Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het grote Volkswagen topic - Deel 3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 87 88 89 Laatste
Acties:
  • 388.036 views

Onderwerpen

• RomeoJ
  • Registratie: mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Topicstarter
@Weemism Mijn zege heb je. Mocht je hulp nodig hebben dan ben ik bereid om mee te helpen!

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 01:18
quote:
RomeoJ schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 19:58:
@Weemism Mijn zege heb je. Mocht je hulp nodig hebben dan ben ik bereid om mee te helpen!
Volgens mij gaat er iets mis bij jou :+ :+

Xbox live: Ghesous

• RomeoJ
  • Registratie: mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Topicstarter
@Famous Het idee is geopperd om een nieuw deeltje te starten, dat mag door iedereen die interesse heeft worden gedaan :)

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• GerCor
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 00:20

GerCor

Zonder dalen geen pieken

quote:
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 15:30:
@Blue-eagle Ik heb bij cartronic in Den Haag 449,- betaald. Na 1,5 uur waren ze al klaar.
Ik € 369 voor de camera en € 249 inbouwen. Prijzen staan gewoon op de site: https://www.autopar.nl/golf-7-achteruitrij-camera

Maar zoals ik al had geschreven: je hebt ook een retrofit camera. 2 x zo duur maar kan ook meer.

Me.

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

quote:
Weemism schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 18:48:
Even wat anders... gezien dat dit topic inmiddels op bijna 9000 reacties en 352 pagina's zit is het misschien tijd voor een nieuw deeltje?

Ook kan de TS dan wellicht weer up to date worden gebracht, zie dat bijvoorbeeld de T-Roc en Arteon daar nog niet bij staan, net als bijvoorbeeld de huidige generatie Polo. Daarnaast staan er ook nog enkele inmiddels uit productie gehaalde modellen in zoals de Scirocco en de EOS.

Andere suggestie is dat het misschien leuk is om, net als in de TS van het Renault topic, direct onder de TS een post te reserveren met foto's van de wagens van de 'leden', geeft m.i. een leuke indruk wat de frequente posters in dit topic zelf aan moois rijden.

Met name dat tweede stukje zou ik best voor m'n rekening willen nemen als het anders te veel werk wordt voor @RomeoJ . Wat vinden jullie?
Uitstekend plan. Zou ook wel handig zijn als je zelf die foto's kunt actualiseren. Dus, met een wijzigknop. Ik heb nog niet zo'n hele mooie foto's van mijn Golf 7. En, netjes gewassen, op een mooie locatie ....beter.

Me.

• Kohen
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 11-10 07:27
Hallo mede tweakers / volkswagen rijders,

Ik rij een golf GTE van 2015.

Nu heb ik zondag een update gedaan van het systeem (software / kaarten). Alles prima verlopen maar verder niet meer getest. Dacht komt wel, zit vaak genoeg in de auto,

Afgelopen maandag moest de auto naar de schadehersteller omdat een belgische dame op de parkeerplaats hem achteruit tegen de mijne had geparkeerd (toeteren was blijkbaar niet genoeg om haar aandacht te krijgen) 8)7 Kan wel slechte grappen maken over haar nationaliteit of geslacht maar dat laat ik even in het midden >:)

Vandaag kon ik de auto ophalen, netjes opnieuw gespoten bumper. _/-\o_

Kom thuis zet de auto in zijn achteruit ... gaat de spiegel niet meer omlaag ... euhm, whut?! :X
Paar keer van spiegel stand verandert maar hij doet maar een cm omlaag lijkt zelfs wel omhoog. Helaas is het nu te donker om het uit te zoeken.

Heeft iemand dit ooit meegemaakt?
Kan dit te maken hebben met de software update?
Of heeft het schade herstel bedrijf iets niet goed aangesloten of vergeten? Stekker verkeerd om ? oid?

• Vissa66
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 16-11 15:09
Moest daar de knop om de spiegel te bedienen niet op die spiegel geselecteerd staan? Als het goed is moet de optie ook in de instellingen staan, misschien uitgevinkt?

Clubsport ED40 GTI

• Famous
quote:
Vissa66 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:50:
Moest daar de knop om de spiegel te bedienen niet op die spiegel geselecteerd staan? Als het goed is moet de optie ook in de instellingen staan, misschien uitgevinkt?
Klopt, en anders even opnieuw stellen :)

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

quote:
Kohen schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:39:
Hallo mede tweakers / volkswagen rijders,

Ik rij een golf GTE van 2015.

Nu heb ik zondag een update gedaan van het systeem (software / kaarten). Alles prima verlopen maar verder niet meer getest. Dacht komt wel, zit vaak genoeg in de auto,

Afgelopen maandag moest de auto naar de schadehersteller omdat een belgische dame op de parkeerplaats hem achteruit tegen de mijne had geparkeerd (toeteren was blijkbaar niet genoeg om haar aandacht te krijgen) 8)7 Kan wel slechte grappen maken over haar nationaliteit of geslacht maar dat laat ik even in het midden >:)

Vandaag kon ik de auto ophalen, netjes opnieuw gespoten bumper. _/-\o_

Kom thuis zet de auto in zijn achteruit ... gaat de spiegel niet meer omlaag ... euhm, whut?! :X
Paar keer van spiegel stand verandert maar hij doet maar een cm omlaag lijkt zelfs wel omhoog. Helaas is het nu te donker om het uit te zoeken.

Heeft iemand dit ooit meegemaakt?
Kan dit te maken hebben met de software update?
Of heeft het schade herstel bedrijf iets niet goed aangesloten of vergeten? Stekker verkeerd om ? oid?
Nou ben ik geen IT-er maar wat heeft de update van Kaarten nou met spiegels te maken? Maar goed, als jij de spiegelknop op 'R' hebt staan, spiegel deed het eerder wel, en nu maar een cm omlaag gaat, dan is er iets niet goed. En ja .... hoe reset je een spiegel? Zit de spiegel er wel goed in?

Me.

• Kohen
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 11-10 07:27
quote:
GerCor schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 20:55:
[...]

Nou ben ik geen IT-er maar wat heeft de update van Kaarten nou met spiegels te maken? Maar goed, als jij de spiegelknop op 'R' hebt staan, spiegel deed het eerder wel, en nu maar een cm omlaag gaat, dan is er iets niet goed. En ja .... hoe reset je een spiegel? Zit de spiegel er wel goed in?
Je gaat bijna twijfelen hè :-)

Maar als de knop van de spiegel goed staat (op R) en de wagen in zijn achteruit staat dan hoor je het motortje van de spiegel heel kort. Spiegel gaat een klein stukje op en neer als je de knop weer terug zet. Maar hij gaat niet meer helemaal naar beneden.

Het glas zit er nog wel goed in, zojuist met mijn vette vingers aangezeten.

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

quote:
Kohen schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:10:
[...]

Je gaat bijna twijfelen hè :-)

Maar als de knop van de spiegel goed staat (op R) en de wagen in zijn achteruit staat dan hoor je het motortje van de spiegel heel kort. Spiegel gaat een klein stukje op en neer als je de knop weer terug zet. Maar hij gaat niet meer helemaal naar beneden.

Het glas zit er nog wel goed in, zojuist met mijn vette vingers aangezeten.
Oké. Dan zou je haast denken dat de 'beginstand' niet goed is. Dus .... laten we zeggen: motortje wil 10 seconden naar beneden maar kan maar 2 seconden omdat de spiegel er al is. Dan zou de spiegel 8 seconden gekanteld moeten worden. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Me.

• Weemism
  • Registratie: februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

quote:
RomeoJ schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 19:58:
Prima, ik ga ermee aan de slag, nieuw topic komt eraan, even wat dingen klaar zetten eerst 8) , ik laat weten als ik/we hulp nodig hebben daarbij. In de tussentijd jat ik wel al even je bestaande TS lay-out ;) .

@Scrtz Dank, en graag. Ik zal je als medeauteur taggen zodra het nieuwe deeltje online staat zodat jij deze dan ook kan bewerken.

@GerCor Voor zover ik weet is het niet mogelijk om iedereen zomaar een specifieke post te laten bewerken voor, in dit geval, het zelf kunnen aanpassen van de foto's, tenzij die personen allen als mede auteur worden aangewezen. Tenzij je een andere manier weet is mijn voorstel dat iedereen Scrtz of mij een DM stuurt met de link naar je foto zodat wij deze in de 'ledenpost' kunnen aanpassen.

• Rainesh
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 02:50
@Kohen

spiegelschakelaar op rechts, dan in zn achteruit. Wachten tot ie klaar is met bewegen, daarna handmatig met het knopje verstellen naar stand die jij wilt. Vervolgens knopje terug en dan moet ie het onthouden. Letterlijk net nog gedaan op een Golf 7 FL waarvan die ook niet goed verstelde.

Mag ik ook op de foto? :D

On-topic

https://www.autoblog.nl/n...het-nieuw-gestoken-105843

Serieus een nette wagen! Goed gelukt!

Rainesh wijzigde deze reactie 16-01-2018 21:40 (22%)

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

• Famous
quote:
Jij of jouw auto? :+

• Rainesh
quote:
im too sexy :9

• Famous
quote:
Uw kenteken wel, met 069 :D

• Rainesh
quote:
Famous schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:37:
[...]

Uw kenteken wel, met 069 :D
Zo onthoud iedereen em :D

• Famous
quote:
Zie net je Edit, mooi ding inderdaad.
Helaas zie je het model Jetta niet zoveel rond rijden hier.

Post ik ook maar een foto anders moet ik tegen die tijd weer scrollen door alle foto’s :+

Edit; met een Kevert op de achtergrond *O*

Famous wijzigde deze reactie 16-01-2018 21:42 (31%)

• Scrtz
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 15-11 19:38
quote:
Famous schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:39:
[...]

Post ik ook maar een foto anders moet ik tegen die tijd weer scrollen door alle foto’s :+

[afbeelding]

Die laatste Jetta is ook wel echt een gruwelijk saaie bak, daar mocht wel iets meer design in..

• Famous
quote:
Scrtz schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:44:
[...]

Die laatste Jetta is ook wel echt een gruwelijk saaie bak, daar mocht wel iets meer design in..
Vind hem wel chique.
Volkswagen moet alleen het R stuur gaan gebruiken, het normale stuur oogt echt cheap.

Oh, en ze moeten weer ff de schouders onder de velgen zetten (Audi ook trouwens). Dat ging van erg mooi naar kats lelijk..

• Marsjee
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 11-11 07:39
quote:
Famous schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:39:
[...]

[afbeelding]

Zijn jouw VW logo's nou zwart? :)

EDIT:

Zwarte logo's op de nieuwe Polo... Jeej or nee ? wat vinden jullie?? vind het vaak wel wat hebben... Kleine moeite, zou eens met photoshop kijken een deze dagen.

Marsjee wijzigde deze reactie 16-01-2018 22:43 (14%)

• Famous
quote:
Marsjee schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 22:37:
[...]

Zijn jouw VW logo's nou zwart? :)
Si señor, voor en achter :Y

• GerCor

GerCor

Zonder dalen geen pieken

quote:
Op de AI lijkt het een mooie wagen, in het echt -vind ik- lelijk. Mislukt...

Me.

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Allen, omdat het aantal posts in dit topic de grens begint te bereiken kunnen we in overleg met Topicstarter @RomeoJ vanaf nu over naar Het grote Volkswagen topic - Deel 4.

Nieuwe feature in deel 4, 'Show je VW'!

• wimmel_1
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

quote:
GerCor schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:36:
[...]

Op de AI lijkt het een mooie wagen, in het echt -vind ik- lelijk. Mislukt...

[afbeelding]
Als ze die auto daar in een contrastrijke kleurstelling hadden neer gezet dan oogt 't waarschijnlijk al een heel stuk beter.

Wit / Zwart :)

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

quote:
wimmel_1 schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 00:04:
[...]

Als ze die auto daar in een contrastrijke kleurstelling hadden neer gezet dan oogt 't waarschijnlijk al een heel stuk beter.

Wit / Zwart :)
Hoho, posten naar het volgende deel aub :)

• wimmel_1
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

quote:
Mea culpa, mea culpa O-)

@deepbass909 @McGryphon @PWM .... ÓF @Orion Slotje hier dan maar? :w :w

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• deepbass909
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 01:22

deepbass909

Moderator General Chat

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

quote:
Weemism schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:44:
Allen, omdat het aantal posts in dit topic de grens begint te bereiken kunnen we in overleg met Topicstarter @RomeoJ vanaf nu over naar Het grote Volkswagen topic - Deel 4.

Nieuwe feature in deel 4, 'Show je VW'!
Onofficieel is de grens 10.000 posts, maar ik zal deze sluiten voor jullie ;)

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Pagina: 1 ... 87 88 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True