• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:46
Maikjuh schreef op zondag 26 juli 2015 @ 12:01:
Ik heb last van een stroeve/vastzittende digital crown, als ik hem even niet gebruikt heb moet ik best veel kracht zetten om hem in beweging te krijgen. Als hij eenmaal in beweging is blijft hij erg schokkerig en stroef. Iemand hier oplossing voor/ervaring mee?
https://support.apple.com/nl-nl/HT204639

Edit: Zucht :9

[ Voor 3% gewijzigd door swv op 26-07-2015 12:52 ]

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Wootism schreef op zondag 26 juli 2015 @ 12:48:
[...]

Nee gewoon op mijn Batavus.
Het is de medewerkers-korting van Apple die mij over de streep heeft getrokken om de iets duurdere aan te schaffen :)
Dacht in eerste instantie dat je het bandje er los bijgekocht had,maar je kunt de spacegray alleen icm het horloge kopen, dat maakt de aankoop wat logischer alleen de meerprijs is voor wij wel even schrikken.

Voor hetzelfde geld heb je een hele mooie macbook air/pro, ik begrijp dat je hier eigenlijk niet mee mag vergelijken maar het is in mijn ogen best arrogant van apple om een horloge icm dat bandje voor zoveel geld te verkopen.

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:46
Oke bedankt! Had zelf ook al gezocht maar niks gevonden.

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

schumi1986 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 13:17:
[...]

Dacht in eerste instantie dat je het bandje er los bijgekocht had,maar je kunt de spacegray alleen icm het horloge kopen, dat maakt de aankoop wat logischer alleen de meerprijs is voor wij wel even schrikken.

Voor hetzelfde geld heb je een hele mooie macbook air/pro, ik begrijp dat je hier eigenlijk niet mee mag vergelijken maar het is in mijn ogen best arrogant van apple om een horloge icm dat bandje voor zoveel geld te verkopen.
Ligt eraan hoe je het bekijkt.
Ze willen zich met de Watch plaatsen binnen de premium horloge-markt. Als je gaat kijken voor wat voor prijzen de betere horloges over de toonbank gaan, dan zit de Apple Watch niet ver uit te buurt. Daarnaast is een mechanisch horloge natuurlijk weer lastig te vergelijken met een digitale...
Ik heb in ieder geval nog nooit eerder een horlogebandje gezien dat zo complex maar toch zo verfijnt is als de Linked bracelet. En qua afwerking onderscheidt de Apple Watch zich weer absoluut van de gemiddelde smart-watch.

Is natuurlijk per persoon anders of dat je die extra investering wil maken :p

[ Voor 3% gewijzigd door Wootism op 26-07-2015 14:56 ]

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Mijn Apple Watch wil de agenda niet meer synchroniseren...
Op m'n Mac een afspraak eruit gehaald, maar die blijft hardnekkig op m'n watch staan, ook na uit-aan zetten. Iemand een idee?

Fotonerd

• swv
Staat die afspraak nog in je iPhone?

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

sww89 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 15:50:
Staat die afspraak nog in je iPhone?
Ja ook nog... En de agenda flipt als ik hem daaruit wil verwijderen...

Edit: ook mn iPhone lijkt niet te synchroniseren met de rest/iCloud.

Edit 2: iPhone aan-uit deed 't m!

[ Voor 20% gewijzigd door Xilantof op 26-07-2015 16:35 ]

Fotonerd

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-11 09:22
Fuwor schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 23:13:
[...]

Hier hetzelfde probleem, iOS 9 beta 4 en op de Watch ook beta 4.
Krijg eerst geen notificaties meer binnen, dan is de Watch niet meer verbonden met de iPhone en krijg 'm nu met geen mogelijkheid weer verbonden (behalve opnieuw pairen maar om dat nou elke dag te doen...)
Gevonden!!

Het probleem deed zich vandaag niet voor.

Klokje handig ingesteld en geen WEER op de voorkant plus heb ik weer 'huidige' locatie in de weerapp zelf uitgezet.

Lijkt iets met GPS te zijn?

Bekijk mijn site: Remko.me

Remko.me schreef op zondag 26 juli 2015 @ 16:27:
[...]

Gevonden!!

Klokje handig ingesteld en geen WEER op de voorkant plus heb ik weer 'huidige' locatie in de weerapp zelf uitgezet.

Ja dat was met beta 2 ook al een bug. Daar hadden ook diverse betere resultaten zonder weer.

Ik heb op Beta 4 weer wel gewoon aan staan trouwens. Althans alleen de graden.

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/1z4eipl.png

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 26-07-2015 16:36 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-11 17:04

Decennia

VECTORHEAD

"Het dragen van een smartwatch is volgens het Ministerie van Infrastructuur en Milieu immers hetzelfde als het vasthouden van een mobiele telefoon en dus verboden"

Het zou je maar gebeuren...

Gegroet!

• swv
Ok

• Ridder
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03 20:03

Ridder

Advanced Moo Device

Dusssss....moet je je smartwatch af doen voor het rijden, of mag je er alleen niet op kijken of mag je er gewoon niet mee bezig zijn?

• Narcotical
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-03-2021
Ridder schreef op maandag 27 juli 2015 @ 17:39:
Dusssss....moet je je smartwatch af doen voor het rijden, of mag je er alleen niet op kijken of mag je er gewoon niet mee bezig zijn?
Zoals het er staat zou je hem af moeten doen
Decennia schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:55:
"Het dragen van een smartwatch is volgens het Ministerie van Infrastructuur en Milieu immers hetzelfde als het vasthouden van een mobiele telefoon en dus verboden"

Het zou je maar gebeuren...
Is daar al een gerechtelijke uitspraak over geweest inmiddels? Er is een journalist welke een proef rechtzaak probeert uit te lokken, dat is alleen nog niet gelukt dacht ik.

Er zijn al verschillende partijen geweest die hebben aangeheven dat dit niet zondermeer onder de telefoon wetgeving kan vallen, ook partijen dicht bij het om. (Koos Spee bv)

Ik heb hem in ieder geval gewoon om, gebruik hem niet onder het rijden verder maar om blijft hij zeker.

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-11 11:50
Zolang je er niet mee zit te spelen tijdens het rijden, verwacht ik er ook niet teveel problemen mee. Zeker niet als je lange mouwen aan hebt of je horloge op een andere manier uit het zicht houdt.

Het ministerie mag dan wel eens met goede argumenten komen waarom het hetzelfde zou zijn als het vasthouden van een telefoon en waarom het dan verboden zou zijn.

Omdat je ermee kan bellen? Waarom zou ik met mijn horloge bellen als ik een carkit heb?
Omdat je er berichten op kan ontvangen? Die kan je makkelijker van je telefoon lezen als deze in een houder op het dashboard staat. Dat mag wel, terwijl dat net zo gevaarlijk is.
Navigeren? Muziek opzetten? Gaat allemaal veel makkelijker vanaf mijn telefoon en dat is (voor zover ik weet) niet verboden, mits het geen gevaar oplevert.
De tijd aflezen? Mijn auto heeft ook een klok.
Tegenwoordig kan je ook veel spraakgestuurd doen, dan hoef je helemaal niet meer je handen van het stuur / ogen van de weg te halen.

Kortom: een smartwatch heeft helemaal geen toegevoegde waarde tijdens het autorijden, dus die zal ik dan ook niet gebruiken. Alle functies zijn veel makkelijker te bedienen via de telefoon of de autoradio die ook aan de telefoon gekoppeld is (via een belabberde interface die je veel meer van het autorijden afleidt dan wanneer je dezelfde handeling rechtstreeks vanaf je telefoon zou doen).

Wel maak ik meerdere autoritten per dag en heb geen zin om telkens mijn horloge af en weer om te doen, met het risico dat deze een keer valt, kwijt raakt of vergeten wordt.

De telefoonwetgeving komt uit een tijd dat je alleen nog kon bellen en SMS-en op een telefoon. Wat mij betreft is deze wet aan een update toe.

Ben benieuwd wat de rechter daarvan zegt als je met het bovenstaande verhaal komt.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Donstil schreef op maandag 27 juli 2015 @ 18:48:
[...]

Is daar al een gerechtelijke uitspraak over geweest inmiddels? Er is een journalist welke een proef rechtzaak probeert uit te lokken, dat is alleen nog niet gelukt dacht ik.

Er zijn al verschillende partijen geweest die hebben aangeheven dat dit niet zondermeer onder de telefoon wetgeving kan vallen, ook partijen dicht bij het om. (Koos Spee bv)

Ik heb hem in ieder geval gewoon om, gebruik hem niet onder het rijden verder maar om blijft hij zeker.
Lijkt mij ook niet dat je ervoor staande gehouden wordt, maar het is zeker interessant hoe de wetgeving om zal gaan met deze nieuwe producten. Ik las het toevallig op iCulture en niet verder onderzoek naar gedaan. Vaak weet men hier wat meer, daarom postte ik het. Een beetje uitlokkerig :)

Gegroet!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-11 15:12
Of ik zie het helemaal over het hoofd of ik doe gewoon iets fout, maar hoe krijg ik facebook meldingen binnen op m'n watch? Ik heb 'm sinds vandaag maar kom dr maar niet achter...

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:11
Krijg een express replacement voor mijn watch. Trilmotor is erg zwak. Hoe groot zal de kans zijn dat ik nu een refurb model krijg?
henkna schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:20:
Krijg een express replacement voor mijn watch. Trilmotor is erg zwak. Hoe groot zal de kans zijn dat ik nu een refurb model krijg?
Heel erg groot. Express (of normale) remplacement producten zijn bij Apple vrijwel altijd Refurb.

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Bigg Balls schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 10:50:
Omdat de Apple Watch slechts één iPhone kan synchroniseren loop ik tegen onderstaand probleem aan, wellicht dat iemand een oplossing heeft :-)

Exchange agenda afspraken automatisch kopiëren naar iCloud
Kun je op je iPhone die met je AppleWatch gekoppeld is niet gewoon meerdere agenda's toevoegen? Ik heb op mijn iPhone mijn iCloud-agenda, en 2 exchange-agenda's van verschillende werkgevers. Alledrie staan keurig tegelijkertijd zichtbaar in mijn agenda, zowel op iPhone als Apple Watch.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

Flitsmeister app is een van de eerste apps waarbij ik vind dat ze goed hebben nagedacht over wat ze met de Apple Watch kunnen. Hopelijk kunnen ze ooit ook Flitsmeister aanzetten als ze zien (bluetooth verbinding) dat je in de auto zit.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:08

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

DaSaN schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 00:45:
[...]

Kun je op je iPhone die met je AppleWatch gekoppeld is niet gewoon meerdere agenda's toevoegen? Ik heb op mijn iPhone mijn iCloud-agenda, en 2 exchange-agenda's van verschillende werkgevers. Alledrie staan keurig tegelijkertijd zichtbaar in mijn agenda, zowel op iPhone als Apple Watch.
Helaas niet, dan mag niet van mijn werkgever en dan moet ik een nieuwe aurwatch enrollment aanvragen.

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:31
Gisteren avond al meegemaakt dat mijn Apple Watch scherm niet aan wou gaan en vanochtend weer. In beide gevallen hielp een force restart. Hoop niet dat dit vaste prik word :F

Ik draai trouwens beta 4

[ Voor 7% gewijzigd door Captain Planet op 28-07-2015 08:05 ]

You and I have memories longer than the road ahead

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Jeroen O schreef op maandag 27 juli 2015 @ 19:52:
Zolang je er niet mee zit te spelen tijdens het rijden, verwacht ik er ook niet teveel problemen mee. Zeker niet als je lange mouwen aan hebt of je horloge op een andere manier uit het zicht houdt.

Het ministerie mag dan wel eens met goede argumenten komen waarom het hetzelfde zou zijn als het vasthouden van een telefoon en waarom het dan verboden zou zijn.

Omdat je ermee kan bellen? Waarom zou ik met mijn horloge bellen als ik een carkit heb?
Omdat je er berichten op kan ontvangen? Die kan je makkelijker van je telefoon lezen als deze in een houder op het dashboard staat. Dat mag wel, terwijl dat net zo gevaarlijk is.
Navigeren? Muziek opzetten? Gaat allemaal veel makkelijker vanaf mijn telefoon en dat is (voor zover ik weet) niet verboden, mits het geen gevaar oplevert.
De tijd aflezen? Mijn auto heeft ook een klok.
Tegenwoordig kan je ook veel spraakgestuurd doen, dan hoef je helemaal niet meer je handen van het stuur / ogen van de weg te halen.

Kortom: een smartwatch heeft helemaal geen toegevoegde waarde tijdens het autorijden, dus die zal ik dan ook niet gebruiken. Alle functies zijn veel makkelijker te bedienen via de telefoon of de autoradio die ook aan de telefoon gekoppeld is (via een belabberde interface die je veel meer van het autorijden afleidt dan wanneer je dezelfde handeling rechtstreeks vanaf je telefoon zou doen).

Ben benieuwd wat de rechter daarvan zegt als je met het bovenstaande verhaal komt.
Ja leuk verhaal enzo, maar ik denk niet dat de rechter daar een boodschap aan heeft....

Ik kreeg toevallig vorige week tijdens het rijden een berichtje binnen, en aangezien m'n Watch binnen mijn gezichtsveld ligt draaide ik even mijn pols om te kijken wat het was.
Voor ik het wist zat ik het hele bericht te lezen op mijn smartwatch, hierdoor kon ik nog maar ternauwernood remmen voor een auto die opeens voor me schoot.

Juist door het extreme gemak van het niet hoeven vasthouden van een device zorgt ervoor dat je sneller geneigd bent om even een blik te werpen. Ik snap het wel waarom het een gevaar zou kunnen vormen.
OMX2000 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 07:44:
Flitsmeister app is een van de eerste apps waarbij ik vind dat ze goed hebben nagedacht over wat ze met de Apple Watch kunnen. Hopelijk kunnen ze ooit ook Flitsmeister aanzetten als ze zien (bluetooth verbinding) dat je in de auto zit.
Idd een erg fijne app.
Ik ben geen hard rijder maar zo even snel flitsmeister aanzetten maakt het voorkomen van die kleine boetes wel een stuk makkelijker.
Wootism schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 08:11:
[...]

Ja leuk verhaal enzo, maar ik denk niet dat de rechter daar een boodschap aan heeft....

Ik kreeg toevallig vorige week tijdens het rijden een berichtje binnen, en aangezien m'n Watch binnen mijn gezichtsveld ligt draaide ik even mijn pols om te kijken wat het was.
Voor ik het wist zat ik het hele bericht te lezen op mijn smartwatch, hierdoor kon ik nog maar ternauwernood remmen voor een auto die opeens voor me schoot.

Juist door het extreme gemak van het niet hoeven vasthouden van een device zorgt ervoor dat je sneller geneigd bent om even een blik te werpen. Ik snap het wel waarom het een gevaar zou kunnen vormen.
Maar dat staat ook niet ter discussie. Natuurlijk is het gevaarlijk om je watch te gebruiken onder het rijden. Net zoals dit geld voor je iPhone.

Waar een probleem van gemaakt wordt is het dragen van de watch in het algemeen en daar gaat het krom. Het OM heeft nu (tijdje terug alweer) aangegeven dat het dragen van een Smartwatch gezien wordt als het vasthouden van je telefoon. Terwijl dit natuurlijk niet zo is.

Mijn inziens is het dragen van een Smartwatch eerder te vergelijken met een in car entertainment systeem of uitgebreide carkit.

Maar het is dus aan de rechter om te bepalen of de boete geldig is als iemand bekeurd wordt voor een Smartwatch ZONDER gebruik.

[ Voor 59% gewijzigd door Donstil op 28-07-2015 11:51 ]

• OMX2000
  • Nu online

OMX2000

Donstil schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:47:
[...]

Idd een erg fijne app.
Ik ben geen hard rijder maar zo even snel flitsmeister aanzetten maakt het voorkomen van die kleine boetes wel een stuk makkelijker.

[...]

Maar dat staat ook niet ter discussie. Natuurlijk is het gevaarlijk om je watch te gebruiken onder het rijden. Net zoals dit geld voor je iPhone.

Waar een probleem van gemaakt wordt is het dragen van de watch in het algemeen en daar gaat het krom. Het OM heeft nu (tijdje terug alweer) aangegeven dat het dragen van een Smartwatch gezien wordt als het vasthouden van je telefoon. Terwijl dit natuurlijk niet zo is.

Mijn inziens is het dragen van een Smartwatch eerder te vergelijken met een in car entertainment systeem of uitgebreide carkit.

Maar het is dus aan de rechter om te bepalen of de boete geldig is als iemand bekeurd wordt voor een Smartwatch ZONDER gebruik.
Is toch haast niet te controlleren. Het is niet zoals met bellen dat je een tijdje aan het bellen bent, maar je kijkt er even kort op. Lijkt me lastig om te constateren dat het een smart watch is én dat je erna was aan het kijken.

Verwijderd

http://www.iculture.nl/po...ercentage-op-apple-watch/

Leuke app om je iphone accu in de gaten te houden.

[ Voor 176% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2015 17:17 ]

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:08

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Linkje?
Nog niet te koop, komt eraan, zodra er wat meer bekend is post ik het.

Vandaag op Macrumors wel een hele fraaie bijna 1:1 clone band gezien, volledig identiek behalve de sluiting als hij geopend is.

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:16
Donstil schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 22:38:
[...]

Nog niet te koop, komt eraan, zodra er wat meer bekend is post ik het.

Vandaag op Macrumors wel een hele fraaie bijna 1:1 clone band gezien, volledig identiek behalve de sluiting als hij geopend is.
Je ziet wel steeds meer Link Bracelets voorbij komen waarbij de buitenkant bijna identiek is aan de originele maar de binnenkant met die 2 uitstekende stukjes toch weer jammer is. Lijkt me juist irritant zitten. Volgens mij is de originele van Apple niet met uitstekende stukjes aan de binnenkant. Ook het push-to-unlock schakeltjes zijn ze nog niet achter in China.

Dit bedoel ik met uitstekende stukjes:
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/ODAwWDgwMA==/z/bIcAAOSw9N1Vshmp/$_57.JPG

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

TerrorSource schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 22:42:
[...]

Je ziet wel steeds meer Link Bracelets voorbij komen waarbij de buitenkant bijna identiek is aan de originele maar de binnenkant met die 2 uitstekende stukjes toch weer jammer is. Lijkt me juist irritant zitten. Volgens mij is de originele van Apple niet met uitstekende stukjes aan de binnenkant. Ook het push-to-unlock schakeltjes zijn ze nog niet achter in China.

Dit bedoel ik met uitstekende stukjes:
[afbeelding]
Er zijn inmiddels diverse clone banden.

De vlinder sluiting (zoals jij die hierboven post) met vaste lengte en een sluiting die van buiten op die van Apple lijkt is de goedkoopste optie, is al te vinden bij betrouwbare verkopers voor $55,-

Dan is er de vlinder sluiting met verwijderbare schakels (via een tool) en een "onderkant" die niet op die van Apple lijkt (Schakels lopen gewoon door), kost je ongeveer $100,-

Dan is er de Vlinder sluiting met verwijderbare schakels (met een tool) met een op Apple lijkende sluiting (als je hem om hebt) en verwijderbare schakels voor $130,-

En er komt dus een 1:1 Clone band. Met de zelfde sluiting als Apple, verwijderbare schakels en hoogwaardige afwerking voor $150/$200, er zijn een aantal aanbieders die deze band al beweren te leveren maar kunnen dit echter allemaal nog niet.

Edit: Ooh en omdat het dan nog lekker eenvoudig te houden is er binnen de eerste drie opties nog enorm veel kwaliteits verschil ook 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 28-07-2015 22:51 ]

• makooy
Donstil schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 22:48:
[...]

Er zijn inmiddels diverse clone banden.

De vlinder sluiting (zoals jij die hierboven post) met vaste lengte en een sluiting die van buiten op die van Apple lijkt is de goedkoopste optie, is al te vinden bij betrouwbare verkopers voor $55,-

Dan is er de vlinder sluiting met verwijderbare schakels (via een tool) en een "onderkant" die niet op die van Apple lijkt (Schakels lopen gewoon door), kost je ongeveer $100,-

Dan is er de Vlinder sluiting met verwijderbare schakels (met een tool) met een op Apple lijkende sluiting (als je hem om hebt) en verwijderbare schakels voor $130,-

En er komt dus een 1:1 Clone band. Met de zelfde sluiting als Apple, verwijderbare schakels en hoogwaardige afwerking voor $150/$200, er zijn een aantal aanbieders die deze band al beweren te leveren maar kunnen dit echter allemaal nog niet.

Edit: Ooh en omdat het dan nog lekker eenvoudig te houden is er binnen de eerste drie opties nog enorm veel kwaliteits verschil ook 8)7
Blijf 150-200 USD wel erg prijzig vinden voor een namaak bandje, voorlopig wordt dat hem voor mij gewoon niet. Niet omdat ik het geld niet heb maar omdat ik het gewoonweg te duur vindt voor een namaak.

Wat wordt er trouwens bedoeld met een 0.5:0.5 clone? Stond ook in de topic op macrumors...

TerrorSource schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 22:58:
[...]

Blijf 150-200 USD wel erg prijzig vinden voor een namaak bandje, voorlopig wordt dat hem voor mij gewoon niet. Niet omdat ik het geld niet heb maar omdat ik het gewoonweg te duur vindt voor een namaak.

Wat wordt er trouwens bedoeld met een 0.5:0.5 clone? Stond ook in de topic op macrumors...
$150,- is een hoop geld idd, echter als ze echt zo dicht tegen de originele band aan zitten dan heb ik het er wel voor over. Maar bij €150,- ligt wel de grens voor een mooie namaak band.

Met 0,5:0,5 clone bedoelen ze die band die volledig op de Apple band lijkt maar nog wel een vlinder sluiting heeft.

Deze bv
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/mcudc8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/5yajyb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/vqjjv5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/73juyc.jpg

Die vlinder sluiting merk je niets van tijdens het dragen trouwens, ik heb een rvs band op een analoog horloge met een dergelijke sluiting en gast prima.

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 28-07-2015 23:25 ]

• makooy
Heb een vraag van een kennis over de Apple Watch waar ik zelf geen antwoord op heb kunnen geven...

Is het ook mogelijk om de Apple Watch tijdens het hardlopen de route aan te laten geven EN tegelijkertijd hartslag/snelheid te meten?

• DynamicDreams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-11 13:15
Wat is jullie ervaring met screen protectors voor de watch?

12x JA Solar 375 Wp op oost-west met Goodwe GW3600D-NS

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:51
DynamicDreams schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:09:
Wat is jullie ervaring met screen protectors voor de watch?
Geen ervaring mee en ik wil ze niet ook!

Bing

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Als je saffierglas hebt, heb je ook geen protector nodig. Heb ooit eens met een Tissot met saffierglas langs een muurtje op geschuurd per ongeluk (niet heel hard maar toch), en er zat geen kras op.

Daarmee is niet gezegd dat het nooit kan gebeuren, maar het is in elk geval het gangbare materiaal voor horlogeglas tegenwoordig.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• DynamicDreams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-11 13:15
Hmm, ik heb de Sport-editie en dus Ion-X-glas. Toch maar eens goed over nadenken... Ik ben in ieder geval begonnen met het mezelf aan te leren om hem af te doen bij het tuinieren, klussen, etcetera.

12x JA Solar 375 Wp op oost-west met Goodwe GW3600D-NS

• OMX2000
  • Nu online

OMX2000

Mijn Sport editie heeft al een paar "putjes" die wit/zilver zijn. Je voelt ze niet eens als je met je vinger voelt. Beetje jammer want ik wilde wel Applecare afsluiten ervoor. Misschien is het op een of andere manier ligt te polijsten.

Edit: de 1:1 clone is helaas weer verder uitgesteld maar misschien is dit dan een mooie oplossing.

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:52:
Als je saffierglas hebt, heb je ook geen protector nodig. Heb ooit eens met een Tissot met saffierglas langs een muurtje op geschuurd per ongeluk (niet heel hard maar toch), en er zat geen kras op.

Daarmee is niet gezegd dat het nooit kan gebeuren, maar het is in elk geval het gangbare materiaal voor horlogeglas tegenwoordig.
Helaas krast de coating op het Saffier glas wel. Er zijn al diverse melden van gemaakt op Macrumors.

Maakt het hele idee achter saffier nutteloos maar oké.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 29-07-2015 18:53 ]

• makooy
Donstil schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:51:
Edit: de 1:1 clone is helaas weer verder uitgesteld maar misschien is dit dan een mooie oplossing.

[video]
[...]

Helaas krast de coating op het Saffier glas wel. Er zijn al diverse melden van gemaakt op Macrumors.

Maakt het hele idee achter saffier nutteloos maar oké.
Diegene die over de 1:1 clone gaat op MacRumors heeft afbeeldingen geplaatst. Valt mij een beetje tegen...
Misschien ook beter om in de Topic voor Cases/Bands verder te praten als we het over losse bandjes hebben...

Iemand al op onderstaande een antwoord?
TerrorSource schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:33:
Heb een vraag van een kennis over de Apple Watch waar ik zelf geen antwoord op heb kunnen geven...

Is het ook mogelijk om de Apple Watch tijdens het hardlopen de route aan te laten geven EN tegelijkertijd hartslag/snelheid te meten?

TerrorSource schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 22:54:
[...]

Diegene die over de 1:1 clone gaat op MacRumors heeft afbeeldingen geplaatst. Valt mij een beetje tegen...
Misschien ook beter om in de Topic voor Cases/Bands verder te praten als we het over losse bandjes hebben...

Iemand al op onderstaande een antwoord?

[...]
De band die hij nu post is geen 1:1 clone hè.
Vind hem eigenlijk wel fraai, hij bied hem me nu goedkoper aan dan de AliExpress verkopers en daardoor toch wel interessant.

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 30-07-2015 00:30 ]

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:48
Is het mogelijk om te kiezen welke kalenders je wilt tonen op de watch (os1)?
Uitleg: Ik heb meerdere agenda's op mn iPhone ingesteld (zakelijk voor mij, zakelijk globale kantoor agenda, privé voor mij en privé van mijn vrouw). Ik zou op mn watch alleen mijn afspraken (zakelijk en privé) willen zien.

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

• Yoshi1983
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-06-2021
Speedener schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 08:58:
Is het mogelijk om te kiezen welke kalenders je wilt tonen op de watch (os1)?
Uitleg: Ik heb meerdere agenda's op mn iPhone ingesteld (zakelijk voor mij, zakelijk globale kantoor agenda, privé voor mij en privé van mijn vrouw). Ik zou op mn watch alleen mijn afspraken (zakelijk en privé) willen zien.
Volgens mij kan dit (heel logisch, NOT) onder mail in the watch app op je iPhone.
Hier kun je per account instellen (als je match iPhone uitzet) of je meldingen wilt of niet...

• dearn
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-11 23:29
Mijn watch gaat retour. Taptic feedback maakt een een hoorbaar naar geluid en geeft een matig voelbaar signaal af.

[ Voor 19% gewijzigd door dearn op 30-07-2015 13:38 ]

• bing69
Yoshi1983 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:12:
[...]

Volgens mij kan dit (heel logisch, NOT) onder mail in the watch app op je iPhone.
Hier kun je per account instellen (als je match iPhone uitzet) of je meldingen wilt of niet...
Speciaal daarvoor heb ik "sunrise" geïnstalleerd. Doet precies wat jij wilt! :)

Bing

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Hemmik schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 09:47:
Wat is jullie ervaring met de Apple Watch met fietsen? En dan bedoel ik het normale naar-werk-toe-fietsen. Ik heb het idee dat mijn Apple Watch dit zonder de Workout app te starten totaal niet registreert. Human ziet dit wel waardoor ik volgens Human al veel eerder mijn 30 minuten beweging heb gehaald, en veel meer calorieën heb verbrand. Moet ik nu elke keer als ik ga fietsen de Activity app aanzetten?
Helaas detecteert de Watch niet wanneer je fietst. Dat moet je hem via een workout vertellen.
Dat vind ik wel erg vervelend. Ik gebruik nu Human, maar die zuigt wel veel accu. Maar om nu elke ochtend met mijn slaperige kop een workout te starten,... zie ik niet gebeuren.

Dat vind ik overal, na 2 maand gebruik, wel: het is 't allemaal wel een beetje net niet.
Geen automatisch fiets detectie: ik gebruik dus Human
Trage apps: dus ik gebruik toch maar mijn iPhone
Zelfs het weer opstarten is traag: toch maar iPhone
Digital Touch: geen van mijn vrienden heeft een Watch, dus dan toch maar Whatsapp pakken.

Eigenlijk is mijn watch nu een mooi klokje met notificatie optie.

Ik vind het trouwens ook we llastig dat je stock apps niet van je watch kunt verwijderen. Ik kan al die app icoontjes niet onthouden en gebruik er veel niet, alleen kunnen die niet weg!

[ Voor 7% gewijzigd door iAR op 30-07-2015 14:15 ]

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

iAmRenzo schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:14:
[...]

Trage apps: dus ik gebruik toch maar mijn iPhone
Zelfs het weer opstarten is traag: toch maar iPhone

Ik vind het trouwens ook we llastig dat je stock apps niet van je watch kunt verwijderen. Ik kan al die app icoontjes niet onthouden en gebruik er veel niet, alleen kunnen die niet weg!
Weer start bij mij gewoon normaal op. Nee, het is niet snappy, maar ook niet storend traag zoals andere apps.

Stock apps die ik nooit gebruik heb ik allemaal helemaal aan de buitenkant (ik heb een ruit vorm). Ik hoef in mijn app screen nooit te swipen, meest gebruikte apps staan direct in beeld. Er zal uiteindelijk vast wel de optie komen om mappen te maken en dan kan je ze daarin opbergen :)

Gegroet!

• swv
Ik heb een grote X gemaakt van 2 apps breed en de apps heb ik gecategoriseerd. Vind dat zelf wel overzichtelijk werken. Ik denk dat het laden van apps soms lang duurt door een bug of ander niet te achterhalen proces, want meestal gaat het bij mij nog acceptabel snel. Ook moet je je iPhone heel dicht bij je hebben voor het beste resultaat.

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Wellicht is dit wel een leuke site voor adapters en 3rd party watch bands: http://www.strps.nl/index...=product/category&path=59.

Ik heb mijn apple watch nog niet maar heb wel een vraag: heeft iemand ervaring met de Nike running app op de Apple Watch? Ik gebruik nu Nike Running op mn iPhone icm een tomtom running cardio. Voor mij zou de apple watch een vervanger zijn van de TomTom alleen kan ik weinig info vinden over de Nike+ running companion app op de apple watch. Mijn specifieke vraag is; wat laat het display precies zien? Kan ik hartslag, afstand, pace en gewone tijd zien? Het is nogal relevant want het bepaald mijn keuze wel of niet een apple watch te nemen. :?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:19
Remko.me schreef op zondag 26 juli 2015 @ 16:27:
[...]

Gevonden!!

Mhm, heb ook wat dingetjes uitgeprobeerd met GPS uit in Instellingen en alles met locatie van de watchfaces weggehaald.
Lijkt het ook allemaal niet op te lossen.

Apple stuurt mij gratis een nieuwe (met WatchOS 1) d.m.v. Express Replacement en en moet deze dan binnen 10 dagen terugsturen. Dus maar even zonder beta draaien voorlopig!

• Speedener
  • Laatst online: 17:48
Yoshi1983 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 12:12:
[...]

Daar kan ik wel mn mailboxen selecteren, maar niet de kalenders ;( Heb nog even geGoogled, lijkt niet dat dit kan.

[ Voor 6% gewijzigd door Speedener op 30-07-2015 20:48 ]

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-11 09:22
Mijn zwarte band wordt vervangen. Heb het bekende probleem waarbij de laag loslaat.

Bekijk mijn site: Remko.me

• Yoshi1983
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-06-2021
Speedener schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 20:36:
[...]

Daar kan ik wel mn mailboxen selecteren, maar niet de kalenders ;( Heb nog even geGoogled, lijkt niet dat dit kan.
Excuus, niet goed gekeken inderdaad, het account waar ik alleen de agenda heb ingeschakeld staat daar bij mij inderdaad ook niet tussen daar had ik overheen gekeken...

• Forceworks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-06-2024
Ik heb zojuist een NATO-strap look-a-like besteld via http://southernstraps.com/ .
Ben benieuwd. Had al gekeken naar losse strap adapters en daarbij een normale NATO-strap. Maar zo loopt de band over de sensors... niet handig.

Hoop dat dit een beetje fatsoenlijk is.
35 usd er voor kwijt en geen verzendkosten (ze hebben nu een actie).

• bing69
Ik heb nu al twee keer gehad dat de apps niet meer starten. Ik zie het eigenlijk aan het weer op het klokje. BT verbreken helpt dan niet evenals vliegtuigmodus uit/aan

Moet de watch helemaal resetten en de backup terug zetten.....
Dit komt na ongeveer 2 dagen gebruik voor. Draai geen beta.

Meert mensen last van??

Bing

• Spam
Spam schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 16:54:
Ik heb mijn apple watch nog niet maar heb wel een vraag: heeft iemand ervaring met de Nike running app op de Apple Watch? Ik gebruik nu Nike Running op mn iPhone icm een tomtom running cardio. Voor mij zou de apple watch een vervanger zijn van de TomTom alleen kan ik weinig info vinden over de Nike+ running companion app op de apple watch. Mijn specifieke vraag is; wat laat het display precies zien? Kan ik hartslag, afstand, pace en gewone tijd zien? Het is nogal relevant want het bepaald mijn keuze wel of niet een apple watch te nemen. :?
Anyone? ik kan op youtube maar niet goed terugvinden of de Nike+ Running companion app je hartslag laat zien.... :?

• swv
Spam schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 09:47:
[...]

Anyone? ik kan op youtube maar niet goed terugvinden of de Nike+ Running companion app je hartslag laat zien.... :?
Aangezien ik er geen ervaring mee heb, had ik ook geen antwoord op jouw vraag. Ik bedacht mij echter wel het volgende en dan ben je al voor een groot deel geholpen:

Ga naar de Apple Watch app op je iPhone en aanschouw in de store bij 'Ontdek' of de zoekfunctie de screenshots van de Nike+ Running app.

[ Voor 3% gewijzigd door swv op 03-08-2015 10:44 ]

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:31
Captain Planet schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 07:57:
Gisteren avond al meegemaakt dat mijn Apple Watch scherm niet aan wou gaan en vanochtend weer. In beide gevallen hielp een force restart. Hoop niet dat dit vaste prik word :F

Ik draai trouwens beta 4
Wat ik ook doe, hou gezeik met mijn Apple Watch, zal ik nou wachten op beta 5 of gewoon Apple bellen? :X

You and I have memories longer than the road ahead

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Je draait een BETA, hoezo verwonder je je erover dat dingen niet goed werken? Waarom doe je mee aan een beta-programma als je niet bereid bent met dingen die (nog) niet lekker werken etc om te gaan?

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• sebastius
  • Laatst online: 07:38

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Captain Planet schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:46:
[...]

Wat ik ook doe, hou gezeik met mijn Apple Watch, zal ik nou wachten op beta 5 of gewoon Apple bellen? :X
Als je de beta gebruikt krijg je 0,0 support van Apple. Ik ben met m'n iPhone ook al weggestuurd bij de Genius bar :)

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-11 17:40
Captain Planet schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:46:
[...]

Ik herken je problemen, maar wat HitteGolf ook zegt, je draait een beta, door deze te installeren kies je expliciet er wel voor om mogelijk deze problemen te hebben. :)

• Spam
sww89 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:43:
[...]

Aangezien ik er geen ervaring mee heb, had ik ook geen antwoord op jouw vraag. Ik bedacht mij echter wel het volgende en dan ben je al voor een groot deel geholpen:

Ga naar de Apple Watch app op je iPhone en aanschouw in de store bij 'Ontdek' of de zoekfunctie de screenshots van de Nike+ Running app.
Helaas geeft je dat geen informatie, daar had ik al gekeken. Screenshots van Nike+ running app laten maar heel beperkt de interface zien op de Apple Watch: https://itunes.apple.com/...-running/id387771637?mt=8

Ook op youtube kan ik alleen maar demo's zien van NA het rennen, nooit van hoe het scherm er echt uitziet. Voor de rest heb ik deze review op runners world nog wel bekeken maar die laat maar beperkte screenshots zien.

Derhalve vraag ik het hier, in de hoop dat iemand die app geinstalleerd heeft en even op run drukt. Het is voor mij nogal belangrijk voor keuze van aanschaf. _/-\o_

• swv
Spam schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 12:20:
[...]

Helaas geeft je dat geen informatie, daar had ik al gekeken. Screenshots van Nike+ running app laten maar heel beperkt de interface zien op de Apple Watch: https://itunes.apple.com/...-running/id387771637?mt=8

Ook op youtube kan ik alleen maar demo's zien van NA het rennen, nooit van hoe het scherm er echt uitziet. Voor de rest heb ik deze review op runners world nog wel bekeken maar die laat maar beperkte screenshots zien.

Derhalve vraag ik het hier, in de hoop dat iemand die app geinstalleerd heeft en even op run drukt. Het is voor mij nogal belangrijk voor keuze van aanschaf. _/-\o_
Oke duidelijk. Je schreef over 'hartslag, afstand, pace en gewone tijd zien?' dus ik meende dat ook in de screenshots gezien te hebben.

Ik heb om te kijken de app op mijn iPhone en Watch geïnstalleerd maar omdat ik een Nike+ account moet aanmaken ben ik weer afgehaakt dus hopelijk kan iemand anders jou van dienst zijn.

• blackjack21
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Spam, in welke regio woon je?

Mensen met de watch maar zonder Nike+ account kunnen je niet echt verder helpen.

Misschien wilt iemand samen met jou de app installeren en kijken.

• Spam
blackjack21 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:05:
Spam, in welke regio woon je?

Mensen met de watch maar zonder Nike+ account kunnen je niet echt verder helpen.

Misschien wilt iemand samen met jou de app installeren en kijken.
Regio Den Bosch. Ik heb de vraag nog bij iemand anders uitstaan dus ik wacht dat even af. Ik dacht ; ach vast wel iemand hier die ook Nike+ heeft (toch een vrij populaire running app)

Misschien moet ik uiteindelijk van Nike+ afstappen maar de vraag is welke andere app de beste companion heeft: Stock apple, Strava, RunKeeper, Runtastic etc? Wat zijn jullie ervaringen? Ik zoek vooral een app die mij hartslag, pace en afstand laat zien.

• makooy
Spam schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:09:
[...]

Regio Den Bosch. Ik heb de vraag nog bij iemand anders uitstaan dus ik wacht dat even af. Ik dacht ; ach vast wel iemand hier die ook Nike+ heeft (toch een vrij populaire running app)

Misschien moet ik uiteindelijk van Nike+ afstappen maar de vraag is welke andere app de beste companion heeft: Stock apple, Strava, RunKeeper, Runtastic etc? Wat zijn jullie ervaringen? Ik zoek vooral een app die mij hartslag, pace en afstand laat zien.
De Hardloop functie van de "Workout" App op je Watch zelf zou ook prima moeten zijn, vanuit daar kan je info over de run weer gesynct kunnen worden met bijv RunKeeper.

• Spam
TerrorSource schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:32:
[...]

De Hardloop functie van de "Workout" App op je Watch zelf zou ook prima moeten zijn, vanuit daar kan je info over de run weer gesynct kunnen worden met bijv RunKeeper.
Ik heb 3 jaar running historie in Nike+ running staan. Dit was toen de enige app waarmee muziek stopt en start als je begint te lopen. Dus ik wil graag die data behouden. Ook omdat je dan via een webinterface alles kunt inzien

De stock apple running app schijnt vrij beperkt te zijn? zwz geen webinterface om je runs terug te zien..

• makooy
Spam schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:57:
[...]

Ik heb 3 jaar running historie in Nike+ running staan. Dit was toen de enige app waarmee muziek stopt en start als je begint te lopen. Dus ik wil graag die data behouden. Ook omdat je dan via een webinterface alles kunt inzien

De stock apple running app schijnt vrij beperkt te zijn? zwz geen webinterface om je runs terug te zien..
Geen webinterface maar dat heeft runkeeper wel.
Of ga hardlopen met RunKeeper app op je watch of pak de standaard workout app en sync dan de data naar Runkeeper.

Of de muziek kan starten als je begint met lopen weet ik niks vanaf.

• ismilyfox
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-10-2023
sebastius schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:50:
[...]

Als je de beta gebruikt krijg je 0,0 support van Apple. Ik ben met m'n iPhone ook al weggestuurd bij de Genius bar :)
Je kan het downgraden alleen dan ben je het 3 a 5 dagen kwijt bij Apple.

Blizzard: Smilyfox#21203

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Ik ben dit tegen gekomen wauw :O

Afbeeldingslocatie: http://oi62.tinypic.com/312ejv9.jpg

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:35
Zo, das behoorlijk lelijk :D

Haters everywhere but I don’t really care

• Tylen

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Volgens mij kunnen third party apps niet de sensoren uitlezen (nog niet). Dus nike+ zal geen hartslag tonen.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Apple watch product placement is coming ;)

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2mhfo6q.png

[ Voor 40% gewijzigd door Donstil op 04-08-2015 10:38 ]

• Msi92
Suits!! :)
Ja de Link Bracelet staat toch wel erg goed bij een suit(s) idd :)
(Morgen komt mijn link Bracelet Kloon met DHL, als het staat zoals op de foto hierboven ben ik zeer tevreden :) )

• Msi92
Donstil schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:29:
[...]

Ja de Link Bracelet staat toch wel erg goed bij een suit(s) idd :)
(Morgen komt mijn link Bracelet Kloon met DHL, als het staat zoals op de foto hierboven ben ik zeer tevreden :) )
Netjes, ik ga vandaag maar eens een blauwe sportbandje bestellen (1 van de weinige bandjes die goed staat bij een Sport spaceG :( )
Msi92 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:31:
[...]

Netjes, ik ga vandaag maar eens een blauwe sportbandje bestellen (1 van de weinige bandjes die goed staat bij een Sport spaceG :( )
De Zwarte cloon band staat ook erg goed met de Sport Space Grey trouwens :)

• Msi92
Donstil schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:34:
[...]

De Zwarte cloon band staat ook erg goed met de Sport Space Grey trouwens :)
En wat mag daar de prijs van zijn? :p
Msi92 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:37:
[...]

En wat mag daar de prijs van zijn? :p
$ 115,- met gratis shipping.

Edit: Het ziet er zo uit. Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/9gk0u0.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door Donstil op 04-08-2015 12:48 ]

• makooy
Kleur en buitenkant zijn prima in orde, blijf het zonde vinden van de vlinder sluiting waardoor ook het sluitingsmechanisme aan de binnenkant zit. Om daar een prijs van 115 voor neer te leggen vindt ik vrij veel..

Heb van de week de zwarte Link Bracelet(Schakelarmband) om gehad aan me Sport Space Grey en staat erg goed, beter als Milanese Loop (is te opvallend vergeleken met Space Grey kast)

[ Voor 12% gewijzigd door makooy op 04-08-2015 15:09 ]

TerrorSource schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 15:08:
Heb van de week de zwarte Link Bracelet(Schakelarmband) om gehad aan me Sport Space Grey en staat erg goed, beter als Milanese Loop (is te opvallend vergeleken met Space Grey kast)
Picture or it did not happen :P .

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:01

JB

Cédric roelt!

Donstil schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:37:
Apple watch product placement is coming ;)

[afbeelding]
Viel me laatst ook op inderdaad :D Doet Mike goed :P

[ Voor 40% gewijzigd door JB op 04-08-2015 15:43 ]

Mijn boefje is liev!

JB schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 15:26:
[...]

Viel me laatst ook op inderdaad :D Doet Mike goed :P

Zit nog eens naar de prijzen te kijken maar in USA meenemen is toch een stuk aantrekkelijker nu of niet?

Vanaf $ 549,- t.o.v. EUR 669,-
Ja scheelt wel iets maar je mag hem officieel niet mee nemen natuurlijk zonder btw te betalen.

Vergeet ook de Amerikaanse Tax niet (tenzij je naar Alaska gaat).

Ik heb in mijn recentste USA trip in Washington (State, niet DC) een SS met Leather Buckle mee genomen. Doos opgestuurd met usps en watch in het vliegtuig omgedaan.

Scheelde ondanks de slechte koers toch nog iets van € 100,- op de Nederlandse prijs.

(Ik kocht 2 watches, dus had twee SS dozen te versturen, kosten ongeveer €35,- verzending)

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:01

JB

Cédric roelt!

Donstil schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 15:44:
[...]

Ja scheelt wel iets maar je mag hem officieel niet mee nemen natuurlijk zonder btw te betalen.

Vergeet ook de Amerikaanse Tax niet (tenzij je naar Alaska gaat).

Ik heb in mijn recentste USA trip in Washington (State, niet DC) een SS met Leather Buckle mee genomen. Doos opgestuurd met usps en watch in het vliegtuig omgedaan.

Scheelde ondanks de slechte koers toch nog iets van € 100,- op de Nederlandse prijs.

(Ik kocht 2 watches, dus had twee SS dozen te versturen, kosten ongeveer €35,- verzending)
Nice inderdaad. Ik twijfel nog tussen Sport of SS vanwege het grote prijsverschil. Waarom heb jij gekozen voor de SS, puur vanwege minder kans op krassen?

Mijn boefje is liev!

JB schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 15:57:
[...]

Nice inderdaad. Ik twijfel nog tussen Sport of SS vanwege het grote prijsverschil. Waarom heb jij gekozen voor de SS, puur vanwege minder kans op krassen?
Goeie vraag :)

Ik had een aantal weken een Sport in gebruik.
Op de launch in Duitsland kunnen kopen.

Was in eerste instantie niet zo onder de indruk van de SS maar toen ik die wat vaker zag toch spuit gekregen.

De SS is een mooier product. Meer een "echt" horloge en veel minder een Gadget. Dat gaf bij mij eigenlijk de doorslag, draag hem nu met de Classic Buckle en dat vind ik persoonlijk erg mooi voor bijna elke situatie. Past prima bij een overhemd/colbert maar ook bij een t-shirt.

• makooy
Donstil schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 15:19:
[...]

Picture or it did not happen :P .
Hahaha
De overgang van doffe zwarte kast naar glimmend schuif ding was gewoon te fel en te aanwezig. Kan misschien ook komen omdat de bandjes voor en na het passen worden opgepoetst. Zilvere kleur van het bandje zelf was redelijk, eigenlijk nog net iets te fel voor de space grey kast. Ik zou de Milanese loop afraden voor de sport space grey maar wel adviseren voor de normale space grey.

Heb al wel een paar space grey Milanese loops gezien bij Ali, alleen nog geen feedback/orders. Daar wacht ik dus even mee.

Was wel geinig, meisje wat me in de Amac hielp had de 38mm space grey met zwarte band terwijl ik zelf een 42mm space grey met zwarte band heb.

TerrorSource schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 19:31:
[...]

Hahaha
De overgang van doffe zwarte kast naar glimmend schuif ding was gewoon te fel en te aanwezig. Kan misschien ook komen omdat de bandjes voor en na het passen worden opgepoetst. Zilvere kleur van het bandje zelf was redelijk, eigenlijk nog net iets te fel voor de space grey kast. Ik zou de Milanese loop afraden voor de sport space grey maar wel adviseren voor de normale space grey.

Heb al wel een paar space grey Milanese loops gezien bij Ali, alleen nog geen feedback/orders. Daar wacht ik dus even mee.

Was wel geinig, meisje wat me in de Amac hielp had de 38mm space grey met zwarte band terwijl ik zelf een 42mm space grey met zwarte band heb.
Maar heb je geen foto gemaakt van de Space Black band met je Sport Space Grey? Dat lijkt mij wel een mooie combo namelijk.

• makooy
Donstil schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 19:51:
[...]

Maar heb je geen foto gemaakt van de Space Black band met je Sport Space Grey? Dat lijkt mij wel een mooie combo namelijk.
Bedoel je zwarte link bracelet met Sport Space Grey? Was inderdaad een hele mooie combo.
Hier een review waar deze combinatie wordt getoond:
YouTube: Space Black Apple Watch w/ Link Bracelet Unboxing \[$1,200]

TerrorSource schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 23:10:
[...]

Bedoel je zwarte link bracelet met Sport Space Grey? Was inderdaad een hele mooie combo.
Hier een review waar deze combinatie wordt getoond:
YouTube: Space Black Apple Watch w/ Link Bracelet Unboxing \[$1,200]
Cool thnx, nooit gezien nog die combo.
Ziet er echt super goed uit, wat kost die band origineel? €450,- of duurder omdat het om de zwarte gaat?

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:50
Misschien is dit niet de topic waar het hoort maar toch stel ik de vraag. Heeft iemand al met de Apple Watch gezwommen en wat zijn de ervaringen ermee? Macrumors geeft aan dat iemand een test heeft gedaan tot 10M maar uiteraard als je er mee gezwommen heb void je de garantie.

Ik ben op zoek naar iets nieuws en twijfel tussen de Apple Watch en Withings Activité. Ik begrijp dat het twee totaal verschillende horloges zijn.

• makooy
Donstil schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 23:14:
[...]

Cool thnx, nooit gezien nog die combo.
Ziet er echt super goed uit, wat kost die band origineel? €450,- of duurder omdat het om de zwarte gaat?
Zwarte Link Bracelet is ALLEEN te koop icm Apple Watch SS Space Grey. Niet los te koop.
Bedragen waarvoor die zwarte link bracelet op ebay gaan zijn niet normaal. Goedkoopste was 400 USD, duurste 800USD voor alleen het bandje!

TerrorSource schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 08:19:
[...]

Zwarte Link Bracelet is ALLEEN te koop icm Apple Watch SS Space Grey. Niet los te koop.
Bedragen waarvoor die zwarte link bracelet op ebay gaan zijn niet normaal. Goedkoopste was 400 USD, duurste 800USD voor alleen het bandje!
Ooh dat wist ik niet, wat een prijzen joh 8)7

• bing69
Gisteren mijn leren Hoco bandje binnen gekregen, jammer genoeg zijn adapters chrome en mijn watch sport is space gray...
Dus maar weer een paar zwarte adapters besteld...

bandje zie hier: http://www.ebay.com/itm/3...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

adapters: http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Bing

Ik krijg zojuist mijn 0,5:1 kloon binnen en hij is behoorlijk indrukwekkend.
Eigenlijk is alleen de reeds eerder besproken sluiting anders, de schakels zelf, de afwerking en de Adapter aan de watch kant (die zijn nog al eens te klein) zijn allemaal niet van het orgineel te onderscheiden.

Prachtige band. Als deze fabrikant de 1:1 kloon af heeft koop ik die zeker ook, deze chinezen weten waar ze mee bezig zijn. Klasse.

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/29v1lpk.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/261koi1.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 05-08-2015 12:33 ]

• makooy
Donstil schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:30:
Eigenlijk is alleen de reeds eerder besproken sluiting anders, de schakels zelf, de afwerking en de Adapter aan de watch kant (die zijn nog al eens te klein) zijn allemaal niet van het orgineel te onderscheiden.

Prachtige band. Als deze fabrikant de 1:1 kloon af heeft koop ik die zeker ook, deze chinezen weten waar ze mee bezig zijn. Klasse.

[afbeelding]
[afbeelding]
hoe zit de sluiting op je huid? In de weg of valt het wel mee?

TerrorSource schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:36:
[...]

hoe zit de sluiting op je huid? In de weg of valt het wel mee?
Die sluiting is (natuurlijk) ook rond. Loopt met je pols mee en daardoor voel je er niets van.
Wel vaker dit soort sluitingen gehad op bandjes van horloges, nooit een probleem geweest.

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/30cm3c1.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 05-08-2015 12:44 ]

• Narcotical
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-03-2021
Donstil schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:30:

[afbeelding]
[afbeelding]
Dat ziet er zeker erg goed uit! :)
Pagina: 1 ... 17 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie