Give 2 Get
De mijne heeft dat ook niet maar het zit wel in de eerste beta als ik YouTube mag geloven.Runescom schreef op zondag 19 juni 2016 @ 12:29:
Ik mis zelf de functie van het schrijven van berichten op de Apple Watch, ik heb die functie niet als ik reageer op een bericht.. Meer mensen last van? Of is dit ergens een functie die nog ingeschakeld moet worden?
Misschien alleen voor de Engelse taal?
Hier ook nietCaptain Planet schreef op zondag 19 juni 2016 @ 11:12:
Bij mij praten ze helemaal niet
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Poe, en weer een aanbieding bij Ibood. Zit nog steeds te twijfelen, maar ben doodsbenauwd dat de volgende net om de hoek is. Is watchOS een gamechanger inde zin dat dit apps veel beter bruikbaar gaat maken, of is het too little too late? Wat vinden jullie als ervaren gebruikers?Donstil schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 19:22:
[...]
Ik kan me niet voorstellen dat ze de watch nu al gaan updaten eigenlijk.
Als ze dat überhaupt doen in 2016. Ik denk persoonlijk dat er pas een nieuwe komt als er echt iets unieks ingebouwd gaat worden op sensor gebied.
Een iets langere accu duur en een iets sneller processortje lijkt me niet voldoende.
Ik zou hem in ieder geval niet kopen ik gebruik de huidige alleen voor notificaties en dat doet hij prima, tenzij er een 46/50mm versie komt ofz.
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Ik ben sinds het begin al prima tevreden met de Watch. Mijn grootste ergernis, algemene traagheid van het apparaat en vooral het openen van third-party apps, lijkt te zijn opgelost met watchOS 3. Een ander ding wat volgens mij veel beter kan, is de "buggyness" van een aantal third-party apps. Dit zal (denk ik/ hoop ik) verbeteren naarmate het platform interessanter wordt voor ontwikkelaars. Met de Apple-apps ben ik wel tevreden.Armada schreef op zondag 19 juni 2016 @ 13:08:
[...]
Poe, en weer een aanbieding bij Ibood. Zit nog steeds te twijfelen, maar ben doodsbenauwd dat de volgende net om de hoek is. Is watchOS een gamechanger inde zin dat dit apps veel beter bruikbaar gaat maken, of is het too little too late? Wat vinden jullie als ervaren gebruikers?
Over het algemeen lees ik wel relatief goede reacties maar er zijn een hoop mensen die het eigenlijk het geld achteraf niet waard vonden.
Ik moet mezelf er gewoon toe zetten te wachten op een volgende release. Het zou me echter niet verbazen als de Watch een tweejaarlijkse cyclus krijgt en dus volgend jaar pas een nieuwe komt. Stiekum blijven hopen op een release in september..
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Ik heb ook een refurbished gekocht via ibood meen ik een paar maanden terug. Tja, is het het geld waard. Geen idee. Het heeft een hoog gadget-gehalte en ik ben een aardige gadget-freakyorroy schreef op zondag 19 juni 2016 @ 14:06:
Het begon bij mij ook weer te tintelen met de Ibood aanbieding, refurbished.. Dat dan weer wel.
Over het algemeen lees ik wel relatief goede reacties maar er zijn een hoop mensen die het eigenlijk het geld achteraf niet waard vonden.
Features waar ik voornamelijk gebruik van maak zijn activity om mij een beetje in beweging te houden (anders zit ik de hele dag), mail notificaties en natuurlijk de whatsapp en imessage berichten. Verder gebruik ik hem niet naar naar volledig potentieel.
Wat ik voornamelijk een geweldige feature vind, is dat de apple watch de tijd ook aangeeft. Echt geweldig!!!
Signature van nature
Dit is ook voornamelijk waar ik hem voor gebruik. Met als toevoeging dat ik er ook weleens mee bel (thuis of in de auto). Verder heb ik de agenda-complicatie altijd in gebruik. Kan je snel zien welke afspraak je binnenkort hebt.Sircuri schreef op zondag 19 juni 2016 @ 18:31:
[...]
Ik heb ook een refurbished gekocht via ibood meen ik een paar maanden terug. Tja, is het het geld waard. Geen idee. Het heeft een hoog gadget-gehalte en ik ben een aardige gadget-freak
Features waar ik voornamelijk gebruik van maak zijn activity om mij een beetje in beweging te houden (anders zit ik de hele dag), mail notificaties en natuurlijk de whatsapp en imessage berichten. Verder gebruik ik hem niet naar naar volledig potentieel.
Wat ik voornamelijk een geweldige feature vind, is dat de apple watch de tijd ook aangeeft. Echt geweldig!!!
Give 2 Get
Oef dat dacht ik al. Is dat gedekt in de garantie?Runescom schreef op zondag 19 juni 2016 @ 19:08:
Het probleem is een beetje dat je wel kunt downgraden naar IOS 9.3.2, maar daarna kun je niet meer je watch koppelen als die op versie 3 zit. Op dit moment is de enigste oplossing om je Watch terug te sturen naar Apple en daar te downgraden..
Nee, Garantie is voor defecten. Dit is geen defect maar iets wat gebruikers zelf doen.stormfly schreef op zondag 19 juni 2016 @ 19:22:
[...]
Oef dat dacht ik al. Is dat gedekt in de garantie?
Kan je zelf niet doen idd. Het kan via de GeniusBar voor iets van €29,- dacht ik. edit: Gaat onder Coulance zie ik online veel terug komen.stormfly schreef op zondag 19 juni 2016 @ 18:38:
Mijn broer heeft watchOS 3 maar hij wil eigenlijk terug naar 2.2.2. Jullie een idee, het lijkt niet te kunnen?
Doen ze al makkelijker over downgraden?Runescom schreef op zondag 19 juni 2016 @ 19:08:
Het probleem is een beetje dat je wel kunt downgraden naar IOS 9.3.2, maar daarna kun je niet meer je watch koppelen als die op versie 3 zit. Op dit moment is de enigste oplossing om je Watch terug te sturen naar Apple en daar te downgraden..
Ten tijden van de Bèta's van 2.0 deden ze daar heel moeilijk over.
[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 19-06-2016 19:40 ]
Give 2 Get
Downgraden van een iOS device kun je zelf.Runescom schreef op zondag 19 juni 2016 @ 19:57:
Heeft iemand enig idee hoe dit het beste aangepakt kan worden? Zelf ben ik geen developer. Zou op zich wel terug willen naar iOS 9.3.2, daarbij Watch os 2.
Voor de watch moet je dus naar Apple.
Wat voor problemen ervaar je met je watch?
Ik zit ook op 3.0 en gaat hier eigenlijk wel prima.
Give 2 Get
Dan zou ik een weekje doorbijten. De tweede beta is vaak aanzienlijk beter.Runescom schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:08:
Zelf heb ik geen problemen met Watch OS 3, maar IOS 10 is wat traag op mijn iPhone 5s, deze heb ik net ook gedowngrade. Ben alleen benieuwd hoe ik hem bij Apple kan aanmelden om hem te 'restoren'
Dat klopt idd. watchOS 3.0 werkt niet op 9.xstormfly schreef op zondag 19 juni 2016 @ 20:25:
Mijn broer wil voornamelijk van ios 10 af. En dan doet je watchOS3 het niet meer op 9.3.2 toch?
Dat zou wel erg prettig zijn, iOS 9.3.2 is aanzienlijk sneller.
Give 2 Get
Aan het begin van de cycli meestal elke twee weken.Runescom schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:21:
Enig idee wanneer de beta 2 verwacht wordt van IOS 10? (Ik weet het verkeerde topic...)
Dat zou wel erg prettig zijn, iOS 9.3.2 is aanzienlijk sneller.
Dus maandag of dinsdag over een week lijkt me een goeie gok.
Soms is het ook wel eens 3 wekenDonstil schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:28:
[...]
Aan het begin van de cycli meestal elke twee weken.
Dus maandag of dinsdag over een week lijkt me een goeie gok.
Altijd leuk elk jaar mensen die de bèta op hun dagelijkse iPhone zetten
Allemaal behoorlijk stabiel moet ik zeggen.
Haters everywhere but I don’t really care
Maar het begint wel te kriebelen als ik filmpjes zie, lijkt alsof het eindelijk het apparaat is wat het meteen had moeten zijn. Als ik (fanboy-gedrag
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Ben ik helemaal mee eens dat het allemaal zeer stabiel is, zeker voor de DP1.matthijst schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:12:
Zie het probleem niet zo. Dagelijkse iPhone, iPad, Watch & Macbook op de beta's gezet
Allemaal behoorlijk stabiel moet ik zeggen.
Maar er zijn genoeg mensen die verwachten dat het even goed werkt als de laatste iOS 9 en zijn al weer aan het downgraden. Tja, dan ben je niet zo handig bezig.
Daar was ik ook al naar opzoek maar die komt nu dus nog alleen te voorschijn als je direct reageert op een berichtje in de notificatie. Maar mijn Apple Watch crashed als ik het probeer te gebruiken.Runescom schreef op zondag 19 juni 2016 @ 12:29:
Ik mis zelf de functie van het schrijven van berichten op de Apple Watch, ik heb die functie niet als ik reageer op een bericht.. Meer mensen last van? Of is dit ergens een functie die nog ingeschakeld moet worden?
Ik vermoed dat hij bewust is weggestopt om die reden.
De apps in je dock starten bijzonder snel op en het schrijven van berichten vind ik een groot plus punt wat er goed werkt!
Voor mijn dagelijkse iPhone en Apple Watch ben ik er tevreden mee
https://techrvw.com/
Als ik de supportpagina van Apple lees moet het wel kunnen.Donstil schreef op zondag 19 juni 2016 @ 20:07:
[...]
Downgraden van een iOS device kun je zelf.
Voor de watch moet je dus naar Apple.
Wat voor problemen ervaar je met je watch?
Ik zit ook op 3.0 en gaat hier eigenlijk wel prima.
If you installed an iOS or watchOS beta or developer seed
Before you update, remove the beta profile from your device. To view and remove profiles:
Open the Watch app on your iPhone and go to General > Profiles. Tap the beta profile you want to remove, then tap Delete Profile. Enter your iPhone passcode if requested.
Go to Settings > General > Profiles & Device Management on your iPhone. Tap the beta profile you want to remove, then tap Delete profile. Enter your iPhone passcode if requested.
To continue using the public beta of iOS, you can install the beta profile again.
If you need help updating
Try these steps:
Restart your Apple Watch. Press and hold the side button until you see the Power Off slider, then drag the slider. To turn your watch on again, press and hold the side button.
Restart your paired iPhone. Press and hold the Sleep/Wake button until the red slider appears, then drag the slider. To turn your iPhone on again, press and hold the Sleep/Wake button.
Try to start the install again.
If the install won't start, open the Watch app on your iPhone, tap General > Usage > Software Update, then delete the update file. After you delete the file, try to download and install watchOS 2 again.
https://support.apple.com/en-us/HT204641
Zelf niet geprobeert aangezien ik wel tevreden ben met WatchOS 3 en iOS 10.
Dat heeft niets met de adviesprijs te maken. Die wordt bij introductie vastgesteld en daar maakt iBood mooi gebruik van om de kortingen groter te laten lijken. Is altijd al zo geweest.amphora schreef op zondag 19 juni 2016 @ 14:21:
Alleen jammer dat ze adverteren met 'van 469 voor 329,-'. Bij Apple zelf kosten ze 'maar' 419 natuurlijk.
Mijn boefje is liev!
Dit ga ik wel even proberen, maar dat zal morgen avond pas zijn. Ik laat het weten.Queenfanmichel schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:10:
[...]
Als ik de supportpagina van Apple lees moet het wel kunnen.
If you installed an iOS or watchOS beta or developer seed
Before you update, remove the beta profile from your device. To view and remove profiles:
Open the Watch app on your iPhone and go to General > Profiles. Tap the beta profile you want to remove, then tap Delete Profile. Enter your iPhone passcode if requested.
Go to Settings > General > Profiles & Device Management on your iPhone. Tap the beta profile you want to remove, then tap Delete profile. Enter your iPhone passcode if requested.
To continue using the public beta of iOS, you can install the beta profile again.
If you need help updating
Try these steps:
Restart your Apple Watch. Press and hold the side button until you see the Power Off slider, then drag the slider. To turn your watch on again, press and hold the side button.
Restart your paired iPhone. Press and hold the Sleep/Wake button until the red slider appears, then drag the slider. To turn your iPhone on again, press and hold the Sleep/Wake button.
Try to start the install again.
If the install won't start, open the Watch app on your iPhone, tap General > Usage > Software Update, then delete the update file. After you delete the file, try to download and install watchOS 2 again.
https://support.apple.com/en-us/HT204641
Zelf niet geprobeert aangezien ik wel tevreden ben met WatchOS 3 en iOS 10.
Give 2 Get
Mijn boefje is liev!
Ik geef ze altijd (applecare) af bij een UPS point, zit vaak al bij een lokale drogist.JB schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:24:
Hoe werkt dat met UPS wanneer je een lege verpakking opgestuurd krijgt om je watch ter reparatie aan te biedenMijn vrouw heeft zojuist een pakketje in ontvangst genomen van UPS maar ik had de watch al klaar gelegd zodat deze mee kon. Moet ik nu weer eerst een afspraak maken om het op te laten halen?
Ja.JB schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:24:
Moet ik nu weer eerst een afspraak maken om het op te laten halen?
Ben er inmiddels ook achter bij thuiskomst. Omslachtig. Ik ging er vanuit dat de Watch meteen mee terug kon. Kost een dag extra
Mijn boefje is liev!
Bijna alle UPS bezorgers kennen deze methodes hoor, Apple is niet de enige die dit zo doet.JB schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 18:05:
[...]
Ben er inmiddels ook achter bij thuiskomst. Omslachtig. Ik ging er vanuit dat de Watch meteen mee terug kon. Kost een dag extraDe volgende keer maar meteen afgeven bij droppoint dan.
Direct laten mee nemen kan daardoor bijna altijd wel.
Zou het probleem bij je vrouw zoeken
Vond het al vreemdDonstil schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 18:52:
[...]
Bijna alle UPS bezorgers kennen deze methodes hoor, Apple is niet de enige die dit zo doet.
Direct laten mee nemen kan daardoor bijna altijd wel.
Zou het probleem bij je vrouw zoeken
Mijn boefje is liev!
Ben benieuwd hoe het morgen gaat, heb tevens een 38MM met de wat kleinere batterij.
Give 2 Get
Ja ik draai hem sinds maandag. Heb niet het idee dat de batterij eerder leeg is eigenlijk.Runescom schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 23:03:
Iemand ondertussen WatchOS 3 Beta 2 draaien, ik heb een onwijze batterij drain, vanmiddag om 15:00 gaf mijn Watch aan dat de batterij nog maar 10% was.. Gisteravond geïnstalleerd.
Ben benieuwd hoe het morgen gaat, heb tevens een 38MM met de wat kleinere batterij.
Dinsdag morgen van de lader. Gister 21:30 in batterij besparing.
Vreemd, heb het idee dat ie juist langer mee gaat dan Beta 1Runescom schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 23:03:
Iemand ondertussen WatchOS 3 Beta 2 draaien, ik heb een onwijze batterij drain, vanmiddag om 15:00 gaf mijn Watch aan dat de batterij nog maar 10% was.. Gisteravond geïnstalleerd.
Bing
Give 2 Get
Hier ook. Zie ook spontane reboots. Lijkt me ook niet goed voor de accu. Ook maar eens factory reset doen ....Runescom schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 23:03:
cd /pub && more beer
Bij mij gaat de batterij ook snel leeg. Niet zo snel als anderen in dit topic maar toch duidelijk sneller. Daarbij vergeet de watch de watchfaces. Ook irritant.ny-hardcore schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 23:37:
[...]
Hier ook. Zie ook spontane reboots. Lijkt me ook niet goed voor de accu. Ook maar eens factory reset doen ....
Ik merk dat wanneer ik bluetooth uitzet beide apparaten langer meegaan. Tevens gebruikt de iPhone wanneer de watch gekoppeld is absurde hoeveelheden data. Ik heb een databundel van 3,5GB en die is in de afgelopen 4 dagen opgegaan aan "Messaging Services" zonder dat ik veel gebruik maak van iMessage. Nu op Wifi blijft het verbuik ook maar klimmen, zo'n 200mb per kwartier. Als ik de watch uitzet dan stopt het verbuik meteen.
geprobeerd;
iPhone hersteld via DFU modus
Watch als nieuwe watch gekoppeld.
Ik gebruik cellular voor bijna niks, ben ook niet vaak weg van Wi-Fi.
iOS 9.3.2 op de iPhone 6
WatchOS 2.2.1 op de Watch (42mm)
[ Voor 9% gewijzigd door Eduardboon op 09-07-2016 11:25 ]
Vanochtend heb ik het gedaan, ik kan bevestigen dat het gewoon goed gaatDonstil schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 21:46:
Terug naar fabrieksinstellingen zou ik persoonlijk niet zo 1.2.3 doen op de watch. Daar waren vorig jaar ten tijden van de eerste Watch2.0 bèta's enorme problemen mee (Soft bricks, boot loops enz).
Het is nog te snel om te zeggen of het battery drain probleem ermee is opgelost. Tot nu toe heeft de reset alleen veroorzaakt dat Mickey niet meer kan praten.
Maar wat een vervelende bug dat hij bij een reboot de watchfaces reset naar default
Normaal herstart ik m'n watch nooit, maar als hij geen dag haalt is dat lastig
Tevens als je een enorme battery drain heb in WatchOS 3 beta 2 is het een tip om een hoop apps uit het dock te halen, bij mij scheelt dat een hele berg!
Tevens hersteld naar fabrieksinstellingen maar geen brick o.i.d.
Give 2 Get
WatchOS 3 beta 2 volgens mij is het nog 1Runescom schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 11:44:
Ik heb de bug ook dat de watchfaces hersteld zijn naar default, heel erg irritant.
Tevens als je een enorme battery drain heb in WatchOS 3 beta 2 is het een tip om een hoop apps uit het dock te halen, bij mij scheelt dat een hele berg!
Tevens hersteld naar fabrieksinstellingen maar geen brick o.i.d.
Bing
Ik bedoel dat er volgens mij nog maar een beta uit is
Bing
Nee we zijn al bij beta 2bing69 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:41:
[...]
Ik bedoel dat er volgens mij nog maar een beta uit is
Dat klopt, ik heb mn dock nu een dag aangepast en zit nu op 84% vanaf vanochtend 9 uur.
Had onder andere Flitsmeister, Buienalarm, weer, Messenger, Instagram er in staan.
Give 2 Get
Give 2 Get
Is er mbt Whatsapp iets mogelijk qua antwoorden? Degene die je nu voorgeschoteld krijgt kun je echt helemaal niks mee. Beetje jammer dat zo'n app er zo lang over doet voordat ze Apple Watch ondersteuning bieden. Ik heb helemaal niks met Whatsapp maar helaas gebruikt iedereen hetJB schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 21:13:
[...]
Dit herken ik helemaal! Ik ben nog wel zoekende met die standaard antwoorden. Bij berichten heb je heel veel keuze en genoeg ruimte om te personaliseren maar een iMessage/sms stuur ik sporadisch. Bij Whatsapp kan ik ze helemaal niet vinden maar dat komt waarschijnlijk omdat ze na meer dan een jaar nog steeds geen Watch ondersteuning hebbenBij Telegram heb je maar een paar mogelijkheden
Mijn boefje is liev!
De standaard antwoorden kan je bewerken bij je apple watch instellingen. Misschien zijn ze dan wel nuttig.JB schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:41:
[...]
Is er mbt Whatsapp iets mogelijk qua antwoorden? Degene die je nu voorgeschoteld krijgt kun je echt helemaal niks mee. Beetje jammer dat zo'n app er zo lang over doet voordat ze Apple Watch ondersteuning bieden. Ik heb helemaal niks met Whatsapp maar helaas gebruikt iedereen het
Ja maar niet voor WhatsappPsycho_Mantis schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 16:04:
[...]
De standaard antwoorden kan je bewerken bij je apple watch instellingen. Misschien zijn ze dan wel nuttig.
Mijn boefje is liev!
ik dacht dat Whatsapp net als messages dezelfde standaard antwoorden aangeboden kreeg? Dit lijkt me bij mij toch zo.
Ik heb er maar een paar...boosterbosch schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:13:
[...]
ik dacht dat Whatsapp net als messages dezelfde standaard antwoorden aangeboden kreeg? Dit lijkt me bij mij toch zo.

Mijn boefje is liev!
Ik heb dit niet ingesteld (wel op mijn iPhone) maar tegenwoordig reageert mijn Watch (welke op 3.0b2 zit) er ook op.
[ Voor 4% gewijzigd door bibi2205 op 14-07-2016 19:20 ]
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Ja kon dat al?bibi2205 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 19:20:
@Donstil: Dat kon in wOS 1 toch ook al? Je moest wel eerst de Watch wakker maken.. Of werkt het nu ook met het scherm uit?
Pols beweging maken en daarna gelijk praten?
Nooit geweten
Moet zeggen dat het wel terug kriebelt om opnieuw een Watch aan te schaffen (heb de mijne verkocht kort na de release van wOS 2 omdat ik toen even naar een Android toestel overstapte).. Nu proberen vol te houden tot de volgende release, in tussentijd voldoet mijn Pebble Steel eigenlijk ook wel.
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Verwijderd
Kan inderdaad al sinds het begin. Ik gebruik het eigenlijk dagelijks om mijn verlichting te bedienen en een kook wekker in te stellen als ik m'n handen vol heb.Donstil schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 20:16:
[...]
Ja kon dat al?
Pols beweging maken en daarna gelijk praten?
Nooit geweten
Als je het aan mij vraagt is dit een van de handigste functies van de watch.
Alleen op manieren die hier niet besproken mogen worden. Officeel alleen als developer dus.Aws schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 14:21:
Is er een manier om de beta WatchOS3 zonder een developer account te installeren?
[ Voor 11% gewijzigd door Runescom op 19-07-2016 20:02 ]
Give 2 Get
http://www.hln.be/hln/nl/...pple-Watch-halveert.dhtml
iPhone 17 256GB Zwart| Apple Watch S11 SG | Mac Mini M1 (2020) | MacBook Air 13" (2025) Blauw | Apple TV 4K (2x) | Airpods 4 (2024)
Ik ga er eerder vanuit dat er minder verkocht wordt omdat het grootste deel van de mensen die een Watch wilden er al wel een gekocht hebben.
Overigens zijn er nog wel erg weinig geruchten over een nieuwe Watch. Ik hoop toch wel dat er in september een nieuwe komt die iets sneller is en mogelijk nog wat dunner
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vind €45,- een goede prijs, maar als ik hem in China bestel ben ik veel minder kwijt natuurlijk. Er zit alleen zoveel verschil in kwaliteit dat ik bestellen vanuit China het een te groot risico vind.
http://www.watchbandjes-s...ch-bandje-42-mm-zwart-rvs
...less is more
Niets mis mee met dat china spul:funk-e schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:34:
ik las vandaag deze review op Mobile Mac: http://www.mobilemac.nl/a...-hoeft-niet-duur-te-zijn/
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vind €45,- een goede prijs, maar als ik hem in China bestel ben ik veel minder kwijt natuurlijk. Er zit alleen zoveel verschil in kwaliteit dat ik bestellen vanuit China het een te groot risico vind.
Psycho_Mantis in [Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Dat is ook gelijk het juiste topic voor de bandjes, staan genoeg tips in over bandjes welke goed zijn en welke niet.
Mijne komt ook uit china en ik draag hem al enkele maanden met veel plezier en goed resultaat. Mocht het tegen vallen kun je altijd nog een setje of twee extra bestellen. Maar dat is echt niet nodig!funk-e schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:34:
ik las vandaag deze review op Mobile Mac: http://www.mobilemac.nl/a...-hoeft-niet-duur-te-zijn/
Bing
Erg blij mee, had wat krasjes op het scherm..
Give 2 Get
dat is apart. Denk de goedkoopste optie. Jammer van de krasjes nette oplossing vanuit Apple!Runescom schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:00:
Zelf heb ik mijn Apple Watch opgestuurd naar Apple i.v.m. het downgraden van WatchOS 3 naar WatchOS 2, tot mijn grote verbazing kreeg ik een nieuwe Apple Watch terug.
Erg blij mee, had wat krasjes op het scherm..
[ Voor 4% gewijzigd door san.okk op 04-08-2016 09:21 ]
Volgens mij begrijp je het niet goed. Runescom had een Apple Watch mét krasjes én watchOS 3. Nu heeft hij een Apple Watch zonder krasjes en watchOS 2san.okk schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 08:52:
[...]
dat is apart. Denk de goedkoopste optie. Jammer van de krasjes
Althans zo lees ik het. Of bedoel jij jammer voor Apple
[ Voor 4% gewijzigd door swv op 04-08-2016 09:18 ]
je hebt gelijk. netjes opgelost van Applesww89 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 09:18:
[...]
Volgens mij begrijp je het niet goed. Runescom had een Apple Watch mét krasjes én watchOS 3. Nu heeft hij een Apple Watch zonder krasjes en watchOS 2![]()
Althans zo lees ik het. Of bedoel jij jammer voor Apple
Zouden ze dat ook doen als je een Apple Watch Edition hebt?
Haalde met de eerste drie beta's een prima verbruik (2 dagen, alle gezondheid zooi uit) maar het is nu na een dagje nog maar 20%.
Wel heb ik berichten en muziek in het dock gezet en een berichten complicatie toegevoegd.
Geen idee of daar de drain vandaan komt verder.
Een nieuwe of een Refurb?Runescom schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:00:
Zelf heb ik mijn Apple Watch opgestuurd naar Apple i.v.m. het downgraden van WatchOS 3 naar WatchOS 2, tot mijn grote verbazing kreeg ik een nieuwe Apple Watch terug.
Moest je nog iets betalen? Mijn SS is uit garantie maar als ik voor een klein bedrag een refurb kan krijgen wil ik dat ook wel
Give 2 Get
Weet iemand een app waarmee je kan dicteren naar sms of imessage of whatsapp, maar dan eentje die wél backspace ondersteunt?
Het is van de gekken dat je met de default dicteer functie geen backspace kan doen, maar je hele bericht opnieuw moet gaan inspreken. Heb daar echt genoeg van, dus tips zijn welkom.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Als techie neem je dat voor lief, maar mijn vader zou na een dag het ding in de prullenbak gooien.
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Alleen voor notificaties is het ding gewoon te duur (voor mij).
Er zijn al wel een aantal geruchten dat in september een nieuwe Watch komt met:
- dunner scherm, dus dunnere Watch
- betere/grotere accu
- snellere processor
- ander scherm waardoor in zonlicht beter leesbaar.
Ik ben heel benieuwd.
Ik volg een hoop Amerikaanse nieuws sites welke vaak wel aan de goeie kant zitten en ik lees eigenlijk maar bar weinig watch geruchten.yorroy schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 19:42:
En dat is de reden dat ik nog even wil wachten op een watch2.
Alleen voor notificaties is het ding gewoon te duur (voor mij).
Er zijn al wel een aantal geruchten dat in september een nieuwe Watch komt met:
- dunner scherm, dus dunnere Watch
- betere/grotere accu
- snellere processor
- ander scherm waardoor in zonlicht beter leesbaar.
Ik ben heel benieuwd.
Ik heb vooral het idee dat de watch2 leeft onder mensen die de eerste niet hebben en dat die groep graag de zogenaamde "geruchten" levendig houden.
Ik verwacht persoonlijk helemaal geen tweede watch dit jaar. De watch lijkt me vallen in de product groep welke alleen ge-update wordt als er echt wat veranderd. Zelfde als de AppleTV en iPod.
Ik denk dat Apple met de grote update naar watchOS 3 dit ook juist laten zien.
Ik zou persoonlijk alleen upgraden als er een grotere watch komt. Ook het 42mm model is me wat aan de kleine kant.
Over watchOS 3 ben ik wel tevreden en nu met beta 4 merk ik (nja eigenlijk bij 3 al) dat ie vrij soepel loopt.
Een topic openen en een mooie OP schrijven staat ook jou vrij natuurlijk.Orii schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 15:45:
Ik mis een topic met apple watch apps zoals die er ook is voor OSX
nieuws: Gerucht: Apple Watch krijgt 16nm-soc, gps en meer accucapaciteit
Ik blijf zeker wachten nu
iPhone 17 256GB Zwart| Apple Watch S11 SG | Mac Mini M1 (2020) | MacBook Air 13" (2025) Blauw | Apple TV 4K (2x) | Airpods 4 (2024)
Over de Watch2, sja, ik moet even kijken of het voor mij meerwaarde gaat geven, ik ben best wel gehecht inmiddels aan mijn Watch, dus ik zou zeker een nieuwe halen mocht deze stuk gaan bijv. Maar of ik nou weer een hele nieuwe koop voor misschien upgrades die ik niet gebruik... ik moet het zien.
Vast wel
Ik heb in ieder geval alvast voor 14 dollar (60% korting) een "goede" bluetooth headset besteld, kan ik die straks mooi gebruiken voor het sporten met de Watch2.
En nu maar hopen dat de Watch2 ook echt komt
http://m.aliexpress.com/i...wwdetail2mobilesitedetail
ik heb er 1 van Anker en die werkt ook heel goed. https://www.amazon.co.uk/...anker+bluetooth+earphones
Die ziet er erg goed uit, als die van Alie niks is, is dit een mooi alternatief.boosterbosch schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:53:
[...]
ik heb er 1 van Anker en die werkt ook heel goed. https://www.amazon.co.uk/...anker+bluetooth+earphones
Update: Nu raken ook diverse Apple Watches uitverkocht in de Apple Online Store.sww89 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 20:38:
Hoewel ik ook geen nieuwe Watch verwacht dit jaar, net als de Apple TV, vind ik het wel bijzonder dat er nu al een aantal weken bandjes zijn uitverkocht in de Apple Online Store. Dit is vrij uniek volgens mij voor Apple dus er moet wel iets op de stapel staan in september.
Over watchOS 3 ben ik wel tevreden en nu met beta 4 merk ik (nja eigenlijk bij 3 al) dat ie vrij soepel loopt.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie
En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie