Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Bartske schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:50:
[...]

LIjkt me dat die xp buff komt te vervallen, anders als er een nieuwe xp uitkomt zou iedereen oude heirlooms aantrekken om zo snel door de content heen te gaan.

http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/7960896155 (wel oud topic)
Je hebt gelijk ;) . XP buff was idd komen te vervallen. Zojuist upgrades gekocht a 1000 gold de stuk. Had wellicht verkeerd gekeken op WoWhead waarbij ik dacht dat 1 upgrade 5000 gold moest kosten, dan tikt t wel hard aan. Dus upgrades gedaan en mob kill was van 6xx XP naar 9xx XP gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
marijnvtg schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 09:11:
[...]

Je hebt gelijk ;) . XP buff was idd komen te vervallen. Zojuist upgrades gekocht a 1000 gold de stuk. Had wellicht verkeerd gekeken op WoWhead waarbij ik dacht dat 1 upgrade 5000 gold moest kosten, dan tikt t wel hard aan. Dus upgrades gedaan en mob kill was van 6xx XP naar 9xx XP gegaan.
Upgrade tot level 90 is 1000 gold en de upgrade van level 90 naar level 100 is 5000 gold per item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Dagboekje,

Gisteren onverwacht mijn eerste stappen mogen zetten in Hellfire Citadel. We begonnen laat en aangezien ik en nog wat guildies vandaag toch weer vroeg op moesten konden we niet echt super lang doorgaan, dus de eerste twee bosses down, toen door naar Hellfire High Council, maar dat bleek toch nog even lastig zonder dat er iemand tactics had gelezen.

Toen toch maar besloten om te stoppen, wel buiten HFC Doomroller nog kunnen killen. Collega healer kreeg de mount :)

Al met al een leuke onverwachte avond spelen

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-04-2024

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Gisteren de eerste keer de confrontatie met Kazzak aangegaan zonder enige voorbereiding. Ik kwam op de locatie waar deze grote baas stond en besloot een paar minuten te wachten op andere spelers die ook de confrontatie met hem wilde aangaan. Maar na 5 minuten constant mensen te zien arriveren en te zien vertrekken leek mij het een goed idee om dan maar via een Group Finder een groepje aan te maken en de noob die ik heb had dit maar met een autoaccept gedaan. Voor ik het wist was ik ineens de Raidleader van een 40 mans raid met 10 mensen die constant om healers/tanks en een readycheck vroegen zonder dat ik enige ervaring als Raidleader had of ook maar wist dat we blijkbaar zo een grote groep nodig hadden en wat de tacktieken voor deze Boss zijn. Paniekerig de auto accept uitgezet, manueel nog wat healers en tanks aangepakt als vervanging voor de gene die de raid verlaten hadden en een readycheck weten te starten door te zien was /readycheck gaf.

Voor degene die het niet weten, ik ben een grote Assassination Rogue en een grote noob :P dus ik maar nadat de andere 39 man een groen vinkje als antwoord op mijn ready check gaf vol zenuwen om Kazzak afgerend en beginnen steken alsof het mijn laatste dag in Azaroth was. Het feit dat ik al snel mederaiders zag sneuvelen maakte mijn zenuwen natuurlijk vele malen erger. Halverwege de levensbalk van dit grote gevaarte die wij aan het vechten waren zag ik dat de helft van de raid nog maar in leven was en mijn overtuiging dat we dit niet gingen overleven was begonnen.

Vol spanning zat ik vol focus mn rotatie maar te volgen in de volle overtuiging ieder moment te kunnen sneuvelen. Maar niemand sneuvelde meer en langzaam ging de levensbalk van mijn nieuwe nemisis naar beneden. Toen ik zag dat deze nog maar op een paar procent was en we nog steeds met een halve 40 mans raid sterk bezig waren kwam de hoop dat we hem toch gingen verslaan terug te komen . Mijn vreugde was enorm toen Kazzak eindelijk verslagen was en ik 2 ilvlv 705 items rijker was.

Waarschijnlijk is Kazzak gewoon een hele makkelijke World boss als je met 40 man bent maar dit is absoluut 1 van mijn meest memorabele WoW momenten in mijn noob bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Vol spanning zat ik vol focus mn rotatie maar te volgen in de volle overtuiging ieder moment te kunnen sneuvelen. Maar niemand sneuvelde meer en langzaam ging de levensbalk van mijn nieuwe nemisis naar beneden. Toen ik zag dat deze nog maar op een paar procent was en we nog steeds met een halve 40 mans raid sterk bezig waren kwam de hoop dat we hem toch gingen verslaan terug te komen . Mijn vreugde was enorm toen Kazzak eindelijk verslagen was en ik 2 ilvlv 705 items rijker was.
Sowieso zat je dan in een groep met andere mensen die weinig ervaring hebben, want bij een world boss is de regel toch echt: dood -> release en rennen. Die world bosses worden nooit echt met tactics aangepakt. Als dat wel gebeurd dan zijn het vooral tanks die zelf even hebben gekeken of ze moeten taunten bij X stacks.

Auto accept is overigens inderdaad killing bij een world boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren ook weer een prima dag in Hellfire Citadel Heroic. Weer 3 bazen die we neer hebben gekregen.
We zitten nu op 9/13 heroic en we hebben nog 2 raid dagen te gaan dus hopelijk komen we ieder geval in de buurt van Archimonde. Blijkbaar is die nog best pittig op heroic, want ik zie nog geen kills op wowprogress (of iedereen is aan het oefenen voor mythic :P).
Helaas geen video van Socrethar kunnen maken, maar die ging in 2 tries neer dus niet al te moeilijk.

Shadow-Lord Iskar kill video:

Dit was een leuk gevecht als een healer. De Eye of Anzu rondgooien net als met Sha of Fear op Heroic.
Duurde even voordat iedereen het door had :X.

Fel Lord Zakuun kill video:

Best een pittig gevecht. Wel grappig dat we een rank 3 world speed ranking hebben op deze baas :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Even een snel vraagje, ik heb deze week niet veel tijd om te spelen maar zou wel graag op 5 chars voor woensdag Supreme Lord Kazzak willen doen. Kan iemand mij vertellen hoe snel je bij deze wereldbaas kan komen ?

Of moet je een hele questline volgen ?

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

In principe kun je direct van je garrison (zonder shipyard) gesummoned worden. Als je het dus wilt doen zonder de openingsquests te doen dan kan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Prx schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 13:34:
In principe kun je direct van je garrison (zonder shipyard) gesummoned worden. Als je het dus wilt doen zonder de openingsquests te doen dan kan dat.
Thanks!, ga ik dat eens proberen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:15
marijnvtg schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 09:11:
[...]

Je kan ook tijdelijk upgrades kopen met de tokens van dat vuurfestival evenement. Dit gaat nog tot 5 juli dacht ik.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Prx schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 13:34:
Lees nu op wowhead dat er mensen niet konden lootten omdat ze de questline niet hadden gedaan, dus lijkt erop dat het niet kan helaas.

Killed him with a level 100 alt who's not done with the Tanaan Jungle starting quests.
Couldn't loot.
Last edited by AliceInAcidland 2 days ago (Patch 6.2.0)

Lichnaught yesterday at 1:20 AM (Patch 6.2.0)
Same happened to me, also can't loot again at all this week

Hawkleberryfin yesterday at 11:33 PM (Patch 6.2.0)
Same, got gold though. Bonus rolled... more gold.

Ga ik toch maar de questline doen op die chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Kapoen schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 15:10:
[...]

Je kan ook tijdelijk upgrades kopen met de tokens van dat vuurfestival evenement. Dit gaat nog tot 5 juli dacht ik.
Doh, die had ik niet gezien. Ondertussen helaas te laat :(, upgrades zijn al gekocht en toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:15
marijnvtg schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 15:18:
[...]

Doh, die had ik niet gezien. Ondertussen helaas te laat :(, upgrades zijn al gekocht en toegepast.
Wellicht wil je later nog andere heirlooms aankopen of upgraden, en die festival quests leveren ook extra xp voor je op. Dus misschien kan je er toch je voordeel mee doen :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

GokuSsj schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 15:11:
[...]

Lees nu op wowhead dat er mensen niet konden lootten omdat ze de questline niet hadden gedaan, dus lijkt erop dat het niet kan helaas.

Killed him with a level 100 alt who's not done with the Tanaan Jungle starting quests.
Couldn't loot.
Last edited by AliceInAcidland 2 days ago (Patch 6.2.0)

Lichnaught yesterday at 1:20 AM (Patch 6.2.0)
Same happened to me, also can't loot again at all this week

Hawkleberryfin yesterday at 11:33 PM (Patch 6.2.0)
Same, got gold though. Bonus rolled... more gold.

Ga ik toch maar de questline doen op die chars.
Hmmm... dat weet ik dan weer niet. Kreeg op mijn DK inderdaad geen trinket, maar wel gewoon Felblight (en daar deed ik het dan weer voor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Prx schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 15:24:
[...]

Hmmm... dat weet ik dan weer niet. Kreeg op mijn DK inderdaad geen trinket, maar wel gewoon Felblight (en daar deed ik het dan weer voor).
Oke, ja wil op 4 chars ook felblight, dus dan ga ik het toch doen, dank voor het testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:57
Ik kreeg helemaal niets van Kazzak. Had volgens mij inderdaad nog niet de hele questline afgerond, maar was zelf wat aan het rondlopen in de jungle. Misschien maar een ticket aanmaken dan. Kan wel wat felblight gebruiken :)

Morgen guild meet met de meeste NL leden van onze guild, ben benieuwd hoe iedereen er in het echt uitziet! En dan zondag maar HFC normal clearen hoop ik. Volgende reset verwacht ik dat we best een aantal bosses op heroic kunnen doen.

Maar zo veel te doen nu eventjes in game en zo weinig tijd... mythic dungeons een paar doen en dan krijg je een gratis heroic HFC item dacht ik. Timewalking dungeons voor een gratis seal, reputations zijn nodig om spul te kopen en shipyard verder te gaan etc. etc. Ach ja, dan maar wat later alles afronden he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
IntToStr schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 15:29:
Ik kreeg helemaal niets van Kazzak. Had volgens mij inderdaad nog niet de hele questline afgerond, maar was zelf wat aan het rondlopen in de jungle. Misschien maar een ticket aanmaken dan. Kan wel wat felblight gebruiken :)
Schijnt dat de baas ook een beetje bugged te blijken, veel mensen die dood waren gegaan en hadden released en terug rende kregen ook geen loot meer. Dus welicht slimmer om gewoon dood te blijven haha.

Staat nu op mmo champ:
•Fixed an issue that could cause players to not receive loot after defeating Supreme Lord Kazzak.

Dus het zou vanaf nu wel goed moeten gaan.

[ Voor 14% gewijzigd door MarcHealthy op 26-06-2015 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Gisteren ook wat eerste stapjes gezet in HFC. De instance ziet er erg mooi uit. Veel Felfire op de vloer. :)

Kon gelijk aan de slag als tank. Heb sinds SoO niet meer getanked in een raid hehe. Dus was flink wat peentjes zweten af en toe. En ik hoorde van de andere DK tank dat hij een stuk squishy is geworden. En dat konden de healers beamen.

Maar leuke raid groep 'gevonden' die vanaf normals zich zover mogelijk in de heroic mode wil komen. Ik ken de groep vrij aardig want in het begin van SoO deed de helft ook met mijn runs mee in flex mode.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:08

Qck

Bazinga

Na lange tijd niet gespeeld te hebben wil ik nu weer eens beginnen. Ik heb bij de release WoD gehaald, maar sindsdien nooit echt kunnen spelen. Ligt deels aan tijdgebrek en deels aan de server waar ik op zit. Deze server is heel rustig en de guild waar ik in zat is nu uit elkaar.
Ik zag dat er een GoT guild is, hoe actief zijn jullie? Ik sta wel open om een server switch te doen, maar dan wel als het actief is.
Ik wil voornamelijk social doen en misschien soms af en toe wat raids.

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Net via een summon via garrison naar Kazzak gekregen zonder 1 quest te doen, en heb 11 felblight gekregen en een leuke ilvl705 back. Dus het is gelukkig mogelijk zonder een quest te doen :). En dat straks op 6 chars, is toch weer 60 felblight. Dan gaat het snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Qck schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 16:49:
Na lange tijd niet gespeeld te hebben wil ik nu weer eens beginnen. Ik heb bij de release WoD gehaald, maar sindsdien nooit echt kunnen spelen. Ligt deels aan tijdgebrek en deels aan de server waar ik op zit. Deze server is heel rustig en de guild waar ik in zat is nu uit elkaar.
Ik zag dat er een GoT guild is, hoe actief zijn jullie? Ik sta wel open om een server switch te doen, maar dan wel als het actief is.
Ik wil voornamelijk social doen en misschien soms af en toe wat raids.
We zijn zowel sociale als met raiden actief en we zijn de laatste tijd ook veel bezig met rexruiten van nieuwe members.

Check de website of vraag een van onze officers om meer informatie, of mij ;)

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben na SoO eigenlijk gestopt en het lijkt me nu wel weer leuk om weer te gaan spelen. Ik heb dus even een nieuwe character aangemaakt op Defias Brotherhood met de starter edition en het viel me gelijk op dat Stormwind aardig leeg was? Is de alliance kant gewoon een beetje leeggelopen of is hier een andere reden voor? Was ook niemand die in de trade chat praatte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 23:22:
Ik ben na SoO eigenlijk gestopt en het lijkt me nu wel weer leuk om weer te gaan spelen. Ik heb dus even een nieuwe character aangemaakt op Defias Brotherhood met de starter edition en het viel me gelijk op dat Stormwind aardig leeg was? Is de alliance kant gewoon een beetje leeggelopen of is hier een andere reden voor? Was ook niemand die in de trade chat praatte.
Trade Chat zou nog wel wat actief moeten zijn, maar iedereen zit op dit moment gewoon in Draenor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah dat verklaart een hoop. Ik zie nu ook dat er een Tweakers guild op diezelfde server zit, alleen dan aan de horde kant. Het lijkt me natuurlijk wel leuk om die guild te joinen. Het is echter zo dat ik heb gelezen dat het momenteel nogal slecht gesteld is met de PvP aan de horde kant, is dit daadwerkelijk zo of wordt er op fora nogal overdreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

Dat is wel wat ik ook heb gelezen though. Er is overigens ook aan Alliance kant een GoT guild, maar die is lang niet zo actief. Misschien dat je juist daar je steentje kunt bijdragen dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Weet iemand waarom ik geen conquest points meer krijg van random bg's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:26
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 23:45:
Ah dat verklaart een hoop. Ik zie nu ook dat er een Tweakers guild op diezelfde server zit, alleen dan aan de horde kant. Het lijkt me natuurlijk wel leuk om die guild te joinen. Het is echter zo dat ik heb gelezen dat het momenteel nogal slecht gesteld is met de PvP aan de horde kant, is dit daadwerkelijk zo of wordt er op fora nogal overdreven?
Je bent welkom aan beide kanten. Horde PvP is helemaal niet te pruimen. De Alliance kant van de guild is zoals aangegeven momenteel redelijk doods. Je mag daar gerust verandering in brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

HStyles schreef op zondag 28 juni 2015 @ 11:58:
Weet iemand waarom ik geen conquest points meer krijg van random bg's ?
Arena en rated bg seizoen is net afgelopen. Wanneer het nieuwe seizoen begint krijg je waarschijnlijk weer cp's.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
De perks als redelijk gegearde social:
donderdag: een 12/13 normal run mogen meemaken. deels raiders/socials/pugs.
Laatste baas werd om 1u 's nachts nog wel gepulled, maar enkel om de mechanics eens te zien.
Na de wipe werd er dan ook gecalled, nn gewenst en afgesloten.
vrijdag avond een 6/13 Hc run meegedaan.
Op zaterdag ging het raidteam door met een raid van 15u -> 22u met een 1h-food-break ertussen.
en werd er afgetikt op 10/13H waardoor ze nu 3de staan op de server volgens wowprogress.
Spijtig genoeg viel nr 11 nog niet om anders waren ze even nr 1 op de server.
Maandagavond eens kijken of ze er 13/13 van kunnen maken.

ps: op kormrok kan je het achievement "waves came crashing down all around" behalen door dood te vallen voordat de eerste wave passeert en pas te ressen na de laatste passeert of de baas al neer ligt.
er staat namelijk nergens dat je nog moet leven, enkel dat je geen dmg mag krijgen van die waves ;-)
http://www.wowhead.com/ac...-crashing-down-all-around

Ik weet al wel: LFR gaat weer heel leuk worden met ninja pulls op trash, en de mechanics bij sommige bazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:57
Wij zijn tot 10/13 normal gekomen. Die Tyrant boss viel op een of andere manier tegen waardoor we niet de verwachte 12/13 hadden behaald. Ach ja, komt wel. Komende reset maar heroic doen denk ik :)

Die waves achievement hadden wij per ongeluk gehaald :P Die op Kilrogg ook.

De shipyard begint ook eindelijk een beetje bruikbaar te worden nu. Wel irritant dat je eigenlijk alleen maar minimaal rare schepen moet hebben anders is het een ramp om een mission te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-04-2024

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Goed plekje gevonden in Tanaar Jungle om te vissen waar ik ook veel Lurkers en Felblight krijg. (Links van Zeth'Gol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Hmm fishing moet ik ook maar eens weer mee bezig idd; Lunkers verzamelen voor de pets. Thnx voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Laatst online: 15-09 14:38
Gisteren heb ik voor het eerst sinds 6.2 weer kunnen raiden. De rest van de Gathering guild had op woensdag al 5/13 gehaald op normal. Nu gingen we voor Gorefiend & Iskar.

Allebei erg leuke bazen waar de verantwoordelijkheid voor taken niet bij 1 persoon ligt maar waar iedereen een belangrijk aandeel heeft. Beide gingen na wat tries om de mechanics door te krijgen redelijk soepel neer en dat brengt ons na week 1 op 7/13.

Op naar de volgende 6! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

Nadat we vorige week 'maar' 3/13N hadden behaald met de guild, en dat uberhaupt met een samenwerking met een andere guild, hebben mijn vriendin en ik maar besloten om te verhuizen. We zijn geen die-hard raiders maar gedurende een fight heb ik wel graag dat het enigszins serieus wordt aangepakt. Dat laatste miste we wel bij onze guild.

Nu hebben we een nieuwe guild die qua progress ook alweer een stuk verder is en zaken wel wat serieuzer aanpakt. Vanavond voor mij de eerste keer dat ik met ze zal raiden. Mijn vriendin heeft afgelopen week al vaker met ze gepugd (met een merendeel van die guild dan). Ben erg benieuwd.

Groot voordeel: weer de enige DPS shaman. Gimme that loot! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Gisteren flink lopen wipen op Kilrogg. Het gevecht deed me denken aan een combinatie van Norushen en Nazgrim. We hadden niet veel ranged (3) bij ons en dat brak ons flink op met de blood adds die richting de boss gingen. Het zou te doen als we betere controle hadden over die Orc adds en ook de Hulking terrors (interupts gingen niet lekker). Hopelijk gaan hij neer vanavond. Iets minder tunnelvision op Kilrogg en meer focus op de adds.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren weer een goede raid gehad. Weer 3 bazen op heroic neer kunnen krijgen.
We zitten nu op 12/13 heroic dus vanavond wordt waarschijnlijk flink wipen op Archimonde ;).

Tyrant Velhari Heroic:

Lastigste gedeelte is phase 2, wanneer je health om de zoveel tijd met 10% wordt gereduceerd. Daar hadden we een aantal wipes op.

Xhul'horac Heroic:

Ook een pittig gevecht met veel mensen die niet goed op hun debuffs letten. Gelukkig na een aantal tries ook neer kunnen krijgen. Aan het einde maakte ik helaas ook een fout :(.

Mannoroth Heroic:

Geweldig gevecht! Ik moet alleen nog wat werken aan mijn cooldown usage. Veel abilities zijn one-shots dus de healing is wat minder op dit gevecht. En er is veel movement :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ik heb een broertje van 7 jaar en hij speelt ook WOW

*Hij speelt eigelijk alleen met de DK
*Hij is al lvl 90
*Hij tankt veel instances, soms begint hij zelfs te tanken in frost spec... hij weet niet eens wat aggro is exc
*Hij ramt maar wat knoppen en weet niet echt wat hij aan het doen is. Cooldowns ? nooit van gehoord. Taunt ? nooit van gehoord, wat is dat ?

*Soms doet hij een dual tegen een ander speler. Wederom ramt hij maar wat knoppen. Wint ook nog duals op deze manier...!

Hij komt er ook nog mee weg....

Zegt genoeg toch :+ DK... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

HStyles schreef op maandag 29 juni 2015 @ 18:07:
Ik heb een broertje van 7 jaar en hij speelt ook WOW

*Hij speelt eigelijk alleen met de DK
*Hij is al lvl 90
*Hij tankt veel instances, soms begint hij zelfs te tanken in frost spec... hij weet niet eens wat aggro is exc
*Hij ramt maar wat knoppen en weet niet echt wat hij aan het doen is. Cooldowns ? nooit van gehoord. Taunt ? nooit van gehoord, wat is dat ?

*Soms doet hij een dual tegen een ander speler. Wederom ramt hij maar wat knoppen. Wint ook nog duals op deze manier...!

Hij komt er ook nog mee weg....

Zegt genoeg toch :+ DK... ;)
Een DK is dan ook een god in survival. Laatst ook een groep van 12-15 mobs gepulled in Tanaan en dankzij mijn cd's en de dark succor procs kon ik in leven blijven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik dan maar niks zeggen over hunters xD.

Ik pull meestal groepen van 10-12 tegelijk.
Frost + explosion trap. Binding shot. Deterence > disengage > Trap. en ze zijn dood :P

En dan is MM nogsteeds de slechtste masspull spec :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik vind Tanaan wat dat betreft nog wel wisselend qua hoeveelheid health; Bijvoorbeeld Iron Front etc pull ik rustig een flinke groep. Throne of Kil'jaeden eens een keer 3-4 max.

Maar goed, ik ben misschien ook wat minder gegeared dan sommigen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Dat had je in Timeless Isle ook. In de hogere gebieden waren de mobs sterker. Alleen nu in Tanaan zitten ze zeg maar meer verscholen. Maar gelukkig zijn er geen one-shot mobs meer. Maar de meeste keren doe ik de objectives ook met een groepje.

Gisteren met mijn nieuwe raid groep ook HFC Hc (Assault) geprobeerd. Ging in het begin rommelig, en een beetje met paniekvoetbal. Maar de 5 of 6de try ging heel aardig en moesten we nog 2 siege engines. Zaten rond de 25-30%. Volgende week betere calls gebruiken en we kunnen stappen maken in Hc. Het is wel fijn om in een wat kleinere groep te zitten. Zo heb je nog het gevoel dat je iets kan inbrengen, ook qua tacts en zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Gisteravond mijn eerste HFC run meegemaakt met mijn nieuwe guild. Na 3 uurtjes hadden we Killrog en Kormrok neer (het was even zoeken naar de juiste tactiek) en de guild zit nu op 5/10 heroic.

Verder ben ik die shipyard al meer dan zat :p maar die schijn je weer nodig te hebben voor je legendary. Binnenkort maar eens bezig met reps zodat ik nieuwe boten kan bouwen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icemotion schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 11:11:
Ik vind Tanaan wat dat betreft nog wel wisselend qua hoeveelheid health; Bijvoorbeeld Iron Front etc pull ik rustig een flinke groep. Throne of Kil'jaeden eens een keer 3-4 max.

Maar goed, ik ben misschien ook wat minder gegeared dan sommigen hier.
Throne zijn elites :). Iron Front niet..

Vanochtend samen met Warrior en DK Temple of Shanaar gedaan, best easy. warrior liep links - DK rechts en ik in het midden. Alles grpen. Frost Trap - Binding shot - Remorseless winter - Shockwave. wat een CC :>

Samen met de mega AOE burst van Bladestorm - Barrage en Howling Blast... 10 seconden gedaan over een groepje van 30-45 mobs (inclusief de elites die er tussen zitten :) ).

Vanmiddag nog even de laatste rares proberen te zoeken voor de achievement - en ik ben weer klaar met Tanaan (op repfarmen na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Voor de legendary moet je inderdaad een stuk of 5 missies doen vanuit de Shipyard waarvoor je minimaal een level 2 shipyard nodig hebt.

http://www.wowhead.com/gu...r-the-legendary-questline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 15:08
Ik ben iig ook weer eens begonnen, maar ik zie t nut en de tijd er niet van in om het in de shipyard te steken, ik bedoel nog zo'n cow-clicker ?? wat voor voordeel heb ik daar aan, en waarom kan dat niet in 1 venster samen met de garrison followers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:01
En de mythic race is ook begonnen! 3 guilds hebben 3/13M nu, ben benieuwd wat de eu gaat doen vanavond:

Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2015/july/MythicD1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Bartske schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:11:
En de mythic race is ook begonnen! 3 guilds hebben 3/13M nu, ben benieuwd wat de eu gaat doen vanavond:

[afbeelding]
Ik vermoed dat Method en Paragon er wel bij komen. En misschien ook wel de leiding nemen.

Bij ons was de race voor HC Achimonde ook heel erg close. Onze lokale Finse guild (Kolikolla Kultaa) had eerst een mooie world 14 op Mannoroth en Zakuun gehaald en stonden zo een tijdje aan de leiding.
En ik dacht dat Pure het moeilijk had. Die guild is bijna al 3 expansions de beste op de server. Maar aan het eind van de week staan ze zij aan zij. :)

Ik zit tegenwoordig in MM. Maar dan als een social...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cfB01S0.png

[ Voor 3% gewijzigd door junglebeast op 01-07-2015 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
junglebeast schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:31:
[...]

Ik vermoed dat Method en Paragon er wel bij komen. En misschien ook wel de leiding nemen.

Bij ons was de race voor HC Achimonde ook heel erg close. Onze lokale Finse guild (Kolikolla Kultaa) had eerst een mooie world 14 op Mannoroth en Zakuun gehaald en stonden zo een tijdje aan de leiding.
En ik dacht dat Pure het moeilijk had. Die guild is bijna al 3 expansions de beste op de server. Maar aan het eind van de week staan ze zij aan zij. :)

[afbeelding]
De US doet eigenlijk totaal niet mee met de mythic race, ik verwacht dat er over 2 dagen nog maar 1 of 2 US guilds in de top 20 staan..

De heroic race is eigenlijk ook totaal niet interessant, aangezien de 'serieuze' mythic guilds niet voor de heroic archimonde kill gingen, maar veel liever split runs op de eerdere bazen deden. Method heeft volgensmij ook pas heel laat de 13/13 heroic gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Bartske schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:42:
[...]

De US doet eigenlijk totaal niet mee met de mythic race, ik verwacht dat er over 2 dagen nog maar 1 of 2 US guilds in de top 20 staan..

De heroic race is eigenlijk ook totaal niet interessant, aangezien de 'serieuze' mythic guilds niet voor de heroic archimonde kill gingen, maar veel liever split runs op de eerdere bazen deden. Method heeft volgensmij ook pas heel laat de 13/13 heroic gehaald.
Ja bij ons zullen er waarschijnlijk maar een 5 of 6 Mythic guilds zijn. Pure en KK zijn ook wel guilds die in de top 100 of 200 kunnen komen. Al hebben die hooguit 2 teams om hun mains te gearen. En ik zag een Method en Midwinter met wel 5 teams de instances clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
junglebeast schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:52:
[...]

Ja bij ons zullen er waarschijnlijk maar een 5 of 6 Mythic guilds zijn. Pure en KK zijn ook wel guilds die in de top 100 of 200 kunnen komen. Al hebben die hooguit 2 teams om hun mains te gearen. En ik zag een Method en Midwinter met wel 5 teams de instances clearen.
Ja ik volg mmo champion een beetje en las dat er een chineese guild zelfs met 7 teams split runs deed...

Method en een franse guild hebben al 2/13M down zag ik. Al kan het zijn dat ze ook straks nog heroic split runs gaan doen voor gear.

[ Voor 6% gewijzigd door Bartske op 01-07-2015 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
junglebeast schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:31:
[...]

[afbeelding]
Ja ik snap ook niet helemaal waarom we(Pure) zo langzaam waren,volgens mij was zo een beetje alles getest op de test realm.

Zelf niet veel gespeeld afgelopen week maar het leek wel of er een planning was gemaakt want men wist van te voren al te vertellen wanneer Archimonde neer zou gaan..
Was ook strikt verboden om ook maar iets buiten de guild om te doen dus zou wel met gear te maken hebben gehad.
Normal/Heroic kills is toch niet het doel, puur(pure?) Mythic :p

Zelf sta ik de hele dag AFK in de shipyard ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

Kan iemand misschien even toelichten wat een 'split run' dan is? Dat je niets buiten je guild om mag doen begrijp ik ook niet helemaal, tenzij het ML is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Wat men doet is bijv.. 5 mains en 20 alts in groep 1. En alles wat er dropt dan geven aan die 5 mains.
En zo weer voor groep 2, groep 3 etc etc. Die main tank in Midwinter heeft dan ook 5 gegearde tanks. :)

@Kowapanga, ja tuurlijk is de HC kill niet het doel. Dat is Mythic Achimonde. :) Laat het een mini race zijn of opwarmer voor het echte werk..

En gefeliciteerd!

[ Voor 4% gewijzigd door junglebeast op 01-07-2015 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Thnx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

junglebeast schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:45:
Wat men doet is bijv.. 5 mains en 20 alts in groep 1. En alles wat er dropt dan geven aan die 5 mains.
En zo weer voor groep 2, groep 3 etc etc. Die main tank in Midwinter heeft dan ook 5 gegearde tanks. :)
Helder, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Wie bij Blizzard de priest set heeft ontworpen mag ook wel ontslag krijgen... mijn Priest heeft sinds gisteravond vleugels aan de voorzijde... afschuwelijk is het :(

Wel een prima normal run gehad. Ken de tacts van de eerste 8 bazen nu, dus dat gaat me zeker helpen vanavond in heroic.

Je kan beter HFC normal doen dan mythic dungeons om je char te gearen. Stukken makkelijker |:(

[ Voor 14% gewijzigd door EJSchuiteman op 02-07-2015 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
EJSchuiteman schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 09:22:
Wie bij Blizzard de priest set heeft ontworpen mag ook wel ontslag krijgen... mijn Priest heeft sinds gisteravond vleugels aan de voorzijde... afschuwelijk is het :(
Dat ziet er best.. apart.. uit ja. Hoera voor transmog. Of achteruit lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Het begint weer een beetje te kriebelen.... :$ Ik zou best de helfire citadel op normal willen clearen en die mythic dungeons etc zien!

Is 6.2 de moeite waard? :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
hmr schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:36:
Het begint weer een beetje te kriebelen.... :$ Ik zou best de helfire citadel op normal willen clearen en die mythic dungeons etc zien!

Als je gaat raiden wel vind ik, als je geen raids doet is tanaan jungle wel leuk, maar ik zou er niet speciaal voor beginnen om alleen dat stukje content te doen. Shipyard is ronduit stom en niet boeiend. Het is dat je hem moet doen voor de legendary ring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Bartske schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:55:
[...]

Als je gaat raiden wel vind ik, als je geen raids doet is tanaan jungle wel leuk, maar ik zou er niet speciaal voor beginnen om alleen dat stukje content te doen. Shipyard is ronduit stom en niet boeiend. Het is dat je hem moet doen voor de legendary ring...
Hmmm en die dungeons? :) Weet ook even niet hoe het met de ilevels zit.. Heb een redelijk gegearede priest/warrior. Die zijn echter alliance..

In de tweakers guild nog een pally en een mage :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

hmr schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 12:06:
[...]

Hmmm en die dungeons? :) Weet ook even niet hoe het met de ilevels zit.. Heb een redelijk gegearede priest/warrior. Die zijn echter alliance..

In de tweakers guild nog een pally en een mage :)
Zelfde dungeons, iets moeilijkere mobs. Niet waard denk ik zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
hmr schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:36:

Als je alleen op normal wilt raiden is het niet de moeite waard denk ik. Als je ziet hoe snel iedereen door deze content is. Verder is Tanaan een paar dagen leuk en daarna weer veel van hetzelfde. Je hebt een worldboss die je iedere week kan doen, veel rares die je moet killen voor je dailies en uiteraard veel dailies doen om je reps naar exalted te brengen voor flying.

Shipyard is echt hetzelfde als je followers alleen zit dit buiten je garrison. Deze is nodig voor je legendary en eventuele hfc caches.

Mythic dungeons zijn dezelfde dungeons alleen nu moet je je wel aan de tactics houden. Wat dat betreft een uitdaging. Ik blijf het vreemd vinden dat je maar 685 gear krijgt voor mythic dungeons terwijl in hfc lfr de bazen ook 675-685 gear droppen.

Timewarped dungeons was een leuk idee maar ik vind dit tegenvallen. Heb er een paar gedaan (te simpel) en weer een makkelijke manier om je alts te gearen. Je krijgt gewoon 660 gear.

Item level van je chars is geen probleem. Die heb je binnen no-time op het gewenste niveau voor normal hfc.

Ik denk dat je je snel weer verveeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

EJSchuiteman schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 12:34:
[...]

Als je alleen op normal wilt raiden is het niet de moeite waard denk ik. Als je ziet hoe snel iedereen door deze content is. Verder is Tanaan een paar dagen leuk en daarna weer veel van hetzelfde. Je hebt een worldboss die je iedere week kan doen, veel rares die je moet killen voor je dailies en uiteraard veel dailies doen om je reps naar exalted te brengen voor flying.

Shipyard is echt hetzelfde als je followers alleen zit dit buiten je garrison. Deze is nodig voor je legendary en eventuele hfc caches.

Mythic dungeons zijn dezelfde dungeons alleen nu moet je je wel aan de tactics houden. Wat dat betreft een uitdaging. Ik blijf het vreemd vinden dat je maar 685 gear krijgt voor mythic dungeons terwijl in hfc lfr de bazen ook 675-685 gear droppen.

Timewarped dungeons was een leuk idee maar ik vind dit tegenvallen. Heb er een paar gedaan (te simpel) en weer een makkelijke manier om je alts te gearen. Je krijgt gewoon 660 gear.

Item level van je chars is geen probleem. Die heb je binnen no-time op het gewenste niveau voor normal hfc.

Ik denk dat je je snel weer verveeld :P
Dank voor het uitgebreide antwoord! Ik denk dat ik gewoon een maandje sub om de content weer even te bekijken en een casual run mee te pakken in die HFC! Niet vast gaan raiden dus :p. Dan zien we wel weer of ik het leuk vind!

Ik ga iig geen rep grinden enzo!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
hmr schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 13:04:
[...]

Dank voor het uitgebreide antwoord! Ik denk dat ik gewoon een maandje sub om de content weer even te bekijken en een casual run mee te pakken in die HFC! Niet vast gaan raiden dus :p. Dan zien we wel weer of ik het leuk vind!

Heb je gold genoeg koop je gewoon een token om een maand te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Grompie schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 13:17:
[...]

Heb je gold genoeg koop je gewoon een token om een maand te spelen.
Al me gold weggegeven en/of geruild tegen items vlak voordat ik stopte.. maar dat tientje interesseert me niet zoveel :).

Moet alleen even bepalen welke char ik ga spelen! Zal wel mijn mage worden op de tweakers realm!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
hmr schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 13:04:
[...]

Als je normal wilt doen zou ik wel proberen met een guild mee te raiden of anders via openraid een groep te zoeken. Via pugs is imho altijd veel te veel gezeik en moet je echt geluk hebben met een leuke groep. Als je alleen de content wilt zien kun je ook LFR doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Bartske schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:42:
[...]

Er zijn nog 2 US guild (en 1 aussie) in de top 10. Maar de mythic week is nog niet om.. we zullen zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Bartske schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 13:52:
[...]

Als je normal wilt doen zou ik wel proberen met een guild mee te raiden of anders via openraid een groep te zoeken. Via pugs is imho altijd veel te veel gezeik en moet je echt geluk hebben met een leuke groep. Als je alleen de content wilt zien kun je ook LFR doen
LFR beschouw ik niet als content :p dan zie je de mechanics niet enzo. Dat is natuurlijk niet boeiend! Heeft de tweakers guild al alt-runs voor HFC?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien hebben jullie wel gemerkt dat ik de laatste maanden nauwelijks meer in dit topic te vinden was. Ik heb er dan ook best een tijd over nagedacht, maar heb besloten mijn subscription te cancelen. Ik heb eigenlijk nauwelijks meer gespeeld afgelopen maanden. Om een of andere reden ben ik wel uitgekeken op deze expansion, en misschien voor het moment ook wel het spel zelf. Is niet heel vreemd, denk ik, na meer dan 9 jaar ofzo.

Ik blijf nog wel in World of Warcraft geïnteresseerd dus blijf ook de topicstart nog bijhouden daar waar nodig.

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 02-07-2015 23:44 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Echt zwak van blizzard dat 6.2 de laatste grote content patch wordt van WoD. Betekend dat we binnen een half jaar/9 maanden een nieuwe expansion gaan mogen verwachten. De hoeveelheid content deze expansion vond ik gewoon bedroevend. Je merkt gewoon dat ze aan het overschakelen zijn naar 2 dev teams waarbij de een al werkt aan de volgende expansion. Als die theorie klopt dan mogen we bijna zeker zijn wat de volgende expansion wordt. Iets met queen azshara en de naga zodat we nog eens op azeroth kunnen gaan vechten + troll raid natuurlijk want dat is gewoon veel te lang geleden. En daarna volgt natuurlijk de terug keer van Gul'Dan. Enig wat ik nog kan vrezen is dat ze nog iets anders gaan proberen en het geheel nog wat meer gaan uitmelken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Hier ook nog erg casual aan het spelen, soms paar dagen niet, soms alleen de garrison missies. Heb besloten niet meer te raiden omdat ik gewoon teveel met gear bezig was. En dat wil ik niet meer. Ook ben ik geen natuurlijke raider waar ik soms domme fouten maak die niet echt gewaardeerd wordt door raidleaders :).

Gisteren wel weer maandje bijgekocht voor 49k. Verdien naar mijn gevoel nog steeds veel. Weliswaar iets minder dan voor de patch. Maar de 150k tik ik volgens mij nog steeds aan. Gisteren 2 dagen niet gespeeld en had weer allemaal gold missies van 1k en 400gold. Dus gisteren weer op 1 dag 10k binnen gehaald.

Gisteren mijn 3e mythic missie gehad, en deze keer de chest. Ook nog wereldbaas gedaan en won daar niet 1 maar 2 items. Lekker! De back en wrist. Nu ilvl693. Binnenkort mijn neck en waist en evt feet naar ilvl705 doen of alle felblight verkopen. Kom ik toch in de buurt van ilvl700 zonder te raiden 

Ook nog op mijn hunter daar de wereldbaas gedaan. Daar alleen felblight. Ga binnenkort de tanaan questen doen zodat de wereldbaas wat makkelijker bereikbaar is. Ook heb ik de shipquard nog niet echt onder controle, dus daar moet ik me even inlezen.

Ik zag trouwens dat iemand wel een tier item had gekregen uit de Iron Fleet Treasure Chest. Dus blijkbaar is dat toch mogelijk.

Zie ook op mmo champ:
•Empowered Apexis Fragment are now Bound to Battle.net Account, allowing them to be mailed to other characters.

Hier ben ik erg blij mee. Al mijn chars hebben apexis, dus dan kan ik het item mailen naar elke char die ik wil :)

[ Voor 14% gewijzigd door MarcHealthy op 03-07-2015 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik vind het ook een zwakte bod dat het erop lijkt dat 6.2 de eerste en meteen laatste grote content patch wordt voor Warlords of Draenor.

En het grootste probleem lijkt m erin te zitten dat ze bij het maken van Hellfire Citadel hebben gedacht van " Hmm laten we een nog meer awesomere boss erin zetten, zoals Archimonde!" en dan vervolgens realiseren dat ze dat niet meer kunnen toppen..

Dat ze dat niet wat verder vooruit plannen; dat ze beginnen met een storyline, een grand scheme of things.. waarin nog genoeg details kunnen wijzigen, maar dat de grote lijnen al wel vast staan;

Aan het begin was het nog "Gromm wordt de grote eindbaas van de expansion" maar dat is kennelijk binnen een paar maanden compleet overboord gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:36
Pff, gisteren 5 keer Kazzak gedaan op 5 verschillende characters. Ongeveer 60 Felblight's van gekregen. Alles verkocht voor ~600 gold. In 1 dag bijna 1 maand gametime aan gold :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Zenety schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:41:
Pff, gisteren 5 keer Kazzak gedaan op 5 verschillende characters. Ongeveer 60 Felblight's van gekregen. Alles verkocht voor ~600 gold. In 1 dag bijna 1 maand gametime aan gold :)
Ja, ik zit ook nog in dubio, heb ook 6 chars. Dacht eerst aan updates, maar gold is ook wel lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:36
GokuSsj schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:08:
[...]

Ja, ik zit ook nog in dubio, heb ook 6 chars. Dacht eerst aan updates, maar gold is ook wel lekker :)
Ik PvP alleen maar dus ik heb er helemaal niets aan. Speel het spel zo weinig dat PvE en professions teveel tijd kosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:18

Radeon

Today is a good day to die

icemotion schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:16:
Ik vind het ook een zwakte bod dat het erop lijkt dat 6.2 de eerste en meteen laatste grote content patch wordt voor Warlords of Draenor.

En het grootste probleem lijkt m erin te zitten dat ze bij het maken van Hellfire Citadel hebben gedacht van " Hmm laten we een nog meer awesomere boss erin zetten, zoals Archimonde!" en dan vervolgens realiseren dat ze dat niet meer kunnen toppen..

Dat ze dat niet wat verder vooruit plannen; dat ze beginnen met een storyline, een grand scheme of things.. waarin nog genoeg details kunnen wijzigen, maar dat de grote lijnen al wel vast staan;

Aan het begin was het nog "Gromm wordt de grote eindbaas van de expansion" maar dat is kennelijk binnen een paar maanden compleet overboord gegooid.
Grote content patch vindt ook weer meevallen, want laten we eerlijk zijn Tanaan Jungle was eigenlijk gepland als leveling zone waar je 100 in zou worden. Maar dit hebben ze nu hergebruikt om nog meer fill the bar daillies te doen. Dit was wel leuk op dag 1 en dag 2 maar dag 3 begon het al te vervelen. Kwa dungeons Mythic graad erbij gedaan wat alleen de damage output en het HP verhogen is geweest Timewalker dungeons is gewoon terug schalen van de gear en beide zijn gewoon huidige content recyclen. Hellfire citadel is wel een goede raid daar hebben ze volgens mij 70% van de tijd in gestoken. PvP is er helemaal niks nieuws. Dus grote content patch nee meer een content patch met recycle content. Hoop niet dat we met 6.2 even lang moeten doen als SoO want dan zie ik het toch duister in voor WoW en vooral de goede verhalen die ik hoor over Final Fantasy.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hee allemaal misschien een domme vraag maar ik heb me teleport stone perongeluk verkocht hoe krijg ik hem terug :$ ?

graag iemand die mij hierbij zou willen helpen

GR Pepsii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
als het je heartstone is: gewoon terug met een inn-holder spreken en "make this inn your home' kiezen... die geeft je er dan terug eentje.
je garisson hearthstone: geen idee wie dt kan terug geven - één van de npc's in je garisson..
iets anders: via item restore op de support-site: dan krijg je dat via cod - voor het gold dat je ervoor kreeg bij een vendor - toegemaild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velandu
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-08 17:47
*Klaag aan* Deze patch is al met al toch wel een behoorlijke teleurstelling - ik heb al vrij weinig tijd om te gamen en om dan verplichte dailies te moeten doen voor de flying.. De Shipyard ben ik ook al beu, hetzelfde idee als de standaard missies alleen moet je een berg oil halen (o.a. met dailies..). PvP is al heel de expansion niks aan. *Klaag uit*

Nee ik vrees dat na een jaar een 9,5 jaar (met een stop in Cataclysm) de koek voor mij toch echt op is, of ze moeten op zeer korte termijn met iets vernieuwends komen.

iMac 27'' 2012 | i7 3.4 GHz | GTX680MX | 32GB RAM | 3TB Fusion Drive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Zijn er nog tweakers hier die op Sylvannas alliance zitten met een leuke volwassen guild? Ben daar begonnen met een druid naar 100 te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Laatst online: 14-09 13:30
Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2015 @ 09:55:
hee allemaal misschien een domme vraag maar ik heb me teleport stone perongeluk verkocht hoe krijg ik hem terug :$ ?

graag iemand die mij hierbij zou willen helpen

GR Pepsii
hearthstone = Elke inn keeper in het spel
Garrison hearthstone = Er staat een inn keeper in je town hall waar je mee kan praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langolier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09-2022
Kleine update:

Gisteren voor het eerst Shadow Lord Iskar neergekregen. Wat een tof gevecht is dat, iedereen moet zijn eigen verantwoordelijkheid nemen anders ga je gewoon hard neer. Tof gevecht zoals ik al zei kunnen we weer verder heroics in.

We zijn nog op zoek naar een paar goede dps ranged of melee pref shadow priest maar goede spelers van andere classes kunnen ook gerust even aanbellen :-). Ik ben de GM van Undone op Kazzak 2 daagse raidguild met 7/13 progress HC in HFC. Mocht je geintresseerd zijn add me even Langolier#2948. Undone is een internationale guild dus engels is voertaal.

groeten Vidamorte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04:32
Ik zoek nog een groepje om mee te raiden. Ben alleen nog niet in de Raid geweest. Had op brf 2-10 mythic. Ik zit wel op Ragnaros.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 15:08
mwa hier ook , ik ben met 6.2 maar weer eens begonnen, maar ik heb op al mn chars na lvl 100 nog geen heroic instance gedaan, mijn gedachte is , ik kan beter alts gaan levelen , over x aantal maanden is je gear toch geen fluit meer waard ;) ... in de tanaan jungle ligt t voor t oprapen letterlijk :D

ik ga liever mn warlock quest afmaken , met t groen vuurtje , wat is dat een moeilijke boss

[ Voor 13% gewijzigd door Metallize op 06-07-2015 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ben al een paar dagen aan het twijfelen......to Grand Yak mount or not to Grand Yak mount :9 Ik heb nu 223k gold verdeeld over al m'n chars (by far het meeste dat ik ooit heb gehad, met dank aan Garrison missions) maar 120k voor een mount is toch wel een dik bedrag. Aan de andere kant, die transmog npc op dat ding is toch wel heel erg handig :P

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
temp00 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 20:01:
Ben al een paar dagen aan het twijfelen......to Grand Yak mount or not to Grand Yak mount :9 Ik heb nu 223k gold verdeeld over al m'n chars (by far het meeste dat ik ooit heb gehad, met dank aan Garrison missions) maar 120k voor een mount is toch wel een dik bedrag. Aan de andere kant, die transmog npc op dat ding is toch wel heel erg handig :P
Waarom zou je hem niet halen dan? Andere plannen met het gold?

Dagboek:
Gister een frustrerende wipe avond op Iskar gehad. Na twee uur proberen hadden we hem pas neer. Teveel terugkerende fouten die ons de das om deden iedere keer. Heroic progress nu 7/13.

Vanavond gaan we voor Mannoroth normal en hopelijk komen we toe aan Archimonde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
temp00 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 20:01:
Hier 300k aan gold, maar dat voor een mount ga ik niet uitgeven. Voor dat geld kan je toch ruim 2 maanden gametime kopen op leuke gear :). Maar als je twijfeld zou ik het wel doen, die 120k heb je binnen 1 maand weer terug verdiend ;)

Dagboek:
Hier er een beetje uit, en dat vind ik eigenlijk wel lekker!. Iets meer rust. Nu alleen nog de garrison missies afentoe en dat sla ik ook wel eens 2 dagen over. Probeer ook de shipquard missies te doen zodat ik spoedig de level 2 shipquard kan halen.

Weet iemand of de of requirement: 15 Naval Missions . of dit shared is of per char ?. Anders kan ik dit wel versnellen door op een alt ook te beginnen met de missies.

Is me ook nog niet duidelijk wanneer je de Iron Fleet Treasure Chests krijgt via missies. Heb dan ook nog geen epic ship, dus misschien duurt het nog even.

Onderhand ook op al mijn chars de oil follower aangenomen, samen met harrison jones gaat dit super snel voordat hij epic is. Plannig is deze week nog 1. Dan is oil ook geen probleem meer en is tanaan nooit nodig.

[ Voor 37% gewijzigd door MarcHealthy op 07-07-2015 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
GokuSsj schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 08:50:
Weet iemand of de of requirement: 15 Naval Missions . of dit shared is of per char ?. Anders kan ik dit wel versnellen door op een alt ook te beginnen met de missies.
Helaas is dit per character :(
Is me ook nog niet duidelijk wanneer je de Iron Fleet Treasure Chests krijgt via missies. Heb dan ook nog geen epic ship, dus misschien duurt het nog even.
Zodra je shipyard level 2 is zal de mission gaan verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Onderhand ook op al mijn chars de oil follower aangenomen, samen met harrison jones gaat dit super snel voordat hij epic is. Plannig is deze week nog 1. Dan is oil ook geen probleem meer en is tanaan nooit nodig.
heb inmiddels een oil rig, levert ook behoorlijk wat oil op met de shipyard missies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Noiz schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:11:
[...]

Helaas is dit per character :(

[...]

Zodra je shipyard level 2 is zal de mission gaan verschijnen.
Thanks voor de uitleg!. :)

Lees trouwens dat je vanaf level 3 ook in je garrison kan blijven:
•[Requires a realm restart] Upgrading to a Level 3 Shipyard now unlocks an additional Fleet Command Table at the player's Garrison town hall.

Scheelt weer tijd tussen de garrison en ships :)

[ Voor 35% gewijzigd door MarcHealthy op 07-07-2015 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
GokuSsj schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:38:
[...]

Thanks voor de uitleg!. :)

Lees trouwens dat je vanaf level 3 ook in je garrison kan blijven:
•[Requires a realm restart] Upgrading to a Level 3 Shipyard now unlocks an additional Fleet Command Table at the player's Garrison town hall.

Scheelt weer tijd tussen de garrison en ships :)
Ooh geweldig! Vond t al helemaal niks dat ik m'n town hall uit moest 8)7. Jammer dat je een follower niet kunt laten minen / herbs gatheren vanuit je town hall. Nu laat ik dat maar links leggen, want tsjah, anders moet je je town hall uit! stel je voor!

Overigens ook hier iemand die FF XIV gaat proberen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:18

Radeon

Today is a good day to die

Zit te twijfelen tussen FF XIV en The Witcher ben eigenlijk een beetje mmorpg moe

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-09 14:05
marijnvtg schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:38:
[...]

Ooh geweldig! Vond t al helemaal niks dat ik m'n town hall uit moest 8)7. Jammer dat je een follower niet kunt laten minen / herbs gatheren vanuit je town hall. Nu laat ik dat maar links leggen, want tsjah, anders moet je je town hall uit! stel je voor!

Eerst deed ik herbs en de mijn nog voor het goud maar nu ik een vermogen verdien met een paar uurtjes farmen in tanaan heb ik er ook geen zin meer in. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Radeon schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:44:
Zit te twijfelen tussen FF XIV en The Witcher ben eigenlijk een beetje mmorpg moe
dit topic al gezien? mmo moe

The Witcher ziet er ook wel awesome uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Idanue schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:44:
[...]

Eerst deed ik herbs en de mijn nog voor het goud maar nu ik een vermogen verdien met een paar uurtjes farmen in tanaan heb ik er ook geen zin meer in. :P
En ik ga ook nog 1 keer per week een kwartiertje ogre waystones farmen voor mission completion orders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijnvtg schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:38:
[...]
Yep, net begonnen.
WoW is niet meer "mijn"WoW
Subscription payment history
11/2/2005 N/A Free Month Expired
23/6/2015
Is mooi geweest :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Iusedto schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:52:
[...]

Yep, net begonnen.
WoW is niet meer "mijn"WoW

[...]

Is mooi geweest :)
Jaah jaah. We zullen zien ;) . Heb zelf ook al een paar keer een uitstapje gemaakt naar o.a. Guild Wars 2, Diablo 3, maar toch kwam ik na korte tijd weer terug bij good 'ol WoW.

Welke server btw? Moogle?

[ Voor 3% gewijzigd door Rhain op 07-07-2015 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-09 14:05
Bartske schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:50:
[...]

En ik ga ook nog 1 keer per week een kwartiertje ogre waystones farmen voor mission completion orders :P
Ik kill dagelijks de 4 rare mobs van de Hellbane achievement met 3 chars, levert me meestal 2 tot 4 Medallion of the Legion op dus zo'n 20k tot 50k goud per dag.

De prijs van die dingen zal vast niet lang zo hoog blijven dus maak er gebruik van zolang het kan. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Idanue op 07-07-2015 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Idanue schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:57:
[...]

Ik kill dagelijks de 4 rare mobs van de Hellbane achievement met 3 chars, levert me meestal 2 tot 4 Medallion of the Legion op dus zo'n 20k tot 50k goud per dag.

De prijs van die dingen zal vast niet lang zo hoog blijven dus maak er gebruik van zolang het kan. :)
Lekker wel; damn. Ik doe ze wel alle 4 iedere dag maar heb nog maar 2 medallions in totaal gehad. Wel alle 3 de mounts bij elkaar, dat dan weer wel.
Pagina: 1 ... 19 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.