Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:36
Ik blijf zelf wel fan van de plastic beschermcovertjes die op AliExpress te vinden zijn tussen de €2-€5 per stuk. Ze zijn er in alle apple watch kleuren en zelfs nog wat andere kleuren, en hoewel het horloge er íets dikker van wordt vind ik het nog wel kunnen. Het is ineens toch een stuk krasbestendiger met zo'n ding eromheen.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:12
een vraagje: kan je spotify bedienen met je apple watch? Ik lees alleen dat binnenkort snowy zou uitkomen ism spotify wat handig is voor offline muziek te beluisteren, maar heeft spotify dan zelf geen officiele app voorzien voor apple watch? Dat zou ik vreemd vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:38

amphora

Websites & Fotografie

pina schreef op zondag 14 mei 2017 @ 22:51:
een vraagje: kan je spotify bedienen met je apple watch? Ik lees alleen dat binnenkort snowy zou uitkomen ism spotify wat handig is voor offline muziek te beluisteren, maar heeft spotify dan zelf geen officiele app voorzien voor apple watch? Dat zou ik vreemd vinden.
Pause /play / volgende / vorige / volume kan je bedienen. Beetje zelfde als controlpanel op telefoon. Maar niet door playlist bladeren of zo.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:21
pina schreef op zondag 14 mei 2017 @ 22:51:
Nee, je start muziek op je iPhone en dan heb je de normale controle via de muziek-app op je horloge. Maar je kan bijvoorbeeld nu al Watchify gebruiken om door playlists te bladeren op je Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:49

TiMMieJ

PSN: Orixez

Weet niet of er al veel zijn die dit hebben gelezen: https://www.iculture.nl/n...ose-diabetes-smart-bands/

Maar als ze dit voor elkaar krijgen hebben ze een hele grote groeimarkt aangeboord (422 miljoen diabeten wereldwijd volgens het WHO http://www.who.int/mediacentre/factsheets/fs312/en/). Ik weet iig zeker dat ik er direct 1 haal.

[ Voor 16% gewijzigd door TiMMieJ op 16-05-2017 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro3lie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-10 12:35
TiMMieJ schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 15:36:
Weet niet of er al veel zijn die dit hebben gelezen: https://www.iculture.nl/n...ose-diabetes-smart-bands/

Maar als ze dit voor elkaar krijgen hebben ze een hele grote groeimarkt aangeboord (422 miljoen diabeten wereldwijd volgens het WHO http://www.who.int/mediacentre/factsheets/fs312/en/). Ik weet iig zeker dat ik er direct 1 haal.
In de medische sector/Diabetes wordt hier al langer mee geexperimenteerd. Zo ook het naadloos injecteren e.d.. Het zou een mooie ontwikkeling zijn maar ik ben bang nog foutgevoelig en voorlopig nog niet haalbaar.
Als ik kijk dat een hartslag via de pols ook niet altijd nauwkeurig is (bandje te los b.v. is verkeerde waarde), huidskleur heeft invloed. Dan zijn afwijkingen in nauwkeurigheid op glucose level wel erg levensgevaarlijk.

Toevallig zijn er al wel pods voor het injecteren van insuline en het meten van glucose zonder iedere keer te hoeven meten met je vinger. Zo'n exemplaar heeft mijn zusje momenteel. Twee aparte apparaten. één pod voor het injecteren van insuline en één sticker (volgens mij zonder naald) voor het meten van glucose. Deze werkt door een glucose meter tegen de sticker aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-09 15:54
Hallo,

Een vriend van mij heeft gisteren een Apple Watch voor mij gekocht in New York. Nu wil hij graag weten of hij hem in de koffer mee kan nemen naar Nederland. Of gaat dit problemen geven met de douane?
De watch die gekocht is, is omgerekend 400 euro.
Of is het beter om hem om te doen en het doosje in de koffer te doen?

Graag jullie advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 14-10 14:57
erwin85 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 16:40:
Hallo,

Een vriend van mij heeft gisteren een Apple Watch voor mij gekocht in New York. Nu wil hij graag weten of hij hem in de koffer mee kan nemen naar Nederland. Of gaat dit problemen geven met de douane?

Graag jullie advies.
Tjah het is en blijft een gokje i guess. Ik en mijn vriendin hebben altijd de koffers max vol zitten met spullen uit NY en nooit problemen gehad. Ook weleens de koffer open gehad en zelfs toen mochten wij door. Zolang het geen 4 stuks ofzo zijn dan zou ik mij daar niet al te druk over maken. Uit het doosje halen truukje kennen die mensen ook Wel. Net als de labels eraf halen. Ik doe de moeite vaak niet eens meer.

[ Voor 4% gewijzigd door keepitfrosty op 16-05-2017 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:38

amphora

Websites & Fotografie

Hallo,

Graag jullie advies.
Hoe graag wil je het doosje hebben? Omdoen en doosje weggooien als je zekerheid wil.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
amphora schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 17:20:
[...]

Hoe graag wil je het doosje hebben? Omdoen en doosje weggooien als je zekerheid wil.
Dat is ook geen zekerheid want volgens mij kunnen ze gewoon vragen dat jij moet bewijzen dat je die apple watch in nederland hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin85
keepitfrosty schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 17:25:
[...]

Dat is ook geen zekerheid want volgens mij kunnen ze gewoon vragen dat jij moet bewijzen dat je die apple watch in nederland hebt gekocht.
Dus wat stel jij voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Als je vriend niet een koffer vol dure gadgets heeft gewoon in de koffer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin85
keepitfrosty schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 20:38:
[...]

Als je vriend niet een koffer vol dure gadgets heeft gewoon in de koffer doen.
Oke, dan ga ik dat doorgeven.
Ik las trouwens ook dit op een site:

"In het algemeen hoef je dus geen belasting te betalen (en dus ook geen aangifte te doen bij de Douane) als de spullen die je vanuit Amerika meeneemt geen hogere waarde hebben dan € 430."

Omdat de Watch minder dan 430 euro is dan hoef ik het dus niet aan te geven bij de douane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:31
Maar stel jouw vriend neemt nog meer mee dan zit hij daarboven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin85
Roos79 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 21:44:
Maar stel jouw vriend neemt nog meer mee dan zit hij daarboven ;)
Klopt. Ik heb hem dit uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:48
Hallo,

Graag jullie advies.
Ik vlieg al jaren bijna wekelijks. Ben regelmatig vanuit 100%-controle-landen volledig op de kop gezet door marachaussee en douane en heb een hoop dingen om mij heen zien gebeuren. Maar nog nooit meegemaakt of gezien dat er naar waarde van producten werd gekeken. Zelfs sigaretten en drank gaan ze echt niet tellen. Pas als je duidelijk handels-hoeveelheden of immitatie hebt gaan ze vragen stellen.
Als je er echt bang voor bent stuur je het losse doosje met extra bandje per post achter het vliegtuig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin85
ik heb gevraagd of die het in de doos meeneemt in zijn handbagage. Ik zie idd ook geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:59
Draai hier sinds gisteren watchos 3.2.2
Merk niet echt noemenswaardige veranderingen behoudens dat ik op sommige fora lees dat battery fors langer mee gaat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
austin_77 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:04:
Merk niet echt noemenswaardige veranderingen behoudens dat ik op sommige fora lees dat battery fors langer mee gaat?
Lijkt me vrij sterk dat daar uitspraken over te doen zijn... de update is sinds gister uit dus je moet wel fors je best doen om de batterij nu al leeg te hebben.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin85
goed nieuws! Watch is goed door de douane gekomen. Geen extra kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Na lang twijfelen heb ik uiteindelijk toch een Apple Watch gekocht en tot nu toe dik tevreden! Alles werkt zoals het zou moeten en ik zit dan ook met smart te wachten op een Spotify app voor de Watch..

Enige nadeel dat ik ervaar is het voeren van gesprekken via mijn iPhone als ik EarPods in heb. Zodra ik gebeld word en ik opneem via de Watch, zou ik verwachten dat hij het gesprek via de EarPods stuurt. Echter, hij springt dan gewoon op de speaker van de Watch en moet ik via de Watch praten. Is er een mogelijkheid om dit op te lossen? Zodat ik de Watch alleen maar gebruik voor het aannemen van gesprekken als ik EarPods in heb?

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
austin_77 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:04:
Het is hier wel beter dan de vorige up date toen liep hij in ene sneller leeg en nu lijkt hij weer langer mee te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Weet iemand hier een goede hardloop app die ook de actuele snelheid in km/u goed weergeeft? Bij de Apple app lijkt het alsof deze tijd het gemiddelde van de totale run is, dus als je dan wat inzakt zie je niet dat je nu bijv 10 km/u loopt terwijl dat de eerste rondes 12 km/u was.

Ik doe vrij vaak intervaltrainingen met wisselende snelheden dus dan is de app tijdens het rennen nagenoeg onbruikbaar. Ook omdat bijv de rondetijden niet zelf custom worden afgesteld (is nu altijd 1 of 2 km, maar bijv 800 meter of 3000 meter kan je niet instellen)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:42

pdavie2311

Live life to the fullest..

DeNachtwacht schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 08:11:
Weet iemand hier een goede hardloop app die ook de actuele snelheid in km/u goed weergeeft? Bij de Apple app lijkt het alsof deze tijd het gemiddelde van de totale run is, dus als je dan wat inzakt zie je niet dat je nu bijv 10 km/u loopt terwijl dat de eerste rondes 12 km/u was.

Ik doe vrij vaak intervaltrainingen met wisselende snelheden dus dan is de app tijdens het rennen nagenoeg onbruikbaar. Ook omdat bijv de rondetijden niet zelf custom worden afgesteld (is nu altijd 1 of 2 km, maar bijv 800 meter of 3000 meter kan je niet instellen)
Lastig! Ik gebruik de Strava app..Ik heb mijn average pace per km in beeld als snelheid. De actuele snelheid is lastig denk ik. Heb ook de Garmin Fenix 3HR gehad en dan praat je over een serieus hardloop horloge. Hier kon ik dat wel instellen, maar beviel mij niet. Dat fluctueert alle kanten op en je kijkt alleen maar op je horloge.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
LAD93 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 20:14:
Na lang twijfelen heb ik uiteindelijk toch een Apple Watch gekocht en tot nu toe dik tevreden! Alles werkt zoals het zou moeten en ik zit dan ook met smart te wachten op een Spotify app voor de Watch..

Enige nadeel dat ik ervaar is het voeren van gesprekken via mijn iPhone als ik EarPods in heb. Zodra ik gebeld word en ik opneem via de Watch, zou ik verwachten dat hij het gesprek via de EarPods stuurt. Echter, hij springt dan gewoon op de speaker van de Watch en moet ik via de Watch praten. Is er een mogelijkheid om dit op te lossen? Zodat ik de Watch alleen maar gebruik voor het aannemen van gesprekken als ik EarPods in heb?
Same here: wachtend op Spotify op de Apple Watch en je laatste probleem zou ik ook graag verholpen zien. Volgens mij zou je wel als je een gesprek hebt van beneden naar boven kunnen swipen op je Watch om te kiezen voor AirPods?

Of lees ik nu pas dat het om EarPods gaat, want dan werkt het sowieso niet.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
THE_BASE schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 11:46:
[...]

Same here: wachtend op Spotify op de Apple Watch en je laatste probleem zou ik ook graag verholpen zien. Volgens mij zou je wel als je een gesprek hebt van beneden naar boven kunnen swipen op je Watch om te kiezen voor AirPods?

Of lees ik nu pas dat het om EarPods gaat, want dan werkt het sowieso niet.
Het gaat inderdaad om EarPods. Ik hoop ooit nog de AirPods aan te schaffen, maar die komen er voorlopig nog niet. Hoop dat Apple hier nog iets mee gaat doen, want nu moet ik alsnog mn telefoon uit mn zak halen als ik gebeld word.

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:21
LAD93 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 12:17:
[...]

Het gaat inderdaad om EarPods. Ik hoop ooit nog de AirPods aan te schaffen, maar die komen er voorlopig nog niet. Hoop dat Apple hier nog iets mee gaat doen, want nu moet ik alsnog mn telefoon uit mn zak halen als ik gebeld word.
Dan zul je moeten opnemen met de inline control van de EarPods. Volgens mij is dat de middelste knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08-2021
erwin85 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 21:00:
[...]

Oke, dan ga ik dat doorgeven.
Ik las trouwens ook dit op een site:

"In het algemeen hoef je dus geen belasting te betalen (en dus ook geen aangifte te doen bij de Douane) als de spullen die je vanuit Amerika meeneemt geen hogere waarde hebben dan € 430."

Omdat de Watch minder dan 430 euro is dan hoef ik het dus niet aan te geven bij de douane.
Passagiers hebben een vrijstelling van 430 euro ongeveer bij de Douane van de goederen die hij/zij meeneemt vanuit een derde land.
Alles daarboven wordt onderworpen aan invoerrechten & omzetbelasting.
Zorg er gewoon voor dat die vriend van je de Apple Watch draagt ipv in box, dan is het moeilijk om te bepalen dat het product van buiten de EU is gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Niet online
me_mrtn schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 08:05:
[...]

Dan zul je moeten opnemen met de inline control van de EarPods. Volgens mij is dat de middelste knop.
Dat ben ik volledig met je eens, maar vaak kijk ik dan alsnog op de Watch om te checken wie er belt. Had handiger geweest als ik dan gelijk op had kunnen nemen.

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenBeke
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17:03
De Apple Watch Sport en Nike+, zijn die eigenlijk compleet hetzelfde op het bandje na?
Het bandje van de Nike+ ziet me er namelijk beter uit om te gaan sporten, maar ik wil een "gewone" watch zonder bloatware van Nike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-10 15:01

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

De watch Zijn get Zelfde behalve de bandjes inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
DenBeke schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 17:00:
De Apple Watch Sport en Nike+, zijn die eigenlijk compleet hetzelfde op het bandje na?
Het bandje van de Nike+ ziet me er namelijk beter uit om te gaan sporten, maar ik wil een "gewone" watch zonder bloatware van Nike.
Op bijvoorbeeld Aliexpress koop je dezelfde bandjes voor een paar cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenBeke
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17:03
Dennisdn schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 07:41:
[...]

Op bijvoorbeeld Aliexpress koop je dezelfde bandjes voor een paar cent.
Yeps, maar voor het sporten leek me de "originele" wel het ideale.
En dan koop ik een lederen bandje bij op Aliexpress...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unconnected
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-10 09:44
Gebruikt iemand hier de workout-app met fietsen? Toen ik mijn watch net had kreeg ik bij snelheid en afstand de eerste paar keer altijd ---- te zien. Als de workout klaar was stond er 'gps niet beschikbaar', terwijl de route wel helemaal was opgenomen. De kaart toonde ook groene en rode stukken voor de snelheid etc. Ineens toonde hij een keer of 2 wel netjes tijdens het fietsen de snelheid en nu is hij er helaas weer mee gestopt ;(

Ik heb het geprobeerd met telefoon en zonder telefoon. Beide manieren geven wel de gereden route, maar niet de gemiddelde snelheid en afstand. zo maf. mensen op internet hebben hetzelfde probleem en bij sommige lijkt 'gps motion and distance calibration' enzo aanzetten in location services iets te doen, maar dat staat allemaal al aan bij mij.

https://discussions.apple...7018497?start=15&tstart=0

https://forums.macrumors....eed-while-biking.1873869/

iemand een ideetje? apple watch 2 overigens, dus met gps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:18
Ik wil een AW series 1 gaan kopen via marktplaats, maar ik vraag me af hoe ik de series 1 kan onderscheiden van de series 0? De series 1 heeft een dual-core processor, maar is het van de buitenkant af te lezen welke serie je koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:50

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

De ouwe is dunner. De nieuwe is dikker.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Tylen schreef op zondag 28 mei 2017 @ 14:24:
De ouwe is dunner. De nieuwe is dikker.
Wel tussen series 2 en series 1 maar niet de series 0 en series 1 toch die verschillen amper kwa dikte?
Op series2 staat het ook op de achterkant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Op de mijne staat het ook op de achterkant in de ring gegraveerd "Series 1".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Roos79 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 17:52:
[...]

Wel tussen series 2 en series 1 maar niet de series 0 en series 1 toch die verschillen amper kwa dikte?
Op series2 staat het ook op de achterkant :)
Ik heb de aller aller eerste (is dat series 0?) en mijn collega heeft een nieuwe gekocht een maand geleden (series 2??). Die van mij is dunner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer_NL
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-02-2024
unconnected schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 09:32:
Gebruikt iemand hier de workout-app met fietsen? Toen ik mijn watch net had kreeg ik bij snelheid en afstand de eerste paar keer altijd ---- te zien. Als de workout klaar was stond er 'gps niet beschikbaar', terwijl de route wel helemaal was opgenomen. De kaart toonde ook groene en rode stukken voor de snelheid etc. Ineens toonde hij een keer of 2 wel netjes tijdens het fietsen de snelheid en nu is hij er helaas weer mee gestopt ;(
Ik gebruik de workout-app regelmatig met 'buiten fietsen' en nooit enige problemen er mee. Snelheid en afstand komen keurig in de activity-app op mijn iPhone. Nu moet ik er bij zeggen dat ik eigenlijk altijd mijn telefoon oo bij me heb als ik ga fietsen.

Maar bedoel je afstand/smelheid 'tijdens' het fietsen op je watch of achteraf in het acitiviteiten-overzicht? Want tijdens het fietsen let ik eigenlijk alleen op afstand en tijd en hartslag.

Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-10 07:21
Tylen schreef op maandag 29 mei 2017 @ 07:52:
[...]

Ik heb de aller aller eerste (is dat series 0?) en mijn collega heeft een nieuwe gekocht een maand geleden (series 2??). Die van mij is dunner.
'Series 0'
What are the dimensions of the 38mm and 42mm cases?
38mm: 38.6mm x 33.3mm x 10.5mm (height x width x depth), weighing 25g
42mm: 42.5mm x 36.4mm x 10.5mm, weighing 30g

'Series 1'
38mm: 38.6mm x 33.3mm x 10.5mm (height x width x depth)
42mm: 42mm x 35.9mm x 10.5mm

'Series 2'
Sport:
38mm: 38.6mm x 33.3mm x 11.4mm, weighing 28.2g
42mm: 42.5mm x 36.4mm x 11.4mm, weighing 34.2g

Steel/Hermes:
38mm: 38.6mm x 33.3mm x 11.4mm, weighing 41.9g
42mm: 42.5mm x 36.4mm x 11.4mm, weighing 52.4g

Ceramic:
38mm: 39.2mm x 34mm x 11.8mm, weighing 39.6g
42mm: 42.6mm x 36.5mm x 11.4mm, weighing 46.5g

http://www.imore.com/what...s-0-series-1-and-series-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unconnected
Sorcerer_NL schreef op maandag 29 mei 2017 @ 08:43:
[...]

Maar bedoel je afstand/smelheid 'tijdens' het fietsen op je watch of achteraf in het acitiviteiten-overzicht? Want tijdens het fietsen let ik eigenlijk alleen op afstand en tijd en hartslag.
beide. zowel in de telefoon als op mijn watch zelf mist de info. de apple watch geeft als ik nu een sessie start ook gelijk 4 streepjes als ik nog niet ben begonnen met fietsen. toen hij het even deed een paar weken geleden gaf hij gewoon 0.0km/u, maar dat doet hij nu dus niet meer ;(

screenshotje:

Afbeeldingslocatie: http://unconnected.nl/watch_cycling-workout-fout.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-10 13:32

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

unconnected schreef op maandag 29 mei 2017 @ 10:15:
[...]

beide. zowel in de telefoon als op mijn watch zelf mist de info. de apple watch geeft als ik nu een sessie start ook gelijk 4 streepjes als ik nog niet ben begonnen met fietsen. toen hij het even deed een paar weken geleden gaf hij gewoon 0.0km/u, maar dat doet hij nu dus niet meer ;(

screenshotje:

[afbeelding]
Misschien moet je de watch opnieuw koppelen met je iPhone. Dan doet hij eigenlijk een volledige herconfiguratie. Lost vaak problemen op en je heb volgens mij geen verlies van data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unconnected
Psycho_Mantis schreef op maandag 29 mei 2017 @ 10:23:
[...]

Misschien moet je de watch opnieuw koppelen met je iPhone. Dan doet hij eigenlijk een volledige herconfiguratie. Lost vaak problemen op en je heb volgens mij geen verlies van data.
hoe doe je dat? de bluetooth verbinding verwijderen uit de telefoon? ik had wel alles een keer opnieuw opgestart al (telefoon+watch), maar dat mocht niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-10 10:45
In de WatchApp op je telefoon naar Algemeen > Stel opnieuw in (helemaal onderaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer_NL
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-02-2024
Psycho_Mantis schreef op maandag 29 mei 2017 @ 10:23:
[...]

Misschien eerst gewoon een keer opnieuw je watch opstarten, of heb je dat al eens gedaan?

Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

deBennie schreef op maandag 29 mei 2017 @ 09:30:
[...]

'Series 0'
38mm: 38.6mm x 33.3mm x 10.5mm (height x width x depth), weighing 25g
42mm: 42.5mm x 36.4mm x 10.5mm, weighing 30g

'Series 1'
38mm: 38.6mm x 33.3mm x 10.5mm (height x width x depth)
42mm: 42mm x 35.9mm x 10.5mm

'Series 2'
Sport:
38mm: 38.6mm x 33.3mm x 11.4mm, weighing 28.2g
42mm: 42.5mm x 36.4mm x 11.4mm, weighing 34.2g

Steel/Hermes:
38mm: 38.6mm x 33.3mm x 11.4mm, weighing 41.9g
42mm: 42.5mm x 36.4mm x 11.4mm, weighing 52.4g

Ceramic:
38mm: 39.2mm x 34mm x 11.8mm, weighing 39.6g
42mm: 42.6mm x 36.5mm x 11.4mm, weighing 46.5g

http://www.imore.com/what...s-0-series-1-and-series-2
Precies zoals ik dus al zei. De series 0 is dunner dan series 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Tylen schreef op maandag 29 mei 2017 @ 15:17:
[...]

Precies zoals ik dus al zei. De series 0 is dunner dan series 2.
Overigens moet ik wel zeggen dat ik de dikte van mij S2 nu, na een half jaar gebruik, wel als het grootste nadeel ervaar. 2-3mm dunner was wat mij betreft een stuk mooier geweest.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tony1985
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 14:03
Ik heb een apple watch 2 sinds de release, prima apparaatje! Smartwatch met strava, apple music , HR + GPS...

Enige wat ik mis is de "Display-always-on" optie. Als ik een hardloopwedstrijd doe wil je niet eerst je arm omhoog doen.. Is hier al iets op gevonden? Kan er nergens iets over vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
tony1985 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:19:Enige wat ik mis is de "Display-always-on" optie. Als ik een hardloopwedstrijd doe wil je niet eerst je arm omhoog doen.. Is hier al iets op gevonden? Kan er nergens iets over vinden?
Dat zijn systeeminstellingen, dus geen enkele app zal dat kunnen overrulen. Ik gok trouwens dat met watchOS 4 veel van dat soort zaken worden opgelost, ze ontdekken steeds meer hoe gebruikers het willen hebben en wat wel/niet werkt. Even volgende week afwachten wat ze over watchOS 4 presenteren dus op de WWDC

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik wil graag de grotere apple watch 2 welke met een mooi bandje komt. Ik wil een zwarte editie. Welke is dan het goedkoopst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

DeNachtwacht schreef op maandag 29 mei 2017 @ 15:43:
[...]

Overigens moet ik wel zeggen dat ik de dikte van mij S2 nu, na een half jaar gebruik, wel als het grootste nadeel ervaar. 2-3mm dunner was wat mij betreft een stuk mooier geweest.
Ik vind het vooral jammer dat de aansluiting van de band niet in het midden zit. Daardoor lijkt de Watch dikker. De combinatie met de (dunne) nylon bandjes vind ik gewoon lelijk, terwijl de bandjes op zich best leuk zijn.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Sbakker1982 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 23:05:
Ik wil graag de grotere apple watch 2 welke met een mooi bandje komt. Ik wil een zwarte editie. Welke is dan het goedkoopst?
Hangt er van af wat jij 'een mooi bandje' vindt natuurlijk.
Het goedkoopst is de Watch in aluminium spacegray met sportbandje, maar ik neem aan dat je de "echte zwarte" bedoeld in stainless steel? Die zit met het rubberen bandje al op een prijs van 719 voor het 42mm model.
Maar ik denk dat je best gewoon even hier kijkt: https://www.apple.com/nl/shop/buy-watch/apple-watch

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:51
Vreemde situatie hier:
Mijn vrouw haar watch zei "verbonden" maar toch brande op het lock schern het rode icon van "geen verbinding" ook kreeg ze geen mails niets meer binnen.
Alles aan en uit maar nog steeds niets, vervolgens de Watch los gekoppeld maar hij is nu met geen mogelijkheid meer te koppelen?
De telefoon geeft een scan optie maar die doet niets en handmatig invullen blijft de lijst met apparateb ook leeg.
De Watch kan ik alleen nog compleet opnieuw instellen, maar is dan ook alle historie weg?(of houd ze haar oude activiteiten en metingen wel op de iphone?

Zojuist zelf maar de reset uitgevoerd op de watch. Dit duurde ongeveer 15min en ik kon hem weer configureren als nieuwe watch. De iPhone zag gelukkig nog een recente backup van de watch en kon deze terug zetten. Tussentijdse voortgang is helaas wel verloren. Geen idee waarom hij met geen mogelijkheid meer was te koppelen maar nu werkt alles weer.
Hoe je overigens kan zien van wanneer je watch backup is moet ik ook nog uitvinden.

[ Voor 32% gewijzigd door GeeMoney op 05-06-2017 12:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Hmmm... het zou weleens kunnen dat we tijdens deze WWDC gaan horen dat Apple Pay naar Nederland komt!

Zie ten eerste dit bericht.
https://www.castle.nl/ing...en-met-apple-pay-mogelijk

Ik kan geen datum bij dit bericht vinden en ook in Mijn ING is dit (inmiddels) niet meer terug te vinden, maar... er is nog een andere indicatie.

Je kan hier namelijk lezen dat Apple Pay waarschijnlijk naar Duitsland en Italië komt, omdat de Engelstalige Apple Pay handleiding op de Duitse en Italiaanse site in het Duits/Italiaans is vertaald. Inmiddels is Apple Pay per 17 mei beschikbaar in Italië. En nu komt het... kijk eens op apple.nl onder Support bij de Apple Watch. En dan het kopje Apple Pay... wat zien we daar... een keurig in het Nederlands vertaalde en uitgebreide handleiding voor Apple Pay. Dat was een half jaar geleden nog niet _/-\o_

Het blijft koffiedik kijken maar ik hoop...

[ Voor 59% gewijzigd door DeNachtwacht op 04-06-2017 21:18 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Vraagje, ik heb een 38mm watch, maar door langdurige ziekte zijn mijn polsen opgezet. Hierdoor is mijn bandje 'te kort' en kan ik mijn mooie horloge niet meer dragen. Ik heb contact gehad met Apple en alle apple bandjes zijn niet langer dan wat ik nu heb.

Weet iemand een 3rd party die langere bandjes aanbiedt? Alvast bedankt

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
RobV schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 18:44:
Vraagje, ik heb een 38mm watch, maar door langdurige ziekte zijn mijn polsen opgezet. Hierdoor is mijn bandje 'te kort' en kan ik mijn mooie horloge niet meer dragen. Ik heb contact gehad met Apple en alle apple bandjes zijn niet langer dan wat ik nu heb.

Weet iemand een 3rd party die langere bandjes aanbiedt? Alvast bedankt
Gewoon even zoeken op AliExpress.com, er zijn vast ook extra lange bandjes te vinden daar.

Iets anders, hier een aantal updates die met WatchOS4 komen...

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/CbSmej0Zl79Jh0u-eHR6MQ9POjXbKMyOVko7Iu9islo.jpg?w=272&s=bad924726ac3108207e8f749c00ac8bd
Meerdere WA meldingen onder elkaar ipv "u hebt 5 berichten"!

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/yHcMHWNdkKZkLEh3rv0lZfpOHIQb_NLR53FOfdfUbQY.png?w=256&s=a230b666c64896934745b34cf3393fd5
De ronde app launcher (hoofdmenu) kan ook in een horizontale lijst modus worden gezet

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gjFqO7z.jpg
Zaklampmodus

Er zitten leuke dingen tussen, nu open dat het Health en Workout gedeelte nog wat leuke updates krijgt tot aan de herfst, dan zie ik het wel zitten.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:58
DeNachtwacht schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:22:
[...]

Gewoon even zoeken op AliExpress.com, er zijn vast ook extra lange bandjes te vinden daar.

Iets anders, hier een aantal updates die met WatchOS4 komen...

[afbeelding]
Meerdere WA meldingen onder elkaar ipv "u hebt 5 berichten"!

[afbeelding]
De ronde app launcher (hoofdmenu) kan ook in een horizontale lijst modus worden gezet

[afbeelding]
Zaklampmodus

Er zitten leuke dingen tussen, nu open dat het Health en Workout gedeelte nog wat leuke updates krijgt tot aan de herfst, dan zie ik het wel zitten.
Met WhatsApp/gegroepeerde meldingen is een welkome functie. Iemand die twee berichten achter elkaar verstuurt verpest het gelijk al in WatchOS 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
DeNachtwacht schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:22:
[...]

.
Bedankt ik ga kijken

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Heeft iemand trouwens de Beta 1 versie van Apple Watch 4 al draaien?
Ik zie toch wel veel moois voorbij komen maar durf het niet aan er zelf voor te gaan omdat je niet kan downgraden naar 3.

En nog een nieuwtje trouwens: in WatchOS 4 wordt ook je VO2Max bij sporten "gemeten", dat is een maat die je (hart)fitheid en zuurstofopname aangeeft, wordt met name voor sporters veel gebruikt.

[ Voor 34% gewijzigd door DeNachtwacht op 07-06-2017 21:36 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
DeNachtwacht schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:08:
Ik zie toch wel veel moois voorbij komen maar durf het niet aan er zelf voor te gaan omdat je niet kan downgraden naar 3.

En nog een nieuwtje trouwens: in WatchOS 4 wordt ook je VO2Max bij sporten "gemeten", dat is een maat die je (hart)fitheid en zuurstofopname aangeeft, wordt met name voor sporters veel gebruikt.
Hier draait ie uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10 09:45
xoniq schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 23:18:
[...]

Hier draait ie uitstekend.
Hier ook :)

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:07
DeNachtwacht schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:08:

Wil 'm heel graag installeren, maar dan moet m'n iPhone 7 ook naar iOS 11 en vind dat voor m'n daily driver nog net even te vroeg. Wacht op de Public Beta.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Mja inderdaad, zeker iOS 11 is nu nog te vroeg om te gokken. Ik wist niet dat die ook meteen over moest.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:19
Is in WatchOS4 de functie "SOS-noodmelding-schuifbalk gebruiken om te bellen" uit te zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Zijn er meer mensen met problemen met GPS/activiteiten na de laatste 3.2.2. update?
De Watch van mijn vrouw gaat of langzaam dood of er is iets geks aan de hand in de software :P

Hij telt de stappen en activiteiten haast niet meer. (zeg 2/10e telt/ziet hij nog maar) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RricK
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:21
GeeMoney schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:38:
Zijn er meer mensen met problemen met GPS/activiteiten na de laatste 3.2.2. update?
De Watch van mijn vrouw gaat of langzaam dood of er is iets geks aan de hand in de software :P

Hij telt de stappen en activiteiten haast niet meer. (zeg 2/10e telt/ziet hij nog maar) .
Je zou eens kunnen proberen of het opnieuw kalibreren een oplossing bied. Zie het stuk 'De kalibratiegegevens opnieuw instellen' in onderstaande link.

https://support.apple.com/nl-nl/HT204516

Daarna uiteraard de stappen bij 'Een Apple Watch kalibreren' uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Bij fietsen als activiteit krijg je ook geen stappen of gaat het om andere activiteiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
Na opnieuw kalibreren lijkt het weer beter te zijn.
vanochtend een screenshot binnen gehad met weer aardig wat stappen en de activiteiten rondjes zijn aan het oplopen. Waar gister maar 310 stappen geteld waren zijn dat er nu al meer dan 2800 . (elke ochtend dezelfde routine dus zou dagelijks vergelijkbaar moeten zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RricK
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:21
Goed om te horen dat het geholpen heeft. Had een tijdje geleden hetzelfde waardoor de groene ring alleen maar opliep als ik ging hardlopen en dan nog telde hij niet alle minuten. Na de reset en de calibratie ging het weer zoals verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Zijn er hier mensen die van spotify naar apple music zijn overgestapt vanwegen het gebruik mrt de a watch e of airpods? Ik zit er wel hard aan te denken maarja heb spotify nu bij mijn kpn abbo..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:38
Coldbullet schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:05:
Zijn er hier mensen die van spotify naar apple music zijn overgestapt vanwegen het gebruik mrt de a watch e of airpods? Ik zit er wel hard aan te denken maarja heb spotify nu bij mijn kpn abbo..
Er komt een Spotify app aan,
Ik heb Watchify werkt super!

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Nick25 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 15:41:
[...]

Er komt een Spotify app aan,
Ik heb Watchify werkt super!
Ja hoelang duurd het nog? Hij komt er al heel lang aan...
maare bedankt kon deze app nog niet, kan je hiermee ook muziek lokaal op je watch opslaan? Puur voor het hardlopen dat de iphone niet mee hoeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Coldbullet schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 16:17:
[...]

Ja hoelang duurd het nog? Hij komt er al heel lang aan...
maare bedankt kon deze app nog niet, kan je hiermee ook muziek lokaal op je watch opslaan? Puur voor het hardlopen dat de iphone niet mee hoeft
Dat zou je even moeten testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet

Coldbullet

Nick25 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 16:27:
[...]

Dat zou je even moeten testen :)
Haha.. ja ff vlug gekeken maar zag zo 123 niet dat het kon.
Heb de airpods zojuist binnen en heb net wat muziek geluisterd ze zitten echt heel comfortabel en moet zeggen dat het kwa geluid zeker niet tegen valt. Integendeel zelfs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Coldbullet schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 18:34:
[...]

Haha.. ja ff vlug gekeken maar zag zo 123 niet dat het kon.
Heb de airpods zojuist binnen en heb net wat muziek geluisterd ze zitten echt heel comfortabel en moet zeggen dat het kwa geluid zeker niet tegen valt. Integendeel zelfs
Aaah ok airpods staan ook op mijn lijstje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

HELP!!

Ik heb mijn apple Watch series 2 verkocht en nu heeft de koper een activeringsslot? Staat nog gekoppeld aan mijn Apple ID? Ik heb hem al verwijderd uit mijn account net, maar wat te doen? Koper vraagt mij om mijn inlog van mijn Apple ID, maar die geef ik echt niet? Afstand is 200km van koper naar mij, kan ik dit nog regelen? Bellen met Apple morgen? Of zelf iets doen via iCloud?

Hoop op hulp, thnx!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ja..En dan denk ik dat ik onderstaande stappen moet doen? Alleen wis ik dan de Apple Watch op afstand en kan de koper er dan überhaupt nog wat mee? Ben een beetje bang...

Als u geen toegang hebt tot de iPhone of de Apple Watch of als de Apple Watch niet is gekoppeld met de iPhone en u Activeringsslot moet uitschakelen:
Ga op een computer naar iCloud.com en log in met uw Apple ID.
Ga naar 'Zoek mijn iPhone'.
Selecteer 'Alle apparaten' en klik op uw Apple Watch.
Klik op 'Wis Apple Watch'. Selecteer 'Volgende' totdat het apparaat wordt gewist.
Klik op X naast uw Apple Watch.

Edit..Ik ben echt een eerlijke verkoper. Koper had het geld al overgemaakt en ik heb hem netjes verpakt verstuurd met alle toebehoren. Ik voel me nu zo slecht, maar wil ook niet mijn ID gaan geven..En hoef de Watch ook niet meer terug...

Net gekozen om hem te wissen met bovenstaande handleiding van Apple..Nu staat er: Deze Apple Watch zal worden gewist wanneer deze verbinding maakt met internet..Uhm....Hoe dan? Dit werkt toch niet?

[ Voor 21% gewijzigd door pdavie2311 op 09-06-2017 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Had je hem niet gewist voordat je hem opstuurde?
Verder heb ik geen idee als die dingen iet werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Roos79 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:22:
Had je hem niet gewist voordat je hem opstuurde?
Verder heb ik geen idee als die dingen iet werken...
Zeker wel gewist! Menu met taal instellen kwam..toen uitgedaan! Zag hem nog wel in mijn account staan en dus nu daaruit verwijderd..moet goed zijn toch? En dan nog gewist via iCloud zoals hierboven staat..meer kan ik toch niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-10 07:21
Ik neem aan dat je dit hebt doorgelezen?
https://support.apple.com/nl-nl/HT205009

En ook de controle stappen hebt doorgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
@deBennie die was al geplaatst een paar post boven je en de vrager heeft hier al een quote op neer gezet ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Roos79 op 10-06-2017 10:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Klopt! Haha! Gebeld met Apple en uit iCloud de Watch verwijderd. Koper mocht ook Apple bellen, dus wederom zeer goede service van Apple. Daarom hou ik ook zo van hun producten. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RabNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-12-2020
Even een kleine waarschuwing voor mensen die de OS 4 beta op hun watch willen zetten:

doe het niet!

Er is geen downgrade mogelijkheid!

Wanneer je terug wil naar OS 3 dan moet je jouw Apple Watch aan bieden ter reparatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
RabNL schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 13:28:
Even een kleine waarschuwing voor mensen die de OS 4 beta op hun watch willen zetten:

doe het niet!

Er is geen downgrade mogelijkheid!

Wanneer je terug wil naar OS 3 dan moet je jouw Apple Watch aan bieden ter reparatie...
Heb zelf wel geupdated, werkt hier verder vlekkeloos op mijn Apple Watch series 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
xoniq schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:09:
[...]

Heb zelf wel geupdated, werkt hier verder vlekkeloos op mijn Apple Watch series 0.
Hoe gaat het op iOS? Ik ben vooral bang dat iOS11 nog te buggy is als basistelefoon.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
DeNachtwacht schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:59:
[...]

Hoe gaat het op iOS? Ik ben vooral bang dat iOS11 nog te buggy is als basistelefoon.
Zitten wel de nodige bugs in, maar vind het wel meevallen persoonlijk. Je zou ook eens een iCloud backup kunnen maken, dan eerst en enkel iOS 11 ff 2 dagen proberen, bevalt het niet, kan je nog terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:16

HaterFrame

Well... Poo came out!

[...]

Hier ervaar ik er bijzonder weinig problemen mee, alles wat voor mij moet werken werkt ook eigenlijk wel incl de apps die ik dagelijks gebruik.
Mijn eerste generatie watch updaten durf ik dan weer niet...

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RabNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-12-2020
[...]

Niet doen!!! Je iPhone wordt zo traag als dikke stront!!!

En één en al bugs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
RabNL schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 18:43:
[...]

Niet doen!!! Je iPhone wordt zo traag als dikke stront!!!

En één en al bugs!
Ik heb maar enkele bugs die mij dwars zitten. Andere bugs zijn bugs die verwaarloosbaar zijn, maar als je kunt wachten, gewoon even wachten tot minimaal beta 2. Daar worden vaak een hoop zooi uitgehaald i.v.m. de publieke beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:57
Zit te denken een watch te kopen maar men verwacht blijkbaar een nieuwe versie binnenkort. September maybe. Zou er nog prima op kunnen wachten eigenlijk. Comments?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
nwnc schreef op zondag 18 juni 2017 @ 23:21:
Zit te denken een watch te kopen maar men verwacht blijkbaar een nieuwe versie binnenkort. September maybe. Zou er nog prima op kunnen wachten eigenlijk. Comments?
Ik verwacht persoonlijk in september al niet een nieuwe. (las een keer wat over nieuwe display schermen die in 2018 worden geleverd)
Serie 2 voldoet aan alles wat je wilt hebben op dit moment hoor! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Laatst online: 13-10 07:36
nwnc schreef op zondag 18 juni 2017 @ 23:21:
Gezien de series 0 uit april 2015 stamt en de series 1 en 2 uit september 2016 (anderhalf jaar) denk ik eerder dat ze dat aanhouden voor refreshes of nieuwe modellen voor de Watch.

Kortom April 2018 zet ik 5 euro op voor een nieuwe generatie Apple Watch.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
Hmm sinds ik mijn Apple Watch even aan een SonyEricsson USB adapter moest hangen, loopt hij letterlijk binnen een dag leeg. Via de support heeft een Apple medewerker op afstand de batterij geanalyseerd (via serienummer, het verbaasde me hoe mooi ze dat kunnen), maar hij zag er zo 1-2-3 niets op. Advies: nog een paar dagen aankijken.

Nu leek het mij ook wel een goed idee de batterij te kalibreren, zoals je dat ook met iPhone enz kan doen. maar ik kan hier online niets over vinden, iemand een idee of dit op de Watch ook kan, en zo ja hoe?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
Ik heb er een gehaald bij de mediamarkt. Vandaag 3,5 km mee gewandeld in het Westerpark. Hij lijkt prachtig te werken en ben zeer verheugd op het gebruik er van. Ben nu een heel zooi apps aan het installeren die ik wilde proberen. Prachtige scherm ben de laatste tijd echt een Apple *O*

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:16

HaterFrame

Well... Poo came out!

DeNachtwacht schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:10:
Hmm sinds ik mijn Apple Watch even aan een SonyEricsson USB adapter moest hangen, loopt hij letterlijk binnen een dag leeg. Via de support heeft een Apple medewerker op afstand de batterij geanalyseerd (via serienummer, het verbaasde me hoe mooi ze dat kunnen), maar hij zag er zo 1-2-3 niets op. Advies: nog een paar dagen aankijken.

Nu leek het mij ook wel een goed idee de batterij te kalibreren, zoals je dat ook met iPhone enz kan doen. maar ik kan hier online niets over vinden, iemand een idee of dit op de Watch ook kan, en zo ja hoe?
Had ik laatst ook, een keer helemaal uitgezet en weer aangezet heeft voor mij het probleem opgelost.
Mijn percentage telde letterlijk af zo snel dat ie leeg ging.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
nwnc schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 00:56:
Ben nu een heel zooi apps aan het installeren die ik wilde proberen. Prachtige scherm ben de laatste tijd echt een Apple *O*
Welke apps dan? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
MetaFrame schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 04:20:
[...]

Had ik laatst ook, een keer helemaal uitgezet en weer aangezet heeft voor mij het probleem opgelost.
Mijn percentage telde letterlijk af zo snel dat ie leeg ging.
Had ik gedaan, en ik heb hem zelfs ook gereset (alle instellingen verwijderd). Eerst leek dat niks op te lossen maar gelukkig doet hij het sinds gister weer goed lijkt het.

[ Voor 23% gewijzigd door DeNachtwacht op 22-06-2017 09:40 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
Bodyweight (Mark Lauren), twitter, runkeeper, app van de salarisadministratie, nos, deezer.
Wat gebruiken jullie?

Inventaris

Pagina: 1 ... 46 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie