• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-11 12:44
Met een beetje geluk, vanavond de Watch ophalen! Mooie deal. Misschien te mooi, gaat om een splinternieuw model. We kijken het even aan.

In ieder geval even het serienr invoeren op de servicepagina van Apple ter controle :)

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:54
Vanochtend (heel) vroeg van de lader en nu nog op 70%. Alles staat standaard alleen de notificaties van Facebook heb ik uitgezet. Verder komen sms, whatsapp en mail gewoon binnen.
Ik heb het geluid van de watch zo goed als uit gezet (op z’n zachts), zodat ik hem alleen voel. Wel is mij opgevallen dat er soms notificaties missen en af en toe een agenda item. Verder ben ik meer dan tevreden mee. Sluit me aan bij Heatwave: Noodzakelijk? Totaal niet, maar wel handig en leuk!

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-11 06:42
Ik zit nog op 59% nu! Ik mis ook af en toe notificaties. Dat moeten ze nog wel eventjes fixen! :-)

Give 2 Get

• Novarion
Hij is er! *O*
Als iemand nog tips of musthaves heeft, hoort deze rookie watchdrager het graag! :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8eQN9zD.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Novarion op 05-11-2015 23:07 ]

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Zet de Activity rings op je watchface en zorg dat ze elke dag volkomen. Life changer!

Al het andere is nice-to-have.

Verwijderd

Hoe zit dat met irritaties aan de pols dmv de polsbandjes? daar hoorde ik veel mensen over bij de pebble, hoe zit dat bij de apple watch?

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik heb het soms ook wel, dat een notificatie niet doorkomt, maar das dan vaak omdat ik bijv Whatsappweb of FB messenger al op de PC open heb staan lijkt het. Die zijn dan net ff sneller en dan komt ie niet meer op de Watch binnen, maar das niet 100% altijd zo. Uiteindelijk zie ik ze dan wel in de lijst, maar een ping/tril krijg ik dan niet.

Ik heb geen last van mijn polsbandje (milanese loop) behalve dat ie wel eens iets minder strak komt te zitten door teveel bewegen, dan verliest de watch zijn "verbinding" met mijn pols en moet ik mijn code invoeren. Maar die is toch tijdelijk, Stainless steel bandje is onderweg :).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Verwijderd

Gisteren de apple watch opgehaald, bevalt echt super! Enige vraag is er een app voor whatsapp? kan ze momenteel wel ontvangen maar niet versturen vanaf de apple watch.

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-11 20:33
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:42:
Gisteren de apple watch opgehaald, bevalt echt super! Enige vraag is er een app voor whatsapp? kan ze momenteel wel ontvangen maar niet versturen vanaf de apple watch.
Klopt, die is er nog niet. Met de nieuwste OS9.1 kun je wel korte reacties terugsturen.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-11 22:45
Misschien ook wel handig voor nieuwe gebruikers om eens een beetje terug te lezen. Een schat aan informatie die meteen al een hoop vragen kan beantwoorden.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Verwijderd

winwiz schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:59:
Misschien ook wel handig voor nieuwe gebruikers om eens een beetje terug te lezen. Een schat aan informatie die meteen al een hoop vragen kan beantwoorden.
Zeker gelijk maar 105 pagina's doorspitten kost mij helaas veel kostbare tijd.

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-11 22:45
Ik schrijf ook "een beetje" :)

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• HeatWave

HeatWave

Ik heb daar ook niet zoveel moeite mee hoor, ik heb inmiddels het hele topic doorgelezen, maar als iemand een korte, wel behandelde vraag heeft beantwoord ik die wel hoor ;).

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Batterij update >:)
Sinds +/- 6:00 om en nog 85%. Doet het een stuk beter dan voorgaande dagen.
Redelijk gebruik. Berichten en voice messages verstuurd.

Had het er nog met mijn vriendin over en volgens ons lijkt het vooral in de activiteiten tracking app;
Work-out etc. te zitten.

Anyhow. Begin er steeds meer te wennen aan mijn eerste 'smart' watch. :9

www.gevoeligeplaten.nl

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:07

amphora

Websites & Fotografie

Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:02:
Hoe zit dat met irritaties aan de pols dmv de polsbandjes? daar hoorde ik veel mensen over bij de pebble, hoe zit dat bij de apple watch?
Ik had met m'n Pebble (de eerste) vaak irritatie inderdaad. Vooral achter de computer als je leunt op bureaublad. Deed 'm dan vaak af. Met Apple Watch (Sport, rubber bandje) totaal geen last van. Ik had wel via AliExpress zo'n milanese loop imitatie bandje gekocht voor de apple watch en die irriteert toch wel een beetje.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• rk74
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-11 19:04
Ik had hiervoor een Fitbit Force, al na twee dagen gruwelijk veel last van irritaties. Het leken wel brandwonden, en kostte ook drie weken alvorens alles weer helemaal de oude was. Ik ben wat huid betreft een gevoelig type, maar met de Apple Watch heb ik helemaal nergens last van!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Hier ook nergens last van met de Sport gelukkig. Went erg snel. Jaren geen horloge gedragen.

www.gevoeligeplaten.nl

Verwijderd

Heb hier de sport, zit perfect! Toch voor het "horloge" idee vandaag een roestvrij staal bandje besteld, kijken hoe dat zit etc.

Verwijderd

Hallo,

Wat betreft irritatie heb ik inderdaad wat last, bij uitkomen watch de SS met zwarte sportband gekocht. Gewoon omdat ik het een mooie combi vond. De prijs was ook wat lager. Mooi meegnomen. Ik kreeg steeds vaker last van " zweetplekken". Roodachtig en soms jeukekend. Vooral waar de bandjes over elkaar lagen. En dat terwijl ongeveer 1x per dag de watch af is voor laden. Vaak 's nachts. Sinds kort dan maar de Milanese Loop besteld en ontvangen.. Ongelofelijk wat is dat metalen ding soepel. Je voelt hem niet zitten. Heerlijk verstelbaar. Luchtig want gevlochten en neemt heel snel lichaamstemperatuur aan. Ik vind hem nog minder voelbaar dan de sport. Ondanks de prijs een WINNER!!
Hier ook geen irritatie.
Had sinds Duitse release een Sport en sinds Juni een SS.

Geen problemen met alle bandjes (ik heb inmiddels een kleine verzameling) maar ik was altijd al een horloge drager, dat helpt misschien.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-11 18:54
Vandaag wezen mountainbiken met uiteraard de Apple watch om. Door de modder zat ik en dus de watch helemaal onder de modder. De crown deed het niet meer helemaal goed, er zat aardig wat zand/modder tussen. Nu heb ik dit even kort afgespoeld en hij doet het weer. Maar hoe gaan jullie om met de watch en water/vuil?

Edit: damnyouautocorrect

[ Voor 4% gewijzigd door ourplayground op 08-11-2015 09:38 ]

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-11 20:37
Ik bel dan meestal Bassie even!

• indofk
  • Laatst online: 28-08 17:05
Afspoelen met lauw water is denk ik het beste wat je kan doen, dan heb je de minste kans dat je iets beschadigd .

[ Voor 24% gewijzigd door indofk op 09-11-2015 13:06 ]

• Novarion
Nu ruim een half weekje in het bezit van de Apple Watch.
Zeker even wennen, maar vind het een geweldig apparaat. De samenwerking tussen iPhone en Watch zijn naadloos. Duidelijk dat WatchOS en iOS goed op elkaar zijn afgestemd. (Dùh)

De batterijduur van de watch ben ik zeker over te spreken. De eerste dagen ben je toch lekker aan het spelen en aan het kloten. Einde van de dag dan met zo'n 35-40% over.
Dat wordt naarmate de gewoonte toeneemt dus alleen maar hoger.

Over de batterij van mijn 6s ben ik minder te spreken sinds ze een stelletje zijn.
Ik had voorheen Bluetooth wel altijd uit, en WiFi opzich wel altijd aan uit luiigheid deze telkens uit te zetten na verlaten van het huis. Had misschien wel iets meer verwacht van Bluetooth 4.0 en de energiezuinigheid.

Vandaag actief sinds 8:30, iPhone op 28%
en Watch op 73%. Vandaag niet extreem veel bezig geweest met beiden. Aan de iPhone is dat niet echt terug te zien moet ik zeggen. Maar ach, misschien veranderd het nog. Na nog geen week is het lastig een conclusie te trekken.

Wat zijn jullie ervaringen voor en na koppeling tussen de twee? :)

Editje voor bovenstaande berichten:
Als fanatiek horlogedrager komende van een zware roestvrijstalen automaat, is de omvang en grote van de Watch totaal geen belemmering. Het is voor mij meer wennen dat ie enorm licht en vast om de pols zit. Het voelt soms alsof ik niets draag in vergelijking met mijn zware kast. Het Sportbandje voelt natuurlijk aan en irriteert totaal niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Novarion op 09-11-2015 18:29 ]

Verwijderd

Novarion schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:14:
Nu ruim een half weekje in het bezit van de Apple Watch.
Zeker even wennen, maar vind het een geweldig apparaat. De samenwerking tussen iPhone en Watch zijn naadloos. Duidelijk dat WatchOS en iOS goed op elkaar zijn afgestemd. (Dùh)

De batterijduur van de watch ben ik zeker over te spreken. De eerste dagen ben je toch lekker aan het spelen en aan het kloten. Einde van de dag dan met zo'n 35-40% over.
Dat wordt naarmate de gewoonte toeneemt dus alleen maar hoger.

Over de batterij van mijn 6s ben ik minder te spreken sinds ze een stelletje zijn.
Ik had voorheen Bluetooth wel altijd uit, en WiFi opzich wel altijd aan uit luiigheid deze telkens uit te zetten na verlaten van het huis. Had misschien wel iets meer verwacht van Bluetooth 4.0 en de energiezuinigheid.

Vandaag actief sinds 8:30, iPhone op 28%
en Watch op 73%. Vandaag niet extreem veel bezig geweest met beiden. Aan de iPhone is dat niet echt terug te zien moet ik zeggen. Maar ach, misschien veranderd het nog. Na nog geen week is het lastig een conclusie te trekken.

Wat zijn jullie ervaringen voor en na koppeling tussen de twee? :)

Editje voor bovenstaande berichten:
Als fanatiek horlogedrager komende van een zware roestvrijstalen automaat, is de omvang en grote van de Watch totaal geen belemmering. Het is voor mij meer wennen dat ie enorm licht en vast om de pols zit. Het voelt soms alsof ik niets draag in vergelijking met mijn zware kast. Het Sportbandje voelt natuurlijk aan en irriteert totaal niet.
iPhone 6s+ hier icm een Apple Watch Sport.
Ik moet zeggen dat die combi qua batterijduur wel een goede combi is. Hiervoor de zelfde Watch in combi met een iPhone 6+ gehad maar merkte toch aan de Watch en iPhone 6+ dat m'n batterij van beide devies sneller leeg raakte. Momenteel heeft m'n Watch nog 82% en m'n iPhone nog 51%. Vind ik een prima score.

• HeatWave

HeatWave

Merk weinig aan de levensduur van mijn iPhone eigenlijk (6). En niet dat het ooit nodig is hoor, maar ik kan op mijn werk en onderweg opladen als het moet :P.

Blijft gewoon een leuk ding, toch steeds meer mensen die ernaar vragen, al zit ik daar nooit zo op te wachten.

Edit: Nieuwe bandje ook binnen, nog niet in de kleur die ik eigenlijk wou, maar wel netjes voor dat geld:

Afbeeldingslocatie: http://s15.postimg.org/fp0a82ig7/IMG_0569.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door HeatWave op 10-11-2015 16:43 ]

Verwijderd

Mensen,

Ik heb regelmatig dat mijn stopwatch ineens weer begint te lopen, is die ook te verwijderen van het "Chronograaf" horloge?

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-10 17:59

LoneWolf

Just a Byte

Helaas dat is onlosmakelijk verbonden, heb t zelf ook wel eens. Dan tik je net op t bolletje. Gebruik de chronograaf watchface best veel, vind deze erg mooi.
Zeker in combinatie met een gewone bruine leren band.

[ Voor 4% gewijzigd door LoneWolf op 11-11-2015 09:51 ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:27

OMX2000

By any means necessary...

Misschien is hebben jullie het ook wel eens gehad. Ik heb nu voor de 2e keer meegemaakt, dat mijn Apple Watch nadat ie voor 100% opgeladen was, na 2-3 uur al op 10% zat. Ik begrijp nog niet helemaal waar het aan kan liggen. Ik kreeg niet eens veel notificaties, heb geen apps opgestart, en mijn iPhones was voor 95% van de tijd in de buurt van mijn Apple Watch. Als dit nog een paar keer gebeurd ga ik Apple ermee lastigvallen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• jay enmo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-11 11:01
Kan het niet zo zijn dat er een app blijft hangen, dus continu op de achtergrond zn werk aan het doen is . ik begrijp hieruit dat je dit af en toe ervaart, dus de kans dat dit een hardware probleem is lijk me minimaal.

Heb je de watch al een keer een soft reset gegeven en als dit niet helpt een hard reset.

Zijn er overigens Watch bezitters de versie hebben met de originele Zwart Klassiek leren bandje .

Wat zijn jullie ervaringen met het bandje tot nu toe ?

[ Voor 20% gewijzigd door jay enmo op 13-11-2015 09:14 ]

• HeatWave

HeatWave

Nog geen enkel probleem gehad met de accu, was er bij aanschaf wel "bang" voor dus ik heb zelfs een extra lader gekocht voor op mijn werk om hem tussentijds op te kunnen laden, maar hij is nog nooit onder de 40% geweest op het moment dat ik hem naast mijn bed ga opladen 's nachts.

Lijkt me dus idd of een app die de hele tijd iets op de achtergrond doet.

• ourplayground
Toch nog even wat over de accu van de watch. Ik zit nu aan het eind van dag 3 zonder opladen. Ik heb nu nog 5% over waar bij ik wel 2 nachten de slaapstand heb aangezet (hoe krijg je die weer uit trouwens). Ik moet zeggen dat ik 3 dagen toch wel erg netjes vindt.

• indofk
3 dgn is zeker erg lang , dan gebruik je hem zeker echt als een horloge ipv een smartwatch, dus weinig tot geen notificatie's en apps die op de achtergrond z'n ding doen.

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:54
Bij mij gaat hij standaard op de lader wanneer ik naar bed ga. (Dus dat is elke avond) Ik maak zelfde mee dat de batterij onder de 50% is. Ik krijg alle notificaties binnen op mijn watch (uitgezonderd Facebook) kijk er regelmatig op. Vind het heel netjes.

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-10 17:59

LoneWolf

Just a Byte

Hier ook, gewoon s nachts op t Dock, dat is zoo makkelijk, geen gepriegel met laadsnoertjes/stekkertjes. Maar inderdaad hij is zelden onder de 50 % savonds. Af en toe in t weekeinde laat ik m bewust een keer niet op om m wat verder te ontladen.

Toen Tim Cook vertelde dat je hem elke dag zou willen opladen, heb ik hard gelachen en de pebble time besteld, maar na een maand of 3 was ik die helemaal zat.

Had dus een pebble time, die hoefde maar 1x in de 3/4 dagen geladen te worden, maar dan vergat je het en was die toch in eens leeg, of het stekkertje (ook magnetisch maar met pinnetjes) zat niet goed en ging t mis. Dat was altijd een gepriegel met de time, ook geen fatsoenlijk dock voor te krijgen.
Verder geen Siri en niet reageren op berichten, en de apps stellen eigenlijk geen zak voor, nog minder als de apps op de Apple watch. Nu heb ik tenminste goede hue bediening.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

• Ridder
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03 20:03

Ridder

Advanced Moo Device

Eergisteren verscheen er opeens een zwarte vlek op de display van mijn vrouw haar Sport  ⌚
.
Online een supportverzoek ingediend en morgen of overmorgen staat de UPS man voor de deur met een leeg doosje.....en een paar dagen later weer met een vol doosje.
Het is een  ⌚ die gekocht is in de VS...maar daar werd niet moeilijk over gedaan (je wordt teruggebeld door supportmedewerken .....tel.nummer uit Marokko)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Z0aJFgkl.jpg

• ourplayground
indofk schreef op zondag 15 november 2015 @ 10:00:
3 dgn is zeker erg lang , dan gebruik je hem zeker echt als een horloge ipv een smartwatch, dus weinig tot geen notificatie's en apps die op de achtergrond z'n ding doen.
Ik was wel 2 dagen in het buitenland, mijn data roaming uit dus het waren vele malen minder berichten dan normaal. Desalniettemin viel het me erg mee.

• Aws
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-10 21:50

Aws

Als je de sport versie koopt, kan je er een (namaak) band omdoen van de watch versie?

edit: Ik heb de schakelarmband (namaak) al gevonden op http://www.miniinthebox.c...iwatch-42mm_p4083292.html

Zou deze gewoon op de sportversie passen? Heeft iemand ervaring met zulke namaak bandjes?

[ Voor 65% gewijzigd door Aws op 16-11-2015 11:14 ]

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-11 11:17
Aws schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:07:
Als je de sport versie koopt, kan je er een (namaak) band omdoen van de watch versie?

edit: Ik heb de schakelarmband (namaak) al gevonden op http://www.miniinthebox.c...iwatch-42mm_p4083292.html

Zou deze gewoon op de sportversie passen? Heeft iemand ervaring met zulke namaak bandjes?
Dit kun je het beste vragen in [Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires

[ Tesla MIG MYP ]

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-11 08:55
Aws schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:07:

Ja dus

Bing

• HeatWave

HeatWave

Heb ook alleen maar "namaak bandjes van DX.com er aan hoor, nu eindelijk mijn stainless steel space gray, ziet er echt prima uit :).

Mensen het "nieuws" rond de officiële Charging Dock gevolgd?

Er is inmiddels ook een werkend type gelekt.
Verwachte prijs in Frankrijk €89,-

Afbeeldingslocatie: http://media.idownloadblog.com/wp-content/uploads/2015/11/Apple-Watch-Magnetic-Charging-Dock-image-002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.idownloadblog.com/wp-content/uploads/2015/11/Apple-Watch-Magnetic-Charging-Dock-image-003.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Donstil op 17-11-2015 20:52 ]

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Donstil schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 20:51:
Mensen het "nieuws" rond de officiële Charging Dock gevolgd?

Er is inmiddels ook een werkend type gelekt.
Verwachte prijs in Frankrijk €89,-

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik zie weinig voordeel vergeleken met standaard kabel eigenlijk... Zonder die dock werk nightstand ook prima. Bandje zit nog steeds in de weg om 'm ff snel in dock te klikken. Dock voor telefoon werkt toch iets simpeler

• HeatWave

HeatWave

Ziet er wel mooi uit, maar idd niet echt nodig, leg hem gewoon op het bandje op de zijkant en charger eraan.

Ding heeft me alweer genoeg gekost :P.

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-11 16:38
Ik vind hem juist niet mooi. Veel te groot, lomp voor alleen een Watch op te laden. Hij hoeft van mij niet groter te zijn dan het horloge als het bandje in elkaar gehaakt is. Diameter van zo'n 7cm is dan prima. Maar dit lijkt flink groter te zijn.

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Die chrome ring er omheen vind ik ook niet bij een Apple product passen eigenlijk en dat scharnier lijkt me heel kwetsbaar. Meer hier trouwens: http://9to5mac.com/2015/11/17/apple-watch-dock-pic/

[ Voor 22% gewijzigd door amphora op 18-11-2015 11:45 ]

• Redondo1982
  • Laatst online: 13:05
Ik vind hem ook niet des Apple's, althans het design niet maar wel de prijs. Desalniettemin vind ik hem niet slecht. Wel is de lanceringsdatum weer frappant te noemen. De Watch is er alweer een behoorlijk tijdje en dit hadden ze beter tegelijkertijd kunnen lanceren dan had ik hem misschien wel gekocht. Al weten ze natuurlijk wel dat de feestdagen er weer aankomen. Ik heb de watch stand van Griffin en die is mooi zat voor die paar tientjes, dus misschien bij een volgende editie van de watch.

I don't have dreams, I have goals!!

• Novarion
Weer erg prijzig voor een simpel ontwerp/product, jammer van ze. Deed me sterk denken aan een spiegelei met een witte dooier.

Ik heb zelf ook goed rond gekeken voor een dock/stand. Enkel het kabeltje en het horloge op een willekeurige plek neerleggen, vond ik wat onhandig.
Uiteindelijk gekozen voor Nillkin C-Stand, altijd wel tevreden geweest over hun producten en de kwaliteit.
Afbeeldingslocatie: http://nillkin.org/image/cache/data/product-3399/1001_-800x800.jpg

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Novarion schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:04:
Uiteindelijk gekozen voor Nillkin C-Stand, altijd wel tevreden geweest over hun producten en de kwaliteit.
Nadeel van dit soort docks is dat de nightstand mode niet werkt. Vind ik juist zo fijn.

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Dacht is dat het nep was maar helaas. De Dock is echt te koop nu: http://www.apple.com/nl/s...3AihXq&cid=AOS-NL-Aff-PHG

• Redondo1982
  • Laatst online: 13:05
amphora schreef op woensdag 18 november 2015 @ 17:10:
[...]

Nadeel van dit soort docks is dat de nightstand mode niet werkt. Vind ik juist zo fijn.
Klopt. Nou gebruik ik sowieso de nightstand niet (stand staat op mn thuiskantoor, al slaap ik daar bijna wel ;) ), maar heb er toen wel op gelet bij aankoop. En ben toen voor de Griffin Watch Stand gegaan.

I don't have dreams, I have goals!!

• Novarion
[...]

Dacht ik inderdaad ook.

Maar aangezien ik er letterlijk geen enkele nacht gebruik van heb gemaakt, slaap meestal lekker door
Had wat meer toegevoegde waarde gehad als het aan bleef staan.

Dus zie niet echt de meer waarde van de functie. Daarnaast 70 euro meer betalen voor gebruik van nightstandmode en het logo. No, way. :)

• HeatWave

HeatWave

Ik zie het probleem nooit dat mensen lijken te hebben, als je het niet mooi vindt, koop je het niet :P.

Ik ga hem ook niet halen hoor, vind het ook te duur, maar mensen lijken bijna boos te worden omdat hij bestaat. Ik heb een Griffin dock gekregen bij mijn Watch, maar die gebruik ik eigenlijk ook niet. Gewoon op zijn zij aan de kabel werkt prima.

• indofk
Zojuist de Apple watch 42mm stainless steel classic buckle aangeschaft , hij ligt alleen helaas nu op de lader omdat de batterij helemaal leeg is . wanneer weet je trouwens of ie vol is aangezien het scherm na zo'n 5 seconde weer op zwart gaat (behalve steeds connecten)

Edit* De Watch sprong na zo'n 10 min aan en kwam met de vraag welke taal ik moest installeren, hij ligt nu te synchroniseren. :)

[ Voor 19% gewijzigd door indofk op 19-11-2015 11:34 ]

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:43
Notification Center op iPhone geeft batterijstatus weer :)

Haters everywhere but I don’t really care

amphora schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:43:
Die chrome ring er omheen vind ik ook niet bij een Apple product passen eigenlijk en dat scharnier lijkt me heel kwetsbaar. Meer hier trouwens: http://9to5mac.com/2015/11/17/apple-watch-dock-pic/
Dat vind ik juist prima bij de SS passen.

Ik leg hem trouwens elke avond in de onderkant van de doos, daar zit ook een zacht stofje in waardoor hij niet beschadigen kan. Deze lader is dus niet voor mij maar vind het niet verkeerd verder.

• Runescom
Toen ik mijn Watch nieuw kreeg dacht ik eerst dat ik een doa had, na ruim een half uur ging hij pas aan aangezien de batterij geheel leeg was en er niets aanging..

Give 2 Get

• indofk
Een paar foto's van m'n recentste aanwinst Heb hem inmiddels geüpdatet naar de laatste versie(2.01) en ben tot nu toe erg tevreden.
Ik kom van een moto360 die na mijn overstap naar een Iphone 6s plus alleen nog maar notificaties kon laten zien, en mijn ervaring t.o.v. van de moto360 en androidware is alleen maar positief, het os is snel en redelijk stabiel en zit voor mij veel logischer in elkaar.
Het beeldscherm is zo veel beter en scherper en de trillingsfeedback is vele malen beter, de mogelijkheid tot het aanzetten van een notificatiegeluid maakt het voor mij helemaal af, daarbij is het ook nog eens een sieraad om te dragen, kortom ik ben tot nu toe helemaal happy met m'n Apple Watch.
Stond gisteren af te wassen en kreeg een telefoontje die ik moest beantwoorden en m'n tel lag in we woonkamer , dus ik nam hem via m'n watch op om te zeggen dat ik terug ging bellen maar de bel kwaliteit viel me zo mee dat ik het gesprek gewoon heb kunnen voeren terwijl ik aan het afwassen was. :)

Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/Mobile%20Uploads/2015-11/F94EDFC7-39BF-46D2-AD5F-875292E4D694.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/Mobile%20Uploads/2015-11/BFFA9C48-EACC-4464-AEDF-FD1F63A347E6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/Mobile%20Uploads/2015-11/739AF4F7-FA94-41C7-93E7-4E853CA09EBF.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/Mobile%20Uploads/2015-11/52574C1C-9F3D-43BA-B74C-D51CBF55502A.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/Mobile%20Uploads/2015-11/A85D6463-959E-4B4F-B613-B75AA8D1745C.jpg

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-11 23:05
Ik zit er over te denken om een iWatch te nemen maar ik ben een beetje huiverig. Met een iPhone merk je na een jaar en een update van iOS dat hij wat trager wordt. Je weet dat je door je abonnement om de 2 jaar een nieuwe telefoon hebt dus dan is het niet zo erg. Echter... Ik ben niet van plan om om de 2 jaar een nieuwe klok te kopen omdat hij trager wordt. Mensen die hier meer over kunnen vertellen?

• indofk
Aangezien de Apple watch nog geen jaar in omloop is valt er sowieso nog weinig over te vertellen. Wat ik wel weet is dat de moto360 na de verschillende updates zelfs sneller en soepeler is gaan draaien. Dat heeft er natuurlijk alles mee te maken dat net als de Apple watch het os nog in de kinderstoelen staat en steeds meer geoptimaliseerd wordt . Dus of deze hardware over 2 jaar nog steeds zo soepel loopt op de os versie van dan, dat weet opdit moment niemand. Misschien is het voor jou geval dan beter om voor de volgende versie van de Apple watch te gaan

• Runescom
Ben benieuwd wanneer we weer een update krijgen, kan niets terug vinden op internet over Watch OS 2.0.2? of WatchOS 2.1..

Zit eigenlijk ook nog steeds te wachten op de Whatsapp app, iemand nog wat nieuwe leuke native apps ontdekt?

Give 2 Get

Verwijderd

Ik weet niet of deze al in dit forum is langsgekomen, maar hierbij wat foto's van een 42mm SS Space Black met Link Bracelet.

http://imgur.com/a/rX2kx

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-11 22:18
Voor diegene die hier meelezen zonder een Apple watch; hier een aanbieding voor 50% korting op een watch vanwege black friday. Op pepper geven ze aan dat het een betrouwbare site is en je kunt er met PayPal betalen.

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-11 04:57
Nano2009 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 08:28:
Voor diegene die hier meelezen zonder een Apple watch; hier een aanbieding voor 50% korting op een watch vanwege black friday. Op pepper geven ze aan dat het een betrouwbare site is en je kunt er met PayPal betalen.
Ik vertrouw het niet helemaal hoor. bv de 18 karaats gouden watch van 18.000 naar 9.000. Op Apple producten zit voor winkeliers heel weinig marge. Dus op die watch maken ze heel erg veel verlies op volgens mij.

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-11 22:18
kimiferrari schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:00:
[...]

Ik vertrouw het niet helemaal hoor. bv de 18 karaats gouden watch van 18.000 naar 9.000. Op Apple producten zit voor winkeliers heel weinig marge. Dus op die watch maken ze heel erg veel verlies op volgens mij.
Nja bestellen is natuurlijk op eigen risico maar het schijnt een groot warenhuis te zijn in frankrijk. Tevens zit je behoorlijk save als je de bestelling via PayPal doet.

Verwijderd

Colette is idd een groot luxe warenhuis. Waren een van de eersten die de Apple Watch ism met Apple mochten verkopen. Betrouwbaar dus.

• Runescom
Ik krijg iets niet voor elkaar, je hebt als je op de 'grote' knop druk je favorieten ik vraag me af hoe ik iemand er uit verwijder en iemand anders op die plek toevoeg, het is mij nog niet gelukt.. Iemand wel?

Give 2 Get

Runescom schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:23:
Ik krijg iets niet voor elkaar, je hebt als je op de 'grote' knop druk je favorieten ik vraag me af hoe ik iemand er uit verwijder en iemand anders op die plek toevoeg, het is mij nog niet gelukt.. Iemand wel?
In de watch app onder vrienden.

Afbeeldingslocatie: http://a64.tinypic.com/n5k420.jpg

• Runescom
Aha, thanks! Ik kon het op de Watch zo snel niet terug vinden!

Give 2 Get

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-11 14:32
[...]

Dat is ook mijn "probleem" de nightstand vind ik fijn.

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Ik zag laatst de blauwe leather loop op een apple watch sport space grey. Leek me wel leuk. Nu vroeg ik mij af wat jullie ervaringen zijn met 3rd party leather loops en hoe die slijten. Welke 3rd party leather loop ziet er bijvoorbeeld na een half jaar nog mooi uit? Graag een linkje om te bestellen.

Thx _/-\o_

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

• MrAcid
  • Niet online
Hier een linkje om te bestellen: http://www.taskseveryday.com/virtual-assistants/

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:27

OMX2000

By any means necessary...

Zijn er nog Apple Watch aanbiedingen vanwege cyber monday?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Spam schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:51:
Ik zag laatst de blauwe leather loop op een apple watch sport space grey. Leek me wel leuk. Nu vroeg ik mij af wat jullie ervaringen zijn met 3rd party leather loops en hoe die slijten. Welke 3rd party leather loop ziet er bijvoorbeeld na een half jaar nog mooi uit? Graag een linkje om te bestellen.

Thx _/-\o_
Er is helaas heel veel rommel te vinden als het aankomt op de fake leatherloops. Slechte magneten, niet goed passende (te klein) adapters, goedkoop leer, enz.

Naar mij is er nu een onderweg die er op de plaatjes prima uitzag en goeie reviews kreeg, ook een blauwe (Maar ik heb een SS watch). Als hij er is post ik wel wat foto's.

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Sunri5e schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:36:
Ik zit er over te denken om een iWatch te nemen maar ik ben een beetje huiverig. Met een iPhone merk je na een jaar en een update van iOS dat hij wat trager wordt. Je weet dat je door je abonnement om de 2 jaar een nieuwe telefoon hebt dus dan is het niet zo erg. Echter... Ik ben niet van plan om om de 2 jaar een nieuwe klok te kopen omdat hij trager wordt. Mensen die hier meer over kunnen vertellen?
Het voordeel is dat ie nu al erg traag is :+
Het klinkt als grapje maar het is wel serieus. Hij hapert en doet en apps (ook native) starten traag. Ook zijn ontwikkelaars niet heel snel met updates (van remote naar native) dus als je de kat uit de boom wilt kijken zou ik wachten tot de Apple Watch 2.
Vervolgens zit je dan wel aan een update cycle. Technologie verouderd. Doe je niets aan en je zult mee moeten of er niet aan beginnen. Hopelijk helpt Apple haar product niet helemaal om zeep en is de resell waarde net als bij andere Apple spullen hoog.

• Spam
iAmRenzo schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 08:57:
[...]

Het voordeel is dat ie nu al erg traag is :+
Het klinkt als grapje maar het is wel serieus. Hij hapert en doet en apps (ook native) starten traag. Ook zijn ontwikkelaars niet heel snel met updates (van remote naar native) dus als je de kat uit de boom wilt kijken zou ik wachten tot de Apple Watch 2.
Vervolgens zit je dan wel aan een update cycle. Technologie verouderd. Doe je niets aan en je zult mee moeten of er niet aan beginnen. Hopelijk helpt Apple haar product niet helemaal om zeep en is de resell waarde net als bij andere Apple spullen hoog.
Het valt mij ook op dat ie traag is. Is dat sinds WatchOS 2? Ik zit nog geregeld naar een draaiend icoontje te kijken. Heel vreemd, lijkt me niet kunnen dat dat allemaal zo traag is? Als het nu ligt aan teveel Apple Watch enabled companion apps dan wil ik die ook kunnen verwijderen....alleen kan dat niet?? :(
Donstil schreef op maandag 30 november 2015 @ 23:22:
[...]

Er is helaas heel veel rommel te vinden als het aankomt op de fake leatherloops. Slechte magneten, niet goed passende (te klein) adapters, goedkoop leer, enz.

Naar mij is er nu een onderweg die er op de plaatjes prima uitzag en goeie reviews kreeg, ook een blauwe (Maar ik heb een SS watch). Als hij er is post ik wel wat foto's.
Linkje?

• Runescom
Ben ook heel benieuwd wat er gaat gebeuren in de volgende versie van Watch OS, ik hoop eigenlijk dat ze hij er sneller op gaat worden, tevens worden momenteel niet veel apps uitgebracht. Het blijven vind ik de zelfde apps waar je weinig wat aan hebt.

Ik zou graag Facebook of Whatsapp op de Apple Watch zien, ik weet dat je inmiddels zaken kunt beantwoorden via de Watch. Heeft iemand nog nuttige apps kunnen vinden?

Give 2 Get

• Spam
Runescom schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:25:
Ben ook heel benieuwd wat er gaat gebeuren in de volgende versie van Watch OS, ik hoop eigenlijk dat ze hij er sneller op gaat worden, tevens worden momenteel niet veel apps uitgebracht. Het blijven vind ik de zelfde apps waar je weinig wat aan hebt.

Ik zou graag Facebook of Whatsapp op de Apple Watch zien, ik weet dat je inmiddels zaken kunt beantwoorden via de Watch. Heeft iemand nog nuttige apps kunnen vinden?
Nou ik blijf erbij dat apps an sich niet zo heel interessant zijn. Ik zie veel liever dat de glances beter werken en bijvoorbeeld pro-actief wisselen tussen applicaties. Met andere woorden; ziet hij je hartslag omhoog gaan dan moet de sport app direct geschikt zijn...enz enz. Dat apps schermpje een app selecteren is nogal waardeloos

• indofk
Ik vind persoonlijk de snelheid wel mee vallen, het is maar net wat je van ter voren verwacht van een smartwatch. Ik kom bv van een Motorola moto360 1e gen en vind de Apple watch een stuk sneller, ook met de apps, zeker als je kijkt dat de apps op de Apple watch veel meer laten zien dan op Android ware. Ik ben tot nu toe echt te vreden met de Apple watch en verwacht dat ie met toekomstige updates alleen maar beter gaat draaien, maar dat is meer een gevoel .

Heb trouwens tijdens mijn werk er voor de zekerheid een transparante beschermcase omheen omdat ik vaak met mijn handen overal tussendoor ga. Deze valt ook over het scherm en valt dus bijna niet op dat ie er omheen zit en zonder dat het ten koste gaat van de gevoeligheid van het Touchscreen .

Zodra ik klaar ben met werken gaat de case er weer af en heb ik een prachtige krasvrije Apple watch. 😀

Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/Mobile%20Uploads/2015-11/F28A1357-1097-435A-8506-8425E927EA7B.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door indofk op 01-12-2015 16:00 ]

Vandaag binnen gekomen, ziet er allemaal meer dan prima uit.
"leer" is lekker soepel, geen lelijke grote lus wat je vaak ziet bij de Fake leather loops, mooi glimmend SS rvs lusje. Connectoren die goed passen :)

Ik ben tevreden, heb gelijk ook de bruine uit zijn assortiment maar besteld.
Was omgerekend iets van 23,- krijt.

http://www.ebay.nl/itm/38...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

• MrAcid
  • Niet online
Er is een update van Strava waarmee de applicatie native is geworden. Nu ook Heart Rate support en (neem ik aan) integratie met de Activity app. Ik ben benieuwd!

• Spam
Donstil schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:37:
[...]

"leer" is lekker soepel, geen lelijke grote lus wat je vaak ziet bij de Fake leather loops, mooi glimmend SS rvs lusje. Connectoren die goed passen :)

Ik heb m ook besteld :P

• matthijst
Donstil schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:37:
[...]

Kan je wat foto's maken, wel benieuwd :)

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:25

B2

wa' seggie?

MrAcid schreef op donderdag 03 december 2015 @ 08:54:
Er is een update van Strava waarmee de applicatie native is geworden. Nu ook Heart Rate support en (neem ik aan) integratie met de Activity app. Ik ben benieuwd!
Vanmorgen geupdate en mee gefietst, maar ik kan nog niet in de app zien dat de hartslag wordt bijgehouden. Ondanks dat Strava verzocht om toegang tot de hartslag.
Toppie :)

Ik heb er inmiddels bij deze ebayer nu ook een bruine besteld.
Lijkt mij wel fraai, beetje cognac kleurig zeg maar.
matthijst schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:08:
[...]

Kan je wat foto's maken, wel benieuwd :)
Alstu

Afbeeldingslocatie: http://a67.tinypic.com/2my2pdy.jpg
Afbeeldingslocatie: http://a63.tinypic.com/6zbwnd.jpg
Afbeeldingslocatie: http://a64.tinypic.com/2dj43zp.jpg

• MrAcid
  • Niet online
B2 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:37:
[...]

Vanmorgen geupdate en mee gefietst, maar ik kan nog niet in de app zien dat de hartslag wordt bijgehouden. Ondanks dat Strava verzocht om toegang tot de hartslag.
Hm - ok. Dus je hebt nu een activity waarbij je géén hartslagdata hebt? Of kon je het alleen tijdens het lopen niet zien?

De (lange) post van Eric Kennedy (Strava medewerker) in dit topic (15% naar beneden scrollen, post van November 30, 2015, 6:15 PM) vind ik ook nog niet erg bemoedigend klinken: https://strava.zendesk.co...-Beta-Testing-Tips-Tricks

• matthijst
Donstil schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:45:
[...]

[...]

Alstu

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanks!
De blauwe :9
Ga d'r ook maar s 1 bestellen.

• MrAcid
  • Niet online
Mooie bandjes - daar ga ik ook even over denken!

Heb een irritatie met mijn Apple Watch momenteel: de notificaties lopen 3 seconde achter bij mijn telefoon. En hij lijkt niet meer goed te prioriteren. Als ik een iMessage beantwoord heb op de iPhone krijg ik 'm soms alsnog binnen op de iPhone. Irritant!

Iemand een idee hoe ik dat oplos?

• Runescom
Ik heb het zelfde ook met Flitsmeister, ik ben al voorbij de flitser voordat ik de melding krijg op mijn Watch.

Give 2 Get

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 05:12
Donstil schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:45:
[...]

[...]

Alstu

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nice! Die zijn ook gewoon voor de sport versie toch? Just checkin :+

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:03
MrAcid schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:05:
[...]

Hm - ok. Dus je hebt nu een activity waarbij je géén hartslagdata hebt? Of kon je het alleen tijdens het lopen niet zien?

De (lange) post van Eric Kennedy (Strava medewerker) in dit topic (15% naar beneden scrollen, post van November 30, 2015, 6:15 PM) vind ik ook nog niet erg bemoedigend klinken: https://strava.zendesk.co...-Beta-Testing-Tips-Tricks
Bij mij heeft Strava het perfect gemeten bij m'n laatste loop. Hartslag tijdens loop rechtsonderin in beeld en na de run alles zichtbaar in de grafiek. Gaat een stuk beter dan bij Nike en ben dan nu ook over van Nike naar Strava.

• B2

B2

wa' seggie?

J-M-T schreef op zondag 06 december 2015 @ 13:22:
[...]

Bij mij heeft Strava het perfect gemeten bij m'n laatste loop. Hartslag tijdens loop rechtsonderin in beeld en na de run alles zichtbaar in de grafiek. Gaat een stuk beter dan bij Nike en ben dan nu ook over van Nike naar Strava.
Ik zie helaas met fietsen helemaal geen hartslag data. Kan het in de Strava app ook niet selecteren, dan begint ie over monitors en gaat ie naar de Strava webshop.

• J-M-T
B2 schreef op zondag 06 december 2015 @ 13:27:
[...]

Ik zie helaas met fietsen helemaal geen hartslag data. Kan het in de Strava app ook niet selecteren, dan begint ie over monitors en gaat ie naar de Strava webshop.
Als ik op de watch de app open en ik scroll naar rechts krijg ik het volgende te zien :

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/29zyadv.jpg

Als ik dan een activity start gaat de sensor aan en krijg ik op de plaats van het hartje de heartrate te zien.

Overigens kan ik volgens mij in de Strava app ook niets instellen hiervoor.

[ Voor 6% gewijzigd door J-M-T op 06-12-2015 13:45 ]

Giga_ schreef op zondag 06 december 2015 @ 12:33:
[...]

Nice! Die zijn ook gewoon voor de sport versie toch? Just checkin :+
Ja hoor. Alles is uitwisselbaar.

• B2

B2

wa' seggie?

J-M-T schreef op zondag 06 december 2015 @ 13:43:
[...]

Als ik op de watch de app open en ik scroll naar rechts krijg ik het volgende te zien :

[afbeelding]

Als ik dan een activity start gaat de sensor aan en krijg ik op de plaats van het hartje de heartrate te zien.

Klopt, dat heb ik ook wel, maar je kunt na afloop van je rit je hartslag niet zien zoals dat bij de gemiddelde snelheid en hoogtemeters bv wel kan.

• iRobert
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13:09
In run keeper kan ik wel mijn hartslag zien, dit wordt tevens verwerkt in de activity app.

• J-M-T
B2 schreef op zondag 06 december 2015 @ 16:20:
[...]

Klopt, dat heb ik ook wel, maar je kunt na afloop van je rit je hartslag niet zien zoals dat bij de gemiddelde snelheid en hoogtemeters bv wel kan.
Bedoel je dat dan op de site/app of als een korte samenvatting? Want als ik terug kijk naar een activity op de app of site zie ik wel de hartslag erbij staan. Dit is wel een beetje zoals ik het zou verwachten.

• B2

B2

wa' seggie?

J-M-T schreef op zondag 06 december 2015 @ 13:43:
[...]

[afbeelding]

Overigens is het gelukt om hartslag gegevens te krijgen. Ik startte de Strava app altijd op via de iPhone. Blijkbaar moet je het via de watch opstarten om hartslag gegevens te krijgen?

• sebasmac
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-11 21:23
Ik werd zaterdag staande gehouden door de politie, iets met te hard gereden. Maar realiseerde me achteraf pas dat mijn watch nogal duidelijk in het zicht was. Heb er verder niks over gehoord, zijn er tweakers die hier al wel op aangesproken zijn? Even verwijzend naar het nieuws artiekel dat watches onder de categorie smartphones vallen.

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

sebasmac schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:01:
Ik werd zaterdag staande gehouden door de politie, iets met te hard gereden. Maar realiseerde me achteraf pas dat mijn watch nogal duidelijk in het zicht was. Heb er verder niks over gehoord, zijn er tweakers die hier al wel op aangesproken zijn? Even verwijzend naar het nieuws artiekel dat watches onder de categorie smartphones vallen.
Je mag toch ook gewoon een smartphone hebben? Zolang ze niet zien dat je 'm tijdens het rijden aan het gebruiken bent is er toch niets aan de hand?

Pagina: 1 ... 27 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie