jaquesparblue schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 17:21:
[...]
Ik heb daar -1 voor gekozen omdat het bol staat van de overdrijvingen vanuit de onderbuik. (1998 gui gemaakt door een stagiair? Gewoon niet bijtijds maar wel functioneel. Uiterlijk voor een poweruser is bijzaak. ). Zit op de phone, heel uitgebreid ga ik m niet ontleden. Maar de post leek me meer een troll/flame om reacties uit te lokken dan inhoudelijk iets toevoegen. Het "Jammer!" geeft eigenlijk de doorslag.
Dan ga je toch de mist in want de Catalyst layout kun je namaken met een willekeurige versie van Microsoft Visual Studio. Het grijze vlak met de tekst titel erin (Schermgegevens) is echt klassiek visual studio

Dat is al meer dan 15 jaar zo. Het installeren van .net is niet voor niets een vereiste... Het is letterlijk zo gemaakt (!). Natuurlijk is dat 15 jaar geleden niet door een stagiair gemaakt, toen was het state of the art

.
Als je de rest van de post doorleest dan zou je als het goed is ook moeten snappen wat er jammer is. Het is ook daadwerkelijk jammer. AMD heeft zelf aangenomen dat ze met Crimson proberen de perceptie van hoe serieus ze software nemen te verbeteren. Juist deze bugs zorgen dat het doel niet wordt behaald. Iets dat met een uitgestelde launch en een beta test 100% voorkomen had kunnen worden getuige de snelle opeenvolging van updates (we hebben ook al een hotfix gehad).
Waarom is dat jammer? Omdat we net weten dat AMD een marktaandeel heeft wat is gedaald van +- 50% naar minder dan 25% en ze deze fouten zich niet kunnen veroorloven.
Los van die uitleg moet je nog meer eens naar de
moderatie richtlijnen kijken... Dat het jou mening is dat de interface niet relevant is maakt mijn post nog geen -1... Het is
AMD zelf die heeft aangegeven anders te willen worden gepercipieerd. Zie de bron in mijn reactie. Ik heb ook helemaal geen waardeoordeel gegeven of die verouderde interface erg is. Dat maak jij er helemaal zelf van. Jij wijst dus aan mij toe dat het mijn mening is dat de verouderde interface erg is, terwijl het in werkelijkheid de mening van amd zelf is. Vervolgens ben je het met die inschatting oneens en geef je -1.
Het troll deel hoef ik niet op in te gaan hoop ik. Tot heden nog geen rare reacties gezien (behalve jou uitleg dan).
[
Voor 40% gewijzigd door
sdk1985 op 18-12-2015 18:28
]