Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:30:
Ik krijg zojuist mijn 0,5:1 kloon binnen en hij is behoorlijk indrukwekkend.
Eigenlijk is alleen de reeds eerder besproken sluiting anders, de schakels zelf, de afwerking en de Adapter aan de watch kant (die zijn nog al eens te klein) zijn allemaal niet van het orgineel te onderscheiden.

Prachtige band. Als deze fabrikant de 1:1 kloon af heeft koop ik die zeker ook, deze chinezen weten waar ze mee bezig zijn. Klasse.

[afbeelding]
[afbeelding]
Waar is deze besteld?

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:06
Ziet er goed uit!

Haters everywhere but I don’t really care

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:46
Hoe zit zoon vlinder sluiting? Drukt het erg op de onderkant van je pols?

Gebruik zelf op het moment de leather loop en vind dat erg prettig gezien er geen druk op je pols gezet wordt.
Donstil schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:44:
[...]

Die sluiting is (natuurlijk) ook rond. Loopt met je pols mee en daardoor voel je er niets van.
Wel vaker dit soort sluitingen gehad op bandjes van horloges, nooit een probleem geweest.

[afbeelding]

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

koekjeh schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 14:06:
Hoe zit zoon vlinder sluiting? Drukt het erg op de onderkant van je pols?

Gebruik zelf op het moment de leather loop en vind dat erg prettig gezien er geen druk op je pols gezet wordt.

[...]
Dit dus:
Donstil schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:44:
[...]

Die sluiting is (natuurlijk) ook rond. Loopt met je pols mee en daardoor voel je er niets van.
Wel vaker dit soort sluitingen gehad op bandjes van horloges, nooit een probleem geweest.

[afbeelding]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Blauwe Sportbandje is binnen :) :)

Afbeeldingslocatie: http://oi60.tinypic.com/99jmzo.jpg

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 21:25
Iemand al zoiets gespot voor de alu sport versie? Mooie band!

• ismilyfox
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-10-2023
Ik word zo moe van de beta versie.. Veel spijt.. Zal de officiele in september uitkomen of later? En hoelang ben je het kwijt als je inlevert bij app store voor downgrade?? Iemand enig idee??

Blizzard: Smilyfox#21203

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:16
boefje79 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 20:40:
[...]

Deze is ook voor de Sport versie, voor de Sport Space Grey is de Link Bracelet er ook alleen wat minder beschikbaar...

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

boefje79 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 20:40:
[...]

Daar kan hij uiteraard ook op maar dan matched hij iets minder. Vind dat persoonlijk niet heel verkeerd.

Verwijderd

http://www.ebay.com/itm/H...26rvr_id%253D879834108736

Zou deze tarnish black bij de sport space grey passen?

• makooy
Dat is gewoon de Space Grey Link Bracelet waar ik hierboven een filmpje van heb geplaatst...

Hoco is geen bijna kloon band hè, ondanks dat de renders dat wel doen vermoeden.

Ik heb een paar Posts geleden een foto gepost van de zwarte band met SG kast. Staat erg mooi, die AliExpress verkoper (die ik dus ook eerder poste) heeft die band.

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 22:29:
[...]

Hoco is geen bijna kloon band hè, ondanks dat de renders dat wel doen vermoeden.

Ik heb een paar Posts geleden een foto gepost van de zwarte band met SG kast. Staat erg mooi, die AliExpress verkoper (die ik dus ook eerder poste) heeft die band.
Zit inderdaad te twijfelen. Die gun metal band van JUUK zag er ook goed uit.
Ben bang dat hij in t echt te veel afwijkt.

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Ik heb sinds kort m'n 42mm Space Grey Apple Watch binnen. Heb er gelijk twee bandjes bijgeregeld via http://strps.nl/. Superblij mee en veel mooier dan de standaard apple bands, maar dat is natuurlijk mijn mening. :P
http://i59.tinypic.com/11t3gh2.jpg
http://i61.tinypic.com/6899bo.jpg

Ik zoek nog adapters die echt in de space grey kleuren zijn. De adapter bij de tweede is niet helemaal goed, heb inmiddels eentje die wel helemaal zwart is (maar nog geen foto genomen).

Wat vind ik goed:
  • Customizen van watchfaces bij bandjes, echt een enorm voordeel tov traditionele horloges.
  • Mooi scherm, scherp en mooi zwart.
  • Digital crown werkt echt lekker soepel en voegt echt iets toe.
  • Wisselen van bandjes is makkelijk. Hier heeft Jony goed over nagedacht _/-\o_
  • Companion apps worden automatisch geinstalleerd. Integratie werkt op zich goed.
  • Taptic engine is heerlijk subtiel en niet storend zoals trillen.
  • Navigeren (bijvoorbeeld door stad lopen) is prettiger dan op telefoon loeren.
  • Batterij valt enorm mee. Ik haalde het einde van de dag er makkelijk mee en ik zit er nu natuurlijk de hele tijd mee te spelen :9
  • Apps scherm is wel flashy, niet super nuttig maar wel cool om met de digital crown in te zoomen.
  • Activity tracker stimuleert om een extra blokje om te gaan. De grote vraag is of dat over een paar weken ook nog zo is.
Wat moet IMHO beter:
  • Er moet iets van een low power tijdsaanduiding komen. Nu zit je met je pols te zwaaien of erop te tikken om de tijd te zien. Dit werkt niet lekker voor zo'n primaire feature. Ik snap waarom Apple het doet maar een minimaal klokje in low res met low light moet volgens mij kunnen. Bepaalde Android Wear horloges toen dit ook.
  • Dicteren van berichten via Siri is echt ontzettend waardeloos. Totaal niet handsfree zoals bij iPhone. Je moet meerdere keren op het scherm tikken om uiteindelijk het bericht te versturen en het duurt gewoon te lang. Andere dingen zoals afspraken maken gaat wel weer makkelijker.
  • Geen van de 3rd party hardloop apps laat hartslag zien :( Ik hoop dat dit gaat veranderen bij WatchOS2 als apps native gaan draaien. Hierdoor is het nog geen vervanger geworden voor mijn TomTom Cardio wat voor mij wel een van de redenen was om de Apple Watch te kopen.
  • Sommige 3rd Party apps zijn traag. Wederom WatchOS2 gaat dit denk ik wel oplossen. Niet enorm storend maar moet wel gefixt worden.
  • Die tweede knop naar contacten is echt complete onzin. Deze koppel ik liever aan snel wisselen tussen glances of zo. Ik snap totaal niet hoe Apple design erop is gekomen om een hele knop hieraan te wijden. Na een paar keer je hartslag te sturen heb je het wel gehad.
  • Draadloos opladen had eigenlijk via QI standaard moeten gaan. Die aparte oplader is niet zo super, voelt goedkoop aan. Zal wel anders zijn bij de stalen versie.
  • Prijsverschil met USA vind ik echt te gortig. In NL betaal je 470 voor een 42mm sport terwijl je daar in US 360 voor betaald. En dat is niet alleen het koersverschil. Deze nieuwe prijsverhouding (paar maanden geleden ingevoerd door apple) vind ik echt niet fair.

[ Voor 3% gewijzigd door Spam op 06-08-2015 11:08 ]

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Toch valt dat allemaal reuze mee met het prijsverschil.
Het was gewoon een hele lange tijd oneerlijk en dat heeft Apple nu rechtgetrokken.

Simpele rekensom:
Apple Watch 42 mm Space Grey (zoals hierboven aangehaald) $ 399,- (Dus niet $360) zonder Tax.
Apple Watch 42 MM Space Grey In Nederland € 387,- zonder btw.

€ 387,- is met de koers van vandaag dus ongeveer $ 420,-

Voor die € 18,- prijs verschil krijg je dus een Jaar extra garantie, betere EU voorwaarden voor defecten buiten garantie, enz enz.

Je leest steeds meer dat gebruikers de Amerikaanse prijs erbij halen, maar meer dan regelmatig is dit onterecht.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 06-08-2015 11:29 ]

• Spam
Donstil schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:27:
Het was gewoon een hele lange tijd oneerlijk en dat heeft Apple nu rechtgetrokken.

Simpele rekensom:
Apple Watch 42 mm Space Grey (zoals hierboven aangehaald) $ 399,- (Dus niet $360) zonder Tax.

Voor die € 18,- prijs verschil krijg je dus een Jaar extra garantie, betere EU voorwaarden voor defecten buiten garantie, enz enz.

Je leest steeds meer dat gebruikers de Amerikaanse prijs erbij halen, maar meer dan regelmatig is dit onterecht.
Mja, dat is misschien wel zo. Echter haalde ik mn apple spullen meestal in New Hampshire waar geen tax is. Afijn, ik heb het toch in NL gekocht vanwege de garantie omdat ik dan anders elke keer naar de apple store in Den Haag of Amsterdam moet. Niet fijn. Voor de rest vind ik het 200 euro verschil met de stalen variant ook wat fors maar dat is natuurlijk helemaal aan Apple.

Vooralsnog ben ik nog wel erg blij met m'n (ietwat dure) speeltje :9

Nog een verbeterpuntje voor de apple watch : hij mag van mij nog wel wat groter en rond. De 42mm is eigenlijk nog vrij klein...

[ Voor 5% gewijzigd door Spam op 06-08-2015 11:45 ]

• _brillie
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-12-2021
Waar heb je deze besteld?

• Narcotical
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-03-2021
Ik gok dat hij deze bij Apple heeft besteld

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
^ Klopt

• makooy
Donstil schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:27:

Simpele rekensom:

Vergeet de Salestax niet die je in bepaalde staten betaald(kan volgens mij oplopen tot 11%) en de invoerrechten die je als trouwe burger netjes afdraagt op schiphol 8)

TerrorSource schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 12:48:
[...]

Vergeet de Salestax niet die je in bepaalde staten betaald(kan volgens mij oplopen tot 11%) en de invoerrechten die je als trouwe burger netjes afdraagt op schiphol 8)
Daarom vergelijk ik ook de prijzen zonder belastingen met elkaar ;)
(Een Sport versie mag je uit de vs mee nemen in je koffer zonder belasting te betalen, deze blijft namelijk onder de grens van vrij invoeren)

[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 06-08-2015 12:54 ]

• Spam
Narcotical schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 12:06:
[...]

Ik gok dat hij deze bij Apple heeft besteld
Nuja, ik had laatst deze in mijn handen: http://link.marktplaats.nl/m950255499 en was verbaasd over hoe dicht deze in de buurt kwamen van de echte apple watch sport bands. Het verschil was eigenlijk niet te zien of te voelen.

Tuurlijk zullen die sneller slijten maar het prijsverschil vond ik wel de moeite.

Spam schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:25:
[...]

Nuja, ik had laatst deze in mijn handen: http://link.marktplaats.nl/m950255499 en was verbaasd over hoe dicht deze in de buurt kwamen van de echte apple watch sport bands. Het verschil was eigenlijk niet te zien of te voelen.

Tuurlijk zullen die sneller slijten maar het prijsverschil vond ik wel de moeite.
Makkelijk geld verdienen. Die kloon sport bandjes gaan op AliExpress en eBay voor ongeveer €5,00

• Spam
Donstil schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:43:
[...]

Makkelijk geld verdienen. Die kloon sport bandjes gaan op AliExpress en eBay voor ongeveer €5,00
Ik ben niet zo blij met eBay en Ali. Slechte ervaringen en vaak meuk als ik het eenmaal krijg. Ik wilde het eerst in handen hebben en voelen of het iets was. Mijn opmerking was meer dat je eigenlijk niet echt de apple variant hoeft te kopen.

Spam schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:13:
[...]

Ik ben niet zo blij met eBay en Ali. Slechte ervaringen en vaak meuk als ik het eenmaal krijg. Ik wilde het eerst in handen hebben en voelen of het iets was. Mijn opmerking was meer dat je eigenlijk niet echt de apple variant hoeft te kopen.
Echt?
Op Ebay heb ik ruim 250 succesvolle kopen en op AliExpress inmiddels ook een paar. Het komt uit china dus er zit idd wel eens een rotte appel tussen idd maar over het algemeen krijg je wel goed waar je voor betaald. Zeker als je bij bekende shop's besteld, met positieve reacties enz.

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 21:25
Donstil schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 21:04:
[...]

Daar kan hij uiteraard ook op maar dan matched hij iets minder. Vind dat persoonlijk niet heel verkeerd.
Ik heb die combi nog niet op foto gezien, jij wel?
boefje79 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:50:
[...]

Ik heb die combi nog niet op foto gezien, jij wel?
Ja ik wel, is hier wel eens langs gekomen.
Niet zo lang geleden is er nog over gesproken. Ik had toen een foto gepost als ik het mij goed herinner.

• makooy
Review van Sport Space Grey met Link Bracelet Space Grey:
YouTube: Apple Watch - Space Black Steel vs Space Grey Sport

• Spam
Ja echt ;)

Ik heb zelfs een keer iets besteld wat weer terugmoest naar China. Duurde bij elkaar 2 maanden om het juiste te krijgen. In nederland heb ik voorkeur aan webwinkels die ook een fysieke afhaalbalie hebben.

Ik zal wel een ouwe lul zijn of zo dat ik eerst wil zien wat ik koop :?

• ismilyfox
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-10-2023
5e beta versie is net uit!

Blizzard: Smilyfox#21203

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-11 15:14
Yes, is aan het download. Zoals gewoonlijk, traag omdat iedereen het nu aan het downloaded is :P

• Yoshi1983
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-06-2021
Eerste bevindingen van beta 5: het voelt allemaal een stuk soepeler aan, Siri is een HEEL stuk sneller, alleen hé Siri lijkt niet meer te werken(?)
Yoshi1983 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 21:03:
Eerste bevindingen van beta 5: het voelt allemaal een stuk soepeler aan, Siri is een HEEL stuk sneller, alleen hé Siri lijkt niet meer te werken(?)
Ooh dat klinkt goed. Siri verstaat mij al 4 bèta's niet meer :)

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:04
Goed om te horen. Op iOS 9 b5/pb3 is Siri sinds vanavond ook stukken sneller dus dat zal het grootdeels verklaren.
PpFff ik snap echt niet waarom ze een dergelijke update niet via WiFi naar de watch puchen. Wat een trage kak zeg, 150 mb via BT 8)7

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:31
Jammer, beta 5 is de eerste die niet verschijnt als je wilt updaten met een iPhone waar de laatste iOS 9 public update op draait. Tot aan 4 verschenen ze gewoon altijd (mits je het config file had geïnstalleerd)

You and I have memories longer than the road ahead

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-11 15:14
Parijs is toegevoegd aan de timelapse watchface.

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:34
Donstil schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 21:04:
[...]

Ooh dat klinkt goed. Siri verstaat mij al 4 bèta's niet meer :)
Ik heb op een gegeven moment ergens gelezen dat dit ermee te maken kan hebben of je een battery-complication op je watchface hebt.

Ik heb hem er in elk geval afgehaald en sindsdien werkt hé siri weer :D

Ik weet nog niet hoe dat is met deze beta, laatste voorspelling was 1 day remaining :'( :|

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:31
Captain Planet schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 22:51:
Jammer, beta 5 is de eerste die niet verschijnt als je wilt updaten met een iPhone waar de laatste iOS 9 public update op draait. Tot aan 4 verschenen ze gewoon altijd (mits je het config file had geïnstalleerd)
En zojuist werd hij wel aangeboden, laten we het houden op load balancing van Apple :+

You and I have memories longer than the road ahead

• Ridder
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03 20:03

Ridder

Advanced Moo Device

Zaterdag iOS9 pb3 op mijn iPhone gezet.
Ik dacht dat er dan ook een wOS beta bij kwam....maar dat is nog steeds niet het geval: 1.01 software is up to date.

Edit: nogmaals watch profiel geïnstalleerd ....nog steeds geen update beschikbaar.

Mijn vrouw heeft 8.4 op haar telefoon en die kan bij de Weer-glance vegen tussen de diverse steden die ingesteld zijn op haar iPhone ( op haar  Watch.....).
Bij mij kan dat niet: ik zie alleen de standaard ingestelde locatie.....
Komt dat door iOS9 bij mij of heb ik ergens nog iets verkeerd staan?

Enfin, ik wilde er een screenshotje bij plaatsen van watch en Phone, maar imgur heeft het erg zwaar op dit moment.
(ik krijg dus de cirkel met de weersomstandigheden per uur erbij en vrouwlief kan dan links/rechts vegen naar andere locaties....ik heb maar 1 anders scherm en daar staat niets....behalve "Weer")

[ Voor 19% gewijzigd door Ridder op 10-08-2015 11:20 ]

Ridder schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:08:
Zaterdag iOS9 pb3 op mijn iPhone gezet.
Ik dacht dat er dan ook een wOS beta bij kwam....maar dat is nog steeds niet het geval: 1.01 software is up to date.

Edit: nogmaals watch profiel geïnstalleerd ....nog steeds geen update beschikbaar.

Knip
Er zijn wat "problemen" met PB en watch Beta maar echt opgelost lijken deze niet te worden. Waarschijnlijk omdat PB en Watch beta officieel niet samen gaan (Want als je toegang hebt tot de Watch Beta heb je ook toegang tot de Closed beta)

Maar goed er zijn een aantal Scenarios. PB met watch beta die direct aangeboden wordt, PB met een watch beta die laat aangeboden wordt (zoals hier boven bij Captain Planet) of PB welke nooit de beta krijgt.

Maar wees niet getreurd je bent beter af met 1.0.1 de beta's van 2.0 lopen bij erg veel gebruikers enorm onstabiel. Ook Beta 5 nog steeds.

[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 10-08-2015 18:46 ]

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

OK, dank u.....dan wachten we rustig af.
Dacht dat wOS 2.0b5 nog niet zo verkeerd was....

En dat ik slechts 1 locatie heb op de  Watch bij "Weer" ....is dat door iOS9pb3??
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OyK25JNl.jpg

Ik kan dus 1 schermpje naar rechts , maar daar staat niets....op "Weer" na....
Bij de vrouw kan ze heel de lijst met locaties (op haar iPhone) langsvegen.

iOS 9pb3 loopt overigens lekker, en ook El Capitan op iMac doet het niet verkeerd...paar kleine dingetjes lopen niet lekker, maar er komen regelmatig updates die veel oplossen. Alleen Spotify met EC loopt nog niet goed.
Ik kon overigens maar 1 Mac updaten/upgraden naar EC....bij de MBP werd me verteld dat de code al gebruikt was.

• 1sectionone1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-11 14:18
De zwarte band is binnen voor bij mijn space gray sports watch 42mm:

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/1z3top5.jpg

• Narcotical
1sectionone1 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 21:02:

[afbeelding]
Wow dat ziet er verdomd goed uit! :o

Heb je daar ook een linkje van?

• 1sectionone1
hier op aliexpress heb ik het besteld

De kleur is wel een tintje anders, maar valt niet op, alleen als je echt erop gaat letten.
Narcotical schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 21:24:
[...]

Wow dat ziet er verdomd goed uit! :o

Heb je daar ook een linkje van?

• Narcotical
1sectionone1 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 21:47:

De kleur is wel een tintje anders, maar valt niet op, alleen als je echt erop gaat letten.

[...]
Thanks, je ziet er zo op de foto inderdaad weinig van. Ben opzich nog wel benieuwd hoe die staat op je arm met wat meer/dag licht
Ridder schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 19:46:
OK, dank u.....dan wachten we rustig af.
Dacht dat wOS 2.0b5 nog niet zo verkeerd was....

En dat ik slechts 1 locatie heb op de  Watch bij "Weer" ....is dat door iOS9pb3??
[afbeelding]

Ik kan dus 1 schermpje naar rechts , maar daar staat niets....op "Weer" na....
Bij de vrouw kan ze heel de lijst met locaties (op haar iPhone) langsvegen.

iOS 9pb3 loopt overigens lekker, en ook El Capitan op iMac doet het niet verkeerd...paar kleine dingetjes lopen niet lekker, maar er komen regelmatig updates die veel oplossen. Alleen Spotify met EC loopt nog niet goed.
Ik kon overigens maar 1 Mac updaten/upgraden naar EC....bij de MBP werd me verteld dat de code al gebruikt was.
Werkt hier wel (maar gebruik het nooit).
Ik zit op CB5 en 2.0B5

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/1214kfk.png
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/357mslx.png
1sectionone1 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 21:47:

[...]
Nice. Ik heb zijn zilveren.
Beste cloon band die je nu kunt kopen.

Ga pas voor een 1:1 band als hij hem heeft.
Goeie kerel.

• Spam
Heeft iemand hier een guide hoe je je Apple watch op WiFi zet? De guides op internet spreken elkaar tegen. Het zou handig zijn als ik wist -welke- de juiste was als ik het nog eens moet proberen en het probleem bijvoorbeeld in m'n router zit...

Spam schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 23:53:
Heeft iemand hier een guide hoe je je Apple watch op WiFi zet? De guides op internet spreken elkaar tegen. Het zou handig zijn als ik wist -welke- de juiste was als ik het nog eens moet proberen en het probleem bijvoorbeeld in m'n router zit...
Huh moet je daar iets voor doen dan? De watch verbind toch automatisch met de voorkeursnetwerken van de iPhone?

• Spam
Donstil schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 00:07:
[...]

Huh moet je daar iets voor doen dan? De watch verbind toch automatisch met de voorkeursnetwerken van de iPhone?
Ja dat dacht ik ook, alleen bij mij werkte het niet. Zodra ik uit BT range kom krijg ik een rood icoontje in beeld.

Klaarblijkelijk meer mensen last van; https://discussions.apple.com/thread/7011282

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:34

[afbeelding]
Ziet er goed uit!

Heb je nog meer plaatjes hiervan? :D

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:04
Spam schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 23:53:
Probeer het volgende eens:
1) Heb Wi-Fi en Bluetooth op de iPhone ingeschakeld
2) Apple Watch en iPhone dicht bij elkaar houden, laten we zeggen <2 meter
3) Zorgen dat beide aan elkaar verbonden zijn zoals je hier kunt zien

Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/406/19784165691_f570cf937d.jpg

4) Schakel Bluetooth uit op de iPhone.
5) Waarschijnlijk geeft de Watch kort aan dat ie geen verbinding heeft, maar al binnen 3 seconden denk ik hebben ze elkaar al gevonden op Wi-Fi.

Dit is volgens mij de enige manier om het te forceren en niet ideaal want als de situatie verandert (Wi-FI valt weg of je komt buiten bereik van Wi-Fi netwerk) dan verbindt de Watch volgens mij niet opnieuw met Wi-Fi.

[ Voor 3% gewijzigd door swv op 11-08-2015 08:56 ]

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Ik heb dus meerdere locaties bij de Weer-app op de iPhone:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LDgBVzbl.jpg

Maar alles wat ik te zien krijg is de standaard/huidige locatie:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Iqr5nAdl.jpg

En dit is het andere schermpje wat beschikbaar is:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LXzlhwxl.jpg

Daar staat dus niets....

Vreemd.....ikke niet begrijp niet.....

Edit: ik zie dat bij Donstil een kompasnaald staat bij de huidige locatie....bij mij staan alleen 2 stipjes. Terwijl het wel mijn huidige locatie is....en op de iPhone staat er ook een kompasnaaldje bij...

O ja....op de iPhone, bij de Watch app staat het ook zo:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZKEmeXVl.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Ridder op 11-08-2015 10:08 ]

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-10 08:49
Al nu ruim een maand zonder Apple Watch en ik mis het eigenlijk nog steeds niet. Ik weet nu ook wat mij onbewuste zo stoorde.

Mijn analoge horloge staat altijd aan. Als ik even snel met mijn ogen beweeg, zie ik de tijd. Bij de Apple Watch moet je de pols bewegen om hem te activeren, dat kan best irritant zijn na een tijd. Verder vond ik het vervelend dat de Watch aansprong wanneer je bijvoorbeeld op de bank zit en je handen gebruikt om te drinken. Opeens had je een lichtbron op je arm in een tamelijk donkere ruimte, wat best irritant kan zijn. Allemaal van die kleine irritaties waardoor ik de Apple Watch nog helemaal niet mis eigenlijk.

Verder wil ik gewoon zonder schuldgevoel mijn horloge om kunnen houden als ik in bad zit, onder douche sta of iets doe met water. De Apple Watch kan er prima tegen, maar Apple moet niet krampachtig doen betreft dit onderwerp. Waarschijnlijk is dat enkel om zichzelf juridisch in te dekken bij garantieclaims.

Misschien dat ik binnenkort eens een Pebble Time uit ga proberen. Veel nadelen van de Apple Watch zijn dan verdwenen, helaas ook wat grote voordelen.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• Narcotical
Ridder schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:55:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Daar staat dus niets....

Edit: ik zie dat bij Donstil een kompasnaald staat bij de huidige locatie....bij mij staan alleen 2 stipjes. Terwijl het wel mijn huidige locatie is....en op de iPhone staat er ook een kompasnaaldje bij...

[afbeelding]
Die compasnaald is waarschijnlijk een watchOS 2 dingetjes want ik heb net zoals jij gewoon een bolletje voor de huidige locatie. Wat wel raar is is dat je je overige locaties niet kunt zien want ik heb ook huidige + 3 andere locaties en die kan ik allemaal gewoon zien. Heb je eventueel al geprobeerd ze allemaal te verwijderen en opnieuw toe te voegen in de weer app op je iPhone? Geen idee of dat iets uithaalt maar is allicht het proberen waard

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

@Narcotical

Ik heb ze verwijderd en een aantal weer teruggeplaatst in andere volgorde.
Zo zijn ze ook in de Watch app terechtgekomen nu.
Ik heb de standaardstad veranderd op iPhone en nu wordt andere stad weergegeven bij glances.
Wanneer ik er op tik, komt de huidige locatie weer als eerste en enige in beeld.....

Vrouw heeft alles hetzelfde ingesteld en ook geen kompasnaald bij huidige locatie.

Streens!

• Spam
sww89 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:55:
[...]

Probeer het volgende eens:
1) Heb Wi-Fi en Bluetooth op de iPhone ingeschakeld
2) Apple Watch en iPhone dicht bij elkaar houden, laten we zeggen <2 meter
3) Zorgen dat beide aan elkaar verbonden zijn zoals je hier kunt zien

[afbeelding]

4) Schakel Bluetooth uit op de iPhone.
5) Waarschijnlijk geeft de Watch kort aan dat ie geen verbinding heeft, maar al binnen 3 seconden denk ik hebben ze elkaar al gevonden op Wi-Fi.

Dit is volgens mij de enige manier om het te forceren en niet ideaal want als de situatie verandert (Wi-FI valt weg of je komt buiten bereik van Wi-Fi netwerk) dan verbindt de Watch volgens mij niet opnieuw met Wi-Fi.
Na een paar keer rebooten is het me eindelijk gelukt. Echter kan ik m'n iPhone nu niet meer laten piepen, is dat normaal? Ik vergeet m'n iPhone nog wel eens dus dat vond ik nu net zon handige feature :(

Ik ben vandaag overigens voor 't eerst echt gaan rennen met de activity app. Wat bevindingen:
1) Het bepalen van welke info je krijgt te zien hangt af van de soort loop die je doet. Was even puzzelen voordat ik daar achter kwam. Ik wil namelijk altijd afstand, tempo en hartslag zien. Het handigst is dan een afstand te kiezen (die ik nooit precies loop maar goed) en dan onderste waarde naar hartslag te swipen
3) Swipen tussen info die je wilt zien gaat moeilijk met zweetpoten ;)
4) De app start geen vooraf geselecteerde muziek of wisselt nummers gebaseerd op tempo. Moet je het daar eerst een bt headset hebben en muziek OP de watch zetten of zo?
5) Na het lopen kun je eigenlijk niets terugzien van hoe ie gelopen hebt; geen GPS kaartje, geen grafiek van snelheid of hartslag. De health app laat wel wat zien maar die is super onoverzichtelijk.

De companion apps van hardloop apps zijn (zoals eerde vermeld) vrij waardeloos. Ze zijn traag en geen ervan laat hartslag zien. Ben heel benieuwd naar watchOS 2.0. Wanneer verwachten jullie die?

Batterij verbruik blijft me imponeren tot nu toe. Ik haal met enige discipline 2 dagen. Een uurtje rennen met constante hartslag kostte me ongeveer 10% batterij. M'n iPhone 5S daarintegen loopt met constante BT enorm snel leeg. Die hangt 2x per dag aan de lader. Moet ik wel bij zeggen dat ie iOS 9 public beta 3 draait.

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Dannydekr schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:58:
Al nu ruim een maand zonder Apple Watch en ik mis het eigenlijk nog steeds niet. Ik weet nu ook wat mij onbewuste zo stoorde.

Mijn analoge horloge staat altijd aan. Als ik even snel met mijn ogen beweeg, zie ik de tijd. Bij de Apple Watch moet je de pols bewegen om hem te activeren, dat kan best irritant zijn na een tijd. Verder vond ik het vervelend dat de Watch aansprong wanneer je bijvoorbeeld op de bank zit en je handen gebruikt om te drinken. Opeens had je een lichtbron op je arm in een tamelijk donkere ruimte, wat best irritant kan zijn. Allemaal van die kleine irritaties waardoor ik de Apple Watch nog helemaal niet mis eigenlijk.

Verder wil ik gewoon zonder schuldgevoel mijn horloge om kunnen houden als ik in bad zit, onder douche sta of iets doe met water. De Apple Watch kan er prima tegen, maar Apple moet niet krampachtig doen betreft dit onderwerp. Waarschijnlijk is dat enkel om zichzelf juridisch in te dekken bij garantieclaims.

Misschien dat ik binnenkort eens een Pebble Time uit ga proberen. Veel nadelen van de Apple Watch zijn dan verdwenen, helaas ook wat grote voordelen.
Jij moet het inderdaad lekker bij de standaard klokkies houden en je bent geen type voor een smartwatch.

I don't have dreams, I have goals!!

• Narcotical
Ridder schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:50:
@Narcotical

Ik heb ze verwijderd en een aantal weer teruggeplaatst in andere volgorde.
Zo zijn ze ook in de Watch app terechtgekomen nu.
Ik heb de standaardstad veranderd op iPhone en nu wordt andere stad weergegeven bij glances.
Wanneer ik er op tik, komt de huidige locatie weer als eerste en enige in beeld.....

Vrouw heeft alles hetzelfde ingesteld en ook geen kompasnaald bij huidige locatie.

Streens!
Dat je geen kompasnaald ziet bij huidige locatie komt wss omdat Donstil de watchOS2 beta draait. Ik heb 1.0.1 en ik zie ook geen kompasnaald maar een gewoon bolletje ;). Waarom je de andere locaties niet kan zien blijf ik raar vinden, wellicht dat iemand anders daar nog een idee over heeft?

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:06
Nu 4 dagen zonder Apple Watch (vakantie, geen zin om lader mee te nemen) en merk dat ik m'n normale horloge in het begin ook bekeek alsof er een berichtje op zou staan :)
Zou ik zonder kunnen? Zeker, maar 't is ook gewoon een leuke gadget voor de heb.

Haters everywhere but I don’t really care

• Dannydekr
Redondo1982 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:31:
[...]

Jij moet het inderdaad lekker bij de standaard klokkies houden en je bent geen type voor een smartwatch.
Jawel, notificaties, hartslag/beweging vind ik erg leuk om te gebruiken. Helaas wegen de nadelen nog niet echt op tegen de voordelen. Het voelt gewoon nog niet helemaal goed. Over een paar generaties zal ik ongetwijfeld voor de Apple Watch kiezen. Voor nu wellicht analoog en misschien een Pebble Time omdat deze veel irritaties die ik met de Apple Watch ervaarde opgelost heeft.

Het liefst heb ik een Apple Watch met always-on E-paper scherm, de kleuren en helderheid van OLED en een batterij duur van minimaal een week. En waterdicht! :)

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Cross-post uit een ander topic - aangezien ik sinds 4 weken ook een Apple Watch (Sport, Space Grey, Zwart bandje) heb.

Ik ben voorlopig vooral erg enthousiast over de Activity app - dat is voor mij echt dé usecase voor de Apple Watch momenteel. Daarnaast is Siri heel tof op je horloge. Ik gebruikte het nooit op mijn iPhone, maar nu meermaal daags ("Hé Siri, voeg WC papier toe aan mijn lijst boodschappen")! :+

Verder lijken Apple Pay en Wallet (dus je bonuskaarten e.d.) me ideaal - hoop dat dit snel naar NL komt. Met je horloge is dat natuurlijk nóg weer makkelijker en toffer dan met je telefoon.

De watch faces vind ik prima (ik gebruik Simple, met complications: weer, sunset/sunrise, agenda, activity). Nieuwe complicaties van andere apps lijken me tof - ik zou dan nog wel wat meer plekken voor complications willen zien denk ik. Het zal er vanaf hangen wat er uit gaat worden daarvoor. Heel benieuwd naar! Waar ik verder naar uitkijk in watchOS 2 is dat apps zoals Strava/Human direct naar je Activity app kunnen schrijven. Ik vind nu de activiteitherkenning van de Apple Watch (dus als je niet zelf de Workout app start) nog vrij magertjes. Als ik 's ochtends een kwartier naar mijn werk fiets herkent hij dat niet als fietsen - terwijl Human dit prima registreert.

Third Party apps die ik heb en ook daadwerkelijk gebruik:
- (geen dus)

Third Party apps die ik heb en die anderen mogelijk wél zullen gebruiken omdat ze wel mooi/handig zijn:
Strava - voornamelijk tijdens het hardlopen een handige app. Tijdens het fietsen ook leuk maar dan heb je waarschijnlijk al wel een tellertje op je fiets zitten.
Moovit en/of CityMapper - voor OV routes/reizen
ING - saldo checken
Uber - taxi bestellen
WeatherPro - weerbericht
Flitsmeister - voorlopig alleen Flitsmeister aan/uit zetten op je iPhone
1Password - een aantal "quick access" wachtwoorden/pincodes/creditcards kun je op je Watch beschikbaar maken (let op, wel mindere beveiliging dan op je iPhone!)
Human - als alternatieve Activity log naast de standaard app

Apps waar ik nog op hoop/wacht:
- Strava als native app - zodat het echt een sporthorloge wordt (kan met watchOS 2);
- WhatsApp met dezelfde interactiemogelijkheden als dat je nu met iMessage hebt;
- Yoga Studio - zodat je direct op je Watch aanwijzingen kun krijgen.

• Marcosw87
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-11 22:20
Na het zien van deze foto heb ik ook een bestelling geplaatst. Bedankt voor het delen :)
Hoe lang duurde het voordat hij bij jou geleverd was?

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:35

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Iemand die dit weet? :P

Mijn vrouw en ik gebruiken hetzelfde Apple ID. Dat is lekker makkelijk.
In iOS kan je aangeven welke telefoon nummers hij wel of niet moet gebruiken. Zodat ik niet opeens ga smsen naar een maat onder het nummer van mijn vrouw.

Maar ik zie dat de tekeningetjes op de Apple watch worden verzonden onder het nummer van mijn vrouw. Maar kan nergens vinden waar ik dat moet aanpassen.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Volgens mij is dat de "Start new conversations from" instelling onder General > iMessage > Send & Receive op je iPhone. Daar is echter maar één adres/nummer te kiezen.

Waarom niet 2 Apple-ID's en dan Family Sharing?

• Tylen

Tylen

MrAcid schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:48:
Volgens mij is dat de "Start new conversations from" instelling onder General > iMessage > Send & Receive op je iPhone. Daar is echter maar één adres/nummer te kiezen.

Waarom niet 2 Apple-ID's en dan Family Sharing?
Ja die setting ken ik. Die staat reeds goed. Maar op de Watch lijkt hij die niet te gebruiken.

Omdat dat vroagah niet kon. En we gebruiken hetzelfde account al jaren dus nu switchen is geen optie meer. (GameCenter profiles etc)

• 1sectionone1
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/dxzhhi.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2lwk4df.jpg
Narcotical schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 21:49:
[...]

Thanks, je ziet er zo op de foto inderdaad weinig van. Ben opzich nog wel benieuwd hoe die staat op je arm met wat meer/dag licht

• Dannydekr
Ziet er echt heel goed uit! Zit die ook lekker / strak? En is die niet te zwaar?

• Spam
Tylen schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:54:
[...]

Ja die setting ken ik. Die staat reeds goed. Maar op de Watch lijkt hij die niet te gebruiken.

Omdat dat vroagah niet kon. En we gebruiken hetzelfde account al jaren dus nu switchen is geen optie meer. (GameCenter profiles etc)
Die kun je in principe zo laten staan. Het is altijd te adviseren om voor iMessage en FaceTime je eigen apple ID te gebruiken. Voor App store, iCloud (o.a. photo stream, find my iPhone) en Gamecenter kun je bijvoorbeeld weer hetzelfde apple ID gebruiken.

• 1sectionone1
Eigenlijk best wel licht, als je het vasthoud heb je geen gevoel dat het staal is (het is ook geen staal), het is een stuk lichter dan verwacht.

De band is makkelijk zelf te verstellen, ik heb geen lineaal bij de hand, maar ik denk dat de schakel een kleine halve cm is.
Dannydekr schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:36:
[...]

Ziet er echt heel goed uit! Zit die ook lekker / strak? En is die niet te zwaar?

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-11 07:51
Ridder schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:55:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Daar staat dus niets....

[afbeelding]
ik heb net een swap gehad van mijn watch, maar ook daarop werkt het direct weer goed. Kan het niet aan de weergave op je iphone liggen? zijn die hetzelfde als bij je vrouw?

Bing

• Narcotical

• bing69
Mooi hoor, alleen met dit weer hou ik het toch bij leer :)
Heb er daarom nog maar eentje bij besteld, een loop band.

Bing

• Dannydekr
1sectionone1 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:43:
Eigenlijk best wel licht, als je het vasthoud heb je geen gevoel dat het staal is (het is ook geen staal), het is een stuk lichter dan verwacht.

De band is makkelijk zelf te verstellen, ik heb geen lineaal bij de hand, maar ik denk dat de schakel een kleine halve cm is.

[...]
Op dit moment toch wel de kracht van de Apple Watch. Het is bij verre de mooiste smartwatch van het moment en door die custom-bandjes markt die steeds volwassener wordt zal dit niet snel veranderen denk ik.

• John
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-11 15:09

John

🚀

Iemand die ook problemen heeft met de weergave van het weer (temperatuur) op de watchface? Dit is wat er staat: "--°" Zelfs de weer app opent niet meer en het heeft voorheen gewoon gewerkt. Herstarten van de AW verhelpt het ook niet.

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-11 08:46
Ik kwam er dit weekend achter dat mijn Apple Watch scherm een stuk dimmer/fletser is dan die van een vriend van mij. De kleuren zien er gewoon een beetje uitgewassen uit op mijne in vergelijking. We hebben allebei de sport versie en dezelfde helderheidsinstellingen. Maar dit zal natuurlijk moeilijk te bewijzen tegenover online support/ een genius... Vind dit zelf wel jammer en eigelijk niet kunnen voor het geld.

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

• bing69
John schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:02:
Iemand die ook problemen heeft met de weergave van het weer (temperatuur) op de watchface? Dit is wat er staat: "--°" Zelfs de app opent niet meer en het heeft voorheen gewoon gewerkt. Herstarten van de AW verhelpt het ook niet.
even de iphone helemaal uit (reset) door de home en aan/uit knop in gedrukt te houden.
Daarna uiteraard weer aanzetten en voila alles zal weer werken...
Heb er ook last van gehad, na deze truc niet meer.

Bing

• John
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-11 15:09

John

🚀

bing69 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:04:
[...]

even de iphone helemaal uit (reset) door de home en aan/uit knop in gedrukt te houden.
Daarna uiteraard weer aanzetten en voila alles zal weer werken...
Heb er ook last van gehad, na deze truc niet meer.
Doet het weer, toppie! Bedankt! :)

• bing69
Gisteren een swap gehad van de watch omdat hij niet tot 100% laadde.
Zojuist kijk ik naar de andere (nieuwe) en die blijft ook op 99% staan. Dit uiteraard met de originele lader, maar ook een ipad lader haalde niets uit.

Zijn er meer mensen die daar last van hebben?

Bing

• makooy
bing69 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 08:07:
Zojuist kijk ik naar de andere (nieuwe) en die blijft ook op 99% staan. Dit uiteraard met de originele lader, maar ook een ipad lader haalde niets uit.

Ik heb dit ook soms, verder nog geen aandacht aan besteed. Zal het eens in de gaten gaan houden.
Heb soms ook last van een warme Apple Watch als die de hele nacht aan de lader heeft gehangen..

• bing69
TerrorSource schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 08:16:
[...]

Ik heb dit ook soms, verder nog geen aandacht aan besteed. Zal het eens in de gaten gaan houden.
Heb soms ook last van een warme Apple Watch als die de hele nacht aan de lader heeft gehangen..
Precies dat had/heb ik ook. Vandaar die swap, zonder resultaat....

Bing

• Tylen

Tylen

als ik jullie was zou ik de iPad lader niet gebruiken. Mijn watch werd er warm van en had toen twee dagen dat ik maar 1 dag ermee kon doen. Nu ik weer de gewone lader gebruik kan ik weer twee dagen met een lading doen.

• Dannydekr
bing69 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 08:07:

Ik heb dat gehad met de allereerste versie. Soms was hij erg warm, en stond dan op 99%. Dan liep die ook heel snel leeg. Een reboot van de Watch, en hem daarna nog even op de oplader leggen loste dit altijd op. Na de eerste update had ik het probleem niet meer.

• bing69
Tylen schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 08:57:
als ik jullie was zou ik de iPad lader niet gebruiken. Mijn watch werd er warm van en had toen twee dagen dat ik maar 1 dag ermee kon doen. Nu ik weer de gewone lader gebruik kan ik weer twee dagen met een lading doen.
Heb na de swap de originele lader gebruikt met hetzelfde probleem

Bing

• bing69
Dannydekr schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:24:
[...]

Ik heb dat gehad met de allereerste versie. Soms was hij erg warm, en stond dan op 99%. Dan liep die ook heel snel leeg. Een reboot van de Watch, en hem daarna nog even op de oplader leggen loste dit altijd op. Na de eerste update had ik het probleem niet meer.
Ik heb alleen ervaring met 1.01
En inderdaad vanmorgen ook een reboot gedaan, spring hij terug naar 94 ipv 99. Daarna warm en naar de 100.

Bing

• Dannydekr
bing69 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:05:
[...]

Ik heb alleen ervaring met 1.01
En inderdaad vanmorgen ook een reboot gedaan, spring hij terug naar 94 ipv 99. Daarna warm en naar de 100.
Blijkbaar hebben ze die bug nog steeds niet voor iedereen opgelost dus. Naja de fix is simpel, maar erg irritant, zeker als je 's ochtends haast hebt en elke handeling teveel werk is ;)

• Spam
Maikjuh schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:57:
Ik kwam er dit weekend achter dat mijn Apple Watch scherm een stuk dimmer/fletser is dan die van een vriend van mij. De kleuren zien er gewoon een beetje uitgewassen uit op mijne in vergelijking. We hebben allebei de sport versie en dezelfde helderheidsinstellingen. Maar dit zal natuurlijk moeilijk te bewijzen tegenover online support/ een genius... Vind dit zelf wel jammer en eigelijk niet kunnen voor het geld.
Nou dat is maar net de vraag. Kan best zijn dat je een foute batch scherm hebt. Kun je het zichtbaar maken op een foto zonder flits? Dan zou ik altijd Apple support eens bellen en ze de foto opsturen. Als zij het ook zien dan kun je ermee langs de winkel.

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
voor de gene die nog op zoek ik naar een milanese loop band voor 42mm ik heb een replica in de aanbieding onwijs goed en mooi !
heb er 2 besteld maar mijn vader vind toch niet mooi ! wil een donkere

Psn erikj

1sectionone1 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:43:

[...]
Is die van jou geen staal? Waar heb je hem besteld?
Ik heb een band die er identiek uitziet maar dan silver is (Zoals de Link Bracelet zeg maar). Die is wel van staal en is vergeleken met de Orginele Link Bracelet ongeveer net zo zwaar, deze "fake" is ietsie zwaarder maar dit is erg moeilijk te merken.

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Heb nu bijna een week mijn Sport (42-mm kast, zilverkleurig aluminium, wit sportbandje) en kwam daarvoor van een Moto 360, maar man wat een verschil in kwaliteit en most of all.... de batterij!!! Echt super! Ik zit nu op dag 2 en heb nog 24% over (gisteravond vergeten op te laden).

Kan jullie nog niet echt veel meer vertellen maar wilde ik gewoon even kwijt :)

Ik heb ook een leuke computer..

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

bing69 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:47:
[...]

ik heb net een swap gehad van mijn watch, maar ook daarop werkt het direct weer goed. Kan het niet aan de weergave op je iphone liggen? zijn die hetzelfde als bij je vrouw?
Vrouw heeft exact dezelfde instellingen.....

Misschien de combi van iOS9.0pb3 en wOS 1.01.......vrouw heeft iOS 8.4.

Het is op zich geen ramp...maar ik kan het niet uitstaan dat ik niet weet wat de oorzaak is....

Niemand hier met dezelfde software combi?

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Ziet er fraai uit! Vooral de overgang van band naar kast.
Bij de beschrijving staat dat het een roestvast stalen band is...is de jouwe van aluminium?

Maar 95 euro vind ik toch net ff wat te veel om gewoon voor de heb erbij te hebben.....heb al een zwart RVS schakelbandje....weliswaar niet zo fraai, maar ook wat vriendelijker geprijsd.

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ridder schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 19:06:
[...]

Het is op zich geen ramp...maar ik kan het niet uitstaan dat ik niet weet wat de oorzaak is....

Niemand hier met dezelfde software combi?
Ik gebruik iOS 9 developer beta 5 en wOS 1.0.1. Precies hetzelfde probleem met het weer. Alleen de huidige locatie en een leeg scherm met 'Weather'. Op m'n telefoon werkt de weather app verder prima.

• sjaak81
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:54
Ik zag dat de Apple Watch niet meer te reserveren is om op te halen in de Apple Store. Kan ik er dan vanuit gaan dat deze voldoende op voorraad zijn in de Apple Stores?

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-11 14:32
Zag dat er ook adapters te koop zijn zodat je ieder willekeurige bandje kan kopen.

Afbeeldingslocatie: http://miniimg5.rightinthebox.com/images/384x384/201506/hzazyy1435142089050.jpg

http://www.miniinthebox.c...d-band-42mm_p3759171.html

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-11 14:32
Longbowh schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 19:24:
[...]

Ik gebruik iOS 9 developer beta 5 en wOS 1.0.1. Precies hetzelfde probleem met het weer. Alleen de huidige locatie en een leeg scherm met 'Weather'. Op m'n telefoon werkt de weather app verder prima.
Heb dezelfde software combi en ook zijn er door iOS 9 wat "probleempjes" met apps op de Apple Watch, ik ga me er niet aan ergeren dat is het nadeel van een beta draaien.
Pagina: 1 ... 18 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie