I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Verwijderd
Het onderwerp is nogal mening-mod gevoelig; voorstander-reacties krijgen zondermeer +1 of beter, zelfs al zijn ze maar 0 waard en andersdenkenden danwel meer genuanceerde reacties komen moeilijk boven 0 uit. Men mod meer naar emotie dan naar mod-accuratesse.
Die eerste twee staan ook weer recht, de andere waren al goed._David_ schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 18:03:
Hann1BaL in 'nieuws: Google Maps krijgt 'Automodus' die route plant zonder op...
Icekiller2k6 in 'nieuws: Google Maps krijgt 'Automodus' die route plant zonde...
Kaalus in 'reviews: HP Elitebook Folio G1: dunne laptop met 4k-scherm'
FireFly in 'reviews: HP Elitebook Folio G1: dunne laptop met 4k-scherm'
Geen +2
Buiten dat zijn reactie nergens op slaat, want hij heeft duidelijk mijn bericht niet gelezen, is het ook nog eens iets wat overal wordt gezegd, zowel in het artikel zelf, als in diverse reacties. Dat hij hier een gigantische lap tekst van maakt, maakt het niet opeens een +3. Ik zou er nog liever een 0 aan willen geven omdat hij totaal niet heeft gelezen wat ik schreef.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Inhoudelijk onjuist, dus eerder 0 dan +1 lijkt me?
Virussen? Scan ze hier!
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Eens, en daar staat ie nu opwildhagen schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 16:50:
Ashketchum22 in 'nieuws: Microsoft pusht Windows 10-upgrade naar Windows 7 en...
Inhoudelijk onjuist, dus eerder 0 dan +1 lijkt me?
Lijkt me ongefundeerd, dus een 0. Kan nog wat moderaties gebruiken.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Is het niet -1 wegens zeuren over nieuwswaarde?
XxRenéxX in 'nieuws: Microsoft pusht Windows 10-upgrade naar Windows 7 en 8.1...
laatsre alinea is moderatie gezeur. -> -1
[ Voor 34% gewijzigd door Zeehond op 14-01-2016 18:42 ]
200 fish found!
[ Voor 100% gewijzigd door Zeehond op 14-01-2016 18:42 ]
200 fish found!
Kan ook imho.Zeehond schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 18:24:
[...]
Is het niet -1 wegens zeuren over nieuwswaarde?
Eén punt aftrek voor moderatiegezeur, dan hou ik nog een 0 over in dit geval.XxRenéxX in 'nieuws: Microsoft pusht Windows 10-upgrade naar Windows 7 en 8.1...
laatsre alinea is moderatie gezeur. -> -1
"Copyright maffia" max 0 ipv +3.
WhatsappHack in 'nieuws: ING brengt app uit om geld over te maken zonder bank...
En dit geen +2:
WhatsappHack in 'nieuws: ING brengt app uit om geld over te maken zonder bank...
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Titan_Fox in 'nieuws: Netflix gaat proxies blokkeren'
CAPSLOCK2000 in 'nieuws: Just Eat en Thuisbezorgd verlagen transactiekosten b...
Werkelijk geen idee waarom deze +3 zijn. Dit is voor mij nogal een schot in open doel. Ik vind zelf eigenlijk een +2 al te veel, bedoel ze zijn wel informatief, maar denk je meer dan een seconde na, dan moet jij dit zelf ook al weten. Daarbij is het eigenlijk ook vooral allemaal een herhaling van het bericht daarvoor, die de vergelijkbare situatie van Steam aanhaalt.
Deze staat daar weer tussen op 0, maar moet gewoon 1 zijn: Cergorach in 'nieuws: Just Eat en Thuisbezorgd verlagen transactiekosten best...
En meer te hoge van Capslock. Zijn er mensen die nogal fan ofzo zijn?
CAPSLOCK2000 in 'nieuws: Just Eat en Thuisbezorgd verlagen transactiekosten b...
[ Voor 28% gewijzigd door Benjamin- op 14-01-2016 23:33 ]
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Zeker geen +2 want geen directe link met het topic over een SD820 (schrijver heeft het enkel over Apple A9 cores) en een misinterpretatie van het bericht waarop hij reageert.
Verwijderd in 'nieuws: Samsung begint massaproductie Snapdragon 820- en Ex....
Aanmatigend en op de man spelen (in dit geval voer voor de reagerende trol waarmee hij de degens kruist), lijkt me -1, net als een aantal andere van zijn reacties in de subdraadjes:
Verwijderd in 'nieuws: Samsung begint massaproductie Snapdragon 820- en Ex...
[ Voor 3% gewijzigd door Jortio op 15-01-2016 00:39 ]
Die staan allemaal weer goed.Jortio schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 00:02:
Zeker geen +2 want geen directe link met het topic over een SD820 (schrijver heeft het enkel over Apple A9 cores) en een misinterpretatie van het bericht waarop hij reageert.
Verwijderd in 'nieuws: Samsung begint massaproductie Snapdragon 820- en Ex....
Aanmatigend en op de man spelen (in dit geval voer voor de reagerende trol waarmee hij de degens kruist), lijkt me -1, net als een aantal andere van zijn reacties in de subdraadjes:
Dyon_R in 'nieuws: Microsoft: live-vertalingen in Windows-versie Skype nu ove...
Linkje is wel nuttig, maar is het nu echt +2-waardig?
Edit: Sorry voor de dubbelpost.
[ Voor 3% gewijzigd door Jolke op 15-01-2016 10:04 ]
Linkjes die met drie seconden googlen ook te vinden zijn vind ik eigenlijk nooit een +2 waard, zeker niet met weinig extra info.Jolke schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:00:
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft: live-vertalingen in Windows-versie Skype nu ...
Dyon_R in 'nieuws: Microsoft: live-vertalingen in Windows-versie Skype nu ove...
Linkje is wel nuttig, maar is het nu echt +2-waardig?
Jij wil gewoon sneller 31000 forumposts hebben?
Edit: Sorry voor de dubbelpost.
Migrator schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:29:
[...]
Jij wil gewoon sneller 31000 forumposts hebben?
edebres in 'reviews: Wet computercriminaliteit III: schipperen tussen veiligh...
Geen +2
En nu alles.Ircghost schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:57:
De berichten vanaf hier mogen sowieso wel op -1: compleet zwaar offtopic: Verwijderd in 'nieuws: Samsung begint massaproductie Snapdragon 820- en Exynos 8 O..... de meeste staan al goed.
Schnupperpuppe in 'nieuws: Windows 10 Mobile wordt mogelijk 64bit na Redstone...
deze niet-onderbouwde loze kreet/rant mag van mij naar de -1
Deakers in 'nieuws: Windows 10 Mobile wordt mogelijk 64bit na Redstone-update' -> +1
ronboy30 in 'nieuws: Windows 10 Mobile wordt mogelijk 64bit na Redstone-update' -> +1
musje83 in 'nieuws: Windows 10 Mobile wordt mogelijk 64bit na Redstone-update' -> 0
[ Voor 27% gewijzigd door Migrator op 15-01-2016 16:31 ]
Krijg die laatste niet rechtMigrator schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 16:05:
[...]
En nu alles.
Schnupperpuppe in 'nieuws: Windows 10 Mobile wordt mogelijk 64bit na Redstone...
deze niet-onderbouwde loze kreet/rant mag van mij naar de -1
edit:Geen +2:
Deakers in 'nieuws: Windows 10 Mobile wordt mogelijk 64bit na Redstone-update' -> +1
ronboy30 in 'nieuws: Windows 10 Mobile wordt mogelijk 64bit na Redstone-update' -> +1
musje83 in 'nieuws: Windows 10 Mobile wordt mogelijk 64bit na Redstone-update' -> 0
Kan naar 0. Staat in het nieuwsbericht.
200 fish found!
Geen +3
detheavn in 'nieuws: Netflix gaat proxies blokkeren'
Rex in 'nieuws: Netflix gaat proxies blokkeren'
torp in 'nieuws: Duitse Hoge Raad: Facebooks 'vrienden zoeken' is onwettig'
Geen +2
Atomsk in 'nieuws: Netflix gaat proxies blokkeren'
Dit is max een 0
[ Voor 13% gewijzigd door _David_ op 15-01-2016 17:36 ]
Verwijderd
Op +2
Die kan nog wel wat zetjes gebruiken (nul lijkt me passend, -1 teveel eer).
Grappig dus +2? Stemmen met gevoel voorkomenVerwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 17:40:
[...]
Op +2/me krabt zich op het daarmee nog kaler wordende hoofd
Die kan nog wel wat zetjes gebruiken (nul lijkt me passend, -1 teveel eer).
Overigens vindt ik hem nog wel ontopic. Netflix>reclame vrije tv>annekdote over reclame op tv.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Verwijderd
Dacht dat er bij polls altijd losser wordt gemodereerd, maar offtopic?
Bedoel je die 6x +3 stemmen?
Die zijn wat raar ja. Maar de reactie zelf lijkt netjes op +1 te staan.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Verwijderd
Toen ik de reactie aantrof stond ie nog op +3; de individuele stemmen niet bekeken. Goed dat het systeem werkt, in de vorm van die +1. Misschien was ik wat voorbarig met het rapporteren ervan, al zijn +3's uberhaupt over the top voor de reactie in kwestie.WhatsappHack schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 02:20:Bedoel je die 6x +3 stemmen?
Deze stond voor mijn -1 op +2
Eat the bugs, live in a pod
Het is niet heel gek dat een reactie 1:20u na melden weer goed staat. Die heb ik gisteravond nog een zetje gegeven, maar ik ga dat niet voor elke moderatie die ik doe hier meldenWhatsappHack schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 02:20:
[...]
Bedoel je die 6x +3 stemmen?
Pachango in 'nieuws: KPN zet inbelplatform uit en laat Xs4all inbelverkeer af...
Leuk initiatief, maar geen +2 waard.
Verwijderd
-1? Hoezo -1? Alleen al volgens de letterlijke definitie van wat een -1 zou moeten zijn is dit echt geen -1. Op z'n allerergst een 0. En dan nog, het was wel een inhoudelijke (via voorbeeld) reactie op een opmerking die betrekking had op het artikel.
De reactie staat in mijn ogen nu weer goed (+1), maar lees alsjeblieft de Topic Warning (TW) nogeens door. Het is niet de bedoeling om berichten zo snel na het posten hier al te plaatsen. Meestal komt het uit zichzelf wel goed.Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 13:17:
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft vereist Windows 10 voor ondersteuning nieuwe...
-1? Hoezo -1? Alleen al volgens de letterlijke definitie van wat een -1 zou moeten zijn is dit echt geen -1. Op z'n allerergst een 0. En dan nog, het was wel een inhoudelijke (via voorbeeld) reactie op een opmerking die betrekking had op het artikel.
Verwijderd
Ter harte genomen advies.Ircghost schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 13:19:
[...]
De reactie staat in mijn ogen nu weer goed (+1), maar lees alsjeblieft de Topic Warning (TW) nogeens door. Het is niet de bedoeling om berichten zo snel na het posten hier al te plaatsen. Meestal komt het uit zichzelf wel goed.
Verwijderd
De uiteindelijke score zit overigens verder heel aardig in de buurt van wat het moet zijn
Verwijderd in 'reviews: Wet computercriminaliteit III: schipperen tussen veiligh...
Die enkele -1 en 0 doen verder niets aan de ruim 40x +2 en +3, dus daar zou ik me niet zo druk om maken.Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 08:54:
Is dit topic alleen voor het rechttrekken van daadwerkelijk foute eindscores of ook voor het melden van mensen die er wel erg ver naast zitten. De -1 en misschien 0 bij mijn eigen post zijn wijken wel erg ver van de rest van de moderaties af. -1 valt simpelweg niet te verantwoorden.
De uiteindelijke score zit overigens verder heel aardig in de buurt van wat het moet zijn
Verwijderd in 'reviews: Wet computercriminaliteit III: schipperen tussen veiligh...
Verwijderd in 'reviews: Acer Aspire Switch 12S: terug naar tablet en toetsen...
Dit is natuurlijk geen +2, ik zit eerder aan -1 te denken. Trol naar Apple.
Verwijderd
Uiteraard, daar hintte ik ook al naar. Ik meldde het vooral omdat mismoderateurs vroeger nog wel eens apart gezet werden. Geen idee of dat nog gebeurt en of dat hier van toepassing is.Jolke schreef op zondag 17 januari 2016 @ 10:44:
Die enkele -1 en 0 doen verder niets aan de ruim 40x +2 en +3, dus daar zou ik me niet zo druk om maken.
Die kerel was elders ook al totaal onbegrijpelijke posts aan het rondgooien. Die kan op weinig coulance rekenen.
Ook daar zitten overigens een paar +3's bij die daar echt niet horen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2016 10:48 ]
Dit is in principe bedoelt voor het melden van reacties die fout staan wat betreft score en niet voor individuele verdwaalde foute moderaties zoals ook in de "let op" te lezen isVerwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 08:54:
Is dit topic alleen voor het rechttrekken van daadwerkelijk foute eindscores of ook voor het melden van mensen die er wel erg ver naast zitten. De -1 en misschien 0 bij mijn eigen post zijn wijken wel erg ver van de rest van de moderaties af. -1 valt simpelweg niet te verantwoorden.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Ik zou dit zelf niet onder een verdwaalde moderatie geschaard hebben, maar soit. Duidelijk.Bor schreef op zondag 17 januari 2016 @ 10:50:
Dit is in principe bedoelt voor het melden van reacties die fout staan wat betreft score en niet voor individuele verdwaalde foute moderaties zoals ook in de "let op" te lezen is
Ik mis bij dit soort posts nog altijd de optie "grappig".Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 10:47:
[...]
[...]
Die kerel was elders ook al totaal onbegrijpelijke posts aan het rondgooien. Die kan op weinig coulance rekenen.
Ook daar zitten overigens een paar +3's bij die daar echt niet horen.
[ Voor 54% gewijzigd door kendo op 17-01-2016 12:27 ]
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Verwijderd
Zo grappig vind ik flamen nietkendo schreef op zondag 17 januari 2016 @ 12:25:
Ik mis bij dit soort posts nog altijd de optie "grappig".
Jij vindt het flamen ik vind het superscherp. Ik mis de luchtigheid van het "oude" systeem nog wel eens.
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Verwijderd
We hebben het over Zoutzakkert, toch? Of praten we nou volledig langs elkaar heen?kendo schreef op zondag 17 januari 2016 @ 12:30:
Jij vindt het flamen ik vind het superscherp.
Ik heb het idd. enkel over die ene reactie van zoutzakkertVerwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 12:32:
[...]
We hebben het over Zoutzakkert, toch? Of praten we nou volledig langs elkaar heen?
Maar ik denk dat we wat afdwalen
Verwijderd
Laten we het erop houden dat humor blijkbaar extreem smaakafhankelijk iskendo schreef op zondag 17 januari 2016 @ 12:35:
Ik heb het idd. enkel over die ene reactie van zoutzakkert
Overigens weerhoudt niets je ervan gewoon die +1 of +2 te geven. Dat men het nu anders noemt betekent niet dat het geen beoordelingsgrond meer is. Je merkt alleen dat mensen er wat zuiniger mee geworden zijn.
Al vind ik in het algemeen wel dat men regelmatig erg streng is. Best goede posts krijgen vaak een schamele +1 en het moet wel heel wat voorstellen wil het +2 krijgen. +3 wordt doorgaans alleen gegeven bij één of andere enorme lap tekst. Bij een flink waardevolle korte toevoeging zie je doorgaans veel behoudender scores.
Dit. Ik vind er echt niks grappigs aan een bedrijf 'afzetter' te noemen en daarmee mensen die dat merk kopen belachelijk te maken.Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 12:39:
[...]
Laten we het erop houden dat humor blijkbaar extreem smaakafhankelijk is
Op deze manier is het bedoeld reacties uit te lokken (dus flame dus -1) en op zo'n post een +1 of +2 geven is in mijn ogen een goede manier om je modrechten kwijt te raken.Overigens weerhoudt niets je ervan gewoon die +1 of +2 te geven. Dat men het nu anders noemt betekent niet dat het geen beoordelingsgrond meer is. Je merkt alleen dat mensen er wat zuiniger mee geworden zijn.
Mee eens - hierover hebben we even terug eens een discussie gehad: +2-reacties: Hoeveel steekt er boven het maaiveld uit?. Als je dus een post hebt die boven het maaiveld uit steekt, twijfel dan niet met de +2, en meld desnoods die reacties hier. Idem met potentiële +3's: Het grote +3 posts topic wordt niet bijster veel bezocht en dat is eigenlijk jammer.Al vind ik in het algemeen wel dat men regelmatig erg streng is. Best goede posts krijgen vaak een schamele +1 en het moet wel heel wat voorstellen wil het +2 krijgen. +3 wordt doorgaans alleen gegeven bij één of andere enorme lap tekst. Bij een flink waardevolle korte toevoeging zie je doorgaans veel behoudender scores.
Zie hier zeker geen -1 in, sterker volgens mij gewoon ontopic.
Tri Force in 'nieuws: Nintendo focust in 2016 op uitbrengen van smartpho...
Volgens mij ook ontopic i.p.v. 0.
Verwijderd in 'nieuws: Nintendo focust in 2016 op uitbrengen van smartpho...
Dze kan met zijn laatste regel moderatie gezeur wel naar -1.
Finraziel in 'nieuws: Nintendo focust in 2016 op uitbrengen van smartphone-ap...
zeuren over de titel > -1.
[ Voor 33% gewijzigd door Zeehond op 17-01-2016 22:29 ]
200 fish found!
Geen +2; video is, hoewel niet direct via het artikel te bekijken, wel te bereiken via de tekst onder het filmpje. Bovendien is het meer iets voor GR (waar het inmiddels gemeld en opgepikt is).
Het filmpje doet het inmiddels gewoon.
ATS in 'nieuws: SpaceX-raket valt om bij landing op zeeplatform'
Geen +1 +2, ik zat eerder aan een -1 te denken vanwege de sneer.
Gevers van +2/+3 op die laatste mogen imho even bekeken worden.
[ Voor 88% gewijzigd door Migrator op 18-01-2016 12:59 ]
t1mmy in 'nieuws: WhatsApp schrapt betaalde abonnementen en wordt blijvend gr...
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
[ Voor 45% gewijzigd door Cyphax op 18-01-2016 11:56 ]
Saved by the buoyancy of citrus
15x+3, dit vind ik eerder een 0 of zelfs richting de -1 gezien het alleen maar negatieve reacties uitlokt.
Lijkt me gewoon ontopic toch? Vanwaar die stortvloed aan -1's?
Mischien omdat alleen die eerste zin relevant is, en dat onderste stuk gewoonweg weinig tot niets extra's toevoegd maar wel erg lang is waardoor je het mogelijk als overlast kan ziet.HMC schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:37:
Verwijderd in 'nieuws: WhatsApp schrapt betaalde abonnementen en wordt blijvend ...
[ Voor 2% gewijzigd door Zeehond op 18-01-2016 13:09 . Reden: minder zware term, frontpagevervuiling -> overlast ]
200 fish found!
Die staat gelukkig nu goed. Cyphax legt goed uit waarom het idd een 0 is.jdh009 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:54:
Volgens mij is dit gewoon een verkapte first post actie, zonder onderbouwing of iets en daardoor compleet irrelevant.
t1mmy in 'nieuws: WhatsApp schrapt betaalde abonnementen en wordt blijvend gr...
Loze kreet inderdaad, 0 of -1 allebei goed, maar een +1 vind ik het al niet waard.Benjamin- schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:16:
Vayra in 'nieuws: Speelveld The Division voorlopig beperkt tot Midtown Manhat...
15x+3, dit vind ik eerder een 0 of zelfs richting de -1 gezien het alleen maar negatieve reacties uitlokt.
Het is nogal een wall-of-text, dus ik kan me de -1 voorstellen.HMC schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:37:
Verwijderd in 'nieuws: WhatsApp schrapt betaalde abonnementen en wordt blijvend ...
svenM in 'nieuws: SpaceX-raket valt om bij landing op zeeplatform'
Mag nog een zetje hebben naar de +1.
Dan nog even over mijn eigen reactie, hoewel ik dat liever niet doe: Wat kan ik nog toevoegen/verbeteren aan mijn reactie Migrator in 'nieuws: Gerucht: Microsoft presenteert enige Lumia van dit jaar ove... om een +2 te verdienen? Volgens mij is het een nette boven-het-maaiveld reactie die wat toevoegt aan het artikel (de laatste zin over de specs verduidelijken). Ik had hier eigenlijk een +2 verwacht en ik snap nu dat men zegt dat we (ja, ik ook) regelmatig te streng zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Migrator op 18-01-2016 14:37 ]
Verwijderd in 'nieuws: WhatsApp schrapt betaalde abonnementen en wordt b...
http://hawvie.deviantart.com/
Vind ik van niet, want het heeft namelijk een directe invloed over het onderwerp van het artikel.
De verkoop van handhelds en de daarbijhorende games (oftewel de omzet), is een belangrijke reden waarom Nintendo zich nu ook op smartphones richt.
Het is oorzaak en gevolg, het artikel richt zich op het gevolg, waardoor vele ook over de oorzaak gaan praten, waarbij hij dus een nuttige bijdrage levert.
aval0ne in 'nieuws: Xiaomi: Mi 5-smartphone is medio februari verkrijgbaar'
aval0ne in 'nieuws: Xiaomi: Mi 5-smartphone is medio februari verkrijgbaar'
p.s. de huidige scores van +2 en +1 vind ik teveel van het goede na zo'n 24 uur.
[ Voor 6% gewijzigd door Kiswum op 18-01-2016 16:36 . Reden: Verduidelijking van de huidige scores. ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Ugraded in 'nieuws: Minecraft: Story Mode verschijnt 21 januari voor Wii U'
Een anekdote over een foute monteur is volgens mij geen +2 maar een 0 of hooguit +1.
Tjolk is lekker. overal en altijd.
gbrugman in 'nieuws: Code iOS bevat verwijzing naar lifi-datacommunicatie via...
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
ShellGhost in 'geek: Eerste MS-DOS-virus is dertig jaar oud' -> 6x +1
.oisyn in 'geek: Eerste MS-DOS-virus is dertig jaar oud' -> 6x 0
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2016 12:49 ]
+3 lijkt me puur meningmodden, meer dan een +1 zie ik er niet in?
Tomahawk_nr1 in 'nieuws: KPN verstrekt nfc-simkaarten aan klanten voor mobiel...
Geen +2, maar een +1.
TheFes in 'nieuws: KPN verstrekt nfc-simkaarten aan klanten voor mobiel beta...
Geen +2, maar een +1, gewoon een quote uit het artikel zelf.
wildhagen in 'nieuws: KPN verstrekt nfc-simkaarten aan klanten voor mobiel be...
Geen 0 maar +1, ontopic antwoord op een ontopic vraag?
Virussen? Scan ze hier!
Deze twee hebben nog zetjes nodig. Spotlight/informatief zijn deze reacties niet, en ze steken ook niet boven het maaiveld uit (dat daar vrij hoog ligtwildhagen schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 16:39:
Zxui in 'nieuws: KPN verstrekt nfc-simkaarten aan klanten voor mobiel betalen...
Tomahawk_nr1 in 'nieuws: KPN verstrekt nfc-simkaarten aan klanten voor mobiel...
Geen +2, maar een +1.
Eerder nog 0, maar daar sta ik blijkbaar alleen in.wildhagen schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 16:39:
Zxui in 'nieuws: KPN verstrekt nfc-simkaarten aan klanten voor mobiel betalen...
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Drie minuten later staat ie al op +1k1n8fisher schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 17:20:
Die van Zxui heeft nog flink wat moderaties nodig om van die +3 af te komen op de +1...
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
LOL
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Neocortex-re in 'nieuws: Amnesty: grote smartphonemakers gebruiken met kinder...
SqueakyClean in 'nieuws: Amnesty: grote smartphonemakers gebruiken met kinder...
roelfp in 'nieuws: Amnesty: grote smartphonemakers gebruiken met kinderarbeid...
ruytero in 'nieuws: Amnesty: grote smartphonemakers gebruiken met kinderarbei...
T0mBa in 'nieuws: Amnesty: grote smartphonemakers gebruiken met kinderarbeid ...
Geen +2
Skarsnik in 'nieuws: Amnesty: grote smartphonemakers gebruiken met kinderarbe...
Geen +3 vanwege het meerdere malen zeuren om de moderatie.
Verstekbakker in 'nieuws: Advertentiebedrijf ontloopt handhaving na privacysc...
0 ipv van +2,
Verwijderd in 'nieuws: Advertentiebedrijf ontloopt handhaving na privacysch...
Verwijderd in 'nieuws: Advertentiebedrijf ontloopt handhaving na privacyschendi...
Geen +2
Geen 0, maar gewoon +1. Het onderwerp ligt wellicht wat gevoelig maar dat mag geen reden zijn voor een lagere score.
Ik had hem ook al gemeld in Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties maar hier is het imo meer op de plaats, en wordt het waarschijnlijk vaker gelezen
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2016 20:45 ]
Deze staat op +3. Mijns inziens niet meer waard als een +1. 't Gaat om een mening en niet iets wat informatief is. Misschien zou je met een beetje goede wil, nog een +2 kunnen geven, maar een +3 is in ieder geval veel te hoog.
DieperVerwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 12:47:
Sorry, mijn fout. Ik las niet goed en dacht aan het spelletje 'Pong'.Gecorrigeerd. Mea culpa (hoe diep wil je dat ik buig
).
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Fero in 'nieuws: Microsoft introduceert Minecraft: Education Edition'
Weet niet helemaal waarom dit weer off-topic is gemod. De reden dat we discusseerden of een school wel of geen overheidsinstantie/ non-profit organisatie is omdat iemand van mening was dat het product in het artiekel daarom gratis moest zijn voor scholen en ik legde even (factueel) uit waarom dat niet per sé zo is. Daarna gaf ik nog even mijn mening over wat ik dacht over 'Minecraft als leermiddel', maar daar waren mensen het waarschijnlijk niet zo mee eens.
Ieder ander die daar op reageerde werd ook wel gewoon on-topic gemod dus ik snap niet helemaal wat mijn comment dan weer off-topic maakt
Snap het ook niet helemaal, maar je reactie staat nu in elk geval gewoon op +1
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Naar mijn mening gewoon +1, heb hem daar naartoe gekregen voor jeFero schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:50:
Yay, ik ben er weer
Fero in 'nieuws: Microsoft introduceert Minecraft: Education Edition'
Weet niet helemaal waarom dit weer off-topic is gemod. De reden dat we discusseerden of een school wel of geen overheidsinstantie/ non-profit organisatie is omdat iemand van mening was dat het product in het artiekel daarom gratis moest zijn voor scholen en ik legde even (factueel) uit waarom dat niet per sé zo is. Daarna gaf ik nog even mijn mening over wat ik dacht over 'Minecraft als leermiddel', maar daar waren mensen het waarschijnlijk niet zo mee eens.
Ieder ander die daar op reageerde werd ook wel gewoon on-topic gemod dus ik snap niet helemaal wat mijn comment dan weer off-topic maakt
Waarom is dit +1?
Oyxl in 'geek: Project ontdekt Mersenne-priemgetal van 22 miljoen cijfers'
Een bash/sneer/comment in de richting vantweakers op een onderwerp en plaats die er niets mee te maken hebben.
[ Voor 14% gewijzigd door jdh009 op 20-01-2016 13:24 ]
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
http://tweakers.net/reacties/bekijk/8137044/
Genoeg van zijn posts over als en dan zijn op -1/0 beland. maar deze blijft op +1 steken
Dit is geen +1, eerder een 0
pmeter in 'nieuws: Netflix verwacht niet minder abonnees of meer piraterij do...
Geen +3
[ Voor 41% gewijzigd door _David_ op 20-01-2016 17:43 ]
Dit is een 0; geen -1 (Deze reactie is een flamebait, troll of een belediging van een andere gebruiker)
Iemand is volgens mij zo lief geweest een -1 te Boosten (6x -1)
Het is een mening van mij dat ik liever meer pixels in de hoogte heb. Niet zo een überbreed-getrokken scherm uit het artikel.
bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD
Snap niet zo goed waarom (oa) ik hier een 0 krijg ipv 1. Ik geef antwoord op een vraag. Overigens zijn er bepaalde reacties wel met een 1.
Verwijderd
blurgh in 'nieuws: Snowfall-uitbreiding voor Cities: Skylines voegt sneeuw en...
Eerste naar +1 kunnen krijgen, tweede niet.
Ze zijn eigenlijk zelfs off, dus 0, maar ze gaan goed in op de reactie van JBVisual in 'nieuws: Snowfall-uitbreiding voor Cities: Skylines voegt sneeuw ... , dus ik heb ze maar +1 gegeven.
Ramon in 'nieuws: Leica presenteert X-U-onderwatercamera met aps-c-sensor'
batjes in 'nieuws: Google: lek in Linux-kernel betreft geen 66 procent van An...
Verwijderd in 'nieuws: Google: lek in Linux-kernel betreft geen 66 procent...
Geen +2
Indoubt in 'nieuws: Advertentiebedrijf ontloopt handhaving na privacyschendin...
Verstekbakker in 'nieuws: Advertentiebedrijf ontloopt handhaving na privacysc...
Geen +2
[ Voor 59% gewijzigd door _David_ op 21-01-2016 21:19 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Op deze manier, maak je een handig linkje naar een reactie op de frontpage.
IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/moderatiesysteem