MAX3400 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:31:
^^ got it pre-ordered...

Man man man, wat een baggerweekend weer met XBL. Of het ligt aan mij maar sign-in duurde langer dan normaal, updates op Smartglass liepen minuten achter (bericht-notificaties).

Anyway, sale-week begint morgen; dat wordt de hele dag F5'en indien er daily/hourly specials bijzitten.
De Xbox Sales hebben nooit hourly sales gehad, alleen daily.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-12 12:10

nexhil

BAM!

Ik heb nog 31 euro op mijn account staan. Hoop dat er een leuke deal voor GTA 5 komt!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
DeMoN schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:45:
Assassins Creed Black flag gister uurtje gespeeld. Is m'n eerste Assassins.. dus ik ben wel positief verrast. Snap wel dat als je alle delen al eerder hebt gespeeld dit misschien wat uitgemolken overkomt. Vind het tot nu toe ook een verrassend mooie game, grafisch gezien!
Black flag is juist de AC game die al het meest veranderde :P

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:33

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Assassins Creed Black flag gister uurtje gespeeld. Is m'n eerste Assassins.. dus ik ben wel positief verrast. Snap wel dat als je alle delen al eerder hebt gespeeld dit misschien wat uitgemolken overkomt. Vind het tot nu toe ook een verrassend mooie game, grafisch gezien!
Ik ben nu een 3de full run aan het doen, voor het eerst op de XBO (eerste 2 keer op de 360) en het blijft leuk om piraatje te spelen.

Maa rik ben biased, aangezien ik een AC fan ben van het eerste uur en ook dit keer weer Syndicate in de pre-order heb staan

:$

Xbox Live ID:Notna8310

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-12 13:56

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

En persoonlijk vond ik Black Flag ook het minst AC waardig. Teveel bootgedoe. Sfeer was dan wel weer beter dan in deeltje 3. Maar toch tipt er niets aan Broterhood of Revelations. Wat een sfeer, verhaal en gameplay werd daar afgeleverd!

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-12 11:06
Voor mij is AC Black Flag de eerste Xbox One Gold game die ik ook echt aan het spelen ben.

De andere games waren of een grote teleurstelling of het was gewoon totaal niet mijn ding. De meeste Gold games heb ik wel geprobeerd. Ik ben er in ieder geval blij met AC Black Flag.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 19:51

DeMoN

Pastafari

Het makkelijke klimmen en zo komt nog wel beetje fake over (wel vloeiend, maar gaat wel erg makkelijk ;)), maar die gevechten zijn wel goed uitgewerkt. Soms zelfs slomo's en veel verschillende moves. Moet zeggen dat het gewoon leuk is (ook al is het je missie niet) om plots een hele horde soldaten af te slachten op de meest gekke manieren :D

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12 15:39

Tiny

Wat eten we?

Mu.siQ schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:41:
[...]

En persoonlijk vond ik Black Flag ook het minst AC waardig. Teveel bootgedoe. Sfeer was dan wel weer beter dan in deeltje 3. Maar toch tipt er niets aan Broterhood of Revelations. Wat een sfeer, verhaal en gameplay werd daar afgeleverd!
LOL, ik vind dat 'bootgedoe' juist helemaal top... AC voor de rest kan mij niet zo boeien.

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Schijnbaar is de sale al van start.
Ik las dat je in de store het meeste al kan vinden:

Full sales list

Battlefield Hardline Deluxe -- 40% off
Borderlands: THC -- 40% off
Diablo 3 -- 50% off
Dragon age Inquisition & Deluxe -- 50% off (EA access soon)
Dying light & Ultimate -- 30% off
Far cry 4 & Gold - 60% off
Fifa 15 -- 10% off (WTF IS THIS?)
GoT Season pass episode 2-6 -- 40% off (Episode 1 is also free right now)
Geometry Wars -- 50% off
Goat simulator -- 33% off
GTA V & Great white shark -- 25% off
Halo: MCC -- 40% off
KI Complete -- 60% off
KI S2 -- 40% off
Lara Croft TOO -- 60% off
Lego Batman 3 -- 75% off
Shadow of Mordor - 50% off
Mortal Kombat X & Premium -- 25% off
NFS Complete -- 50% off
Ori -- 25% off
Outlast -- 50% off
State of Decay -- 33% off
Slender -- 50% off
Sniper Elite 3 -- 50% off
Sleeping dogs -- 50% off
Saints row 4 -- 60% off
Tales from the borderlands 2-5 -- 40% off
Tales from the borderlands 1-5 -- 50% off
Terraria - 60% off
ESO Premium -- 17% off
Legend of Korra - 50% off
Telltale collection -- 50% off
TWD S1&2 -- 50% off
Titanfall -- 60% off
Tower of guns -- 40% off
Watch dogs -- 50% off
White night -- 50% off
Wolfenstein bundle -- 45% off
Wwe & deluxe -- 50% off

Heb zelf Ori gehaald, en Batman,
https://store.xbox.com/en...27-4c7c-affc-cb300cbfc7f0

Waarschijnlijk is Batman een error.

Heb de info van Neogaf geplukt.

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10 23:39

danplo

The Force is strong with me

Sloebie schreef op maandag 06 juli 2015 @ 15:29:
Schijnbaar is de sale al van start.
Ik las dat je in de store het meeste al kan vinden:

Full sales list

KNIP

Waarschijnlijk is Batman een error.

Heb de info van Neogaf geplukt.
Check anders ook deze makkelijke overzicht en door klik site. :-)
http://www.storeparser.com/en-US/xbox-one/deals/

Ik heb al veel spellen in mijn bezit, maar ik ben dit keer gegaan voor White Night, State of Decay, AC:Chronicles: China

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• Ereaser
AC: Chronicles en Tales from the Borderlands voor mij :)

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-12 21:09
Lego Batman maar even meegenomen, voor die paar dollars kun je die niet laten liggen natuurlijk :D

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 21:27

Famous

R 400+

Deel mijn xbox spellen met een vriend, die is nooit zo van het kopen :+
Tot nu toe enkel Far Cry 4 gekocht, misschien dat ik zelf nog even Batman mee neem.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-12 19:29
Ook maar ff Lego Batman gekocht voor men zoontje.
Kon het niet laten liggen voor 13.75usd :)

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Nog even twijfelen over State of Decay; is een lang, open-world spel maar weet niet of ik de tijd & zin heb om de campaign meerdere keren te doen voor alle achievements. Sowieso heb ik doordeweeks vaak maar een uurtje per avond en over 2 maanden komt FM6 al uit.

/edit: Burnout Paradise compatibility

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 06-07-2015 17:45 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-12 22:42

Mikayu

.srt

Ereaser schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:34:
AC: Chronicles en Tales from the Borderlands voor mij :)
Boehoe heb ik vorige week €20 betaald voor Tales from the Borderlands
Als ik die sales lijst bekijk word het toch echt wachten op Gears of War Ultimate edition voor mij.
Jammer dat Wolfenstein Old Blood niet los in de aanbieding is.
Staan wel leuke aanbiedingen tussen: Borderlands THC, Diablo III, Sniper Elite III, Ori en natuurlijk Mortal Kombat X :+
Mooi op tijd voor de Predator DLC van morgen :p
[YouTube: https://youtu.be/fu4lsle7XCw]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
Voor mij blijft de knip gesloten. Heb HMCC nog uit te spelen en heb FM6 al gekocht. Daarnaast komt later dit jaar Halo 5 (wil ik vooral voor de Warzones) en eventueel Fallout 4 nog. En op de PS4 komt eindelijk een JRPG. Ga eind van het jaar tijd tekort komen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-12 19:29
MAX3400 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:28:
Nog even twijfelen over State of Decay; is een lang, open-world spel maar weet niet of ik de tijd & zin heb om de campaign meerdere keren te doen voor alle achievements. Sowieso heb ik doordeweeks vaak maar een uurtje per avond en over 2 maanden komt FM6 al uit.

/edit: Burnout Paradise compatibility
Burnout paradise was zalig om te speken.
Helaas heb ik dat spel enkele weken geleden samen met nog een 50 tal andere discs verkocht en ben dus niet meer in bezit daarvan.
Nog een reden te meer om enkel volledig digital te gaan dus......dan had ik hem nu voor de xbox one nog altijd kunnen hebben.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Verwijderd

Opuske schreef op maandag 06 juli 2015 @ 19:10:
[...]

Burnout paradise was zalig om te speken.
Helaas heb ik dat spel enkele weken geleden samen met nog een 50 tal andere discs verkocht en ben dus niet meer in bezit daarvan.
Nog een reden te meer om enkel volledig digital te gaan dus......dan had ik hem nu voor de xbox one nog altijd kunnen hebben.
Beetje een gek argument want je had het schijfje ook niet kunnen verkopen. ;)

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom ik enthousiast ben voor BC. (Ben het wel.) Ik had al die games ook op de 360 kunnen spelen. :o
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 19:18:
[...]

Beetje een gek argument want je had het schijfje ook niet kunnen verkopen. ;)

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom ik enthousiast ben voor BC. (Ben het wel.) Ik had al die games ook op de 360 kunnen spelen. :o
Tja, ik heb ook de bulk van mijn 360-games in de loop der jaren weer verkocht; heb nu nog 4 discs liggen waarvan ik er 3 niet meer hoef te spelen en de 4e heb ik al uitgespeeld en heb de remaster op de One, namelijk GTA5.

Ik kan me wel voorstellen dat met goede BC, ze mogelijk GwG verder gaan uitbreiden uiteindelijk: een indie, een One-retail en een 360-retail. Of dat de 360-retails digitaal zometeen nog maar een paar Euro worden; in ieder geval concurrerend geprijsd ten opzichte van Amazon etc.

Dit jaar, en al eerder aangegeven, heb ik maar 3 hypes: Windows 10 (en streaming), FM6 en Battlefront. Laatstgenoemde is zeker wel een twijfelaartje nog; het is EA dus *knock wood* broken release.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
Ik denk dat ze de backwards compatibility gaan draaien icm met een abbonements vorm.

Dat je voor 5 euro per maand alle compatible 360 spellen kan spelen.

Dit vergelijkbaar met een ea access

Ik weet trouwens niet of ik dat voor 5e per maand zou doen.. Het is leuk zoveel spellen te hebben, maar nog leuker is wat weiniger spellen ook echt beheersen en uit kunnen spelen.
Zoals ik vorige week al zei, Batman uitgespeeld en de Witcher patch die de inventory aanpakt komt uit :+

Patch 1.07
- A new, alternative (optional) movement response mode for Geralt.

- A player stash for storing items, available in various locations throughout the game. Stash locations are marked on the player’s map.

- Crafting and alchemy components no longer add to the overall inventory weight.

- Books are now placed in a dedicated tab in the Inventory and books that have already been read are properly grayed out.

- Multiple sorting options are now available in the Inventory.

- Alchemy formulas and crafting diagrams can be “pinned”, meaning all components and ingredients required to make them will be conveniently marked in the Shop panel.

- Dozens of fixes for quest related issues, both major and minor.

- A few performance enhancements, including the optimization of FX, scenes and general gameplay.

- Various improvements to horse behavior.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

J-air schreef op maandag 06 juli 2015 @ 23:59:
Ik denk dat ze de backwards compatibility gaan draaien icm met een abbonements vorm.

Dat je voor 5 euro per maand alle compatible 360 spellen kan spelen.

Dit vergelijkbaar met een ea access

Ik weet trouwens niet of ik dat voor 5e per maand zou doen.. Het is leuk zoveel spellen te hebben, maar nog leuker is wat weiniger spellen ook echt beheersen en uit kunnen spelen.
Dit zouden ze met alle games moeten doen ( en verwacht ook dat dit in de nabije toekomst gaat gebeuren)
Gewoon een abo van een paar tientjes in de maand en spelen wat je wilt.
Ik teken er voor.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
EA Access pass kan je voortaan ook kopen in de MS store!

• Ereaser
Mikayu schreef op maandag 06 juli 2015 @ 18:33:
[...]

Boehoe heb ik vorige week €20 betaald voor Tales from the Borderlands
Ik een paar weken geleden $20 (van $25) voor GoT die nu $15 is :P

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 00:13:
[...]

Dit zouden ze met alle games moeten doen ( en verwacht ook dat dit in de nabije toekomst gaat gebeuren)
Gewoon een abo van een paar tientjes in de maand en spelen wat je wilt.
Ik teken er voor.
Ik ook. Ik gok dat we een meer uitgever gerichte model gaan zien zoals film/tv en dus niet zo universeel als Spotify. Zou me niks verbazen als andere uitgevers EA Access gaan kopieren.

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-12 10:01
Weer e.e.a. bijgekomen vandaag zo te zien:
http://www.storeparser.co..._key=date&sp_sort_order=1

Screamride USD 20.00
(Save 50%)

Lords Of The Fallen USD 24.00
(Save 60%)

Destiny Expansion Pass USD 26.24
(Save 25%)

Destiny Expansion II: House Of Wolves USD 14.99
(Save 25%)

Destiny Expansion I: The Dark Below USD 14.99
(Save 25%)

Funk Of Titans USD 6.25
(Save 50%)

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:55

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik moet zeggen dat ik wel behoorlijk uitkijk naar MGS5. Nog meer mensen die deze game gaan toevoegen aan de collectie?

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:29
Ja en nee. MGS is een extreem gave serie, dus wat dat betreft komt de game er bij mij zeker. Maar het open wereld principe en het gemis van de normale stem van Snake ( ;w ) doen mij huiveren voor het resultaat.

Ik hoop echt dat het weer een ouderwetse MGS game wordt (eindeloze cut scenes, lastig te doorgronden verhaal met tal van verwijzingen naar vorige delen, goede inleving in de personages, veel spanning, etc.) maar ik moet het nog zien...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-12 15:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Net maar even Mass Effect gekocht voor 4.99 euro op de X360. Stond nog op mijn lijstje om te spelen, maar wist niet eens dat hij digitaal te downloaden was. Vanavond maar eens kijken of die ook op de X1 gespeeld kan worden.

XBL: MRE Inc

Verwijderd

MRE-Inc schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:23:
Net maar even Mass Effect gekocht voor 4.99 euro op de X360. Stond nog op mijn lijstje om te spelen, maar wist niet eens dat hij digitaal te downloaden was. Vanavond maar eens kijken of die ook op de X1 gespeeld kan worden.
Ik hoop dat je houdt van heel vaak op dezelfde maan met een andere naam rijden. Zonder gekheid: ME1 is oud en dat merk je maar het is wel een erg goed spel.

@Batman De AR challenges met Cobratanks zijn echt bizar moeilijk. Alle andere met de Batmobile zijn inmiddels gefixt maar ik kom niet eens in de buurt van drie sterren. Iemand tips?

• nexhil

nexhil

BAM!

Stel jullie moesten kiezen:

Far Cry 4 & Saints Row voor net geen 50 euro Bundel OF GTA 5 + 1.25Mjn silver cash card en 12 euro bijbetalen?

(Heb 51 euro tegoed op account staan)

• Famous

Famous

R 400+

Die cash card is niet nodig, het geld stroomt hard zat binnen als je lusitert naar de dialogen ;).

Ik speel zelf GTA V amper online, de SP heb je ansich wel redelijk snel uitgespeeld.
Als jij wel veel online gaat spelen dan kan je met GTA lang zoet zijn!

• HBx2000
  • Laatst online: 19-12 16:20
nexhil schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:10:

Far Cry 4 & Saints Row voor net geen 50 euro Bundel OF GTA 5 + 1.25Mjn silver cash card en 12 euro bijbetalen?

Far Cry 4 is voor mij een no-brainer. Zo veel plezier mee. Zowel solo als in co-op. (Season Pass kan ik ook aanraden. Kom je op hetzelfde bedrag als GTA 5, mits je kiest voor de Gold Edition.)
Saints Row 4 nog nooit gedaan, lijkt me wel leuk. Bevat ook online co-op zie ik.

GTA 5 speel je voor online, want single-player vond ik maar matig. 360-versie uitgespeeld. Op Xbox One niet meer aangeraakt en via PC is online een dolle boel.

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-12 15:37
Persoonlijk vond ik de Saints Row serie het 'net niet', en zou zelf geneigd zijn om voor GTA V te kiezen, maar goed, het blijft natuurlijk een kwestie van smaak. Ik ben er zelf nu een weekje mee bezig, maar kan de game niet echt op gruwelijke fouten betrappen.

• Pannekoek81
  • Laatst online: 10:05
nexhil schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:10:

GTA V Single Player 2x uit (op de 360 en op de One). Online over de 50 dagen in zitten en nog steeds druk mee
Far Cry 4, leuk spel. SP uitgespeeld. Coop paar keer gedaan met wat andere.
Saints Row keer gedaan, vond het zelf niet geweldig.

Zou zelf voor GTA gaan, als je een versie kunt kopen voor het tegoed dat je nog hebt ga daarvoor. De Shark Card is onnodig.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:43

TheVMaster

Moderator WOS
HBx2000 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:38:
[...]

Far Cry 4 is voor mij een no-brainer. Zo veel plezier mee. Zowel solo als in co-op. (Season Pass kan ik ook aanraden. Kom je op hetzelfde bedrag als GTA 5, mits je kiest voor de Gold Edition.)
Saints Row 4 nog nooit gedaan, lijkt me wel leuk. Bevat ook online co-op zie ik.

GTA 5 speel je voor online, want single-player vond ik maar matig. 360-versie uitgespeeld. Op Xbox One niet meer aangeraakt en via PC is online een dolle boel.
Heb gisteravond ook maar even Far Cry 4 ($ 24,-), Lara Croft And The Temple Of Osiris ($ 8,-) en Lego® Batman™ 3: Beyond Gotham Deluxe Edition ($ 13,75) gekocht....voor die prijs kan ik ze niet laten liggen :+

• Pannekoek81
Lego Batman vind ik ook nog wel interessant voor dat geld. Vind mn zoontje wel weer leuk
db I Delirium schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:45:

[...]
Lords of the Fallen is zeker een aanrader voor 24 dollar ! :Y

• db I Delirium
  • Laatst online: 18-12 10:01
db I Delirium schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:45:

[...]
Nu ook nog:

Mortal Kombat X USD 47.99
(Save 20%)

• nexhil

nexhil

BAM!

Thanks allemaal hierboven!

Weet je wat, Ik doe gewoon GTA 5 en Far Cry 4
Die Cash card editie is 6 euro goedkoper dan de originele GTA 5 :D

Whoop whoop

Moet wel even HD opruimen want GTA 5 is al 50 GB ofzo.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-12 16:04
LEGO Batman 3 aanrader? Twijfel hier sterk over... Gaat er veel tijd in zitten?! Wel grappig... Houd geregeld de smartglass app in de gaten... Hieruit merk je snel of een game nieuw uit is of in de aanbieding is! Zoals vandaag het geval bij LEGO Batman 😁

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:33

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik vond LEGO Batman 3 toch cht wel de minst leuke LEGO game. Mijn kinderen overigens ook. Avengers. Marvel Super Heroes, LEGO the film game, zelfs Indian Jones is een stuk leuker en vooral vrolijker. Batman only works with black and sometimes really really dark grey :+ en dat merk je in de game.

Xbox Live ID:Notna8310

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Nou, ik ga Black Flag maar eens spelen, benieuwd of dat wat is. Ben met Unity en vooral Far Cry 4 enorm teleurgesteld geraakt in Ubisoft, dus het is dat het gratis is nu.
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:57:
[...]
@Batman De AR challenges met Cobratanks zijn echt bizar moeilijk. Alle andere met de Batmobile zijn inmiddels gefixt maar ik kom niet eens in de buurt van drie sterren. Iemand tips?
Meer skills krijgen!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-12 16:04
justifire schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:29:
[...]

Lords of the Fallen is zeker een aanrader voor 24 dollar ! :Y
Leuk maar toch wel vrij pittig vind ik! Heb deze toen lekker voor 9$ weten te scoren, foutje bij MS😁

Verwijderd

Goede tip. Heb hem toegepast. Missies zijn binnen. :)

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Weet iemand hoe het met de playerbase van Titanfall zit? Zit te overwegen het te kopen, maar als het amper mogelijk is in een volle match terecht te komen heeft dat natuurlijk ook weinig zin.

Verwijderd

ThomasXIV schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 17:01:
Weet iemand hoe het met de playerbase van Titanfall zit? Zit te overwegen het te kopen, maar als het amper mogelijk is in een volle match terecht te komen heeft dat natuurlijk ook weinig zin.
Twee weken terug kon ik dagelijks direct spelen in campaign en attrition ongeacht tijdstip van de dag.

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-12 09:37
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 17:36:
[...]

Twee weken terug kon ik dagelijks direct spelen in campaign en attrition ongeacht tijdstip van de dag.
Gisteren avond in attrition nog steeds meteen

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
ThomasXIV schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:14:
Ben vooral Far Cry 4 enorm teleurgesteld geraakt in Ubisoft, dus het is dat het gratis is nu.
Waarom? Helemaal niks mis met FC4, heel veel plezier mee gehad!

• Mikayu

Mikayu

.srt

justifire schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 17:18:
The Fall release 14 July voor $ 9.99
[video]
Beeld blijft aardig zwart..

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:32
ThomasXIV schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 17:01:
Titanfall zit in The Vault bij EA Access. Iets van 25 piek per jaar. Zit oa ook Fifa 15 en Battlefield 4 in.

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-12 15:00
Is "Inside" trouwens voorbij gekomen bij de afgelopen E3? Dat is toch een "first on Xbox" titel? Ik ben heel benieuwd of deze dit jaar nog uitgebracht gaat worden.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:07
Meer mensen bij wie de Quest het niet doet van de backward compatibility?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Mikayu schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 18:08:
[...]

Beeld blijft aardig zwart..
Hier doet hij het gewoon ?
Zowel op laptop als mobiel.

Voor het handje vol MK fans in dit topic even de "nieuwe" Klassik Fatalities die met de predator meekomen op een rijtje gezet :)

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 07-07-2015 19:40 ]

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-12 16:53
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 17:36:
[...]

Dit. Ook als ik online ga zijn er nog genoeg spelers. Blijft echt een hele goede shooter.
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:33:
[...]

Goede tip. Heb hem toegepast. Missies zijn binnen. :)
Blij dat ik kon helpen! Bijna 100%?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 19:48:
[...]

Blij dat ik kon helpen! Bijna 100%?
Nog 150 riddles, 4 AR challenges, wat gekke losse dingetjes als freeflow perfection en heel new game plus. Heb 870gs maar ben nog wel een uur of 15 zoet denk ik. Gebruik tot nu toe geen guides voor de riddles dus het is af en toe wel puzzlen.
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 19:50:
[...]

Nog 150 riddles, 4 AR challenges, wat gekke losse dingetjes als freeflow perfection en heel new game plus. Heb 870gs maar ben nog wel een uur of 15 zoet denk ik. Gebruik tot nu toe geen guides voor de riddles dus het is af en toe wel puzzlen.
Guide is ook helemaal niet nodig.
Zodra je daar aan begint blijf je kijken en dat is echt wel zonde van het spel.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Pfff. even Mass Effect voor de 360 op de Xbox One downloaden. Freaking 6,8 GB. Al vanaf 17:00 uur bezig. Gaat weer lekker traag met XBL. En nee het ligt niet aan mijn 120mbit verbinding aangezien ik als test even een 1GB via newsgroepen heb gedownload, in ongeveer 1,5minuut.....

• Famous

Famous

R 400+

MRE-Inc schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 21:05:
Pfff. even Mass Effect voor de 360 op de Xbox One downloaden. Freaking 6,8 GB. Al vanaf 17:00 uur bezig. Gaat weer lekker traag met XBL. En nee het ligt niet aan mijn 120mbit verbinding aangezien ik als test even een 1GB via newsgroepen heb gedownload, in ongeveer 1,5minuut.....
Is je NAT wel open?
Ik had gisteren ook problemen om met iemand Diablo even te spelen (party was soms ook drama) even zijn router instellingen nagelopen. Bleek meneer geen kabel meer in de XBONE te hebben dus ander IP :+ Poorten aangepast (en DMZ); alles werkte weer vlekkeloos.

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:59

Winkiller

De Mopperpot

Even geen games, Plex voor de XB1 heeft een grote update gekregen voor de Plex Pass houders. :)

Daar ben ik nu een keer blij mee. >:)

• MRE-Inc

MRE-Inc

Famous schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 21:30:
[...]

Is je NAT wel open?
Ik had gisteren ook problemen om met iemand Diablo even te spelen (party was soms ook drama) even zijn router instellingen nagelopen. Bleek meneer geen kabel meer in de XBONE te hebben dus ander IP :+ Poorten aangepast (en DMZ); alles werkte weer vlekkeloos.
Ja NAT start open. Zal nog wel eens kijken of er wel een kabel in zit ipv wifi....Thanks :)

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:12:
[...]

Guide is ook helemaal niet nodig.
Zodra je daar aan begint blijf je kijken en dat is echt wel zonde van het spel.
Bij de meeste collectibles in games (Assassins Creed, CoD, Destiny bijv) doe ik het zonder twijfel. Vind de mini puzzels bij deze echter tof genoeg om zelf uit te zoeken. Gok alleen dat ik voor sommige [riddles] wel een guide nodig ga hebben. Zit niet diep genoeg in de Batman wereld om alles te snappen. :)

• Schweino
  • Laatst online: 19-12 23:22
harrytasker schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:12:
EA Access pass kan je voortaan ook kopen in de MS store!
Dat is inderdaad mooi, voor 18 euro een jaarabonnement in de Poolse store gekocht :-) In de Braziliaanse store 16 euro maar daar is het me nog niet gelukt iets te kopen met mijn creditcard.
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 23:19:
[...]

Bij de meeste collectibles in games (Assassins Creed, CoD, Destiny bijv) doe ik het zonder twijfel. Vind de mini puzzels bij deze echter tof genoeg om zelf uit te zoeken. Gok alleen dat ik voor sommige [riddles] wel een guide nodig ga hebben. Zit niet diep genoeg in de Batman wereld om alles te snappen. :)
Er worden geen diepgaande vragen over de batmanwereld gesteld hoor :p
Als jij gewoon je tools hebt en je batmobile kan je alle riddles oplossen.
Sommige moet je wel even iets verder kijken dan je neus lang is ;)
Die riddlezinnetjes leiden vaak wel tot het spammen van de detective mode, ook het meest saaie onderdeel van de ridles.
Gelukkig is de POI vrij nauwkeurig te bepalen op de 3d map.

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 08-07-2015 00:13 ]

Verwijderd

Detectivemodus doet toch niks voor riddlezinnetjes? Die lichten bij mij niet op. Vandaar dat ik voor die dingen gok ik wel een guide ga raadplegen. Sommigen zijn leuk om te vinden hoor maar anderen zijn te klein of weggestopt onder een riool. Ik heb daar geen tijd voor. Moet goons KO slaan. :)

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:43
Het is voor mij de sport om het alsnog voor elkaar te krijgen in Batman maakt de zelfvoldoening ook groter 😁
Maar bij AC bvoorbeeld vind ik er geen bal aan dus gebruik ik soms een guide als ik sommigen echt niet kan vinden (unity lukte het aardig zelfstandig)

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

• VirgoMossel
  • Laatst online: 24-12 13:49
Gister wilde ik Destiny: Taken King pre-orderen, wilde daarvoor tegoed kopen via amazon.com maar die hebben helaas op dit moment geen digitale codes meer voor xbox US giftcards. Bij offgamers geprobeerd zoals zoveel mensen dat hier doen. Maar toen ik mijn account wilde maken moet ik een mobiel nummer doorgeven te bevestiging... hij gaf gelijk aan dat hij mijn nummer niet herkende en dat ik een ander nummer moest toevoegen... Hoe hebben jullie dit voor elkaar gekregen, die bij offgamers.com bestellen??

Xbox: Virgo Mossel

Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 00:21:
Detectivemodus doet toch niks voor riddlezinnetjes? Die lichten bij mij niet op. Vandaar dat ik voor die dingen gok ik wel een guide ga raadplegen. Sommigen zijn leuk om te vinden hoor maar anderen zijn te klein of weggestopt onder een riool. Ik heb daar geen tijd voor. Moet goons KO slaan. :)
Voor de point of interrest riddles wel.
Dan krijg je een omschrijving en moet je een scan maken van het object dat omschreven word.
Dit is inderdaad geen detective mode maar scan mode (cursor omhoog ingedrukt houden)
Als je de zinnetjes in beeld wil hebben druk je als je op het riddle-icoontje op de map staat op Y ;)
VirgoMossel schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 08:08:
Gister wilde ik Destiny: Taken King pre-orderen, wilde daarvoor tegoed kopen via amazon.com maar die hebben helaas op dit moment geen digitale codes meer voor xbox US giftcards. Bij offgamers geprobeerd zoals zoveel mensen dat hier doen. Maar toen ik mijn account wilde maken moet ik een mobiel nummer doorgeven te bevestiging... hij gaf gelijk aan dat hij mijn nummer niet herkende en dat ik een ander nummer moest toevoegen... Hoe hebben jullie dit voor elkaar gekregen, die bij offgamers.com bestellen??
Waarschijnlijk te simpel maar heb je wel 0031 voor je telefoonnummer gezet ?
Bij registratie moet je eenmalig je telefoonnummer opgeven, volgens mij krijg je dan een code per sms (is voor mij al 8 jaar geleden dat ik geregistreerd ben dus weet het niet meer zeker)
Volgens mij heeft offgamers ook live-support, die anders eens even contacten.
Op mail reageren ze meestal ook wel snel, succes !

[ Voor 41% gewijzigd door justifire op 08-07-2015 08:15 ]

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:07
VirgoMossel schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 08:08:
.... hij gaf gelijk aan dat hij mijn nummer niet herkende en dat ik een ander nummer moest toevoegen... Hoe hebben jullie dit voor elkaar gekregen, die bij offgamers.com bestellen??
Misschien verkeerd ingevuld? Probeer de internationale notering eens:

+31 6 12345678
0031 6 12345678

Waarbij 12345678 jou nummer is zonder de 06 erbij.

[ Voor 4% gewijzigd door LuisjeNL op 08-07-2015 08:17 ]

Lichtpuntje...

• Schweino
  • Laatst online: 19-12 23:22
Bij offgamers moet je je tel nr in het volgende format invoeren: 31612345678

En om een eerdere vraag van mezelf te beantwoorden:
Schweino schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 00:45:
Is het iemand van jullie gelukt uit de Braziliaanse store iets te kopen? Ik krijg mijn creditcard niet gekoppeld aan de Braziliaanse store (andere landen zijn geen probleem) en online een Brazilliaanse gift card kopen lijkt ook een hele uitdaging te zijn (op de Brazilliaanse sites moet je een CPF code invoeren die alleen Brazilianen hebben).
In de Brazilliaanse xbox store iets kopen lukt blijkbaar niet. Ik heb wel bij offgamers tegen een redelijke prijs Brazilliaanse gift cards kunnen vinden:

https://www.offgamers.com...r-discount-promotion.html

[ Voor 83% gewijzigd door Schweino op 08-07-2015 09:13 ]

• nexhil

nexhil

BAM!

Ik was vergeten hoe leuk GTA was 8) 8)
Op de ONE is het echt 10 keer relaxter als je niet dat gesuis van je xbox 360 voeding hoort en een disc die 9000000 RPM draait.

[ Voor 61% gewijzigd door nexhil op 08-07-2015 09:14 ]

• Pannekoek81
nexhil schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:12:
Ik was vergeten hoe leuk GTA was 8) 8)
Top spel hahaha. Online met een aantal vrienden of crew leden maakt de ervaring nog vele malen leuker
Schweino schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 08:46:
In de Brazilliaanse xbox store iets kopen lukt blijkbaar niet. Ik heb wel bij offgamers tegen een redelijke prijs Brazilliaanse gift cards kunnen vinden:

https://www.offgamers.com...r-discount-promotion.html
Note:
- This product is applicable for BR Xbox Live only (It is NOT redeemable for Xbox Live accounts created in other countries than the Brazil).

Heb je waarschijnlijk toch weer dat Braziliaanse BSN nodig om een Braziliaans Live account aan te maken.
Mocht je het toch gaan proberen ben ik wel benieuwd naar de uitkomst !

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:49

BM

Moderator Spielerij
Verbaast me niet zo. De regels rondom games (en wss dit soort dingen) zijn in Brazilie wat anders dan in de rest van de wereld. Denk dat je daar niet heel makkelijk omheen komt.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• basisdeman
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-10-2021
Was het niet de bedoeling dat bij deze summer sale er ook daily deals waren? Tot op heden kan ik nog geen wijzigingen bespeuren in het aanbod, tenzij ik er overheen kijk?!
Voor wat het waard is, gisteren toch nog even "Sleeping Dogs: Definitive Edition" en "Goat Simulator" gekocht :p Veel plezier gehad aan Sleeping Dogs op de X360, dus voor die €15 kon ik hem niet laten liggen (heb hem ook gemist bij de Games With Gold)...

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

justifire schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:22:
[...]

Note:
- This product is applicable for BR Xbox Live only (It is NOT redeemable for Xbox Live accounts created in other countries than the Brazil).

Heb je waarschijnlijk toch weer dat Braziliaanse BSN nodig om een Braziliaans Live account aan te maken.
Mocht je het toch gaan proberen ben ik wel benieuwd naar de uitkomst !
Zelfde voor China mainland store volgens mij. Daar moet zelfs je account aangemaakt worden en geactiveerd vanaf een chinees IP adres.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

basisdeman schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 10:37:
Was het niet de bedoeling dat bij deze summer sale er ook daily deals waren? Tot op heden kan ik nog geen wijzigingen bespeuren in het aanbod, tenzij ik er overheen kijk?!
Voor wat het waard is, gisteren toch nog even "Sleeping Dogs: Definitive Edition" en "Goat Simulator" gekocht :p Veel plezier gehad aan Sleeping Dogs op de X360, dus voor die €15 kon ik hem niet laten liggen (heb hem ook gemist bij de Games With Gold)...
Zijn weekaanbiedingen tot 13 juli. (Wat er ook boven staat :) )

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-12 21:19

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Schweino schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 23:29:
[...]

Dat is inderdaad mooi, voor 18 euro een jaarabonnement in de Poolse store gekocht :-) In de Braziliaanse store 16 euro maar daar is het me nog niet gelukt iets te kopen met mijn creditcard.
Welke VPN gebruik je?

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• basisdeman
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-10-2021
Even een vraagje voor hen die BAK al gespeeld hebben of zijn aan het spelen.
Ik zit namelijk in dubio of ik deze game nu gelijk moet kopen of dat ik nu mijn tijd eerst beter kan spenderen aan mijn andere games zoals "The Witcher 3", wat een behoorlijke timesink is...
Ik heb me zeer goed vermaakt en plezier gehad aan de eerdere delen (Asylum en City), iets dat BAK alleen maar des te aantrekkelijker maakt haha :) Daarnaast lees ik hier op het forum veel goede verhalen er over!
Dus, wat zouden jullie mij aanraden?

• Pannekoek81
basisdeman schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 11:18:
Ik zit namelijk in dubio of ik deze game nu gelijk moet kopen of dat ik nu mijn tijd eerst beter kan spenderen aan mijn andere games zoals "The Witcher 3", wat een behoorlijke timesink is...
Ik heb me zeer goed vermaakt en plezier gehad aan de eerdere delen (Asylum en City), iets dat BAK alleen maar des te aantrekkelijker maakt haha :) Daarnaast lees ik hier op het forum veel goede verhalen er over!
Batman kopen O-) . Speelt hetzelfde als Asylum en City. Wereld nog groter en mooier. Wat extra dingen toegevoegd. Als je de vorige 2 leuk vond ga je je ook zeker vermaken met deze.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:43

TheVMaster

Moderator WOS
Winkiller schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 22:18:
Even geen games, Plex voor de XB1 heeft een grote update gekregen voor de Plex Pass houders. :)

Daar ben ik nu een keer blij mee. >:)
Ja, anders ik wel...wauw wat een vette update. Kan ik eindelijk al die extra's die ik bij films heb staan gewoon via de tv bekijken...

• Lekker Ventje
Lijkt er op dat iedereen met de BC aan de slag kan. En we kunnen over enkele weken met streamen beginnen.

http://www.windowscentral...ng-backward-compatibility

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Doen ze imho veel te vroeg, nog weinig games werken op BC, dus dit zal door het 'grote publiek' als negatief worden ontvangen. Maak dan eerst de lijst wat groter en zet het dan publiekelijk in.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Lekker Ventje
Wie weet wat ze nog aankondigen komende weken of op Gamescon. Kan me niet voorstellen dat als ze nu op 21 titels zitten ze pas eind august weer titels toe gaan voegen als ze in de herfst op 100 titels willen zitten. Anders heb je wel een punt.

Lijkt me wel dat ze Fallout 3 er snel tussen gaan zetten. Anders heb je daar niets aan als ze daar mee wachten tot eind van het jaar. En hopelijk komt RDR ook snel.

[ Voor 25% gewijzigd door Lekker Ventje op 08-07-2015 13:08 ]

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-12 01:06
WIe heeft er hier een USB Tv tuner icm Ziggo?

Krijg het niet aan de praat, welke versie ik van Ziggo ook probeer hij vindt 0 kanalen.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Wel een tuner, maar geen Ziggo :P Werkt met de Rekam aardig goed, maar aangezien je niet én decoder (caiway 120 zenders + opnemen) op HDMI én TV tuner kan gebruiken, gebruik ik de TV tuner amper tot niet.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Mikayu

Mikayu

.srt

Ik heb een paar Anysee USB tuners, gaat dat werken?
henkyyyyyyy schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:17:
WIe heeft er hier een USB Tv tuner icm Ziggo?

Krijg het niet aan de praat, welke versie ik van Ziggo ook probeer hij vindt 0 kanalen.
Gaat ook niet werken, Ziggo codeert haar kanalen. De USB TV ontvanger van de Xbox kan hier niet mee overweg. Alleen Free-To-Cable zenders zou je kunnen ontvangen.
Mikayu schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:33:
Ik heb een paar Anysee USB tuners, gaat dat werken?
Neen, wordt niet door de Xbox als mede door Ziggo ondersteund.

[ Voor 21% gewijzigd door Bullet NL op 08-07-2015 13:39 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-12 01:06
Bullet NL schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:38:
[...]

Gaat ook niet werken, Ziggo codeert haar kanalen. De USB TV ontvanger van de Xbox kan hier niet mee overweg. Alleen Free-To-Cable zenders zou je kunnen ontvangen.

[...]

Neen, wordt niet door de Xbox als mede door Ziggo ondersteund.
SInds de fusie met UPC hebben ze nu toch free to air kanalen?
Ik kan ze nu namelijk zonder smartcard bekijken op de TV.
Ned 1,2,3 in HD rest in SD.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Mikayu

Mikayu

.srt

De SD zenders zijn idd niet meer gecodeerd.
henkyyyyyyy schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:51:
[...]

SInds de fusie met UPC hebben ze nu toch free to air kanalen?
Ik kan ze nu namelijk zonder smartcard bekijken op de TV.
Ned 1,2,3 in HD rest in SD.
Nee, mocht dit in jou regio nog het geval zijn dat was/is dit tijdelijk i.v.m. het migreren van het netwerk
zie; http://www.totaaltv.nl/ni...-hd-kanalen-weer-aan.html

Ho... Wacht ff.... ik las even over SD heen.. Dat klopt...

[ Voor 6% gewijzigd door Bullet NL op 08-07-2015 13:54 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

SinergyX schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:03:
Doen ze imho veel te vroeg, nog weinig games werken op BC, dus dit zal door het 'grote publiek' als negatief worden ontvangen. Maak dan eerst de lijst wat groter en zet het dan publiekelijk in.
Aan de andere kant, tijd tussen aankondiging en release moet imo ook weer niet te lang zijn. Verder legt het grotere druk op publishers om hun game geschikt te maken.

En zeg nou zelf: zoveel mensen gaan er nou ook weer niet gebruik van maken.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Martinspire schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:16:
[...]

Aan de andere kant, tijd tussen aankondiging en release moet imo ook weer niet te lang zijn. Verder legt het grotere druk op publishers om hun game geschikt te maken.

Dat is inderdaad ook zo, veel spellen op de X360 hebben al een XBO opvolger, zou mij bv gaan om een Forza of Tekken, die laatste is nog steeds geen XBO versie van beschikbaar.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-12 23:44
basisdeman schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 11:18:
Ik ben ongeveer op 70% van de main story, vorige week echt te warm om te gamen ;). Maar ik vind het verhaal weer echt geweldig, zoals al vermeld ziet het er mooi uit, alleen in de regen in je auto vind ik het wat blokkerig, maar de sfeer en de gameplay maken heeel veel goed.

Kortom, heerlijk spel!

• Lekker Ventje
Martinspire schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:16:
[...]

Viva Pinata :9

En doordat ik 8 jaar lang heeeeel veel WoW heb gespeeld heb ik op FM3, FM4 en Viva Pinata na alle games op de 360 gemist. Ik vind het grafische deel van de vorige generatie nog steeds prima te pruimen en ik zal in de periodes dat er voor mij wat minder uitkomt best gebruik gaan maken van BC. Mits ze niet de hoofdprijs gaan vragen voor de BC games. Maar RDR wil ik sowieso nog gaan spelen.
Hoeveel mensen er daadwerkelijk gebruik van gaan maken zal van het aanbod en de prijzen afhangen.

Pagina: 1 ... 23 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace