• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-12 15:00
justifire schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:26:
Xbox One Elite
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vermoed dat MS deze aan gaat kondigen op de Gamescon.
Ik heb deze afbeelding volgens mij een tijdje geleden ook al gezien. Zou erg mooi zijn als dit design werkelijkheid zou worden :)

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 21:27

Famous

R 400+

Dan zou ik bijna gaan twijfelen om de "oude" de deur uit de schoppen..
Ziet er aanzienlijk kleiner uit zeg.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Ding is fake, is een concept van iemand.
http://retovona.com/portfolio/microsoft-xbox-one-slim/

Wel leuk hoe dat ding al 1,5 jaar weer random langskomt :P

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 22-06-2015 15:45 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-12 11:45

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Geef mij maar de originele X1 met goede ventilatie en koeling.
Hoef geen 2e stofzuiger naast me PS4.

En een redesign na 2 jaar is wel erg snel als je huidige heel goed presteert.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:14

BM

Moderator Spielerij
Vind de X1 zoals ie nu is eigenlijk nog mooier ook dan die variant die hierboven gepost word :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

BM schreef op maandag 22 juni 2015 @ 17:01:
Vind de X1 zoals ie nu is eigenlijk nog mooier ook dan die variant die hierboven gepost word :)
Lijkt ook teveel op een apple TV, daar zal de inspiratie ook wel vandaan zijn gekomen :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:45:
Ding is fake, is een concept van iemand.
http://retovona.com/portfolio/microsoft-xbox-one-slim/

Wel leuk hoe dat ding al 1,5 jaar weer random langskomt :P
Hmmm }:|
Dat wist ik niet, zag er best geloofwaardig uit zo met die Wallmart vermelding erbij....
Wie weet vond MS dit model toch ook wel erg mooi en hebben dit overgenomen ? (wishfull thinking)
Had bij dit ontwerp ook de discdrive weg gelaten, dan zou het echt een strakke behuizing zijn.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
crzyhiphopazn schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:48:
Geef mij maar de originele X1 met goede ventilatie en koeling.
Hoef geen 2e stofzuiger naast me PS4.

En een redesign na 2 jaar is wel erg snel als je huidige heel goed presteert.
Koeling en ventilatie is toch net heel goed bij de Xbox One?
X-Fighter schreef op maandag 22 juni 2015 @ 19:18:
[...]

Koeling en ventilatie is toch net heel goed bij de Xbox One?
Dat schijft hij toch ook?

Cogitationis poenam nemo patitur

Verwijderd

BM schreef op maandag 22 juni 2015 @ 17:01:
Inderdaad mooier dan die Apple makeover versie. Toch vind ik de One wel een vrij lelijk apparaat. Wist niet wat ik zag toen de doos open ging. Cheap black glossy brick is de beste omschrijving. :) Overigens vind ik de Kinect en controllers wel een vooruitgang qua looks. Als ik geen rond huppelende koters zou hebben zou hij in de woonkamer mogen. Nu heb ik helaas een verplichte gameroom. Zuur maar kan niet anders. :)

(Nog 4 uur en 13 minuten!) edit: maak daar maar 9 uur en 13 minuten van. Spel unlocked hier pas om 1201 EST.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2015 19:49 ]

• X-Fighter
Bullet NL schreef op maandag 22 juni 2015 @ 19:43:
[...]

Dat schijft hij toch ook?
Ahja :s Sorry, heel slecht gelezen. Lange dag geweest!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-12 22:42

Mikayu

.srt

Bij ACR service Forza 6 en Halo 5 pre loaded en ESO voor 90 euro

Kan ik me denk wel mee vermaken tot de releases. Het is spijtig dat ze allemaal best dicht bij elkaar liggen want van NFS is mij nog weinig bekend en komt 1 week na Halo
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 19:46:
[...]
(Nog 4 uur en 13 minuten!) edit: maak daar maar 9 uur en 13 minuten van. Spel unlocked hier pas om 1201 EST.
Pssst.....
http://www.reddit.com/r/x...tal_preorder_unlock_time/
;)

[ Voor 38% gewijzigd door justifire op 22-06-2015 20:20 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

Ik heb stout gedaan en in de VS store gekocht. :o Maakt toch niet uit. Morgen vroeg op en gaan.
Oh no you didn't!

Benieuwd hoe je het spel vindt. Zelf heb ik weinig games voor de komende maanden op het programma staan.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:58

nFo

Nog een leuk interview over Life is Strange met: Ashly Burch, Alexa Ray Corriea, GameSpot, and Dev. Michael Koch talk Life is Strange.
Wel wat Spoilers, dus niet kijken als je het nog wilt spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door nFo op 22-06-2015 21:15 ]

Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 20:25:
[...]

Ik heb stout gedaan en in de VS store gekocht. :o Maakt toch niet uit. Morgen vroeg op en gaan.
Ik ook :o
Nou ja zien het wel, toch niet van plan om op te blijven.

Verwijderd

justifire schreef op maandag 22 juni 2015 @ 21:20:
[...]

Ik ook :o
Nou ja zien het wel, toch niet van plan om op te blijven.
Dan wens ik je een Arkham Nighty Knight zo toe.

Morgen Batmobile! Lang geleden dat ik echt naar een spel uitkeek.

Nu nog vanavond even alle wapens vrij spelen in titanfall en hopen dat ik de laatste campaign missie een keer krijg.

Edit krijg net een message van Fizzie met Sunset Overdrive ingame gear. Als ze nou een 75gs erbij doen ga ik zien wat het is. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2015 22:05 ]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-12 14:24

v8power67

Psn: Mausosaurus

Mikayu schreef op maandag 22 juni 2015 @ 19:55:
Bij ACR service Forza 6 en Halo 5 pre loaded en ESO voor 90 euro

Kan ik me denk wel mee vermaken tot de releases. Het is spijtig dat ze allemaal best dicht bij elkaar liggen want van NFS is mij nog weinig bekend en komt 1 week na Halo
Is die site legaal ?? Prijzen zijn een beetje te laag om het te geloven...
battlefront voor 24 euro op ps4 ?? Wtf... ultimate edition van fm6 54 euro...
Iemand hier ervaring ?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Iemand die hier TV kijkt via de Xbox? Is dat gewoon een kwestie van een HD Decoder in je xbox steken?

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
v8power67 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 22:40:
[...]

Is die site legaal ?? Prijzen zijn een beetje te laag om het te geloven...
battlefront voor 24 euro op ps4 ?? Wtf... ultimate edition van fm6 54 euro...
Iemand hier ervaring ?
De prijzen zijn zo laag dat ik het niet zou vertrouwen.

Ik kom dit op een andere site tegen:

Die advertenties waar je €35 voor nieuwe games betaald gaan als volgt te werk: Je koop je game en zij sturen jou een account waar je game op staat. Jij logt in op dit account en download de game. Daarna kun je met je eigen account de nieuwe game spelen.

Wat zij doen is in strijd met de regels van Sony. Dit staat bekend als account sharing. Risico is dat jou account gebanned word. En het account waar je betaalde game op staat, word ook gebanned (kun je dag zeggen tegen je geld en je game word onspeelbaar). Aangezien ze 1 account aan vele mensen verkopen lijkt me het risico erg groot.

Weet niet of dit ook zo gaat maar je bent via hun onderhand nog voordeliger uit dan in de US store.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Is inderdaad behoorlijk twijfelachtig, zo'n systeem zie je ook op de XBO, maar daar zit een extra 'lock' dat je dus ook accounts en console in family moet hebben staan.

• v8power67

v8power67

Ah okee is dus gewoon bagger...
Thnx voor de heads up :)

• Mikayu

Mikayu

.srt

Die gast zou nog een coupon maken voor me, maar niks gehad meer.

Facebook page is ook ineens weg..
Ik wacht wel even met bestellen. Heb toch liever schijfjes in de kast staan

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Account sharing via internet moet je mee oppassen.
Als ze het wachtwoord van het account veranderen dan kan je het spel niet meer spelen en ben je de sjaak.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12 14:57
Wel opmerkelijk dat de Xbox One de laatste weken echt cheap te krijgen is

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

PS4 en X1 zijn beide even scherp geprijsd.
Gelukkig dat er units worden verkocht anders zijn er later minder games te koop. Kijk maar naar het WiiU verhaal.

Ben wel blij dat je een externe hdd kan gebruiken anders was ik verplicht om de 1TB te kopen.

• Lekker Ventje
Mars18 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 08:33:
Wel opmerkelijk dat de Xbox One de laatste weken echt cheap te krijgen is
Geeft niet, want ik heb waarschijnlijk een tweede XBox nodig. Komt dan mooi uit :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12 14:57
crzyhiphopazn schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:17:
PS4 en X1 zijn beide even scherp geprijsd.
Gelukkig dat er units worden verkocht anders zijn er later minder games te koop. Kijk maar naar het WiiU verhaal.

Ben wel blij dat je een externe hdd kan gebruiken anders was ik verplicht om de 1TB te kopen.
Nee hoor, de xbox one is met een spel voor 335 te krijgen. https://www.4launch.nl/sh...f-Collection/budgetgaming

Lukt je niet met de ps4.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-12 18:41
Lekker Ventje schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:17:
[...]

Geeft niet, want ik heb waarschijnlijk een tweede XBox nodig. Komt dan mooi uit :)
Idem dito, mijn vriendin wilt er nu ook een omdat ze van mij de kans niet krijgt >:)

XboxLive: Dave 130R

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:30
nou ik heb de xbox gehaald voor 349 met 2 spellen erbij, wel mijn 1e:P.

Het mooie is dat ik nu spellen die al wat ouder zijn mooi goedkoop kan krijgen, zoals destiny 18 en tomb raider 22 euro.
kan nu al niet meer wachten op de nieuwe tomb raider wat een mooi spel is dat.

edit:
is het mogelijk om een the witcher 3 savegame over te zetten van pc naar xbox?

[ Voor 13% gewijzigd door Ruudox op 23-06-2015 09:56 ]

Ruudox schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:53:
edit:
is het mogelijk om een the witcher 3 savegame over te zetten van pc naar xbox?
Nee, zo goed als geen enkele game kan dit (met uitzondering van importeren, zoals Diablo en GTA, maar dat is een eenmalig iets).

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:35
SinergyX schreef op maandag 22 juni 2015 @ 23:01:
Is inderdaad behoorlijk twijfelachtig, zo'n systeem zie je ook op de XBO, maar daar zit een extra 'lock' dat je dus ook accounts en console in family moet hebben staan.
Klopt, alhoewel zijn er her en der wel redeem codes goedkoop te halen voor de XBO. Zo had ik AC blackflag voor 4 dollar en unity voor 10 dollar (maand of twee terug).

Gewoon via de mail een code, redeem doen en klaar.

Dat vond ik nog wel een goede deal :)

• Adlermann
double post.

[ Voor 96% gewijzigd door Adlermann op 23-06-2015 10:33 ]

• Lekker Ventje
Earzz schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:44:
[...]

Idem dito, mijn vriendin wilt er nu ook een omdat ze van mij de kans niet krijgt >:)
Ik heb een Playseat sinds afgelopen weekend maar dat ding neemt toch wel wat ruimte in beslag in de woonkamer :)
Ik heb boven nog een kamer waar al een racebaan is en daar past zo'n Playseat dus keurig naast maar ik wil niet de XBO naar boven verhuizen. De niet-racegames wil ik beneden blijven doen dus moet er een tweede XBO komen. Is mijn vakantiegeld ook weer nuttig besteed :+

Adlermann schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:33:
Klopt, alhoewel zijn er her en der wel redeem codes goedkoop te halen voor de XBO. Zo had ik AC blackflag voor 4 dollar en unity voor 10 dollar (maand of twee terug).

Gewoon via de mail een code, redeem doen en klaar.

Dat vond ik nog wel een goede deal :)
Die zijn inderdaad al sinds launch in omloop, net als de andere 'boxed' games met een code (FIFA, dacht ook forza 5), dat is allemaal aardig legitiem, maar limiteert zich toch wel op de bekende redeemable games.

• Adlermann
SinergyX schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:48:
[...]

Die zijn inderdaad al sinds launch in omloop, net als de andere 'boxed' games met een code (FIFA, dacht ook forza 5), dat is allemaal aardig legitiem, maar limiteert zich toch wel op de bekende redeemable games.
Aah, dat wist ik verder niet. Heb mijn xbox nog maar 2 maanden. (ps4 weggedaan, spijt van gekregen, toen maar xbox gekocht :p )

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12 12:57
Er zijn weer nieuwe deals with gold.

The Crew 50%
The Crew Gold Edition 50%
The Crew Season Pass 50%
Evolve 50%
Evolve Digital Deluxe Edition 50%
Another World 50%
Blue Estate 50%
Amazing Spiderman 2 60%
DoA 5: Last Round Core Fighters* 50%
DoA 5: Last Round Core Fighters Rig* 100%
The Evil Within Digital Bundle* 35-45%
Wolfenstein Bundle* 20-25%

Ik vraag me af of het zin heeft alvast wat 360 games te kopen, in de hoop dat deze in oktober speelbaar zijn via backwards compatibility.

GTA IV en GTA:SA voor X360 zijn < $4,- :)

http://majornelson.com/20...ld-and-spotlight-sale-10/

[ Voor 35% gewijzigd door Cereal op 23-06-2015 11:42 ]

Lekker Ventje schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:45:
[...]

Ik heb een Playseat sinds afgelopen weekend maar dat ding neemt toch wel wat ruimte in beslag in de woonkamer :)
Ik heb boven nog een kamer waar al een racebaan is en daar past zo'n Playseat dus keurig naast maar ik wil niet de XBO naar boven verhuizen. De niet-racegames wil ik beneden blijven doen dus moet er een tweede XBO komen. Is mijn vakantiegeld ook weer nuttig besteed :+
Hahaha, Toevallig keek ik afgelopen zondag met mijn vrouw Forumle 1, daar was van der Garde op en die zat in zijn Playseat, ik opperde ook om zo'n ding aan te schaffen.... Geloof me, ik slaap eerder op straat dan dat ik de kans krijg om zo'n ding te kopen ;)

Het mooie is, mijn "ideetjes" worden dan direct omgezet in haar wensen.... Dus denk aan een nieuwe aanlegsteiger achter in de tuin om de boot aan te leggen, een nieuwe tuinschuur... enz enz...

Kortom, ik ben bang dat ik niet verder komt dat de Elite controller, playsteat's e.d. moet ik aan me voorbij laten gaan..... ;) Ach jah, mijn naam hangt op het bordje naast de deur, maar verder woon ik er ook maar bij in ;) De komende maanden is het voor mij even komkommertijd qua nieuwe games, beetje jammer....

Cogitationis poenam nemo patitur

Je kan kijken naar die opklapbare versie, daar maakt die coronel reclame voor. Uitgeklapt neemt het nog steeds flink wat ruimte in, maar die is een stuk mobieler dan de volledige playseat.

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Vraagje, ik ben Microsoft Insider en kan dus blijkbaar al gebruik maken van de backwards compatibility van de Xbox One. Zijn er mensen die dit al gebruiken?

Verder, als ik nu Mass Efect (daar draait het voor mij allemaal om) nu koop in de store voor de Xbox 360, kan ik deze dan downloaden en spelen op de Xbox One?

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

kbloem schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:20:
Vraagje, ik ben Microsoft Insider en kan dus blijkbaar al gebruik maken van de backwards compatibility van de Xbox One. Zijn er mensen die dit al gebruiken?

Verder, als ik nu Mass Efect (daar draait het voor mij allemaal om) nu koop in de store voor de Xbox 360, kan ik deze dan downloaden en spelen op de Xbox One?
Ja games die je digital hebt aangeschaft kan je downloaden naar je X1 mits het natuurlijk in de BC zit.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Cereal schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:40:
Er zijn weer nieuwe deals with gold.

The Crew 50%
The Crew Gold Edition 50%
The Crew Season Pass 50%
Evolve 50%
Evolve Digital Deluxe Edition 50%
Another World 50%
Blue Estate 50%
Amazing Spiderman 2 60%
DoA 5: Last Round Core Fighters* 50%
DoA 5: Last Round Core Fighters Rig* 100%
The Evil Within Digital Bundle* 35-45%
Wolfenstein Bundle* 20-25%

Ik vraag me af of het zin heeft alvast wat 360 games te kopen, in de hoop dat deze in oktober speelbaar zijn via backwards compatibility.

GTA IV en GTA:SA voor X360 zijn < $4,- :)

http://majornelson.com/20...ld-and-spotlight-sale-10/
Evolve lijkt me een mooie deal. Hoop dat dat spel hierdoor misschien nog enigszins een impuls krijgt, vind het online altijd erg leuk.

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
crzyhiphopazn schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:21:
[...]

Ja games die je digital hebt aangeschaft kan je downloaden naar je X1 mits het natuurlijk in de BC zit.
Ah mooi, ik ga effe testen en dan laat ik hier wel effe weten of het werkt.

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-12 10:04

nexhil

BAM!

kbloem schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:22:
[...]

Komen deze dan gewoon gewoon bij je beschikbare downloads te staan?

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ik kijk online naar de deals, maar lijkt alsof niet elke deal al goed actief is.
BF Hardline staat bij mij in de US store alleen nog met EA Access.
Evolve staat wel goed afgeprijsd.

• Cereal
  • Laatst online: 19-12 12:57
BF Hardline was vorige week in de aanbieding, staat er deze week dus niet bij.

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

nexhil schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:25:
[...]

Xbox One Backward Compatibility is easy to use

The Xbox One Backward Compatibility Beta is available starting June 15 for Xbox preview members. The program will launch broadly in fall 2015.

The digital titles that you own and are part of the Back Compat game catalog will automatically show up in the “Ready to Install” section on your Xbox One. For disc-based games that are a part of the Back Compat game catalog, simply insert the disc and the console will begin downloading the game to your hard drive. After the game has finished downloading, you will still need to keep the game disc in the drive to play.

[ Voor 13% gewijzigd door crzyhiphopazn op 23-06-2015 12:29 ]

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
nexhil schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:25:
[...]

Vanaf de Microsoft website
First Round of Xbox 360 Games Now Available in Preview: 21 backward compatible titles are supported today for all Xbox One preview program members who own them. We’ll have over 100 titles this holiday, with hundreds more added in the months to come. We look forward to sharing more games and details closer to launch. See below for titles available today:

A Kingdom for Keflings
A World of Keflings
Alien Hominid HD
Banjo-Kazooie
Banjo-Tooie
BattleBlock Theater
Defense Grid
Geometry Wars Evolved
Hexic HD
Jetpac Refuelled
Kameo
Mass Effect
N+
Perfect Dark
Perfect Dark Zero
Super Meat Boy
Toy Soldiers
Toy Soldiers: Cold War
Viva Piñata
Viva Piñata: TIP
Zuma

Your Xbox 360 Titles are Already There: To play one of the supported titles listed above that you already own, simply go to My Games and Apps and download the game to your Xbox One. Or put the disc in the drive, install the game and start playing.

• basisdeman
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-10-2021
kbloem schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:22:
[...]

Dat kan ik je bij deze al laten weten ;) Afgelopen weekend heb ik de update kunnen installeren en heb ik Mass Effect uitgeprobeerd met BC. Ik had deze in het verleden al gekocht als digital download voor mijn 360, en ik heb het idee dat de lijst met BC games autom. aangepast word aan de hand van de lijst met gekochte games (mijn lijst was beperkt tot Hexic HD, Mass Effect, Tower Defense en nog eentje)?!

TLDR:
Mass Effect werkt naar behoren zonder dan ook maar een enkel probleem ;)

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
basisdeman schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:28:
[...]

Dat kan ik je bij deze al laten weten ;) Afgelopen weekend heb ik de update kunnen installeren en heb ik Mass Effect uitgeprobeerd met BC. Ik had deze in het verleden al gekocht als digital download voor mijn 360, en ik heb het idee dat de lijst met BC games autom. aangepast word aan de hand van de lijst met gekochte games (mijn lijst was beperkt tot Hexic HD, Mass Effect, Tower Defense en nog eentje)?!

TLDR:
Dat willen we horen :)

• Lekker Ventje
SinergyX schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:17:
Je kan kijken naar die opklapbare versie, daar maakt die coronel reclame voor. Uitgeklapt neemt het nog steeds flink wat ruimte in, maar die is een stuk mobieler dan de volledige playseat.
Als ik mijn bed een meter ophoog kan ik'm er zo onder schuiven :)

Ik kan de leuning omlaag klappen, dat scheelt al wat. Hij staat niet in de weg in de kamer maar het ziet er niet uit. Dan zet ik hem wel boven, heb nog een oude Denon staan waar de XBox op aangesloten kan worden en een 47" van een paar jaar oud.

Die Playseat is wat groter als dat ik verwacht had maar met zo'n ding heb je in ieder geval geen gebrek aan vrienden meer. Je bent ook de beste buurman van de buurt en ik ben nu ook opeens lievelingscollega van iedereen op het werk. Dat hoorde ik tot afgelopen zaterdag nooit :)

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ahahaha zeggen ze dan ook Lekker ventje he :P..

Oja btw als je je oude controller opstuurt voor reparatie dan krijg je precies dezelfde controller terug.
Xbox support heft dat per chat aan mij laten weten.
Dus voor mij geen nieuwe controller met mini jack ingebouwd.

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-12 10:04

nexhil

BAM!

kbloem schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:27:
[...]

Vanaf de Microsoft website

[...]
Thanks! Waarschijnlijk heb ik geen van de boven genoemde titels :D

[ Voor 15% gewijzigd door nexhil op 23-06-2015 13:05 ]

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
[...]

TLDR:
Party chat in BC werkt ook prima alleen het geluid kan een beetje blikkerig klinken.
Wat alleen wel vervelend is is dat wanneer je terug gaat naar een Xbox One party, de focus daar op ligt. Geen probleem, maar verlaat je die party dan gaat de focus niet terug naar de BC party.
Ereaser schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:20:
[...]

Party chat in BC werkt ook prima alleen het geluid kan een beetje blikkerig klinken.
Wat alleen wel vervelend is is dat wanneer je terug gaat naar een Xbox One party, de focus daar op ligt. Geen probleem, maar verlaat je die party dan gaat de focus niet terug naar de BC party.
Ik heb dit nog even met balou getest in FM, aangezien je gewoon alle parties van de x360 kan joinen als je een BC game hebt opgestart.

Hij kon dus vanuit z'n XBO -> Mass effect mijn X360 party joinen (FM4), maar dit wordt dus wel gezien als 'ingame chat', moment dat je dus naar friends of dashboard gaat, is het geluid ook meteen foetsie. Zit je ook in een XBO party, kan je via switch-voicechat naar 'ingame' en zo weer naar BC party. Al weet ik niet helemaal zeker of dat hem gelukt was :P

Geluid is echt bizar verschil, al is de kwaliteit van de mic ook een stuk beter op de XBO (tov X360 standaard headset).

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-12 10:01
[...]

TLDR:
Viva Pinata ook!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
SinergyX schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:32:
[...]

Ik heb dit nog even met balou getest in FM, aangezien je gewoon alle parties van de x360 kan joinen als je een BC game hebt opgestart.

Hij kon dus vanuit z'n XBO -> Mass effect mijn X360 party joinen (FM4), maar dit wordt dus wel gezien als 'ingame chat', moment dat je dus naar friends of dashboard gaat, is het geluid ook meteen foetsie. Zit je ook in een XBO party, kan je via switch-voicechat naar 'ingame' en zo weer naar BC party. Al weet ik niet helemaal zeker of dat hem gelukt was :P

Geluid is echt bizar verschil, al is de kwaliteit van de mic ook een stuk beter op de XBO (tov X360 standaard headset).
Ah ok, ik snap hem. Maar ik verliet dus de party op de One om vervolgens niks meer uit de 360 party te horen. Van de week nog een keer proberen :)
Cereal schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:40:
Afgezien daarvan ga ik vanaf nu ook weer de Games with Gold voor X360 in de gaten houden, achteraf gezien had ik dat het afgelopen jaar ook bij moeten houden :z
Even vanachter de laptop aanklikken en dan zien we wel of ze ooit toegevoegd worden op de One.

Ooh en Batman Arkham Knight _/-\o_ :9~ :9 *O* oOo
Eindelijk een echte next gen titel, wat ziet het er allemaal gelikt uit !
Krijg je een introfilmpje, denk je dat zal wel cgi zijn, gaat het zo hup vloeiend over in de actie _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 23-06-2015 14:31 ]

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-12 15:00
justifire schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:30:
[...]

Afgezien daarvan ga ik vanaf nu ook weer de Games with Gold voor X360 in de gaten houden, achteraf gezien had ik dat het afgelopen jaar ook bij moeten houden :z
Even vanachter de laptop aanklikken en dan zien we wel of ze ooit toegevoegd worden op de One.

Krijg je een introfilmpje, denk je dat zal wel cgi zijn, gaat het zo hup vloeiend over in de actie _/-\o_
Vraagje, moet je de vorige delen gespeeld hebben of kun je gewoon als nieuweling instappen.
wes- schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:30:
[...]

Vraagje, moet je de vorige delen gespeeld hebben of kun je gewoon als nieuweling instappen.
Ik heb vroeger Asylum gespeeld op PC.
Verhaal boeit mij niet zo, wil gewoon meppen en vette actie.
Denk je net zo dan kan je er gewoon instappen :P

• DrakeNL
  • Laatst online: 09-12 09:37
Weet iemand hoelang de E3 freeplay van EA Acces liep? Ik dacht mamelijk dat het al voorbij was, maar kon gisterenavond (Lees vanmorgen heeeel vroeg) nog wel Titanfall en BF4 spelen.

[ Voor 54% gewijzigd door DrakeNL op 23-06-2015 16:43 ]

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:25
justifire schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:34:
[...]

Ik heb vroeger Asylum gespeeld op PC.
Verhaal boeit mij niet zo, wil gewoon meppen en vette actie.
Denk je net zo dan kan je er gewoon instappen :P
1 week toch? lopend vanaf de presentatie

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-12 20:16
Het is zonde als je arkham knight niet speelt zonder het verhaal te volgen want dat is juist een van de sterke punten van de game
Asylum en City zijn wel handig als je die gespeeld, het is ook te begrijpen zonder "ervaring" maar speelt prettiger met.

En het is echt een next gen titel :D

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Xbox Elite Controller nieuw filmpje van de ontwerpers! Begint te jeuken....
http://t.co/GJytmIs928
Jep, die controller ziet er erg goed uit :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Verwijderd

harrytasker schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 17:57:
Xbox Elite Controller nieuw filmpje van de ontwerpers! Begint te jeuken....
http://t.co/GJytmIs928
Ziet er wel strak uit!

Geen toeval dat ze steeds Halo gebruiken voor pro spelers footage. MS liet eerst altijd CoD zijn daarbij. Ze laten CoD aardig vallen zo.

• harrytasker
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 18:19:
[...]

Ziet er wel strak uit!

Geen toeval dat ze steeds Halo gebruiken voor pro spelers footage. MS liet eerst altijd CoD zijn daarbij. Ze laten CoD aardig vallen zo.
Begrijpelijk, ze hebben al die jaren COD ondersteunt, maar de laatste jaren is het ook niet meer war het is geweest, al was AW niet eens zo slecht! Je moet het zo zien, nu kunnen ze meer aandacht geven aan andere spellen.

• Mikayu

Mikayu

.srt

Witcher 3 gescoord voor 42 euro op schijf. Ik gok net zoiets als Destiny dat de dlc code al gebruikt is. Hoop niet dat ik teveel mis zonder. Kreeg er nog korting op toen ik mailde naar zo outlet.

Ik hoop ook dat er snel wat meer BC is
En die controller mag ook wel degelijk zijn.. Heb nu 3 nieuwe maar ik word echt gaar van die kleine disconnects en dat goedkope plastic gevoel.
BC voor controllers nodig :p

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 21:27

Famous

R 400+

justifire schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:30:
[...]

Je moet bij de xbox360 dacht ik de games with gold via de 360 zelf "kopen".
Dit werkt niet via internet zoals bij de One.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Verwijderd

Famous schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 18:53:
[...]

Je moet bij de xbox360 dacht ik de games with gold via de 360 zelf "kopen".
Dit werkt niet via internet zoals bij de One.
Kan gewoon via de site.

• v8power67

v8power67

Digital foundry heeft de backwards compatibility getest.
Mass effect 1 is volgens hun bijna inspeelbaar soms. Met dips tot rond de 10fps wat met een gewone xbox 360 niet gebeurde in die sequences.

http://www.eurogamer.net/...compatibility-on-xbox-one
As it stands, during both exploration and combat sequences, the game runs upwards of 30 per cent slower on Xbox One with a deviation ranging between 5-10fps at any random point. What was already a sluggish experience on original hardware becomes nearly unplayable at points on Xbox One. During an explosive encounter during the train sequence in the first mission, we encountered dips as low as 10fps. We suspect that forcing v-sync is to blame for the drop in performance, though CPU inefficiencies seen in many early Unreal Engine 3 titles may also be an issue. We'll be eager to see how the virtual machine evolves over the coming months and we can't wait until other Unreal Engine titles become available for testing, but for now, this is not the right way to experience the game.

Status: Sub-optimal and nearly unplayable in places.
Wat wel mooi is dat alle games nu vsync geforceerd krijgen. Dus is screen tearing verleden tijd.

[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 23-06-2015 19:58 ]

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:58

nFo

Mikayu schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 18:50:
Witcher 3 gescoord voor 42 euro op schijf. Ik gok net zoiets als Destiny dat de dlc code al gebruikt is. Hoop niet dat ik teveel mis zonder. Kreeg er nog korting op toen ik mailde naar zo outlet.

Ik hoop ook dat er snel wat meer BC is
En die controller mag ook wel degelijk zijn.. Heb nu 3 nieuwe maar ik word echt gaar van die kleine disconnects en dat goedkope plastic gevoel.
BC voor controllers nodig :p
DLC van Witcher 3 is gratis.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:17

TheVMaster

Moderator WOS
De TuneIn Radio App voor Xbox One is nu beschikbaar : http://blog.tunein.com/po...ng-on-xbox-one-the-worlds

• v8power67

v8power67

Support de x1 nu eindelijk background muziek afspelen of ? Want zon app is leuk maar gesnapt houden is onzin en wil gewoon muziek op achtergrond zoals op ps4. Anders hebben zulke apps weinig zin.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
v8power67 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 20:29:
[...]

Support de x1 nu eindelijk background muziek afspelen of ? Want zon app is leuk maar gesnapt houden is onzin en wil gewoon muziek op achtergrond zoals op ps4. Anders hebben zulke apps weinig zin.
Eh...geen idee, niet uitgeprobeerd nog. Moet zeggen dat het met de komst van het nieuwe dashboard over een paar maanden wel gefixt gaat worden, aangezien er dan gelijk Windows 10 onder gelegd gaat worden :)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
..

[ Voor 99% gewijzigd door TheVMaster op 23-06-2015 21:08 ]

• Lekker Ventje
Voor de Forza fans:

http://www.windowscentral...tion-xbox-one-races-scene

Controller is los verkrijgbaar, echter in Nederland nog niet te vinden.

http://www.xbox.com/en-US...rza-6-wireless-controller

[ Voor 58% gewijzigd door Lekker Ventje op 23-06-2015 22:26 ]

• DeMoN
  • Laatst online: 28-11 19:51

DeMoN

Pastafari

v8power67 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 20:29:
[...]

Support de x1 nu eindelijk background muziek afspelen of ?
Nee, zit wel hoog in de planning. Verwacht het als een van eerstvolgende komende features.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-10 16:28
DeMoN schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 00:12:
[...]

Nee, zit wel hoog in de planning. Verwacht het als een van eerstvolgende komende features.
Ik wil niet een feature noemen hoor, het hoort er gewoon standaard in te zitten (de 360 kon het ten slotte ook gelijk).

Gamertag for Xbox: R0SSI

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:51

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Wauw, wat mij betreft de mooiste Xbone + controller tot nog toe :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:48

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik ben er ook uit. Ik ga een Xbone naast mijn PS4 zetten. De WiiU is verkocht, dus deze week maar eens een Xbone pakket oppikken ergens. Ik denk dat ik voor het Master Chief Collection pack ga. The Witcher lijkt me wel tof, maar ik weet van mezelf dat daar nooit 100 uur in ga steken. Dan nog Forza: Horizon 2 er bij denk ik, of zijn er andere Xbone exclusive must-haves.

Voor mij heeft de backwards compatibility toch wel de doorslag gegeven. Ik kan nu mijn favoriete X360 games blijven spelen die ik nog heb liggen en in de toekomst ook gewoon de nieuwe Halo, Forza en Gears of War spelen. Ik besefte me dat ik die games toch meer mistte als dat ik had gedacht :D

uhm...

• Tomba

Tomba

Smoonshine schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:12:
Ik ben er ook uit. Ik ga een Xbone naast mijn PS4 zetten. De WiiU is verkocht, dus deze week maar eens een Xbone pakket oppikken ergens. Ik denk dat ik voor het Master Chief Collection pack ga. The Witcher lijkt me wel tof, maar ik weet van mezelf dat daar nooit 100 uur in ga steken. Dan nog Forza: Horizon 2 er bij denk ik, of zijn er andere Xbone exclusive must-haves.

Voor mij heeft de backwards compatibility toch wel de doorslag gegeven. Ik kan nu mijn favoriete X360 games blijven spelen die ik nog heb liggen en in de toekomst ook gewoon de nieuwe Halo, Forza en Gears of War spelen. Ik besefte me dat ik die games toch meer mistte als dat ik had gedacht :D
Qua exclusives kan ik je Halo:MCC inderdaad van harte aanbevelen. Ook Sunset Overdrive is zeer tof :)
Forza 5 (goedkoop op te pikken op ebay) en Forza Horizon 2 zijn ook zeker aanraders.

• X-Fighter

Ik weet niet hoe graag je een Xbox One wilt, maar zou je misschien niet beter wachten tot de kerstperiode en er dan eentje kopen met veel deals? Vorig jaar waren er soms Xbox One's voor 350 euro, extra controller en 3 games... Misschien de moeite voor je om te wachten

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Haha wat Ruk zeg.
Vooral dat geluidje als je de Xbox aan/uit zet. Wat is de doelgroep van dit ding? 13 jarige ventjes met auto posters aan de muur? Wat kut zeg.

En dan zegt die knakker ook nog "De kleur is gebaseerd op de cover car, De Ford GT" terwijl het een compleet andere tint blauw is 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• harrytasker
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:46:
[...]
En dan zegt die knakker ook nog "De kleur is gebaseerd op de cover car, De Ford GT" terwijl het een compleet andere tint blauw is 8)7
Niks gelogen is toch ook gebaseerd op die kleur, hij zegt ook helemaal niet dat het dezelfde kleur is! Lol! Daarnaast ziet deze er wel netjes uit, al zeg ik het zelf! Voor mij persoonlijk boeit het niet zo, staat toch in de kast, maar je kan niet ontkennen dat je genoeg keus hebt in console kleuren en of controllers!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:14

BM

Moderator Spielerij
DeMoN schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 00:12:
[...]

Background music word pas mogelijk als Windows 10 voor de X1 released is. Aldus Phil Spencer, en die schijnt er wat vanaf te weten :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Tomba

Tomba

Donstil schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:46:
[...]

Haha wat Ruk zeg.
Vooral dat geluidje als je de Xbox aan/uit zet. Wat is de doelgroep van dit ding? 13 jarige ventjes met auto posters aan de muur? Wat kut zeg.

Ieder zijn meug, ik vind het wel cool eerlijk gezegd. Dat tidudu wat ik nu hoor vind ik nou ook niet echt spannend. Ik zou er best wel 1 willen, maar heb al een Xbone dus laat hem gaan. (en ik ben iets ouder dan 13 jaar en heb nog nooit een auto poster gehad :P)

Gebaseerd op /= gelijk aan :)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
harrytasker schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:52:
[...]

maar je kan niet ontkennen dat je genoeg keus hebt in console kleuren en of controllers!
Doe ik ook nergens.
Tomba schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:06:
[...]

Gebaseerd op /= gelijk aan :)
Maar dat bedoel ik nou juist. Hij is totaal niet gelijk aan het Ford GT blauw. Het is iets totaal anders. De enige overeenkomst met die twee tinten is dat ze blauw als basis hebben.

Ik snap wel dat "Ford gt" blauw een veel moeilijke tint is om te fabriceren in plastic wat niet gespoten wordt hoor maar als je dan een echte Limited Edition console ontwerpt spuit hem dan gewoon matchend blauw of maak een kap van Carbon Fiber zoals de auto zelf. Dan heb je een tof ding.

[ Voor 57% gewijzigd door Donstil op 24-06-2015 09:15 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:39
Ik wacht braaf op de Halo 5 Guardians Edition Console.....dan kan de gewone de deur uit.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Donstil schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:09:
Maar dat bedoel ik nou juist. Hij is totaal niet gelijk aan het Ford GT blauw. Het is iets totaal anders. De enige overeenkomst met die twee tinten is dat ze blauw als basis hebben.

Ik snap wel dat "Ford gt" blauw een veel moeilijke tint is om te fabriceren in plastic wat niet gespoten wordt hoor maar als je dan een echte Limited Edition console ontwerpt spuit hem dan gewoon matchend blauw of maak een kap van Carbon Fiber zoals de auto zelf. Dan heb je een tof ding.
Ach de Ford is nog blauw, ze hadden ook kunnen zeggen 'gebaseerd op de Ferrari F50', dan kom je niet eens in de buurt.

Ik zou m'n Xbox er zo voor inruilen, al is het maar voor alleen die controller :P

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:48

Smoonshine

Feyenoord!!

X-Fighter schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:35:
[...]

Ik weet niet hoe graag je een Xbox One wilt, maar zou je misschien niet beter wachten tot de kerstperiode en er dan eentje kopen met veel deals? Vorig jaar waren er soms Xbox One's voor 350 euro, extra controller en 3 games... Misschien de moeite voor je om te wachten
Ja, daar zit ik zelf ook nog wel een beetje aan te twijfelen. De grote bulk backwards compatibility komt pas in het najaar en ook Tomb Raider en Forza 6 komen pas later dit jaar. Mezelf kennende denk ik alleen wel dat ik eerder voor het bijltje ga. Ik heb het nu in mijn hoofd dat ik er één wil en dan is de drang vaak net iets te groot, zeker met het geld van de WiiU brandend in mijn broekzak :P.

uhm...

• Willybubba
  • Laatst online: 16:47

Willybubba

Nut up or shut up.

Arkham Knight is vet :P

Maar ik moest wel enorm wennen aan de Batmobile. De linkertrigger, die altijd remmen is bij race/auto gfames, is nu "Ga naar Battlemode" wat bij mij continu resulteert in rechtdoor rijden met een tank bij iedere scherpe bocht, in plaats van netjes door de bocht te driften met een auto :P

Gelukkig vond ik gisteren dat je 'm ook gewoon op toggle kan zetten, waardoor X ineens battle mode wordt en linker trigger geoown remmen. Stukken beter.

verder, ja, het is een Batman game. Freeflow combat :9 Predator :9

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12 09:52
Door alle goede berichten hier over Arkham Knight zat ik toch een beetje ernaar te kijken. Over de streep getrokken door een leuke deal op V&A van een medetweaker :P

Vanavond eerst even Tomb Raider nog uitspelen (ook een erg coole game en kijk enorm uit naar Rise of the Tomb Raider!) en daarna gelijk door als vleermuisje :P

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-12 13:53

X-Fighter schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:35:
[...]

Een half jaar wachten is wel wat overdreven voor iemand die natuurlijk NU een console wil kopen. Maar ik raad je wél aan om in ieder geval nog een paar weken af te wachten, ik heb zo'n gevoel dat de prijs nog verder gaat zakken van het 'oude' model. Als je voor de 1TB-versie wilt gaan, kun je die wel nu oppikken. Ik denk dat de komende weken de prijs van de Xbox One bij bijvoorbeeld Amazon DE nog wel verder gaat zakken, die is al een tijdje aan het schommelen op €319-330. Natuurlijk blijft het altijd in een glazen bol kijken.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Willybubba
  • Laatst online: 16:47

Willybubba

Nut up or shut up.

Oeh, Sunset Overdrive, als je nog een must have exclusive wilt :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• DrakeNL
  • Laatst online: 09-12 09:37
DrakeNL schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 16:04:
Weet iemand hoelang de E3 freeplay van EA Acces liep? Ik dacht mamelijk dat het al voorbij was, maar kon gisterenavond (Lees vanmorgen heeeel vroeg) nog wel Titanfall en BF4 spelen.
En in de gisteren avond was het uit met de free play

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-12 15:10
DrakeNL schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:52:
[...]

En in de gisteren avond was het uit met de free play
Hoe ging dat dan? Kreeg je een melding dat het over was met de pret of werd je er gewoon uit geknikkerd?
Pagina: 1 ... 19 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace