• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14

Nieuwsbericht

De nieuwe Watch Series 6 krijgt een bloedzuurstofmeter met optische sensors aan de achterkant van het horloge. Die meet de bloedzuurstof zowel actief als inactief en slaat die op in de nieuwe app die daarvoor bedoeld is.

De S6-soc in de Watch Series 6 is volgens Apple een dualcore gebaseerd op de A13 Bionic-soc en is volgens de fabrikant 20 procent sneller dan de S5-soc. Bovendien komt de U1-ultrawidebandchip in de Series 6. Het oledscherm kan feller in stand-by om beter te kunnen aflezen buiten. De Series 6 komt vrijdag uit in de Benelux voor 429 euro, terwijl de versie met dataverbinding 529 euro gaat kosten.

Alle horloges met watchOS 7 krijgen bovendien de mogelijkheid om de maximale zuurstofopname te meten en op te slaan. Daarnaast komt er een functie in om van een Apple Watch een gps-kinderhorloge te maken met een eigen account, maar een telefoon is niet nodig voor Family Setup. Die functie is vooralsnog niet beschikbaar in de Benelux. Alle nieuwe Watch-modellen krijgen geen adapter in de doos.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LOzDHKF-KZ6bNMmeLFSKKFosgIk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/q7qEQLOEl9uEKzevBM8LOEZA.png?f=user_large

Wat is nieuw? / Veranderingen

• Vernieuwde S6 SiP processor
  • Nieuwe gezondheidsfunctie: zuurstofgehalte in je bloed meten
  • Snelladen
  • Always-on hoogtemeter
  • Voorzien van Family-functies voor gezinnen
  • Nu ook in blauw en rood verkrijgbaar
  • Zal voor het eerst worden geleverd zonder usb-stekker (maar wel met magnetische oplaadkabel)

Specificaties

• GPS/GNSS
  • Kompas
  • Always-on hoogtemeter
  • Waterbestendig tot 50 meter
  • Zuurstofsaturatiesensor
  • Elektrische hartslagsensor
  • Optische hartslagsensor
  • SOS-noodmelding
  • Versnellingsmeter
  • Gyroscoop
  • Omgevingslicht­­­­­sensor
  • Microfoon
  • 32GB opslag
  • Achterzijde van keramiek en saffierkristal
  • 44 mm, 368 x 448 pixels, beeldoppervlak van 977 mm² of 40 mm, 324 x 394 pixels, beeldoppervlak van 759 mm²
  • LTPO OLED always-on Retina-display met een helderheid van 1000 nits
  • S6 SiP met 64‑bits dual‑core­processor
  • W3 Apple Wireless Chip
  • U1-chip (Ultra Wideband)
  • Wifi 802.11b/g/n 2,4 GHz en 5 GHz
  • Bluetooth 5.0
  • Inge­bouwde, oplaadbare lithium‑ion­batterij, tot 18 uur
  • Magnetische oplaadkabel

Links

Persbericht
Productpagina Apple.com
Nieuwsartikel Tweakers.net

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:39
Mooi ding weer echter WEER geen e-sim ondersteuning in Nederland. Is dit een provider issue of een Apple issue? Ik neem aan provider. Ik zie dat je ze in duitsland wel gewoon kan kopen met e-sim ondersteuning.. Misschien moet ik gewoon een duitse Apple watch met e-sim ondersteuning kopen en daar een e-sim abbonement afnemen? Ik wil juist gewoon kunnen sporten zonder mijn telefoon maar wel bereikbaar zijn en muziek/podcasts kunnen luisteren.

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:31
sbmuc schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:16:
Mooi ding weer echter WEER geen e-sim ondersteuning in Nederland. Is dit een provider issue of een Apple issue? Ik neem aan provider. Ik zie dat je ze in duitsland wel gewoon kan kopen met e-sim ondersteuning.. Misschien moet ik gewoon een duitse Apple watch met e-sim ondersteuning kopen en daar een e-sim abbonement afnemen? Ik wil juist gewoon kunnen sporten zonder mijn telefoon maar wel bereikbaar zijn en muziek/podcasts kunnen luisteren.
Heeft geen nut want de eSIM werkt in Nederland gewoon niet.

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-03 09:14

DJH

Zuurstofsaturatiesensor... leuk hoor, maar waarom zou je dit willen meten/weten? Zolang je je goed voelt, denk ik dat je al deze meuk beter niet kan weten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MEJ
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:22

MEJ

Adviesprijs is €20 lager dan vorig jaar bij series 5. Kan men een adapter voor kopen.

Apple | LEGO | Sony Playstation

• Torac
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17:58
Vind het een te kleine "sprong".
Net zoals de sprongen van 0 tm 3 erg klein waren. Weinig nieuwe features.
Van 3 naar 4 was voor mij een reden om te upgraden.
Van 4 naar 5 was al minder maar wel weer beter.
Ik zie gewoon echt geen reden om te upgraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:18

lasharor

7 december 2004

Zal voor het eerst worden geleverd zonder usb-stekker (maar wel met magnetische oplaadkabel)
Is dit dan een kabel met USB-C? Weet iemand dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
DJH schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:45:
Zuurstofsaturatiesensor... leuk hoor, maar waarom zou je dit willen meten/weten? Zolang je je goed voelt, denk ik dat je al deze meuk beter niet kan weten.
Zeker geen sporter of iemand met medische aandoening, want dan heeft het gelijk geen nut voor niemand niet..... /s
Waarom saturatiemeter kopen?

Het percentage zuurstofsaturatie vertelt u de hoeveelheid gebonden zuurstof in het bloed. Vooral voor sporters, longpatiënten, astmapatiënten, hartpatiënten, (stoppende) rokers, EHBO’ers en bergwandelaars is het aan te raden om regelmatig het saturatiegehalte te meten om zo de zuurstofsaturatie in de gaten te houden.
en @robcoenen waarom niet [Apple Watch] Ervaringen & Discussie - Deel 2 hier verder?

[ Voor 7% gewijzigd door Vorkie op 16-09-2020 11:15 ]

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 20:58

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

lasharor schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:08:
[...]

Is dit dan een kabel met USB-C? Weet iemand dit?
Quote van Apple: "Gebruik de Apple Watch-lichtnetadapter die je al hebt of voeg er een toe aan je bestelling." Ik ga er dus vanuit dat het geen USB-C is.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Thrace Grumble schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:11:
[...]

Quote van Apple: "Gebruik de Apple Watch-lichtnetadapter die je al hebt of voeg er een toe aan je bestelling." Ik ga er dus vanuit dat het geen USB-C is.
De kabel eindigt in USB-A, zoals bij de vorige generaties. Er is daar niets aan veranderd.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Benieuwd of er meer mensen hier zijn met een Series 4 die twijfelen over upgrade naar de 6? Of zou een 2e hands Series 5 een slimmere optie zijn?

Owner of DBIT Consultancy

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Er zijn nu drie versies Apple Watches, dus ik kan me voorstellen dat dit handiger is. Ik ben er wel een voorstander van.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
THE_BASE schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:17:
[...]

Er zijn nu drie versies Apple Watches, dus ik kan me voorstellen dat dit handiger is. Ik ben er wel een voorstander van.
Ik verre van, het OS is hetzelfde, de bandjes zijn uitwisselbaar, dan ga je alleen maar verschillende topics hebben voor een zuurstof meter?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Er wordt wel wat enthousiast topics aangemaakt door de OP’er idd, dat begint een traditie te worden inmiddels 8)7 .

Een enkel watch topic is voor mij persoonlijk ook fijner/overzichtelijker.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 16-09-2020 11:23 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:28
[...]

Wat is daar handig aan dan? Ik zie het als een groot minpunt, want je kan beter zoeken in één topic dan dat je drie topics op moet gaan zoeken.

I don't have dreams, I have goals!!

• robcoenen
[...]

Donstil schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:21:
Er wordt wel wat enthousiast topics aangemaakt door de OP’er idd, dat begint een traditie te worden inmiddels 8)7 .

Een enkel watch topic is voor mij persoonlijk ook fijner/overzichtelijker.
Redondo1982 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:35:
[...]

Wat is daar handig aan dan? Ik zie het als een groot minpunt, want je kan beter zoeken in één topic dan dat je drie topics op moet gaan zoeken.
Mij maakt het niet zozeer uit. Ik vind het ook prima als deze gesloten wordt.

Zelf vind ik het persoonlijk fijner om per hardware revisie een topic te hebben gezien de hardware verschilt (en daardoor wellicht inhoudelijk nét andere ervaringen / problemen / vragen aan bod komen) en bijv. in het algemene Watch topic ook nog informatie over de Series 0/1/2 voorbij komt (die op andere versie van watchOS draait).

Maar nogmaals. Mij maakt het niet zozeer uit, ik denk dat de moderator hier beter iets over uit kan spreken. Als het wenselijk is centrale topics te hebben dan zal ik daar in de toekomst rekening mee houden (en niet meerdere topics na een Keynote openen) ;)

[ Voor 38% gewijzigd door robcoenen op 16-09-2020 11:49 ]

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
robcoenen schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:46:
Maar nogmaals. Mij maakt het niet zozeer uit. Als het wenselijk is centrale topics te hebben dan zal ik daar in de toekomst rekening mee houden. ;)
Ben jij de (zelf?)aangewezen topicstarter van alle Apple-gerelateerde hardware trouwens?

• Donstil
  • Niet online
RodeStabilo schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:47:
[...]

Ben jij de (zelf?)aangewezen topicstarter van alle Apple-gerelateerde hardware trouwens?
Dat mag iedereen doen als er nog geen topic is :)

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:53:
[...]

Dat mag iedereen doen als er nog geen topic is :)
Juh maar je merkte al eerder op dat het wel opvallend vaak dezelfde gebruiker is. Opvallend vaak.

• Donstil
  • Niet online
RodeStabilo schreef op woensdag 16 september 2020 @ 11:54:
[...]

Juh maar je merkte al eerder op dat het wel opvallend vaak dezelfde gebruiker is. Opvallend vaak.
Dat wel inderdaad

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• robcoenen
[...]

Gewoon een enthousiaste Apple-volger ;)
Ik heb de moderator van het Apple gedeelte even een berichtje gestuurd m.b.t. deze situatie.
Nogmaals, ik bedoel het goed en ik kan mij aan beide kanten indenken dat het prettiger is (kant 1: aparte topics, kant 2 een centraal topic).

Als ik weet wat de richtlijn is dan hou ik hier in de toekomst rekening mee. ;)
Ik weet inmiddels wel dat iOS / iPadOS 1 topic mogen vormen en dat beta-versie topics door mogen stromen in hetzelfde topic waarbij de informatie gewijzigd wordt naar de final versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:29

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

[...]

Jij mag dat natuurlijk ook gewoon doen. Gewoon doen dus.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:37
Het gaat hier nu ook erg offtopic. Ook hier eenmalig een reactie, als daar verder discussie over gewenst is dan graag via DM of het feedback topic.

Bij voorkeur zien we zoveel mogelijk specifieke topics (voor zover dat natuurlijk zin heeft). Dus daarom zijn de topics open gehouden. We zien dan vanzelf of bepaalde topics populair zijn/blijven of niet.

De richtlijn is dat specifieke vragen / problemen altijd een eigen topic verdienen. Verder zien we het liefst per product een eigen topic om dat te bediscussiëren, dus geen algemeen Apple Watch topic, maar bijv. een topic per model.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renenederland
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 13-07-2021
Ik ben al erg lang aan het twijfelen om een Apple Watch aan te schaffen.
Tot nu toe houden de hoge prijs en het nog meer bereikbaar zijn nog er van af. Ik weet dat je meldingen uit kan schakelen maar de kans is groot dat ik ze evengoed aanzet. Ook de accuduur van 18 uur houdt me tegen. De accu's verslijten en na verloop van tijd kun je er veel minder lang mee doen.

Daarom heb ik gewacht tot de series 6 uitkwam hopende op betere accuduur, eventueel Touch ID. Ik vind het nog niet baanbrekende verschillen tegenover de series 5.

Zouden jullie me aanraden om een series 6 te kopen of niet?

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Die saturatie vraag is voor mijn gevoel nog niet echt beantwoord
Waarom saturatiemeter kopen?

Het percentage zuurstofsaturatie vertelt u de hoeveelheid gebonden zuurstof in het bloed. Vooral voor sporters, longpatiënten, astmapatiënten, hartpatiënten, (stoppende) rokers, EHBO’ers en bergwandelaars is het aan te raden om regelmatig het saturatiegehalte te meten om zo de zuurstofsaturatie in de gaten te houden.
Wat heb ik hier dan aan? Is het iets om je zorgen over te maken? Is het iets om je training op aan te passen?
Ik snap de hartslag meter, de ECG leek leuk maar gebruik ik dus nooit. Wat gaat Saturatie me bieden of is dit het zelfde als ECG?

Nothing to see here

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:41
itsme schreef op woensdag 16 september 2020 @ 13:45:
Die saturatie vraag is voor mijn gevoel nog niet echt beantwoord

[...]

Wat heb ik hier dan aan? Is het iets om je zorgen over te maken? Is het iets om je training op aan te passen?
Ik snap de hartslag meter, de ECG leek leuk maar gebruik ik dus nooit. Wat gaat Saturatie me bieden of is dit het zelfde als ECG?
Als je gezond bent dan zal je er weinig op letten maar als je een longaandoening heb is dit zeker een toevoeging (dat werd gisteren ook genoemd)
Verder gaven ze aan dat het nu met het COVID gebeuren ook praktisch kan zijn omdat dat een van de dingen is die afwijkend kan zijn.

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:16
@renenederland Waar wil je de watch voor gebruiken?

De voornaamste redenen voor mij om hem te gebruiken: fitness. Ik heb beter inzicht in mijn calorie verbruik en het motiveert me om meer te bewegen. De workout app helpt me mijn doelen te halen.

Apple pay, betalen met je horloge, ik vind het ideaal!

Wat betreft bereikbaarheid, ik kan gauw zien of een notificatie belangrijk is, en pak minder snel mijn telefoon erbij.

Navigatie op de fiets, dat moet nog komen met de nieuwe watch os. Sinds kort ook watch os ondersteuning voor google maps.

Unlocken van je macbook, niet dat dat een gedoe was. Maar nu heb je het niet eens door.

Edit: ik vergeet de slaap analyze met de app autosleep.

[ Voor 4% gewijzigd door Jimijames75 op 16-09-2020 14:49 ]

• rweerink
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-05 10:15
sbmuc schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:16:
Dan zou je ook ik Duitsland moeten wonen.
Apple Watch ondersteunt geen roaming helaas.

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:39
rweerink schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:46:
[...]
Dan zou je ook ik Duitsland moeten wonen.
Apple Watch ondersteunt geen roaming helaas.
Bedankt. Duidelijk, jammer.

• Hyloba
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-12-2022
Lijkt mij dat je enkel een aluminium versie kan bestellen via de apple store. Komt de stainless steel versie later nog?

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:35
Hyloba schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:49:
Lijkt mij dat je enkel een aluminium versie kan bestellen via de apple store. Komt de stainless steel versie later nog?
volgens mij krijgen we hier alleen maar de aluminium versie voor de Stainless steel moet je al naar duitsland

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:59
Hyloba schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:49:
Reken er niet op. Die is er alleen met cellular ondersteuning en dat hebben we niet in NL.

• Hyloba
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-12-2022
Das jammer, ik had liever een apple watch die niet zo snel bekrast werd, zowel op het glas als op het metaal. Hoewel 710 Duitse euro ook wel een serieus prijsverschil is met 418 euro voor de aluminium versie.

[ Voor 60% gewijzigd door Hyloba op 16-09-2020 15:33 ]

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:03
40 mm aluminum (space gray) voor mijn vrouw besteld en ik ga zelf voor de graphite 44 mm met dat nieuwe loop bandje niet de plastic).

Ik moet alleen 2 weken langer wachten :p blijkbaar was de nieuwe graphite kleur behoorlijk populair hier haha. Ik ben wel enthousiast als hardloper met de nieuwe active hoogte functie en Fitness+ op de dagen dat ik niet ren :D

Edit: We komen beide van een 4 trouwens. De 5 vond ik niet boeiend genoeg maar na een generatie overgeslagen te hebben deze weer wel. We krijgen allebei van Apple ook $140 terug voor onze 4 dus prima!

[ Voor 21% gewijzigd door ex87 op 16-09-2020 16:27 ]

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:07
Ik overweeg een Series 6 te kopen en wil het liefste een Solo Loop. Misschien heb ik het gemist, maar hoe werkt het opladen met deze combinatie? Zolang die loop in de weg zit past de standaardlader toch niet? Moet je met zo'n loop dus ook een dock nemen?

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZiSE
Hyloba schreef op woensdag 16 september 2020 @ 15:16:
Das jammer, ik had liever een apple watch die niet zo snel bekrast werd, zowel op het glas als op het metaal. Hoewel 710 Duitse euro ook wel een serieus prijsverschil is met 418 euro voor de aluminium versie.
Krassen krijg je ook op stalen versie en op het “saffieren” glas. Google of YouTube maar een rondje dan zie je dat het tegenvalt met de sterkte.

Ja de Duitse Euro koers staat ongunstig op het moment :)

• ZiSE
Serial-X schreef op woensdag 16 september 2020 @ 16:48:
Ik overweeg een Series 6 te kopen en wil het liefste een Solo Loop. Misschien heb ik het gemist, maar hoe werkt het opladen met deze combinatie? Zolang die loop in de weg zit past de standaardlader toch niet? Moet je met zo'n loop dus ook een dock nemen?
Lader schuif je er gewoon tussendoor. Ligt ie alleen op z’n kant ipv netjes op z’n rug op de lader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:07
ZiSE schreef op woensdag 16 september 2020 @ 16:56:
[...]

Lader schuif je er gewoon tussendoor. Ligt ie alleen op z’n kant ipv netjes op z’n rug op de lader.
Ohja. Dat kan ook natuurlijk. |:(

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ex87
ZiSE schreef op woensdag 16 september 2020 @ 16:55:
[...]

Krassen krijg je ook op stalen versie en op het “saffieren” glas. Google of YouTube maar een rondje dan zie je dat het tegenvalt met de sterkte.

Gaat wel een stuk moeilijker alleen is mijn persoonlijke ervaring. De aluminum versie (in ieder geval de series 4) was echt binnen no time flink gekrast.

Aan de andere kant: Het is een horloge, voor mij hoort het er een beetje bij. Ik heb voor $3.99 Apple Care+ erbij genomen zodat ik hem altijd kan inwisselen mocht ik het te lelijk vinden.

• Roos79
ex87 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 18:28:
[...]

Aan de andere kant: Het is een horloge, voor mij hoort het er een beetje bij. Ik heb voor $3.99 Apple Care+ erbij genomen zodat ik hem altijd kan inwisselen mocht ik het te lelijk vinden.
Per maand neem ik aan?

• ex87
Sorry ja klopt, is per maand.

• pacificocean
  • Laatst online: 19:59
ZiSE schreef op woensdag 16 september 2020 @ 16:55:
[...]

Maar met Qi lader wordt het toch lastig lijkt mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ex87 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 18:28:
[...]

Gaat wel een stuk moeilijker alleen is mijn persoonlijke ervaring. De aluminum versie (in ieder geval de series 4) was echt binnen no time flink gekrast.

Dat is wel een voordeel. Hier in NL hebben we die maandelijkse AppleCare+ dingen niet.

(En moet ik dus eens per jaar met Apple bellen, vier keer doorverbonden worden, om vervolgens mij AppleCare+ terug betaald te krijgen voor het toestel wat de deur weer uitgaat)

• ex87
Donstil schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:33:
[...]

Dat is wel een voordeel. Hier in NL hebben we die maandelijkse AppleCare+ dingen niet.

(En moet ik dus eens per jaar met Apple bellen, vier keer doorverbonden worden, om vervolgens mij AppleCare+ terug betaald te krijgen voor het toestel wat de deur weer uitgaat)
Ja eens, grappig dat de marketing (of het gemak) op mij ook echt werkt. Ik zou nooit AppleCare+ voor een jaar (of langer) afsluiten maar, per maand? Prima! Na een maand of 6/7 boeit het me wat minder en zeg ik het vaak ook op.

• pacificocean
Wat is nu de wifi specificatie? Wifi 802.11b/g/n 2,4 GHz en 5 GHz Zoals in de TS en zoals op de Apple site of 802.11ac zoals op de frontpage staat. nieuws: Apple presenteert Watch SE voor 299 euro

802.11ac lijkt mij toch logischer voor 5 GHz.

• Donstil
  • Niet online
ex87 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:44:
[...]

Ja eens, grappig dat de marketing (of het gemak) op mij ook echt werkt. Ik zou nooit AppleCare+ voor een jaar (of langer) afsluiten maar, per maand? Prima! Na een maand of 6/7 boeit het me wat minder en zeg ik het vaak ook op.
Ja dat zou ik ook doen denk ik. Als de glans eraf is.

• robcoenen
pacificocean schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:44:
Wat is nu de wifi specificatie? Wifi 802.11b/g/n 2,4 GHz en 5 GHz Zoals in de TS en zoals op de Apple site of 802.11ac zoals op de frontpage staat. nieuws: Apple presenteert Watch SE voor 299 euro

802.11b/g/n 2.4GHz en 5GHz

• pacificocean
Ik ken werkelijk geen enkel device dat op 802.11n 5GHz draait zonder 802.11a, 802.11ac of 802.11ax. Ik ben er daarom bijna zeker van dat dit een foute specificatie is.

• Roos79
pacificocean schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:44:

De 6 heeft wel 5GHZ en de SE niet volgens de vergelijk pagina van Apple zelf :)
https://www.apple.com/nl/watch/compare/

(je deelde ook een linkje van de SE in het 6 topic misschien zit daar de misvatting?)
Er is iemand heel fanatiek met topics openen geweest en er is ook een SE topic
[Apple Watch SE] Ervaringen en discussie

[ Voor 16% gewijzigd door Roos79 op 16-09-2020 22:51 ]

• pacificocean
Roos79 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:49:
[...]

De 6 heeft wel 5GHZ en de SE niet volgens de vergelijk pagina van Apple zelf :)
https://www.apple.com/nl/watch/compare/

(je deelde ook een linkje van de SE in het 6 topic misschien zit daar de misvatting?)
Er is iemand heel fanatiek met topics openen geweest en er is ook een SE topic
[Apple Watch SE] Ervaringen en discussie
Maar welke specificatie van 5 GHz? En nee het betreffende artikel gaat wel degelijk ook over de Watch series 6, ondanks dat dat niet in de titel staat. En dit artikel meldt men dat de Watch series 6, 5GHz heeft volgens de 802.11ac specificatie.

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:26
ZiSE schreef op woensdag 16 september 2020 @ 16:56:
[...]

Ik geloof dat ik het verkeerd doe. Bij mij ligt ‘ie altijd op zijn kant. Ik doe mijn Link Bracelet af, dicht en leg dan mijn Watch aan de lader op zijn kant.

Bedenk me net... zou dat micro krasjes kunnen veroorzaken aan de zijkant? :+

• iamerwin
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 20:11
Jimijames75 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 14:45:
@renenederland
Na ja, analyse lijkt me wat overdreven. :)

Hello. Is it me you're looking for?

• Audi-RS4
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-05 23:46
Heeft iemand enig idee hoe ik de Watch vrijdag al om mijn arm kan dragen?
naar de apple store in Amsterdam gaan? of gewoon bij de lokale MM?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TuxDePinguïn
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-05 18:28
Audi-RS4 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:47:
Hier ben ik ook heel benieuwd naar en hoop dat beide kan. Ik heb geen sterke voorkeur voor kleur/bandtype dus dat hoeft niet een sterk belemmerende factor te zijn.

• kevinski
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-12-2023
Ik heb ook wel interesse om een apple watch te kopen (6 of SE).

Heb momenteel een garmin forerunner 235 en amazfit stratos, beide hebben een bangelijke batterij (+1,5week).

Hoe zit het met de battery life van zo een apple watch? Zou al sowieso de always on functie uitzetten? Spreken we dan van 1 dag of gaat de batterij er 3-4 mee kunnen gaan?

Probeer toch 3-4 keer per week ermee te sporten (gemiddeld 1 uur)

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:00
kevinski schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:53:

Heb momenteel een garmin forerunner 235 en amazfit stratos, beide hebben een bangelijke batterij (+1,5week).

Hoe zit het met de battery life van zo een apple watch? Zou al sowieso de always on functie uitzetten? Spreken we dan van 1 dag of gaat de batterij er 3-4 mee kunnen gaan?

18 uur zeggen de specs, dus dat is geen dag.
Mijn watch 3 ligt ook dagelijks of om de anderhalve dag op de lader.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• MoldyInko
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-03-2021
kevinski schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:53:

Zou mij mateloos aan irriteren.
Blijkbaar willen mensen een horloge wat slechts een dag meegaat.

Ik heb een Suunto en dat is echt een verademing als het een week en langer mee gaat. Een dag is niet te doen en voor mij iig onacceptabel.

Dus zou als ik jou was of weer voor een Garmin of een Suunto gaan. En heel eerlijk een Apple vind ik meer voor de show dan een merk worthy sporthorloge.

[ Voor 5% gewijzigd door MoldyInko op 17-09-2020 13:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audi-RS4
Ik doe gemiddeld 3 dagen met mijn watch3. In het begin moest ik ook dagelijks opladen, maar naarmate je dat ding om hebt ga je er steeds anders mee om.
mijn dagelijkse/wekelijkse activiteiten zijn: voetbalcoach, 3 keer doordeweeks in de avonden en zaterdag op het veld en zelf 1 keer sporten pw. ik probeer ook dagelijks mijn ringen te vullen anders slaap ik niet :P

Wat veel batterij bespaart is de theatermodus. die staat altijd uit aan bij mij. Als ik vrijdag de 6 weet te bemachtigen, dan zal Always On gelijk uit gaan.

[ Voor 1% gewijzigd door Audi-RS4 op 17-09-2020 14:01 . Reden: theater modus moet aan ipv uit...... ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:58

pdavie2311

Live life to the fullest..

MoldyInko schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:27:
[...]

Ik heb een Suunto en dat is echt een verademing als het een week en langer mee gaat. Een dag is niet te doen en voor mij iig onacceptabel.

Dus zou als ik jou was of weer voor een Garmin of een Suunto gaan. En heel eerlijk een Apple vind ik meer voor de show dan een merk worthy sporthorloge.
Mooi dat dat jouw mening is! Ik sport 4-5x per week met de Apple Watch en geniet ervan! Boeiuh als ik slaap en dat ding aan de lader ligt.
Voor de show? Hoe kom je daar bij? Generaliseren ten top!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 13:19
Ik ben aan het overwegen om een Apple Watch aan te schaffen, alleen de prijs houdt me momenteel nog wat tegen. Is de Series 6 echt zo'n vooruitgang tov de Series 5?

Zouden jullie mij adviseren voor de Series 6 te gaan of nu nog de Series 5 aan te schaffen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:15
xK0etj3 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:24:
Ik ben aan het overwegen om een Apple Watch aan te schaffen, alleen de prijs houdt me momenteel nog wat tegen. Is de Series 6 echt zo'n vooruitgang tov de Series 5?

Zouden jullie mij adviseren voor de Series 6 te gaan of nu nog de Series 5 aan te schaffen?
Blijft je eigen keuze en ik weet niet wat je wensen of eisen zijn maar een series 5 kan prima. Of wellicht zelfs een SE wel of een series 3

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:15
MoldyInko schreef op donderdag 17 september 2020 @ 13:27:
[...]

Dan zit je in het verkeerde topic denk ik ;)

©2004

• renenederland
Audi-RS4 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:47:
Ik ben bang dat het morgen niet gaat lukken. Apple store geeft als bezorgdatum al op zn vroegst 29 september aan. Enige mogelijkheid zal inderdaad zijn om in een fysieke store te halen, alleen weet ik niet of ze vanaf vrijdag al direct de voorraad hebben.

• renenederland

De voornaamste redenen voor mij om hem te gebruiken: fitness. Ik heb beter inzicht in mijn calorie verbruik en het motiveert me om meer te bewegen. De workout app helpt me mijn doelen te halen.

Apple pay, betalen met je horloge, ik vind het ideaal!

Wat betreft bereikbaarheid, ik kan gauw zien of een notificatie belangrijk is, en pak minder snel mijn telefoon erbij.

Navigatie op de fiets, dat moet nog komen met de nieuwe watch os. Sinds kort ook watch os ondersteuning voor google maps.

Unlocken van je macbook, niet dat dat een gedoe was. Maar nu heb je het niet eens door.

toon volledige bericht
Ik wil hem vooral gaan gebruiken voor het sporten. Ik hoop dat deze me meer motiveert om nog iets langer door te gaan en gezonder te leven. De Apple Pay functie lijkt me inderdaad ook heel handig, en het ontgrendelen van mijn MacBook had ik nog geen weet van. Opzich wel handig maar natuurlijk geen moet. aan de ene kant denk ik ook dat de SE versie goed genoeg voor mij is, maar ik ben van mening dat je altijd een tijd moet kunnen zien op een horloge, zonder mijn arm naar mijn gezicht te moeten doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renenederland
xK0etj3 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 14:24:

Misschien dat de SE ook een optie voor u is. Het grote verschil tussen deze twee is de always on scherm en de ECG. Ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen of dit de enige verschillen zijn, maar de vraag die je jezelf moet stellen is of deze verschillen de moeite waard zijn om rond de 80 euro meer te betalen.

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik wil hem vooral gaan gebruiken voor het sporten. Ik hoop dat deze me meer motiveert om nog iets langer door te gaan en gezonder te leven.
Als je 'casual' sport (eens een keertje of twee in de week een rondje rennen, dat soort werk) dan is de Apple Watch wel ok. En de cirkels kunnen wel motiveren om wat meer te bewegen.

Maar als je serieus sport, en echt heel erg wilt sturen op hartslag/calorien/rondetijden dan wil je al snel een 'echt' sporthorloge, denk ik.

Persoonlijk vind ik de watch juist handig voor het alledaagse: notificaties (trillen op pols zoveel beter dan rinkelen/piepjes van telefoon), mijn airpods bedienen/telefoontje aannemen, buitentemperatuur checken, Apple Pay van een ijsje/kop koffie. En inderdaad, unlocken van laptops. Dat raakt op een gegeven moment zo ingeburgerd, dat je het vergeet!

Ik kom makkelijk de dag door en op niet zo spannende dagen waarschijnlijk meer richting de drie, maar ik laad standaard 's nachts op.

Als ik nu een vervanger zou moeten kopen voor mijn 3, dan absoluut de SE met het grote scherm. Dat is de beste prijs/kwaliteit-verhouding en de ondersteuning zal ook nog wel lang duren. De 3 nadert duidelijk het einde van software-support.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ex87
Grappig, ik heb juist mijn Garmin op de plank gelegd toen ik van de series 2 naar 4 ging omdat de Apple Watch 4 betere GPS reviews kreeg dan de Forerunner 235 die ik toen de tijd had.

Ik vind de Apple Watch juist het ultieme sporthorloge zeker voor hiken, hardlopen en core workouts thuis. De calorieën zijn ook een stuk realistischer dan Garmin (waarschijnlijk omdat ik hem 'altijd' draag ipv alleen tijdens het hardlopen).

Ik denk dat je een Apple Watch zeker een echt sporthorloge mag noemen tegenwoordig :)

• Roos79
Ik heb de polar en de Garmin de deur uit gedaan toen de Apple Watch mij gewoon echt goed beviel.

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-05 17:55

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audi-RS4
Het is mij gelukt.. via de website van MM mag ik het morgen ophalen. 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 13:19
@hk12nl , @renenederland Bedankt voor jullie reacties!

De SE is natuurlijk ook nog een optie. Heb ik het goed dat op deze enkel de ECG, always on scherm en sensor voor het zuurstofgehalte ontbreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatrat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 26-05 01:08
@Audi-RS4 Srs? Bij mij staat er dat het 2 weken of langer duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Bij Coolblue op voorraad, morgen geleverd. Heb zelf de 6 in Blue besteld. Mijn Series 2 is enkele maanden geleden gevallen met een gebroken scherma ls gevolg. Miste de watch toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Wat ik niet terug kan vinden is of je nu met de Apple Watch ook je bloeddruk kan meten?

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rsport40
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13:21
HereIsTom schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:57:
Wat ik niet terug kan vinden is of je nu met de Apple Watch ook je bloeddruk kan meten?
Nee dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Jammer, maar bedankt.

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:33
Net de Series 6 bij Apple besteld, levering 24 Sep - 28 Sep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Mijne vandaag mogen ontvangen :)
Beetje gedoe om saturatie app te activeren, telefoon zat al op IOS 14.2. Dus daarom ook maar geupdate naar watch os 7.1 maar daar nog steeds problemen met de saturatie app.
Dacht dan verwijderd ik hem en installeer ik het opnieuw maar nu vind ik de app niet meer in de appstore van de watch. 8)7 zucht..

Iemand anders ook problemen met de saturatie app?

edit:
zoals roos79 zei in watch os 7.1 beta zitten de volgende zaken niet:
Apple Pay
Known Issues
Apple Cash Family isn’t currently available. (68740022)
Clock
Known Issues
Watch faces, complications, and colors introduced in watchOS 7 aren’t currently available in watchOS 7.1 beta. (68860017)
Health
Known Issues
The Blood Oxygen feature isn’t currently available. (68668093)
You currently can’t use Siri to send audio messages. (67725415)

[ Voor 37% gewijzigd door Ybox op 19-09-2020 10:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
@Ybox Je draait Beta denk ik?
En ik las dat hij daar even uit is dus je zult dan geduld moeten hebben tot een volgende versie.

[ Voor 3% gewijzigd door Roos79 op 18-09-2020 18:56 ]

• Luuk2015
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-05 12:27

Luuk2015

Vires in numeris

Zelf gebruik ik gewoon TouchID om mijn Macbook Pro te ontgrendelen, dit werkt erg snel.
Maar hoe zit het qua veiligheid met het ontgrendelen? Moet je het inloggen bevestigen op de Watch?
Anders kan iemand toch zo mijn Macbook ontgrendelen als ik even wegloop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:16
@Luuk2015 je moet dicht in de buurt van je mac zijn. Ik hoef dat niet te bevestigen op de apple watch.

Het is vooral handig als je de mac in clamshell mode gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Saturatie werkt op mijn AW6 niet. Ik moet ‘saturatie configureren in de Watch-app op mijn iPhone’. Ik heb die hele optie niet.

Geen zin om mijn iPhone en Watch helemaal opnieuw te installeren of naar de coronahel die Amsterdam gaat te reizen voor zoiets kleins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Dennisweb schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:34:
Saturatie werkt op mijn AW6 niet. Ik moet ‘saturatie configureren in de Watch-app op mijn iPhone’. Ik heb die hele optie niet.

Geen zin om mijn iPhone en Watch helemaal opnieuw te installeren of naar de coronahel die Amsterdam gaat te reizen voor zoiets kleins.
Dit kwam ik net tegen:
https://support.apple.com/en-us/HT211027

Hier staat dat het niet beschikbaar is in alle landen/regio's, wel gek dat er dan geen lijst bestaat met landen waar het mogelijk is. Ook moet je minimaal 18 jaar zijn en gebruik maken van de laatste versie's van iOS en watchOS.
Op die pagina staan ook de stappen hoe je het moet instellen via de health app, misschien dat eens proberen?

PS: Heb je wel de saturatie-app gedownload?

[ Voor 9% gewijzigd door Luuk2015 op 20-09-2020 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Luuk2015 schreef op zondag 20 september 2020 @ 15:55:
[...]

Dit kwam ik net tegen:
https://support.apple.com/en-us/HT211027

Hier staat dat het niet beschikbaar is in alle landen/regio's, wel gek dat er dan geen lijst bestaat met landen waar het mogelijk is. Ook moet je minimaal 18 jaar zijn en gebruik maken van de laatste versie's van iOS en watchOS.
Op die pagina staan ook de stappen hoe je het moet instellen via de health app, misschien dat eens proberen?

PS: Heb je wel de saturatie-app gedownload?
Ik ben 27, gebruik iOS14 en watchOS 14. Die stappen lukken bij mij niet. Ik krijg geen enkele mogelijkheid om dat in te stellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-05 07:26
Dennisweb schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:41:
[...]

Ik ben 27, gebruik iOS14 en watchOS 14. Die stappen lukken bij mij niet. Ik krijg geen enkele mogelijkheid om dat in te stellen.
Hier gaat het misschien fout?

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
-Cyril- schreef op zondag 20 september 2020 @ 16:50:
[...]

Hier gaat het misschien fout?
Ach! Die bestaat helemaal niet. watchOS 7, natuurlijk!

Edit: ik heb iOS 14.2. Dan werkt het niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Dennisweb op 20-09-2020 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audi-RS4
fatrat schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:28:
@Audi-RS4 Srs? Bij mij staat er dat het 2 weken of langer duurt
Helaas....... :( ik ben erin getrapt..... ze beweren dat ze problemen ervaren met de levering. Misschien beter ook want wil eigenlijk een keer de esim versie proberen. Dit wordt namelijk mijn 3e watch.

Apple Watch (1e generatie)
Apple Watch 3

de bedoeling:
Apple Watch 6 + cellular

Geen idee of dit uberhaupt werkt in NL, maar wil alvast voorbereid zijn aangezien ik ruim 3 jaar met een watch doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
@Dennisweb Als je een paar post boven je had gelezen had je gezien dat de saturatie app niet werkte op die beta versie
Die vraag was al voorbij gekomen 🤭

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03:15
Afgelopen vrijdag op zaterdag ongeveer 18 uur zonder een Apple Watch geleefd door een fout van Apple. Ik merkt hoe afhankelijk je stiekem bent. Training niet kunnen tracken, plots weer pin pas/iPhone gebruiken om te betalen, gokken hoe veel water ik gedronken had en bij elke vibratie even toch op de iPhone kijken. Ja klinkt als overbodige luxe, maar als je er eenmaal aangewend bent...

Geschiedenis: Series 0, 4 en nu 6 44m navy blue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:09
E-sim variant werkt toch niet in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

turkeyhakan schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:48:
E-sim variant werkt toch niet in Nederland?
Helaas niet, er zijn geen providers in NL die ondersteuning bieden voor de e-sim die gebruikt wordt door de Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizfy
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 14-08-2023
Net mijn Apple Watch binnen, top ding mooie upgrade van mijn S3.
Had ook een Braided Loop besteld, deze was iets te groot. Apple kan niet het bandje los ruilen, moet de watch terugsturen... heel jammer dit weer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Dizfy schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:21:
Net mijn Apple Watch binnen, top ding mooie upgrade van mijn S3.
Had ook een Braided Loop besteld, deze was iets te groot. Apple kan niet het bandje los ruilen, moet de watch terugsturen... heel jammer dit weer haha
Jammer dat de hele watch dan terug moet.
Op Youtube las ik veel reacties dat je een maat kleiner moet nemen dan die tool van Apple aangeeft omdat de band behoorlijk elastisch is. Wat heb jij gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizfy
Luuk2015 schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:37:
[...]

Jammer dat de hele watch dan terug moet.
Op Youtube las ik veel reacties dat je een maat kleiner moet nemen dan die tool van Apple aangeeft omdat de band behoorlijk elastisch is. Wat heb jij gedaan?
Ja klopt wel, ik heb het zelf opgemeten en ben toen voor die maat gegaan
Ik probeer nu het bandje los te verkopen, voor iets onder de prijs, als het verkoopt wacht ik wel tot ze in de Apple Store uit te proberen zijn om een nieuwe te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09-2022
Dizfy schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:48:
[...]

Ik probeer nu het bandje los te verkopen, voor iets onder de prijs, als het verkoopt wacht ik wel tot ze in de Apple Store uit te proberen zijn om een nieuwe te kopen
Je hebt DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dizfy schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:48:
[...]

Welke maat en kleur is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizfy
Top, Heb je beantwoord! :)
Donstil schreef op maandag 21 september 2020 @ 18:51:
[...]

Welke maat en kleur is het?
Gaat om "Charcoal" Maatje 11 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dizfy schreef op maandag 21 september 2020 @ 18:58:
[...]

Top, Heb je beantwoord! :)

[...]

Gaat om "Charcoal" Maatje 11 :)
Cool. Ik heb volgens het schema 12 dus dan zou 11 precies goed zijn.

Laat maar weten als je eerste DM niet doorgaat. Dan heb ik mogelijk ook wel interesse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dizfy
Donstil schreef op maandag 21 september 2020 @ 19:01:
[...]

Cool. Ik heb volgens het schema 12 dus dan zou 11 precies goed zijn.

Laat maar weten als je eerste DM niet doorgaat. Dan heb ik mogelijk ook wel interesse
Thanks, doe ik!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:37
Vraag en aanbod mag via https://tweakers.net/aanbod en niet op het forum.

[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 21-09-2020 19:23 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.