Dank voor je uitleg. Denk niet dat dit in dit geval zou helpen. Zo te horen gaat dat piepje af als je de auto opent of sluit. Volgens mij heeft de dief in dit geval gewoon het raam ingeslagen en is toen het alarm afgegaan, of heeft hij het alarm gedeactiveerd en is gestoord. Denk niet dat hij in de buurt was toen de auto werd afgesloten.Rainesh schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 22:32:
[...]
Filmpje is dan van een golf 6 en a1, maar geluidje is hetzelfde. Je kunt het programmeren dat je enkel bij sluiten 1x een piepje hoort. Soms codeer ik ook (op verzoek) dat je 2x een piepje hoort bij openen. Het is een subtiel piepje en geen scheepshorn geluid zoals MB![]()
[video]
[video]
Wees ook blij dat je polo uberhaupt een alarm heeft. 9 van de 10 polo's die ik tegenkom hebben niet eens een alarm.
Enige wat ik maar niet begrijp is hoe het kan dat hij al begonnen was met het demonteren van de navigatie en toen heeft opgegeven terwijl het alarm direct afging toen ik mijn hand door het raam stak. Dat werkt de indruk dat hij om een of andere manier het alarm heeft omzeilt en er een andere reden was waarom hij het hazepad heeft gekozen.