• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-12 15:00
Die Forza controller is wel nice zeg. Ik ga deze zeker waarschijnlijk halen :) Deze of de Elite controller.

[ Voor 28% gewijzigd door wes- op 24-06-2015 12:56 ]

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-12 09:37
Ninjetsu NL schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:03:
[...]

Hoe ging dat dan? Kreeg je een melding dat het over was met de pret of werd je er gewoon uit geknikkerd?
toen ik gisteren avond de spellen wilde opstarten deden ze het gewoon niet. Spel starten niet door. geen melding gezien. Misschien was het van EA verstandig geweest om een notificatie te sturen in de trant van "dank je voor gebruik, wil je nu kopen?"
Nee dan Gears of War : Ultimate
Kreeg de melding Gears of War Ultimate needs an update.
Netjes update van 380 MB binnengehaald, start Gears op en krijg een filmpje met de melding bedankt voor het spelen van de beta, tot ziens op 25 Augustus :')
Maar goed, begin en einddatum / tijd waren bekend dus voelde hem al aankomen, maar beter hadden ze dat filmpje van te voren al in de beta geprakt ipv later te laten downloaden onder de noemer update _O-

Controls van die Batmobile zal ik ook eens even re-mappen, hoe vaak ik al niet van een randje afgedonderd ben door foutief remmen |:(
Valt niet mee om een oude hond nieuwe trucjes te leren....

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-12 15:10
DrakeNL schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:17:
[...]

toen ik gisteren avond de spellen wilde opstarten deden ze het gewoon niet. Spel starten niet door. geen melding gezien. Misschien was het van EA verstandig geweest om een notificatie te sturen in de trant van "dank je voor gebruik, wil je nu kopen?"
Ah, ja dat is inderdaad wel een gemiste kans voor ze... wel het moment om dat inderdaad te doen, kost geen drol... 8)7
Had deze nog niet voorbij zien komen, crossplatform :)

Meer info omtrent pre-load, beta en release

[ Voor 48% gewijzigd door justifire op 24-06-2015 13:55 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12 14:02
Willybubba schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:11:
Arkham Knight is vet :P

Maar ik moest wel enorm wennen aan de Batmobile. De linkertrigger, die altijd remmen is bij race/auto gfames, is nu "Ga naar Battlemode" wat bij mij continu resulteert in rechtdoor rijden met een tank bij iedere scherpe bocht, in plaats van netjes door de bocht te driften met een auto :P

Gelukkig vond ik gisteren dat je 'm ook gewoon op toggle kan zetten, waardoor X ineens battle mode wordt en linker trigger geoown remmen. Stukken beter.

verder, ja, het is een Batman game. Freeflow combat :9 Predator :9
Dat ga ik vanavond ook maar eens gelijk instellen! Zo irritant, die linker trigger mapping :D.
Verder inderdaad een vet spel, kan niet wachten tot ik vanavond weer kan spelen _/-\o_.

Xbox Live: Chevalric

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Vrij veel WoT op de 360 gespeeld, maar op een gegeven moment was het gewoon over door andere games.
Ben benieuwd wat er allemaal is verandert.
Altijd leuk die overzichtjes van Gears :)
Wel apart dat de gemiddelde speler het nog geen anderhalve match heeft volgehouden :?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CIOoepNUcAASap1.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door justifire op 24-06-2015 15:28 ]

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:10

nexhil

BAM!

Gears was echt wel weer fijn!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gaaf. Speel zo nu en dan nog wel eens de iPad variant en dat is best vermakelijk.

Kan me daarom wel voorstellen dat dit op de One wel leuk kan worden, zeker als je even kort de tijd hebt om wat te spelen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
justifire schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 15:24:
Wel apart dat de gemiddelde speler het nog geen anderhalve match heeft volgehouden :?
[afbeelding]
Ik heb er 2 gespeeld. Zo bijzonder was het niet. Ik weet ook niet of ik hier het volle pond voor zou betalen. Als het nu een combo deal was ala MCC dan hadden we het ergens over maar voor 1 spel. Ik sla even over. Ik genoeg andere spellen liggen die nog gespeelt "moeten" worden.

Gamertag: YazNL

Yaz schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:13:
[...]

Ik heb er 2 gespeeld. Zo bijzonder was het niet. Ik weet ook niet of ik hier het volle pond voor zou betalen. Als het nu een combo deal was ala MCC dan hadden we het ergens over maar voor 1 spel. Ik sla even over. Ik genoeg andere spellen liggen die nog gespeelt "moeten" worden.
Dat is jouw goed recht :)
Ik vond het juist helemaal geweldig !
Moest wel even inkomen maar na een match of 20 kwamen we weer op stoom oOo
Hij gaat trouwens 40 dollar / euro kosten.
Of dat het volle pond is mag iedereen zelf over oordelen, maar ik weet wel dat het in mijn geval weinig eurootjes per uur zal gaan kosten.

• Ereaser
justifire schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:24:
[...]

Dat is jouw goed recht :)
Ik vond het juist helemaal geweldig !
Moest wel even inkomen maar na een match of 20 kwamen we weer op stoom oOo
Hij gaat trouwens 40 dollar / euro kosten.
Of dat het volle pond is mag iedereen zelf over oordelen, maar ik weet wel dat het in mijn geval weinig eurootjes per uur zal gaan kosten.
Alleen de remastered campaign met 5 extra chapters doe ik het al voor :)

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-12 09:37
Hebben jullie Arkham Knight Standard of Premium Edition gehaald. Ik vind de Premium Edition nog al aan de prijzige kant eigenlijk

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-12 00:27

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Nu ben ik benieuwd naar de 4K-mogelijkheden op de Xbox One. Zijn er überhaupt games die draaien op 4K? Anders heb je niet veel aan je 4K TV.

Gulfstream G650

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
SalimRMAF schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:45:
Nu ben ik benieuwd naar de 4K-mogelijkheden op de Xbox One. Zijn er überhaupt games die draaien op 4K? Anders heb je niet veel aan je 4K TV.
Wat denk je zelf? Een beetje PC trekt dat al niet, consoles kan je al helemaal vergeten! Voor nu voegt het ook niks toe en voldoet full HD!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-12 15:00
SalimRMAF schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:45:
Nee er zijn geen XO games die op 4K draaien en dat zal hoogstwaarschijnlijk ook niet gebeuren. Misschien de opvolger over een jaar of 5

• Ninjetsu NL
  • Laatst online: 18-12 15:10
DrakeNL schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:36:
Hebben jullie Arkham Knight Standard of Premium Edition gehaald. Ik vind de Premium Edition nog al aan de prijzige kant eigenlijk
Heb de standaard edition gehaald waar de Harley Quinn DLC ook bij zat voor 46 euries bij de MM. Heb hem nergens nog goedkoper gezien.. :*)

Heb niet in de 3e wereld microsoft stores gekeken overigens... te veel gedoe... :O

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12 12:57
harrytasker schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:48:
[...]

Wat denk je zelf? Een beetje PC trekt dat al niet, consoles kan je al helemaal vergeten! Voor nu voegt het ook niks toe en voldoet full HD!
4K gamen is 1 ding, maar 4K ondersteuning voor bijv Netflix/films zou wel mooi zijn..

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Cereal schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 17:11:
[...]

4K gamen is 1 ding, maar 4K ondersteuning voor bijv Netflix/films zou wel mooi zijn..
Lijkt me ook onwaarschijnlijk, aangezien er geen hardwaredecoding voor 4k in XO zit en volgens mij ondersteunt de XO helemaal geen 4k resoluties, maar ik kan me vergissen.

• Yaz
harrytasker schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 17:25:
[...]

Lijkt me ook onwaarschijnlijk, aangezien er geen hardwaredecoding voor 4k in XO zit en volgens mij ondersteunt de XO helemaal geen 4k resoluties, maar ik kan me vergissen.
Playback gewoon out-of-the-box (schijnt)

http://www.polygon.com/20...-output-resolution-and-3d

Geweldig !! Blizzard blijft Diablo III maar updaten en uitbreiden _/-\o_

Patch 2.3.0 voegt een nieuw gebied toe met de naam Ruins of Sescheron. Hier vind je ook de Kanai's Cube. Dit artefact laat je Legendary items opbreken. Je neemt hun speciale krachten dan over als extra passieve skills. Deze krijg je naast je reeds bestaande passieve vaardigheden.

Verder komen er nieuwe Legendary en Set items. De Adventure Mode krijgt een update waarbij je betere beloningen krijgt voor Bounties. Crafting materials schalen met jouw level mee zodat deze altijd nuttig zijn.

Om je sterke personages een nieuwe uitdaging te geven, komen er ook vier nieuwe Torment-levels bij. Vanaf patch 2.3.0 kun je maximaal op Torment X spelen.

Blizzard past met deze patch ook het vechtsysteem aan. Moeilijke vijanden worden weerbaarder tegen crowd control maar leveren ook meer ervaringspunten en Rift-progressie op. De nadruk komt tenslotte meer te liggen op het verkennen van Rifts en minder op het vernietigen van de Rift Guardians.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
Een mooie update, want nu wordt het te snel saai. Hoewel ik telkens terug blijf keren maar zonder goede ancient stuff kun je het vergeten.

Twijfel zelf heel erg wat te doen. Wachten op de Elite controller en reviews om te kijken of het voor Jan Casual ook wat toevoegt of een Forza 6 controller kopen. Ik verwacht dat de Elite voor het einde van het jaar rond 100 euro zit.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Donstil
  • Niet online
harrytasker schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 17:25:
[...]

Ik had ergens gelezen dat "in 2015" Netflix in 4k naar de Ps4 en Xbox One zou komen.

Kan dat niet zonder Hardwaredecoding? Zou de One (en ps4 dus ook) dat niet gewoon op hun APU kunnen draaien?

• jd1987
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 21:06

jd1987

cliquefotografie.nl

Verwacht van niet. H265 wordt de standaard voor 4K delivery. Ik ben editor en moet momenteel een aantal 4K H265 films aanleveren aan een klant. Die draaien amper in VLC op een maxed out 12-core Xeon Mac Pro.

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
jd1987 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 21:08:
Verwacht van niet. H265 wordt de standaard voor 4K delivery. Ik ben editor en moet momenteel een aantal 4K H265 films aanleveren aan een klant. Die draaien amper in VLC op een maxed out 12-core Xeon Mac Pro.
Ligt er natuurlijk ook aan welke bitrate er gebruikt word.

• jd1987
  • Laatst online: 04-11 21:06

jd1987

cliquefotografie.nl

revertive schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 22:43:
[...]

Ligt er natuurlijk ook aan welke bitrate er gebruikt word.
Die waren 38Mbit. De 4k streamer waar ik op test speelt ze moeiteloos af, maar die heeft dan ook een hardwarematige H265 decoder. Wellicht kan Microsoft/Sony nog iets voor elkaar boksen met GPU decoding, maar verwacht er weinig van omdat H265 nog heel erg in de kinderschoenen staat en de hardware al wel weer een tijdje uit is.

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
jd1987 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 22:55:
[...]

Die waren 38Mbit. De 4k streamer waar ik op test speelt ze moeiteloos af, maar die heeft dan ook een hardwarematige H265 decoder. Wellicht kan Microsoft/Sony nog iets voor elkaar boksen met GPU decoding, maar verwacht er weinig van omdat H265 nog heel erg in de kinderschoenen staat en de hardware al wel weer een tijdje uit is.
4K netflix stream lijken een bitrate van 15.6 Mbps te hebben een stuk minder als jou films. Met die lage bitrate moet het nog wel mogelijk zijn.

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-12 00:27

SalimRMAF

SpaceX - 4K

jd1987 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 21:08:
H265 wordt dan ook nog bijna niet ondersteund, ook voor 4K wordt nu vaak H264 gebruikt.

Gulfstream G650

• Donstil
  • Niet online
jd1987 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 22:55:
[...]

Je kunt ook een Appel met een peer vergelijken natuurlijk. No way dat Devices met een Hardware decoding mogelijkheid 4K Netflix straks aangeleverd krijgen in 38Mbit.

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-12 10:01
[afbeelding]
Ik heb dat gemiddelde wel omhoog getrokken.
Je berekening klopt overigens niet, als er 8 unieke users waren geweest en 8 games gespeeld, dan kon elke user er nog 8 hebben gespeeld omdat je met z'n achten in een game kunt >:)
db I Delirium schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:45:
[...]

Ik heb dat gemiddelde wel omhoog getrokken.
Je berekening klopt overigens niet, als er 8 unieke users waren geweest en 8 games gespeeld, dan kon elke user er nog 8 hebben gespeeld omdat je met z'n achten in een game kunt >:)
Aah dat verklaard het inderdaad d:)b
Hier trouwens de laatste trailer / teaser :
[YouTube: https://youtu.be/FdVBRNWxlbQ]
Zin in !

justifire schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 19:34:
Geweldig !! Blizzard blijft Diablo III maar updaten en uitbreiden _/-\o_
Buiten hardcore mode is heel D3 op consoles compleet verziekt, 1x een foute run met zo'n 'modded' character eindigde in een 10.000 paragon level, elke public party op HC5 of 6 krijgt minimaal 1 'russian sword' user (0,17 attackspeed), Blizzard doet er werkelijk niets aan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:39:
[...]

Buiten hardcore mode is heel D3 op consoles compleet verziekt, 1x een foute run met zo'n 'modded' character eindigde in een 10.000 paragon level, elke public party op HC5 of 6 krijgt minimaal 1 'russian sword' user (0,17 attackspeed), Blizzard doet er werkelijk niets aan.
Dat zou ik niet weten, speel Diablo 99% solo en zo heel af en toe met wat bekenden uit mijn friendslist.

• co2301
  • Laatst online: 23-12 14:57
Klein vraagje, als ik nu een xbox one koop, zit dan nu de nieuwe versie van de controller daarbij geleverd (degene met de audio jack)? Of moet ik die echt los kopen?

Googlen schept alleen maar verwarring atm :/

• Mikayu
  • Laatst online: 22-12 22:42

Mikayu

.srt

Ligt er maar net aan waar je hem haalt en of er nog oude op voorraad zijn.
co2301 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:38:
Klein vraagje, als ik nu een xbox one koop, zit dan nu de nieuwe versie van de controller daarbij geleverd (degene met de audio jack)? Of moet ik die echt los kopen?

Googlen schept alleen maar verwarring atm :/
Als je de nieuwe 1TB versie haalt weet je zeker dat de nieuwe controller er bij zit.

• Ereaser
justifire schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:06:
[...]

Aah dat verklaard het inderdaad d:)b
Hier trouwens de laatste trailer / teaser :
[video]
Zin in !
Ze hadden de aller eerste GoW trailer gewoon een remake moeten geven :D

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-12 21:56

• Cereal
  • Laatst online: 19-12 12:57
Nieuwe Games with Gold aangekondigd:

XBO: AC:Black Flag & So Many Me
X360: Plants vs Zombies & GoW 3

http://majornelson.com/20...uly-2015/?linkId=15120835
Kijk, ziet er leuk uit.... Alle 4 games maar downloaden....
Ik zal eens ff kijken als ik GoW3 nog op disk heb...

Cogitationis poenam nemo patitur

• DeMoN
  • Laatst online: 28-11 19:51

DeMoN

Pastafari

[afbeelding]
Ik heb nooit eerder Gears gespeeld, wel ooit gezien (eerste versie) bij iemand, zag er tof uit. Altijd CoD (I know..) gespeeld en bovengemiddeld goed erin geweest.

Dus ik probeerde (want gratis..) Gears even uit afgelopen maandag. En heb inderdaad anderhalve game gespeeld voordat ik het van mijn schijf verwijderde. Hoe buk je? Heb 30 seconden naar de controls in de options zitten staren maar zag het zo snel niet. Daarna toch maar geprobeerd te spelen, had een 'Default' machine geweer. Heb meerdere keren veel eerder VOL in de vijand zijn borstkas staan schieten, waarna hij zich omdraait en me op de een of andere manier in een paar seconden in stukken liet knallen. Nou ben ik niet voor een gat te vangen ( :P ) dus ik zette door, maar het bleef gebeuren en vond het maar een vaag iets, tot ik gefrustreerd de wis-actie van de game gebruikte om mezelf nog iets van voldoening te geven :+

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:06
Cereal schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 17:13:

Ik ben helemaal blij. Eindelijk iets fatsoenlijks d:)b
DeMoN schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 17:41:
[...]

Ik heb nooit eerder Gears gespeeld, wel ooit gezien (eerste versie) bij iemand, zag er tof uit. Altijd CoD (I know..) gespeeld en bovengemiddeld goed erin geweest.

Dus ik probeerde (want gratis..) Gears even uit afgelopen maandag. En heb inderdaad anderhalve game gespeeld voordat ik het van mijn schijf verwijderde. Hoe buk je? Heb 30 seconden naar de controls in de options zitten staren maar zag het zo snel niet. Daarna toch maar geprobeerd te spelen, had een 'Default' machine geweer. Heb meerdere keren veel eerder VOL in de vijand zijn borstkas staan schieten, waarna hij zich omdraait en me op de een of andere manier in een paar seconden in stukken liet knallen. Nou ben ik niet voor een gat te vangen ( :P ) dus ik zette door, maar het bleef gebeuren en vond het maar een vaag iets, tot ik gefrustreerd de wis-actie van de game gebruikte om mezelf nog iets van voldoening te geven :+
En dat is dus precies het verschil tussen Gears en CoD :)
Bukken kan enkel vanuit cover.
Dat standaard machinegeweer is de Lancer, naast de Gnasher en Smoke Grenade is dit je standaard equipment vanaf de spawn.
Dat maakt het zo heerlijk gebalanceerd, geen gekke upgrades of vrijgespeelde uber-wapens.
Betere guns en grenades zijn te vinden op het veld en daar zal je echt je best voor moeten doen om die te pakken te krijgen.
Gears draait voornamelijk om twee dingen : Teamwork en de Gnasher })

Wel grappig dat je eerst zegt dat je anderhalve game gespeeld hebt en vervolgens aangeeft door te hebben gezet.
Gears leer je niet in 2 matches, ook niet in een dag of een week ;)

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 25-06-2015 18:32 ]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:43
Kunnen we nu ook Xbox360 games downloaden met Games for Gold op Xbox One? ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:11

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

En toen had ik natuurlijk AC BF 2 weken terug gekocht voor de XBO :F

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Hoe kan ik die gratis Xbox 360 spellen activeren zonder Xbox 360?
Rivanov schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 18:52:
Kunnen we nu ook Xbox360 games downloaden met Games for Gold op Xbox One? ;)
Nee, eerst op een X360 installeren, een keer opstarten (dan komt de game pas in je profiel) en bij de games die je straks op de One kan spelen kan je ze vanaf dat moment op importeren.
Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 19:10:
Hoe kan ik die gratis Xbox 360 spellen activeren zonder Xbox 360?
Niet.....

Je moet ze installeren op de Xbox360, je kan ze pas op de One importeren (bij de games waar dan nu of straks mee mogelijk is) wanneer ze echt op je Xbox 360 draaien.

[ Voor 64% gewijzigd door Bullet NL op 25-06-2015 19:18 ]

• Donstil
  • Niet online

Ac:BF is toch wel een fijne game om gratis te krijgen. Goed te zien dat er nu echte games komen.

Donstil schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 19:17:
[...]

Ac:BF is toch wel een fijne game om gratis te krijgen. Goed te zien dat er nu echte games komen.
Klopt, ik verwacht er nog veel meer ;)
MS moet natuurlijk eerst een goed gevulde game database voor de One hebben voor dat ze dingen kunnen gaan weg geven.
Over een jaar is iedereen echt blij met Games for Gold.... geloof mij maar ;)

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 21:27

Famous

R 400+

Donstil schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 19:17:
[...]

Tijdje terug al eens opgepikt voor 3 euro :+
Kon er niet helemaal doorheen komen, vond besturing toch wat te houterig.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Verwijderd

Bullet NL schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 19:14:
[...]

Nee, eerst op een X360 installeren, een keer opstarten (dan komt de game pas in je profiel) en bij de games die je straks op de One kan spelen kan je ze vanaf dat moment op importeren.

[...]

Niet.....

Je moet ze installeren op de Xbox360, je kan ze pas op de One importeren (bij de games waar dan nu of straks mee mogelijk is) wanneer ze echt op je Xbox 360 draaien.
Weet je dat zeker? Viva Pinata heb ik niet op mijn 360 staan. Zeker niet op mijn 360 opgestart. Is gekocht via de site en ik kan hem op mijn One downloaden.
Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 19:30:
[...]

Weet je dat zeker? Viva Pinata heb ik niet op mijn 360 staan. Zeker niet op mijn 360 opgestart. Is gekocht via de site en ik kan hem op mijn One downloaden.
En zo is het.
Vanaf laptop / pc / tablet / smartglass de game 'aankopen' is voldoende.
Zodra ze aan je account gelinkt zijn kan je ze spelen op de x360 of indien beschikbaar op de Xbox One.

justifire schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 19:45:
[...]

En zo is het.
Vanaf laptop / pc / tablet / smartglass de game 'aankopen' is voldoende.
Zodra ze aan je account gelinkt zijn kan je ze spelen op de x360 of indien beschikbaar op de Xbox One.
Mits je een Xbox360 account hebt.

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 07:52
Bullet NL schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 19:52:
[...]

Dus voor een niet Xbox 360 eigenaar is backwards compatibiliteit totaal niet interessant? :'(

Dacht leuk. Mocht ik een one q
Halen kan ik ook nog 360 toppers spelen, maar zoals ik het hier lees is dat toh niet mogelijk ?

Verwijderd

Bullet NL schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 19:52:
[...]

Ik heb daar nog nooit van gehoord. Als dat zo is, hoop ik dat ze een fix uitbrengen voor mensen met een One die niet eerder een 360 gehad hebben.

Edit Trouwens 360 games kun je erg weinig aankopen op schijf terwijl ze digitaal nog prijzig zijn. Dom van MS maar prima voor de consument.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2015 20:00 ]

Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 19:57:
[...]

Ik heb daar nog nooit van gehoord. Als dat zo is, hoop ik dat ze een fix uitbrengen voor mensen met een One die niet eerder een 360 gehad hebben.
Ik heb een account van mijn kinderen op de Xbox One... daar kan ik geen 360 games mee downloaden, tenzij ik een game van de 360 fysiek in de One stop.

Games waren toch disc nooit gekoppeld aan je account? Disk erin en draaien, disk eruit, niet meer draaien. Ik dacht juist dat je disk games bij BC altijd nog in je XBO moest doen om te draaien?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Bullet NL schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 20:00:
[...]

Ik heb een account van mijn kinderen op de Xbox One... daar kan ik geen 360 games mee downloaden, tenzij ik een game van de 360 fysiek in de One stop.
Hebben je kinderen met die accounts de games gekocht op de site dan? Hebben ze zelf gold of sharen ze de jouwe? Ik gok dat die twee zaken de boel anders maken dan voor een volwassene account met gold...
Hoe verklaar je dan dat Phil Spencer heeft bevestigd dat je x360 games ook kan aankopen om op de One te spelen ?
Zou zeggen, lees de backwards compatible faq even op de site van MS :Y)

• Donstil
  • Niet online
Bullet NL schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 19:19:
[...]

Klopt, ik verwacht er nog veel meer ;)
MS moet natuurlijk eerst een goed gevulde game database voor de One hebben voor dat ze dingen kunnen gaan weg geven.
Over een jaar is iedereen echt blij met Games for Gold.... geloof mij maar ;)
Ik wacht op Sunset. Die zal ook wel komen verwacht ik.
Famous schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 19:20:
[...]

Tijdje terug al eens opgepikt voor 3 euro :+
Kon er niet helemaal doorheen komen, vond besturing toch wat te houterig.
Echt? Ooh zonde, game is het wel waard.

Ik weet niet of je ooit sid meier's pirates heb gespeeld maar daar vond ik het varen en vechten met je schip het meeste op lijken en dat maakte het echt tof. Het echte A-C gedeelte van de game heb ik zo min mogelijk aangeraakt :)

Donstil schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 20:12:
[...]

Ik wacht op Sunset. Die zal ook wel komen verwacht ik.

[...]

Echt? Ooh zonde, game is het wel waard.

Ik weet niet of je ooit sid meier's pirates heb gespeeld maar daar vond ik het varen en vechten met je schip het meeste op lijken en dat maakte het echt tof. Het echte A-C gedeelte van de game heb ik zo min mogelijk aangeraakt :)
Als er een game is die het verdiend om gekocht te worden is dat Sunset wel :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• co2301
justifire schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 16:35:
[...]

Als je de nieuwe 1TB versie haalt weet je zeker dat de nieuwe controller er bij zit.
Wou eigenlijk de XO + Master chief halen, de 1TB versie (zonder game) is 60 euro duurder. Ik ga die ruimte niet echt nodig hebben :/
Ik verwacht ook wel dat Sunset gratis gaat worden voor Gold members....
Met al die games begin ik tegen een probleem aan te lopen, mijn externe HDD begint ook vol te raken...
Moet zo langzaam aan maar op zoek naar een grote 7200Rpm USB 3.0 schijf op zoek gaan.
co2301 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 20:21:
[...]

Wou eigenlijk de XO + Master chief halen, de 1TB versie (zonder game) is 60 euro duurder. Ik ga die ruimte niet echt nodig hebben :/
Serieus? Je weet dat je alle games moet installeren?
Ik heb de 1.5Tb die ik in/aan mijn Xbox One heb hangen al bijna vol....

[ Voor 42% gewijzigd door Bullet NL op 25-06-2015 20:24 ]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:43
Dat Ryse nog geen GwG is...

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 20:17:
[...]

Als er een game is die het verdiend om gekocht te worden is dat Sunset wel :)
Ja dat hoor ik vaker. Ik wil er ook wel voor betalen hoor alleen weet niet zeker of het wat voor mij is. Een demo zou dit ook al oplossen en anders dus GWG

Verwijderd

Donstil schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 20:24:
[...]

Ja dat hoor ik vaker. Ik wil er ook wel voor betalen hoor alleen weet niet zeker of het wat voor mij is. Een demo zou dit ook al oplossen en anders dus GWG
Hij is al een paar keer langsgekomen als gratis speelbaar als je gold hebt. Zou zo maar weer kunnen gebeuren. Je zou hem ook used bij Gamemania kunnen kopen en terugbrengen als het niet je ding is.
@Exactor en Justifire. Hoe bevalt Batman Arkham Knight?

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 20:52:
I #bethebat

Vet spel. Veel meer Asylum en City dan Origins.
Mooi zo :). Is het vele rijden in de batmobile niet vervelend?

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 20:56:
Mooi zo :). Is het vele rijden in de batmobile niet vervelend?
Neu. Als je de Bat bent is alles cool. :) Meer serieus: In het begin is het wat veel batmobile. Daarna echt een prima afwisseling. Soms zelfs een leuk onderdeel van een puzzel. Deze is wat makkelijker dan de voorgangers. Misschien kun jij als noobbat wel meekomen. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2015 21:00 ]

Noobbat? Noobbat!? Nee, denk dat ik deze oversla. Ben veel te slecht om al die challenges te halen inderdaad :P Heb op dit moment echter wel weinig games die me een beetje boeien. Zal wel weer komen als GoW 1 uitkomt!

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-06-2015 21:51 ]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05:20
Bullet NL schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 20:22:
Met al die games begin ik tegen een probleem aan te lopen, mijn externe HDD begint ook vol te raken...
Moet zo langzaam aan maar op zoek naar een grote 7200Rpm USB 3.0 schijf op zoek gaan.

[...]

Ja maar hoeveel games speel je tegelijk? Ik heb nog plek zat op de 500GB schijf en heb tot nu toe Forza 5, Fifa15, MGS:GS, Tumb Raider, AC Unity, GTA V en nog ander kleun grut gespeeld. Alles staat nog op de schijf. En daarvan zou ik zo een paar games (tijdelijk) kunnen verwijderen omdat ik ze (nu) toch niet (meer) speel.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 21:30:
Noobbat? Noobbat!? Nee, denk dat ik deze oversla. Ben veel te slecht om al die challenges te halen inderdaad :P Heb op dit moment echter wel weinig games die me een beetje boeien. Zal wel weer komen als GoW 1 uitkomt!
Die sla ik over. De versus van Gears heeft me nooit kunnen bekoren. Coop en horde vond ik wel tof maar die zitten niet in UE toch? En Seriously 5.0 zie ik echt niet zitten. :)

• co2301
Bullet NL schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 20:22:

[...]

Ja.. Heb ook een ps4, totaal geen last van gebrek aan schijfruimte. Ik speel nooit meerdere games 'door elkaar'.

Games koop ik fysiek, zodat ik ze kan doorverkopen. Dus zal geen gedownloade meuk op m'n hdd hebben staan. Misschien een paar indi's, maar dat neemt niet zo veel ruimte in beslag.

Ik ga er gemakshalve maar even vanuit dat het hele idee van installeren hetzelfde werkt als op de ps4.
uchiha tijntje schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 20:52:
Must have.
Nog nooit zo'n mooi spel gezien waar ook nog eens ontzettend veel te doen is.
Als ik 1 spel aan mocht raden voor de One dan is het zeker BAK !
Had eerst ingezet op Witcher 3 als GotY maar dat is sinds gisteren zeker veranderd :Y

Ik was nog niet ver, maar zag er tof uit. Vooral dat je begint als echt Batman (dus kleine misdaad oplossen) vond ik wel vet. Maar ben dan ook echt net voorbij de eerste 2 missies oid :+
Maar zo weer verder. Grafisch vond ik hem ook prima en vechten gaat op de 1 of andere manier ook beter.

Qua game is ie in ieder geval stukken beter dan de vorige, van wat ik zag. Ook hele leuke details zoals het Wayne Enterprise logo her en der.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Yaz
justifire schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 23:16:
[...]

Must have.
Nog nooit zo'n mooi spel gezien waar ook nog eens ontzettend veel te doen is.
Misschien mis ik een stuk of ben ik nog niet zoveel side missies tegen gekomen. Een paar gasten die opgeknoopt zat met wat catchcy muziek erbij en wat gasten die in elkaar gemept worden. Thats about it.

Ik moet overigens nu iemands lieveling redden, misschien komt het daarna.

Het ziet en speelt overigens wel briljant. Lekker spel.

• Lekker Ventje
Rossi46 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 21:38:
[...]

Ja maar hoeveel games speel je tegelijk? Ik heb nog plek zat op de 500GB schijf en heb tot nu toe Forza 5, Fifa15, MGS:GS, Tumb Raider, AC Unity, GTA V en nog ander kleun grut gespeeld. Alles staat nog op de schijf. En daarvan zou ik zo een paar games (tijdelijk) kunnen verwijderen omdat ik ze (nu) toch niet (meer) speel.
Mijn 500 Gb zat al vol en daarom hangt er nu een 2TB aan. Als ik zeker weet dat ik het nooit meer speel gooi ik het er af maar dat is nu voorlopig niet meer aan de orde. Ik speel alle games door elkaar en als ik telkens de game opnieuw moet downloaden kom ik niet meer aan gamen toe met die downloadsnelheden.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Ereaser

Voor het eerst dat ik 3/4 games al heb!
Heb ook nog een code voor AC: Black Flag, maar die bewaar ik dan nog wel even :P

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-12 22:48

Smoonshine

Feyenoord!!

Nou, ik ben er bij hoor. Ik heb gisteren een Witcher III pack besteld. Toch een iets betere deal dan het Master Chief pakket. Die heb ik er wel voor 30 euro bij gekocht. Vanavond ophalen en mijn eerste minuten maken op de One. Ben benieuwd hoe hij bevalt ten opzichte van de PS4 die er al staat!

uhm...

• Lekker Ventje
Smoonshine schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 09:28:
Nou, ik ben er bij hoor. Ik heb gisteren een Witcher III pack besteld. Toch een iets betere deal dan het Master Chief pakket. Die heb ik er wel voor 30 euro bij gekocht. Vanavond ophalen en mijn eerste minuten maken op de One. Ben benieuwd hoe hij bevalt ten opzichte van de PS4 die er al staat!
Neem een accu pack (Play & Charge kit) voor je controller en je weet niet wat je mee gaat maken. Ik kan ruim 25 uur zonder opladen spelen :)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ereaser schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 09:27:
[...]

Voor het eerst dat ik 3/4 games al heb!
Heb ook nog een code voor AC: Black Flag, maar die bewaar ik dan nog wel even :P
Trouwens, ook al heb je GoW3 al op disk, zou ik hem toch digitaal gratis downloaden, heb je straks met backward compatibility tenminste de disk niet meer nodig :)
Brutal1ty schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 19:56:
[...]

Dus voor een niet Xbox 360 eigenaar is backwards compatibiliteit totaal niet interessant? :'(

Dacht leuk. Mocht ik een one q
Halen kan ik ook nog 360 toppers spelen, maar zoals ik het hier lees is dat toh niet mogelijk ?
Op zich wel, goedkoop uit een 2ehands bak oid halen
of zoals nu met games with gold gratis downloaden :) Enige is dat je als je geen fysieke 360 hebt, je wel een cc gekoppeld moet hebben om via de website de gratis games te downloaden

Gears 3 is een aanrader, gewoon in je queue zetten op 16 juli en gaan als BC er is :)

[ Voor 45% gewijzigd door Bokkie op 26-06-2015 09:58 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-12 09:21
Ik heb de overstap ook gemaakt, game af en toe op de 360 en dan vooral de grote rpg's, dus de witcher 3 pack besteld. Witcher 3 en de aankondiging van fallout4 zijn de reden voor de aanschaf, ook erg fijn dat 360 titels backwards compatible zijn.

• Mikayu
  • Laatst online: 22-12 22:42

Mikayu

.srt

Lekker Ventje schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 09:50:
[...]

Neem een accu pack (Play & Charge kit) voor je controller en je weet niet wat je mee gaat maken. Ik kan ruim 25 uur zonder opladen spelen :)
2400mAh batterijen van de HEMA doen het langer :p

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Wist ik nog niet... daar gaat MW2... jammer :S Even goed nadenken wie ik ken met een 360.. :)

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-12 10:44
[...]

[...]

Niet.....

Dit lijkt niet helemaal te kloppen. Ik heb op m'n One Toy Soldiers: Cold War tussen m'n games staan terwijl ik er zeker van ben dat ik die game nooit heb gedownload of opgestart. Heb hem alleen aangeschaft via de xbox-site.

Enige wat misschien wel zo kan zijn is dat m'n 360 hem automatisch ging downloaden en dat ik die download heb gecancelled.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

DeMoN schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:19:
[...]

Wist ik nog niet... daar gaat MW2... jammer :S Even goed nadenken wie ik ken met een 360.. :)
Je hebt geen 360 nodig

http://www.dualshockers.c...-your-old-xbox-360-games/
Q: How do I play an Xbox 360 game on my Xbox One?

A: You must own a supported Xbox 360 title. (For a list of supported titles, see below) If you have a supported digital version of the game, you can install the game from the “Ready to Install” section of My games & apps. If you have a disk version of the game, you can simply insert the disk into your Xbox One console.

Q: Where is Borderlands? You showed it, but I don’t see it in Preview.

A: We are continuing to finalize all the necessary packaging and validation work with our partners to bring your favorite games to the program as soon as possible. While not part of the Preview launch, stay tuned to find out when Borderlands will be available through Xbox One Backward Compatibility.

Q: What about my other Xbox 360 games?

A: We are continuing to add more titles. Not all titles will be supported but check back and see if your titles have been added to the list. Or go to Xbox Feedback to suggest your favorites.

Q: Do I need to also own an Xbox 360 Console to play these games?

A: No, you do not need to own an Xbox 360 console.

Q: Can I buy these games from the Xbox One store?

A: If you want to purchase these games, you can buy them digitally from the store on your Xbox 360 console, on xbox.com (search for titles in Xbox 360 games) or from your local retailer.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Vreemd, ik kon dinsdag mijn oude Xbox 360 download games niet aan het account van mijn kinderen koppelen, ik zie nu dat ik wel rechtstreeks games kan kopen.

Afijn, ik lees het hier boven ook. Iedereen kan de digitale Xbox360 games aanschaffen voor op zijn One. (via de website). Het is mij alleen nog niet duidelijk waarom ik mijn x360 games niet op het family account van mijn kinderen kan spelen.

[ Voor 43% gewijzigd door Bullet NL op 26-06-2015 10:33 ]

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-12 10:01
Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 22:28:
[...]

Die sla ik over. De versus van Gears heeft me nooit kunnen bekoren. Coop en horde vond ik wel tof maar die zitten niet in UE toch? En Seriously 5.0 zie ik echt niet zitten. :)
Horde niet maar 2 player co-op wel. GoW1 is de enige seriously die ik heb gehaald...

• basisdeman
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-10-2021
Nee hoor, de games die ik digitaal gekocht heb voor mijn 360 stonden mooi in het overzichtje van beschikbare games & apps en konden gewoon worden gedownload en gespeeld, zonder dat deze ooit op mijn 360 geïnstalleerd zijn geweest :)
Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 22:28:
[...]

uchiha tijntje schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 21:30:
Noobbat? Noobbat!? Nee, denk dat ik deze oversla. Ben veel te slecht om al die challenges te halen inderdaad :P
Slaan jullie nu echt games over omdat de achievements te veel tijd kosten om te halen ? 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door justifire op 26-06-2015 10:40 ]

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-12 20:16
Yaz schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 08:41:
[...]

Misschien mis ik een stuk of ben ik nog niet zoveel side missies tegen gekomen. Een paar gasten die opgeknoopt zat met wat catchcy muziek erbij en wat gasten die in elkaar gemept worden. Thats about it.

Ik moet overigens nu iemands lieveling redden, misschien komt het daarna.

Het ziet en speelt overigens wel briljant. Lekker spel.
Wil je side missions spelen moet je ze eerst ontdekken:
Als je mission select (d-pad rechts indrukken) die ring kan je helemaal vol krijgen met side missions.

Je kan ze vinden door op ontdekkingsreis te gaan.
Als je luistert naar je local surveillance pik je soms wat dingen op die je kunnen helpen.
Detective mode kan je soms groepjes thug verzameld zien die iets bewaken meestal is daar iets te vinden.

Zie je een gebouw in de fik staan dan zou ik even kijken met de batmobile wat er te vinden is

Maar voornamelijk ontdekken en opletten wat anders is als normaal (normaal moet je met een korrel zout nemen :P )

Ik heb m'n best gedaan om geen spoilers te geven hopelijk is dat gelukt

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Verwijderd

justifire schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:37:
[...]

[...]

Slaan jullie nu echt games over omdat de achievements te veel tijd kosten om te halen ? 8)7
Dat niet. Maar bij een titel waarbij ik de hoofdmoot minder leuk vind ga ik het niet doen. :)

Een game moet wel tof zijn wil ik hem kopen als er onhaalbare cheevos inzitten. MP van AC en Tomb Raider begin ik niet eens aan. Toch wel de spellen gekocht en gespeeld. Dat zou ik dus niet doen als de SP matig is icm een beroerde MP.

Kijk maar eens in mijn gameslijst. Ik haal lang niet alles 100% (wel veel ;) ).

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:05
Achievements halen is leuk maar ik speel het spel meer voor het spel als er dan achievements in zitten die niet gehaald worden kan het me roesten om eerlijk te zijn :P

• Yaz
Ik heb al die andere batman games ook gespeeld dus ik denk dat ik wel een beetje weet wat ik moet verwachten. Maar het viel me op dat het nu zo anders gaat. Wat ik zei, ik heb al het een en ander gevonden maar of de quests worden nu anders weer gegeven of, vanwege de setting, is er gewoon minder "normale" criminaliteit te vinden.

Ik heb al wet veel rond geglided, ook al wat Nigma dingen gewoon evenals AR maar ik mis de "There is a report of a body ...." en zo.. Maar misschien moet ik gewoon nog meer gaan rondneuzelen.

Achievements? Wat zijn dat? Ik speel games voor de fun.... liefst multiplayer.....

Bovendien is mijn ego al groot genoeg, ik hoef dat dus niet te compenseren met een zekere drang naar veel achievements.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Bullet NL schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 11:22:
Achievements? Wat zijn dat? Ik speel games voor de fun.... liefst multiplayer.....

Bovendien is mijn ego al groot genoeg, ik hoef dat dus niet te compenseren met een zekere drang naar veel achievements.
Heb precies hetzelfde. Alleen toen ik Metro 2033 redux speelde vond ik de sfeer zo goed dat ik alles wilde halen, puur als excuus om de game nog een keer te spelen zeg maar. Maar verder ga ik nooit voor de 100%, het moet niet als 'werk' gaan voelen. Ook de tijd niet meer voor.. kan soms wel snappen dat als dat 'werk' eindelijk gedaan is dat voldoening kan geven. Maar dan kan je die effort beter in je echte dagelijkse baan stoppen, verdien je ook nog eens meer mee :P

[...]

[...]

Ik sluit me aan bij het verhaal van Exactor. :)

[...]

[...]

Ik sluit me aan bij het verhaal van Exactor. :) En ik dacht dat je wel wist dat ik niet zoveel geef om hoeveel tijd het kost, als het maar leuk is. :P

Pagina: 1 ... 20 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace