Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Beide 🥴
Figuurlijk bedoeld, om mijn rant kracht bij te zetten.
Ik moet hierop terugkomen, watch is na 14-15 uur gewoon leegTomba schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 17:27:
[...]
Wat balen zeg, mijn S5 lijkt juist veel langer mee te gaan! (Nu nog 71%, rond 7.30 van de lader gehaald en dat met AOD aan) De watch voelt ook sneller aan
Echt super irritant, deze bug is niet gefixt met WatchOS 7.0.1. Snap niet dat dit door de QC gekomen is. Speelt dit GPS probleem ook op de S6 of alleen de S5 en jonger?Tomba schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:44:
[...]
Fudge, hier ook! S5 icm iPhone 8+ op IOS 14... Buggy buggy Apple!
[ Voor 5% gewijzigd door Tomba op 26-09-2020 16:57 ]
Een AW 3 icm met 7.0.1 is echt een ramp. Heb vandaag al 8 reboots ofzo gehad. Wel elke keer in de auto, dus waarschijnlijk gaat het mis als er ook en bluetooth verbinding met de auto is.
Bij 7.0 heb ik het 1x per dag gehad
Yes!!!Kassad schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 16:22:
Goed nieuws, de topics gaan samengevoegd wordende feedback heeft geholpen
Wat goed nieuws!Kassad schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 16:22:
[...]
Goed nieuws, de topics gaan samengevoegd wordende feedback heeft geholpen
Bedankt voor je bericht. Dan blijf ik geduldig wachten op de volgende update.S023 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 18:42:
Een AW 3 icm met 7.0.1 is echt een ramp. Heb vandaag al 8 reboots ofzo gehad. Wel elke keer in de auto, dus waarschijnlijk gaat het mis als er ook en bluetooth verbinding met de auto is.
Een reboot per dag is meer dan genoeg
En we kunnen hier verder: [Apple Watch] Ervaringen & Discussie - Deel 3
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie
En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie
En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie