Ligt het misschien daaraan ik heb een 4 gekocht. Toen die uitkwam dacht ik dit vind ik wel een mooi stukje techniek wat het waard is te kopenex87 schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 19:06:
[...]
Nice, we hadden het hier toen vergeleken met de Forerunner 325 en de Strava app nam vaak behoorlijke shortcuts (over het water zelfs, bij het Kralingse bos) kon op 10 km echt een volle KM schelen. Dit was wel met de AW 3 (die sowieso slechtere GPS had dan de 4) dus misschien is het na de 4 ook allemaal wel een stuk beter geworden.
Misschien toch weer is proberen!
Nog geen dag spijt van gehad.
Iemand de Mei challenge al gehaald?
Nickname KasPlantje.
Apple Could Be Planning Redesigned Leather Loop Apple Watch Band
:strip_exif()/f/image/ZPYv8bPpcwhzMQ2nSzAmBpCJ.jpg?f=fotoalbum_large)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik zag het ja. Sowieso een super dom gegeven. Dat onzichtbare op de achtergrond (random) synchroniseren.
Status bars zijn niets voor niets verzonnen.
Nog zo een dom ding aan de Apple Watch. Je kunt niet eens de volgorde van de trainingen aanpassen in de fitness app. Nee, Apple vindt ook dat dit automatisch moet gaan. Goden! Apple en gebruiksvriendelijk. Maar niet heus.
Aan de andere kant is het grotere schermpje mooi meegenomen, maar lijkt de accu minder lang mee te gaan dan Series 5.
En dan heb je nog de vraag: is het niet beter te wachten tot september: Series 6 of alsnog een voordeligere Series 5.
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Behalve het argument 'ik wil graag een nieuwe AW'THE_BASE schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:03:
Nog altijd in twijfel om van een Series 3 naar een Series 5 te gaan. Series 3 heb ik nu twee jaar, prima dingetje, accu gaat goed mee.
Aan de andere kant is het grotere schermpje mooi meegenomen, maar lijkt de accu minder lang mee te gaan dan Series 5.
En dan heb je nog de vraag: is het niet beter te wachten tot september: Series 6 of alsnog een voordeligere Series 5.
Ja. Maar waarschijnlijk hebben we niet dezelfde. Ze zijn persoonlijk.
Ik heb verbruik 42000 kilocalorieen wat eigenlijk best wel een hoop is.The Inquisitor schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:43:
[...]
Ja. Maar waarschijnlijk hebben we niet dezelfde. Ze zijn persoonlijk.
Nickname KasPlantje.
Dat is redelijk veel jaGerGio schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:49:
[...]
Ik heb verbruik 42000 kilocalorieen wat eigenlijk best wel een hoop is.
Ik had 1640 trainingsminuten, dat is een stuk beter te doen
dat ligt er aan of dat actieve calorieen zijn of verbruikte calorieen. waar staat je dagelijks doel op?GerGio schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:49:
[...]
Meestal zit ik rond de 20e al aan de maandchallenge.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Die mening deel ik dus ook. Ik mis niet per definitie iets en Always-On vond ik geen baanbrekende wijziging, maar dat zal achteraf wel anders praten zijn.meesje schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:40:
[...]
Behalve het argument 'ik wil graag een nieuwe AW'is de belangrijkste vraag van welke functionaliteit mis je nu op je AW3? Qua support wordt je AW3 nog ondersteund. Zelf zou ik in ieder geval wachten tot september. Of een aanbieding moet erg scherp zijn.
Ik zie Series 5 nu voor zo'n 450,- als onderprijs, maar vind dat geen scherpe aanbieding. Voor iets meer heb ik over drie maanden een Series 6.
Geduld hebben dus.
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Dat zijn actieve calorieën. Mijn dagelijkse doel staat op 700 en dat is prima want dat is toch redelijk wat beweging als ik een rustdag instel. Ik heb ook dagen dat ik ruim 100 kilometer fiets. Het is 1345 gemiddeld dus je ik moet wel een aantal keer flink over mijn doel heenMagic schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:53:
[...]
dat ligt er aan of dat actieve calorieen zijn of verbruikte calorieen. waar staat je dagelijks doel op?
Meestal zit ik rond de 20e al aan de maandchallenge.
Nickname KasPlantje.
ah, mijn doel staat op 600, en mijn doel voor deze maand was 2x mijn dagelijks doel verdubbelen op 1 dag. die had ik 3 mei al binnenGerGio schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 09:21:
[...]
Dat zijn actieve calorieën. Mijn dagelijkse doel staat op 700 en dat is prima want dat is toch redelijk wat beweging als ik een rustdag instel. Ik heb ook dagen dat ik ruim 100 kilometer fiets. Het is 1345 gemiddeld dus je ik moet wel een aantal keer flink over mijn doel heen
Zit ook even naar een vergelijkbaar doel te zoeken, ik had in maart mijn doel nog op 500kcal per dag staan, en de uitdaging was 7200 in een maand

Nu heb ik wel eind februari mijn AW gekregen, en de eerste paar dagen dat ik mijn AW had had ik een paar dagen gruwelijk griep, dus wellicht dat hij mijn gesteldheid wat onderschat.
[ Voor 24% gewijzigd door Magic op 28-05-2020 09:34 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Really die is wel makkelijk. Ik ga het wel halen. Waarschijnlijk vandaag. Ik zit nu onder mijn dagelijkse doel met de gemiddelde calorieën die ik dagelijks moet halen om het doel te halen.Magic schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 09:30:
[...]
ah, mijn doel staat op 600, en mijn doel voor deze maand was 2x mijn dagelijks doel verdubbelen op 1 dag. die had ik 3 mei al binnen
Zit ook even naar een vergelijkbaar doel te zoeken, ik had in maart mijn doel nog op 500kcal per dag staan, en de uitdaging was 7200 in een maand![]()
Nu heb ik wel eind februari mijn AW gekregen, en de eerste paar dagen dat ik mijn AW had had ik een paar dagen gruwelijk griep, dus wellicht dat hij mijn gesteldheid wat onderschat.
Waar kan ik dat terugvinden ik heb die van februari niet gehaald maar ik weet niet waarom niet?
Ik denk dat ik de oude bandjes mooier vind. Ik twijfel nog om er een te halen. Ik heb nu 3 sportloops en die vind ik echt top. Lekker licht voor het sporten en na afloop kunnen ze zo de wasmachine in. Alleen en leather loop is natuurlijk wat netter om te dragenDonstil schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 23:27:
Leuk nieuw design wel. Lekker fris.
[Afbeelding]
[ Voor 14% gewijzigd door GerGio op 28-05-2020 09:40 ]
Nickname KasPlantje.
42400 actieve calorieën voor mij. Moet er nog 4100.GerGio schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:49:
[...]
Ik heb gelogen het waren er 42800 en ik moet er nog 2716.basmq schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:11:
[...]
42400 actieve calorieën voor mij. Moet er nog 4100.
Maar dan heb je al goed je best gedaan om eerlijk te zijn. Het is niet zo dat je dat even haalt.
Nickname KasPlantje.
Echt? Doe jij ze in de wasmachine? Douchen met je horloge en dan afdrogen is toch voldoende?GerGio schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 09:37:
[...]
Ik denk dat ik de oude bandjes mooier vind. Ik twijfel nog om er een te halen. Ik heb nu 3 sportloops en die vind ik echt top. Lekker licht voor het sporten en na afloop kunnen ze zo de wasmachine in. Alleen en leather loop is natuurlijk wat netter om te dragen
Mijnes bleef gisteren tijden het af doen plakken aan mijn pols en viel plat op het laminaat. Dat zijn de momenten dat ik weer erg blij ben met mijn screenprotector
Mijn maanddoel is 19x de ringen helemaal vol. Ik moet er nog 4 en heb nog 4 dagen

Erg mooi. Ik vind de huidige leather varianten (net als de geweven sportbandjes) niet zo mooi op het punt waar ze 'dubbel' gaan. Dit maakt het bandje onnodig dik op dit punt vind ik. Ik weet het, het is een detail maar op de 1 of andere manier stoor ik mijzelf daaraan als ik hem zelf om heb. Vandaar dat ik nu alleen maar sportbandjes heb. Dit zou een mooie optie kunnen zijnDonstil schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 23:27:
Leuk nieuw design wel. Lekker fris.
[Afbeelding]
[ Voor 34% gewijzigd door hk12nl op 28-05-2020 10:25 ]
©2004
Om de wijzerplaten van m'n Watch aan te passen/ nieuwe te maken en om in Weather te schakelen tussen de weergaven van de temperatuur, de neerslag en neerslagkans. Daarnaast vind ik Force Touch handig om de invoertaal van Messages te wijzigen van Nederlands naar Engels zodat ik kan "scribblen". Die functie is er nog steeds niet in het Nederlands!meesje schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 11:08:
Hoe gaan jullie om met notificaties op de AW? In het begin veegde ik bij elke notificatie naar links. Tegenwoordig doe ik dat niet meer en veeg gewoon naar boven (zodat rode bolletje is verdwenen) maar daardoor krijg je bij elke nieuwe notificatie wel veel oude zooi.
Ik zie nu hier dat je met force touch in een keer al je notificaties kunt verwijderen. Dat wist ik niet! Wanneer gebruiken jullie nog meer force touch op de AW?
Thanks! Wat betreft wijzerplaten ben ik nog ouderwets, dat doe ik via mijn iPhone. In ieder geval goed om te weten!Volkan1984 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:48:
[...]
Om de wijzerplaten van m'n Watch aan te passen/ nieuwe te maken en om in Weather te schakelen tussen de weergaven van de temperatuur, de neerslag en neerslagkans. Daarnaast vind ik Force Touch handig om de invoertaal van Messages te wijzigen van Nederlands naar Engels zodat ik kan "scribblen". Die functie is er nog steeds niet in het Nederlands!
In de Weather app kun je toch ook met single touch wisselen?
Klopt maar met lang indrukken kan je het standaard makenmeesje schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:55:
[...]
Thanks! Wat betreft wijzerplaten ben ik nog ouderwets, dat doe ik via mijn iPhone. In ieder geval goed om te weten!
In de Weather app kun je toch ook met single touch wisselen?
©2004
De challenges zijn persoonlijk toch? Wat heb jij voor challenge? Ik mag 195km lopen/wandelen/hardlopenGerGio schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 21:52:
[...]
Ligt het misschien daaraan ik heb een 4 gekocht. Toen die uitkwam dacht ik dit vind ik wel een mooi stukje techniek wat het waard is te kopen
Nog geen dag spijt van gehad.
Iemand de Mei challenge al gehaald?
Leuk om te lezen trouwens wat voor verschillende doelen er zijn. Ik heb tot nu toe calorie doelen en trainingsminuut doelen gehad, en 1 keer 24 keer ringen vol in een maand. Was al blij met de kilometers, is weer eens wat anders.
[ Voor 21% gewijzigd door Kassad op 28-05-2020 11:25 ]
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Iets meer fietsenGerGio schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:16:
[...]
Ik heb gelogen het waren er 42800 en ik moet er nog 2716.
Maar dan heb je al goed je best gedaan om eerlijk te zijn. Het is niet zo dat je dat even haalt.
Ja, ik vind dit de handigste manier omdat ik vaak wissel tussen steden (waar ik het weer van wil zien).hk12nl schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:01:
[...]
Klopt maar met lang indrukken kan je het standaard maken
Ja ik had een dag van 4138 dus bijna 10% en een van 3300 dus dan tikt het wel lekker aan.basmq schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 11:21:
[...]
Iets meer fietsenDat tikt meestal bij mij wel aan. Had in het begin van de maand niet gedacht dat ik het zou halen.
Dat doe ik met de geweven sportbandjes he. Dan vind ik het wel zo fris als ik die even was als ik een flinke workout heb gehad. Kan ook wel in heet water maar in de wasmachine is vaak net zo makkelijk. Het Horloge maak ik dan wel schoon.hk12nl schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:22:
[...]
Echt? Doe jij ze in de wasmachine? Douchen met je horloge en dan afdrogen is toch voldoende?
[...]
Erg mooi. Ik vind de huidige leather varianten (net als de geweven sportbandjes) niet zo mooi op het punt waar ze 'dubbel' gaan. Dit maakt het bandje onnodig dik op dit punt vind ik. Ik weet het, het is een detail maar op de 1 of andere manier stoor ik mijzelf daaraan als ik hem zelf om heb. Vandaar dat ik nu alleen maar sportbandjes heb. Dit zou een mooie optie kunnen zijn
Ik vind die geweven bandjes prima. Het dubbelgevouwen stuk komt net aan de andere kant van mijn pols uit dus onder mijn pols zit hij dubbel. Ik ga wel kijken naar een leren versie voor netjes. Maar dit is wel een lekker lichte combinatie ik merk vaak amper dat ik hem om heb
Nickname KasPlantje.
Heb ik inderdaad ook wel eens gehad. Even bluetooth op de telefoon aan en uit zetten heeft het probleem toen voor mij snel verholpen.4acesNL schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 16:15:
Weer iets. *grom*. AirPods met Apple apparatuur zou oh zo goed moeten werken. Maar het is al de tweede keer deze week dat mijn Apple Watch geen connectie kan maken met mijn AirPods Pro. Wederom moet kinder weer eerst fixen voordat ik kan wandelen/ hardlopen. Vreselijk!
©2004
Ja bij mij wel. Hij bleef namelijk op de telefoon verbonden of was daar verbonden.4acesNL schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 17:00:
Op de telefoon? En dat helpt met de Apple Watch/ AirPods connectie?
©2004
Werkt ook oh zo goed! Nooit geen last of haperingen! Heerlijk hardlopen met muziek op de Watch!4acesNL schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 16:15:
Weer iets. *grom*. AirPods met Apple apparatuur zou oh zo goed moeten werken. Maar het is al de tweede keer deze week dat mijn Apple Watch geen connectie kan maken met mijn AirPods Pro. Wederom moet kinder weer eerst fixen voordat ik kan wandelen/ hardlopen. Vreselijk!
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
[YouTube: Hands on leaked Apple Watch Leather Loop Straps]
Toch wel leuk. Ik ga voor de nieuwe bruine en zwarte denk ik. Om mijn first gen leather loops te vervagen.
Om eerlijk te zijn vond ik het oude ontwerp wat netter ogen dan dit. Zou deze toch niet gaan gebruiken om te gaan sporten. Daarvoor zijn die sport loops echt perfect. Geen zweterig rubber ding om je pols maar gewoon en lekker geweven bandjeDonstil schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 23:20:
Nou de Kat is uit de bag voor de nieuwe band.
Toch wel leuk. Ik ga voor de nieuwe bruine en zwarte denk ik. Om mijn first gen leather loops te vervagen.
Nickname KasPlantje.
Ik moet na de update meer moeite doen om mijn dagdoel (700 caloriën) te behalen.
Niet een heel groot probleem, want het kostte niet al te veel moeite, maar het viel me wel op.
Ik lees dat ik de Watch kan kalibreren door een wandeling of run workout te starten en dit 20 minuten moet volmaken, maar ik hoop dat ik dit niet na iedere update hoef te doen?
Gezien de huidige tijd zou ik me overigens niet te veel vastpinnen op september. Ik lees namelijk net op onemorething.nl dat de introductie van de iPhone 12 mogelijk is uitgesteld naar november. Wellicht ook voor de nieuwe Apple Watch?THE_BASE schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:53:
[...]
Die mening deel ik dus ook. Ik mis niet per definitie iets en Always-On vond ik geen baanbrekende wijziging, maar dat zal achteraf wel anders praten zijn.
Ik zie Series 5 nu voor zo'n 450,- als onderprijs, maar vind dat geen scherpe aanbieding. Voor iets meer heb ik over drie maanden een Series 6.
Geduld hebben dus.
Ja maar dit is niet om te sporten hè. Dit is de nieuwe leather loop. Niet de nieuwe sport loop.GerGio schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 08:49:
[...]
Om eerlijk te zijn vond ik het oude ontwerp wat netter ogen dan dit. Zou deze toch niet gaan gebruiken om te gaan sporten. Daarvoor zijn die sport loops echt perfect. Geen zweterig rubber ding om je pols maar gewoon en lekker geweven bandje
Dat kan ook zomaar, die twee maanden maakt niet veel uit. Maar het scheelt slechts 30 euro op een nieuwe en de prijs van Series 6 zal niet veel hoger, dan wel hetzelfde zijn, dan Series 5.meesje schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 09:47:
[...]
Gezien de huidige tijd zou ik me overigens niet te veel vastpinnen op september. Ik lees namelijk net op onemorething.nl dat de introductie van de iPhone 12 mogelijk is uitgesteld naar november. Wellicht ook voor de nieuwe Apple Watch?
Het duurt nog een half jaar en het kriebelt wel, maar moet maar geduld hebben.
Dat weet ik. ik had het ergens gelezen maar ik weet niet meer waar. Ik wil er ook niet echt mee gaan sporten.Donstil schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 09:49:
[...]
Ja maar dit is niet om te sporten hè. Dit is de nieuwe leather loop. Niet de nieuwe sport loop.
Ik hoop dat ze naast elkaar blijven bestaan. Als het goed is krijg in vandaag een leather loop binnen eens kijken wat ik er van vind.
Nickname KasPlantje.
Ik ben ook eens gaan kijken naar Leather Loop, maar die magnetische sluiting kan losraken en daar ben ik geen voorstander van.GerGio schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 10:12:
[...]
Dat weet ik. ik had het ergens gelezen maar ik weet niet meer waar. Ik wil er ook niet echt mee gaan sporten.
Ik hoop dat ze naast elkaar blijven bestaan. Als het goed is krijg in vandaag een leather loop binnen eens kijken wat ik er van vind.
Het is gek, maar een Sport Band blijft voor mij het prettigst.
Ik kan mij wel vinden in wat je zegt. Ik heb een zwarte Leather Loop voor op kantoor. Een erg mooi bandje, maar inderdaad de sluiting, alhoewel deze niet zomaar kan losraken, is niet zo heel erg vast.THE_BASE schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 10:34:
Ik ben ook eens gaan kijken naar Leather Loop, maar die magnetische sluiting kan losraken en daar ben ik geen voorstander van.
Om mijn leren bandje te beschermen tegen zweet heb ik nu sinds enkele weken Apple's Khaki Sport Bandje. Zo'n sport bandje vind ik eigenlijk ook wel het prettigst.
NB Het Khaki bandje is in het echt aanmerkelijk groener dan het bruinachtige op de site.
Edit: Ik besef mij wel dat dit nu bijna in [Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires thuis gaat horen
[ Voor 8% gewijzigd door RicoK op 29-05-2020 10:53 ]
Benieuwd wie eerst is, Apple of AliExpressDonstil schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 23:20:
Nou de Kat is uit de bag voor de nieuwe band.
Ja vind de oude originele Leather Loops ook wel fijn. Alleen die zijn er nu zo lang dat ik er wel genoeg heb nuGerGio schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 10:12:
[...]

Gebeurt met originele van Apple bij mij vrijwel nooit. Als het gebeurde bleef ik ergens achter hangen oid.THE_BASE schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 10:34:
[...]
Ik ben ook eens gaan kijken naar Leather Loop, maar die magnetische sluiting kan losraken en daar ben ik geen voorstander van.
Haha ja precies. Die Ali bandjes zijn niet voor mij maar ze zijn er vlot bij altijd.ctrlaltdelbe schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 11:07:
[...]
Benieuwd wie eerst is, Apple of AliExpress
Die Milanese Loop of de Link Bracelet hebben echt mijn voorkeur, helemaal voor een smartwatch. Past m.i. beter bij het design. Wat ik nog wel leuk zou vinden is een titanium bandje, of keramiek. Die leren bandjes mag Apple houden...
Gelukkig haat ik dan weer stalen banden dat is echt niet mijn ding. Ik vind leer wel wat karakter hebben. mijn normale horloge heb ik ook gewoon een Leren bandje prima dat het wat achteruit gaat is ook niet erg.Grin schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 11:55:
Leer voor een horlogebandje vind ik maar niks. Het ziet er mooi uit de eerste weken tot 1 jaar - afhankelijk van de kwaliteit. Maar keramiek, staal of ander (edel)metaal vind ik veel praktischer. Leer gaat op den duur gewoon achteruit, door het zuur van je zweet en externe factoren (water en andere vloeistoffen).
Die Milanese Loop of de Link Bracelet hebben echt mijn voorkeur, helemaal voor een smartwatch. Past m.i. beter bij het design. Wat ik nog wel leuk zou vinden is een titanium bandje, of keramiek. Die leren bandjes mag Apple houden...
Nickname KasPlantje.
En met de donkerdere bandjes blijft het er langer goed uitzien dan de lichtere kleuren. Kan me een voorval herinneren waar ik een geel bandje zag, die was zo smerig dat ik direct mijn ogen moest afwenden. Maar ieder z'n ding.
Ik blijf zeggen: parels voor de zwijnen. En AW blijft m.i. een afgrijselijk hok waar ik niet zonder wil... Jammer dat de 'echte horlogemerken' met niks fatsoenlijks kunnen komen. En dat gaat ook niet (snel) veranderen, die achterstand lopen ze waarschijnlijk nooit meer in...
Heb wel een en ander geprobeerd, echter zie je er nu allemaal strepen en vegen op.
Ik doe mijn geweven versie zeg de sport loop inderdaad gewoon in de wasmachine en dat gaat prima.THE_BASE schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 13:34:
Als we het dan toch over bandjes hebben, hoe krijg je nou zo'n (zwarte) Sports Band goed schoon? Ik lees verhalen over de wasmachine, maar dat lijkt me toch niet?
Heb wel een en ander geprobeerd, echter zie je er nu allemaal strepen en vegen op.
Nickname KasPlantje.
Ik verzorg mijn horlogebandjes net als de leren iPhone-hoesjes en nog wat andere spullen (portemonnee, Secrid, hoofdtelefoon) met een reinigings- en verzorgingsproduct. Vind het zelfs leuk om te doen en het resultaat is duidelijk zichtbaar.
Andere bandjes was ik met de hand met wat lauw water en shampoo.
[ Voor 6% gewijzigd door Canaria op 29-05-2020 14:04 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
En wat gebruik je daar precies voor?Canaria schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 14:03:
Leren bandjes moet je dan ook goed onderhouden, dan blijven ze mooi. Ik heb twee verschillende kleuren van de classic buckle die er ook na vier jaar dragen nog goed uitzien. Het leer van de rode verandert nauwelijks en de zadelbruine is wat donkerder geworden.
Ik verzorg mijn horlogebandjes net als de leren iPhone-hoesjes en nog wat andere spullen (portemonnee, Secrid, hoofdtelefoon) met een reinigings- en verzorgingsproduct. Vind het zelfs leuk om te doen en het resultaat is duidelijk zichtbaar.
Andere bandjes was ik met de hand met wat lauw water en shampoo.
Nickname KasPlantje.
Ja je moet wel wat wisselen idd. Dan gaat het wel goed.Grin schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 11:55:
Leer voor een horlogebandje vind ik maar niks. Het ziet er mooi uit de eerste weken tot 1 jaar - afhankelijk van de kwaliteit. Maar keramiek, staal of ander (edel)metaal vind ik veel praktischer. Leer gaat op den duur gewoon achteruit, door het zuur van je zweet en externe factoren (water en andere vloeistoffen).
Ik heb een aantal Classic Buckles (die Apple jammerlijk genoeg niet meer maakt). Goed onderhouden en afwisselen doet dan wonderen. Sommige zijn nog als nieuw.
Persoonlijk vind ik de Zilveren RVS watch met Milanese het mooist. Ik heb nu een Titanium maar volgende release weer terug naar de “klassieke” look.
Mijn Link Bracelet is hier een beetje haat liefde, vind het bandje en hoe het werkt tof maar past toch niet echt bij de Apple Watch op een of andere manier.
[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 29-05-2020 16:06 ]
Ik heb nu zelf sinds deze week na lang wikken en wegen het leren bandje gekocht. Tot nu toe vind ik hem erg comfortabel en hij voelt behoorlijk stevig vast. Bij het sporten gebruik ik wel de siliconen variant, maar vind het met het leer toch wel chiquer.THE_BASE schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 10:34:
[...]
Kris Kros Amsterdammeesje schreef op zondag 31 mei 2020 @ 17:37:
Voor muziek maak ik gebruik van Spotify. Deze biedt helaas nog geen ondersteuning voor offline muziek op de AW. Als alternatief zou ik gebruik kunnen maken van podcasts voor tijdens het hardlopen. Heb jullie advies? Van Tiësto heb ik club life gevonden. Maar verder?
©2004
Podcasts zijn natuurlijk erg persoonlijk en ook niet echt iets voor dit topic. Dit is wel een interessant topic als je een beginnend luisteraar bent (of wilt worden): Podcasts - naar welke luisteren jullie?meesje schreef op zondag 31 mei 2020 @ 17:37:
Voor muziek maak ik gebruik van Spotify. Deze biedt helaas nog geen ondersteuning voor offline muziek op de AW. Als alternatief zou ik gebruik kunnen maken van podcasts voor tijdens het hardlopen. Heb jullie advies? Van Tiësto heb ik club life gevonden. Maar verder?
Het liefst blijf ik bij Spotify. Daarom zocht ik naar een andere makkelijke weg voor muziek op mijn AW. Een cd drive hebben we niet meer in huis. Dan had ik nog oude cd’s kunnen omzetten naar iTunes.pdavie2311 schreef op maandag 1 juni 2020 @ 08:04:
En anders gewoon via Apple Music muziek op de Watch zetten. Gisteren net weer 3 albums, waaronder bijna 100 zomer/dance/trance hits erop gezet..Heerlijk voor het hardlopen...
Misschien toch maar overstappen naar AM. Sowieso eerst even op zoek naar goede oortjes: AirPods of Powerbeats. Het liefst de eerste maar geen garantie dat die blijven zitten tijdens het hardlopen.
[ Voor 8% gewijzigd door meesje op 01-06-2020 08:19 ]
Ik ken je oren natuurlijk niet maar je kan hier op vertrouwen hoor. Waar de EarPods nog wel eens uit mijn oren wilde vallen was dit bij airpods helemaal niet zo. Komt ook doordat ze geen draadje hebben natuurlijk :-)meesje schreef op maandag 1 juni 2020 @ 08:16:
[...]
Het liefst blijf ik bij Spotify. Daarom zocht ik naar een andere makkelijke weg voor muziek op mijn AW. Een cd drive hebben we niet meer in huis. Dan had ik nog oude cd’s kunnen omzetten naar iTunes.
Misschien toch maar overstappen naar AM. Sowieso eerst even op zoek naar goede oortjes: AirPods of Powerbeats. Het liefst de eerste maar geen garantie dat die blijven zitten tijdens het hardlopen.
©2004
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IZBsze3ntiehn1yY0hqQsxPO.jpg?f=user_large)
Nou dat wordt mijn best doen deze maand

JaaaahoorDonstil schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 22:46:
[Afbeelding]

©2004
Let je op dat je niet overtraind raakt?Donstil schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 22:46:
[Afbeelding]
Ik heb 3 maand gebruik gemaakt van de proef periode voor Apple Music. Uiteindelijk bleek ik beter te lopen met podcasts (consistenter), en heb ik toch een voorkeur voor Spotify, dus heb ik de trial laten aflopen. Wellicht handig om dit te proberen of dit ook voor jou geldt.meesje schreef op zondag 31 mei 2020 @ 17:37:
Hier luister ik "de pacer" tijdens het hardlopen.meesje schreef op zondag 31 mei 2020 @ 17:37:
[ Voor 9% gewijzigd door Tinusvolkel op 03-06-2020 15:42 ]
ik heb wandel of loop 186.1 kilometer. Dat zal met mijn nieuwe kantoor baan wel iets lastiger worden dan in de kas.Ik ga nu af en toe gewoon een stukje hardlopen dan trekt het weer iets bij.Donstil schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 22:46:
[Afbeelding]
Vorige maand had ik verbruik 42800 calorieën daar ging ik ruim overheen ik had er uiteindelijk 47000
Nickname KasPlantje.
Man Man de Podcast is ook een hele leuke, alleen krijg je steeds van die vreemde blikken waarom je zo moet lachen tijdens het lopenTinusvolkel schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 15:42:
[...]
Hier luister ik "de pacer" tijdens het hardlopen.
Ik vind het wel een mooie band. Als er geen statement aan verbonden zou zijn zou ik hem misschien wel kopen. Ik heb er niks tegen maar ik spreek me er ook niet voor uit.Donstil schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 13:00:
Vandaag de Eerste pride band ontvangen. Moet zeggen dat het wel lekker staat met mijn titanium case.
[Afbeelding] [Afbeelding]
Ik zie vind die leather loops overigens ook wel mooi eruitzien. Misschien toch een kijken naar een wat andere kleuren buiten de Sunset Leather loop.
Overigens ja mijn challange deze maand ik loop of ren 186.1 kilometer. Lekker dan,

Nickname KasPlantje.
Moet zeggen dat ik hem niet heb voor het Statement maar meer voor de leuke flitsende band.GerGio schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 14:09:
[...]
Ik vind het wel een mooie band. Als er geen statement aan verbonden zou zijn zou ik hem misschien wel kopen. Ik heb er niks tegen maar ik spreek me er ook niet voor uit.
Ik zie vind die leather loops overigens ook wel mooi eruitzien. Misschien toch een kijken naar een wat andere kleuren buiten de Sunset Leather loop.
Ik val zelf ook niet onder de LGBTQ-gemeenschap maar heb wel wat vrienden die dat wel doen.
Toch kreeg ik vandaag al eens de vraag "Maar jij bent toch helemaal geen Homo" en ik vind het lastig om hem daarom terug te sturen maar telkens uitleggen dat dit niet zo is heb ik ook weer niet zoveel zin in eigenlijk, iets waar ik op voorhand helemaal niet over had nagedacht eigenlijk.
Over de LeatherLoops gesproken, die zijn erg fijn inderdaad ik twijfel nog op ik de "Donker citroen" wil kopen maar wacht denk ik even tot de WWDC, er schijnt een refresh aan te kopen van die loops.
Ik draag voornamelijk een selectie van hetvolgende:

(Waar ook nog een Milanese loop bij hoort die niet op deze foto staat zie ik)
Ik zie dat je nog twijfelt inderdaad (folie zit nog op je nieuwe bandjeDonstil schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:23:
[...]
Moet zeggen dat ik hem niet heb voor het Statement maar meer voor de leuke flitsende band.
Ik val zelf ook niet onder de LGBTQ-gemeenschap maar heb wel wat vrienden die dat wel doen.
Toch kreeg ik vandaag al eens de vraag "Maar jij bent toch helemaal geen Homo" en ik vind het lastig om hem daarom terug te sturen maar telkens uitleggen dat dit niet zo is heb ik ook weer niet zoveel zin in eigenlijk, iets waar ik op voorhand helemaal niet over had nagedacht eigenlijk.
Over de LeatherLoops gesproken, die zijn erg fijn inderdaad ik twijfel nog op ik de "Donker citroen" wil kopen maar wacht denk ik even tot de WWDC, er schijnt een refresh aan te kopen van die loops.
[Afbeelding]
Als je even op het internet zoekt dan zie je alle geruchten. En tot hij uit is weten we nog vrij weinig over de definitieve variant. Dat er een opvolger komt is vrijwel zeker; wat er exact veranderd zal je vermoedelijk rond september in de presentatie zien. En of dat een antwoord geeft om een 5 of een 6 te nemen kan je dan pas zeggen.wokkelz schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:32:
Weet iemand trouwens of er al iets bekend is over de watch 5 opvolger? Komt die in september gewoon weer uit bv?
Om je alvast voor te zijn; als je nog kan wachten mbt een nieuwe dan zou ik wachten en anders de 5 kopen, prima horloge!
[ Voor 24% gewijzigd door hk12nl op 10-06-2020 15:41 ]
©2004
Haha ja ik zag het ook ja.hk12nl schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:37:
[...]
Ik zie dat je nog twijfelt inderdaad (folie zit nog op je nieuwe bandje). Lastig punt en ik begrijp je twijfel.
Alleen had geen zin om de foto's opnieuw te maken

Ik vind deze wel fijn dus waarschijnlijk komt er wel een zwarte voor netjes.Donstil schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:23:
[...]
[Afbeelding]
Daar heb je gelijk in. Hij is mooi en ik zou hem dragen als er geen statement aan hing. Niet omdat ik tegen het statement ben. Maar omdat ik het statement niet wil maken ik heb gewoon geen zin in de discussie.Grin schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:25:
Ik spreek mij hier uiteraard wel voor uit: iedereen moet en zal gelijk behandeld worden in gelijke/vergelijkbare omstandigheden. Ik vind hem/het/haar/ *phun intended* echt prachtig, maar d'r mee lopen is weer iets anders... Ik ga wel even langs de winkel om dit in het echt te bekijken, de foto's van Don spreken me echt aan, zeker met deze wijzerplaat. Wellicht kom ik toch met eentje thuis...
Grappig. Een jaar geleden was ik de eerste in mijn vriendengroep met een apple watch. Toen vroeg iedereen; waarom heb je eigenlijk zo'n ding voegt toch niks toe. Ik gaf toe voor mij de perfecte combi tussen sporthorloge en netjes en ik houd van tech. Nu is de groep uitgebreid naar 3 personen omdat het toch wel handig was.
Nickname KasPlantje.
Ik wacht eigenlijk al een jaar nu ongeveer hahahk12nl schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:37:
[...]
Ik zie dat je nog twijfelt inderdaad (folie zit nog op je nieuwe bandje). Lastig punt en ik begrijp je twijfel.
[...]
Als je even op het internet zoekt dan zie je alle geruchten. En tot hij uit is weten we nog vrij weinig over de definitieve variant. Dat er een opvolger komt is vrijwel zeker; wat er exact veranderd zal je vermoedelijk rond september in de presentatie zien. En of dat een antwoord geeft om een 5 of een 6 te nemen kan je dan pas zeggen.
Om je alvast voor te zijn; als je nog kan wachten mbt een nieuwe dan zou ik wachten en anders de 5 kopen, prima horloge!
Ik wil heel graag een smartwatch, voornamelijk voor het sport/health gedeelte ervan. Ik zit ook naar Garmins te kijken maar die zijn weer meer op hardlopen/fietsen gericht terwijl ik alleen krachtsport beoefen.
Maar wat je zegt ga ik ook doen, ik wacht sowieso weer tot september
Het zijn telkens kleine iteratieve verbeteringen (alleen de 3 naar de 4 was redelijk groot). Als je hem wil, zou ik hem kopen.wokkelz schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 16:10:
[...]
Ik wacht eigenlijk al een jaar nu ongeveer haha
Ik wil heel graag een smartwatch, voornamelijk voor het sport/health gedeelte ervan. Ik zit ook naar Garmins te kijken maar die zijn weer meer op hardlopen/fietsen gericht terwijl ik alleen krachtsport beoefen.
Ik wacht nog even af: ofwel op een goede verlaging of op Series 6 voor dezelfde prijs als de Series 5 nu is.
Er komen mooie renders voorbij.
Ja is wel de verwachting, alleen watch hardware updates blijven wel aardig onder de pet de afgelopen jaren.wokkelz schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:32:
Weet iemand trouwens of er al iets bekend is over de watch 5 opvolger? Komt die in september gewoon weer uit bv?
Ik hoop het zelf wel, wil mijn titanium voor een RVS downgraden omdat dit toch meer mijn smaak is.
Ik vind het onwijs makkelijk voor sporten/Health. Ik vind het wat dat betreft echt een toevoeging. Daarnaast werk het gewoon fijn samen met je telefoon. Voor mij als vrij fanatieke sporter is het echt een toevoeging.wokkelz schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 16:10:
[...]
Ik wacht eigenlijk al een jaar nu ongeveer haha
Nickname KasPlantje.
Eigenlijk hetzelfde als bij AutoWake (van dezelde maker), alleen bij AutoWake moest je je wacht via bluetooth met je iPhone geconnect houden. Ik zet mn telefoon snachts altijd uit en zet mn wacht snachts uit qua verbindingen en scherm, dus AutoWake was voor mij geen optie.
Vandaar dat ik erg blij ben met de smart alarm toevoeging van in AutoSleep!
Apple moet wel met een hele goede slaaptracker komen wil ik van AutoSleep af stappen
Ga je hem dan wel weer dragen?Donstil schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 22:45:
[...]
Ja is wel de verwachting, alleen watch hardware updates blijven wel aardig onder de pet de afgelopen jaren.
Ik hoop het zelf wel, wil mijn titanium voor een RVS downgraden omdat dit toch meer mijn smaak is.
Hehe, Ik heb het voor mijzelf recht gepraat door te denken dat ik hem nu minder draag door dat ik RVS mooier vind. #WordtVervolgd
Op Amazon 6 stuks screen protectors van LK. Ik merk niet eens dat er een screenprotector op zitcoenox schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:56:
Op het gevaar af dat ik een oude discussie start: Ik heb mijn series 2 vervangen door een series 5. Ben er zuinig op, dus ivm gevaar van krassen een beschermlaagje bij de mediamarkt laten plakken. Maar die laat snel los. Heb er nu een complete doorzichtige case om van Aliexpress. Maar dat is me toch een partij lelijk, En soms komt er vocht tussen, waardoor het scherm niet meer goed bedient kan worden. Liefst wil ik weer onbeschermd rondlopen. Mijn series 2 had, ondanks dat ik toch wel voorzichtig ben, aardig wat krassen. Ben benieuwd naar jullie ervaringen/oplossingen.
Gewoon lekker gebruiken. Daar is dat ding voor. En tja, daar horen met de loop van de tijd nou eenmaal de nodige krassen bij. Met de jaren vervang je hem toch weer met een nieuwer exemplaar. Elk ander horloge ga je toch ook geen beschermmiddelen op of om doen?coenox schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:56:
Op het gevaar af dat ik een oude discussie start: Ik heb mijn series 2 vervangen door een series 5. Ben er zuinig op, dus ivm gevaar van krassen een beschermlaagje bij de mediamarkt laten plakken. Maar die laat snel los. Heb er nu een complete doorzichtige case om van Aliexpress. Maar dat is me toch een partij lelijk, En soms komt er vocht tussen, waardoor het scherm niet meer goed bedient kan worden. Liefst wil ik weer onbeschermd rondlopen. Mijn series 2 had, ondanks dat ik toch wel voorzichtig ben, aardig wat krassen. Ben benieuwd naar jullie ervaringen/oplossingen.
Doe jezelf en je horloge geen onrecht aan door er een spuuglelijk case overheen te dragen. Dat ding is daar te mooi voor.
coenox schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 12:56:
Ik heb er flink wat van ali (staat in het andere topic) en ook ik merk niet eens dat deze erop zit. Je moet goed kijken dan zie je hem zitten. Ik ben niet van de screenprotectors maar als ik een kras heb dan ben ik er eigenlijk al klaar mee (rare eigenschap ik weet het). Deze screenprotector geeft mij veel rust en heeft mij al een aantal keer gered dus ik ben er erg tevreden meeTolga07 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 13:02:
[...]
Op Amazon 6 stuks screen protectors van LK. Ik merk niet eens dat er een screenprotector op zit
©2004
Voor mij geen protector meer om deze reden..
Ik draag al jaren primair (95+% van de tijd) een AW, ben niet echt voor of tegen screenprotectors. Op mijn telefoons wel, want die laat je nog wel eens vallen. Op een AW zie ik het niet zitten; op een horloge komt geen screenprotector. Punt. Ik kan het ook niet meer uitleggen dan dat. Als er een kras op komt dan is dat zo. Zet er desnoods een ander scherm in wanneer het je te gek wordt.Tartarus schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 15:35:
Gebruik al 2½ jaar dezelfde Watch zonder enig protectie en dat ding ziet er nog gloednieuw uit.
Doe jezelf en je horloge geen onrecht aan door er een spuuglelijk case overheen te dragen. Dat ding is daar te mooi voor.
Mocht je er te veel mee zitten dan is het product wellicht te duur (voor jou). Zo heb ik ook een aantal horloges die ik daarom alleen draag bij speciale gelegenheden. Simpelweg omdat ze te kostbaar (emotioneel/financieel) zijn voor alledaags gebruik. Niks mis mee om dat te erkennen.
Een AW is m.i. bepaald geen stijlicoon (understatement (of (at least) the year)), dus of je er nu een sticker op plakt of niet: doe vooral waar je je goed bij voelt. Het overgrote deel van de buitenwereld ziet een zwart/chroom/rvs/wit kastje om je pols.
En ja, ik ben erg enthousiast over de AW. Maar kom bij mij niet aanzetten met een esthetisch verhaal; daar kan ik niet in meegaan. Maar he, als iemand roept: dit is het mooiste horloge ooit! Uiteraard ook prima. Wie ben ik.
Uit/aan/ontkoppelen werkte allemaal niet.
Ik denk dat het aan mijn gsm lag want nadat ik hem uit/aan had gezet, was de app weer terug.
Ik moest al mijn playlist weer opnieuw downloaden. Heel apart.
1 voordeel... Er stond altijd dat ik 5 foto's in mijn Watch had (wat niet is) en dat kreeg ik met geen enkele tip van internet op 0.
Dat is nu wel 0 😅
Gaat eigenlijk prima altijd met degene die ik heb.DaFreakR schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 17:33:
Krijgen jullie die protectors er dan goed op? Ik heb er echt vele geprobeerd, maar krijg vervolgens continue opstaande randen of vuil op / onder de randen.
Voor mij geen protector meer om deze reden..
©2004
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Staan ook genoeg tips voor screenprotectors...
De verkopende partij moet 2 jaar garantie geven. Ik zou daar even gaan informeren.Eppo61 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 23:12:
Watch vorig jaar laten vallen en dus scherm kapot. Reparatie hield in dat ik een nieuwe watch opgestuurd kreeg voor ruim €300. Binnen een jaar is deze watch defect. Opladen lukt niet meer, watch wordt alleen heel warm maar werkt niet meer. Garantie? Nee dus. Op de ‘reparatie’ zat 90 dagen garantie en omdat ik de vorige watch in mei 2019 heb gekocht gaf Apple niet thuis. Wie heeft er nog meer ervaring met een watch di3 plots niet meer oplaadt? Ik wil het er namelijk niet bij laten zitten en toch proberen die dieven van Apple te laten opdraaien voor de reparatiekosten van opnieuw ruim €300. 1 watch kost mij zo binnen 13 maanden ruim €1100 ....
Waar heb je oorspronkelijk de Watch aangeschaft? Hebben zij ook de reparatie gedaan?Eppo61 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 23:12:
Watch vorig jaar laten vallen en dus scherm kapot. Reparatie hield in dat ik een nieuwe watch opgestuurd kreeg voor ruim €300. Binnen een jaar is deze watch defect. Opladen lukt niet meer, watch wordt alleen heel warm maar werkt niet meer. Garantie? Nee dus. Op de ‘reparatie’ zat 90 dagen garantie en omdat ik de vorige watch in mei 2019 heb gekocht gaf Apple niet thuis. Wie heeft er nog meer ervaring met een watch di3 plots niet meer oplaadt? Ik wil het er namelijk niet bij laten zitten en toch proberen die dieven van Apple te laten opdraaien voor de reparatiekosten van opnieuw ruim €300. 1 watch kost mij zo binnen 13 maanden ruim €1100 ....
hi!
Volgens mij is je garantie altijd 2 jaar. Als jij buiten de garantie komt geven ze 90 dagen. maar anders staat altijd de garantie van je eerste aankoop. Weet ik nog van mijn iPhone.Eppo61 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 23:12:
©2004
thanks, besteld .. vanmorgen erop gedaan (in 1x goedTolga07 schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 13:02:
[...]
Op Amazon 6 stuks screen protectors van LK. Ik merk niet eens dat er een screenprotector op zit

Maar goed dat er je 6 krijgt, dus vanavond even een nieuwe erop zetten.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Na 4 maanden twijfelen was mijn vriendin in april de keuzestress zat (logisch) en gaf ze aan dat ik tot juni geduld moest hebben.xSmooth- schreef op maandag 2 december 2019 @ 23:35:
[...]
Echter nog steeds niet de knoop doorgehakt.![]()
Volgende week ben ik jarig en gaan we een bezoekje brengen aan de Apple store in Amsterdam.

Gaat een 44mm met Leather Loop worden, zin in!.
Wat heb je er nu mee gedaan eigenlijk? Gewoon nieuwsgierig. Ik zag wel de pride versie van de Nike versie. die was een stuk minder opvallend en ook wel kleurrijk.Donstil schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 15:23:
[...]
Moet zeggen dat ik hem niet heb voor het Statement maar meer voor de leuke flitsende band.
[Afbeelding]
Nickname KasPlantje.
Vind deze ook wel erg aardig:GerGio schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 15:08:
[/quote]
[...]
Wat heb je er nu mee gedaan eigenlijk? Gewoon nieuwsgierig. Ik zag wel de pride versie van de Nike versie. die was een stuk minder opvallend en ook wel kleurrijk.
:strip_exif()/f/image/2FGdtOgTq1dDqo48bxFzP3Y4.jpg?f=fotoalbum_large)
Bing
Hier ook!Tartarus schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 15:35:
Gebruik al 2½ jaar dezelfde Watch zonder enig protectie en dat ding ziet er nog gloednieuw uit.
Ziet er nog perfect uit. Zelfs met klussen houd ik hem om.
Moet er niet aandenken zo'n lelijke case er op te plakken.
Dit topic is gesloten.
Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid
Voor hoesjes, cases, bandjes en andere accessoires is:
[Apple Watch] Hoesjes / Cases / Accessoires
Voor WatchOS 7:
[watchOS 7] - Ervaringen en discussie
En verder specifiek voor de nieuwe modellen:
[Apple Watch SE] - Ervaringen en discussie
[Apple Watch Series 6] - Ervaringen en discussie