Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het kleine-mismoderatietopic deel XXVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 101 Laatste
Acties:
  • 197.289 views

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

mae-t.net schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 00:50:
Ik vind mijn met -1 beoordeelde reactie mae-t.net in 'nieuws: Pc-versie Killer Instinct draait alleen op Windows 10' niet slechter geformuleerd of korter door de bocht dan de parent die wel gewoon een 0 krijgt.
Zwaar off-topic en bovendien nogal rantend met het spywareverhaal. Ik vind een -1 terecht. Net als dat de parent Jeroenneman in 'nieuws: Pc-versie Killer Instinct draait alleen op Windows 10' met die off-topic rant ook een -1 is

Durandal in 'nieuws: Belgische provider Telenet verhoogt opnieuw prijzen veel...
Is geen +2.

K4F in 'nieuws: EvLeaks: Samsung Galaxy S7 krijgt sd-kaartslot en is waterdicht'
K4F in 'nieuws: EvLeaks: Samsung Galaxy S7 krijgt sd-kaartslot en is waterdicht'
Deze twee moeten nog één zetje hebben van de +2 af.

[ Voor 17% gewijzigd door Migrator op 06-01-2016 08:40 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Verwijderd

Zetjes gegeven. :)

• Jortio
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Jortio in 'nieuws: Nikon toont nieuw topmodel D5-dslr'

Lijkt me geen -1 waard. Gewoon ontopic en geen flame, want onderbouwd aangegeven dat ik niet 2 volstrekt verschillende camera's an sich vergelijk (vandaar de stropopredenering), maar de benchmark en het theoretisch maximum versus wat Nikon suggereert met de gigantische uitbreiding van de ISO mogelijkheden.

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

200 fish found!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:05
Dit is idd geen +3 reactie, maar heeft nogal wat zetjes nodig om van de +3 af te komen.

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-11 15:01

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Jolke schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 08:26:
[...]

Dit is idd geen +3 reactie, maar heeft nogal wat zetjes nodig om van de +3 af te komen.
Dat mag nog wel flink wat zetjes krijgen, de reactie zit tussen de +1 en +2 in..

[ Voor 11% gewijzigd door Ircghost op 07-01-2016 08:43 ]

• Jolke
Ircghost schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 08:42:
[...]

Dat mag nog wel flink wat zetjes krijgen, de reactie zit tussen de +1 en +2 in..
Hij is nu tenminste van +3 af.

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
132x een +3. Aardig wast mee eens moderaties volgens mij :/

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Ik heb er geen problemen mee als die reactie van Noobs op de +2 eindigt. Zo verkeerd is ie niet.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:22

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-11 16:53

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik vind het geen mismoderatie. Staat prima op -1.
Om een -2 uit te delen voor zo'n (domme) opmerking lijkt me een beetje onzinnig tbh.
Er zijn wel ergere dingen die ook gewoon op -1 blijven hangen.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Die reactie staat inderdaad prima op -1, die score is juist bedoeld voor dit soort onzin reacties.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Mrjraider
  • Niet online
Eens maar iedereen die ook maar enige vorm van kritiek uit op de inhoud. Dus of je mag aannemen dat het een echte jailbreak is wordt beloond met een -1. Mijn reacties zijn goede voorbeelden. Maar goed ik leg me erbij neer want het heeft toch geen zin om hier wat aan te veranderen.

Verwijderd

Jouw relaas en ongeloof wordt in diverse reacties op een nette manier weersproken. Toch blijf je doordrammen, omdat e.e.a. niet aan jouw particuliere eisen voldoet. Je lijkt immuun voor andere kant van de medaille (nu vrijgeven betekent naar alle waarschijnlijkheid dat alle zwakheden worden gepatched, resultaat: waarschijnlijk voorlopig geen jailbreak). Ik kan mij voorstellen dat dat op velen nogal onbehouwen overkomt. Van mij kreeg je op minstens drie reacties een nul, maar ik kan me de -1 waarop ze nu staan wel voorstellen. Ergo: geen mismoderatie.

• Mrjraider
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:07:
Jouw relaas en ongeloof wordt in diverse reacties op een nette manier weersproken. Toch blijf je doordrammen, omdat e.e.a. niet aan jouw particuliere eisen voldoet. Je lijkt immuun voor andere kant van de medaille (nu vrijgeven betekent naar alle waarschijnlijkheid dat alle zwakheden worden gepatched, resultaat: waarschijnlijk voorlopig geen jailbreak). Ik kan mij voorstellen dat dat op velen nogal onbehouwen overkomt. Van mij kreeg je op minstens drie reacties een nul, maar ik kan me de -1 waarop ze nu staan wel voorstellen. Ergo: geen mismoderatie.
Is dus niet waar. Maar goed ik leg het naast mij neer. Jullie als mods moeten eens inzien dat dit soort artikelen gewoon kut zijn om op een goede manier beide kampen niet tegen de borst te stuiten. Maar goed zal mijn reacties wijzigen dan is dat ook opgelost :)

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Mrjraider schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:29:
[...]

Is dus niet waar. Maar goed ik leg het naast mij neer. Jullie als mods moeten eens inzien dat dit soort artikelen gewoon kut zijn om op een goede manier beide kampen niet tegen de borst te stuiten. Maar goed zal mijn reacties wijzigen dan is dat ook opgelost :)
Dan krijg je in ieder geval volledig terecht de -1. Je eerste reactie was bot en dus een -1 voor zover ik hem onthouden heb, de rest niet. Dat je je reacties leeghaalt vind ik dan ook erg jammer. Naast dat je eigen reacties nergens meer op slaan haal je de bij de rest van de discussie de context weg.

Verwijderd

Mrjraider schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:29:
[...]
Je hebt toch niet je reacties leeggehaald omdat ik je een verklaring en toelichting geef waarom de score naar mijn idee is zoals die is? Dat zou ik erg jammer vinden. Ik sta er namelijk voor open om op andere gedachten gebracht te worden als je kunt beargumenteren waarom ik het mis zou hebben. Daar is dit topic ook voor.

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10 00:03

Toff

FP ProMod

• WhatsappHack
  • Niet online
Een beetje captain obvious reactie... -1 kan ik me voorstellen, lijkt op een troll. Heb hem zelf een 0 gegeven.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Toff

Toff

FP ProMod
WhatsappHack schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 23:06:
[...]
Een beetje captain obvious reactie... -1 kan ik me voorstellen, lijkt op een troll. Heb hem zelf een 0 gegeven.
OK, een beetje voor de hand liggend misschien, maar
Het product is alleen gratis na de trial periode van 30 dagen.
is feitelijk onjuist. Geen idee waarom Bor dit zo nadrukkelijk stelde. Misschien bedoelde hij iets anders?
Mijn reactie was iig geenszins bedoeld als troll en zelfs een "captain obvious"reactie zou geen -1 zijn, volgens mij.

Verwijderd

Net als WhatsappHack kon ik niet zoveel met je reactie. Ik zag er geen negativiteit in, dus sta je nu per saldo op nul cf. de modFAQ.

• Toff

Toff

FP ProMod
Met een nul kan ik wel leven; De boog kan niet altijd gespannen zijn. ;)

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-11 15:19

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Het is meer een verbetering van Bor naar mijn mening.
Het product is alleen gratis na de trial periode van 30 dagen.
Dat is simpelweg niet waar zoals Toff ook al zei en met zijn reactie bedoelde. Het programma is 30 dagen gratis uit te proberen met alle mogelijkheden, daarna is het ook nog steeds gratis maar worden bepaalde functionaliteiten uitgeschakeld en heb je daarvoor een licentie nodig.

Zeker geen -1 waard, gewoon een +0, al had er even duidelijker bij gezet kunnen worden dat hij hem verbeterde ;)

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

• WhatsappHack
  • Niet online
Ohh, ik zie het nu ook. Ik denk dat Bor bedoelde *in* de trial periode, ipv na.
Well that makes more sense. :) Iets duidelijkere reactie had wonderen gedaan ja. :P
Het is ook iets waar je heel snel overheen leest.

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Geen +2: Verwijderd in 'reviews: MSI Vortex - Skylake-i7 en GTX 980 SLI in 6,5 liter'
Eerder een 0 (of -1 aangezien het flamen is op die persoon, terwijl het zelf niet eens juist is..
Linus wordt gesponserd door SquareSpace (aan begin van elke video & bedanking) voor die CES trip en doet gewoon elke booth, net zoals bijna alle tech journalisten..
)

[ Voor 21% gewijzigd door SmokingCrop op 08-01-2016 14:13 ]

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:12

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
WhatsappHack schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 23:48:
Ohh, ik zie het nu ook. Ik denk dat Bor bedoelde *in* de trial periode, ipv na.
Well that makes more sense. :) Iets duidelijkere reactie had wonderen gedaan ja. :P
Het is ook iets waar je heel snel overheen leest.
Het staat er inderdaad een beetje raar zie ik nu ook. De bedoeling lijkt mij absoluut duidelijk, zeker met de info vanaf de website die ik na deze zin heb geplaatst.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Alletwee een zetje gegeven en voorwaar, ze staan beide op +1 (op dit moment). :)

Verwijderd

Het is nog veel dramatischer daar. De FiPo lokt een serie off topic reacties uit (gezever over telemetrie Windows 10). Pas bij manmad in 'nieuws: App verklapt plan van Microsoft om virtuele provider te wo... kom er wat zinnigs ter tafel (en die staat gelukkig positief).

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Countess in 'nieuws: Brein mag grote uploaders opsporen met speciale software'

Dit is geen +1, en al helemaal geen +2 (die mogen imho nagekeken worden), maar een -1. Dit is niet meer dan een oridinaire rant. Niet meer, niet minder.

Virussen? Scan ze hier!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-11 23:08
Framoes in 'nieuws: Brein mag grote uploaders opsporen met speciale software'
13x spotlight? Echt?

Het is bijna complotdenken om te denken dat 'bescherming' doelbewust door de overheid uit de naam is verdwenen. En eigenlijk ook nog offtopic ook.

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

De poster merkt gewoon wat op en brengt dat onder de aandacht. Is wat mij betreft niet zoveel mis met die reactie dat ik hem lager zou waarderen dan een +1

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een +1 kan nog wel, maar een +3 (waar hij eerst stond) is toch wel een beetje teveel (een +2 ook overigens).

Virussen? Scan ze hier!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

StefanDingenout in 'nieuws: Systeem voor draadloos laden op meters afstand mo...
Geen +3. +2 kan nog omdat het een boven-het-maaiveld betoog is.

[ Voor 7% gewijzigd door Migrator op 08-01-2016 18:12 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Yurn in 'nieuws: Brein mag grote uploaders opsporen met speciale software'

Geen idee wat hier +2 of +3 aan is, ontopic is het ook niet helemaal imo, maar wel verdedigbaar.

Intussen heeft de post 20x plus drie gekregen en 8x +1, daar zakt ie natuurlijk niet mee naar de juiste moderatie.

[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 08-01-2016 20:22 ]

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ik vind het wel ontopic, imo een +1.

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
CptChaos schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 19:46:
Yurn in 'nieuws: Brein mag grote uploaders opsporen met speciale software'

Geen idee wat hier +2 of +3 aan is, ontopic is het ook niet helemaal imo, maar wel verdedigbaar.

Intussen heeft de post 20x plus drie gekregen en 8x +1, daar zakt ie natuurlijk niet mee naar de juiste moderatie.
Als ik kijk naar waar het artikel over gaat en de parent van deze reactie (dus niet jouw reactie waar hij op reageert) dan is hij ruim on-topic. Hij geeft een goede uitleg over hoe zowel het vissen naar uploaders gaat (directe connectie met het topic) als hoe dit met VPN onmogelijk wordt gemaakt (de opmerking van de parent).
Iemand anders onderschrijft zelfs zijn betoog dus een +2 mag best wel voor deze post. Ik vraag me zelfs af of een +3 niet verdedigbaar is.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Lijkt me eerder -1 dan 0, compleet niet onderbouwde beschuldigingen zijn ongewenst.

Virussen? Scan ze hier!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
wildhagen schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 17:10:

Dit is geen +1, en al helemaal geen +2 (die mogen imho nagekeken worden), maar een -1. Dit is niet meer dan een oridinaire rant. Niet meer, niet minder.
Die is ondertussen weer op de 0 gekomen. Wat extra downmods zou wel aardig zijn om tegenwicht te bieden aan de mee-eens-moderaties. (+3 gevers zijn al aangeschreven)

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-11 17:51
Ik heb zelden een +2 gezien met zoveel onzin erin.

...

Sorry, maar dit soort onzin moet je niet willen op Tweakers.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• WhatsappHack
  • Niet online
^ moet eerlijk zeggen dat ik een -1 voor die post overdreven vindt.
Als zeggen dat iets "onzin" is, of dat nou wel of niet waar is, al meteen genoeg is voor een -1 voor een anders best goed onderbouwde post gaat 't wel erg rap; of het nou klopt of niet wat ie meent te zeggen in z'n uitleg.

[ Voor 3% gewijzigd door WhatsappHack op 09-01-2016 16:48 ]

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 12:16
WhatsappHack schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 16:47:
^ moet eerlijk zeggen dat ik een -1 voor die post overdreven vindt.
Als zeggen dat iets "onzin" is, of dat nou wel of niet waar is, al meteen genoeg is voor een -1 voor een anders best goed onderbouwde post gaat 't wel erg rap; of het nou klopt of niet wat ie meent te zeggen in z'n uitleg.
Alleen zeggen dat iets onzin is, en het dan goed onderbouwen kan van mij best +1 (of meer) krijgen. Hij heeft ook een paar redelijke punten (geen idee of hij gelijk heeft, daar heb ik dan weer niet genoeg verstand van, maar dat is ook niet het criteria). Echter:
Geen idee wat een stabiliteits cijfer moet zijn, maar als je op de WEI doelt, bravo, je hebt een compleet nutteloze maat ook nog eens voor het verkeerde doel gebruikt.
Vol spelfouten, onjuiste spatie toegevoegd in `stabiliteits cijfers` en rare hoofdletters in 'WEl'. En inhoudelijk is het nog minder.
Sorry, maar dit soort onzin moet je niet willen op Tweakers.
En daar scoor je ook niet echt mee natuurlijk.

Heb hem zelf overigens ook op 0 gezet, maar -1 kan ik mij voorstellen.

Edit: En op welke +2 hij doelt is mij ook onduidelijk. In zijn draadje staan geen +2tjes. Als je heel streng wilt zijn zou je dat zelfs als moderatie gezeur kunnen zien.

[ Voor 6% gewijzigd door Dorus op 09-01-2016 17:42 ]

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
Die +2 is de reactie waar hij op reageert. Die had als eerste moderatie een +2 gekregen maar is daarna rap omlaag gemod.
Als WEI voor een afkorting staat dan zijn die hoofdletters niet zo vreemd.
Aan een kant zet ie best een aardig betoog neer maar aan de andere kant haalt ie zichzelf onderuit met de manier van wegzetten, een -1 is overdreven maar zowel een 0 als een +1 kan ik mezelf voorstellen.

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-11 23:08
Alle drie de berichten hadden nog maar 2x een +2 of +3 gekregen. Misschien iets meer vertrouwen hebben in de moderators voordat je het als mismoderatie ziet? ;-)

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Artikelen van de dag ervoor worden niet meer veel gemodereerd, dus de meldingen zijn in mijn ogen niet onterecht. Het gebeurt voor mijn gevoel* wel vaker dat mensen een oude reactie vlak voor het verstrijken van de 48u-limiet een reactie op de +2/+3 zetten omdat er toch geen controle meer op zit.

* vaker een slechte raadgever geweest.

• Jolke
Migrator schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:06:
Artikelen van de dag ervoor worden niet meer veel gemodereerd, dus de meldingen zijn in mijn ogen niet onterecht. Het gebeurt voor mijn gevoel* wel vaker dat mensen een oude reactie vlak voor het verstrijken van de 48u-limiet een reactie op de +2/+3 zetten omdat er toch geen controle meer op zit.

* vaker een slechte raadgever geweest.
Idd, precies de reden dat ik de reacties aanhaal. Oudere reacties worden minder gelezen en nog minder gemod.

• kiang
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-11 09:15
In een discussie over minimale beloftes qua download snelheid ging ik in tegen iemand die imo onwaarheden verspreidde (T-Mobile die geen uitspraken zou doen over reële snelheden, maar dat doen ze wel, ik voorzag een link), en plotseling krijgen alle vier mijn comments twee twee -1 stemmen. Volgens mij dus iemand die met meerdere accounts emotioneel stemt:

kiang in 'nieuws: T-Mobile activeert 4g+ op netwerk'

Sorry als dit het foute topic is, eerste keer dat ik wat meld.

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Verwijderd in 'nieuws: Gerucht: Apple maakt app om van iPhone naar Android te...

Hooguit 0. Geen idee waarom er zelfs 12x op +2 is gedrukt

• rbr320
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 02:25
rbr320 in 'nieuws: Systeem voor draadloos laden op meters afstand moet dit ja...

Lijkt me gewoon een 0, want ik ben zeker geen troll en doe ook niet aan flamebait of het beledigen van andere gebruikers.

Verwijderd

kiang schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:01:
In een discussie over minimale beloftes qua download snelheid ging ik in tegen iemand die imo onwaarheden verspreidde (T-Mobile die geen uitspraken zou doen over reële snelheden, maar dat doen ze wel, ik voorzag een link), en plotseling krijgen alle vier mijn comments twee twee -1 stemmen. Volgens mij dus iemand die met meerdere accounts emotioneel stemt:

Je begint niet verkeerd en draagt inhoudelijke zaken aan, maar door het spelen op de man (zie citaat) ontkracht je je stellingname. Ondanks de twee punten waarover valt te discussiëren, krijg je daarvoor een, in mijn ogen welverdiende, -1. Dat is gewoon ongewenst gedrag.
Ik moet zeggend at alles wat jij schrijft enorm lijkt op astroturfing, of gewoon dom fanboyisme.
De laatste van de vier reacties is een herhaling van zetten: nul daarvoor. Andere bijdragen lijken me on topic.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2016 13:18 ]

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-09 17:59

Vickiieee

Kritische lezer.

RuddyMysterious in 'reviews: 8k op de CES: meer is niet altijd beter'

Absoluut geen +3. Het is op zich interessant om te lezen, maar de reactie is slechts een vertaling van de bron die hij aan het einde aan haalt...

Ik meende dat er altijd gezegd werd dat vertalingen geen +3 waren?

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-11 23:43

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

airell in 'nieuws: Intel fikst bug die Skylake-chip laat vastlopen bij bereke...

+2? Hij quotet gewoon wat in het bronartikel staat.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
kiang schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:01:

DE reactie waar je persoonlijk wordt is niet onterecht op -1 maar de rest staat gewoon op +1, waar ze ook horen. na onderzoek is gebleken dat het niet dezelfde person is als waar je op reageert, althans niet volgens geregistreerd IP adres. Daarbuiten kunnen wij verder weinig ben ik bang...
Ik zal wel de persoon die de -1's heeft gegeven verder onderzoeken.

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Normaal boeien mij de beoordelingen niet zoveel, maar nu ben ik toch wel vriendelijk benieuwd waarom mijn bericht van een "verwachte" 2x2 en 2x1 er opeens 6x0 bijkrijgt (zo offtopic is het m.i. namelijk niet, maar goed) en de reactie op mijn bericht 6x2 krijgt en effectief ook op +2 uitkomt terwijl er m.i. niet zo heel veel inhoudelijks wordt vermeld, waardoor het in mijn ogen toepasselijker is een +1 te geven.

watercoolertje in 'nieuws: AMD verlaagt prijzen Radeon R9 Nano-videokaart'

Ik weet het echter niet, daarom vraag ik ook, maar volgens mij heeft iemand gewoon mij een boost naar 0 gegeven en de reactie een boost naar +2 waarbij beide beoordelingen eigenlijk +1 moeten zijn. Het lijkt nu een beetje alsof er expres hoger/lager wordt gemod om zo het gemiddelde meer te beïnvloeden.

Bedankt voor degene die het heeft rechtgetrokken, nu staat alles in balans wat mij betreft :)

[ Voor 7% gewijzigd door Kuusj op 11-01-2016 18:45 . Reden: thx ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Ik vind dat de reageerder wel een goeie vraag stelt die wat toevoegd. Zou een goeie vraag geen +2 kunnen zijn?

[ Voor 14% gewijzigd door Zeehond op 11-01-2016 22:17 ]

200 fish found!

• Jolke
Zeehond schreef op maandag 11 januari 2016 @ 21:37:
[...]

Ik vind dat de reageerder wel een goeie vraag stelt die wat toevoegd. Zou een goeie vraag geen +2 kunnen zijn?
Op zich wel een goede vraag, maar verderop komt er uitleg over bimetalen:
WillySis in 'nieuws: Onderzoekers maken accu die zichzelf beschermt tegen ove...

Dat is een duidelijk +2 reactie en dan vind ik de reactie van Timo002 wegvallen. +1 imo dus.

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Jolke schreef op maandag 11 januari 2016 @ 22:29:
[...]

Op zich wel een goede vraag, maar verderop komt er uitleg over bimetalen:
WillySis in 'nieuws: Onderzoekers maken accu die zichzelf beschermt tegen ove...

Dat is een duidelijk +2 reactie en dan vind ik de reactie van Timo002 wegvallen. +1 imo dus.
Die van WillySis heb ik, ook een +2 gegeven, maar gezien dat een antwoord is op een interesante vraag welke ik allebei leerzaam vind vraag ik mij af of die van Timo002 geen +2 kan zijn.

200 fish found!

• WhatsappHack
  • Niet online
Zeehond schreef op maandag 11 januari 2016 @ 22:55:
Die van WillySis heb ik, ook een +2 gegeven, maar gezien dat een antwoord is op een interesante vraag welke ik allebei leerzaam vind vraag ik mij af of die van Timo002 geen +2 kan zijn.
Ben 't wel met je eens, hij levert een (slimme) suggestie met daaraan toegevoegd een vraag omdat ie niet 100% zeker is. De enige vraag is dan of ie om te beginnen al een +2 had moeten krijgen voor simpelweg het stellen van een vraag... Doch draagt de vraag bij aan de discussie, veroorzaakt dat iemand er over gaat denken en krijgt er een mooi antwoord (WillySis) voor terug. Of je de vraagsteller die met het idee kwam ook +2 mot geven is dan de vraag.
Twijfel twijfel, dus geef ik hem lekker +2 tenzij iemand een reden heeft dat absoluut niet te doen. :P
Al blijkt de consensus +1 te zijn als je kijkt naar het aantal moderaties.

[ Voor 5% gewijzigd door WhatsappHack op 12-01-2016 01:10 ]

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

▲ dat is dus waarmee ik ook zit te twijfelen. Ik zie wel wat andere er van denken, en op welke scoren hij uit komt. Het moderatie systeem maar gewoon zijn werk laten doen.

Denk inderdaad +1 ja.

[ Voor 6% gewijzigd door Zeehond op 12-01-2016 01:14 ]

200 fish found!

• Jolke
Blijkbaar vindt een meerderheid dus +1.
Ik was overigens niet principiëel tegen een +2, maar vond de daarop volgende reactie beter. :)

• MrFax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-11 10:30
MrFax in 'video: Gespot op CES - Bellen met je vingertoppen en slimme broek...

Iemand heeft er lekker een troll vote van -1 op gegooid, is toch gewoon on-topic en een mening?

@Jolke Je moet er zo objectief naar kijken als het kan, is het echt informatief en heeft een grote toevoeging op de discussie of nieuwsartikel? Iets "vinden" gaat daar niet bij helpen.

Edit: Ja foute comment 8)7 heb het aangepast

[ Voor 26% gewijzigd door MrFax op 12-01-2016 08:46 ]

That's it, I'm done.

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
MrFax schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:40:
mkools24 in 'video: Gespot op CES - Bellen met je vingertoppen en slimme broe...

Iemand heeft er lekker een troll vote van -1 op gegooid, is toch gewoon on-topic en een mening?

@Jolke Je moet er zo objectief naar kijken als het kan, is het echt informatief en heeft een grote toevoeging op de discussie of nieuwsartikel? Iets "vinden" gaat daar niet bij helpen.
Ik zie er maar 1x een moderatie van +1 op. Heb je het juiste bericht gequote?

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

MrFax schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:40:
MrFax in 'video: Gespot op CES - Bellen met je vingertoppen en slimme broek...

Die staat nu op +1. Die -1 klopt inderdaad niet.
Daar het hier gaat om de interpretatie van de ModFAQ is 'vinden' wel degelijk op zijn plaats. Of iets informatief is is persoonlijk en dus subjectief.

Overigens hebben we wel eens een discussie gehad over +2's (of überhaupt de score) op vragen: Modereren met vragen

edit:
Jason X in 'nieuws: Tinder houdt 'aantrekkelijkheidsscore' bij van elke gebru...
Geen +2, niks informatiefs aan.

[ Voor 14% gewijzigd door Migrator op 12-01-2016 09:51 ]

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Topicstarter
Informatiefs niet maar je zou kunnen stellen dat hij wel een belangrijke vraag stelt. Gezien de discussiewaarde van zo'n vraag vind ik de score niet heel gek :) Is niet iets wat per se op +1 hoeft wat mij betreft.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Als de vraagsteller een aantal mogelijke redenen op een rijtje had gezet dan was het zeker een boven-het-maaiveld-reactie geweest. Op deze manier (m.i. het stellen van een logische vraag) vind ik dat niet het geval.

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Cloud schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:42:
[...]

Informatiefs niet maar je zou kunnen stellen dat hij wel een belangrijke vraag stelt. Gezien de discussiewaarde van zo'n vraag vind ik de score niet heel gek :) Is niet iets wat per se op +1 hoeft wat mij betreft.
Mwuah zo belangrijk vind ik de vraag niet, vooral gezien er een aantal logische antwoorden makkelijk te bedenken zijn. Gewoon een +1.

• Fero
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-02-2022
Fero in 'nieuws: ING brengt app uit om geld over te maken zonder bankrekening...

Kunnen jullie mijn reactie anders maar gewoon meteen geheel verwijderen? Dit is al de zoveelste keer dat mijn reactie off-topic wordt gemod alleen omdat mensen het niet eens zijn met mijn mening terwijl het wel gewoon on-topic is omdat het over het nieuws artikel gaat.

Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met reacties achterlaten aangezien niemand het moderatiesysteem lijkt te snappen en toch niemand mijn reacties leest als ze op -1 staan.

Dankjewel.

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Helemaal strikt ontopic/relevant is het m.i. niet - het wel of niet mobiel bankieren is een andere discussie die het bankieren zonder rekeningnummers mogelijk maakt. Dat in combinatie met de zin
Ik wacht nog steeds tot de dag dat iemand een app voor zichzelf ontwikkeld die gebruik maakt van NFC (zoals in het contactloos betalen) om er vervolgens mee langs mensen te lopen en ze steeds ergens voor laat betalen zonder dat ze het weten...
, wat simpelweg niet kan*, maakt dat ik het een twijfelgeval 0/+1 vind. Het is wel redelijk ontopic, maar niet het meest relevant.
Het moderatiegezeur aan het einde is totaal ongewenst en zorgt ervoor dat de reactie een -1 is op het moment. Als je dat weghaalt dan kunnen we je reactie omhoogmodden. Verwijderen heeft niemand wat aan - het kost een PowerMod moeite én jij krijgt een onverdiende karmaboete.

* alle huidige betaalsystemen vereisen AFAIK namelijk een inlog/activatie van NFC die beperkt werkt én de telefoon moet binnen 5 cm van het betaalapparaat gehouden worden

[ Voor 12% gewijzigd door Migrator op 12-01-2016 11:48 ]

• Fero
Migrator schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:42:
Helemaal strikt ontopic/relevant is het m.i. niet - het wel of niet mobiel bankieren is een andere discussie die het bankieren zonder rekeningnummers mogelijk maakt. Dat in combinatie met de zin
[...]
, wat simpelweg niet kan*, maakt dat ik het een twijfelgeval 0/+1 vind. Het is wel redelijk ontopic, maar niet het meest relevant.
Het moderatiegezeur aan het einde is totaal ongewenst en zorgt ervoor dat de reactie een -1 is op het moment. Als je dat weghaalt dan kunnen we je reactie omhoogmodden. Verwijderen heeft niemand wat aan - het kost een PowerMod moeite én jij krijgt een onverdiende karmaboete.

* alle huidige betaalsystemen vereisen AFAIK namelijk een inlog/activatie van NFC die beperkt werkt én de telefoon moet binnen 5 cm van het betaalapparaat gehouden worden
Toch heeft er al iemand gereageerd dat er een werkende proof-of-concept skimmer gemaakt was. En die wordt ook gewoon on-topic gemod. Daarbij komt dat dat maar een klein deel van de reactie was en zoals je zelf zei zou het dan als nog waarschijnlijk +1 zijn. Als het nieuws artikel gaat over een bankzaken app voor mobiele telefoons en ik reageer dat ik zorgen heb over hoe veilig die bovengenoemde app nou helemaal is, dan is dat on-topic. Waar al die -1 moderaties die eigenlijk bedoelt zijn voor reacties als spam of haatdragend materiaal of weet-ik-veel wat vandaan komen is me een raadsel.

Dat wat ik er onder heb gezet maakt niet zo veel uit want daar voor had de reactie al 15 -1 moderaties verzameld. Ik ga het ook niet weghalen tot de reactie op een +1 staat want ik ben het gewoon een beetje zat.
Tweakers is in de afgelopen paar jaar ontzettend hard gegroeid, en dat vindt ik echt super voor alle staff en iedereen die er hard aan heeft gewerkt, maar het feit is gewoon dat er veel nieuwe users zijn die geen idee hebben hoe het moderatie systeem werkt en telkens ben ik daar weer de dupe van omdat mensen het niet eens zijn met mijn meningen, en dat is juist waar de comments voor zijn anders zou iedereen alleen maar "Leuke app, goed nieuwsbericht. Dankjewel" posten.

Misschien moet ik me maar gewoon wat meer uit deze community terugtrekken en Tweakers alleen maar blijven gebruiken voor de Pricewatch en V&A. Het spijt me zeer maar dit wordt echt zwaar irritant :-(

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Fero schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:02:
[...]

Toch heeft er al iemand gereageerd dat er een werkende proof-of-concept skimmer gemaakt was. En die wordt ook gewoon on-topic gemod. Daarbij komt dat dat maar een klein deel van de reactie was en zoals je zelf zei zou het dan als nog waarschijnlijk +1 zijn. Als het nieuws artikel gaat over een bankzaken app voor mobiele telefoons en ik reageer dat ik zorgen heb over hoe veilig die bovengenoemde app nou helemaal is, dan is dat on-topic. Waar al die -1 moderaties die eigenlijk bedoelt zijn voor reacties als spam of haatdragend materiaal of weet-ik-veel wat vandaan komen is me een raadsel.
Daarom zei ik ook dat ik twijfel tussen 0 en +1. Neig nu naar het laatste te gaan, als het modgezeur ten minste weg is. Die reactie op jou die op +1 staat vind ik dat om eerlijk te zijn niet waard.
Dat wat ik er onder heb gezet maakt niet zo veel uit want daar voor had de reactie al 15 -1 moderaties verzameld. Ik ga het ook niet weghalen tot de reactie op een +1 staat want ik ben het gewoon een beetje zat.
Dat maakt absoluut uit: in de ModFAQ staat immers dat moderatiegezeur aftrek rechtvaardigt. Je hebt je weg naar dit topic gevonden, waarom zet je dan nog moderatiegezeur in je reactie? Ik snap dat je het frustrerend vind dat je een aantal keer -1 krijgt zonder reden. Maar hier is de plek om dat te melden, niet je reactie zelf. De mensen die -1 hebben gegeven zullen je reactie waarschijnlijk nooit meer zien ;).
Als je het modgezeur weg haalt ben ik vrij zeker dat je reactie op +1 terecht gaat komen. Met modgezeur zie ik dat niet gebeuren.
Tweakers is in de afgelopen paar jaar ontzettend hard gegroeid, en dat vindt ik echt super voor alle staff en iedereen die er hard aan heeft gewerkt, maar het feit is gewoon dat er veel nieuwe users zijn die geen idee hebben hoe het moderatie systeem werkt en telkens ben ik daar weer de dupe van omdat mensen het niet eens zijn met mijn meningen, en dat is juist waar de comments voor zijn anders zou iedereen alleen maar "Leuke app, goed nieuwsbericht. Dankjewel" posten.
Je hebt geen enig idee van wie die moderaties gegeven hebben en dus kun je niet stellen dat je de dupe bent van nieuwe moderators. Wel ben je de dupe van meningmodders, maar dat doen ook mensen die al sinds den beginne op deze site rondhobbelen.
Misschien moet ik me maar gewoon wat meer uit deze community terugtrekken en Tweakers alleen maar blijven gebruiken voor de Pricewatch en V&A. Het spijt me zeer maar dit wordt echt zwaar irritant :(
Nogmaals; Juist als je dit soort gevallen hier meldt kun je uiteindelijk de juiste score krijgen en kunnen meningmodders aangepakt worden als blijkt dat er sprake is van structureel het negeren van de ModFAQ.

• Fero
Migrator schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:12:
Dat maakt absoluut uit: in de ModFAQ staat immers dat moderatiegezeur aftrek rechtvaardigt. Je hebt je weg naar dit topic gevonden, waarom zet je dan nog moderatiegezeur in je reactie? Ik snap dat je het frustrerend vind dat je een aantal keer -1 krijgt zonder reden. Maar hier is de plek om dat te melden, niet je reactie zelf. De mensen die -1 hebben gegeven zullen je reactie waarschijnlijk nooit meer zien ;).
Als je het modgezeur weg haalt ben ik vrij zeker dat je reactie op +1 terecht gaat komen. Met modgezeur zie ik dat niet gebeuren.
Daarin staat ook uitgelegd dat 'oneens' niet 'off-topic' betekend :)

Experimentje coming up, ik zal het verwijderen maar het laatste uur zijn er eigenlijk helemaal geen moderaties meer bij gekomen omdat niemand de post nog ziet op pagina 2 omdat hij in het begin al meteen helemaal naar beneden werd gemod.
Je hebt geen enig idee van wie die moderaties gegeven hebben en dus kun je niet stellen dat je de dupe bent van nieuwe moderators. Wel ben je de dupe van meningmodders, maar dat doen ook mensen die al sinds den beginne op deze site rondhobbelen.
Oké, misschien heb ik het daar niet goed verwoord. Je snapt wat ik bedoel. Natuurlijk zijn het niet alleen de nieuwe users, maar ik zou het best een idee vinden om mensen eerst een pop-up voor te schotelen met een uitleg over hoe het moderatie systeem werkt vóórdat ze mogen modereren.

Het probleem is dat de meningmodders tegenwoordig in de meerderheid lijken te zijn.
Nogmaals; Juist als je dit soort gevallen hier meldt kun je uiteindelijk de juiste score krijgen en kunnen meningmodders aangepakt worden als blijkt dat er sprake is van structureel het negeren van de ModFAQ.
Kan men (staff) dan terug zien wie er wat heeft gemod? Dat zou wel een leuke bonus zijn om er dan langzaam aan een beetje vanaf te komen, maar ik denk dat je wel snapt dat ik geen zin heb om elke keer een reactie te posten en vervolgens meteen naar dit thread moet stappen omdat mijn mening niet overeen komt met de gemiddelde persoon op deze site (ik merk dat het vooral van PC modders naar erg veel smartphone liefhebbers en dergelijke is gegaan (wat ik persoonlijk wel jammer vindt, vandaar dat ik ook al grotendeels ben uitgeweken naar Engelstalige fora)).

Verwijderd

Zie hier: je staat op +1. Ik heb mijn moderatie aangepast, nadat je het moderatiegezeur hebt weggehaald. :)

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Degene die Fero aanhaalde hier had ik ook 0 gemod.
Maar deze is 0, niet -1
Fero in 'nieuws: ING brengt app uit om geld over te maken zonder bankrekening...

Goed ontopic, maar mod gezeur.
LOL. Inmiddels inderdad aangepast. Wel 2 uur later.

[ Voor 7% gewijzigd door HMC op 12-01-2016 13:31 . Reden: Aanpassingen van poster ]

Eat the bugs, live in a pod

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Fero schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:22:
[...]

Daarin staat ook uitgelegd dat 'oneens' niet 'off-topic' betekend :)

Experimentje coming up, ik zal het verwijderen maar het laatste uur zijn er eigenlijk helemaal geen moderaties meer bij gekomen omdat niemand de post nog ziet op pagina 2 omdat hij in het begin al meteen helemaal naar beneden werd gemod.
Correct. Mening telt niet mee. Relevantie en on-topicheid wel. En fijn dat je het weg hebt gehaald.
[...]

Oké, misschien heb ik het daar niet goed verwoord. Je snapt wat ik bedoel. Natuurlijk zijn het niet alleen de nieuwe users, maar ik zou het best een idee vinden om mensen eerst een pop-up voor te schotelen met een uitleg over hoe het moderatie systeem werkt vóórdat ze mogen modereren.

Het probleem is dat de meningmodders tegenwoordig in de meerderheid lijken te zijn.
Ben ik ook 100% voor. Meningmodders in de meerderheid weet ik niet; over het algemeen gaat het prima. Sommige controversiële reacties komen inderdaad nog wel eens te hoog of te laag uit.
[...]

Kan men (staff) dan terug zien wie er wat heeft gemod? Dat zou wel een leuke bonus zijn om er dan langzaam aan een beetje vanaf te komen, maar ik denk dat je wel snapt dat ik geen zin heb om elke keer een reactie te posten en vervolgens meteen naar dit thread moet stappen omdat mijn mening niet overeen komt met de gemiddelde persoon op deze site (ik merk dat het vooral van PC modders naar erg veel smartphone liefhebbers en dergelijke is gegaan (wat ik persoonlijk wel jammer vindt, vandaar dat ik ook al grotendeels ben uitgeweken naar Engelstalige fora)).
Crewleden kunnen inderdaad moderatiehistorie inzien (althans de PowerMods vzviw). En blijf vooral reacties posten. Als je het zonder moderatiegezeur houdt en de argumentatie op orde is zul je over het algemeen +1's of hoger krijgen. Een enkele moderatie die lager is moet je je niet druk om maken, maar als de effectieve score na een paar uur nog fout is in jouw ogen, meld hem dan vooral hier, ook al kost dat een paar minuten.

Oproep dan nog: Fero in 'nieuws: ING brengt app uit om geld over te maken zonder bankrekening... mag naar de +1 ;)
Niet meer nodig nadat aardvark en ik hun moderaties herzien hebben :p

• Fero
Dankjulliewel.

Ik zal er nog even over nadenken of ik wel wil blijven reageren op nieuwsberichten. Misschien alleen als ik ergens op kan reageren met alleen maar feiten zodat mensen het er niet mee oneens kunnen zijn :)

Posten doe ik niet echt voor de puntjes, ik ben niet zo'n persoon die er blijer van wordt als een reactie van me een keer een +2 of zo krijgt, maar off-topic gemod worden (of zelfs -1) terwijl de post on-topic is omdat anderen het gewoon niet snappen irriteert me op de één of andere manier toch altijd ontzettend. Soms helpt het dan om mensen er in de reactie zelf even aan te herinneren hoe het systeem werkt bij een gebrek aan de bovengenoemde popup haha.

In ieder geval bedankt voor de hulp!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

200 fish found!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:59

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

• Omied
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-10 11:20
Beuzelarij in 'nieuws: ING brengt app uit om geld over te maken zonder bankre...
Stellige bewering, maar lijkt me feitelijk niet meer dan een +1

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:26
Verwijderd in 'nieuws: ING brengt app uit om geld over te maken zonder ba...

Een inhoudelijke reactie vanuit de ontwikkelaar van de besproken app in het artikel. Naar mijn idee +3, maar ik heb het idee dat hier nogal wat meningmodders actief zijn. 6x0, 6x-1, dat slaat nergens op IMO.

Tjolk is lekker. overal en altijd.

• Jolke
Ger schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 08:45:
Verwijderd in 'nieuws: ING brengt app uit om geld over te maken zonder ba...

Een inhoudelijke reactie vanuit de ontwikkelaar van de besproken app in het artikel. Naar mijn idee +3, maar ik heb het idee dat hier nogal wat meningmodders actief zijn. 6x0, 6x-1, dat slaat nergens op IMO.
Die 6x 0 en 6x -1 zullen wel een boost geweest zijn. Ik vind het iig een zeer informatieve post, +2.

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:19

Benjamin-

CrazyGunner#2385

David Mulder in 'reviews: Razer Blade Stealth en Core: 'ultieme ultrabook' me...

+3 waarom? Het is een lang bericht, maar daar zeg je ook gelijk alles mee. Het is naar mijn idee ook niets anders dan een +1, het is ontopic maar verder niet, het is gewoon zijn visie op de invulling van een alternatief systeem, hetzelfde wat ik ook doe, wat ze beide gewoon +1 maakt ipv de spotlight.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
blade08 in 'nieuws: LG wil productie zonnepanelen tot 2020 verdrievoudigen'

Gewoon +1 lijkt me, geeft aanleiding tot een discussie

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Een -1 is het zeker niet, maar volgens mij is de informatie die gegeven wordt "die energie win je nooit meer terug" foutief en is een 0 dus de juiste score.

Overigens vind ik daar een aantal +2's niet terecht:
Sicos in 'nieuws: LG wil productie zonnepanelen tot 2020 verdrievoudigen' en
Aardwolf in 'nieuws: LG wil productie zonnepanelen tot 2020 verdrievoudigen'
zijn imo geen +2.

[ Voor 49% gewijzigd door Migrator op 13-01-2016 12:14 ]

Pagina: 1 ... 48 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Op deze manier, maak je een handig linkje naar een reactie op de frontpage.

IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/moderatiesysteem