[i]Handig natuurlijk, maar niet echt realistisch[/i] ,is een quote van Paul Hulsebosch in de Mirror's Edge Catalyst Review,een review waarin ik mij prima kan vinden,maar buiten dat.
Nu maakte ik laatst een reactie in
Anoniem: 740375 in 'reviews: Homefront: The Revolution - ten onder aan tekortkomi... en kreeg een shit load aan reactie over mij ,waaronder 26 1+ ,maar ook 19-1 .
Ik klaagde bij het mis moderatie topic ,maar kreeg r een antwoord over mening modden. Ik vraag bij deze dan ook aan of mijn reactie in aanmerking komt voor twijfel gevallen ,aangezien auteurs het wel schijnen te begrijpen ,en zelfs uiten in reviews,maar die gene die mij -1 gaven ,niet.(al betwijfel ik ten zeerste dat het merendeel van die 19 stuks -1 op eerlijke wijze zijn gegeven.)
Buiten dit doet het mij goed dat er toch nog mensen met verstand zijn ,en die reviews maken bij Tweakers,zonder zich te bekommeren of mensen met een IQ van 80 het nog wel begrijpen.
Btw ,ik heb niemand in de reactie`s van Mirror's Edge Catalyst Review horen klagen over dat het niet realistisch is,zoals Paul schreef,waarom bij mij wel dan?Ik heb meer het gevoel dat er een hetze gemaakt is,door 1 tweaker,en dat deze al zijn fake en schaduw accounts en vriendjes heeft ingeschakeld hem hoog te beoordelen ,en mij ultra laag.
@Evest
Ok,Bedankt ,voor reactie.