GIsteren het horloge binnen gekregen, via een vriend in de VS. Een SS 42mm met Milanese. Gek genoeg vind ik het horloge aan de lichte kant, ben zwaarder gewend. De prijs is hoog voor een horloge met een houdbaarheidsdatum want hoe je het ook wendt of keert dat heeft ie nou eenmaal, maar dan heb ik het over de SS versie, de sport is aan de hoge kant, maar te doen, vind ik. Ik heb voor de SS gekozen voor de gebruikte materialen, saffier op een goed horloge maakt het voor mij beter, en SS zal wel een beetje krassen, maar dat doet ieder staal, een kras op geanodiseerd aluminium zal zichtbaarder zijn en zelfs HAIII zal krassen, DLC zou beter geweest zijn, maar duurder.
Heb al het sportieve spul uitgezet, ben ik niet in geinteresseerd. Ik wilde deze klok voor de complicaties en berichtgeving, deze laatste staat aan voor SMS, WhatsApp en telefoon. De complicaties, weer, zon op/onder etc. vind ik fantastisch, ben blij verrast hoe fijn ik de timerfunctie, alarm en herinneringen instellen op de Watch, evt met hulp van Siri vind.
Ben natuurlijk nog aan het ontdekken, ik heb het nog maar een dag, maar modulair is voor mij vooralsnog de beste face, alhoewel er zeker 3-4 zijn die ik top vind.
Al met al, minder buyers remorse dan gewoonlijk en dan verwacht.
Zit wel te dubben over AppleCare, nog niet eerder gedaan maar misschien nu wel handig.
[
Voor 3% gewijzigd door
dezeppo op 22-07-2015 08:00
]