marktplaats trekken voor een paar euro)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

Slimme truk. Hopelijk werkt het.

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11 13:51
Sinds gister ook een Xbox One in huis. Eerste Microsoft console ooit, dus ben benieuwd. Voor mensen die me toe willen voegen: Alwayshappyz is mijn tag :)

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:25

nexhil

BAM!

Bullet NL schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:37:
Wie heeft er hier nog meer problemen met de audio tijdens het streamen van de Xbox One Games? Wanneer ik het volume tijdens een stream helemaal uit zet en ik wil daarna de volume aan zetten doet hij dit niet. Ook in Windows (na het afsluiten van de Windows app) is het volume weg tot aan een herstart.
Ik heb nog helemaal geen geluid gehad :D 8)
Ik met de 240 build nog wel proberen, misschien dat het daarmee opgelost is.
nexhil schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 12:21:
[...]

Ik heb nog helemaal geen geluid gehad :D 8)
Ik met de 240 build nog wel proberen, misschien dat het daarmee opgelost is.
240 Draai ik al, zit denk ik in de Xbox App, misschien dat die een update moet krijgen.
In Windows is het geluid wel normaal.

Cogitationis poenam nemo patitur

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Dat probleem heb ik ook gewoon in windows 10, als ik geluid mute via de taskbar dan 1 of 2 keer op de 10 krijg ik mijn geluid niet meer aan. Het enigste wat helpt is monitor aan en uit en dan werkt het weer. Misschien HDCP probleem.

[ Voor 7% gewijzigd door harrytasker op 17-07-2015 13:49 ]

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-12 18:09
justifire schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:46:
[...]

Heb even gekeken onder mijn account en zie dat ik de laatste X360 console heb geregistreert op 9-7-2015 :P

BEZOCHTE CONSOLES LAATST BEZOCHT
Meest recente console 9-7-2015
Vorige console 23-1-2014
Vorige console 26-11-2013

Als je dus een X360 game opstart vanaf de Xbox One word dit geregistreerd als een nieuwe X360 console (waarschijnlijk met ID van de Xbox One)
Enigste wat je nu dus moet doen is een X360 game starten op de Xbox One om het systeem te laten denken dat je een X360 in bezit hebt (gehad)
Probeer eens Hexic te downloaden uit de X360 store, deze is zowiezo gratis dus geen gold voor nodig.
Andere oplossing zou zijn om een backwards compatible game vanaf disc te starten op de Xbox One (lenen bij een vriend of bijvoorbeeld van marktplaats trekken voor een paar euro)
Heel vreemd.....
Hexic kon ik gewoon kopen (gratis) maar bij Gears of War nog steeds dezelfde melding.

Xbox Live Knalle Arie

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
Martinspire schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:39:
Ziet er cool uit:
[video]
Dat commentaar is echter niet geweldig. Maarja, Fransen :')
Ik hoop echt dat er multiplayer in komt zoals het normaal is in Trackmania. Dat is de enige manier om het spel te spelen naar mijn menig. De rest is bleh. En zelf tracks maken. En er zou echt een repository moeten komen met tracks waar een "server" automatisch kan selecteren.

Gamertag: YazNL

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-12 13:40

Famous

R 400+

justifire schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 22:42:
[...]

En Gears of War 3 voor de x360 (voor evt toekomstige backwards compatibility )
http://marketplace.xbox.c...fe-1000-9115-d8024d5308ab
Thanks! Direct even "gekocht". Alles ging verder vlekkeloos, ben benieuwd naar het spel. Nooit GoW gespeeld :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Marvie schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 14:00:
[...]

Heel vreemd.....
Hexic kon ik gewoon kopen (gratis) maar bij Gears of War nog steeds dezelfde melding.
En als je Hexic even speelt vanaf de Xbox One, kan je Gears dan nog niet downloaden ?
Vraag me dan toch serieus af of je wel een GOLD abonnement hebt ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

justifire schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 16:40:
[...]

En als je Hexic even speelt vanaf de Xbox One, kan je Gears dan nog niet downloaden ?
Vraag me dan toch serieus af of je wel een GOLD abonnement hebt ?
Op reddit staan meerdere topics die zeggen dat je geen 360 gwg kan downloaden via de site als je nooit hebt ingelogd op een 360/geen betaalmiddelen gekoppeld hebt.

Ik zou bijna aanbieden om jn te loggen op hun account op mijn 360. Maar dat is wel shady of niet?
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 16:50:
[...]

Maar dat is wel shady of niet?
Want? Hij kan toch een nieuwe bekende van je zijn die bij jouw komt gamen en dat jullie samen op de 360 een co-op game online willen spelen?

Shady my **** ;) Het halve internet staat vol met achterdeurtjes om iets bij Microsoft gedaan te krijgen; een keertje inloggen met een account op een ander device, lijkt me dan het minst erg/lastig.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 16:50:
[...]

Op reddit staan meerdere topics die zeggen dat je geen 360 gwg kan downloaden via de site als je nooit hebt ingelogd op een 360/geen betaalmiddelen gekoppeld hebt.

Ik zou bijna aanbieden om jn te loggen op hun account op mijn 360. Maar dat is wel shady of niet?
Maar als een BC game spelen op de Xbox One geregistreert word als een nieuwe Xbox 360 aanmelding zou dat helemaal niet nodig moeten zijn.

Zou graag willen weten wat er op zijn account onder registered consoles staat (na het spelen van Hexic)

[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 17-07-2015 16:57 ]

Verwijderd

Chrosser schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:18:
Dat laatste ja :) met je oplaadkabel kun je de controller wired op je pc aansluiten.
Later dit jaar komt ook een usb receiver voor de pc uit. Dacht 29 dollar. Dan kun je je Xbox one controller ook draadloos aan de pc hangen
Ah ok, ga ik proberen :)

Iemand een idee als ik me Ziggo cisco ding via de xbox doet, het net lijkt alsof alle stemmen wat lager zijn ? .. Beetje alsof het op 90% snelheid word afgespeeld.

• Marvie
Na het spelen van Hexic staat er bij consoles nog steeds alleen de Xbone.

Als ik nu vanuit de store Gears probeer te kopen krijg ik wel een andere melding...

Helaas
Deze content is niet beschikbaar voor consoles in jouw regio.
OK

Dan maar geen Xbox360 gold game, blijft wel vreemd dat vorige maand Thief wel lukte.

Xbox Live Knalle Arie

Verwijderd

Voiral zuur daar GoW3 een gaaf spel is en de dvd van Thief beter gebruikt kan worden als onderzetter dan gegevensdrager. ;)

_______
Ik doe vandaag of morgen mijn 360 weg. Hij gaat naar de buurjochies. Ik wil dat ze al mijn digitaal gekochte spellen kunnen spelen dus ik laat mijn account erop met verplicht wachtwoord bij sign-in. Heb ook 2 step verification aanstaan. Ze moeten mijn creditcard natuurlijk niet kunnen gebruiken. Ik kan met andere profielen alle games spelen erop. So far so good. Zijn er nog andere zaken waar ik aan moet denken?

verkeerde topic wellicht, maar hier zitten de Xbox 360 adepten ook nog wel :)

• Marvie
justifire schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 18:50:
Op welk land staat jouw One ingesteld dan ?
Mijn One staat op NL, ik heb beide stores geprobeerd en beide dezelfde Nederlandse foutmelding.

Xbox Live Knalle Arie

• Famous

Famous

R 400+

Marvie schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 19:56:
[...]

Mijn One staat op NL, ik heb beide stores geprobeerd en beide dezelfde Nederlandse foutmelding.
En je account?

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-12 21:09
Ben net lekker The Witcher 3 aan het doen, ineens een pop-up:

"The Witcher 3 needs an update."

Schijnbaar de nieuwe patch uitgerold. Grootte: 7.2GB(!)
McPoowl schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 21:34:
Ben net lekker The Witcher 3 aan het doen, ineens een pop-up:

"The Witcher 3 needs an update."

Schijnbaar de nieuwe patch uitgerold. Grootte: 7.2GB(!)
Nice !
Gaan we die maar weer eens oppakken :)

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-12 21:09
justifire schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 21:49:
[...]

Nice !
Gaan we die maar weer eens oppakken :)
Even voor de volledigheid de patch notes:
  • Introduces an alternative movement style for Geralt. To enable, go to the GameplayMovement Response submenu.
  • Fixes a rare issue where the player's horse would not fall to the ground properly.
  • Fixes a rare issue where the player could be locked into the aiming animation if hit while throwing a bomb on horseback.
  • Fixes a rare issue with an infinite loading screen in the Ladies of the Wood quest.
  • Includes a variety of collision fixes.
  • Fixes an issue where Wild Hunt warriors would remain present even after the player completed the main storyline.
  • Fixes an issue where players could repeatedly buy foreign currency from a loan shark and sell it at the Vivaldi Bank.
  • Fixes an exploit whereby players could loot gold from a single chest more than once.
  • Fixes an issue whereby some skills were not properly removed after the player used the Potion of Clearance.
  • Fixes an issue with target locking, which should now be more responsive.
  • Introduces a number of changes in selected game-world areas to prevent players from unexpectedly progressing quests or leaving the playable area by climbing certain elements of the landscape.
  • Fixes an issue where sometimes players could not use Signs after reaching Skellige for the first time.
  • Fixes an issue where damage from certain sources was incorrectly calculated.
  • Fixes an issue where the durability of alternative weapons did not drop as intended.
  • Fixes an issue where the game would remain in slow motion if the player had used manual targeting.
  • Fixes an issue whereby meditation could be blocked by certain quests.
  • Fixes an issue where Stamina did not always regenerate properly.
  • Fixes an issue where Geralt's statistics could be multiplied if the player stood in a Dimeritium bomb cloud while the Cluster skill was activated.
  • Introduces a number of fixes, improvements and clarifications in the map-pins and objectives for multiple quests.
  • Fixes an issue where in certain circumstances gravity ceased to apply to the player's horse.
  • Adds a stash for player convenience. Players can now store loot in their stash, access to which is available in different parts of the world. Stash locations are marked on the map.
  • Fixes an issue whereby the player's horse would often stop abruptly before bridges or other narrow passages.
  • Fixes an issue whereby encumbrance was not updating correctly, resulting in players being overburdened where in fact they were not.
  • Fixes a rare issue where players were unable to choose different Signs.
  • Fixes an issue where the player was sometimes unable to craft glyphs.
  • Fixes an issue where not all merchants would accept junk loot.
  • All crafting components and alchemy ingredients now weigh nothing.
  • Fixes an issue where certain armor/hairstyle combinations interacted incorrectly.
  • Fixes an issue where instances of the Quen Sign would occasionally burst during dialogue scenes.
  • Fixes a rare issue where the player could not play gwent with Madame Serenity at the Passiflora.
  • The Zoltan gwent card should now always be present beneath the Hanged Man's Tree if the player does not win it earlier in White Orchard.
  • Fixes a rare issue where players could not talk to, or play gwent with, the innkeeper at the Inn at the Crossroads.
  • Includes a number of wording and spelling fixes in multiple localized versions.
  • Introduces a number of improvements in the game streaming system. Players should experience fewer blurred textures, NPC spawn times should be markedly reduced, and there should be an overall improvement in the speed with which game assets are loaded. Streaming system improvements should be most noticeable on consoles and systems with non-SSD drives.
  • Improves performance in the swamps of the No Man's Land region.
  • Fixes an issue whereby the presence of fog could adversely affect game performance.
  • Optimizes various FX which should result in improved performance during the Battle of Kaer Morhen quest.
  • Introduces a number of optimizations that improve overall performance throughout the game.
  • Improves overall game performance.
  • Fixes an issue where Keira's magic bubble could adversely affect performance.
  • Fixes an issue whereby the mouse cursor would remain visible during in-game video playback.
  • Adds a warning if the user runs out of disk space and wants to crate a new game save.
  • Fixes an issue whereby Colorblind mode was not properly saved.
  • Fixes an issue whereby Zoltan would sometimes appear in the incorrect location after the Novigrad, Closed City quest.
  • Fixes an issue during the Last Wish quest whereby Geralt would continue his conversation with Yennefer after they parted.
  • Fixes an issue where two simultaneous instances of some characters would appear in a scene in the Broken Flowers quest.
  • Fixes an issue whereby some objectives were not available to the player and would be automatically failed during the Battle of Kaer Morhen quest..
  • Fixes an issue where in certain circumstances Lambert did not board the boat during the Final Trial quest.
  • Fixes an issue where in certain circumstances Madame Serenity was improperly placed during the Deadly Plot quest.
  • Fixes an issue where the Fake Papers quest would be failed if the player did not mention that one of the brothers was dead.
  • Fixes an issue whereby players would sometimes be unable to start the final horse race, The Heroes' Pursuits: For the Goddess' Glory! in Skellige.
  • Fixes an issue where unintended objects were present in Novigrad after the Battle of Kaer Morhen quest.
  • Fixes an issue where a progression break could occur if Geralt was knocked out by guards while following the Bloody Baron during the Family Matters quest.
  • Fixes an issue where players were sometimes unable to interact with a torch in the Get Junior quest.
  • Fixes an issue where players could sometimes experience an infinite loading screen during the Iron Maiden quest.
  • Fixes an issue where in certain circumstances players could encounter a blocker during the Contract: The Apiarian Phantom quest. Players who have encountered this bug need to backtrack to the frozen hive and examine the footprints around it again.
  • Fixes an issue whereby the player could get locked inside a room during the Through Time and Space quest.
  • Fixes an issue where on rare occasions players were unable to progress the game after the Get Junior quest, specifically upon reaching Vernon Roche's camp.
  • Fixes an issue whereby purchasing wine during the It Takes Three to Tango quest would not always progress the quest properly.
  • Fixes an issue where the In Wolf's Clothing quest did not progress properly after the player read Morkvarg's journal.
  • Fixes an issue where on some rare occasions players were unable to interact with the Wild Hunt soldier's body during the Echoes of the Past quest.
  • Fixes an issue whereby Keira would not always properly use the portal during the For the Advancement of Learning quest if asked to go to Kaer Morhen.
  • Fixes an issue where the Scoia'tael from Novigrad was not always available to play in the Gwent quest.
  • Fixes an issue where the player could get blocked inside a cellar during the King's Gambit quest.
  • Fixes an issue where in certain situations the player was unable to find Triss during the Final Preparations quest.
  • Fixes an issue where occasionally the Kingfisher tavern was left without an innkeeper after the Now or Never quest.
  • Fixes an issue where Yennefer was not spawned in Oxenfurt during the Great Escape quest.
  • Fixes a rare issue where Captain Wolverstone was not at the Golden Sturgeon when intended.
  • Fixes a rare issue where the bodyguards in the Reason of State quest were not hostile.
  • Fixes a rare issue where the griffin would not always appear in the Contract: The Creature from the Oxenfurt Forest quest.
  • Fixes an issue where the wyvern would not appear in the Contract: Phantom of the Trade Route quest.
  • Fixes an issue with enlisting Sukrus from Skellige to be Hattori's bodyguard in the Of Swords and Dumplings quest.
  • Fixes a rare issue whereby the visions in the Echoes of the Past quest were not displayed.
  • The Contract: Devil by the Well quest no longer counts towards the Geralt: The Professional achievement.
  • Fixes a rare issue when the player could not speak with Lambert at Kaer Morhen during the Final Trial quest.
  • Fixes a rare issue where players could not always complete the Hey, You Wanna Look at my Stuff? quest.
  • Fixes an issue where players were sometimes unable to summon a horse after the Fencing Lessons quest.
  • Fixes an issue where in the Scavenger Hunt: Viper School Gear quest the gate to the mausoleum was locked.
  • Fixes an issue where players could not use Signs or swords after the fistfight at the Rosemary and Thyme during the Broken Flowers quest.
  • Fixes a rare issue whereby players could not examine the source of interference during the Disturbance quest.
  • Fixes an issue with the Dirty Funds quest.
  • Fixes a rare issue with a loading screen in the Contract: The Phantom of Eldberg quest.
  • Fixes a issue with a loading screen at Aeramas' residence during the Of Dairy and Darkness quest.
  • Fixes an issue where quest givers for the Deadly Delights and Jenny o' the Woods contracts would disappear.
  • Introduces a number of improvements to overall game stability.
  • Fixes an issue where the Potion of Clearance would pop into the quick slot if the player ran out of food.
  • Adds a Books tab to the Inventory panel.
  • Introduces a number of additional loading screen hints.
  • Introduces a pinning feature for formulae and diagrams. Ingredients and components for pinned formulae/diagrams are highlighted in the shop view. This should greatly facilitate the purchase of currently needed elements.
  • Introduces a feature whereby currently equipped items are highlighted in the Repair panel, facilitating prioritization of items needing repair.
  • Adds a feature whereby read and unread books are marked differently in the Inventory panel.
  • The list of all available DLC packages is now displayed in the Main Menu/Options/Downloadable Content submenu for better clarity.
  • Enabled additional settings that decreases the hair and fur image quality slightly, without compromising its general appearance, to optimize HairWorks on a wider range of hardware.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Een hele waslijst, zag hem gisteren ook langskomen op m'n xbox. Toch maar even kijken wat er is veranderd vandaag.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
Beetje triest in mijn ogen wanneer je zo'n grote patch nodig hebt. Hebben die nooit getest? En dat voor een diverse malen uitgestelde game.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
McPoowl schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 21:52:
[...]

Even voor de volledigheid de patch notes:
  • Introduces an alternative movement style
    ......
Bedankt. Heb het uitgeprint. Heb ik wat meteen wat te lezen op vakantie!

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14:27
Lekker Ventje schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 10:53:
Beetje triest in mijn ogen wanneer je zo'n grote patch nodig hebt. Hebben die nooit getest? En dat voor een diverse malen uitgestelde game.
Gaming 2015. Waar deadlines belangrijker zijn dan het spel zelf.
Beltoni schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 13:21:
[...]

Gaming 2015. Waar deadlines belangrijker zijn dan het spel zelf.
Ah, met 5.5GB aan firmware-updates op jaarbasis (Preview Programme), moeten we nergens van opkijken... ;)

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Hi,

Ooit mijn XBOX ingesteld op de US en verschillende games gekocht. Altijd goed gegaan.
Nu na een tijdje niet gespeeld te hebben wil ik vandaag weer eens online gamen.

Heb een XBOX LIVE US game card gekocht en geactiveerd (geld staat op het account).
Echter als ik XBOX live wil aanschaffen via console of site moet ik een creditcard toevoegen.

Ik heb geen andere mogelijkheid, ik snap eigenlijk niet waarom 't niet werkt en hoe ik het de laatste keer heb gedaan volgens mij werkte dat zonder problemen.

Alvast bedankt voor jullie advies.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Verwijderd

Volgens mij kun je met Xbox live tegoed geen Gold kopen. Je kunt er apps en games mee kopen. Gold is een aparte type kaart. Dat zie ik op de xbox site staan als ik google op: xbox live using xbox giftcard. Links plakken lukt niet bij mij via tel helaas (irritante Android update).

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 16:29:
Volgens mij kun je met Xbox live tegoed geen Gold kopen. Je kunt er apps en games mee kopen. Gold is een aparte type kaart. Dat zie ik op de xbox site staan als ik google op: xbox live using xbox giftcard. Links plakken lukt niet bij mij via tel helaas (irritante Android update).
Je hebt gelijk, stom, stommer, stomst. Ik had het verkeerde tegoed gekocht. Het werkt nu met de juiste code bedankt!

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Verwijderd

iNickx schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 16:42:
[...]

Je hebt gelijk, stom, stommer, stomst. Ik had het verkeerde tegoed gekocht. Het werkt nu met de juiste code bedankt!
Mooi zo. Goldze :)
Lekker Ventje schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 10:53:
Heb je het spel uberhaubt gespeeld? Het is een erg omvangrijk en complexe game vol met action en consequences. Wees eerder blij dat ze actief blijven patchen in plaats van enkel cashen. 8)7

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 20:18:
[...]

Heb je het spel uberhaubt gespeeld? Het is een erg omvangrijk en complexe game vol met action en consequences. Wees eerder blij dat ze actief blijven patchen in plaats van enkel cashen. 8)7
Dit is wel een omgekeerde wereld vind je niet? blij zijn omdat ze een game blijven patchen?
Ze hadden de game gewoon uitvoerig moeten testen alvorens iets uitbrengen (ook al is het een omvangrijke en complexe game)
Ze zijn een aantal jaar bezig geweest met de game en uitvoerig testen is niet te veel gevraagd.

Je betaald niet voor jan lul 60 euro. 8)7

• Lekker Ventje
uchiha tijntje schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 20:18:
[...]

Ik heb de game niet gespeeld en daar ben ik blij om. Maar als jij het normaal vindt dat mensen de game niet meer spelen omdat het niet fatsoenlijk speelbaar is op de XBO mag dat, maar ik vind dat niet normaal. Het minste wat je mag verwachten is dat een game fatsoenlijk speelbaar is bij release.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op zondag 19 juli 2015 @ 08:41:
[...]

Ik heb de game niet gespeeld en daar ben ik blij om. Maar als jij het normaal vindt dat mensen de game niet meer spelen omdat het niet fatsoenlijk speelbaar is op de XBO mag dat, maar ik vind dat niet normaal. Het minste wat je mag verwachten is dat een game fatsoenlijk speelbaar is bij release.
Je hebt helemaal gelijk, alleen zijn er ook een heleboel die het ook zwaar kunnen overdrijven. Onspeelbaar is iets anders als bijvoorbeeld de framerate af en toe instort! Ja, voor sommigen betekent dat het onspeelbaar is. Maar wat voor de een nog acceptabel is, is het voor de ander niet. Het probleem is ook vaak dat mensen tegenwoordig verwachten dat alles perfect moet zijn ongeacht de prijs. Daarnaast is klagen trgenwoordig met internet ook lekker "gemakkelijk" geworden.

• Lekker Ventje
harrytasker schreef op zondag 19 juli 2015 @ 10:39:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, alleen zijn er ook een heleboel die het ook zwaar kunnen overdrijven. Onspeelbaar is iets anders als bijvoorbeeld de framerate af en toe instort! Ja, voor sommigen betekent dat het onspeelbaar is. Maar wat voor de een nog acceptabel is, is het voor de ander niet. Het probleem is ook vaak dat mensen tegenwoordig verwachten dat alles perfect moet zijn ongeacht de prijs. Daarnaast is klagen trgenwoordig met internet ook lekker "gemakkelijk" geworden.
Ik weet niet hoe onspeelbaar het was want ik heb het zelf niet gespeeld (en heb nu genoeg aan FH2 en FM5 op dit moment) maar ik heb wel gelezen dat het met een controller geen pretje is/was en dat is erg slordig te noemen. En dat is voor mij dan een no go (heb pas sinds kort een stuurtje). Die framerates boeien me niet zo, dat zie ik toch niet en wordt m.i. teveel gehyped.
Perfect hoeft een game niet te zijn, als ze maar laten zien dat ze er aan werken om de game te verbeteren (zoals Diablo 3).

Overigens sluit ik niet uit dat ik die game in de toekomst alsnog aanschaf, wat ik op youtube zie ziet er wel goed uit. En tegen die tijd zijn er genoeg patches geweest :)

Verwijderd

Speel jij Witcher 3 met een stuurtje? Die patch moet nog komen.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Origins schreef op zondag 19 juli 2015 @ 08:20:
[...]

Dit is wel een omgekeerde wereld vind je niet? blij zijn omdat ze een game blijven patchen?
Ze hadden de game gewoon uitvoerig moeten testen alvorens iets uitbrengen (ook al is het een omvangrijke en complexe game)
Ze zijn een aantal jaar bezig geweest met de game en uitvoerig testen is niet te veel gevraagd.

Welkom bij het gamen van 2015,

Mensen vergeten vooral dat het maken van games veel duurder is geworden maar de prijs in de winkel nauwelijks duurder is geworden...

Maar van jou mogen ze prijs van de games dus ophogen naar laten we zeggen 85 euro?
Origins schreef op zondag 19 juli 2015 @ 08:20:
[...]

Ouwe-koeien-modus: omgerekend en na inflatie kostte een spel voor de NES bijna 120 Euro.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Vind dat TW3 het prima deed na de release. De besturing was hier en daar ruk en er zaten wat bugs in (en dat mag je ook wel verwachten voor misschien wel het meest uitgebreide spel ooit), kan alleen maar blij zijn dat CD Projekt zo snel met een patch komt.
Lekker Ventje schreef op zondag 19 juli 2015 @ 08:41:
[...]

Ik heb The Witcher 3 vanaf day one gespeeld. Werkte prima, enige vervelende was de XP bug in patch 1.04 ofzo, maar die was ook minder vervelend dan ik in eerste instantie had gedacht. Dus hoezo onspeelbaar? Ben wel erg benieuwd dan naar jouw ervaringen, onee die heb je niet. :+
Lekker Ventje schreef op zondag 19 juli 2015 @ 11:08:
[...]
Overigens sluit ik niet uit dat ik die game in de toekomst alsnog aanschaf, wat ik op youtube zie ziet er wel goed uit. En tegen die tijd zijn er genoeg patches geweest :)
Het is zeker een aanrader.

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-07-2015 14:13 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Rockvee2 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 13:12:
[...]

Welkom bij het gamen van 2015,

Mensen vergeten vooral dat het maken van games veel duurder is geworden maar de prijs in de winkel nauwelijks duurder is geworden...

Maar van jou mogen ze prijs van de games dus ophogen naar laten we zeggen 85 euro?
Heb ik dat gezegd? je legt me nu woorden in de mond die ik nooit heb gezegd.
Er zijn tegenwoordig veel meer gamers, dus dat bedrag krijgen ze vaak in meervoud terug als de game uit is.
Dus om daar een prijs op te hogen naar 85 euro, geen idee waarom je dus daar over begon.

Dan heb ik het niet eens over DLC waar ze tegenwoordig ook goed in zijn (wat vaak ook gewoon al content op de disc was)

[ Voor 11% gewijzigd door Origins op 19-07-2015 14:31 ]

• Lekker Ventje
uchiha tijntje schreef op zondag 19 juli 2015 @ 14:10:
[...]

Ik heb The Witcher 3 vanaf day one gespeeld. Werkte prima, enige vervelende was de XP bug in patch 1.04 ofzo, maar die was ook minder vervelend dan ik in eerste instantie had gedacht. Dus hoezo onspeelbaar? Ben wel erg benieuwd dan naar jouw ervaringen, onee die heb je niet. :+

[...]

Het is zeker een aanrader.
Mijn fout, dacht dat het over Project Cars ging gezien de waslijst aan bugfixes :X

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-12 19:04

Melkaz

Melkazar

Is het nou al bekend wanneer de nieuwe Xbox One controller uit komt? Die ene met audio connector en verbeterde triggers. Ik heb al de losse adapter voor mijn controller maar ik zoek nog een 2e controller voor binnen Windows. Dan ga ik het liefst gelijk voor de nieuwe :)

Overigens weet ik dat je de oude Xbox One controllers ook kan gebruiken binnen Windows maar mijn Xbox One staat op een redelijk lastige plek en om hem terug te syncen naar de One moet je hem aansluiten aan de USB waar ik dus niet handig bij kan.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-12 21:17
Melkaz schreef op zondag 19 juli 2015 @ 16:06:
Is het nou al bekend wanneer de nieuwe Xbox One controller uit komt? Die ene met audio connector en verbeterde triggers. Ik heb al de losse adapter voor mijn controller maar ik zoek nog een 2e controller voor binnen Windows. Dan ga ik het liefst gelijk voor de nieuwe :)

Overigens weet ik dat je de oude Xbox One controllers ook kan gebruiken binnen Windows maar mijn Xbox One staat op een redelijk lastige plek en om hem terug te syncen naar de One moet je hem aansluiten aan de USB waar ik dus niet handig bij kan.
Beschikbaar vanaf oktober 2015
http://www.xbox.com/nl-NL...elite-wireless-controller

[ Voor 6% gewijzigd door rejer op 19-07-2015 16:24 ]

• Denzis
  • Laatst online: 20-12 21:23
Melkaz schreef op zondag 19 juli 2015 @ 16:06:

Die jij bedoelt zijn er al geloof ik. Althans deze is iedergeval de verberterde versie.

http://www.bartsmit.com/n...orces-wireless-controller

https://www.youtube.com/@droommotor

Wordt een lastig verhaal voor mij; ik zou graag deze controller willen aanschaffen maar dan zal ik waarschijnlijk een bestaande "standaard" controller wel weer verkopen. Niet in de laatste plaats omdat er ook al veel geruchten zijn dat de Surface Pro 4 in oktober uitkomt en die wil ik ook graag hebben om mee te kunnen streamen met de One, gebruiken voor werk (onderweg) en gewoon als algemene vervanging van mijn Nexus 7.

Keuzes keuzes keuzes... :+

Verwijderd

Denzis schreef op zondag 19 juli 2015 @ 16:47:
[...]

Die jij bedoelt zijn er al geloof ik. Althans deze is iedergeval de verberterde versie.

Dat is 'm niet. Dat is een aangepaste bestaande Xbox One controller.
Deze http://www.xbox.com/nl-NL...elite-wireless-controller moet je hebben.

Bij Bol.com bijvoorbeeld http://www.bol.com/nl/p/m...troller/9200000045950023/

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2015 17:40 ]

Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2015 @ 17:39:
[...]

Er zijn er twee. Die ene die net gelinkt was naar Bart Smit schijnt een 3.5 plugje te hebben voor normale headsets en een iets verbeterde rumble. Degene in oktober heeft metalen sticks, extra instelbare triggers en de extra paddles aan de onderkant.

Uiteindelijk maakt het niet al te veel uit voor de gemiddelde gamer; ik denk dat de Elite van 150 Euro voornamelijk fijn is voor mensen die meer dan 4 knoppen tegelijk in moeten drukken (want extra aan de onderkant te configureren) of de trigger-stop (wel een schot lossen maar kortere bounce back).

• Denzis
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2015 @ 17:39:
[...]

Wel hij had het over een audio Jack etc.. Elite is geen verbeterde, is gewoon een heel andere. Ook totaal niet vergelijkbaar met prijs etc.

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Ik bedoel inderdaad de non elite versie, de versie 2:

http://venturebeat.com/20...roller-fixes-the-bumpers/

" it fixes one of the biggest complaints lobbed at the original: the shoulder bumpers. I tried the new Xbox One controller yesterday at the Electronic Entertainment Expo industry tradeshow, and those bumpers work so much better now."

Dat is voor mij namelijk meest teleurstellende aan de Xone controller, de bumpers :( Verder is hij perfect.

Het ziet er inderdaad naar uit dat die link van Bart Smit de nieuwe is, helaas niet zo mooi dus even verder zoeken naar een nieuwe zwarte :)

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:26
Het ziet er inderdaad naar uit dat die link van Bart Smit de nieuwe is, helaas niet zo mooi dus even verder zoeken naar een nieuwe zwarte :)
Als je hem ergens gevonden hebt, laat het hier maar weten. Bij Gamemania.be hadden ze zelfs nog nooit over gehoord |:(

• ido_nl
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-10 12:19
Zijn hier mensen die een PS4 hebben of hadden? Ik heb altijd xboxen gehad, maar ben met de nieuwe generatie consoles geswitched naar een PS4. Redenene waren
- grafisch krachtiger, meer spellen in HD
- kleine behuizing
- rechtop kunnen zetten (speel vaak in slaapkamer, staat daar op een klein plankje)
- kunnen spelen op je tablet (streamen)

Ben erg tevreden met het apparataat en het OS, 1 ding wat me wel erg tegenviel was het ventilator geluid. Ik speel nu assasins creed unity en hoor de PS4 soms erg hard blazen. Ik ben benieuwd of andere Xbox one spelers dit ook ervaren met dit spel.

Of zijn er mensen die overgestapt zijn op een xbox one? En wat was daar je motivatie voor?

Ik zit nu toch een beetje te twijfelen of ik de PS4 moet gaan verkopen om een Xbox one te halen.

• Lekker Ventje
Denzis schreef op zondag 19 juli 2015 @ 16:47:
[...]

Ik neem aan dat de Forza 6 controller die verbetering ook heeft. Daarnaast zit er een soort anti-slip laag aan de grepen.

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-12 15:00
nosmo king schreef op zondag 19 juli 2015 @ 20:41:
Zijn hier mensen die een PS4 hebben of hadden? Ik heb altijd xboxen gehad, maar ben met de nieuwe generatie consoles geswitched naar een PS4. Redenene waren
- grafisch krachtiger, meer spellen in HD
- kleine behuizing
- rechtop kunnen zetten (speel vaak in slaapkamer, staat daar op een klein plankje)
- kunnen spelen op je tablet (streamen)

Ben erg tevreden met het apparataat en het OS, 1 ding wat me wel erg tegenviel was het ventilator geluid. Ik speel nu assasins creed unity en hoor de PS4 soms erg hard blazen. Ik ben benieuwd of andere Xbox one spelers dit ook ervaren met dit spel.

Of zijn er mensen die overgestapt zijn op een xbox one? En wat was daar je motivatie voor?

Ik zit nu toch een beetje te twijfelen of ik de PS4 moet gaan verkopen om een Xbox one te halen.
Ik heb beide, de XO is een stuk stiller, maar de voeding maakt dan wel weer continu geluid al is dit niet zo hard. Tijdens het spelen van spellen heb ik nog nooit de fan gehoord.
Ik heb als eerste voor de XO gekozen om de controller, de achievements (ja echt) en omdat de meeste mensen die ik ken ook op Xbox live zitten.

Afgelopen week een PS4 gekregen van m'n vriendin. Erg blij mee en weet zeker dat ik er veel plezier van ga hebben. Al heb ik 0 vrienden :P

Ik ga geen van beide verkopen, de PS4 heeft goede exclusives, de XO heeft goede exclusives (en fitness).

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:26
X1 is muisstil, in geen enkel spel is de ventilator te horen.

Mijn zoon speelt regelmatig met vriendjes op PS4 en is toch altijd blij dat hij thuis met z'n eigen X1 controller kan spelen, hij kan er maar niet aan wennen...

Ik heb nooit een PS in huis gehad, al altijd een Xbox in huis gehad vanaf de eerste versie. Beetje fan van de underdog ;-)
Lekker Ventje schreef op zondag 19 juli 2015 @ 20:58:
[...]

Ik neem aan dat de Forza 6 controller die verbetering ook heeft. Daarnaast zit er een soort anti-slip laag aan de grepen.
De rubberized grip staat inderdaad wel vermeld bij de blauwgrijze FM6-controller maar niet bij de vernieuwde "standaard" wireless controller.

Geen idee hoe anderen het ervaren maar ik vind de controllers van de 360 en de One sowieso wel gevoelig voor viezigheid. Dat is natuurlijk relatief wat viezigheid is, maar in die context zou ik al geen rubberized grip willen hebben omdat dat mogelijk meer vuil vasthoudt.

• ido_nl
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-10 12:19
Dank voor jullie reacties @wes- en @RigolleM, tja, de voeding, die kan dus ook geluid maken.

Bij mij 360 had ik een 2e chinese voeding gekocht, die maakt veel lawaai. daar heb ik de fan van vervangen voor een grote 12cm versie. Veel te groot voor de voeding, maar wel fluisterstil.

Ben benieuwd hoe je PS4 gaat bevallen @wes-

Ik twijfel nog even verder, erg tevreden wel met de PS4, maar het geluid kan misschien zo'n iritatiepuntje worden. Ik snap ook niet dat niet meer mensen daar last van hebben, zoiets verwacht je toch ook niet van een 300+ euro console.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:20

v8power67

Psn: Mausosaurus

Had vandaag iets aparts. Zat beetje te fifaen. En uit het niets opend hij youtube app... heel apart want kreeg geen snap menu te zien ofzo. En zat zelf gewoon te voetballen. Heb ook geen kinect dus kan het ook niet zijn.
En merk dat netflix laatste tijd beetje choppy afspeelt. Lijkt wel soort framedrops. En er is ineens dat geluid en beeld niet synchroon lopen. Maar kan ook nergens iets afstellen...
Op de ps4 en pc op zelfde tv geen problemen.
Denk maar eens een volledig reset doen van de console..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Verwijderd

Denzis schreef op zondag 19 juli 2015 @ 19:31:
[...]Wel hij had het over een audio Jack etc.. Elite is geen verbeterde, is gewoon een heel andere. Ook totaal niet vergelijkbaar met prijs etc.
Ah OK. I stand corrected.

Man, dat streaming is echt een killer feature. Nog nooit zoveel kunnen xboxen als nu dat streaming naar een Windows 10 machine mogelijk is. En gelijk ook relaxed dat ik me niet bezwaard hoef te voelen als ik veel xbox en dus de TV bezette.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2015 22:34 ]

• Lekker Ventje
MAX3400 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 21:24:
[...]

De rubberized grip staat inderdaad wel vermeld bij de blauwgrijze FM6-controller maar niet bij de vernieuwde "standaard" wireless controller.

Geen idee hoe anderen het ervaren maar ik vind de controllers van de 360 en de One sowieso wel gevoelig voor viezigheid. Dat is natuurlijk relatief wat viezigheid is, maar in die context zou ik al geen rubberized grip willen hebben omdat dat mogelijk meer vuil vasthoudt.
Bij mij lijken de controllers stofmagneten, maar dat kan ook aan een ruiende kat liggen dat er extra stof in de lucht zit. Buiten stof valt het wel mee met vuiligheid al heb je wel kans dat die grip wat smoezelig kan worden vanwege zweethanden en het stroevere oppervlak.

• Mikayu
  • Laatst online: 26-12 01:37

Mikayu

.srt

Bij mij worden de stickjes heel snel vies binnen op het scherpe randje. De 360 is daar gewoon vlak

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-12 13:53
v8power67 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 21:58:
Had vandaag iets aparts. Zat beetje te fifaen. En uit het niets opend hij youtube app... heel apart want kreeg geen snap menu te zien ofzo. En zat zelf gewoon te voetballen. Heb ook geen kinect dus kan het ook niet zijn.
En merk dat netflix laatste tijd beetje choppy afspeelt. Lijkt wel soort framedrops. En er is ineens dat geluid en beeld niet synchroon lopen. Maar kan ook nergens iets afstellen...
Op de ps4 en pc op zelfde tv geen problemen.
Denk maar eens een volledig reset doen van de console..
Je bent niet de enige. Ik merk het ook bij Netflix, waardoor ik voorlopig liever de PS4 gebruik om series te kijken. Hopelijk wordt het snel gefixt want het is erg vervelend. Is al een paar weken zo, en beeldinstellingen veranderen heeft geen zin.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

nosmo king schreef op zondag 19 juli 2015 @ 21:45:
Dank voor jullie reacties @wes- en @RigolleM, tja, de voeding, die kan dus ook geluid maken.

Bij mij 360 had ik een 2e chinese voeding gekocht, die maakt veel lawaai. daar heb ik de fan van vervangen voor een grote 12cm versie. Veel te groot voor de voeding, maar wel fluisterstil.

Ben benieuwd hoe je PS4 gaat bevallen @wes-

Ik twijfel nog even verder, erg tevreden wel met de PS4, maar het geluid kan misschien zo'n iritatiepuntje worden. Ik snap ook niet dat niet meer mensen daar last van hebben, zoiets verwacht je toch ook niet van een 300+ euro console.
Chinese voedingen zijn alleen handig voor nood ;) verder moet je ze eigenlijk niet gebruiken.
Mijn voeding is trouwens helemaal stil. Je hoort de Xbox One niet, of je moet er letterlijk voor gaan hangen. Ik zit er trouwens aan te denken om mijn Xbox One in te ruilen, niet omdat er iets mis mee is. Maar mijn (losse Harddisk zit vol) de schijf in de Xbox One ook (500 GB) En het feit dat mijn Xbox bijna 2 jaar oud is zet me aan het denken om hem in te ruilen voor een nieuwe.

Ik heb beide consoles, overigens veel meer mensen hier.

Qua techniek en prestaties kan je de verschillen wegstrepen, ik game erg graag online, vaak met de zelfde groep leeftijdsgenoten. Dit alsmede de games voor de Xbox One maakt dat dit "mijn" console is. De kinderen hebben een PS4, lekker makkelijk voor het ruilen van games met hun vriendjes.
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2015 @ 22:27:
[...]

Ah OK. I stand corrected.

Man, dat streaming is echt een killer feature. Nog nooit zoveel kunnen xboxen als nu dat streaming naar een Windows 10 machine mogelijk is. En gelijk ook relaxed dat ik me niet bezwaard hoef te voelen als ik veel xbox en dus de TV bezette.
Lol, ik vindt de streaming functie ook wel handig.
De Xbox aan zetten van uit de Win10 app en streamen maar.... Ideaal, werkt echt uitstekend.
Qua bezwaar dat de TV bezet is, ach.... Ik heb mijn vrouw onder de duim, die stuur ik gewoon richting de TV in de slaap kamer ;)
Lekker Ventje schreef op zondag 19 juli 2015 @ 22:52:
[...]

Bij mij lijken de controllers stofmagneten, maar dat kan ook aan een ruiende kat liggen dat er extra stof in de lucht zit. Buiten stof valt het wel mee met vuiligheid al heb je wel kans dat die grip wat smoezelig kan worden vanwege zweethanden en het stroevere oppervlak.
Totaal geen last van, wij hebben ook geen stoffige of stinkende dieren in huis. Qua stof kom ik hier sowieso niets tegen ;) Dan doet de schoonmaakster haar werk niet goed.... Heb haar wel duidelijk gemaakt dat ze niet aan de audio/tv/console dingentje mag zitten. ;)

Maar serieus, zweet handen met een console? Sta jij fysiek mee te bewegen met je games?? ;)
Mikayu schreef op zondag 19 juli 2015 @ 23:26:
Bij mij worden de stickjes heel snel vies binnen op het scherpe randje. De 360 is daar gewoon vlak
Ook geen last van, de One controllers hebben voor mij geen voor of nadelen dan die van de Xbox 360. Ik vind beide overigens fijner dan al het andere op de markt.

[ Voor 76% gewijzigd door Bullet NL op 20-07-2015 01:14 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Bullet NL schreef op maandag 20 juli 2015 @ 01:03:
[...]
Qua bezwaar dat de TV bezet is, ach.... Ik heb mijn vrouw onder de duim, die stuur ik gewoon richting de TV in de slaap kamer ;)
Some people :+ Gelukkig heb ik thuis toeschouwers als ik aan het gamen ben dus enige vorm van redirection/totalitarianism is not applicable :>

• Denzis
Royeboi schreef op maandag 20 juli 2015 @ 00:17:
[...]

Je bent niet de enige. Ik merk het ook bij Netflix, waardoor ik voorlopig liever de PS4 gebruik om series te kijken. Hopelijk wordt het snel gefixt want het is erg vervelend. Is al een paar weken zo, en beeldinstellingen veranderen heeft geen zin.
Ik dacht dat het aan mij lag... blijkbaar dus niet.

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:13
De laatste dagen heb ik weer vaker het probleem dat de controller de connectie kwijt is met de Xbox.. Best wel irritant om eerlijk te zijn. De ene keer gebeurd het ook vaker dan de andere keer...

• Lekker Ventje

Maar serieus, zweet handen met een console? Sta jij fysiek mee te bewegen met je games?? ;)

[...]
De een zweet wat meer dan de ander. En ik leef gewoon erg mee met mijn personages en tijdens hun spannende momenten zweet ik dan behoorlijk :)

[ Voor 3% gewijzigd door Lekker Ventje op 20-07-2015 08:25 ]

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-12 18:41
Lekker Ventje schreef op maandag 20 juli 2015 @ 08:24:
[...]

De een zweet wat meer dan de ander. En ik leef gewoon erg mee met mijn personages en tijdens hun spannende momenten zweet ik dan behoorlijk :)
Hier ook last van zweet pollekes, zeker toen ik nog veel Forza 4 endurance races van 1 tot 2 uur gereden online racete.

XboxLive: Dave 130R

Earzz schreef op maandag 20 juli 2015 @ 09:35:
[...]

Hier ook last van zweet pollekes, zeker toen ik nog veel Forza 4 endurance races van 1 tot 2 uur gereden online racete.
Dan juist niet. Heb wel altijd klamme handjes als ik sommige Tweakers probeer bij te houden tijdens hotlaps. Endurance races kan ik echt super relaxed achterover zitten en gewoon mijn rondjes doen :)

• v8power67

v8power67

Royeboi schreef op maandag 20 juli 2015 @ 00:17:
[...]

Naja goed dat ik niet de enigste ben scheelt weer een reset van de console.
Ja gebruik eigenlijk altijd ps4 ervoor maar toevallig keertje de x1 aan en dacht kijk een film. Maar dat was van korte duur.

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:57

Smoonshine

Feyenoord!!

v8power67 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 10:22:
[...]

Naja goed dat ik niet de enigste ben scheelt weer een reset van de console.
Ja gebruik eigenlijk altijd ps4 ervoor maar toevallig keertje de x1 aan en dacht kijk een film. Maar dat was van korte duur.
Ja, het is erg vervelend. Ik hoop dat ze het nog fixen. Het voordeel is dat de One totaal geen geluid maakt tijdens het kijken. De PS4 begint na een minuut of 20 te blazen. Daarom vind ik het eigenlijk ook geen prettig media apparaat. Maar met dat rare haperende beeld van Netflix valt de One ook af. Inmiddels kijk ik maar weer op de Apple TV, maar heb het gevoel dat de beeldkwaliteit daar iets minder is.

uhm...

• Lekker Ventje
Blijkbaar zorgt de ruimere omkasting ervoor dat de XBO beter koelt en niet hoeft te blazen. Desondanks heb ik weinig last van de koeling op de PS4, het valt me niet eens op als ik er niet specifiek op ga letten.

• v8power67

v8power67

Smoonshine schreef op maandag 20 juli 2015 @ 10:40:
[...]

Ja, het is erg vervelend. Ik hoop dat ze het nog fixen. Het voordeel is dat de One totaal geen geluid maakt tijdens het kijken. De PS4 begint na een minuut of 20 te blazen. Daarom vind ik het eigenlijk ook geen prettig media apparaat. Maar met dat rare haperende beeld van Netflix valt de One ook af. Inmiddels kijk ik maar weer op de Apple TV, maar heb het gevoel dat de beeldkwaliteit daar iets minder is.
Nou dan heb je echt een kapotte ps4 hoor ;) trust me ik game ong 90% op de ps4 en kijk ontzettend veel netflix maar hoor mijn ps4 niet eens tijdens een hittegolf, zeker niet met netflix wat niet belastend is. Tuurlijk als ik mijn tv mute en het doodstil is in huis hoor je hem wel lichtjes. Maar ik heb altijd tv geluid aanstaan.
Zou even kijken of hij zn warme lucht wel kwijt kan en genoeg koele lucht krijgt.
Anders sony bellen en laten nakijken kan de koelpasta zijn ;)

• Opuske
  • Laatst online: 13:59
Nog maar eens het bewijs dat xbox mensen relaxed zijn he en we het niet erg vinden om over iets anders dan onze eigenste xbox te praten. Xbox us dan mss wel heilig maar het is niet de enige zaligmakende console in de wereld.
justifire schreef op maandag 20 juli 2015 @ 10:56:
Phew 4 post achter elkaar over de PS4 in het Xbox One topic :o

[video]

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

• -Nexus-
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-05-2021
Denzis schreef op maandag 20 juli 2015 @ 08:07:
[...]

Ik dacht dat het aan mij lag... blijkbaar dus niet.
Heb er ook al een poosje last van,kijk me series maar op de PS3.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Wanneer kan ik Gears of Wat Ultimate edition nou eens pre orderen???

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Scrisissszzz schreef op maandag 20 juli 2015 @ 14:21:
Wanneer kan ik Gears of Wat Ultimate edition nou eens pre orderen???
Eind van de maand.
Vermoed zelf vanaf volgende week dinsdag.
Dan heb je nog een maand de tijd om hem binnen te hengelen, lijkt me tijd genoeg om hem de 25e / 28e van Augustus te kunnen spelen :P

• Famous

Famous

R 400+

Kunnen jullie nog op de US versie van xbox.com?
Hij zegt:
We’ve moved some things around.

The page you are looking for may have a new location, or is no longer available. You might want to:

Start again from the homepage.
Check that you are using the website for your country or region.
Als ik hem aanpas naar Nederlands dan werkt de site wel.. ;(

Famous schreef op maandag 20 juli 2015 @ 16:57:
Hij zegt:

[...]

http://www.xbox.com/en-US/
zou gewoon moeten werken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Famous schreef op maandag 20 juli 2015 @ 16:57:
Hij zegt:

[...]

Log eerst eens uit van je XBL-account, ga dan naar bovenstaande link en wat gebeurt er dan?

• Famous

Famous

R 400+

Hij doet het nu wel.
Zouden ze wel net een update aan het doorvoeren geweest zijn ofzo..

• Mikayu
  • Laatst online: 26-12 01:37

Mikayu

.srt

Ze zijn te druk met Windows 10.. Had ook al moeite om op de learning page te komen van de week.
Ook het preview program duurt wat langer allemaal.

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Stel dat ik besluit een Xbox One tweedehands te kopen, welke gevaren zitten hier dan aan? Zijn er nog specifieke 'valkuilen' die kunnen optreden zelfs al kan ik de Xbox One werkend zien voordat ik hem koop?

Bijvoorbeeld uitvallen na 1 uur spelen door slechte batch, gebande account gekoppeld aan toestel, etc. etc.

• Lekker Ventje
BFmango schreef op maandag 20 juli 2015 @ 18:04:
Stel dat ik besluit een Xbox One tweedehands te kopen, welke gevaren zitten hier dan aan? Zijn er nog specifieke 'valkuilen' die kunnen optreden zelfs al kan ik de Xbox One werkend zien voordat ik hem koop?

Bijvoorbeeld uitvallen na 1 uur spelen door slechte batch, gebande account gekoppeld aan toestel, etc. etc.
Als de XBO er goed uitziet en werkt is er weinig te vrezen. Mijn XBO staat vrijwel dagelijks aan sinds juni vorig jaar en geeft geen problemen. Je zet je eigen account er op dus je hoeft niet op een ban te rekenen, tenzij de console gemod zou zijn maar daar heb ik nog niet van gehoord bij de XBO.
Gewoon even een game spelen en als het beeld goed is en de surround het doet is er niets aan de hand.

• BFmango
Lekker Ventje schreef op maandag 20 juli 2015 @ 18:10:
[...]

Als de XBO er goed uitziet en werkt is er weinig te vrezen. Mijn XBO staat vrijwel dagelijks aan sinds juni vorig jaar en geeft geen problemen. Je zet je eigen account er op dus je hoeft niet op een ban te rekenen, tenzij de console gemod zou zijn maar daar heb ik nog niet van gehoord bij de XBO.
Gewoon even een game spelen en als het beeld goed is en de surround het doet is er niets aan de hand.
Bedankt.

En er zijn bv geen specifieke Xbox One's die problemen krijgen? Bv de eerste uitgave, of alles tussen 2014 en 2015 gemaakt, etc. etc. Ik kan mij herinneren dat er bij andere consoles wel altijd van die 'kwaaltjes' waren.

• Lekker Ventje
BFmango schreef op maandag 20 juli 2015 @ 18:31:
[...]

Bedankt.

En er zijn bv geen specifieke Xbox One's die problemen krijgen? Bv de eerste uitgave, of alles tussen 2014 en 2015 gemaakt, etc. etc. Ik kan mij herinneren dat er bij andere consoles wel altijd van die 'kwaaltjes' waren.
Volgens mij is dat een 360 RRoD verhaal. Heb ik bij de XBO nog nooit van gehoord.

• Famous

Famous

R 400+

Er is een batch geweest waarbij hij iets lawaai maakte.
Mijne deed dit ook maar was met een update weg, sommige hadden hem wel onder garantie geruild dacht ik.

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Ik zit er trouwens aan te denken om mijn Xbox One in te ruilen, niet omdat er iets mis mee is. Maar mijn (losse Harddisk zit vol) de schijf in de Xbox One ook (500 GB) En het feit dat mijn Xbox bijna 2 jaar oud is zet me aan het denken om hem in te ruilen voor een nieuwe.
Wat voor externe HDD en hoeveel games heb je dan? Ik heb nu ongeveer 24 games+DLC en zit pas aan 10% van m'n gecombineerde 6TB (500GB intern + 6TB* extern)

*6TB staat op de sticker, maar is ongeveer 5,5TB werkelijk
halofreak1990 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 18:50:
[...]
Wat voor externe HDD en hoeveel games heb je dan? Ik heb nu ongeveer 24 games+DLC en zit pas aan 10% van m'n gecombineerde 6TB (500GB intern + 6TB* extern)

*6TB staat op de sticker, maar is ongeveer 5,5TB werkelijk
Ligt eraan welke games je hebt; ik heb nog geen 8 games maar die zijn bij elkaar al meer dan 300GB oftewel 38GB gemiddeld.

Gelukkig/jammergenoeg vind ik weinig spellen echt leuk dus mijn 1TB extern is in 2018 nog niet vol ;)

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Famous schreef op maandag 20 juli 2015 @ 18:35:
Er is een batch geweest waarbij hij iets lawaai maakte.
Mijne deed dit ook maar was met een update weg, sommige hadden hem wel onder garantie geruild dacht ik.
Nou je het zegt! Ik heb de one sinds de Nederlandse release en vandaf dag 1 viel mij een irritante zoem op waardoor ik hem na de game sessie helemaal uit zette ipv standby. Echter heb ik deze de afgelopen maanden nooit meer gehoord 8)7

• BFmango
Nou ik heb 'm opgehaald. Nu aan het updaten. Duurt best lang. 184 MB en is na vijf minuten pas op de helft. Is dat normaal?

• Famous

Famous

R 400+

BFmango schreef op maandag 20 juli 2015 @ 20:43:
Nou ik heb 'm opgehaald. Nu aan het updaten. Duurt best lang. 184 MB en is na vijf minuten pas op de helft. Is dat normaal?
Zet even de poorten open, deze zijn te vinden op de website.
Qua snelheid is het echter geen wonder apparaat..

Famous schreef op maandag 20 juli 2015 @ 20:47:
[...]

Zet even de poorten open, deze zijn te vinden op de website.
Qua snelheid is het echter geen wonder apparaat..
Of je hoeft de poorten niet open te zetten; games kan ik vaak downloaden met meer dan 16MB/s (grofweg 150Mbps) maar sommige preview-firmwares komen met minder dan 20M/minuut binnen. Heel vreemd maar public firmwares komen wel ontzettend rap binnen.

Nou ja, het is niet zo alsof ik elke dag moet gamen dus als ik 'm aanzet, mag ie best ff upaten terwijl ik koffie ga zetten en een peukie doe.

• Famous

Famous

R 400+

MAX3400 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 20:52:
[...]

Of je hoeft de poorten niet open te zetten; games kan ik vaak downloaden met meer dan 16MB/s (grofweg 150Mbps) maar sommige preview-firmwares komen met minder dan 20M/minuut binnen. Heel vreemd maar public firmwares komen wel ontzettend rap binnen.

Nou ja, het is niet zo alsof ik elke dag moet gamen dus als ik 'm aanzet, mag ie best ff upaten terwijl ik koffie ga zetten en een peukie doe.
Je hoeft ook geen xbox te kopen }:O

Ik merk het echter wel van de poorten, zeker met het online gamen danwel de partychats.

Famous schreef op maandag 20 juli 2015 @ 21:56:
[...]

Je hoeft ook geen xbox te kopen }:O

Ik merk het echter wel van de poorten, zeker met het online gamen danwel de partychats.
Sarcasme niet aan iedereen besteed? ;) Ongeacht of ik alle portforwards goed heb of mijn One in DMZ, de downloads van firmwares is & blijft een zorgenkindje. De overige functionaliteiten omtrent online heb ik 0 klachten over en heb echt uren achter elkaar online kunnen gamen met andere Tweakers op FH2.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 27-12 17:05
Lekker Ventje schreef op maandag 20 juli 2015 @ 18:10:
[...]

Ik heb mijn Xbox one sinds de Duitse release en deze is gekoppeld aan mijn tv decoder, staat elke avond zo een 5 uur aan en nog geen gekke geluiden of andere rare dingen dus met de betrouwbaarheid zit het idd erg goed!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14:27
BFmango schreef op maandag 20 juli 2015 @ 20:43:
Hoor wel vaker dat het soms best traag is. Bij mij gaat die altijd als een trein. Afgelopen vrijdag had ik een patch van 1.4gb binnen 2 minuten binnen.
Pagina: 1 ... 27 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace