Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-10 10:32
Ik mis zelf de functie van het schrijven van berichten op de Apple Watch, ik heb die functie niet als ik reageer op een bericht.. Meer mensen last van? Of is dit ergens een functie die nog ingeschakeld moet worden?

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Runescom schreef op zondag 19 juni 2016 @ 12:29:
Ik mis zelf de functie van het schrijven van berichten op de Apple Watch, ik heb die functie niet als ik reageer op een bericht.. Meer mensen last van? Of is dit ergens een functie die nog ingeschakeld moet worden?
De mijne heeft dat ook niet maar het zit wel in de eerste beta als ik YouTube mag geloven.

Misschien alleen voor de Engelse taal?
Hier ook niet :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-10 00:02

Armada

-Wat wil je weten?-

Donstil schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 19:22:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat ze de watch nu al gaan updaten eigenlijk.

Als ze dat überhaupt doen in 2016. Ik denk persoonlijk dat er pas een nieuwe komt als er echt iets unieks ingebouwd gaat worden op sensor gebied.

Een iets langere accu duur en een iets sneller processortje lijkt me niet voldoende.

Ik zou hem in ieder geval niet kopen ik gebruik de huidige alleen voor notificaties en dat doet hij prima, tenzij er een 46/50mm versie komt ofz.
Poe, en weer een aanbieding bij Ibood. Zit nog steeds te twijfelen, maar ben doodsbenauwd dat de volgende net om de hoek is. Is watchOS een gamechanger inde zin dat dit apps veel beter bruikbaar gaat maken, of is het too little too late? Wat vinden jullie als ervaren gebruikers?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:58
Armada schreef op zondag 19 juni 2016 @ 13:08:
[...]

Poe, en weer een aanbieding bij Ibood. Zit nog steeds te twijfelen, maar ben doodsbenauwd dat de volgende net om de hoek is. Is watchOS een gamechanger inde zin dat dit apps veel beter bruikbaar gaat maken, of is het too little too late? Wat vinden jullie als ervaren gebruikers?
Ik ben sinds het begin al prima tevreden met de Watch. Mijn grootste ergernis, algemene traagheid van het apparaat en vooral het openen van third-party apps, lijkt te zijn opgelost met watchOS 3. Een ander ding wat volgens mij veel beter kan, is de "buggyness" van een aantal third-party apps. Dit zal (denk ik/ hoop ik) verbeteren naarmate het platform interessanter wordt voor ontwikkelaars. Met de Apple-apps ben ik wel tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:10
Het begon bij mij ook weer te tintelen met de Ibood aanbieding, refurbished.. Dat dan weer wel.

Over het algemeen lees ik wel relatief goede reacties maar er zijn een hoop mensen die het eigenlijk het geld achteraf niet waard vonden.

Ik moet mezelf er gewoon toe zetten te wachten op een volgende release. Het zou me echter niet verbazen als de Watch een tweejaarlijkse cyclus krijgt en dus volgend jaar pas een nieuwe komt. Stiekum blijven hopen op een release in september..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:27

amphora

Websites & Fotografie

Alleen jammer dat ze adverteren met 'van 469 voor 329,-'. Bij Apple zelf kosten ze 'maar' 419 natuurlijk.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

yorroy schreef op zondag 19 juni 2016 @ 14:06:
Het begon bij mij ook weer te tintelen met de Ibood aanbieding, refurbished.. Dat dan weer wel.

Over het algemeen lees ik wel relatief goede reacties maar er zijn een hoop mensen die het eigenlijk het geld achteraf niet waard vonden.
Ik heb ook een refurbished gekocht via ibood meen ik een paar maanden terug. Tja, is het het geld waard. Geen idee. Het heeft een hoog gadget-gehalte en ik ben een aardige gadget-freak :)
Features waar ik voornamelijk gebruik van maak zijn activity om mij een beetje in beweging te houden (anders zit ik de hele dag), mail notificaties en natuurlijk de whatsapp en imessage berichten. Verder gebruik ik hem niet naar naar volledig potentieel.
Wat ik voornamelijk een geweldige feature vind, is dat de apple watch de tijd ook aangeeft. Echt geweldig!!! :+

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:17
Mijn broer heeft watchOS 3 maar hij wil eigenlijk terug naar 2.2.2. Jullie een idee, het lijkt niet te kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
Sircuri schreef op zondag 19 juni 2016 @ 18:31:
[...]

Ik heb ook een refurbished gekocht via ibood meen ik een paar maanden terug. Tja, is het het geld waard. Geen idee. Het heeft een hoog gadget-gehalte en ik ben een aardige gadget-freak :)
Features waar ik voornamelijk gebruik van maak zijn activity om mij een beetje in beweging te houden (anders zit ik de hele dag), mail notificaties en natuurlijk de whatsapp en imessage berichten. Verder gebruik ik hem niet naar naar volledig potentieel.
Wat ik voornamelijk een geweldige feature vind, is dat de apple watch de tijd ook aangeeft. Echt geweldig!!! :+
Dit is ook voornamelijk waar ik hem voor gebruik. Met als toevoeging dat ik er ook weleens mee bel (thuis of in de auto). Verder heb ik de agenda-complicatie altijd in gebruik. Kan je snel zien welke afspraak je binnenkort hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
Het probleem is een beetje dat je wel kunt downgraden naar IOS 9.3.2, maar daarna kun je niet meer je watch koppelen als die op versie 3 zit. Op dit moment is de enigste oplossing om je Watch terug te sturen naar Apple en daar te downgraden..

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Runescom schreef op zondag 19 juni 2016 @ 19:08:
Het probleem is een beetje dat je wel kunt downgraden naar IOS 9.3.2, maar daarna kun je niet meer je watch koppelen als die op versie 3 zit. Op dit moment is de enigste oplossing om je Watch terug te sturen naar Apple en daar te downgraden..
Oef dat dacht ik al. Is dat gedekt in de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stormfly schreef op zondag 19 juni 2016 @ 19:22:
[...]

Oef dat dacht ik al. Is dat gedekt in de garantie?
Nee, Garantie is voor defecten. Dit is geen defect maar iets wat gebruikers zelf doen.
stormfly schreef op zondag 19 juni 2016 @ 18:38:
Mijn broer heeft watchOS 3 maar hij wil eigenlijk terug naar 2.2.2. Jullie een idee, het lijkt niet te kunnen?
Kan je zelf niet doen idd. Het kan via de GeniusBar voor iets van €29,- dacht ik. edit: Gaat onder Coulance zie ik online veel terug komen.
Runescom schreef op zondag 19 juni 2016 @ 19:08:
Doen ze al makkelijker over downgraden?
Ten tijden van de Bèta's van 2.0 deden ze daar heel moeilijk over.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 19-06-2016 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
Heeft iemand enig idee hoe dit het beste aangepakt kan worden? Zelf ben ik geen developer. Zou op zich wel terug willen naar iOS 9.3.2, daarbij Watch os 2.

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Runescom schreef op zondag 19 juni 2016 @ 19:57:
Heeft iemand enig idee hoe dit het beste aangepakt kan worden? Zelf ben ik geen developer. Zou op zich wel terug willen naar iOS 9.3.2, daarbij Watch os 2.
Downgraden van een iOS device kun je zelf.
Voor de watch moet je dus naar Apple.

Wat voor problemen ervaar je met je watch?
Ik zit ook op 3.0 en gaat hier eigenlijk wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Mijn broer wil voornamelijk van ios 10 af. En dan doet je watchOS3 het niet meer op 9.3.2 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
Zelf heb ik geen problemen met Watch OS 3, maar IOS 10 is wat traag op mijn iPhone 5s, deze heb ik net ook gedowngrade. Ben alleen benieuwd hoe ik hem bij Apple kan aanmelden om hem te 'restoren'

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Runescom schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:08:
Zelf heb ik geen problemen met Watch OS 3, maar IOS 10 is wat traag op mijn iPhone 5s, deze heb ik net ook gedowngrade. Ben alleen benieuwd hoe ik hem bij Apple kan aanmelden om hem te 'restoren'
Dan zou ik een weekje doorbijten. De tweede beta is vaak aanzienlijk beter.
stormfly schreef op zondag 19 juni 2016 @ 20:25:
Mijn broer wil voornamelijk van ios 10 af. En dan doet je watchOS3 het niet meer op 9.3.2 toch?
Dat klopt idd. watchOS 3.0 werkt niet op 9.x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
Enig idee wanneer de beta 2 verwacht wordt van IOS 10? (Ik weet het verkeerde topic...)

Dat zou wel erg prettig zijn, iOS 9.3.2 is aanzienlijk sneller.

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Runescom schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:21:
Enig idee wanneer de beta 2 verwacht wordt van IOS 10? (Ik weet het verkeerde topic...)

Dat zou wel erg prettig zijn, iOS 9.3.2 is aanzienlijk sneller.
Aan het begin van de cycli meestal elke twee weken.
Dus maandag of dinsdag over een week lijkt me een goeie gok.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:00

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Donstil schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:28:
[...]

Aan het begin van de cycli meestal elke twee weken.
Dus maandag of dinsdag over een week lijkt me een goeie gok.
Soms is het ook wel eens 3 weken

Altijd leuk elk jaar mensen die de bèta op hun dagelijkse iPhone zetten _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:11
Zie het probleem niet zo. Dagelijkse iPhone, iPad, Watch & Macbook op de beta's gezet :)
Allemaal behoorlijk stabiel moet ik zeggen.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik twijfel ook een beetje, ik ben meestal best van het uittesten, maar nu moet ik dus mijn dagelijkse iPhone voorzien van een Beta om WatchOS 3 te kunnen testen, dat is me een beetje te link :P.

Maar het begint wel te kriebelen als ik filmpjes zie, lijkt alsof het eindelijk het apparaat is wat het meteen had moeten zijn. Als ik (fanboy-gedrag :P) eerlijk ben had ik altijd het idee dat het ding gewoon beter kon dan het was. Hij leek eigenlijk nooit traag per se, alleen dus niet zo lekker uitgewerkt. Nu met die apps die meteen opstarten etc krijg je echt het idee dat het allang kon, maar ze ff te snel begonnen zijn met uitrollen ofzo.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

matthijst schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:12:
Zie het probleem niet zo. Dagelijkse iPhone, iPad, Watch & Macbook op de beta's gezet :)
Allemaal behoorlijk stabiel moet ik zeggen.
Ben ik helemaal mee eens dat het allemaal zeer stabiel is, zeker voor de DP1.

Maar er zijn genoeg mensen die verwachten dat het even goed werkt als de laatste iOS 9 en zijn al weer aan het downgraden. Tja, dan ben je niet zo handig bezig.
Runescom schreef op zondag 19 juni 2016 @ 12:29:
Daar was ik ook al naar opzoek maar die komt nu dus nog alleen te voorschijn als je direct reageert op een berichtje in de notificatie. Maar mijn Apple Watch crashed als ik het probeer te gebruiken.
Ik vermoed dat hij bewust is weggestopt om die reden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techrvw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-10 08:57

Techrvw

https://techrvw.com/ | TikTok

Na iOS 10 op mijn iPhone 6, toch ook watchOS 3.0 gedaan. In het begin is hij wat langzaam, heeft moeite met apps opstarten, maar na een paar minuutjes dat gedaan te hebben werkt hij best redelijk.

De apps in je dock starten bijzonder snel op en het schrijven van berichten vind ik een groot plus punt wat er goed werkt!

Voor mijn dagelijkse iPhone en Apple Watch ben ik er tevreden mee :)

https://techrvw.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-10 12:46
Donstil schreef op zondag 19 juni 2016 @ 20:07:
[...]

Downgraden van een iOS device kun je zelf.
Voor de watch moet je dus naar Apple.

Wat voor problemen ervaar je met je watch?
Ik zit ook op 3.0 en gaat hier eigenlijk wel prima.
Als ik de supportpagina van Apple lees moet het wel kunnen.

If you installed an iOS or watchOS beta or developer seed

Before you update, remove the beta profile from your device. To view and remove profiles:
Open the Watch app on your iPhone and go to General > Profiles. Tap the beta profile you want to remove, then tap Delete Profile. Enter your iPhone passcode if requested.
Go to Settings > General > Profiles & Device Management on your iPhone. Tap the beta profile you want to remove, then tap Delete profile. Enter your iPhone passcode if requested.
To continue using the public beta of iOS, you can install the beta profile again.
If you need help updating

Try these steps:
Restart your Apple Watch. Press and hold the side button until you see the Power Off slider, then drag the slider. To turn your watch on again, press and hold the side button.
Restart your paired iPhone. Press and hold the Sleep/Wake button until the red slider appears, then drag the slider. To turn your iPhone on again, press and hold the Sleep/Wake button.
Try to start the install again.
If the install won't start, open the Watch app on your iPhone, tap General > Usage > Software Update, then delete the update file. After you delete the file, try to download and install watchOS 2 again.

https://support.apple.com/en-us/HT204641

Zelf niet geprobeert aangezien ik wel tevreden ben met WatchOS 3 en iOS 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:21

JB

Cédric roelt!

amphora schreef op zondag 19 juni 2016 @ 14:21:
Alleen jammer dat ze adverteren met 'van 469 voor 329,-'. Bij Apple zelf kosten ze 'maar' 419 natuurlijk.
Dat heeft niets met de adviesprijs te maken. Die wordt bij introductie vastgesteld en daar maakt iBood mooi gebruik van om de kortingen groter te laten lijken. Is altijd al zo geweest.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
Queenfanmichel schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:10:
[...]

Als ik de supportpagina van Apple lees moet het wel kunnen.

If you installed an iOS or watchOS beta or developer seed

Before you update, remove the beta profile from your device. To view and remove profiles:
Open the Watch app on your iPhone and go to General > Profiles. Tap the beta profile you want to remove, then tap Delete Profile. Enter your iPhone passcode if requested.
Go to Settings > General > Profiles & Device Management on your iPhone. Tap the beta profile you want to remove, then tap Delete profile. Enter your iPhone passcode if requested.
To continue using the public beta of iOS, you can install the beta profile again.
If you need help updating

Try these steps:
Restart your Apple Watch. Press and hold the side button until you see the Power Off slider, then drag the slider. To turn your watch on again, press and hold the side button.
Restart your paired iPhone. Press and hold the Sleep/Wake button until the red slider appears, then drag the slider. To turn your iPhone on again, press and hold the Sleep/Wake button.
Try to start the install again.
If the install won't start, open the Watch app on your iPhone, tap General > Usage > Software Update, then delete the update file. After you delete the file, try to download and install watchOS 2 again.

https://support.apple.com/en-us/HT204641

Zelf niet geprobeert aangezien ik wel tevreden ben met WatchOS 3 en iOS 10.
Dit ga ik wel even proberen, maar dat zal morgen avond pas zijn. Ik laat het weten.

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Hoe werkt dat met UPS wanneer je een lege verpakking opgestuurd krijgt om je watch ter reparatie aan te bieden :? Mijn vrouw heeft zojuist een pakketje in ontvangst genomen van UPS maar ik had de watch al klaar gelegd zodat deze mee kon. Moet ik nu weer eerst een afspraak maken om het op te laten halen?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
JB schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:24:
Hoe werkt dat met UPS wanneer je een lege verpakking opgestuurd krijgt om je watch ter reparatie aan te bieden :? Mijn vrouw heeft zojuist een pakketje in ontvangst genomen van UPS maar ik had de watch al klaar gelegd zodat deze mee kon. Moet ik nu weer eerst een afspraak maken om het op te laten halen?
Ik geef ze altijd (applecare) af bij een UPS point, zit vaak al bij een lokale drogist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JB schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:24:
Moet ik nu weer eerst een afspraak maken om het op te laten halen?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Ben er inmiddels ook achter bij thuiskomst. Omslachtig. Ik ging er vanuit dat de Watch meteen mee terug kon. Kost een dag extra :( De volgende keer maar meteen afgeven bij droppoint dan.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JB schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 18:05:
[...]

Ben er inmiddels ook achter bij thuiskomst. Omslachtig. Ik ging er vanuit dat de Watch meteen mee terug kon. Kost een dag extra :( De volgende keer maar meteen afgeven bij droppoint dan.
Bijna alle UPS bezorgers kennen deze methodes hoor, Apple is niet de enige die dit zo doet.

Direct laten mee nemen kan daardoor bijna altijd wel.

Zou het probleem bij je vrouw zoeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Donstil schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 18:52:
[...]

Bijna alle UPS bezorgers kennen deze methodes hoor, Apple is niet de enige die dit zo doet.

Direct laten mee nemen kan daardoor bijna altijd wel.

Zou het probleem bij je vrouw zoeken :+
Vond het al vreemd :D Eerste keer dat ik het zo (moet) doe(n). Altijd met express replacement kunnen doen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
Iemand ondertussen WatchOS 3 Beta 2 draaien, ik heb een onwijze batterij drain, vanmiddag om 15:00 gaf mijn Watch aan dat de batterij nog maar 10% was.. Gisteravond geïnstalleerd.

Ben benieuwd hoe het morgen gaat, heb tevens een 38MM met de wat kleinere batterij.

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Runescom schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 23:03:
Iemand ondertussen WatchOS 3 Beta 2 draaien, ik heb een onwijze batterij drain, vanmiddag om 15:00 gaf mijn Watch aan dat de batterij nog maar 10% was.. Gisteravond geïnstalleerd.

Ben benieuwd hoe het morgen gaat, heb tevens een 38MM met de wat kleinere batterij.
Ja ik draai hem sinds maandag. Heb niet het idee dat de batterij eerder leeg is eigenlijk.

Dinsdag morgen van de lader. Gister 21:30 in batterij besparing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:57

Vreemd, heb het idee dat ie juist langer mee gaat dan Beta 1

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
Hmm, misschien moet ik mijn Watch eens even naar fabrieks intellingen zetten en terug zetten met reservekopie.

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:38

Hier ook. Zie ook spontane reboots. Lijkt me ook niet goed voor de accu. Ook maar eens factory reset doen ....

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
ny-hardcore schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 23:37:
[...]

Hier ook. Zie ook spontane reboots. Lijkt me ook niet goed voor de accu. Ook maar eens factory reset doen ....
Bij mij gaat de batterij ook snel leeg. Niet zo snel als anderen in dit topic maar toch duidelijk sneller. Daarbij vergeet de watch de watchfaces. Ook irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terug naar fabrieksinstellingen zou ik persoonlijk niet zo 1.2.3 doen op de watch. Daar waren vorig jaar ten tijden van de eerste Watch2.0 bèta's enorme problemen mee (Soft bricks, boot loops enz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:50
Bij mij gaat de batterij ook wat sneller leeg. En de watchfaces worden ook bij mij vergeten. Maar naar fabrieksinstellingen gaan zou ik ook niet doen. Probeer een herstart als ie flipt en/of heet wordt. Dan weet je in ieder geval dat alle processen weer opnieuw worden opgestart. Doe ik op de iPhone ook zo af en toe - en met de beta's vaker - met succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Sinds een herstel van mijn iPhone 6 gaat mijn Watch ineens maar 4 uur mee tot hij leeg is.

Ik merk dat wanneer ik bluetooth uitzet beide apparaten langer meegaan. Tevens gebruikt de iPhone wanneer de watch gekoppeld is absurde hoeveelheden data. Ik heb een databundel van 3,5GB en die is in de afgelopen 4 dagen opgegaan aan "Messaging Services" zonder dat ik veel gebruik maak van iMessage. Nu op Wifi blijft het verbuik ook maar klimmen, zo'n 200mb per kwartier. Als ik de watch uitzet dan stopt het verbuik meteen.

geprobeerd;

iPhone hersteld via DFU modus
Watch als nieuwe watch gekoppeld.

Ik gebruik cellular voor bijna niks, ben ook niet vaak weg van Wi-Fi.

iOS 9.3.2 op de iPhone 6
WatchOS 2.2.1 op de Watch (42mm)

[ Voor 9% gewijzigd door Eduardboon op 09-07-2016 11:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Donstil schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 21:46:
Terug naar fabrieksinstellingen zou ik persoonlijk niet zo 1.2.3 doen op de watch. Daar waren vorig jaar ten tijden van de eerste Watch2.0 bèta's enorme problemen mee (Soft bricks, boot loops enz).
Vanochtend heb ik het gedaan, ik kan bevestigen dat het gewoon goed gaat :)
Het is nog te snel om te zeggen of het battery drain probleem ermee is opgelost. Tot nu toe heeft de reset alleen veroorzaakt dat Mickey niet meer kan praten.

Maar wat een vervelende bug dat hij bij een reboot de watchfaces reset naar default :(
Normaal herstart ik m'n watch nooit, maar als hij geen dag haalt is dat lastig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
Ik heb de bug ook dat de watchfaces hersteld zijn naar default, heel erg irritant.
Tevens als je een enorme battery drain heb in WatchOS 3 beta 2 is het een tip om een hoop apps uit het dock te halen, bij mij scheelt dat een hele berg!

Tevens hersteld naar fabrieksinstellingen maar geen brick o.i.d.

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Runescom schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 11:44:
Ik heb de bug ook dat de watchfaces hersteld zijn naar default, heel erg irritant.
Tevens als je een enorme battery drain heb in WatchOS 3 beta 2 is het een tip om een hoop apps uit het dock te halen, bij mij scheelt dat een hele berg!

Tevens hersteld naar fabrieksinstellingen maar geen brick o.i.d.
WatchOS 3 beta 2 volgens mij is het nog 1

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

bing69 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 13:46:
[...]

WatchOS 3 beta 2 volgens mij is het nog 1
Wat bedoel je precies? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Ik bedoel dat er volgens mij nog maar een beta uit is

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

bing69 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:41:
[...]

Ik bedoel dat er volgens mij nog maar een beta uit is
Nee we zijn al bij beta 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
Dat klopt, ik heb mn dock nu een dag aangepast en zit nu op 84% vanaf vanochtend 9 uur.
Had onder andere Flitsmeister, Buienalarm, weer, Messenger, Instagram er in staan.

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Zal de leeftijd wel zijn, sorry :+

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
bing69 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:41:
[...]
Zal de leeftijd wel zijn, sorry :+
Achja, heeft iedereen wel eens last van.. 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Runescom op 10-07-2016 11:40 ]

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

JB schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 21:13:
[...]

Dit herken ik helemaal! Ik ben nog wel zoekende met die standaard antwoorden. Bij berichten heb je heel veel keuze en genoeg ruimte om te personaliseren maar een iMessage/sms stuur ik sporadisch. Bij Whatsapp kan ik ze helemaal niet vinden maar dat komt waarschijnlijk omdat ze na meer dan een jaar nog steeds geen Watch ondersteuning hebben :/ Bij Telegram heb je maar een paar mogelijkheden :(
Is er mbt Whatsapp iets mogelijk qua antwoorden? Degene die je nu voorgeschoteld krijgt kun je echt helemaal niks mee. Beetje jammer dat zo'n app er zo lang over doet voordat ze Apple Watch ondersteuning bieden. Ik heb helemaal niks met Whatsapp maar helaas gebruikt iedereen het :(

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

JB schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:41:
[...]

Is er mbt Whatsapp iets mogelijk qua antwoorden? Degene die je nu voorgeschoteld krijgt kun je echt helemaal niks mee. Beetje jammer dat zo'n app er zo lang over doet voordat ze Apple Watch ondersteuning bieden. Ik heb helemaal niks met Whatsapp maar helaas gebruikt iedereen het :(
De standaard antwoorden kan je bewerken bij je apple watch instellingen. Misschien zijn ze dan wel nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Psycho_Mantis schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 16:04:
[...]

De standaard antwoorden kan je bewerken bij je apple watch instellingen. Misschien zijn ze dan wel nuttig.
Ja maar niet voor Whatsapp :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 13:51
JB schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 17:17:
[...]

Ja maar niet voor Whatsapp :?
ik dacht dat Whatsapp net als messages dezelfde standaard antwoorden aangeboden kreeg? Dit lijkt me bij mij toch zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

boosterbosch schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:13:
[...]

ik dacht dat Whatsapp net als messages dezelfde standaard antwoorden aangeboden kreeg? Dit lijkt me bij mij toch zo.
Ik heb er maar een paar... :?

Afbeeldingslocatie: http://imgup.nl/images/2016/07/14/image.png

Afbeeldingslocatie: http://imgup.nl/images/2016/07/14/image09568.png

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is "He Siri" roepen naar je iWatch sinds watchOS 3.0 mogelijk of jullie weten?
Ik heb dit niet ingesteld (wel op mijn iPhone) maar tegenwoordig reageert mijn Watch (welke op 3.0b2 zit) er ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-10 21:35
@Donstil: Dat kon in wOS 1 toch ook al? Je moest wel eerst de Watch wakker maken.. Of werkt het nu ook met het scherm uit?

[ Voor 4% gewijzigd door bibi2205 op 14-07-2016 19:20 ]

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bibi2205 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 19:20:
@Donstil: Dat kon in wOS 1 toch ook al? Je moest wel eerst de Watch wakker maken.. Of werkt het nu ook met het scherm uit?
Ja kon dat al?
Pols beweging maken en daarna gelijk praten?

Nooit geweten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-10 21:35
Het kon zeker en vast al.. :) Ik heb er vorig jaar dikwijls gebruik van gemaakt op wOS 1, vond het enkel jammer dat Siri niets kan terugzeggen.

Moet zeggen dat het wel terug kriebelt om opnieuw een Watch aan te schaffen (heb de mijne verkocht kort na de release van wOS 2 omdat ik toen even naar een Android toestel overstapte).. Nu proberen vol te houden tot de volgende release, in tussentijd voldoet mijn Pebble Steel eigenlijk ook wel.

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apple Watch op 85%, iOS 9.3.3 op iPhone geiinstalleerd, maar ik zie nog steeds de 2.2.2 update niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Ik heb hem wel, maar de tandjes, 16.5 MB, duurt weken om te installeren :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Donstil schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 20:16:
[...]

Ja kon dat al?
Pols beweging maken en daarna gelijk praten?

Nooit geweten 8)7
Kan inderdaad al sinds het begin. Ik gebruik het eigenlijk dagelijks om mijn verlichting te bedienen en een kook wekker in te stellen als ik m'n handen vol heb.
Als je het aan mij vraagt is dit een van de handigste functies van de watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aws
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:39

Aws

Is er een manier om de beta WatchOS3 zonder een developer account te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Aws schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 14:21:
Is er een manier om de beta WatchOS3 zonder een developer account te installeren?
Alleen op manieren die hier niet besproken mogen worden. Officeel alleen als developer dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aws
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:39

Aws

Got ya - thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
Zou het mogelijk zijn om van WatchOS3 naar 2.2.2 te gaan? Omdat dit toch een nieuwere versie is als 3 beta 2 niet, ga toch aankomende week als ik terug ben van vakantie mijn Watch aanmelden om deze bij Apple te downgraden. iOS 9.3.3 loopt zeer lekker..

[ Voor 11% gewijzigd door Runescom op 19-07-2016 20:02 ]

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaganzza
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-09 17:32
Verkoop Apple Watch halveert door vermoedens nieuw model later dit jaar...

http://www.hln.be/hln/nl/...pple-Watch-halveert.dhtml

 iPhone 17 256GB Zwart|  Apple Watch S11 SG |  Mac Mini M1 (2020) |  MacBook Air 13" (2025) Blauw |  Apple TV 4K (2x) |  Airpods 4 (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:06

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Dan hebben ze foute vermoedens want alle smartwatch merken hebben zware tijden. De markt is in elkaar gezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
De conclusie is inderdaad wel heel makkelijk gemaakt in dat artikel.
Ik ga er eerder vanuit dat er minder verkocht wordt omdat het grootste deel van de mensen die een Watch wilden er al wel een gekocht hebben.

Overigens zijn er nog wel erg weinig geruchten over een nieuwe Watch. Ik hoop toch wel dat er in september een nieuwe komt die iets sneller is en mogelijk nog wat dunner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-09 18:34
ik las vandaag deze review op Mobile Mac: http://www.mobilemac.nl/a...-hoeft-niet-duur-te-zijn/

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vind €45,- een goede prijs, maar als ik hem in China bestel ben ik veel minder kwijt natuurlijk. Er zit alleen zoveel verschil in kwaliteit dat ik bestellen vanuit China het een te groot risico vind.

http://www.watchbandjes-s...ch-bandje-42-mm-zwart-rvs

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

funk-e schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:34:
ik las vandaag deze review op Mobile Mac: http://www.mobilemac.nl/a...-hoeft-niet-duur-te-zijn/

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vind €45,- een goede prijs, maar als ik hem in China bestel ben ik veel minder kwijt natuurlijk. Er zit alleen zoveel verschil in kwaliteit dat ik bestellen vanuit China het een te groot risico vind.

Niets mis mee met dat china spul:

Psycho_Mantis in [Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires

Dat is ook gelijk het juiste topic voor de bandjes, staan genoeg tips in over bandjes welke goed zijn en welke niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
funk-e schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:34:

Mijne komt ook uit china en ik draag hem al enkele maanden met veel plezier en goed resultaat. Mocht het tegen vallen kun je altijd nog een setje of twee extra bestellen. Maar dat is echt niet nodig!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
Zelf heb ik mijn Apple Watch opgestuurd naar Apple i.v.m. het downgraden van WatchOS 3 naar WatchOS 2, tot mijn grote verbazing kreeg ik een nieuwe Apple Watch terug.

Erg blij mee, had wat krasjes op het scherm..

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Runescom schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:00:
Zelf heb ik mijn Apple Watch opgestuurd naar Apple i.v.m. het downgraden van WatchOS 3 naar WatchOS 2, tot mijn grote verbazing kreeg ik een nieuwe Apple Watch terug.

Erg blij mee, had wat krasjes op het scherm..
dat is apart. Denk de goedkoopste optie. Jammer van de krasjes nette oplossing vanuit Apple!

[ Voor 4% gewijzigd door san.okk op 04-08-2016 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
san.okk schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 08:52:
[...]

dat is apart. Denk de goedkoopste optie. Jammer van de krasjes
Volgens mij begrijp je het niet goed. Runescom had een Apple Watch mét krasjes én watchOS 3. Nu heeft hij een Apple Watch zonder krasjes en watchOS 2 8)

Althans zo lees ik het. Of bedoel jij jammer voor Apple :P

[ Voor 4% gewijzigd door swv op 04-08-2016 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
sww89 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 09:18:
[...]

Volgens mij begrijp je het niet goed. Runescom had een Apple Watch mét krasjes én watchOS 3. Nu heeft hij een Apple Watch zonder krasjes en watchOS 2 8)

Althans zo lees ik het. Of bedoel jij jammer voor Apple :P
je hebt gelijk. netjes opgelost van Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Zeker netjes!

Zouden ze dat ook doen als je een Apple Watch Edition hebt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dan juist, mag je hopen! Marge daarop is nét even wat hoger. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
watchOS 3.0 Beta 4 is een drama hier.

Haalde met de eerste drie beta's een prima verbruik (2 dagen, alle gezondheid zooi uit) maar het is nu na een dagje nog maar 20%.

Wel heb ik berichten en muziek in het dock gezet en een berichten complicatie toegevoegd.
Geen idee of daar de drain vandaan komt verder.
Runescom schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:00:
Een nieuwe of een Refurb?

Moest je nog iets betalen? Mijn SS is uit garantie maar als ik voor een klein bedrag een refurb kan krijgen wil ik dat ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
Ik durf het niet te zeggen, ziet er echt als nieuw uit. Hoefde niks te betalen :-)

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind WatchOS 3 een verademing, eindelijk kan je iets met de watch en is t een stuk sneller...

Weet iemand een app waarmee je kan dicteren naar sms of imessage of whatsapp, maar dan eentje die wél backspace ondersteunt?
Het is van de gekken dat je met de default dicteer functie geen backspace kan doen, maar je hele bericht opnieuw moet gaan inspreken. Heb daar echt genoeg van, dus tips zijn welkom.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Ik heb een vraagje, als ik van bandje verwissel heb ik 9 van de 10 keer dat m'n scherm helemaal ingezoomd staat en ik krijg het dan niet voor elkaar om hem weer uitgezoomd te krijgen (behalve door hem opnieuw op te starten. Weet iemand hoe je hem weer uitgezoomd krijgt . Heb al gezocht op dit forum en gegoogled maar kan er niks over terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Geen problemen hier met de accu, vanochtend 8:00 van de lader, normaal gebruik, 85% nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Ik test ook met watchOS 3, maar ik vind de snelheid nog steeds niet super. Ik gebruik de Apple Watch voornamelijk voor de notificaties (zoals mijn oude Pebble), maar toch vind ik het jammer. Ook als ik Siri vraag om mij in de stad een route te wijzen dan duurt dat eeuwen voor maps gestart is. (ook met watchOS 2). Ik heb nog sneller de telefoon gepakt. Dat is echt jammer, want dit vind ik een super handige feature.
Als techie neem je dat voor lief, maar mijn vader zou na een dag het ding in de prullenbak gooien.

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
En dat is de reden dat ik nog even wil wachten op een watch2.
Alleen voor notificaties is het ding gewoon te duur (voor mij).

Er zijn al wel een aantal geruchten dat in september een nieuwe Watch komt met:
- dunner scherm, dus dunnere Watch
- betere/grotere accu
- snellere processor
- ander scherm waardoor in zonlicht beter leesbaar.

Ik ben heel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yorroy schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 19:42:
En dat is de reden dat ik nog even wil wachten op een watch2.
Alleen voor notificaties is het ding gewoon te duur (voor mij).

Er zijn al wel een aantal geruchten dat in september een nieuwe Watch komt met:
- dunner scherm, dus dunnere Watch
- betere/grotere accu
- snellere processor
- ander scherm waardoor in zonlicht beter leesbaar.

Ik ben heel benieuwd.
Ik volg een hoop Amerikaanse nieuws sites welke vaak wel aan de goeie kant zitten en ik lees eigenlijk maar bar weinig watch geruchten.

Ik heb vooral het idee dat de watch2 leeft onder mensen die de eerste niet hebben en dat die groep graag de zogenaamde "geruchten" levendig houden.

Ik verwacht persoonlijk helemaal geen tweede watch dit jaar. De watch lijkt me vallen in de product groep welke alleen ge-update wordt als er echt wat veranderd. Zelfde als de AppleTV en iPod.

Ik denk dat Apple met de grote update naar watchOS 3 dit ook juist laten zien.

Ik zou persoonlijk alleen upgraden als er een grotere watch komt. Ook het 42mm model is me wat aan de kleine kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Hoewel ik ook geen nieuwe Watch verwacht dit jaar, net als de Apple TV, vind ik het wel bijzonder dat er nu al een aantal weken bandjes zijn uitverkocht in de Apple Online Store. Dit is vrij uniek volgens mij voor Apple dus er moet wel iets op de stapel staan in september.

Over watchOS 3 ben ik wel tevreden en nu met beta 4 merk ik (nja eigenlijk bij 3 al) dat ie vrij soepel loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aherin
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 16:37
Ik mis een topic met apple watch apps zoals die er ook is voor OSX :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Orii schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 15:45:
Ik mis een topic met apple watch apps zoals die er ook is voor OSX :Y
Een topic openen en een mooie OP schrijven staat ook jou vrij natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aherin
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 16:37
hmm goed punt.. ik zal eens kijken of ik iets moois kan knutselen vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
[Apple Watch] Onmisbare Apps

Is er wel, maar niet echt van de grond gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaganzza
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-09 17:32
Eindelijk een (redelijk betrouwbaar) gerucht over een vernieuwde Apple Watch en de nieuwe Apple Watch 2:

nieuws: Gerucht: Apple Watch krijgt 16nm-soc, gps en meer accucapaciteit

Ik blijf zeker wachten nu :) Misschien toch een aankondiging samen met de iPhone 7? *droomt*

 iPhone 17 256GB Zwart|  Apple Watch S11 SG |  Mac Mini M1 (2020) |  MacBook Air 13" (2025) Blauw |  Apple TV 4K (2x) |  Airpods 4 (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Beta 5 loopt, nog geen rare dingen gezien eigenlijk. Alleen wat is zo'n Watch update traag zeg :').

Over de Watch2, sja, ik moet even kijken of het voor mij meerwaarde gaat geven, ik ben best wel gehecht inmiddels aan mijn Watch, dus ik zou zeker een nieuwe halen mocht deze stuk gaan bijv. Maar of ik nou weer een hele nieuwe koop voor misschien upgrades die ik niet gebruik... ik moet het zien.

Vast wel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
De stap van Watch1 naar Watch2 zal denk ik niet zo heel groot zijn.
Ik heb in ieder geval alvast voor 14 dollar (60% korting) een "goede" bluetooth headset besteld, kan ik die straks mooi gebruiken voor het sporten met de Watch2.

En nu maar hopen dat de Watch2 ook echt komt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:23

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

welke headset heb je besteld?

• yorroy

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 13:51

• yorroy
Die ziet er erg goed uit, als die van Alie niks is, is dit een mooi alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
sww89 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 20:38:
Hoewel ik ook geen nieuwe Watch verwacht dit jaar, net als de Apple TV, vind ik het wel bijzonder dat er nu al een aantal weken bandjes zijn uitverkocht in de Apple Online Store. Dit is vrij uniek volgens mij voor Apple dus er moet wel iets op de stapel staan in september.

Over watchOS 3 ben ik wel tevreden en nu met beta 4 merk ik (nja eigenlijk bij 3 al) dat ie vrij soepel loopt.
Update: Nu raken ook diverse Apple Watches uitverkocht in de Apple Online Store.
Pagina: 1 ... 32 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie