Exchange agenda afspraken automatisch kopiëren naar iCloud

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:07

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Topicstarter
Hallo,

Graag wil ik mij agenda afspraken van de iPhone van mijn werk (die ze in Exchange zet) automatisch laten kopiëren naar mijn privéagenda welke via iCloud loopt.

De reden dat ik dat wil is omdat ik mijn Apple Watch gekoppeld heb aan mijn privé iPhone maar ik zou het wel fijn vinden als ik mijn zakelijke afspraken in mijn Apple Watch kan krijgen.

De situatie is als volgt, heb een PC Laptop van de zaak met Windows 7, een iPad van de zaak met geconfigureerd dmv Aiwatch en hetzelfde geldt voor mijn zakelijke iPhone. Privé heb ik meerdere apparaten maar ik wil graag dat de data naar mijn iCloud agenda gaat welke ook op mijn zakelijke iPhone staat.

Zelf heb ik onderstaande gevonden maar dat is niet helemaal wat ik zoek aangezien je iets moet installeren op mijn zakelijke laptop (lastig) en hij synchroniseert niet automatisch maar alleen via de laptop.

https://discussions.apple.com/thread/3815727

Als iemand advies heeft, thanks :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Kun je op je iPhone die met je AppleWatch gekoppeld is niet gewoon meerdere agenda's toevoegen? Ik heb op mijn iPhone mijn iCloud-agenda, en 2 exchange-agenda's van verschillende werkgevers. Alledrie staan keurig tegelijkertijd zichtbaar in mijn agenda, zowel op iPhone als Apple Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:07

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Topicstarter
Helaas niet, op kantoor maken we gebruik van airwatch welke ons toegang verleent tot het netwerk.

Het is overigens niet toegestaan om dat te doen dus helaas zal ik toch een andere oplossing moeten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-09 17:52
Mogen jullie airwatch niet installeren op jullie privé-toestel?

Zonee, vergeet het dan maar. Dan zal je werkgever het er ook niet mee eens zijn dat je bedrijfsinformatie op iCloud servers zet, ook al gaat het slechts om afspraken in Calendar!

...less is more