Hemmik schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 09:47:
Wat is jullie ervaring met de Apple Watch met fietsen? En dan bedoel ik het normale naar-werk-toe-fietsen. Ik heb het idee dat mijn Apple Watch dit zonder de Workout app te starten totaal niet registreert. Human ziet dit wel waardoor ik volgens Human al veel eerder mijn 30 minuten beweging heb gehaald, en veel meer calorieën heb verbrand. Moet ik nu elke keer als ik ga fietsen de Activity app aanzetten?
Helaas detecteert de Watch niet wanneer je fietst. Dat moet je hem via een workout vertellen.
Dat vind ik wel erg vervelend. Ik gebruik nu Human, maar die zuigt wel veel accu. Maar om nu elke ochtend met mijn slaperige kop een workout te starten,... zie ik niet gebeuren.
Dat vind ik overal, na 2 maand gebruik, wel: het is 't allemaal wel een beetje net niet.
Geen automatisch fiets detectie: ik gebruik dus Human
Trage apps: dus ik gebruik toch maar mijn iPhone
Zelfs het weer opstarten is traag: toch maar iPhone
Digital Touch: geen van mijn vrienden heeft een Watch, dus dan toch maar Whatsapp pakken.
Eigenlijk is mijn watch nu een mooi klokje met notificatie optie.
Ik vind het trouwens ook we llastig dat je stock apps niet van je watch kunt verwijderen. Ik kan al die app icoontjes niet onthouden en gebruik er veel niet, alleen kunnen die niet weg!
[
Voor 7% gewijzigd door
iAR op 30-07-2015 14:15
]