XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Nee, niet de DLC, alhoewel bij BF4 je wel een paar DLC krijgt als ik me niet vergis. Daarnaast krijg je 10% korting op DLC en games van EA en early access op nieuwe spellen. Best goede deal als je het mij vraagt.DrakeNL schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:49:
dus voor € 25,- pj voor EA Access ben je dan klaar? krijg je dan ook alle DLC's enzo?
[ Voor 18% gewijzigd door harrytasker op 18-06-2015 11:58 ]
Dit kan nu al. Doe het volgende (ik herhaal even een Reddit post. Zal deze straks wel even opzoeken).Tomba schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:18:
[...]
Ik begrijp overigens dat Streaming op dit moment alleen via lokaal netwerk werkt, zou MS het ook nog via internet speelbaar gaan maken?
1) Zet je xbox in de DMZ. Waarom? Omdat de streaming poorten random zijn en veel soho routers daar problemen mee hebben (iets met statefull firewalling etc etc). Met Port Forwarding ben je dan wel even bezig.
2) Zoek je publiek IP adres op via bijvoorbeeld http://whatismyip.com
3) Start smartglass op en voer daar bij xbox connectie sectie het publieke adres in van je xbox
4) streamen maar.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat jij een goede upload heb en zo min mogelijk latency ondervind.
edit: Reddit post: http://www.reddit.com/r/x...g_xbox_one_from_anywhere/
[ Voor 6% gewijzigd door Yaz op 18-06-2015 11:59 ]
Gamertag: YazNL
En die games zijn dan ook van jou? of heeft EA het recht om in een keer games uit "the vault" te halen zodat je dan in een keer geen Titanfall kunt spelen (ik noem maar iets)Royeboi schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:43:
EA Access nemen dan heb je voor dezelfde prijs BF4, plus andere games en volgend jaar ergens vast Hardline.
Ja dat kunnen ze doen. Hetzelfde geldt voor het feit wanneer je even geen abo hebt, dan kun je de spellen ook niet spelen...ourplayground schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:04:
[...]
En die games zijn dan ook van jou? of heeft EA het recht om in een keer games uit "the vault" te halen zodat je dan in een keer geen Titanfall kunt spelen (ik noem maar iets)
Belangrijk detail is dat je max 10 uur een game mag uit testen.ourplayground schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:04:
[...]
En die games zijn dan ook van jou? of heeft EA het recht om in een keer games uit "the vault" te halen zodat je dan in een keer geen Titanfall kunt spelen (ik noem maar iets)
BF hardline bv kan je van de singleplayer alleen de 1e missie van spleen -> wel met achievements (heb 80 GP, maar meer is mogelijk 120 volgens mij)
BF: Hardline heb je uit mijn hoofd 8 uur speel tijd.
Het spel staat wel in zijn geheel op je schijf, maar wel time/partial game locked dus.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Als een uitgever mensen erop stuurt om verslagen te maken van een beurs zijn het geen amateurs. Wat jij hier beschrijft is ook een persoonlijke mening die ik vanzelfsprekend niet met je deel. Jurian omschreef in een paar woorden eigenlijk mijn hele gevoel omtrent de aankondigingen van Microsoft en XB1. Ik had daar vele posts voor nodig, en daarom is in mijn ogen Jurian beter in iets omschrijven dan ik dat ben.Tomba schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 08:20:
[...]
Ik heb Jurian nog nooit positief over Xbox gehoord, hij komt op mij altijd over als een PS Fanboy.(om het maar niet over zijn aversie versus PES te hebben en zijn standaard Fifa is awesome))
Hier boven noemt iemand Jurian ook een pro, persoonlijk vind ik zowel Jur (door zijn overduidelijke voorkeur voor alles wat Sony is) en Paul (door zijn manier van praten en uitdrukken) beiden veel dingen maar Pro valt daar niet onder (tenzij ervoor betaald worden al afdoende is om Pro te zijn)
Maar goed, kan me ook niet voorstellen dat Tweakers er veel geld aan uit geeft and when you pay peanuts....
Maar er was iemand die vroeg wat ik wel had willen zien in de E3 XB1 persconferentie, ik had graag een betere media integratie willen zien zoals Plex dat doet. Standaard is het met de XB1 omslachtig om media te streamen van een pc, in mijn geval de Windows Homeserver. Nu moet ik daarvoor Plex kopen en dat is geen punt verder maar het had eigenlijk ook standaard in de XB1 moeten zitten net als backward compatibility voor de 360.
Ziet de Media player je Home server niet?Winkiller schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:21:
[...]
Als een uitgever mensen erop stuurt om verslagen te maken van een beurs zijn het geen amateurs. Wat jij hier beschrijft is ook een persoonlijke mening die ik vanzelfsprekend niet met je deel. Jurian omschreef in een paar woorden eigenlijk mijn hele gevoel omtrent de aankondigingen van Microsoft en XB1. Ik had daar vele posts voor nodig, en daarom is in mijn ogen Jurian beter in iets omschrijven dan ik dat ben.
Maar er was iemand die vroeg wat ik wel had willen zien in de E3 XB1 persconferentie, ik had graag een betere media integratie willen zien zoals Plex dat doet. Standaard is het met de XB1 omslachtig om media te streamen van een pc, in mijn geval de Windows Homeserver. Nu moet ik daarvoor Plex kopen en dat is geen punt verder maar het had eigenlijk ook standaard in de XB1 moeten zitten net als backward compatibility voor de 360.
Ik weet wel dat de Media Player niet alle content kan afspelen.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Hier zie je veel reacties van op internet, XBO had dit al moeten hebben, dat al moeten hebben, ironisch waren dat dezelfde mensen die heel dat 'media gebeuren' (TV, stream blabla) compleet overbodig vonden, want de XBO is een game console en wat doe je op een console? Games spelen.Winkiller schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:21:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En dat geldt ook voor de games in "The vault"?? Dan vind ik €25,- per jaar namelijk best veel voor het spelen van een uitgebreide demo..crzyhiphopazn schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:18:
[...]
Belangrijk detail is dat je max 10 uur een game mag uit testen.
BF hardline bv kan je van de singleplayer alleen de 1e missie van spleen -> wel met achievements (heb 80 GP, maar meer is mogelijk 120 volgens mij)
BF: Hardline heb je uit mijn hoofd 8 uur speel tijd.
Het spel staat wel in zijn geheel op je schijf, maar wel time/partial game locked dus.
Dit geldt voor alle games in The Vault.ourplayground schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:40:
[...]
En dat geldt ook voor de games in "The vault"?? Dan vind ik €25,- per jaar namelijk best veel voor het spelen van een uitgebreide demo..
EA Access geeft je toegang tot een spel zodat je kan kijken of het iets voor je is.
25 euro heb ik in het begin gelapt en ik heb me geld er uit gehaald, omdat ik direct 6 games kan uitproberen.
Ik vind wel dat EA weinig games in The Vault had staan.
Ondertussen zijn er wat meer games toegevoegd.
MS heeft het zelfde gereleased met het Xbox Game Preview program.
Ik heb toch echt BF Hardline gepseeld uit The Vault en mocht van de Single player toch echt niet Mission 2 spelen.jerrymcburg schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:44:
Nee, spellen uit de "the Vault" zijn volledig speelbaar (ongelimiteerd)
Werd vriendelijk bedankt voor het spelen though
Is wel het enige spel tot nu toe die ik heb geprobeerd waar een game limitatie op zit.
De andere waren inderdaad fully unlocked voor max 10 uur.
[ Voor 27% gewijzigd door crzyhiphopazn op 18-06-2015 12:46 ]
Ik hoor daar niet bij, ik heb hem in eerste instantie gekocht omdat het een Multi Mediabox voor alles zou zijn en daarin schiet XB1 in mijn ogen (nog) tekort. Gelukkig is er een third party die een hele fijne applicatie in de markt zet om het missende gedeelte aan te vullen.SinergyX schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:30:
[...]
Hier zie je veel reacties van op internet, XBO had dit al moeten hebben, dat al moeten hebben, ironisch waren dat dezelfde mensen die heel dat 'media gebeuren' (TV, stream blabla) compleet overbodig vonden, want de XBO is een game console en wat doe je op een console? Games spelen.
Wat ik ook nog mis is dat ik TV moet kunnen kijken met de Xbox One UIT, dus wel die HDMI doorlus mogelijkheid maar dan zonder het stroomgebruik van de XB1.
Ik zeg niet dat het amateurs zijn, maar ergens voor betaald krijgen maakt je imo niet direct een Pro. Ik bedoel ook dat met name Jur erg biassed is ten faveure van Playstation. Ik irriteer me daar al jaren aan, maar wellicht past hij hiermee gewoon goed in het Tweakers team dat soms wat anti-Microsoft overkomt. (Windows Phone is een Phone OS wat gewoon standaard afgekraakt wordt, zie bv de review van de Lumia 640...)Winkiller schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:21:
[...]
Als een uitgever mensen erop stuurt om verslagen te maken van een beurs zijn het geen amateurs. Wat jij hier beschrijft is ook een persoonlijke mening die ik vanzelfsprekend niet met je deel. Jurian omschreef in een paar woorden eigenlijk mijn hele gevoel omtrent de aankondigingen van Microsoft en XB1. Ik had daar vele posts voor nodig, en daarom is in mijn ogen Jurian beter in iets omschrijven dan ik dat ben.
Dat Jurs bias nu met jouw mening overeenkomt maakt het niet meteen niet biased
Als ik ga kijken wat er nu allemaal is aangekondigd dan zie ik een hoop dingen waar veelmensen om riepen. Ik vind het oprecht vervelend voor je dat de dingen waar jij op gehoopt had deze keer niet aan de beurt zijn gekomen, maar om de zaken die ze nu aankondigen af te kraken gaat me wel erg ver.
HoloLens, Oculus en de streaming naar Windows 10 maakten mij bijvoorbeeld wel warm
Dat is jou mening, waarom mag ik niet een eigen mening hebben? Ik zie nog geen brood in Holo Lens en game streaming naar Windows 10 is leuk maar overbodig, ik speel toch liever op mijn TV, daarvoor heb ik een console. Als de XB1 naast dat hij een spel kan streamen er ook voor kan zorgen dat mijn vrouw gelijktijdig TV kan kijken is het een andere zaak.Tomba schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:51:
[...]
Ik vind het oprecht vervelend voor je dat de dingen waar jij op gehoopt had deze keer niet aan de beurt zijn gekomen, maar om de zaken die ze nu aankondigen af te kraken gaat me wel erg ver. HoloLens, Oculus en de streaming naar Windows 10 maakten mij bijvoorbeeld wel warm
Maar dat kan toch ook? "Gewoon" niet je xb1 gebruiken om tv mee te kijken en je bent klaar?Winkiller schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:59:
[...]
... Als de XB1 naast dat hij een spel kan streamen er ook voor kan zorgen dat mijn vrouw gelijktijdig TV kan kijken is het een andere zaak.
Leuk maar niet de bedoeling lijkt me.Glorix Jim schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:01:
[...]
Maar dat kan toch ook? "Gewoon" niet je xb1 gebruiken om tv mee te kijken en je bent klaar?
Dat is t m juist, door hoe je het allemaal verwoord lijkt het juist dat je andere mensen hun mening niet gunt. Ik kan me absoluut inleven in jouw wens voor Plex achtige streaming ondanks dat ik daar zelf totaal geen behoefte aan heb. Ik heb de console namelijk om mee te gamenWinkiller schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:59:
[...]
Dat is jou mening, waarom mag ik niet een eigen mening hebben? Ik zie nog geen brood in Holo Lens en game streaming naar Windows 10 is leuk maar overbodig, ik speel toch liever op mijn TV, daarvoor heb ik een console. Als de XB1 naast dat hij een spel kan streamen er ook voor kan zorgen dat mijn vrouw gelijktijdig TV kan kijken is het een andere zaak.
Ik denk dus dat je het allemaal niet zo bot bedoelt als het overkomt, maar door deze manier van communcieren kan het zijn dat je sterke reacties op roept. Elke andere mening lijk jij op te vatten als een aanval op die van jou. Leven en laten leven zou ik zeggen, gun ieder zijn behoeftes
En waarom niet? Het is toch alleen een console zoals je zei?
ok dank, dan is dat dus niks voor mij..crzyhiphopazn schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:44:
[...]
Dit geldt voor alle games in The Vault.
EA Access geeft je toegang tot een spel zodat je kan kijken of het iets voor je is.
25 euro heb ik in het begin gelapt en ik heb me geld er uit gehaald, omdat ik direct 6 games kan uitproberen.
[...]
Ik heb toch echt BF Hardline gepseeld uit The Vault en mocht van de Single player toch echt niet Mission 2 spelen.
Werd vriendelijk bedankt voor het spelen though![]()
Is wel het enige spel tot nu toe die ik heb geprobeerd waar een game limitatie op zit.
Volgens mij ben je in de war, ik had het over een multimedia (console) box, SinergyX had het over een console.Glorix Jim schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:04:
[...]
En waarom niet? Het is toch alleen een console zoals je zei?
Zit je me nu op stang te jagen of ben je serieus ? Fijn voor je dat je de console hebt voor het doel waarvoor je hem gekocht hebt, ik heb hem gekocht voor een ander doel en dat doel is waarvoor hij is uitgebracht door MS, een multimedia machine en daar zitten nog tekortkomingen aan en daarom ben ik niet enthousiast geworden van de persconferentie op de E3. Beetje raar dat als ik mijn standpunt probeer te verdedigen dat dat gezien wordt dat ik jou mening en van anderen niet respecteer, onzin dus.Tomba schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:03:
[...]
Dat is t m juist, door hoe je het allemaal verwoord lijkt het juist dat je andere mensen hun mening niet gunt. Ik kan me absoluut inleven in jouw wens voor Plex achtige streaming ondanks dat ik daar zelf totaal geen behoefte aan heb. Ik heb de console namelijk om mee te gamenMijn Kodi machine werkt voor mij veel prettiger dan wat Microsoft me biedt en die verbruikt ook nog eens veel minder stroom. Als ik dadelijk kan streamen naar Windows 10 kan mijn vriendin bovendien ook nog eens gewoon een serie kijken vanaf onze Homeserver terwijl ik lekker in de slaapkamer game
Ik denk dus dat je het allemaal niet zo bot bedoelt als het overkomt, maar door deze manier van communcieren kan het zijn dat je sterke reacties op roept. Elke andere mening lijk jij op te vatten als een aanval op die van jou. Leven en laten leven zou ik zeggen, gun ieder zijn behoeftes
Moet je nou serieus de hele tijd dezelfde mening verkondigen en je overal aangevallen door voelen? Ik dacht dat het over de xbox ging maar de laatste tijd gaat het nergens meer over beetje jammer van dit topic.Winkiller schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:24:
[...]
Zit je me nu op stang te jagen of ben je serieus ? Fijn voor je dat je de console hebt voor het doel waarvoor je hem gekocht hebt, ik heb hem gekocht voor een ander doel en dat doel is waarvoor hij is uitgebracht door MS, een multimedia machine en daar zitten nog tekortkomingen aan en daarom ben ik niet enthousiast geworden van de persconferentie op de E3. Beetje raar dat als ik mijn standpunt probeer te verdedigen dat dat gezien wordt dat ik jou mening en van anderen niet respecteer, onzin dus.
Ps. probeer 2x achter elkaar te posten te vermeiden, er staat al een waarschuwing onderin als je de laatste was die gepost heeft maar die lijk je niet te zien.
alstublieft, hou het ontopic, stuur elkaar desnoods DMetjes als je zo graag je mening wil verdedigen..
Hardline zat niet in de vault maar was een early preview. Dus voor de game uitkomt heb je een paar uur om te proberen. Datzelfde hebben games als Fifa en NFL gehad. Maar sinds kort is bijvoorbeeld Dragon Age Inquisition toegevoegd in de Vault en die is volledig te spelen, net als andere games. Nieuwe games kun je uitproberen en daarna beslissen om ze met korting te kopen. Heb je geen EA Access, dan kun je dus ook niet uitproberen en krijg je ook geen korting. Na een jaar of wat komt een game vervolgens naar de Vault en kun je ze onbeperkt spelen zolang je EA Access hebt.crzyhiphopazn schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:44:
[...]
[...]
Ik heb toch echt BF Hardline gepseeld uit The Vault en mocht van de Single player toch echt niet Mission 2 spelen.
Je zegt onbeperkt, anderen geven 10 uur aan... dat is dus het verschil tussen vault games en de early preview?Martinspire schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:34:
[...]
Hardline zat niet in de vault maar was een early preview. Dus voor de game uitkomt heb je een paar uur om te proberen. Datzelfde hebben games als Fifa en NFL gehad. Maar sinds kort is bijvoorbeeld Dragon Age Inquisition toegevoegd in de Vault en die is volledig te spelen, net als andere games. Nieuwe games kun je uitproberen en daarna beslissen om ze met korting te kopen. Heb je geen EA Access, dan kun je dus ook niet uitproberen en krijg je ook geen korting. Na een jaar of wat komt een game vervolgens naar de Vault en kun je ze onbeperkt spelen zolang je EA Access hebt.
net even dit filmpje gezien:
niks mis mee lijkt me
[ Voor 5% gewijzigd door ourplayground op 18-06-2015 13:40 ]
Ja. Vault games = onbeperkt. Early preview = tijdslimiet. Al is dat limiet volgens mij wel variabel, want ik heb 6, 8 en 10 uur bij verschillende games gehad. En soms is de Singleplayer beperkt (zoals bij Hardline alleen de eerste missie). Genoeg om een indruk te krijgen, niet genoeg om de game uit te spelen.ourplayground schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:36:
[...]
Je zegt onbeperkt, anderen geven 10 uur aan... dat is dus het verschil tussen vault games en de early preview?
Al met al vind ik het wel een prima deal, al heb ik vaak de vault-games al wel voordat ze daarin komen (of ik hoef ze toch niet). Maar het is in ieder geval wel een manier om games die je toch niet heel hoog hebt zitten, te wachten ipv ze met een aanbieding aan te schaffen.
[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 18-06-2015 13:41 ]
Inderdaad. Voor de release van (sommige) EA games krijg je een time-limited demo. De games die in de Vault staan, zijn de volledige versies en kun je dus van voor tot achter uitspelen, zolang je wilt en zoveel je wilt. Of in ieder geval tot je niet meer betaalt voor EA Accessourplayground schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:36:
[...]
Je zegt onbeperkt, anderen geven 10 uur aan... dat is dus het verschil tussen vault games en de early preview?
Xbox Live: Chevalric
Winkiller we gaan hier niet uitkomen als je zo blijft reageren dus ik laat het hier wel bij.Winkiller schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:24:
[...]
Zit je me nu op stang te jagen of ben je serieus ? Fijn voor je dat je de console hebt voor het doel waarvoor je hem gekocht hebt, ik heb hem gekocht voor een ander doel en dat doel is waarvoor hij is uitgebracht door MS, een multimedia machine en daar zitten nog tekortkomingen aan en daarom ben ik niet enthousiast geworden van de persconferentie op de E3. Beetje raar dat als ik mijn standpunt probeer te verdedigen dat dat gezien wordt dat ik jou mening en van anderen niet respecteer, onzin dus.
Ontopic; zit erg te twijfelen over Forza Horizon 2. Vond Forza Horizon op de 360 totaal niet leuk, voelde als een slap aftreksel van NfS. Forza 5 daarentegen heb ik erg veel schik in en de gratis Fast and Furious versie vond ik toch wel weer leuk. Voor de mensen die het al spelen, wat kan ik van FH2 verwachten?
[ Voor 18% gewijzigd door Tomba op 18-06-2015 14:00 ]
Ja dat dus, en de melding dat de kinect niet meer aangesloten is, na een reset doet ie het weer een paar minuten, soms wel een paar uur en dan gaat ineens het xbox logo lampje uit op de kinect. Soms "klappert"ie aan en uit. Was totaal niet betrouwbaar meer.mindcre8r schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:10:
hoe uit zich dat defect aan de kinect? ik heb ook met die van mij dat hij af en toe uitvalt.
en ook soms dat opeens het ledje onder de lens gaat branden.
Chevalric schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:40:
[...]
Inderdaad. Voor de release van (sommige) EA games krijg je een time-limited demo. De games die in de Vault staan, zijn de volledige versies en kun je dus van voor tot achter uitspelen, zolang je wilt en zoveel je wilt. Of in ieder geval tot je niet meer betaalt voor EA Access.
heren, bedankt!Martinspire schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:40:
[...]
Ja. Vault games = onbeperkt. Early preview = tijdslimiet. Al is dat limiet volgens mij wel variabel, want ik heb 6, 8 en 10 uur bij verschillende games gehad. En soms is de Singleplayer beperkt (zoals bij Hardline alleen de eerste missie). Genoeg om een indruk te krijgen, niet genoeg om de game uit te spelen.
Al met al vind ik het wel een prima deal, al heb ik vaak de vault-games al wel voordat ze daarin komen (of ik hoef ze toch niet). Maar het is in ieder geval wel een manier om games die je toch niet heel hoog hebt zitten, te wachten ipv ze met een aanbieding aan te schaffen.
Als je de gratis F&F versie leuk vond vind je het hele spel ook zeker weten leuk. Voor mij persoonlijk is Horizon 2 de leukste racegame van afgelopen jaar.Tomba schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:57:
[...]Ontopic; zit erg te twijfelen over Forza Horizon 2. Vond Forza Horizon op de 360 totaal niet leuk, voelde als een slap aftreksel van NfS. Forza 5 daarentegen heb ik erg veel schik in en de gratis Fast and Furious versie vond ik toch wel weer leuk. Voor de mensen die het al spelen, wat kan ik van FH2 verwachten?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Mooi, dan ga ik hem denk ik gewoon oppikkenWillybubba schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:24:
[...]
Als je de gratis F&F versie leuk vond vind je het hele spel ook zeker weten leuk. Voor mij persoonlijk is Horizon 2 de leukste racegame van afgelopen jaar.
Yes! Leuk voor de afwisseling!Tomba schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:27:
[...]
Mooi, dan ga ik hem denk ik gewoon oppikkenIs dat eiland nog de moeite om erbij te nemen voor 10 euro?
Inderdaad heren bedankt. zou ook kunnen verklaren waarom ik gelezen had dat Hardline qua spelers al minder aan het worden is.
Ik vond van niet. Het is kaal, de races zijn niet bijzonder en het is vrij klein. Rally stelt ook niet veel voor en de auto's zijn ook niet bijzonder.Tomba schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:27:
[...]
Mooi, dan ga ik hem denk ik gewoon oppikkenIs dat eiland nog de moeite om erbij te nemen voor 10 euro?
Maar goed, als je wilt kan het, maar ik had zelf liever een extentie van het bestaande deel gezien. Daar was ik namelijk ook vrij vlot op uitgekeken en lijkt op het oog wel wat maar is eigenlijk niet eens zo groot.
Nooit last van en heb hem altijd al op "Instant-on" staan. Zit zelf ook in 't preview program en daar ook nergens last van.revertive schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:07:
Hebben meer mensen er last van dat in de standby-modus na een paar dagen games raar gaan reageren? Slechte graphics, niet willen opstarten etc. Na een harde reboot is het dan weer opgelost voor een aantal dagen, het lijkt wel alsof het geheugen langzaam vol loopt en niet geleegd word.
Heb je al contact opgenomen met Microsoft? Zoja wat zeggen die? Cache legen?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Keek je bij Microsoft zelf? Daar betaal je sowieso altijd de "hoofdprijs". Een andere aanbieder heeft hem wellicht wel goedkoper.DeMoN schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:42:
Bijna digitaal BF Hardline gekocht voor 35 euro. Maar ik zie ze op Marktplaats voor 30 euro met CD... dat is dan toch wel de betere keuze (maar CD blijft wel irritant als je veel switched tussen games). Zeg dit alleen maar even omdat die 'deals' soms verleidelijk lijken maar eigenlijk niet altijd heel goedkoop zijn.
Tevens is het nieuw vs tweedehands dus vind het nog best meevallen
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ja bij MS zelf, deals with gold van deze week.Famous schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:44:
[...]
Keek je bij Microsoft zelf? Daar betaal je sowieso altijd de "hoofdprijs". Een andere aanbieder heeft hem wellicht wel goedkoper.
Tevens is het nieuw vs tweedehands dus vind het nog best meevallen
Maar of ie digitaal nieuw is merk je niet zo
2e hands zonder krassen op de CD, ach, wat maakt dat nou uit zou je zeggen (bonnetje erbij is soms dan alleen wel fijn..)
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Niet twijfelen, de game is erg leuk om te spelen met erg fijne auto's.Tomba schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:57:
[...]
Winkiller we gaan hier niet uitkomen als je zo blijft reageren dus ik laat het hier wel bij.
Ontopic; zit erg te twijfelen over Forza Horizon 2. Vond Forza Horizon op de 360 totaal niet leuk, voelde als een slap aftreksel van NfS. Forza 5 daarentegen heb ik erg veel schik in en de gratis Fast and Furious versie vond ik toch wel weer leuk. Voor de mensen die het al spelen, wat kan ik van FH2 verwachten?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Top game.. Ik heb me er echt mee vermaakt!Lekker Ventje schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 16:01:
[...]
Niet twijfelen, de game is erg leuk om te spelen met erg fijne auto's.
Als je de gratis Fast and the Furious variant van Forza Horizon 2 leuk vond dan vind je de full-game ook leuk. Het is letterlijk meer van hetzelfde. De map is groter en de variatie met auto's is enorm. Daarnaast is er in de singleplayer voldoende te doen om je uren mee bezig te houden. Multiplayer is opzich wel leuk maar soms ook behoorlijk irritant (gaat niet zozeer om de beste racer maar om degene die het meeste xp kan binnenharken).Lekker Ventje schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 16:01:
[...]
Niet twijfelen, de game is erg leuk om te spelen met erg fijne auto's.
Daarnaast is tegen vrienden racen toch wel echt vet. Samen met zijn allen in de lobby (open wereld) en gaan met die banaan.
Kijk nu zijn we het toch samen helemaal eens, ik denk er precies zo over.Tomba schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:57:
[...]
Winkiller we gaan hier niet uitkomen als je zo blijft reageren dus ik laat het hier wel bij.
Niet twijfelen, FH2 is leuk, echt leuk, de uitbreiding van Storm Island is iets minder maar wel uitdagend.Ontopic; zit erg te twijfelen over Forza Horizon 2.
Dat is dus niet waar.crzyhiphopazn schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:44:
[...]
[...]
Alle games die onder EA Access vallen kun je onbeperkt spelen, niet slechts 10 uur. Als extraatje worden er soms game demo's toegevoegd ja, die je dan voor 10 uur lang kunt spelen om te kijken of het wat voor je is. Dit zijn game demo's die nog vóór de release datum worden toegevoegd voor EA Access leden. Alle overige games kun je gewoon onbeperkt spelen.
Momenteel zitten er 12 onbeperkt speelbare games in de Vault, en dat worden er steeds meer (Nu: Battlefield 4, FIFA14, FIFA15, Madden NFL '25, NFL '15, EA Sports UFC, NHL '15, Titanfall, Need for Speed Rivals, Peggle 2, en Plants vs. Zombies: Garden Warfare). Dragon Age: Inquisition komt binnenkort. Op het moment van schrijven zijn er nog geen games verwijderd. Ik denk persoonlijk dat dit ook niet zo snel zal gaan gebeuren, maar 100% garantie heb je inderdaad niet. Uiteindelijk heeft EA zichzelf er mee als ze populaire games gaan verwijderen uit EA Access, want dan zeggen mensen natuurlijk gewoon hun abonnement op.
De games in de Vault zijn meestal wat oudere games, van ongeveer een jaar oud. FIFA 15 is bijvoorbeeld recentelijk toegevoegd.
Kort gezegd: Alle 12 games zijn onbeperkt te spelen (ook online), zolang je betaalt voor het abonnement van EA Access (€3,99 per maand, of €24,99 per jaar). Voor mij persoonlijk is dit een koopje, die €25,00 haal ik er gemakkelijk uit. Volgend jaar betaal ik opnieuw €25,00, en dan zitten er vast wel weer wat nieuwe games tussen die ik wil gaan spelen. Zo niet, dan zeg ik het abonnement op, of ga ik weer over op maandelijkse betaling.
Bron:
Wikipedia: EA Access
http://www.ea.com/eaaccess/nl_NL?intcmp=EACom_EA_Access
Voor nu koop ik waarschijnlijk wel de BF4: Premium pack, zodat ik alle maps kan gaan spelen.
Edit: Ik zie dat Martinspire dit reeds heeft uitgelegd. Nou goed, ga er vanuit dat het duidelijk is zo.
Daarnaast heb ik net met mijn pre-order van Fifa 2 maanden EA access gratis gekregen.Royeboi schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 16:34:
[...]
Dat is dus niet waar.
Alle games die onder EA Access vallen kun je onbeperkt spelen, niet slechts 10 uur. Als extraatje worden er soms game demo's toegevoegd ja, die je dan voor 10 uur lang kunt spelen om te kijken of het wat voor je is. Dit zijn game demo's die nog vóór de release datum worden toegevoegd voor EA Access leden. Alle overige games kun je gewoon onbeperkt spelen.
Momenteel zitten er 12 onbeperkt speelbare games in de Vault, en dat worden er steeds meer (Nu: Battlefield 4, FIFA14, FIFA15, Madden NFL '25, NFL '15, EA Sports UFC, NHL '15, Titanfall, Need for Speed Rivals, Peggle 2, en Plants vs. Zombies: Garden Warfare). Dragon Age: Inquisition komt binnenkort. Op het moment van schrijven zijn er nog geen games verwijderd. Ik denk persoonlijk dat dit ook niet zo snel zal gaan gebeuren, maar 100% garantie heb je inderdaad niet. Uiteindelijk heeft EA zichzelf er mee als ze populaire games gaan verwijderen uit EA Access, want dan zeggen mensen natuurlijk gewoon hun abonnement op.
De games in de Vault zijn meestal wat oudere games, van ongeveer een jaar oud. FIFA 15 is bijvoorbeeld recentelijk toegevoegd.
Kort gezegd: Alle 12 games zijn onbeperkt te spelen (ook online), zolang je betaalt voor het abonnement van EA Access (€3,99 per maand, of €24,99 per jaar). Voor mij persoonlijk is dit een koopje, die €25,00 haal ik er gemakkelijk uit. Volgend jaar betaal ik opnieuw €25,00, en dan zitten er vast wel weer wat nieuwe games tussen die ik wil gaan spelen. Zo niet, dan zeg ik het abonnement op, of ga ik weer over op maandelijkse betaling.
Bron:
Wikipedia: EA Access
http://www.ea.com/eaaccess/nl_NL?intcmp=EACom_EA_Access
Voor nu koop ik waarschijnlijk wel de BF4: Premium pack, zodat ik alle maps kan gaan spelen.
Al bij al, vind ik EA access een goede deal! Zo ga je toch games spelen die je anders nooit aanraakt.
Werd elke race laatste maar in de eindstand altijd rond de vijfde plaats door het nette rijdenRemmetje schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 16:19:
[...]
Als je de gratis Fast and the Furious variant van Forza Horizon 2 leuk vond dan vind je de full-game ook leuk. Het is letterlijk meer van hetzelfde. De map is groter en de variatie met auto's is enorm. Daarnaast is er in de singleplayer voldoende te doen om je uren mee bezig te houden. Multiplayer is opzich wel leuk maar soms ook behoorlijk irritant (gaat niet zozeer om de beste racer maar om degene die het meeste xp kan binnenharken).
Daarnaast is tegen vrienden racen toch wel echt vet. Samen met zijn allen in de lobby (open wereld) en gaan met die banaan.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
[YouTube: https://youtu.be/Io__-5Uo-0s]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
http://help.ea.com/en/art...he-hub-app-and-the-vault/
Iets wat ik niet wist 😊
Interessant! Loopt die actie nog steeds? En had je hiervoor ook al Access? Want ik ben wel benieuwd of die twee gratis maanden dan worden opgeteld namelijk.Vecodo schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 16:35:
[...]
Daarnaast heb ik net met mijn pre-order van Fifa 2 maanden EA access gratis gekregen.
Al bij al, vind ik EA access een goede deal! Zo ga je toch games spelen die je anders nooit aanraakt.
Al met al vind ik het zelf een prima dienst. Het is een stukje gemakzucht ook. EA speelt natuurlijk in op de 'luie' consument die bijvoorbeeld ook zaken als Netflix neemt om 'te proberen' en het abonnement rustig laat doorlopen. Ik zal zelf in elk geval niet snel de dienst stopzetten. Een paar keer per jaar voelt het toch alsof je een 'cadeautje' krijgt in de vorm van een nieuwe game. Wel moeten de genres je liggen. Ik speel zelf nagenoeg nooit sportgames, maar sinds Access heb ik bijvoorbeeld wel wat meer interesse in NFL en NHL gekregen.
Ooit eens een maand genomen om DA te kunnen spelen. Ik krijg binnen nu en 7 dagen een code op Xbox messages. Daarin zal wel staan hoe ik deze moet toevoegen! Ik laat het je weten zodra ik het bericht ontvang oke?Royeboi schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:52:
[...]
Interessant! Loopt die actie nog steeds? En had je hiervoor ook al Access? Want ik ben wel benieuwd of die twee gratis maanden dan worden opgeteld namelijk.
Al met al vind ik het zelf een prima dienst. Het is een stukje gemakzucht ook. EA speelt natuurlijk in op de 'luie' consument die bijvoorbeeld ook zaken als Netflix neemt om 'te proberen' en het abonnement rustig laat doorlopen. Ik zal zelf in elk geval niet snel de dienst stopzetten. Een paar keer per jaar voelt het toch alsof je een 'cadeautje' krijgt in de vorm van een nieuwe game. Wel moeten de genres je liggen. Ik speel zelf nagenoeg nooit sportgames, maar sinds Access heb ik bijvoorbeeld wel wat meer interesse in NFL en NHL gekregen.
Stomme is dus dat ik dus $34 in mijn Amerikaanse account heb zitten (ook een andere balans als wanneer ik switch naar de Nederlandse site), en wanneer ik de game via de door jou gegeven link probeer te kopen, krijg ik de melding : "Use a different way to pay" (PBR9002).Bullet NL schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:56:
[...]
Nee hoor, geen froude, USA points kopen, hier: http://www.microsoftstore...-Card/productID.289171900
Inloggen op de USA pagina van Xbox.com, dan je code redemen (voor zover deze niet autmatisch al in je account hangen)
om vervolgens hier je game hier te kopen: https://store.xbox.com/en...59-4121-b23d-aefa0915c90c
Kind kan de was doen, super simpel en niets illegaals.... Gewoon een digitale aankoop uit een buitenlandse store.
Dit werkte volgens mij eerst wel, ik heb ook nog steeds een Amerikaans shipping adres. Moet ik mijn Xbox ook nog op het Amerikaans hebben staan op dat moment?
[ Voor 3% gewijzigd door sorted.bits op 18-06-2015 23:13 ]
Precies mijn gedachte! Wat is zij charmant/sexy zeg...
Anyway, de game lijkt me ook heel gaaf. Super aparte stijl die waanzinnig mooi uitgebeeld wordt
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Nope dat hoeft niet, althans in het verleden hoefde dit nooit (heb al een paar mnd geen nieuwe game meer gekocht...,het wordt wel weer eens tijd eigenlijk....).sorted.bits schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 23:12:
[...]
Stomme is dus dat ik dus $34 in mijn Amerikaanse account heb zitten (ook een andere balans als wanneer ik switch naar de Nederlandse site), en wanneer ik de game via de door jou gegeven link probeer te kopen, krijg ik de melding : "Use a different way to pay" (PBR9002).
Dit werkte volgens mij eerst wel, ik heb ook nog steeds een Amerikaans shipping adres. Moet ik mijn Xbox ook nog op het Amerikaans hebben staan op dat moment?
Kon niemand ff waarschuwen voor de super irritante "play station" op het einde van het filmpje. Geluid stond redelijk hard op mijn l930 en schrok mij de kl*te toen de robot stem het filmpje afslootjustifire schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 16:49:
Er zit weliswaar een PS4 sausje overheen maar Unravel komt ook gewoon naar de Xbox One en ziet er best goed uit al zeg ik het zelf
[video]
Anyway, game ziet er erg vet uit! Doet mij beetje aan ori denken en dat vond ik echt een super game!
[ Voor 9% gewijzigd door vali op 19-06-2015 00:51 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik ben nu ook seizoenen tegen de computer begonnen met NHL en NBA. Beide erg leuke games, NBA is nog wel lastig. NHL was te makkelijk op het 1e niveau.Royeboi schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:52:
[...]
Interessant! Loopt die actie nog steeds? En had je hiervoor ook al Access? Want ik ben wel benieuwd of die twee gratis maanden dan worden opgeteld namelijk.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Die zijn echt wel bezig met een deeltje 2 hoor. Alleen de ontwikkeling daarvan duurt, rockstar kennende, lang en het heeft geen zin om een spel aan te kondigen op het moment dat er nog geen regel code is geschreven.Lekker Ventje schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 07:23:
Red Dead Redemption staat bovenaan de lijst van meest gevraagde games voor BC. Hopelijk ook een duidelijk signaal voor Rockstar.
Persoonlijk kreeg ik er een beetje het 'oude' Burnout gevoel tijdens het spelen van FH2Tomba schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 07:56:
Medetweakers, bedankt voor de input. Ik heb Forza Horizon 2 zojuist aangeschaft. Dit weekend eens een stukje spelen om te kijken of ik de DLC er ook bij neem nog.
Ik heb precies hetzelfde. Ook maar zojuist een ticket aangemaakt en ondertussen als de verzendticket uitgeprint.wes- schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:08:
[...]
Ja dat dus, en de melding dat de kinect niet meer aangesloten is, na een reset doet ie het weer een paar minuten, soms wel een paar uur en dan gaat ineens het xbox logo lampje uit op de kinect. Soms "klappert"ie aan en uit. Was totaal niet betrouwbaar meer.
Heb jij ook dat je RF wel blijft werken? Eigenlijk de reden waarom ik nog niet een melding had gemaakt. Ik ga dat ding straks zo missen...
http://www.bol.com/nl/p/h...edition/9200000045966695/SpoekGTi schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:16:
[...]
Nou ik heb in ieder geval dit al van Xbox_NL gehad:
https://twitter.com/Xbox_NL/status/608293623260708865
Xbox Live: MarkH
En ik maar denken dat de controller duur was
2 games inleveren met min. 2ehands waarde van €40.
Hiermee kan je dan Batman kopen voor €25,-
Voor wie het handig is (zoals ik)
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=940
Ik vind dat altijd wat rare actiescrzyhiphopazn schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:04:
Bij de Gamemania hebben ze een inruil deal voor Batman Arkham Knight.
2 games inleveren met min. 2ehands waarde van €40.
Hiermee kan je dan Batman kopen voor €25,-
Voor wie het handig is (zoals ik)
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=940
Het kost je meer tijd, maar is het niet makkelijker om de 2 games los te verkopen via een marktplaats oid, om vervolgens Batman (bijna) gratis of met een beetje geluk met winst te kunnen aanschaffen?
niet als je Destiny en Metal Gear Ground Zeroes inruiltourplayground schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:16:
[...]
Ik vind dat altijd wat rare acties![]()
Het kost je meer tijd, maar is het niet makkelijker om de 2 games los te verkopen via een marktplaats oid, om vervolgens Batman (bijna) gratis of met een beetje geluk met winst te kunnen aanschaffen?
Thanks.....en gepre-ordered.....
* SpoekGTi moet zich toch eens gaan aanmelden voor professionele hulp
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Maar zijn die €40,- verkoop waarde bij Gamemania? Dan weer ik ook dat ik daar voorlopig niet hoef te komencrzyhiphopazn schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:19:
[...]
niet als je Destiny en Metal Gear Ground Zeroes inruilt.
En ik bedoel uiteraard niks sneller, meer of er andere type ventilator of koelelement in zit nu
Ik heb er namelijk 1 waarvan de interne hdd tikt( alsof je een horloge met wijzers aan je oor houdt) maar wilde niet te vroeg een advanced exchange aanvragen, aangezien ik ook een externe schijf gebruik.
Lichtpuntje...
Heb vooral niet het idee dat tweedehands games voordelig zijn bij Gamemania. Ze zijn daar behoorlijk aan de prijs en als je ziet wat je zelf terug krijgt.....ourplayground schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:27:
[...]
Maar zijn die €40,- verkoop waarde bij Gamemania? Dan weer ik ook dat ik daar voorlopig niet hoef te komen
2e hands wel voor de X1.ourplayground schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:27:
[...]
Maar zijn die €40,- verkoop waarde bij Gamemania? Dan weer ik ook dat ik daar voorlopig niet hoef te komen
Na werk maar eens even regelen dat ik daar in aanmerking voor kom.
Metal gear is nu gratis met GWG en Destiny is een hapt al stof sinds begin December.
crzyhiphopazn schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:30:
[...]
2e hands wel voor de X1.
Na werk maar eens even regelen dat ik daar in aanmerking voor kom.
Metal gear is nu gratis met GWG en Destiny is een hapt al stof sinds begin December.
Precies ik ben blij te horen dat ik niet als enige dit zo ervaar. Kopen daar doe ik enkel uit de grabbelbak voor wat oude 360 titels voor mijn zoontjeLekker Ventje schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:29:
[...]
Metaal gear gratis?? Ik ga eens even kijken
Heb vooral niet het idee dat tweedehands games voordelig zijn bij Gamemania. Ze zijn daar behoorlijk aan de prijs en als je ziet wat je zelf terug krijgt.....
Bij mij staat ie gewoon op €19,99 als ik in de store kijk, waar zie jij m gratis?
Ik ging ook gelijk kijken maar idd, is gewoon €19,99 bij mij.Tomba schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:34:
[...]
Bij mij staat ie gewoon op €19,99 als ik in de store kijk, waar zie jij m gratis?
Sjeeeesh heb echt een cappuccino nodig 5 uur opstaan was te vroeg XD.
Anyways aanbieding van GM is niet anders.
Inderdaad is het 2ehands kopen van een game vaak duurder dan VA of MP, maar af en toe geen overdreven slechte prijs
[ Voor 40% gewijzigd door crzyhiphopazn op 19-06-2015 10:38 ]
Hahaha dacht alcrzyhiphopazn schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:36:
Holy fuck laat maar is in de PSN store![]()
![]()
Sjeeeesh heb echt een cappuccino nodig 5 uur opstaan was te vroeg XD.
(en niet miepen, ik sta iedere werkdag om 5u op
Ben niet gemaakt om elke dag zo vroeg op te staan en vanuit Amsterdam naar Den Haag te rijden. Heb standard werk tijden van 10.30 tot 19.00Tomba schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:37:
[...]
Hahaha dacht alIk heb geen PS/4 dus dan gaat t over helaas
(en niet miepen, ik sta iedere werkdag om 5u op)
Hahah ja ik ken het. Ik ben van 10 minuten reistijd op de fiets naar ruim 1 uur gegaan waarbij ik over een weg moet (De A2 richting Utreg) die dusdanig druk is dat ik wel zo vroeg weg moet wil ik nog op een beetje normale tijd op de zaak zijn. Maar goed, de schoortsteen moet roken! En als je t niet gewend bent is t extra zwaar, sterkte!crzyhiphopazn schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:39:
[...]
Ben niet gemaakt om elke dag zo vroeg op te staan en vanuit Amsterdam naar Den Haag te rijden. Heb standard werk tijden van 10.30 tot 19.00
Ben gegaan van 30 min naar 1 tot max 2 uur. Beruchte file op de A4.
Gisteren even voor de grap Crysis 3 op de X360 gespeeld, maar man wat ben ik blij dat de X1 veel betere graphics eruit poept alsof het niks is -> Gears 1 UE beta..
Dat en nog te bedenken dat het alleen maar beter wordt.
Dus mensen die de downgrade van games walgen het kan altijd slechter XD
Xbox Live tag: MrSoundless
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bedankt iig!
Precies de reden waarom ik daar nooit kom. Games zijn overpriced, en de tweedehands inruil 'acties' zijn enkel in het voordeel van de winkel zelf. Ik kan me wel voorstellen dat iemand bijvoorbeeld weinig tijd heeft, en geen zin heeft in alle Marktplaats perikelen. In dat geval biedt Gamemania wel wat gemak. Maar voordelig is anders. En je medetweaker maak je denk ik veel blijer met zo'n tweedehandsje.ourplayground schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:16:
[...]
Ik vind dat altijd wat rare acties![]()
Die collector's editie van Halo is stevig aan de prijs! Als ik ook nog de Pro controller wil wordt dat me iets te guitig. Daar kan ik een weekje van in de zon zitten en dat is me dan net iets meer waard.
Battlefront 3 gaat wel echt awesome worden, heb daar enorm veel zin in. http://www.gamespot.com/v...urprisingly/2300-6425675/ (Geen nieuwe gameplay behalve E3 beelden, maar er wordt toelichting gegeven van mensen die hebben gespeeld. Al met al ben ik ietwat bang dat sommige vehicles (AT-ST) wat overpowered zullen zijn. Maargoed, we gaan het zien. Een leuke line-up en de nodige vernieuwingen.
Hmm dat heb ik niet uitgetest. Ik heb de Kinect maandag of dinsdag verstuurd en ze zijn zojuist al bij mij langs geweest met de replacement (ik was niet thuis) dus erg lang ben je je Kinect niet kwijt schat it.Yaz schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 09:33:
[...]
Ik heb precies hetzelfde. Ook maar zojuist een ticket aangemaakt en ondertussen als de verzendticket uitgeprint.
Heb jij ook dat je RF wel blijft werken? Eigenlijk de reden waarom ik nog niet een melding had gemaakt. Ik ga dat ding straks zo missen...
ik moest ook maar wat vrije dagen inplannen rond die tijd....
Mjah, dat is bij mij lastig om überhaupt maar vrije tijd te plannen. 2 kinderen en een backlog van diverse games op verschillende platformenJaguar645 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:31:
Die Legendary Edition van Halo 5 staat echt wel gelijk in de bestelling![]()
ik moest ook maar wat vrije dagen inplannen rond die tijd....
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
De controller is bij Wehkamp nu te reserveren voor €99: http://nl.pepper.com/aanb...r-voor-eur99-wehkamp-8672
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Verwijderd
Dat werkt zeker , net een stukje Batman: Origins gespeeld op de laptop met de X1 controller enweszz schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:20:
X1 Controller op PC.
een gewone USB kabel. Zelfs geen accu of batterijen erin nodig.
Werkt gewoon met micro-usb inderdaad. Overigens heb ik wel gemerkt dat een aantal Steam games liever een X360 controller hebben en het is nog even onduidelijk of deze dan andere drivers heeft dan de normale.weszz schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:20:
Iemand die mij kan vertellen of de wireless controller ook functioneert met een normale micro usb kabel om hem zo aan je pc aan te sluiten? Wil namelijk deze halen http://www.bol.com/nl/p/m...bf92970065bba51d000000411 maar dan zit ik zonder kabel
[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 19-06-2015 13:25 ]
Hey dat ziet er interessant uit! Dank voor de link, naar mijn weten was het idd 149, gelukkig kan je ook na ontvangst betalen.Royeboi schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:17:
De adviesprijs van de Pro controller lag trouwens op een geschatte €149,- dacht ik?
De controller is bij Wehkamp nu te reserveren voor €99: http://nl.pepper.com/aanb...r-voor-eur99-wehkamp-8672
Lichtpuntje...
Lichtpuntje...
Ik heb maar gekozen voor vooraf betalen dit keer, dan ben ik er maar vanaf.
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace