Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 13:58:
https://www.reddit.com/r/...watchos_6_up_and_running/

Blijkbaar zijn alle nieuwe Faces enkel voor de Series 4.
De Series 3 heeft maar 2 nieuwe faces: "On my series 3 I have only two new ones called numeral duo and numeral mono"

Tegenvaller...
Hmmm... dat alle watchfaces op de Series 4 werken is ook een indicatie dat er dit jaar inderdaad geen series 5 komt. Normaal zijn de meeste nieuwe watchfaces exclusief voor het nieuwe model dat in september gereleased wordt.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gecro
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-09 20:57
Ik heb gisteren de update (5.2.1) van mijn watch 4 gedaan. Daar waar normaal om deze tijd de accu nog rond de 65% stond, is dit nu slechts 47 % dus het lijkt erop dat de accu sneller leeg gaat na deze update. Zijn er mensen die dit ook is opgevallen ?

Update 6-6-2019:

Kennelijk toch vals alarm. Vandaag was het "weer normaal".. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door gecro op 06-06-2019 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Maarten
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 03-07 14:28
Ben sinds een tijdje aan't kijken voor een Apple Watch. Tot nu toe altijd een Polar of Garmin gehad. Ik twijfel een beetje of de Apple Watch op sportgebied een gelijke kan zijn, de Apple Watch lijkt me immers eerder een smartwatch dan een sportwatch.

Nu, in eerste instantie kijk ik dus naar een goedkoper model. Het een kans geven en indien het mij bevalt later de series 5 of series 6 kopen. Voorlopig valt mijn oog op de series 3 Nike +. Maar zijn er hier personen die ervaring hebben met de upgrade van de series 3 naar de series 4? Is er een wezenlijk verschil? Uit reviews maak ik op dat de batterijduur van de 4 beter is dan die van de 3 (toch zeker met GPS enabled). Maar wat bijvoorbeeld met de GPS accuracy en andere zaken?

Thx! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@DJ_Maarten De Watch heeft juist ook een heel scala een gezondheid functies en work-outs die behoorlijk accuraat zijn en veel detail kunnen tonen. Alles dat je mist kun je aanvullen met third-party apps. :)

Ik ben van S2 naar S4 gegaan, dat was een flinke upgrade. Vele malen sneller, veel beter scherm, veel betere accuduur, betere geluidsweergave, Siri en natuurlijk de ECG gadget. :P Eigenlijk is alles duidelijk beter aan de S4. Hoe het zich verhoudt tot de S3 kan ik je alleen niet mee helpen. Maar de upgrade vanaf de 2 was wel heel erg duidelijk te merken, terwijl ik tussen de 2 en 3 niet bijzonder veel merkte.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:36
DJ_Maarten schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:33:
Ben sinds een tijdje aan't kijken voor een Apple Watch. Tot nu toe altijd een Polar of Garmin gehad. Ik twijfel een beetje of de Apple Watch op sportgebied een gelijke kan zijn, de Apple Watch lijkt me immers eerder een smartwatch dan een sportwatch.

Nu, in eerste instantie kijk ik dus naar een goedkoper model. Het een kans geven en indien het mij bevalt later de series 5 of series 6 kopen. Voorlopig valt mijn oog op de series 3 Nike +. Maar zijn er hier personen die ervaring hebben met de upgrade van de series 3 naar de series 4? Is er een wezenlijk verschil? Uit reviews maak ik op dat de batterijduur van de 4 beter is dan die van de 3 (toch zeker met GPS enabled). Maar wat bijvoorbeeld met de GPS accuracy en andere zaken?

Ik zit een beetje in dezelfde situatie. Ik heb nu tijdelijk een series 1 te leen om te kijken of ik het überhaupt wat vind. Aangezien dit het geval is maar ik ca 500 euro een te hoog bedrag vind voor een series 4, ga ik deze week een series 3 nike+ ophalen via V&A. Toegegeven; de series 4 zal nog weer een stukje beter/mooier zijn echter vind ik het bedrag ook te hoog voor nu. En als ik de reviews zo lees is het snelheidsverschil minimaal (merk je als je ze naast elkaar legt, niet direct in de praktijk). Dus vandaar voor nu de series 3 :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens op Coolblue voor een tweede kans.
Ik heb 383 betaald voor de 44mm series 4.
Wat zo goed als nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 19:54
DJ_Maarten schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:33:

Ik ben van een Garmin Vivoactive 3 via een Apple Watch series 3 42mm naar een series 4 40mm gegaan. De series 3 had ik met hetzelfde idee als jij: kijken of het wat is. En het is dus bevallen, gezien de series 4.

De Garmin is waarschijnlijk wel het betere sporthorloge. De GPS was iets nauwkeuriger, en de Garmin-app biedt erg veel informatie. De standaard Apple activiteit app is vrij beperkt in het bijhouden van workouts, maar doet wat het moet doen. Third party apps kunnen dit ongetwijfeld beter.

Qua smartwatch is de Apple Watch natuurlijk een stuk beter. Ik vind het echt heel handig om mijn notificaties op een kwalitatief goed scherm te kunnen zien zonder mijn telefoon de hoeven pakken. Ook Siri komt regelmatig van pas, en zelfs het bellen werkt goed wanneer je je handen vol hebt of je de telefoon even niet direct bij de hand hebt (maar wel binnen bluetooth-bereik is). Sinds vandaag is Apple Pay beschikbaar via ING, ben benieuwd hoe dat in de praktijk werkt.

Nadelen zijn er natuurlijk ook:
De batterij gaat een stuk minder lang mee. Ik moet de Watch om de dag opladen, de Garmin ging bijna een week mee.
Het scherm is niet altijd aan. Het scherm springt wel direct aan zodra je je pols draait, dus hier valt prima mee te leven.

Al met al ben ik erg blij met de overstap van een Vivoactive naar de Apple Watch. Ik ben geen intensieve sporter, maar voor het rondje hardlopen en de fietstochtjes doet de Apple Watch het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Maarten
Sander-B schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 17:25:
[...]

Ik ben van een Garmin Vivoactive 3 via een Apple Watch series 3 42mm naar een series 4 40mm gegaan. De series 3 had ik met hetzelfde idee als jij: kijken of het wat is. En het is dus bevallen, gezien de series 4.

De Garmin is waarschijnlijk wel het betere sporthorloge. De GPS was iets nauwkeuriger, en de Garmin-app biedt erg veel informatie. De standaard Apple activiteit app is vrij beperkt in het bijhouden van workouts, maar doet wat het moet doen. Third party apps kunnen dit ongetwijfeld beter.

Qua smartwatch is de Apple Watch natuurlijk een stuk beter. Ik vind het echt heel handig om mijn notificaties op een kwalitatief goed scherm te kunnen zien zonder mijn telefoon de hoeven pakken. Ook Siri komt regelmatig van pas, en zelfs het bellen werkt goed wanneer je je handen vol hebt of je de telefoon even niet direct bij de hand hebt (maar wel binnen bluetooth-bereik is). Sinds vandaag is Apple Pay beschikbaar via ING, ben benieuwd hoe dat in de praktijk werkt.

Nadelen zijn er natuurlijk ook:
De batterij gaat een stuk minder lang mee. Ik moet de Watch om de dag opladen, de Garmin ging bijna een week mee.
Het scherm is niet altijd aan. Het scherm springt wel direct aan zodra je je pols draait, dus hier valt prima mee te leven.

Al met al ben ik erg blij met de overstap van een Vivoactive naar de Apple Watch. Ik ben geen intensieve sporter, maar voor het rondje hardlopen en de fietstochtjes doet de Apple Watch het prima.
Ah! Ik heb momenteel ook een Vivoactive 3. Ik zou dus dezelfde stap zetten. :-)

Ik verwacht bij een overstap sowieso wel in te boeten qua sportstracking. Dat de Garmin app uitgebreider is dan de Health app, dat geloof ik graag. Maar dat vind ik niet zo erg. Wat ik wel wens is dat de GPS ongeveer van dezelfde kwaliteit is, idem de hartslag meting. Daarvoor heb ik destijds de stap van Polar naar Garmin gezet. Het zou wel jammer zijn moest ik daar terug op inboeten. Ook al heb ik dan natuurlijk wel een betere smartwatch, waarvoor ik dat ding het meest van de tijd gebruik. Maar bij het joggen, fietsen en zeker ook hiken hoop ik toch dat de Watch dezelfde kwaliteit kan bieden als de Garmin.

Hoe vond je de upgrade van de 3 naar de 4? Gaf dat een wezenlijk verschil? Bv op het vlak van GPS en hartslagmeting? Dat ik met de 4 wat features zou missen vind ik niet zo erg. Ik wil vooral het apparaat leren kennen. Als het me bevalt koop ik later wel de 5 of de 6. De 4 nu kopen, vind ik wat laat. Toch zuur als er in september al een nieuwe in de rekken ligt.

En heb je een idee of je kan syncen vanuit de Health-app naar Garmin? Omgekeerd gaat dat heb ik gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-B
  • Laatst online: 13-09 19:54
DJ_Maarten schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 18:54:
[...]

Ah! Ik heb momenteel ook een Vivoactive 3. Ik zou dus dezelfde stap zetten. :-)

Ik verwacht bij een overstap sowieso wel in te boeten qua sportstracking. Dat de Garmin app uitgebreider is dan de Health app, dat geloof ik graag. Maar dat vind ik niet zo erg. Wat ik wel wens is dat de GPS ongeveer van dezelfde kwaliteit is, idem de hartslag meting. Daarvoor heb ik destijds de stap van Polar naar Garmin gezet. Het zou wel jammer zijn moest ik daar terug op inboeten. Ook al heb ik dan natuurlijk wel een betere smartwatch, waarvoor ik dat ding het meest van de tijd gebruik. Maar bij het joggen, fietsen en zeker ook hiken hoop ik toch dat de Watch dezelfde kwaliteit kan bieden als de Garmin.

Hoe vond je de upgrade van de 3 naar de 4? Gaf dat een wezenlijk verschil? Bv op het vlak van GPS en hartslagmeting? Dat ik met de 4 wat features zou missen vind ik niet zo erg. Ik wil vooral het apparaat leren kennen. Als het me bevalt koop ik later wel de 5 of de 6. De 4 nu kopen, vind ik wat laat. Toch zuur als er in september al een nieuwe in de rekken ligt.
Dat was ik nog vergeten: de hartslagmeting is bij mij een stuk beter dan bij de Vivoactive. Maar dat kan ook met mijn dunne polsen te maken hebben.

De GPS is iets minder nauwkeurig, bochten worden soms wat vloeiender gemaakt dan ze daadwerkelijk zijn. Zie ook deze GPS track uit de review van DC Rainmaker: (blauwe lijn = Apple Watch 4)
Afbeeldingslocatie: https://media.dcrainmaker.com/images/2018/10/image-69.png

De 4 is net wat fijner dan de 3. De speaker is een stuk beter waardoor je er fatsoenlijk mee kan bellen, en het scherm loopt door tot de randen. De haptic feedback is iets beter en hij voelt soms iets sneller. Kleine verschillen, maar ik kon de 4 voor een mooie prijs krijgen.

Het syncen daar de Garmin-app heb ik nooit geprobeerd, dus dat durf ik je niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:12
Sander-B schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 19:37:
[...]

Dat was ik nog vergeten: de hartslagmeting is bij mij een stuk beter dan bij de Vivoactive. Maar dat kan ook met mijn dunne polsen te maken hebben.
Ik denk dat de hartslagmeting van de Apple Watch serie 4, iets nauwkeuriger is dan deze van de VivoActive 3.
De GPS is iets minder nauwkeurig, bochten worden soms wat vloeiender gemaakt dan ze daadwerkelijk zijn. Zie ook deze GPS track uit de review van DC Rainmaker: (blauwe lijn = Apple Watch 4)
[Afbeelding]
Opgelet deze afbeelding is tijdens het fietsen, al lopend zal het toch iets correcter moeten verlopen, daar je trager bent dan al fietsend.
Het syncen daar de Garmin-app heb ik nooit geprobeerd, dus dat durf ik je niet te zeggen.
Ik gebruik RunGap om AW activiteiten naar Strava te sturen en Garmin staat daar ook tussen als export mogelijkheid. Opgelet dit is niet gratis (€ 3,49 voor 3 maand, € 8,99 voor een jaar). Ik had dit eens nodig toen de batterij van mijn HR-sensor plat was. Was een ritje van 100km en wou die toch in Strava zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Maarten
Dus syncen naar Strava gaat niet? Dan moet je de Strava-app downloaden en de activiteit daar ook nog eens in tracken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:20
DJ_Maarten schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 20:45:
Dus syncen naar Strava gaat niet? Dan moet je de Strava-app downloaden en de activiteit daar ook nog eens in tracken?
Tinusvolkel schreef op maandag 20 mei 2019 @ 09:28:
Ik gebruik de standaard workout app van apple, en exporteer alles naar strava via HealthFit
:)

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bite
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik gebruik workoutdoors op mijn aw4 om verschillende activiteiten te loggen en vind 'm zo wel een goede vervanger voor de garmin vivoactive hr die ik voorheen had. Exporteren kan o.a. naar strava. zie http://www.workoutdoors.net en app store link https://itunes.apple.com/app/workoutdoors/id1241909999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 17:54:
[...]
Hmmm... dat alle watchfaces op de Series 4 werken is ook een indicatie dat er dit jaar inderdaad geen series 5 komt. Normaal zijn de meeste nieuwe watchfaces exclusief voor het nieuwe model dat in september gereleased wordt.
Bij de hardware release komt er altijd nog wel wat nieuws? Bij de Series 4 waren dat de Infograph en Infograph Modular (die ook alleen op die toestellen beschikbaar zijn).

Zie bijv. ook: https://www.macrumors.com/2018/09/18/watchos-5-watch-faces/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee..... gebruik nooit de watch in combinatie met een gootsteenontstopper :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vI4m3F1sgOP7BtySvm3AdRp3/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DqCMvqdNDzCqy5CuNwyoQD2s/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PJRlf5eT6qYfgAjfydGUR6qz/full.jpg

Ik kwam thuis van vakantie, wou een was draaien, het afvoerwater van de wasmachine kwam er aan de andere kant van de keuken uit, en ben vanuit daar aan de slag gegaan. 4 potjes met soda troep dat je door de gootsteen kiepert, heb het in alle mogelijke afvoeren gedaan, nagespoeld met water, er kwam blijkbaar wat tussen de watch en mijn hand, op ten duur zag ik daar zwarte verf (afgifte) zitten en voila.

Wel m'n handen en armen net flink uit zitten wassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:05

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ziet je huid er beter uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Iemand een tip welke modus (enigszins) geschikt is om te kiezen bij de workout app bij fitness? Meestal kies ik ‘anders’

[ Voor 13% gewijzigd door N1ckk op 12-06-2019 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:43
N1ckk schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 16:08:
Iemand een tip welke modus (enigszins) geschikt is om te kiezen bij de workout app bij fitness? Meestal kies ik ‘anders’
Probeer de app "Strong" eens.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:30
N1ckk schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 16:08:
Ik heb de optie krachttraining staan. Wanneer je “anders” hebt ingevuld, kan je deze daarna wanneer je klaar bent hernoemen.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Als ik via mijn iPhone of iPad zeg “laat me de foscam c1 camera zien” dan wordt de live stream getoond (btw foscam c1 via homebridge). Als ik hetzelfde zeg tegen mijn AW4 krijg ik te horen “Ik kan hier geen camera’s bekijken. Het spijt me.”. Echter als ik op mijn AW4 navigeer naar Woning app kan ik wel de stream openen.

Hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Vraag: Als ik aan het werk ben en ik loop even weg achter mijn bureau terwijl ik mijn iPhone daar laat liggen dan wordt de verbinding met mijn watch verbroken (logisch). Is het ook mogelijk bij terugkomst dat ik dan alsnog de meldingen ontvang op mijn watch die ik in die periode gemist heb? Nu moet ik alsnog op mijn telefoon kijken of mijn telefoon bij mij houden...

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

Als je op de WiFi kan met je telefoon pakt je watch dat ook op, en werkt het gewoon door.
Kan je ook elders in t pand nog je berichten checken of telefoon beantwoorden. Alleen moet je watch dezelfde WiFi verbinding als je telefoon maken, dus als je telefoon op de 5ghz WiFi zit gaat dat niet. (Apple watch doet alleen 2.4)
Dus telefoon op 2.4 verbinden, en dan gaat de applewatch ook op dat netwerk.
Volgens mij maakt het daarna niet meer uit, zolang je het 2.4 netwerk maar niet weggooit

[ Voor 3% gewijzigd door LoneWolf op 14-06-2019 12:51 ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ_Maarten
Bedankt voor de reacties. (y)

Ondertussen heb ik er een gekocht. Niet de 3 series zoals ik origineel van plan was. Op het vlak van gadgets heb ik weinig karakter. Ik ben dus geplooid voor hetgeen op dit moment de beste versie is. Niet zo slim, want binnen een 3 maanden is de 5 series er vermoed ik. Maarja. :X

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hh9yXNX.jpg

Nu ontdekken of de Apple Watch een verbetering is tov van mijn Garmin. Qua smartwatch alleszins wel. Alleen het scherm al. :-). Qua sportwatch valt het nog te bezien. Eén ding mis ik al, mijn stappenaantal op de watchface. Een aantal apps kunnen daar wel voor zorgen blijkbaar, maar voor zover ik het lees berekenen die de stappen zelf. Terwijl ik eigenlijk gewoon het aantal stappen die de watch telt wil visualiseren. Of is er zo'n stappen-app die jullie kunnen aanraden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:11
DJ_Maarten schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 12:48:

Ondertussen heb ik er een gekocht. Niet de 3 series zoals ik origineel van plan was. Op het vlak van gadgets heb ik weinig karakter. Ik ben dus geplooid voor hetgeen op dit moment de beste versie is. Niet zo slim, want binnen een 3 maanden is de 5 series er vermoed ik. Maarja. :X

[Afbeelding]

Nu ontdekken of de Apple Watch een verbetering is tov van mijn Garmin. Qua smartwatch alleszins wel. Alleen het scherm al. :-). Qua sportwatch valt het nog te bezien. Eén ding mis ik al, mijn stappenaantal op de watchface. Een aantal apps kunnen daar wel voor zorgen blijkbaar, maar voor zover ik het lees berekenen die de stappen zelf. Terwijl ik eigenlijk gewoon het aantal stappen die de watch telt wil visualiseren. Of is er zo'n stappen-app die jullie kunnen aanraden? :)
Stepapp, Pedometer, Healtview en allemaal geven ze het zelfde aantal steps

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 20:52
Ik heb problemen met notificaties van whatsapp en messages. Ik krijg soms wel en soms geen melding van een notificatie. Alle instellingen staan goed en mijn telefoon staat op standby en gelocked. Het is totaal niet consistent.

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
DJ_Maarten schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 12:48:

[Afbeelding]

Ik ben ook overgestapt van Garmin (Fenix 3HR en 5X) en wil niet meer terug. Je moet natuurlijk ook wel een beetje je overgeven aan wat de AW biedt en niet de functies van de Garmin erop gaan projecteren (zoals je nu doet met stappen). Tuurlijk, het kan wel, maar als je switcht naar het aantal calorieen dat je verbrandt (rode ring) en daar naar handelt, komt het met je stappen ook wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Maarten
Sluuz schreef op zondag 16 juni 2019 @ 16:28:
[...]

Ik ben ook overgestapt van Garmin (Fenix 3HR en 5X) en wil niet meer terug. Je moet natuurlijk ook wel een beetje je overgeven aan wat de AW biedt en niet de functies van de Garmin erop gaan projecteren (zoals je nu doet met stappen). Tuurlijk, het kan wel, maar als je switcht naar het aantal calorieen dat je verbrandt (rode ring) en daar naar handelt, komt het met je stappen ook wel goed.
Klopt hoor. Voor die stappen heb ik al een oplossing met die 'Activiteiten'. Een simpele tik op die cirkels en ik weet mijn stappen ook. :-)

Ik ga sowieso wel vergelijken met mijn Garmin. Een mens verliest immers niet graag features. Dat neemt niet weg dat ik niet tevreden ben met mijn aankoop. Zoals verwacht is het als smartwatch echt stukken beter. Maar hier en daar zijn er natuurlijk wel een paar puntjes waarbij ik denk, "hmm...". Vooral bij het sporten dat ie geen indicatie geeft of er een GPS en hartslag lock is, vind ik opmerkelijk. Ik kan daar niet bij, vind ik echt iets basic. Natuurlijk, ik loop maar iets van een 2u, max 3u per week. Dat is peanuts vergeleken met de tijd waar ik gebruik maak van de smartwatch functionaliteit.

Alleszins, op dit moment nog helemaal verliefd op het toestel. :+ :D Zeker nu ik mijn watchface gevonden heb. :-)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3caEVga.jpg

Straks een eerste keer met lopen. Deze keer de Garmin ook meenemen (gaat er lullig uit zien, een watch aan elke pols |:( ), dan kan ik eens vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
DJ_Maarten schreef op zondag 16 juni 2019 @ 17:42:
[...]

Ik ga sowieso wel vergelijken met mijn Garmin. Een mens verliest immers niet graag features. Dat neemt niet weg dat ik niet tevreden ben met mijn aankoop. Zoals verwacht is het als smartwatch echt stukken beter. Maar hier en daar zijn er natuurlijk wel een paar puntjes waarbij ik denk, "hmm...". Vooral bij het sporten dat ie geen indicatie geeft of er een GPS en hartslag lock is, vind ik opmerkelijk. Ik kan daar niet bij, vind ik echt iets basic. Natuurlijk, ik loop maar iets van een 2u, max 3u per week. Dat is peanuts vergeleken met de tijd waar ik gebruik maak van de smartwatch functionaliteit.
Natuurlijk logisch dat je vergelijkt, maar 1 op 1 features vergelijken is wat lastig, omdat een Garmin nou eenmaal 1000 functies heeft.

Vraagje: als je gaat lopen, laat je dan je telefoon thuis, of neem je die mee? Als je hem meeneemt, pakt hij de GPS van je telefoon en die is (hoe gek ook) vaak minder accuraat. Die GPS lock op je horloge is vrij snel naar mijn mening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:31
harm12nl schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 12:11:
Vraag: Als ik aan het werk ben en ik loop even weg achter mijn bureau terwijl ik mijn iPhone daar laat liggen dan wordt de verbinding met mijn watch verbroken (logisch). Is het ook mogelijk bij terugkomst dat ik dan alsnog de meldingen ontvang op mijn watch die ik in die periode gemist heb? Nu moet ik alsnog op mijn telefoon kijken of mijn telefoon bij mij houden...
Je watch deelt de WiFi met je iPhone dus is standalone ook met internet verbonden. Ondanks dat mijn watch wel eens out of reach is voor mijn iPhone krijg ik wel gewoon meldingen can appjes/berichten/nest etc binnen

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
DJ_Maarten schreef op zondag 16 juni 2019 @ 17:42:
[...]

Klopt hoor. Voor die stappen heb ik al een oplossing met die 'Activiteiten'. Een simpele tik op die cirkels en ik weet mijn stappen ook. :-)

Alleszins, op dit moment nog helemaal verliefd op het toestel. :+ :D Zeker nu ik mijn watchface gevonden heb. :-)

[Afbeelding]

Straks een eerste keer met lopen. Deze keer de Garmin ook meenemen (gaat er lullig uit zien, een watch aan elke pols |:( ), dan kan ik eens vergelijken.
Je hebt een mooie Watch-face! Ik heb ‘m nageaapt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:32

Grin

Ride si sapis.

SpoekGTi schreef op zondag 16 juni 2019 @ 19:22:
[...]

Je watch deelt de WiFi met je iPhone dus is standalone ook met internet verbonden. Ondanks dat mijn watch wel eens out of reach is voor mijn iPhone krijg ik wel gewoon meldingen can appjes/berichten/nest etc binnen
Dat klopt maar gaat niet altijd op. Op sommige zakelijke netwerken is dat niet altijd het geval. Zo heb ik een netwerk ZONDER certificaten waar je alleen op kan inloggen door het scannen van een QR-code. Op de telefoon werkt dat prima, maar de Watch pakt dat netwerk niet, terwijl ik het wachtwoord wel kan delen maar m'n andere iOS devices een m'n MacBook... :?

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:48
Een feature van de watch 4 zou zijn dat hij automatisch activiteiten detecteert. Dat heeft bij mij nog maar 1 keer gewerkt. In de pauze op het werk loop ik altijd een stukje en schijnbaar moet ik hierbij de arm waar de watch omzit nogal opzichtig heen en weer zwiepen voordat de watch ziet dat ik aan het lopen ben. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? |:(

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:01
@rimave De activiteit moet ook tenminste 10 minuten duren aaneengesloten met hogere hartslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:13
rimave schreef op maandag 17 juni 2019 @ 11:07:
Een feature van de watch 4 zou zijn dat hij automatisch activiteiten detecteert. Dat heeft bij mij nog maar 1 keer gewerkt. In de pauze op het werk loop ik altijd een stukje en schijnbaar moet ik hierbij de arm waar de watch omzit nogal opzichtig heen en weer zwiepen voordat de watch ziet dat ik aan het lopen ben. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? |:(
Ik roei thuis, zowel de series 1 als de 4 herkennen na rond de 3 minuten dat ik aan het roeien ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:39
Ik gebruik Ismoothrun een goede app om hardloop en fietsactiviteiten bij te houden.
Deze synchroniseerd ook naar Garmin en Strava.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:28
Opeens unlocked mijn AW S4 niet meer zodra ik mijn iPhone X ontgrendel. Draai geen Beta op m'n AW en iPhone.

Iemand meer met dit issue?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:30

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Rivanov schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 07:53:
Opeens unlocked mijn AW S4 niet meer zodra ik mijn iPhone X ontgrendel. Draai geen Beta op m'n AW en iPhone.

Iemand meer met dit issue?
Je geeft het antwoord zelf al ;). Beta. Even feedback indienen met de feedback app.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:28
Uhm. Ik zeg; ik draai géén Beta op m'n AW en iPhone X. ;)

Die draait enkel op m'n iPad Pro en iPhone 7 die in mijn auto ligt voor Carplay.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sluuz
Even lachen, in de WatchOS 6 beta release notes zit deze passage:

Known Issues
Firmly pressing a button in Calculator might cause buttons to become stuck. (50738294)

Workaround: Tap any button.

Ze hebben gewoon real life gedrag van een calculator geëmuleerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 13:46
hey allemaal,

ik ben sinds november een trotse eigenaar van mijn AW serie 4.
In het begin heb ik siri veel gebruikt om bijv. mijn lampen etc aan en uit te zetten, en dit werkte prima.

Sinds een aantal weken werkte dit niet meer, en heb hier ook geen tijd voor gehad om naar te kijken.
Gisteren had ik wat tijd, dus ik dacht, ga er even in duiken:

Het blijkt dat mijn microfoon het niet goed meer doet, of het volume te laag staat:
- Als ik op normale afstand praat tegen siri, hoort ie niets
- Als ik met mijn mond, op 2cm van de microfoon wat zeg, herkend hij het wel met moeite.

Wat ik al geprobeerd heb:
- AW gereboot
- Iphone XS gereboot
- AW opnieuw ingesteld ( factory reset )
- een stuk of 10x de " water modus" geactiveerd en gedeactiveerd

Ik ben out of options.. behalve terug te gaan naar de winkel..
Of heeft iemand van jullie nog een idee?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Rivanov schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 08:14:
Uhm. Ik zeg; ik draai géén Beta op m'n AW en iPhone X. ;)

Die draait enkel op m'n iPad Pro en iPhone 7 die in mijn auto ligt voor Carplay.
Oeps. Le-zen Tylen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 17:28
Verwijderd schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 16:17:
Zojuist bij Coolblue een tweedekansje besteld. De Series 4 (44mm, zilver + witte sportband) voor 383 euro. Toch blijft het veel geld...
Dan was je mij net voor :+

Misschien maar goed ook. Ik zit al even te kijken naar een Apple Watch en met regelmaat ligt deze in mijn winkelmandje bij coolblue maar heb nog niet op bestellen geklikt.

Momenteel heb ik een horloge die ik enige jaren geleden van vrouwlief heb gekregen. Deze is mij dierbaar.
Maar de gadget freak in mij wil hem graag hebben.

Ik denk dat ik het bedrag voor mijzelf niet goed kan praten. Op mijn werk telefoon krijg ik veel berichten. Op mijn prive telefoon alleen van familie. En dat zijn er niet zo veel. En dan wil ik hem voor gebruiken. En die paar keer in week hardlopen…

Misschien dat ik een Series 1 op de kop tik. Toch een beetje het gevoel ervaren, spelen ermee. Betaalbaar.
En kijken of het inderdaad iets voor mij is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:13
Signs schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 14:27:
[...]

...

Misschien dat ik een Series 1 op de kop tik. Toch een beetje het gevoel ervaren, spelen ermee. Betaalbaar.
Doen! Vandaaruit kun je altijd nog kijken of de 4 z'n geld waard is of niet. Die series 1 raak je wel weer kwijt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
  • Laatst online: 16-09 16:10
Androo schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 08:23:
hey allemaal,

ik ben sinds november een trotse eigenaar van mijn AW serie 4.
In het begin heb ik siri veel gebruikt om bijv. mijn lampen etc aan en uit te zetten, en dit werkte prima.

Sinds een aantal weken werkte dit niet meer, en heb hier ook geen tijd voor gehad om naar te kijken.
Gisteren had ik wat tijd, dus ik dacht, ga er even in duiken:

Het blijkt dat mijn microfoon het niet goed meer doet, of het volume te laag staat:
- Als ik op normale afstand praat tegen siri, hoort ie niets
- Als ik met mijn mond, op 2cm van de microfoon wat zeg, herkend hij het wel met moeite.

Wat ik al geprobeerd heb:
- AW gereboot
- Iphone XS gereboot
- AW opnieuw ingesteld ( factory reset )
- een stuk of 10x de " water modus" geactiveerd en gedeactiveerd

Ik ben out of options.. behalve terug te gaan naar de winkel..
Of heeft iemand van jullie nog een idee?

alvast bedankt!
Douche je er ook mee? Of zwemmen? Het kan zijn dat er water in de microfoon zit. Probeer eens heel voorzichtig met een stukje keukenrol er een beetje te kijken of er vocht in zit.

De water-uitspuw functie werkt alleen op de speaker, niet op de microfoons. Ik heb altijd na het douchen dat ik de watch even op de handdoek tik aan de kant waar de microfoon zit, om te zorgen dat als er een drup in zit, die eruit gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
Signs schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 14:27:
[...]

Dan was je mij net voor :+

Misschien maar goed ook. Ik zit al even te kijken naar een Apple Watch en met regelmaat ligt deze in mijn winkelmandje bij coolblue maar heb nog niet op bestellen geklikt.

Momenteel heb ik een horloge die ik enige jaren geleden van vrouwlief heb gekregen. Deze is mij dierbaar.
Maar de gadget freak in mij wil hem graag hebben.

Ik denk dat ik het bedrag voor mijzelf niet goed kan praten. Op mijn werk telefoon krijg ik veel berichten. Op mijn prive telefoon alleen van familie. En dat zijn er niet zo veel. En dan wil ik hem voor gebruiken. En die paar keer in week hardlopen…

Ook heel lang de twijfel gehad. Heb het geluk gehad dat ik een Series 1 van een vriend kon lenen. Vond met name de ringen vol maken, hardslag en ademhaling app mooi om te gebruiken. Meldingen krijg ik wel van whatsapp en dergelijke maar heb ook een hoop meldingen uit staan.

Vond ca 400 a 500 euro ook een hoop geld en dat hield mij tegen om een nieuwe te kopen. Via een mede Tweaker een Series 3 Nike+ kunnen overnemen welke een jaar oud was, weinig gebruikt en in werkelijke absolute nieuwsstaat (incl Apple care) voor iets meer dan 200 euro. Ben er erg heel tevreden mee en een leuke gadget.

Mijn advies: koop een Series 3 (2e hands of nieuw) en geniet ervan!

N.B. Het verschil in snelheid tussen de series 1 en 3 vind ik best groot, dus krijg geen negatief beeld als je de series 1 'test' waardoor je wellicht afhaakt. De series 3 geeft hierdoor toch een andere beleving in dagelijks gebruik :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Laatst online: 10-09 13:46
xoniq schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 15:25:
[...]

Douche je er ook mee? Of zwemmen? Het kan zijn dat er water in de microfoon zit. Probeer eens heel voorzichtig met een stukje keukenrol er een beetje te kijken of er vocht in zit.

De water-uitspuw functie werkt alleen op de speaker, niet op de microfoons. Ik heb altijd na het douchen dat ik de watch even op de handdoek tik aan de kant waar de microfoon zit, om te zorgen dat als er een drup in zit, die eruit gaat.
Ja ik douche er ook mee..
Ik zal dat vanavond eens proberen, dankjewel!

En anders... terug naar het verkooppunt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Androo schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 11:16:
[...]

Ja ik douche er ook mee..
Ik zal dat vanavond eens proberen, dankjewel!

En anders... terug naar het verkooppunt?
En zit een schoonmaak functie op he. Swipe up en kies het waterdruppeltje. Daarna unlocken met de crown.

Edit: Nevermind :9

[ Voor 3% gewijzigd door Tylen op 20-06-2019 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Tylen schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 11:26:
[...]

En zit een schoonmaak functie op he. Swipe up en kies het waterdruppeltje. Daarna unlocken met de crown.

Edit: Nevermind :9
Volgens mij besefte je dit al, maar toch even voor de volledigheid; dat water uitspugen is enkel voor de speaker, niet voor de microfoon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
meesje schreef op maandag 27 mei 2019 @ 20:10:
Een opmerking in de categorie ‘lekker belangrijk’. ;) Het valt me op dat als je naar beneden of naar boven veegt je op de achtergrond nog vaag de watchface ziet. Echter deze is niet altijd de laatste stand van zaken. Het lijkt wel alsof de achtergrond watchface in cache bewaard blijft en af en toe ververst wordt. Ik ben er nog niet achter wanneer precies, het wisselt nog al.

Bijvoorbeeld:
Ik heb de Nike+ digitaal watchface geactiveerd. Standaard heeft deze de kleur volt. Deze heb ik eerst gebruikt. Later de kleur aangepast naar wit en toen zag ik nog steeds de kleur volt als ik naar beneden veegde. Na opnieuw deze watchface als huidige in te stellen, had de vage achtergrond wel de juiste kleur.

Eerst dacht ik dat bovenstaande aan de Nike watchface lag, maar een test mbv ‘handig’ (de wijzers dan nog goed zichtbaar) levert hetzelfde resultaat op. Het is bijvoorbeeld later dan de tijd die op de achtergrond wordt getoond. Soms zit er maar een paar minuten tussen, soms veel meer.

Is dit een bug of conform design?
Even mezelf quoten. Zojuist op reddit gelezen dat iemand anders (ook AW4 Nike+ editie) hetzelfde issue heeft.
https://www.reddit.com/r/...ng_whit_the_nc_blur_time/
Is dit echt niet herkenbaar voor jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooyco
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-08 14:04
meesje schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 14:25:
[...]

Even mezelf quoten. Zojuist op reddit gelezen dat iemand anders (ook AW4 Nike+ editie) hetzelfde issue heeft.
Dit is normaal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 20:12
meesje schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 14:25:
In tegenstelling tot hetgeen ik eerder aangaf, ik ervaar nu het zelfde de laatste tijd. Wel vreemd dat ik het nu wel pas ervaar. Maar echt storen doet het mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
@rooyco @RicoK Ik ben ‘blij’ dat jullie hetzelfde evaren. Dan kan ik het nu laten rusten. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door meesje op 21-06-2019 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:33
Ik heb nu al een heel tijdje een apple watch (series 3) en sinds een maand of wat heb ik problemen met het opladen. Wanneer ik de watch op de lader aansluit gaat die wel laden en heb je kort het laadscherm (of klok in horizontale stand) Na een 10-tal seconden gaat dit scherm uit en zou de watch normaliter blijven laden. Bij mij is dit echter niet zo vanzelfsprekend. Vaak schiet de watch na deze eerste periode weer in het lockscreen en laadt dan niet meer op.

De watch loskoppelen en weer aansluiten heeft vaak hetzelfde resultaat. Dit doet de watch met zowel een nomad charging base en de originele lader. Ik heb uiteraard geen folie etc meer op de laders zitten. Na een herstart van de watch gaat het weer een dag of 3 goed en dan krijg ik hetzelfde probleem.

Heeft iemand hier ervaring mee? Wat kunnen de problemen zijn maar vooral wat kan ik er eventueel aan doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:02
Sinds de laatste update van Stocard kan ik bij de Albert Heijn mijn bonuskaart niet meer scannen. Zucht. Dat is wel echt jammer.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Eiríkr schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 17:25:
Sinds de laatste update van Stocard kan ik bij de Albert Heijn mijn bonuskaart niet meer scannen. Zucht. Dat is wel echt jammer.
Ik heb m gewoon met Pass2uWallet in de Wallet van de iPhone gezet. Samen met de Gamma pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand nog een goeie tip voor de 44mm stalen Apple watch in Duitsland?

Kan natuurlijk bij Apple bestellen en door laten sturen maar dan kan ik net zo goed voor een goedkopere (betrouwbare) webshop gaan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 18:54
Gravis.de

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:52
Ik heb mijn watch 4 rvs bij cyberport.de gekocht. Snelle levering en betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:02
xoniq schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 17:44:
[...]

Ik heb m gewoon met Pass2uWallet in de Wallet van de iPhone gezet. Samen met de Gamma pas.
Dat werkt ook met Apple Watch? Ik vond het namelijk handig om bij de kassa met de Apple Watch de bonuskaart te scannen en tevens betalen met Apple Pay.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cougar schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 20:10:
Ik heb mijn watch 4 rvs bij cyberport.de gekocht. Snelle levering en betrouwbaar.
Thnx! Zelfde prijzen, nergens echt goedkoper te krijgen zie ik.

Nu maar op Amazon besteld. €740,- (nieuw). Dinsdag binnen. Beetje kort op de S5 maar verwacht geen bijzonderheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online
Donstil schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 20:32:
[...]

[...]

Thnx! Zelfde prijzen, nergens echt goedkoper te krijgen zie ik.

Nu maar op Amazon besteld. €740,- (nieuw). Dinsdag binnen. Beetje kort op de S5 maar verwacht geen bijzonderheden.
Ik verwacht überhaupt nog steeds geen S5 in 2019. Er is nog geen enkel serieus te nemen gerucht geweest, echt goede verbeteringen (bloeddrukmeter, glucosemeter) zijn hardwarematig nog ver weg, en voor het eerst zijn alle Watch faces in watchOS5 direct al beschikbaar voor alle huidige modellen terwijl er normaal altijd exclusieve zijn voor “het nieuwe model”.

Kortom, volgens mij nog een prima aankoop. Veel plezier ermee ;)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
DeNachtwacht schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 00:56:
[...]
Ik verwacht überhaupt nog steeds geen S5 in 2019. Er is nog geen enkel serieus te nemen gerucht geweest, echt goede verbeteringen (bloeddrukmeter, glucosemeter) zijn hardwarematig nog ver weg, en voor het eerst zijn alle Watch faces in watchOS5 direct al beschikbaar voor alle huidige modellen terwijl er normaal altijd exclusieve zijn voor “het nieuwe model”.

Het zou echter niet de eerste keer zijn dat een feature in een nieuwe versie van een firmware pas wordt onthuld als de nieuwe hardware is aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeNachtwacht schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 00:56:
[...]

Een update als de S4 verwacht ik ook niet voorlopig.
Dus het zal wel “iets sneller en iets langer op de batterij” worden ofz. Dat vind ik niet zo spannend. De watch is niet een device wat ik elk jaar vervang om die reden.

En thnx 🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online
Sluuz schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 08:46:
[...]

Het zou echter niet de eerste keer zijn dat een feature in een nieuwe versie van een firmware pas wordt onthuld als de nieuwe hardware is aangekondigd.
Tsja maar Apple zelf deed dat dus bij alle vorige releases van een nieuwe Apple Watch anders.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
DeNachtwacht schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 09:23:
[...]
Tsja maar Apple zelf deed dat dus bij alle vorige releases van een nieuwe Apple Watch anders.
Wat bedoel je? Tijdens de WatchOS5 presentatie bij WWDC2018 werd met geen woord gesproken over die nieuwe watchfaces die later toch in OS5 zaten voor de Series 4. Ook de ECG feature werd pas aangekondigd toen de nieuwe hardware werd getoond. Dus zeggen dat op basis van wat WatchOS6 nu biedt er waarschijnlijk niks boeiends in de Series 5 komt, is denk ik wat voorbarig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online
Sluuz schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 09:45:
[...]

Wat bedoel je? Tijdens de WatchOS5 presentatie bij WWDC2018 werd met geen woord gesproken over die nieuwe watchfaces die later toch in OS5 zaten voor de Series 4. Ook de ECG feature werd pas aangekondigd toen de nieuwe hardware werd getoond. Dus zeggen dat op basis van wat WatchOS6 nu biedt er waarschijnlijk niks boeiends in de Series 5 komt, is denk ik wat voorbarig.
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat Series 5 niet dit jaar komt maar pas volgend jaar (zou ik gokken). Vorig jaar werden er tijdens WWDC2018 nauwelijks watchfaces in de betaversie laten zien, dit jaar waren er dat zo veel dat ik het niet logisch vind dat er nog meer komen (bij een Series 5). En zoals ik al zei is nieuwe hardware gewoon niet zo aan de orde, goed bloeddruk meten zou nog kunnen. Maar bloedsuiker is technisch gewoon nog niet haalbaar.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik denk dat er op de WWDC 2018 geen nieuwe watch Faces getoond zijn omdat dit het scherm van de S4 had kunnen weg geven.

Ik zie dat niet als bewijs dat er geen S5 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Ik heb sinds de laatste update van WatchOS5 ineens dat op mijn Mac steeds een handoff icoontje van apple watch's messages opduikt. Meer mensen die hier last van hebben? Als ik erop klik staat er dat de handoff mislukt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/35Exnqup7BqXqxev7k3bfcpp/full.png

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 15:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Ik heb mijn AWs2 bij MediaMarkt ingeleverd om te laten repareren. Het ding deed ineens helemaal niets meer. MediaMarkt heeft de AW naar Apple opgestuurd. Als ik nu het serienummer opvraag bij op de Apple website, krijg ik deze mededeling:

Dit is een serienummer voor een product dat is vervangen. Controleer uw gegevens en voer uw serienummer opnieuw in. Als uw informatie correct is, moet u mogelijk contact met ons opnemen.

Iemand hier die in kan schatten of ik een AWs2 krijg of mag ik mijzelf vast verblijden met het feit dat ik AWs3 ga krijgen? Hoe zit ‘t dan met de rest van de garantie periode?

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Younes schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 21:31:
Ik heb mijn AWs2 bij MediaMarkt ingeleverd om te laten repareren. Het ding deed ineens helemaal niets meer. MediaMarkt heeft de AW naar Apple opgestuurd. Als ik nu het serienummer opvraag bij op de Apple website, krijg ik deze mededeling:

Dit is een serienummer voor een product dat is vervangen. Controleer uw gegevens en voer uw serienummer opnieuw in. Als uw informatie correct is, moet u mogelijk contact met ons opnemen.

Iemand hier die in kan schatten of ik een AWs2 krijg of mag ik mijzelf vast verblijden met het feit dat ik AWs3 ga krijgen? Hoe zit ‘t dan met de rest van de garantie periode?
Dat wordt gewoon een S2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Younes schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 21:31:
Hoe zit ‘t dan met de rest van de garantie periode?
Die blijft in stand, maar wordt niet verlengd - tenzij het minder dan 90 dagen resterend was. Let op dat als je bij MM gekocht hebt zij verantwoordelijk blijven voor garantie, niet Apple. Apple enkel ‘t eerste jaar uit gratis fabrieksgarantie. Je krijgt meestal wel 90 dagen extra fabrieksgarantie bij een herstel of vervanging (dus dan kan je rechtstreeks bij Apple aankloppen voor problemen) - but that’s it.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
WhatsappHack schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 02:49:
[...]

Die blijft in stand, maar wordt niet verlengd - tenzij het minder dan 90 dagen resterend was. Let op dat als je bij MM gekocht hebt zij verantwoordelijk blijven voor garantie, niet Apple. Apple enkel ‘t eerste jaar uit gratis fabrieksgarantie. Je krijgt meestal wel 90 dagen extra fabrieksgarantie bij een herstel of vervanging (dus dan kan je rechtstreeks bij Apple aankloppen voor problemen) - but that’s it.
Aanvulling: tenzij je Apple Care hebt (zoals ik. Maar ik heb dan ook de SSSB4 van Gravis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisweb schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 00:46:
[...]

Aanvulling: tenzij je Apple Care hebt (zoals ik. Maar ik heb dan ook de SSSB4 van Gravis).
Ja uiteraard, maar dan lever je hem sowieso al niet in bij Media Markt denk ik. :P
Heb ook AC+, voorwaarden van inboedelverzekering voor wearables is om te janken en dit scheelt ook mooi als blijkt dat de accu ruk is o.i.d..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 15:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Donstil schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 22:29:
[...]

Dat wordt gewoon een S2 :)
Het is idd een AW2 geworden. Ga ik meteen even op V&A zetten, want ik wil weer een klassiek horloge hebben 👍

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:05

The Inquisitor

Greetings weaklings

Tot nu toe is er elk jaar een nieuwe watch gekomen, en elk jaar wordt hier ook gezegd dat het ' niet zo nodig is' . De S3 is t.o.v. van de S2 ook niet een enorme verbetering, de higlights waren sneller en een hoogtemeter, maar de grootste veranderingen waren al geweest in de S2 (ingebouwde GPS, waterdicht, enz). LTE hadden we toch niets aan hier.

Over series 3 gesproken... de mijne is gelanceerd in de badkamer en heeft het niet overleefd. Ugh.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PsKzI8e.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Donstil schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 09:08:
[...]

Een update als de S4 verwacht ik ook niet voorlopig.
Dus het zal wel “iets sneller en iets langer op de batterij” worden ofz. Dat vind ik niet zo spannend. De watch is niet een device wat ik elk jaar vervang om die reden.

En thnx 🙃
Ja Precies. De beste momenten van aanschaf waren eigenlijk gewoon de series 0/1 en daarna direct de upgrade naar de S4. Nu is het gewoon wachten imo op weer een beter design en met genoeg vernieuwingen binnenin (waarvan ik sws niet verwacht dat ze erg spannend zullen gaan zijn in de S5 en evt S6).

Draai nu weekje de watchOS beta en moet zeggen dat ik die nieuwe watchfaces, voornamelijk california echt een grote stap in de goede richting vind, ziet er een stuk meer uit als een sierraad dan als een gadget. Iets waar ik toch wel de meeste waarde aan hecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:57
Scrtz schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 12:08:
[...]

Ja Precies. De beste momenten van aanschaf waren eigenlijk gewoon de series 0/1 en daarna direct de upgrade naar de S4. Nu is het gewoon wachten imo op weer een beter design en met genoeg vernieuwingen binnenin (waarvan ik sws niet verwacht dat ze erg spannend zullen gaan zijn in de S5 en evt S6).

Draai nu weekje de watchOS beta en moet zeggen dat ik die nieuwe watchfaces, voornamelijk california echt een grote stap in de goede richting vind, ziet er een stuk meer uit als een sierraad dan als een gadget. Iets waar ik toch wel de meeste waarde aan hecht.
Waar vind je de S4 zo veel beter in dan de S3?
Zegt een trotse S3 bezitter >:) ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
Mars18 schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 13:48:
[...]

Waar vind je de S4 zo veel beter in dan de S3?
Zegt een trotse S3 bezitter >:) ;)
Het scherm is de grootste verbetering, ietsje dunner en meer mogelijkheden qua watchfaces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 09:46
Is het iemand al gelukt om de bèta van deze week te installeren?

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mack80
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15-09 13:27
Serena schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 00:02:
Is het iemand al gelukt om de bèta van deze week te installeren?
Jazeker.
Wel beetje met omweg, ander lukt het niet.
Beta profiel van je watch verwijderen.
Watch opnieuw starten
Beta profiel installeren
Watch opnieuw starten
Update zoeken en klaar😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 09:46
Mack80 schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 02:14:
[...]

Jazeker.
Wel beetje met omweg, ander lukt het niet.
Beta profiel van je watch verwijderen.
Watch opnieuw starten
Beta profiel installeren
Watch opnieuw starten
Update zoeken en klaar😀
Nog maar eens opnieuw geïnstalleerd en hij loopt eindelijk!

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-09 20:17
Draai nu een tijdje watchOS 6. Maar de wekker gaat niet meer af. Scherm licht well van te voren op, maar als het zo laat is gebeurd er niets.

Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:01
@sweebee Melding maken van een bug tis niks voor niks een beta nog wat je draait ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:11
sweebee schreef op maandag 22 juli 2019 @ 07:38:
Draai nu een tijdje watchOS 6. Maar de wekker gaat niet meer af. Scherm licht well van te voren op, maar als het zo laat is gebeurd er niets.

Meer mensen last van?
Nee geen last van!

Bing

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 21:43

PSN: PcDCch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Laatst online: 02-09 08:40
Iemand ervaring met het probleem dat de Apple Watch (Series 2):
1) Niet meer goed oplaad; in één nacht van 8 uur komt er misschien 1 of 2% accu bij
2) Het scherm automatisch in- en uitzoomt en de digital crown beperkt bruikbaar is

Deze twee problemen zijn op hetzelfde moment ontstaan zonder aanwijsbare reden. Mijn Apple Watch komt nooit in aanraking met vloeistoffen (hoogstens regen) en ik kom nooit in stofrijke omgevingen of dergelijke. Daarnaast is hij niet gevallen of dergelijke.

Ik heb de digital crown al geprobeerd af te wassen onder de kraan zoals omschreven op de Apple Support pagina en uiteraard al meerdere reboots uitgevoerd. De software updaten is niet mogelijk evenals de Watch unpairen en weer pairen omdat de batterij simpelweg niet aan zijn nodige percentages komt.

Zelf lijkt mij dat de twee problemen verbonden zijn omdat mijn Watch tot eergisteren nog prima werkte en opladen ook nooit een probleem is geweest. De twee problemen zijn echt simultaan ontstaan.

Inmiddels ook maar alvast contact gezocht met de Amac waar ik, volgens de website, 3 jaar garantie zou moeten hebben (aankoop uit 2017; toen ze nog 3 jaar garantie aanboden). Ik ben benieuwd.

Mochten er tussentijdse tips en/of ervaringen zijn dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
  • Laatst online: 18:07
Ik wil 1 deze dagen een Apple Watch gaan kopen. Ik was nooit echt van het dragen van horloges maar dit lijkt me zeer interessant. Vooral de berichten erop binnenkrijgen en Apple pay. Ik twijfel tussen de 3 en 4. De 4 heeft als aanvulling de valdetectie. Ik val zelf wel eens flauw, wordt dit ook als vallen gezien?

Wat raden jullie aan, de 3 of de 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ariandra
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16:30
https://www.gizmochina.co...ell-hard-in-the-bathroom/

Lijkt mij inderdaad dat flauwvallen hier ook onder valt. Als je jonger bent dan 65 moet je de functie wel zelf aan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online
robcoenen schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 11:29:
Iemand ervaring met het probleem dat de Apple Watch (Series 2):
1) Niet meer goed oplaad; in één nacht van 8 uur komt er misschien 1 of 2% accu bij
2) Het scherm automatisch in- en uitzoomt en de digital crown beperkt bruikbaar is

Deze twee problemen zijn op hetzelfde moment ontstaan zonder aanwijsbare reden. Mijn Apple Watch komt nooit in aanraking met vloeistoffen (hoogstens regen) en ik kom nooit in stofrijke omgevingen of dergelijke. Daarnaast is hij niet gevallen of dergelijke.

Ik heb de digital crown al geprobeerd af te wassen onder de kraan zoals omschreven op de Apple Support pagina en uiteraard al meerdere reboots uitgevoerd. De software updaten is niet mogelijk evenals de Watch unpairen en weer pairen omdat de batterij simpelweg niet aan zijn nodige percentages komt.

Zelf lijkt mij dat de twee problemen verbonden zijn omdat mijn Watch tot eergisteren nog prima werkte en opladen ook nooit een probleem is geweest. De twee problemen zijn echt simultaan ontstaan.

Inmiddels ook maar alvast contact gezocht met de Amac waar ik, volgens de website, 3 jaar garantie zou moeten hebben (aankoop uit 2017; toen ze nog 3 jaar garantie aanboden). Ik ben benieuwd.

Mochten er tussentijdse tips en/of ervaringen zijn dan hoor ik het graag.
Ik zou de Watch eerst gewoon eens;
- opnieuw opstarten (en je telefoon ook)
- loskoppelen van je iPhone en weer opnieuw als nieuwe Watch pairen

Ik heb al 2x gehad dat vreemde problemen op die manieren verdwenen. Zou me niet verbazen als dat hier ook werkt.
Redmonkey92 schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 11:15:
Ik wil 1 deze dagen een Apple Watch gaan kopen. Ik was nooit echt van het dragen van horloges maar dit lijkt me zeer interessant. Vooral de berichten erop binnenkrijgen en Apple pay. Ik twijfel tussen de 3 en 4. De 4 heeft als aanvulling de valdetectie. Ik val zelf wel eens flauw, wordt dit ook als vallen gezien?

Het uiterlijk blijft natuurlijk persoonlijk; de series 4 is iets dunner en het scherm groter dus eleganter. Maar heb je daar +/- €200 extra voor over?

Puur technisch gezien is de afweging denk ik of je
- de ECG wil/moet gaan gebruiken om je hart in de gaten te houden
- je het horloge lang wil gebruiken en dus beter een nieuwer model kan kopen

[ Voor 19% gewijzigd door DeNachtwacht op 24-07-2019 12:39 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Laatst online: 02-09 08:40
DeNachtwacht schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 12:32:
[...]

Ik zou de Watch eerst gewoon eens;
- opnieuw opstarten (en je telefoon ook)
- loskoppelen van je iPhone en weer opnieuw als nieuwe Watch pairen

Ik heb al 2x gehad dat vreemde problemen op die manieren verdwenen. Zou me niet verbazen als dat hier ook werkt.

[...]
Inmiddels is de Watch opgestuurd naar het Amac repair centre. Unpairen was vreemd genoeg ook niet meer mogelijk. Binnen 1 dag tijd dus veel problemen opeens. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren, maar ik heb geen haast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Redmonkey92 schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 11:15:

Ik heb begin dit jaar een 3 gekocht omdat ik nooit een horloge droeg wilde ik eerst wel eens weten of het iets voor mij zou zijn en dus voor goedkopere optie gegaan (270 euro vs 430 euro at the time). Aangezien ik de horloge iedere dag gebruik en altijd om heb een goede keuze geweest om voor een Apple Watch te gaan maar zou achteraf graag direct de 4 hebben gekocht door het grotere scherm en de snellere hardware.

Als je ergens goede aanbieding voor een 4 ziet zou ik dus direct voor de nieuwste gaan ipv eerst met een oudere versie rond te gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
Kluutmaran schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 22:05:
[...]

Ik heb begin dit jaar een 3 gekocht omdat ik nooit een horloge droeg wilde ik eerst wel eens weten of het iets voor mij zou zijn en dus voor goedkopere optie gegaan (270 euro vs 430 euro at the time). Aangezien ik de horloge iedere dag gebruik en altijd om heb een goede keuze geweest om voor een Apple Watch te gaan maar zou achteraf graag direct de 4 hebben gekocht door het grotere scherm en de snellere hardware.

Als je ergens goede aanbieding voor een 4 ziet zou ik dus direct voor de nieuwste gaan ipv eerst met een oudere versie rond te gaan lopen.
Hmm ja de prijs is wel een dingetje, ik wil hem eigenlijk bij Wehkamp kopen en dan in termijnen betalen. Maar daar zijn geen aanbiedingen helaas. Is de schermgrootte een hinderlijk dingetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Redmonkey92 schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 10:19:
[...]

Hmm ja de prijs is wel een dingetje, ik wil hem eigenlijk bij Wehkamp kopen en dan in termijnen betalen. Maar daar zijn geen aanbiedingen helaas. Is de schermgrootte een hinderlijk dingetje?
Het is niet hinderlijk maar de 4 vind ik persoonlijk gewoon een stuk eleganter zoals eerder al benoemd door het grotere scherm en het iets dunnere design.

Persoonlijk ben ik wel altijd van niks kopen van geld dat je niet hebt, maar dat is weer een heel andere discussie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ariandra
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16:30
Ik zat zelf ook te twijfelen tussen 3 en 4, maar bij Coolblue een series 4 tweedekansje op de kop getikt voor 367€ ipv de reguliere prijs van 429€. Nieuwstaat, maar de doos was reeds geopend, verder compleet en inclusief garantie. Met een damespols vond ik 40mm de ideale maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor een herenpols ook wat mij betreft, die 44mm is echt een bakbeest. Zit wmb vaak in de weg. 40mm is groot zat en ideaal eigenlijk. Ik vond met vorige series 42mm al iets te groot, maar 38mm was weer duidelijk net te klein :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
Oke dan zal 40mm ook voor mij ideaal zijn, de polsen zijn bij mij ook niet zo heel breed. Zijn de bandjes een beetje comfortabel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:32

Grin

Ride si sapis.

Ik heb ook hele kleine polsen maar de 44 gaat hier prima. Je moet alleen wel het juiste bandje hebben, de Milanese Loop doet het erg goed omdat deze erg flexibel is en daarmee stak om de polsen sluit. En wijd uitlopend bandje moet je idd me oppassen.
Afbeeldingslocatie: https://photos.smugmug.com/photos/i-2wRQsvP/0/d3535dfd/M/i-2wRQsvP-M.jpg

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
Grin schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 12:33:
Ik heb ook hele kleine polsen maar de 44 gaat hier prima. Je moet alleen wel het juiste bandje hebben, de Milanese Loop doet het erg goed omdat deze erg flexibel is en daarmee stak om de polsen sluit. En wijd uitlopend bandje moet je idd me oppassen.
[Afbeelding]
44mm heb ik ook ja en mijn polsen zijn miss nog iets kleiner dan die van jou Grin. Maar goed te doen inderdaad. 40mm heeft mijn vriendin maar vind ik echt veel te klein voor een man. Beetje wat groter horloge/watch is ook wel de trend sinds jaren bij heren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 18:54
Heb het idee dat de coating van de 44mm Gen4 eraf slijt?
Meer mensen hier last van? Je ziet het niet de hele tijd, maar afhankelijk van hoe het licht erop valt.
Voornamelijk goed te zien met zwart scherm: midden van het scherm is helemaal glad, maar rondom zit een matte laag.

Niet mijn foto, en wat minder opvallend bij mij, maar dit idee:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/n89fa11gcqd11.jpg

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Ik heb een series 3 gehad maar heb hem weggedaan ivm dat ik hem niet mocht dragen op werk ivm cleanroom dus zoveel droeg ik hem niet. En hij kraste nogal snel en veel. Nu val ik sinds een maand geleden bij de gelukkige 2 % onder de 65 jaar met atriumfebrilleren en ivm de valdetectie lijkt een series 4 me dan wel een goede keus. Ook ivm de ECG functie. Is de coating nog zo slecht of moet ik gewoon weer net als bij de series 3 een gigantisch hoesje en een screenprotector erop gaan dragen?
Nou heb m'n antwoord al bijna binnen zie ik met de reactie die gepost is tijdens het typen van m'n eigen post.

[ Voor 10% gewijzigd door mike30 op 25-07-2019 13:24 ]

Pagina: 1 ... 89 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie