Vanmiddag mijn watch 42mm SG sports binnen gekregen.
Het design spreek mij persoonlijk erg aan⌚️. Ik ben een horloge (en Apple) fan en ben toch wel kieskeurig als het hierom gaat. Smaken verschillen natuurlijk. Voor de prijs van de Apple watch kon ik 3 a 4 gewone horloges voor kunnen aanschaffen maar wilde toch wel een keer bij de early adapters horen.
Nu een paar uur om gehad, toch wel even zitten spelen welke watch face ik wilde hebben, vindt de meeste wel iets hebben, zelf Mickey

.
Scherm is helder, navigatie werkt prima, glances zijn ideaal.
Toch nog wel wat problemen met de apps. Sommige nieuws apps geven een foutmelding en of starten traag op. Vooral de kaarten heb je redelijk geduld voor nodig. Ik moet veel van metro naar eindbestemming lopen waar ik toch wel veel mijn telefoon erbij pak met Google maps. Benieuwd of ik deze feature op mij watch ga gebruiken.
Tot slot de notificaties. Misschien ligt het aan mij maar krijg het nog niet echt goed aan de praat.
Al verschillende mailtjes binnen gehad maar geen melding gehad op de watch.....
Ook heb ik whatsapp nog niet aan de praat gekregen. In de instellingen heb ik deze wel aangezet dat die mijn iPhone moet mirroren hierop.
Iemand een idee wat ik fout doe en hoe ik vooral mijn mail en whatsapp werkend kan krijgen.
Berichten doet het wel goed, sms van Apple dat de watch afgeleverd is, goed binnen gekregen .
Ow de bel functie ook meteen ondervonden....
Telefoon lag boven op de oplader en kreeg een belletje. Beide partijen waren goed te verstaan in een binnen omgeving.
Al bij al, voor mij een goede eerste indruk. De komende week de activity tracker en de rest maar is verder gaan verkennen.