Deze problemen herken ik totaal niet met mijn applewatch. Het gaat altijd in een keer goed.Miki schreef op zondag 1 september 2019 @ 21:37:
Ik gebruik nu kort na de introductie Apple pay en ben er gematigd tevreden over. De software kant, lees wallet, met uitgebreide info is top. Maar het verschilt echt per betaalautomaat of ik er er wel of niet of met wat voorzichtig geschuif langs de reader de betaling kan verrichten. Zo zijn er betaalautomaten die al ruim voordat ik de iPhone aanleg al overschakelen en de betaling afgehandeld hebben tot tegen de reader houden en voorzichtig verschuiven totdat de iPhone herkend wordt. Als de iPhone niet herkend wordt is het zeer frustrerend dat de ING bankpas even later zonder feitelijke aanraking gelijk overgaat tot transactie. Alsof de chip in de bankpas een factor 10 krachtiger is.
Mijn persoonlijke ervaring is dat de momenten waarop het in 1x goed gaan een 1/3 van mijn betalingen zijn en de overigen gedoe opleveren. Of het nu aan mijn wat verouderde iPhone 7 ligt weet ik niet maar het doet afbreuk aan de verder erg fijn betaalervaring.
Alleen bij de Mac in Annecy (Frankrijk) zat het aan een limiet .