Dat maakt het dan toch een +0?WeirdScience schreef op maandag 13 juli 2026 @ 11:33:
De -1 is m.i. prima op z'n plaats, niets overdreven aan. Deze vraag die u stelt hoort namelijk thuis op Geachte Redactie, en niet op de frontpage.
Daar zit nauwelijks verschil in;WeirdScience schreef op maandag 13 juli 2026 @ 11:33:
De +2 op de andere reactie had m.i. niet hoger mogen staan dan op een 0
"Nvidia, bekend van de videokaarten, gaat ook fysieke verzamelkaarten uitbrengen" Met ai gegenereerde titel?
De impliciete boodschap blijft hetzelfde (=dat het een erg opvallend afwijkende titel voor tweakers.net is). Dus daar maak je wat mij betreft een vreemd, en onterecht, onderscheid."Nvidia, bekend van de videokaarten." 🤣
Welkom op Tweakers anno 2026.
offtopic:
Persoonlijk vind ik die van mij een stuk minder aanvallend richting tweakers. Gezien de snelheid dat er de laatste tijd diepte artikelen verschijnen op actuele kwesties (zie bijv xbox) lijkt het mij duidelijk dat tweakers ai omarmd heeft. Dat kan natuurlijk ook weleens wat bijwerkingen hebben...
Persoonlijk vind ik die van mij een stuk minder aanvallend richting tweakers. Gezien de snelheid dat er de laatste tijd diepte artikelen verschijnen op actuele kwesties (zie bijv xbox) lijkt het mij duidelijk dat tweakers ai omarmd heeft. Dat kan natuurlijk ook weleens wat bijwerkingen hebben...
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.