Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:20
Ja die bedoelde ik. Die is wel kleurrijk maar dan niet zo opvallend

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerGio schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 15:08:
[/quote]
[...]

Wat heb je er nu mee gedaan eigenlijk? Gewoon nieuwsgierig. Ik zag wel de pride versie van de Nike versie. die was een stuk minder opvallend en ook wel kleurrijk.
Het lot heeft voor mij beslist. Althans het korte stukje klikte niet vast dus bandje moest retour.

Ik heb echter nog geen nieuwe besteld alleen de Nike+ Pride nog in bestelling staan, sinds hiervoor al overigens alleen die heeft een lange levertijd.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 20-06-2020 14:30 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Oké. Saturn heeft nu een leuke deal voor Series 5 met 19% korting: 402,- euro voor 44mm.

Nu is de twijfel om voor die best wel goede prijs te gaan of toch te wachten op Series 6.

De vraag is natuurlijk of daar de batterijduur van wordt verbeterd, of er bijzondere nieuwe functies aangekondigd worden die niet op Series 5 worden ondersteund en of het uiterlijk zal veranderen.

Mijn inziens verwacht ik dat laatste niet, denk dat dat pas met Series 7 het geval zal zijn. Dus 400,- euro lijkt mij een goede prijs voor een Series 5 44mm?

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:20

pdavie2311

Live life to the fullest..

THE_BASE schreef op zondag 21 juni 2020 @ 07:36:
Oké. Saturn heeft nu een leuke deal voor Series 5 met 19% korting: 402,- euro voor 44mm.

Nu is de twijfel om voor die best wel goede prijs te gaan of toch te wachten op Series 6.

De vraag is natuurlijk of daar de batterijduur van wordt verbeterd, of er bijzondere nieuwe functies aangekondigd worden die niet op Series 5 worden ondersteund en of het uiterlijk zal veranderen.

Mijn inziens verwacht ik dat laatste niet, denk dat dat pas met Series 7 het geval zal zijn. Dus 400,- euro lijkt mij een goede prijs voor een Series 5 44mm?
Je hebt zelf het antwoord al gegeven lijkt me? ;)

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
pdavie2311 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 08:24:
[...]

Je hebt zelf het antwoord al gegeven lijkt me? ;)
Ja, achteraf ik ook altijd wel dat idee bij dit soort berichten, haha.

Maar meningen zijn welkom. ;-)

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:00
THE_BASE schreef op zondag 21 juni 2020 @ 07:36:

Op 9to5 onderstaande gelezen. Mocht je dat interessant vinden dan kun je misschien beter wachten, want dit lijkt me niet alleen een software dingetje.

The Apple Watch has become a fitness and health-focused device over the last several years, and that’s expected to continue with watchOS 7. Apple is developing a new Apple Watch feature for detecting blood oxygen levels for the first time, a feature that would be able to monitor your information and send you a push notification if the number falls below a certain threshold.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
19% is een prima korting maar ik zou voor zeven tientjes op de nieuwe wachten. Je hebt dan langer support, nieuwe functies en ongetwijfeld ook weer een iets betere batterijduur, dat laatste is op de S5 hier niet geweldig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 21 juni 2020 @ 10:23:
19% is een prima korting maar ik zou voor zeven tientjes op de nieuwe wachten. Je hebt dan langer support, nieuwe functies en ongetwijfeld ook weer een iets betere batterijduur, dat laatste is op de S5 hier niet geweldig.
Dank @Donstil, vooral die batterijduur vind ik wel een dingetje. Die is op m’n Series 3 nog steeds prima (ongeveer 2,5 dag) en die laad ik om de nacht op. En als ik het vergeet wil ‘ie alsnog wel tot de avond mee.

Misschien inderdaad voor 80 euro verschil op een Series 6 wachten. Echter, hoe groot is de kans dat deze duurder wordt dan een Series 5 bij introductie.

Was op zoek naar prijzen toen de dingen beschikbaar kwamen in voorgaande jaren, maar kan het niet vinden. Bij iPhones weten we het prijsverloop wat makkelijker te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
THE_BASE schreef op zondag 21 juni 2020 @ 10:30:
[...]

Dank @Donstil, vooral die batterijduur vind ik wel een dingetje. Die is op m’n Series 3 nog steeds prima (ongeveer 2,5 dag) en die laad ik om de nacht op. En als ik het vergeet wil ‘ie alsnog wel tot de avond mee.

Misschien inderdaad voor 80 euro verschil op een Series 6 wachten. Echter, hoe groot is de kans dat deze duurder wordt dan een Series 5 bij introductie.

Was op zoek naar prijzen toen de dingen beschikbaar kwamen in voorgaande jaren, maar kan het niet vinden. Bij iPhones weten we het prijsverloop wat makkelijker te vinden.
Ik zet mijn S5 in de avond (22:30) uit en doe hem 08:00 weer aan/om. Dan haal ik net twee dagen.

S4 en S5 waren gelijk geprijsd en die verwachting is er nu ook wel weer. Apple schijnt dit jaar niet omhoog te gaan in prijs voor de september line-up, net zoals 2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 21 juni 2020 @ 10:45:
[...]

Ik zet mijn S5 in de avond (22:30) uit en doe hem 08:00 weer aan/om. Dan haal ik net twee dagen.

S4 en S5 waren gelijk geprijsd en die verwachting is er nu ook wel weer. Apple schijnt dit jaar niet omhoog te gaan in prijs voor de september line-up, net zoals 2019.
Dat vind ik niet heel slecht, maar als Series 6 beter is dan is dat wel mooi meegenomen.

Soms heb je zo’n moment van koopdrang, dit is er zo een. Maar beter even wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
THE_BASE schreef op zondag 21 juni 2020 @ 10:54:
[...]

Dat vind ik niet heel slecht, maar als Series 6 beter is dan is dat wel mooi meegenomen.

Soms heb je zo’n moment van koopdrang, dit is er zo een. Maar beter even wachten. :)
Mm ja als je kunt leven met die accuduur dan is het weer een ander verhaal. Zeker icm dat laatste :). Maar ja september is niet zo ver meer natuurlijk, lastig lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 21 juni 2020 @ 11:00:
[...]

Mm ja als je kunt leven met die accuduur dan is het weer een ander verhaal. Zeker icm dat laatste :). Maar ja september is niet zo ver meer natuurlijk, lastig lastig.
We fietsen straks wel even naar MediaMarkt om zo’n Series 5 nog eens goed te bekijken.

September is slechts 3 maanden weg en 70 euro komen we prima overheen. Maar de drang tegenhouden met gadgets is soms een lastig dingetje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:13
THE_BASE schreef op zondag 21 juni 2020 @ 11:08:
[...]

We fietsen straks wel even naar MediaMarkt om zo’n Series 5 nog eens goed te bekijken.

September is slechts 3 maanden weg en 70 euro komen we prima overheen. Maar de drang tegenhouden met gadgets is soms een lastig dingetje. :)
Klinkt herkenbaar

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:39
Donstil schreef op zondag 21 juni 2020 @ 10:45:
[...]

Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je de watch gebruikt. Ik verbruik elke dag 65%, twee dagen haal ik nooit. Maar gebruik em veel en heb de display altijd aan staan. Als ik mijn best dan is twee dagen mogelijk (lees, ik blijf ergens slapen en heb geen lader bij me en kom daar pas op dag twee achter..)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kassad schreef op zondag 21 juni 2020 @ 11:51:
[...]

Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je de watch gebruikt. Ik verbruik elke dag 65%, twee dagen haal ik nooit. Maar gebruik em veel en heb de display altijd aan staan. Als ik mijn best dan is twee dagen mogelijk (lees, ik blijf ergens slapen en heb geen lader bij me en kom daar pas op dag twee achter..)
Ik heb mijn scherm ook aan, anders had ik beter bij de S4 kunnen blijven :P

Ik sport er verder niet mee. Wel veel teams notificaties nu met thuis werken en af en toe eens een normaal belletje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:17

Mr. Freeze

¡GO!

THE_BASE schreef op zondag 21 juni 2020 @ 11:08:
[...]

Ik zou toch maar even wachten, er komen zeker nieuwe biometrische functies op de 6 en vast ook weer nieuwe wijzerplaten die niet op de vorige gebruikt kunnen worden.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Hier eigenlijk alleen tijd en notificaties, Apple Pay en af en toe een fietsritje bij houden via Workout van Apple.

Always-On kan ook uitgeschakeld worden toch? Vind het niet zo’n probleem dat het zoals vanouds uitschakelt, scheelt wel weer batterij natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Mr. Freeze schreef op zondag 21 juni 2020 @ 11:57:
[...]

Ik zou toch maar even wachten, er komen zeker nieuwe biometrische functies op de 6 en vast ook weer nieuwe wijzerplaten die niet op de vorige gebruikt kunnen worden.
Overigens ook een reden waarom ik volgende keer voor de Nike-versie zou kiezen. Vind die wijzerplaten best leuk en eigenlijk belachelijk dat ze niet op de 'normale' Apple Watch kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 21:49
Is er al wat te lezen over een eventuele nieuwe Watch series 6?

Mag van de vriendin weer eens upgraden en ben wel benieuwd of er nog iets gaat komen. WWDC event Van Apple geeft nog geen aanknopingspunt... 😅😏

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
koentjuh1987 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 18:44:

Mag van de vriendin weer eens upgraden en ben wel benieuwd of er nog iets gaat komen. WWDC event Van Apple geeft nog geen aanknopingspunt... 😅😏
Check even het watchOS 7 gedeelte op https://9to5mac.com/2020/...20-announcements-roundup/
100% zekerheid heb je nooit, het blijft speculeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 21:49
meesje schreef op zondag 21 juni 2020 @ 19:40:
[...]

Check even het watchOS 7 gedeelte op https://9to5mac.com/2020/...20-announcements-roundup/
100% zekerheid heb je nooit, het blijft speculeren.
Thnx
Speculaties zijn het zeker maar morgenavond weten we meer.. ben benieuwd.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:48
WWDC draait normaliter voornamelijk om software. Hardware wordt er (bijna) nooit aangekondigd. Dus verwacht wel wat WatchOS 7 nieuws, maar geen Watch Series 6 nieuws.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:37
https://www.vodafone.nl/esim

Op iCulture (https://www.iculture.nl/nieuws/esim-vodafone-beschikbaar/) geven ze aan dat Vodafone ook smartwatches gaat ondersteunen. Hopelijk volgt nu eindelijk ook de Apple Watch 4G in Nederland :)

Nadeel is wel weer dat ik mijn series 5 moet verkopen en een nieuwe duurdere terug moet kopen 8)7

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:15
koentjuh1987 schreef op zondag 21 juni 2020 @ 18:44:

Gaat vanavond niks komen dus je kan nog even 3 maanden wachten ;)

Watch nieuws hoor je zeer weinig altijd over... :)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
hk12nl schreef op maandag 22 juni 2020 @ 11:29:
https://www.vodafone.nl/esim

Op iCulture (https://www.iculture.nl/nieuws/esim-vodafone-beschikbaar/) geven ze aan dat Vodafone ook smartwatches gaat ondersteunen. Hopelijk volgt nu eindelijk ook de Apple Watch 4G in Nederland :)

Nadeel is wel weer dat ik mijn series 5 moet verkopen en een nieuwe duurdere terug moet kopen 8)7
Ik weet niet wat het prijsverschil is tussen de normale en de 4G versie, maar zelf zou ik een 4G versie wel fijn vinden voor b.v. tijdens het hardlopen. Mocht er iets onderweg gebeuren, kun je altijd bellen. Ik denk dat ik de business case voor thuis al rond heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
meesje schreef op maandag 22 juni 2020 @ 14:33:
[...]

Ik weet niet wat het prijsverschil is tussen de normale en de 4G versie, maar zelf zou ik een 4G versie wel fijn vinden voor b.v. tijdens het hardlopen. Mocht er iets onderweg gebeuren, kun je altijd bellen. Ik denk dat ik de business case voor thuis al rond heb. ;)
Dat is ook precies mijn reden. Ik hoop ook dat het verschil meevalt. :) Toch zal het nog wel even duren ben ik bang..

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
hk12nl schreef op maandag 22 juni 2020 @ 14:40:
[...]

Dat is ook precies mijn reden. Ik hoop ook dat het verschil meevalt. :) Toch zal het nog wel even duren ben ik bang..
Net op Apple.de gekeken. Daar is het prijsverschil 100 euro (voor de 5).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet Krediet
  • Laatst online: 21:10
Vanaf watchOS 7 stopt Apple met het gebruik van Force Touch op de Apple Watch. Vind het persoonlijk wel jammer, want het is een functie die ik wel vaak gebruik.

https://forums.macrumors....ure-in-watchos-7.2242396/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:41
@Piet Krediet Da's wel heel erg jammer. Had deze functionaliteit net sinds een paar weken ontdekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Piet Krediet schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 12:22:
Vanaf watchOS 7 stopt Apple met het gebruik van Force Touch op de Apple Watch. Vind het persoonlijk wel jammer, want het is een functie die ik wel vaak gebruik.

Dat zal dus betekenen dat dit niet in de Series 6 zal zitten.. Wat zullen ze met de vrijgekomen ruimte doen?

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

hk12nl schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 13:08:
[...]

Dat zal dus betekenen dat dit niet in de Series 6 zal zitten.. Wat zullen ze met de vrijgekomen ruimte doen?
Ik denk meer ruimte voor de accu zoals bij de iPhone 11(pro). En ik gok dat de S6(gebasseerd op helemaal niets) ook weer energiezuiniger is wat praktischer is met de Always On Display en ook met WatchOS7 met de slaap functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:24
Iphone xr en apple watch 5 vraagje.

Ik ben zeer tevreden over beide. Het valt mij alleen op dat wanneer ik gebeld word via teams of whatsapp ik niet een notificatie ontvang op mn whatsapp.

Hierop ben ik gaan googlen en lees ik vooral dag het een instelling probleem is. Ik heb mn instellingen na gelopen en na mijn idee staat dit allemaal juist

Hoe zit dit precies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Jboy1991 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 18:59:

Ik ben zeer tevreden over beide. Het valt mij alleen op dat wanneer ik gebeld word via teams of whatsapp ik niet een notificatie ontvang op mn whatsapp.

Hierop ben ik gaan googlen en lees ik vooral dag het een instelling probleem is. Ik heb mn instellingen na gelopen en na mijn idee staat dit allemaal juist

Hoe zit dit precies ?
Berichtgeving in de Watch app op je telefoon idd. Als het niet werkt: opnieuw opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
Hulliee schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 20:06:
[...]

Berichtgeving in de Watch app op je telefoon idd. Als het niet werkt: opnieuw opstarten?
Meerdere keren gedaan. Ik ontvang wel van chats notificaties van zowel teams als whatsapp. Maar als ik gebeld wordt via deze apps, krijg ik dit niet te zien op de Watch :(

Als ik opneem (via telefoon) krijg ik wel het gesprek te zien op mn Watch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulliee
  • Niet online
Jboy1991 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 20:08:
[...]

Meerdere keren gedaan. Ik ontvang wel van chats notificaties van zowel teams als whatsapp. Maar als ik gebeld wordt via deze apps, krijg ik dit niet te zien op de Watch :(

Als ik opneem (via telefoon) krijg ik wel het gesprek te zien op mn Watch
Volgens mij zijn de instellingen alles aan of alles uit. Dus geen onderscheid tussen bellen en chats. Dan lijkt het mij een bug in de Teams app? Maar ik weet niet zeker omdat ik het uit heb staan. Ik word er gek van |:(. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
Hulliee schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 20:13:
[...]

Volgens mij zijn de instellingen alles aan of alles uit. Dus geen onderscheid tussen bellen en chats. Dan lijkt het mij een bug in de Teams app? Maar ik weet niet zeker omdat ik het uit heb staan. Ik word er gek van |:(. :)
haha ik wil het juist aanhebben omdat ik mijn telefoon niet altijd in mn broekzak heb en dus vaak telefoontjes mis

Net even een test gedaan, wanneer ik naar mn watch kijk zie ik wel een tekst notificatie staan dat ik gebeld wordt. Watch trillt niet, maar wanneer ik een appje krijgt trilt ie wel....

Mijn telefoon blijft wel trillen.

[ Voor 19% gewijzigd door Jboy1991 op 24-06-2020 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:05
Jboy1991 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 18:59:

Hoe zit dit precies ?
Ik krijg ook geen melding via de watch als ik gebeld word via whatsapp. Denk dat het komt omdat er geen watch versie is voor whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:42
[YouTube: Schiphol: Brutale dief neemt zes pallets Apple Watches mee]

Interessant stuk in Opsporing verzocht over de diefstal van 4.400 Apple watches (6 pallets) van een logistiek centrum in Schiphol-Oost.

Buiten de details van de diefstal, is het heel interessant om te horen dat de inkoopwaarde (schade) van de diefstal 530.000 euro is.
Het ging om Apple watches van type 3! Dat betekent dat (530.000/4.400) de inkoopwaarde van zo'n IW3 120,45 euro (ex BTW neem ik aan) is.
in de Apple store kosten ze 190 euro ex btw! zit dus nog best een prima marge op.....

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13

Vind ik persoonlijk erg jammer, gebruikt het vrij veel (notificaties wissen, wissellen tussen week en day view in calendar). Vond het een slimme manier om een extra knop toe te voegen, hoop dat ze het een beetje elegant oplossen.

Positief afsluiten: De wind-down + sleeptracking ziet er wel goed uit, dat wil ik wel graag uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-08 09:46
Jboy1991 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 20:08:
[...]

Ik ook niet en veel lastiger: hij trilt niet. Ook m'n telefoon niet. Dus ik mis altijd gesprekken via Whatsapp (Teams heb ik niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Gisteren heb ik rond 22:45 mijn horloge uitgedaan en ben ik gaan slapen. Echter als ik naar mijn hartslagmetingen kijk zie ik iets vreemds. Tussen 23:30 en 05:30 heb ik allerlei metingen! Zie foto.
Voor de duidelijkheid: mijn horloge lag op het nachtkastje (niet aan de lader) totdat ik het weer omdeed omstreek 08:30.
Hebben jullie dat wel eens gehad?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yzXyJ3e.png

alsof ik in de midden van de nacht 6 uur lang heb lopen sporten of zo 8)7

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:17

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Ik vind het jammer dat de series 2 geen update meer krijgt.
Maar dat was te verwachten aangezien bij WatchOS 6 het ook een tijdje duurde voordat de update beschikbaar werd. Toen was al duidelijk dat het ver gedaan was met de ondersteuning.
Horloge wordt net 4 jaar oud en werkt prima, maar wel jammer als er functies gaan missen.

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Póg mo Thóin schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 15:56:
Gisteren heb ik rond 22:45 mijn horloge uitgedaan en ben ik gaan slapen. Echter als ik naar mijn hartslagmetingen kijk zie ik iets vreemds. Tussen 23:30 en 05:30 heb ik allerlei metingen! Zie foto.
Voor de duidelijkheid: mijn horloge lag op het nachtkastje (niet aan de lader) totdat ik het weer omdeed omstreek 08:30.
Hebben jullie dat wel eens gehad?

[Afbeelding]

alsof ik in de midden van de nacht 6 uur lang heb lopen sporten of zo 8)7
En gisternacht hetzelfde weer! Ik heb al gegoogled naar een mogelijke oorzaak zonder succes en ook de Apple Watch aan/uit gezet, maar dat heeft dus niet mogen baten... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Donstil schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 14:28:
[...]

Het lot heeft voor mij beslist. Althans het korte stukje klikte niet vast dus bandje moest retour.

Ik heb echter nog geen nieuwe besteld alleen de Nike+ Pride nog in bestelling staan, sinds hiervoor al overigens alleen die heeft een lange levertijd.
Ik heb ook een nike + Pride besteld. Niet vanwege de Pride maar vanwege het feit dat het een puur wit bandje is met kleur

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Póg mo Thóin schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 09:07:
[...]

En gisternacht hetzelfde weer! Ik heb al gegoogled naar een mogelijke oorzaak zonder succes en ook de Apple Watch aan/uit gezet, maar dat heeft dus niet mogen baten... :?
Wellicht domme vraag, maar weet je zeker dat het de Apple Watch is die deze data schrijft? En niet toevallig een third party app?

Kun je zien door naar onderen te scrollen en "toon alle gegevens" te drukken. Kies voor die dag en check of de watch of een app de data heeft geschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
The Inquisitor schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 09:16:
[...]

Wellicht domme vraag, maar weet je zeker dat het de Apple Watch is die deze data schrijft? En niet toevallig een third party app?

Kun je zien door naar onderen te scrollen en "toon alle gegevens" te drukken. Kies voor die dag en check of de watch of een app de data heeft geschreven
Goede vraag!

Ik heb gekeken en de source is “Pog mo thoin’s Apple Watch” en de “heart rate context” is “background”.

Ik heb nog verder gegoogled, maar dat was ook geen succes.

Ik ben benieuwd wat er vannacht gaat gebeuren!

Edit: ah, het zou misschien kunnen komen door de ventilator die ik de laatste twee nachten aan heb gehad? Alhoewel ik ook metingen heb van toen het horloge aan de lader hing in de hal....

[ Voor 12% gewijzigd door Póg mo Thóin op 26-06-2020 09:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iSchel
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 20:43
Póg mo Thóin schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 09:34:
[...]

Ik heb gekeken en de source is “Pog mo thoin’s Apple Watch” en de “heart rate context” is “background”.
Fantastische naam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhesse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:49
Raden jullie het nog aan om een s3 te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulliee
  • Niet online
jhesse schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 11:03:
Raden jullie het nog aan om een s3 te halen?
Kun je hem voor een zacht prijsje krijgen? ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerGio schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 09:09:
[...]

Ik heb ook een nike + Pride besteld. Niet vanwege de Pride maar vanwege het feit dat het een puur wit bandje is met kleur
Dat mag natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhesse
Hulliee schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 11:20:
[...]

Kun je hem voor een zacht prijsje krijgen? ;) >:)
Series 5 - 450 EUR
Series 3 - 270 EUR

vind dat in verhouding nog best een verschil ;)

Ben meer benieuwd of het dat extra geld echt waard is of dat een nice to have situatie wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
jhesse schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 13:39:
[...]

Series 5 - 450 EUR
Series 3 - 270 EUR

Ben meer benieuwd of het dat extra geld echt waard is of dat een nice to have situatie wordt.
450 euro voor een S5 zou ik op dit moment te veel geld vinden. In sep/okt komt er (waarschijnlijk) een S6 uit.
Wat betreft keuze S3 vs S5 zou ik wel voor de S5 gaan. Het nieuwe watchOS (7) komt niet beschikbaar voor S1 en S2. S3 is de eerstvolgende, wellicht duurt dat nog twee (?) jaar, het is wel iets mee nemen in je beslissing.
Verder wordt de GPS in de Apple Watch elke keer beter/nauwkeuriger. Ook wat dat betreft zou voor mij de keuze op de S5 vallen. Zelf heb ik een S4, dus geen always on display, maar dat schijnt ook wel een plezierige functie te zijn. Voor mij overigens niet een reden om mijn S4 in te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulliee
  • Niet online
jhesse schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 13:39:
[...]

Series 5 - 450 EUR
Series 3 - 270 EUR

Haha ik bedoelde eigenlijk wat anders, wat laatst in het nieuws was. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhesse
Hulliee schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 20:04:
[...]

Haha ik bedoelde eigenlijk wat anders, wat laatst in het nieuws was. ;)
hehe nee, niet van de pallet gevallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:52
Sinds gisteren kracht van voice memos ontdekt. Maar raar genoeg synct hij naar al mijn apparaten behalve mijn iphone. Heel soms werkt iphone ook.

Ik heb de app verwijderd, icloud aan/uit. Dan werkt het even. maar nu werkt het weer niet. iemand een tip?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GerGio
Donstil schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 14:28:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E4OQoYhRoGYYS9sHx3ZZxK5xN2s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f80KJRxLcmb6ltgPGx18FlVZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/twZndZKBMN1ngu0oXIQ05C4tJs8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GTV6ECjQrv8z8YFrM9l6f0K1.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb hem en het wordt misschien wel een van mijn favoriete vrij-tijd bandjes

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GerGio schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 23:10:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik heb hem en het wordt misschien wel een van mijn favoriete vrij-tijd bandjes
Ik heb hem gisteren binnen gekregen (zie het bandjes topic) maar ik weet het nog niet zo.
Aan de ene kant vind ik hem wel tot maar aan de andere kant had ik de kleuren van het korte stukje liever als lange stukje gewild. Ik weet dus nog niet echt of ik hem ga houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die na 1 jaar z'n Apple Watch nauwelijks nog gebruikt en het heel eerlijk weggegooid geld vind? In mijn ogen is het speciale er nu een beetje af en is het voor mij niets minder dan een veredelde horloge met een notificatiefunctie en een hartslagmeter. In de praktijk blijk dat ik toch sneller mijn iPhone pak om even te bellen of met Apple Pay te betalen. De apps zijn vaak toch te beperkt op een Apple Watch in mijn ogen om echt iets toe te voegen. Maar ik verwacht dat dit toch een beetje vloeken is in een Apple forum. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:23:
Ben ik de enige die na 1 jaar z'n Apple Watch nauwelijks nog gebruikt en het heel eerlijk weggegooid geld vind? In mijn ogen is het speciale er nu een beetje af en is het voor mij niets minder dan een veredelde horloge met een notificatiefunctie en een hartslagmeter. In de praktijk blijk dat ik toch sneller mijn iPhone pak om even te bellen of met Apple Pay te betalen. De apps zijn vaak toch te beperkt op een Apple Watch in mijn ogen om echt iets toe te voegen. Maar ik verwacht dat dit toch een beetje vloeken is in een Apple forum. :X
Ik denk het wel. Ik kan echt niet meer zonder...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Ik denk dat het een beetje is wat je er van verwacht en wat je er mee doet. Ik gebruik hem voor mijn sporten en ja ik sport vrij veel. Ik gebruik hem met Apple pay want waarom zou ik mijn telefoon uit mijn zak halen als ik gewoon met mijn horloge kan betalen. Het is het horloge dat veelal bij mijn redelijk sportieve kledingstijl past (kan ook bij veel omdat ik van bandje kan wisselen) soms doe ik ook gewoon mijn ice watch of nette Heren horloge om. Als laatste maar dat zal voor sommige mensen gelden. Ik ben geen ochtend mensen dus wakker worden zonder herrie is zoveel relaxer dan met een piepende telefoon die toch niet naast mijn bed ligt.

Wanneer laad je hem dan op als je er mee slaapt? Als ik onder de douche stap elke avond.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Je moet een beetje een usecase hebben voor een horloge als dit. Ik heb zelf geen Apple Watch (WearOS) maar ik denk dat veel mensen een soortgelijke ervaring hebben als jij.

Mijn horloge gebruik ik voornamelijk voor:

* Tijdens het fitnessen, bijhouden van sets; wisselen van muziek etc; af en toe buiten met GPS een hardloopsessie bijhouden
* Voor de notificatiefunctie
* Om de tijd af te lezen
* Sleeptracking ( 8) )

Voor de rest is het gewoon een normaal horloge. Andere horloges die je kan kopen kosten een veelvoud van zo'n smartwatch en daar kan je eigenlijk alleen de tijd mee aflezen.

Ik lees hier een beetje mee omdat ik al enige tijd twijfel om over te gaan op het Apple kamp vanwegen de Apple Watch. Zijn er meer mensen die eenzelfde overstap hebben gemaakt en, hoe is dat bevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Het is bij mij juist mijn meest gebruikte Apple device geworden in een half jaar :) Ik beweeg steeds meer door de AW, erg fijn.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

De enige weet ik niet, maar ik gebruik hem super veel! 5x sporten per week helpt daar aan mee en ook betalen met Apple Pay kan ik niet meer zonder. Waarom zou ik dat met mijn iPhone doen? Helemaal icm mijn EarPods is de Watch geweldig! Zonder telefoon heerlijk muziek luisteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:06
pdavie2311 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 17:56:
[...]

De enige weet ik niet, maar ik gebruik hem super veel! 5x sporten per week helpt daar aan mee en ook betalen met Apple Pay kan ik niet meer zonder. Waarom zou ik dat met mijn iPhone doen? Helemaal icm mijn EarPods is de Watch geweldig! Zonder telefoon heerlijk muziek luisteren...
Goh, plug je dan je EarPods in je Watch? Daar zit toch geen 3.5 mm jack op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AchtungYall
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14:35
Volkan1984 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 17:58:
[...]

Goh, plug je dan je EarPods in je Watch? Daar zit toch geen 3.5 mm jack op?
Wijsneus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AchtungYall
lasharor schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 16:00:
[...]

Je moet een beetje een usecase hebben voor een horloge als dit. Ik heb zelf geen Apple Watch (WearOS) maar ik denk dat veel mensen een soortgelijke ervaring hebben als jij.

Mijn horloge gebruik ik voornamelijk voor:

* Tijdens het fitnessen, bijhouden van sets; wisselen van muziek etc; af en toe buiten met GPS een hardloopsessie bijhouden
* Voor de notificatiefunctie
* Om de tijd af te lezen
* Sleeptracking ( 8) )

Voor de rest is het gewoon een normaal horloge. Andere horloges die je kan kopen kosten een veelvoud van zo'n smartwatch en daar kan je eigenlijk alleen de tijd mee aflezen.

Ik lees hier een beetje mee omdat ik al enige tijd twijfel om over te gaan op het Apple kamp vanwegen de Apple Watch. Zijn er meer mensen die eenzelfde overstap hebben gemaakt en, hoe is dat bevallen?
Ik ben zelf altijd heel erg Google Fanboy geweest maar ben een half jaar terug overgestapt.. Heb jaren lang WearOS gebruikt, maar vindt de Apple Watch toch stukken beter. De hardware is veel beter en de software is ook een stuk stabieler.

De enige pluspunten aan WearOS vindt ik de Google Assistant, die echt 100 keer beter is dan Siri, ik probeer Siri niet te gebruiken... En de notificaties zijn beter op WearOS maar dat geld eigenlijk voor heel Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

AchtungYall schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 19:07:
[...]

Ik ben zelf altijd heel erg Google Fanboy geweest maar ben een half jaar terug overgestapt.. Heb jaren lang WearOS gebruikt, maar vindt de Apple Watch toch stukken beter. De hardware is veel beter en de software is ook een stuk stabieler.

De enige pluspunten aan WearOS vindt ik de Google Assistant, die echt 100 keer beter is dan Siri, ik probeer Siri niet te gebruiken... En de notificaties zijn beter op WearOS maar dat geld eigenlijk voor heel Android.
Eigenlijk zijn dat nu de twee grootste drempels voor mij. Siri is het eerste wat ik uitzet op mijn apple devices terwijl ik de Google Assistant nog gebruik op mijn Android telefoon. Daarnaast is de primaire functie naast de tijd (het aflezen van notificaties) volgens mij beter uitgewerkt op Wearos.

De hardware lijkt me inderdaad beter, het design vind ik stiekem ook wel wat hebben. Daarnaast lijkt Apple Pay me ook wel handig.

I don't know, vind het erg moeilijk om toch die stap te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
AchtungYall schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 19:07:
[...]

En de notificaties zijn beter op WearOS maar dat geld eigenlijk voor heel Android.
Ik ben totaal niet bekend met WearOS maar wat is er beter aan de notificaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Ik denk dat je zeker niet de enige bent maar wellicht wel één van de weinige in dit topic :)

Het is natuurlijk net wat je verwachtingen zijn. Ik gebruik hem zelf veel voor het weer (neerslag, temp en wind), sporten, snel een aantal notificaties krijgen (er staat ook een hoop uit), slaapgedrag, wekker (wordt veel rustiger wakker met een trilling dan met geluid) etc.

Wellicht heb je nog niet alles ontdekt of het juiste ontdekt aan de watch waarom hij juist voor jou een toegevoegde waarde is. Of het is gewoon niets voor jou. Dat kan natuurlijk ook prima :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
lasharor schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 19:29:
[...]

Eigenlijk zijn dat nu de twee grootste drempels voor mij. Siri is het eerste wat ik uitzet op mijn apple devices terwijl ik de Google Assistant nog gebruik op mijn Android telefoon. Daarnaast is de primaire functie naast de tijd (het aflezen van notificaties) volgens mij beter uitgewerkt op Wearos.

De hardware lijkt me inderdaad beter, het design vind ik stiekem ook wel wat hebben. Daarnaast lijkt Apple Pay me ook wel handig.

Ik ben zelf in december van Pixel2/TicWatch overgestapt op iPhone 11 en wat later de AW omdat ik toch de smartwacht functionaliteit miste. In het begin moest ik erg wennen aan AW, omdat het net zoals de iPhone allerlei beperkingen had die ik op AW niet had. Ik gebruikt zo best wel mijn eigen watchface waarin ik in 1 oogopslag alles zag. Op AW werkt dat uiteraard niet, je krijgt wat Apple wil. Daarnaast kun je je watchface niet echt aanpassen, is het lanceren van apps wat onhandiger dan op WearOS en zijn inderdaad de notificaties en Siri minder.

Daarentegen is de hardware vele malen beter (sneller). En werken dingen als raise to wake veel beter (heb de AW5, always on uitgezet omdat het scherm toch wel aangaat). Ten slotte vind ik ze ook erg duur i.v.m. De Wear horloges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AchtungYall
Volkan1984 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 19:49:
[...]

Ik ben totaal niet bekend met WearOS maar wat is er beter aan de notificaties?
Ze worden beter weergegeven in WearOS, moeilijk uit te leggen hoe WearOS dat aanpakt maar werkt naar mijn inzien vele malen beter. Daarnaast is reageren op een bericht makkelijker op WearOS doordat Google spraak vele malen beter herkent. Op WearOS reageerde ik vaak via mijn horloge, op de AW gebruik ik het nooit omdat het altijd faalt en nooit herkent wat ik wil zeggen.

Daarnaast werkt Whatsapp dramatisch op de AW.

Ondanks dat alles zou ik altijd voor de AW en deze als vele malen beter bestempelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AchtungYall
lasharor schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 19:29:
[...]

Voor de notificaties zou ik het niet laten hoor, het grootste verschil ligt daar vooral op de iPhone. Siri blijft wel gewoon kut hahah.

Het design van de AW is bij mij heel erg gegroeid, vond het een lelijk ding toen hij aangekondigd werd maar vind hem nu heel tof. Bandjes wisselen is ook heel leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Ik heb sinds vandaag iets ‘vreemds’ met de draaiknop, of hoe dat ding ook heet, van mijn AW4.
Kon ik voorheen als ik Spotify luisterde en streamde naar een Bluetooth device met de draaiknop het geluidsvolume over dit device instellen. Echter, vandaag bemerkte ik met mijn JBL GO (1st gen) én CarPlay, dat ik het geluidsvolume niet kon instellen en wijzigen. Ik voel wel de ‘tikjes’ als ik aan de knop draai, maar de volumebalk blijft ongewijzigd.

Doe ik iets verkeerd? Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
RicoK schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 16:14:
Ik heb sinds vandaag iets ‘vreemds’ met de draaiknop, of hoe dat ding ook heet, van mijn AW4.
Kon ik voorheen als ik Spotify luisterde en streamde naar een Bluetooth device met de draaiknop het geluidsvolume over dit device instellen. Echter, vandaag bemerkte ik met mijn JBL GO (1st gen) én CarPlay, dat ik het geluidsvolume niet kon instellen en wijzigen. Ik voel wel de ‘tikjes’ als ik aan de knop draai, maar de volumebalk blijft ongewijzigd.

Ik heb niet de oplossing voor je, maar wel de naam van ‘dat ding’; hij wordt ‘crown’ genoemd :)

[ Voor 8% gewijzigd door hk12nl op 09-07-2020 16:27 ]

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RicoK
hk12nl schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 16:26:
Ik heb niet de oplossing voor je, maar wel de naam van ‘dat ding’; hij wordt ‘crown’ genoemd :)
Ik had het zelf kunnen verzinnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
RicoK schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 16:14:

Even een test gedaan vanaf iPhone AirPlay-en naar airport express aangesloten op receiver. De crown doet inderdaad niks, ik zie wel het balkje oplopen (naar rood). Ik wist trouwens niet dat dit kon. Het volume naar de AirPort express bediende ik altijd via de volume knoppen van de iPhone.
Met CarPlay overigens nooit getest. Dit weekend eens doen.
Ik zie wel dat de Spotify app twee dagen geleden is bijgewerkt.
De crown werkt wel voor het bedienen van het volume op je iPhone (als je daar muziek op afspeelt). Werkt dat bij jou ook?

[ Voor 5% gewijzigd door meesje op 09-07-2020 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
@meesje Ik gebruik de crown al een erg lange tijd om het volume mee te bedienen, maar sinds vandaag doet de crown niets meer. De volume balk blijft in het midden staan.

Ik heb zojuist een nummer via Spotify op mijn telefoon afgespeeld, maar ook hier kan ik met de crown ook niet het volume bedienen. Wel zijn de ‘klikjes’ voelbaar bij het draaien maar gebeurt er verder helemaal niets.

NB Ik heb het wel in combinatie met Spotify. Elke andere combinatie heb ik (nog) niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
RicoK schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 20:02:
@meesje Ik gebruik de crown al een erg lange tijd om het volume mee te bedienen, maar sinds vandaag doet de crown niets meer. De volume balk blijft in het midden staan.

Ik heb zojuist een nummer via Spotify op mijn telefoon afgespeeld, maar ook hier kan ik met de crown ook niet het volume bedienen. Wel zijn de ‘klikjes’ voelbaar bij het draaien maar gebeurt er verder helemaal niets.

NB Ik heb het wel in combinatie met Spotify. Elke andere combinatie heb ik (nog) niet geprobeerd.
Heb je je Apple Watch (en/of iPhone) al opnieuw opgestart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RicoK
meesje schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 20:04:
Heb je je Apple Watch (en/of iPhone) al opnieuw opgestart?
Nog niet. Zal dat eens gaan doen.

Edit: thanks @meesje, werkt weer!

[ Voor 8% gewijzigd door RicoK op 09-07-2020 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 02:13

ötzi

eclecticus

Heb nu twee maanden een 5 maar sinds een paar dagen werkt “screen always on” niet meer, ook de “turn wrist to wake screen” werkt niet. Enige manier om het scherm “wakker” te maken is dmv tappen op het scherm. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik draai 6.2.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:42

zwelgh

-**-

Voorheen kon je op je Watch de bron van je Apple Music kiezen. Dus of offline muziek welke is gesynchroniseerd naar je watch, of muziek vanaf je iPhone afspelen. Nu zie ik deze optie niet meer. Watch 4 met laatste OS (6.2.6). Iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volkan1984
hk12nl schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 16:26:
[...]

Sterker nog, het wordt Digital Crown genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
ötzi schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 21:42:
Heb nu twee maanden een 5 maar sinds een paar dagen werkt “screen always on” niet meer, ook de “turn wrist to wake screen” werkt niet. Enige manier om het scherm “wakker” te maken is dmv tappen op het scherm. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik draai 6.2.6
Staat ie op de theatermodus? Bij de wijzerplaat van onder naar boven vegen en dan die twee smileys aantikken (die moeten dus “uit” staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 02:13

ötzi

eclecticus

Volkan1984 schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 22:27:
[...]

Staat ie op de theatermodus? Bij de wijzerplaat van onder naar boven vegen en dan die twee smileys aantikken (die moeten dus “uit” staan).
Helaas niet, heb ik inderdaad veel over gevonden aangezien dit exact is wat ie doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
Nog meer mensen die de bèta van watchOS 7 draaien? Ik zit nu op bèta 2, maar hij start nu soms ineens vanuit het niets vaker opnieuw op.
Ik weet het, ik weet het. Bèta…

Maar toch. Meer mensen die dit ervaren?

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 14:19
Meest irritante vind ik dat na een notificatie je alsnog je pols moet bewegen om deze te kunnen zien en dan nog niet geheel en je iPhone moet pakken om alles te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Serena schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 19:55:
Nog meer mensen die de bèta van watchOS 7 draaien? Ik zit nu op bèta 2, maar hij start nu soms ineens vanuit het niets vaker opnieuw op.
Ik weet het, ik weet het. Bèta…

Maar toch. Meer mensen die dit ervaren?
Misschien kan je je antwoord hier vinden: [watchOS 7 Beta] Ervaringen & Discussie
Da's het beta topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
Kassad schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 10:52:
[...]

Misschien kan je je antwoord hier vinden: [watchOS 7 Beta] Ervaringen & Discussie
Da's het beta topic
Ah, excuus dan! En bedankt voor de link…

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Meer gebruikers waarbij het updaten van watchOS niet lukt?

Na downloaden en verifiëren de melding dat het downloaden naar Apple Watch niet lukt omdat er geen internetverbinding is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Kassad schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 10:52:
[...]

Da's het beta topic
Weer een bookmark er bij.... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
THE_BASE schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 20:20:
Meer gebruikers waarbij het updaten van watchOS niet lukt?

Na downloaden en verifiëren de melding dat het downloaden naar Apple Watch niet lukt omdat er geen internetverbinding is.
Geen last van. Bij mij is het gelukt :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
hk12nl schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 22:29:
[...]

Geen last van. Bij mij is het gelukt :)
Moest m’n Watch uit- en aanzetten.

Maar man, man, man. Wat duurt dat updaten van zo’n horloge toch jaren ‘90-lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
THE_BASE schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 22:33:
[...]

Moest m’n Watch uit- en aanzetten.

Maar man, man, man. Wat duurt dat updaten van zo’n horloge toch jaren ‘90-lang.
Toch gek hoe de verschillende bevindingen zijn. Ik herken wel wat je zegt maar ik vond juist dat deze update er snel opstond :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
hk12nl schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 10:08:
[...]

Toch gek hoe de verschillende bevindingen zijn. Ik herken wel wat je zegt maar ik vond juist dat deze update er snel opstond :)
Hier zelfde ervaring. Ik moest wel even wachten tot de accu op 50% stond en automatisch installeren uitzetten. Toen kon ik de update handmatig activeren en heel snel zag ik de grote installatie ring op de AW verschijnen. Wellicht heb ik niet goed opgelet en was er al meer gebeurd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
hk12nl schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 10:08:
[...]

Najah, wellicht ligt het aan de Series 3. Kan me niet snel genoeg gaan dat Series 6 beschikbaar komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekvnz
  • Laatst online: 26-01 08:27
Weet iemand een waar ik een mooie gouden bandje kan halen? Ik heb een aantal rvs bandjes gekocht via ali en deze waren van zeer slechte kwaliteit. Eentje is zelfs tijdens het dragen los geraakt en gelukkig kon ik op tijd mij aw opvangen. Met siliconen bandjes via ali heb ik geen problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

thekvnz schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 04:12:
Weet iemand een waar ik een mooie gouden bandje kan halen? Ik heb een aantal rvs bandjes gekocht via ali en deze waren van zeer slechte kwaliteit. Eentje is zelfs tijdens het dragen los geraakt en gelukkig kon ik op tijd mij aw opvangen. Met siliconen bandjes via ali heb ik geen problemen.
Had jij die vraag ook al niet gesteld in het topic waar dit thuis hoort?

[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

thekvnz schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 04:12:
Crossposten is niet echt de bedoeling, zeker als je al in het goede topic zat :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo61
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-09 20:39
Dank voor de tips. Apple Watch oorspronkelijk gekocht bij de Mediamarkt. Zij hebben zonder gezeur een nieuwe Apple Watch geleverd. Vanaf nu koop ik al mijn Apple spulletjes alleen nog maar bij de Mediamarkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Udrene
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:22
Ha medetweakers, even een vraag: Ik heb een iPhone Xr icm een AW5. Nu staan er in de kaarten app op de watch, onder “verzamelingen” een paar plaatsen die niet op mijn telefoon staan. Deze kan ik ook niet verwijderen. Het zijn plaatsen die ik eerder op mijn telefoon heb gehad voordat ik de AW had. En op mijn telefoon staan plaatsen in “favorieten” die niet op de watch staan.

Weet iemand hoe ik dat op de juiste manier kan synchroniseren zodat favoriete plaatsen op zowel de iPhone als de Watch hetzelfde zijn?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NgpGXsFmD63WgxOn_yUbN3Uk13U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NnUwXc0tTWRpylrbKITaiyxq.png?f=user_large
Pagina: 1 ... 115 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie

En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie