Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Had ik maar niet moeilijk gedaan, uitverkochtRoyeboi schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:48:
off: Je moet inderdaad al klant zijn bij Wehkamp en ik geloof één keer eerder hebben besteld bij ze, anaders verschijnt de optie achteraf betalen niet.
Ik heb maar gekozen voor vooraf betalen dit keer, dan ben ik er maar vanaf.
Gelukkig is het nog een halfjaar wachten
Lichtpuntje...
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Heb je een aparte router?Lekker Ventje schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:52:
Er is daarstraks een monteur van Ziggo geweest om een Horizonbox aan te sluiten en een ander modem (had nog een modem wat max 60 Mbps deed). Ik heb nu 200Mbps (op papier) maar mijn XBO accepteert geen internet via de kabel meer terwijl de PS4 nog wel gewoon internet via de kabel accepteert. Ik krijg nu een DSN melding.
Ik zit weer op wifi maar dat is 30 Mbps, is er een simpele manier om weer via de internetkabel toegang tot het netwerk te krijgen? Snap sowieso niet dat een ander modem meteen kabelinternet op de XBO blokkeert.
Ik heb wel eens waar geen Horizon box genomen (puur omdat ik het troep vind, zie forum daarvoor.)
Heb de modem van UPC/Ziggo in bridge mode staan en mijn Eigen router er achter gehangen.
Modem is puur een doorgeefluik geworden en dat werkt wel perfect voor mij.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Martinspire schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:25:
[...]
Werkt gewoon met micro-usb inderdaad. Overigens heb ik wel gemerkt dat een aantal Steam games liever een X360 controller hebben en het is nog even onduidelijk of deze dan andere drivers heeft dan de normale.
Top! Play en Charge kit werkt ook neem ik aan? Die kan ik alleen in het zwart vinden helaas, maar dan is de kabel wel iets langerVerwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:25:
[...]
Dat werkt zeker , net een stukje Batman: Origins gespeeld op de laptop met de X1 controller en
een gewone USB kabel. Zelfs geen accu of batterijen erin nodig.
[ Voor 3% gewijzigd door weszz op 19-06-2015 14:16 ]
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Ja werkt ook, maar dan heb je een accu waar je niks aan hebt (tot je een wireless receiver aanschaft)weszz schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:15:
[...]
[...]
Top! Play en Charge kit werkt ook neem ik aan? Die kan ik alleen in het zwart vinden helaas, maar dan is de kabel wel iets langer
Ik heb een aparte router en de router in het modem is daarstraks uitgezet door Ziggo want dat stoorde mijn router. Eigenlijk is, buiten het aansluiten van die Horizonbox, alleen de router vervangen omdat ik nog een Ubee had. PS4 doet het nog gewoon maar de XBO niet meer. En met de draad rechtstreeks op de laptop haal ik 200 Mbps.crzyhiphopazn schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:10:
[...]
Heb je een aparte router?
Ik heb wel eens waar geen Horizon box genomen (puur omdat ik het troep vind, zie forum daarvoor.)
Heb de modem van UPC/Ziggo in bridge mode staan en mijn Eigen router er achter gehangen.
Modem is puur een doorgeefluik geworden en dat werkt wel perfect voor mij.
Nu is dat wifi niet zo'n probleem want met draad duurde het ook twee dagen om 6 Gieg binnen te halen maar het leek me wat handiger in verband met al die radiogolven die al in de lucht zitten en eventueel kunnen storen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
video: Xbox Elite Controller - Gamen met Microsofts 'modulaire' controller
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Spijtig. Dan toch maar kijken naar een wired 360 controllerMartinspire schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:19:
[...]
Ja werkt ook, maar dan heb je een accu waar je niks aan hebt (tot je een wireless receiver aanschaft)
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Is niet je enige optie, de makkelijkste optie is zelfs Bitcoin.Greekmaster schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:08:
Heeft er iemand ervaring met het kopen van Singapore Gift Cards? Ik wil graag Batman kopen maar het lukte niet met mijn credit card. Dus enige optie nu is om het met Gift cards te proberen.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Leuk die nieuwe controller maar dat gaat hem hier echt niet worden met die kolenschoppenRoyeboi schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:29:
Jur doet hier een eerste show-off met de Pro controller. Geen gameplay, wel een leuke uitleg van hoe de controller in elkaar steekt.
video: Xbox Elite Controller - Gamen met Microsofts 'modulaire' controller
Zit met de standaard controller al met mijn vingers tegen mekaar, zou niet weten hoe ik dan ook nog eens 4 flippers zou moeten aansturen
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Niet je nagels knippen, maar je vingers gewoon 1 of 2 kootjes inkorten....justifire schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 18:00:
[...]
Leuk die nieuwe controller maar dat gaat hem hier echt niet worden met die kolenschoppen![]()
Zit met de standaard controller al met mijn vingers tegen mekaar, zou niet weten hoe ik dan ook nog eens 4 flippers zou moeten aansturen

Ik vind het ook nog steeds wonderlijk dat jij jezelf om zo'n Stukgatie Panigale weet te vouwen....
Maar je begrijpt dat jou probleem niet echt "maatgevend" is voor de rest van de mensheid.
Maar serieus, ik ben ook niet echt klein en heb ook niet echt kleine handen, maar heb geen enkel probleem met de Xbox controller. Ik sta natuurlijk niet zo vaak met een hark in handen, misschien zijn mijn handjes gewoon gevoeliger.
Trouwens, als wij die Xbox Lan bij Biggel in Braboland hebben kom jij dit keer toch ook gezellig?
[ Voor 4% gewijzigd door Bullet NL op 19-06-2015 18:34 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Bullet NL schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 18:31:
[...]
Niet je nagels knippen, maar je vingers gewoon 1 of 2 kootjes inkorten....
[afbeelding]
Ik vind het ook nog steeds wonderlijk dat jij jezelf om zo'n Stukgatie Panigale weet te vouwen....
Maar je begrijpt dat jou probleem niet echt "maatgevend" is voor de rest van de mensheid.
Maar serieus, ik ben ook niet echt klein en heb ook niet echt kleine handen, maar heb geen enkel probleem met de Xbox controller. Ik sta natuurlijk niet zo vaak met een hark in handen, misschien zijn mijn handjes gewoon gevoeliger.
Trouwens, als wij die Xbox Lan bij Biggel in Braboland hebben kom jij dit keer toch ook gezellig?

Ontopic :
The Division Dark Zone gameplay
The Division Collectors Edition

Gears of War Ultimate gameplay
Rise of the Tomb Raider gameplay
En uiteraard een heads up voor de wekelijkse gratis DLC van The Witcher
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik heb een 120 MB/s lijn via Ziggo. Maar het spel wordt gedownload op 5-6 MBit/s. Wie heeft hier nog meer last van? Beter nog.. wie kan mij helpen dat ik het spel vliegensvlug kan spelen?
Tis al een meer dan een paar keer besproken, heb jij je Xbox een vast (intern) ip adres gegeven en de poorten geforward in je router en/of je Xbox in de DMZ van je router gezet?berkelator schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:44:
Sinds enige tijd ben ik in het bezit van een Xbox One. Nu zie ik echter wanneer ik een spel download (bijv. Battlefield Hardline via EA Access) dat het downloaden echt ont-zet-tend.. lang duurt voordat deze klaar is.
Ik heb een 120 MB/s lijn via Ziggo. Maar het spel wordt gedownload op 5-6 MB/s. Wie heeft hier nog meer last van? Beter nog.. wie kan mij helpen dat ik het spel vliegensvlug kan spelen?
Ja, dit is gebeurd. Ik heb een vast IP-adres gegeven en alle poorten geforward zoals op de xbox site vermeld staat. Als ik bij Gedetailleerde Netwerkstatistieken zie ik dat de downloadsnelheid is zoals het hoort. Echter bij Bandbreedtegebruik - Huidig gebruik zie ik telkens maar iets van 5-6 Mbit/s. Dit schiet echt niet op.Bullet NL schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:50:
[...]
Tis al een meer dan een paar keer besproken, heb jij je Xbox een vast (intern) ip adres gegeven en de poorten geforward in je router en/of je Xbox in de DMZ van je router gezet?
Ja. NAT-type: open. Alle services zijn beschikbaar. Geen verbetering.. helaas!Rockvee2 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 23:21:
NAT type op open?
Verwijderd
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Toch een hoofdletter BMaar het spel wordt gedownload op 5-6 MB/s.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Console in standby zetten (met de optie waarbij background downloads doorgaan). Dat is bij mij nog het snelst en makkelijkst. En wil je dat liever niet, dan echt alle apps, games en parties afsluiten. Gewoon kaal laten installeren.berkelator schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 19:44:
Sinds enige tijd ben ik in het bezit van een Xbox One. Nu zie ik echter wanneer ik een spel download (bijv. Battlefield Hardline via EA Access) dat het downloaden echt ont-zet-tend.. lang duurt voordat deze klaar is.
Ik heb een 120 MB/s lijn via Ziggo. Maar het spel wordt gedownload op 5-6 MBit/s. Wie heeft hier nog meer last van? Beter nog.. wie kan mij helpen dat ik het spel vliegensvlug kan spelen?
[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 20-06-2015 00:16 ]
Of 5 mb/s genoeg (ja zo spel je datVerwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 23:43:
Is 5 mb/s zo traag dan? Je haalt niet de snelheid van je provider. Als je verbinding snel geboeg is haal je de max snelheid van de verzender. Zou me niks verbazen als de servers van MS belast worden door 360 downloads vanavond
Als je voor 120 mb/s betaald zou het mij ook irriteren.
Je zegt nou nog steeds zelfde he. Mbit is zelfde als Mb. Jij bedoelt MB beide hoofdlettrr. Wat dus mega byte betekend ipv mega bit. 5Mbit is ong 500KB/s. 5MB/s is 5000KB/s.Bullet NL schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 00:11:
5 Mbit/sec is natuurlijk wel iets anders dan 5Mb/sec
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
(2of2) Congratulations! Your token for full access to the Gears of War: Ultimate Edition Beta is here. Choose Redeem code on your Xbox One to play the beta now. The beta ends 6/22! Have fun! MMRC2-GCCKD-FXD4J-TTG3H-QRX2Z
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Thx!Mu.siQ schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 08:09:
First come first serve. Krijg t binnen omdat ik me er voor geregistreerd heb (weet van niets?). Maar kan ook door preview programma. Geen idee. Maar ga t niet spelen, zit in de nachtdienst.
[...]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Kan de XBO dat ook aan? Bij mijn PS4 kom ik bedraad niet boven de 67Mbps uit terwijl ik via dezelfde draad op mijn laptop 200 haal. Volgens Ziggo is dat voor de PS4 een normale snelheid maar ik ben vergeten te vragen wat het voor de XBO zou zijn dan. Volgens de helpdeskmedewerker zitten anderen die bellen rond dezelfde snelheid als ik met een PS4.justifire schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 00:22:
[...]
Of 5 mb/s genoeg (ja zo spel je dat) is moet iedereen natuurlijk zelf uitmaken.
Ik bedoelde natuurlijk MegaByte per seconde, in plaats van Megabit....v8power67 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 02:32:
[...]
Je zegt nou nog steeds zelfde he. Mbit is zelfde als Mb. Jij bedoelt MB beide hoofdlettrr. Wat dus mega byte betekend ipv mega bit. 5Mbit is ong 500KB/s. 5MB/s is 5000KB/s.
Ja hoor, ik kan gewoon full speed downloaden op 200 Mbit, maar zo als vaak ben je afhankelijk van veel factoren... Zoals, tijdstip/drukte, dus upload snelheid server, routering over internet e.d.Lekker Ventje schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 08:27:
[...]
Kan de XBO dat ook aan? Bij mijn PS4 kom ik bedraad niet boven de 67Mbps uit terwijl ik via dezelfde draad op mijn laptop 200 haal. Volgens Ziggo is dat voor de PS4 een normale snelheid maar ik ben vergeten te vragen wat het voor de XBO zou zijn dan. Volgens de helpdeskmedewerker zitten anderen die bellen rond dezelfde snelheid als ik met een PS4.
De speedtest geeft ook gewoon de maximale snelheid aan, het punt is dat iemand met zijn verbinding max op de server kan downloaden. terwijl een ander relatief langzaam download.
[ Voor 17% gewijzigd door Bullet NL op 20-06-2015 08:49 ]
Ik hou niet van sausjes, maar toch heb veel plezier gehad aan de voorgaande delen, dus is eigenlijk een nobrainer voor mij.....justifire schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 11:35:
Batman Arkham Knight gameplay, net als Unravle onder een dikke laag PS4 saus maar dat mag de pret niet drukken
[video]
Daarnaast gisteren ook gameplay gekeken van The Division en dat lijkt me ook een echt tof spel. Met verschillende teams die vechten onderling. Of ze de grafix omlaag brengen zal me eerlijk gezegd een worst zijn, als de gameplay maar goed is. Daarnaast heb ik ook wat filmpjes over FIFA16 gezien en Ghost Recon Wildlands. Allebei titels waar ik wel naar uitkijk. Mooie tijden tegemoet met ook nog eens de nieuwe UI, BQ (geprobeerd met Perfect Dark Zero, enigste orginele disc die ik nog had liggen welke ondersteund zou worden, helaas wordt de PAL versie nog niet ondersteund
Verwijderd
Tuurlijk (en mooie repetitieve comebackjustifire schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 00:22:
[...]
Of 5 mb/s genoeg (ja zo spel je dat) is moet iedereen natuurlijk zelf uitmaken.
Tja, daarom schreef ik eerder ook.... Je bent deels afhankelijk van de routering die je provider neemt naar een ander land.... Het is niet per definitie zo dat jou data aanvraag door je provider via de snelst mogelijk manier het internet over wordt getrokken.Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 12:15:
[...]
Tuurlijk (en mooie repetitieve comeback) maar je bent vooral afhankelijk van de datacap en verbinding met de server van je tegenpartij. Je haalt misschien leuk 120MB/S met een speedtest naar Amsterdam. Het wordt toch anders als je downloadt vanuit Redmond of Ierland.
Mbit of MByte is groot verschil mensen. Factor 8 maar
120Mbit is 15MByte/sec.
210Mbit is 26MByte/sec.
120MByte is 1680Mbit
210MByte is 960Mbit.
Zoals je ziet best grote verschillen.
Even een kleine tip als je je snelheden niet haalt. Doe eens een hard reset van je modem/ router. Controleer eens op firmware updates ervoor. Heb met mijn upc/ziggo modem ook veel problemen.
Maar een hard reset lost het vaak op.
Let wel dat erna je opties wel goed instelt.
De upc modem zet bij default namelijk upnp uit. Zonder upnp werkt poorten toekennen niet goed.
Met poortforwarden zijn er mensen waar het helpt.maar bij mij nooit gewerkt net als dmz. Alleen bovenstaande helpt bij ons.
Wat nog beter is is je x1 direct aan modem en met een publiek IP adres gamen. Heb je geen nat/pat gezeik. Heeft als nadeel uiteraard dat je maar 1 aparaat online kan. Tenzij je net als wij hier 2 publieke ips binnen krijgt. Maar dat is zeldzaam begrijp ik. Ik zou dus met 2 apparaten tegelijk online kunnen direct op modem met beide een eigen publiek ip.
Verschil met nat ertussen is best groot.
Vooral een shooter als battlefield was verschil erg groot. Lag met router modus op modem. Haast geen lag met modem in bridge modus en dus publiek ip per apparaat.
Bij adsl kan je de modem toch ook wel in bridged zetten?SinergyX schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 13:09:
Dat is natuurlijk als je kabel hebt, bij v/adsl blijf je afhankelij van je routermodem, zelfs eigen versies (ik heb al jaren een draytek - echter met interactieve TV kan je niet eens een andere router gebruiken) hou die hele portgezeur en firewall in beeld en waar DMZ de enige optie is voor rechtstreeks aansluiten.
Anders zouden ze wel heel erg achterlopen. Geforceerd hun router modulle moeten gebruiken is no go...
Zou hier ook wel eens duidelijkheid over willen vanuit MS hoe dat nu zit met die servers.Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 12:15:
[...]
Tuurlijk (en mooie repetitieve comeback) maar je bent vooral afhankelijk van de datacap en verbinding met de server van je tegenpartij. Je haalt misschien leuk 120MB/S met een speedtest naar Amsterdam. Het wordt toch anders als je downloadt vanuit Redmond of Ierland.
In principe zou de Xbox de dichtstbijzijnde server moeten pakken om vanaf te downloaden / over te spelen.
Echter, om het Killer Instinct voorbeeld er weer eens bij te pakken :
Zet ik mijn Xbox op UK dan krijg ik voornamelijk Europese tegenstanders.
Zet ik mijn Xbox op US dan krijg ik opeens voornamelijk Amerikaanse tegenstanders.
Nu weet ik niet of dat dat dan misschien een Killer Instinct dingetje is of dat de gehele Xbox dan toch kijkt naar de locatie waar je je zogenaamd zou bevinden.
Want dan kiest hij opeens voor locatie instellingen boven de locatie bepaling (zoeken naar dichtstbijzijnde server)
Dit is met downloaden dan misschien ook wel zo
Verwijderd
Zou me verbazen als hij kijkt naar locatie. Ik heb mijn One op US staan. Downloads lopen vlot binnen. Heb behalve port forwarding niks ingesteld. Wel heb ik een komisch netwerk methome plugs en switches. Als het ergens traagzou moeten zijn met downloaden is het in mijn gameroom.justifire schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 13:43:
[...]
Zou hier ook wel eens duidelijkheid over willen vanuit MS hoe dat nu zit met die servers.
In principe zou de Xbox de dichtstbijzijnde server moeten pakken om vanaf te downloaden / over te spelen.
Echter, om het Killer Instinct voorbeeld er weer eens bij te pakken :
Zet ik mijn Xbox op UK dan krijg ik voornamelijk Europese tegenstanders.
Zet ik mijn Xbox op US dan krijg ik opeens voornamelijk Amerikaanse tegenstanders.
Nu weet ik niet of dat dat dan misschien een Killer Instinct dingetje is of dat de gehele Xbox dan toch kijkt naar de locatie waar je je zogenaamd zou bevinden.
Want dan kiest hij opeens voor locatie instellingen boven de locatie bepaling (zoeken naar dichtstbijzijnde server)
Dit is met downloaden dan misschien ook wel zo
Oh even Martijn pesten. Heb net de pull harder achievement in titanfall gehaald.
heb je dat port forwarding dmv DMZ gedaan off??Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 15:08:
[...]
Zou me verbazen als hij kijkt naar locatie. Ik heb mijn One op US staan. Downloads lopen vlot binnen. Heb behalve port forwarding niks ingesteld. Wel heb ik een komisch netwerk methome plugs en switches. Als het ergens traagzou moeten zijn met downloaden is het in mijn gameroom.
Oh even Martijn pesten. Heb net de pull harder achievement in titanfall gehaald.
Verwijderd
Nee.joey82 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 15:08:
[...]
heb je dat port forwarding dmv DMZ gedaan off??
Het internet staat vol met hoe je het moet aanpakken.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GZ19JCTOGfI]
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
In FM5 heb ik alleen nog maar een paar rondjes op Indianapolis kunnen doen maar elk rondje was onder mijn snelste tijd met de controller. Ik kan nu veel strakker sturen, ik moet echt kracht zetten om in de bochten aan de binnenkant te blijven maar dat lukt dan ook. Een dagje FM5 levert meer spierballen op dan een dagje sportschool
Kan FM6 niet al in juli verschijnen?

Door de problemen met de beta is er ook besloten om alle beta weapon skins vrij te geven voor degenen die twee dagen hebben gespeeld (hoeft niet opeenvolgend te zijn)
YR3KC-CH6JP-6P9G4-GVC34-G7CYZ
YWT2R-PRKMY-TJGVD-M9F6J-4KXJZ
1 van de 2 werkt (ik heb er zelf eentje gebruikt, maar geen idee welke)
Gebruikt! En bedankt:)
Lichtpuntje...
KQYH3-RH6D9-HVWQG-J99GJ-3DVFZ
helaas al gebruikt
Verwijderd
Hier is een apart forum voor, maar DM me maar ff dan invite ik jedonald_dick schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 22:10:
Zijn hier trouwens mensen die mij het Preview Program in kunnen helpen
Ja leuk maar blijft toch vreemd dat een miljarden bedrijf als Microsoft dat niet op orde heeft.Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 12:15:
[...]
Als ik van usenet download via een buitenlandse Usenet provider haal ik gewoon netjes mijn max (200Mbit). Om maar een voorbeeld te noemen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
jupNathank schreef op zondag 21 juni 2015 @ 00:13:
Even een snelle check up, als je een externe disk gebruikt, dan kan je hem alleen nog maar gebruiken voor de xbox toch?
Totdat je hem formateert.Nathank schreef op zondag 21 juni 2015 @ 00:13:
Even een snelle check up, als je een externe disk gebruikt, dan kan je hem alleen nog maar gebruiken voor de xbox toch?
Met de aankomende X360 dashboard update zou je hem daar ook voor kunnen gebruiken op het zelfde format.
[ Voor 17% gewijzigd door justifire op 21-06-2015 01:10 ]
Ik heb de Xbox al meerdere keren opnieuw opgestart. Hetzelfde voor beide controllers. Maar helaas nog steeds hetzelfde resultaat.
Iemand die dit herkent en/of een oplossing weet?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Precies. Het is natuurlijk een schande dat dit nog stééds voor gezeik zorgt. Bij mij een paar dagen geleden ook al met wat updates. Je wordt bijna gedwongen om je Xbox in standby modus te zetten. En dan maar hopen dat er niet net een update is uitgekomen op het moment dat jij wilt gamen.Donstil schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:40:
[...]
Ja leuk maar blijft toch vreemd dat een miljarden bedrijf als Microsoft dat niet op orde heeft.
Als ik van usenet download via een buitenlandse Usenet provider haal ik gewoon netjes mijn max (200Mbit). Om maar een voorbeeld te noemen.
Vind het wel geinig, vond deel 1 echt legendarisch, maar ik verwacht niet dat ik hem voor 40 euro aanschaf.
Ik hoop ook dat ze bij de XBox Two weer gewoon normaal doen met het internetgebeuren. Ik heb een nieuwe modem en voor de PS4 maakt het niets uit maar de XBO vertikt het nu om via een draadje te downloaden. Nu maakt het niet zoveel uit dat het met 30 Mbps wifi moet want toen er nog gewoon 60 Mbps door de kabel heen ging deed ik ook al een etmaal over 8 Gb maar bij de PS4 trek ik dat in een uur binnen. Op de 360 ook nooit problemen gehad.Rossi46 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 09:39:
[...]
Precies. Het is natuurlijk een schande dat dit nog stééds voor gezeik zorgt. Bij mij een paar dagen geleden ook al met wat updates. Je wordt bijna gedwongen om je Xbox in standby modus te zetten. En dan maar hopen dat er niet net een update is uitgekomen op het moment dat jij wilt gamen.
Volgens mij was het een uitstekende E3 persconferentie? Heb weinig meegekregen van enige negatieve fallout ofzo. See what I did there?
En dan op Gamescom nog de andere grote drie games.
En die controller
Zojuist ook beelden gekeken van Star Wars Battlefront, maar dat trok me eigenlijk niet echt.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Bedankt, bovenste code heb ik gebruikt maar de onderste was al in use.Notna schreef op zondag 21 juni 2015 @ 11:44:
Blijkbaar heb ik 3 GoW codesdus 2 voor de liefhebbers:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
[ Voor 9% gewijzigd door Earzz op 21-06-2015 12:18 ]
XboxLive: Dave 130R
En Scalebound !uchiha tijntje schreef op zondag 21 juni 2015 @ 11:11:
Ik heb geen idee, maar weet dat ze daar meer gaan brengen over Crackdown en Quantum Break.
Dat was inderdaad.de derde game
GoW beta, kom er zelf niet aan toe. Veel plezier ermee!
Op Amazon EU vind ik deze versie nog niet terug. Bij de Media Markt is de nieuwe versie met 1TB en vernieuwde controller wel direct leverbaar, €388,-, zonder games. Nog niet echt een aanbieding te noemen. Ik ben benieuwd wanneer de prijsverlagingen ook in de EU zullen doordringen.
Thnx!DeLyon schreef op zondag 21 juni 2015 @ 16:52:
JXWVD-CQK3H-DGJK2-W2RYH-QFXWZ
GoW beta, kom er zelf niet aan toe. Veel plezier ermee!
http://www.windowscentral.com/e3-2015-pvz-garden-warfare-2
Heerlijk, Zoveel zin nu al
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Als je jouw link volgt naar Major Nelson dan zie je dat de prijsverlaging geld voor de 500GB versie.Royeboi schreef op zondag 21 juni 2015 @ 16:54:
Ik zag dat de prijsverlaging in de V.S. al is doorgevoerd. Voor $349,- een 1TB Xbox One console met vernieuwde 3.5mm controller + game naar keuze (Witcher, BF: Hardline, Elder Scrolls etc.).
Op Amazon EU vind ik deze versie nog niet terug. Bij de Media Markt is de nieuwe versie met 1TB en vernieuwde controller wel direct leverbaar, €388,-, zonder games. Nog niet echt een aanbieding te noemen. Ik ben benieuwd wanneer de prijsverlagingen ook in de EU zullen doordringen.
Dit ter compensatie van de nieuwe 1TB versie die naast de nieuwe controller ook de Master Chief collection inbegrepen heeft. ($399,-)
Die game naar keuze zal wel weer een US only actie zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 22-06-2015 09:51 ]
Dat zeg ik, gratis game geld voor beide.Royeboi schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:52:
Het plaatje is wel wat verwarrend, want daar zie je de 1TB versie, inclusief Halo: MCC, en daarnaast de keuze uit een rijtje AAA games. Maar als je de tekst eronder leest, lijkt het alleen te gaan om de 500GB versie die die actie heeft. Als je echter kijkt in de link eronder, kun je op Amazon kiezen voor de 1TB (Met Halo) en een AAA game die je er dan gratis bij krijgt. Voor $399,-. Beide 500/1TB hebben dus de actie, alleen met een prijs van $349/399. Helaas nog niet in de Duitse store te vinden.
Prijsverlaging naar $349,- enkel voor de 500 GB versie, 1 TB kost $399,- op Amazon.
Dit doen ze natuurlijk puur om de oude voorraad weg te werken.
Gisteren even met wat friends Gears of War Ultimate gespeeld, en dan is dat GoW sfeertje weer helemaal terug.
Bewijst maar weer dat het echt een game is om met een clubje te spelen
Die gaat hier dus zeker komen !
Ik vermoed dat dit een grotere system-seller gaat worden dan Rise of the Tomb Raider
[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 22-06-2015 11:11 ]
Tnx, dit werkte perfectBullet NL schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:56:
[...]
Nee hoor, geen froude, USA points kopen, hier: http://www.microsoftstore...-Card/productID.289171900
Inloggen op de USA pagina van Xbox.com, dan je code redemen (voor zover deze niet autmatisch al in je account hangen)
om vervolgens hier je game hier te kopen: https://store.xbox.com/en...59-4121-b23d-aefa0915c90c
Kind kan de was doen, super simpel en niets illegaals.... Gewoon een digitale aankoop uit een buitenlandse store.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Doe jezelf een lol en koop je MS tegoed de volgende keer op Offgamers.comChester schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:17:
[...]
Tnx, dit werkte perfectMeteen even Forza en Halo gekocht voordat ze dit ook gaan blokkeren.
$50,- voor €41,79
Heb je ook veel meer betaalopties zoals i-deal en paypal.
Dat zijn gunstige prijzen. Ook mooie prijzen voor Gold, tnxjustifire schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:22:
[...]
Doe jezelf een lol en koop je MS tegoed de volgende keer op Offgamers.com
$50,- voor €41,79
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ook gehad. Oplossing bij mij: een nieuwe.Rossi46 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 09:25:
Ik heb een probleem met mijn MS X1 headset waar ik niet uitkomOf eigenlijk; ik heb een probleem met de adapter. Het werkte allemaal prima, maar sinds afgelopen dinsdag komt er totaal geen geluid meer door. Hoe ik ook op de volume knopjes druk, no sound. Ook staat de mute button constant "aan".
Ik heb de Xbox al meerdere keren opnieuw opgestart. Hetzelfde voor beide controllers. Maar helaas nog steeds hetzelfde resultaat.
Iemand die dit herkent en/of een oplossing weet?
Headset was stuk. Op meerdere controllers aangesloten, update, herstart. Wat ik ook deed. Niks hielp.
Dus probeer een update van je controller met headset aangesloten te draaien. Ik las destijds op wat andere forums dat het aan je NAT zou kunnen liggen. Die is bij mij open. En een andere headset werkte direct.
Zo dat scheelt wel even inderdaad. Hier betaal je dan 82 euro voor fm6 ultimate. Waar in nl store je 110 betaald... 28 euro goedkoper...justifire schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:22:
[...]
$50,- voor €41,79
[ Voor 6% gewijzigd door Rossi46 op 22-06-2015 12:51 ]
Jammer dat het zo moet maar dat is hoe ze werken sinds fm2...
En nee fm5 was absoluut niet fantastisch, maar fm6 ziet er wel beter uit.
[ Voor 12% gewijzigd door v8power67 op 22-06-2015 12:57 ]
Thanks voor je reactie!Pannekoek81 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:34:
[...]
Ook gehad. Oplossing bij mij: een nieuwe.
Headset was stuk. Op meerdere controllers aangesloten, update, herstart. Wat ik ook deed. Niks hielp.
Dus probeer een update van je controller met headset aangesloten te draaien. Ik las destijds op wat andere forums dat het aan je NAT zou kunnen liggen. Die is bij mij open. En een andere headset werkte direct.
De headset op zich lijkt bij mij prima te zijn. Als ik hem op de PC aansluit dan doet de audio het prima. Als er iets in de hardware verkeerd zit, dan verdenk ik de adapter. Die gedraagt zich vreemd (met dat constant branden van het mute lampje) direct zodra de controller aan gaat. Ook als de headset dan niet verbonden is met de controller.
Het kan er ook aan liggen dat ik mijn TB X500 headset en de MS headset door elkaar heb gebruikt...
Ik bekijk het simpel, het is minimaal Forza 5, is voor mij al in de basis genoeg.Rossi46 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:51:
Ik vind het sowieso al bizar om (zeker vóór de release!) bijna 100 euro te betalen voor Forza... Alsof Forza 5 zou fantastisch was
GT kocht ik ook steeds de hoogste versie die beschikbaar was (ik heb de Signature edition zelfs), je weet dat het in de basis alleen maar beter kan worden, heel wat anders vanuit een game die zich nog moet bewijzen.
En gezien de screenshots heb ik al aardig wat wenslijst-auto's kunnen vinden, wat er enkel maar meer kunnen gaan worden, nieuws erbij dat je liveries en tunes kan meenemen, blijft een gok maar heb er meer vertrouwen in dan een ultimate versie van een pcars te kopen.
Nu nog flink aan de bak om die Tier 7 te halen, mede dankzij balou al aardig op weg, dan nog stuk werken aan de Loyalty rewards (veel auto's nog te kopen, 300 per spel...).
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 22-06-2015 13:05 ]
Probeer even een update te installeren. Ik las ergens dat het weleens helpt door je headset zonder batterijen aan te sluiten op de xbox. Update uitvoeren zonder headset. Daarna headset aansluiten, update. Dan los koppelen, batterijen erin en in theorie (volgens xbox.com forum) werkt het bij sommige dan.Rossi46 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:59:
[...]
Thanks voor je reactie!
De headset op zich lijkt bij mij prima te zijn. Als ik hem op de PC aansluit dan doet de audio het prima. Als er iets in de hardware verkeerd zit, dan verdenk ik de adapter. Die gedraagt zich vreemd (met dat constant branden van het mute lampje) direct zodra de controller aan gaat. Ook als de headset dan niet verbonden is met de controller.
Het kan er ook aan liggen dat ik mijn TB X500 headset en de MS headset door elkaar heb gebruikt...Hoewel dat aanvankelijk gewoon prima leek te gaan.
Bij mij, mooi naar MS en nu een nieuwe thuis en ook maar voor de zekerheid 1 erbij gekocht
Ieder z'n eigen mening natuurlijk, maar ik kan het bijna niet minder met je eens zijnSinergyX schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:00:
[...]
Ik bekijk het simpel, het is minimaal Forza 5, is voor mij al in de basis genoeg.
GT kocht ik ook steeds de hoogste versie die beschikbaar was (ik heb de Signature edition zelfs), je weet dat het in de basis alleen maar beter kan worden, heel wat anders vanuit een game die zich nog moet bewijzen.
En gezien de screenshots heb ik al aardig wat wenslijst-auto's kunnen vinden, wat er enkel maar meer kunnen gaan worden, nieuws erbij dat je liveries en tunes kan meenemen, blijft een gok maar heb er meer vertrouwen in dan een ultimate versie van een pcars te kopen.
Nu nog flink aan de bak om die Tier 7 te halen, mede dankzij balou al aardig op weg.
Ik vond Forza 4 al een soort Forza 3,5. In het geval van Forza 5 gingen ze nog verder, door dingen gewoon weg te laten (waarschijnlijk om de launch van de X1 te halen). Verder vind ik de voortgang magertjes, het is teveel van hetzelfde. Bij GT op de Playstation is het wat dat betreft nog erger, maar ook Forza begint daar last van te krijgen. De sprong van Forza 2 naar Forza 3 was naar mijn mening gigantisch. Daarna is dat een beetje opgehouden.
Genoeg redenen voor mij om zeker geen pre-order te plaatsen voor Forza 6. En al helemaal niet voor 82+ euro
AmenGenoeg redenen voor mij om zeker geen pre-order te plaatsen voor Forza 6. En al helemaal niet voor 82+ euro
Xbox Live: Miesjh NL
Gisteren daar ook weer $25 tegoed gekocht voor €22. Voor de game of thrones season pass en Halo ODST.justifire schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:22:
[...]
$50,- voor €41,79
Echt een ideale website
De rek is er op bepaald punt ook gewoon uit, hoeveel meer of beter je nog kan doen met elke nieuwe versie. Ik ben pas ingestapt bij FM4, voor mij is het nog allemaal wat 'verser' tegenstelling tot GT waar deeltje 6 misschien 4 uurtjes heeft gedraaid. Pre-order is leuk voor de extraatjes, beter is nog altijd de game lekker af te wachten en dan pas te overwegenRossi46 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:07:
Ieder z'n eigen mening natuurlijk, maar ik kan het bijna niet minder met je eens zijn![]()
Ik vond Forza 4 al een soort Forza 3,5. In het geval van Forza 5 gingen ze nog verder, door dingen gewoon weg te laten (waarschijnlijk om de launch van de X1 te halen). Verder vind ik de voortgang magertjes, het is teveel van hetzelfde. Bij GT op de Playstation is het wat dat betreft nog erger, maar ook Forza begint daar last van te krijgen. De sprong van Forza 2 naar Forza 3 was naar mijn mening gigantisch. Daarna is dat een beetje opgehouden.
Genoeg redenen voor mij om zeker geen pre-order te plaatsen voor Forza 6. En al helemaal niet voor 82+ euro
Als ik CE's koop van ver over de 100 euro, is dit eigenlijk nog peanuts
Denk dat ik fm6 voorlopig lekker aan me voorbij laat gaan. Scheelt een hoop geld
Count me in!justifire schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:08:
[...]
Gisteren even met wat friends Gears of War Ultimate gespeeld, en dan is dat GoW sfeertje weer helemaal terug.
Bewijst maar weer dat het echt een game is om met een clubje te spelen![]()
Die gaat hier dus zeker komen !
Ik vermoed dat dit een grotere system-seller gaat worden dan Rise of the Tomb Raider
Je begint met Forza 5 en je voegt vervolgens telkens nieuwe banen en auto's toe tegen een gering bedrag en zo kom je ook en 50 tracks en 500 auto's. Maar het huidige model zal financieel wel te aantrekkelijk zijn om los te laten.
Will do !uchiha tijntje schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:39:
En dan heb je NOG meer opbrengsten, want dan kun je je X1 ook nog verkopen.![]()
[...]
Count me in!
Vanavond nog even laatste uurtjes GoW:U en dan door naar :
Ik zit nog halverwege The Witcher 3 (bijna klaar in Novigrad) dus ik moet nog wel even.. Eens kijken of ik die echt eerst kan afmaken alvorens in verder ga met de volgende. Ik heb namelijk echt heel heel veel zin in Batman!justifire schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:12:
[...]
Will do !
Vanavond nog even laatste uurtjes GoW:U en dan door naar : (batman)
Gamertag: YazNL

Ik vermoed dat MS deze aan gaat kondigen op de Gamescon.
[ Voor 41% gewijzigd door justifire op 22-06-2015 15:30 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace