Nu ruim een half weekje in het bezit van de Apple Watch.
Zeker even wennen, maar vind het een geweldig apparaat. De samenwerking tussen iPhone en Watch zijn naadloos. Duidelijk dat WatchOS en iOS goed op elkaar zijn afgestemd. (Dùh)
De batterijduur van de watch ben ik zeker over te spreken. De eerste dagen ben je toch lekker aan het spelen en aan het kloten. Einde van de dag dan met zo'n 35-40% over.
Dat wordt naarmate de gewoonte toeneemt dus alleen maar hoger.
Over de batterij van mijn 6s ben ik minder te spreken sinds ze een stelletje zijn.
Ik had voorheen Bluetooth wel altijd uit, en WiFi opzich wel altijd aan uit luiigheid deze telkens uit te zetten na verlaten van het huis. Had misschien wel iets meer verwacht van Bluetooth 4.0 en de energiezuinigheid.
Vandaag actief sinds 8:30, iPhone op 28%
en Watch op 73%. Vandaag niet extreem veel bezig geweest met beiden. Aan de iPhone is dat niet echt terug te zien moet ik zeggen. Maar ach, misschien veranderd het nog. Na nog geen week is het lastig een conclusie te trekken.
Wat zijn jullie ervaringen voor en na koppeling tussen de twee?
Editje voor bovenstaande berichten:
Als fanatiek horlogedrager komende van een zware roestvrijstalen automaat, is de omvang en grote van de Watch totaal geen belemmering. Het is voor mij meer wennen dat ie enorm licht en vast om de pols zit. Het voelt soms alsof ik niets draag in vergelijking met mijn zware kast. Het Sportbandje voelt natuurlijk aan en irriteert totaal niet.
[
Voor 14% gewijzigd door
Novarion op 09-11-2015 18:29
]