Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 15:37
Zo, bestelling geplaatst!

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone Xs Max Gold 256GB - Apple Watch Series 4 Hermès

• The Inquisitor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 13:35

The Inquisitor

Greetings weaklings

jdiezrequejo schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 20:51:
Apple watch is ook weer 20 euro duurder geworden.

40mm van 429 naar 449€
44mm van 459 naar 479€
Elk jaar weer meer betalen :| En de prijs was al niet mals

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4 | aWatch s3 | Sonos | Philips Hue | Synology DS216+II | PS4 PRO & PSVR

• JSchut
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 14:37

JSchut

.....

Balen! Wilde misschien een S4 kopen. Halen ze die er uit.

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

• kevintjuh93
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 17-09 16:36
Uitslover joh ;)

Ik heb overigens niet voor stainless steel gekozen omdat ik lees dat dit sneller krast. Iemand ervaringen hiermee?

• meesje
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 16:15
Phuuz schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:10:
Ze hebben de banden van de Apple watch van het mid-high-end segment goedkoper gemaakt; i.e Milanese loop is vele malen goedkoper nu. 160->100? En de link bracelet 449->349?
Die zijn inderdaad flink goedkoper geworden, maar ook de ‘gewone’ sportloop en sportband: 59 -> 49 euro.

• Sovereign
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 16:22

HP Z840 12-core Xeon 32GB 2x NVIDIA TITAN X |  nMac Pro late 2013 8-core 3,33 Ghz Xeon 64 GB |  Macbook Pro 2014 |  Mac Mini late 2012 |  iPhone 7+ 128GB | Apple TV4 |  iPad Air 2 64GB | PS4 Pro + VR |

• harm12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 15:00
Shiny Disco schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:11:
[...]

Beetje jammer weer. Vooraf leek het alsof ik nog wel goed zou zitten met mijn Series 2. Vooraf leek
het erop dat elk model nog goed zou zitten bij WatchOS 6 met de nieuwe watchfaces en stand alone App Store, nu is dit waarschijnlijk alleen weggelegd voor de Series 4 en nieuwe Series 5. Onbegrijpelijk van Apple
En de series 3

©2004

• Shiny Disco
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 11:53
kevintjuh93 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:19:
[...]

Uitslover joh ;)

Ik heb overigens niet voor stainless steel gekozen omdat ik lees dat dit sneller krast. Iemand ervaringen hiermee?
Jep ik. Het zijn geen diepe krassen maar ik heb op de kast van mijn Stainless Steel wat krasjes zitten
terwijl ik echt zuinig ben met het horloge. Ik vermoed dat de krasjes zijn ontstaan door de mouw van mijn jas
of de mouw van mijn truien,

Hiervoor had ik een aluminium Apple Watch met geen een kras op de kast

• Nick25
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 15:55
Twijfel twijfel 4 weg doen en 5 pakken.... :p

A person who never made a mistake never tried anything new.

• Afwezig
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 12-09 07:50
(jarig!)
kevintjuh93 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:19:
[...]

Uitslover joh ;)

Series 2 stainless steel hier, al paar jaar oud dus. Vrijwel dagelijks gedragen en absoluut niet zuinig op geweest in gebruik. Ook vaak gevallen. Kast ziet er nog prima uit, scherm heeft wel wat te verduren gehad. Kan het je van harte aanbevelen.

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 15:37
Yea, ophaalpunt bij de grens. Hermes is niet in Nederland te krijgen.

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone Xs Max Gold 256GB - Apple Watch Series 4 Hermès

• kdhoe
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 15:15
Ik heb net de S5 44m Nike versie besteld. Levering pas 4okt.

• remzor
  • Laatst online: 00:15
Ik vind die Series 5, space grey met bruin of zwart lederen bandje wel erg mooi. Gelukkig ben ik deze maand jarig :+

Twijfel wel heel erg tussen 40 / 44mm. Heb nu een normaal, rond horloge van 38mm. Ik ben klein en heb ook geen dikke polsen. Anderzijds wil ik bij een smartwatch wel weer optimaal en comfortabel gebruik kunnen maken van het display natuurlijk. Moeilijk... ga vanaf 20 sept. maar eens passen in de winkel.

• Afwezig
  • Laatst online: 12-09 07:50
(jarig!)
Vanaf het moment dat t mobile ook esim op de watch gaat ondersteunen stap ik wel over naar t mobile en koop ik een 5. Tot die tijd ..

• marcovk
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15:27

marcovk

Bwoah...

Zo, net de Apple Watch Series 5 besteld met een Alaska-blauw sportbandje. Ik loop momenteel met een Apple Watch Series 0, dus ik verwacht wel een enorme verbetering qua snelheid! :) :9~

• Tricto
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 15:14
Wil m ook gaan bestellen. Is een aluminium kleurige watch lelijk met een milanese bandje?

• pdavie2311
  • Registratie: mei 2010
  • Nu online

pdavie2311

Live life to the fullest..

marcovk schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:46:
Zo, net de Apple Watch Series 5 besteld met een Alaska-blauw sportbandje. Ik loop momenteel met een Apple Watch Series 0, dus ik verwacht wel een enorme verbetering qua snelheid! :) :9~
Hier ook net dezelfde besteld..Series 5, SG met Alaska-blauw sportbandje...Laat maar komen... :+

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone Xs SG 64G - Apple Watch Series 4 SG 44mm

• MartijnMartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10:16
Bijzonder: de Apple Watch 5 heeft een S5 chip welke 2x zo snel is als de S3 chip.
Echter dit was bij de AW4 (S4 chip) precies hetzelfde: 2x zo snel volgens Apple.

• extreme8eight
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 11:00
Nick25 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:27:
Twijfel twijfel 4 weg doen en 5 pakken.... :p
Ik ken je gevoel O-)
Is niet dringend dus kijk wel nog even de kat uit de boom denk ik. Zo veel verschil is er niet maar toch wel nice om up te graden ook rekening houdende met de doorverkoop waarde.

PSN: extreme8eight

• Trolololo
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 10:57
En ik maar hopen om een Watch 4 te halen aan een betere prijs, knallen ze die er uit. -O-

Duidelijk dat Apple weinig heeft kunnen bijbrengen aan de S5.
Daar gaat mijn 2de hands combo deal van een Xr + S4...

• Sovereign
  • Registratie: augustus 2001
Jammer dat de cellular niet in NL is te bestellen, dat is vrees ik ook een indicatie of er op korte termijn nog esim ondersteuning voor de watch komt. Voorlopig niet dus denk ik. Heb dan toch maar de gewone s5 44mm goudkleurig besteld met bijpassende band.

HP Z840 12-core Xeon 32GB 2x NVIDIA TITAN X |  nMac Pro late 2013 8-core 3,33 Ghz Xeon 64 GB |  Macbook Pro 2014 |  Mac Mini late 2012 |  iPhone 7+ 128GB | Apple TV4 |  iPad Air 2 64GB | PS4 Pro + VR |

• Roos79
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 15:22
Vind de dubbel kleurige sport loops echt heel mooi maar ook de nieuwe Nike sport loops zijn gaaf gekleurd 😎
Ik ben gewoon oenig geweest en heb mijn 3 te lang laten liggen terwijl ik de 4 al had maar wilde hem als reserve behouden en eigenlijk een maand terug al verkopen maar vergat t steeds 🙄

• D-Ed
  • Laatst online: 11:31
Roos79 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 22:35:
Vind de dubbel kleurige sport loops echt heel mooi maar ook de nieuwe Nike sport loops zijn gaaf gekleurd 😎
Ik ben gewoon oenig geweest en heb mijn 3 te lang laten liggen terwijl ik de 4 al had maar wilde hem als reserve behouden en eigenlijk een maand terug al verkopen maar vergat t steeds 🙄
Ach dat heb ik hier met een Series ‘0’... Morgen mijn ‘nieuwe’ SS4 ophalen *O*

• Nick25
D-Ed schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 22:38:
[...]

Ach dat heb ik hier met een Series ‘0’... Morgen mijn ‘nieuwe’ SS4 ophalen *O*
Uitgekomen met de heer don :) ?

• D-Ed
Nick25 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 22:39:
[...]

Uitgekomen met de heer don :) ?
Yep, sorry ;) Als ik met iemand meteen een goede klik heb ga ik daar eerst mee verder en ik wist van een paar dagen geleden al dat hij hem in de verkoop deed d:)b

• iamerwin
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 11:43
Mjah. Een serie 5 edition (gps cellular - ik woon in Berlijn) besteld en eens gekeken wat ze voor m'n serie 4 terug geven ... 60 euro. Die blijft dus bij mij wonen. 🙄

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 15:44
remzor schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:31:
Ik vind die Series 5, space grey met bruin of zwart lederen bandje wel erg mooi. Gelukkig ben ik deze maand jarig :+

Twijfel wel heel erg tussen 40 / 44mm. Heb nu een normaal, rond horloge van 38mm. Ik ben klein en heb ook geen dikke polsen. Anderzijds wil ik bij een smartwatch wel weer optimaal en comfortabel gebruik kunnen maken van het display natuurlijk. Moeilijk... ga vanaf 20 sept. maar eens passen in de winkel.
Ik heb geen dikke polsen en 44mm is echt huge bij mij. Ziet er niet uit en zit in de weg tijdens sporten. Heel blij dat ik voor 40mm ben gegaan.

Ik ga wel voor de 5. Always on mis ik echt.

• rimave
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 16:07
Zou titanium net goed zijn als stainless steel qua hardheid van het materiaal en hoe snel je dus krasjes krijgt?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Mm levertijd al best opgelopen in duitsland, bestel net een 44mm SS met bruine leatherloop, 4 weken levertijd 🥵

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Maikjuh
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 15:39
Ook ik heb series 5 besteld. 44 mm spacegrijs met diepgrijs sportbandje. Levering staat op 23 tm 25 september. Raar want launch is op 20 en kon hem wel de 20ste ophalen Maar thuislevering dus later?

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 16:08
iamerwin schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 22:43:
Mjah. Een serie 5 edition (gps cellular - ik woon in Berlijn) besteld en eens gekeken wat ze voor m'n serie 4 terug geven ... 60 euro. Die blijft dus bij mij wonen. 🙄
Hoeveel kost de stainless steel Apple Watch series 5 44mm?

iPhone Xs Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• D-Ed
mr.JamesBond schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 23:24:
[...]

€1099,-

Edit: Met de Link Bracelet (die wil je ;) )

D-Ed wijzigde deze reactie 10-09-2019 23:30 (10%)

• danda
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 14:16
ik krijg toch het idee dat apple de oudere series express langzamer maakt bij software updates .... vooral om het verschil tussen de series meer tot uitdrukking te brengen.... en je kan niet downgraden. Misschien weer onder het mom van piekprestaties zijn niet haalbaar door een verouderde accu van de vorige series..

• Sluuz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 15:54
danda schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 23:38:
ik krijg toch het idee dat apple de oudere series express langzamer maakt bij software updates .... vooral om het verschil tussen de series meer tot uitdrukking te brengen.... en je kan niet downgraden. Misschien weer onder het mom van piekprestaties zijn niet haalbaar door een verouderde accu van de vorige series..
Ja hoor... en hoe krijg je dat idee? WatchOS6 is nog niet uit, dus dan doel je op WatchOS5? Of heb je het nu over de performance van de beta die je draait?

Sluuz wijzigde deze reactie 11-09-2019 07:17 (11%)

PSN: Sluuz

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
danda schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 23:38:
Gaan we weer... |:(

MacBook  Apple Watch  iPhone XS  Apple TV  AirPods  AirPort Express

• Froggle
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 16:10
Ik merk aan m’n S2 helemaal geen verschil in snelheid tussen versies. In het begin waren alle AW’s niet vooruit te branden. Ben eigenlijk al blij dat ze nog updates uitbrengen.

Desk, Network, Film / Picture & On-the-go Kit | Xbox Live: Froggle | Strava

• Metian
  • Laatst online: 17-09 12:42

Metian

Nibbles

Froggle schreef op woensdag 11 september 2019 @ 07:35:
Ik merk aan m’n S2 helemaal geen verschil in snelheid tussen versies. In het begin waren alle AW’s niet vooruit te branden. Ben eigenlijk al blij dat ze nog updates uitbrengen.
Hier precies 't zelfde. Ook merk ik minimaal verschil als ik hem naast de S4 van me vriendin hou. Mja toch eens nadenken of ik niet over ga op de S5 of toch nog een jaartje wacht op de S6

iPhone X × BattleTag Metian#2962 × Verdere informatie is verloren gegaan.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Metian schreef op woensdag 11 september 2019 @ 07:53:
[...]

Hier precies 't zelfde. Ook merk ik minimaal verschil als ik hem naast de S4 van me vriendin hou. Mja toch eens nadenken of ik niet over ga op de S5 of toch nog een jaartje wacht op de S6
Maar minimaal verschil in wat? Het ligt natuurlijk ook aan de gebruiker en wat je ermee doet. Ik ken ook mensen die zeggen dat mijn iPhone 8 even snel is als hun iPhone 6... als je op de watch alleen de tijd afleest dan zul je weinig verschil merken

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4 | aWatch s3 | Sonos | Philips Hue | Synology DS216+II | PS4 PRO & PSVR

• JSchut
  • Laatst online: 14:37

JSchut

.....

Ik heb momenteel een iPhone X en ik heb geen enkele behoefte om te upgraden. Ding doet het perfect en is snel zat.

Wilde graag een Apple Watch S4. Mede vanwege de Electrical heart sensor. (paar jaar geleden hartritme stoornissen gehad. Ze hebben m'n hart toen geresset. Doktoren gaven aan dat het hoogstwaarsschijnlijk 1 malig was dat ik dit zou hebben. Maar goed voor het gevoel)

Kijkende naar mijn iPhone X denk ik dat ik verder gewoon genoeg heb aan een S3. Ik heb nu een Galaxy Gear S2 en het enige wat ik echt mis is muziek op mijn watch zodat ik zonder iPhone kan hardlopen. En dan later de data kan syncen naar mijn iPhone. Ook is de heart rate sensor in de Gear S2 echt super slecht. Werkt echt bijna nooit. Dus dat zou ik ook graag anders zien. Maar volgens mij zit dat bij de Watch S3 wel goed?

Misschien is de Apple watch S3 dan ook prima voor mij. Wel een mooi prijsje nu.

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

• deBennie
  • Registratie: februari 2005
  • Nu online
Ik vind het always-on display een enorme aanwinst. Eindelijk af van die dode zwarte horloge schermpjes!
Heb een 5 besteld, mijn 4 gaat op marktplaats! :)

• loekf2
  • Laatst online: 08:10
MartijnMartijn schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:58:
Bijzonder: de Apple Watch 5 heeft een S5 chip welke 2x zo snel is als de S3 chip.
Echter dit was bij de AW4 (S4 chip) precies hetzelfde: 2x zo snel volgens Apple.
Van de power consumptie moeten ze het ook niet hebben. 18 uur is ook wat ze voor de S4 noemden.

27" iMac L2014 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• Zebesco030
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 14:18
Hebben mede tweakers hier ervaring om de AW zonder bestelling te bezichtigen en aan te schaffen in Duitsland ? (Centro) Ik twijfel even nog over de kleur van de edestaal kast. Twijfel alleen of ik straks niet met lege handen sta..

• Aidacra
  • Laatst online: 15:59
Ik wilde dus de S5 44m Spacegrey met Alaska sportband. Maar levering thuis is dan 23-25 september.
Nu dus besteld met gewoon zwarte sportband, dna levering wel op 20 september.
Maar ik zie nu dat ik het Alaska sportbandje ook los kan bestellen en dan word het ook 20 september geleverd. Dat is wel vreemd. Ze hebben dus een paar dagen nodig om deze combinatie in een doos te doen?

Nou ja, ik heb nog genoeg bandjes van mijn Series 1 :-) En ik wil toch de bruine leather loop, blijft mijn favoriete bandje (heb de zwarte en blauwe al).

• loekf2
  • Laatst online: 08:10
Zebesco030 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:12:
Hebben mede tweakers hier ervaring om de AW zonder bestelling te bezichtigen en aan te schaffen in Duitsland ? (Centro) Ik twijfel even nog over de kleur van de edestaal kast. Twijfel alleen of ik straks niet met lege handen sta..
Apple Stores in Duitsland is ok. Je kunt gewoon met creditcard en pinpas daar betalen in de winkel. Wel rekening houden met de max. pin limiet per dag buiten NL (350 euro ?).

Mijn zorg (heb een S4) was de lengte van de bandjes. M is veel te kort. L is ok. XL is overkill, maar alleen in wit en zwart plastic te koop en meestal alleen online. Die "loops" zitten qua lengte tussen de L en XL in.

27" iMac L2014 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• MartijnMartijn
  • Laatst online: 10:16
Aidacra schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:26:
Ik wilde dus de S5 44m Spacegrey met Alaska sportband. Maar levering thuis is dan 23-25 september.
Nu dus besteld met gewoon zwarte sportband, dna levering wel op 20 september.
Maar ik zie nu dat ik het Alaska sportbandje ook los kan bestellen en dan word het ook 20 september geleverd. Dat is wel vreemd. Ze hebben dus een paar dagen nodig om deze combinatie in een doos te doen?

Nou ja, ik heb nog genoeg bandjes van mijn Series 1 :-) En ik wil toch de bruine leather loop, blijft mijn favoriete bandje (heb de zwarte en blauwe al).
Ik zag het inderdaad ook (te laat), maar goed die drie dagen later.. Misschien dat de levertijden nog worden aangepast.

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Hier ook..Wil gewoon de blauwe band. De originele Apple bandjes zijn het beste en hoef deze kleur dan niet meer na te bestellen voor extra geld. Wie weet wordt idd nog de leverdatum aangepast. Ben toch niet thuis de 20e, hoeft dus niet per se van mij..;-)

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone Xs SG 64G - Apple Watch Series 4 SG 44mm

• iamerwin
mr.JamesBond schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 23:24:
[...]

Ik heb de titanium besteld, maar je vraag is al beantwoord zie ik. 😊

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 16:08
iamerwin schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:15:
[...]

Ik heb de titanium besteld, maar je vraag is al beantwoord zie ik. 😊
Titanium is vast niet in de Nederlandse Apple Store te bestellen, denk ik? Is er prijsonderscheid tussen rvs en titanium?

iPhone Xs Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• Xmoo
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16-09 08:59

Xmoo

Ever seen a beast like me?!?!

Waarschijnlijk is dit al eens gevraagd maar is er iemand die een Cellular versie uit Duitsland heeft gekocht en geactiveerd heeft op het T-Mobile netwerk mbv esim?

T-Mobile zelf zegt dat het niet kan ivm technische beperkingen vanuit T-Mobile.

http://www.Twitter.com/Xmoo

• Nick25
D-Ed schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 22:43:
[...]

Yep, sorry ;) Als ik met iemand meteen een goede klik heb ga ik daar eerst mee verder en ik wist van een paar dagen geleden al dat hij hem in de verkoop deed d:)b
No rush O+ je reactie

• Obbiie
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 17-09 10:45
Ik zit nu dus erg in twijfel. Loop momenteel al 3 jaar met een AW1 dus elke vernieuwing is lekker maar de vraag is nu of ik een 3 moet halen (lekker goedkoop) een 4 (via andere winkel dan de apple store) of toch de 5. Vind de 4 wel gaaf qua 'groter' maar het prijsverschil staat mij tegen. Had stiekem gehoopt dat de 4 een stuk(je) goedkoper zou worden. Nu hebben ze hem helemaal weggehaald.

Iemand ideeën wat handig is? :)

Obbiie wijzigde deze reactie 11-09-2019 09:59 (13%)

• iamerwin
mr.JamesBond schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:26:
[...]

Titanium is vast niet in de Nederlandse Apple Store te bestellen, denk ik? Is er prijsonderscheid tussen rvs en titanium?
De RVS versie met sportloop is 799, titanium met sportloop 899. Beide met gps+cellular.

Geen idee of de titanium versie in NL te krijgen is eigenlijk. 😊

• Shiny Disco
deBennie schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:01:
Ik vind het always-on display een enorme aanwinst. Eindelijk af van die dode zwarte horloge schermpjes!
Ik vind die dode zwarte horloge schermpjes ook wel iets hebben. Je wil tenslotte toch pas weten hoe laat het is op het moment dat je je horloge naar je toe brengt toch. Op het moment dat je je horloge scherm niet kan zien, heb je in feite niets aan het allways on scherm.

Maargoed ik snap Apple wel, die moeten natuurlijk met iets nieuws komen. Als ze enkel alleen wat nieuwe materialen hadden geïntroduceerd, dan had iedereen deze Series 5 de rug toe gekeerd.

• bram1984
Shiny Disco schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:00:
[...]

Ik vind die dode zwarte horloge schermpjes ook wel iets hebben. Je wil tenslotte toch pas weten hoe laat het is op het moment dat je je horloge naar je toe brengt toch. Op het moment dat je je horloge scherm niet kan zien, heb je in feite niets aan het allways on scherm.

Maargoed ik snap Apple wel, die moeten natuurlijk met iets nieuws komen. Als ze enkel alleen wat nieuwe materialen hadden geïntroduceerd, dan had iedereen deze Series 5 de rug toe gekeerd.
Je vergist je enorm. Het zal je verbazen hoe vaak je een houding hebt waarbij je toch wilt kijken, maar niet het horloge naar je toe hebt.

Ik heb dagelijks vele momenten dat ik even de tijd of iets anders wil checken waarbij mijn AW 4 scherm uit staat. Genoeg voorbeelden te verzinnen: op de fiets of tijdens het typen bijvoorbeeld.

• deBennie
  • Nu online
[...]

Ik vind het een fijne aanvulling omdat ik niet altijd mijn pols wil bewegen om te zien hoe laat het is.
Daarnaast denk ik dat een zwart 'dood' scherm op een smartwatch niet het doel is/moet zijn. Doel is natuurlijk dat je altijd iets ziet.
Het dode scherm is enkel een (negatief) gevolg van batterij gebruik.

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

bram1984 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:08:
[...]

Je vergist je enorm. Het zal je verbazen hoe vaak je een houding hebt waarbij je toch wilt kijken, maar niet het horloge naar je toe hebt.

Ik heb dagelijks vele momenten dat ik even de tijd of iets anders wil checken waarbij mijn AW 4 scherm uit staat. Genoeg voorbeelden te verzinnen: op de fiets of tijdens het typen bijvoorbeeld.
Eens..Merk dit ook..Maar komen notificaties ook door op het scherm bij AOD? Of is dit in te stellen?
Zou mooi zijn als dit pas doorkomt als je wel actief het horloge kantelt zeg maar...

• Afroman9
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 13-09 17:53
Ik vind het jammer dat er geen sleeptracking in zit. Maar toch. De Alway on Display zag ik niet aankomen. Ik ben om. Ook ik ga aan de Watch haha!

• matthijst
  • Registratie: november 2002
[...]

Vraag me ook af of het niet irritant is.
Heb nu scherm op Max helderheid, dat geswitch tussen matig helder en helder misschien wel irritant juist.

• harm12nl
Ik heb ook een AW series 3 sinds een paar maanden. Ben er echt heel blij mee. Heb hem kunnen overnemen van een mede Tweaker voor een zeer schappelijke prijs. Ben zelf best actief en doordat ik hem voor een mooie prijs kon overnemen gebruik ik hem ook bij elke activiteit (klussen, voetballen etc.). Daarnaast heb ik ook nog een jaar Apple Care maar ik ben niet van plan om dit bij een nieuwe AW af te sluiten.

Waar ik bang voor ben is dat ik te voorzichtig wordt met een AW series 5 als ik deze voor de nieuwprijs aanschaf.

Toch neig ik wel heel erg naar de AW5 aangezien ik het grotere display echt mooi vind en Alway on Display lijkt mij ook een super functie. Ik mis nu inderdaad wel eens de mogelijkheid om direct of 'stiekem' de tijd te zien (hopelijk kan je hem snachts wel uitzetten).

Uiteindelijk zijn dit allemaal keuzes uit luxe aangezien ik meer dan tevreden ben met mijn AW3 en gewoon verslaafd ben aan het nieuwste van het nieuwste op Apple gebied :9

Wordt dus nog een flink aantal nachtjes slapen en wellicht wat ervaringen afwachten voordat ik mijn keuze gemaakt heb. :+

©2004

• deBennie
  • Nu online
matthijst schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:14:
[...]

Vraag me ook af of het niet irritant is.
Heb nu scherm op Max helderheid, dat geswitch tussen matig helder en helder misschien wel irritant juist.
Je hebt gezien hoe het scherm op de watch 5 werkt? Alsin, hoe het scherm eruit ziet in 'idle' staat?

Zoals hier:
YouTube: Apple Watch Series 5 Hands on Review | Still The Best

deBennie wijzigde deze reactie 11-09-2019 10:22 (21%)

• Nightwish_
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 12:25
Is er iemand die uitzonderlijke accuduur op zijn AW4 merkt ineens? Gisteravond rond 22:00 met 100% van de oplader gehaald, de hele nacht gedragen (met autosleep aan) en rond 10:00 vanochtend sprong de watch (na een reboot omdat ik het niet vertrouwde) naar 99%.

Zeker geen negatief punt, maar dit voelt bij mij too good to be true...

• extreme8eight
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 11:00
Nightwish_ schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:31:
Is er iemand die uitzonderlijke accuduur op zijn AW4 merkt ineens? Gisteravond rond 22:00 met 100% van de oplader gehaald, de hele nacht gedragen (met autosleep aan) en rond 10:00 vanochtend sprong de watch (na een reboot omdat ik het niet vertrouwde) naar 99%.

Zeker geen negatief punt, maar dit voelt bij mij too good to be true...
Lijkt me toch vreemd hoor. Er is softwarematig niks veranderd, dat is pas volgende week.

PSN: extreme8eight

• Nightwish_
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 12:25
extreme8eight schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:37:
[...]

Lijkt me toch vreemd hoor. Er is softwarematig niks veranderd, dat is pas volgende week.
Daarom, ik draai op de iPhone wel Beta 13.1, maar ook daar is de laatste week geen verandering in geweest. Vandaar dat ik 't hier post O-)

• Shiny Disco
harm12nl schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:18:
Ik heb ook een AW series 3 sinds een paar maanden. Ben er echt heel blij mee. Heb hem kunnen overnemen van een mede Tweaker voor een zeer schappelijke prijs. Ben zelf best actief en doordat ik hem voor een mooie prijs kon overnemen gebruik ik hem ook bij elke activiteit (klussen, voetballen etc.). Daarnaast heb ik ook nog een jaar Apple Care maar ik ben niet van plan om dit bij een nieuwe AW af te sluiten.

Waar ik bang voor ben is dat ik te voorzichtig wordt met een AW series 5 als ik deze voor de nieuwprijs aanschaf.

Toch neig ik wel heel erg naar de AW5 aangezien ik het grotere display echt mooi vind en Alway on Display lijkt mij ook een super functie. Ik mis nu inderdaad wel eens de mogelijkheid om direct of 'stiekem' de tijd te zien (hopelijk kan je hem snachts wel uitzetten).

Uiteindelijk zijn dit allemaal keuzes uit luxe aangezien ik meer dan tevreden ben met mijn AW3 en gewoon verslaafd ben aan het nieuwste van het nieuwste op Apple gebied :9

Wordt dus nog een flink aantal nachtjes slapen en wellicht wat ervaringen afwachten voordat ik mijn keuze gemaakt heb. :+
De functie om '' stiekem '' de tijd te zien bestaat al. Als je vanuit een zwart scherm aan de digital Crown draait wordt het scherm langzaam maar zeker helderder. Als je terug draait wordt het scherm weer zwart

• harm12nl
Shiny Disco schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:39:
[...]

De functie om '' stiekem '' de tijd te zien bestaat al. Als je vanuit een zwart scherm aan de digital Crown draait wordt het scherm langzaam maar zeker helderder. Als je terug draait wordt het scherm weer zwart
Ja klopt, alleen heb ik hier dus altijd wel mijn andere hand voor nodig :)

©2004

• matthijst
  • Registratie: november 2002
deBennie schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:19:
[...]

Je hebt gezien hoe het scherm op de watch 5 werkt? Alsin, hoe het scherm eruit ziet in 'idle' staat?

Zoals hier:
YouTube: Apple Watch Series 5 Hands on Review | Still The Best
Ja, maar tot nu toe alleen maar van zwart naar wit of naar extreem veel kleur.
Benieuwd naar zwart -> zwart (maar helderder).

Maar goed, 's ff in de winkel bekijken. Net een nieuwe 4 van Apple gekregen, alleen de tweede hands verkoopprijzen zijn nogal laag net na de aankondiging :P

matthijst wijzigde deze reactie 11-09-2019 10:46 (14%)

• deBennie
  • Nu online
matthijst schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:44:
[...]

Maar goed, 's ff in de winkel bekijken. Net een nieuwe 4 van Apple gekregen, alleen de tweede hands verkoopprijzen zijn nogal laag net na de aankondiging :P
Zoals hier
YouTube: Apple Watch Series 5 hands-on

• harm12nl
matthijst schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:44:
[...]

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar. Hoe het in de praktijk werkt en eruit ziet.

©2004

• bram1984
pdavie2311 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:12:
[...]

Eens..Merk dit ook..Maar komen notificaties ook door op het scherm bij AOD? Of is dit in te stellen?
Zou mooi zijn als dit pas doorkomt als je wel actief het horloge kantelt zeg maar...
Zou wel heel vreemd zijn als je dan notificaties ziet. Dan kan iedereen jouw berichten lezen als jij niet op je horloge kijkt. Het gaat gewoon zoals nu werken met als uitzondering dat er een gedimde watch face zichtbaar is terwijl je niet op je horloge kijkt.

• remmuz
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 14:07
deBennie schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:01:
Het zou echt het eerste zijn dat ik uit zet. Zit er helemaal niet op te wachten dat iemand die in de buurt zit op mijn scherm kan kijken.
Scherm kantelen = scherm aan, dat is voor mij de ideale werking.

• HekkeySE
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 11:07
Heb je eigenlijk met de Watch Edition andere faces dan met de gewone? Zoals Nike en Hermes of is het alleen het materiaal?

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• bram1984
remmuz schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:03:
[...]

Het zou echt het eerste zijn dat ik uit zet. Zit er helemaal niet op te wachten dat iemand die in de buurt zit op mijn scherm kan kijken.
Scherm kantelen = scherm aan, dat is voor mij de ideale werking.
:?

Het werkt gewoon hetzelfde als op een echt horloge. Je ziet gewoon de tijd. Wat maakt het uit dat mensen de tijd op je horloge kunnen zien? :?

• MichaelK1985
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 13:31

MichaelK1985

Don't you know?

HekkeySE schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:07:
Heb je eigenlijk met de Watch Edition andere faces dan met de gewone? Zoals Nike en Hermes of is het alleen het materiaal?
Volgens mij zit dit enkel bij Nike horloges etc inderdaad.

Everything Can Help!

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Bij de Nike en Hermes heb je inderdaad andere Watchfaces...Ook bij de 4G versie heb je een andere wijzerplaat..Er valt wel wat te tweaken. Laatst bij de Amac zag ik een medewerker die ook de Hermes op zijn Alu versie Watch had...Toch eens vragen hoe dit te doen...

• Albinosaurus
  • Registratie: augustus 2007
  • Niet online
harm12nl schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:18:
....

...
Toen ik hem net had geshopt had ik het zelfde met een series 3, ongeveer anderhalf jaar geleden. Na een paar maanden ging de voorzichtigheid er wel een beetje af omdat ik er gaandeweg achter kwam dat dat ding echt een hoop kan hebben.

Heb meerdere malen behoorhlijk hard tegen een betonnen muur ermee gestoten, is een paar keer op een tegelvloer gekletterd en is ook wel eens ergens achter blijven haken. Dat nog naast wat aanrakingen met gereedschap of metalen objecten. Tot dusver zowel op het display als de behuizing geen krasje te zien.

• Maikjuh
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 15:39
pdavie2311 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:41:
Bij de Nike en Hermes heb je inderdaad andere Watchfaces...Ook bij de 4G versie heb je een andere wijzerplaat..Er valt wel wat te tweaken. Laatst bij de Amac zag ik een medewerker die ook de Hermes op zijn Alu versie Watch had...Toch eens vragen hoe dit te doen...
Hier ben ik ook wel heel erg benieuwd naar..

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Albinosaurus schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:48:
[...]

Toen ik hem net had geshopt had ik het zelfde met een series 3, ongeveer anderhalf jaar geleden. Na een paar maanden ging de voorzichtigheid er wel een beetje af omdat ik er gaandeweg achter kwam dat dat ding echt een hoop kan hebben.

Heb meerdere malen behoorhlijk hard tegen een betonnen muur ermee gestoten, is een paar keer op een tegelvloer gekletterd en is ook wel eens ergens achter blijven haken. Dat nog naast wat aanrakingen met gereedschap of metalen objecten. Tot dusver zowel op het display als de behuizing geen krasje te zien.
Met de alu versie? Klinkt ook wel weer als geluk. Ik stootte tegen een betonnen muur aan en had een lelijke kras op het glas, gelukkig net niet op het display dus ik had er niet veel last van, maar je zag het duidelijk.

En een val van de badkamerkast heeft hij totaal niet overleefd

• i2Paq
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 15:48

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik zie voor nu geen enkele meerwinst om van mijn 1 jaar oude AW4 naar een AW5 te gaan.

Daarnaast vindt ik het een klap in mijn gezicht van Apple om de AW4 op te laten gaan in de AW5 want wat is nu nog de waarde van de AW4, dat van een AW3?

Mijn collega heeft vorige week een AW4 gekocht, moet je eens kijken hoe hij zich voelt.

• Roos79
  • Registratie: november 2011
i2Paq schreef op woensdag 11 september 2019 @ 12:10:
I
Mijn collega heeft vorige week een AW4 gekocht, moet je eens kijken hoe hij zich voelt.
Die had gewoon even de aankondiging moeten afwachten 😉
Want deze datum was bekend en men weet dat er wat aan kon komen.

Hier denk ik toch maar naar de AW 5 en de 3 en de 4 eruit 😆

Roos79 wijzigde deze reactie 11-09-2019 12:21 (9%)

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

i2Paq schreef op woensdag 11 september 2019 @ 12:10:
Ik zie voor nu geen enkele meerwinst om van mijn 1 jaar oude AW4 naar een AW5 te gaan.

Daarnaast vindt ik het een klap in mijn gezicht van Apple om de AW4 op te laten gaan in de AW5 want wat is nu nog de waarde van de AW4, dat van een AW3?
Waarom is dat een klap in je gezicht dan? Je hebt er toch geen last van. Het is logisch dat de AW4 vervangen wordt aangezien de 4 en 5 bijna identiek zijn. Rare line-up als zowel de 4 als de 5 te koop zijn tegen verschillende prijzen. De AW3 is nu gewoon het instapmodel, een beetje zoals series 1 en series 2 toentertijd. De waarde van de 4 is niet ineens gedaald omdat hij niet langer meer verkocht wordt....

De iPhone XS is ook niet meer te koop bijv, zo gaat het toch al jaren?
Die voelt zich dom? Het Apple Event is al sinds jaar en dag in september, dus de kans dat er een nieuw model aankomt is altijd groot. Waarom niet een paar weken wachten?

• Albinosaurus
  • Registratie: augustus 2007
  • Niet online
The Inquisitor schreef op woensdag 11 september 2019 @ 12:03:
[...]

Met de alu versie? Klinkt ook wel weer als geluk. Ik stootte tegen een betonnen muur aan en had een lelijke kras op het glas, gelukkig net niet op het display dus ik had er niet veel last van, maar je zag het duidelijk.

En een val van de badkamerkast heeft hij totaal niet overleefd
Alu versie inderdaad. Geluk of pech hebben zitten een beetje in het zelfde spectrum maar het is mij wel duidelijk dat deze dingen wel tegen een stootje kunnen. Sowieso zie ik horloges en telefoons gewoon als gebruiksvoorwerpen waar een krasje ofzo niet zo heel erg is. Het is me tot dusver echter niet overkomen.

• D-Ed
The Inquisitor schreef op woensdag 11 september 2019 @ 12:45:
[...]

Waarom is dat een klap in je gezicht dan? Je hebt er toch geen last van. Het is logisch dat de AW4 vervangen wordt aangezien de 4 en 5 bijna identiek zijn. Rare line-up als zowel de 4 als de 5 te koop zijn tegen verschillende prijzen. De AW3 is nu gewoon het instapmodel, een beetje zoals series 1 en series 2 toentertijd. De waarde van de 4 is niet ineens gedaald omdat hij niet langer meer verkocht wordt....

De iPhone XS is ook niet meer te koop bijv, zo gaat het toch al jaren?

[...]

Die voelt zich dom? Het Apple Event is al sinds jaar en dag in september, dus de kans dat er een nieuw model aankomt is altijd groot. Waarom niet een paar weken wachten?
Nou inderdaad..

Zelf gebruik ik al jaren de series '0' naar volle tevredenheid en ik stap nu pas over naar de 4 van @Donstil _/-\o_

Ik ben van plan hier toch zeker weer een jaartje of drie/misschien zelfs vier, mee te doen. Waarom mensen zich altijd zo tekort gedaan vinden worden door Apple (of ieder ander bedrijf) bevreemd mij..

• TheMadd
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 11:20
Donstil schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 23:22:
Mm levertijd al best opgelopen in duitsland, bestel net een 44mm SS met bruine leatherloop, 4 weken levertijd 🥵
De levertijd is opgelopen door de leatherloop :). Deze zijn pas later beschikbaar. Wanneer je de AW5 met rubberen band besteld en de leatherloop los (kost wel extra geld :)) dan wordt je AW5 gewoon 20 september geleverd :)

i5 8600K @ 4.9GHz | 1.29v | AVX 0 / Asus ROG Strix Z370-E GAMING / 16GB G.Skill Trident Z RGB 3200MT/s / Tijdelijke GPU / Kraken X62 / Samsung 960 Evo 250GB / Samsung 850 Evo 500GB / Corsair RM750x / Fractal Design Define C TG

• Denman
  • Registratie: november 2001
Apple Watch 4 44mm is nu 429,- bij Amac zie ik. Geen idee of dat door de introductie van de 5 komt en hoe de prijs gister was, maar een positieve ontwikkeling.

Eens kijken of andere retailers gaan volgen of er onder duiken de komende weken ;)

Join het GoT Pulse-Team!

TheMadd schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:09:
[...]

De levertijd is opgelopen door de leatherloop :). Deze zijn pas later beschikbaar. Wanneer je de AW5 met rubberen band besteld en de leatherloop los (kost wel extra geld :)) dan wordt je AW5 gewoon 20 september geleverd :)
Gadverdamme :+
Nee ik laat hem lekker staan, morgen even lekker naar de zon dus dan is de helft alweer voorbij.

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Roos79 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 12:20:
[...]

Die had gewoon even de aankondiging moeten afwachten 😉
Want deze datum was bekend en men weet dat er wat aan kon komen.

Hier denk ik toch maar naar de AW 5 en de 3 en de 4 eruit 😆
Niet iedereen volgt alles wat Apple uitvoert en is op de hoogte :/

Helemaal niet als je het cadeau krijgt voor je verjaardag.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

i2Paq schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:29:
[...]

Niet iedereen volgt alles wat Apple uitvoert en is op de hoogte :/

Helemaal niet als je het cadeau krijgt voor je verjaardag.
Dan mist hij feitelijk alleen AOD en heeft hij verder een zeer snelle apple watch met hetzelfde design die bijna niet te onderscheiden is van series 5. Niet echt een probleem toch?

• QempZoR
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 16:05
Hier twijfel of ik dit jaar is voor een Silver ga ipv de Space Grey (iPhone wordt overigens Space Grey)
First world problems.

Apple Xs Max 64Gb | Watch Series 4 44mm | TV 4k ||| Ubiquiti - USG 3p - Unifi US-16-150W - UAP-AC-PRO ||| Smarthome - Google home | Philips Hue | Xiaomi Aqara | HomeAssistant

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

The Inquisitor schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:31:
[...]
Dan mist hij feitelijk alleen AOD en heeft hij verder een zeer snelle apple watch met hetzelfde design die bijna niet te onderscheiden is van series 5. Niet echt een probleem toch?
Het is ook meer een gevoelsmatig iets, en dat snap ik.
Weet iemand hoe het zit met een Apple watch op de laatste beta en geen profiel meer, krijgt die vanzelf de update naar Final?

• JackSparrow
  • Registratie: juli 2001

JackSparrow

Moderator WOS

Hide the Gin Tonic!

Denman schreef op Wednesday 11 September 2019 @ 13:25:
Apple Watch 4 44mm is nu 429,- bij Amac zie ik. Geen idee of dat door de introductie van de 5 komt en hoe de prijs gister was, maar een positieve ontwikkeling.

Eens kijken of andere retailers gaan volgen of er onder duiken de komende weken ;)
Die prijs was volgens mij altijd al 429. Kan me herinneren dat ik hem vorig jaar ook voor 429 heb gekocht....de AW5 is gewoon iets duurder door het always on scherm.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dushonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for.

• D-Ed
Donstil schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:25:
[...]

Gadverdamme :+
Nee ik laat hem lekker staan, morgen even lekker naar de zon dus dan is de helft alweer voorbij.
Nog snel even langs de post vandaag O-)
D-Ed schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:38:
[...]

Nog snel even langs de post vandaag O-)
Haha uiteraard, staat al ingepakt klaar :)

• PhilipsFan
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 01:41
Als ik de AW5 bestel met roestvrijstalen band, dan staat de levering op 23-25 september. Als ik de watch met de normale sportband bestel en de roestvrijstalen band los erbij, dan komt ie wel op 20 september...

Ik twijfel alleen of het wel mooi is om een aluminium watch te koppelen met een roestvrijstalen bandje. Moet ik een keer in een winkel zien. Hopelijk is de watch straks ook gewoon beschikbaar in winkels.

• Denman
  • Registratie: november 2001
JackSparrow schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:37:
[...]

Die prijs was volgens mij altijd al 429. Kan me herinneren dat ik hem vorig jaar ook voor 429 heb gekocht....de AW5 is gewoon iets duurder door het always on scherm.
Was dat niet de 40mm variant? In de PW staat de 44mm met zwart sportbandje namelijk nog op 459,- bij Amac, dus het lijkt een recente prijswijziging te zijn?

Join het GoT Pulse-Team!

• Dennisweb
  • Registratie: september 2010
  • Nu online
PhilipsFan schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:52:
Als ik de AW5 bestel met roestvrijstalen band, dan staat de levering op 23-25 september. Als ik de watch met de normale sportband bestel en de roestvrijstalen band los erbij, dan komt ie wel op 20 september...

Ik twijfel alleen of het wel mooi is om een aluminium watch te koppelen met een roestvrijstalen bandje. Moet ik een keer in een winkel zien. Hopelijk is de watch straks ook gewoon beschikbaar in winkels.
De roestvrijstalen schakelarmband, bedoel je? Die vind ik toch het mooist met een roestvrijstalen Apple Watch. Heb zelf een Apple Watch 4 roestvrijstaal in het zwart, met zwarte schakelarmband en dat ziet er toch wel heel mooi uit.

• JackSparrow
  • Registratie: juli 2001

JackSparrow

Moderator WOS

Hide the Gin Tonic!

Denman schreef op Wednesday 11 September 2019 @ 13:56:
[...]

Was dat niet de 40mm variant? In de PW staat de 44mm met zwart sportbandje namelijk nog op 459,- bij Amac, dus het lijkt een recente prijswijziging te zijn?
ohw..dat zou ook kunnen idd, want hij is nu 479 (de AW5). M'n vrouw heeft de 40mm.... ;-)

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dushonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for.

• PhilipsFan
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 01:41
Dennisweb schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:57:
[...]

De roestvrijstalen schakelarmband, bedoel je? Die vind ik toch het mooist met een roestvrijstalen Apple Watch. Heb zelf een Apple Watch 4 roestvrijstaal in het zwart, met zwarte schakelarmband en dat ziet er toch wel heel mooi uit.
Die bedoel ik inderdaad, maar dan wil ik de zilveren versie combineren met de zilverkleurige aluminium kast. Ik weet dat het met de RVS versie van het horloge het mooist vindt, maar ik wil niet onnodig investeren in een smart apparaat dat ik volgend jaar toch weer vervang. Dus daarom hoop ik dat mijn combinatie er in ieder geval nog acceptabel uitziet, maar dat wil ik toch eerst even in het echt zien.

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

PhilipsFan schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:20:
[...]

Die bedoel ik inderdaad, maar dan wil ik de zilveren versie combineren met de zilverkleurige aluminium kast. Ik weet dat het met de RVS versie van het horloge het mooist vindt, maar ik wil niet onnodig investeren in een smart apparaat dat ik volgend jaar toch weer vervang. Dus daarom hoop ik dat mijn combinatie er in ieder geval nog acceptabel uitziet, maar dat wil ik toch eerst even in het echt zien.
Ik zocht even naar foto’s maar heb deze niet meer. Ik heb de link bracelet gehad op de alu versie! Stond echt wel chique hoor! Niks mis mee..toch weer verkocht uit praktische overwegingen..dagelijks sporten en iedere keer van bandje wisselen...

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

PhilipsFan schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:52:

Ik vindt het juist weer heel mooi dat Alu met RVS band.
Pagina: 1 ... 93 94 95 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True