• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Bokkie schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 09:55:
[...]

Trouwens, ook al heb je GoW3 al op disk, zou ik hem toch digitaal gratis downloaden, heb je straks met backward compatibility tenminste de disk niet meer nodig :)
True, en mijn xbox maakt altijd een takke herrie als ik voor het eerst in het Gears 3 menu kom bij het opstarten :P
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 11:07:
[...]

Dat niet. Maar bij een titel waarbij ik de hoofdmoot minder leuk vind ga ik het niet doen. :)

Een game moet wel tof zijn wil ik hem kopen als er onhaalbare cheevos inzitten. MP van AC en Tomb Raider begin ik niet eens aan. Toch wel de spellen gekocht en gespeeld. Dat zou ik dus niet doen als de SP matig is icm een beroerde MP.

Kijk maar eens in mijn gameslijst. Ik haal lang niet alles 100% (wel veel ;) ).
Je staat in ieder geval wel continue boven aan de 30 dagen leaderboard ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Ereaser op 26-06-2015 11:38 ]

uchiha tijntje schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 11:36:
[...]

Ik sluit me aan bij het verhaal van Exactor. :) En ik dacht dat je wel wist dat ik niet zoveel geef om hoeveel tijd het kost, als het maar leuk is. :P
Ik zie je nog steeds geen Batman spelen }:|
Spreekt de gameplay je dan gewoon niet aan ?
Kan me niet voor stellen dat jij zo'n dikke game laat liggen :?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

Bullet NL schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 11:22:
...

Bovendien is mijn ego al groot genoeg, ik hoef dat dus niet te compenseren met een zekere drang naar veel achievements.
Beetje een rare reactie. Beetje e-peenen met andere achievementhunters is wel leuk maar ik haal die dingen vooral voor mijn eigen drang om spellen te completen. Dus voor de fun.

Muv Nutjisu. Dat is gewoon een brak spel. Die ik alleen gekocht heb voor een easy 1000gs :)

Verwijderd

Yaz schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 11:18:
[...]

Ik heb al die andere batman games ook gespeeld dus ik denk dat ik wel een beetje weet wat ik moet verwachten. Maar het viel me op dat het nu zo anders gaat. Wat ik zei, ik heb al het een en ander gevonden maar of de quests worden nu anders weer gegeven of, vanwege de setting, is er gewoon minder "normale" criminaliteit te vinden.

Ik heb al wet veel rond geglided, ook al wat Nigma dingen gewoon evenals AR maar ik mis de "There is a report of a body ...." en zo.. Maar misschien moet ik gewoon nog meer gaan rondneuzelen.
Komt nog. Je wordt alleen minder aan het handje genomen. Je moet meer dan vroeger opletten wat de goons zeggen via je afluisterapparaatje.
justifire schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:13:
[...]

Ik zie je nog steeds geen Batman spelen }:|
Spreekt de gameplay je dan gewoon niet aan ?
Kan me niet voor stellen dat jij zo'n dikke game laat liggen :?
Ik heb Arkham Asylum met veel plezier gespeeld. Echt een hele goede super hero game. Alleen Arkham City heeft mij wel wat teleurgesteld. De indoor story line gedeeltes waren echt geweldig, maar de main wereld vond ik niet boeiend. Met name omdat het zo groot was. En volgens mij is Arkham Knight nog groter dan City.

En ik ben er ook gewoon niet zo goed in :) Ik wacht eigenlijk nog het meest op Life is Strange Episode 4. Dat spel heeft me tot nu toe echt gegrepen.
Bullet NL schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 11:22:
Achievements? Wat zijn dat? Ik speel games voor de fun.... liefst multiplayer.....

Bovendien is mijn ego al groot genoeg, ik hoef dat dus niet te compenseren met een zekere drang naar veel achievements.
Iedereen haalt zijn of haar fun uit verschillende dingen. Dus inderdaad een rare reactie.

En achievements zijn vaak gekoppeld aan het uitspelen van bijv. een game op de hardest difficulty. En dat is uitdaging en uitdaging is voor mij fun (behalve bij Batman :+ ). Een goed voorbeeld voor mij is Giana's Sisters, Twisted Dream. Een erg pittig spel en als je alles op het moeilijkste niveau haalt, heb je ook bijna alle achievements. Als je dan op trueachievements ziet dat je de 5e bent die 100% heeft vind ik dat wel grappig.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-12 20:16
uchiha tijntje schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 13:01:
[...]

Ik heb Arkham Asylum met veel plezier gespeeld. Echt een hele goede super hero game. Alleen Arkham City heeft mij wel wat teleurgesteld. De indoor story line gedeeltes waren echt geweldig, maar de main wereld vond ik niet boeiend. Met name omdat het zo groot was. En volgens mij is Arkham Knight nog groter dan City.

En ik ben er ook gewoon niet zo goed in :) Ik wacht eigenlijk nog het meest op Life is Strange Episode 4. Dat spel heeft me tot nu toe echt gegrepen.
Arkham knight is inderdaad groter maar het is voornamelijk verticaal groter.
Er is meer te doen, waar City leeg aan voelde is dit een volle stad met veel details (als je ze wil zien zie je ze en maakt dat de game stukken beter)

Misschien eens een twitch stream kijken waar iemand de stad aan het verkennen is.

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

uchiha tijntje schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 13:01:

Iedereen haalt zijn of haar fun uit verschillende dingen. Dus inderdaad een rare reactie.
Nee joh.... ik zat ff op een mobiel te werken, was de :+ >:) en ;) vergeten...
Iedereen moet lekker doen wat hij/zij zelf wil.... Ik ben alleen totaal niet me die punten bezig...
_/-\o_ :)F :)B

Cogitationis poenam nemo patitur

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Goedemiddag! Ik ben in de markt om mijn XBOX 360 te vervangen na 7 jaar. :D
Ik game niet zoveel meer de laatste jaren, maar nu mijn zoontje van 6 het gamen hard aan het oppakken is lijkt het me weer een mooi moment het weer op te pakken.

Ik twijfel (zoals velen met mij) enorm tussen PS4 en XBOXone, iedereen zegt wat anders. PS4 is sterker, iets ander game aanbod, maar XBOX live is veel beter dan het PSN en MS kan door zijn kapitaal meer exclusives regelen en misschien meer diensten ontwikkelen?

Ik heb geen super snelle verbinding thuis dus elke keer enorme patches downloaden zit ik ook niet op te wachten over een brak netwerk.

Choices choices. Kunnen jullie me helpen?

En ja ik snap dat ik hier waarschijnlijk te horen krijg XBOX one, maar waarom dan?

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:05
-TheNose- schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 14:01:
Ik game niet zoveel meer de laatste jaren, maar nu mijn zoontje van 6 het gamen hard aan het oppakken is lijkt het me weer een mooi moment het weer op te pakken.

Ik twijfel (zoals velen met mij) enorm tussen PS4 en XBOXone, iedereen zegt wat anders. PS4 is sterker, iets ander game aanbod, maar XBOX live is veel beter dan het PSN en MS kan door zijn kapitaal meer exclusives regelen en misschien meer diensten ontwikkelen?

Ik heb geen super snelle verbinding thuis dus elke keer enorme patches downloaden zit ik ook niet op te wachten over een brak netwerk.

En ja ik snap dat ik hier waarschijnlijk te horen krijg XBOX one, maar waarom dan?
De aangekondigde backwards compatibiity met xbox 360 zou wel een goede feature zijn. Kan je de oude 360 games ook op de one spelen :)

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-10 16:54

Kijk even naar de exclusives en welke je erg trekken. Als je hiermee nog geen keuze kan maken, kun je hier misschien iets mee:
Als er een bedrijf is die naar zijn klanten probeert te luisteren, is het imho MS wel.

Edit:
Misschien dat de controller je ook nog over de streep kan trekken. Ik vind persoonlijk de Xbox controller een stuk fijner dan de PS controller

[ Voor 6% gewijzigd door Soundless op 26-06-2015 14:14 ]

• Ereaser

Aangezien je zoontje van 6 er ook op zal spelen zou ik ook in de gaten houden wat het game aanbod voor de jongere kinderen is. Op de One zie je vrij veel indie games die geschikt zijn voor kinderen, weet niet precies hoe dat aanbod er bij playstation uit ziet.

Verwijderd

Bullet NL schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 13:36:
[...]

[...]

Nee joh.... ik zat ff op een mobiel te werken, was de :+ >:) en ;) vergeten...
Iedereen moet lekker doen wat hij/zij zelf wil.... Ik ben alleen totaal niet me die punten bezig...
_/-\o_ :)F :)B
Wat een emoticon al niet kan doen he. :)

Er wordt nog al eens gedaan als de ene console veel beter is dan de ander, dit is echt niet het geval... Het verschil zit hem in details. De komende games draaien allemaal op een gelijkwaardige resolutie en het aantal frames per sec ligt ook dicht bij elkaar. Een normaal mens ziet het verschil niet tussen een Multi-platform spel, tenzij ze naast elkaar worden graait. Laat je dus vooral niet inpakken dat de een veel krachtiger zou zijn de andere. In pure rekenkracht misschien wel, maar het blijkt dat we in de praktijk hier heel weinig van terug zien. (zeker bij de multi-platformgames).

Op het moment is Microsoft met de Xbox een enorme slag aan het maken, ze ontwikkelen de console echt door en met input van de userbase worden echt leuke maar ook vooral functionele "dingen" toegevoegd. Als konijn uit de hoge hoed heeft Microsoft Backwards compatibiliteit toegevoegd. Iets wat voor jou best een leuke toevoeging kan zijn omdat je een Xbox hebt begrijp ik. Games van de 369 kan je nu al, of in de toekomst gratis en voor niets op je Xbox One spelen.

Verder is het vooral een game smaak.... Microsoft heeft exclusieve game titels die staan als een huis. Games als Forza 6, Gears of War 4 beloven heel veel goeds. Wanneer je naar de eigen game titels krijg heb ik altijd het gevoel dat MS zich qua games iets meer op de game smaak uit het "westen" richt. Waarbij anderen hun roods niet kunnen negeren en ook typische games uit brengen met het oog op hun thuisbasis. Afijn dit is vooral een smaak verhaal, waarbij ik meteen erken dat niets zo persoonlijk is als smaak...

Je haalt met een Xbox One wel een gameconsole in huis die zijn hoofdtaak prima kan uitvoeren, als extra krijg je mooie functionaliteit in huis. Denk bijvoorbeeld aan de Xbox integratie met Windows 10. Het is straks mogelijk om games vanaf je Xbox te steamen naar een Windows 10 device.... Stel... je vrouw/vriendin wil even TV kijken, jij wil gamen... Je zet je Xbox aan, kruipt achter je laptop en je kan vanaf je Laptop op je Xbox spelen, Headset op en ze heeft geen last van jou en jij van haar ;)

Om op je Xbox Live verhaal terug te komen, dit werkt hier gewoon stabiel... De Xbox kan updates binnen halen terwijl hij in slaapstand staat... Wanneer jij dus een niet al te snelle verbinding hebt zou je de Xbox dus zo in kunnen stellen dat hij wanneer je ligt te slapen de updates moet downloaden of installeren. Zodoende maakt het niet zoveel uit hoe snel je verbinding is. Mijn persoonlijke mening is dat Xbox Live nog steeds wat beter werkt dat de netwerken van de collega's. Al hoewel het daar ook op een niveau is gekomen dat zeker veel beter is dan bij de vorige generatie consoles. Bij de Xbox One kan je heel makkelijk games via de smartglas app op je telefoon of tablet kopen. Op dat moment download je Xbox One de games wanneer hij in de slaap stand staat, dit kan dus op een moment dat jij bijvoorbeeld op je werkt zit.... Iets wat wederom geen hele snelle internet verbinding vereist. Begrijp goed, een beetje spel is tegenwoordig rond de 20 a 50 GB groot!

Ik heb kinderen in de zelfde leeftijdsgroep als jij dat hebt, ik heb een Xbox met Kinect... Ik ben zelf niet zo van het springen voor een Kinect, maar geloof me. Je zoon gaat het geweldig vinden ;) Ik weet dat het de Xbox weer wat duurder maakt, maar aan de ander kant, een Kinect kan je later toevoegen. Het is zeer zeker een USP voor mij wat de Xbox in gebruik (stem commando's e.d.) erg fijn laat werken. In elk geval niet te vergelijken veel beter dan bij de Xbox 360.

Ook de apps die je kan installeren op de Xbox zijn erg leuk, Ik verwacht bijvoorbeeld nog een Horizon.tv app van Ziggo, maar ook apps als Plex en TuneIn radio zijn erg leuk... (en dan heb ik het er nog maar over een paar voorbeelden)

Afijn, je bent bekent met een Xbox360, het zal welke console je ook kiest even wennen zijn, aan geen van beide doe je een miskoop.

Bij de Xbox One heb je alleen wel het voordeel dat je een heel boel van de leuke mensen die je in dit topic tegen komt kan toevoegen in je friendlist om eens gezellig mee te gamen..... Steker... we hebben ook avonden gehad dat we alleen maar aan het lullen zijn in een microfoon ;)

Die gezelligheid, dat maakt de Xbox One bij mij één van de leukste apparaten in mijn woonkamer....

[ Voor 3% gewijzigd door Bullet NL op 26-06-2015 15:41 ]

• Soundless
Ik heb laatst trouwens een invite gehad voor het beta-programma maar mijn XOne console registration request (ofzoiets) staat nog steeds op 'Pending'. Weet iemand hoe lang het normaal gesproken duurt voordat je echt geaccepteerd bent?
Soundless schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 15:55:
Ik heb laatst trouwens een invite gehad voor het beta-programma maar mijn XOne console registration request (ofzoiets) staat nog steeds op 'Pending'. Weet iemand hoe lang het normaal gesproken duurt voordat je echt geaccepteerd bent?
Microsoft voegt steeds baches toe, kan inderdaad even duren...
Nu de BC voor previewmembers werkt willen natuurlijk heel veel mensen in dit programma...
Gewoon geduld hebben dus ;)

• Soundless
Bullet NL schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 15:59:
[...]

Microsoft voegt steeds baches toe, kan inderdaad even duren...
Nu de BC voor previewmembers werkt willen natuurlijk heel veel mensen in dit programma...
Gewoon geduld hebben dus ;)
Thanks. Weet je of ik ook dan een PM krijg van MS of moet ik zelf elke dag de app in de gaten houden?

• berkelator
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-07-2021
Heeft iemand een idee of na de lancering van Windows 10 muziekstream apps beschikbaar komen (Spotify, Apple Music, Deezer, etc..)?

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
de gamedownloads blijven raar bij mij, het ging snel tot 84 procent bij elders scrolls online, maar nu steekt de xbox hier al 1 uur

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 19:51

DeMoN

Pastafari

Soundless schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 16:04:
[...]

Thanks. Weet je of ik ook dan een PM krijg van MS of moet ik zelf elke dag de app in de gaten houden?
Je krijgt een bericht via de Xbox messaging als ik het me goed herinner, ik werd iig op de hoogte gebracht en je hoeft niet iedere keer te checken. Het kan wel echt even duren hoor, volgens mij duurde het bij mij bijna een maand :D Maar sommige mensen hebben het al veeel sneller, dus is weinig over te zeggen :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Soundless
DeMoN schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 17:27:
[...]

Je krijgt een bericht via de Xbox messaging als ik het me goed herinner, ik werd iig op de hoogte gebracht en je hoeft niet iedere keer te checken. Het kan wel echt even duren hoor, volgens mij duurde het bij mij bijna een maand :D Maar sommige mensen hebben het al veeel sneller, dus is weinig over te zeggen :)
Thanks! De duur maakt me niet zo uit. Ik ben al blij dat ik wss een notificatie krijg via smartglass

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:34
Console staat hier al 5 dagen pending. Had vanochtend een update en echter wel al gebruik maken van BC. Mass Effect getest en ziet en speelt goed. Download was 7.8 Gb.

• Wingie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-12 19:55
Tweakers heb net iets strange ontdekt (hoop ik) , ik wou de 360 functionaliteit uitproberen en heb daarom Thief gratis aangeschaft op de 360 via online xbox.com website. Nu krijg ik na download op de one niet de 360 versie maar de one versie. In mijn profiel staat in de 360 download rij dat ik Thief aan de download rij heb toegevoegd. Ik kan ook nog steeds de one versie kopen voor 29,99.

Ben benieuwd of anderen op deze wijze gratis Thief kunnen krijgen. ;-)

[ Voor 3% gewijzigd door Wingie op 26-06-2015 20:31 ]

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:13
Wow MS heeft eindelijk het probleem van "xbox logo wordt altijd getoond rechtsboven tijdens het afspelen van een film via xbox video" gefixed! Heeft maar een half jaar geduurd!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Vreemd, bij mijn weten is Thief geen game die ondersteund wordt door de XBox 360 emulatie op de XBone....
Wingie schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 20:30:
Tweakers heb net iets strange ontdekt (hoop ik) , ik wou de 360 functionaliteit uitproberen en heb daarom Thief gratis aangeschaft op de 360 via online xbox.com website. Nu krijg ik na download op de one niet de 360 versie maar de one versie. In mijn profiel staat in de 360 download rij dat ik Thief aan de download rij heb toegevoegd. Ik kan ook nog steeds de one versie kopen voor 29,99.

Ben benieuwd of anderen op deze wijze gratis Thief kunnen krijgen. ;-)

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Bullet NL schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 15:35:
[...]

Er wordt nog al eens gedaan als de ene console veel beter is dan de ander, dit is echt niet het geval... Het verschil zit hem in details. De komende games draaien allemaal op een gelijkwaardige resolutie en het aantal frames per sec ligt ook dicht bij elkaar. Een normaal mens ziet het verschil niet tussen een Multi-platform spel, tenzij ze naast elkaar worden graait. Laat je dus vooral niet inpakken dat de een veel krachtiger zou zijn de andere. In pure rekenkracht misschien wel, maar het blijkt dat we in de praktijk hier heel weinig van terug zien. (zeker bij de multi-platformgames).

Op het moment is Microsoft met de Xbox een enorme slag aan het maken, ze ontwikkelen de console echt door en met input van de userbase worden echt leuke maar ook vooral functionele "dingen" toegevoegd. Als konijn uit de hoge hoed heeft Microsoft Backwards compatibiliteit toegevoegd. Iets wat voor jou best een leuke toevoeging kan zijn omdat je een Xbox hebt begrijp ik. Games van de 369 kan je nu al, of in de toekomst gratis en voor niets op je Xbox One spelen.

Verder is het vooral een game smaak.... Microsoft heeft exclusieve game titels die staan als een huis. Games als Forza 6, Gears of War 4 beloven heel veel goeds. Wanneer je naar de eigen game titels krijg heb ik altijd het gevoel dat MS zich qua games iets meer op de game smaak uit het "westen" richt. Waarbij anderen hun roods niet kunnen negeren en ook typische games uit brengen met het oog op hun thuisbasis. Afijn dit is vooral een smaak verhaal, waarbij ik meteen erken dat niets zo persoonlijk is als smaak...

Je haalt met een Xbox One wel een gameconsole in huis die zijn hoofdtaak prima kan uitvoeren, als extra krijg je mooie functionaliteit in huis. Denk bijvoorbeeld aan de Xbox integratie met Windows 10. Het is straks mogelijk om games vanaf je Xbox te steamen naar een Windows 10 device.... Stel... je vrouw/vriendin wil even TV kijken, jij wil gamen... Je zet je Xbox aan, kruipt achter je laptop en je kan vanaf je Laptop op je Xbox spelen, Headset op en ze heeft geen last van jou en jij van haar ;)

Om op je Xbox Live verhaal terug te komen, dit werkt hier gewoon stabiel... De Xbox kan updates binnen halen terwijl hij in slaapstand staat... Wanneer jij dus een niet al te snelle verbinding hebt zou je de Xbox dus zo in kunnen stellen dat hij wanneer je ligt te slapen de updates moet downloaden of installeren. Zodoende maakt het niet zoveel uit hoe snel je verbinding is. Mijn persoonlijke mening is dat Xbox Live nog steeds wat beter werkt dat de netwerken van de collega's. Al hoewel het daar ook op een niveau is gekomen dat zeker veel beter is dan bij de vorige generatie consoles. Bij de Xbox One kan je heel makkelijk games via de smartglas app op je telefoon of tablet kopen. Op dat moment download je Xbox One de games wanneer hij in de slaap stand staat, dit kan dus op een moment dat jij bijvoorbeeld op je werkt zit.... Iets wat wederom geen hele snelle internet verbinding vereist. Begrijp goed, een beetje spel is tegenwoordig rond de 20 a 50 GB groot!

Ik heb kinderen in de zelfde leeftijdsgroep als jij dat hebt, ik heb een Xbox met Kinect... Ik ben zelf niet zo van het springen voor een Kinect, maar geloof me. Je zoon gaat het geweldig vinden ;) Ik weet dat het de Xbox weer wat duurder maakt, maar aan de ander kant, een Kinect kan je later toevoegen. Het is zeer zeker een USP voor mij wat de Xbox in gebruik (stem commando's e.d.) erg fijn laat werken. In elk geval niet te vergelijken veel beter dan bij de Xbox 360.

Ook de apps die je kan installeren op de Xbox zijn erg leuk, Ik verwacht bijvoorbeeld nog een Horizon.tv app van Ziggo, maar ook apps als Plex en TuneIn radio zijn erg leuk... (en dan heb ik het er nog maar over een paar voorbeelden)

Afijn, je bent bekent met een Xbox360, het zal welke console je ook kiest even wennen zijn, aan geen van beide doe je een miskoop.

Bij de Xbox One heb je alleen wel het voordeel dat je een heel boel van de leuke mensen die je in dit topic tegen komt kan toevoegen in je friendlist om eens gezellig mee te gamen..... Steker... we hebben ook avonden gehad dat we alleen maar aan het lullen zijn in een microfoon ;)

Die gezelligheid, dat maakt de Xbox One bij mij één van de leukste apparaten in mijn woonkamer....
Sluit me hier inderdaad bij aan. Zat ook de te denken dat de Kinect een erg leuke toevoeging is voor een wat jonger kind, en dat ij dingen als Project Spark misschien wel grappig vindt (zelf nooit gespeeld trouwens, dus weet niet of dit nou een flop is of goed werkt).

• Ereaser
Heeft iedereen dat The Evil Within onder ready to install staat?

Heb het spel zelf nooit gekocht en als ik ipv install op show in store klik dan kan ik hem full price kopen.

Kan ook op internet geen aanwijzingen vinden dat je hem gratis kan spelen voor een bepaalde periode.
Ben hem nu in ieder geval aan het installeren :P

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ereaser schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 21:20:

Heb het spel zelf nooit gekocht en als ik ipv install op show in store klik dan kan ik hem full price kopen.

Kan ook op internet geen aanwijzingen vinden dat je hem gratis kan spelen voor een bepaalde periode.
Idem hier.... Zit je in het preview programma?

[ Voor 3% gewijzigd door harrytasker op 26-06-2015 22:25 ]

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hier niet :(

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-12 13:57
Ereaser schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 21:20:

Schijnt een 'foutje' te zijn. Je kunt het spel wel installeren, maar niet spelen ("please insert disc").
Hebben meer mensen last van: Anybody randomly get 'The Evil Within' for free?

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

• Ereaser
ironx schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 22:33:
[...]

Schijnt een 'foutje' te zijn. Je kunt het spel wel installeren, maar niet spelen ("please insert disc").
Hebben meer mensen last van: Anybody randomly get 'The Evil Within' for free?
Ah ok, dan de installatie maar weer stop zetten :P
Bedankt!

• merauder
  • Laatst online: 15:37

Herkenbaar dillema. Ik heb zelf enkele uren de knoop doorgehakt en een XBOX One gekocht. Het was wel een lastige dit keer, omdat zowel het aanbod als de specs voor zo'n 90% overeen komen, en heb ook enkele weken research gedaan.

Doorslaggevend voor mij persoonlijk is het feit dat Microsoft het online gedeelte, wat een belangrijk onderdeel van een current-gen systeem is, gewoon goed op orde heeft. PSN vond ik niet heel erg fijn. Ik verwacht dat online services deze generatie nog belangrijker worden.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-12 16:04
Zijn er hier mensen die 360 games geprobeerd hebben die niet in de compatible lijst staan van MS? Heb zelf geen 360games meer liggen, vandaar deze vraag. Wil heel graag BL1 en Halo Reach weer eens opstarten op de xbox:) maar die staan niet in de lijst. Als iemand die heeft liggen en eens wil proberen zou ik dit zeer op prijs stellen !!:)

• Wingie
mfreriks schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 09:54:
Zijn er hier mensen die 360 games geprobeerd hebben die niet in de compatible lijst staan van MS? Heb zelf geen 360games meer liggen, vandaar deze vraag. Wil heel graag BL1 en Halo Reach weer eens opstarten op de xbox:) maar die staan niet in de lijst. Als iemand die heeft liggen en eens wil proberen zou ik dit zeer op prijs stellen !!:)
Je kunt hexic (gratis) proberen die werkt en thief 360 ook downloaden dan krijg je thief gratis voor de one ipv 360 versie want de 360 versie wordt mog niet ondersteunt

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wingie schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 10:26:
[...]

Je kunt hexic (gratis) proberen die werkt en thief 360 ook downloaden dan krijg je thief gratis voor de one ipv 360 versie want de 360 versie wordt mog niet ondersteunt
Volgens mij hebben ze dat al gefixed? want ik zie hem er bij mij op de x1 niet bijstaan
en thief staat ook nog niet op de compatibility lijst

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 27-06-2015 12:26 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-12 22:48

Smoonshine

Feyenoord!!

Na een nachtje installeren kon ik vanmorgen eindelijk beginnen met het uitproberen van de Xbox. Het eerste dat opvalt, wat een ontzettend stil apparaat! De PS4 maakt bij mij behoorlijk wat herrie, maar de Xbox is echt fluisterstil. Het menu vind ik wel ontzettend wennen. Het ziet er mooi uit, maar die Metro UI van Microsoft heeft me kwa gebruiksvriendelijkheid nooit heel erg kunnen bekoren.

Verder even Halo MCC gespeeld wat prima beviel, al kun je wel aan een hoop dingen zien dat het al een oud spel is. Maar voor 30 euro de hele Halo Saga compleet is natuurlijk geen geld. The Whitcher heb ik nog niet geprobeerd, maar dat komt er nog wel van.

Maar al met al maakt de Xbox een prima eerste indruk. Ik vind de console er stiekem een stuk beter uit zien dan de PS4 en het geheel oogt ook een stuk robuuster.

Ik ervaar trouwens wel tikjes in het geluid bij Halo, bij The Whitcher, Netflix en de Blu-ray speler heb ik daar geen last van. Is dat een bekend probleem bij Halo? En hoe zit het met Halo Reach en ODST, die zijn toch ook toegevoegd aan het MCC pakket?

[ Voor 13% gewijzigd door Smoonshine op 27-06-2015 15:18 ]

uhm...

• Wingie
Bokkie schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 12:25:
[...]

Volgens mij hebben ze dat al gefixed? want ik zie hem er bij mij op de x1 niet bijstaan
en thief staat ook nog niet op de compatibility lijst
Je kunt dit het beste doen via de website xbox.com daar inloggen en dan games voor gold dan 360 thief en via zoeken kun je hexic vinden. Daarna via je account kun je je xbox 360 wachtrij bekijken. Daarna op de xbox one naar je games/apps gaan en helemaal naar rechts bij de lijst van te installeren games kijken.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:14
Ik heb nooit een 360 gehad, naar nu wel een one. Is het nu mogelijk om alvast de 360 games voor gold games te downloaden zodat als bc beschikbaar komt ik die kan spelen?

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
giantgiantus schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 22:11:
Ik heb nooit een 360 gehad, naar nu wel een one. Is het nu mogelijk om alvast de 360 games voor gold games te downloaden zodat als bc beschikbaar komt ik die kan spelen?
Als je in het preview program zit, kan je ze nu al spelen en loaden. Anders niet. Let op dat het maar slechts een aantal verschillende 360 spellen zijn die al gespeeld kunnen worden. Toegang tot de preview program kan je via een ander topic krijgen :-)

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:14
Ik wil dat preview programma niet :)!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wingie schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 19:09:
[...]

Je kunt dit het beste doen via de website xbox.com daar inloggen en dan games voor gold dan 360 thief en via zoeken kun je hexic vinden. Daarna via je account kun je je xbox 360 wachtrij bekijken. Daarna op de xbox one naar je games/apps gaan en helemaal naar rechts bij de lijst van te installeren games kijken.
Denk dat het daar fout gaat, ik heb thief via de xbox 360 gedownload. Via de website kan ik dat niet doen omdat ik geen betalingsmiddel gekoppeld heb.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Bokkie schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 22:57:
[...]

Denk dat het daar fout gaat, ik heb thief via de xbox 360 gedownload. Via de website kan ik dat niet doen omdat ik geen betalingsmiddel gekoppeld heb.
Heb het even geprobeerd, via de laptop.
Thief staat in de x360 download que (account -> manage devices -> que) evenals Hexic.
Hexic staat nu in de lijst op mijn One om geinstalleerd te worden maar Thief is nergens te bekennen.
Vermoedelijk heeft het met die glitch van twee dagen terug te maken, aantal hebben ook Outlast in hun lijst gehad en die was ook gewoon speelbaar na installatie.
Thief is zowiezo (nog) niet backward compatible dus vind het toch al een apart verhaal :?

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 27-06-2015 23:11 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Wingie
justifire schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 23:03:
[...]

Heb het even geprobeerd, via de laptop.
Thief staat in de x360 download que (account -> manage devices -> que) evenals Hexic.
Hexic staat nu in de lijst op mijn One om geinstalleerd te worden maar Thief is nergens te bekennen.
Vermoedelijk heeft het met die glitch van twee dagen terug te maken, aantal hebben ook Outlast in hun lijst gehad en die was ook gewoon speelbaar na installatie.
Thief is zowiezo (nog) niet backward compatible dus vind het toch al een apart verhaal :?
Ik ook Was daarom verrast om de one versie van thief ineens in mijn lijst te zien. Ik kan hem nog steeds kopen volgens de store op xbox.com. Had de 360 versie vast in mijn rij gezet zodat ik deze kon spelen zodra bc gereed Is,

Het vreemde Is ook dat mijn cc wel gecharged Is maar voor 0 Euro en er staat hij dat deze post gereserveerd Is.

BTW ik moest ook eerst hexic installeren voordat ik thief te zien kreeg volgens mij wellicht te maken met volgorde in download queue

[ Voor 9% gewijzigd door Wingie op 28-06-2015 01:00 ]

Verwijderd

Bij mij staat Thief keurig in de downloadrij van de 360 en komt hij niet in die van mijn One. Ook niet na installatie Hexic.

Vind mezelf stom dat ik zo veel moeite genomen heb voor een spel dat ik niet ga spelen.

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-12 20:16
Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2015 @ 08:41:
Bij mij staat Thief keurig in de downloadrij van de 360 en komt hij niet in die van mijn One. Ook niet na installatie Hexic.

Vind mezelf stom dat ik zo veel moeite genomen heb voor een spel dat ik niet ga spelen.
Zoals al eerder gezegd valt niet onder backwards compatability ;)

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 07:52
merauder schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 23:16:
[...]

Herkenbaar dillema. Ik heb zelf enkele uren de knoop doorgehakt en een XBOX One gekocht. Het was wel een lastige dit keer, omdat zowel het aanbod als de specs voor zo'n 90% overeen komen, en heb ook enkele weken research gedaan.

Doorslaggevend voor mij persoonlijk is het feit dat Microsoft het online gedeelte, wat een belangrijk onderdeel van een current-gen systeem is, gewoon goed op orde heeft. PSN vond ik niet heel erg fijn. Ik verwacht dat online services deze generatie nog belangrijker worden.
Zonder een versus te starten: ik merk echt nul punt nul verschil tussen xbl en psn. Op andere maintenance tijden na is er over het algemeen echt geen verschil whatsoever. Niet met downloaden, niet met stabiliteit en niet tijdens gamen.

Is wat mij betreft net zon argument als dat de ps4 zoveel sneller is dan de Xbox one. Is dan wel zo, maar in de praktijk merk je er lang niet altijd zoveel van. Paar uitzonderingen daar gelaten. Was helemaal waar bij Xbox versus PS2 en gedurende de helft van de vorige console generatie, maar nu niet echt.
Brutal1ty schreef op zondag 28 juni 2015 @ 11:42:
[...]

Zonder een versus te starten: ik merk echt nul punt nul verschil tussen xbl en psn. Op andere maintenance tijden na is er over het algemeen echt geen verschil whatsoever. Niet met downloaden, niet met stabiliteit en niet tijdens gamen.

Is wat mij betreft net zon argument als dat de ps4 zoveel sneller is dan de Xbox one. Is dan wel zo, maar in de praktijk merk je er lang niet altijd zoveel van. Paar uitzonderingen daar gelaten. Was helemaal waar bij Xbox versus PS2 en gedurende de helft van de vorige console generatie, maar nu niet echt.
Klopt. Merk er zelf ook weinig van. PS4 werkt ook prima met downloaden, pre-loaden en shoppen via site. Voicechat heb ik persoonlijk niet geprobeert, maar zal ook wel ok zijn en qua services zit er weinig verschil in.

Maar wat ik wel heb gemerkt is dat Xbox games, en zeker exclusives, vaker een online component hebben die ook vaker solide in elkaar zit. De enige game die voor geen meter loopt/liep is de Halo Collection. De rest deed het vanaf launch al meteen prima en dat is me ook wel wat waard. Ook heb ik doorgaans minder game-breaking bugs bij Xbox games dan bij Sony titels, maar dat is waarschijnlijk ook een kwestie van tijd (testen gaat beter en game engines worden steeds beter).

Wat ik verder merk is dat Sony totaal niet open is over de ontwikkeling van het platform en diensten. De laatste maanden heeft MS enorm veel toegevoegd en openheid gegeven, inspraak van de community en diverse programma's die de komende tijd het platform naar een hoger niveau tillen. Het preview programma had zo zijn probleempjes bij de start (compatibility-issues van preview en non-preview, buggy releases, dingen die toch niet de verbetering brachten als gehoopt en soms wat overhypte features (screenshots, nou joepie) ), maar daar hebben ze van geleerd. Ook het early-access programma zal mooi zijn voor veel kleine devs, de mogelijkheid van trials zullen we ook in normale releases zien denk ik zo, en ea-access blijft ook een leuke koop. Dashboard ziet er straks ook helemaal strak uit, met snellere apps voor friends/party, betere store en meer. Dat heb je gewoon niet bij de PS4, die blijft waarschijnlijk gewoon zo en krijgt af en toe een aardige update. Apps zul je straks ook zien als Win10 uit is, waarbij enkele grote apps als Spotify ook wel snel zullen komen.

Al met al doe je er, zeker als je wat meer doet dan gamen, goed aan een X1. Al is het ook niet erg om ze gewoon beiden neer te zetten :9
Holy smokes Batman, wat is die Arkham Knight toch een gave game. Echt een aanrader, ook al zou je op de vorige games wat zijn uitgekeken. Die Batmobile is erg gaaf en de nieuwe manieren om aan te vallen zijn ook erg welkom. Maakt de game veelzijdiger en een stuk leuker om te spelen. Iets meer AA had fijn geweest, maar grafisch toch ook echt een topper.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• merauder
  • Laatst online: 15:37
Toegeven, ik ga een beetje af op mijn onderbuik die ik aan de PS3 over heb gehouden. MS lijkt de koeling beter voor elkaar te hebben dan bij de X360 anderzijds.

Verder speelt mee dat er momenteel best leuke deals zijn voor de XBONE bij Wehkamp. Voor € 359 heb je een pakket met een console + recentere game.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Season pass Titanfall gratis for EAaccess members:
https://mobile.twitter.co...status/615199291586572288

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-12 15:40

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Even een vraagje:
Als ik een externe HDD aansluit aan de X1 van bv 4TB. Kan ik dan 2 TB toewijzen aan games en de rest aan een NTFS partitie? Of wordt alles toegewezen aan games en kan je zelf geen partities maken?

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:37
Alles word toegewezen voor de Xbox, je kan hem dus niet daarnaast voor andere opslag gebruiken.

Lichtpuntje...

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-12 15:40

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Duidelijk! tnx

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
Martinspire schreef op zondag 28 juni 2015 @ 12:59:
[...]

Holy smokes Batman, wat is die Arkham Knight toch een gave game. Echt een aanrader, ook al zou je op de vorige games wat zijn uitgekeken. Die Batmobile is erg gaaf en de nieuwe manieren om aan te vallen zijn ook erg welkom. Maakt de game veelzijdiger en een stuk leuker om te spelen. Iets meer AA had fijn geweest, maar grafisch toch ook echt een topper.
Ja, ben nu deeltje 2 aan het spelen. Heb net deel 1 uit (was ooit tot 90% gekomen, alleen laatste missie niet gespeeld, nu dus helemaal overnieuw). Over weekje gok ik deel 3. Even kijken hoe lang het leuk blijft als je zo een 'marathon' houdt. Op gegeven moment denk ik wel dat het vechten me zal gaan vervelen. Wellicht dat ik een pauze inlas na deel 3 en even wat andere games ga spelen voor ik aan A.K. begin.

Hebben meer mensen alle delen even opnieuw gespeeld voordat ze aan A.K. begonnen, en hoe was jullie ervaring? (Ja er is een Batman topic, maar dacht ik haak even op Martin in).

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12 18:45

Grudgie

PSN: Grudgie7

Allereerst heb ik zelf geen X1, zelf een PS4, speel zelf A.K. op de PS4. Alle vorige delen heb ik gespeeld op de PC en heb ze van te voren niet nog een keer gespeeld. Maar als je die niet hebt gespeeld is Arkham Asylum en City het vetst! Origins viel tegen maar opzich wel leuke game.

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
Dat ding is volgens mij voor iedereen gratis gemaakt enkele maanden geleden. Leuk spel. Moet ik ook weer eens opstarten.

Gamertag: YazNL

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
giantgiantus schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 22:43:
Ik wil dat preview programma niet :)!
Dan gaat het niet :)!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:05
Zo gisteravond dan uiteindelijk eens Tomb Raider uitgespeeld. Enorn genoten van de game en jawel op het eind toch nog even de akimbo style Lara Croft! *O*

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:11
Kartale schreef op maandag 29 juni 2015 @ 01:16:
[...]

Ja, ben nu deeltje 2 aan het spelen. Heb net deel 1 uit (was ooit tot 90% gekomen, alleen laatste missie niet gespeeld, nu dus helemaal overnieuw). Over weekje gok ik deel 3. Even kijken hoe lang het leuk blijft als je zo een 'marathon' houdt. Op gegeven moment denk ik wel dat het vechten me zal gaan vervelen. Wellicht dat ik een pauze inlas na deel 3 en even wat andere games ga spelen voor ik aan A.K. begin.

Hebben meer mensen alle delen even opnieuw gespeeld voordat ze aan A.K. begonnen, en hoe was jullie ervaring? (Ja er is een Batman topic, maar dacht ik haak even op Martin in).
Origins telt niet echt mee. Rocksteady zelf geeft ook dat Knight een vervolg is op City. Origins is ook niet door hun gemaakt.

Ik hoop dat Asylum en City ook op de One gaan komen 8) . Op de 360 goed mee vermaakt.

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
Pannekoek81 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:17:
[...]

Origins telt niet echt mee. Rocksteady zelf geeft ook dat Knight een vervolg is op City. Origins is ook niet door hun gemaakt.

Ik hoop dat Asylum en City ook op de One gaan komen 8) . Op de 360 goed mee vermaakt.
Nee klopt, maar wil hem toch niet overslaan :+ .

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• Mikayu
  • Laatst online: 22-12 22:42

Mikayu

.srt

Witcher 3 is te verslavend...
Besturing is soms wat traag en als je iets wil kopen moet je helemaal door je inventory heen. Maar damn, wat een hoop content

• basisdeman
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-10-2021
Mikayu schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:53:
Witcher 3 is te verslavend...
Besturing is soms wat traag en als je iets wil kopen moet je helemaal door je inventory heen. Maar damn, wat een hoop content
Rechter stick eenmaal naar recht bewegen ;) Ben je in 1 keer in de inventory van de merchant.

• LuisjeNL
basisdeman schreef op maandag 29 juni 2015 @ 13:04:
[...]

Rechter stick eenmaal naar recht bewegen ;) Ben je in 1 keer in de inventory van de merchant.
Held! :D

Lichtpuntje...

Nou inderdaad !
Wat ik wel mis is een 'trash' optie, moet nu elke keer uitkijken dat ik niet iets weg gooi wat ik later nog wil gebruiken.
Maar goed, tegen de tijd dat ik klaar ben met Batman :9~ is die optie er misschien wel in gepatched.

Echt alles aan BAK klopt, onwijs veel kleine details en ook eindelijk een game die de belichting en schaduwval eens goed op orde heeft _/-\o_
Smooth gameplay, indrukwekkende graphics, vette actie, Batmobile....
10/10 !

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 29-06-2015 15:17 ]

• Mikayu

Mikayu

.srt

basisdeman schreef op maandag 29 juni 2015 @ 13:04:
[...]

Thanks, dat ga ik vanavond meteen proberen

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
justifire schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:15:
[...]
Echt alles aan BAK klopt, onwijs veel kleine details en ook eindelijk een game die de belichting en schaduwval eens goed op orde heeft _/-\o_
Smooth gameplay, indrukwekkende graphics, vette actie, Batmobile....
10/10 !
Ik blijf het combat systeem "lastig" vinden. In "the heat of the moment" ga je wel eens button bashen en dat gaat dan ten koste van je combo counter. Dit mag echt wel wat relaxter opgepakt worden hoor. Niet geraakt worden is geen reset van je combo counter, ook al activeer je een move die geen effect heeft (zoals een counter die niet meer nodig is omdat je in een aanval een half scherm verder gesprongen bent, onbedoeld en onverwachts).

Gamertag: YazNL

Yaz schreef op maandag 29 juni 2015 @ 16:02:
[...]

Ik blijf het combat systeem "lastig" vinden. In "the heat of the moment" ga je wel eens button bashen en dat gaat dan ten koste van je combo counter. Dit mag echt wel wat relaxter opgepakt worden hoor. Niet geraakt worden is geen reset van je combo counter, ook al activeer je een move die geen effect heeft (zoals een counter die niet meer nodig is omdat je in een aanval een half scherm verder gesprongen bent, onbedoeld en onverwachts).
Ik heb uitsluitend de hele game 'gezien' van een streamer, ik vind het werkelijk goedkoop en simpel hoe de combat is opgezet. Verplichte 'niet geraakt' worden, het verplichte 'alleen zo krijg je ze neer' (met name sidemissie) en helemaal dat lompe 'boksen op z'n buik' gebeuren, oogt allemaal leuk maar wordt halverwege de game toch echt saai, hier en daar afwisseling met silent of fear silent. Dan nog die verplicht meuk van die batmobile (die dubbele fans en die cracked walls) en die zut met die super-tanks. Uitvoer van zulke perfect combo's zal best lastig zijn, maar het is zo goedkoop. Smokebomb, grapple naar een dakje en 'opeens' ziet niemand je meer... tuurlijk.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Adlermann
  • Laatst online: 15:05
SinergyX schreef op maandag 29 juni 2015 @ 16:31:
[...]

Smokebomb, grapple naar een dakje en 'opeens' ziet niemand je meer... tuurlijk.
Zo is het toch ook in de comics/films :)

Het is geen simulatie van de echte wereld he.
Adlermann schreef op maandag 29 juni 2015 @ 16:47:
[...]

Zo is het toch ook in de comics/films :)

Het is geen simulatie van de echte wereld he.
In steegjes een flatgebouw op kan ik wel begrijpen, maar Twoface bank (met die 'beelden' aan de muur) zat je krap 2 meter boven die gasten en zichtbaar door de hele bank heen, toch werd je niet gezien. Alsof die goons enkel omlaag en recht vooruit kunnen kijken. Wel grappig hoe je die lucht schacht takedowns kan doen, gast neer, terug die schacht in, wachten op de volgende :P

Was een leuke game om te kijken, absoluut niets voor mij om te spelen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Mikayu

Mikayu

.srt

Witcher 3 laadtijden van ruim een minuut.. Is dit normaal of heb ik een gare Xbox?

• LuisjeNL
Niet doodgaan is het advies :p

De laadtijden zijn best lang!

Lichtpuntje...

LuisjeNL schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:43:
Niet doodgaan is het advies :p

De laadtijden zijn best lang!
Had het hier laatst nog over met een maat van me.
Start voor de gein Destiny eens op en kijk hoe lang (en veelvuldig) die laadtijden zijn.
Dan valt de laadtijd in The Witcher reuze mee, zeker als je bedenkt dat hij eigenlijk alleen maar laad als je dood bent gegaan of fasttravel gebruikt.

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:05
Op zich valt Fast Travel in the Witcher wel mee. Het duurt pas langer als je van Novigrad/Velen naar Skellige gaat of terug de andere kant op.

Ik moet helaas aan het werk vanavond dus geen start in Batman ;( morgenavond maar eens even inhalen!

Verwijderd

peggle 2-67% off

pvz garden warfare-67% off

thomas was alone-50% off

tower of guns 40% off
Deals with gold deze week.

Thomas was Alone is kort maar erg goed qua verhaal en gameplay.

PvZ zou je al moeten hebben want het is en een goed spel en zit in EA access wat een briljante dienst is. :) (Peggle zit daar ook in)

Tower of guns zegt mij niks.

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
Nog een tip voor mensen zonder headset en een beperkt budget.

De Officiele Microsoft Stereo Headset (incl. de adapter) voor 30 euro inclusief verzendkosten bij amazon.de

Ik heb hem nog niet zo goedkoop gezien en hem onmiddelijk besteld :P

http://www.amazon.de/Micr...keywords=xbox+one+headset
J-air schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 08:58:

De Officiele Microsoft Stereo Headset (incl. de adapter) voor 30 euro inclusief verzendkosten bij amazon.de

Ik had hem al, het is best wel een leuk ding voor die prijs...
Mooie prijs, moet wel zeggen dat hij vrij warm is op de oren, maar dat is natuurlijk niet specifiek voor deze headset, ze hebben daar allemaal last van.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Die headset veroorzaakt bij mij wel mooi een dilemma. Je kan namelijk ook gaan voor de nieuwe controller. Dan kun je gewoon je goede sennheiser dopjes in je controller steken en zit je niet met zo'n lomp converterstukje aan je controller. En geen warme oren, maar geen chatfunctie. Hmm... heb toch geen bekenden met een X1 :P Zie ik wat over het hoofd? Ik zit nu te gamen met een audio-verlengkabel over de grond en dan gewoon dus mn oordopjes in.. elke keer die kabel uitrollen is zeer irritant..

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• J-air
DeMoN schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 11:43:
Die headset veroorzaakt bij mij wel mooi een dilemma. Je kan namelijk ook gaan voor de nieuwe controller. Dan kun je gewoon je goede sennheiser dopjes in je controller steken en zit je niet met zo'n lomp converterstukje aan je controller. En geen warme oren, maar geen chatfunctie. Hmm... heb toch geen bekenden met een X1 :P Zie ik wat over het hoofd? Ik zit nu te gamen met een audio-verlengkabel over de grond en dan gewoon dus mn oordopjes in.. elke keer die kabel uitrollen is zeer irritant..
Haha ik wou/wil precies hetzelfde doen! Ik ga denk ik toch achterlijk genoeg zo'n elite kopen met een jack. However dat duurt nog tot oktober (zag ik in de shop bij amazon.de) dus vandaar dat deze in de tussentijd het mag doen.

voor 30e heb je trouwens ook die adapter voor je sennheiser in de tussentijd ! Ondanks dat die log is, geloof ik daar misschien nog wel meer in dan naar de chatmixer moeten gaan in het systeem elke keer als geluid te luid word.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

J-air schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 11:50:
[...]

voor 30e heb je trouwens ook die adapter voor je sennheiser in de tussentijd ! Ondanks dat die log is, geloof ik daar misschien nog wel meer in dan naar de chatmixer moeten gaan in het systeem elke keer als geluid te luid word.
Adapter sennheiser? 30e? Wat bedoel je precies? :P Ik heb het over gewoon dopjes als dit he: http://en-us.sennheiser.c...hones-cx-300-ii-precision
Je bedoelt dat je hier ook op de bestaande oude controller een converterstukje op kan koppelen?

edit, on a side note, hier nog wat pics van de nieuwe elite-controller:
http://imgur.com/a/SWPSe

[ Voor 7% gewijzigd door DeMoN op 30-06-2015 12:19 ]

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:38

Willybubba

Nut up or shut up.

Pannekoek81 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:17:
[...]

Toch zitten er veel nods naar Origins in Knight zoals de Shock Gloves in de evidence room en de gevechten met
spoiler:
Firefly
.

Qua verhaal is Origins ook wel erg goed hoor. Alleen de gameplay is niet het beste. Ze hebben het combat systeem een beetje gesloopt in Origins.

Grootste nadeel van Arkham Knight is imo dat ik niet meer aan Witcher 3 toekom :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

DeMoN schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 11:43:
Je kan toch ook die MS headset gebruiken op de Elite controller ?
Gooi je die adapter op marktplaats :P

Predator in Mortal Kombat X :9
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=l8GVAuB9hjY]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Oku7acLB0wE]

[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 30-06-2015 13:01 ]

• J-air
DeMoN schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 12:17:
[...]

Adapter sennheiser? 30e? Wat bedoel je precies? :P Ik heb het over gewoon dopjes als dit he: http://en-us.sennheiser.c...hones-cx-300-ii-precision
Je bedoelt dat je hier ook op de bestaande oude controller een converterstukje op kan koppelen?

edit, on a side note, hier nog wat pics van de nieuwe elite-controller:
http://imgur.com/a/SWPSe
Bij die headset komt ook een adapter waarmee je die sennheiser kan aansluiten!

Voor 30e heb je dus allebei

Heb je nu een kabel van je tv naar je oren?

[ Voor 6% gewijzigd door J-air op 30-06-2015 13:10 ]

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

J-air schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:09:
[...]

Bij die headset komt ook een adapter waarmee je die sennheiser kan aansluiten!

Voor 30e heb je dus allebei
Aha, nice :*)
Heb je nu een kabel van je tv naar je oren?
Jup, 3,5mm verlengkabel naar die sennheiser-dopjes :P

Ik ga hem bestellen dan denk ik :D

edit:

Vielen Dank, Ihre Bestellung wird bearbeitet.
:Y)

[ Voor 7% gewijzigd door DeMoN op 30-06-2015 13:39 ]

• J-air
Weet iemand of het mogelijk is om met 2 headsets te chatten (in geval van 1 guest?)?

dus als ik zowel mijzelf als mijn guest in de party chat stop met iemand, met beide een headset op? wat gebeurt er dan?

Verwijderd

J-air schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 08:58:

Mooie deal. Direct besteld. Ben de draden van mijn Tritton headset wel zat maar vond 60 euro te duur voor een downgrade van headset kwaliteit. 30 is prima te doen!

Qua guests weet ik het niet maar je kunt altijd een tweede account maken. Dan kun je sowieso die persoon laten meechatten.

• Soundless
J-air schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 13:37:
Weet iemand of het mogelijk is om met 2 headsets te chatten (in geval van 1 guest?)?

dus als ik zowel mijzelf als mijn guest in de party chat stop met iemand, met beide een headset op? wat gebeurt er dan?
Om te kunnen chatten moet je eerst je account koppelen aan je controller. Ik ga er dus vanuit dat je gewoon met 2 man moet kunnen chatten zolang beiden een account hebben en beide ff hun account aan hun controller koppelen.

Disclaimer: ik heb dit niet getest
Soundless schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:15:
[...]

Om te kunnen chatten moet je eerst je account koppelen aan je controller. Ik ga er dus vanuit dat je gewoon met 2 man moet kunnen chatten zolang beiden een account hebben en beide ff hun account aan hun controller koppelen.

Disclaimer: ik heb dit niet getest
Als guest moet dit ook werken, krijg je een (1) achter de naam van guest.

Ik heb enkel in een party gezeten met iemand extra als guest, voicechat niet getest omdat ik maar 1 headset heb.

Info over gamescom:
Briefing is 4 augustus 16.00
Bevat onder andere Scalebound, Quantum Break en Crackdown

Booth is van 5 tot 9 augustus geopend (woensdag 5 augustus alleen pers)

FanFest vind plaats op 4 augustus (en 5) met een select groepje Xbox fans (met waarschijnlijk ook toegang tot presentatie).
http://majornelson.com/2015/06/30/xbox-at-gamescom-2015/

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 30-06-2015 16:47 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• DrakeNL
  • Laatst online: 09-12 09:37
Weet iemand toevallig of er in Nederland EA Access Code cards te koop zijn? Ik wil eigenlijk geen Creditcard aan mijn account toevoegen.
Nope, die zijn er niet.... voor EA Access heb je een Creditcard nodig....
Ik zie zelf de bezwaren niet zo om een creditcard aan je abonnement te hangen, als iets relatief veilig is door de verzekering op een creditcard is het betalen hier mee wel.

Martinspire schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 16:47:
Info over gamescom:
Briefing is 4 augustus 16.00
Bevat onder andere Scalebound, Quantum Break en Crackdown

Booth is van 5 tot 9 augustus geopend (woensdag 5 augustus alleen pers)

FanFest vind plaats op 4 augustus (en 5) met een select groepje Xbox fans (met waarschijnlijk ook toegang tot presentatie).
http://majornelson.com/2015/06/30/xbox-at-gamescom-2015/
Scalebound !
Ben echt benieuwd naar deze game, de E3 trailer van vorig jaar was in ieder geval veelbelovend !
Hopelijk komt MS weer eens met een exclusive die net zo sterk is als de Gears of War serie.

Onderstaand is misschien niet helemaal on-topic, maar wel reuze interessant met het oog op de toekomst.
http://www.xgn.nl/nieuws/...microsoft-wordt-besproken

[ Voor 11% gewijzigd door justifire op 30-06-2015 17:59 ]

Verwijderd

DrakeNL schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 16:54:
Weet iemand toevallig of er in Nederland EA Access Code cards te koop zijn? Ik wil eigenlijk geen Creditcard aan mijn account toevoegen.
Je kunt ook met paypal betalen als ik me niet vergis. Anders een prepaid cctje op de kop tikken.

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12 23:22
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 07:50:
[...]

Deals with gold deze week.

Thomas was Alone is kort maar erg goed qua verhaal en gameplay.

PvZ zou je al moeten hebben want het is en een goed spel en zit in EA access wat een briljante dienst is. :) (Peggle zit daar ook in)

Tower of guns zegt mij niks.
PvZ: $6 in de US store en 13 euro hier ;(

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-12 16:04
Schweino schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 19:53:
[...]

PvZ: $6 in de US store en 13 euro hier ;(
Nice, voor 6$ toch even binnen gehaald

Edit: En peggle 2 Magical edition ook maar gescoord voor een prikkie;D

[ Voor 15% gewijzigd door mfneed op 30-06-2015 20:23 ]

• Schweino
Hoe koop je op de US marketplace? Prepaid kaarten, paypal of creditcard?

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-12 21:56
Ryse: Son of Rome eindelijk gekocht. Voor 17 euro op eBay. 👍

Verwijderd

Schweino schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 22:29:
Hoe koop je op de US marketplace? Prepaid kaarten, paypal of creditcard?
Yep.

• Schweino
Dank voor de hulp :-) Altijd fijn als medetweakers elkaar helpen.

Maar goed, heb het al uitgevogeld. Op http://www.microsoftstore...-Card/productID.289171900 code gekocht en ingewisseld op de US site. Helaas is PvZ nu opeens $10 geworden (terwijl de site nog 67% korting aangeeft ipv 50%) maar die paar extra dollar overleven we wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Schweino op 30-06-2015 23:15 ]

Verwijderd

Schweino schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 23:14:

Maar goed, heb het al uitgevogeld. Op http://www.microsoftstore...-Card/productID.289171900 code gekocht en ingewisseld op de US site. Helaas is PvZ nu opeens $10 geworden (terwijl de site nog 67% korting aangeeft ipv 50%) maar die paar extra dollar overleven we wel.
Wat ook fijn is als medetweakers in de topicwarning kijken en of de search in het topic gebruiken en of google gebruiken.

Los daarvan: veel plezier met PvZ. Top spel!

Edit: waar is de topicwarning heen met de link naar kopen vanuit de VS store? Zo komen mijn onhulpvaardige, sarcastische doch zeer juiste reacties niet tot hun recht. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2015 23:23 ]

• DrakeNL
  • Laatst online: 09-12 09:37
Bullet NL schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 17:43:
Nope, die zijn er niet.... voor EA Access heb je een Creditcard nodig....
Ik zie zelf de bezwaren niet zo om een creditcard aan je abonnement te hangen, als iets relatief veilig is door de verzekering op een creditcard is het betalen hier mee wel.
niet iedereen heeft een creditcard. En of je dan met prepaid kaarten moet "klooien" of je koopt een kaart en activeerd het. Ik ga nu de prepaid optie maar eens gaan bekijken
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 18:32:
[...]
Je kunt ook met paypal betalen als ik me niet vergis. Anders een prepaid cctje op de kop tikken.
Paypal kan inderdaad ook, maar die vraagt bij koppelen ook om cc gegevens. Nu is wel niet mijn bank rekening aan paypal gekoppeld, dus Misschien ligt het daaraan

typvouten onder voorbehoud vanwege typen op een telefoon ;)

[ Voor 0% gewijzigd door DrakeNL op 01-07-2015 01:04 . Reden: typo ]

Schweino schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 23:14:

Komt omdat het hier al zo vaak is besproken en uitgelegd.
Snap dat het als nieuwkomer in dit topic nogal bot overkomt.
Aan de andere kant, al had je drie paginas teruggelezen dan had je ook gezien dat er een beknopte uitleg stond met linkjes naar goedkoper ms-tegoed dan de manier die jij nu gebruikt hebt ;)

Pagina: 1 ... 21 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace