Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausssie
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-05 22:55
reiker schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 16:03:
De Sport banden van Nomad zitten me wel fijn en vind ik qua uitstraling best goed, alleen de fit&finish (aansluiting op de kast, speling bij de aansluiting) is echt ondermaats in alle banden die ik van ze heb geprobeerd, een stuk of 6 inmiddels.
Dan heb je denk echt een verkeerde batch gehad.
Ik heb ook een Nomad FKM Sport Band en vind deze qua kwaliteit echt niet onderdoen aan de originele Apple bandjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:17

reiker

dan jij!

Mausssie schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 08:30:
[...]

Ik heb ook een Nomad FKM Sport Band en vind deze qua kwaliteit echt niet onderdoen aan de originele Apple bandjes.
Het eigenaardige is; ik heb het opgemerkt bij alle varianten van de 45mm S7, 8 en 9 die ik heb gehad, en ook de huidige S10 (46mm), en dus totaal iets van 5 verschillende Nomad bandjes. Een van de delen van het bandje zit dan prima netjes op z’n plek, de andere heeft wat bewegingsvrijheid in z’n slot zal ik maar zeggen. Wat resulteert in een lelijke uitstulping als je er iets aan trekt, met andere woorden als je het normaal gebruikt.
Terwijl de Apple bandjes netjes op hun plek klikken en ook bewegingsloos en naadloos blijven zitten.
Als ik de moed ervoor kan vinden zal ik nog eens een Nomad monteren en een foto maken..

[ Voor 3% gewijzigd door reiker op 12-10-2024 21:00 ]

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker

reiker

dan jij!

Mausssie schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 08:30:
[...]

Ik heb een foto gemaakt van mijn huidige Nomad sport band op m’n 46mm S10. Ik ben benieuwd of jij dit ook ziet? Dit is de speling die ik bedoel, ik vind dit niet acceptabel eigenlijk voor een band van €60 die wordt geadverteerd als passend voor dit model:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pE6xflsYUkxUggNfWgR46puEIXc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q0B95gCye9v3H3oCJKnB8kDw.jpg?f=fotoalbum_large

Ik gok dat het bandje niet is veranderd sinds vóór de introductie van het 46mm model en de pasvorm dus echt wat anders is, maar ik vind het dan wel slordig dat het gewoon maar wordt aangeprezen als compatibel.
Voor de volledigheid: ook op deze Watch heb ik er inmiddels drie geprobeerd, allemaal hetzelfde. Terwijl de andere (Apple) bandjes dit niet hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door reiker op 14-10-2024 10:04 ]

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausssie
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-05 22:55
reiker schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 10:03:
[...]

Ik heb een foto gemaakt van mijn huidige Nomad sport band op m’n 46mm S10. Ik ben benieuwd of jij dit ook ziet? Dit is de speling die ik bedoel, ik vind dit niet acceptabel eigenlijk voor een band van €60 die wordt geadverteerd als passend voor dit model:

[Afbeelding]

Ik gok dat het bandje niet is veranderd sinds vóór de introductie van het 46mm model en de pasvorm dus echt wat anders is, maar ik vind het dan wel slordig dat het gewoon maar wordt aangeprezen als compatibel.
Voor de volledigheid: ook op deze Watch heb ik er inmiddels drie geprobeerd, allemaal hetzelfde. Terwijl de andere (Apple) bandjes dit niet hebben.
Daar zou ik ook zeker niet blij mee zijn!

Als ik hard trek, komt het bandje niet verder dan dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8KQP650h9g5tnnV-6S_gwUc7GDY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gw2ZnkXLrgvZ55IP9taLnxUi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HX6zDbZuKhFQMK_u4Kd8TOkdI2w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1loRb0XL11scXWesGgI5QOSI.jpg?f=fotoalbum_large

Een heel klein beetje speling, maar dan moet ik dus echt trekken.
Zit het normaal om mijn pols dan zit het prima.

[ Voor 3% gewijzigd door Mausssie op 14-10-2024 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker

reiker

dan jij!

Mausssie schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 11:01:
[...]

Daar zou ik ook zeker niet blij mee zijn!

Als ik hard trek, komt het bandje niet verder dan dit:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Een heel klein beetje speling, maar dan moet ik dus echt trekken.
Zit het normaal om mijn pols dan zit het prima.
Dat ziet er beter uit ja! Dat zal dan toch het verschil zijn tussen de 49mm Watch waarvoor het bandje gemaakt is, en de 46mm die “ook past” denk ik :) Ik heb wat feedback gestuurd aan Nomad, voor wat het waard is. Dank voor je antwoorden en foto’s in elk geval!

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-05 12:06
Op release had ik meteen een Nomad Sportband erbij gekocht. Toch miste ik nog een voor nettere gelegenheden. Zo kwam ik uit bij de good old Leather Link. Tegen Apple’s principes in, omdat die Milanese Titanium band maar op zich maar laat wachten en derde partijen blijkbaar nog steeds van die lederen bandjes af willen. :D

Ik heb de M/L maar genomen, die net past, maar daardoor dus wel meer magneten “linken”. Zit stevig! Slaap er ook mee en blijft gedurende nacht prima zitten. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uex8FDr80zMLAxgb8m-VYnA76Ow=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GDq8AAifphlsKK1ggtsiQFnB.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door Froggle op 26-10-2024 11:42 ]

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | Strava | Untappd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen
  • Laatst online: 09:06

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Zo, toch maar een Milanees bandje van naturel titanium (49 mm) - Large beteld voor mijn ultra 2. Wat een mooi bandje is dat.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-05 11:16

rCk

Tylen schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 11:26:
Zo, toch maar een Milanees bandje van naturel titanium (49 mm) - Large beteld voor mijn ultra 2. Wat een mooi bandje is dat.
Ik vind hem ook echt geweldig mooi, maar hij is ook wel geweldig duur :'(.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:01
rCk schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 12:34:
[...]

Ik vind hem ook echt geweldig mooi, maar hij is ook wel geweldig duur :'(.
Ja ik vind dat het geld allemaal niet waard, ik doe het wel met het bandje wat bij de Ultra2 zat.
De gene met klittenband, blijft toch het veiligst ook vind ik. Mocht die los raken of iemand proberen merk je dat ook gewoon(Want hij zit stevig vast).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:43
Ik dacht ook dat ik ‘m mooi vond, zowel op de promo plaatjes als op de foto’s hier. Maar in het echt viel hij me enorm tegen, en degenen waarmee ik in de Apple Store was waren ook unaniem niet enthousiast. Wat mij betreft dus voor die prijs echt iets om even in de winkel om je eigen pols te bekijken alvorens te kopen.

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rCk

rCk

Carlos0_0 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 12:55:
[...]

Ja ik vind dat het geld allemaal niet waard, ik doe het wel met het bandje wat bij de Ultra2 zat.
De gene met klittenband, blijft toch het veiligst ook vind ik. Mocht die los raken of iemand proberen merk je dat ook gewoon(Want hij zit stevig vast).
Het nieuwe Milanese bandje zit ook met een gesp vast ipv een magneet, zit wel een stuk beter vast dan de oude moet ik zeggen.
Zelf gebruik ik de Ocean (siliconen) band vaak, en ook die jij beschrijft.
Radiodurans schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 13:42:
Ik dacht ook dat ik ‘m mooi vond, zowel op de promo plaatjes als op de foto’s hier. Maar in het echt viel hij me enorm tegen, en degenen waarmee ik in de Apple Store was waren ook unaniem niet enthousiast. Wat mij betreft dus voor die prijs echt iets om even in de winkel om je eigen pols te bekijken alvorens te kopen.
Dat is sowieso een goede, aangezien het €199,- is, dat hakt er wel in. Qua kwaliteit zal het ongetwijfeld prachtig zijn natuurlijk...

Maar ik ga misschien ooit wel een knock-off halen. Ik vind het wel een sjiek bandje namelijk, maar echt geen 200 EUR waard...
(Ja, het is vloeken in de kerk :+ ... 900 euro horloge en dan een bandje van €15-20 kopen... maar 200 Euro voor een bandje, no way!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
rCk schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 14:35:
[...]

Maar ik ga misschien ooit wel een knock-off halen. Ik vind het wel een sjiek bandje namelijk, maar echt geen 200 EUR waard...
(Ja, het is vloeken in de kerk :+ ... 900 euro horloge en dan een bandje van €15-20 kopen... maar 200 Euro voor een bandje, no way!)
Dat vind ik dus ook 200 euro voor een bandje echt no way, dat is gewoon echt belachelijk vind ik dan.
Goed iedereen mag het voor zich zelf vinden, maar dat is wel echt een stap te ver.

Op zich het bandje in een net iets andere kleur zou leuk zijn, want die klittenbandkleuren bandjes zijn nou niet heel geweldig.
Maar ik vind het ook prima dit bandje gewoon te houden, tot die kapot is. ik hoef gelukkig niet deze week dit bandje en volgende week een ander bandje erom.
En gelukkig was mijn Ultra2 geen 899, maar met inruil van de oude watch nog maar 769 :+ .

[ Voor 5% gewijzigd door Carlos0_0 op 30-10-2024 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Carlos0_0 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 15:38:
[...]

Dat vind ik dus ook 200 euro voor een bandje echt no way, dat is gewoon echt belachelijk vind ik dan.
Goed iedereen mag het voor zich zelf vinden, maar dat is wel echt een stap te ver.

Op zich het bandje in een net iets andere kleur zou leuk zijn, want die klittenbandkleuren bandjes zijn nou niet heel geweldig.
Maar ik vind het ook prima dit bandje gewoon te houden, tot die kapot is. ik hoef gelukkig niet deze week dit bandje en volgende week een ander bandje erom.
En gelukkig was mijn Ultra2 geen 899, maar met inruil van de oude watch nog maar 769 :+ .
Ja precies, ik kan het ook niet verantwoorden.. Maar goed, de ene zijn portemonnee kan ook wat ruimer zijn, of een andere reden...
Ik wissel wel het een en ander af met bandjes gedurende de week, omdat ik ze toch ook wel een klein beetje afwissel op mijn outfit maar ook mijn activiteiten.

Dat scheelt inderdaad! Ik had 'm gelukkig van een kennis overgenomen, scheelde ook een flinke slok op de borrel tov 899 EUR :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10:02
Ach moet ook iedereen zelf weten of ze klittenband cool vinden.

Ik vind de prijzen nog wel meevallen. Het is niet dat ik gelijk meerdere bandjes aanschaf bij de aankoop van een Apple Watch. Ik verwacht er meerdere jaren mee te doen en dan is af en toe een nieuw bandje wel leuk. Inmiddels 3 bandjes waarvan ik één goedkoop heb kunnen overnemen van mijn broer. In eerste instantie vond ik het standaard bandje wel prima, maar afwisselen is ook wel leuk. En gezien er elk jaar weer nieuwe kleuren zijn moet je ook niet te lang wachten als een kleur je aanspreekt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:24
Hier voor mij en mijn vriendin het Milanees bandje van zwart titanium gekocht. Echt zoveel fijner dan dat bandje dat er standaard bij zit.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoerFrits
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 19-05 12:10
Ik wil mijn bestaande 22mm leren bandjes aan mn ultra hangen, daarvoor zilveren adapter setje besteld. Maar deze glimmen natuurlijk, wat een beetje een kermislook geeft aan mn watch :+

Ik kan eigenlijk nergens adapters vinden die dezelfde kleur hebben als de titanium ultra, iemand wel iets kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1885112

Ik heb mijn Milanese Loop geretourneerd. Vond hem niet zo lekker zitten als mijn oude bandje.

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 1885112 op 30-10-2024 16:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vanitas1996
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13-05 10:54
Ik wilde zelf ook de Milanese band in het zwart titanium gaan bestellen voor mijn zwarte ultra. Tot iemand op Reddit via de Urvoi store op aliexpress een 1:1 namaak van de band gekocht had die ook daadwerkelijk van titanium is. Deze kost 90,- en schijnt echt wel heel goed te zijn.

Zelf ook maar besteld, in het verleden ook de link bracelet van deze winkel gekocht en de kwaliteit was werkelijkwaar subliem!

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn: https://nl.aliexpress.com...%3Asearch%7Cquery_from%3A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Landon
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-05 14:38
Vanitas1996 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 20:41:
Ik wilde zelf ook de Milanese band in het zwart titanium gaan bestellen voor mijn zwarte ultra. Tot iemand op Reddit via de Urvoi store op aliexpress een 1:1 namaak van de band gekocht had die ook daadwerkelijk van titanium is. Deze kost 90,- en schijnt echt wel heel goed te zijn.

Zelf ook maar besteld, in het verleden ook de link bracelet van deze winkel gekocht en de kwaliteit was werkelijkwaar subliem!

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn: https://nl.aliexpress.com...%3Asearch%7Cquery_from%3A
En komen hier dan nog importheffingen bovenop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cariernb
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 20-05 13:08
Landon schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 11:45:
[...]

Importheffingen dienen alleen betaald te worden voor producten >150 EUR. De BTW is, voor zover ik weet, al bij de prijs inbegrepen op AliExpress.

https://www.belastingdien...akket-bestel-buiten-de-eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:51
Cariernb schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 11:51:
[...]

Importheffingen dienen alleen betaald te worden voor producten >150 EUR. De BTW zit, voor zover ik weet, al in de prijs berekent op AliExpress.

https://www.belastingdien...akket-bestel-buiten-de-eu
Dit is wat Ali zelf zegt:

https://nl.aliexpress.com/item/1005003106074417.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cariernb
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 20-05 13:08
Komt inderdaad overeen met mijn eerdere comment.
Op 1 juli 2021 is de EU-regelgeving veranderd waardoor je nu op alle aankopen van buiten de EU, ongeacht de waarde, btw dient te betalen. Voorheen werden producten <22 EUR vrijgesteld van btw.

De vraag ging over importheffingen en deze dien je uitsluitend te betalen bij bedragen >150 EUR :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0

Heb hem net toch maar besteld, vind het voor een bandje nog steeds te veel geld eigenlijk.
Maar vind toch ook wel de kleuren van klitterbandje minder mooi worden, toch al idee ze naar een paar maanden vervagen(Best snel eigenlijk wel).
Nu waren sowieso wel best donkere kleuren op zich, maar toch het idee dat het al wat minder is geworden.
Ik ben dan nu niet voor de zwarte gegaan, want dat vind ik er echt niet uit zien bij de gewone Ultra2(Als nou de zwarte had gehad was misschien een ander verhaal).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ik betwijfel het ondanks alles met deze bandjes, als jullie jullie ervaringen erop kunnen delen.
Vaak zie je duidelijke verschillen met imitatiebandjes, en dan vind ik €90,- nog altijd best veel geld.

Denk aan:
-Aansluiting op de Watch (dus waar je de watch in schuift), dit is bij Apple gewoon spot on, maar imitatie vaak niet goed.
-Kleur, is deze echt 1:1?
-Speling tussen de band en het stukje wat aan je watch vast zit... Vaak zit daar wel echt meer speling tussen

Als dat alles net als "the real deal" is, dan is het nog wel het overwegen waard..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-05 19:02
Heb de Milanese loop besteld bij Apple. Komt midden volgende maand. Vind hem zelf ook erg duur, maar heb nog 3 braided loop bandjes die nu niet meer passen met de Ultra (maat 6). Die doe ik mooi weg en dan mag het van mezelf :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
rCk schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 14:47:
Ik betwijfel het ondanks alles met deze bandjes, als jullie jullie ervaringen erop kunnen delen.
Vaak zie je duidelijke verschillen met imitatiebandjes, en dan vind ik €90,- nog altijd best veel geld.

Denk aan:
-Aansluiting op de Watch (dus waar je de watch in schuift), dit is bij Apple gewoon spot on, maar imitatie vaak niet goed.
-Kleur, is deze echt 1:1?
-Speling tussen de band en het stukje wat aan je watch vast zit... Vaak zit daar wel echt meer speling tussen

Als dat alles net als "the real deal" is, dan is het nog wel het overwegen waard..
Imitatie bandjes nooit problemen gehad met het kliksysteem(Dus het inschuiven), wel dat ze vaak te kort zijn.
Dus dat ze eigenlijk gemaakt zijn voor de kleinere watch, en je dus aan de zijkanten een open stukje heb.

Maar ik ben ook benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rCk

rCk

Carlos0_0 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 15:26:
[...]

Imitatie bandjes nooit problemen gehad met het kliksysteem(Dus het inschuiven), wel dat ze vaak te kort zijn.
Dus dat ze eigenlijk gemaakt zijn voor de kleinere watch, en je dus aan de zijkanten een open stukje heb.

Maar ik ben ook benieuwd.
Waar ik op doelde is dat er vaak ietwat ruimte tot wiebelen is met die bandjes en de aansluiting in je watch.
Wanneer ik 't vergelijk met bijv de trail loop, die zit er gewoon perfect in met een hele kleine naad tussen watch en bevestigingspunt van het bandje.

Uiteindelijk gaat het er een beetje om: hoe erg stoor je je aan het feit dat het net niet aansluit of niet. Dat het niet 100% overeenkomt qua kleur is een ander dingetje... Daar zit ik nog wel een klein beetje mee. Is het dan het verschil van meer dan 150 EUR waard? Voor mij nog niet... Plus... als ik met n bandje van 200 EUR thuis kom, dan krijg ik WO3 denk ik :+

[ Voor 11% gewijzigd door rCk op 31-10-2024 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:31
Ervaringen met de nieuwe Milanese loop, 49mm voor de Ultra 2? Krast deze bijvoorbeeld de Space Black MacBook Pro?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanitas1996
Landon schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 11:45:
[...]

Ik heb nog nooit importheffingen hoeven te betalen over mijn eerdere bestellingen (120,- en 110,-). Ik verwacht het bij deze dus ook niet, anders betaal ik die natuurlijk gewoon, want die zijn altijd maar een x aantal euro. :)

EDIT: Aangaande de lengte kreeg ik de volgende foto's van de aanbieder, dit schijnt de lengte te zijn van het bandje (Zowel zwart als naturel titanium):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RoRqGFEFn79K1eYoRzOYVQJP2ZI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/cQqx9zTILESd773n9QWkZ019.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3-UmMDG2XffyQF52mdMPWqat4Yg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/i681TlSOxvIqDf57FNC44DiQ.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3_jrGv-9rgDquCUhaqnS_bjjP8U=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/2WL6lDlrIqzUkyL3UBaYwt5Z.png?f=user_large

[ Voor 45% gewijzigd door Vanitas1996 op 31-10-2024 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
En wat mag dat zeggen dan, is die even lang als de normale bandjes ?.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-05 15:07
@Vanitas1996 Netjes van de verkoper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas1996
Carlos0_0 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 19:26:
En wat mag dat zeggen dan, is die even lang als de normale bandjes ?.
Nou ja, ik wilde graag weten of het een beetje een normale maat is (misschien heel klein of juist heel groot). Deze maat zit volgens mij een beetje tussen M en L in, dus prima voor mij. Puur even gedeeld als mensen willen weten wat de maat is van deze kopie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Vanitas1996 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 20:30:
[...]

Nou ja, ik wilde graag weten of het een beetje een normale maat is (misschien heel klein of juist heel groot). Deze maat zit volgens mij een beetje tussen M en L in, dus prima voor mij. Puur even gedeeld als mensen willen weten wat de maat is van deze kopie.
Ja ik heb nu ook klittenband ding M/L , en die zit goed. dus zal deze voor mij ook wel goed zitten :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen
  • Laatst online: 09:06

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Bandje vandaag binnengekomen. Apple zei zelf dat hij 4 november zou komen maar dhl heeft doorgewerkt 😂. Helemaal blij ernee.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7TOT3q0Tbptxi7SYXtOR0i_kaNk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vnlalxQsNNGTlM1cvzprFXGv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MPRqb_gT70uUPJyjl5Jln4Uvzd0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lY0LchHHgdJcAORVDUNUV6RB.jpg?f=fotoalbum_large
Toch maar besteld. Donderdag besteld, vandaag geleverd met de zaterdaglevering waarvoor ik 3 euro extra betaalde.

Hij is wel echt heel mooi en enorm licht. Veel lichter dan het bandje van chirurgisch staal. En ja, dit zijn originele bandjes. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 10:46
Dennisweb schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 16:16:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Toch maar besteld. Donderdag besteld, vandaag geleverd met de zaterdaglevering waarvoor ik 3 euro extra betaalde.

Hij is wel echt heel mooi en enorm licht. Veel lichter dan het bandje van chirurgisch staal. En ja, dit zijn originele bandjes. ;)
Heb de naturel variant, echt een fijn bandje voor alle omstandigheden. Parachutesluiting ook erg handig.

Tesla Model 3 (2024) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vanitas1996
Vanitas1996 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 16:05:
[...]

Ik heb nog nooit importheffingen hoeven te betalen over mijn eerdere bestellingen (120,- en 110,-). Ik verwacht het bij deze dus ook niet, anders betaal ik die natuurlijk gewoon, want die zijn altijd maar een x aantal euro. :)

EDIT: Aangaande de lengte kreeg ik de volgende foto's van de aanbieder, dit schijnt de lengte te zijn van het bandje (Zowel zwart als naturel titanium):

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Vandaag het clone bandje binnengekregen!

Ik zag iemand boven mij die de originele nog goed op de foto had staan en ik zie wel het verschil tussen de clone tov de originele, maar of ik mij hier aan zou storen, ik denk het niet.

Materiaal lijkt inderdaad (voor zover ik het kan zien en voelen ;)) op titanium, het bandje weegt namelijk rond de 31 gram, maar voelt heel solide aan.

Voor de rest lijkt het uiterlijk ook echt wel 1:1 op het origineel, behalve wat verschillen met de sluiting (de clamp is iets hoekiger waar die eigenlijk iets ronder moet zijn) en de matheid van de band is hij wel erg goed nagemaakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/19-fHsL6YwCBQ5t08p4WKgG6wP8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/weUsDKk5BjOIW90X9cIZE2aU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cGJGw1JUNqjhrCnmfbaOBuLs4-M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f47B4MB95i39vy7tBKye69U8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dn28ZE93O0Ig6QdQQOsXl2Fs1fc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r29tGCzofH43mogAUqMHmazR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MI_N68UL0zH8uPdsMcc0Fj7DyHc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DDp9YIoLOPVx2IIsaWRaU4qq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NYaxCzZ9nVE3YPNCFA71dbyRUU4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K26JKKQtpn0LmuCbcraSjfmO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qFgyvgBa9yU-T08ThvkJQFIyv-o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nEBaw06GTIRT2ISnTLdeOXeP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Vanitas1996 schreef op maandag 4 november 2024 @ 14:14:
[...]

Vandaag het clone bandje binnengekregen!

Ik zag iemand boven mij die de originele nog goed op de foto had staan en ik zie wel het verschil tussen de clone tov de originele, maar of ik mij hier aan zou storen, ik denk het niet.

Materiaal lijkt inderdaad (voor zover ik het kan zien en voelen ;)) op titanium, het bandje weegt namelijk rond de 31 gram, maar voelt heel solide aan.

Voor de rest lijkt het uiterlijk ook echt wel 1:1 op het origineel, behalve wat verschillen met de sluiting (de clamp is iets hoekiger waar die eigenlijk iets ronder moet zijn) en de matheid van de band is hij wel erg goed nagemaakt.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooi bandje. Relatief goedkoop tov het origineel.

Echter vraag ik me wel af of het matzwart goed gaat blijven zitten tov de originele.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Hier ook de Milanese Loop binnen, maar hij gaat weer retour naar Apple. Vond hem lang niet zo comfortabel en mooi als gedacht. Ook trekt hij haartjes. Wel jammer wat ik had er echt een andere verwachting bij. Maar vond het meteen de 199 euro niet waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanitas1996
TheKerremenke schreef op maandag 4 november 2024 @ 18:43:
[...]

Mooi bandje. Relatief goedkoop tov het origineel.

Echter vraag ik me wel af of het matzwart goed gaat blijven zitten tov de originele.
Dat vraag ik mij zeer zeker ook af! Ik heb eerder eentje van Urvoi gehad (verkoper van deze en andere 1:1 bandjes op AliExpress) en de kwaliteit was heel goed! Het was toen een link bracelet en die begon pas te slijten na 1-2 jaar. Mijn zwager heeft hem nu nog om en de slijtage ziet er daar nu best gaaf uit, maar je moet er zeker van houden. Ik hoop dat deze armband hetzelfde gaat doen.

Maar, ook bij deze: hij trekt zeker haartjes, maar dat zal over een tijdje wel wegvallen als de haartjes weg zijn. :+
MartijnMartijn schreef op maandag 4 november 2024 @ 19:19:
Hier ook de Milanese Loop binnen, maar hij gaat weer retour naar Apple. Vond hem lang niet zo comfortabel en mooi als gedacht. Ook trekt hij haartjes. Wel jammer wat ik had er echt een andere verwachting bij. Maar vond het meteen de 199 euro niet waard.
Wat waren je verwachtingen dan van het bandje? Had je hem zwaarder of juist wat stugger verwacht? Ik heb zelf nu de clone en zou niet weten wat er (behalve het iets glanzender oppervlakte en de kleine verschillen met de sluiting) anders zou moeten zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door Vanitas1996 op 04-11-2024 22:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Vanitas1996 schreef op maandag 4 november 2024 @ 22:29:
[...]

Dat vraag ik mij zeer zeker ook af! Ik heb eerder eentje van Urvoi gehad (verkoper van deze en andere 1:1 bandjes op AliExpress) en de kwaliteit was heel goed! Het was toen een link bracelet en die begon pas te slijten na 1-2 jaar. Mijn zwager heeft hem nu nog om en de slijtage ziet er daar nu best gaaf uit, maar je moet er zeker van houden. Ik hoop dat deze armband hetzelfde gaat doen.

Maar, ook bij deze: hij trekt zeker haartjes, maar dat zal over een tijdje wel wegvallen als de haartjes weg zijn. :+

[...]

Wat waren je verwachtingen dan van het bandje? Had je hem zwaarder of juist wat stugger verwacht? Ik heb zelf nu de clone en zou niet weten wat er (behalve het iets glanzender oppervlakte en de kleine verschillen met de sluiting) anders zou moeten zijn.
Vond hem inderdaad te licht en te glad. Misschien is het omdat ik van de Ocean Band af kom, maar die draagt gewoon een stuk fijner.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 14:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x_t8hEOeFMV3ey0813zxu7_JtH0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1LJdRoE6KVsrVm9fhi4AHq3B.jpg?f=fotoalbum_largeVandaag binnen in een dag, rechtstreeks via Apple, nadat ik een order van een ruime maand wachten elders heb geannuleerd. Kom van een M/L trail bandje met 185mm pols. Volgens Apple zou ik de Large moeten hebben, maar de sluiting zit nu niet gecentreerd. Vraag me af of ik dan beter Medium had moeten bestellen. Aan de andere kant, kan dit een voordeel zijn omdat de sluiting dan minder snel krassen maakt of oploopt. Hoe zit dat bij de kloon, die volgens mij een “onesize” M/L maat is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-05 19:56

TradeMarkNL

Videoproducer
Ik had precies hetzelfde, of nouja zelfs er blind vanuit gegaan dat ik bandje L nodig had. Niet beseffende dat de sluiting niet in het midden zou zitten. Dus ik heb de hele bestelling (Watch+band, alleen band kon niet omdat dat geen losse bestelling was) geretourneerd voor een M en ben blij dat ik dat heb gedaan. Vond die sluiting aan de zijkant echt niet lekker zitten en vooral lastiger sluiten. Bestelling ingeleverd in de Apple Store en kon gelukkig meteen een M mee terugnemen.

[ Voor 6% gewijzigd door TradeMarkNL op 05-11-2024 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:57

Aiii

何これ

Volgens mij klopt dit toch gewoon? De L is voor 180 tot 220 mm, logischerwijze zegt dat mij dat de middenstand dan voor 200mm polzen is en je er bijna 2cm vanaf zit met jouw maat.

[ Voor 22% gewijzigd door Aiii op 05-11-2024 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas1996
BellySM schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 18:12:
[Afbeelding]Vandaag binnen in een dag, rechtstreeks via Apple, nadat ik een order van een ruime maand wachten elders heb geannuleerd. Kom van een M/L trail bandje met 185mm pols. Volgens Apple zou ik de Large moeten hebben, maar de sluiting zit nu niet gecentreerd. Vraag me af of ik dan beter Medium had moeten bestellen. Aan de andere kant, kan dit een voordeel zijn omdat de sluiting dan minder snel krassen maakt of oploopt. Hoe zit dat bij de kloon, die volgens mij een “onesize” M/L maat is?
Afgezien van de sluiting van de clone (die minimaal afwijkt) komt hij echt 1:1 overeen. Lengte valt een beetje tussen M en L in, maar is perfect voor mij.

De sluiting komt net niet op de zijkant van mijn pols, dus een soort van schuin onder, dat is perfect voor mij. Voor mij houdt het in dat ik de originele niet meer ga bestellen, omdat deze zo goed is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironic6925
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-04 14:09
[quote]Froggle schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 11:41:
Op release had ik meteen een Nomad Sportband erbij gekocht. Toch miste ik nog een voor nettere gelegenheden. Zo kwam ik uit bij de good old Leather Link. Tegen Apple’s principes in, omdat die Milanese Titanium band maar op zich maar laat wachten en derde partijen blijkbaar nog steeds van die lederen bandjes af willen. :D

Ik heb de M/L maar genomen, die net past, maar daardoor dus wel meer magneten “linken”. Zit stevig! Slaap er ook mee en blijft gedurende nacht prima zitten. :)

Mooie combi! Beetje off topic maar welke weer complicatie is dat in de rechter bovenhoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 14:34
Aiii schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 20:59:
Volgens mij klopt dit toch gewoon? De L is voor 180 tot 220 mm, logischerwijze zegt dat mij dat de middenstand dan voor 200mm polzen is en je er bijna 2cm vanaf zit met jouw maat.
Je hebt gelijk. Maar dan ben ik met een Medium band nog verder van huis, want dan zit de sluiting vrijwel zeker aan de andere kant van mijn pols en wordt het nog moeilijker om om te doen. De rand van de sluiting steekt nu niet uit en draagt het verder comfortabel dus laat ik het hierbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 11:05
TradeMarkNL schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 20:01:
Ik had precies hetzelfde, of nouja zelfs er blind vanuit gegaan dat ik bandje L nodig had. Niet beseffende dat de sluiting niet in het midden zou zitten. Dus ik heb de hele bestelling (Watch+band, alleen band kon niet omdat dat geen losse bestelling was) geretourneerd voor een M en ben blij dat ik dat heb gedaan. Vond die sluiting aan de zijkant echt niet lekker zitten en vooral lastiger sluiten. Bestelling ingeleverd in de Apple Store en kon gelukkig meteen een M mee terugnemen.
Met welke pols omtrek is dit?

To be, or not to be...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-05 19:56

TradeMarkNL

Videoproducer
Ansenyi schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:26:
[...]

Met welke pols omtrek is dit?
20cm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Landon
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-05 14:38

Had 'm ook besteld en binnen een week binnen! Wat een fijn bandje! _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UgHkdKQvh9xIK9fqn35LuGQQRgo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0C3pjzBgNfibWGSfHM9THoVf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Scv_3mQx5eTy4KQNEhhz8CirQY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/asR7pWaktsABgVHWz5frwv6z.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Ik heb een polsomtrek van 175mm en een M-maat gekozen bij het bestellen van de Milanese Loop. Hier zit de sluiting gelukkig wel in het midden van de onderkant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Davidas schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 17:45:
[...]

Heb de naturel variant, echt een fijn bandje voor alle omstandigheden. Parachutesluiting ook erg handig.
Heb hem vandaag ook eens om gehad, en het is inderdaad een heel fijn bandje.
Zo licht en buitenkant dan zo zacht/ glad, sluiting was effe puzzelen. maar had ik op zich redelijk snel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LGU
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-05 21:58

LGU

Ik heb vandaag de eerste keer gesport met mijn (nieuwe) S10 Watch. Wat me opvalt is dat de sportloop erg lang vochtig blijft door het zweet.

Welk bandje raden andere fanatieke sporters aan gedurende het sporten? Ik zelf nijg naar het standaard rubberen bandje van Apple maar mogelijke hier nog wat ervaringsdeskundige met tips ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

PeaceNlove

Deugleuter

LGU schreef op donderdag 7 november 2024 @ 21:16:
Ik heb vandaag de eerste keer gesport met mijn (nieuwe) S10 Watch. Wat me opvalt is dat de sportloop erg lang vochtig blijft door het zweet.

Welk bandje raden andere fanatieke sporters aan gedurende het sporten? Ik zelf nijg naar het standaard rubberen bandje van Apple maar mogelijke hier nog wat ervaringsdeskundige met tips ;)
Juist de Sportloop, ik heb er meerdere en wissel na het sporten gewoon naar een ander bandje, Spigen stainless steel of een andere Sportloop, en het bandje gaat in een waszakje samen met de sportspullen fijn de wasmachine in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froggle
  • Laatst online: 16-05 12:06
ironic6925 schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 21:30:
Mooie combi! Beetje off topic maar welke weer complicatie is dat in de rechter bovenhoek?
Carrot

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | Strava | Untappd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
LGU schreef op donderdag 7 november 2024 @ 21:16:

Ik heb de oranje hermes kilim band gekocht bij Hermes zelf. Vind hem erg fijn (en mooi) ook tijdens sporten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LGU
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-05 21:58

LGU

Teknix1982 schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 17:44:
[...]

Ik heb de oranje hermes kilim band gekocht bij Hermes zelf. Vind hem erg fijn (en mooi) ook tijdens sporten.
Dank voor de tip. € 349,- voor een bandje dat ik enkel voor het sporten wil gebruiken vind ik iets te 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-05 08:49

Net ook besteld! Er zijn momenteel kortingen, uiteindelijk 75 euro betaald _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-05 19:35
Heb een tijd niet gesport ivm griep. De batterijduur van de AWU2 is erg goed met een passieve levensstijl. Always-on display aan en alle overige functies notificaties sleep-tracking etc aan. Vrijdag 19:10 voor het laatst opgeladen. Nu na 72 uur nog 20% batterij over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanitas1996
Signs schreef op maandag 11 november 2024 @ 09:11:
[...]

Net ook besteld! Er zijn momenteel kortingen, uiteindelijk 75 euro betaald _/-\o_
Netjes! Scheelt aanzienlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:57

Aiii

何これ

Het is wel goedkoper, dat zeker, maar ik zie toch wel duidelijk kwaliteitsverschillen tussen het origineel en de foto's hierboven. De aansluiting is wat minder, maar goed, daar valt mee te leven. Maar ik zie vooral veel ruwe oneffenheden in de schakels op het bandje, die zijn bij het origineel allemaal netjes effen en exact hetzelfde aan elkaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jhwdXFzRQoYv10ZTWzgXV48mlag=/x800/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/rcAAj5CzkjeASupNbGpdyqgg.gif?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2BE_zy7gjG489VrKGlqi8RcIA2g=/x800/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/vUTZLN97MZyHYpua0zK0AZtk.gif?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6LNspR1B43s6tKq1yg8oPurqaGA=/x800/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/wC032GtHooEdINiys1mRAst2.gif?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vanitas1996
Aiii schreef op woensdag 13 november 2024 @ 10:09:
Het is wel goedkoper, dat zeker, maar ik zie toch wel duidelijk kwaliteitsverschillen tussen het origineel en de foto's hierboven. De aansluiting is wat minder, maar goed, daar valt mee te leven. Maar ik zie vooral veel ruwe oneffenheden in de schakels op het bandje, die zijn bij het origineel allemaal netjes effen en exact hetzelfde aan elkaar.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ja, na een paar dagen de clone te hebben zie ik ook genoeg verschillen. Wil nog een keer het origineel in de winkel zien en dan beslis ik nog of ik toch de originele koop of niet.

De sluiting van het bandje is echt anders dan het origineel, nou kan je zeggen: nou en? Maar voor bijna de helft van het geld had ik wel verwacht dat een sluiting e.d. wel overeen zou komen.

De originele heeft ook die glans op de band die de clone niet heeft en inderdaad de schakels zijn veel netter bij het origineel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rCk

rCk

Vanitas1996 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 19:17:
[...]

Ja, na een paar dagen de clone te hebben zie ik ook genoeg verschillen. Wil nog een keer het origineel in de winkel zien en dan beslis ik nog of ik toch de originele koop of niet.

De sluiting van het bandje is echt anders dan het origineel, nou kan je zeggen: nou en? Maar voor bijna de helft van het geld had ik wel verwacht dat een sluiting e.d. wel overeen zou komen.

De originele heeft ook die glans op de band die de clone niet heeft en inderdaad de schakels zijn veel netter bij het origineel.
Toevallig heeft mij dit na ontvangst van de imitatie ook enorm beziggehouden. Gelukkig heb ik het kunnen vergelijken omdat een kennis wel de originele Apple band heeft.

Mijn feedback na het vergelijken:
-De aansluiting op de Watch, imitatie heeft gewoon (bijna) altijd de spleten tussen de Watch en de band. Apple is gewoon spot-on. Ik zie het eigenlijk niet, is aan de bovenkant van het scherm, maar het idee…
-Afwerking van de band zelf: de afwerking van de schakels en ook de verhouding mat/glans is duidelijk anders. Apple is net ietsje donkerder voor mijn gevoel en de schakels zien er gewoon wel een heel stuk beter afgewerkt uit.
-Constructie van de (parachute) sluiting is anders, die is bij Apple toch net wat gecompliceerder en werkt net wat beter. De klik wanneer je de gesp vast doet is wel wat duidelijker dan de “nepperd”.
-Sluiting om de gesp aan te passen is wél een heel stuk minder qua kwaliteit, de originele maakt een daadkrachtig “klik” geluid bij los en vast zetten om te schuiven. De imitatie duw je meer vast voor je gevoel.
-Maatvoering: Imitatie valt tussen de M en de L in, wat ervoor zorgt dat de sluiting nu exact in het midden zit bij mij. Maat L is met mijn polsomvang zo tussen de 0,5-1cm van het midden af. Polsomtrek zo tussen de 20-21cm laatste keer dat ik het gemeten heb.

Dat gezegd hebbende, kost de originele Apple bijna 3x zo veel. Ik heb namelijk contact met de verkoper gehad en een kleine korting gekregen omdat ik niet helemaal tevreden was over de aansluiting en de spleten (punt 1 van mijn vergelijking. Uiteindelijk was ik nu 70 EUR kwijt.

Of het die extra 130 EUR waard is… Tja, dat ligt er een beetje aan hoeveel waarde je hecht aan het gevoel wat het je geeft.

Wanneer je ze niet naast elkaar hebt en je over je bevestiging aan de Watch heen kijkt, ga je dit echt niet zien.. Dan moet je écht een kenner zijn, of een enorm “Pietje Precies” om het verschil te zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
Series 10 46 mm Nat Ti met Nat Ti Milanese Loop.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P97aLyQ6lc46XfnBQKl43tZVyPo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RPLordTEU88wJIuTG5kukvlI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SVI_VDa5z55C3QG8WiiWEBSsXgw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F1oelXFeMk3vZXSXvWKsfDUf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:45
Laatst een bandje besteld voor m'n AWU2 bij https://erikasoriginals.com/
Veel keuzemogelijkheden qua kleuren en de kwaliteit lijkt echt top. Ik heb zelf de gele gekozen met fluoriserend detail op de midden streep. Levertijd was ongeveer 7 werkdagen..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wKXrSAjf92Vqql9qZPpjFEZFepc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V7MKcd21G3O3YovgvYqaCb3p.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nNkNYiIaBKfQTMjpL-AW31wFgwU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P2bR9Nu2sI0eImUzviEpFmT9.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 59% gewijzigd door SgtElPotato op 05-02-2025 13:20 ]

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 26-02 16:39
Ik heb paar bandjes besteld via Ali :P
Ik zou ze plaatsen zodra ik ze heb.

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-05 16:37
Hoe nemen jullie je Apple Watch bandjes mee? De laatste post met een linkje lijkt van een jaar of 5 geleden, maar mijn huidige hoes heeft zijn limiet wel bereikt en ik ben toe aan iets anders, liefst ook ruimer en mooier afgewerkt.

Deze hoes komt volgens mij van AliExpress af; erg gemakkelijk mee te nemen, en een fijn systeem waarmee ik de Sport, Sport Loop en Braided Loop bandjes goed kan opbergen, maar de Solo Loop bandjes en de RVS schakellink moeten er overdwars in. Zou fijn zijn als die in een nieuwe case ook wat beter zouden passen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TmwxDpS.jpeg

EDIT: om een indicatie te geven, ik word erg enthousiast van deze case van Von Holzhausen maar er passen maar 6 (of met wat geluk 12, volgens het internet) bandjes in.

[ Voor 20% gewijzigd door BleuZ op 13-02-2025 21:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05 19:25
BleuZ schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 20:57:
Hoe nemen jullie je Apple Watch bandjes mee? De laatste post met een linkje lijkt van een jaar of 5 geleden, maar mijn huidige hoes heeft zijn limiet wel bereikt en ik ben toe aan iets anders, liefst ook ruimer en mooier afgewerkt.

Deze hoes komt volgens mij van AliExpress af; erg gemakkelijk mee te nemen, en een fijn systeem waarmee ik de Sport, Sport Loop en Braided Loop bandjes goed kan opbergen, maar de Solo Loop bandjes en de RVS schakellink moeten er overdwars in. Zou fijn zijn als die in een nieuwe case ook wat beter zouden passen.

[Afbeelding]

EDIT: om een indicatie te geven, ik word erg enthousiast van deze case van Von Holzhausen maar er passen maar 6 (of met wat geluk 12, volgens het internet) bandjes in.
Ik neem mijn bandjes nooit mee (behalve degene die ik draag) en rest hangt bij mij op de muur.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DZ3H4QEBxxQRAD-rt-z14_aks6k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QSbTRUXAN3FRx7QCDUBMYLeL.jpg?f=fotoalbum_large

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BleuZ
Dat ziet er leuk uit, maar ik veel onderweg en wissel dan ook wel graag van bandje. Ik ben dus echt op zoek naar een opberghoes die ik gemakkelijk in een tas kan meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:25
BleuZ schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 11:25:
Dat ziet er leuk uit, maar ik veel onderweg en wissel dan ook wel graag van bandje. Ik ben dus echt op zoek naar een opberghoes die ik gemakkelijk in een tas kan meenemen.
Gewoon een grotere case kopen, waar je normaliter iets anders in doet? Ik zou het niet te moeilijk maken. Er is zat te koop bij de Action, Amazon, Ali, Temu etc. Zoiets is wel fijn ding: https://www.action.com/nl-nl/p/3011812/lab31-opbergcase/

Wissel je dan zoveel onderweg dat het nu nog groter moet worden? Je hebt al aardig wat bij je. Ik heb in mijn rugtas en aktetas altijd één bandje zitten, maar dat heeft er meer mee te maken dat ik een ander bandje erop doe als ik ga slapen. Sportbandje op de dag en trail bandje om mee te slapen.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:59
bing69 schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 08:40:
[...]

Ik neem mijn bandjes nooit mee (behalve degene die ik draag) en rest hangt bij mij op de muur.

[Afbeelding]
Zijn dit allemaal originele bandjes? Of ook andere merken? Zo ja, bij welke websites heb je deze aangeschaft?
Ik heb 123watches gevonden wat erg goedkope website is maar sommige bandjes voelen ook zo aan.

Iets meer betalen met kwalitatief beter afgewerkt materiaal zou tof zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05 19:25
Aramiss schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 13:26:
[...]

Zijn dit allemaal originele bandjes? Of ook andere merken? Zo ja, bij welke websites heb je deze aangeschaft?
Ik heb 123watches gevonden wat erg goedkope website is maar sommige bandjes voelen ook zo aan.

Iets meer betalen met kwalitatief beter afgewerkt materiaal zou tof zijn.
Wisselend, Originele, Ali, Amazon. De een is beter dan de ander.

Draag al weer een tijdje deze, zit heel fijn! (link vergeten) https://www.amazon.nl/dp/...yo2ov_dt_b_fed_asin_title

[ Voor 11% gewijzigd door bing69 op 14-02-2025 15:40 ]

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BleuZ
Redondo1982 schreef op vrijdag 14 februari 2025 @ 13:07:
[...]

Gewoon een grotere case kopen, waar je normaliter iets anders in doet? Ik zou het niet te moeilijk maken. Er is zat te koop bij de Action, Amazon, Ali, Temu etc. Zoiets is wel fijn ding: https://www.action.com/nl-nl/p/3011812/lab31-opbergcase/

Wissel je dan zoveel onderweg dat het nu nog groter moet worden? Je hebt al aardig wat bij je. Ik heb in mijn rugtas en aktetas altijd één bandje zitten, maar dat heeft er meer mee te maken dat ik een ander bandje erop doe als ik ga slapen. Sportbandje op de dag en trail bandje om mee te slapen.
Het gaat er niet om dat ik veel wissel, maar ik heb liever al mijn bandjes op één plek. En dan liefst een plek die functioneel is én er mooi vormgegeven uit ziet. Die LAB31 opbergcase is vast heel functioneel, maar het oog wil ook wat, vind ik dan.

Enfin: ik ben uiteindelijk geslaagd op AliExpress. Niet heel ethisch verantwoord, maar daar kwam ik op een gegeven moment een knockoff van de Von Holzhausen reistas tegen. Het was even een gok voor een paar tientjes, maar in no-time had ik hem in huis en de kwaliteit is verrassend goed (mag ook wel, voor dat geld op Ali). Er passen nu 13 bandjes in, misschien nog wel meer als je een beetje slim organiseert, maar ik kan de oude hoes wel gebruiken voor alle bandjes die ik minder vaak draag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6gI28T3kS9GT4j_k94kKLXM6f-o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5kXvy1jtjPlxd9WtMbLWpyuo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O_nnMuWqidb6ZO6mz2yJ0VcOj_M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/stgPHGRoNDabPDYkBVvY3Yfw.jpg?f=fotoalbum_large

• Redondo1982
BleuZ schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 22:26:
[...]

Het gaat er niet om dat ik veel wissel, maar ik heb liever al mijn bandjes op één plek. En dan liefst een plek die functioneel is én er mooi vormgegeven uit ziet. Die LAB31 opbergcase is vast heel functioneel, maar het oog wil ook wat, vind ik dan.

Enfin: ik ben uiteindelijk geslaagd op AliExpress. Niet heel ethisch verantwoord, maar daar kwam ik op een gegeven moment een knockoff van de Von Holzhausen reistas tegen. Het was even een gok voor een paar tientjes, maar in no-time had ik hem in huis en de kwaliteit is verrassend goed (mag ook wel, voor dat geld op Ali). Er passen nu 13 bandjes in, misschien nog wel meer als je een beetje slim organiseert, maar ik kan de oude hoes wel gebruiken voor alle bandjes die ik minder vaak draag.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Blij dat je geslaagd bent. Het oog wilt ook wat zeg je, maar ik vind zowel mijn optie van de Action en die van jou totaal niet mooi. Sterker nog, ik vind die van jou nog minder mooi dan die budgethoes van de Action. Het is allemaal selectief en dus per persoon verschillend. Ik heb ook al mijn bandjes netjes in een speciale mand en die zit weer in een la met wat andere gadgets, tech etc. Ik pak eruit wat ik nodig heb die dag en meestal is dat hetzelfde als de dag ervoor dus stop ik die in mijn tas die ik op dat moment gebruik. Ik moet er niet aan denken dat ik zo’n case ook nog moet meenemen voor enkel accessoires. Mijn tassen zitten al overvol met de spullen die ik nodig heb, maar nog wel geordend. Ik ben allergisch voor vuil en als het ongeordend is maw er moet een systeem in zitten.

Succes ermee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-05 13:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kmTDNiIlJSxkPucC5ncxlEdHsUU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mWLiDcuci1mZvw8fgOunjOls.jpg?f=fotoalbum_large

Werkt prima voor mij… *O* €0,50

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

• Knoezelbos
Vanitas1996 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 19:17:
[...]

Sorry mijn vorige post was een geintje…

Maar even andere vraag (zie quote). Hoe bevalt dit bandje na een paar maanden? Ik twijfel of ik deze ook eens van de Ali ga bestellen. Nou bestel ik wel veel vaker bandjes op Ali maar dit is toch een fors hoger bedrag. Is het de moeite? Ja ik snap dat het origineel veeeeeeeel beter is maar ik draag zo’n bandje maar af en toe. Dank alvast.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

• Vanitas1996
Knoezelbos schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 16:31:
[...]

Sorry mijn vorige post was een geintje…

Maar even andere vraag (zie quote). Hoe bevalt dit bandje na een paar maanden? Ik twijfel of ik deze ook eens van de Ali ga bestellen. Nou bestel ik wel veel vaker bandjes op Ali maar dit is toch een fors hoger bedrag. Is het de moeite? Ja ik snap dat het origineel veeeeeeeel beter is maar ik draag zo’n bandje maar af en toe. Dank alvast.
Nouuuu… alsof de duivel ermee speelt, dit gebeurde vandaag:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nFdqNLGgaxJT1d3IOHmUCvtOge8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wBLMrxit0BrmnVY4ICssJkPa.jpg?f=fotoalbum_large

Contact opgenomen met de verkoper en krijg kosteloos een nieuwe opgestuurd, maar dit heb je natuurlijk niet met het origineel verwacht ik zo…

Kwaliteit is verder wel goed hoor, bandje zelf is erg fijn. Jammer alleen dat dit na drie maanden kapot gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door Vanitas1996 op 20-02-2025 21:54 ]

• Knoezelbos
Vanitas1996 schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 21:53:
[...]

[Afbeelding]

Contact opgenomen met de verkoper en krijg kosteloos een nieuwe opgestuurd, maar dit heb je natuurlijk niet met het origineel verwacht ik zo…

Kwaliteit is verder wel goed hoor, bandje zelf is erg fijn. Jammer alleen dat dit na drie maanden kapot gaat.
Oh nou das klote. Netjes dat je een nieuwe krijgt! Ik denk dat ik toch ga bestellen. Probleem is welke moet ik pakken op Ali. De duurdere zijn veelal van titanium lees ik maar ook hier zit prijsverschil in (en wellicht ook kwaliteitsverschil). Die “urvoi” spant de kroon met 71 euro. Maar is het ook de beste 🤔?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vanitas1996
Knoezelbos schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 22:04:
[...]

Oh nou das klote. Netjes dat je een nieuwe krijgt! Ik denk dat ik toch ga bestellen. Probleem is welke moet ik pakken op Ali. De duurdere zijn veelal van titanium lees ik maar ook hier zit prijsverschil in (en wellicht ook kwaliteitsverschil). Die “urvoi” spant de kroon met 71 euro. Maar is het ook de beste 🤔?
Ik heb zelf die van Urvoi, die zijn kwalitatief het beste merk ik toch links en rechts. De schakelarmbanden zijn ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
syltheboy schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 14:10:
[...]

Inmiddels heb ik een Apple Leather Link bandje in gebruik, in de kleur Dark Cherry. 38 euro inclusief verzenden, een originele. Toch maar voor maat M/L gegaan zodat de overlapping veiliger is.
[Afbeelding][Afbeelding]
Inmiddels is het hoesje van Otterbox kapotgegaan tijdens het verwijderen om hem schoon te maken. 2e keer schoongemaakt in 1 jaar tijd, maar nu zei het harde plastic krak! De Apple Watch zelf ziet er nog uit als nieuw en eigenlijk vind ik hem veel mooier zonder hoesje. Zijn er mensen die alternatieven hebben of kan ik beter voor een glazen screenprotector gaan?

[ Voor 4% gewijzigd door syltheboy op 04-03-2025 15:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-05 19:35
Vanitas1996 schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 21:53:
[...]

[Afbeelding]

Wat een troep. Het zal je net gebeuren op een verkeerd moment. Pats horloge op de betonnen vloer. "kwaliteit is verder wel goed hoor"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Zijn er recente ervaringen met imitatie Watch oplaadkabels? Die van mijn Ultra 2 (net anderhalf jaar oud) lijkt het begeven te hebben en volgens mij zit op kabels geen garantie van Apple. Eigenlijk best wel slecht maar goed dat is een ander onderwerp. Ik zoek dus een nieuwe laadkabel die de Ultra 2 snel kan opladen. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
*verkeerde forum..

[ Voor 87% gewijzigd door Ananas_NL op 07-03-2025 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:48

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

laredo schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 14:49:
Zijn er recente ervaringen met imitatie Watch oplaadkabels? Die van mijn Ultra 2 (net anderhalf jaar oud) lijkt het begeven te hebben en volgens mij zit op kabels geen garantie van Apple. Eigenlijk best wel slecht maar goed dat is een ander onderwerp. Ik zoek dus een nieuwe laadkabel die de Ultra 2 snel kan opladen. Iemand tips?
Mijn ervaring is dat je watch dan soms slecht of langzaam laad. Voor laden gebruik ik dus altijd een origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
laredo schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 14:49:
Probeer het eens bij Apple als klacht oid. Zijn best coulant met dat soort dingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knoezelbos
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OnSnXDfclPM4d5Bt-CGPigELFS0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dzrHWj9xML6P30qhd5Jzy5Ka.jpg?f=fotoalbum_large

Vandaag het Urvoi bandje binnen gehad. Ben best tevreden en het is super licht. Even goed afgesteld en het voelt prima om mijn pols. Al met al dus (voor nu) een prima aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
glnk schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 18:31:
[...]

Wat een troep. Het zal je net gebeuren op een verkeerd moment. Pats horloge op de betonnen vloer. "kwaliteit is verder wel goed hoor"
Ik heb al lange tijd het echte bandje van Apple en die is, zoals je mag verwachten, perfect. Ik heb alleen een goedkoop silliconen bandje voor in het zwembad achter het huis in de zomer. De echte Ocean-bandjes zijn gemaakt van een materiaal waar ik blijkbaar allergisch voor ben. Dus dan moet je wat.

Maar ik zie mijn Watch als een sieraad en daar horen de dure bandjes bij. Ik wissel tussen de Milanese Loop met parachutesluiting en de Link Bracelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-05 23:04
Ik was al even aan het zoeken, maar kon het niet direct vinden in dit topic. Ik ben op zoek naar alpine bandjes van 26 cm, maar dan niet van apple. Heeft iemand hier een adres voor gevonden? Ik heb nu een aantal 22cm bandjes, maar hiermee komt de sluiting steeds op mijn laptop wanneer ik aan het werk ben. Daarom ben ik op zoek naar 26 cm bandjes. Ik ben trouwens op zoek naar een groene en donkerblauwe :).
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
mobygo76 schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 13:22:
Ik was al even aan het zoeken, maar kon het niet direct vinden in dit topic. Ik ben op zoek naar alpine bandjes van 26 cm, maar dan niet van apple. Heeft iemand hier een adres voor gevonden? Ik heb nu een aantal 22cm bandjes, maar hiermee komt de sluiting steeds op mijn laptop wanneer ik aan het werk ben. Daarom ben ik op zoek naar 26 cm bandjes. Ik ben trouwens op zoek naar een groene en donkerblauwe :).
Alvast bedankt!
Waarom niet de originele? Ik heb de grootste maat is 26cm.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WgS-Hq6BuF31sTNpBhHmng71f0I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wlz9nWo5SdsdQKi1X23CIzIz.jpg?f=fotoalbum_large

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-05 23:04
BillSpaarbank schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 13:57:
[...]

Waarom niet de originele? Ik heb de grootste maat is 26cm.

[Afbeelding]
Ik vind 100 euro voor een bandje echt een belachelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Ik heb hier eens een originele Leather Link bandje gekocht. Destijds betaalde ik er 39 euro voor, nu kosten ze 29 euro. Terwijl ze ook 99 euro kostten bij bijvoorbeeld Apple zelf.

[ Voor 33% gewijzigd door syltheboy op 14-03-2025 17:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Knoezelbos
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/agA0ky7hIV0a6gSnZjzwZfK30U0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gtlEB1B85R466CYtx1cYNId8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sBhLZvsnCBROsRh2ufI_emfJUpI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0r4IvRhRGDqSxP95R0S3eOHU.jpg?f=fotoalbum_large

Weer een Ali bandje waar ik erg tevreden over ben. Ding is degelijk en voelt fijn aan. Brede band die goed bij de Ultra past vind ik persoonlijk Voor de geïnteresseerde: https://a.aliexpress.com/_EGoyeJ6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Laatst online: 10:44
Wat zijn een beetje de oke “merken” van AlieExpres? Ik wil naast mijn leren nomad bandje nog een andere voor de meer sportievere dagen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:59
syltheboy schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 17:04:
Ik heb hier eens een originele Leather Link bandje gekocht. Destijds betaalde ik er 39 euro voor, nu kosten ze 29 euro. Terwijl ze ook 99 euro kostten bij bijvoorbeeld Apple zelf.
Is het echt een Apple bandje? Want dit is wel echt goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Aramiss schreef op woensdag 2 april 2025 @ 10:55:
[...]

Als de winkel "sjop" gebruikt, denk ik niet dat het een origineel bandje is. Die bandjes zijn inderdaad 99 EUR en dan zal een sjop ze niet zomaar voor 29 EUR verkopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Aramiss schreef op woensdag 2 april 2025 @ 10:55:
[...]

Ja, gewoon een originele.
rCk schreef op woensdag 2 april 2025 @ 11:01:
[...]

Als de winkel "sjop" gebruikt, denk ik niet dat het een origineel bandje is. Die bandjes zijn inderdaad 99 EUR en dan zal een sjop ze niet zomaar voor 29 EUR verkopen.
Toch is het zo. Het doosje was wel al open geweest, maar het bandje zelf was nog als nieuw. Nep producten verkopen mag ook niet. Dit gebeurt natuurlijk wel, maar dat is bij deze winkel zeker niet het geval.

[ Voor 55% gewijzigd door syltheboy op 02-04-2025 11:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
rCk schreef op woensdag 2 april 2025 @ 11:01:
[...]

Ik heb al meerdere bandjes ( > 20) bij deze zaak gekocht. Bandjes zijn origineel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Laatst online: 20-05 22:04

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

crimby schreef op woensdag 2 april 2025 @ 08:04:
Wat zijn een beetje de oke “merken” van AlieExpres? Ik wil naast mijn leren nomad bandje nog een andere voor de meer sportievere dagen :-)
Ik heb qua leren bandjes zelf wel goede ervaringen met Maikes, vaak willen de bandjes ook wel weer gaan loslaten en/of dat het leer de verf kwijt raakt, maar deze gaan bij mij iig net zo lang mee als de Nomad bandjes of misschien zelfs wel langer.

Maar zo te lezen zit je hiervoor eerder richting nylon of sportbandjes? Dan toch gewoon eens gokken voor iets met veel ratings en verkopen, voor die €2 kan je altijd eens proberen of het ook degelijk spul is.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Laatst online: 10:44
DeNachtwacht schreef op woensdag 2 april 2025 @ 23:42:
[...]

Ik heb qua leren bandjes zelf wel goede ervaringen met Maikes, vaak willen de bandjes ook wel weer gaan loslaten en/of dat het leer de verf kwijt raakt, maar deze gaan bij mij iig net zo lang mee als de Nomad bandjes of misschien zelfs wel langer.

Maar zo te lezen zit je hiervoor eerder richting nylon of sportbandjes? Dan toch gewoon eens gokken voor iets met veel ratings en verkopen, voor die €2 kan je altijd eens proberen of het ook degelijk spul is.
Ja inderdaad geweven of sportbandjes :-) ik zal gewoon eens wat bestellen dan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Creadion
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-05 11:41
Ik heb mezelf een paar weken geleden getrakteerd op een Apple Watch en meteen wat bandjes bijbesteld, na het lezen van dit topic zo'n 100 euro uitgegeven in de Urvoi store.

Met als kers op de taart de Milanese loop van urvoi, deze; https://nl.aliexpress.com/item/1005007879907980.html

Toen ik het topic voor het eerst las dacht ik "een opbergtas voor je bandjes, wat een onzin" maar, bedacht ik me later, een vaste plek is toch wel fijn, anders komen ze overal te liggen ben ik bang.

Deze dus ook mee besteld:
https://nl.aliexpress.com/item/1005004984784065.html

De milanese draag ik altijd en bevalt me erg goed - ik draag 'm bijna constant behalve bij het opladen op kantoor.

Ik heb de lader op kantoor geupgrade naar een Anker 3-in-1, ideaal om alles op te laden:
https://www.bol.com/nl/p/-/9300000178602347

Dank voor alle bijdragen hier! Heb het met plezier gelezen :)
Pagina: 1 ... 27 28 Laatste