Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

PhilipsFan schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 01:50:
Hebben jullie dat gevoel ook, dat je gewoon helemaal NIETS hebt aan Siri op de watch? De simpelste opdrachten begrijpt ie niks van. Ik zeg: "rij naar $bestemming" waarbij $bestemming gewoon een restaurant in de buurt is dat gewoon gevonden wordt als je de maps app gebruikt op de iPhone. De watch herkent precies wat ik zeg, en doet vervolgens de absurde suggestie dat ik het op m'n iPhone moet doen. Wat bezielt Apple om zo'n suggestie te doen? Als het ding nu niet verstond wat ik zei of de opdracht niet begreep, maar hij verstaat het goed en het is een duidelijke opdracht. Als ik het op m'n iPhone had willen doen dan had ik toch in eerste instantie de iPhone gepakt. Wat een ontzettende minachting van de gebruiker.
Siri is hopeloos. Ook op de iPhone overigens. Bel [naam] en Zet timer voor [minuten] gaat nog wel maar de rest is standaard verkeerd.
Overigens gaat Siri op m'n Apple Watch zo traag, dat als ik een timer wil van 60 seconden dan vraag ik om 50 seconden... 8)7

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-11 09:03

Scrummie

Think different

Zouden jullie er nog 1 aanschaffen of gewoon wachten tot de 2?

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:46

amphora

Websites & Fotografie

Scrummie schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 12:23:
Persoonlijk zou ik er helemaal geen een meer kopen. Achteraf gezien weet ik niet of ik het de 400 euro waard vond. Puur voor notificaties en kijken hoe laat het is was m'n pebble ook voldoende. En veel meer doe ik er niet mee. Ik vind de extra toegevoegd waarde matig. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Misschien dat een 2e versie meer mogelijkheden biedt

[ Voor 8% gewijzigd door amphora op 24-05-2016 13:22 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:04

Maxow

Hidden Sound System

amphora schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:19:
[...]

Persoonlijk zou ik er helemaal geen een meer kopen. Achteraf gezien weet ik niet of ik het de 400 euro waard vond. Puur voor notificaties en kijken hoe laat het is was m'n pebble ook voldoende. En veel meer doe ik er niet mee. Ik vind de extra toegevoegd waarde matig. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Misschien dat een 2e versie meer mogelijkheden biedt
Precies dit. En het is leuk dat hij activiteit bijhoudt en zo, maar voor een sporthorloge / hartslagmeter zou ik achteraf sowieso iets met GPS ingebouwd willen en dan is 400 euro best veel geld voor notificaties op je pols...

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:45
amphora schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:19:
[...]

Sluit ik mij bij aan. Ik ben er happy mee, en doe hem zeker niet weg. Maar al het “smart”gebeuren gebruik ik niet. Het enige wat ik eigenlijk gebruik is de tijd en datum en notificaties. Al het andere heb ik wisselend succes mee en/of is een keer leuk om te proberen. Zoals hier al eerder door iemand is aangegeven: Blij met de iWatch maar zou hem niet aanraden.
Scrummie schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 12:23:
In de tech wereld kan je blijven wachten. De 2 gaat nog wel even duren naar verwachting dus ik zou lekker voor de 1 gaan.

Kijk wel goed wat je wil. Wil je puur het platform uitproberen en notificaties dan is de wat goedkoop uitziende sport voldoende. Wil het oog ook wat en de afwerking van een normaal klokje dan ben je met een SS icm LeatherBuckle of Link Bracelet wel wat duurder uit.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-10 09:59
Donstil schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 20:34:
[...]

In de tech wereld kan je blijven wachten. De 2 gaat nog wel even duren naar verwachting dus ik zou lekker voor de 1 gaan.
Dit roep je wel erg makkelijk.Je doet alsof het horloge net uitgebracht is. Hij is nu een jaar oud en er zijn genoeg geruchten die binnen nu en 6 maanden versie 2 verwachten. Dus op dit moment is die vraag helemaal niet gek.

Ik heb zelf een redelijke interesse in de Apple Watch, maar wacht bewust op versie 2. Dat komt vooral door de vele verhalen die ik heb gelezen over de trage software van de huidige Apple Watch. Ik verwacht dat dat in de volgende versie is opgelost.

Dus dat heeft niks te maken met "Dan kan je wel blijven wachten op versie 2, 3 of 4", maar gewoon een bewuste afweging maken van of de huidige versie aan je huidige eisen voldoet.

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:25
Ieder persoon is anders, voor mij is die namelijk wel snel genoeg. Het is nu net wat je er van verwacht en waar je eisen liggen, bij gadgets.

Daarom ook de afweging gemaakt voor een iPhone en Apple Watch. Ben namelijk niet zo van Android en al die instellingen wat daar mogelijk is, daar gaat mij immers te veel tijd in zitten.

Anyways, de Apple Watch is redelijk snel afhankelijk van wat je ermee doet. Soms merk je gewoon dat hardware uit het jaar timboektoe komt.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:09

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Jeuuujjj heb net een apple watch gekregen van me meiske voor mn verjaardag!! Helemaal onverwachts.

Nu even kijken hoe alles werkt en.. Welke apps, tips en tricks iemand?? Deze jonge is blij

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:42

OMX2000

By any means necessary...

Donstil schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 20:34:
[...]

Kijk wel goed wat je wil. Wil je puur het platform uitproberen en notificaties dan is de wat goedkoop uitziende sport voldoende. Wil het oog ook wat en de afwerking van een normaal klokje dan ben je met een SS icm LeatherBuckle of Link Bracelet wel wat duurder uit.
Ik zou sowieso wachten op de WWDC van volgende week 13-17 juni. Dan krijgen we waarschijnlijk ook nieuwe ontwikkelingen mbt WatchOS te horen en impliciet wat de functionaliteit van de nieuwe Apple Watch gaat zijn. Dan kun je altijd nog bepalen of je de huidige Apple Watch (misschien ook goedkooper) koopt of wacht op de nieuwere.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

chippie777 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 17:24:
[...]
Sluit ik mij bij aan. Ik ben er happy mee, en doe hem zeker niet weg. Maar al het “smart”gebeuren gebruik ik niet. Het enige wat ik eigenlijk gebruik is de tijd en datum en notificaties. Al het andere heb ik wisselend succes mee en/of is een keer leuk om te proberen. Zoals hier al eerder door iemand is aangegeven: Blij met de iWatch maar zou hem niet aanraden.
Haha, je doet precies het omgekeerde met je Apple Watch van wat ik ermee doe.
Ik gebruik alleen de activity-/smart-apps. Notificaties staan allemaal uit. Ook voor de tijd kijk ik er eigenlijk nooit op. Ik heb de afgelopen jaren met alleen een Fitbit of een Garmin activitytracker om mijn pols gelopen en daarop kon ik de tijd niet aflezen.

Ik heb de Apple Watch ook niet als een soort sieraad want hij zit altijd verstopt onder mijn mouw.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Kriskv
Mijn watch is gevallen en mijn scherm versplinterd. Als ik deze laat herstellen bij Apple kost me dit 300 EUR.
Iemand idee welke alternatieven er zijn?

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:51
Nieuwe kopen.

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:12
Volgens mij is die €300 bij Apple de prijs voor een 'nieuwe' refurbished Watch en geen reparatie. Doet Apple vaker namelijk als reparatie geen optie is (of onnodig).

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:04
Schandalige prijzen! Dit is dus een indirecte push richting AppleCare+.

I don't have dreams, I have goals!!

Ik vind de prijs eigenlijk wel mee vallen, is dit voor de Apple Watch of de Apple Watch Sport?
Ik moet nog maar zien wat het glas vervangen van een goeie seiko kost, kan me voorstellen dat ze ook zoiets rekenen.

Ik weet niet hoe makkelijk je een apple watch open maakt (Geen schoefjes dus kan nooit moeilijk zijn) maar er staan zat imitatie schermen op eBay hoor. Zelf proberen is dus ook nog wel een optie.
Redondo1982 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 18:38:
Schandalige prijzen! Dit is dus een indirecte push richting AppleCare+.
Nee dat is geen indirecte push richting Apple Care+ want op het moment dat hij gevallen is dan is Apple Care niet meer af te sluiten.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:55
Geen all inclusive inboedelverzekering toevallig?

Haters everywhere but I don’t really care

• VickoNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

VickoNL

-----------

Komt het NL-Alert ook op de watch binnen eigenlijk? Dit kon ik via Google en search in dit topic niet zo snel vinden.

Ik heb hem vanmiddag 12u niet binnen gekregen in ieder geval. Ik had mijn iPhone op niet-storen staan, maar dat zou niet uit moeten maken aangezien "Match iPhone" uitgeschakeld staat bij de niet-storen instelling op de watch.
Ik was ook niet bezig op mijn iPhone, scherm was uit en locked, dus dat kan ook geen reden zijn dat ik de NL-Alert niet op de watch heb ontvangen.

Heb ik de vraag nu zelf al beantwoord en wordt het NL-Alert inderdaad niet aan de watch doorgegeven, of zie ik iets over het hoofd? :)

edit: op mijn iPhone kwam hij wel gewoon binnen trouwens. Echter wel zonder tril- of geluidssignaal, aangezien hij dus op niet-storen stond.

[ Voor 10% gewijzigd door VickoNL op 06-06-2016 13:58 ]

• matthijst
Ook niet op watch gehad dacht ik.

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-11 15:37
Ik had mijn watch gewoon om, geen melding gehad op de watch, maar wel luid en duidelijk op de telefoon.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:37

JB

Cédric roelt!

chippie777 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 17:24:
[...]

Ik twijfel juist vanwege de bruikbaarheid al vanaf de launch maar het is wel echt een gaaf ding! Nu komt ie af en toe voorbij tijdens de iBood hunt. Misschien ga ik toch overstag. Voor die prijs wil ik het wel proberen :)

Mijn boefje is liev!

• Aherin
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-11 19:21
Ik merk dat, sinds ik mijn awatch heb, ik mijn telefoon de helft vaker in de tas laat zitten :) Siri verstaat mij prima, ik heb er een paar leuk gekleurde bandjes bij gekocht, eigenlijk ben ik er wel heel blij mee :)

Wat ik vooral wrg prettig vind is dat ik nu mijn watch kan gebruiken om te besluiten of bepaalde berichten en telefoontjes belangrijk genoeg zijn om de iPhone voor te pakken :)

• JB

JB

Cédric roelt!

Orii schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:10:
Ik merk dat, sinds ik mijn awatch heb, ik mijn telefoon de helft vaker in de tas laat zitten :) Siri verstaat mij prima, ik heb er een paar leuk gekleurde bandjes bij gekocht, eigenlijk ben ik er wel heel blij mee :)

Wat ik vooral wrg prettig vind is dat ik nu mijn watch kan gebruiken om te besluiten of bepaalde berichten en telefoontjes belangrijk genoeg zijn om de iPhone voor te pakken :)
Dit herken ik helemaal! Ik ben nog wel zoekende met die standaard antwoorden. Bij berichten heb je heel veel keuze en genoeg ruimte om te personaliseren maar een iMessage/sms stuur ik sporadisch. Bij Whatsapp kan ik ze helemaal niet vinden maar dat komt waarschijnlijk omdat ze na meer dan een jaar nog steeds geen Watch ondersteuning hebben :/ Bij Telegram heb je maar een paar mogelijkheden :(

Mijn boefje is liev!

• Aherin
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-11 19:21
Ik moet me eigenlijk nog eens verdiepen in de mogelijkheden van de watch, ik snap dat je er niet mee kan browsen etc, maar ik weet zeker dat ik er nu veel minder mee doe dan ik eigenlijk zou kunnen :)
JB schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:20:
[...]
Ik twijfel juist vanwege de bruikbaarheid al vanaf de launch maar het is wel echt een gaaf ding! Nu komt ie af en toe voorbij tijdens de iBood hunt. Misschien ga ik toch overstag. Voor die prijs wil ik het wel proberen :)
Ja hij was goed goedkoop he.
De Mooiere SS voor de prijs van de Sport toch?

• JB

JB

Cédric roelt!

Donstil schreef op zondag 12 juni 2016 @ 01:19:
[...]

Ja hij was goed goedkoop he.
De Mooiere SS voor de prijs van de Sport toch?
Nee dit was een refurb Sport Silver voor 279 maar die is het niet geworden. Zat maar 1 jaar garantie op en dat via iBood... Laatste tijd niet zo blij met iBood. Alles wat ik daar bestel is telkens vertraagd met leveren enz enz. Ooit was iBood top maar dat ervaar ik al lang niet meer.

Mijn boefje is liev!

JB schreef op zondag 12 juni 2016 @ 10:11:
[...]

Nee dit was een refurb Sport Silver voor 279 maar die is het niet geworden. Zat maar 1 jaar garantie op en dat via iBood... Laatste tijd niet zo blij met iBood. Alles wat ik daar bestel is telkens vertraagd met leveren enz enz. Ooit was iBood top maar dat ervaar ik al lang niet meer.
Ooh zo, er kwamen namelijk ook nieuwe SS watches met witte band voorbij voor 479,-.

• sebasmac
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-11 21:23
WatchOS 3 is aan het downloaden... ik ben heel benieuwd :)

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:11
Ik had toch gehoopt op een nieuwe Watch vandaag, helaas. Nu maar hopen dat er in september een nieuwe komt.
Ik hoop dat de snelheidsverbetering waargemaakt wordt zoals in de keynote is genoemd.

Ik verwacht eigenlijk helemaal geen watch vernieuwing dit jaar.

Een in de twee jaar (of nog langer) is prima. Beetje zoals hef iPod en AppleTV update schema.

Dit is wel erg handig op iOS 10 en W3.0

Afbeeldingslocatie: http://a64.tinypic.com/2s7up93.jpg

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-11 12:44
Waar ik nog het meest blij om ben met de watch app op de iPhone.
Dat EIN-DE-LIJK dat verdomde 'Ontdek' weg is!

Al die intro filmpjes heb ik nou inmiddels wel gezien, denk je niet... 8)7

• ny-hardcore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-11 21:34
Geen glances meer maar een nieuwe functie voor de knop aan de zijkant. "The Dock"
Handig!
Apps in de Dock blijven op de achtergrond actief en starten sneller op

[ Voor 28% gewijzigd door ny-hardcore op 14-06-2016 10:38 ]

cd /pub && more beer

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-11 08:55
sebasmac schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:57:
WatchOS 3 is aan het downloaden... ik ben heel benieuwd :)
En draait alles een beetje en is het te gebruiken met ios 9.3.3??

Bing

• JB

JB

Cédric roelt!

bing69 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:50:
[...]

Volgens mij moet je iOS 10 draaien toch?

edit:
Ah wacht dat is om de download WatchOS 3 zichtbaar te krijgen geloof ik

[ Voor 15% gewijzigd door JB op 14-06-2016 11:04 ]

Mijn boefje is liev!

• sebasmac
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-11 21:23
bing69 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:50:
[...]

Ik heb iOS 10 ernaast, ik moet zeggen vermijd WatchOS nog even, het zelf reageren op berichten werkt super! Ik pak nu bijna me iPhone niet meer. Alleen de algemene performance zijn nog wel heel slecht het is enorm traag en loopt regelmatig vast.

• matthijst
Wel lame dat je nu met swipen je watchface wijzigt.
Vrij kansloze functie om zo snel beschikbaar te hebben.

• bing69
sebasmac schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:22:
[...]

Ik heb iOS 10 ernaast, ik moet zeggen vermijd WatchOS nog even, het zelf reageren op berichten werkt super! Ik pak nu bijna me iPhone niet meer. Alleen de algemene performance zijn nog wel heel slecht het is enorm traag en loopt regelmatig vast.
Thanks, denk dat ik inderdaad deze keer maar eens wacht. Ook met ios 10

Bing

• JB

JB

Cédric roelt!

sebasmac schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:22:
[...]

Hmm dus de performance komt niet eens een beetje in de buurt van de Keynote :?

Mijn boefje is liev!

• Novarion
JB schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:00:
[...]

Hmm dus de performance komt niet eens een beetje in de buurt van de Keynote :?
Persoonlijk vind ik de bovenstaande reactie iets te snel conclusies trekken. Is wel erg snel na de 'release' roepen dat het kak is en niet vergeten dat het een beta is. Dus overeenkomsten met de Keynote hoef je nog niet allemaal te zien. Het is niet het eindproduct.

Over WatchOS 3 beta. Ik dacht in het begin ook, ja hoor niet laden... Alles moet nog laden.
Maar zodra een app eenmaal is gestart of eens is geopend op de Watch, blijft ie snel en rap toegankelijk. Dus snel? Ja!
Merkte vanochtend wel even dat als ik wat apps probeerde hij toch weer even moest laden. Misschien dat de Watch het na verloop van tijd uit het geheugen haalt en toch weer even moet opstarten.

Vergeet niet dat het een beta is, dus ja het kan soms wat lag hebben of anders reageren. Maar dat weet je natuurlijk van te voren. :)

Ik blijf lekker op deze beta!

• matthijst
Je moet wel, want je kan niet terug :)

• JB

JB

Cédric roelt!

Novarion schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:29:
[...]

Persoonlijk vind ik de bovenstaande reactie iets te snel conclusies trekken. Is wel erg snel na de 'release' roepen dat het kak is en niet vergeten dat het een beta is. Dus overeenkomsten met de Keynote hoef je nog niet allemaal te zien. Het is niet het eindproduct.

Over WatchOS 3 beta. Ik dacht in het begin ook, ja hoor niet laden... Alles moet nog laden.
Maar zodra een app eenmaal is gestart of eens is geopend op de Watch, blijft ie snel en rap toegankelijk. Dus snel? Ja!
Merkte vanochtend wel even dat als ik wat apps probeerde hij toch weer even moest laden. Misschien dat de Watch het na verloop van tijd uit het geheugen haalt en toch weer even moet opstarten.

Vergeet niet dat het een beta is, dus ja het kan soms wat lag hebben of anders reageren. Maar dat weet je natuurlijk van te voren. :)

Ik blijf lekker op deze beta!
Ik vraag een reactie, ik geef geen reactie. Draai zelf nog niet op de beta ;)

Mijn boefje is liev!

• matthijst
Apps uit de Dock werken rap. Normale apps starten net zo sloom.

• Novarion
matthijst schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:32:
Je moet wel, want je kan niet terug :)
Dat weet ik niet zo zeker (kopje na de 2de afbeelding):
https://support.apple.com/en-us/HT204641
JB schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:34:
[...]
Ik vraag een reactie, ik geef geen reactie. Draai zelf nog niet op de beta ;)
I know! Dat was ook de insteek van mijn bericht. Met bovenstaande reactie bedoelde ik natuurlijk het bericht waar jij op had geantwoord.
Excuus als het anders over kwam :)

[ Voor 7% gewijzigd door Novarion op 14-06-2016 13:43 ]

• matthijst
Ah OK, niet dat ik terug wil, maar goed dat die optie er nu wel lijkt te zijn :)

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-11 15:37
Heeft iemand al een overzicht van alle mogelijke watchfaces in WatchOS3 gezien? En dan wat groter dan Donstil hierboven geplaatst heeft.

• JortJwz
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-09 17:02

JortJwz

VW golf MK II avance 1987

komt watchOS3 ook naar de publieke beta's? ik zou hem graag willen proberen op mn watch maar als student heb ik het geld niet om mij als developer te registreren

• Novarion
JortJwz schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:54:
komt watchOS3 ook naar de publieke beta's? ik zou hem graag willen proberen op mn watch maar als student heb ik het geld niet om mij als developer te registreren
Ja zeker! Alle 'publieke' beta's komen in juli.

Edit: Het hoeft je niets te kosten hoor, even creatief googelen en je hebt 'm :)

[ Voor 11% gewijzigd door Novarion op 14-06-2016 16:52 ]

• swv
Ik moet zeggen dat watchOS 3 mij uitstekend bevalt. De nieuwe insteek kan ik wel waarderen, alleen ben ik er nog niet over uit of ik de manier waarop je dat dock moet bereiken nou handig vind. Ik heb liever dat ik door apps veeg dan door wijzerplaten. Wat ik echt super vind is het configureren van de wijzerplaten in de iPhone app.

Nog even en je zou stellen dat de Watch al met versie 3 vanaf het begin in de winkels had moeten liggen ;)

• SHIFTER [NL]
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:45
Novarion schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:40:
[...]

[...]

I know! Dat was ook de insteek van mijn bericht. Met bovenstaande reactie bedoelde ik natuurlijk het bericht waar jij op had geantwoord.
Iemand ook al geprobeerd om van watchOS 3 weer naar OS 2.2.1 te gaan ?

3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 13:51
het werkt best ok WatchOS 3 beta 1 ... wel 2x een restart gehad maar dat neem ik er wel bij. Batterij gebruik is ongeveer 10% meer op een dag dan op 2.2.2

• bing69
SHIFTER [NL] schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:49:
[...]

Iemand ook al geprobeerd om van watchOS 3 weer naar OS 2.2.1 te gaan ?
Ik begreep dat dit niet door je zelf gedaan kan worden zoals met de Iphone.....

Bing

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:25

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Novarion schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:40:
[...]

[...]

Ik kan niet uit het artikel opmaken dat je kan downgraden. Volgens mij kan het ook niet.

Maar ik heb nu WatchOS 3 draaien, moet wel even zeggen dat het wennen is.
Het is zeker een verbetering dat je apps die je vaak gebruikt gewoon in het geheugen kan laden. Dat maakt de Watch echt veel waardevoller

Hij voelt nu overigens nog wel traag aan in de apps zelf, maar dat komt vast goed als het wat verder ontwikkeld is.

• SHIFTER [NL]
Psycho_Mantis schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:05:
[...]

Ik kan niet uit het artikel opmaken dat je kan downgraden. Volgens mij kan het ook niet.

Maar ik heb nu WatchOS 3 draaien, moet wel even zeggen dat het wennen is.
Het is zeker een verbetering dat je apps die je vaak gebruikt gewoon in het geheugen kan laden. Dat maakt de Watch echt veel waardevoller

Hij voelt nu overigens nog wel traag aan in de apps zelf, maar dat komt vast goed als het wat verder ontwikkeld is.
Het was inderdaad een vraag naar aanleiding van het artikel. Er staat omschreven dat je terug kan, al is het vaag.

Mooi om te horen dat het bevalt. De ios10 preview verast mij ook, het werkt redelijk goed. Uiteraard zijn er dingen die nog niet kloppen.

Ik ga het gewoon proberen op de Watch. Wordt eerlijk gezegd moe van het wachten op het laden van apps. Dan crasht het ding maar een paar keer per dag ;)

3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

SHIFTER [NL] schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:08:
[...]

Het was inderdaad een vraag naar aanleiding van het artikel. Er staat omschreven dat je terug kan, al is het vaag.

Mooi om te horen dat het bevalt. De ios10 preview verast mij ook, het werkt redelijk goed. Uiteraard zijn er dingen die nog niet kloppen.

Ik ga het gewoon proberen op de Watch. Wordt eerlijk gezegd moe van het wachten op het laden van apps. Dan crasht het ding maar een paar keer per dag ;)
Ik heb nog maar 1 crash gehad toen ik scribble wilde gebruiken.

Let trouwens op, digital touch werkt niet meer in watchos 3. Tenzij je vrienden ook op de beta draaien.

• SHIFTER [NL]
Thanks, ben erg benieuwd! Hij is nu aan het downloaden al wordt het vanavond pas installeren aangezien ik de lader thuis heb liggen...

Digital touch gebruikte ik niet veel. Heb niet veel (geen) vrienden met een watch (allemaal Apple haters) 8)7 haha

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ik kom er net achter als je op Mickey Mouse drukt dat hij de tijd voorleest :D
Geniaal en leuk dat het werkt op z'n nederlands. Stem klinkt beter dan de nederlandse Siri stem :9

Verwijderd

Is in WatchOS3 de contactenlijst verdwenen? De knop aan de zijkant gebruikte ik regelmatig daar voor.

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:42:
Is in WatchOS3 de contactenlijst verdwenen? De knop aan de zijkant gebruikte ik regelmatig daar voor.
Klopt, die is helaas weg. Ik gebruikte die ook veel. Maar heb het opgelost door iMessage er neer te zetten.
Het OS wordt er nu meer op gefocust om makkelijk apps te gebruiken. En dat is een goed ding, want mijn Watch diende meer voor notificaties dan dat ik apps gebruikte. Het starten van apps duurde zo lang dat ik beter mijn iPhone kon pakken.

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-11 12:21
Spannend.. Ben nu IOS10 aan het installeren, vanavond WatchOS3 maar installeren want de oplader ligt thuis, wel is het zo dat ik enorm benieuwd ben of er als de officiele release uit is er veel snelheids winst in zit.. De apps gebruik ik eigenlijk nooit omdat ze of niet laden of heel traag laden.

Give 2 Get

Hoe zit het nou precies met glances? Is dat nou helemaal verdwenen in 3.0?

Ik kan het niet meer vinden namelijk.

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Donstil schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:06:
Hoe zit het nou precies met glances? Is dat nou helemaal verdwenen in 3.0?

Ik kan het niet meer vinden namelijk.
Klopt, die zijn weg.
Het is nu overbodig omdat je binnen 1 klik bij je apps ben die op de achtergrond "zouden moeten" updaten.
Momenteel werkt het nog niet helemaal lekker, maar dat komt vast wel.

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:46

amphora

Websites & Fotografie

Er is eigenlijk maar 1 glance die ik nu gebruik, die van muziek. In WatchOS 3 zit nog wel de functie maar nu ergens anders hoop ik?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• matthijst
Ja. Zit in de dock (op die lange knop drukken om te openen).

• swv
Ik heb een nieuwe watchface als favoriet. Staat best goed op een SS met Milanese Loop. Natuurlijk zijn er nog 101 combinaties te maken:

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/CISb0NfqgWRDLVFIO0TS8ROb/full.jpg

• JortJwz

JortJwz

Ik heb een probleem met watchos3 installeren. Ik heb het profiel op mn watch gezet en ios10 gedownload. Maar ik kan mn apple watch niet upgraden naar 3.0?

• swv
JortJwz schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 17:49:
Ik heb een probleem met watchos3 installeren. Ik heb het profiel op mn watch gezet en ios10 gedownload. Maar ik kan mn apple watch niet upgraden naar 3.0?
Je hebt voor de Watch een eigen profiel nodig he. Die van de iPhone werkt niet ook al krijg je die keuze wel op de iPhone. Heb je dat (al) gedaan dan kan je beide devices nog een herstart geven.

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Nou mijn Mickey Mouse kan nog geen klok kijken. Hij spreekt een andere tijd uit dan hij aangeeft :+
Waarschijnlijk komt dat door dat de uitspraak van de tijd in elke taal anders is.

Meerdere die dat zelfde hebben?

• matthijst
Psycho_Mantis schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 19:41:
Nou mijn Mickey Mouse kan nog geen klok kijken. Hij spreekt een andere tijd uit dan hij aangeeft :+
Waarschijnlijk komt dat door dat de uitspraak van de tijd in elke taal anders is.

Meerdere die dat zelfde hebben?
Hoe laat je m praten? Zag ergens tappen op de watchplate, maar gebeurt niks?
Welke taal heb jij de watch?

• JortJwz

JortJwz

sww89 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 18:36:
[...]

Je hebt voor de Watch een eigen profiel nodig he. Die van de iPhone werkt niet ook al krijg je die keuze wel op de iPhone. Heb je dat (al) gedaan dan kan je beide devices nog een herstart geven.
Ik heb ook op mn watch het betaprofiel geinstalleerd. Ook heb ik ze net beide tegelijk opnieuw opgestart op jouw advies. Nogsteeds dat de software up to date is voor mn watch. (2.2.1). 2x nagekeken of ik voor allebei een profiel heb geinstalleerd en er staat zowel op mn iphone als op mn watch een profiel van de laatste betaserie
JortJwz schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 19:58:
[...]

Ik heb ook op mn watch het betaprofiel geinstalleerd. Ook heb ik ze net beide tegelijk opnieuw opgestart op jouw advies. Nogsteeds dat de software up to date is voor mn watch. (2.2.1). 2x nagekeken of ik voor allebei een profiel heb geinstalleerd en er staat zowel op mn iphone als op mn watch een profiel van de laatste betaserie
Watch Beta profiel van de developer pagina?
sww89 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:42:
Ik heb een nieuwe watchface als favoriet. Staat best goed op een SS met Milanese Loop. Natuurlijk zijn er nog 101 combinaties te maken:

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://a68.tinypic.com/2m6ps48.jpg

Mooie klok ja. Ik heb hem er ook op.
Mooi icm SS en Classic buckle. Mooi minimalistisch.

[ Voor 32% gewijzigd door Donstil op 15-06-2016 20:06 ]

• JortJwz

JortJwz

Donstil schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 20:00:
[...]

Watch Beta profiel van de developer pagina?
Jupp! Die moet je toch hebben?

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

matthijst schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 19:56:
[...]

Hoe laat je m praten? Zag ergens tappen op de watchplate, maar gebeurt niks?
Welke taal heb jij de watch?
Nederlands staat hij, en dat doe je zo:

[YouTube: https://youtu.be/SeYuLZKCJTY]
JortJwz schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 20:04:
[...]

Absoluut, alleen er gaan online ook wel wat oude profielen rond, vandaar.

• swv
JortJwz schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 20:04:
[...]

Ik neem aan dat je naast het downloaden van iOS 10 deze ook geinstalleerd hebt? :+ Verder zit je ook op WiFi en is de Watch ook opgeladen >50% en heb je de Watch app op de iPhone geforceerd afgesloten via het multitaskmenu?

Er zijn weinig dingen die ik kan bedenken als je verder over de juiste profielen beschikt...

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Donstil schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 20:10:
[...]

Goeie Mickey Mouse stem heb jij man :+
Dankje!
Minnie Mouse kan ik ook nog :+

[YouTube: https://youtu.be/D8mYfbcV0Ig]

• matthijst
Donstil schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 20:10:
[...]

Goeie Mickey Mouse stem heb jij man :+
Werkt bij jou ook niet?
Krijg het niet aan de praat :?

[ Voor 8% gewijzigd door matthijst op 15-06-2016 20:20 ]

• swv
Bij mij ook niet.

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Staat het geluid uberhaubt wel aan bij jullie? :+

• swv
Niet dat ik er niet van kan slapen, maar zou toch leuk zijn als het werkt. Er wordt aan mij meer dan eens gevraagd hoe laat het is. Zou leuk zijn als ik nu terug kan reageren met "het is nu kwart over half 9" :P

• matthijst
Psycho_Mantis schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 20:28:
Staat het geluid uberhaubt wel aan bij jullie? :+
In de Dock staat stille modus: uit
En geluid in instellingen horen en voelen staat op max.

Of mis ik nog wat?

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

matthijst schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 20:36:
[...]

In de Dock staat stille modus: uit
En geluid in instellingen horen en voelen staat op max.

Of mis ik nog wat?
Je kan je watch misschien nog een herstart geven misschien, verder zou ik het ook niet weten.
Maarja het blijft een beta natuurlijk. Hoewel je wel zou zeggen dat de bugs bij ieder hetzelfde zou zijn.
matthijst schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 20:19:
[...]

Werkt bij jou ook niet?
Krijg het niet aan de praat :?
Nou ik neem aan dat dit een grap is waar jullie keihard aan het intrappen zijn :)

• matthijst
Donstil schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 20:44:
[...]

Nou ik neem aan dat dit een grap is waar jullie keihard aan het intrappen zijn :)
Neu.
Reboot en "het is kwart over half negen" :D

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Donstil schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 20:44:
[...]

_O-
Het had een leuke grap geweest idd _/-\o_

Maar nee, ik had het gezien op Macrumors in de watchOS 3 Tidbits ;)
Psycho_Mantis schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 20:53:
[...]

_O-
Het had een leuke grap geweest idd _/-\o_

Maar nee, ik had het gezien op Macrumors in de watchOS 3 Tidbits ;)
Haha shit ik dacht nog "ik trap er niet in, ik trap er niet in" 8)7

Edit: Het werkt hier niet trouwens, ook niet na reboot. Al is mijn iPhone wel leeg inmiddels.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 15-06-2016 20:56 ]

Verwijderd

Krijg hem dus ook met geen mogelijkheid ge-update alles al gedaan maar hij blijft aangeven dat hij is bijgewerkt

Edit:

Had het verkeerde profiel 8)7 aan het updaten nu :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2016 21:50 ]

• boosterbosch
Donstil schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 20:56:
[...]

Haha shit ik dacht nog "ik trap er niet in, ik trap er niet in" 8)7

Edit: Het werkt hier niet trouwens, ook niet na reboot. Al is mijn iPhone wel leeg inmiddels.
werkt hier wel, maar had ook eerst niet door dat mijn watch op silent stond.

• JB

JB

Cédric roelt!

Donstil schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 20:48:
[...]

Ze constateren geen problemen bij Express replacement. Controleren alleen op val en water schade. Is mij laatst nog opnieuw verzekerd toen mijn vriendin een defecte iPhone had.

[...]

€ 29,- is alleen voor expres replacement.
Dus eerst refurb, dan defecte opsturen.

Defecte opsturen en dan refurb ontvangen is gratis. Ook bij de iPhone.
Hoe werkt het met een Watch van 8 maanden oud? Kun je alleen met Apple Care + gebruik maken van express replacement :? Watch komt van de online store van Apple.

Ik wil niet zonder zitten en ik woon 250 km van de Apple Stores af...

Waterschade lijkt me alleen gelden voor iPhone? Ik heb issues met de crown, kan vuil zijn maar soms zit ie helemaal vast. Heb nu samen met advisor van Apple ding onder de kraan moeten houden om 'm schoon te krijgen maar wil voor geen meter. Belt me nu over 30 min terug, moet in de tussentijd nog een paar keer water er op houden en de crown draaien/indrukken.

Mijn boefje is liev!

• Novarion
JB schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:50:
[...]
Hoe werkt het met een Watch van 8 maanden oud? Kun je alleen met Apple Care + gebruik maken van express replacement :? Watch komt van de online store van Apple.

Ik wil niet zonder zitten en ik woon 250 km van de Apple Stores af...

Waterschade lijkt me alleen gelden voor iPhone? Ik heb issues met de crown, kan vuil zijn maar soms zit ie helemaal vast. Heb nu samen met advisor van Apple ding onder de kraan moeten houden om 'm schoon te krijgen maar wil voor geen meter. Belt me nu over 30 min terug, moet in de tussentijd nog een paar keer water er op houden en de crown draaien/indrukken.
Denk sowieso dat de kroon samen met de trilmotor (glas buiten beschouwing) het meest fragiele is van de Watch.

Mijn kroon wil ook wel eens wat stroefdraaien, lijkt sporadisch weg te gaan en weer een tijd later terug te komen. Wat bij mij iig niet leek te helpen was de water en draaien tip, zoals je geadviseerd werd en ook op de website van Apple staat.

Betreft de trilmotor lijkt het soms alsof dat ding los heen en weer danst binnen in de case. Maar dat komt wellicht door mijn stalenband en het feit dat ik hem niet om mijn pols heb vast geknepen, maar wat losser draag. :)

Edit: waterschade zal trouwens ook voor een Watch gelden. Net als de 6s generatie is de Watch behandeld om tegen water te kunnen. Echter plakt Apple er nog geen sticker op dat de apparaten waterdicht of waterbestendig zijn.
Zo ver ik weet blijft waterschade dan altijd een eigen risico.

[ Voor 10% gewijzigd door Novarion op 17-06-2016 12:12 ]

• SHIFTER [NL]
Paar foutjes die ik in de watchOS 3 beta tegen gekomen ben. Benieuwd of iemand anders ze ook heeft gehad.

Notificaties: Breathe notificatie blijft zich af en toe herhalen na wissen alle meldingen. Keer of 6x met dezelfde tijd, hierna bleef hij weg.

Geluid: Niet echt een bug denk ik. Maar Mickey noch Mini kan bij mij praten. Ook na herhaaldelijke restarts en een herinstallatie.

• JB

JB

Cédric roelt!

Novarion schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:09:
[...]

Denk sowieso dat de kroon samen met de trilmotor (glas buiten beschouwing) het meest fragiele is van de Watch.

Mijn kroon wil ook wel eens wat stroefdraaien, lijkt sporadisch weg te gaan en weer een tijd later terug te komen. Wat bij mij iig niet leek te helpen was de water en draaien tip, zoals je geadviseerd werd en ook op de website van Apple staat.

Betreft de trilmotor lijkt het soms alsof dat ding los heen en weer danst binnen in de case. Maar dat komt wellicht door mijn stalenband en het feit dat ik hem niet om mijn pols heb vast geknepen, maar wat losser draag. :)

Edit: waterschade zal trouwens ook voor een Watch gelden. Net als de 6s generatie is de Watch behandeld om tegen water te kunnen. Echter plakt Apple er nog geen sticker op dat de apparaten waterdicht of waterbestendig zijn.
Hebben toch een reparatie opgestart voor het issue. Helaas dus geen express replacement :( Klaarblijkelijk vanaf 2016 alleen nog mogelijk met Apple Care +. Ik vind dit niet netjes omdat de watch in 2015 is aangekocht en je toen niet van de nieuwe regels af kon weten (ze waren er ook nog niet...). Anders had je die keuze kunnen maken en nu niet. Tuurlijk kun je wel even zonder watch maar ik vind het jammer dat Apple dit in mijn geval ook zo zwart/wit ziet. Als je watch gekocht is sinds die nieuwe regels, vind ik het anders. Ben ik ook niet gewend van hun :/

Mijn boefje is liev!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-11 12:01
Novarion schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:09:
[...]
In de handleiding staat dat de Apple Watch een waterbestendigheid heeft van IPX7. Dus dan zou hij er tegen moeten kunnen. Echter staat er ook bij dat de waterbestendigheid niet blijvend is.
'De Apple Watch heeft een waterbestendigheidsgraad van IPX7 volgens IEC-norm 60529. De leren bandjes zijn niet waterbestendig. De waterbestendigheid is niet blijvend en de Apple Watch kan niet opnieuw op waterbestendigheid worden gecontroleerd of opnieuw waterbestendig worden gemaakt.'

Uittreksel van: Apple Inc. 'Apple Watch Gebruikershandleiding'. iBooks. https://itun.es/nl/YQzT8.
Ik denk dat als het op een discussie uit gaat lopen, dat je het uiteindelijk dan toch niet gaat winnen.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

• boosterbosch
SHIFTER [NL] schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:23:
Paar foutjes die ik in de watchOS 3 beta tegen gekomen ben. Benieuwd of iemand anders ze ook heeft gehad.

Notificaties: Breathe notificatie blijft zich af en toe herhalen na wissen alle meldingen. Keer of 6x met dezelfde tijd, hierna bleef hij weg.

Geluid: Niet echt een bug denk ik. Maar Mickey noch Mini kan bij mij praten. Ook na herhaaldelijke restarts en een herinstallatie.
staat je watch toevallig niet op silent mode? Dat had ik ook eerst, nu werkt het perfect

• bing69
boosterbosch schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:48:
[...]

staat je watch toevallig niet op silent mode? Dat had ik ook eerst, nu werkt het perfect
Kreeg hem ook niet aan de gang, probeer het net weer een keer en jawel hoor mickey praat! Na de derde keer wel gelijk een reset van de watch.

Bing

• Novarion
Jeroen O schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:31:
[...]

In de handleiding staat dat de Apple Watch een waterbestendigheid heeft van IPX7. Dus dan zou hij er tegen moeten kunnen. Echter staat er ook bij dat de waterbestendigheid niet blijvend is.

[...]

Ik denk dat als het op een discussie uit gaat lopen, dat je het uiteindelijk dan toch niet gaat winnen.
Juist! Precies wat ik dacht.
Het zou moeten kunnen volgens de papieren, maar als het misgaat, je eigen probleem.

Beetje schuin.. Maar he, zo is Apple :')
Voor iedereen die nog niet alles zelf ontdekt heeft.

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 22:38:
Voor iedereen die nog niet alles zelf ontdekt heeft.

[video]
thanks. Na de vakantie maar is updaten

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
bing69 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:29:
[...]

Kreeg hem ook niet aan de gang, probeer het net weer een keer en jawel hoor mickey praat! Na de derde keer wel gelijk een reset van de watch.
Ik moet ook even rommelen, maar Mickey praat. Alleen soms de verkeerde tijd. Dan is het 10 over half 1 en dan zegt Mickey dat het tien voor een is 8)7
Zal nog flink aan gesleuteld worden denk ik. Dit is wel een leuke gimmick om straks de kleine de klok te leren lezen.

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-11 02:12
Bij mij praten ze helemaal niet

You and I have memories longer than the road ahead

Pagina: 1 ... 31 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie