• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-11 19:36
Nu bijna 8 maanden in het bezit van een Apple watch. De ervaringen zijn goed. Echter had ik nu maar voor de watch edition gekozen inplaats van de sport. Ik vind het glas van de sport edition echt zwaar onder de maat. Er zitten duidelijk krassen op het kleine schermpje. De functie word er niet minder om maar mooi is anders.

Natuurlijk snap ik dat het een gebruikersvoorwerp is, maar ik doe geen gekke dingen met het horloge, dus mij dunkt dat ik ergens eens tegenaan ben gelopen onbewust.

De volgende word dus wel een watch edition want mooier word de apple watch er niet op met krassen.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:12
Dark Master schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 00:22:
De volgende word dus wel een watch edition want mooier word de apple watch er niet op met krassen.
De Watch Edition hmm? Toemaar! Doe maar duur! http://www.apple.com/nl/shop/buy-watch/apple-watch-edition En dat in onzekere tijden als ik dit artikel moet geloven http://www.iculture.nl/ap...rdwijnt-uit-apple-stores/

Maar je doelt vast op de RVS Editie :p

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:46

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Vast wel ja.

Ik moet zeggen, heb nu ook de RVS en deze is inderdaad minder kras gevoelig. Hiervoor de sport versie en na 1 keer schoonmaken met de handdoek had ik een kras te pakken ...

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Iemand hier toevallig wel eens garantie moeten claimen op zijn watch?

Mijn SS is defect, althans de haptic feedback, die klinkt de laatste tijd als een bak met knikkers als hij het überhaupt al doet.

Ik heb dus online bij Apple support een case aangemaakt en krijg nu zo een doosje thuis. Ken de procedure verder wel maar weet iemand toevallig of ze de watch omwisselen of echt fysiek repareren?

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 28-03-2016 02:07 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-11 08:55
Donstil schreef op maandag 28 maart 2016 @ 00:06:

Mijn SS is defect, althans de haptic feedback, die klinkt de laatste tijd als een bak met knikkers als hij het überhaupt al doet.

Ik heb dus online bij Apple support een case aangemaakt en krijg nu zo een doosje thuis. Ken de procedure verder wel maar weet iemand toevallig of ze de watch omwisselen of echt fysiek repareren?
Bij mij werd hij geruild maar was in de eerste week en ik had apple care.

Bing

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Heb mijn space grey sport met leren bandje, maar zit te overwegen om een nylon bandje te halen, omdat die er ook wel sjiek uit zien, iemand hier al ervaringen mee?

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-11 12:44

Ook dit is behoorlijk zuur!
Niet overwogen om even de store in te stappen? Wellicht kans op een swap, scheelt je gedoe met doosjes sturen en ontvangen. Maar misschien heb je dit al overwogen of is dit niet mogelijk met jouw USA watch. (toch?)

Misschien is het wat lastig vast te leggen maar zie je een kans een opname er van te maken? Ben wel benieuwd hoe erg die bak met knikkers dan is. De RVS kast maakt het geratel denk ook nog eens erger.

Ben benieuwd naar de uitkomst!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-11 10:07

amphora

Websites & Fotografie

Nicj56 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:27:
Heb mijn space grey sport met leren bandje, maar zit te overwegen om een nylon bandje te halen, omdat die er ook wel sjiek uit zien, iemand hier al ervaringen mee?
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Novarion schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:49:
[...]

Ook dit is behoorlijk zuur!
Niet overwogen om even de store in te stappen? Wellicht kans op een swap, scheelt je gedoe met doosjes sturen en ontvangen. Maar misschien heb je dit al overwogen of is dit niet mogelijk met jouw USA watch. (toch?)

Misschien is het wat lastig vast te leggen maar zie je een kans een opname er van te maken? Ben wel benieuwd hoe erg die bak met knikkers dan is. De RVS kast maakt het geratel denk ook nog eens erger.

Ben benieuwd naar de uitkomst!
Ja naar een Apple store is er helaas niet bij. Ben ik zo een uur onderweg enkele reis enz. Vandaar maar op laten sturen.

Opnemen kan helaas niet meer, moest hem los koppelen van de iPhone voor ik verder kon gaan in het aanmeld proces. Hij is dus al helemaal leeg.

Het eerste jaar garantie is voor buitenlandse Watches niet anders trouwens. Je kunt gewoon langs een Apple store. Er zit alleen maar 1 jaar op ipv 2 in de EU.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb mijn Watch nu twee weken. De afgelopen jaren heb ik activitytrackers van Fitbit en Garmin gebruikt, eigenlijk had ik altijd een bandje om mijn pols, ook 's nachts. Ik gebruik de Apple Watch ook als activitytracker en dus niet voor notificaties en berichten. Enige uitzondering is de app van mijn auto. Kijken waar hij staat geparkeerd, gewoon omdat het kan :+

Notificaties vind ik echt superirritant. Ik wil tijdens mijn werk en ook daarbuiten niet gestoord worden. Berichten lees ik wel wanneer het uitkomt. Het weer hoef ik ook niet op mijn horloge. De Apple Watch heeft het gebruik van mijn telefoon dus niet veranderd.

Heb wel HeartWatch en Sleep Pulse 2 gekocht. In combinatie met Endomondo en Withings (gewicht en bloeddruk) is alles nu wel compleet. Het heeft allemaal niet zoveel nut maar ik vind het leuk om stats bij te houden :)

Ik heb een 38 mm stainless steel met een wit sportbandje en wacht tot de nieuwe classic leren bandjes in de Apple Store hangen, dan haal ik een rode, witte of blauwe.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Nou daar gaat hij dan, ik hoop dat hij een beetje snel terug is.
Voor het eerst sinds de duitse release doe ik mijn Pebble (classic) weer eens om :)

Afbeeldingslocatie: http://a63.tinypic.com/6jpy0w.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 30-03-2016 20:34 ]

• Nicj56
  • Nu online
Wat scheelt er aan?

Dit:

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Zijn er meer mensen hier die de rode ring maar niet vol krijgen?
Ik heb vandaag totaal 50 minuten gefietst met een redelijk hoge hartslag en tussendoor ook gelopen en gestaan. De groene ring is anderhalf keer rond, de blauwe bijna helemaal maar de rode is pas op de helft. Mijn target is 460 calorieën en ik vraag me nu een beetje af hoe ik dat kan halen op een normale werkdag.

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Workout aanzetten als je gaat fietsen. Detectie van fietsen is heel slecht, dus je moet echt de workout app aanzetten als je wilt dat hij die goed registreert.

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

MrAcid schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 22:48:
Workout aanzetten als je gaat fietsen. Detectie van fietsen is heel slecht, dus je moet echt de workout app aanzetten als je wilt dat hij die goed registreert.
Dat doe ik altijd. Zelfs als ik de hond ga uitlaten, een rondje door het park met af en toe een kort sprintje tussendoor.

• MrAcid
  • Niet online
Canaria schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 23:08:
[...]

Dat doe ik altijd. Zelfs als ik de hond ga uitlaten, een rondje door het park met af en toe een kort sprintje tussendoor.
Hmm ok, dat is wel raar dan. Bij 15min fietsen (stadsfiets, wel lekker tempo) krijg ik ongeveer 200kcal.

Geen idee of het werkt (of dat je het misschien al doet): maar laat anders je Watch ook eens een paar keer je rustpols meten ('s ochtends of 's avonds als je in bed ligt). Door handmatig via de Glance de hartslagmeter te starten. Wellicht kun je hem zo "herijken" op wat voor jou een hoge hartslag is (en wanneer je dus meer verbrand).

Wanneer je Apple Watch nu zou denken dat 80bpm je rust is, en jij sport met 120bpm dan krijg je (neem ik aan) minder kcal dan wanneer jouw rusthartslag 50bpm zou zijn.

Beetje gokken dit - want je kunt vrij weinig configureren hieraan.

[ Voor 0% gewijzigd door MrAcid op 31-03-2016 08:31 . Reden: Zullen we "herijken" maar met een lange IJ doen? Mooi. ]

• Nicj56
  • Nu online
Hmm ok, dat is wel raar dan. Bij 15min fietsen (stadsfiets, wel lekker tempo) krijg ik ongeveer 200kcal.

Geen idee of het werkt (of dat je het misschien al doet): maar laat anders je Watch ook eens een paar keer je rustpols meten ('s ochtends of 's avonds als je in bed ligt). Door handmatig via de Glance de hartslagmeter te starten. Wellicht kun je hem zo "herijken" op wat voor jou een hoge hartslag is (en wanneer je dus meer verbrand).

Wanneer je Apple Watch nu zou denken dat 80bpm je rust is, en jij sport met 120bpm dan krijg je (neem ik aan) minder kcal dan wanneer jouw rusthartslag 50bpm zou zijn.

Handig om te weten

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

MrAcid schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 08:30:
[...]

Thanks voor de tips :)
Ik heb mijn Watch bijna altijd om, 's avonds voordat ik ga slapen laad ik hem op. Er zit bij mijn hartslag bijna 100bpm tussen rust en over een viaduct fietsen. Wel ben ik met 50 kg natuurlijk vrij licht en ik verbrand dus al snel een kwart tot een derde minder dan de gemiddelde vrouw van mijn leeftijd. Dan nog vind ik 70 kcal weinig voor 20 minuten inspanning, dat kan bijna niet kloppen.
Ter vergelijking: bij 43 minuten hardlopen/joggen verbrand ik volgens Garmin 337 kcal.

• MrAcid
  • Niet online
Canaria schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:42:
[...]

Thanks voor de tips :)
Ik heb mijn Watch bijna altijd om, 's avonds voordat ik ga slapen laad ik hem op. Er zit bij mijn hartslag bijna 100bpm tussen rust en over een viaduct fietsen. Wel ben ik met 50 kg natuurlijk vrij licht en ik verbrand dus al snel een kwart tot een derde minder dan de gemiddelde vrouw van mijn leeftijd. Dan nog vind ik 70 kcal weinig voor 20 minuten inspanning, dat kan bijna niet kloppen.
Ter vergelijking: bij 43 minuten hardlopen/joggen verbrand ik volgens Garmin 337 kcal.
Alles valt of staat met de inspanning die je levert, dus het is lastig om er iets algemeens over te zeggen - maar ik ben het met je eens dat die inschatting waarschijnlijk een stuk te laag zit.

Gewicht zou hij rekening mee moeten houden - maar het zou me verbazen als dat zo'n groot verschil zou maken. Ik vind overigens de inschatting van je Garmin ook behoorlijk laag. Loop je daarmee met een hartslagband? Ik zit op bijna het dubbele kcal bij zo'n tijdsduur (1m93, 70kg - dus ook niet de zwaarste).

Weet je iets over hoe goed je hartslag geregistreerd wordt? Gebruik je bijvoorbeeld ook wel eens Strava/Runkeeper op de Apple Watch waarbij je achteraf je hartslag terug zou kunnen zien?

Verwijderd

Na een maand hard trainen met de watch hoopte ik de Perfecte Maand award te krijgen gisteren. Heb elke dag van Maart 30 min of meer gehaald, maar geen badge. Is dit een bug? Of moet je je bewegingsdoel hiervoor halen elke dag? Of alle 3?

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

MrAcid schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:17:
[...]

Alles valt of staat met de inspanning die je levert, dus het is lastig om er iets algemeens over te zeggen - maar ik ben het met je eens dat die inschatting waarschijnlijk een stuk te laag zit.

Gewicht zou hij rekening mee moeten houden - maar het zou me verbazen als dat zo'n groot verschil zou maken. Ik vind overigens de inschatting van je Garmin ook behoorlijk laag. Loop je daarmee met een hartslagband? Ik zit op bijna het dubbele kcal bij zo'n tijdsduur (1m93, 70kg - dus ook niet de zwaarste).

Weet je iets over hoe goed je hartslag geregistreerd wordt? Gebruik je bijvoorbeeld ook wel eens Strava/Runkeeper op de Apple Watch waarbij je achteraf je hartslag terug zou kunnen zien?
De meting tijdens hardlopen is met een hartslagband inderdaad. Daardoor kan ik ook concluderen dat de Apple Watch best accuraat meet. Gelukkig wel, want ik wil van de borstband af, ik vind dat zo oncomfortabel dat ik hem vaak halverwege losmaak. Hardlopen was trouwens met gemiddeld 7:00/km, een pace die voor sommigen onder 'wandelen' valt. Verschilt voor mijn gevoel niet veel van fietsen (geen stadsfiets maar een Giant hybride).

• MrAcid
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 07:38:
Na een maand hard trainen met de watch hoopte ik de Perfecte Maand award te krijgen gisteren. Heb elke dag van Maart 30 min of meer gehaald, maar geen badge. Is dit een bug? Of moet je je bewegingsdoel hiervoor halen elke dag? Of alle 3?
Er is maar één maandbadge en die heeft met Move-doel (kcal) te maken.

Verwijderd

MrAcid schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:34:
[...]

Er is maar één maandbadge en die heeft met Move-doel (kcal) te maken.
Aha, ok. Zat ik dus ff mis. Er staat namelijk trainingsdoel bij, maar dat wordt dus anders bedoeld. Nu dan nog maar een maand aan de bak :)

• MrAcid
  • Niet online
Canaria schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 08:29:
[...]

De meting tijdens hardlopen is met een hartslagband inderdaad. Daardoor kan ik ook concluderen dat de Apple Watch best accuraat meet. Gelukkig wel, want ik wil van de borstband af, ik vind dat zo oncomfortabel dat ik hem vaak halverwege losmaak. Hardlopen was trouwens met gemiddeld 7:00/km, een pace die voor sommigen onder 'wandelen' valt. Verschilt voor mijn gevoel niet veel van fietsen (geen stadsfiets maar een Giant hybride).
Ik vind de Apple Watch juist helemaal NIET accuraat qua hartslag. ;) Ik sport met een borstband (gepaired met de Apple Watch) om die reden. Zeker met koud weer is het zeer slecht. Maar dat is een andere discussie. Hier een behoorlijk gedetailleerde review van de Apple Watch als sporthorloge die helemaal in lijn is met mijn ervaringen: http://www.dcrainmaker.com/2016/02/apple-watch-review.html (spoiler: niet erg goed).

Qua pace: ik ga er vanuit dat dan op een (hele) lage intensiteit is (niet bedoeld als belediging!). De kcal inschatting kan dan nog wel eens kloppen. :)
Ik draag nu twee dagen de Pebble (Apple watch is inmiddels bij Apple aangekomen) maar het is in sommige opzichten best een verademing kan ik melden.

Het grootste pluspunt is de notificaties op de Pebble als je het scherm van de iPhone gewoon aan hebt. Heerlijk, begrijp nog steeds niet waarom de watch dat niet heeft.

• Nicj56
  • Nu online
Tja, denk dat Apple dat met een bepaalde reden heeft gedaan dan, zodat je niet je pols nog hoeft te draaien. Ansich wel te begrijpen.

He gadver Apple heeft de watch bekeken en geen klacht kunnen constateren.

Watch is daar vanmiddag om 15:00 ofz aangekomen en kreeg zojuist alweer bericht. Niet echt grondig getest dus.

Dat wordt weer klagen als ik hem terug heb.
Nicj56 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 19:56:
Tja, denk dat Apple dat met een bepaalde reden heeft gedaan dan, zodat je niet je pols nog hoeft te draaien. Ansich wel te begrijpen.
Nee ik bedoel alle twee. Nu met de Pebble krijg ik dus gewoon notificaties op het scherm en op de Pebble. Niet of of.

• Nicj56
  • Nu online
Is naar de store gaan geen optie?

• PeterPanda
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 16:21
Donstil schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 21:00:
He gadver Apple heeft de watch bekeken en geen klacht kunnen constateren.

Watch is daar vanmiddag om 15:00 ofz aangekomen en kreeg zojuist alweer bericht. Niet echt grondig getest dus.

Dat wordt weer klagen als ik hem terug heb.

[...]

Nee ik bedoel alle twee. Nu met de Pebble krijg ik dus gewoon notificaties op het scherm en op de Pebble. Niet of of.
Ik heb zelf een watch met harslag meter die bijna nooit werkt tijdens sporten in de workout app.
Eerste half jaar toen ik de watch had werkte het perfect, nu werkt het bijna nooit meer.

Na twee keer opgestuurd te hebben en een maand lang troubleshooten met apple support en beloftes van support medewerkers dat het opgelost gaat worden kreeg ik het antwoordt: Het is waarschijnlijk een software probleem die misschien in de toekomst opgelost gaat worden |:( .

De vraag waarom het probleem pas na een half jaar optrad blijft onbeantwoord.

Mijn naam is niet Peter!

• MrAcid
  • Niet online
PeterPanda schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 22:33:
[...]

Ik heb zelf een watch met harslag meter die bijna nooit werkt tijdens sporten in de workout app.
Eerste half jaar toen ik de watch had werkte het perfect, nu werkt het bijna nooit meer.

Na twee keer opgestuurd te hebben en een maand lang troubleshooten met apple support en beloftes van support medewerkers dat het opgelost gaat worden kreeg ik het antwoordt: Het is waarschijnlijk een software probleem die misschien in de toekomst opgelost gaat worden |:( .

En de vraag waarom het probleem pas na een half jaar optrad blijft onbeantwoord.
Hou er rekening mee dat met koud weer (als je buiten sport) optische hartslagmeters (zoals de Apple Watch) véél minder goed werken. Dit heeft te maken met de gebrekkige doorbloeding van je huid bij koud weer - waardoor de kleurverschillen die de Watch meet om je hartslag te bepalen niet/nauwelijks werkt.

Mijn Apple Watch deed het ook uitstekend van juli tot november en begon daarna problemen te vertonen. Werkt nu alweer een heel stuk beter simpelweg omdat het buiten warmer wordt tijdens het hardlopen/fietsen.
PeterPanda schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 22:33:
[...]

De vraag waarom het probleem pas na een half jaar optrad blijft onbeantwoord.
Erg jammer idd.
Ik wacht even af of de watch ook echt de zelfde is (want dat heb ik al eens gehad met een iPad) en anders ga ik maar weer met support chatten.
Nicj56 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 21:35:
Is naar de store gaan geen optie?
Er zit helaas geen store dichtbij. 1 uur rijden enkele reis daar zit ik niet echt op te wachten.

Laatst nog met de iPhone van mijn vriendin weg gestuurd bij de store. Ze had WiFi problemen (Duidelijk te reproduceren op diverse netwerken), afspraak gemaakt wij naar de store in DenHaag, maakt die telefoon automatisch verbinding met het Apple Store netwerk (dat zit in ios ingebakken). Apple genius kijkt ernaar, opend twee pagina's en komt tot de conclusie dat het maar aan ons thuis netwerk moest liggen (ook Apple spul btw), dat de telefoon het verder op andere netwerken ook niet deed had hij niet echt een boodschap aan. Kregen alleen maar standaard gezever "Heb je al de netwerk instellingen gereset".

Dag later via support aangemeld, opgehaald met UPS, dag later omgewisseld voor een nieuwe en weer een dag later binnen.

Ik heb erg veel goeie ervaringen met de Apple Genius bar in Amerika maar helaas nog geen enkele goeie hier in Nederland. Al vaker van het kastje naar de muur gestuurd, dat is mij geen zaterdag waard.

• Nicj56
  • Nu online
Dat is wel jammer. Dit voorval hebben wij hier thuis gehad met een iPad, dat wij die moesten opsturen. Mijn ouders wouden een iPad voor de kerst, nou leuk met inscriptie en case, komt die aan nog niet uit de verpakking in folie, boem een dikke kras bij de aan/uit knop. Mam belt dat erop met Apple, nee mevrouw wij sturen dag later mooi die nieuwe er, zaten wij weken met 2 iPads. Die kapotte voor de rest niet aangeraakt. Was wel een mooie oplossing.

Ik heb tot nu nog niks met Apple Watch gehad, enige wat ik wel heb gehad was de power button defect op mijn iPhone 4S, maar dat ter zijde.

De Apple Watch heb ik niks mee gehad, enige wat ik ervaar is dat mijn sport bandje losser is gaan zitten.... De SMALL wat bij mijn 42MM sport space grey is geleverd weer net te klein is. Die krijg ik niet om, en de 38MM gepast van een maat dus die was mij al veel te klein.

Enige wat ik in het begin had was dat Digital Touch niet werkte dit bleek dus aan de software te liggen.

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Donstil schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 23:33:
Er zit helaas geen store dichtbij. 1 uur rijden enkele reis daar zit ik niet echt op te wachten.
Ook geen a-mac, iCenter of andere officiële Apple Reseller waar je even kan binnen lopen? Wellicht kunnen zij ook helpen.

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-10 15:41

s0kkie

Cowabunga

WatchOS 2.2.1 beta 1 is gisteravond uitgekomen :)

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:15

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

s0kkie schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:59:
WatchOS 2.2.1 beta 1 is gisteravond uitgekomen :)
Zijn er nog boeiende wijzigingen?

Heb eigenlijk nog geen bugs gevonden in 2.2 namelijk.

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-10 15:41

s0kkie

Cowabunga

Psycho_Mantis schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:11:
[...]

Zijn er nog boeiende wijzigingen?

Heb eigenlijk nog geen bugs gevonden in 2.2 namelijk.
Nee, helaas nog niks boeiends ontdekt :-( Waarschijnlijk is dit meer een bugfix release.

• Gymaroe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 16:46
Vraagje:

Apple watch in nightstand. Alarm ingesteld om 07,00 uur. Werkt prima.

Wordt wakker om 6,50 uur en wil de buurt ;) niet wakker laten worden door het alarm. Hoe kan je het alarm uitschakelen/ uit zetten en toch nog ff blijven liggen.

• MrAcid
  • Niet online
Kan alleen door de Alarm app te openen op je Watch en de ingestelde tijd "uit te zetten. Er is geen shortcut vanaf het Nightstand scherm.

Toevoeging: je kunt 'm op dat moment ook omdoen, zonder het alarm uit te zetten. Om je pols trilt de Watch alleen maar - wordt de rest van het bed ook niet wakker.

[ Voor 37% gewijzigd door MrAcid op 08-04-2016 08:05 ]

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

MrAcid schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:50:
[...]

Ik vind de Apple Watch juist helemaal NIET accuraat qua hartslag. ;) Ik sport met een borstband (gepaired met de Apple Watch) om die reden. Zeker met koud weer is het zeer slecht. Maar dat is een andere discussie. Hier een behoorlijk gedetailleerde review van de Apple Watch als sporthorloge die helemaal in lijn is met mijn ervaringen: http://www.dcrainmaker.com/2016/02/apple-watch-review.html (spoiler: niet erg goed).

Qua pace: ik ga er vanuit dat dan op een (hele) lage intensiteit is (niet bedoeld als belediging!). De kcal inschatting kan dan nog wel eens kloppen. :)
Bij fietsen is het redelijk accuraat, de Apple Watch zit dan ook onder mijn blouse en jas. Intensiteit is niet bepaald laag te noemen, met een maximale hartslag rond 160. Het zou wel enigszins kunnen afwijken, maar na een jaar met een Garmin met hartslagband herken ik de hartslagzones wel een beetje bij mezelf. Intensiteit van doorfietsen met 25 km/uur komt aardig overeen met die van een duurloop.

Voor de rode ring maakt het niet meer uit. Na een maand heb ik een nieuw target gekregen (meer dan gehalveerd), waardoor ik vandaag voor het eerst de rode ring vol had, en direct ook bijna twee keer rond.

• MrAcid
  • Niet online
Mooie nieuwe app voor de mensen die de Apple Watch veel/voornamelijk als Activity Tracker gebruiken:
Afbeeldingslocatie: https://david-smith.org/resources/activityplusplusmain.png

Hier meer info: https://david-smith.org/b...ucing-activity-plus-plus/

De €3 waard wat mij betreft!

Verwijderd

Ik heb mijn watch nog 5 maanden en ben zelf erg tevreden.
Tip voor de mensen die hun hartslag willen zien tijdens het trainen : Under Armour.
Als ik deze app gebruik is deze info altijd up-to-date en altijd direct zichtbaar.

Na de training is het ook overzichtelijk wat je hartslag gemiddeld was en wat de piek was.
Je kan tevens ook instellen wat je voor work-out gaat doen, ik gebruik hem namelijk met fitnessen maar je kan ook hardlopen kiezen. Per activiteit houdt de app hier dan rekening mee qua hartslag en intensiteit etc.
Al met al een erg fijne app.

• Nicj56
  • Nu online
Ja, dat zeker.. De standaard activiteits app heeft voor mij de juiste info.

Niet teveel maar ook niet wat mist. Al met al beweeg ik iets meer, maar wil toch weer gaan sporten, want ben de laatste tijd... Niet echt fit, dus al met al spoort de Apple Watch mij naar een x aantal maanden gebruik toch al aan om te gaan sporten.

Al met al een goed product, wellicht voor de eerste versie iets te groots uitgepakt qua apps.

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:12
Ik begin de meldingen te negeren dat ik moet gaan staan :P Ik heb het overigens nog niet uitgezet. Verder ben ik ook nog steeds erg tevreden met de Watch. Volgende maand zijn Watch en ik al weer 12 maanden aan elkaar verbonden. De horloge-, agenda- en notificatiefuntie zijn voor mij nog steeds goud.

Wel weet ik nu al dat ik de Watch 2 niet ga kopen. Normaal moet je niet zoveel waarde hechten aan zo'n uitspraak van mijn kant, want als ik zeg niet de volgende iPhone te gaan kopen, en het komt financieel toch uit, dat ik het alsnog doe :P Maar dat komt tot nu toe ook door de schermformaten waar ik in ben gegroeid. Er zijn drie zaken die mij nog kunnen overtuigen om een nieuwe Apple Watch te kopen, en dat is:
- een voor de helft dunnere Watch ten opzichte van nu;
- een groter scherm van rond de 50mm;
- snelheid, zowel de Watch zelf als de connectie met de iPhone.

Nadeel van een grotere Watch is dat de bandjes die ik nu heb in een klap waardeloos worden. Dus zoals het er nu naar uit ziet gaat de Watch die ik nu heb nog zeker een jaartje mee omdat de voor mij belangrijke functies voldoen. Pas als de batterij slecht wordt ben ik toe aan een nieuwe en dat zal dan ook tegen die tijd zo zijn. Ik wil nu dan ook niet de investering maken mocht de Watch 2 al op korte termijn uitkomen, ook niet als ie groter wordt.

Ik vind het dan ook een mooi moment om het concept smartwatch aan te kijken. Ik ben er tevreden mee, maar ik wil zien hoe fabrikanten hier in de toekomst mee omgaan. Als het doodbloed, ook bij Apple, dan heb ik er een hard hoofd in dat ik nog updates ontvang etc. Dan moet ik met pijn in het hart toch weer over op het analoge horloge. Zeg nou zelf, waar blijven al die fabrikanten met nieuwe smartwatches? Het begint nu weer stilletjes te worden. Je ziet dat de focus, ook bij Apple nu, ligt op fitness tracking.

Maar dat is koffiedik kijken hoe dat zich ontwikkelt. Zoals ik al zei ga ik nog zeker een jaar van de Watch genieten.

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-10 08:12

2be

Ik vergeet regelmatig mijn Iphone ergens. Het zal de leeftijd zijn. Maar ik kan nergens een instelling vinden om de apple watch een melding te laten geven bij een verbroken verbinding.

• MrAcid
  • Niet online
Nee, dat kan niet.

Je kunt wel je telefoon een geluidssignaal laten geven vanaf je watch - maar dan moet je wel binnen bereik zijn.

Voor de volledigheid: YouTube: Apple Watch — Find

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-11 08:55
2be schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:29:
Ik vergeet regelmatig mijn Iphone ergens. Het zal de leeftijd zijn. Maar ik kan nergens een instelling vinden om de apple watch een melding te laten geven bij een verbroken verbinding.
Kijk anders eens naar "Lookout"
https://www.lookout.com/iphone

[ Voor 4% gewijzigd door bing69 op 15-04-2016 13:26 ]

Bing

Verwijderd

Gister voor de 20e dag mijn doel bereikt. Helaas geen Badge voor gekregen. De dagen ervoor wel. Mijn streak zal dus nu wel weer opnieuw beginnen. Jammer dat zo'n bug bestaat terwijl het toch een vrij simpel iets is.

• Nicj56
  • Nu online
Geen idee of het een bug is. Maar wel vreemd.... Ik heb die toen 14 keer ofzo op rij gehaald alleen, weet ik wel dat ik hem toen niet meer heb gehaald.

Verwijderd

Nicj56 schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:22:
Geen idee of het een bug is. Maar wel vreemd.... Ik heb die toen 14 keer ofzo op rij gehaald alleen, weet ik wel dat ik hem toen niet meer heb gehaald.
Vandaag ook mijn doel gehaald. De badge staat nu ook bij het dag overzicht van gister en is verder gaan tellen. Hij zegt nu record van 20 dagen. Maar dat is dus 21 nu. Bij het dag overzicht van vandaag staat de badge er zelfs 2x haha. Gaat dus niet helemaal lekker

• Nicj56
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 23:54:
[...]

Vandaag ook mijn doel gehaald. De badge staat nu ook bij het dag overzicht van gister en is verder gaan tellen. Hij zegt nu record van 20 dagen. Maar dat is dus 21 nu. Bij het dag overzicht van vandaag staat de badge er zelfs 2x haha. Gaat dus niet helemaal lekker
Wahaha, dat gaat inderdaad niet lekker.... Maar het is nog maar een versie 1 product zullen we maar zeggen :P

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07:45
Vorige week de update naar 2.2 gedaan, maar sinds die dag heb ik wat problemen..

De Watch blijft (nu al 3x in één week) hangen, en kan dan alleen de beide knoppen aan de zijkant induwen en harde reset geven..Wijzerplaten vallen weg, alleen secondewijzer blijft staan?! Meer mensen last van?

En heb het gevoel dat die een stuk trager is?

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 13:51
BTFD schreef op woensdag 20 april 2016 @ 07:56:
Vorige week de update naar 2.2 gedaan, maar sinds die dag heb ik wat problemen..

De Watch blijft (nu al 3x in één week) hangen, en kan dan alleen de beide knoppen aan de zijkant induwen en harde reset geven..Wijzerplaten vallen weg, alleen secondewijzer blijft staan?! Meer mensen last van?

En heb het gevoel dat die een stuk trager is?
hier totaal geen last van. Werkt voor mij even goed als op 2.1

• MrAcid
  • Niet online
Hier sinds gisteren ook een probleem. Watch is halverwege de dag uitgevallen en wil sindsdien niet meer automatisch pairen. In het Bluetooth menu op m'n iPhone springt de watch continue van "Connected" naar Not Connected".

Dat wordt dus even opnieuw pairen.

• BTFD
MrAcid schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:22:
Hier sinds gisteren ook een probleem. Watch is halverwege de dag uitgevallen en wil sindsdien niet meer automatisch pairen. In het Bluetooth menu op m'n iPhone springt de watch continue van "Connected" naar Not Connected".

Dat wordt dus even opnieuw pairen.
Dat had ik dus vanmorgen ook, viel spontaan uit en reageerde niet meer op de knoppen, zodoende weer een harde reset gegeven en vervolgens kon die mijn telefoon niet meer vinden..

Deze ook opnieuw opgestart en toen werkt alles (gelukkig) weer..
Eigenlijk is dit pas het eerste Apple product waar ik niet tevreden over ben,,

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• BTFD
Zie hier wat ik bedoelde met het wegvallen van een wijzerplaat: momenteel is het de onderste wat weg is?! 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/nwmv7t.png

• Nicj56
  • Nu online
Welke versie van WatchOS gebruik jij?

• BTFD
Versie 2.2, de nieuwste dus..

• Nicj56
  • Nu online
Dat heb ik gehad op WatchOS 2.1.1. Daarna niet meer gehad.... Opnieuw koppelen geen optie?

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-11 06:42
Afgelopen dinsdag iets heel vreemds, Apple Watch gaf geen beeld meer vanaf de lader.
Kreeg hem met geen mogelijkheid aan de praat, na contact gehad met support was de oplossing beide knoppen 10 seconden lang ingedrukt houden en toen werkte hij weer..

Was bang dat hij eigenlijk compleet defect was.. :|

Give 2 Get

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Ik gebruik versie 2.2. maar merk dat Activiteit niet goed meer wordt bijgehouden als ik bepaalde features gebruik zoals Workout dan blijft bijv het aantal minuten bij Trainen stil staan.

Behoorlijk buggy allemaal weer. Hier gebruik ik de Apple Watch juist voor. Jammer.

www.gevoeligeplaten.nl

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:20
Voor de liefhebbers, een aardig artikel van Ars Technica over een jaar Apple Watch: http://arstechnica.com/ap...esnt-and-what-lies-ahead/

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-11 15:31
Hoi,

Ik heb sinds gisteren een apple watch.
Mooi toestel, echter niet zonder problemen.
Veel apps lijken niet te werken, soundcloud, tune in, nu.nl, en nog een paar apps die niet werken.
Heb de apps al een paar keer opnieuw op de watch proberen te installeren. Zo ook de watch meerdere keren aan en uit gezet.
Wat is hier aan de hand?

Alvast bedankt.

• Nicj56
  • Nu online
Krijg je een draaiend rondje in beeld. Dan dien je te wachten.

• Furrr
Ook, maar dan kan ik wachten tot ik een ons weeg.. Verder lijkt er geregeld ook zonder draaiend cirkeltje niets te gebeuren.. Ik vind dit voor zo een prijzig horloge echt niet kunnen en niet apple waardig.

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-11 12:44
Ervaart iedereen hier een beetje irritaties en traagheden bij het gebruik van de Apple Watch? Ik vind de tweedehandse prijzen nog interessant voor de Apple Watch, niet de Sport ( interesseert met iets minder ) , dus ik ben een beetje aan het rondkijken.

Maar als ik een paar pagina's terug ga in deze topic, ervaart iedereen voornamelijk trage apps.. Iemand die even nog iets wilt meedelen? :P

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

jmignolet schreef op zondag 24 april 2016 @ 09:22:
Ervaart iedereen hier een beetje irritaties en traagheden bij het gebruik van de Apple Watch? Ik vind de tweedehandse prijzen nog interessant voor de Apple Watch, niet de Sport ( interesseert met iets minder ) , dus ik ben een beetje aan het rondkijken.

Maar als ik een paar pagina's terug ga in deze topic, ervaart iedereen voornamelijk trage apps.. Iemand die even nog iets wilt meedelen? :P
Het went wel :+

Om heel eerlijk te zijn gebruik ik eigenlijk nauwelijks 3th party apps.
Ik kijk vaak naar de notificaties, gebruik digital touch, e-mail en heel soms als ik sport de workout app.
De apple apps zijn gelukkig wel snel en daar zal je niet zo veel traagheid vinden.

Native apps zijn wel redelijk snel, maar door dat apple dat in WatchOS 1 verkeerd heeft aangepakt is het grootste deel aan apps niet native. Gelukkig verplicht apple native apps binnenkort.

Ik heb mijn watch nu 5 maanden en gebruik hem elke dag. Ik ben er nog steeds er blij mee en zou ook niet zonder meer willen. Het is erg fijn om notificaties op je pols te zien.

• Furrr
Thnx for the reply's.
Ik ga de mijne terug brengen vandaag.
Voor 420 euro is t simpel weg een schandalige user experience. Ben gek op mn iPhone 6s+ maar dit slaat gewoon nergens op.
Vind t ook kinda respectloos van Apple om voor dit geld zo een product op de markt te kwakken.
Heb er nu 48 uur mee om mn pols gelopen en ben gewoon afgeknapt.

Thnx guys!

• Nicj56
  • Nu online
Dat komt omdat hij via Bluetooth de data ophaald en niet zelf via WiFi daar gaat het in mijn ogen fout. Vor meldingen en etc is die goed.

• Going4Quests
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-07-2023
Wordt de Watch soms warm? Heb ff getest in mediamarkt en soms werd hij erg heet uit het niets. Kan ook schade zijn aan hun demo model..

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Going4Quests schreef op maandag 25 april 2016 @ 00:20:
Wordt de Watch soms warm? Heb ff getest in mediamarkt en soms werd hij erg heet uit het niets. Kan ook schade zijn aan hun demo model..
Ik draag de watch nu sinds de launch ongeveer. Maar nog nooit meegemaakt dat de watch warm wordt.

www.gevoeligeplaten.nl

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 13:51
Going4Quests schreef op maandag 25 april 2016 @ 00:20:
hier ook nog nooit meegemaakt, zelfs niet na een volledige nacht aan de lader.

• MrAcid
  • Niet online
Ik ook niet.

• Going4Quests
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-07-2023
Ok nice, dan zal het wss gewoon hun demomodel zijn. :) Dan ga ik eens zien of ik een Sport ga kopen samen met een 6S in de zomer. :)

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:29
Bij mij is hij alleen warm als hij van de oplader komt, maar dat is alleen als hij net klaar is met opladen. Ligt ie wat langer dan uiteraard ook niet. Voor de rest helemaal nada...

[ Voor 39% gewijzigd door Redondo1982 op 25-04-2016 14:20 ]

I don't have dreams, I have goals!!

• Nicj56
  • Nu online
Redondo1982 schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:19:
Bij mij is hij alleen warm als hij van de oplader komt, maar dat is alleen als hij net klaar is met opladen. Ligt ie wat langer dan uiteraard ook niet. Voor de rest helemaal nada...
Dit heb ik ook heel soms. Iemand die ken met de 38MM sport, heeft wel eens dat als hij vochtig is of warmer dan de watch dat die een schok krijgt van de Watch. Hiervoor is die al terug geweest met de Watch maar krijgt geen nieuwe hiervoor.. Ik heb dit zelf nog nooit gehad.

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Ik herken dit ook niet. Enkel inderdaad een beetje warm wanneer ik hem net van de lader haal, maar ook alleen als hij net klaar is met opladen. Wanneer ik hem 's morgens van de lader pak, is deze zelden warm.

Signature van nature

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Nicj56 schreef op maandag 25 april 2016 @ 20:53:
[...]

Dit heb ik ook heel soms. Iemand die ken met de 38MM sport, heeft wel eens dat als hij vochtig is of warmer dan de watch dat die een schok krijgt van de Watch. Hiervoor is die al terug geweest met de Watch maar krijgt geen nieuwe hiervoor.. Ik heb dit zelf nog nooit gehad.
Een schok? 8)7

Lijkt me wel heel sterk verhaal. Zo'n batterij van de watch kan nooit genoeg vermogen hebben om een schok te geven.
Misschien is het gewoon een statische lading. lijkt mij dat eerder schoenen ofzo daarvan de oorzaak zijn.

• Nicj56
  • Nu online
Een schokje wat je krijgt bij als er een vonkje vliegt van het ene persoon naar de andere persoon

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Vanmiddag de knoop doorgehakt en een space grey watch gekocht. Staat nu te upgraden! Blij blij blij

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

RobV schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 18:57:
Vanmiddag de knoop doorgehakt en een space grey watch gekocht. Staat nu te upgraden! Blij blij blij
Enjoy. Leuk ding al zeg ik t zelf. :9

www.gevoeligeplaten.nl

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Hij bevalt tot nu toe erg goed. Ik heb nu nog niet alle functies onder de knie maar dat komt nog wel

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Onlangs stak er bij m'n Digital Crown een rubbertje uit... ik heb maar een reparatieverzoek ingediend. Nu ik hem wil opsturen is het rubbertje weg. Hopelijk kijkt Apple er nog wel naar: het zal er wel niet voor niks gezeten hebben..
Iemand dit wel eens gezien?

• Furrr
*snip* voor het verkopen van spullen is er V&A.

[ Voor 119% gewijzigd door Daedalus op 19-05-2016 12:34 ]

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:09
Hebben jullie dat gevoel ook, dat je gewoon helemaal NIETS hebt aan Siri op de watch? De simpelste opdrachten begrijpt ie niks van. Ik zeg: "rij naar $bestemming" waarbij $bestemming gewoon een restaurant in de buurt is dat gewoon gevonden wordt als je de maps app gebruikt op de iPhone. De watch herkent precies wat ik zeg, en doet vervolgens de absurde suggestie dat ik het op m'n iPhone moet doen. Wat bezielt Apple om zo'n suggestie te doen? Als het ding nu niet verstond wat ik zei of de opdracht niet begreep, maar hij verstaat het goed en het is een duidelijke opdracht. Als ik het op m'n iPhone had willen doen dan had ik toch in eerste instantie de iPhone gepakt. Wat een ontzettende minachting van de gebruiker.

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Veel verder dan 'navigeer naar huis' was ik ook nog niet inderdaad

Ik ben sowieso geen groot gebruiker van Siri. Ook niet op iOS maar wat ik hem vraag doet hij eigenlijk prima.

"Zet mijn wekkers aan"
"Timer 4 minuten"
"Sms Michelle <Gesproken bericht>"

Dat soort spul.

@Hierboven. Je moet "Navigeer naar Thuis" doen ipv "navigeer naar huis". Dat werkt hier prima. Net zoals "navigeer naar werk" ook werkt.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 21-05-2016 13:28 ]

• Aherin
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-11 19:21
Ik ben sinds gisteren een bezitter van een witte sport.
Was niet echt impressed met de setup, bij elkaar bijna drie uur geduurt maargoed. Wat ik dan wel weer tof vind is het hele activiteiten gebeuren :) zeker omdat ik sinds Januari een kantoorbaan heb en dus echt moet gaan sporten :)

Als uiteindelijk de watch mij bevalt gaat ie de deur uit zodra de twee er is, en wil ik die natuurlijk :)

• Vaganzza
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-10 16:10
Orii schreef op zondag 22 mei 2016 @ 15:49:
Als uiteindelijk de watch mij bevalt gaat ie de deur uit zodra de twee er is, en wil ik die natuurlijk :)
Ik wacht met een watch tot de 2e versie uitkomt (ben eens benieuwd of die in juni of september aangekondigd zou worden), dan bekijk ik wel of het de moeite is om de 2 te kopen of de 1 (die dan volop op 2e hands sites zal belanden) ;)

 iPhone 17 256GB Zwart|  Apple Watch S11 SG |  Mac Mini M1 (2020) |  MacBook Air 13" (2025) Blauw |  Apple TV 4K (2x) |  Airpods 4 (2024)

• Aherin
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-11 19:21
Nou als ik t niks vind gaat ie op MP en koop ik de 2 uberhaubt niet eens :)
Ik verwacht dit jaar eigenlijk geen nieuwe watch. Daar is niet echt de drang voor heb ik het idee.

Door de iPhone en de iPad verwachten mensen maar dat alles elk jaar ge-update moet worden. Terwijl er juist veel product groepen bij Apple zijn die jaarlijks helemaal geen update krijgen.

De Watch lijkt me een prima product voor een update cycli als de iPod of Apple TV. Dus alleen verbeteren als er echt iets te melden is en de rest met software aanpakken.

Edit: Ik heb nu een Jaartje een 42mm SS (en daarvoor een Sport) en zie totaal geen reden om hem te vervangen of te vernieuwen. Met als enige reden een groter model, als er een 46 of 48mm versie komt zou ik die wel direct aanschaffen.

[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 22-05-2016 17:45 ]

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:45
WiFi zonder telefoon lijkt me wel handig.
Iets groter scherm zou ook best kunnen (binnen bestaande kast).

Haters everywhere but I don’t really care

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-11 12:44
deze nacht heeft mijn watch zichzelf upgedate tot 2.2.1 en wauw de batterij. Sinds deze ochtend om 10u van de lader en hij zit op 87%.

Dit haalde ik vroeger niet :)

• Vaganzza
Donstil schreef op zondag 22 mei 2016 @ 17:43:
Ik verwacht dit jaar eigenlijk geen nieuwe watch. Daar is niet echt de drang voor heb ik het idee.
Ik denk eigenlijk het omgekeerde. Ik heb altijd al zo'n gevoel gehad dat de watch iets te snel gelanceerd werd. Of m.a.w. dat  er zelf een aantal zaken nog niet aan doorontwikkeld heeft zoals ze dat zelf zouden willen gezien de druk die er heerst op de markt.

Ik verwacht een watch 2 die dunner is, langer meegaat en meer mogelijkheden heeft. We zullen het uiterlijk in oktober wel weten wie er het dichtste bij zit ;)

 iPhone 17 256GB Zwart|  Apple Watch S11 SG |  Mac Mini M1 (2020) |  MacBook Air 13" (2025) Blauw |  Apple TV 4K (2x) |  Airpods 4 (2024)

matthijst schreef op zondag 22 mei 2016 @ 18:03:
WiFi zonder telefoon lijkt me wel handig.
Iets groter scherm zou ook best kunnen (binnen bestaande kast).
In een grotere kast ook wel eigenlijk. Vergeleken met echte horloges is het 42mm al geen groot horloge. Er is best ruimte voor een 46mm model eigenlijk.
Vaganzza schreef op zondag 22 mei 2016 @ 19:26:
Ik verwacht een watch 2 die dunner is, langer meegaat en meer mogelijkheden heeft. We zullen het uiterlijk in oktober wel weten wie er het dichtste bij zit ;)
Ja dunner, vind je hem echt zo dik nu dan? Ik vind dat eigenlijk niet echt een nieuwe feature welke twijfelaars naar de winkel trekt. Laat staan kopers van het eerste model laat overstappen.

Zelfde geld eigenlijk voor "meer mogelijkheden", wat verwacht je dat hij allemaal nog meer moet gaan doen? Behalve wat extra gezondheidsfeatures kan ik zo 1.2.3 niets bedenken.

Laat ze eerst maar eens zorgen dat de dingen die hij nu moet kunnen, goed gaan werken

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 22-05-2016 19:57 ]

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Ik verwacht ingebouwde gps zodat je ook zonder telefoon kan gaan hardlopen / fietsen met runkeeper / strava.

• Vaganzza
Donstil schreef op zondag 22 mei 2016 @ 19:54:
Ja dunner, vind je hem echt zo dik nu dan? Ik vind dat eigenlijk niet echt een nieuwe feature welke twijfelaars naar de winkel trekt. Laat staan kopers van het eerste model laat overstappen.
Nee, ik vind dat niet. Dat heb ik vanuit geruchten gelezen... Ze zijn zeker bezig met het dunner maken en langere accuduur. Die extra features ben ik ff kwijt waarover ze het hadden, maar het leek me wel logisch (weet ik nog). Op den duur lees je zoveel... Maar iets meer functies zonder iPhone lijkt mij wel nuttig.

Ik bekijk het wel, ik heb geduld. :)

Vaganzza schreef op zondag 22 mei 2016 @ 22:18:
[...]

Nee, ik vind dat niet. Dat heb ik vanuit geruchten gelezen... Ze zijn zeker bezig met het dunner maken en langere accuduur. Die extra features ben ik ff kwijt waarover ze het hadden, maar het leek me wel logisch (weet ik nog). Op den duur lees je zoveel... Maar iets meer functies zonder iPhone lijkt mij wel nuttig.

Ik bekijk het wel, ik heb geduld. :)
Dunner betekend ook weer een mindere accu duur. Met optimalisatie betekend dat de accu duur zoals we hem nu al hebben. Er is de laatste anderhalfjaar niet genoeg veranderd om dunner en een betere accu duur samen te laten gaan.

Opzich prima verder want ik doe er geregeld 2 dagen mee.

Verder vind ik al die geruchten niet zo spannend eigenlijk. Als je aankopen in de tech wereld daar door laat leiden dan blijf je wachten. De 2 is beter dan de 1 maar de 3, die wordt pas goed, enz enz.

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:41
jmignolet schreef op zondag 22 mei 2016 @ 18:51:
deze nacht heeft mijn watch zichzelf upgedate tot 2.2.1 en wauw de batterij. Sinds deze ochtend om 10u van de lader en hij zit op 87%.

Dit haalde ik vroeger niet :)
Nou precies wat ik nu meemaak, gisteravond vlak voor het naar bed gaan geüpdatet.
Vanmorgen om 05:00 eraf gehaald, ongeveer 4 uur later nog steeds op 100% _/-\o_

• Vaganzza
Donstil schreef op zondag 22 mei 2016 @ 22:49:

Verder vind ik al die geruchten niet zo spannend eigenlijk. Als je aankopen in de tech wereld daar door laat leiden dan blijf je wachten. De 2 is beter dan de 1 maar de 3, die wordt pas goed, enz enz.
Ik laat mijn keuze zeker niet afhangen door geruchten. Ik volg in deze mijn gevoel en dat zegt dat het nu niet de moment is om er 1 te kopen. Bovendien heb ik tijd, eerst ff afwachten hoe dit verhaal verder loopt. Alleen bij de ATV heb ik dat niet gedaan, omdat ik een interessante 2de handse koop kon doen 2 maand nadat die uitkwam.

Pagina: 1 ... 30 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie