Het meningmodden gaat lekker los op FP: https://tweakers.net/nieu...gevoelige-burgerdata.html
Op deze wijze een discussie voeren geeft weinig voldoening.
Als je naar specifieke reacties linkt is het handiger dan elke reactie te gaan lezen.Martinez- schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 18:17:
Het meningmodden gaat lekker los op FP: https://tweakers.net/nieu...gevoelige-burgerdata.html
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Ondertussen is het een en ander wel rechtgetrokken. Zal ik in het vervolg doen. Dank.Meg schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 19:28:
[...]
Als je naar specifieke reacties linkt is het handiger dan elke reactie te gaan lezen.
Bij twijfel, vermoed onwetendheid.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
De gewone bijdragen van jou staan terecht op +1, maar de andere reacties zouden iets beter kunnen. Laat anderen in hun waarde en blaas iets minder hoog van de toren. Ik kan mij voorstellen dat je geïrriteerd raakt, gebeurt mij ook geregeld. Maar het zorgt wel voor een -1 score.Ulysses schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 10:19:
Ulysses in 'Je kunt voortaan via de commandline AI-agents loslaten op Gmail, Drive en Docs'
Ulysses in 'Je kunt voortaan via de commandline AI-agents loslaten op Gmail, Drive en Docs'
3x al dat ik denk: Dit is geen trollen, flamen, schelden of misdaad wat ik doe he? Ik verwoord mij scherp, misschien ongelukkig, maar pleeg geen -1-waardige aanslagen hier. Kijk ook naar de teneur van al mijn bijdragen in dat hele topic. Ik ben echt niet degene die hier paranoïde de rest loopt af te fakkelen. It wasn't me.
Ik weet niet wie jij in deze reactie voor ogen hebt, maar ik wil nog even terugkomen op het draadje zelf. Ik vond de discussie eigenlijk best leuk en Fehrirs riep jou eigenlijk niet ter verantwoording, maar vroeg zich af hoe veilig jouw implementatie is. En van een gezellige discussie werd het ineens minder gezellig.Ulysses schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 10:34:
Dan zou ik reacties gewoon verbieden, want iemand met een eigen gevormd karakter kan dingen zeggen die je niet leuk vind en dan moet je weer als een kind daar tegenaan plassen omdat je een mening hebt. Niet omdat je objectief de regels of de redenen toetst. Ik ben er weer klaar mee voor vandaag. Zal binnenkort die klap geld betalen om mij hier ook es tot de elite te rekenen, en dan zeg je het maar in mijn gezicht.
Eens, het ruikt naar een lynchpartij.Ulysses schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 10:14:
Ik heb sterk het idee en de indruk dat ik - omdat ik het ben - lager gemodereerd, verkeerd geinterpreteerd en onheus onrecht aangedaan word met de beoordelingen terwijl ik juist een lid van de community met lange staat van dienst en dito ervaringen ben. Misschien niet de ervaringen die iedereen hier zou moeten willen hebben, maar deze diverse -1's hier, zijn onterecht.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Hebben we het over dezelfde posts? Dit heeft niks met meningmodden te maken.kodak schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 09:24:
Modereren heeft hoe dan ook niet tot doel om te meningmodden.
Wat is er mis met praten over de inhoud van het nieuws? Het gaat hier helemaal niet over vorm en er wordt helemaal niet geklaagd.Dus als iemand hier stelt een reactie die vooral klaagt om de inhoud en vorm van het nieuws op GR te verwachten kun je dat niet suggestief af gaan doen dat het een poging tot onderdrukken is.
Ik vind het erg gezocht. Je doet nu net alsof je alleen mag schrijven over vooraf goedgekeurde onderwerpen. De richtlijnen (niet eens regels maar richtlijnen) geven aan dat bepaalde zaken niet op de PF horen. Je kan het niet omdraaien.We voeren hier discussie op de modregels, niet de regels voor got. Ons uitgangspunt zijn de modregels en die stellen niet dat negatieve kritiek op wat de redactie aan keuzes maakt of dat het nieuws suggestief geschreven zou zijn de bedoeling is.
Ik zie dat allemaal niet in die twee regels tekst. Het woord 'aantijging' is niet geweldig, zoals eerder benoemd, maar imho geen reden voor een -1.De reactie stelt niet dat het artikel niet klopt. De reactie is dat het suggestief geschreven door de redactie. Dat is een groot verschil. Waarbij de tweaker zelf negatief suggestief doet, om de eigen kritiek op de redactie en de vraag proberen te legitimeren.
Ik vond het ook een leuke discussie, tot de eerste -1. Deze reactie was onaardig en ook niet meer inhoudelijk, waardoor -1. Later waren er wel weer +1, dus werd er niet alleen naar de persoon gekeken. Ik denk dat Ulysses weet waarover hij het heeft, ik weet het eigenlijk zeker, maar hij kapte zelf min of meer de discussie af.CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 10:45:
[...]
Eens, het ruikt naar een lynchpartij.
Ik zie wat je bedoelt, veel van je posts zijn streng naar -1 gemodereerd. Daar moet ik wel bij zeggen dat ik ze niet allemaal helemaal onterecht vind want je gebruikt af en toe ook een vrij pittige toon. Ik zie hoe dat uit de discussie voortkomt dus ik til er niet te zwaar aan, maar ideaal is anders.
Dit is helaas iets dat vaker lijkt voor te komen. Iemand zegt (in de ogen van de groep) iets verkeerd en vervolgens worden alle andere post van die persoon ook negatief gemodereerd. Dat zorgt voor frustratie bij de poster die zich vertrappelt voelt door een boze massa. Vervolgens wordt er ook weer streng gemodereerd op de posts die daar uit voorkomen en we zijn heel goed in op alle slakken zout leggen.
Dit zie ik te vaak gebeuren bij enigszins controversiele standpunten terwijl dat juist de meest interessante discussies opleveren. Als we het allemaal eens zijn valt er niks te bespreken. Bij onderwerpen over AI heb ik het al te vaak gezien.
Ik heb liever een pittige en interessante discussie waarbij de emoties oplopen en het taalgebruik op het randje zit dan zo'n lynchpartij waarbij één standpunt wordt weggedrukt.
Lees even https://tweakers.net/info/algemene-voorwaarden/respect/Ulysses schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 10:34:
Dan zou ik reacties gewoon verbieden, want iemand met een eigen gevormd karakter kan dingen zeggen die je niet leuk vind en dan moet je weer als een kind daar tegenaan plassen omdat je een mening hebt. Niet omdat je objectief de regels of de redenen toetst. Ik ben er weer klaar mee voor vandaag. Zal binnenkort die klap geld betalen om mij hier ook es tot de elite te rekenen, en dan zeg je het maar in mijn gezicht.
Ik ben het op zich met je eens maar vind ook dat er met twee maten wordt gemeten. Wie iets negatiefs over @Ulysses of zijn werkwijze zegt krijgt gewoon +1 en dat is ook niet allemaal even aardig, er zitten wat pittige beschuldigingen bij.Aldy schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 10:23:
De gewone bijdragen van jou staan terecht op +1, maar de andere reacties zouden iets beter kunnen. Laat anderen in hun waarde en blaas iets minder hoog van de toren. Ik kan mij voorstellen dat je geïrriteerd raakt, gebeurt mij ook geregeld. Maar het zorgt wel voor een -1 score.
Het gaat er niet om wie of wat erger is. Maar de reacties die je hier aanhaalt zijn duidelijk -1, inderdaad.CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 11:11:
[...]
Ik ben het op zich met je eens maar vind ook dat er met twee maten wordt gemeten. Wie iets negatiefs over @Ulysses of zijn werkwijze zegt krijgt gewoon +1 en dat is ook niet allemaal even aardig, er zitten wat pittige beschuldigingen bij.
Posts als
wolfero in 'Je kunt voortaan via de commandline AI-agents loslaten op Gmail, Drive en Docs'
jb044 in 'Je kunt voortaan via de commandline AI-agents loslaten op Gmail, Drive en Docs'
vind ik erger. Die hebben niet alleen een negatieve toon maar voegen ook echt niks tegen. Toch stonden die gewoon op +1.
Ik bedoel het niet als wedstrijd, maar om aannemelijk te maken dat 'mening' een rol heeft gespeeld bij die moderaties. Extra streng tegen een ongewenst standpunt en heel tolerant tegen het gewenste standpunt.RoD schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 11:13:
Het gaat er niet om wie of wat erger is. Maar de reacties die je hier aanhaalt zijn duidelijk -1, inderdaad.
Ongetwijfeld. Gelukkig waren het maar enkele mods. Ik ga het ook nog even nakijken.CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 11:16:
[...]
Ik bedoel het niet als wedstrijd, maar om aannemelijk te maken dat 'mening' een rol heeft gespeeld bij die moderaties. Extra streng tegen een ongewenst standpunt en heel tolerant tegen het gewenste standpunt.
Ja, die zijn eveneen onaardig en ook hier niets inhoudelijks. Staan inmiddels ook op een terechte -1.CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 11:11:
[...]
Ik ben het op zich met je eens maar vind ook dat er met twee maten wordt gemeten. Wie iets negatiefs over @Ulysses of zijn werkwijze zegt krijgt gewoon +1 en dat is ook niet allemaal even aardig, er zitten wat pittige beschuldigingen bij.
Posts als
wolfero in 'Je kunt voortaan via de commandline AI-agents loslaten op Gmail, Drive en Docs'
jb044 in 'Je kunt voortaan via de commandline AI-agents loslaten op Gmail, Drive en Docs'
vind ik erger. Die hebben niet alleen een negatieve toon maar voegen ook echt niks tegen. Toch stonden die gewoon op +1.
Heb je dat rapport zelf ook gelezen? Er staat feitelijk vrijwel niets behalve dat het aanstipt wat voor toonzetting er wordt gehanteerd met "digitale dictators" etc. Een titel als "De Narcisten Bloeien weer" draagt ook niet echt bij. Los daarvan zijn geheel of grotendeels middels Ai gegenereerde reacties niet gewenst op Tweakers. Dit staat er buiten, fair, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.Ulysses schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 13:12:
Ik heb het de AI eventjes zelf gevraagd wat die er van denkt - met het risico dat ik nu gelekt heb naar AI - al deze geheim gepubliceerde data natuurlijk... - Maar ik meen dat ik genoeg in mijn eigen inbreng en persoonlijkheid geloof, alsook in het gemeenschappelijke doel van deze site - om daar de wat is het 120 euro ofzo voor neer te tellen. Kijk naar mijn acties, niet of de semantiek je uitkomt, is mijn laatste milde suggestie. Verder zijn die punten nog steeds monetaire onzin hè, dus ik hoef er niets mee#puntje Rechtvaardigheidsgevoel is echter ook niet uit de lucht ontstaan.
[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 07-03-2026 13:18 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Die heeft ook redelijk wat +2 stemmers, staat nu wel goed maar voor hoelang?
Daar ben ik het niet mee eens. Weliswaar corrigeert TheVivaldi je, maar het verandert niets aan de laatste alinea: Beide stellingen zijn juist. Je wil niet krap bemeten zijn en de systeemeisen gaan redelijk snel omhoog. Gewoon een +1Bor schreef op zondag 8 maart 2026 @ 13:36:
TheVivaldi in 'Valve: er is niets veranderd, de Steam Machine komt dit jaar nog uit' heeft een punt en dat maakt mijn reactie een 0 ipv +1: Bor in 'Valve: er is niets veranderd, de Steam Machine komt dit jaar nog uit'
Ik heb het daar echt over het systeemgeheugen, net als de andere reacties die ik aanhaal. Daar verwijzen de min specs ook naar die ik aanhaal. In basis is mijn reactie daarmee onjuist en dat zou een 0 moeten zijn ondanks dat je op geen enkel vlak krap bemeten wilt zitten en dat de systeemeisen inderdaad redelijk snel omhoog gaan.Aldy schreef op zondag 8 maart 2026 @ 14:09:
[...]
Daar ben ik het niet mee eens. Weliswaar corrigeert TheVivaldi je, maar het verandert niets aan de laatste alinea: Beide stellingen zijn juist. Je wil niet krap bemeten zijn en de systeemeisen gaan redelijk snel omhoog. Gewoon een +1
[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 08-03-2026 17:04 ]
Gaan we serieus oprecht gemaakte foutjes "bestraffen" met een 0 ?Bor schreef op zondag 8 maart 2026 @ 14:12:
[...]
Ik heb het daar echt over het systeemgeheugen, net als de andere reacties die ik aanhaal. Daar verwijzen de min specs ook naar die ik aanhaal. In basis is mijn reactie daarmee onjuist en dat zou een 0 moeten zijn ondanks dat je op geen enkel vlak krap bemeten wilt zitten en dat de systeemeisen inderdaad redelijk snel omhoog gaan.
Een +1 voor mijn reactie is echt te hoog.
Nee dit is gewoon onjuiste info en dat is een 0 volgens de mod FAQ. Door de fout valt een groot deel van mijn reactie ineen en zet ik mogelijk anderen op het verkeerde been.supersnathan94 schreef op maandag 9 maart 2026 @ 07:46:
[...]
Gaan we serieus oprecht gemaakte foutjes "bestraffen" met een 0 ?
Dit is toch gewoon "oh oke thanks dat had ik gemist" en dan door?
Reacties met eenvoudige vragen, vriendelijke doch onvoldoende onderbouwde opmerkingen, open deuren, opmerkingen die reeds vele malen in een thread zijn gemaakt, onschuldige off-topic posts en reacties die feitelijke onjuistheden bevatten, blijven steken op het 0-niveau.
[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 09-03-2026 08:07 ]
Als je kijkt naar de reacties op jouw reactie, dan zie je dat mensen het met je eens zijn. Deze reacties krijgen een positieve moderatie, dus misschien ligt jouw -1 aan iets anders?DedSec85 schreef op maandag 9 maart 2026 @ 11:28:
DedSec85 in 'DNB waarschuwt voor risico's van betaaldiensten van bigtechbedrijven'
Hoezo is dit een -1 reactie? Ik plaats een link naar een zeer informatieve video met betrekking op het onderwerp en spreek mijn verbazing uit dat er niet wat kritischer naar de digitale euro wordt gekeken.
Hebben we hier zulke lange tenen en korte lontjes? Gewoon even benieuwd.
Het heeft zelfs een +3… hoe dan?Aldy schreef op maandag 9 maart 2026 @ 12:35:
[...]
Als je kijkt naar de reacties op jouw reactie, dan zie je dat mensen het met je eens zijn. Deze reacties krijgen een positieve moderatie, dus misschien ligt jouw -1 aan iets anders?
Misschien verdwaald. Want geen enkele +2 en dan opeens een +3.
[ Voor 11% gewijzigd door Aldy op 09-03-2026 13:48 ]
Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm
Ik denk dat je dit beter met @Bor kan bespreken, ik kan mijzelf vinden in zijn edit en de +0; al vind ik de fixatie iets extreem.Boxman schreef op maandag 9 maart 2026 @ 16:03:
Boxman in 'AIVD: Russische hackers hebben het via Signal en WhatsApp op overheid NL gemunt'
Vind dit zo'n onzin.. Gefixeerd op 0 omdat Bor meent dat het commentaar gericht aan de redactie is, modbreak erin en een push-DM erbij. Beetje overtrokken als je het mij vraagt. Ik noem Tweakers er en-passant inderdaad bij, waarom leg ik ook uit, maar verder is het gewoon een algemeen discussiepunt.
Ik vind het niet zo handig om een oneliner te droppen, en als mensen willen weten waar je dat op baseert, dan moeten ze maar een uitzending van 100 minuten bekijken. Die heeft bovendien een hoog conspiracy-gehalte, wat vast ook niet helpt.DedSec85 schreef op maandag 9 maart 2026 @ 11:28:
DedSec85 in 'DNB waarschuwt voor risico's van betaaldiensten van bigtechbedrijven'
Hoezo is dit een -1 reactie? Ik plaats een link naar een zeer informatieve video met betrekking op het onderwerp en spreek mijn verbazing uit dat er niet wat kritischer naar de digitale euro wordt gekeken.
Hebben we hier zulke lange tenen en korte lontjes? Gewoon even benieuwd.
Niets, je staat inmiddels vrij stevig op +1.Olaf van der Spek schreef op maandag 9 maart 2026 @ 17:53:
Olaf van der Spek in ''Apple maakte nog nooit zoveel iPhones als in laatste kwartaal 2025''
Weet niet wat hier ongewenst aan is..
Je hebt vreemd genoeg ook 2x -1. Maar een +0 is het zeker niet.CH4OS schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 10:21:
CH4OS in 'EA ontslaat Battlefield 6-ontwikkelaars, maar het is niet bekend hoeveel'
Ik heb het idee dat niet iedereen het punt begrijpt dat ik maak, dat is verder allemaal prima, maar dat betekend niet dat het dan maar irrelevant is. Ik begrijp dus niet waarom ik hiervoor een 0 krijg (met een score van 5).
[ Voor 28% gewijzigd door thomas_n op 10-03-2026 16:07 ]
Nee. Het is denk ik een populaire mening maar de reactie is ook nogal kort door de bocht en eenzijdig met opmerkingen als
Ten eerste gaat het niet om Google maar om Microsoft en men gaat voorbij aan dat de authenticator app veelvuldig wordt ingezet binnen bedrijven waar men geroote toestellen vaak graag wil weren.of gewoon stoppen met de veiligheidschecks, als je geroote telefoon gejat wordt en daarmee je bank wordt gehackt lijkt dat mij niet de schuld van Google.
[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 11-03-2026 08:28 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Bor op 11-03-2026 08:31 ]
Ik ook niet. Zelf heb ik hem als ongewenst gemodereerd (misschien te streng?).Aldy schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 14:41:
Ik weet niet wat hier een +1 aan is, laat staan een +2.
8x4 in 'AP waarschuwt voor politieke advertenties, maar handhaaft nog steeds niet'
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Ik vond de reactie niet okselfris en heb deze ook een -1 gegeven. Desondanks staat de reactie nog op +1.Technomania schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 14:47:
[...]
Ik ook niet. Zelf heb ik hem als ongewenst gemodereerd (misschien te streng?).
Ik twijfel zelf enorm tussen -1 en +0, maar heb toch een -1 gegeven.Technomania schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 14:47:
[...]
Ik ook niet. Zelf heb ik hem als ongewenst gemodereerd (misschien te streng?).
[ Voor 5% gewijzigd door Meg op 11-03-2026 14:53 ]
Staat nu op een betere score.Aldy schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 15:11:
Ik weet niet wat hier een +2 aan is, de reactie gaat helemaal niet in op het artikel:
Retir in 'Voorspelling: verkopen ChromeOS-laptops dalen het meest, macOS het minst'
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Ik kan een +1 hier begrijpen, de rest is inderdaad te hoog.Migrator schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 18:35:
Geen +2 maar een 0: TijsZonderH in ''Jokkebrok Grok' in de rechtszaal: organisaties eisen verbod op uitkleedfuncties'
Wellicht is een +1 nog op z'n plaats omdat de betreffende foto in het artikel staat, maar wat mij betreft is dit off-topic voor de kern van het artikel. Dat deze reactie boven andere inhoudelijke reacties staat is jammer.
Dat zit wel Schnorr.
Neen, da's gewoon +1. Maar je weet dat eventuele sancties aan de crew zijn?Stukfruit schreef op donderdag 12 maart 2026 @ 19:49:
Stukfruit in 'Nieuwe 3d-navigatie in Google Maps moet afslaan en invoegen duidelijker maken'
Dit is een 0?
Ik zou de modrechten ontnemen, om eerlijk te zijn.
Nee, het is een waardevolle aanvulling op de inhoud van het artikel, dat hoort niet op GR. GR is voor (taal)foutjes en discussie over het redactionele beleid.
GR FAQ en BeleidAls je vindt dat een artikel onvolledig is, dan is het plaatsen van een reactie onder het artikel de aangewezen weg. Als we alle extra feiten moeten toevoegen waar onze bezoekers mee op de proppen komen, blijven we bezig.
Niet alleen dat, zie ook hieronder;CAPSLOCK2000 schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 10:11:
[...]
GR is voor (taal)foutjes en discussie over het redactionele beleid.
Maar ook:
De user in kwetsie lijkt het een essentiële omissie te vinden en tagt zelfs een redactielid. Is het geen spel- of tikfoutje dan is de weg het aanmaken van een topic in dat geval.Als je echter een duidelijke fout of een essentiële omissie in een artikel vindt, zijn er twee mogelijkheden:
Het gaat om een spel- of tikfoutje: daar hebben we een mooi topic voor.
....
In alle andere gevallen kan je een topic aanmaken.
[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 13-03-2026 12:58 ]
Virussen? Scan ze hier!
1.5 uur nadat het +3 postings artikel is geplaatst.CH4OS schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 18:42:
Bor in 'Microsoft dicht drie zerodays waarvan één actief werd misbruikt'
Als het bericht ver na het reguliere ‘edit window’ alsnog bewerkt kan worden, kan dan ook de moderatie aangepast worden?
Admin @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.
Bor is natuurlijk een moderator, die kunnen berichten altjd wijzigen.CH4OS schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 18:42:
Bor in 'Microsoft dicht drie zerodays waarvan één actief werd misbruikt'
Als het bericht ver na het reguliere ‘edit window’ alsnog bewerkt kan worden, kan dan ook de moderatie aangepast worden?
Zie de reactie op de FP voor uitleg. Het was geen +3 maar een (moderatie)testbericht. Hij is per abuis in het overzicht gekomen en dat is herstelt zodat de echte bling bling reacties weer kunnen shinenRedneckerz schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 19:01:
[...]
1.5 uur nadat het +3 postings artikel is geplaatst.
Zonder de reden te kennen is blanco maken of /redacted stellen van iets natuurlijk gek zeker als het een +3 betreft. Dat is dan een goede post geweest, waarvan wij nu de inhoud niet meer kunnen lezen want redacted.
Thanks voor de aanpassing en opheldering!Bor schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 19:08:
Zie de reactie op de FP voor uitleg. Het was geen +3 maar een (moderatie)testbericht. Hij is per abuis in het overzicht gekomen en dat is herstelt zodat de echte bling bling reacties weer kunnen shinen
Eigenlijk geldt dit voor het hele draadje vanaf eMCie. Het draadje bestaat gewoon uit een cynische reacties.
Je hebt gelijk. Dat hele draadje zou op 0 moeten staan; het voegt niets toe.Aldy schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 09:50:
[...]
Eigenlijk geldt dit voor het hele draadje vanaf eMCie. Het draadje bestaat gewoon uit een cynische reacties.
Reacties waar ik mij iets bij kan voorstellen.
Don't let perfect be the enemy of good.
Je staat nu goed. Goede vraag, jammer van het antwoord (uiteindelijk). Daar is dan ook een terechte -1 voor gegeven.Meg schreef op zondag 15 maart 2026 @ 18:59:
Dit is een vraag die gaat over het onderwerp en dus geen +0.
Meg in 'X wil blauwe vinkjes in EU aanpassen, maar het is nog niet duidelijk hoe'
Waarom is dat antwoord een -1? Of de 0 waarop hij nu staat? Lijkt mij toch gewoon +1, ik snap dat het niet meest hoogstaande post is, maar op welke manier is het antwoord jammer? Snelle Google leert dat antwoord ruwweg klopt.Aldy schreef op zondag 15 maart 2026 @ 19:05:
[...]
Je staat nu goed. Goede vraag, jammer van het antwoord (uiteindelijk). Daar is dan ook een terechte -1 voor gegeven.
Hebben we het over dezelfde reactie?Sissors schreef op zondag 15 maart 2026 @ 21:03:
[...]
Waarom is dat antwoord een -1? Of de 0 waarop hij nu staat? Lijkt mij toch gewoon +1, ik snap dat het niet meest hoogstaande post is, maar op welke manier is het antwoord jammer? Snelle Google leert dat antwoord ruwweg klopt.
De reactie komt onvriendelijk over en met het woordje tevreden lokt het slechte reacties uit die de sfeer niet ten goede komt.Sissors schreef op zondag 15 maart 2026 @ 21:03:
[...]
Waarom is dat antwoord een -1? Of de 0 waarop hij nu staat? Lijkt mij toch gewoon +1, ik snap dat het niet meest hoogstaande post is, maar op welke manier is het antwoord jammer? Snelle Google leert dat antwoord ruwweg klopt.
Dat zit wel Schnorr.
Dat is een dubbelpost zo te zien. De user in kwestie heeft 2 reacties met vrijwel identieke content.mrmrmr schreef op maandag 16 maart 2026 @ 12:47:
desalniettemin in 'Debian GNU/Linux 13.4'
In de wetenschap hebben resultaten van experimenten, ongeacht of het resultaat positief of negatief was, waarde. Dat geldt net zo voor het installeren van verse updates.
[ Voor 33% gewijzigd door Meg op 16-03-2026 18:42 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq