Vandaag was ik in Düsseldorf om te passen. Had een afspraak om 17:30 en was iets vroeger dan gepland. Moest dus nog een beetje rondlopen. De winkel bevindt zich echt middenin een wijk vol met luxe boutiques

Klassevolle locatie moet je Apple wel aangeven. Maar dat boeit allemaal niet vermoed ik.
Ik was voornamelijk geïnteresseerd om te zien of ik nu de 42mm of de 38mm moet kiezen.
Het is duidelijk dat de 38mm het vrouwenmodel is net zoals eerder aangegeven is door een mede tweaker en min of meer bevestigd door de Apple Store medewerker. En ik heb niet al te brede polsen... Dus dat is al beslist.
Dan nog kiezen tussen de verschillende modellen. Ik zou de Apple Watch voornamelijk willen gebruiken tijdens het hardlopen. Aangezien ik reeds een mooi horloge heb voor formele gelegenheden en tijdens de werkuren zou ik best voor de space grey sport versie gaan (42mm). Deze is echter zo populair dat ik tot juni ga moeten wachten

Een alternatief is 250 EUR meer betalen voor de stainless steel met sportbandje en dan de zwarte leather loop bijkopen welke trouwens echt heel mooi is!
Ik heb ook een paar foto's genomen. Hierbij tekst en uitleg
Tijdens het wachten al even een glimp mogen werpen op de watches in een mooie etalage. Apple stijl.
De Apple Watch Edition zag er trouwens niet zo bling bling uit en je moet soms goed kijken om te zien of het goud is. De stainless steel blinkt even veel
Volgens de regels mag je 2 verschillende modellen passen in de 15 min echter gaf ik aan van speciaal bijna 3u in de wagen te hebben gezeten dus heb ik de 38mm en 42mm sport, de milanese loop, zwarte leather loop, rvs bandje en de classic buckle mogen proberen. Eigenlijk dus zo goed als alle bandjes (de modern buckle is enkel in vrouwen formaat (38mm))
De sport versie sluit goed genoeg aan. Het klopt dat er aan de kant waar je het uiteinde naar binnen brengt een grotere uitsparing is t.o.v. de pols maar dat valt best mee. Hier dus bovenaan.
Deze was de mooiste en paste best bij mij volgens de Apple Store medewerker. Voornamelijk omdat ik een nogal bleke huid heb ... Vreemde reden. De lente is al in het land dus ik verwacht snel een kleurtje te hebben anyway
Persoonlijk vond ik de classic buckle ook heel leuk bij mij. Die met RVS bandje vind ik te duur en heb al een horloge met metalen band. De milanese loop stond mij het minst goed van allemaal. Die lijkt heel mooi op foto maar paste totaal niet bij mijn pols.
Na het passen ook mogen spelen met de demo modellen die aanwezig waren (6 tal). Dit is een compleet werkende Apple Watch bevestigd aan een blok waar vermoedelijk een accu en iPhone inzit. Ik heb geen haperingen gemerkt behalve toen ik de de muziek functie gebruikte. Vreemd want de muziek staat lokaal opgeslagen en hiervoor is geen communicatie nodig met de iPhone. Ik ga die functie toch niet gebruiken want ik heb Spotify dus niet erg.
Funny fact ... De Apple medewerker die mij hielp droeg een Breitling horloge

Hij had zelf de space gray sport editie besteld (medewerkers krijgen een mooie 50% korting)
Hopelijk hebben jullie hier iets aan. Succes met het kiezen
MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3