Zo, bestelling geplaatst!

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Elk jaar weer meer betalenjdiezrequejo schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 20:51:
Apple watch is ook weer 20 euro duurder geworden.
40mm van 429 naar 449€
44mm van 459 naar 479€
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Uitslover joh
Die zijn inderdaad flink goedkoper geworden, maar ook de ‘gewone’ sportloop en sportband: 59 -> 49 euro.Phuuz schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:10:
Ze hebben de banden van de Apple watch van het mid-high-end segment goedkoper gemaakt; i.e Milanese loop is vele malen goedkoper nu. 160->100? En de link bracelet 449->349?
En de series 3Shiny Disco schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:11:
[...]
Beetje jammer weer. Vooraf leek het alsof ik nog wel goed zou zitten met mijn Series 2. Vooraf leek
het erop dat elk model nog goed zou zitten bij WatchOS 6 met de nieuwe watchfaces en stand alone App Store, nu is dit waarschijnlijk alleen weggelegd voor de Series 4 en nieuwe Series 5. Onbegrijpelijk van Apple
©2004
Jep ik. Het zijn geen diepe krassen maar ik heb op de kast van mijn Stainless Steel wat krasjes zittenkevintjuh93 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:19:
[...]
Uitslover joh
Ik heb overigens niet voor stainless steel gekozen omdat ik lees dat dit sneller krast. Iemand ervaringen hiermee?
A person who never made a mistake never tried anything new.
Series 2 stainless steel hier, al paar jaar oud dus. Vrijwel dagelijks gedragen en absoluut niet zuinig op geweest in gebruik. Ook vaak gevallen. Kast ziet er nog prima uit, scherm heeft wel wat te verduren gehad. Kan het je van harte aanbevelen.kevintjuh93 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:19:
[...]
Uitslover joh
Ik heb overigens niet voor stainless steel gekozen omdat ik lees dat dit sneller krast. Iemand ervaringen hiermee?
Hier ook net dezelfde besteld..Series 5, SG met Alaska-blauw sportbandje...Laat maar komen...KRAI.7 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:46:
Zo, net de Apple Watch Series 5 besteld met een Alaska-blauw sportbandje. Ik loop momenteel met een Apple Watch Series 0, dus ik verwacht wel een enorme verbetering qua snelheid!![]()
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Ik ken je gevoel
PSN: extreme8eight
Verwijderd
Ach dat heb ik hier met een Series ‘0’... Morgen mijn ‘nieuwe’ SS4 ophalenRoos79 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 22:35:
Vind de dubbel kleurige sport loops echt heel mooi maar ook de nieuwe Nike sport loops zijn gaaf gekleurd 😎
Ik ben gewoon oenig geweest en heb mijn 3 te lang laten liggen terwijl ik de 4 al had maar wilde hem als reserve behouden en eigenlijk een maand terug al verkopen maar vergat t steeds 🙄
Uitgekomen met de heer donD-Ed schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 22:38:
[...]
Ach dat heb ik hier met een Series ‘0’... Morgen mijn ‘nieuwe’ SS4 ophalen
Yep, sorry
Hello. Is it me you're looking for?
Ik heb geen dikke polsen en 44mm is echt huge bij mij. Ziet er niet uit en zit in de weg tijdens sporten. Heel blij dat ik voor 40mm ben gegaan.remzor schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:31:
Ik vind die Series 5, space grey met bruin of zwart lederen bandje wel erg mooi. Gelukkig ben ik deze maand jarig![]()
Twijfel wel heel erg tussen 40 / 44mm. Heb nu een normaal, rond horloge van 38mm. Ik ben klein en heb ook geen dikke polsen. Anderzijds wil ik bij een smartwatch wel weer optimaal en comfortabel gebruik kunnen maken van het display natuurlijk. Moeilijk... ga vanaf 20 sept. maar eens passen in de winkel.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Hoeveel kost de stainless steel Apple Watch series 5 44mm?iamerwin schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 22:43:
Mjah. Een serie 5 edition (gps cellular - ik woon in Berlijn) besteld en eens gekeken wat ze voor m'n serie 4 terug geven ... 60 euro. Die blijft dus bij mij wonen. 🙄
€1099,-mr.JamesBond schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 23:24:
[...]
Hoeveel kost de stainless steel Apple Watch series 5 44mm?
[ Voor 10% gewijzigd door D-Ed op 10-09-2019 23:30 ]
Ja hoor... en hoe krijg je dat idee? WatchOS6 is nog niet uit, dus dan doel je op WatchOS5? Of heb je het nu over de performance van de beta die je draait?danda schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 23:38:
ik krijg toch het idee dat apple de oudere series express langzamer maakt bij software updates .... vooral om het verschil tussen de series meer tot uitdrukking te brengen.... en je kan niet downgraden. Misschien weer onder het mom van piekprestaties zijn niet haalbaar door een verouderde accu van de vorige series..
[ Voor 11% gewijzigd door Sluuz op 11-09-2019 07:17 ]
PSN: Sluuz
Gaan we weer...danda schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 23:38:
ik krijg toch het idee dat apple de oudere series express langzamer maakt bij software updates .... vooral om het verschil tussen de series meer tot uitdrukking te brengen.... en je kan niet downgraden. Misschien weer onder het mom van piekprestaties zijn niet haalbaar door een verouderde accu van de vorige series..
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Hier precies 't zelfde. Ook merk ik minimaal verschil als ik hem naast de S4 van me vriendin hou. Mja toch eens nadenken of ik niet over ga op de S5 of toch nog een jaartje wacht op de S6Froggle schreef op woensdag 11 september 2019 @ 07:35:
Ik merk aan m’n S2 helemaal geen verschil in snelheid tussen versies. In het begin waren alle AW’s niet vooruit te branden. Ben eigenlijk al blij dat ze nog updates uitbrengen.
Rupsen, Rapsen.
Maar minimaal verschil in wat? Het ligt natuurlijk ook aan de gebruiker en wat je ermee doet. Ik ken ook mensen die zeggen dat mijn iPhone 8 even snel is als hun iPhone 6... als je op de watch alleen de tijd afleest dan zul je weinig verschil merkenMetian schreef op woensdag 11 september 2019 @ 07:53:
[...]
Hier precies 't zelfde. Ook merk ik minimaal verschil als ik hem naast de S4 van me vriendin hou. Mja toch eens nadenken of ik niet over ga op de S5 of toch nog een jaartje wacht op de S6
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Van de power consumptie moeten ze het ook niet hebben. 18 uur is ook wat ze voor de S4 noemden.MartijnMartijn schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:58:
Bijzonder: de Apple Watch 5 heeft een S5 chip welke 2x zo snel is als de S3 chip.
Echter dit was bij de AW4 (S4 chip) precies hetzelfde: 2x zo snel volgens Apple.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Apple Stores in Duitsland is ok. Je kunt gewoon met creditcard en pinpas daar betalen in de winkel. Wel rekening houden met de max. pin limiet per dag buiten NL (350 euro ?).Zebesco030 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:12:
Hebben mede tweakers hier ervaring om de AW zonder bestelling te bezichtigen en aan te schaffen in Duitsland ? (Centro) Ik twijfel even nog over de kleur van de edestaal kast. Twijfel alleen of ik straks niet met lege handen sta..
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik zag het inderdaad ook (te laat), maar goed die drie dagen later.. Misschien dat de levertijden nog worden aangepast.Aidacra schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:26:
Ik wilde dus de S5 44m Spacegrey met Alaska sportband. Maar levering thuis is dan 23-25 september.
Nu dus besteld met gewoon zwarte sportband, dna levering wel op 20 september.
Maar ik zie nu dat ik het Alaska sportbandje ook los kan bestellen en dan word het ook 20 september geleverd. Dat is wel vreemd. Ze hebben dus een paar dagen nodig om deze combinatie in een doos te doen?
Nou ja, ik heb nog genoeg bandjes van mijn Series 1 :-) En ik wil toch de bruine leather loop, blijft mijn favoriete bandje (heb de zwarte en blauwe al).
Ik heb de titanium besteld, maar je vraag is al beantwoord zie ik. 😊mr.JamesBond schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 23:24:
[...]
Hoeveel kost de stainless steel Apple Watch series 5 44mm?
Titanium is vast niet in de Nederlandse Apple Store te bestellen, denk ik? Is er prijsonderscheid tussen rvs en titanium?iamerwin schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:15:
[...]
Ik heb de titanium besteld, maar je vraag is al beantwoord zie ik. 😊
No rushD-Ed schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 22:43:
[...]
Yep, sorryAls ik met iemand meteen een goede klik heb ga ik daar eerst mee verder en ik wist van een paar dagen geleden al dat hij hem in de verkoop deed
[ Voor 13% gewijzigd door Obbiie op 11-09-2019 09:59 ]
De RVS versie met sportloop is 799, titanium met sportloop 899. Beide met gps+cellular.mr.JamesBond schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:26:
[...]
Titanium is vast niet in de Nederlandse Apple Store te bestellen, denk ik? Is er prijsonderscheid tussen rvs en titanium?
Ik vind die dode zwarte horloge schermpjes ook wel iets hebben. Je wil tenslotte toch pas weten hoe laat het is op het moment dat je je horloge naar je toe brengt toch. Op het moment dat je je horloge scherm niet kan zien, heb je in feite niets aan het allways on scherm.deBennie schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:01:
Ik vind het always-on display een enorme aanwinst. Eindelijk af van die dode zwarte horloge schermpjes!
Heb een 5 besteld, mijn 4 gaat op marktplaats!
Je vergist je enorm. Het zal je verbazen hoe vaak je een houding hebt waarbij je toch wilt kijken, maar niet het horloge naar je toe hebt.Shiny Disco schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:00:
[...]
Ik vind die dode zwarte horloge schermpjes ook wel iets hebben. Je wil tenslotte toch pas weten hoe laat het is op het moment dat je je horloge naar je toe brengt toch. Op het moment dat je je horloge scherm niet kan zien, heb je in feite niets aan het allways on scherm.
Maargoed ik snap Apple wel, die moeten natuurlijk met iets nieuws komen. Als ze enkel alleen wat nieuwe materialen hadden geïntroduceerd, dan had iedereen deze Series 5 de rug toe gekeerd.
Ik vind het een fijne aanvulling omdat ik niet altijd mijn pols wil bewegen om te zien hoe laat het is.Shiny Disco schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:00:
[...]
Ik vind die dode zwarte horloge schermpjes ook wel iets hebben. Je wil tenslotte toch pas weten hoe laat het is op het moment dat je je horloge naar je toe brengt toch. Op het moment dat je je horloge scherm niet kan zien, heb je in feite niets aan het allways on scherm.
Maargoed ik snap Apple wel, die moeten natuurlijk met iets nieuws komen. Als ze enkel alleen wat nieuwe materialen hadden geïntroduceerd, dan had iedereen deze Series 5 de rug toe gekeerd.
Eens..Merk dit ook..Maar komen notificaties ook door op het scherm bij AOD? Of is dit in te stellen?bram1984 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:08:
[...]
Je vergist je enorm. Het zal je verbazen hoe vaak je een houding hebt waarbij je toch wilt kijken, maar niet het horloge naar je toe hebt.
Ik heb dagelijks vele momenten dat ik even de tijd of iets anders wil checken waarbij mijn AW 4 scherm uit staat. Genoeg voorbeelden te verzinnen: op de fiets of tijdens het typen bijvoorbeeld.
Verwijderd
Vraag me ook af of het niet irritant is.Shiny Disco schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:00:
[...]
Haters everywhere but I don’t really care
©2004
Je hebt gezien hoe het scherm op de watch 5 werkt? Alsin, hoe het scherm eruit ziet in 'idle' staat?matthijst schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:14:
[...]
Vraag me ook af of het niet irritant is.
Heb nu scherm op Max helderheid, dat geswitch tussen matig helder en helder misschien wel irritant juist.
[ Voor 21% gewijzigd door deBennie op 11-09-2019 10:22 ]
Lijkt me toch vreemd hoor. Er is softwarematig niks veranderd, dat is pas volgende week.Supermuskusrat schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:31:
Is er iemand die uitzonderlijke accuduur op zijn AW4 merkt ineens? Gisteravond rond 22:00 met 100% van de oplader gehaald, de hele nacht gedragen (met autosleep aan) en rond 10:00 vanochtend sprong de watch (na een reboot omdat ik het niet vertrouwde) naar 99%.
Zeker geen negatief punt, maar dit voelt bij mij too good to be true...
PSN: extreme8eight
Daarom, ik draai op de iPhone wel Beta 13.1, maar ook daar is de laatste week geen verandering in geweest. Vandaar dat ik 't hier postextreme8eight schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:37:
[...]
Lijkt me toch vreemd hoor. Er is softwarematig niks veranderd, dat is pas volgende week.
De functie om '' stiekem '' de tijd te zien bestaat al. Als je vanuit een zwart scherm aan de digital Crown draait wordt het scherm langzaam maar zeker helderder. Als je terug draait wordt het scherm weer zwartharm12nl schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:18:
Ik heb ook een AW series 3 sinds een paar maanden. Ben er echt heel blij mee. Heb hem kunnen overnemen van een mede Tweaker voor een zeer schappelijke prijs. Ben zelf best actief en doordat ik hem voor een mooie prijs kon overnemen gebruik ik hem ook bij elke activiteit (klussen, voetballen etc.). Daarnaast heb ik ook nog een jaar Apple Care maar ik ben niet van plan om dit bij een nieuwe AW af te sluiten.
Waar ik bang voor ben is dat ik te voorzichtig wordt met een AW series 5 als ik deze voor de nieuwprijs aanschaf.
Toch neig ik wel heel erg naar de AW5 aangezien ik het grotere display echt mooi vind en Alway on Display lijkt mij ook een super functie. Ik mis nu inderdaad wel eens de mogelijkheid om direct of 'stiekem' de tijd te zien (hopelijk kan je hem snachts wel uitzetten).
Uiteindelijk zijn dit allemaal keuzes uit luxe aangezien ik meer dan tevreden ben met mijn AW3 en gewoon verslaafd ben aan het nieuwste van het nieuwste op Apple gebied![]()
Wordt dus nog een flink aantal nachtjes slapen en wellicht wat ervaringen afwachten voordat ik mijn keuze gemaakt heb.
Ja klopt, alleen heb ik hier dus altijd wel mijn andere hand voor nodigShiny Disco schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:39:
[...]
De functie om '' stiekem '' de tijd te zien bestaat al. Als je vanuit een zwart scherm aan de digital Crown draait wordt het scherm langzaam maar zeker helderder. Als je terug draait wordt het scherm weer zwart
©2004
Ja, maar tot nu toe alleen maar van zwart naar wit of naar extreem veel kleur.deBennie schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:19:
[...]
Je hebt gezien hoe het scherm op de watch 5 werkt? Alsin, hoe het scherm eruit ziet in 'idle' staat?
Zoals hier:
YouTube: Apple Watch Series 5 Hands on Review | Still The Best
[ Voor 14% gewijzigd door matthijst op 11-09-2019 10:46 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Zoals hiermatthijst schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:44:
[...]
Ja, maar tot nu toe alleen maar van zwart naar wit of naar extreem veel kleur.
Benieuwd naar zwart -> zwart (maar helderder).
Maar goed, 's ff in de winkel bekijken. Net een nieuwe 4 van Apple gekregen, alleen de tweede hands verkoopprijzen zijn nogal laag net na de aankondiging
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar. Hoe het in de praktijk werkt en eruit ziet.matthijst schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:44:
[...]
Ja, maar tot nu toe alleen maar van zwart naar wit of naar extreem veel kleur.
Benieuwd naar zwart -> zwart (maar helderder).
Maar goed, 's ff in de winkel bekijken. Net een nieuwe 4 van Apple gekregen, alleen de tweede hands verkoopprijzen zijn nogal laag net na de aankondiging
©2004
Zou wel heel vreemd zijn als je dan notificaties ziet. Dan kan iedereen jouw berichten lezen als jij niet op je horloge kijkt. Het gaat gewoon zoals nu werken met als uitzondering dat er een gedimde watch face zichtbaar is terwijl je niet op je horloge kijkt.pdavie2311 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:12:
[...]
Eens..Merk dit ook..Maar komen notificaties ook door op het scherm bij AOD? Of is dit in te stellen?
Zou mooi zijn als dit pas doorkomt als je wel actief het horloge kantelt zeg maar...
Het zou echt het eerste zijn dat ik uit zet. Zit er helemaal niet op te wachten dat iemand die in de buurt zit op mijn scherm kan kijken.deBennie schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:01:
Ik vind het always-on display een enorme aanwinst. Eindelijk af van die dode zwarte horloge schermpjes!
Heb een 5 besteld, mijn 4 gaat op marktplaats!
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
remmuz schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:03:
[...]
Het zou echt het eerste zijn dat ik uit zet. Zit er helemaal niet op te wachten dat iemand die in de buurt zit op mijn scherm kan kijken.
Scherm kantelen = scherm aan, dat is voor mij de ideale werking.
Volgens mij zit dit enkel bij Nike horloges etc inderdaad.HekkeySE schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:07:
Heb je eigenlijk met de Watch Edition andere faces dan met de gewone? Zoals Nike en Hermes of is het alleen het materiaal?
Everything Can Help!
Toen ik hem net had geshopt had ik het zelfde met een series 3, ongeveer anderhalf jaar geleden. Na een paar maanden ging de voorzichtigheid er wel een beetje af omdat ik er gaandeweg achter kwam dat dat ding echt een hoop kan hebben.harm12nl schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:18:
....
Waar ik bang voor ben is dat ik te voorzichtig wordt met een AW series 5 als ik deze voor de nieuwprijs aanschaf.
...
Hier ben ik ook wel heel erg benieuwd naar..pdavie2311 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:41:
Bij de Nike en Hermes heb je inderdaad andere Watchfaces...Ook bij de 4G versie heb je een andere wijzerplaat..Er valt wel wat te tweaken. Laatst bij de Amac zag ik een medewerker die ook de Hermes op zijn Alu versie Watch had...Toch eens vragen hoe dit te doen...
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Met de alu versie? Klinkt ook wel weer als geluk. Ik stootte tegen een betonnen muur aan en had een lelijke kras op het glas, gelukkig net niet op het display dus ik had er niet veel last van, maar je zag het duidelijk.Albinosaurus schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:48:
[...]
Toen ik hem net had geshopt had ik het zelfde met een series 3, ongeveer anderhalf jaar geleden. Na een paar maanden ging de voorzichtigheid er wel een beetje af omdat ik er gaandeweg achter kwam dat dat ding echt een hoop kan hebben.
Heb meerdere malen behoorhlijk hard tegen een betonnen muur ermee gestoten, is een paar keer op een tegelvloer gekletterd en is ook wel eens ergens achter blijven haken. Dat nog naast wat aanrakingen met gereedschap of metalen objecten. Tot dusver zowel op het display als de behuizing geen krasje te zien.
Die had gewoon even de aankondiging moeten afwachten 😉i2Paq schreef op woensdag 11 september 2019 @ 12:10:
I
Mijn collega heeft vorige week een AW4 gekocht, moet je eens kijken hoe hij zich voelt.
[ Voor 9% gewijzigd door Roos79 op 11-09-2019 12:21 ]
Waarom is dat een klap in je gezicht dan? Je hebt er toch geen last van. Het is logisch dat de AW4 vervangen wordt aangezien de 4 en 5 bijna identiek zijn. Rare line-up als zowel de 4 als de 5 te koop zijn tegen verschillende prijzen. De AW3 is nu gewoon het instapmodel, een beetje zoals series 1 en series 2 toentertijd. De waarde van de 4 is niet ineens gedaald omdat hij niet langer meer verkocht wordt....i2Paq schreef op woensdag 11 september 2019 @ 12:10:
Ik zie voor nu geen enkele meerwinst om van mijn 1 jaar oude AW4 naar een AW5 te gaan.
Daarnaast vindt ik het een klap in mijn gezicht van Apple om de AW4 op te laten gaan in de AW5 want wat is nu nog de waarde van de AW4, dat van een AW3?
Die voelt zich dom? Het Apple Event is al sinds jaar en dag in september, dus de kans dat er een nieuw model aankomt is altijd groot. Waarom niet een paar weken wachten?Mijn collega heeft vorige week een AW4 gekocht, moet je eens kijken hoe hij zich voelt.
Alu versie inderdaad. Geluk of pech hebben zitten een beetje in het zelfde spectrum maar het is mij wel duidelijk dat deze dingen wel tegen een stootje kunnen. Sowieso zie ik horloges en telefoons gewoon als gebruiksvoorwerpen waar een krasje ofzo niet zo heel erg is. Het is me tot dusver echter niet overkomen.The Inquisitor schreef op woensdag 11 september 2019 @ 12:03:
[...]
Met de alu versie? Klinkt ook wel weer als geluk. Ik stootte tegen een betonnen muur aan en had een lelijke kras op het glas, gelukkig net niet op het display dus ik had er niet veel last van, maar je zag het duidelijk.
En een val van de badkamerkast heeft hij totaal niet overleefd
Nou inderdaad..The Inquisitor schreef op woensdag 11 september 2019 @ 12:45:
[...]
Waarom is dat een klap in je gezicht dan? Je hebt er toch geen last van. Het is logisch dat de AW4 vervangen wordt aangezien de 4 en 5 bijna identiek zijn. Rare line-up als zowel de 4 als de 5 te koop zijn tegen verschillende prijzen. De AW3 is nu gewoon het instapmodel, een beetje zoals series 1 en series 2 toentertijd. De waarde van de 4 is niet ineens gedaald omdat hij niet langer meer verkocht wordt....
De iPhone XS is ook niet meer te koop bijv, zo gaat het toch al jaren?
[...]
Die voelt zich dom? Het Apple Event is al sinds jaar en dag in september, dus de kans dat er een nieuw model aankomt is altijd groot. Waarom niet een paar weken wachten?
De levertijd is opgelopen door de leatherloopDonstil schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 23:22:
Mm levertijd al best opgelopen in duitsland, bestel net een 44mm SS met bruine leatherloop, 4 weken levertijd 🥵
GadverdammeTheMadd schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:09:
[...]
De levertijd is opgelopen door de leatherloop. Deze zijn pas later beschikbaar. Wanneer je de AW5 met rubberen band besteld en de leatherloop los (kost wel extra geld
) dan wordt je AW5 gewoon 20 september geleverd
Niet iedereen volgt alles wat Apple uitvoert en is op de hoogteRoos79 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 12:20:
[...]
Die had gewoon even de aankondiging moeten afwachten 😉
Want deze datum was bekend en men weet dat er wat aan kon komen.
Hier denk ik toch maar naar de AW 5 en de 3 en de 4 eruit 😆
Dan mist hij feitelijk alleen AOD en heeft hij verder een zeer snelle apple watch met hetzelfde design die bijna niet te onderscheiden is van series 5. Niet echt een probleem toch?i2Paq schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:29:
[...]
Niet iedereen volgt alles wat Apple uitvoert en is op de hoogte![]()
Helemaal niet als je het cadeau krijgt voor je verjaardag.
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
Het is ook meer een gevoelsmatig iets, en dat snap ik.The Inquisitor schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:31:
[...]
Dan mist hij feitelijk alleen AOD en heeft hij verder een zeer snelle apple watch met hetzelfde design die bijna niet te onderscheiden is van series 5. Niet echt een probleem toch?
Die prijs was volgens mij altijd al 429. Kan me herinneren dat ik hem vorig jaar ook voor 429 heb gekocht....de AW5 is gewoon iets duurder door het always on scherm.Denman schreef op Wednesday 11 September 2019 @ 13:25:
Apple Watch 4 44mm is nu 429,- bij Amac zie ik. Geen idee of dat door de introductie van de 5 komt en hoe de prijs gister was, maar een positieve ontwikkeling.
Eens kijken of andere retailers gaan volgen of er onder duiken de komende weken
Nog snel even langs de post vandaagDonstil schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:25:
[...]
Gadverdamme![]()
Nee ik laat hem lekker staan, morgen even lekker naar de zon dus dan is de helft alweer voorbij.
Haha uiteraard, staat al ingepakt klaar
Was dat niet de 40mm variant? In de PW staat de 44mm met zwart sportbandje namelijk nog op 459,- bij Amac, dus het lijkt een recente prijswijziging te zijn?JackSparrow schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:37:
[...]
Die prijs was volgens mij altijd al 429. Kan me herinneren dat ik hem vorig jaar ook voor 429 heb gekocht....de AW5 is gewoon iets duurder door het always on scherm.
De roestvrijstalen schakelarmband, bedoel je? Die vind ik toch het mooist met een roestvrijstalen Apple Watch. Heb zelf een Apple Watch 4 roestvrijstaal in het zwart, met zwarte schakelarmband en dat ziet er toch wel heel mooi uit.PhilipsFan schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:52:
Als ik de AW5 bestel met roestvrijstalen band, dan staat de levering op 23-25 september. Als ik de watch met de normale sportband bestel en de roestvrijstalen band los erbij, dan komt ie wel op 20 september...
Ik twijfel alleen of het wel mooi is om een aluminium watch te koppelen met een roestvrijstalen bandje. Moet ik een keer in een winkel zien. Hopelijk is de watch straks ook gewoon beschikbaar in winkels.
ohw..dat zou ook kunnen idd, want hij is nu 479 (de AW5). M'n vrouw heeft de 40mm.... ;-)Denman schreef op Wednesday 11 September 2019 @ 13:56:
[...]
Was dat niet de 40mm variant? In de PW staat de 44mm met zwart sportbandje namelijk nog op 459,- bij Amac, dus het lijkt een recente prijswijziging te zijn?
Die bedoel ik inderdaad, maar dan wil ik de zilveren versie combineren met de zilverkleurige aluminium kast. Ik weet dat het met de RVS versie van het horloge het mooist vindt, maar ik wil niet onnodig investeren in een smart apparaat dat ik volgend jaar toch weer vervang. Dus daarom hoop ik dat mijn combinatie er in ieder geval nog acceptabel uitziet, maar dat wil ik toch eerst even in het echt zien.Dennisweb schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:57:
[...]
De roestvrijstalen schakelarmband, bedoel je? Die vind ik toch het mooist met een roestvrijstalen Apple Watch. Heb zelf een Apple Watch 4 roestvrijstaal in het zwart, met zwarte schakelarmband en dat ziet er toch wel heel mooi uit.
Ik zocht even naar foto’s maar heb deze niet meer. Ik heb de link bracelet gehad op de alu versie! Stond echt wel chique hoor! Niks mis mee..toch weer verkocht uit praktische overwegingen..dagelijks sporten en iedere keer van bandje wisselen...PhilipsFan schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:20:
[...]
Die bedoel ik inderdaad, maar dan wil ik de zilveren versie combineren met de zilverkleurige aluminium kast. Ik weet dat het met de RVS versie van het horloge het mooist vindt, maar ik wil niet onnodig investeren in een smart apparaat dat ik volgend jaar toch weer vervang. Dus daarom hoop ik dat mijn combinatie er in ieder geval nog acceptabel uitziet, maar dat wil ik toch eerst even in het echt zien.
Ik vindt het juist weer heel mooi dat Alu met RVS band.PhilipsFan schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:52:
Als ik de AW5 bestel met roestvrijstalen band, dan staat de levering op 23-25 september. Als ik de watch met de normale sportband bestel en de roestvrijstalen band los erbij, dan komt ie wel op 20 september...
Ik twijfel alleen of het wel mooi is om een aluminium watch te koppelen met een roestvrijstalen bandje. Moet ik een keer in een winkel zien. Hopelijk is de watch straks ook gewoon beschikbaar in winkels.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq