Siri is hopeloos. Ook op de iPhone overigens. Bel [naam] en Zet timer voor [minuten] gaat nog wel maar de rest is standaard verkeerd.PhilipsFan schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 01:50:
Hebben jullie dat gevoel ook, dat je gewoon helemaal NIETS hebt aan Siri op de watch? De simpelste opdrachten begrijpt ie niks van. Ik zeg: "rij naar $bestemming" waarbij $bestemming gewoon een restaurant in de buurt is dat gewoon gevonden wordt als je de maps app gebruikt op de iPhone. De watch herkent precies wat ik zeg, en doet vervolgens de absurde suggestie dat ik het op m'n iPhone moet doen. Wat bezielt Apple om zo'n suggestie te doen? Als het ding nu niet verstond wat ik zei of de opdracht niet begreep, maar hij verstaat het goed en het is een duidelijke opdracht. Als ik het op m'n iPhone had willen doen dan had ik toch in eerste instantie de iPhone gepakt. Wat een ontzettende minachting van de gebruiker.
Overigens gaat Siri op m'n Apple Watch zo traag, dat als ik een timer wil van 60 seconden dan vraag ik om 50 seconden...