Mbt sleeptrackers trouwens: Alleen een app op je Watch voor slaapanalyse lijkt me idd niet al te best, die apps op iPhone die enkel werken met de microfoon slaan volgens mij al helemaal nergens op. Maar Watch + Beddit 3 bijvoorbeeld werkte goed en behoorlijk accuraat voor de basisgegevens - heb daar zelf veel goede data uitgesleept die erg nuttig bleek te zijn.

. (Natuurlijk verre van zo uitgebreid als in een slaapcentrum, maar het is dan ook niet zonder reden dat een nachtje daar blijven pitten duurder is dan de Watch en Beddit bij elkaar.

)
Vergeet niet dat de Watch dankzij de hartslagsensor + mic wel degelijk een moment van inslapen kan detecteren, het kan verder alleen bijna geen hol zeggen over de kwaliteit van je slaap noch ademhaling zonder aanvullende hardware. Maar ik kan de combo Watch + Beddit 3 wel aanraden voor mensen die het patroon graag uitgebreider in beeld willen krijgen. Zoals altijd als je echt problemen hebt natuurlijk gewoon naar de HA gaan

Of vragen naar een doorverwijzing naar een slaapcentrum als het écht slecht gesteld is met je slapen. Een van de meest onderschatte problemen volgens mij.
[
Voor 11% gewijzigd door
WhatsappHack op 06-08-2019 13:47
]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)