Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:24

pdavie2311

Live life to the fullest..

Donstil schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 10:48:
[...]

Als er een titanium S5 komt dan weet ik nog wel iemand wie zijn S4 SS weg doet :P
Haha! Maar die zijn me te duur..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 10:48:
[...]

Als er een titanium S5 komt dan weet ik nog wel iemand wie zijn S4 SS weg doet :P
Aangezien ik nog een Edition 0 heb mét Link Bracelet ben ik daar dan misschien wel in geïnteresseerd. Ik wil eigenlijk geen aluminium meer nu ik de RVS kwaliteit gewend ben.. _/-\o_

Kun je al een indicatie geven? Mag ook gewoon hier zodat andere er ook een beeld bij hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Welke meerwaarde heeft titanium en keramiek eigenlijk voor een Apple Watch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
deBennie schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 13:20:
Welke meerwaarde heeft titanium en keramiek eigenlijk voor een Apple Watch?
Look and Feel.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:53
Klein beetje look. Hele scherm is hetzelfde en de onderkant ook met die sensor :+
Wel benieuwd wat voor prijzen eraan hangen. Dat vind ik toch een beetje het nadeel van een Apple Watch: over een jaar of 3 is ie verouderd en niks meer waard.
Schrijft in vergelijking tot bijna alle andere Apple producten behoorlijk op af.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

matthijst schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 14:45:
Schrijft in vergelijking tot bijna alle andere Apple producten behoorlijk op af.
Dit houdt mij ook een beetje tegen om een nieuwe watch te kopen. Binnen een paar jaar zullen de updates stoppen, of de accu niks meer waard zijn. Van wat ik overal lees heeft series 4 sowieso moeite om twee dagen door te komen. Als dit minder dan een dag gaat worden, dan is je horloge niks waard.

Het is jammer dat er verder eigenlijk geen waardige alternatieven zijn. De meeste smartwatch werken onvoldoende doen samen met iOS. Daarnaast stijgt de prijs van de Samsung alternatieven ook weer, de active2 is ook rond de 400 euro.

De Galaxy Watch is overigens een prachtig horloge en voor een lager bedrag te krijgen, als de data eens gedeeld wordt met Apple HealthKit ipv alleen hun matige app, dan zouden de watches een beter alternatief zijn wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
watchOS 5.3.1 is nu beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Het wordt langzamerhand wel echt steeds duidelijker (hate to say I told you so ;) ) dat we geen series 5 krijgen dit jaar maar alleen wat extra design opties bij de series 4:

https://9to5mac.com/2019/...ase-apple-watch-series-5/

Een kleine prijsverlaging voor de standaardmodellen lijkt me ook niet onwaarschijnlijk. Nog weekjes wachten ;)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 19:59

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik snap de noodzaak van een Series 5 niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
Gister deed ik na lange tijd een buiten fietsen-workout, maar mijn Apple Watch heeft geen gemiddelde snelheid of afgelegde afstand bijgehouden omdat de GPS uitstond. Ik kan me niet herinneren dat ik het uit heb gezet en in de instelling staat locatievoorzieningen bij Workout Apple Watch aan bij gebruik.

Iemand een idee hoe ik het kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar007
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 08:01
mr.JamesBond schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:03:
Gister deed ik na lange tijd een buiten fietsen-workout, maar mijn Apple Watch heeft geen gemiddelde snelheid of afgelegde afstand bijgehouden omdat de GPS uitstond. Ik kan me niet herinneren dat ik het uit heb gezet en in de instelling staat locatievoorzieningen bij Workout Apple Watch aan bij gebruik.

Iemand een idee hoe ik het kan oplossen?
Hetzelfde heb ik ook met buiten roeien.. dan geen info over afstand oid. Met de wandel workout zie ik de afstand e.d. weer wel...

Iphone 11 - Iphone 15Pro - Imac 24inch M1-8-256- MacBook pro M1- Ipad Air - Apple watch Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
mar007 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:29:
[...]

Hetzelfde heb ik ook met buiten roeien.. dan geen info over afstand oid. Met de wandel workout zie ik de afstand e.d. weer wel...
Het gekke is ook dat die het een kleine maand geleden het nog wel deed, maar nu niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

DeNachtwacht schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 00:35:
Het wordt langzamerhand wel echt steeds duidelijker (hate to say I told you so ;) ) dat we geen series 5 krijgen dit jaar maar alleen wat extra design opties bij de series 4:

Een kleine prijsverlaging voor de standaardmodellen lijkt me ook niet onwaarschijnlijk. Nog weekjes wachten ;)
Waarom duidelijker? Het is nog steeds speculatie dus het zegt ook nog niet heel veel.

Ik ben ondertussen ook erg benieuwd, want ondanks series 4 goed is volgens de reviews en gebruikerservaringen, zou een iets snellere processor icm betere accuduur iedereen blij maken. Als ze in een jaar tijd enkel een andere case kunnen aanbieden vind ik dat wel teleurstellen.

Tenzij de alu series 4 een dikke prijsverlaging krijgt, dan is het wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 18:27

Grin

Ride si sapis.

@The Inquisitor Sinds de S3 is de AW meer dan snel genoeg. Het enige wat ik zou willen is een langere batterijduur, zit nu op twee dagen met de S4. Anders dan dat heb ik geen wensen qua hardware. Zolang de AW een techproduct is, die je m.i. afschrijft in (ruim) twee jaren, zie ik geen toegevoegde waarde in een mooiere case. Voor 100-200 euro zou ik best een keramische kast willen maar Apple kennende kost dat zeker 400-500 euro extra (als het niet een veelvoud is daarvan).
Meer health-sensors zou een mooie toevoeging zijn, sleeptracking, 4G/eSim voor NL. Het meeste laaghangende fruit is nu wel geplukt.

Ondanks de lichtjaren voorspong van Apple op het gecombineerde gebied van: smartwatch SIP, integratie met je iPhone/Mac/AirPods, contactloos betalen, privacy en design. Ben ik er van overtuigd dat er een S5 wordt aangekondigd volgende maand. Weer lichtjaren d'r bij voor Apple... _O-

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Grin schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 18:54:
@The Inquisitor Sinds de S3 is de AW meer dan snel genoeg. Het enige wat ik zou willen is een langere batterijduur, zit nu op twee dagen met de S4. Anders dan dat heb ik geen wensen qua hardware.
Ja nu, maar hoe is dat later? Je wilt blijven upgraden, anders krijg je niet eens nieuwe watchfaces. Series 2 was ook snel bij release, en nu mopperen de meeste mensen dat deze al niet zo vloeiend meer is. Series 3 zou dus best volgend jaar (release van watchOS 7) merkbaar langzamer kunnen zijn dan series 4. Hoelang duurt het voordat de 'traagheid' series 4 bereikt? Dan is het vreemd dat er dit jaar geen performance winst is, want de afschrijving wordt eerder bereikt als je hem pas tussen sep 2019- sep 2020 koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Laatst online: 19-09 18:27

Grin

Ride si sapis.

Daarom zeg ik ook: "Sinds de S3 is de AW meer dan snel genoeg."
Er zit sinds dat model echt een stevige processor in, waarbij je ook echt merkt (bij dagelijkse interactie) dat hij wat over heeft. En daarbij is het een horloge, na de eerste 2-3 weken gebruik je hem vrij passief.

Het hoeft van mij niet sneller dan een S4, deze SiP is zo rap, die zie ik watchOS 7 moeiteloos draaien. Ik zou ook niet weten wat voor functies watchOS 7 zou kunnen introduceren die een S4 langzaam maken. Maar hé, ik heb geen kristallen bol... What do i know :)

De enige onzin die ik voor mijzelf heb gekwalificeerd zijn de, in mijn ogen, onzinnig dure mode opties van de AW (SS, Hermes, etc). De AW is gewoon niet mooi: je moet niet proberen een drol op te poetsen. Het is m.i. een mooie smartwatch, maar dat zegt m.i. net zoveel als het statement: dat is een mooie Chinese auto. Hij kan er prima uitzien in zijn soort, maar in de hele (hologe)markt bezien is het een lelijk hok. <-- Mijn mening! :)

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Grin schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 19:18:
Hij kan er prima uitzien in zijn soort, maar in de hele (hologe)markt bezien is het een lelijk hok. <-- Mijn mening! :)
Zeg maar gerust hele smartwatches markt. Alle andere premium watches zien er mooier uit, maar bieden helaas niet dezelfde functionaliteiten en integratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

The Inquisitor schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 19:21:
[...]

Zeg maar gerust hele smartwatches markt. Alle andere premium watches zien er mooier uit, maar bieden helaas niet dezelfde functionaliteiten en integratie
Toch is het de vierkante vorm die mij aanspreekt.

Dat was bij de Pebble al en bij de AW ook.

Juist ronde smartwatches zijn saai omdat het scherm hierdoor beperk wordt en de ronde vorm niet echt doet denken aan een SW.

De ZeTime daargelaten, maar dat kwam ook meer door de fysieke wijzers.

[ Voor 4% gewijzigd door i2Paq op 28-08-2019 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ik zit er aan te denken om van de Rabo naar ING over te stappen..Vanwege gedoe met Rabo en ook het feit dat ING beschikt over Apple Pay etc..Meer mensen die daar tevreden over zijn? Betalen met de Watch etc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
pdavie2311 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:51:
Ik zit er aan te denken om van de Rabo naar ING over te stappen..Vanwege gedoe met Rabo en ook het feit dat ING beschikt over Apple Pay etc..Meer mensen die daar tevreden over zijn? Betalen met de Watch etc?
[Apple Pay] Ervaringen & Discussie

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Binnenkort betaalbare Smartwatch

Amazfit GTS
Afbeeldingslocatie: https://9to5mac.com/wp-content/uploads/sites/6/2019/08/Huami-Apple-Watch.jpg?quality=82&strip=all

Dit topic gaat over de Apple watch, je mag hier gerust een nieuw topic over openen. Maar dit hoort niet hier.

[ Voor 26% gewijzigd door Hoedje op 29-08-2019 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:17
Waar ken ik het model van? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online
icegodd schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 19:49:

Amazfit GTS
[Afbeelding]
de amazfit bestaat al een tijdje, tip: zoek eens op aliexpress naar klonen die zijn nog veel goedkoper.

Zelf zou ik het alleen nooit doen. Je leest het hierboven al de gebruikservaring en integratie van Apple is nu eenmaal stukken beter en daar betaal je nu eenmaal voor. Net als voor het feit dat Apple een enorme R&D afdeling heeft waar constant nieuwe Health features worden ontwikkeld, getest én wetenschappelijk aan de tand worden gevoeld door samenwerkingen met oa Stanford.

De meeste andere smartwatchmakers zijn de afgelopen jaren toch vooral goed in leentjebuur spelen bij alle onderdelen van de Apple Watch die goed werken. Leuk, al dat copy paste werk maar het is toch vaak allemaal net wat minder goed gedaan en zeker wetenschappelijk kun je veel vraagtekens zetten bij betrouwbaarheid van de metingen. Juist nu smartwatches steeds serieuzer worden in health tracking zou ik daar toch wel rekening houden bij aanschaf.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

icegodd schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 19:49:

Amazfit GTS
[Afbeelding]
Zelfs de watchfaces zijn gejat..tjemig wat slecht man...

• pdavie2311

pdavie2311

Mijn activiteiten op de watch noemt mij als mijn dochter..mijn Apple ID was eerst gekoppeld aan haar account..Maar nu niet meer..Hoe kan ik dit aanpassen? Ik sta ingelogd onder mijn Apple ID..?

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:20
pdavie2311 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 16:50:
Mijn activiteiten op de watch noemt mij als mijn dochter..mijn Apple ID was eerst gekoppeld aan haar account..Maar nu niet meer..Hoe kan ik dit aanpassen? Ik sta ingelogd onder mijn Apple ID..?
Oooh, zo irritant. Ik had, denk ik, iets soortgelijks. Mijn dochter deelde mijn Apple ID, waardoor ik dus ‘mama’ zag die mij belde in plaats van de naam van mijn vrouw of ‘oma’ als ik contact had gehad met mijn schoonmoeder. Nadat ik voor mijn dochter een eigen Apple ID had aangemaakt verdween dit als sneeuw voor de zon.

• pdavie2311

pdavie2311

Maar ze heef nu een eigen Apple ID..En ik gewoon mijn eigen..

• de Foarsitter
Kwestie van namen handmatig aanpassen, wellicht?

• pdavie2311

pdavie2311

mr.JamesBond schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:06:
Kwestie van namen handmatig aanpassen, wellicht?
Dat probeer ik dus, maar kan dat niet vinden bij settings of activiteiten op de iPhone..

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

DeNachtwacht schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:15:
[...]
de amazfit bestaat al een tijdje, tip: zoek eens op aliexpress naar klonen die zijn nog veel goedkoper.
Ja, maar die klonen zijn kansloos slecht, terwijl de amazfit zoals de GTR goed worden beoordeeld. Met een prijskaartje van circa 120 euro heb je een stainless steel kast en 3 weken accuduur.

Niet echt te vergelijken met een random kloon toch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
pdavie2311 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:15:
[...]

Dat probeer ik dus, maar kan dat niet vinden bij settings of activiteiten op de iPhone..
Is alles normaal in de contacten-app?

• pdavie2311

pdavie2311

mr.JamesBond schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:47:
[...]

Is alles normaal in de contacten-app?
Slim...Daar stond bij “bijnaam” de naam van mijn dochter..Die nu aangepast naar mijn bijnaam..Zou dat het dan zijn?

• de Foarsitter
pdavie2311 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:56:
[...]

Slim...Daar stond bij “bijnaam” de naam van mijn dochter..Die nu aangepast naar mijn bijnaam..Zou dat het dan zijn?
Even testen en dan heb je het antwoord ;)

• pdavie2311

pdavie2311

mr.JamesBond schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:11:
[...]

Even testen en dan heb je het antwoord ;)
Domme vraag, maar hoe test ik dat dan? Het valt me op als de Watch met een melding komt over mijn activiteit, of gebrek daar aan..;-)

• de Foarsitter
pdavie2311 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:33:
[...]

Domme vraag, maar hoe test ik dat dan? Het valt me op als de Watch met een melding komt over mijn activiteit, of gebrek daar aan..;-)
Ah, ik dacht dat het een kwestie van even bellen was. Maar activiteit lijkt me inderdaad afwachten. Houd me op de hoogte!

• pdavie2311

pdavie2311

mr.JamesBond schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:35:
[...]

Ah, ik dacht dat het een kwestie van even bellen was. Maar activiteit lijkt me inderdaad afwachten. Houd me op de hoogte!
Thanx..doe ik..

• Happy Man 2013
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06:48
Iemand ervaring met de walkie talkie op de AW4? Krijgen hem maar niet aan de praat. Uitnodiging verstuurd, andere partij ontvangt niet. Omgekeerd ook niet.

E-mail en 06 gekoppeld aan AppleID, watch gereset, available aan en uit, niets helpt. Iemand enig idee? Het lukt dus bij 2 watches niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koendio
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:48
Sinds de laatste update vd watch zijn de mailinstellingen verdwenen (configureer nieuwe account op de iphone). Bij Opnieuw opstarten blijft het probleem bestaan. Iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
koendio schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 06:57:
Sinds de laatste update vd watch zijn de mailinstellingen verdwenen (configureer nieuwe account op de iphone). Bij Opnieuw opstarten blijft het probleem bestaan. Iemand een idee?
Enige wat bij mij werkte was de Watch ontkoppelen en weer opnieuw koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinxian
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-09 14:18
Apple lanceert screen replacement program voor Apple Watch 2 en 3
Bronnen: https://www.macrumors.com...eries-2-3-repair-program/
https://support.apple.com...am-apple-watch-series-2-3

[ Voor 21% gewijzigd door Tinxian op 31-08-2019 03:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johansie
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 12-11-2020
Gisteren belkin charge Dock gekocht,
Kan het kwaad als de horloge niet opgeladen hoeft te worden om de horloge toch op de Dock te plaatsen,de stekker van de Dock zit er dan niet in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 08:39
Mooi gebruik van gemaakt. Bij mijn series 2 zat een scheur welke begonnen was in de hoek. Was niet heel groot maar toch vervelend. Ging er al niet meer mee zwemmen/douchen omdat ik bang was dat er dan water in zou komen.

Bij Amac geweest. Wisten nog niet van het programma af maar nadat ze het gelezen hadden kon ik hem zo inleveren. Wel een langere wachttijd dan normaal ivm vakantie werd er verteld.

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Johansie schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 10:03:
Gisteren belkin charge Dock gekocht,
Kan het kwaad als de horloge niet opgeladen hoeft te worden om de horloge toch op de Dock te plaatsen,de stekker van de Dock zit er dan niet in.
Natuurlijk kan dat geen kwaad ...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:57
jdiezrequejo schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 11:27:
[...]

Mooi gebruik van gemaakt. Bij mijn series 2 zat een scheur welke begonnen was in de hoek. Was niet heel groot maar toch vervelend. Ging er al niet meer mee zwemmen/douchen omdat ik bang was dat er dan water in zou komen.

Bij Amac geweest. Wisten nog niet van het programma af maar nadat ze het gelezen hadden kon ik hem zo inleveren. Wel een langere wachttijd dan normaal ivm vakantie werd er verteld.
Heb sinds kort een S3 42mm, ben benieuwd wat dan die "very unique cases" zijn. Kan het met uitzettende batterijen te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:50
Okay gezien de periode moet ik eigenlijk hopen dat binnekort mijns cherm ook gaat scheuren zodat ik zeker weet dat ik kosteloos dat scherm kan laten vervangen?

Trad dit probleem bv op als er grote temperatuur verschillen plaats vond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Apple Pay komt ook naar de Rabo...Ben benieuwd..Staat al wel op hun website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinxian
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-09 14:18
muffstuff schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 12:12:
[...]

Okay gezien de periode moet ik eigenlijk hopen dat binnekort mijns cherm ook gaat scheuren zodat ik zeker weet dat ik kosteloos dat scherm kan laten vervangen?

Trad dit probleem bv op als er grote temperatuur verschillen plaats vond?
Dat weet ik zelf niet. Moet je zelf even Googlen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:41

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Bij Revolut werkt het ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:50
ook voor nederland, want toen het een paar maanden geleden geactiveerd werd, stond het na een week weer uit ivm policy van Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

muffstuff schreef op woensdag 4 september 2019 @ 09:30:
[...]

ook voor nederland, want toen het een paar maanden geleden geactiveerd werd, stond het na een week weer uit ivm policy van Apple?
Nu is het echt voor Nederland. Samen met Monese, Bunq en N26.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budha
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:57

Budha

Online ergo sum

Serena schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 13:05:
[...]

Daar word ik erg blij van. Nu nog ontdekken wat 'nog maar heel even wachten' inhoudt.
Ik begrijp dat betalen met je horloge erg praktisch is, maar voor dat klein beetje meer gemak zit er dus weer een partij tussen alle transacties. Dat maakt elektronisch betalen duurder, want Apple doet dat niet gratis. Bovendien is er nog een partij met inzicht in je aankopen.

Ben ik de enige die hier totaal niet op zit te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Budha schreef op woensdag 4 september 2019 @ 11:52:
[...]

Ik begrijp dat betalen met je horloge erg praktisch is, maar voor dat klein beetje meer gemak zit er dus weer een partij tussen alle transacties. Dat maakt elektronisch betalen duurder, want Apple doet dat niet gratis. Bovendien is er nog een partij met inzicht in je aankopen.

Ik gebruik het nu een aantal maanden. Kost mij niets meer en merk niet dat er een partij tussen zit. Het gemak daarentegen is wel iets wat mij in positieve zin heel erg opvalt.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Budha schreef op woensdag 4 september 2019 @ 11:52:
[...]

Weer een partij die all je betaalgegevens in handen heeft; daar zit ik iig. NIET op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozart
  • Laatst online: 19-09 16:50
i2Paq schreef op woensdag 4 september 2019 @ 12:34:
[...]

Weer een partij die all je betaalgegevens in handen heeft; daar zit ik iig. NIET op te wachten.
Volgens de documentatie op deze pagina krijgt doet Apple NIETS met je gegevens:
https://support.apple.com/en-us/HT203027
And when you use Apple Pay with credit, debit, or prepaid cards, Apple doesn't retain any transaction information that can be tied back to you—your transactions stay between you, the merchant or developer, and your bank or card issuer.

PSN: PcDCch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Budha
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:57

Budha

Online ergo sum

harm12nl schreef op woensdag 4 september 2019 @ 12:02:
[...]

Ik gebruik het nu een aantal maanden. Kost mij niets meer en merk niet dat er een partij tussen zit. Het gemak daarentegen is wel iets wat mij in positieve zin heel erg opvalt.
Dat jij de rekening niet direct gepresenteerd krijgt betekent natuurlijk niet dat je het niet betaalt.

Net als met die loyalty programma's van supermarkten en tankstations. De marketingbudgetten worden betaald uit de opbrengsten van de verkoop. Als niemand zegeltjes spaarde, dan zou de prijs naar beneden kunnen.
"Het is echt een belachelijk hoog bedrag dat Apple per transactie vraagt", zegt een bron uit het bankwezen.

Hoe hoog die kosten zijn wil ING niet zeggen. Apple reageerde niet op vragen van RTL Z. Volgens de Financial Times rekent Apple in de VS 0,15 dollar (0,13 euro) per transactie van 100 dollar.
Bron

Zouden we via NFC kunnen betalen via de app van de bank, zoals met Android telefoons, dan is er geen enkele noodzaak voor nog een partij in ons betaalverkeer.
Mozart schreef op woensdag 4 september 2019 @ 12:40:
[...]

Volgens de documentatie op deze pagina krijgt doet Apple NIETS met je gegevens:
https://support.apple.com/en-us/HT203027

[...]
Ik neem aan dat je een overzicht van je betalingen via Apple Pay ergens in kunt zien, of niet?

Sowieso geloof ik er geen donder van dat Apple transactiedata niet bewaart. Waarschijnlijk zijn ze zelfs wettelijk verplicht ivm fraudedetectie, bestrijding van witwaspraktijken of zoiets.

Edit: Thanks @Donstil

[ Voor 18% gewijzigd door Budha op 04-09-2019 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is een topic voor Apple Pay. Daar vind je de antwoorden op zaken zoals transactie gegevens op je locale device en nog veel meer.

Kijkje waard als je (terecht) dit soort vragen hebt.

[Apple Pay] Ervaringen & Discussie

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Budha schreef op woensdag 4 september 2019 @ 13:49:
[...]

Dat jij de rekening niet direct gepresenteerd krijgt betekent natuurlijk niet dat je het niet betaalt.

Net als met die loyalty programma's van supermarkten en tankstations. De marketingbudgetten worden betaald uit de opbrengsten van de verkoop. Als niemand zegeltjes spaarde, dan zou de prijs naar beneden kunnen.

[...]
Klopt. Dat is met alles zo. Van kleding tot supermarkt tot auto's etc. Zelfs de Apple Watch ;)

Zonde om je hoofd over te breken, lekker genieten van de functionaliteit (of niet natuurlijk als het je tegenstaat en je het te duur vindt). d:)b

Ontopic: meer mensen nieuwsgierig naar de eventuele slaaptracker, schoolmodus etc in de nieuwe WhatsOs? Hopelijk komen een aantal van deze functies ook naar de oudere modellen! Van mij mogen er meer van dit soort opties komen.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

harm12nl schreef op woensdag 4 september 2019 @ 14:12:
[...]

Klopt. Dat is met alles zo. Van kleding tot supermarkt tot auto's etc. Zelfs de Apple Watch ;)

Zonde om je hoofd over te breken, lekker genieten van de functionaliteit (of niet natuurlijk als het je tegenstaat en je het te duur vindt). d:)b

Ontopic: meer mensen nieuwsgierig naar de eventuele slaaptracker, schoolmodus etc in de nieuwe WhatsOs? Hopelijk komen een aantal van deze functies ook naar de oudere modellen! Van mij mogen er meer van dit soort opties komen.
Ben wel benieuwd of het de moeite loont om te upgraden van de 4 naar de 5....Als significant de batterij beter is op de 5, denk ik er wel aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

[...]

Nee, dit vind ik de minst interessante opties. Slaap tracken boeit me niets omdat ik toch nooit met een watch om kan en wil slapen, en schoolmodus klinkt ook weinig boeiend.

Ze kunnen er beter eens voor zorgen dat we eindelijk eens 3 volle dagen (of liever langer uiteraard) doorkomen. De 'concurrentie' wordt steeds beter, waaronder de Chinese Amazfit die weken met een accu kan doen en Samsung Galaxy red 4-5 dagen.

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:41
[...]
Ontopic: meer mensen nieuwsgierig naar de eventuele slaaptracker, schoolmodus etc in de nieuwe WatchOs? Hopelijk komen een aantal van deze functies ook naar de oudere modellen! Van mij mogen er meer van dit soort opties komen.
Totaal niet. Ik slaap niet met mijn Watch om, track via SleepCycle op de iPhone. De enkele keer dat ik met het horloge om in slaap val wordt AutoSleep gebruikt.
En schoolmodus… Ik ben 40. Ik gebruik wel even 'niet storen' mocht het nodig zijn.

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

• Tinusvolkel
  • Laatst online: 08:48
De slaaptracker en schoolmodus boeien mij ook niet zo veel, ben wel benieuwd naar de decibel meter aangezien hier regelmatig F16’s overvliegen.

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

• Froggle
  • Laatst online: 08:17
The Inquisitor schreef op woensdag 4 september 2019 @ 22:23:
[...]

Nee, dit vind ik de minst interessante opties. Slaap tracken boeit me niets omdat ik toch nooit met een watch om kan en wil slapen, en schoolmodus klinkt ook weinig boeiend.

Ze kunnen er beter eens voor zorgen dat we eindelijk eens 3 volle dagen (of liever langer uiteraard) doorkomen. De 'concurrentie' wordt steeds beter, waaronder de Chinese Amazfit die weken met een accu kan doen en Samsung Galaxy red 4-5 dagen.
Nou exact. Als ik een weekendje weg ben, vind ik het niets om ook nog de lader van m’n AW mee te slepen. Dat ding moet gewoon minimaal 3 dagen mee gaan. Overigens ben ik echt sold als ze die batterijduur zo weten op te krikken. Heb nu nog de series 2 en heb nog geen reden gezien om te upgraden. Mede door gebrek aan eSim, maar dus ook de batterijduur.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
The Inquisitor schreef op woensdag 4 september 2019 @ 22:23:
[...]

Serena schreef op donderdag 5 september 2019 @ 05:57:
[...]

Totaal niet. Ik slaap niet met mijn Watch om, track via SleepCycle op de iPhone. De enkele keer dat ik met het horloge om in slaap val wordt AutoSleep gebruikt.
En schoolmodus… Ik ben 40. Ik gebruik wel even 'niet storen' mocht het nodig zijn.
Tinusvolkel schreef op donderdag 5 september 2019 @ 06:13:
De slaaptracker en schoolmodus boeien mij ook niet zo veel, ben wel benieuwd naar de decibel meter aangezien hier regelmatig F16’s overvliegen.
Verdikke, ben ik dan de enige die het interessant vind om z'n slaap te meten.. 8)7 :9

©2004

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:17
harm12nl schreef op donderdag 5 september 2019 @ 08:22:
[...]

[...]

[...]

Verdikke, ben ik dan de enige die het interessant vind om z'n slaap te meten.. 8)7 :9
Kennelijk. Ik zet mijn Apple Watch 's nachts zelfs uit. Als ik 'm niet om heb, hoeft ie niks te meten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 20:58
[...]

[...]

[...]

Ik hou hem ook snachts aan en gebruik ook Autosleep.

Werkt super. Geeft duidelijk beeld van de hoeveelheid slaap die je hebt of juist niet hebt :(

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

• deBennie
  • Nu online
Jep, hier ook een groot fan van Autosleep :)

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:38
Ook hier op mijn Series 0 maak ik gebruik van AutoSleep. Werkt goed!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

[...]

[...]

[...]

Tsjah, het is leuk hoor. Maar je hebt er niets aan. Beddit is een veel betere methode om je slaap te meten en zelfs daarvan wordt gezegd dat het allemaal niet zo nauw is. Wat heb ik een metingen die weinig zeggen over de werkelijkheid?

• de Foarsitter
Hier een gebruiker van AutoSleep!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik gebruik ook AutoSleep in combinatie met AutoWake en draag de Watch altijd 's nachts.
Wat is schoolmodus?

Waarschijnlijk ben ik wel een van de weinigen hier die uitkijkt naar Cycle Tracking in de Health App. Ik heb nu nog de app Cycles, maar daarin is steeds meer functionaliteit alleen beschikbaar voor Premium members.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• deBennie
  • Nu online
The Inquisitor schreef op donderdag 5 september 2019 @ 09:54:
[...]

Tsjah, het is leuk hoor. Maar je hebt er niets aan. Beddit is een veel betere methode om je slaap te meten en zelfs daarvan wordt gezegd dat het allemaal niet zo nauw is. Wat heb ik een metingen die weinig zeggen over de werkelijkheid?
Autosleep is bij mij nauwkeurig. Zelfs de momenten die ik snachts besteed aan het slaapwandelen zie ik terug in het overzicht. Tijden van in slaap vallen en wakker worden kloppen ook.

Verwijderd

Ik ben erg benieuwd naar de Apple Watch 5. Ben vaak een early adaptor geweest maar met de Apple watch was ik huiverig. Had nooit het gevoel dat het product af was, en vooral een verlengstuk van je iPhone. En de accu was binnen 18 uur leeg en ontzettend traag. Nu met de 4 met het groter scherm met ronde hoeken, de snelheid en alle health functionaliteit wat ook handig is voor de normale man/vrouw (in plaats van de fanatieke sporter) zie ik er steeds meer voordelen van. En het wordt steeds meer een losstaand apparaat. En tegenwoordig (wat eigenlijk geen reet uitmaakt) heeft het ook geen hoog geekgehalte meer om met een smartwatch rond te lopen. Als de nieuwe Apple Watch daadwerkelijk de Sleep Tracking mode krijgt ben ik om.

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:20
Het uitschakelen van notificaties en complicaties.

Zie: https://www.icreatemagazi...slaaptracker-apple-watch/

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Dat is toch ook de combinatie van Theater/DoNotDistrub mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 14:21
i2Paq schreef op donderdag 5 september 2019 @ 19:37:
[...]

Dat is toch ook de combinatie van Theater/DoNotDistrub mode?
Nee. Complicaties uitschakelen kan nu niet met 1 toggle. Dan moet je een watchface bouwen zonder complicaties en die gebruiken. Maar dan kan je nog steeds terugschakelen naar een andere...

Zo klinkt het wel als een loze functie. Maar goed, laten we de aankondiging maar afwachten.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een ruk app is dat AutoSleep joh. Gaat echt helemaal nergens over en zit leip in elkaar. oO Snap niet hoe jullie er zo blij mee zijn icm de Watch. :P Ik ga maar weer een Beddit 3.5 halen denk ik. ;)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Nu online
WhatsappHack schreef op zondag 8 september 2019 @ 14:54:
Wat een ruk app is dat AutoSleep joh. Gaat echt helemaal nergens over en zit leip in elkaar. oO Snap niet hoe jullie er zo blij mee zijn icm de Watch. :P Ik ga maar weer een Beddit 3.5 halen denk ik. ;)
Autosleep geeft enorm veel info over je slaap, je slaapgewoonte etc etc. Duurt misschien even voor je de app door hebt. Apple moet wel een hele goed slaapapp maken wil ik overstappen van autosleep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Laatst online: 08:48
Hier “vroeger” mijn slaapgewoontes bij gehouden met sleepcycle maar deed er eigenlijk niks mee. Dus wat doen jullie met de informatie uit de apps? Hier gaat de Watch elke nacht in de lader zodat ik met een gerust hart kan gaan slapen zonder dat ik wakker lig of de accu het de volgende dag volhoudt😊

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:48
WhatsappHack schreef op zondag 8 september 2019 @ 14:54:
Hoe lang heb je de app gebruikt?
Ik vind de app erg prettig maar gebruik hem ook al denk 2 jaar.
Klopt het een keer een beetje niet dan kan je dingen aanpassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Arno schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 16:37:
[...]
Ja het lijkt er dus op dat er geen series 5 gaat komen ;)
DeNachtwacht schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 00:35:

Haha, oke. En toch kijk ik nu het Apple Event en zie ik de aankondiging van Series 5 met always on display .

Geen series 5 dit jaar heh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online
The Inquisitor schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 19:41:
[...]

[...]

Haha, oke. En toch kijk ik nu het Apple Event en zie ik de aankondiging van Series 5 met always on display .

Geen series 5 dit jaar heh?
Je zat er echt op te wachten he? Je moment of glory ;)

Toegegeven, Apple heeft dit zeer goed geheim weten te houden want er is zo ongeveer niks over uitgelekt.

Aan de andere kant kun je echter ook zeggen: echt veel nieuws is Series 5 niet. Een kompas. Je kan van een always-on scherm misschien zelfs wel zeggen dat het eerder een softwarematige verbetering is met stroom optimalisaties waardoor ze nog steeds 18 uur batterijduur kunnen halen. Ik heb nog niks gehoord over hardwarematige aanpassingen waarom een series 4 dit theoretisch niet zou kunnen.

Geef je mij dan nu ook even credits voor de juiste voorspelling dat er een kleine prijsverlaging is doorgevoerd? ;)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

DeNachtwacht schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 19:47:
[...]
Je zat er echt op te wachten he? Je moment of glory ;)

Toegegeven, Apple heeft dit zeer goed geheim weten te houden want er is zo ongeveer niks over uitgelekt.

Aan de andere kant kun je echter ook zeggen: echt veel nieuws is er niet. Een kompas. Je kan van een always-on scherm misschien zelfs wel zeggen dat het eerder een softwarematige verbetering is met stroom optimalisaties waardoor ze nog steeds 18 uur batterijduur kunnen halen. Ik heb nog niks gehoord over hardwarematige aanpassingen waarom een series 4 dit theoretisch niet zou kunnen.

Geef je mij dan nu ook even credits voor de juiste voorspelling dat er een kleine prijsverlaging is doorgevoerd? ;)
Ja hey, je begon er zelf mee dat je het zeker wist he ;)

Prijsverlaging is echter voor series 3, die blijft bestaan, series 4 wordt vervangen (maar zal ongetwijfeld in prijs worden verlaagd totdat ie op is). Halve credits dan? Hehe.

Volgens mij was het btw een echt ander scherm, daarom kan het altijd aan blijven staan, maar dat zal waarschijnlijk duidelijk worden bij de reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 14:51
Naja, het zal zeker geen prul zijn. Ik was al van plan om een nieuwe Series 5 te gaan halen, dat is nu wel bevestigd. Ik ben alleen bang voor de titanium en ceramische prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

TranceSetter schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 19:59:
Naja, het zal zeker geen prul zijn. Ik was al van plan om een nieuwe Series 5 te gaan halen, dat is nu wel bevestigd. Ik ben alleen bang voor de titanium en ceramische prijzen.
Eens. Die prijzen werden niet genoemd dus het zal wel weer om te huilen zijn. Ceramisch zal wel weer voor 1200 verkrijgbaar zijn en titanium tussen SS en ceramic in? 800 euro? Gokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 18:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 17:13
Is hij in Nederland ook vandaag te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 18:23
64-bit dual-core S4 processor
Wow, dit is de eerste keer dat de Apple Watch geen nieuwe chip krijgt! Echt een kleine upgrade dit jaar.

Had ook wel gehoopt op Wi-Fi 6 (i.e. 802.11ax) ondersteuning, maar dat blijft voorbehouden aan de iPhones. Wat meer opslag (32 GB) was ook wel leuk geweest.

Edit: Hmmm, op F5 gedrukt en nu staat er ineens
64-bit dual-core S5 processor
In de keynote of press release is hij geen eens genoemd. Ben benieuwd of er überhaupt iets nieuws aan is.

Edit 2: Opslagruimte is verhoogt naar 32GB! Blijkbaar hadden ze eerste een oude versie online gezet.

[ Voor 34% gewijzigd door Balance op 10-09-2019 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 08:39
Apple watch is ook weer 20 euro duurder geworden.

40mm van 429 naar 449€
44mm van 459 naar 479€

[ Voor 35% gewijzigd door jdiezrequejo op 10-09-2019 20:55 ]

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-05 07:57
Waarom krijgen de modellen vanaf de Series 3 volgende week al de update naar WatchOS 6 maar de Series 1 en Series 2 pas later dit jaar??

[ Voor 5% gewijzigd door Shiny Disco op 10-09-2019 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:48
Shiny Disco schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 20:51:
Waarom krijgen de modellen vanaf de Series 3 volgende week al de update naar WatchOS 6 maar de Series 1 en Series 2 pas later dit jaar??
Lijkt mij omdat het een andere versie moet zijn omdat de processor het anders niet aankan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:10
Mijn Apple Watch is besteld: een 44mm Space Grey met dennengroen bandje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agostino
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10:23
Apple Watch 4 is via apple niet meer leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 16:36
Agostino schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:05:
Apple Watch 4 is via apple niet meer leverbaar?
nope alleen 3 en 5

Ondertussen ook de 44mm, spacegray met geweven kaki :) besteld

[ Voor 19% gewijzigd door Sinus_rhythm op 10-09-2019 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjuh93
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-04 06:03
Nederlandse website heeft niet een goede link achter het bestel knopje. Met wat magie op de Amerikaanse link werkt het wel: https://www.apple.com/nl/shop/buy-watch/apple-watch

Ik heb ook de spacegrijs 44mm series 5 gekocht als vervanging op mijn series 2. Hype!

Levering staat nu op 23-25 sept, gok echter dat dit nog naar voren schuift (ophalen kon wel gewoon op de 20e??)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phuuz
  • Laatst online: 09-09 21:41
Ze hebben de banden van de Apple watch van het mid-high-end segment goedkoper gemaakt; i.e Milanese loop is vele malen goedkoper nu. 160->100? En de link bracelet 449->349?

[ Voor 9% gewijzigd door Phuuz op 10-09-2019 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-05 07:57
Roos79 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:00:
[...]

Lijkt mij omdat het een andere versie moet zijn omdat de processor het anders niet aankan.
Beetje jammer weer. Vooraf leek het alsof ik nog wel goed zou zitten met mijn Series 2. Vooraf leek
het erop dat elk model nog goed zou zitten bij WatchOS 6 met de nieuwe watchfaces en stand alone App Store, nu is dit waarschijnlijk alleen weggelegd voor de Series 4 en nieuwe Series 5. Onbegrijpelijk van Apple
Pagina: 1 ... 92 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie