En zoals Martin zegt, sinds ik een externe schijf heb, staat elke game daar op, nooit meer issues.
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 12-07-2015 00:02 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hopelijk fixen ze het nog wel, het levert nu onnodig negatieve threads op fora op. Er zijn er die het syncen helemaal niet voor elkaar krijgen en geen back up hebben in de vorm van een externe HDD. Kun je helemaal opnieuw beginnen. Maar het schijnt vooral bij FH2 problemen op te leveren, waarom is niet duidelijk.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Zat met 5 minuten al weer te gamen.
Kon gewoon doorgaan waar ik gestopt was op het defecte exemplaar.
Externe hdd aankoppellen, savegames syncen en gaan !
Was juist positief verrast hoe goed die functie werkt
[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 12-07-2015 00:32 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Hier ben ik het volledig mee eens.Bokkie schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 19:07:
Het blijft gewoon ongelovelijk belachelijk dat ik voor een gratis game voor de 360 een betaalmiddel gekoppeld moet hebben, waar je dat voor de x1 dus niet nodig hebt.
Luie honden daar bij de MS website/gamestore
Ik behoud nu mijn Xbox 360 Slim om zo toch de gratis Gold games te kunnen activeren.
Dan moet je toch alsnog een betaalmidel gekoppeld hebben ?Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2015 @ 05:33:
[...]
Hier ben ik het volledig mee eens.
Ik behoud nu mijn Xbox 360 Slim om zo toch de gratis Gold games te kunnen activeren.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Nee, op de Xbox 360 console kan ik gewoon de gratis gold games aankopen en downloaden.justifire schreef op zondag 12 juli 2015 @ 08:09:
[...]
Dan moet je toch alsnog een betaalmidel gekoppeld hebben ?
Via de website van xbox kan datzelfde niet voor dezelfde games, dan staat er dat er geen betaalmiddel is.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat is vreemd, ik kan het wel via de Xbox 360 store op Xbox.com de "gratis" games for gold games downloaden.Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2015 @ 08:46:
[...]
Nee, op de Xbox 360 console kan ik gewoon de gratis gold games aankopen en downloaden.
Via de website van xbox kan datzelfde niet voor dezelfde games, dan staat er dat er geen betaalmiddel is.
Cogitationis poenam nemo patitur
Dan heb je een betaalmiddel gekoppeld staan, zoals cc, paypall, of nog tegoed van de store.Bullet NL schreef op zondag 12 juli 2015 @ 12:04:
[...]
Dat is vreemd, ik kan het wel via de Xbox 360 store op Xbox.com de "gratis" games for gold games downloaden.
Indien je niets van dit hebt, kan je via de site geen 360 games with gold downloaden.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik heb meerdere betaalmiddelen gekoppeld, dat klopt...Bokkie schreef op zondag 12 juli 2015 @ 12:07:
[...]
Dan heb je een betaalmiddel gekoppeld staan, zoals cc, paypall, of nog tegoed van de store.
Indien je niets van dit hebt, kan je via de site geen 360 games with gold downloaden.
Nederlandse creditcards lijken ook weer te werken op een buitenlandse xbox account..
Het is toch geen enkel probleem om een betaalmiddel te koppelen of een klein saldo qua giftcards op je account te zetten?Bokkie schreef op zondag 12 juli 2015 @ 12:12:
Precies en daar gaat het dus ommensen die geen betaalmiddel gekoppeld hebben kunnen niet via de site de gratis games with gold downloaden voor de 360 en kunnen dat dus alleen via het 360 dashboard doen., terwijl dit via de website wel gewoon voor de X1 mogelijk is.
Verwijderd
Vanochtend getest met 10 Euro tegoed op mijn account en het lukte nog steeds niet.Bullet NL schreef op zondag 12 juli 2015 @ 12:15:
Het is toch geen enkel probleem om een betaalmiddel te koppelen of een klein saldo qua giftcards op je account te zetten?
Gelukkig staat de Xbox 360 Slim op een goed plekje en heb ik het geld van de verkoop niet nodig.
First World Problems.
Speel op Uber, die lift is nog peanutsmfreriks schreef op zondag 12 juli 2015 @ 11:51:
Wolfenstein the old blood nog best pittig trouwens.. zit in de lift uit castle Wolfenstein maar mijn god. granaat op die lift en ik ben dood xD moeilijkheidsgraad wel wat omhoog natuurlijk:)
Gebruik de Sniper Elite style, wachten, wachten, wachten......
Zomaar dual-wield naar binnen rennen is instant-death
Bedoel die hanglift he:P die wat op een gegeven moment stil hangt en er een shootout is tussen 2 liften;) werd steeds gepakt voor granaten. Hebben we het dan over hetzelfde?justifire schreef op zondag 12 juli 2015 @ 12:28:
[...]
Speel op Uber, die lift is nog peanuts
Gebruik de Sniper Elite style, wachten, wachten, wachten......
Zomaar dual-wield naar binnen rennen is instant-death
Verwijderd
Dat is een klote stukje. Wat bij mij werkte was van raam naar raam lopen. Steeds 1 mannetje neerknallen en dan weer terug naar het andere raam. Boven is net beter dan beneden. Na die lift wordt het gelukkig net iets moeilijker.mfreriks schreef op zondag 12 juli 2015 @ 12:41:
[...]
Bedoel die hanglift he:P die wat op een gegeven moment stil hangt en er een shootout is tussen 2 liften;) werd steeds gepakt voor granaten. Hebben we het dan over hetzelfde?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Yep die hangliftmfreriks schreef op zondag 12 juli 2015 @ 12:41:
[...]
Bedoel die hanglift he:P die wat op een gegeven moment stil hangt en er een shootout is tussen 2 liften;) werd steeds gepakt voor granaten. Hebben we het dan over hetzelfde?
Advies -> Bombenschuss
Schiet de mannetjes die een granaat gooien neer vlak voordat ze gooien en zie de ramen van hun liftje rood kleuren
Die hond verderop, dat is pas een varken
[ Voor 94% gewijzigd door Chaoss op 14-07-2015 22:41 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 14-07-2015 22:42 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
[ Voor 84% gewijzigd door Chaoss op 14-07-2015 22:42 ]
[ Voor 90% gewijzigd door Chaoss op 14-07-2015 22:42 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
[ Voor 94% gewijzigd door Chaoss op 14-07-2015 22:42 ]
Nee maar er wordt hier over meer gepraat dan alleen xbox one dus ik denk dit kan welcarpebios schreef op zondag 12 juli 2015 @ 16:31:
Dit is toch het XBOX ONE topic en niet het Windows 10 topic?
VIDEO VERWIJDERD DOOR LAGE KWALITEIT, NIEUWE VIDEO HIERONDER IN EEN PAAR MINUTEN
[ Voor 26% gewijzigd door nexhil op 13-07-2015 10:37 ]
"Windows, it works even better on your Mac"nexhil schreef op zondag 12 juli 2015 @ 22:26:
voor de mensen die zich nog afvragen hoe het stream eruit ziet:
YouTube: Xbox ONE game streaming
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik ben een systeembeheerder, dus heb dual boot nodig.
En de nieuwe Windows draait als een trein op de Mac!
[ Voor 10% gewijzigd door nexhil op 12-07-2015 22:47 ]
Zelfs Geralt draait zich sneller om
GTA bewegingen zijn altijd al erg traag. Wat dat betreft kun je beter 1st person mode pakken, die werkt iets sneller.Mikayu schreef op zondag 12 juli 2015 @ 22:56:
Het reageert echt veel te traag zo te zien.
Komt ook omdat Trevor in dit geval dronken is toevallig..Mikayu schreef op zondag 12 juli 2015 @ 22:56:
Ik speel al via de streamingoptie sinds de dag dat het mogelijk is en ik moet zeggen dat spellen als GTA prima te doen zijn! Ga je echter COD streamen waarbij iedere miliseconde telt, dan merk je het echt en dat werkt niet lekker. GTA merk ik het verschil amper. Zo is ook Assassins Creed BF gewoon goed te doen
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ziet er goed uit. Dit gaat dan ook via de YouTube app op de XB1? Bij Twitch ziet er zoveel vertraging bij het streamen dat het eigenlijk niet meer leuk is.nexhil schreef op zondag 12 juli 2015 @ 22:26:
voor de mensen die zich nog afvragen hoe het streamen eruit ziet:
Klopt, het werkt prima.... Ik moet zeggen dat ik zo goed als geen lag ervaar, heb zowel mijn laptop als Xbox via een Lankabel aangesloten.DeMoN schreef op maandag 13 juli 2015 @ 01:45:
[...]
Komt ook omdat Trevor in dit geval dronken is toevallig..
Ik speel al via de streamingoptie sinds de dag dat het mogelijk is en ik moet zeggen dat spellen als GTA prima te doen zijn! Ga je echter COD streamen waarbij iedere miliseconde telt, dan merk je het echt en dat werkt niet lekker. GTA merk ik het verschil amper. Zo is ook Assassins Creed BF gewoon goed te doen
Nee, heeft niets met YouTube of Twitch te maken, Windows 10 maakt gebruik van de Xbox app die zelf rechtstreeks verbinding maakt met je Xbox One. De vertarging is een paar ms, minder dan sommige SmartTV's....Beltoni schreef op maandag 13 juli 2015 @ 01:55:
[...]
Ziet er goed uit. Dit gaat dan ook via de YouTube app op de XB1? Bij Twitch ziet er zoveel vertraging bij het streamen dat het eigenlijk niet meer leuk is.
[ Voor 27% gewijzigd door Bullet NL op 13-07-2015 02:02 ]
Trevor was inderdaad dronken.Mikayu schreef op zondag 12 juli 2015 @ 22:56:
Probeer wel even een betere video te maken. Ook met het verschil tussen 5 GHz, bedraad en medium/high quality.maar het verschil in bewegen tussen de TV en de MacBook is echt minimaal.
[ Voor 9% gewijzigd door nexhil op 13-07-2015 07:25 ]
Het 5GHz bereik is daar wel beroerd.. een filmpje streamen gaat nog net aan.
Ik zie tussen laptop en tv idd weinig verschil, maar het het idee dat de Xbox de output wat delayed om het verschil op te vangen
Hoe kunnen sommige mensen nu al streamen?nexhil schreef op zondag 12 juli 2015 @ 22:26:
Epic!nexhil schreef op zondag 12 juli 2015 @ 22:26:
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Zet zo even dezelfde film met in hogere kwaliteit erop
Preview/insider programma voor XBO en Win10, dan kan je nu al gewoon streamen.
Ik kom nog even terug op mijn 720p verhaal, blijkbaar deed heel die 'quality' setting helemaal niets, XBO app eraf gegooid en weer opgezet, nu werkte het wel. Al heb ik nog steeds het gevoel dat het iets beter ooit op mijn TV dan op PC, is high-quality inderdaad een stuk beter.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Gisteren ook wat met de quiality zitten spelen. bij bij was het verschil tussen medium en High echt gigantisch.SinergyX schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:32:
[...]
Ik kom nog even terug op mijn 720p verhaal, blijkbaar deed heel die 'quality' setting helemaal niets, XBO app eraf gegooid en weer opgezet, nu werkte het wel. Al heb ik nog steeds het gevoel dat het iets beter ooit op mijn TV dan op PC, is high-quality inderdaad een stuk beter.
helemaal blij snelle bewegingen
Ik heb al een bitrate boven de 17Mbit gezien, beeld op mijn Full HD laptop was dan ook eigenlijk erg goed.SinergyX schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:32:
[...]
Maar 17 Mbit gaan een boel mensen dus draadloos niet halen, mijn advies.... wil je in de beste kwaliteit streamen, gebruik koper
Dit kunnen mensen die deelnemen in het preview programma (Xbox One) en de die ene evaluatie versie van Windows 10 hebben draaien.
Straks is het mogelijk voor iedereen die Windows 10 heeft en een Xbox One,
[ Voor 30% gewijzigd door Bullet NL op 13-07-2015 10:40 ]
Ik zit op gigabit netwerk, dus ruimte zat. De latency is nog wel aanwezig, bijzonder groot zeker niet.Bullet NL schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:37:
Ik heb al een bitrate boven de 17Mbit gezien, beeld op mijn Full HD laptop was dan ook eigenlijk erg goed.
Maar 17 Mbit gaan een boel mensen dus draadloos niet halen, mijn advies.... wil je in de beste kwaliteit streamen, gebruik koper
YouTube: GTA V Tested with Xbox ONE and Windows 10 game streaming.Chrosser schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:47:
@Nexhil Ik zie dat de filmpjes niet meer werken. Ga je er weer eentje online zetten? of heb ik ergens een nieuw filmpje gemist?
Jajajaja
480P nu, denk dat 1080P er elk moment bij kan staan.
Hij ging het filmpje opnieuw uploaden met betere kwaliteitChrosser schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:47:
@Nexhil Ik zie dat de filmpjes niet meer werken. Ga je er weer eentje online zetten? of heb ik ergens een nieuw filmpje gemist?
nexhil schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:48:
[...]
YouTube: GTA V Tested with Xbox ONE and Windows 10 game streaming.
Jajajaja
Werkt erg goed zo te zien !
1080P doet het hier.nexhil schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:48:
[...]
YouTube: GTA V Tested with Xbox ONE and Windows 10 game streaming.
Jajajaja
6Mbit/s moet prima haalbaar zijn op een gemiddelde WiFi verbinding
TuurlijkChrosser schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:56:
Ja hier doet 1080P het ook! Ziet er inderdaad verrassend goed uit. Nexhill mag ik je PM'en voor meer info over dualboot op mn macbook etc?
Preview of normaal? Er zit laatste tijd maar weinig bijzonder spul in, veelbugfixing rond de BC en activatie van de streaming optie.Robinvm15 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:09:
Weet iemand toevallig wat er vandaag precies nieuw is met de xbox one update want er stond heel leuk klik hier voor wat er nieuw is en ik klik erop en dan komt er niks dus dat is wreemd.
Xbox heeft mij wel in het preview programma geplaatst maar hij zei dat ik dan alleen updates via de mail kreeg dus volgens mij heb ik nog de normale. kan ik checken of ik in de preview versie zit?SinergyX schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:13:
[...]
Preview of normaal? Er zit laatste tijd maar weinig bijzonder spul in, veelbugfixing rond de BC en activatie van de streaming optie.
Heb je Xbox Preview app?Robinvm15 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:15:
[...]
Xbox heeft mij wel in het preview programma geplaatst maar hij zei dat ik dan alleen updates via de mail kreeg dus volgens mij heb ik nog de normale. kan ik checken of ik in de preview versie zit?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Nee, kan ik die gewoon in de googleplaystore downloaden?
Doelde meer op je XboxRobinvm15 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:22:
[...]
Nee, kan ik die gewoon in de googleplaystore downloaden?
Of je daar de Xbox Preview Dashboard hebt.
Als jij zeer regelmatig updates krijgt van ~256MB groot, dan zit je in de preview.Robinvm15 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:15:
Xbox heeft mij wel in het preview programma geplaatst maar hij zei dat ik dan alleen updates via de mail kreeg dus volgens mij heb ik nog de normale. kan ik checken of ik in de preview versie zit?
Volgens mij is het topic oud zat om terug te kunnen lezen wat het Preview-program inhoudt, hoe vaak je updates krijgt op je One en welke vereisten je moet hebben aan de Xbox App om te kunnen streamen.Robinvm15 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:27:
Zo ziet het er niet uit, heb je niet toevallig een filmpje of foto dat ik kan zien hoe dat eruit ziet?
Indien je niet in het Preview-Program zit of niet de laatste versie van de Preview-App hebt, kan je het wel vergeten en moet je wachten tot alles aan het publiek bekend is gemaakt.
Log maar eens in op http://forums.xbox.com/xb...eview_forums/default.aspx Werkt dat niet, ben je geen Preview-member.
Robinvm15 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:27:
Zo ziet het er niet uit, heb je niet toevallig een filmpje of foto dat ik kan zien hoe dat eruit ziet?
Dit heb ik niet nee, kun je nog wel gewoon spellen spelen nu daarmee?
Hij geeft aan group not found dus denk het niet, waar kan ik mezelf dan aanmelden daarvoor?MAX3400 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:33:
[...]
Volgens mij is het topic oud zat om terug te kunnen lezen wat het Preview-program inhoudt, hoe vaak je updates krijgt op je One en welke vereisten je moet hebben aan de Xbox App om te kunnen streamen.
Indien je niet in het Preview-Program zit of niet de laatste versie van de Preview-App hebt, kan je het wel vergeten en moet je wachten tot alles aan het publiek bekend is gemaakt.
Log maar eens in op http://forums.xbox.com/xb...eview_forums/default.aspx Werkt dat niet, ben je geen Preview-member.
Niet, je moet jezelf laten invite door iemand die er al in zit.Robinvm15 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:41:
[...]
Hij geeft aan group not found dus denk het niet, waar kan ik mezelf dan aanmelden daarvoor?
Hiervoor hebben we een topic
Ooh oke cool, zit jij er toevallig in?Famous schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:42:
[...]
Niet, je moet jezelf laten invite door iemand die er al in zit.
Hiervoor hebben we een topic
Dankjewel
Is het een idee dat je de EDIT-knop eens gaat gebruiken? Zie hierboven 2 replies na elkaar; volgens mij is dat nogal niet heel handig en wordt een topic snel onoverzichtelijk/spammerig.
Oja dat zie ik nu pas dat is wel handig ja ipv dat gespam, dankuMAX3400 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:44:
[...]
Is het een idee dat je de EDIT-knop eens gaat gebruiken? Zie hierboven 2 replies na elkaar; volgens mij is dat nogal niet heel handig en wordt een topic snel onoverzichtelijk/spammerig.
Jep, het is echter niet de bedoeling dat dat hier besproken wordt.
Klikt u maar hier: XBox One Preview Programma invite topic.
Ik heb via de xbox site een reparatie van 2 controllers aan proberen te vragen. Dit lukte niet dus een chat gestart met een microsoft medewerker. Duurde even, maar aan het eind van het verhaal kon de vriendelijke dame mij vertellen dat ik 2 nieuwe controllers thuis gestuurd kreeg. En dat ik mijn controllers niet ophoefde te sturen.Denzis schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 14:39:
Ik lees hier dat een hoop mensen controllers terug moeten sturen wegens een defect, klopt het dat je geen retourlabel krijgt? Ik moet de controller nu verzenden naar Tsjechie maar dat kost ongeveer 20 euro.. Is mij niet echt de moeite waard.
Mijn advies is dus. Start een chat!
myservice.xbox.com
lvdhoorn schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:19:
[...]
Ik heb via de xbox site een reparatie van 2 controllers aan proberen te vragen. Dit lukte niet dus een chat gestart met een microsoft medewerker. Duurde even, maar aan het eind van het verhaal kon de vriendelijke dame mij vertellen dat ik 2 nieuwe controllers thuis gestuurd kreeg. En dat ik mijn controllers niet ophoefde te sturen.![]()
myservice.xbox.com
2x een chat gestart. Een keer via de normale weg, dus nieuwe aanvragen etc.. toen mail gekregen met dat ik de controller moest opsturen op eigen kosten.lvdhoorn schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:19:
[...]
Ik heb via de xbox site een reparatie van 2 controllers aan proberen te vragen. Dit lukte niet dus een chat gestart met een microsoft medewerker. Duurde even, maar aan het eind van het verhaal kon de vriendelijke dame mij vertellen dat ik 2 nieuwe controllers thuis gestuurd kreeg. En dat ik mijn controllers niet ophoefde te sturen.![]()
myservice.xbox.com
Toen wederom een chart gestart om te vragen of het de bedoeling was.. maar toen gaf hij aan dat er geen andere optie was.. als troost kreeg ik een bing shirt voor mijn avatar....
https://www.youtube.com/@droommotor
Mijn ervaringen zijn wel anderslvdhoorn schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:19:
[...]
myservice.xbox.com
Ik heb zo'n vermoeden dat die vriendelijke dame binnenkort een carriereswitch gaat makenlvdhoorn schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:19:
[...]
myservice.xbox.com

Hoop echt dat Rocket League nog naar XB1 komt want die wil ik wel echt graag spelen!
Jaaaaaaa, dat zou gaaf zijn!!Beltoni schreef op maandag 13 juli 2015 @ 18:44:
[afbeelding]
Hoop echt dat Rocket League nog naar XB1 komt want die wil ik wel echt graag spelen!
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ziet er naar mijn idee uit als Battlefield 4 in de sneeuw....
Zeker na de schitterende trailers van een poos terug ziet het er ingame totaal niet indrukwekkend uit.
[YouTube: https://youtu.be/G2DMGRrHFiY]
Was het toen ook al, gewoon een shooter, maar met Star Wars thema. Het sneeuw gedeelte vond ik toen ook al minder dan het berg/woestijn level. Het berg/woestijn gedeelte dat ze lieten zien zag er netter uit.justifire schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 07:28:
Star Wars Battlefront gameplay van Comic Con
Ziet er naar mijn idee uit als Battlefield 4 in de sneeuw....
Zeker na de schitterende trailers van een poos terug ziet het er ingame totaal niet indrukwekkend uit.
Verwacht wel dat ik hem ga halen.
Misschien heb ik het helemaal fout en is het anders maar als het spel niet echt duur is is hij het wel waard als je dat soort spellen leuk vind.
Ik houd niet zo van starwars maar hij ziet er nice uit
Enig idee of er nog speciale Console/bundels worden uitgebracht i.c.m. Battlefront?
Ik zou eerder zeggen: de console die de meeste van je vrienden ook hebben. Beide controlers werken gewoon prima, het is geen groot verschil als tussen N64 en Playstation meerRobinvm15 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 10:33:
Echt geen idee, maar ik zeg wel neem gewoon de console waarvan je de controller het fijnst vind want de consoles werken allebij prima alleen ik heb liever de xbox one
Ik heb hem zojuist voor ~6.35 euro in Hongarije aangeschaft, de Zuid Afrikaanse accepteerde mijn CC niet, in Hongarije geen probleem...Bokkie schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 07:10:
Nadat een paar maanden Tomb raider als games with gold was voor de 360, is hij deze week als deal with gold op de One (definitive edition) voor 10 dollar, Met de kans dat hij dit jaar nog als game with gold gaat komen voor de Onetoch maar aangeschaft voor die 10 dollar
[ Voor 8% gewijzigd door Chrosser op 14-07-2015 11:09 ]
Voor de rest super blij mee.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Het menu valt in gebruik wel mee, maar zie hier boven. De UI gaat helemaal anders worden. Wat ook leuk met de Xbox One is, de vergaande integratie met Windows 10Daarisdie schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 11:53:
Als ik de controller moest kiezen zou ik idd ook voor een Xbox One kiezen. Maar als ik de filmpjes ... vs. ... op youtube moet geloven zou het weer een PS4 moeten worden. Maarja... wanneer zie je nou spellen naast elkaar om te vergelijken. En idd het menu van de XB1 ziet er wel ruk uit
Ik heb beide consoles staan, je ziet nouwelijks verschil. Het is verwaarloosbaar klein om de aanschaf van ern console op te basseren. De keuze ga exclusieve games en/of zaken als controllers en support zijn dan veel belangrijker.
[ Voor 17% gewijzigd door Bullet NL op 14-07-2015 12:00 ]
Dan is dat b ij mij de PS4. De controller maakt de hele console wel. En sowieso heb ik de xbox one gekocht speciaal voor Halo 5. Die mocht ik niet missen.Daarisdie schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:08:
En als je er nu 1 weg moest doen... welke gaat weg?
Verwijderd
Bundels nog onbekend.Daarisdie schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 10:31:
Ik ben helemaal gek van Star Wars en zit er dus aan te denken om speciaal een console te kopen voor dit spel. Dan zal er ook wel meteen GTA V bij komen en BF4 om er weer even in te komen :-p. Zit nu alleen al wekenlang te twijfelen of het nu een Witte XBOX One wordt een een witte PS4....
Enig idee of er nog speciale Console/bundels worden uitgebracht i.c.m. Battlefront?
Maar je keuze, waar spelen de meeste vrienden van je op? Welke exclusives vind je leuker? Wat speelt fijner (controller)?
Verschil ps4 en xbox one. Ook al zou het er zijn, dan zie je dat alleen als je beide spellen voor beide consoles hebt gekocht en beide tegelijk op een zelfde tv gaat spelen. Hoe groot is die kans? Daar moet je keuze dus niet vanaf hangen.
Ik vind het huidige menu ook prima. Maar dit ziet er goed uit hoor. Leuk om naar de eerste beelden van de E3, nu wat meer detail te zien.
Om aan te sluiten op de discussie hierboven, ik zou ook nooit de keuze van een console af laten hangen van het menu. Je brengt (hopelijk) de meeste tijd door in de games en apps, dus kijk daar naar. En een fijne controller helpt ook mee
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Iemand toevallig nog de URL daarvoor?
Ik denk nog steeds niet dat ik een Kinect echt nodig heb, maar na het zien van de nieuwe UI update en Cortana is het wellicht leuk om eens in de rondte te kijken
Hoop echt dat de insider in mijn vakantie gereleased wordt. \0/
[ Voor 7% gewijzigd door nexhil op 14-07-2015 12:30 ]
Vergeet niet dat dit 'scripted' is, net als de filmpjes op de huidige OS lijkt het allemaal smooth en soepel te gaan, zoals snappen en inviten tijdens gamen, maar de werkelijkheid is heel anders. Win10 op PC draait vanuit beta soepel, maar WP10 bijvoorbeeld niet op 'aardige hardware', dus ik blijf zeer skeptisch.nexhil schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:29:
Die nieuwe interface hierboven ziet er erg soepel uit moet ik zeggen!
Hoop echt dat de insider in mijn vakantie gereleased wordt. \0/
Ik weet nog hoe soepel de interface van de xbox one liep bij de bekendmaking van het apparaat.SinergyX schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 13:04:
[...]
Vergeet niet dat dit 'scripted' is, net als de filmpjes op de huidige OS lijkt het allemaal smooth en soepel te gaan, zoals snappen en inviten tijdens gamen, maar de werkelijkheid is heel anders. Win10 op PC draait vanuit beta soepel, maar WP10 bijvoorbeeld niet op 'aardige hardware', dus ik blijf zeer skeptisch.
Daar is ook weinig van over
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace