• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:15

Smoonshine

Feyenoord!!

Hapert Netflix bij jullie ook op de Xbox One? Het hapert niet constant, maar vaak moet ik Netflix 2x openen voordat hij werkt. Tijdens het kijken heb ik ook vaak haperende beelden. Ik zit sinds kort in het preview programma, maar het lijkt me erg stug dat het daar aan ligt. Anders wordt het misschien tijd om me weer af te melden voor het preview programma.

Hoe werkt dat trouwens, wordt als je je afmeld de systeemsoftware weer teruggezet naar de oorspronkelijke software?

uhm...

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-12 01:06
Mikayu schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:52:
De SD zenders zijn idd niet meer gecodeerd.
Bullet NL schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:53:
[...]

Nee, mocht dit in jou regio nog het geval zijn dat was/is dit tijdelijk i.v.m. het migreren van het netwerk
zie; http://www.totaaltv.nl/ni...-hd-kanalen-weer-aan.html

Ho... Wacht ff.... ik las even over SD heen.. Dat klopt...
Maar goed, ik krijg ze dus niet...

Ik snap er niks van heb elke versie van Ziggo al geprobeerd, maar hij vindt telkens 0 kanalen.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-12 20:31

Winkiller

De Mopperpot

TheVMaster schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 11:47:
[...]

Ja, anders ik wel...wauw wat een vette update. Kan ik eindelijk al die extra's die ik bij films heb staan gewoon via de tv bekijken...
Ik dacht zelf meer aan direct de muziek collectie afspelen via Plex voor XB1, elk uur dezelfde 10 nummer op de radio wordt je ook zat. Nu nog foto albums bekijken vanuit de Plex App op de XB1 en mijn PopCorn Hour kan met pensioen. :Y

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:05

TheVMaster

Moderator WOS
Winkiller schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:53:
[...]

Ik dacht zelf meer aan direct de muziek collectie afspelen via Plex voor XB1, elk uur dezelfde 10 nummer op de radio wordt je ook zat. Nu nog foto albums bekijken vanuit de Plex App op de XB1 en mijn PopCorn Hour kan met pensioen. :Y
Inderdaad....wel gaaf hoor. Heb nu de extra's die je al vanaf de andere apps kon gebruiken (making off, deleted scenes etc) ook gewoon via de Xbox App en bij de muziek ook videoclips waar beschikbaar erg mooi allemaal.

Nu inderdaad nog de foto's, al heb ik die uberhaupt niet in mijn Plex zitten, want dat doet ik allemaal via OneDrive...werkt ook goed ;)

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:34
Rossi46 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 09:25:
Ik heb een probleem met mijn MS X1 headset waar ik niet uitkom :/ Of eigenlijk; ik heb een probleem met de adapter. Het werkte allemaal prima, maar sinds afgelopen dinsdag komt er totaal geen geluid meer door. Hoe ik ook op de volume knopjes druk, no sound. Ook staat de mute button constant "aan".

Ik heb de Xbox al meerdere keren opnieuw opgestart. Hetzelfde voor beide controllers. Maar helaas nog steeds hetzelfde resultaat.

Iemand die dit herkent en/of een oplossing weet?
Pannekoek81 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:34:
[...]

Ook gehad. Oplossing bij mij: een nieuwe.

Headset was stuk. Op meerdere controllers aangesloten, update, herstart. Wat ik ook deed. Niks hielp.

Dus probeer een update van je controller met headset aangesloten te draaien. Ik las destijds op wat andere forums dat het aan je NAT zou kunnen liggen. Die is bij mij open. En een andere headset werkte direct.
Het heeft even geduurd... Maar, het is opgelost! oOo Het bleek inderdaad een controller-update welke de oplossing bood. Dat terwijl de controller al wel up to date was :') Maar goed, ik ben er blij mee 8)

Het suffe is ook dat de adapter op de andere controller nu ook normaal functioneert, zonder update :?

[ Voor 27% gewijzigd door Rossi46 op 08-07-2015 15:33 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:41
Rossi46 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:32:
[...]

Het heeft even geduurd... Maar, het is opgelost! oOo Het bleek inderdaad een controller-update welke de oplossing bood. Dat terwijl de controller al wel up to date was :') Maar goed, ik ben er blij mee 8)

Het suffe is ook dat de adapter op de andere controller nu ook normaal functioneert, zonder update :?
Dat is zeker vreemd dat ie daar dan nu ook werkt. Alsof de headset ook soort van gereset is. Maar top! oOo
basisdeman schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 11:18:
Even een vraagje voor hen die BAK al gespeeld hebben of zijn aan het spelen.
Ik zit namelijk in dubio of ik deze game nu gelijk moet kopen of dat ik nu mijn tijd eerst beter kan spenderen aan mijn andere games zoals "The Witcher 3", wat een behoorlijke timesink is...
Ik heb me zeer goed vermaakt en plezier gehad aan de eerdere delen (Asylum en City), iets dat BAK alleen maar des te aantrekkelijker maakt haha :) Daarnaast lees ik hier op het forum veel goede verhalen er over!
Dus, wat zouden jullie mij aanraden?
Ik zou eerst The Witcher uitspelen alvorens te beginnen aan BAK
Was halverwege met The Witcher toen ik begon met BAK en nu heb ik eigenlijk maar weinig zin om weer terug te gaan naar die saaie lege wereld van The Witcher O-)
Niet dat The Witcher slecht is maar BAK is gewoon veel meer actie, overal wat te doen en niet zo'n heel langdradig verhaal.
Dus eerst Witcher uitspelen en dan volle bak er tegenaan in BAK >:)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• -Nexus-
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-05-2021
Smoonshine schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:46:
Hapert Netflix bij jullie ook op de Xbox One? Het hapert niet constant, maar vaak moet ik Netflix 2x openen voordat hij werkt. Tijdens het kijken heb ik ook vaak haperende beelden. Ik zit sinds kort in het preview programma, maar het lijkt me erg stug dat het daar aan ligt. Anders wordt het misschien tijd om me weer af te melden voor het preview programma.

Hoe werkt dat trouwens, wordt als je je afmeld de systeemsoftware weer teruggezet naar de oorspronkelijke software?
Heb er ook last van,en ik zit niet in het preview programma. :?
justifire schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 17:50:
[...]

Ik zou eerst The Witcher uitspelen alvorens te beginnen aan BAK
Was halverwege met The Witcher toen ik begon met BAK en nu heb ik eigenlijk maar weinig zin om weer terug te gaan naar die saaie lege wereld van The Witcher O-)
Niet dat The Witcher slecht is maar BAK is gewoon veel meer actie, overal wat te doen en niet zo'n heel langdradig verhaal.
Dus eerst Witcher uitspelen en dan volle bak er tegenaan in BAK >:)
EY! Het verhaal van The Witcher een langdradig verhaal noemen doet geen recht aan die game :) De main story van The Witcher 3 is een van de beste die ik ooit heb gezien in een RPG. Vaak zijn de main stories van RPG's zo flinter dun (the Elder Scrolls games, Dragon Ages, etc.), dit in tegenstelling tot The Witcher.

DUSSSSSSSS apologize to Geralt!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:09:
[...]

De main story van The Witcher 3 is een van de beste die ik ooit heb gezien in een RPG.

In een RPG ja. Die zijn best slecht qua verhaal normaal gesproken. Beter gezegd: who's got time for 20 hours of cutscenes? :)

Ik heb mezelf voorgenomen, na mijn eigen deceptie met DA:I, en in mindere mate Skyrim, geen RPGs meer full price te kopen. Doe mij maar de BATMAN.
uchiha tijntje schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:09:
[...]

EY! Het verhaal van The Witcher een langdradig verhaal noemen doet geen recht aan die game :) De main story van The Witcher 3 is een van de beste die ik ooit heb gezien in een RPG. Vaak zijn de main stories van RPG's zo flinter dun (the Elder Scrolls games, Dragon Ages, etc.), dit in tegenstelling tot The Witcher.

Mea culpa !
Zoals gezegd niets mis met The Witcher, topper in zijn genre.
Oneerlijk om die twee titels te vergelijken.
Maar als je mij vraagt welke van de twee titels mij het meest heeft geboeid is dat hands down Batman !
Imho de eerste echte next (/current) gen game op de One.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Wat maakt Akrham Knight dan zo next/current gen. Want heb redelijk wat gameplayvideos gekeken, maar misschien valt het dan gewoon niet zo goed op.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 20:34:
Wat maakt Akrham Knight dan zo next/current gen. Want heb redelijk wat gameplayvideos gekeken, maar misschien valt het dan gewoon niet zo goed op.
Inkakende framerates brengen het op niveau met PC gaming.

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:01
Geen enkele, werkt prima
justifire schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:22:
[...]

Note:
- This product is applicable for BR Xbox Live only (It is NOT redeemable for Xbox Live accounts created in other countries than the Brazil).

Heb je waarschijnlijk toch weer dat Braziliaanse BSN nodig om een Braziliaans Live account aan te maken.
Mocht je het toch gaan proberen ben ik wel benieuwd naar de uitkomst !
Nee, geen Brazilliaans BSN nodig, kon de codes (8 codes van R$ 25 per stuk) gewoon redeemen waardoor ik nu R$ 200 op mijn account heb staan (R$ 100 na het kopen van de advanced warfare season pass).

Ga nu even los in de sale, Far Cry gold edition voor 17 euro bijvoorbeeld of white night voor 4 euro
Schweino schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:29:
[...]

Geen enkele, werkt prima

[...]

Nee, geen Brazilliaans BSN nodig, kon de codes (8 codes van R$ 25 per stuk) gewoon redeemen waardoor ik nu R$ 200 op mijn account heb staan (R$ 100 na het kopen van de advanced warfare season pass).

Ga nu even los in de sale, Far Cry gold edition voor 17 euro bijvoorbeeld of white night voor 4 euro
Dus het werkt gewoon ? Nice !
Blazblue voor 28 euro is niet verkeerd :)
Slender en Goat Simulator beide €2,50 en Old Blood voor een tientje _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 08-07-2015 23:18 ]

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 19:51

DeMoN

Pastafari

Laat het ook ff weten als jullie geband zijn :P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 20:42:
[...]

Inkakende framerates brengen het op niveau met PC gaming.
Ik denk dat als het niet (constant) had geregend het al aardig wat had gescheeld. Even wat regen voor de cutscenes was meer dan prima geweest. Sterker, ik vind het vrij hinderlijk tijdens rijden en vliegen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Schweino
DeMoN schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 23:32:
Waarom zouden we gebanned worden, er staat niets in de voorwaarden dat digitale spellen kopen in het buitenland niet is toegestaan

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-12 16:04
justifire schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:59:
[...]

Dus het werkt gewoon ? Nice !
Blazblue voor 28 euro is niet verkeerd :)
Slender en Goat Simulator beide €2,50 en Old Blood voor een tientje _/-\o_
lijkt er op dat ik de laatste 3 gescoord heb... net 1 te kort :(
Lol.... ik koop al sinds dat de Xbox One op de markt is, straks bijna 2 jaar... mijn games in het buitenland..... je wordt daar niet voor geband hoor...

Sterker, het lijkt er op dat ik ook weer met mijn Nederlandse Visacard kan betalen. Dit kon een poosje niet, maar gisteravond toch een add-on van een game op die manier kunnen kopen.

Cogitationis poenam nemo patitur

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-12 15:37
Misschien een gekke vraag, want ik heb eigenlijk nog nooit een RPG tot een goed einde gebracht :o, maar is The Witcher 3 iets wat de aandacht weet vast te houden bij iemand die niet heel veel met RPG's heeft, en doorgaans zichzelf beperkt tot racing / shooters / action-adventures?

Ik hoor namelijk aan alle kanten dat dit een goede game is. Dat ik Arkam Knight ga spelen daarentegen is dan weer een no-brainer :)
mfreriks schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 07:40:
[...]

lijkt er op dat ik de laatste 3 gescoord heb... net 1 te kort :(
Heb er geen ervaring mee en is ook iets duurder dan offgamers maar misschien dat je op deze site nog een kaartje kan kopen.
http://cardscodes.com/Xbox_Live-k29-0-3-default.html

• mfneed
justifire schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:21:
[...]

Heb er geen ervaring mee en is ook iets duurder dan offgamers maar misschien dat je op deze site nog een kaartje kan kopen.
http://cardscodes.com/Xbox_Live-k29-0-3-default.html
Bedankt voor je moeite! deze had ik inderdaad ook al gevonden... staat echter instant delivery bij maar heb nog niets :F even afwachten dus:)

Heb in ieder geval Farcry 4 al gescoord voor minder dan 20,-! wilde Wolfenstein the old blood ook nog even scoren, new order heeft me namelijk veel plezier opgebracht!!:D

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ben beetje op zoek naar coop games, zijn er hier mensen die Dying Light wel eens coop gedaan hebben op de X1, is dat een beetje leuk?/te doen?

Verdar ga ik van het weekend even Assassins creed Chronicles China meepakken

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:06
Dying licht coop is zeker wel leuk om samen te doen, zeker met een bekende

Lichtpuntje...

• Robinvm15
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 04-03 18:09
Hallo, Ik ben nieuw op dit forum en heb wel al veel gelezen over een nieuwe grote update die komt op de Xbox One. Weet 1 van jullie toevallig de datum wanneer de update komt?

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-12 10:44
Robinvm15 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:34:
Hallo, Ik ben nieuw op dit forum en heb wel al veel gelezen over een nieuwe grote update die komt op de Xbox One. Weet 1 van jullie toevallig de datum wanneer de update komt?
Is nog niets over bekend gemaakt. Zal hoe dan ook na de lancering van Windows 10 later deze maand zijn, maar wanneer? Kans is wel heel groot dat hij eerst naar Preview-leden gaat en daarna pas naar iedereen, dus als je hem als eerst wil uitproberen moet je even in het Preview-programma zien te komen.

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-12 21:49
Bullet NL schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 07:59:
[...]

Lol.... ik koop al sinds dat de Xbox One op de markt is, straks bijna 2 jaar... mijn games in het buitenland..... je wordt daar niet voor geband hoor...

Sterker, het lijkt er op dat ik ook weer met mijn Nederlandse Visacard kan betalen. Dit kon een poosje niet, maar gisteravond toch een add-on van een game op die manier kunnen kopen.
Betekent dat met een adres in het buitenland? Of gewoon nederlands adres?

• Robinvm15
SpankmasterC schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:37:
[...]

Is nog niets over bekend gemaakt. Zal hoe dan ook na de lancering van Windows 10 later deze maand zijn, maar wanneer? Kans is wel heel groot dat hij eerst naar Preview-leden gaat en daarna pas naar iedereen, dus als je hem als eerst wil uitproberen moet je even in het Preview-programma zien te komen.
http://majornelson.com/20...e-update-for-july-7-2015/ hier staat dat hij volgensmij tegelijk met de launch van windows 10 komt. En heb je misschien een link voor dat preview programma?
mike0001 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:39:
[...]

Betekent dat met een adres in het buitenland? Of gewoon nederlands adres?
Nederlands creditcard adres, natuurlijk wel een buitenlandse Xbox One account (wat vrij gemakkelijk is te maken)

• -Nexus-
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-05-2021
mfreriks schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:45:
[...]

Bedankt voor je moeite! deze had ik inderdaad ook al gevonden... staat echter instant delivery bij maar heb nog niets :F even afwachten dus:)

Heb in ieder geval Farcry 4 al gescoord voor minder dan 20,-! wilde Wolfenstein the old blood ook nog even scoren, new order heeft me namelijk veel plezier opgebracht!!:D
Heb je al wat ontvangen,want ik wil daar ook gaan bestellen.

• SpankmasterC
Robinvm15 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:42:
[...]

http://majornelson.com/20...e-update-for-july-7-2015/ hier staat dat hij volgensmij tegelijk met de launch van windows 10 komt. En heb je misschien een link voor dat preview programma?
Nee, het huidige dashboard gaat wel samenwerken met Windows 10 op de PC zodat je je games naar de PC kan streamen. De grote Xbox update, de New Xbox One Experience, komt later in het jaar.

• Robinvm15
SpankmasterC schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:57:
[...]

Nee, het huidige dashboard gaat wel samenwerken met Windows 10 op de PC zodat je je games naar de PC kan streamen. De grote Xbox update, de New Xbox One Experience, komt later in het jaar.
Ooh oke, en dan kun je dus gewoon via je laptop bijvoorbeeld call of duty spelen?

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-12 11:06
Robinvm15 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:58:
[...]

Ooh oke, en dan kun je dus gewoon via je laptop bijvoorbeeld call of duty spelen?
Je kunt dan inderdaad via je laptop (moet je Xbox One wel aan staan) gamen. Dit gaat middels streaming. Belangrijke voorwaarde voor het op afstand spelen is dat je je Xbox One controller op het apparaat aansluit (naast W10 hebben natuurlijk).

• Robinvm15
Ja maar heb ik geen extra ontvanger ofzo nodig dan voor de controller? en ik moet denk ik op hetzelfde netwerk zitten toch?

• db I Delirium
  • Laatst online: 18-12 10:01
Robinvm15 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:06:
Ja maar heb ik geen extra ontvanger ofzo nodig dan voor de controller? en ik moet denk ik op hetzelfde netwerk zitten toch?
Ontvanger kan schijnbaar maar kan ook gewoon met micro-usb kabel.
Zelfde netwerk is wel handig maar las dat er ook mensen waren die het via internet voor elkaar hadden, hoge upload wel vereist...

• SpankmasterC
Als je je controller gewoon via een micro-USB kabeltje aan je laptop hangt heb je geen ontvanger nodig nee! Als je draadloos wil spelen moet je er wel eentje kopen, die beginnen nu langzaamaan in de winkels te verschijnen.

En ja, je moet wel op hetzelfde netwerk zitten. Je kan eromheen werken met VPN's enzo, dan kan je ook via internet spelen, maar dat gaat over het algemeen vrij slecht. Maar het kan technisch wel, officieel alleen niet.

• Robinvm15
Ooh oke dat gaat dus wel makkelijk met zo`n micro-usb kabel. En ik las net dat de nieuwe grote update van xbox one die eraan komt in herfst is dus het zal niet lang meer duren. Ziet er echt heel goed uit en hij wordt veel sneller.

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-12 17:00

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Schweino schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:29:
[...]

Geen enkele, werkt prima

[...]

Heb je misschien workaround hoe je het doet?

Dus welke browser, instellingen etc?

Ik maakte er ook lang gebuik van maar komt er nu niet meer doorheen :)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-12 12:10

nexhil

BAM!

Had mijn ONE controller via micro usb aangesloten op mijn macbook (bootcamp + win10)

[ Voor 5% gewijzigd door nexhil op 09-07-2015 11:37 ]

• mfneed
-Nexus- schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:54:
[...]

Heb je al wat ontvangen,want ik wil daar ook gaan bestellen.
Ja:) duurde een uurtje of zo geloof ik:) maar het is er!

EDIT: Krijg net een mail van offgamers dat de giftcards hier ook weer op voorraad zijn. echter niet gecontrolleert

[ Voor 19% gewijzigd door mfneed op 09-07-2015 12:10 ]

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-12 10:33

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Zo, voor 13,52 euro State of Decay Year One edition gekocht in Zuid Afrika. Eigenlijk is HK het goedkoopste, maar daar kan ik met geen mogelijkheid meer aankopen doen (in het verleden wel) Geen geld voor het spel + 2 expansions :)

De rest van de aanbiedingen heb ik al of boeien mij niet zo heel veel tbh. Dying Light is mij net weer té creepy :P

Xbox Live ID:Notna8310

• mfneed
Ben alweer een tijdje aan het zoeken maar kan zo snel niet meer de link vinden naar die site waar een tabel op staat met Games - landen - prijzen, zodat je kan zien waar de game het goedkoopst is op het moment.

iemand die toevallig in zijn bookmarks staan en die hem graag wil delen met mij? :)
mfreriks schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 14:10:
Ben alweer een tijdje aan het zoeken maar kan zo snel niet meer de link vinden naar die site waar een tabel op staat met Games - landen - prijzen, zodat je kan zien waar de game het goedkoopst is op het moment.

iemand die toevallig in zijn bookmarks staan en die hem graag wil delen met mij? :)
http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php
Houd er rekening mee dat de aanbiedingen in deze lijst niet meegenomen zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 09-07-2015 14:14 ]

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
mfreriks schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 14:10:

Of:
http://www.storeparser.com/en-US/xbox-one/deals/
Die nemen de deals wel mee, maar laten alleen de goedkoopste regio zien.

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-10 16:54
Ik zit eindelijk in het Beta programma. Ik dacht alleen dat de nieuwe design voor de XOne start scherm al in beta was maar ik zie hem nog niet. Klopt het dat hij nog niet in beta is of moet ik het op de een of andere manier activeren?

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Soundless schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 14:34:
Ik zit eindelijk in het Beta programma. Ik dacht alleen dat de nieuwe design voor de XOne start scherm al in beta was maar ik zie hem nog niet. Klopt het dat hij nog niet in beta is of moet ik het op de een of andere manier activeren?
Klopt dat hij er nog niet is, zoals een paar comments naar boven al te lezen is ;)

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-10 16:54
Ereaser schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 14:36:
[...]

Klopt dat hij er nog niet is, zoals een paar comments naar boven al te lezen is ;)
Ik lees bijna alle berichten in dit topic, maar die heb ik blijkbaar gemist.

Bedankt voor je antwoord iig!

• Schweino
sekeroglan schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:23:
[...]

Heb je misschien workaround hoe je het doet?

Dus welke browser, instellingen etc?

Ik maakte er ook lang gebuik van maar komt er nu niet meer doorheen :)
Standaard Chrome, niets bijzonders. Wat lukt je niet dan?
mfreriks schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:57:
[...]

Ja:) duurde een uurtje of zo geloof ik:) maar het is er!

EDIT: Krijg net een mail van offgamers dat de giftcards hier ook weer op voorraad zijn. echter niet gecontrolleert
Offgamers heeft inderdaad weer voorraad :)
Far Cry 4 Gold Edition € 20,77 en Wolfenstein Old Blood € 11,31 lopen hier nu binnen.
Goed om te zien dat offgamers ook op deze markt gesprongen is.

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-12 01:06
justifire schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 15:16:
[...]

Far Cry 4 Gold Edition € 20,77 en Wolfenstein Old Blood € 11,31 lopen hier nu binnen.
BlazBlue "30 euro" nog niet gedaan? ;)

Ik twijfel enorm... volgens mij is die echt voor de hardcore players.
Kan net meekomen met MK X.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• mfneed
justifire schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 15:16:
[...]

dan heb ik een foutje gemaakt :( heb normal editie van farcry 4 te pakken

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 21:27

Famous

R 400+

mfreriks schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:55:
[...]

dan heb ik een foutje gemaakt :( heb normal editie van farcry 4 te pakken
Wilde net zeggen, heb mijne dinsdag opgepikt voor 21 euro, de gold was 36$ dacht ik.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Schweino
Ik kom hier toch even op terug ;)

Na vorige week op de Russische xbox market place Ori and the blind forest gekocht te hebben voor een prikkie (6 euro) met mijn creditcard wilde ik vandaag Halo MCC kopen op de Russische Marketplace en kreeg foutcode PBR9002 wat wil zeggen dat mijn account geblokkeerd is om (met creditcard) via de Russische site te kopen. Blijkbaar is er toch wel een soort van ban-beleid van kracht. Vreemde is dat ik prima gift cards in Roebels kan kopen in de Microsoft Store met dezelfde creditcard om die codes vervolgens weer in te wisselen op de Russische marketplace en daarmee Halo MCC te kopen (voor 23 euro)......
Famous schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 19:15:
[...]

Wilde net zeggen, heb mijne dinsdag opgepikt voor 21 euro, de gold was 36$ dacht ik.
Op de Colombiaanse site is 'ie 19 euro, op de Brazilliaanse 21 (beiden voor de Gold versie)

[ Voor 11% gewijzigd door Schweino op 09-07-2015 19:36 ]

henkyyyyyyy schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 15:51:
[...]

BlazBlue "30 euro" nog niet gedaan? ;)

Ik twijfel enorm... volgens mij is die echt voor de hardcore players.
Kan net meekomen met MK X.
Zit ook nog te twijfelen, het ziet er heel combo based uit.
Ik zie geen duidelijke openers of iets van een mechanisme in Blazblue zitten en verwacht dat het me dan tegen gaat vallen in vergelijk met MK, SF KoF of KI
Vermaak me voorlopig ook nog goed met MK en met de gister uitgebrachte Predator heb ik ook niet de drang om meteen een andere fighter te gaan spelen.
Mocht hij eens in de aanbieding komen pik ik hem waarschijnlijk wel op.

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-12 17:00

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Schweino schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 19:30:
[...]

Ik kom hier toch even op terug ;)

Na vorige week op de Russische xbox market place Ori and the blind forest gekocht te hebben voor een prikkie (6 euro) met mijn creditcard wilde ik vandaag Halo MCC kopen op de Russische Marketplace en kreeg foutcode PBR9002 wat wil zeggen dat mijn account geblokkeerd is om (met creditcard) via de Russische site te kopen. Blijkbaar is er toch wel een soort van ban-beleid van kracht. Vreemde is dat ik prima gift cards in Roebels kan kopen in de Microsoft Store met dezelfde creditcard om die codes vervolgens weer in te wisselen op de Russische marketplace en daarmee Halo MCC te kopen (voor 23 euro)......

[...]

Op de Colombiaanse site is 'ie 19 euro, op de Brazilliaanse 21 (beiden voor de Gold versie)
Hier loop ik dus ook tegen aan :)

Heb het net met Firefox in combinatie met Hola geprobeerd en gelukt om via Russische store een game te kopen _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door sekeroglan op 09-07-2015 21:40 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 19:51

DeMoN

Pastafari

Ja ik grapte een beetje met die ban, maar dacht het ook ergens gelezen te hebben dat het officieel niet mag, dat kopen via buitenlandse store. Of ze actief bannen weet ik niet, maar zou zomaar kunnen dat ze dit recht wel kunnen gebruiken mocht het nodig zijn.
https://www.reddit.com/r/...uying_games_off_diffrent/

[ Voor 16% gewijzigd door DeMoN op 09-07-2015 22:58 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-12 21:49
Bullet NL schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:46:
[...]

Nederlands creditcard adres, natuurlijk wel een buitenlandse Xbox One account (wat vrij gemakkelijk is te maken)
Ik had voorheen ook een amerikaans adres. Vandaar dat ik het vraag.
Buitenlands account snap ik. Die van mij is nog steeds amerikaans dacht ik.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/kPYGwrDR7l4NMusjdoI5DqyD/full.png?nohitcount=1

Het streamen van de Xbox One naar mijn Windows 10 laptop werkt hier perfect.

Op naar 29 juli.

Goed werk van het Microsoft team.
Nadeel vind ik nog steeds, het is een lagere resolutie. Zal wel moeten om latency laag te houden, maar als ik dan ga werken aan wat liveries in Forza, merk je toch dat de resolutie iets te laag is om pixelperfect te werken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
SinergyX schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:04:
Nadeel vind ik nog steeds, het is een lagere resolutie. Zal wel moeten om latency laag te houden, maar als ik dan ga werken aan wat liveries in Forza, merk je toch dat de resolutie iets te laag is om pixelperfect te werken.
Ik heb het nog niet geprobeerd, ik zie er voor mij persoonlijk totaal geen voordeel in. Maar ik meen mij te herinneren dat ze 1080p/30fps streaming garandeerde? Dat redden ze dus toch niet?

Gamertag: YazNL

Yaz schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 11:57:
Ik heb het nog niet geprobeerd, ik zie er voor mij persoonlijk totaal geen voordeel in. Maar ik meen mij te herinneren dat ze 1080p/30fps streaming garandeerde? Dat redden ze dus toch niet?
Geen idee hoe het nu is, ik heb veel getest in de eerste preview builds ervan en dat was naar mijn gevoel max 720p. Beide schermen zijn 1080p schermen, dus was aardig goed vergelijkbaar. Sinds laatste Win10 build doet mijn XBO app het niet meer, die je nodig hebt voor het streamen.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 10-07-2015 12:14 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:13:
[...]

Geen idee hoe het nu is, ik heb veel getest in de eerste preview builds ervan en dat was naar mijn gevoel max 720p. Beide schermen zijn 1080p schermen, dus was aardig goed vergelijkbaar. Sinds laatste Win10 build doet mijn XBO app het niet meer, die je nodig hebt voor het streamen.
Moah, ik heb toch wel het idee dat de resolutie boven de 720p zit....
De App werkt hier prima, net weer een update gekregen van win10 trouwens..

Edit: Ook een update van de Xbox App, wat ik alleen nog niet begrijp, wanneer ik op de store in de Xbox App op Win10 klik opent hij nog steeds de Windows 10 store zonder Xbox One games...

[ Voor 14% gewijzigd door Bullet NL op 10-07-2015 13:11 ]

Bullet NL schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:08:
[...]

Moah, ik heb toch wel het idee dat de resolutie boven de 720p zit....
De App werkt hier prima, net weer een update gekregen van win10 trouwens..

Edit: Ook een update van de Xbox App, wat ik alleen nog niet begrijp, wanneer ik op de store in de Xbox App op Win10 klik opent hij nog steeds de Windows 10 store zonder Xbox One games...
Komt nog steeds door die domme beta store en de 'reguliere' store, zowel op Win10 als WP10 blijft dat een drama.

Het is al even geleden dat ik de laatste keer dit heb kunnen testen, zal het vanavond anders nog eens proberen, screenshots op de XBO maakt hij wel gewoon fullscreen 1080 toch? Kan ik 2 screenshots naast elkaar zetten.

SinergyX schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:21:
[...]

Komt nog steeds door die domme beta store en de 'reguliere' store, zowel op Win10 als WP10 blijft dat een drama.

Het is al even geleden dat ik de laatste keer dit heb kunnen testen, zal het vanavond anders nog eens proberen, screenshots op de XBO maakt hij wel gewoon fullscreen 1080 toch? Kan ik 2 screenshots naast elkaar zetten.
Met een programma als Fraps kan je dit toch ook zien ?

8)
[YouTube: https://youtu.be/gBo4civqLYs]

Afbeeldingslocatie: http://compass.xbox.com/assets/ea/64/ea6411df-84c1-47a1-946f-55d82188e8b9.jpg?n=Gears-of-war-ultimate_hero_960x450.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door justifire op 10-07-2015 18:47 ]

justifire schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 16:15:
[...]

Met een programma als Fraps kan je dit toch ook zien ?

8)
[video]
Bedoel dat ik aan beide kanten een 1080p screenshot kan maken, in Windows doet een alt-printscreen al genoeg :P zo kan ik ze goed naast elkaar zetten.

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:37

Mikayu

.srt

Als ik een screenshot maak van mijn 2560x1440 scherm heb ik ook gewoon dezelfde resolutie.. Zegt dus nog steeds niet dat er ook daadwerkelijk 1080p door komt
En no way near 60 fps

[ Voor 6% gewijzigd door Mikayu op 10-07-2015 18:24 ]

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-12 20:02

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Pre-download World of tanks + bonus GRATIS:
https://store.xbox.com/nl...75-4cc3-9355-380d51544afa

Xbox Live: Miesjh NL

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Fet, ik kijk stiekem best uit naar World of Tanks.
Heb best een tijdje plezier gehad aan de iPad versie (Blitz dacht ik), lijkt me de ideale game om even 1 of 2 potjes te spelen in de verlaten minuten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• mfneed
moet zeggen... met die sales overal begint mijn xbox aardig vol te raken... 1.5tb :O
Haha wat is dat Wolfenstein toch vet !!
Gewoon lekker over the top nazis knallen :)
Nog steeds jammer dat er wederom
geen multiplayer bij zit.
Kom maar op met Doom ! :Y

[ Voor 12% gewijzigd door justifire op 11-07-2015 01:05 ]

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Had het al eens eerder gevraagd maar heeft iemand hier toevallig ervaring met TV kijken via je Xbox? Wat voor setup kan ik hiervoor gebruiken? Gewoon de HDMI uit van een HD receiver in de xbone knallen en gaan?
ThomasXIV schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 23:27:
Had het al eens eerder gevraagd maar heeft iemand hier toevallig ervaring met TV kijken via je Xbox? Wat voor setup kan ik hiervoor gebruiken? Gewoon de HDMI uit van een HD receiver in de xbone knallen en gaan?
Dat is wel het makkelijkste, als je decoder ondersteund is, kan je die ook bedienen via je xbo controller.

justifire schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 23:22:
Haha wat is dat Wolfenstein toch vet !!
Gewoon lekker over the top nazis knallen :)
Nog steeds jammer dat er wederom
geen multiplayer bij zit.
Kom maar op met Doom ! :Y
Wolfenstein is inderdaad de vermakelijkste SP shooter sinds lange tijd :)

Verwijderd

De World of Tanks beta is zeer vermakelijk te noemen.
Audiovisueel prima, zeker vergeleken met de Xbox 360 versie.
De besturing is ook redelijk tot perfect te noemen.

Een echte aanrader dus voor oorlogtank liefhebbers.
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 09:09:
De World of Tanks beta is zeer vermakelijk te noemen.
Audiovisueel prima, zeker vergeleken met de Xbox 360 versie.
De besturing is ook redelijk tot perfect te noemen.

Een echte aanrader dus voor oorlogtank liefhebbers.
Was ook wel te verwachten, heb WoT best wel veel op de Xbox 360 gedaan.
Leuk spel!

Verwijderd

Download gratis en ga spelen dit weekend zou ik zeggen:

https://store.xbox.com/nl...f9-47f6-8947-de1f7df9b71a
Mja al gedaan en je krijgt dan een tank gratis toch?

Bij die games vind ik het alleen weer jammer dat je zoveel tijd erin moet steken om alles te weten en vrij te spelen omdat je anders op de lange termijn gewoon niet meer effe lekker een potje tussendoor kan doen. Dat je dan te goed wordt voor de n00bs. Want dr zitten echt een boel no-lifers met die WOT.

Zelf heb ik ook niets met games die geen respawn aanbieden, dus ik denk dat ik hem over ga slaan. Ik heb geen zin om lang te wachten tot ik weer kan spelen. Kijken naar anderen op die manier vind ik dan ook geen jota aan.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 11-07-2015 11:04 ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
WoT is een aangename verrassing voor mij op grafisch gebied. Het is er op vooruit gegaan sinds ik drie jaar terug gestopt ben op de PC. maar weet iemand of en hoe je die irritante voicechat uit kunt zetten? Wat mij betreft mogen ze voice chat best in games implementeren maar moet je het dan zelf aanzetten. Ik heb geen zin om tijdens het gamen naar schreeuwende moeders te luisteren.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-12 21:17
Net een Xbox one gekocht naast mijn PS4. Ik moet zeggen dat ik de UI erg omslachtig vind om bv demo's te zoeken en ze daarna weer te verwijderen. Ik las over die update. Hoop dat die snel komt :)

• Robinvm15
rejer schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 12:42:
Net een Xbox one gekocht naast mijn PS4. Ik moet zeggen dat ik de UI erg omslachtig vind om bv demo's te zoeken en ze daarna weer te verwijderen. Ik las over die update. Hoop dat die snel komt :)
De echte grote update komt pas over een paar maanden dus dat duurt nog wel even. om demo`s enzo te zoeken is soms lastig maar het dashboard is meer gericht om snel te kunnen spelen en je meest gebruikte apps enzo te vinden. maar het gaat allemaal veranderen na die grote update
Store gaat in de volgende versie ook veranderen. En ja ik ben het met je eens dat die nogal wat onhandig zoekt. Vooral veel menu's door voordat je ergens iets kunt downloaden. Maar zeg zelf: dat doe je uiteindelijk ook niet elke keer. Opstarten van games e.d. gaat wel gewoon prima en vind ik handiger dan de PS4 waar je eigenlijk niet echt kunt kiezen wat er in je hoofdmenu staat (gepind)

• Robinvm15
Ja klopt Martin, ik vind het bij de ps4 niet mooi uitzien en gewoon niet erg handig

• rejer
  • Laatst online: 16-12 21:17
Martinspire schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 12:52:
Store gaat in de volgende versie ook veranderen. En ja ik ben het met je eens dat die nogal wat onhandig zoekt. Vooral veel menu's door voordat je ergens iets kunt downloaden. Maar zeg zelf: dat doe je uiteindelijk ook niet elke keer. Opstarten van games e.d. gaat wel gewoon prima en vind ik handiger dan de PS4 waar je eigenlijk niet echt kunt kiezen wat er in je hoofdmenu staat (gepind)
Yep idd. Zocht me de nootjes om een demo weer te verwijderen. Normaal zou je zeggen start en verwijder. Hier moest je naar game hub en dan verwijderen. EA access maar eens proberen.

• Donstil
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 11:08:
WoT is een aangename verrassing voor mij op grafisch gebied. Het is er op vooruit gegaan sinds ik drie jaar terug gestopt ben op de PC. maar weet iemand of en hoe je die irritante voicechat uit kunt zetten? Wat mij betreft mogen ze voice chat best in games implementeren maar moet je het dan zelf aanzetten. Ik heb geen zin om tijdens het gamen naar schreeuwende moeders te luisteren.
Ziet er idd lekker uit en speelt goed ook.

Alleen die Voicechat is idd tergend irritant, allemaal puberende ventjes die elkaar uitschelden na 1 hit. Ik dacht dat alle kids op de Ps4 zaten maar toch niet helaas.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 11-07-2015 13:36 ]

Verwijderd

Ik heb een vraag voor de Xbox experts hier:

Ik heb een Xbox One en een Xbox 360.

Ik wil alle gratis games voor gold hebben voor beide systemen.

Ik heb mijn Xbox 360 klaar liggen voor de verkoop.

Als ik nu voor de Xbox 360 Plants vs Zombies wil downloaden/activeren via de Xbox website
dan kan dat niet en moet ik een credicard koppelen voordat ik em kan downloaden/activeren.

Is er een manier om de Xbox 360 spellen toch te activeren zonder Xbox 360,
zodat ik ze later gratis kan spelen op de Xbox One?

Creditcard heb ik niet.

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:37:

Als ik nu voor de Xbox 360 Plants vs Zombies wil downloaden/activeren via de Xbox website
dan kan dat niet en moet ik een credicard koppelen voordat ik em kan downloaden/activeren.

Creditcard heb ik niet.
€5,- op een Prepaid CreditCard zetten?

Creditcard heb ik niet.
Werkt dat ook niet met paypal dan? Die werkt namelijk nog wel voor de Nederlandse store dacht ik. Volgens mij gaat het om een geldig betaalmiddel gekoppeld hebben, niet zozeer een creditcard

rejer schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:28:
[...]

Yep idd. Zocht me de nootjes om een demo weer te verwijderen. Normaal zou je zeggen start en verwijder. Hier moest je naar game hub en dan verwijderen. EA access maar eens proberen.
Naar games, dan menu-knop indrukken en beheren.

Mja is niet de allermakkelijkste oplossing, maar hoe vaak doe je dat nou eigenlijk? En zo lang duurt het niet imo. Bij de 360 duurde het al met al wel langer.

[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 11-07-2015 14:13 ]

• Denzis
  • Laatst online: 20-12 21:23
Ik lees hier dat een hoop mensen controllers terug moeten sturen wegens een defect, klopt het dat je geen retourlabel krijgt? Ik moet de controller nu verzenden naar Tsjechie maar dat kost ongeveer 20 euro.. Is mij niet echt de moeite waard.

https://www.youtube.com/@droommotor

Creditcard heb ik niet.
Paypal
Maar volgens mij is een account aanmaken en daar wat tegoed op gooien ook voldoende.
Kan me haast niet voor stellen dat je nooit iets hebt gekocht uit de store ?
Dan zou je al een geldig account moeten hebben en gewoon "aankopen" kunnen doen.
Selecteer je per ongeluk niet de verkeerde regio ?
Xbox One account is hetzelfde account als voor de X360, dus als je op de One wel gewoon games kan downloaden zou het op de X360 ook geen probleem moeten zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 11-07-2015 14:41 ]

• Sagat
  • Laatst online: 10:26

Sagat

Is pappa x2!

Ik heb idd ook mijn pay pal gekoppeld. Cc is dan niet nodig. Of idd pre paid kaartje (denk eraan dat deze verlopen! Learned this the hard way :( )

10 second ninja DONE

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 14:12:
[...]
Werkt dat ook niet met paypal dan? Die werkt namelijk nog wel voor de Nederlandse store dacht ik. Volgens mij gaat het om een geldig betaalmiddel gekoppeld hebben, niet zozeer een creditcard

[...]

Naar games, dan menu-knop indrukken en beheren.

Mja is niet de allermakkelijkste oplossing, maar hoe vaak doe je dat nou eigenlijk? En zo lang duurt het niet imo. Bij de 360 duurde het al met al wel langer.
Tuurlijk werkt dat nog wel voor de Nederlandse Store (Paypal), het is gewoon een geldig Microsoft betaalmiddel....niet alleen voor de Xbox aankopen in een niet-Nederlandse Xbox Store.
TheVMaster schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 15:00:
[...]

Tuurlijk werkt dat nog wel voor de Nederlandse Store (Paypal), het is gewoon een geldig Microsoft betaalmiddel....niet alleen voor de Xbox aankopen he.
Wel toch? In Nederland met de Nederlandse store werkt Paypal ook gewoon. Alleen met de Amerikaanse store niet ;)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 15:06:
[...]

Wel toch? In Nederland met de Nederlandse store werkt Paypal ook gewoon. Alleen met de Amerikaanse store niet ;)
Eh...ja dat bedoelde ik ook , ik had het alleen niet getypt.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Het blijft gewoon ongelovelijk belachelijk dat ik voor een gratis game voor de 360 een betaalmiddel gekoppeld moet hebben, waar je dat voor de x1 dus niet nodig hebt.

Luie honden daar bij de MS website/gamestore

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-12 23:02
Luie honden? Ik denk dat ze harder werken dan jij doet, maar goed, ook dat is niet onderbouwd.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Lekker Ventje
carpebios schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 19:50:
Luie honden? Ik denk dat ze harder werken dan jij doet, maar goed, ook dat is niet onderbouwd.
:)

Heb trouwens nog wel een verbeterpuntje. Synchroniseren gaat bagger.

Heb mijn tweede XBox binnen die boven komt te staan en enkel voor racegames gebruikt gaat worden. Ik heb Forza 5 gesynchroniseerd maar die kwam niet verder dan 70% en bleef daar hangen. Ondanks dat ze het afraden heb ik na twee uur de synchronisatie afgebroken en vervolgens Forza 5 opnieuw opgestart om de synchronisatie opnieuw te beginnen. Blijkt dat Forza 5 gewoon volledig opstart en alles was gewoon overgezet tot waar ik op XBox nr.1 gebleven was.

Forza Horizon 2 was een ander verhaal. Die bleef hangen op 100% en via het Forza forum zag ik dat het uren kon duren. Heb de XBox 's nachts aan laten staan om 's ochtends een foutmelding te zien met de mededeling dat de synchronisatie niet uitgevoerd kon worden. Bij het opstarten van FH2 blijk ik echter ongeveer twee uur te missen maar de rest is gewoon overgezet.

Dat synchroniseren moet toch heel veel makkelijker kunnen volgens mij.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Verwijderd

Dus als ik Forza bij iemand anders wil spelen op mijn account, moeten we eerst een paar uur kaarten voordat we kunnen beginnen. Lekker.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

carpebios schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 19:50:
Ja, het feit dat ze dat systeem voor de 360 niet gelijk getrokken hebben met de X1 waar je geen betalingsmogelijkheid verbonden moet hebben om de gratis games with gold te downloaden noem ik luiheid.

Dat is al een issue sinds dat ze met games with gold kwamen voor de 360

• Lekker Ventje
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 21:32:
Dus als ik Forza bij iemand anders wil spelen op mijn account, moeten we eerst een paar uur kaarten voordat we kunnen beginnen. Lekker.
Forza 5 was redelijk snel in vergelijking met FH2 maar bij FH2 is het een langdurige zaak en zou je de dag ervoor eigenlijk de boel bij de neef, buurjongen, vriend, enz alvast moeten opstarten.

Pagina: 1 ... 24 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace