Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Ok, dit keer wel een reactie van eigen hand, waarbij maar liefst 6x als offtopic/irrelevant wordt toegekend.

ehtweak in 'downloads: PTGui 11.28'

Wat is er mis mee? :? Hoezo off-topic; het is juist ON-topic.

Op die manier wordt het enthousiasme om überhaupt nog wat bij te dragen wel erg de kop in gedrukt? :-(

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
ehtweak schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 12:14:
Ok, dit keer wel een reactie van eigen hand, waarbij maar liefst 6x als offtopic/irrelevant wordt toegekend.

ehtweak in 'downloads: PTGui 11.28'

Wat is er mis mee? :? Hoezo off-topic; het is juist ON-topic.

Op die manier wordt het enthousiasme om überhaupt nog wat bij te dragen wel erg de kop in gedrukt? :-(
Dit soort vragen zijn beter thuis in Het kleine-mismoderatietopic deel XXX.
De betreffende reactie staat inmiddels op +1.

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 17-05-2020 10:21 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyxl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-11-2024
Inmiddels bijgesteld op natuurlijke wijze (denk ik). Onderstaande niet meer nodig.

Ik denk daadwerkelijk dat deze (mijn) post wat bijdraagt aan de discussie:
Oyxl in 'reviews: Creality CR-6SE - 3d-printen zonder zorgen over bijzaken'

Is het vreemd om te vragen of iemand op z'n minst een +1 kan geven? Resin printers zijn echt een goed alternatief en die worden in het artikel niet belicht. (Het is uiteraard geen stab naar het artikel, want de scope ligt anders, maar voor lezers, bevat het wellicht extra informatie om een keuze te maken).

[ Voor 21% gewijzigd door Oyxl op 19-05-2020 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

smitae in 'nieuws: SpaceX en NASA lanceren twee astronauten naar ISS tijdens ...

Is deze daadwerkelijk +3? Ik weet het in elk geval niet.

EDIT:
Staat in tussen al anders...

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 31-05-2020 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-09-2024

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Anoniem: 599181 in 'nieuws: Facebook verwijdert alle aan QAnon-complottheorie ge...

Dat bericht is maximaal off-topic.
Zwaar off-topic zelfs, omdat het naar mijn idee zelfs het bredere onderwerp samenzweringstheorieën totaal niet raakt.

De modfaq stelt bij de -1 iets over 'zwaar off-topic' en 'artikelen waarin reeds zeer veel reacties zijn geplaatst, mogen strengere richtlijnen gehanteerd worden.'
Het topic heeft al rond de 300 reacties en zou dus naar die maatstaf best streng gemodereerd mogen worden.
Maar is een -1 dan terecht?

Op een voor dat onderwerp bedoeld forum draadje is er met die reactie zelf niets mis.

Een bericht over Facebook, Qanon, breder (ongewenste) samenzweringstheorieën en het verwijderen van groepen en accounts daarover.
De reactie gaat niet over Facebook, niet over Qanon en raakt ook die samenzwering niet. Ook gaat het niet over het verwijderen van wat dan ook. Kortom, geen enkele link met het artikel en verder off-topic dan dit kan dus eigenlijk niet.
En toch twijfel ik en geef ik het een 0 in plaats van die -1 omdat de post zelf toch netjes is.

Wat denken jullie?

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik vind een -1 voor die reactie toch echt iets té streng hoor, dat zie ik er niet echt in.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_loeffen
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
jeroen_loeffen in 'plan: Check, Choose & Win: Discussieer mee en maak kans op...

Wie zit hier 0-en uit te delen... Het is een antwoord op de vraag van de actie en hét antwoord op de vraag van incapable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:19

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Die had je gewoon in Het kleine-mismoderatietopic deel XXX kunnen melden. :)

Alhoewel de netto-score zo te zien gewoon correct was, die stond op +1.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euronitwit
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 09-04 10:52
Bijna iedereen twijfelt over het waarheidsgehalte van dit bericht van Facebook, maar ik mag dat niet?
Euronitwit in 'nieuws: Facebook wees 2,2 miljoen advertenties af die 'stemmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Je stelt je reactie op een wel erg negatieve manier. Door op zo'n wijze uit te gaan van kwade wil, snap ik wel dat sommige mensen je een -1 geven.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

qlum in 'nieuws: Mozilla pauzeert verspreiding Firefox 82 wegens bugs'

Reactie krijgt +2, maar lees je inhoudelijk verder, geeft de URL eerder een niet compleet beeld van de bugs waar in de thread over gesproken wordt. Ik betwijfel daarom of het geven van de URL naar de notulen van de meeting veel meerwaarde biedt, terwijl de URL ook al reeds in de tekst van hwt artikel zit. Ik vind het in elk geval geen +2 en ben even benieuwd naar jullie mening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01 20:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik snap dat je twijfelt. Maar hoewel het inderdaad niet kraakhelder is dat die software ook echt de veroorzaker is (sommige dingen zijn nog in onderzoek) zou je wel kunnen denken 'waar rook is, is vuur'. Voor een enkele update meerdere reports over 3rd party software die 'mogelijk' problemen geven, is dan wel interessant. Zeker als je nagaat dat het absoluut niet de eerste keer zou zijn. Uiteindelijk geeft de reactie wel antwoord op je vraag maar is het antwoord voor jou niet technisch bevredigend. Maar het is wel een antwoord op jouw stelling 'zeker zonder bronnen zou ik het niet aannemen', ook al is het dan een link die ook tussen de links in het artikel stond.

Als ik het bekijk als ongeïnformeerde lezer, dan vind ik het gezien de thread nog wel wat waard. Ik kan denk ik zowel +1 als +2 verdedigen voor deze reactie :)

Volgens mij heb je de reactie in het juiste topic gemeld :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ruw ER in 'nieuws: Keuring toont dat Apple iPhone 12 omgekeerd draadloos lade...

Ook bij deze vind ik het twijfelachtig of het een +2 is of niet. Zoals ik hem lees, zou ik zeggen van niet en heb het daarom ook +1 gegeven.

EDIT: En de accessoires die ik vind voor de nieuwe iPhone, zijn hoesjes? :? Waarom zou je een hoesje van stroom willen voorzien? :?

[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 28-10-2020 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

carefish in 'nieuws: KLM begint met virtual-realitytrainingen voor piloten va...

Gezien de strekking van het bericht snap ik deze reactie, maar of dit ook +3 is vind ik een beetje twijfelachtig. Iedereen kan wel roepen dat zij ergens aan meegewerkt hebben, maar hoe kunnen we dat verifiëren en is dat dan inderdaad een +3 waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

skunkopaat in 'nieuws: Sony: PlayStation 5 ondersteunt geen 1440p-resolutie'

Ik vind dit nou niet echt +3, maar kan aan mij liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Nee, dat is gewoon ontopic. :)

Overigens had je deze reactie ook gewoon in Topicreeks: Het kleine-mismoderatietopiclast mogen melden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dirk schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:37:
Nee, dat is gewoon ontopic. :)

Overigens had je deze reactie ook gewoon in Topicreeks: Het kleine-mismoderatietopiclast mogen melden. :)
Ah, ik vind het lastig om te bepalen wanneer ik twijfel, of wanneer het gewoon daadwerkelijk een mismoderatie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milo526
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
gepebril in 'reviews: Nog steeds software bij verkiezingen - Van airgapped na...

Ik merk dat ik in veel gevallen moeite heb met het onderscheidt tussen -1 en 0.
Zie bijvoorbeeld bovenstaande reactie, mijn inziens voegt het niks toe aan het artikel of de discussie maar ik zie het ook niet als een belediging, directe aanval of anderszins iets dat ik niet op tweeakters thuis vindt horen.
Er staan wat ongefundeerde meningen in die misschien als feit gezien kunnen worden maar in de FAQ staan feitelijke onjuistheden in de categorie 0, niet -1.

21 mede tweakers lijken te vinden dat dit de score -1 verdient (tegen 2x 0)

Wat maakt volgens jullie dat deze reactie de score -1 verdient ipv 0 (of verdient hij inderdaad die -1 niet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Wat mij betreft hoort zo'n reactie inderdaad op 0. Onjuistheden die niet schadelijk zijn (zoals je de laatste tijd helaas met covid vaak ziet) of trollend bedoeld zijn, zijn niet ongewenst.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hoezo fixeren jullie dit naar 0? Niet heel netjes, dit had gewoon een 1 kunnen zijn. De reactie was zeker relevant ten tijde van posten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U7B12xne-58wGFkG45m4WQf-1lU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Mr9RNg11tauV4prpXvBuNsPX.png?f=fotoalbum_large

@The Zep Man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaRomeo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:03

AlphaRomeo

FP PowerMod

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:00

pietje63

RTFM

Persoonlijk zie ik nog wel een verschil. In de door @Vorkie aangehaalde post is het woord mogelijk een wezenlijk verschil en lees je er in de tekst snel overheen. Daarbij haalt de post de bron erbij om het te verduidelijken. Bovendien wordt in de post ook (enigszins) verduidelijkt wat een kort geding betekent.

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkor
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kan iemand me uitleggen wat ze zouden modereren (edit: score en kort waarom) voor het volgende draadje:
theobril in 'Google Pixel-telefoons bevatten kwetsbaarheid door verborgen Android-app'

Hele discussie over het wel/niet kennen van de naam Verizon. Plus bijvoorbeeld deze waarbij ik half zoiets heb als "boter op je hoofd" (ik verwacht geen goede discussie meer na zo'n reactie): Vicje in 'Google Pixel-telefoons bevatten kwetsbaarheid door verborgen Android-app'

Het kleine-mismoderatietopic deel XXX verwijst naar dit topic, daarom maar hier een reactie geplaatst. En het gaat me dus meer om wat feedback over welke scores er per reactie gegeven zouden worden, niet over de wat de score nu is of dat de score nog zal veranderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-05 23:35
bkor schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 12:34:
Kan iemand me uitleggen wat ze zouden modereren (edit: score en kort waarom) voor het volgende draadje:
theobril in 'Google Pixel-telefoons bevatten kwetsbaarheid door verborgen Android-app'

Hele discussie over het wel/niet kennen van de naam Verizon. Plus bijvoorbeeld deze waarbij ik half zoiets heb als "boter op je hoofd" (ik verwacht geen goede discussie meer na zo'n reactie): Vicje in 'Google Pixel-telefoons bevatten kwetsbaarheid door verborgen Android-app'

Het kleine-mismoderatietopic deel XXX verwijst naar dit topic, daarom maar hier een reactie geplaatst. En het gaat me dus meer om wat feedback over welke scores er per reactie gegeven zouden worden, niet over de wat de score nu is of dat de score nog zal veranderen.
Ik denk dat het nu klopt, zoals ze momenteel beoordeeld zijn. Dat wil zeggen, 0/off-topic voor alles wat erover gaat wat Verizon eigenlijk is. Discussie of software van providers die hier niet actief zijn erop thuishoort, lijk me wel on-topic, dus die staan wmb wel terecht op +1.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:48

jdh009

FP ProMod
Gaat niet over 1 reactie maar over meerdere over hetzelfde punt. Ik verwachtte de reacties over de koekjesmuur van Tweakers/DPG al toen ik de titel zag. Zelf neig ik naar off-topic, omdat het een punt is dat niet per se op die plek besproken hoeft te worden, onder elk bericht hierover bij andere bedrijven terugkomt en veel raakvlakken heeft met bepaalde GR-reacties die op het forum thuishoren (maar niet in GR), die zijn vaak irrelevant voor het eigenlijke onderwerp onder een bericht. Hoe kijken jullie hier naar?

De +2 gaan in mijn ogen richting mismoderatie, al wacht ik even met melden tot hier wat reacties op zijn.

nieuws: RTL België moet cookieweigerknop beter zichtbaar maken van privacytoe...

[ Voor 7% gewijzigd door jdh009 op 18-10-2024 15:07 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Op zich is het een whataboutthisme, maar tegelijkertijd ligt het hier zo dicht tegen het onderwerp aan dat ik het nog wel als ontopic zou willen beschouwen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thomas_n
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:43
Elke keer als Tweakers meldt dat een andere website aangesproken wordt op wetsovertredingen waar Tweakers zich zelf ook schuldig aan maakt, zou een kanttekening hierover in het artikel mijns inziens niet mogen ontbreken, om de schijn van hypocrisie te vermijden. Wanneer deze kanttekening wel ontbreekt, is een reactie die deze alsnog plaatst dus per definitie een nuttige (of zelfs noodzakelijke) toevoeging, die dan ook minstens een +1, maar misschien zelfs meer verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
jdh009 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 15:02:
Gaat niet over 1 reactie maar over meerdere over hetzelfde punt. Ik verwachtte de reacties over de koekjesmuur van Tweakers/DPG al toen ik de titel zag. Zelf neig ik naar off-topic, omdat het een punt is dat niet per se op die plek besproken hoeft te worden, onder elk bericht hierover bij andere bedrijven terugkomt en veel raakvlakken heeft met bepaalde GR-reacties die op het forum thuishoren (maar niet in GR), die zijn vaak irrelevant voor het eigenlijke onderwerp onder een bericht. Hoe kijken jullie hier naar?

De +2 gaan in mijn ogen richting mismoderatie, al wacht ik even met melden tot hier wat reacties op zijn.

nieuws: RTL België moet cookieweigerknop beter zichtbaar maken van privacytoe...
Ik zie het als een "what about" die niet direct over het onderwerp gaat en een reactie die ik al veel vaker voorbij heb gekozen en kies daarom de 0. Een +1 kan ook, alles hoger dan de +1 en lager dan de 0 vind ik geen passende score. Een +3 vind ik echt een duidelijke mismoderatie.

[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 19-10-2024 00:04 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:32

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

jdh009 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 15:02:
Technisch gezien klopt dat maar het voelt niet als de juiste aanpak. Dat is als een hond aan z'n staart trekken en boos zijn als hij bijt. Zolang Tweakers/DPG kiest voor deze oplossing kun je felle kritiek verwachten, het is nu eenmaal een onderwerp dat leeft onder het Tweakers-publiek.

Kritiek wegmodereren komt over als het ontkennen of censureren. Wijzen naar het forum voelt als een uitvlucht, voor velen is dat een helemaal gescheiden wereld waar ze nooit komen en waar ook geen publiek is voor hun post.

Dat neemt niet weg dat die posts vaak niet heel veel bijdragen. Maar omdat het gevoelig ligt geef ik vaak het voordeel van de twijfel.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• centr1no
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-04 20:38
CAPSLOCK2000 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 13:31:
[...]

Kritiek wegmodereren komt over als het ontkennen of censureren. Wijzen naar het forum voelt als een uitvlucht, voor velen is dat een helemaal gescheiden wereld waar ze nooit komen en waar ook geen publiek is voor hun post.
Op het forum worden discussies ook afgekapt en topics afgesloten.

Ik ben van mening dat er geen 'juiste aanpak' is. Kritiek en meningen worden getolereerd zolang bepaalde personen die acceptabel vinden c.q. voldoen aan zelfverzonnen richtlijnen.
Zoals bijvoorbeeld dat "Ik zie het als een "what about"". Een 'whataboutism' is niet per definitie irrelevant en zijn in gesprekken en discussies heel normaal. De reacties barsten van de voorbeelden en metaforen.
Maar de reactie als dusdanig kenmerken, impliceren dat het in een bepaalde categorie thuis hoort is al een teken dat er niet per se gekeken wordt naar context.
Dat iemand 'het al veel vaker voorbij heeft zien komen' maakt het misschien vervelend maar niet irrelevant.

Een reactie mag dan misschien niet heel relevant zijn voor het specifieke onderwerp maar als je het onderwerp iets breder trekt en kijkt naar het principe, het beleid, oorzaak en gevolg, de maatschappelijke omstandigheden (iets wat 'serieuze media' pertinent niet doet in artikelen) dan is het opeens wel degelijk relevant.
Er is een reden waarom mensen het ter sprake brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhuruburu
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Misschien is het een idee om de anonimiteit uit de moderaties te halen en de gebruikers te laten zien door wie er is gemodeerd? In de Gathering of Tweakers forums kan men immers wel zien wie je een thumbs-up heeft gegeven. Dat lijkt me dan toch enigszins inconsequent met bijvoorbeeld privacy als tegenargument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Uhuruburu schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:38:
Misschien is het een idee om de anonimiteit uit de moderaties te halen en de gebruikers te laten zien door wie er is gemodeerd?
Lijkt me persoonlijk een slecht idee, omdat het wraakmoderatie in de hand werkt: "Het, Pietje geeft me een 0, hier pak aan: ik ga Pietjes reacties ook op 0 zetten!".

Of je krijgt van die DMs waar de vlammetjes van je scherm spatten met verontwaardigde klachten waarom je hem een 0 gaf....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:32

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Een post waarbij ik twijfel over de juiste beoordeling. Ik post die hier ipv onder mismoderatie omdat het meer gaat over de gewenste uitkomst dan over de letterlijke interpretatie van de regels.

Het "probleem" is dat dit artikel over Tweakers zelf gaat. Opmerkingen over journalistieke kwaliteit, koppen en onderwerpskeuze zijn normaal niet gewenst, maar bij dit soort artikelen zijn die wel relevant.

Voorbeeld

Davey400 in 'Koppen testen en niet schrijven over featurephones of investeringsrondes'
Het begint met een opmerking die niet echt vriendelijk is maar imho niet verboden. Je mag redactie niet geloven of dingen anders uitleggen.

Het einde bevat wat opmerkingen over de onderwerpkeuze. Normaal niet gewenst maar hier is het deel van het artikel.

Verder is de post netjes geschreven.

Je zou hier twee redenen tot punten aftrek in kunnen zien maar volgens mij is dat niet terecht.

Ik denk dat we meer van dit soort gevallen gaan krijgen als er, zoals aangekondigd, meer achter-de-schermen artikelen komen. Als Tweakers, de redactie of journalistiek zelf het onderwerp zijn dan zullen er meer posts komen die daar over gaan en een deel zal ook kritisch of zelfs verkeerd zijn.

Misschien zouden we ook positieve opmerkingen over die onderwerpen streng beoordelen maar volgens mij gooien we dan het kind het met badwater weg.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Linkser in 'Blij met Tweakers? Wat kan er beter? Laat het weten in ons kwartaalonderzoek' is dit wel een +2? Klinkt vooral als ik ben boos want verbannen.

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olympusdenk
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 04-05 22:07
Zie nu artikel over Ziggo wat bij mij een Nujij gevoel geeft vanuit de reageerders onder een artikel over Albert Heijn nieuwsartikel op nu.nl.

Het is twee kanten, of A-merk is hemels en 1,5/2x zoveel geld waard, of het kantelt de andere kant op. Toevallig zie ik dit soort mening mods wel eens vaker voorbij komen, het is een kleine uitschieter dus weet niet of het moeite waard is dit te melden/iets mee gedaan kan worden. Maar bij dit T.net artikel als voorbeeld:

- bericht in trant "Ziggo is onovertroffen, het geld meer dan waard": metalmania_666 in 'Ziggo Sport Totaal wordt betaald pakket voor klanten met gecombineerd abonnement'. Dit wordt als zeer hoogwaardige reactie gemod +2 Informatief

- bericht daarboven in trant "Ziggo is het geld niet waard, B-merk is beter, goedkoper etc." cmegens in 'Ziggo Sport Totaal wordt betaald pakket voor klanten met gecombineerd abonnement'. Hier zie je aantal mods de zwaarst mogelijke score wordt uitgetrokken -1 Ongewenst
Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
De discussie in dit topic gaat over de totstandkoming van de moderatiescore van een reactie. Heb je een reactie waar je het gewoon niet eens bent met de score, dan kun je die melden in Het kleine-mismoderatietopic