A person who never made a mistake never tried anything new.
Ik had Deezer er ook op staan maar voegt eigenlijk niks toe (met Bluetooth headset kun je ook muten, stoppen, en volgende nummer en dat gaat veel sneller dan op de watch).
Enige app die ik wel handig vind is de ING app in de Dock, altijd je actuele banksaldo om de pols.
[ Voor 11% gewijzigd door DeNachtwacht op 22-06-2017 21:14 ]
youtube.com/@hisrep
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de dock best wel mooi vindt, geen goedkoop plastic etc. en hij is verrekt handig.
To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab
Ik heb deze sinds 3 dagen in huis. Echt te cool

Gekocht bij amazon.de voor € 10
[ Voor 16% gewijzigd door Jasper op 23-06-2017 22:40 ]
https://www.horlogeband.com/Apple-watch-adapter-zwart-38mm/
Daarmee kan ik elk willekeurig bandje gebruiken.
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
Klopt ik heb ze ook, staan er veel op Ali en Ebay.RobV schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:34:
Door ziekte zijn mijn polsen opgezet en kan ik mijn watch niet meer dragen. Ik heb gezocht naar langere bandjes maar dat heeft weinig opgeleverd. Een kennis van mij kwam met de tip:
https://www.horlogeband.com/Apple-watch-adapter-zwart-38mm/
Daarmee kan ik elk willekeurig bandje gebruiken.
Bing
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Die van mij staat alleen al een uur op een volle rondje (dat rondje als hij gaat installeren)
s0kkie schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 08:55:
WatchOS 4.0 beta 3 is uit voor Developers
Die van mij staat alleen al een uur op een volle rondje (dat rondje als hij gaat installeren)
[ Voor 8% gewijzigd door Drexxon op 14-07-2017 09:30 ]
Ik vind beta's op een apple watch persoonlijk te trickys0kkie schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 08:55:
WatchOS 4.0 beta 3 is uit voor Developers
Ik zou het wel aan durven maar het probleem is dat iOS ook maar de bèta van 11 moet om te kunnen updaten en dat vind ik voor een werk telefoon een te groot risico.Nick25 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 09:28:
[...]
Ik vind beta's op een apple watch persoonlijk te tricky
youtube.com/@hisrep
Na een harde reset is het gelukt en ik draai het nu ook zonder problemenDrexxon schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 09:26:
Zojuist geïnstalleerd en dit zonder het door jou genoemd probleem. Ik hoop dat het bij jou ook nog verder goed komt natuurlijk.
[...]
Dat gezegd, tegenwoordig doe ik sowieso weinig met mn watch.. tis nu gewoon een horloge

Dacht even dat dat vandaag was, dus ik lekker gaan wandelen. Zag ik daarna pas dat het morgen is.
Maar ik neem aan dat deze ook gewoon in Nederland werkt? Aangezien ik de melding op m'n Apple Watch kreeg.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Lijkt me ook ja. Ik vraag me af of je hem ook krijgt als je een langere exercise doet.Rivanov schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 22:26:
Ik kreeg vanochtend de melding van de National Parks Challenge.
[afbeelding]
Dacht even dat dat vandaag was, dus ik lekker gaan wandelen. Zag ik daarna pas dat het morgen is.
Maar ik neem aan dat deze ook gewoon in Nederland werkt? Aangezien ik de melding op m'n Apple Watch kreeg.
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dit weekend van me meisje een applewatch gekregen en vind het echt een geweldig apparaat. Doe er al best veel mee wat ik niet wist dat kon.
Nu is het zo dat ik het meest op de dag gebruik maak van Telegram omdat ik met me vaste vriendengroep daar op zit en dat werkt echt helemaal geweldig. Het lezen van chats, sturen van smileys, stickers etc en zelfs de functie van het inspreken van berichten die dan automatisch getypt worden werkt echt TOP. dat wist k niet eens dat dat zou kunnen via de watch.
Maar dan kom je weer bij de realiteit dat 9/10e van de wereld gewoon whatsapp gebruikt en dat werkt eigenlijk gewoon niet. Krijg je 1 berichtje binnen kan je hem lezen en als je er meer krijgt moet je alweer op sluiten drukken en dan naar beneden vegen om de berichten daar te zien staan. Verder kan je helemaal niks gewoon met whatsapp.
Kan ook niet vinden dat ze het aan het ontwikkelen zijn ofzo hoop echt dat er gauw nog wat komt en vooral dat ze dan zullen kijken naar telegram hoe ze het mooi kunnen doen.
oke dat is er weer uit

Ik begrijp de frustratie, ik dacht er de eerste dagen ook zo over. Na een tijdje ben ik deze manier van communiceren wel gaan waarderen. Uiteindelijk ga je voor typen toch altijd naar je telefoon toe, zodra je moet gaan priegelen op een horlogescherm ben je al snel veel tijd kwijt. Dat was voor mij de reden om Facebook Messenger er snel weer af te gooien.Ricmaniac schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:58:
Kan ook niet vinden dat ze het aan het ontwikkelen zijn ofzo hoop echt dat er gauw nog wat komt en vooral dat ze dan zullen kijken naar telegram hoe ze het mooi kunnen doen.
oke dat is er weer uit
WhatsApp werkt prima voor even een snelle reactie op binnenkomende berichtjes via de voorgeprogrammeerde smilies en boodschappen. Ook dicteren werkt prima. Kortom ik vind het zonder een watch app eigenlijk mooier werken dan mét.
youtube.com/@hisrep
Met WatchOS 4 is dat laatste wel opgelost. Dan worden de whatsapp berichten niet meer 'gegroepeerd'.Ricmaniac schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:58:
Maar dan kom je weer bij de realiteit dat 9/10e van de wereld gewoon whatsapp gebruikt en dat werkt eigenlijk gewoon niet. Krijg je 1 berichtje binnen kan je hem lezen en als je er meer krijgt moet je alweer op sluiten drukken en dan naar beneden vegen om de berichten daar te zien staan. Verder kan je helemaal niks gewoon met whatsapp.
Je kan via WhatsApp toch ook gewoon berichten sturen met je stem? Zo doe ik het altijd: http://iphone-tricks.com/...hatsapp-message-with-siriRicmaniac schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:58:
Wat erger ik mij verschrikkelijk aan het feit dat whatsapp niet zo'n app heeft developed zeg.
Dit weekend van me meisje een applewatch gekregen en vind het echt een geweldig apparaat. Doe er al best veel mee wat ik niet wist dat kon.
Nu is het zo dat ik het meest op de dag gebruik maak van Telegram omdat ik met me vaste vriendengroep daar op zit en dat werkt echt helemaal geweldig. Het lezen van chats, sturen van smileys, stickers etc en zelfs de functie van het inspreken van berichten die dan automatisch getypt worden werkt echt TOP. dat wist k niet eens dat dat zou kunnen via de watch.
oke dat is er weer uit
Ja klopt gisteren lukte me dat wel ineens, begreep er niks van want eerst probeerde ik het ook maar toen registreerde die gewoon niets wat ik zei dus dacht dat het niet mogelijk was met whatsapp omdat telegram dat wel deed.ex87 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 14:09:
[...]
Je kan via WhatsApp toch ook gewoon berichten sturen met je stem? Zo doe ik het altijd: http://iphone-tricks.com/...hatsapp-message-with-siri
iOS 10.3.3 is reeds geïnstalleerd op m'n iPhone 7.
[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 20-07-2017 08:17 ]
Update : vandaag binnen gekomen en gloedje nieuw
[ Voor 15% gewijzigd door WouterL op 26-07-2017 16:46 ]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Je hebt maar 1 jaar garantie volgens mij..OMX2000 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:06:
Heeft iemand hier al een Apple Watch met een opgezwolle batterij laten reparen. Ik wil online de Watch reparatie aanmelden maar ik krijg steeds de melding dat de Watch buiten garantie valt. De Watch is inmiddels 1 1/2 oud en gekocht bij Apple Store in Den Haag.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
nieuws: 'Apple geeft drie jaar garantie bij Apple Watch met gezwollen accu'DennusB schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:06:
[...]
Je hebt maar 1 jaar garantie volgens mij..
En de Watch ziet er hier precies zo uit. Scherm heeft losgelaten en batterij ziet er opgezwolle uit.
Dan zou ik Apple gewoon even bellenOMX2000 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:08:
[...]
nieuws: 'Apple geeft drie jaar garantie bij Apple Watch met gezwollen accu'
En de Watch ziet er hier precies zo uit. Scherm heeft losgelaten en batterij ziet er opgezwolle uit.
Done en ik ga zondag naar de Apple Store in Den Haag. Telefonisch hadden ze het erover dat het er eventueel kosten bijkomen. Maar het scherm zelf is gescheurd aan de onderkant en dat was overnight gebeurd.
OMX2000 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:27:
[...]
Done en ik ga zondag naar de Apple Store in Den Haag. Telefonisch hadden ze het erover dat het er eventueel kosten bijkomen. Maar het scherm zelf is gescheurd aan de onderkant en dat was overnight gebeurd.Dat gaat een discussie worden daarzo.
PSN: sjaak99 //
Hij is ingenomen, en kwam in aanmerking om kosteloos gerepareerd te worden. Ik hoopte dat ik ter plekke een nieuwe zou krijgen, maar dat was niet zo. En de Apple medewerker gaf aan dat hij in een paar dagen klaar zou kunnen zijn.
Inmiddels is de Apple Watch (originele) vervangen door een Series 1 Watch. Hij is gratis vervangen. Grappig is dat bij de Apple Store de medewerker van Apple had genoteerd dat er geen gebruikssporen waren, terwijl die er toch echt wel waren. Dus fijne service van Apple.OMX2000 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:18:
[...]
Hij is ingenomen, en kwam in aanmerking om kosteloos gerepareerd te worden. Ik hoopte dat ik ter plekke een nieuwe zou krijgen, maar dat was niet zo. En de Apple medewerker gaf aan dat hij in een paar dagen klaar zou kunnen zijn.
Werkt uit de kunst, batterij is weer normaal en alles werkt weer soepel.Nick25 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:32:
Hoe is nu de ervaring met WatchOS beta 4?
Bing
beter gelijk ff binnen trekken danbing69 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:28:
[...]
Werkt uit de kunst, batterij is weer normaal en alles werkt weer soepel.
nevermind heb het al gevonden.

[ Voor 14% gewijzigd door Nick25 op 25-08-2017 12:36 ]
Is de slijtage aan het sportbandje wat ik had een uitzondering of gebeurt dat vaker? Het was net of het toplaagje er af was. Heb helaas geen foto gemaakt.
PSN: PcDCch
http://www.menshealth.com...es-secret-performance-lab
[ Voor 30% gewijzigd door DeNachtwacht op 02-09-2017 15:50 ]
youtube.com/@hisrep
Weet iemand dat hier toevallig?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hoezo zou je dan ook de sport band krijgen? Je koopt hem met Nylon band. Deze bandjes zijn even duren als de sport bands los, dus je krijgt ze niet beide.Donstil schreef op maandag 11 september 2017 @ 21:39:
Als ik een Apple watch koop met een Nylon band, krijg je de sport band dan ook?
Nou omdat het toen een meerprijs was.TranceSetter schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:59:
[...]
Hoezo zou je dan ook de sport band krijgen? Je koopt hem met Nylon band. Deze bandjes zijn even duren als de sport bands los, dus je krijgt ze niet beide.
Vandaar.
Ahzo, maar ik weet niet de huidige prijs, maar volgens mij is een nylon bandje ipv een sportbandje nooit een meerprijs geweest?Donstil schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:49:
[...]
Nou omdat het toen een meerprijs was.
Vandaar.
- beschikbaar 22 september in US
- ingebouwde elektronische simkaart (zelfde nummer als je iPhone)
- 50% extra batterijbesparing (wat zal dit in praktijk betekenen?)
- zelfde grootte als Series 2
- prijs $399 WiFi cellular / $329 WiFi only. Series 2 verdwijnt?
- Series 1 gaat $249 kosten
WatchOS 4:
- beschikbaar 19 september
- hartslag app krijgt nieuwe opties, zoals weergeven van rusthartslag
- Apple Heart Study gaat zich richten op meten & waarschuwen van hartritmestoornissen als boezemfibrilleren
nieuws: Derde Apple Watch heeft 4g-ondersteuning
[ Voor 15% gewijzigd door DeNachtwacht op 12-09-2017 19:56 ]
youtube.com/@hisrep
Geen GSM ondersteuning in Nederland...DeNachtwacht schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:54:
Apple Watch Series 3:
WatchOS 4:
- Apple Heart Study gaat zich richten op meten & waarschuwen van hartritmestoornissen als boezemfibrilleren
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Waarschijnlijk nog niet bij aanvang, sowieso alleen verkoop in VS en 6 andere landen. Maar het is natuurlijk niet gezegd dat dit niet snel ook in Nederland komt.
youtube.com/@hisrep
De model 3 zal worden verkocht zonder LTE ondersteuning. Ik kon er niet uit opmaken of wij wel of niet die ondersteuning krijgen. Zal wel, maar ook nog geen siri in het Nederlands. De focus ligt er gewoon niet!DeNachtwacht schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:16:
[...]
Waarschijnlijk nog niet bij aanvang, sowieso alleen verkoop in VS en 6 andere landen. Maar het is natuurlijk niet gezegd dat dit niet snel ook in Nederland komt.
[ Voor 5% gewijzigd door hmr op 12-09-2017 20:29 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik hoop dat met WatchOS4 siri ook gewoon gaat praten op een Series 2. Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen. Niet dat je er echt veel aan hebt trouwens hoor, in principe is tekst in beeld genoeg. Maar ja het staat wel futuristisch natuurlijk.hmr schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:29:
[...]
De model 3 zal worden verkocht zonder LTE ondersteuning. Ik kon er niet uit opmaken of wij wel of niet die ondersteuning krijgen. Zal wel, maar ook nog geen siri
youtube.com/@hisrep
Ik zie het ook idd. De Series 2 gaat er helemaal uit, het aanbod ziet er vanaf nu zo uit:enzoronald schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:23:
Is de 42 mm sport versie nu goedkoper geworden ?? Zie staan 399 euro . Was 460 ofzo toch ?
Series 1 vanaf €269/€299 (38/42mm)
Series 3 GPS vanaf €369/€399 (38/42m) dit was €429/€469 bij de Series 2.
Series 3 GPS+Cellular is vooralsnog in Nederland niet te bestellen (heeft waarschijnlijk ook ondersteuning van providers nodig)
Het is dus wachten om te zien wat het verschil is tussen de Series 2 en Series 3, enige dat ik tot nu toe zie is langere batterijduur. Niet echt spectaculair dus, de prijsverlaging is natuurlijk wel leuk voor iedereen die nog geen smartwatch heeft.
youtube.com/@hisrep
Nu weet ik het nog even niet. Maybe gewoon nog even jaar geduld hebben.
Het blijft hopen dat dit met WatchOS 4 ook naar de Series 2 komt (aangezien de barometer wel aanwezig is in de Series 2!). Maar ik vrees dat dit niet gaat gebeuren, en pratende Siri ook niet. Op de site zie je namelijk nu ook dat de Series 1 pratende siri en de barometer niet gaat ondersteunen. Dikke kans dat dat dan ook voor de Series 2 geldt.
youtube.com/@hisrep
Maar helaas we wachten af
youtube.com/@hisrep
Als je nummer gewoon hetzelfde blijft, waarom werkt het in Nederland dan niet?DeNachtwacht schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:54:
Apple Watch Series 3:
WatchOS 4:
Is toch een soort gekloonde SIM kaart dan?
MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods
Wat bedoel je met vreemd?Roos79 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 21:54:
Hebben enkele van jullie ook vreemde hartslagen tijdens sporten?
MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods
Nee, het is een 'elektronische simkaart'. Werkt zoals Apple Sim in de iPhone (US Only). In Nederland wordt dit nog niet ondersteund.AppleFangirl schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:03:
[...]
Als je nummer gewoon hetzelfde blijft, waarom werkt het in Nederland dan niet?
Is toch een soort gekloonde SIM kaart dan?
Zit je Apple Watch niet te los dan?Roos79 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:06:
@AppleFangirl dan geeft hij 60 aan als t 140 is bijvoorbeeld
S3, Apple’s third-generation architecture featuring a faster dual-core processor, which allows for quicker app launch times and smoother graphics, and, for the first time, enables Siri to speak using the built-in speaker.pacificocean schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 23:20:
Wat is nu het verschil tussen de S3 en de W2 chip?
Apple designed a new custom wireless chip called W2, making Wi-Fi 85 percent faster and Bluetooth and Wi-Fi 50 percent more power efficient, while still providing all-day battery life and keeping the size virtually the same as before.
S3 is dus de dual-core processor, W2 is de chip die draadloze functies afzonderlijk afhangt om te zorgen dat de accu zo efficient mogelijk wordt benut.
Het is alleen wat onduidelijk of de roestvrijstalen Watch nog beschikbaar blijft. Hermès is leuk maar vind ik een beetje overdreven.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
De cellular is inderdaad wel echt handig (even een boodschap doen zonder telefoon kan prima) maar voor NL duurt dat toch nog lang gok ik zo, dus netto is de upgrade in NL vooral een leuke prijsdaling voorlopig.
youtube.com/@hisrep
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Al is het maar omdat de 2 niet meer beschikbaar is.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Heeft die Nike watch nou dezelfde standaardplaten als de normale, met een paar eigen bonusplaten?pdavie2311 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 07:12:
Waarom de Nike pas 2 weken later levering? Hoewel, met de “ normale “ series 3 kun je ook hardlopen zonder iPhone. Tja, dan niet de wijzerplaten, ok dan! ;-)
Voor dezelfde prijs dan beter de Nike halen? Tenzij je de band lelijk vindt....
Heb nu een Series 1 RVS met zwarte leather loop. Misschien toch maar eens upgraden naar een space grey sport, als ik zie hoe vlotjes ze door die menu's heenscrollen op de nieuwe versie (muziek gaat het me vooral om dan).
Haters everywhere but I don’t really care
Jup. Nike Watch is exact hetzelfde op de specifieke extra Nike Watchface na. Dus het is een normale Apple Watch met als extra toevoeging de Nike Watchface en speciale band.matthijst schreef op woensdag 13 september 2017 @ 08:52:
[...]
Heeft die Nike watch nou dezelfde standaardplaten als de normale, met een paar eigen bonusplaten?
Voor dezelfde prijs dan beter de Nike halen? Tenzij je de band lelijk vind....
Heb nu een Series 1 RVS met zwarte leather loop. Misschien toch maar eens upgraden naar een space grey sport, als ik zie hoe vlotjes ze door die menu's heenscrollen op de nieuwe versie (muziek gaat het me vooral om dan).
Ik heb die serie 2 nike edition ik vind die band wel echt fijn
Let op! De Series 3 met 3G/4G komt pas in eind 2017/begin 2018 beschikbaar in Nederland en België, dit houdt in dat je straks op 15 september slechts de uitvoering zonder LTE kunt aanschaffen. Deze is alleen verkrijgbaar in sport en Nike+ versie, de stalen en keramische Series 3 is alleen beschikbaar met LTE en pas later dit jaar te bestellen.
Hoe zeker is het dat de 4g versie eind dit jaar of begin volgend jaar naar Nederland komt? Ik heb nu de apple Watch series 0, maar het enige waarom ik zou willen upgraden is de 4g functionaliteit.
Ik ga ervan uit dat, zodra de Nederlandse providers ondersteuning gaan bieden, de elektronische sim technologie, in de door mij in V.S. aangeschafte Apple Watch, compatibel gaat zijn met de Nederlandse cellulaire infrastructuur.
Is deze aanname terecht?
Ik denk dat er verschil is tussen de EU methode en buiten de EU...DuvelDuvel schreef op woensdag 13 september 2017 @ 09:57:
Eind deze maand vertrek ik voor een weekje naar de VS vanwege professionele verplichtingen. Graag wil ik dan de Apple Watch 3 LTE aanschaffen.
Ik ga ervan uit dat, zodra de Nederlandse providers ondersteuning gaan bieden, de elektronische sim technologie, in de door mij in V.S. aangeschafte Apple Watch, compatibel gaat zijn met de Nederlandse cellulaire infrastructuur.
Is deze aanname terecht?
Zal goed voordat je hem aanschaft daarvoor informeren....
Zou het dan mogelijk zijn om deze bij onze buren (DE) aan te schaffen en dan vervolgens zodra de Cellular variant in NL beschikbaar komt als nog met de DE versie op het LTE netwerk van mijn provider (KPN) kunnen?
Voor nu heb ik nog niet zoiets van "goh ik laat mijn tel lekker thuis vandaag". Voor mij is het nu toch de keuze geworden om een AW3 aan te schaffen i.c.m. met mijn 6 Plus 128GB die ik later vervang voor een iPhone 10 oid (of ik doe er nog maar weer een jaartje mee).
Nog niet bekend. Apple Watch Series 2 en ouder maken geen gebruik van Qi, dus als dat een vereiste is en alleen in de Series 3 zit dan zal het niet werken.DennusB schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:37:
Weet iemand over dat Apple AirPower ding of je daar ook een Series 2 Apple Watch op kan leggen om op te laden?
Als ik op Apple.com kijk dan ondersteunt het Europese model van de Watch Series 3 gewoon de frequentiebanden die in Nederland gebruikt worden. Lijkt me dus dat providers alleen maar eSim hoeven te ondersteunen en dat het dan gewoon werkt.Kjellzw schreef op woensdag 13 september 2017 @ 10:29:
Ik zit er zelf over na te denken om de Apple Watch Series 3 met Cellular te gaan kopen, maar wil niet wachten tot deze in NL beschikbaar is.
Zou het dan mogelijk zijn om deze bij onze buren (DE) aan te schaffen en dan vervolgens zodra de Cellular variant in NL beschikbaar komt als nog met de DE versie op het LTE netwerk van mijn provider (KPN) kunnen?
[ Voor 50% gewijzigd door MelvinW op 13-09-2017 10:46 ]
Overigens heeft het geen zin om de 4G versie uit het buitenland te halen volgens hun.In Nederland alleen aluminium
Ook goed om te weten: in Nederland zal alleen de aluminium versie van de Apple Watch Series 3 worden verkocht. Wil je een Apple Watch van roestvrij staal of keramiek, dan ben je aangewezen op de uitvoering met 4G. Zolang Nederlandse providers geen 4G op de Apple Watch ondersteunen, kun je deze kasten niet in Nederland kopen.
https://www.iculture.nl/n...3-4g-nederland-gebruiken/
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Klopt.hmr schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:24:
Je kan dus geen series 2 meer kopen? Wat een rare move... Dus als je er eentje bij Apple koopt, dan kies je voor de 3 of voor de erg verouderde 1. Hmm had dan de 1 end-of-life gemaakt...
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Tenzij je een SS of Edition wilt natuurlijk. Die horloges doen het gewoon prima in Nederland zo land je 4G niet gebruikt.Recon24 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:10:
Bron: iCulture
[...]
Overigens heeft het geen zin om de 4G versie uit het buitenland te halen volgens hun.
https://www.iculture.nl/n...3-4g-nederland-gebruiken/
Klopt niet.
De Series 1 kwam uit samen met de Series 2. Zelfde generatie dus. Series 2 had als extra GPS ingebouwd.
De aller eerste generatie, viel nog niet onder de noemer 'Series' dus dat is in de volksmond de Series 0 geworden.
Waarom de Series 2 weg wordt gehaald? Omdat Apple.
Verkooptechnisch hebben ze het gigantisch goed uitgedacht. Zie je ook altijd met iPhones en de opslagcapaciteiten.
Voor sport ben ik nog niet tevreden over de huidige.
PsiesNovarion schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:29:
[...]
Klopt niet.
De Series 1 kwam uit samen met de Series 2. Zelfde generatie dus. Series 2 had als extra GPS ingebouwd.
De aller eerste generatie, viel nog niet onder de noemer 'Series' dus dat is in de volksmond de Series 0 geworden.
Novarion schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:29:
[...]
Klopt niet.
Waarom de Series 2 weg wordt gehaald? Omdat Apple.
Verkooptechnisch hebben ze het gigantisch goed uitgedacht. Zie je ook altijd met iPhones en de opslagcapaciteiten.
Hmmm dan zou dus het verschil tussen de Series 3 en een tweede hands Series 2. De processor en pratende Siri zijnQua kracht en snelheid zijn beide modellen dus identiek, maar er zijn ook verschillen. De Apple Watch Series 2 heeft een ingebouwde gps-chip, waardoor je geen constante verbinding met je iPhone nodig hebt om de locatie van je Apple Watch op te halen. Bovendien is de Apple Watch Series 2 waterbestendig tot 50 meter, waardoor je er bijvoorbeeld mee kunt zwemmen of surfen. De Apple Watch Series 1 is slechts spatwaterbestendig, waardoor hij wel tegen een spatje water kan. Tot slot heeft de Apple Watch Series 2 een verbeterd scherm, waardoor deze twee keer zo helder is als bij de Apple Watch Series 1. Hierdoor is het scherm bij direct zonlicht beter te lezen. Overigens is het scherm van de Apple Watch Series 1 ook prima te lezen in zonlicht.
Bron: iculture.nl
[ Voor 5% gewijzigd door hmr op 13-09-2017 11:37 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Ik heb de allereerste versie nog en dat blijft zo, meer dan notificaties lezen, reageren op iMessage via spraak en wat agenda kijken doe ik er niet meer op.
Veel apps zijn verdwenen of werken niet of nauwelijks, jammer
Alle apps die ik gebruik werken nog top en ik vind het ideaal dat ik kan zien op me horloge wat er binnen komt voordat ik als een gek de telefoon moet pakkenVerwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:55:
Apple Watch is naar mijn mening niets speciaal meer
Ik heb de allereerste versie nog en dat blijft zo, meer dan notificaties lezen, reageren op iMessage via spraak en wat agenda kijken doe ik er niet meer op.
Veel apps zijn verdwenen of werken niet of nauwelijks, jammer
Gaat mij voornamelijk om of het echt andere technieken zijn die in een Europese versie zitten of niet.
[ Voor 20% gewijzigd door hmr op 13-09-2017 14:19 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
In Nederland worden vooral de bands 3, 7 en 20 gebruikt en die worden allemaal niet ondersteund door het Amerikaanse model. Je kunt dan dus geen 4G gebruiken. Het model dat in Duitsland, Frankrijk, Australië, Japan, Zwitserland en Verenigd Koninkrijk verkocht wordt ondersteunt wel de juiste bands.hmr schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:18:
Stel, Nederlandse providers gaan e-sim wel ondersteunen. Werkt die Amerikaanse versie, qua bands enzo, dan wel met het Nederlandse netwerk? Ik twijfel om gewoon een versie met celullar te halen uit Amerika..
Lijst van alle modellen met ondersteunde bands vind je hier: https://www.apple.com/watch/cellular/
[ Voor 7% gewijzigd door MelvinW op 13-09-2017 14:23 ]
Top! Dit was precies de info die ik nodig had!MelvinW schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:23:
[...]
In Nederland worden vooral de bands 3, 7 en 20 gebruikt en die worden allemaal niet ondersteund door het Amerikaanse model. Je kunt dan dus geen 4G gebruiken. Het model dat in Duitsland, Frankrijk, Australië, Japan, Zwitserland en Verenigd Koninkrijk verkocht wordt ondersteunt wel de juiste bands.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Jup de vorige 42 mm was 469BP14 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:20:
Ik zit te twijfelen tussen de watch 2 en de watch 3
klopt het dat de watch 3 goedkoper is?
nu 42 mm 400
Hij is goedkoper dan dat de Watch 2 was vorige week. De 42mm watch 2 sport was 469 euro. De watch 3 42mm sport is nu 399 euro. Watch 2 is niet meer te koop (bij Apple zelf - misschien nog wel bij andere shops). Watch 3 is nu te koop.BP14 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:20:
Ik zit te twijfelen tussen de watch 2 en de watch 3
klopt het dat de watch 3 goedkoper is?
oke, dus nu nog de watch 2 nog kopen zou een domme set zijn.Nick25 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:27:
[...]
Jup de vorige 42 mm was 469
nu 42 mm 400
De watch 3 is alleen nog maar bij apple te koop als ik het goed begrepen heb.enzoronald schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:27:
[...]
Hij is goedkoper dan dat de Watch 2 was vorige week. De 42mm watch 2 sport was 469 euro. De watch 3 42mm sport is nu 399 euro. Watch 2 is niet meer te koop (bij Apple zelf - misschien nog wel bij andere shops). Watch 3 is nu te koop.
Dit topic is gesloten.
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie
En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie