Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Canaria
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 09:28

Canaria

4313-3581-4704

Mooi dat je nu zelf een band kunt kiezen bij aankoop van een Watch. Beetje zonde dat ik bij m'n S4 een witte sportband kreeg (die ik al had van de S0) en de Cerulean sport loop er los bij moest kopen.

Ook positief vind ik dat er nu meer keus in bandjes is voor de verschillende kleuren van de Watch, zoals gold en spacegray.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• harm12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 15:00
Even iets anders maar iemand die weet of we straks eindelijk spotify kunnen gebruiken op de AW dmv het downloaden van nummers naar de watch? Net zoals bij Apple Music?

©2004

• thedutchdragon
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 13:18
Even een vraagje waar ik niet uit kom.

Watch s4. Eerst met normale release, nu met beta maar zelfde gedrag. Ik hoor ongeveer om het uur een geluidje van de watch en krijg dan ook een enkel tikje van de trilmotor. Er staat verder geen melding op het scherm o.i.d. Het lijkt ongeveer om het uur te zijn, maar niet precies. Het is ook nooit op het hele uur, ook niet 10 minuten voor het hele uur wanneer de melding komt om te gaan staan.

Het was een paar weken weg maar nu krijg ik dus weer ongeveer om het uur een geluidje en tikje, zonder een melding op het scherm of in het berichtencentrum. Iemand enig idee waar ik dit in moet zoeken?

Vragen over accessibility van apps, hardware en websites voor mensen met een visuele beperking, stuur gerust een DM

• harm12nl
thedutchdragon schreef op woensdag 11 september 2019 @ 16:27:

Watch s4. Eerst met normale release, nu met beta maar zelfde gedrag. Ik hoor ongeveer om het uur een geluidje van de watch en krijg dan ook een enkel tikje van de trilmotor. Er staat verder geen melding op het scherm o.i.d. Het lijkt ongeveer om het uur te zijn, maar niet precies. Het is ook nooit op het hele uur, ook niet 10 minuten voor het hele uur wanneer de melding komt om te gaan staan.

Het was een paar weken weg maar nu krijg ik dus weer ongeveer om het uur een geluidje en tikje, zonder een melding op het scherm of in het berichtencentrum. Iemand enig idee waar ik dit in moet zoeken?
Je zou denken dat dit de melding is die aangeeft dat er een heel uur om is...

©2004

• Haga
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 12:31
thedutchdragon schreef op woensdag 11 september 2019 @ 16:27:

Misschien de herinnering om te gaan “staan” ( één minuut bewegen per uur) uit de activiteiten-app?

• rimave
  • Laatst online: 16:07
Zou titanium net zo goed zijn als stainless steel qua hardheid van het materiaal en hoe snel je dus krasjes krijgt?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Roos79
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 15:22
i2Paq schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:29:
[...]

Niet iedereen volgt alles wat Apple uitvoert en is op de hoogte :/

Helemaal niet als je het cadeau krijgt voor je verjaardag.
Dan hoeft hij ook niet te sippen als hij niet alles op de voet volgt toch?
Dan boeit het hem blijkbaar niet zo want anders geef je als zoiets op je wens lijst staat wel aan dat je nog even wilt wachten ivm nieuwe watches😉

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 11:31
Overigens staat mijn series “0” nu nog op 66% batterij sinds vanmorgen 07.30 uur.. Hoe dichterbij mijn series 4 komt hoezeer ik m’n eerste Apple Watch ga waarderen <3

• Inhumanous
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 16:08
Ik heb nog nooit een apple watch gehad maar zit al een tijdje te dubben om er 1 aan te schaffen.

Nu zit ik in dubio welke ik moet kopen de 3 gloed nieuw via apple, een 4 2e hands op de kop tikken voor een leuke prijs of toch maar de volle mep betalen en de 5 pre orderen.

Ik sport niet dus daar ga ik hem niet voor gebruiken, af en toe is een berichtje lezen/reageren als ik op het werk druk ben of aan het zwembad lig. En voor de rest natuurlijk de tijd zien.

Iemand tips/suggesties?

• The Inquisitor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 13:35

The Inquisitor

Greetings weaklings

Inhumanous schreef op woensdag 11 september 2019 @ 18:45:
Ik heb nog nooit een apple watch gehad maar zit al een tijdje te dubben om er 1 aan te schaffen.

Nu zit ik in dubio welke ik moet kopen de 3 gloed nieuw via apple, een 4 2e hands op de kop tikken voor een leuke prijs of toch maar de volle mep betalen en de 5 pre orderen.

Ik sport niet dus daar ga ik hem niet voor gebruiken, af en toe is een berichtje lezen/reageren als ik op het werk druk ben of aan het zwembad lig. En voor de rest natuurlijk de tijd zien.

Iemand tips/suggesties?
Als je het alleen als notificatie-schermpje gebruikt dan zou ik lekker voor een series 3 gaan. Kost nu niet zoveel meer en is voorlopig nog snel genoeg. Daarnaast ingebouwde GPS en waterdicht, dus voldoet al gauw aan alles.

Het ronde scherm van de 4/5 is natuurlijk wel veel mooier, maar komt ook met een forsere prijs. Het is maar wat je daar voor over hebt...

Edit: alhoewel een series 3 42mm 260 kost, dus voor iets meer kun je een tweedehandse series 4 kopen, wat het wel weer waard is ;)

The Inquisitor wijzigde deze reactie 11-09-2019 18:51 (6%)

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4 | aWatch s3 | Sonos | Philips Hue | Synology DS216+II | PS4 PRO & PSVR

@The Inquisitor Voor minder, hehe. Heb er pas een bij gehaald voor €225 in uitmuntende staat. Zo nieuw dat ik er zelfs nog AppleCare+ op bleek te kunnen kopen, wat ik dan ook gedaan heb. nevermind, het was €275 :P

WhatsappHack wijzigde deze reactie 11-09-2019 18:57 (8%)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

WhatsappHack schreef op woensdag 11 september 2019 @ 18:54:
@The Inquisitor Voor minder, hehe. Heb er pas een bij gehaald voor €225 in uitmuntende staat. Zo nieuw dat ik er zelfs nog AppleCare+ op bleek te kunnen kopen, wat ik dan ook gedaan heb.
225 voor series 4? Nice ;) Ik zie ze hier in de V&A voor 300 staan

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4 | aWatch s3 | Sonos | Philips Hue | Synology DS216+II | PS4 PRO & PSVR

The Inquisitor schreef op woensdag 11 september 2019 @ 18:54:
[...]

225 voor series 4? Nice ;) Ik zie ze hier in de V&A voor 300 staan
Yeap, heb net m’n bericht gewijzigd. Het was €275 :+ Dus iets meer wat je zei klopt. :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• thedutchdragon
  • Laatst online: 13:18
harm12nl schreef op woensdag 11 september 2019 @ 16:30:
[...]
Dat dacht ik eerst ook, maar het kwam vandaag bijvoorbeeld om 14:07, 15:05, 16:08, enz. Steeds net niet precies een uur ertussen, en ook niet op het hele uur.
[...]
Dat is het niet. Die melding is altijd om 10 voor het hele uur, geeft ook een melding op het scherm en bestaat uit 2 korte tikjes ipv 1 tikje wat ik nu steeds heb.
Je zou denken dat dit de melding is die aangeeft dat er een heel uur om is...

Vragen over accessibility van apps, hardware en websites voor mensen met een visuele beperking, stuur gerust een DM

Hey,

mij valt op dat de originele apple bandjes goedkoper geworden lijken te zijn bij Apple. diverse modellen van leer met de classic gesp gaan voor €149 (was volgens mij €159?) maar vooral de milanese (€99) en leather loop (€99) zijn in prijs gedaald want die gingen eerst ook voor €159 dacht ik.

Klopt dat nou of zie ik het verkeerd?

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Live life to the fullest..

DeNachtwacht schreef op woensdag 11 september 2019 @ 19:41:
Hey,

mij valt op dat de originele apple bandjes goedkoper geworden lijken te zijn bij Apple. diverse modellen van leer met de classic gesp gaan voor €149 (was volgens mij €159?) maar vooral de milanese (€99) en leather loop (€99) zijn in prijs gedaald want die gingen eerst ook voor €159 dacht ik.

Klopt! Dat zie ik ook..Ook de Link Bracelet blank, lijkt goedkoper..Twijfel nu wel om de leather loop aan te schaffen. Maakt het een mooi en chique geheel met mijn nieuwe SG Series 5 44mm.... :+

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone Xs SG 64G - Apple Watch Series 4 SG 44mm

DeNachtwacht schreef op woensdag 11 september 2019 @ 19:41:
Hey,

Klopt idd en schaf je ze direct bij een watch aan dan scheelt het nog meer. Leather en Milanese zijn dan een upgrade van €50,- (was €100,-).

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• matthijst
  • Registratie: november 2002
Voor 50 is een leather loop nog wel te doen, maar anders zou ik gewoon een nepper uit China halen voor 10 euro.
Echte en een nepper gehad en ze gingen allebei na een tijdje kapot, maar voor de prijs van de echte toen had ik 16 neppers kunnen halen.

• JSchut
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 14:37

JSchut

.....

Ik heb 2 s3 gekocht. Een 38mm voor mijn vrouw en een 42mm voor mijzelf. 488 euro totaal. Toch wel mooie prijs. Eens kijken hoe dat bevalt. Ik kom van een Samsung gear s2.

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

• deBennie
  • Registratie: februari 2005
  • Nu online
Zit er in de series 5 nieuwe hardware die het always on display mogelijk maakt? Of zou de series 4 dit ook kunnen ondersteunen?
matthijst schreef op woensdag 11 september 2019 @ 21:31:
Voor 50 is een leather loop nog wel te doen, maar anders zou ik gewoon een nepper uit China halen voor 10 euro.
Echte en een nepper gehad en ze gingen allebei na een tijdje kapot, maar voor de prijs van de echte toen had ik 16 neppers kunnen halen.
Die leather loop van mij uit china was na een paar maanden gebruik ook wel klaar. Ik twijfel daarom om voor een originele te gaan met deze prijs. Maar... jij hebt er dus slechte ervaringen mee? Ik ben ook wel benieuwd of anderen slechte ervaringen hebben met de originele apple leather loops.

• matthijst
Naja. 1 "slechte" ervaring. Op een gegeven moment is zo'n band op. Was denk ik na ruim een jaar ofzo. Dat hij open splijt. Dat doen die uit China uiteindelijk ook wel.
Denk in 3,5 jaar 3 leather loops gehad. Eerste was de officiële van Apple (170 euro ofzo). Daarna 2x een Chinese. Tweede liet onlangs (na een jaar gok ik) aan het einde los. Wat lijm erin en doet het voorlopig weer.
Punt is: 170 euro voor een leren bandje is het niet waard als ze uiteindelijk kapot gaan (wat logisch is), als je voor 10 euro een vergelijkbare hebt.

Edit: had maar 1 band. Altijd om.

matthijst wijzigde deze reactie 11-09-2019 22:09 (3%)

• PhilipsFan
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 01:41
DeNachtwacht schreef op woensdag 11 september 2019 @ 21:57:
[...]

Die leather loop van mij uit china was na een paar maanden gebruik ook wel klaar. Ik twijfel daarom om voor een originele te gaan met deze prijs. Maar... jij hebt er dus slechte ervaringen mee? Ik ben ook wel benieuwd of anderen slechte ervaringen hebben met de originele apple leather loops.
Ik heb er goede ervaringen mee. Ik gebruik er nu 2,5 jaar eentje, bijna dagelijks. Soms doe ik bij het sporten het sportbandje er even om, maar vaak vergeet ik dat ook. Het leren bandje vertoont wel sporen van gebruik, maar is zeker niet versleten. Het ziet er eigenlijk nog prima uit.

• matthijst
Reviews bij Apple beschrijven precies wat er na verloop van tijd kapot gaat:
https://www.apple.com/hk/...r-loop-medium?page=0&rf=1

matthijst wijzigde deze reactie 11-09-2019 22:40 (23%)

• koentjuh1987
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 09:56
matthijst schreef op woensdag 11 september 2019 @ 22:08:
Naja. 1 "slechte" ervaring. Op een gegeven moment is zo'n band op. Was denk ik na ruim een jaar ofzo. Dat hij open splijt. Dat doen die uit China uiteindelijk ook wel.
Denk in 3,5 jaar 3 leather loops gehad. Eerste was de officiële van Apple (170 euro ofzo). Daarna 2x een Chinese. Tweede liet onlangs (na een jaar gok ik) aan het einde los. Wat lijm erin en doet het voorlopig weer.
Punt is: 170 euro voor een leren bandje is het niet waard als ze uiteindelijk kapot gaan (wat logisch is), als je voor 10 euro een vergelijkbare hebt.

Edit: had maar 1 band. Altijd om.
Voor mij dus de reden om toch de bandjes bij Ali te kopen..

Drive the way you like, the way you want and make it happen...

DeNachtwacht schreef op woensdag 11 september 2019 @ 21:57:
[...]

Ik heb 5 leather buckles, 2 leather loops, een milanese en een link bracelet. Allemaal origineel.
Eigenlijk alleen maar slechte ervaringen gehad met de “leather” (Want dat is het vaak niet eens) loops van ali, klikte niet fijn in de watch, aansluitingen te klein waardoor je naadjes hebt, zwakkere magneet., enz enz.

Ik begin er niet meer aan. Die van Apple zijn (nou althans waren) misschien wat duur maar daar heb ik dit allemaal niet mee gehad tot nu toe. Al wissel ik veel dat helpt wel iets verwacht ik en onderhoud ik mijn leer producten zoals het hoort.

Edit: ik heb de S5 SS dus weer met een leather loop besteld. Die nieuwe bruine kleur :)

Donstil wijzigde deze reactie 11-09-2019 22:29 (4%)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Hmm dit klinkt inderdaad toch als niet doen met een originele. Ik ging er vanuit dat de Chinees toch mindere kwaliteit was maar als ik het zo zie is dat dus niet/nauwelijks zo. Dan is de chinees inderdaad wel een beter alternatief aangezien je bandjes toch ook af en toe wil wisselen.

DeNachtwacht wijzigde deze reactie 11-09-2019 22:31 (26%)

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Er zitten gradaties in imitatiebandjes..Er is ook heel veel rotzooi op de markt. Heb trouwens nog een aantal nieuw in verpakking. Mogen weg voor een schijntje..goede en zware kwaliteit...

MacBook Pro early 2011 256GB SSD 8GB 1600Mhz - Dell Latitude E7470 - iPad 3 - iPad 2017 32GB - Apple TV - iPhone Xs SG 64G - Apple Watch Series 4 SG 44mm

• matthijst
Klopt, sommige “leather loops” van Ali zijn gewoon plastic :D
Beetje veel verkocht en goede reviews zoeken scheelt al.
Verder geen problemen met in-uitklikken, maar wissel dus ook alleen maar de ene zwarte ll om voor een nieuwe als de oude versleten is.

• PhilipsFan
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 01:41
Weet iemand of die dB app ook naar oudere versies van de watch komt? Of zit dat alleen op het nieuwste model?

• Tartarus
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 16:00
PhilipsFan schreef op woensdag 11 september 2019 @ 23:00:
Weet iemand of die dB app ook naar oudere versies van de watch komt? Of zit dat alleen op het nieuwste model?
Alleen op series 4 en 5

• Gunth
  • Registratie: juni 2011
  • Nu online
Heb nog een tegoedbon van Coolblue van 300 dus ga ook een 5 bestellen 😊.
Twijfel enkel met een Nike of gewoon.
Word een aluminium want meer krijgen we hier in België niet 🥴

Macbook pro 2017 TB|  ipad2 | iPad air 2 | | time capsule1tb| new time capsule 2 tb|  tv4 64| xr black;  AirPods 2

• matthijst
Bij Nike krijg je de Nike watch faces er bij.
Als ze even snel leverbaar doen dus net zo goed de Nike nemen.
Of je moet een andere band willen.

• InGen10
  • Laatst online: 14:22
Ik begin nu wel erg te twijfelen om mijn series 0 te gaan updaten naar een series 5.. Weet iemand hier toevallig of de 5 ook saffierglas aan de bovenkant heeft? Daar kan ik niks over vinden op de apple site.. Mijn rvs series 0 heeft nog geen enkel krasje op het scherm terwijl ik daar toch nogal vaak ergen mee tegen aan stoot..

https://www.flickr.com/photos/jordymullink/

• MelvinW
  • Laatst online: 15:37
InGen10 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 23:39:
Ik begin nu wel erg te twijfelen om mijn series 0 te gaan updaten naar een series 5.. Weet iemand hier toevallig of de 5 ook saffierglas aan de bovenkant heeft? Daar kan ik niks over vinden op de apple site.. Mijn rvs series 0 heeft nog geen enkel krasje op het scherm terwijl ik daar toch nogal vaak ergen mee tegen aan stoot..
Alleen de RVS-modellen hebben saffierglas op het scherm. Dit model wordt tegenwoordig echter alleen verkocht in landen met eSIM voor Apple Watch. Als je dus een RVS-model wilt hebben, dan zul je deze uit bijvoorbeeld Duitsland moeten halen.

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone Xs Max Gold 256GB - Apple Watch Series 4 Hermès

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

JSchut schreef op woensdag 11 september 2019 @ 21:46:
Ik heb 2 s3 gekocht. Een 38mm voor mijn vrouw en een 42mm voor mijzelf. 488 euro totaal. Toch wel mooie prijs. Eens kijken hoe dat bevalt. Ik kom van een Samsung gear s2.
Dan ga je de overvloed aan watchfaces wel missen denk ik, en de draaiende bezel die geniaal is.

Samsung health zul je waarschijnlijk niet missen though.

• Wreckerrm
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 12-09 08:32

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Ik heb nu nog geen AW. Ik wil graag een Series 5. Nu twijfel ik over de Nike en gewone versie.
Bij de Nike krijg je extra watch faces, extra apps en een reflecterende sportloop.

Bij de gewone heb je nu een diepgrijs bandje, die bestaat uit 2 kleuren. Dat ziet er ook wel leuk uit. De Nike zwart heeft reflectie in het bandje. Ik twijfel tussen die 2.

Zijn die extra Nike apps ook te installeren op de gewone of niet? Ik wil de AW ook voor hardlopen gaan gebruiken.

Zijn de nylon sportloops een beetje schoon te houden met het oog op zweet etc?

• MartijnMartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10:16
Wreckerrm schreef op donderdag 12 september 2019 @ 08:32:

Zijn die extra Nike apps ook te installeren op de gewone of niet? Ik wil de AW ook voor hardlopen gaan gebruiken.

Die app (runclub dacht ik) staat standaard op je watch. Die watchfaces hebben dan ook allemaal een snelkoppeling naar de watch app zodat je meteen kan beginnen met rennen.
Zelf ren ik nooit, maar heb wel de Nike+ AW3 besteld en heb behalve wat extra watchfaces niet echt meerwaarde aan de Nike+ gehad.

De bandjes kun je gewoon om laten wanneer je gaat douchen, dan zijn ze meteen schoon :9 .

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Ik gebruik ook de Nike Run App op mijn “ normale “ Series 4 en straks op de 5...Werkt prima en heb alleen niet de Nike Watchfaces, maar dat boeit me niet...

• harm12nl
Wreckerrm schreef op donderdag 12 september 2019 @ 08:32:
Ik heb nu nog geen AW. Ik wil graag een Series 5. Nu twijfel ik over de Nike en gewone versie.
Bij de Nike krijg je extra watch faces, extra apps en een reflecterende sportloop.

Bij de gewone heb je nu een diepgrijs bandje, die bestaat uit 2 kleuren. Dat ziet er ook wel leuk uit. De Nike zwart heeft reflectie in het bandje. Ik twijfel tussen die 2.

De Nike apps zijn inderdaad ook los te installeren. Het is net wat je zelf wilt.. Ik vind de Nike watchfaces erg mooi dus vandaar dat ik nu een Nike variant heb en er over twijfel om een Series 5 Nike aan te schaffen. Bandjes zijn ook allemaal los aan te schaffen dus het enige waar je je keuze op moet baseren zijn de Watchfaces :)

©2004

• swoutr
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 10:12
harm12nl schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:20:
[...]

De Nike apps zijn inderdaad ook los te installeren. Het is net wat je zelf wilt.. Ik vind de Nike watchfaces erg mooi dus vandaar dat ik nu een Nike variant heb en er over twijfel om een Series 5 Nike aan te schaffen. Bandjes zijn ook allemaal los aan te schaffen dus het enige waar je je keuze op moet baseren zijn de Watchfaces :)
Heeft de nike wel alle originele watchfaces? Dus eigenlijk een normale watch + extra watchfaces. Of mist hij watchfaces die op het reguliere model wel zitten? Want dan is het eigenlijk een nobrainer.

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

• MelvinW
swoutr schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:34:
[...]

Heeft de nike wel alle originele watchfaces? Dus eigenlijk een normale watch + extra watchfaces. Of mist hij watchfaces die op het reguliere model wel zitten? Want dan is het eigenlijk een nobrainer.
De Nike-versie heeft alle standaard wijzerplaten en als extra nog een aantal exclusive Nike-wijzerplaten.

MBP 13" 2018 TB i7 2.7GHz // 16GB RAM // 1TB - iPhone Xs Max Gold 256GB - Apple Watch Series 4 Hermès

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 16:01
MelvinW schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:35:
[...]

De Nike-versie heeft alle standaard wijzerplaten en als extra nog een aantal exclusive Nike-wijzerplaten.
Om hoeveel nike watch faces praten we dan? Volgens ook maar 2 stuks toch?

Xbox one: I ColoSsuZz I - PS4: I-ColoSsuZz-I

• MelvinW
I ColoSsuZz I schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:52:
[...]
Ik zie er op https://www.apple.com/apple-watch-nike/ al 3 stuks, hoeveel het er exact zijn weet ik zo niet.

• Queenfanmichel
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 09:03
I ColoSsuZz I schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:52:
[...]
In WatchOS 6 heb je voor de Nike de volgende watchfaces.
  • Nike analoog
  • Nike digitaal
  • Nike Hybrid
De Hybrid zit in WatchOS 6 GM niet eerder, en niet zichtbaar in iOS 13.1 in de watch app.

Voor de rest krijg je de bekenden die al eerder zijn besproken namelijk:
  • Californië
  • Modulair compact
  • Verlooptint
  • Zonnestand
  • Meridian
  • Cijfers mono
De Median en Cijfers mono zijn nieuw in WatchOS 6 GM, althans niet eerder opgevallen en niet te vinden in iOS 13.1 b3 (developer).

Queenfanmichel wijzigde deze reactie 12-09-2019 10:10 (63%)

• kevintjuh93
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 17-09 16:36
Ik heb mijn Apple Watch Series 5 direct na de presentatie besteld. Echter deed de app raar over betalingstype niet ondersteund, dat ik uiteindelijk met mijn creditcard betaald heb. Echter zie ik nu dat de betaling nog steeds een reservering is EN dat deze reservering 0,00 euro is?? Hoe is dit bij jullie? Moet ik mij zorgen gaan maken of ik hem wel krijg? :P

• Runescom
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 16:01
kevintjuh93 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:25:
Ik heb mijn Apple Watch Series 5 direct na de presentatie besteld. Echter deed de app raar over betalingstype niet ondersteund, dat ik uiteindelijk met mijn creditcard betaald heb. Echter zie ik nu dat de betaling nog steeds een reservering is EN dat deze reservering 0,00 euro is?? Hoe is dit bij jullie? Moet ik mij zorgen gaan maken of ik hem wel krijg? :P
Als ik me niet vergis, wordt deze er pas definitief af gehaald als hij verstuurd is.

Give 2 Get

• TranceSetter
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 16-09 22:25
Ik heb 1 Singaporese Dollar (0,66 euro) gereserveerd staan. Ik gok dat het gewoon is om de reservering te verwerken + je credit card gegevens alvast te hebben.

Mijn website
5DII + TS-EF17-200 f/2.8-4 L IS USM II + 2xIII + licht

• MelvinW
kevintjuh93 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:25:
Apple controleert alleen of de creditcard geldig is. Vlak voor verzending wordt het hele bedrag belast op je kaart.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Hetzelfde wat Amazon dus doet: pas incasseren bij verzending. Heel normaal bij creditcard betalingen.

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 14:23
Queenfanmichel schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:59:
[...]

• Nike analoog
  • Nike digitaal
  • Nike Hybrid
De Hybrid zit in WatchOS 6 GM niet eerder, en niet zichtbaar in iOS 13.1 in de watch app.

• Californië
  • Modulair compact
  • Verlooptint
  • Zonnestand
  • Meridian
  • Cijfers mono
De Median en Cijfers mono zijn nieuw in WatchOS 6 GM, althans niet eerder opgevallen en niet te vinden in iOS 13.1 b3 (developer).
Die Meridian bevalt me wel, kun je tenminste 4 widgets instellen (of hoe je dat ook noemt?). Ben groot fan van de California face maar met maar max 2 widgets wordt het smartwatch gehalte iets teveel beperkt voor mijn gevoel.

• kevintjuh93
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 17-09 16:36
Bedankt voor de info! Weer wat geleerd ;)

• marcovk
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 15:27

marcovk

Bwoah...

Vraagje over de nieuwe Apple Watch Series 5 (kan er niet zoveel over vinden op internet): zijn de schermen helemaal niet gevoelig voor burn-in? Kan me voorstellen dat als je hem een paar uur op hetzelfde scherm hebt staan dat er toch wel (een klein beetje) burn-in plaats zal vinden... Of is er een techniek die dit voorkomt?

• bing69
  • Laatst online: 08:40
Queenfanmichel schreef op donderdag 12 september 2019 @ 09:59:
[...]

• Nike analoog
  • Nike digitaal
  • Nike Hybrid

• Californië
  • Modulair compact
  • Verlooptint
  • Zonnestand
  • Meridian
  • Cijfers mono
Neem aan dat die laatste twee, de Meridian en de mono, alleen op de Watch 5 te vinden zijn. Ik heb ze althans niet op de vier met de 6 GM

Barst!! Zie ze niet in de app op de Iphone maar wel op de Watch!. Helemaal happy.

Maar ff alles op nieuw gestart 8+ en watch 4, krijg op mijn watch wel de Meridian maar op de 8+ niet! Kan dus ook de volgorde niet veranderen. De Mono zie ik wel op beide. 8)7

bing69 wijzigde deze reactie 12-09-2019 13:56 (12%)

Bing

• Queenfanmichel
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 09:03
bing69 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:34:
[...]

Neem aan dat die laatste twee, de Meridian en de mono, alleen op de Watch 5 te vinden zijn. Ik heb ze althans niet op de vier met de 6 GM

Barst!! Zie ze niet in de app op de Iphone maar wel op de Watch!. Helemaal happy.

Maar ff alles op nieuw gestart 8+ en watch 4, krijg op mijn watch wel de Meridian maar op de 8+ niet! Kan dus ook de volgorde niet veranderen. De Mono zie ik wel op beide. 8)7
Als je de GM van WatchOS 6 op jouw Apple Watch 4 of 5 heb geinstalleerd dan is dit te vinden door forcetouch op het scherm te drukken en dan een nieuwe watchface te selecteren. Dan zal je de Meridian en Mono vinden, maar ook als je naast WatchOS 6 GM ook iOS 13 GM heb geinstalleerd. Dan zijn beide in de watchapp op je iphone te vinden.

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 14:23
marcovk schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:12:
Vraagje over de nieuwe Apple Watch Series 5 (kan er niet zoveel over vinden op internet): zijn de schermen helemaal niet gevoelig voor burn-in? Kan me voorstellen dat als je hem een paar uur op hetzelfde scherm hebt staan dat er toch wel (een klein beetje) burn-in plaats zal vinden... Of is er een techniek die dit voorkomt?
Dat lijkt me niet want anders zouden ze het echt niet verkopen aangezien de schermen van zo'n Watch grotendeels, of zelfs 95-99% van de dag op hetzelfde scherm blijft staan.

• Roos79
Gunth schreef op woensdag 11 september 2019 @ 23:31:
Heb nog een tegoedbon van Coolblue van 300 dus ga ook een 5 bestellen 😊.
Twijfel enkel met een Nike of gewoon.
Word een aluminium want meer krijgen we hier in België niet 🥴
Hou er wel rekening mee dat Coolblue langere levertijden kan hebben zeker met de Nike versie.
Die is ook bij Apple zelf later dan de standaard versie.

• rimave
  • Laatst online: 16:07
Titanium is best wel sterk, maar zou dat niet eerder krassen dan een SS watch?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Rdamphonic
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 13:24
rimave schreef op donderdag 12 september 2019 @ 16:32:
Titanium is best wel sterk, maar zou dat niet eerder krassen dan een SS watch?
Volgens mij las ik dat ook titanium een DLC coating heeft, dus dat zou in principe niet het geval moeten zijn

van apple.com:
The space black titanium finish uses a diamond-like coating, making it both beautiful and incredibly durable
.

Edit: de zwarte versie dan.

Rdamphonic wijzigde deze reactie 12-09-2019 16:36 (3%)

• bing69
  • Laatst online: 08:40
Queenfanmichel schreef op donderdag 12 september 2019 @ 14:12:
[...]

Als je de GM van WatchOS 6 op jouw Apple Watch 4 of 5 heb geinstalleerd dan is dit te vinden door forcetouch op het scherm te drukken en dan een nieuwe watchface te selecteren. Dan zal je de Meridian en Mono vinden, maar ook als je naast WatchOS 6 GM ook iOS 13 GM heb geinstalleerd. Dan zijn beide in de watchapp op je iphone te vinden.
Zit al op ios 13.1

Bing

• harm12nl
Roos79 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:40:
[...]

Hou er wel rekening mee dat Coolblue langere levertijden kan hebben zeker met de Nike versie.
Die is ook bij Apple zelf later dan de standaard versie.
Nike staat idd op de planning voor 4 oktober. 2 weekjes later dus.

©2004

• Roos79
harm12nl schreef op donderdag 12 september 2019 @ 16:55:
[...]

Nike staat idd op de planning voor 4 oktober. 2 weekjes later dus.
Ik weet van voorgaande jaren dat andere winkels zeker met de Nike nog veel later waren.

• Ruudjuhhh
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 15-09 09:14
Apple Watch 5 vereist min. Iphone 6s i.v.m. iOS 13.
Zelf ben ik in het bezit van een Iphone 6 en ik wilde graag de Watch 5 aanschaffen, tot ik het slechte nieuws omtrent de min. eis van de 6s las.

Mijn vraag: betekent dit nu dat, indien ik de Watch 5 aanschaf, geen verbinding kan maken met mijn telefoon? welke opties mis ik met de Iphone 6?

• Tartarus
Ruudjuhhh schreef op donderdag 12 september 2019 @ 19:30:
Zelf ben ik in het bezit van een Iphone 6 en ik wilde graag de Watch 5 aanschaffen, tot ik het slechte nieuws omtrent de min. eis van de 6s las.

Mijn vraag: betekent dit nu dat, indien ik de Watch 5 aanschaf, geen verbinding kan maken met mijn telefoon? welke opties mis ik met de Iphone 6?
Je kan ‘m helemaal niet koppelen.
Je zou echt eerst minimaal een iPhone 6S moeten aanschaffen.

• bibi2205
  • Laatst online: 14:18

Zoals je zelf al zegt: je mist iOS13 op je iPhone 6. ;) Vermits Series 5 standaard geleverd zal worden met WatchOS 6 is deze dus enkel compatibel met iPhone 6s en nieuwer.

Mac Pro (Mid 2010) - Intel Xeon 6-Core 3.33GHz : 24GB DDR3 ECC : 256GB SSD, 1TB SSD & 2x2TB HDD : GeForce GT120 + GTX1080 //\\ 13" Macbook Pro Retina (Late 2013) - Intel Core i5-4258U 2.4GHz : 8GB DDR3 : 256GB : Intel Iris

• D-Ed
Zo,

De RVS Watch 4 van @Donstil is vanmiddag binnengekomen en ik kon het niet laten om te updaten naar iOS13 en WatchOS 6. Vanavond lekker zitten hobby'n en wat een ding! _/-\o_

Mijn originele link bracelet maakt de watch helemaal af (IMHO).. Nu nog de juiste watchface vinden want de kleuren spatten meteen zo van het scherm af, ik houd van wat meer ingetogen maar goed, morgen weer een dag. Voor nu erg blij met de upgrade!

• BellySM
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09
Heeft er iemand ervaring met beroepen op Applecare Plus icm rvs en/of LTE AW bij een Nederlandse Apple Store of AASP? Ik zit erover te denken of Applecare Plus zin heeft als ik een rvs AW uit Duitsland haal. Draag al met jaren met plezier m’n rvs series0, maar kijk toch uit naar een vervroegde kerstkado :P

• MelvinW
BellySM schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 03:31:
Heeft er iemand ervaring met beroepen op Applecare Plus icm rvs en/of LTE AW bij een Nederlandse Apple Store of AASP? Ik zit erover te denken of Applecare Plus zin heeft als ik een rvs AW uit Duitsland haal. Draag al met jaren met plezier m’n rvs series0, maar kijk toch uit naar een vervroegde kerstkado :P
Nee, voor garantie en AppleCare+ kun je met dat model alleen terecht in landen waar het ook daadwerkelijk verkocht wordt. In Nederland kunnen ze je daar verder niet bij helpen. Net als dat je niet met een HomePod terecht kan voor support bij Apple in Nederland.

Je moet het niet willen als het überhaupt zou kunnen. iPhone 6 heeft (net als mijn SE) bluetooth 4.2 in plaats van bluetooth 5. Het gevolg is dat mijn iPhone SE daardoor de dag niet meer door komt, maar óók mijn series 4 (die heeft net als de S5 bluetooth 5) geen twee dagen mee gaat terwijl dat prima lukt als hij gekoppeld zit aan een iPhone met bluetooth 5.

Dit begint bij de iPhone 8. Die is trouwens ook best leuk in prijs gedaald en kun je denk ik zeker bij de kleinere particuliere winkeltjes voor rond de €400-€450 al scoren gok ik.

• harm12nl
DeNachtwacht schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 07:26:
[...]

Je moet het niet willen als het überhaupt zou kunnen. iPhone 6 heeft (net als mijn SE) bluetooth 4.2 in plaats van bluetooth 5. Het gevolg is dat mijn iPhone SE daardoor de dag niet meer door komt, maar óók mijn series 4 (die heeft net als de S5 bluetooth 5) geen twee dagen mee gaat terwijl dat prima lukt als hij gekoppeld zit aan een iPhone met bluetooth 5.

Dit begint bij de iPhone 8. Die is trouwens ook best leuk in prijs gedaald en kun je denk ik zeker bij de kleinere particuliere winkeltjes voor rond de €400-€450 al scoren gok ik.
Even uit nieuwsgierigheid; hoe zit dat een iPhone met bluetooth 5.0 en een watch op bluetooth 4.2? Merk je ook dat verschil in batterij?

©2004

harm12nl schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:29:
[...]

Even uit nieuwsgierigheid; hoe zit dat een iPhone met bluetooth 5.0 en een watch op bluetooth 4.2? Merk je ook dat verschil in batterij?
goede vraag, antwoord is waarschijnlijk ja. Ik heb zelf de ervaring niet maar bluetooth 5 is gewoon een flink stuk zuiniger dan 4.2 en om dat voordeel te hebben moeten beide apparaten wel 5.0 ondersteunen. Aangezien de Watch de hele dag is verbonden met je iPhone kun je je voorstellen dat dit qua energie een uitdaging is. Mijn SE verliest gok ik dagelijks zo’n 15-20% omdat er een Apple Watch aan zit.

• JSchut

JSchut

.....

The Inquisitor schreef op donderdag 12 september 2019 @ 07:28:
[...]

Dan ga je de overvloed aan watchfaces wel missen denk ik, en de draaiende bezel die geniaal is.

Samsung health zul je waarschijnlijk niet missen though.
Tbh. Ik gebruik hem nu 1 dag en bevalt mij to nu toe veel beter dan de Galaxy Gear S2.

Xbox: JSchut82 |  MBP 15" 2018 i7-2.6GHz/16GB/512GB Space Gray |  iPhone X 64GB Space Gray

• harm12nl
DeNachtwacht schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:10:
[...]
goede vraag, antwoord is waarschijnlijk ja. Ik heb zelf de ervaring niet maar bluetooth 5 is gewoon een flink stuk zuiniger dan 4.2 en om dat voordeel te hebben moeten beide apparaten wel 5.0 ondersteunen. Aangezien de Watch de hele dag is verbonden met je iPhone kun je je voorstellen dat dit qua energie een uitdaging is. Mijn SE verliest gok ik dagelijks zo’n 15-20% omdat er een Apple Watch aan zit.
Gek eigenlijk dat Apple dan tegelijkertijd een iPhone X met bluetooth 5.0 en een Watch met bluetooth 4.2 uitbrengt he :)

©2004

• wokkelz
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 11:47
JSchut schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:21:
[...]

Tbh. Ik gebruik hem nu 1 dag en bevalt mij to nu toe veel beter dan de Galaxy Gear S2.
Kan je eens wat voorbeelden geven van wat pro’s en cons?

• JSchut

JSchut

.....

wokkelz schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 12:20:
[...]

Kan je eens wat voorbeelden geven van wat pro’s en cons?
Natuurlijk is het pas 24 uur. Dus het zijn mijn eerste bevindingen.

- Hartslagsensor is veel beter.
- Batterijduur lijkt tot nu toe veel beter
- Voelt snappier aan
- Samenwerking met de iPhone is (logischerwijs) beter
- Notificatie samenwerking met iPhone is (logischerwijs) beter

• Grin
  • Registratie: april 2009
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

Vergeet ook vooral Apple Pay niet, dat is voor mij echt DE feature van de AW.
Dat de AW3(BT4.2) icm de iPhone X(BT5.0) is uitgebracht vond ik ook een vreemde combo. Daarom direct geüpgrade naar de AW4, de verbinding met de telefoon werd toen veel beter. Kon ik vooral merken op mijn werk, waar de AW niet op het wifi kan; ik heb bij de upgrade naar de AW4 een veel beter bereik gekregen.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Wromsi
  • Registratie: oktober 2012
  • Nu online
Zojuist ook een AW Series 5 besteld, kon het toch niet laten :+

De zwarte sportbandjes gaan wel serieus hard zo te zien. Zilver aluminum model met deze band wordt pas begin november geleverd. Heb daarom maar gekozen voor de diepgrijze sports loop, deze wordt tussen 23 en 25 september geleverd.

• Bigg Balls
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 08:55

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Zijn er überhaupt geruchten wanneer de Edition versies naar NL komen?

De reden dat ik mijn ceramische AW2 niet upgrade is omdat ik geen sport wil

• MelvinW
Bigg Balls schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 21:21:
Zijn er überhaupt geruchten wanneer de Edition versies naar NL komen?

De reden dat ik mijn ceramische AW2 niet upgrade is omdat ik geen sport wil
Dat is afhankelijk van de providers, maar ik zou op korte termijn niets verwachten. Als je er eentje wilt hebben dan kun je het beste een bestelling plaatsen in Duitsland.

• Tricto
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 15:14
Hier ook zojuist de bestelling geplaatst voor mijn eerste Apple Watch. Ik ben erg benieuwd.

Er is nog twijfel over het bandje. Maar heb nu besteld een Space grey 44mm kast + een space black rvs Milanese band.
Ik weet dat de kleur niet helemaal overeenkomt. Maar wil het toch eens in het echt zien. Retouren kan altijd nog.

Levering 23-25 september.

• deBennie
  • Nu online
De series 5 heeft een iets grotere batterij:

Series 4 40 - 0.86 Whr
Series 5 40 - 0.95 Whr

Series 4 44 - 1.12 Whr
Series 5 44 - 1.13 Whr

https://www.apple.com/leg...uct-information-sheet.pdf

• i2Paq
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 15:48

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

deBennie schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 09:59:
De series 5 heeft een iets grotere batterij:

Series 4 44 - 1.12 Whr
Series 5 44 - 1.13 Whr

https://www.apple.com/leg...uct-information-sheet.pdf
Daar hoef ik het dus niet voor te doen, geen echte winst te behalen.

• deBennie
  • Nu online
i2Paq schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 12:42:
[...]

Daar hoef ik het dus niet voor te doen, geen echte winst te behalen.
Lijkt mij om het always on display te compenseren

• i2Paq
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 15:48

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

deBennie schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 21:15:
[...]
Lijkt mij om het always on display te compenseren
Waarschijnlijk.

Maar ik zie verder geen toegevoegde waarde om mijn 1 jaar oude AW4 om te zetten in een AW5 enkel voor het AOS.

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
Jammer dat de rvs en titanium zo duur zijn. Zijn ongeveer het dubbele van wat mijn Apple Watch 4 heeft gekost. Ik denk dat ik niet upgrade (in ieder geval nu niet)

iPhone Xs Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• Lothiriel
  • Registratie: augustus 2014
  • Nu online
Ik had graag de AW 4 voor een lagere prijs gekocht maar die wordt niet meer aangeboden. Wat ook vreemd is is dat winkels de AW 3 nog steeds voor 300+ euro aanbieden in plaats van de 220 die Apple vraagt...

Wat ik me dus afvroeg is of het nog nut zou hebben om de Apple Watch 3 te kopen voor die 200+ euro, is deze nog snel genoeg en wordt deze nog minstens 2 jaar ondersteund door Apple? Ik wil geen apparaat kopen dat lagt vanaf dag 1 namelijk :P

Ik heb ook even gezocht naar een tweedehands exemplaar maar ik vertrouw het niet echt mbt de batterij en zelfs hier op V&A zijn er mensen die meer geld vragen voor een tweedehandse AW3 dan Apple nu vraagt voor een nieuwe 8)7

 MacBook Pro 13' Early '15 128/8gb |  iPad 2018 |  iPhone SE | Lumia 640 LTE

• Slasher
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Lothiriel schreef op zondag 15 september 2019 @ 13:30:

Ik heb ook even gezocht naar een tweedehands exemplaar maar ik vertrouw het niet echt mbt de batterij en zelfs hier op V&A zijn er mensen die meer geld vragen voor een tweedehandse AW3 dan Apple nu vraagt voor een nieuwe 8)7
Mjah verkopers moeten zich ook even aanpassen aan de nieuwe prijzen :)

• D-Ed
Lothiriel schreef op zondag 15 september 2019 @ 13:30:
Ik had graag de AW 4 voor een lagere prijs gekocht maar die wordt niet meer aangeboden. Wat ook vreemd is is dat winkels de AW 3 nog steeds voor 300+ euro aanbieden in plaats van de 220 die Apple vraagt...

Wat ik me dus afvroeg is of het nog nut zou hebben om de Apple Watch 3 te kopen voor die 200+ euro, is deze nog snel genoeg en wordt deze nog minstens 2 jaar ondersteund door Apple? Ik wil geen apparaat kopen dat lagt vanaf dag 1 namelijk :P

Tot vorige week was ik nog zeer content met mijn series ‘0’ dus met een 3 ga je zeker goed zitten de komende jaren..

Nu ik de RVS Apple Watch 4 van Don over heb kunnen nemen ben ik nóg meer in mijn nopjes met de Apple Watch _/-\o_

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Krijg je bij aankoop van een watch ook een jaar gratis apple tv+ ?

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 15:57

Rivanov

Apple freak

Slasher schreef op zondag 15 september 2019 @ 14:45:
Krijg je bij aankoop van een watch ook een jaar gratis apple tv+ ?
Even op Apple.com kijken is niet zoveel moeite hoor. ;)

Ontvang 1 jaar Apple TV+ bij aankoop van een nieuwe iPhone, iPad, iPod touch, Mac of Apple TV.

Logisch dat het niet bij een Apple Watch zit, want hoe wil je daar op kijken? :+

Rivanov wijzigde deze reactie 15-09-2019 14:48 (11%)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Rivanov schreef op zondag 15 september 2019 @ 14:47:
[...]

Logisch dat het niet bij een Apple Watch zit, want hoe wil je daar op kijken? :+
Geen idee op een AW kan je alles toch? :)

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Slasher schreef op zondag 15 september 2019 @ 14:53:
[...]

Geen idee op een AW kan je alles toch? :)
Klopt! Ook koffie zetten...

• AMD and INTEL
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 15:56
Weet iemand hoelang de apple watch 3 nog software ondersteuning krijgt?

• Roos79
AMD and INTEL schreef op zondag 15 september 2019 @ 15:44:
Weet iemand hoelang de apple watch 3 nog software ondersteuning krijgt?
Dat weet niemand maar ook nu krijgt series 1en 2 nog een update wel pas later dan de nieuwere maar nog steeds doen ze mee.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Roos79 schreef op zondag 15 september 2019 @ 15:47:
[...]

Dat weet niemand maar ook nu krijgt series 1en 2 nog een update wel pas later dan de nieuwere maar nog steeds doen ze mee.
En vergeet niet dat series 3 ook nog echt geproduceerd en verkocht wordt door Apple. Ze kunnen niet over een jaar stoppen met ondersteuning van een watch die in 2020 nog officieel werd verkocht

• Coldbullet
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 11:35

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Mijn serie 0 word niet meer ondersteun iig...😔 al een tijdje niet. Vraag me altijd af of de upgrade wel waard is. Mischien met de 5 wel

• Tartarus
Coldbullet schreef op zondag 15 september 2019 @ 16:49:
Mijn serie 0 word niet meer ondersteun iig...😔 al een tijdje niet. Vraag me altijd af of de upgrade wel waard is. Mischien met de 5 wel
Voor mij was het verschil tussen series 0 en series 3 als dag en nacht merkbaar. Heb er geen seconde spijt van gehad.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 15:57

Rivanov

Apple freak

Upgrade naar een Series 5 vanaf een Series 0 is echt een no-brainer. Ik ben vorig jaar geüpgraded van mijn Series 1 naar een Series 4 en dat was al een gigantisch verschil

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
Dit is toch het ideale moment? De nieuwste (series 5) is nog geen week uit, dus van de alleroudste naar de allernieuwste. Wordt ook nog eens het langst ondersteunt van alle Apple Watches.

iPhone Xs Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

• Jeroen O
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 07:29
Vorig jaar ben ik van de series 0 naar de series 4 gegaan en dat was echt een wereld van verschil.

De 0 was niet meer vooruit te branden.
Verder ben ik erg te spreken over het grotere scherm.
En hij is ook een stuk energiezuiniger. Bij een workout met 25 km buiten wandelen, was de series 0 batterij zo goed als leeg. Met de series 4 verbruikt dat bijna niks.

Als het van de series 0 naar 4 al een wereld van verschil is, zit je met de series 5 ook wel goed.
Pagina: 1 ... 93 94 95 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Raspberry Pi 3

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True