Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:44
Ios13 Dev beta 6 zojuist geïnstalleerd en nu werkt de ECG app. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:46
Hier ook enorm last van battery drain icm iOS 13 beta en AW S4

[ Voor 7% gewijzigd door krizzziz op 07-08-2019 21:01 ]

ehhhh..HOI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 09:29
WhatsappHack schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:45:
Mbt sleeptrackers trouwens: Alleen een app op je Watch voor slaapanalyse lijkt me idd niet al te best, die apps op iPhone die enkel werken met de microfoon slaan volgens mij al helemaal nergens op. Maar Watch + Beddit 3 bijvoorbeeld werkte goed en behoorlijk accuraat voor de basisgegevens - heb daar zelf veel goede data uitgesleept die erg nuttig bleek te zijn. :). (Natuurlijk verre van zo uitgebreid als in een slaapcentrum, maar het is dan ook niet zonder reden dat een nachtje daar blijven pitten duurder is dan de Watch en Beddit bij elkaar. :P)

Vergeet niet dat de Watch dankzij de hartslagsensor + mic wel degelijk een moment van inslapen kan detecteren, het kan verder alleen bijna geen hol zeggen over de kwaliteit van je slaap noch ademhaling zonder aanvullende hardware. Maar ik kan de combo Watch + Beddit 3 wel aanraden voor mensen die het patroon graag uitgebreider in beeld willen krijgen. Zoals altijd als je echt problemen hebt natuurlijk gewoon naar de HA gaan :P Of vragen naar een doorverwijzing naar een slaapcentrum als het écht slecht gesteld is met je slapen. Een van de meest onderschatte problemen volgens mij. :P
Heb nu al een tijd de sleepmat van nokia/withings. Die meet id in slaap vallen, snurken en je hartslag. Zal geen wetenschap zijn, toch klopt een slaap bevinding vaak bij mijn gevoel. Als ik bv vroeg moe ben op de dag, check ik mn slaap. Zie dan vaak onrust, wat ik dan bv zeker weet ivm “malen” die nacht. De mooiste is als je een avondje zuipt, dan is mn hartslag de hele nacht hoger dan regulier. Zal wederom geen wetenschap zijn, wel een trend/indicatie van iets.
En dan nog, als zn arts zegt dat bs is, maar het vu heeft ook veel moeite om het te meten, wie zegt me dan dan zn matje waardeloos is?

no comment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 14:01
Martinus schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 03:50:
[...]

Heb nu al een tijd de sleepmat van nokia/withings. Die meet id in slaap vallen, snurken en je hartslag. De mooiste is als je een avondje zuipt, dan is mn hartslag de hele nacht hoger dan regulier. Zal wederom geen wetenschap zijn, wel een trend/indicatie van iets.
Precies dit dus. Los van wat wetenschap is in deze; Alcohol verwijdt de bloedvaten, hart moet vaker pompen om bloeddruk constant te houden en hartslagfrequentie gaat daardoor omhoog. Mooi dat je dit uberhaupt kan meten door een smartwatch. Bij mij hebt ik dit net zo gemeten (is al zo bij twee eenheden -> twee biertjes) en maakt me bewust van mijn consumptie. Is dat niet juist wat een van de gebruikersvoordelen (no pun intended) is van een smartwatch? 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvinsamson
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 26-08 20:46
Ik heb inderdaad hetzelfde probleem. Mijn Watch is een stuk sneller leeg na de laatste Watch OS update. Ook mijn iPhone draait op de nieuwe iOS 13 beta. Ik deed voorheen makkelijk 2 dagen met het horloge. Ik denk dat het de combinatie van de nieuwe Watch OS en iOS 13 beta helaas :(.
TerrorSource schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 16:22:
Ik heb sinds een paar dagen dat mijn Apple Watch 4 enorm snel leeg is.
Vanochtend 6.30 van de lader gehaald met 100%, nu 16.20u nog 48% over.
Geen work-out aangehad, niet via Apple Watch gebeld.

Iemand enig idee?

Kan het zijn doordat mijn iPhoneX iOS 13beta draait?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Moeten die klachten over accuduur niet in een iOS13 beta topic? Allemaal heel vervelend voor de beta testers, maar dat is ook wat je kunt verwachten als je beta software draait. Ik vraag me nu af of er daadwerkelijk klachten zijn van mensen die iOS12 en WatchOS5 draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 18:37
The Inquisitor schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 12:54:
Moeten die klachten over accuduur niet in een iOS13 beta topic? Allemaal heel vervelend voor de beta testers, maar dat is ook wat je kunt verwachten als je beta software draait. Ik vraag me nu af of er daadwerkelijk klachten zijn van mensen die iOS12 en WatchOS5 draaien
iOS != watchOS. Dan zou iemand een watchOS beta topic moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

xoniq schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 13:16:
[...]

iOS != watchOS. Dan zou iemand een watchOS beta topic moeten maken.
De oorzaak is juist iOS 13 beta, en dat is ook overal op Reddit te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvinsamson
The Inquisitor schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 13:17:
[...]

De oorzaak is juist iOS 13 beta, en dat is ook overal op Reddit te vinden.
De oorzaak is iOS 13 beta i.c.m. de nieuwe watchOS ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:08
Calvinsamson schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 16:43:
[...]

De oorzaak is iOS 13 beta i.c.m. de nieuwe watchOS ja...
Nee hoor, hier iOS 13 met WatchOS 5.3 en ook enorme drain.

Maarja.. te verwachten in een beta, hopelijk gefixt bij de volgende versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09 11:55
Met 12.4 ook ;(

[ Voor 9% gewijzigd door deBennie op 08-08-2019 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Calvinsamson Nee juist niet. Met de nieuwe WatchOS 6 i.c.m. iOS 13 is er juist geen enkel probleem. Enkel op WatchOS 5 met de Series 4 zijn er problemen i.c.m. iOS 13.

... En inderdaad, net als bij @deBennie begon het bij mij ook i.c.m. iOS 12.4. In PB3 of 4 waren de problemen met de drain opgelost, en die zijn nu opeens weer terug in de laatste PB.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:03
Zo vandaag eindelijk mijn ING rekening gekregen en direct gekoppeld aan Watch. Man dat is handig zeg, Apple Pay. Dubbel klik pay.

Ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:25

Arno

PF5A

Nu snel hopen dat ABN Amro snel als tweede bank volgt 8)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Calvinsamson
WhatsappHack schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 18:28:
@Calvinsamson Nee juist niet. Met de nieuwe WatchOS 6 i.c.m. iOS 13 is er juist geen enkel probleem. Enkel op WatchOS 5 met de Series 4 zijn er problemen i.c.m. iOS 13.

... En inderdaad, net als bij @deBennie begon het bij mij ook i.c.m. iOS 12.4. In PB3 of 4 waren de problemen met de drain opgelost, en die zijn nu opeens weer terug in de laatste PB.
Ik bedoelde met de 'nieuwe' watchOS 5.3, excuus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Hebben jullie ook weleens met zwemmen dat de afstand op 0m blijft staan op een AW4? Heel irritant als je in de zee net een flink stuk hebt gezwommen.

[ Voor 3% gewijzigd door Ferra op 12-08-2019 06:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-09 13:47
Sbakker1982 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 06:51:
Hebben jullie ook weleens met zwemmen dat de afstand op 0m blijft staan op een AW4? Heel irritant als je in de zee net een flink stuk hebt gezwommen.
Met een AW3 had ik het. Met het afdoen van de case ging het daarna wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
Slaut schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 07:42:
[...]

Met een AW3 had ik het. Met het afdoen van de case ging het daarna wel goed.
Ik heb er geen case om...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koendio
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:19
Welke app gebruik je? De apple app geeft bij mij nooit problemen. Wel had ik een keer een speciale swim-app, en deze gaf ba ruim 4km iets van 75m aan... —>gelijk eraf gegooid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
koendio schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 20:13:
[...]

Welke app gebruik je? De apple app geeft bij mij nooit problemen. Wel had ik een keer een speciale swim-app, en deze gaf ba ruim 4km iets van 75m aan... —>gelijk eraf gegooid
Gewoon de apple workout app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ligt aan de slag die je doet. Als je schoolslag doet en je hand is constant/veel onderwater kan hij in de zee niet meten met GPS. Als je borstcrawl doet constant kan hij het wel meten, aangezien je hand dan veel en vaker boven water is.

Indoor meet hij niet met GPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
SaURoN schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:08:
[...]

Ligt aan de slag die je doet. Als je schoolslag doet en je hand is constant/veel onderwater kan hij in de zee niet meten met GPS. Als je borstcrawl doet constant kan hij het wel meten, aangezien je hand dan veel en vaker boven water is.

Indoor meet hij niet met GPS
Ah... oke... ik deed inderdaad schoolslag wedstrijdstijl. In het zwembad nooit problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:24
Het is beetje stil wat betreft de geruchten, maar bij deze toch eentje:
https://www.iphoneincanad...m-ceramic-watchos-6-beta/
Er zijn dus titanium en cermamic modellen op komst. Ik ben benieuwd wat de prijzen zijn. 😉
Nog even geduld (tot 10 sep.) voor we meer weten, maar zouden we nu voor het eerst geen echt nieuw model krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:13
Alleen de 4 was toch een nieuw model?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:22
De voorgaande modellen (series 2,3) hadden ook nieuwe features aan boord. Zo had de series 2 gps en was deze zwemwaterdicht. De series 3 een barometer en eSIM chip (in ondersteunde landen). En elke keer een snellere processor.

Het ziet er op basis van de huidige geruchtenstroom naar uit dat er alleen wat varianten van de series 4 uitkomen dit jaar en geen nieuw model (zoals ik hier al eerder voorspelde ;) ). Het is dus vooral hopen op een prijsverlaging...

Een tussenweg kan nog zijn dat ze wel een series 5 releasen maar dat die alleen een iets snellere processor biedt. Net zoals de Series 1 destijds. Echt groot gaat de update in ieder geval niet worden.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
matthijst schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 09:10:
Alleen de 4 was toch een nieuw model?
Wat @DeNachtwacht al aan geeft, series 0, 2, 3 en 4 waren echt nieuwe modellen. Series 1 is een beetje een buitenbeentje, deze had alleen een betere cpu.

We zullen wel zien wat er 10 sep. gepresenteerd gaat worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ah. Model is bij mij het uiterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
matthijst schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 09:54:
Volgens die redenering zijn er maar 2 apple watches uitgebracht. de series 0 en de series 4. Tussentijds is het design niet veranderd maar onder de motorkap daarentegen...

Als je dat criterium neemt weet je iig 1 ding zeker; dit jaar geen nieuwe apple watch. Er wordt 100% zeker geen wijziging aan het design gedaan anders waren er al veel eerder veel meer geruchten geweest.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
matthijst schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 09:54:
Ja, zo kennen we er ook nog wel een paar.....
De iphone 6, 6s, 7 en 8 zijn ook allemaal hetzelfde model. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:06

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ook ik ga gefaseerd weer terug naar Apple na een uitstapje.. Xs zgan al aangeschaft.. Volgende maand kijken voor een Watch.. Welke weet ik nog niet. minimaal series 4, gezien ik deze ook heb gehad..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
pdavie2311 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 12:08:
Ook ik ga gefaseerd weer terug naar Apple na een uitstapje.. Xs zgan al aangeschaft.. Volgende maand kijken voor een Watch.. Welke weet ik nog niet. minimaal series 4, gezien ik deze ook heb gehad..
Je hebt al een 4 gehad? Dan was het uitstapje niet echt lang. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

meesje schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 12:15:
[...]

Je hebt al een 4 gehad? Dan was het uitstapje niet echt lang. ;)
Vanaf november vorig jaar idd... Heb nu een Watch GT.. Deze kan qua smart watch nooit tippen een de Apple Watch, maar batterij gaat gewoon 2 weken mee.. En GPS met sporten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn S4 kan nog wel even mee maar ik hoop vooral op nieuwe leren bandjes. Die heeft Apple helaas uit het assortiment gehaald maar vind ik persoonlijk (naast de Milanese loop) het fijnst dragen.

En ik kan wel wat nieuwe bandjes gebruiken :)
Alles wat ik draag is nog uit S0/S2 tijd.

Afbeeldingslocatie: https://im3.ezgif.com/tmp/ezgif-3-e1ad3ca27b63.gif

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Apple verkoopt geen rotzooi maar met een adapter kun je bij de "online juwelier" veel mooiere bandjes kopen voor hetzelfde bedrag: https://www.horlogebanden...rt=price&page=2&per_page=

Dit is niet hetzelfde als het spul wat je van AliExpress haalt maar wel heel goed. Heb zelf nu voor €70 een bandje van een juwelier in een adapter van een oude AliExpress laten zetten en totaal geen spijt van!

[ Voor 31% gewijzigd door DeNachtwacht op 17-08-2019 13:07 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat heb ik nooit mooi gevonden eigenlijk. Fit van die adapters is vrijwel nooit 100%, bandjes met een release spring. Niet voor mij.

Net zoals AliExpress bandjes. Vroeger wel eens wat gekocht en goedkoper was het zeker maar er was altijd wel iets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Neh. Je moet gewoon een goede kopen, dit soort release spring adapters zit al sinds jaar en dag in de duurste horloges dus als je slechte ervaringen hebt, heb je gewoon rotzooi gekocht.

De bandjes zelf zijn van de duurste merken en gaan ook rustig tot 200+ euro. Dit is dus echt onvergelijkbaar met Ali (hoewel je daar met sportbandjes etc ook best leuke deals kan vinden). Maar voor rond de 100 euro heb je al kwalitatief betere leren bandjes dan Apple zelf verkoopt voor 159. Wel zonder de unieke Apple gesp natuurlijk...

[ Voor 11% gewijzigd door DeNachtwacht op 17-08-2019 13:12 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oké nou voor andere misschien heel interessant. Voor mij niet en daarom zie ik graag nieuwe Lederen Apple Bandjes komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:37
Ik zoek een bruin lederen bandje voor mijn s3 42mm. Heeft iemand wellicht goede ervaringen met een bandje ? Zo ja, welke heb je en ook wellicht een link? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:59

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik heb bij ClockworkSynergy meerdere (+20) 22mm Quick-release bandjes gehaald die met een "Ali" adapter perfect passen.

Smoelt veel beter dan die u-beugels waarbij het bandje schuift over het stangetje. Dat is pas een goedkope look en feel.

Adapters passen perfect en sluiten netjes aan, zowel bij de watch als het 22mm bandje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sderooij schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 13:41:
Ik zoek een bruin lederen bandje voor mijn s3 42mm. Heeft iemand wellicht goede ervaringen met een bandje ? Zo ja, welke heb je en ook wellicht een link? :)
De originele van Apple is her en der nog wel te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Kleine update... de geruchtenmolen begint nu toch wat te draaien:
https://www.macrumors.com...titanium-models-watchos6/

Het lijkt er dus sterk op dat Apple dit jaar weer een variant op de luxe Edition versie die ze in Series 2 nog maakten gaat uitbrengen. Naast de reguliere Series 4 dus ook een keramieken en en aluminium editie.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
DeNachtwacht schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:26:

Het lijkt er dus sterk op dat Apple dit jaar weer een variant op de luxe Edition versie die ze in Series 2 nog maakten gaat uitbrengen. Naast de reguliere Series 4 dus ook een keramieken en en aluminium editie.
‘Oud’ nieuws toch? ;)
meesje in "[Apple Watch] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Oeps die had ik even niet gezien ;)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
meesje schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 12:00:
[...]

Ja, zo kennen we er ook nog wel een paar.....
De iphone 6, 6s, 7 en 8 zijn ook allemaal hetzelfde model. ;)
Inderdaad.
Ze zouden het ook de Watch 4s kunnen noemen.

[ Voor 8% gewijzigd door matthijst op 18-08-2019 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeNachtwacht schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 22:26:

Van de series 3 was ook een keramieken versie, vooral de grijze was erg mooi. Het is alleen jammer dat bijna alle bandjes ermee vloeken door de Chrome links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Tsja ik heb eigenlijk altijd die Edition & zelfs gouden versies van de Apple Watch een beetje een stomme aankoop gevonden. Puur omdat de Apple Watch nog niet uitontwikkeld is

Ten eerste wordt er bijna jaarlijks zoveel aan features toegevoegd dat je na 2-3 jaar wel echt weer aan een nieuwe watch toe bent. Stel je even voor dat jij die eigenaar bent van een gouden Series 0 Edition a $17.000.... leuk hoor zoveel geld maar totaal waardeloos vandaag de dag als horloge. Ouch!
Ten tweede blijven de Apple Watches nog wat aan de dikke kant als je ze vergelijkt met een echt design horloge. Ook al is het materiaal goed, een echt sieraard vind ik de Apple Watch nog niet.

Kortom misschien dat ik over een jaar of vijf eens nadenk over zo'n model, dan is de techniek wel grotendeels uitontwikkeld en is het design nog wat platter hopelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door DeNachtwacht op 18-08-2019 11:23 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind de aluminium Apple watch te veel ogen als een stappen teller. Dat doe ik niet om mijn Pols en daarom draag ik een SS.

De keramische (ik ben geen goud liefhebber verder dus die edition heb ik nooit interessant gevonden) zou ik wel overwegen, ik heb de grijze eens gezien en die vond ik erg fraai. Omdat het precies hetzelfde doet is hij al te rechtvaardigen en door de materialen betaal je wat extra.

Ik weet niet precies wat de definitie is van een “design horloge” maar ik vind de dikte zelf geen probleem. Ik heb een Sea dweller deepsea en die is nog wel dikker.

[ Voor 29% gewijzigd door Donstil op 18-08-2019 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic83
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:45
Momenteel gebruik ik een Series 0 ter test, om te kijken of ik er eentje wil aanschaffen. Kunnen jullie mij vanuit ervaring vertellen wat de voordelen zijn van Series 4 t.o.v. de 0? En of het raadzaam is evt te wachten op de (nog niet aankondigde) 5? BVD!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Je kunt de specs eenvoudig naast elkaar leggen middels Google.. GPS is een sterk voordeel als je hem wilt gebuiken voor sporten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic83
pdavie2311 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:23:
Je kunt de specs eenvoudig naast elkaar leggen middels Google.. GPS is een sterk voordeel als je hem wilt gebuiken voor sporten..
Heb ik idd al gedaan, maar ik ben benieuwd of er nog zaken als snelheid en evt gebruiksgemak opvallen. Wellicht ook dat het OS5 (heel) anders werkt/voelt dan OS4 die nu op de Series 0 draait.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Vic83 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:27:
[...]

Heb ik idd al gedaan, maar ik ben benieuwd of er nog zaken als snelheid en evt gebruiksgemak opvallen. Wellicht ook dat het OS5 (heel) anders werkt/voelt dan OS4 die nu op de Series 0 draait.
En ook qua nauwkeurigheid van GPS zit er veel verschil. Logischerwijs heeft de S4 de beste GPS. Wat ik gelezen heb, is het nog niet zo nauwkeurig als de duurdere Garmin sporthorloges.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Vic83 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:27:
[...]

Yep. zeker straks als watchOS 6 uit is, zijn er weer diverse functies toegevoegd, vooral op het gebied van health tracking. Maar met watchOS 6 heb je vooral ook het voordeel dat de watch steeds meer dingen kan zonder de iPhone. Verder heb ik een series 2 gehad. De series 0 is nog een stuk langzamer dan de Series 2, op de series 2 was het werkbaar, maar pas sinds ik een Series 4 heb vind ik het écht snel genoeg. Kortom zowel qua hardware als software loopt de series 0 achter. Ik zou gewoon eens een winkel of apple store in lopen en even spelen met een watch daar. Dan heb je snel genoeg een beeld.

Wachten tot 10 september is sowieso een goed idee...

[ Voor 23% gewijzigd door DeNachtwacht op 19-08-2019 11:42 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 13:28
Donstil schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 11:39:
Ik vind de aluminium Apple watch te veel ogen als een stappen teller. Dat doe ik niet om mijn Pols en daarom draag ik een SS.

De keramische (ik ben geen goud liefhebber verder dus die edition heb ik nooit interessant gevonden) zou ik wel overwegen, ik heb de grijze eens gezien en die vond ik erg fraai. Omdat het precies hetzelfde doet is hij al te rechtvaardigen en door de materialen betaal je wat extra.

Ik weet niet precies wat de definitie is van een “design horloge” maar ik vind de dikte zelf geen probleem. Ik heb een Sea dweller deepsea en die is nog wel dikker.
Ja dat heb ik ook wel met de aluminium AW, al gaat het nu met milanees bandje qua looks. Zou het liefste ook om die reden een SS willen hebben maar vind het de meerprijs dan ook weer niet waard. 4G op de Watch is sowieso iets wat ik nooit zal gebruiken, alleen al omdat ik toch altijd wel mijn iPhone ook bij heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:41

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Series 0 is traaaaaaaaaaaaag

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Vic83 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:19:
Momenteel gebruik ik een Series 0 ter test, om te kijken of ik er eentje wil aanschaffen. Kunnen jullie mij vanuit ervaring vertellen wat de voordelen zijn van Series 4 t.o.v. de 0? En of het raadzaam is evt te wachten op de (nog niet aankondigde) 5? BVD!
Ik heb onlangs mijn series 0 omgeruild voor een series 4, ik wou graag nauwkeurigere GPS.
De series 4 is veeeel sneller, ik hadverschil verwacht maar niet zoveel verschil.
En GPS is nauwkeuriger. Ik zou even wachten tot na de Apple events binnenkort, want de series 5 was in de sourcecode van de beta software geloof ik al aangekondigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:14
Vic83 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:19:
Ik had een series 1 als tester en heb een paar maanden terug een series 3 aangeschaft. Ik vond het verschil echt enorm qua snelheid. Daarnaast is de GPS en waterdichtheid ook erg prettig. Je keuze is persoonlijk. Ik vind/vond de Series 4 ook geweldig maar kon het niet naar mijzelf verkopen om met een horloge van ca 450,- om mijn arm te lopen en continue panisch te zijn of ik hem niet beschadigde. Mijn Series 3 was ca 200,- en deze draag ik nu zonder er bij na te denken. Je moet dus voor jezelf de afweging maken :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Laatst online: 19-09 16:02
harm12nl schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 14:09:
[...]

Ik had een series 1 als tester en heb een paar maanden terug een series 3 aangeschaft. Ik vond het verschil echt enorm qua snelheid. Daarnaast is de GPS en waterdichtheid ook erg prettig. Je keuze is persoonlijk. Ik vind/vond de Series 4 ook geweldig maar kon het niet naar mijzelf verkopen om met een horloge van ca 450,- om mijn arm te lopen en continue panisch te zijn of ik hem niet beschadigde. Mijn Series 3 was ca 200,- en deze draag ik nu zonder er bij na te denken. Je moet dus voor jezelf de afweging maken :)
Ja, dat panische had ik ook wel in het begin. Was telkens bang deze ergens tegenaan te stoten.
Tot op heden nog niet gebeurt (even afkloppen). Had wel een tijdje terug een screenprotector over het plaatje gedaan. Niet een hard stugge, maar een zachte flexibele. Om eerlijk te zijn zat die erg goed en sloot strak langs de randjes aan de zijkant.

Na half jaar liet deze uiteindelijk pas los en toen maar er helemaal vanaf gehaald.
Inmiddels heb ik redelijk goed door dat ik een klokje om heb en houd automatisch al enigzins rekening langs muren en deurposten.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:11
haha...draag mijn series 0 nog elke dag en ja, hij is idd traag. Wacht tot na 10 september om de knoop door te hakken en een series 4 of nieuwe aan te schaffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:20
wally21 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 09:35:
@knakker2 Heb zelf ook de Milanese loop icm met een Stainless Steel watch. Het saffier glas is mega krasvast. Echter door deze dlc coating van de loop welke nog harder is ook krassen op het scherm.

Wel erg licht en enkel zichtbaar in bepaalde licht omstandigheden. Het is een veel gehoorde klacht over de Milanese loop. Wel enkel bij de zwarte. De zilvere heeft geen coating en de goude is een pvd coating. Wel is het zo dat dit bandje door de coating zeer duurzaam is en de zwarte kleur er niet snel af komt.

Wel jammer dat ze vanwege de hardheid toch voor de enigste krasjes op je duurzame watch zorgen. Maar het blijft een gebruiksvoorwerp. En die lichte krasjes storen mijzelf niet.
Betekent dit dat de zilveren Milanese Loop niet zal krassen met de Stainles Steel Apple Watch 4, maar de zwarte dus wel?

Ook een leuke vraag: weet iemand een goede vervanger voor het sportbandje? Ik moet eigenlijk een bandje hebben die je minder makkelijk van je arm kan trekken. Ik zoek namelijk iets voor op reis. Hoeveel ik Roemenen ook vertrouw, het zijn net eksters als het op horloges aankomt. Iets van iemands arm trekken doen ze vaak. Dus was mijn vraag of er misschien een bandje is waarmee ik dat een stuk moeilijker kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisweb schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 19:34:
[...]

Betekent dit dat de zilveren Milanese Loop niet zal krassen met de Stainles Steel Apple Watch 4, maar de zwarte dus wel?

Ook een leuke vraag: weet iemand een goede vervanger voor het sportbandje? Ik moet eigenlijk een bandje hebben die je minder makkelijk van je arm kan trekken. Ik zoek namelijk iets voor op reis. Hoeveel ik Roemenen ook vertrouw, het zijn net eksters als het op horloges aankomt. Iets van iemands arm trekken doen ze vaak. Dus was mijn vraag of er misschien een bandje is waarmee ik dat een stuk moeilijker kan maken.
Sport loop. Milanese loop. Leather buckle. Leather loop. Die krijg je allemaal niet makkelijker los dan een normaal horloge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:40
Dennisweb schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 19:34:
[...]

Ook een leuke vraag: weet iemand een goede vervanger voor het sportbandje?
Misschien is het geweven sportbandje wat voor je? Ik heb deze sinds de series 4 en ik ben er zeer tevreden over. Daarvoor had ik het gewone sportbandje

Je moet je pols er doorheen steken, net zoals bij de milanese loop. Dus ze kunnen hem niet zo van je pols trekken.

Verdere voordelen is dat je hem traploos af kan stellen en dat hij makkelijker schoon te maken is aangezien het water er doorheen stroomt.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Ik heb maar even de Link besteld van 500 euro. Maar dat heb ik er natuurlijk niet voor betaald. Was 50% afgeprijsd bij Amac. Dus dan is het een nobrainer. :)

Ik zie er veel goede verhalen over. Ik vind de Milanese loop een beetje te oud ogen. Hoort niet bij me. We zullen zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisweb schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:10:
Ik heb maar even de Link besteld van 500 euro. Maar dat heb ik er natuurlijk niet voor betaald. Was 50% afgeprijsd bij Amac. Dus dan is het een nobrainer. :)

Ik zie er veel goede verhalen over. Ik vind de Milanese loop een beetje te oud ogen. Hoort niet bij me. We zullen zien. :)
Ik heb ook een originele link bracelet en die is heel erg fijn. Gaat je zeker bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:27

Grin

Ride si sapis.

Agree, die Apple Link Bracelet is een absolute topper, zelfs voor de volle mep. Zie ook mijn eerdere posts. Neemt niet weg dat ik de Milanese Loop fijner vind en die het meeste(altijd?) draag.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Grin schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:49:
Agree, die Apple Link Bracelet is een absolute topper, zelfs voor de volle mep. Zie ook mijn eerdere posts. Neemt niet weg dat ik de Milanese Loop fijner vind en die het meeste(altijd?) draag.
@Donstil Top! Ik ben razend nieuwsgierig :). Ik koos niet voor de Milanese Loop omdat ik het ontwerp minder mooi vind en bang ben voor krassen omdat de metalen clasp op het scherm kan slaan.

Ik heb een maagdelijke SS SB Watch 4 zonder enig krasje of wat dan ook (sinds januari 2019). Wil ik graag zo houden. Had daarvoor dr aluminium variant maar die vond ik toch wat minder lang meegaan. Erg vatbaar voor krassen en butsjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisweb schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 23:36:
[...]

@Donstil Top! Ik ben razend nieuwsgierig :). Ik koos niet voor de Milanese Loop omdat ik het ontwerp minder mooi vind en bang ben voor krassen omdat de metalen clasp op het scherm kan slaan.

Ik heb een maagdelijke SS SB Watch 4 zonder enig krasje of wat dan ook (sinds januari 2019). Wil ik graag zo houden. Had daarvoor dr aluminium variant maar die vond ik toch wat minder lang meegaan. Erg vatbaar voor krassen en butsjes.
Ooh dit ken ik niet. Heb op de S3 na alle watches als SS gehad en ook met Milanese loop. Geen krasjes op het scherm gehad eigenlijk. Bandje komt ook niet op het glas als ik hem af doe zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Kijk....

nieuws: T-Mobile begint met aanbieden van e-sim in Nederland

Dat is goed nieuws voor de eSIM liefhebbers. Ten eerste valt de prijs mij mij, maar daarnaast zou dit weleens kunnen voorspellen dat de Apple Watch met eSIM bij het september evenement ook naar Nederland (en andere landen) gaat komen.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 10:04:
Kijk....

nieuws: T-Mobile begint met aanbieden van e-sim in Nederland

Dat is goed nieuws voor de eSIM liefhebbers. Ten eerste valt de prijs mij mij, maar daarnaast zou dit weleens kunnen voorspellen dat de Apple Watch met eSIM bij het september evenement ook naar Nederland (en andere landen) gaat komen.
Ze supporten eSim op ALLES behalve de Apple Watch voor nu...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Kan ik een Duitse AW4 LTE halen en die inschakelen op T-Mobile? De banden kloppen, je kunt de AW via een iPhone instellen dus ik denk ja, maar wellicht heb ik ergens een probleem over het hoofd gezien.

[ Voor 52% gewijzigd door BikkelZ op 21-08-2019 11:17 ]

iOS developer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Logic
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:40

Logic

SmartOS:Love at First Boot

BikkelZ schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:16:
Kan ik een Duitse AW4 LTE halen en die inschakelen op T-Mobile? De banden kloppen, je kunt de AW via een iPhone instellen dus ik denk ja, maar wellicht heb ik ergens een probleem over het hoofd gezien.
volgens het interview https://www.iculture.nl/nieuws/t-mobile-esim-beschikbaar/ zou het niet gaan werken helaas. maar stiekem hoop ik dat het wel gaat werken. lijkt me echt perfect voor tijdens hardlopen.

If it bleeds, it can be killed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MennoTL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-07 14:58
Op een SS Series 4 uit Duitsland krijg ik een melding dat het niet ondersteund is. Wellicht dat het met watchOS 6 wel kan? Iemand de een SS Series 4 heeft en watchOS 6 draait dat wil proberen.. hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MennoTL schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:11:
Op een SS Series 4 uit Duitsland krijg ik een melding dat het niet ondersteund is. Wellicht dat het met watchOS 6 wel kan? Iemand de een SS Series 4 heeft en watchOS 6 draait dat wil proberen.. hehe.
Kan niet helaas. Horloge wordt niet ondersteund door t-mobile.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeNachtwacht
DennusB schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 10:18:
[...]

Ze supporten eSim op ALLES behalve de Apple Watch voor nu...
Ja maar met het Apple event in aantocht lijkt het me niet onlogisch dat ze het juist nú aanbieden omdat Apple aan gaat kondigen dat ze de eSIM Watch ook naar Nederland gaan brengen per 10 september. Goh wat een toeval t mobile heeft net 2 dagen support voor eSIM...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
Kan je eigenlijk na een jaar je zwarte AW4 omruilen voor een zilvere AW4? Vind die mooier met bandjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 07:38:
[...]

Ooh dit ken ik niet. Heb op de S3 na alle watches als SS gehad en ook met Milanese loop. Geen krasjes op het scherm gehad eigenlijk. Bandje komt ook niet op het glas als ik hem af doe zover ik weet.
Helaas. De Link is mij te groot. Er moet een schakel tussenuit en het systeem maakt het compleet onmogelijk om dat te doen. Morgen maar een juwelier zoeken om ‘m aan te laten passen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisweb schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 19:03:
[...]

Helaas. De Link is mij te groot. Er moet een schakel tussenuit en het systeem maakt het compleet onmogelijk om dat te doen. Morgen maar een juwelier zoeken om ‘m aan te laten passen. :(
Huh hebben we het wel over hetzelfde? Juist super makkelijk, knopje in en hij popt eruit.

Misschien knopje even indrukken met iets wat niet beschadigd (saté prikker bijvoorbeeld)? Doe ik wel altijd want mijn vingers zijn te dik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 19:24:
[...]

Huh hebben we het wel over hetzelfde? Juist super makkelijk, knopje in en hij popt eruit.

Misschien knopje even indrukken met iets wat niet beschadigd (saté prikker bijvoorbeeld)? Doe ik wel altijd want mijn vingers zijn te dik :)
Dank voor de tip met de satéprikker. Er moesten drie links tussenuit voordat ‘ie paste. Nu past ‘ie supermooi en ik ben er erg blij mee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:27
Vandaag in een Amac winkel even de 44mm gepast om het formaat te bekijken. En ff wat proberen natuurlijk :P
Moet zeggen: begon toch wel te kriebelen om ‘m meteen mee te nemen, maar ik ga me toch nog inhouden tot 10 september.

M’n vrouw probeerde de kleinere versie en was toch ook wel onder de indruk van het design en de mogelijkheden. Dus ik sluit een dubbele aankoop tegen die tijd niet uit :+

Join het GoT Pulse-Team!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 21:37
Meer mensen die hier gebruik maken van de beta? In versie 8 blijft mijn scherm heel fel staan, ondanks dat de instelling op het laagste staan. Herstart helpt helaas niet.

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

• Arno

Arno

PF5A

Denman schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 22:47:
Vandaag in een Amac winkel even de 44mm gepast om het formaat te bekijken. En ff wat proberen natuurlijk :P
Moet zeggen: begon toch wel te kriebelen om ‘m meteen mee te nemen, maar ik ga me toch nog inhouden tot 10 september.
Ja ik zit daar ook mee, ik wil eigenlijk ook de 44mm maar ik weet niet wat Apple gaat presenteren over 3 weken. Niet dat ik per se een series 5 wil, maar vooral wat de prijzen gaan doen voor de series 4 ;-)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• BikkelZ
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

MennoTL schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:11:
Bedankt voor het proberen, ik had gehoopt het via die omweg al te kunnen doen helaas pindakaas.

Hier staat een lijst met ondersteunde providers, daar staat TruPhone ook bijvoorbeeld niet tussen: https://www.apple.com/watch/cellular/

[ Voor 14% gewijzigd door BikkelZ op 22-08-2019 14:09 ]

iOS developer

• Dennisweb
Via iCulture is ook de reden te lezen waarom de Apple Watch niet werkt met eSim. Dat heeft te maken met het ontbreken van de entitlement server.

“ Gaan jullie ook de eSIM op de Apple Watch ondersteunen?

Bas: Om Apple Watch te ondersteunen heb je inderdaad eSIM nodig. Maar met de eSIM alleen ben je er nog niet. Apple wil dat je nog twee andere ‘bouwblokken’ introduceert. Eén daarvan heet een entitlement server. Dat is een stukje technologie dat je nodig hebt om het profiel op het toestel te krijgen. Waar we dat nu doen met QR-codes, loopt dat bij de Apple Watch anders. Ten tweede heb je een multi-sim oplossing nodig. Je moet twee simkaarten met hetzelfde nummer hebben die tegelijkertijd actief zijn. De eerste stap (de eSIM) hebben we nu staan en de tweede en derde zijn we nu aan het bekijken. Op dit moment kunnen we de Apple Watch dus nog niet ondersteunen. Niet omdat we dat niet willen, maar omdat we daarvoor compleet andere technologieën moeten introduceren.”

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Hierbij nog eenmaal een overzicht van de meest actuele verwachtingen omtrent de Apple Watch:

• After revamping the Apple Watch last year with a new design and bigger screens, this year’s changes will be more muted, focusing on the watchOS 6 software update, and new case finishes. References to new ceramic and titanium models have been found in an early version of iOS 13, Apple’s latest mobile operating system.

Bronvermelding

• Arno

Arno

PF5A

Dus geen nieuwe watch zo te zien? Want dan hoef ik geen 3 weken te wachten op een nieuwe AW ;)

Jeremy Clarkson

• Vic83
Arno schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:57:
Dus geen nieuwe watch zo te zien? Want dan hoef ik geen 3 weken te wachten op een nieuwe AW ;)
Waarschijnlijk niet idd, als de geruchten kloppen... ;-) Alleen wordt de watch een jaar korter ondersteund en is 'ie waarschijnlijk iets duurder dan na 10 september..

• wokkelz
  • Laatst online: 23:12
Ik zou zelf gewoon 3 weekjes wachten, lijkt me dat de s4 toch nog wel iets zakt in prijs als de s5 uitkomt?

• Arno

Arno

PF5A

wokkelz schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 16:35:
Ik zou zelf gewoon 3 weekjes wachten, lijkt me dat de s4 toch nog wel iets zakt in prijs als de s5 uitkomt?
Ja het lijkt er dus op dat er geen series 5 gaat komen ;)

Jeremy Clarkson

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
Arno schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 16:37:
[...]
Waar is dat dan op gebaseerd? Er waren toch juist geruchten dat er een titanium versie komt etc?
Of wordt dit dan een AW4 Titanium :+

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

• wokkelz
  • Laatst online: 23:12
Arno schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 16:37:
[...]
Ah zo, ja overheen gelezen. Dan maakt het weinig uit idd tenzij die andere cases echt netjes zijn.

• Arno

Arno

PF5A

I ColoSsuZz I schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 16:42:
[...]

Waar is dat dan op gebaseerd? Er waren toch juist geruchten dat er een titanium versie komt etc?
Of wordt dit dan een AW4 Titanium :+
Ja dat lijkt erop inderdaad.

Jeremy Clarkson

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:27

Grin

Ride si sapis.

Arno schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:57:
Dan zou ik toch even wat nauwkeuriger lezen: "this year’s changes will be more muted". En daarbij zijn er sterke aanwijzingen voor titanium en keramiek behuizingen. Ik ga er daarom vanuit dat ze over enkele weken 'gewoon' een nieuwe serie aankondingen; er komt dus een AW5 in 2019.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Arno

Arno

PF5A

We gaan het zien :)

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

De laatste geruchten melden naast de nieuwe cases gewoon een kleine upgrade, iets betere accuduur en iets snellere processor etc. Logisch, want de 4 was een grote verandering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johansie
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 12-11-2020
Ik zou graag het Apple logo op mijn wijzerplaat zien,nu lees ik dat het alleen maar kan op een kleur of infograaf wijzerplaat.
Ik gebruik handig als wijzerplaat,is het misschien toch mogelijk om dit voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Johansie schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:32:
Ik zou graag het Apple logo op mijn wijzerplaat zien,nu lees ik dat het alleen maar kan op een kleur of infograaf wijzerplaat.
Ik gebruik handig als wijzerplaat,is het misschien toch mogelijk om dit voor elkaar te krijgen.
Helaas niet. Apple is daar heel strikt in. Achtergrond foto'tjes is de enige manier om dit voor elkaar te krijgen maar die werken lang niet met alle watch faces.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Hoeveel daalt de prijs van de series 4 als de 5 is aangekondigd? Is dat het wachten waard of praten we over een paar euro..Wat doet Apple normaliter hier mee? Sta op het punt om een Series 4 aan te schaffen..Of iemand hier moet van zijn smetteloze Series 4 af willen! PB me maar dan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
@pdavie2311 Heb gewoon even 2,5 week geduld. In mijn ogen valt het in de categorie ‘zot’ als je een AW4 koopt. Bij een nieuw model wordt het oude model altijd goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

meesje schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 19:17:
@pdavie2311 Heb gewoon even 2,5 week geduld. In mijn ogen valt het in de categorie ‘zot’ als je een AW4 koopt. Bij een nieuw model wordt het oude model altijd goedkoper.
Is ook zo..Maar ik kijk ook naar een nette gebruikte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
pdavie2311 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 19:34:
[...]

Een nette gebruikte zal over 2,5 week ook goedkoper worden. Dus: even geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 19:34:
[...]

Als er een titanium S5 komt dan weet ik nog wel iemand wie zijn S4 SS weg doet :P

Pagina: 1 ... 91 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie