• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-12 15:10

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-09 12:09

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

DrakeNL schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 01:01:
[...]

[...]

Paypal kan inderdaad ook, maar die vraagt bij koppelen ook om cc gegevens. Nu is wel niet mijn bank rekening aan paypal gekoppeld, dus Misschien ligt het daaraan

typvouten onder voorbehoud vanwege typen op een telefoon ;)
Toevallig dit afgelopen week gedaan.

Microsoft heeft afspraken met PayPal.

Namelijk; je paypal account moet al enige tijd bestaan ( mijn geval 3 jaar was voldoende)je bank rekening moet gekoppeld en bevestigd zijn en je moet minimaal 25€ saldo op je paypal hebben (dit hangt af van hoe oud je paypal is volgens mij).

Dan pas kun je een MS abbo afsluiten met PayPal. Al met al duurde dit bij mij een dag of 3.

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12 23:22
justifire schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 01:27:
[...]

Komt omdat het hier al zo vaak is besproken en uitgelegd.
Snap dat het als nieuwkomer in dit topic nogal bot overkomt.
Aan de andere kant, al had je drie paginas teruggelezen dan had je ook gezien dat er een beknopte uitleg stond met linkjes naar goedkoper ms-tegoed dan de manier die jij nu gebruikt hebt ;)
Dat heb ik dan helemaal gemist (volg dit topic al wat langer namelijk), ik ga nog eens op zoek!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:38

TheVMaster

Moderator WOS
Schweino schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:08:
[...]

Dat heb ik dan helemaal gemist (volg dit topic al wat langer namelijk), ik ga nog eens op zoek!
Staan die niet gewoon in de TS dan?

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-12 15:10
TheVMaster schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:47:
[...]

Staan die niet gewoon in de TS dan?
Yes it does :)

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
mfreriks schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 20:16:
[...]

Nice, voor 6$ toch even binnen gehaald

Edit: En peggle 2 Magical edition ook maar gescoord voor een prikkie;D
Heb je nog mazzel gehad, gisteravond had een vriend van mij opeens door dat de prijzen omhoog zijn gegaan van de aanbiedingen en stond PvZ er tussen voor $10 :)
Toch apart dat Blazblue Chronophantasma Extend wel in de US store staat, maar niet in de NL store.
En dat Gears of War Ultimate in de NL store 3 dagen later uitkomt (28 tegenover 25 Augustus)
Zou toch verwachten dat ze het digitale gedeelte anno 2015 wel gelijk door zouden trekken.

[ Voor 24% gewijzigd door justifire op 01-07-2015 15:12 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik heb een maandje Xbox Live nodig. Nu zie ik bij de 360 pack dat er een code bij zit: http://www.bol.com/nl/p/w...bf92970065bba51d000000411. Nu vraag ik me af werkt die Xbox Live code dan ook voor de Xbox One?

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:13
Meer mensen last van een trage Xbox One en 'loss of connection'? Het lukt mij niet om te verbinden met Xbox Live.

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12 18:15
Yonix schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 21:26:
Meer mensen last van een trage Xbox One en 'loss of connection'? Het lukt mij niet om te verbinden met Xbox Live.
Jup, lijkt wel of alles down is.
Party's vliegen er ook uit, en vrienden van mij kunnen niet eens inloggen.
Korte blik op Twitter vertelt dat het niet alleen Nederland is.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:13
DutchCrownNL schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 21:28:
[...]

Jup, lijkt wel of alles down is.
Party's vliegen er ook uit, en vrienden van mij kunnen niet eens inloggen.
Korte blik op Twitter vertelt dat het niet alleen Nederland is.
Nice. ;(

Enig idee of ik wel gewoon Arkham Knight kan spelen en of de saved games lokaal worden opgeslagen? Ik heb geen zin om stukken opnieuw te moeten spelen, omdat alles via de cloud moet - die nu niet beschikbaar is.

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-12 21:00

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Lijkt weer te werken.

Edit: laat maar.

http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status

[ Voor 62% gewijzigd door Miesjh op 01-07-2015 21:50 ]

Xbox Live: Miesjh NL

• DutchCrownNL
Yonix schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 21:34:
[...]

Nice. ;(

Enig idee of ik wel gewoon Arkham Knight kan spelen en of de saved games lokaal worden opgeslagen? Ik heb geen zin om stukken opnieuw te moeten spelen, omdat alles via de cloud moet - die nu niet beschikbaar is.
Geen idee, zou zeggen blijf waar je bent.
Zelf zit ik nog in Destiny, en kan daar alles doen. Maar een party oid opstarten, nee dat is allemaal down.

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-12 22:42

Mikayu

.srt

Gelukkig nergens last van met spelen van Witcher 3. Ga me daarmee echt nog wel vermaken tot Halo 5.

Wel had ik vanmiddag nog geen update voor de nieuwe games on gold

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:06

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Hmm kom ook nog steeds niet aangemeld. Fuckk.. Net ff fifa gaan doen..

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Heb een Gears of War: Ultimate Edition topic gemaakt.
mowa in "[Xbox One,PC] Gears of War: Ultimate Edition"

iRacing Profiel

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
Wellicht mijn schuld dat Live problemen geeft. Had binnen anderhalf uur AC gedownload. Meer dan 20 gieg binnen anderhalf uur! :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• DutchCrownNL
Lekker Ventje schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 23:10:
Wellicht mijn schuld dat Live problemen geeft. Had binnen anderhalf uur AC gedownload. Meer dan 20 gieg binnen anderhalf uur! :)
Lol, dat gaat hier binnen een half uurtje, als het al niet eerder is :P

• Mikayu

Mikayu

.srt

Na 5 minuten was ie speelklaar bij mij. Had alleen al een andere game gestart, dus van het weekend maar even kijken
ronwiel schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 21:22:
Ik heb een maandje Xbox Live nodig. Nu zie ik bij de 360 pack dat er een code bij zit: http://www.bol.com/nl/p/w...bf92970065bba51d000000411. Nu vraag ik me af werkt die Xbox Live code dan ook voor de Xbox One?
Ja want XBL is een code die aan je account gekoppeld wordt, niet aan je device. Zou ook raar zijn dat je nog een 360 hebt voor bijvoorbeeld Burnout Paradise online en met datzelfde account niet op een One BF4 mag spelen ofzo.

/edit: deze maand geen Games with Gold voor mij; vind beide games op de One niet interessant om te spelen en een 360 heb ik niet meer. PvZ voor de 360 zal dan misschien ooit wel backwards compatible worden maar dan zit je tzt helemaal met een oud spel op je One.

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 02-07-2015 07:33 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Hmm:
Xbox chief Phil Spencer says 'we need to do better in Europe'

After a Sony executive recently made a bold statement about PlayStation's dominance in Europe, Xbox head honcho, Phil Spencer, has acknowledged the struggle Microsoft's console has had in the region in a new interview.

After an excellent showing at E3 and with Gamescom just around the corner, Xbox seems to be in a pretty good place right now. Exciting features and some quality games are headed the way of Xbox One owners worldwide. But, there's still some work to be done in Europe.

Spencer was speaking in an interview with industry magazine, EDGE:
"We need to do better in Europe. "When I look globally, mainland Europe is definitely an area we want to focus on."

"I'm excited about going to Gamescom at the beginning of August, having another press show where we're able to show games that we didn't show [at E3]. So you're going to see brand new games, as well as obviously some repeats, but you're going to see Scalebound, Crackdown, Quantum Break from my friends at Remedy. From a product standpoint, I like where we are. I think the team's doing a great job with the games and building a platform for gamers."

If Microsoft is gunning to capture the hearts of console gamers in Europe, Gamescom is as good a place as any to start. Sony isn't holding a press conference there, deciding to shun the world's largest games show (one that attracts over 300,000 visitors a year) to instead host a briefing in October at Paris Games Week. That leaves the floor wide open for Spencer and the Xbox team to really blow the doors off it.

Not all of Europe conforms to the Sony dominance. The UK, for example, still sees Sony as the market leader but there's still plenty of love for the Xbox One. Microsoft has a big marketing presence for all its products, for one. The holiday season will be key, as ever, but with big titles like Rise of the Tomb Raider and Forza 6 exclusively available on Xbox One as well as huge cross-platform efforts like Fallout 4, there's an argument to be made that the best games really will be available on Xbox. This past holiday season saw good results in the U.S. and UK in particular where significant price cuts were made to the console.

The interview also talks a little about the unified store, Xbox on Windows 10 PCs, thoughts on HoloLens and more. You can check out some of it at the link below. Gamescom is shaping up to be a pretty special event for Xbox fans and we'll be live from Cologne on August 4 to bring you absolutely everything you need to know.
Tijd voor reactiegif na lezen titel:
Afbeeldingslocatie: http://i.giphy.com/5xtDarmwsuR9sDRObyU.gif

Hele interview http://www.gamesradar.com...-xbox-one-and-windows-10/

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Als ze nou eens gewoon beginnen met heel eenvoudig het loskoppelen van regio en taal...
Maar dan kunnen ze uiteraard niet meer het kut excuus van localistie gebruiken....

[ Voor 32% gewijzigd door Bokkie op 02-07-2015 10:05 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Bokkie schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 10:04:
Als ze nou eens gewoon beginnen met heel eenvoudig het loskoppelen van regio en taal...
Maar dan kunnen ze uiteraard niet meer het kut excuus van localistie gebruiken....
Het zal me niet verbazen als dat bij het nieuwe dashboard wel kan. Ik verwacht ook een dashboard demo in de presentatie en andere dingen waar ze nu wat meer tijd voor hebben.

Maar ze erkennen het probleem nu al een tijdje, ze doen er alleen zo weinig aan en dat is jammer. De locale Microsofts hebben toch teveel te zeggen imo. MS NL focussed eigenlijk alleen op Windows en Office. Azure, Xbox, Windows Phone en andere items komen maar sporadisch aan bod en eigenlijk alleen als het initiatief van elders komt.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 19:51

DeMoN

Pastafari

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8a4KcTt.gif

Eindelijk.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Inkoopaktie/gamescom-kaartjes ?

Tja, ondanks dit artikel, blijf ik sceptisch. Al enige jaren roept men dat het nu echt heel gaaf gaat worden maar de doorloopsnelheid van changes/patches/updates vind ik wel enigszins van een laag niveau, zeker voor non-English spelers.

Mijn One? Die gebruik ik nog dagelijks en, waarschijnlijk door mijn interesse, koop ik niet meer dan 3 of 4 games per jaar; ik besteed veel tijd aan iets als Forza i.p.v. elke maand een volgende zogenaamde blockbuster te moeten kopen.

Ach commercieel praatje dat EU ook belangrijk is, natuurlijk geef je op zo'n vraagstelling zo'n antwoord. Eerst zien, dan geloven. Ze kunnen nu wel gigantisch ketsen op de GC, Sony die 'via anderen' wel aanwezig is, maar niet zelf, daar moeten ze enorm gebruik van maken. True, Sony heeft maar weing line-up klaar staan voor 2015 (alles was bijna 2016), MS heeft al direct 4 games klaarliggen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-12 15:00
Wat zou Microsoft beter moeten doen in Europa? (behalve de taalinstelling dan) Alle games die zijn aangekondigd worden wereldwijd gereleased over het algemeen en daar gaat het meestal toch om.

Ik ben erg tevreden met de XO, nu ze underdog zijn komen er dingen die er waarschijnlijk niet zo snel gekomen waren (backwards compatibility, games with gold) als ze een flinke voorsprong hadden gehad.

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
justifire schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:05:
Toch apart dat Blazblue Chronophantasma Extend wel in de US store staat, maar niet in de NL store.
En dat Gears of War Ultimate in de NL store 3 dagen later uitkomt (28 tegenover 25 Augustus)
Zou toch verwachten dat ze het digitale gedeelte anno 2015 wel gelijk door zouden trekken.
Dit heeft een culturele achtergrond. IGN heeft hier volgens mij wel eens een blog over geschreven. Komt er op neer dat in US meer producten verkocht worden na het weekend dan waar in europe we dat lieer voor het weekend doen. En nee, dat komt niet door het overduidelijke feit van beschikbaarheid. De release data worden gematched met de koopbehoefte van klant en niet andersom. Die mafkezen in de US kopen liever een vrijetijdsproduct op het moment dat ze dat niet kunnen nuttigen...

Raar maar waar. Ik kan alleen even geen link vinden en heb het nu te druk op mijn werk om even lekker te gaan zoeken.

Gamertag: YazNL

wes- schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:11:
[...]

Wat zou Microsoft beter moeten doen in Europa? (behalve de taalinstelling dan) Alle games die zijn aangekondigd worden wereldwijd gereleased over het algemeen en daar gaat het meestal toch om.

Ik ben erg tevreden met de XO, nu ze underdog zijn komen er dingen die er waarschijnlijk niet zo snel gekomen waren (backwards compatibility, games with gold) als ze een flinke voorsprong hadden gehad.
Zomaar een paar dingen: Uitstellen vanwege localisatie om vervolgens alleen tekstuele taal te zien. Nu nog steeds geen NL spraakherkenning (en andere grote talen nog steeds in beta). Veel acties die aan ons de neus voorbij gaan. Vrijwel geen reclame. Geen prijsverlaging. Geen nieuwe NL-apps sinds de lancering. Geen extra diensten (bv van kabelaars). En zo nog meer.

Feit blijft gewoon dat ze het hier in NL keihard laten liggen. Begrijp me niet verkeerd, hij draait qua features en gemak nog steeds rondjes om de PS4, maar er is gewoon weinig progressie op lokaal niveau. Waarom is er nog geen NOS app. Of HBO/Kijk/NPO/Sport1/etc. Het lijkt me sterk dat die straks met de lancering van Win10 wel ineens gaan komen.

En als je dan wel een keer reclame ziet, dan is dat meteen vanwege een release van een game (en vanuit die publisher), niet vanuit MS. Ook Mediamarkt adverteert nu met de Lumia 640, niet MS zelf. Ze steken zelf geen poot uit hier in NL en dat blijft gewoon jammer. Dan vind ik het niet raar dat ze zoveel missen.
Een goede manier zou al zijn om enkele evenementen te sponsoren of wat meer in de sport te duiken. Ik zie ze wel op de Lotus in de F1 staan, maar dat mag ook wel een tandje omhoog.

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 02-07-2015 11:34 ]

To little too late :z
Hebben bij de release gewoon te veel laten liggen en dat hebben ze daarna ook niet opgepakt.
Wat Bokkie al zegt, begin met taal en regio te scheiden in instellingen, dit is zo simpel en echt het eerste wat moet gebeuren voordat ze allerlei campagnes gaan beginnen.
Bedoel wat heb je als Nederlander (en met ons nog vele andere europeanen) nu aan Kinect als je geen zin hebt in engelse menus / spraak ?
Kijk ook eens naar de maandelijkse aanbiedingen in de US, daar zie je in EU amper iets van terug.
Prijsverlagingen, acties en extra games hebben ze daar al jaren terwijl dat nu pas begint door te sijpelen naar europa.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Chrosser
  • Registratie: September 2008

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Een deel van het probleem zit hem (voor de mainstream reclame kijkers ofzo) gewoon in het feit dat de Sony krachtiger is, daardoor ook de PS4 hebben gekocht omdat vriendjes dat ook veelal om die reden hebben gedaan. Ondanks dat in de praktijk de verschillen reuze meevallen is dit wel een beeld dat blijft rondhangen.

Daarbij wordt terecht opgemerkt dat Xbox te weinig in het nieuws komt in Nederland. En als dat al zo is, dan alleen vanwege een game. Het is raar dat de Xbox vrij veel multifunctionele eigenschappen bezit die de concurrent niet heeft, maar dit nooit zo uit in reclames. Het tv kijk gedeelte werkt hier dan ook weer niet, taal instellingen, etc etc

Aan de andere kant denk ik dat het gamers publiek (doelgroep focus) uit pakweg 9 tot 35 jarigen bestaan. de categorie van 9 t/m 22 zal denk ik ook weinig interesse hebben in de functies buiten het gamen om. Die spelen meestal op een monitor of tv op hun eigen kamer en kunnen ook zonder de Xbox gewoon tv kijken.

De 22 t/m 35 jarigen wonen natuurlijk veelal op zich zelf en zullen de xbox meer in de woonkamer gebruiken. Echter zolang dit niet als volledige settopbox gebruikt kan worden, met bijvoorbeeld een volwaardige afstandsbediening zie ik die producten gewoon naast elkaar bestaan ipv. integratie naar 1 product.

Ik volg op twitter Major Nelson en ook bijv IGN amerika / Gamestop. Als ik zie wat daar voor inruil acties zijn (150 euro korting op nieuwe console bij inleveren van de oude generatie) Acties waarbij Xbox met game voor 299 over de toonbank gaan. Games in shops voor 30 of 40 dollar of 50% acties voor een korte periode op vrij nieuwe games. dat vind ik dan ook niet gek dat microsoft daar marktleider is. Als ze dat nu ook op een zelfde manier uitrolde naar Europa en daar ook vaste communicatiekanalen gebruikten dan was Xbox ondanks een slechtere start het hier veel beter gaan doen.

[ Voor 18% gewijzigd door Chrosser op 02-07-2015 11:58 ]

Yaz schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:25:
[...]

Dit heeft een culturele achtergrond. IGN heeft hier volgens mij wel eens een blog over geschreven. Komt er op neer dat in US meer producten verkocht worden na het weekend dan waar in europe we dat lieer voor het weekend doen. En nee, dat komt niet door het overduidelijke feit van beschikbaarheid. De release data worden gematched met de koopbehoefte van klant en niet andersom. Die mafkezen in de US kopen liever een vrijetijdsproduct op het moment dat ze dat niet kunnen nuttigen...

Raar maar waar. Ik kan alleen even geen link vinden en heb het nu te druk op mijn werk om even lekker te gaan zoeken.
Oke, apart verhaal :)
Heb dat nooit zo goed begrepen, hoe eerder een game uitkomt des te beter in mijn optiek.
Als een game beschikbaar is op dinsdag kan ik hem ook in het weekeind spelen / aanschaffen mocht ik doordeweeks geen tijd hebben.
Chrosser schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:55:
Ik volg op twitter Major Nelson en ook bijv IGN amerika / Gamestop. Als ik zie wat daar voor inruil acties zijn (150 euro korting op nieuwe console bij inleveren van de oude generatie) Acties waarbij Xbox met game voor 299 over de toonbank gaan. Games in shops voor 30 of 40 dollar of 50% acties voor een korte periode op vrij nieuwe games. dat vind ik dan ook niet gek dat microsoft daar marktleider is. Als ze dat nu ook op een zelfde manier uitrolde naar Europa en daar ook vaste communicatiekanalen gebruikten dan was Xbox ondanks een slechtere start het hier veel beter gaan doen.
Dit dus ^

[ Voor 26% gewijzigd door justifire op 02-07-2015 12:02 ]

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-12 11:25
Het probleem ligt niet aan Microsoft maar aan Nederland. Met een afzetmarkt van 17 miljoen inwoners is Nederland te klein en niet interessant, niet alleen voor Microsoft maar ook voor Apple, Samsung etc. Ga maar naar Duitsland of the UK, daar zie genoeg reclame van Microsoft of andere grotere bedrijven.

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-12 16:53
Zijn er hier toevallig nog meer gamers die sinds gisteravond geen verbinding kunnen maken met Live? Gisterochtend lukte het nog, maar sinds de avond geen verbinding met met Live meer mogelijk helaas.. Heb m'n internetverbinding al nagelopen en daar ligt het niet aan...
DeLyon schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 12:13:
Zijn er hier toevallig nog meer gamers die sinds gisteravond geen verbinding kunnen maken met Live? Gisterochtend lukte het nog, maar sinds de avond geen verbinding met met Live meer mogelijk helaas.. Heb m'n internetverbinding al nagelopen en daar ligt het niet aan...
Live had sinds gisteravond ook issues, geen idee of dit nu al is opgelost.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

DeLyon schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 12:13:
Zijn er hier toevallig nog meer gamers die sinds gisteravond geen verbinding kunnen maken met Live?
DutchCrownNL in "[XBO] Xbox One - Deel 4"
http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status

Er zou geen probleem (meer) moeten zijn; neemt onverwijld niet weg of je 5 minuten geleden, tijdens het posten, nog hebt geprobeerd om je console aan te zetten?

• DeLyon
MAX3400 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 12:20:
[...]

DutchCrownNL in "[XBO] Xbox One - Deel 4"
http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status

Er zou geen probleem (meer) moeten zijn; neemt onverwijld niet weg of je 5 minuten geleden, tijdens het posten, nog hebt geprobeerd om je console aan te zetten?
Ah, overheen gelezen. Bedankt voor de reply. Vanochtend voor het laatst getest en nu (helaas) op het werk. Cloud saving van de One kan ook zn nadelen hebben merkte ik hierdoor.. Geen games meer te spelen zolang je niet op Live kunt.
DeLyon schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 13:05:
[...]

Ah, overheen gelezen. Bedankt voor de reply. Vanochtend voor het laatst getest en nu (helaas) op het werk. Cloud saving van de One kan ook zn nadelen hebben merkte ik hierdoor.. Geen games meer te spelen zolang je niet op Live kunt.
Ligt eraan welke spellen; Forza & GTA hebben ook gewoon een offline save-game. Ik kan ze spelen zonder internet en dan de campaign/career doen.

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
MAX3400 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 13:09:
[...]

Ligt eraan welke spellen; Forza & GTA hebben ook gewoon een offline save-game. Ik kan ze spelen zonder internet en dan de campaign/career doen.
Dat heeft elk spel. Zit gewoon ingebakken in het systeem. Wat kan is dat je een nieuwe doos hebt waarop je het spel speelt maar de save niet kan downloaden omdat je geen internet hebt. Of dat je het spel eerder verwijderd hebt waardoor je de locale cache niet meer hebt.. of je hebt gewoon de locale cache verwijderd..

Redenen te over.. Maar normaal gesproken is je locale save altijd beschikbaar ongeacht welk spel je speelt.

Gamertag: YazNL

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:06
Xepos schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 12:12:
Het probleem ligt niet aan Microsoft maar aan Nederland. Met een afzetmarkt van 17 miljoen inwoners is Nederland te klein en niet interessant, niet alleen voor Microsoft maar ook voor Apple, Samsung etc. Ga maar naar Duitsland of the UK, daar zie genoeg reclame van Microsoft of andere grotere bedrijven.
Microsoft heeft het over héél Europa. Als Nederland zo'n kleine rol zou spelen zoals je zegt (en dat betwist ik verder niet) dan hadden ze ook dit artikel niet hoeven schrijven.

Ik heb ook het idee dat Amerikaanse bedrijven de landen in Europa niet als 'losse' landen zien maar gewoon Europa als geheel. En daar is, sowieso, wat in te verbeteren. Maar niet alleen door Microsoft.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Ereaser
[...]

Nog steeds geen xbox rewards in Nederland.
Is een tijd geleden al wel uitgebreid, maar Nederland had toen de boot gemist.
Ereaser schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 14:41:
[...]

Nog steeds geen xbox rewards in Nederland.
Is een tijd geleden al wel uitgebreid, maar Nederland had toen de boot gemist.
Heeft te maken met het NL gokbeleid; een spelletje valt onder behendigheids-regelgeving en kan als dusdanig niet zomaar worden gespeeld waarna je "real life" voordelen eraan overhoudt.

In-game rewards mogen wel; dus bijvoorbeeld 60 uur BF4 spelen en dan een gratis wapen krijgen. Maar niet 60 uur BF4 spelen en dan 1 week XboxLive krijgen.

• DeLyon
Yaz schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 13:49:
[...]

Dat heeft elk spel. Zit gewoon ingebakken in het systeem. Wat kan is dat je een nieuwe doos hebt waarop je het spel speelt maar de save niet kan downloaden omdat je geen internet hebt. Of dat je het spel eerder verwijderd hebt waardoor je de locale cache niet meer hebt.. of je hebt gewoon de locale cache verwijderd..

Redenen te over.. Maar normaal gesproken is je locale save altijd beschikbaar ongeacht welk spel je speelt.
Vreemd. In mijn geval gaat het overigens over mijn saves voor The Witcher 3. In de ochtend nog even gespeeld maar toen ik 's avonds wilde spelen geen Xbox Live verbinding en de melding in het menu van de game zelf dat mijn gegevens niet gesynct konden worden waardoor ik niet kon spelen. Wellicht heeft dat te maken gehad met het feit dat de sign in op m'n account ook problemen gaf, waardoor hij het account en de daaraan gekoppelde saves niet herkende. Enfin, vanavond maar eens proberen of alles weer naar behoren werkt.

• Ereaser
MAX3400 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 14:48:
[...]

Heeft te maken met het NL gokbeleid; een spelletje valt onder behendigheids-regelgeving en kan als dusdanig niet zomaar worden gespeeld waarna je "real life" voordelen eraan overhoudt.

In-game rewards mogen wel; dus bijvoorbeeld 60 uur BF4 spelen en dan een gratis wapen krijgen. Maar niet 60 uur BF4 spelen en dan 1 week XboxLive krijgen.
Ah jammer, wist niet dat het aan de wet ligt.

Dan moeten ze eigenlijk bepaalde rewards onbeschikbaar maken voor alleen Nederland en dat willen ze vast niet. Weet alleen niet of de rewards zoals x reward credits wanneer je x euro uitgeeft of x pre ordert wel of niet mag, aangezien dat toch het overgrote van de rewards is.

In ieder geval bedankt voor de toelichting!

• Lekker Ventje
DutchCrownNL schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 23:50:
[...]

Lol, dat gaat hier binnen een half uurtje, als het al niet eerder is :P
Kost me normaal 2 dagen.....

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Lekker Ventje
[...]

Schijnbaar is de XBO niet in heel Europa gereleased. Las in reacties op dat artikel dat de mensen in Slovenië enkel via grijze import een XBO kunnen kopen en ook een vals buitenlands adres op moeten geven bij de instellingen omdat het anders allemaal niet gaat zoals het hoort te gaan.

Erg jammer dat MS geen zak aan marketing doet. Leuk om Le Mans te sponsoren met Forza maar doe daar ook meer mee dan alleen spandoeken ophangen. Sony ligt mijlenver voor door alleen al de Champions League te sponsoren.
De XBO is gelijkwaardig aan de PS4 maar MS boeit het buiten de VS nauwelijks. Lijkt wel of ze de oude marketingafdeling van Philips overgenomen hebben....

• Mikayu

Mikayu

.srt

Kan erger. Zit nu plants vs zombies naar binnen te hengelen op de 360. Na 5 minuten 63% gedownload van de 83.73mb

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-12 19:29
Mikayu schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 17:51:
[...]

Kan erger. Zit nu plants vs zombies naar binnen te hengelen op de 360. Na 5 minuten 63% gedownload van de 83.73mb
Voor de grap ook eens binnengehaald om te testen en dat was hier klaar op exact 12 seconden.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

• Mikayu

Mikayu

.srt

Dan heb ik een pech dag vandaag. Tales from the Borderlands ep3 blijft ook rond 5mbit hangen

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 16:58:
[Erg jammer dat MS geen zak aan marketing doet. Leuk om Le Mans te sponsoren met Forza maar doe daar ook meer mee dan alleen spandoeken ophangen. Sony ligt mijlenver voor door alleen al de Champions League te sponsoren.
De XBO is gelijkwaardig aan de PS4 maar MS boeit het buiten de VS nauwelijks. Lijkt wel of ze de oude marketingafdeling van Philips overgenomen hebben....
Le Mans is een enorm evenement elk jaar. Als je doelgroep daar naar kijkt dan Sponsor je dat lijkt mij, niet meer dan logisch.

Sony verwacht dus kennelijk dat hun doelgroep voetbal kijkt. Ik doe dat verder niet dus had de reclame niet opgemerkt mijlen ver lijkt mij dan ook wel wat overdreven.

Ik kijk erg weinig tv maar zie voor mijn gevoel meer Xbox dan Playstation op de zenders die ik wel kijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Lekker Ventje schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 16:58:
[...]

Erg jammer dat MS geen zak aan marketing doet. Leuk om Le Mans te sponsoren met Forza maar doe daar ook meer mee dan alleen spandoeken ophangen. Sony ligt mijlenver voor door alleen al de Champions League te sponsoren.
Wat juist ficking ironisch is, fifa is de grote game als je voetbal wil spelen, wat zit daar niet in? Juist, de champions league :D

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 02-07-2015 23:45 ]

SinergyX schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 23:45:
[...]

Wat juist ficking ironisch is, fifa is de grote game als je voetbal wil spelen, wat zit daar niet in? Juist, de champions league :D
Waarschijnlijk omdat Blatter geen fan is van de PS4 :+

• luttyfrutty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:31

luttyfrutty

XBL: luttyfrutty

Ik zou even wachten met het kopen van games, want vanaf 7 juli zullen veel games weggaan voor een prikkie in de US store :*)

bron

[ Voor 8% gewijzigd door luttyfrutty op 03-07-2015 12:19 ]

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-12 22:48

Smoonshine

Feyenoord!!

MAX3400 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 07:24:
[...]

Waarschijnlijk omdat Blatter geen fan is van de PS4 :+
[wijsneusmodus]
En geen voorzitter van de UEFA is, maar van de FIFA was en dus niets te zeggen heeft over de Champions League ;)
[/wijsneusmodus]

uhm...

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:15
luttyfrutty schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 08:31:
Ik zou even wachten met het kopen van games, want vanaf 7 juli zullen veel games weggaan voor een prikkie in de US store :*)

[video]

bron
Hmm, tsja, ik ben benieuwd. Aangezien ze meestal in de store zwaar de hoofdprijs vragen, verwacht ik nou niet dat je op super koopjes uitkomt met sale up to 40% to 50%. Of je moet echt persé alles digitaal willen hebben, anders is Marktplaats net zo'n goede optie.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Verwijderd

Rossi46 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 12:49:
[...]

Hmm, tsja, ik ben benieuwd. Aangezien ze meestal in de store zwaar de hoofdprijs vragen, verwacht ik nou niet dat je op super koopjes uitkomt met sale up to 40% to 50%. Of je moet echt persé alles digitaal willen hebben, anders is Marktplaats net zo'n goede optie.
Als je gamesharet is hetwel vrij prima hoor.
2GB update voor preview.. eerste keer sinds een tijd dat het zo'n grote is :)

Edit, hebben dus meerdere, als je een update zou gemist hebben, doet hij een volledige OS download. Mijne staat nagenoeg dagelijks aan, raar dat ik er eentje zou hebben gemist.

[ Voor 53% gewijzigd door SinergyX op 03-07-2015 13:30 ]

• Ereaser
SinergyX schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 13:26:
2GB update voor preview.. eerste keer sinds een tijd dat het zo'n grote is :)

Edit, hebben dus meerdere, als je een update zou gemist hebben, doet hij een volledige OS download. Mijne staat nagenoeg dagelijks aan, raar dat ik er eentje zou hebben gemist.
Ik heb er afgelopen week wel 2 van ~276MB gehad, dus ik ga er vanuit dat ik hem dan niet gemist heb.
Idee had ik ook, misschien toch eentje gemist.

Windows 10 smartglass ziet er nu stuk anders uit, het is nu echt een kopie van je dashboard, geen idee of de 8.1 versie ook al zo is, maar bevalt me wel. Alleen raar dat je nu de Xbox app hebt en smartglass.

SinergyX schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 16:06:
Idee had ik ook, misschien toch eentje gemist.

Windows 10 smartglass ziet er nu stuk anders uit, het is nu echt een kopie van je dashboard, geen idee of de 8.1 versie ook al zo is, maar bevalt me wel. Alleen raar dat je nu de Xbox app hebt en smartglass.
Klopt, hij werkt prima.... het streamen is ook super

Cogitationis poenam nemo patitur

Bullet NL schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 16:19:
[...]

Klopt, hij werkt prima.... het streamen is ook super
Hier nog niet maar dat is een onhebbelijkheid van Hyper-V en USB-passthrough. Ach, nog een paar weken, dan staat mijn hele infra thuis op Windows 10 Pro en kan ik streamen dat het een lieve lust is.

Als ze nou ook meteen eind juli de Surface 4 aankondigen, kan die ook meteen in de pre-order.

Zag in Smartglass een timed achievement voorbij komen voor Prototype 2
Gaan ze nu echt alle ouwe koeien uit de sloot halen :?
Dat je een paar toppers remasteren kan ik nog inkomen maar Prototype 2 ?!

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 03-07-2015 17:17 ]

• Lekker Ventje
Donstil schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 21:32:
[...]

Le Mans is een enorm evenement elk jaar. Als je doelgroep daar naar kijkt dan Sponsor je dat lijkt mij, niet meer dan logisch.

Sony verwacht dus kennelijk dat hun doelgroep voetbal kijkt. Ik doe dat verder niet dus had de reclame niet opgemerkt mijlen ver lijkt mij dan ook wel wat overdreven.

Ik kijk erg weinig tv maar zie voor mijn gevoel meer Xbox dan Playstation op de zenders die ik wel kijk.
Ik kijk beiden maar zie bij de CL niet alleen de borden langs het veld maar ook de commercials rondom de wedstrijden en in de rust. Op zowel RTL als op Eurosport heb ik geen XBox commercials gezien. Misschien heb ik ze gemist maar het is gewoon een feit dat Sony veel meer aan marketing doet.
Hopelijk verandert het met de komst van Windows 10.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 18:05:
[...]

Ik kijk beiden maar zie bij de CL niet alleen de borden langs het veld maar ook de commercials rondom de wedstrijden en in de rust. Op zowel RTL als op Eurosport heb ik geen XBox commercials gezien. Misschien heb ik ze gemist maar het is gewoon een feit dat Sony veel meer aan marketing doet.
Hopelijk verandert het met de komst van Windows 10.
Het is een feit omdat jij meer reclames rond de PlayStation ziet?

Ik zie best wat Xbox reclames namelijk.

De PlayStation is zowat de enige tak van Sony die nog wel loopt (Maar geen winst maakt als ik het goed heb begrepen) dus ik zou de marketing budgetten van de twee wel eens naast elkaar willen zien. Dan pas kan je over feiten spreken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Lekker Ventje
Welke zenders kijk jij dan dat jij ze wel ziet? Van de Publieke Omroep kan ik me namelijk nauwelijks tot geen reclames herinneren.

Lekker Ventje schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 18:43:
Welke zenders kijk jij dan dat jij ze wel ziet? Van de Publieke Omroep kan ik me namelijk nauwelijks tot geen reclames herinneren.
Discovery, Eurosport, Comedy Central, National Geographic; daar kom ik regelmatig reclames tegen over games / consoles.

Is ook niet heel vreemd als je weet dat Euro/Disco de rechten heeft gekocht voor de Olympische Spelen de komende 4 edities voor bijna 2 miljard Euro; het is een redelijk groot & doordacht netwerk met uitzendingen in bijna elk land ter wereld.

[ Voor 25% gewijzigd door MAX3400 op 03-07-2015 18:51 ]

• Lekker Ventje
Dan zal dat de reden zijn. Ik kijk die zenders wel maar alleen specifiek voor een programma.

• Schweino
  • Laatst online: 19-12 23:22
Is het iemand van jullie gelukt uit de Braziliaanse store iets te kopen? Ik krijg mijn creditcard niet gekoppeld aan de Braziliaanse store (andere landen zijn geen probleem) en online een Brazilliaanse gift card kopen lijkt ook een hele uitdaging te zijn (op de Brazilliaanse sites moet je een CPF code invoeren die alleen Brazilianen hebben).

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:14

nFo

Assassins creed Black flag even gecheckt, het eerste wat je doet op het eiland is in een toren klimmen en scannen en een vliegende muziek noot achtervolgen.
Kunnen ze bij Ubisoft niks anders verzinnen dan in torens klimmen, deed ik ookal na 5 minuten in Far Cry en Wachdogs man man man.

[ Voor 50% gewijzigd door nFo op 04-07-2015 01:36 ]

• Sagat
  • Laatst online: 24-12 10:12

Sagat

Is pappa x2!

Wilde net ac bf kopen via gwg, gewoon lui via mijn iphone, kon niet..? Geen kopen button, dacht even dat mijn gold verlopen was, maar die loopt nog tot 24 juli ofzo. Locale naar uk geswitched en toen kon het gelijk.... Blijft raar :?

10 second ninja DONE

• jpaarhuis
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-03-2024
Ik zag de vraag een paar keer voorbij komen hoe je streaming instelt en hoe dat precies werkt. Hier is een how-to die het duidelijk beschrijft:

http://www.xboxnederland....aar-je-windows-10-device/

Computers are not intelligent, they just do what you say...

jpaarhuis schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 12:32:
Ik zag de vraag een paar keer voorbij komen hoe je streaming instelt en hoe dat precies werkt. Hier is een how-to die het duidelijk beschrijft:

Grappig dat streaming alleen voor Insiders/Previews is en dat blijkbaar niemand dus leest wat ze moeten doen.

Hint; zet je console in Always On want dan kan je 'm ook aanzetten vanaf je Windows 10 device.

jpaarhuis schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 12:32:

Filmpjes van Nelson leggen dat al aardig goed uit, andersom, dààr zit de uitdaging :P

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
Heb het streamen net geprobeert op icm met mijn laptop en ik moet zeggen het werkt goed.
De eerste 5 min had ik last van wat haperingen, maar daarna werkte het vlekkeloos.

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:14

nFo

Microsoft might be interested in buying AMD, according to source

http://www.kitguru.net/co...ced-micro-devices-source/

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Rossi46 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 12:49:
[...]

Dit. Vind de stores heel duur. Uit gemak koop ik wel eens wat, maar fysiek is sowieso al chiller omdat je dan ook nog e.v.t. games kunt ruilen (zo heb ik eens FC4 voor Destiny en daarna Destiny voor Halo MCC geruild) als het je niet bevalt of wat nieuws wil.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-12 13:11

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Sagat schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 09:25:
Wilde net ac bf kopen via gwg, gewoon lui via mijn iphone, kon niet..? Geen kopen button, dacht even dat mijn gold verlopen was, maar die loopt nog tot 24 juli ofzo. Locale naar uk geswitched en toen kon het gelijk.... Blijft raar :?
Proveer eens 'view desktop mode' in Safari of Chrome. Had het hier ook op mijn Note2 middels mobile view.

Xbox Live ID:Notna8310

ThomasXIV schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 18:13:
[...]

Dit. Vind de stores heel duur. Uit gemak koop ik wel eens wat, maar fysiek is sowieso al chiller omdat je dan ook nog e.v.t. games kunt ruilen (zo heb ik eens FC4 voor Destiny en daarna Destiny voor Halo MCC geruild) als het je niet bevalt of wat nieuws wil.
Ik ben precies andersom; vroeger wilde ik nog wel dingen fysiek kopen maar het verschil tussen retail & download is amper aanwezig (stunts of beperkte voorraden daargelaten) in prijs. Verder is het pre-loaden echt superfijn; als je een disc in je One stopt, mag je alsnog 5 tot 30 minuten wachten tot je kan gaan gamen. Gelukkig woon ik in een relatief grote stad maar heb echt geen zin meer om eerst de stad in te gaan om ergens een pre-order te reserveren, dan hopen dat ze op release-day op tijd open gaan, terug naar huis etc.

Ik kan gelukkig in niemands portomonnee kijken maar ik werk liever 2 uur extra voor mijn baas in de tijd dat het zou kosten om bovenstaande allemaal te doen; het verschil in prijs tussen regular release en Premium/Ultimate release is voor mij dan meteen genivelleerd en kan ik dus kopen wat ik wil.

Disclaimer: ik koop hoogstens 3 retail-games per jaar dus dan heb ik sowieso al geen hoge kosten aan games.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:15
Tsja, ieder z'n opvatting en gewoontes. Ik doe sowieso nooit meer aan pre-orderen, na de mislukte ervaringen met AC Unity en zéker pCARS. Eerst maar even afwachten of de game doet wat ze beloven. Verder vind ik ook de hoesjes stiekem nog steeds wel tof :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Lekker Ventje
nFo schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 17:42:
Microsoft might be interested in buying AMD, according to source

http://www.kitguru.net/co...ced-micro-devices-source/
Zal Sony niet blij mee zijn. Maar voor de XBox en Games for Windows kan het goed uitpakken. Krijgen Intel en nVidia misschien ook weer eens concurrentie.

luttyfrutty in "[XBO] Xbox One - Deel 4" ?

Trouwens, ben ik de enige of zijn er meer mensen met Windows 10 dat als je in de Xbox App op Store klikt, dat je automatisch wordt doorgelinkt naar de algemene Store van Windows 10 en niet specifiek voor games voor de One?

• Sagat
  • Laatst online: 24-12 10:12

Sagat

Is pappa x2!

Notna schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 18:22:
[...]

Proveer eens 'view desktop mode' in Safari of Chrome. Had het hier ook op mijn Note2 middels mobile view.
Ik gebruik safari en dt mode, links onderin kan je het land kiezen, op nl geen button, op uk wel, dus met gelijke settings. Gezien mijn xbl afloopt kan ik het volgende maand niet testen

10 second ninja DONE

Dying Light maar weer eens opstarten :)
Afbeeldingslocatie: http://assets.vg247.com/current//2015/07/dying_light_summer_events-804x1152.jpg

[ Voor 200% gewijzigd door justifire op 05-07-2015 10:03 ]

MAX3400 schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 21:53:
[...]

luttyfrutty in "[XBO] Xbox One - Deel 4" ?

Trouwens, ben ik de enige of zijn er meer mensen met Windows 10 dat als je in de Xbox App op Store klikt, dat je automatisch wordt doorgelinkt naar de algemene Store van Windows 10 en niet specifiek voor games voor de One?
Yup, er lijkt met het doorlinken iets fout te gaan, zal wel een nieuwe versie van komen ;)

• Mikayu

Mikayu

.srt

Gisteren tales from the Borderlands gespeeld. Erg veel performance issues (met name ep3) en achievement meldingen elke keer door keuzes heen.. Lekker over nagedacht en vooral getest

Geld terug zit er ook niet in denk. Heb wel met PayPal betaald, die hadden toch een soort van garantie?
Mikayu schreef op zondag 05 juli 2015 @ 11:33:
Gisteren tales from the Borderlands gespeeld. Erg veel performance issues (met name ep3) en achievement meldingen elke keer door keuzes heen.. Lekker over nagedacht en vooral getest

Geld terug zit er ook niet in denk. Heb wel met PayPal betaald, die hadden toch een soort van garantie?
Ik heb FH2 in de NL-store gekocht van Microsoft. Daar had ik spijt van want andere goodies dan in de USA. Goede online-chat gehad met iemand van Microsoft en het "geld" is toen teruggestort op mijn rekening (XBL Credits) voor mijn NL-account. Hier moet ik dus wel bij opmerken dat ik de game al had betaald, gedownload (pre-load) maar nog niet had gespeeld.

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 05-07-2015 11:40 ]

• DvMaasakker
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-12 08:12
Beste allemaal,

Naast het feit dat ik wel van een spelletje op de Xbox One houd, houd mijn broertje er velen malen meer van.
Hij is dusdanig veel aan het spelen, en ook best goed in zijn Call Of Duty dat hij aan het kijken is naar customized controllers.
Nu zijn we uitgekomen op de Scuf controller van: https://eu.scufgaming.com/
Heeft er iemand ervaring met het bestellen via deze site?
Ik kan namelijk zo geen specifieke nederlandse ervaringen vinden omtrent het bestellen van een customized controller via deze site.
DvMaasakker schreef op zondag 05 juli 2015 @ 17:03:
Beste allemaal,

Naast het feit dat ik wel van een spelletje op de Xbox One houd, houd mijn broertje er velen malen meer van.
Hij is dusdanig veel aan het spelen, en ook best goed in zijn Call Of Duty dat hij aan het kijken is naar customized controllers.
Ik kan namelijk zo geen specifieke nederlandse ervaringen vinden omtrent het bestellen van een customized controller via deze site.
Wacht anders op de Elite Controller van Microsoft zelf?

Verwijderd

DvMaasakker schreef op zondag 05 juli 2015 @ 17:03:
Beste allemaal,

Ik heb ervaring. Mijn review:

Duurt lang
Is duur
Slechte klantenservice
Producten ondeugdelijk

In andere woorden: een verstandig mens wacht op de officiële MS pro controller.
Of anders eens op de MLG fora kijken naar ervaringen.
Zitten spelers tussen die grof geld verdienen met wedstrijden dus die weten echt wel wat het beste is :)
http://gamebattles.majorleaguegaming.com/forums

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
En flink wat sponsoring of gratis controllers doet mij ook van alles vertellen!

Tevens heb voor 30e de stereo headset van microsoft van amazon.de binnen, weergaloos stukje prijs kwaliteit!!

Nog iets je kan dus wel met een gast in dezelfde party chatten, Hij heeft geen aparte account nodig!! Gewoon als guest aanmelden onder je eigen gamertag..

• DvMaasakker
Martinspire schreef op zondag 05 juli 2015 @ 17:39:
[...]

Wacht anders op de Elite Controller van Microsoft zelf?
Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2015 @ 17:39:
[...]

Ik heb ervaring. Mijn review:

Duurt lang
Is duur
Slechte klantenservice
Producten ondeugdelijk

In andere woorden: een verstandig mens wacht op de officiële MS pro controller.
Dit had ik hem inderdaad ook al meerdere malen verteld. Heb hem aangeraden om hier eens goed naar te kijken, omdat het ook qua garantie en eventuele problemen die optreden een stuk makkelijker is.
Zo op het eerste gezicht zijn beide producten ook nagenoeg gelijk, enkel de flippertjes op de achterzijde van de controller staan onder een andere hoek.
De grip lijkt me zowiezo al fijner (letterlijk en figuurlijk :+ )Afbeeldingslocatie: http://static1.gamespot.com/uploads/original/1179/11799911/2886358-controller7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://rack.0.mshcdn.com/media/ZgkyMDE1LzA2LzE3L2Q1L3hib3hvbmVlbGl0LmJjZTUwLmpwZwpwCXRodW1iCTk1MHg1MzQjCmUJanBn/c711e213/9a0/xbox-one-elite-controller.jpg

• DvMaasakker
justifire schreef op maandag 06 juli 2015 @ 08:05:
Zo op het eerste gezicht zijn beide producten ook nagenoeg gelijk, enkel de flippertjes op de achterzijde van de controller staan onder een andere hoek.
De grip lijkt me zowiezo al fijner (letterlijk en figuurlijk :+ )[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben het persoonlijk ook volledig met jullie eens. Functioneel had ie in eerste instantie niet in de gaten dat het er wel heel erg op lijkt. Daarnaast had ie wat custom zaken aangepast van de thumbstick, maar die zitten hier ook bij. Hij is aardig over stag nu en de zelf te kiezen looks neemt ie voor lief.
^^ got it pre-ordered...

Man man man, wat een baggerweekend weer met XBL. Of het ligt aan mij maar sign-in duurde langer dan normaal, updates op Smartglass liepen minuten achter (bericht-notificaties).

Anyway, sale-week begint morgen; dat wordt de hele dag F5'en indien er daily/hourly specials bijzitten.

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
MAX3400 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:31:
^^ got it pre-ordered...

Man man man, wat een baggerweekend weer met XBL. Of het ligt aan mij maar sign-in duurde langer dan normaal, updates op Smartglass liepen minuten achter (bericht-notificaties).

Anyway, sale-week begint morgen; dat wordt de hele dag F5'en indien er daily/hourly specials bijzitten.
Nope, nergens last van gehad met XBL afgelopen weekend. Maar ik heb dan ook geen smartglass gebruikt.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Smartglass werkte wel, maar de XBO app op Win10 helemaal niet, verder weinig problemen gehad.

SinergyX schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:05:
Smartglass werkte wel, maar de XBO app op Win10 helemaal niet, verder weinig problemen gehad.
Zowel Smartglas app op Android, de XBOX app op WIN10 en Xbox Live hebben hier het hele weekend normaal gewerkt.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 19:51

DeMoN

Pastafari

Assassins Creed Black flag gister uurtje gespeeld. Is m'n eerste Assassins.. dus ik ben wel positief verrast. Snap wel dat als je alle delen al eerder hebt gespeeld dit misschien wat uitgemolken overkomt. Vind het tot nu toe ook een verrassend mooie game, grafisch gezien!

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Pagina: 1 ... 22 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace