Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idanue schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 13:41:
[...]

Het is TradeSkillMaster Met de accounting plugin.
Die laat je precies zien voor hoeveel je iets koopt en weer verkoopt. :)

Edit: Website is nu even down maar hij zal het zo wel weer doen, ze zijn ook op curse te vinden.
Thanks! Ik ga me er eens even in verdiepen :)

Ik ben ook van het AH flippen (alhoewel ik alleen maar nowadays epics doe -- dus het gaat alles behalve snel, het goud verzamelen), maar eerlijk gezegd doe ik nu alles uit m'n hoofd wat ik betaald heb voor iets... En dat is op zich wel goed voor de hersenen... maar aan de andere kant: gemak dient de mens, nietwaar? ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Idanue schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:48:
[...]

Ik ben ook gestopt met arcane, kon er echt niets mee.
Kon ook niets met fire na een paar jaar arcane dus nu aan het healen met druid, helemaal tevreden. :P

Gisteravond maar eens begonnen met proberen geld te verdienen op het AH ipv farmen.
Zijn geen grote bedragen maar valt me niets tegen. :)

[afbeelding]
Lees ik het goed dat je greenies voor rond de 7k hebt verkocht ?. Of is dat de geschatte waarde ofzo ?. Lijkt me toch sterk dat greenies voor zoveel worden verkocht. anders ga ik me er ook maar in verdiepen. Met 6 chars komen er flink wat items binnen met 6 garrisons. En ik vendor alles eigenlijk omdat ik al gemiddeld 220k per maand binnen krijg via de missies.

Hier een rustig weekend gehad, zaterdag alleen missies gedaan en paar mines en herbs. Rep grinden had ik helaas geen zin in. Misschien morgen avond. Wil eigenlijk 1 rep op exalted hebben voor de trade level 3. Drukke week, dus deze week niet echt tijd voor 6.2. Hopelijk volgende week een begin in maken. Ben wel benieuwd!

Op mijn pala mijn 2e ilvl700 item. Ilvl nu 689. 690 komt in zicht :).

Vanavond nog een run in BRF met mijn net geworden ilvl655 DK. 10 bonus rolls in the pocket. Hoop op minstens 9/10 en wat loot :). Wacht 6.2 even af, en dan switch ik eventueel naar dk of hunter. Tenzij pala hoog in de dps lijst staat, dan blijf ik bij pala. Vind hem nog wel lekker spelen!.

[ Voor 29% gewijzigd door MarcHealthy op 22-06-2015 09:49 ]

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
6.2 DPS rankings are out!
Heroic version (for the rest of us)
http://i.imgur.com/VD2cjUy.png
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/18194080563
Updated as of Friday's PTR changes to tier set bonuses (aka last tuning pass before 6.2 goes live so this is it until the next hotfix).

Dks lijken het erg lekker te gaan doen. Pala's ook niet slecht. Stap in elk geval niet over naar hunter haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powergrim
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:13
GokuSsj schreef op maandag 22 juni 2015 @ 08:26:
[...]

Lees ik het goed dat je greenies voor rond de 7k hebt verkocht ?. Of is dat de geschatte waarde ofzo ?. Lijkt me toch sterk dat greenies voor zoveel worden verkocht. anders ga ik me er ook maar in verdiepen. Met 6 chars komen er flink wat items binnen met 6 garrisons. En ik vendor alles eigenlijk omdat ik al gemiddeld 220k per maand binnen krijg via de missies.
Dat zijn gewilde Transmog greenies. Voor sommige ben je zelfs een veelvoud van 7k kwijt. Als je er ooit eentje te pakken krijgt moet je ze zeker op de AH zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
GokuSsj schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:01:
6.2 DPS rankings are out!
Heroic version (for the rest of us)
http://i.imgur.com/VD2cjUy.png
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/18194080563
Updated as of Friday's PTR changes to tier set bonuses (aka last tuning pass before 6.2 goes live so this is it until the next hotfix).

Dks lijken het erg lekker te gaan doen. Pala's ook niet slecht. Stap in elk geval niet over naar hunter haha.
Jeuj, ook hier in ieder geval een steuntje in de rug om wat meer te focussen op m'n pala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren twee nieuwe spelers gegeared in HC BRF.

1,5 uurtjes gedaan over full clear.

Mage is van 616 naar 660
Shaman van 611 naar 653

Zodat ze iets makkelijker en sneller met ons mee kunnen op HFC progress.

Al met al een zeer geslaagde raid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:57
Hier gisteren de glory of the draenor raider achievement afgerond :) Heeft ons uiteindelijk bijna 3 avonden gekost, maar door alle vakanties hadden we eigenlijk alleen beetje heroic BRF kunnen doen, waar we wel klaar mee waren. Nu dus alsnog de tijd goed kunnen besteden.

Wel een paar achterlijke achievements zeg. Voetballen bij oregorger ging vrij makkelijk omdat ik met alter time en een warlock portal wat trucjes uit kon halen, maar zonder zou het echt een ramp zijn geweest. Ashes bij blackhand zijn super irritant als je niet de "bug" gebruikt door allemaal te stacken op die ene plaats. En laat ik maar niet beginnen over de flamethrower achie op brackenspore als 12 man die achievement nog moet hebben...

Maar op naar Hellfire Citadel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Lekker bezig dan :) ben bang dat ik daar voorlopig nog niet aan toe ga komen; daar is de raidgroep waar ik mee speel toch echt te casual voor. (Wij zijn bijvoorbeeld nog steeds niet door BRF normal heen, al komt dat ook deels doordat een aantal mensen categorisch dingen verkloot.. maar ach het is altijd wel gezellig in de voice chat etc..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14:05
GokuSsj schreef op maandag 22 juni 2015 @ 08:26:
[...]
Yup, transmog gear.
Wel iets om even in de gaten te houden idd, tot een week geleden ging bij mij ook alles naar de vendor. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Afgelopen week ook nog even Curve binnengetikt en qua gear zit ik op 689 equipped, dus ik ben ook wel klaar voor HFC. Laat maar komen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagboek:
Gisteravond voor het eerst Mythic BRF gedaan. Beastlord als eerst maar helaas niet gedowned :(
Stuk of 6-7 tries rond de 5%

Miste alle 5 main healers >.> Examens, vakantie en gewoon niet willen raiden tot HFC.
Moesten daardoor 2 healer alts ipv onze top dps en tank gebruiken en 3 healers puggen.
Sommige pugs gingen dood door teveel rends, pindowns als melee zijnde, healer pug die 25k hps deed en vooral zichzelf healt en zichzelf 4x pinned in 1 try >.>

Was zeer wss wel een kill geweest als onze healers er waren.

Zat zelf de dps te toppen met 60-70k dps als fire mage.
Verwacht niet dat we nog een keer Mythic BRF gaan. Denk dat als we er nog een nacht over doen dat we de baas wel zullen mollen mits onze healers er zijn.
Gelukkig dat er warcraft logs bestaat, super goed voor analyses.

Vanavond nog even BRF HC ingaan om enkele guildies te gearen en curve te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Prx schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:11:
Afgelopen week ook nog even Curve binnengetikt en qua gear zit ik op 689 equipped, dus ik ben ook wel klaar voor HFC. Laat maar komen! :D
Gz man! Ik hoop vanavond eindelijk curved te halen; Blackhand event via Openraid.

Verder hoor ik vanavond of ik een raiding guild op Ravencrest mag joinen. Gisteravond met hun altjes run meegeweest in BRF normal en zonder al te veel problemen 10/10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Even een (noob) vraagje tussendoor, wat wordt er bedoeld met 'curved'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
marijnvtg schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:46:
Even een (noob) vraagje tussendoor, wat wordt er bedoeld met 'curved'?
Is een achievement die je krijgt als je Blackhand op heroic difficulty killed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EJSchuiteman schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:49:
[...]

Is een achievement die je krijgt als je Blackhand op heroic difficulty killed.
Voor dat de volgende patch hit * ';p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Helemaal duidelijk! Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Prx schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:11:
Moet zeggen dat ik een stuk blijer was met IMP op hc, wat een rot baas was dat!. Heb daar echt een paar avonden op lopen wipen. Of gewoon pecht met foute pugs. BH hc was zelfs 1 shot hier. Zal wel veel geluk zijn geweest denk ik.

Zelf ook blij met beide curve's :). Had bijna 60k uitgegeven voor de BH hc kil haha. Uiteindelijk toch een goede run gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
GokuSsj schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:56:
[...]

Moet zeggen dat ik een stuk blijer was met IMP op hc, wat een rot baas was dat!. Heb daar echt een paar avonden op lopen wipen. Of gewoon pecht met foute pugs. BH hc was zelfs 1 shot hier. Zal wel veel geluk zijn geweest denk ik.

Zelf ook blij met beide curve's :). Had bijna 60k uitgegeven voor de BH hc kil haha. Uiteindelijk toch een goede run gevonden :)
Ik zag ze dit weekend voor 80k langskomen. Bijna was ik om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:01
GokuSsj schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:56:
[...]

Je moet echt wel geluk hebben met een pug, heb zelf de kill van de guild gemist, maar gelukkig zat ik de zondag daarop in een pug van de raidleader van Method en was het uiteindelijk een 3shot volgensmij. Heb daarna nog wat andere pugs gedaan maar nooit een 2e kill gehad. Blijft gewoon lastig als je niet op elkaar ingespeeld bent en niet overgeared (zeker phase2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

Heb hem ook gewoon met LFG gedaan. Hoop van de groep was niet eens curve, maar er werd gewoon goed gekeken wie echt hard aan het falen waren (gelukkig maar 1 iemand) en die werd dan vakkundig de deur gewezen. :)

Volgens mij hadden we hem in iets van 3 pulls. Nog redelijk goed kunnen performen, maar het is echt geen Enhancement Shaman fight. En als ik die sims zie van T18H dan word ik ook niet bepaald vrolijk. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prx schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:37:
Heb hem ook gewoon met LFG gedaan. Hoop van de groep was niet eens curve, maar er werd gewoon goed gekeken wie echt hard aan het falen waren (gelukkig maar 1 iemand) en die werd dan vakkundig de deur gewezen. :)

Volgens mij hadden we hem in iets van 3 pulls. Nog redelijk goed kunnen performen, maar het is echt geen Enhancement Shaman fight. En als ik die sims zie van T18H dan word ik ook niet bepaald vrolijk. :(
Denk dat het wel mee zal vallen in HFC. Vele gevechten hebben vele adds dus je zal het niet in de dps meters terugzien. Beetje Beastlord achtige fights :P Single target prioriteiten, maar genoeg adds om je dps in de top te houden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel fights zijn Target Priority fights...

Dus AOE hoeren gaat het niet worden als je voor hogere content gaat dan normal (misschien hc).

Hence dat voor bijna alle fights MM hunters boven de andere specs wordt gekozen. (en dat heeft niet alleen met de DEEPSMETERS te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Hopelijk zijn de gevechten in HFC een stukje melee vriendelijker. En anders kijken naar mijn Balance druid. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteriouz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 20:37
Heren van het goede (WoW) leven.

Ik heb zojuist, na een Mac-leven van meerdere jaren, weer een windows/game desktop gekocht.
Nou kriebelt de realm van Warcraft toch weer, na diezelfde afwezigheid van jaren.

In de goede oude tijd, zo rond BC en WOTLK, heb ik geraid met de semi-tweakers guild 'The Inner Circle' als Rogue. Voornamelijk om PvP gear te halen, want daar lag toch wel m'n grote passie. Na gladiator titles in S2/3/4 als Rogue zat mijn korte Warcraft leven erop en besloot ik te stoppen.

Zoals ik al zei, ik wil dus weer beginnen. Echter heb ik een paar vragen:

1) Mijn oude account is helaas gehackt/weg/verdwenen, dus mijn oude Rogue met brute mounts is helaas verleden tijd. Het wordt dus opnieuw starten. Komt de vraag: Battlechest kopen + Warlords of Draenor is de way to go? Ik zag dat je een boost kreeg tot level 90 oid. Persoonlijk heb ik daar niet zo veel interesse in, ik level m'n char liever zelf. Vooral als ik als niet-rogue ga spelen.

2) Is er een server waar meerdere tweakers te vinden zijn? Ik speelde vroeger dus op Trollbane - Horde, echter lees ik steeds meer over dat PvP tegenwoordig vooral Alliance is. Al mijn oude maten zijn helaas gestopt, dus ik val volledig in het diepe. Wat wijze tips voor deze veteraan zijn dus nooit weg.

3) Arena 2v2/3v3: Welke setups komen tegenwoordig veelal voor in de top? Een van die classes zal ik ook beginnen, aangezien mijn focus vooral daar zal liggen.

4) Is PvE gear nog steeds van groot belang in PvP? Of kom je tegenwoordig ook mee met de Arena set?

Bedankt voor de info alvast mannen, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Mysteriouz schreef op maandag 22 juni 2015 @ 22:10:

Ik heb zojuist, na een Mac-leven van meerdere jaren, weer een windows/game desktop gekocht.
Nou kriebelt de realm van Warcraft toch weer, na diezelfde afwezigheid van jaren.

In de goede oude tijd, zo rond BC en WOTLK, heb ik geraid met de semi-tweakers guild 'The Inner Circle' als Rogue. Voornamelijk om PvP gear te halen, want daar lag toch wel m'n grote passie. Na gladiator titles in S2/3/4 als Rogue zat mijn korte Warcraft leven erop en besloot ik te stoppen.

1) Mijn oude account is helaas gehackt/weg/verdwenen, dus mijn oude Rogue met brute mounts is helaas verleden tijd. Het wordt dus opnieuw starten. Komt de vraag: Battlechest kopen + Warlords of Draenor is de way to go? Ik zag dat je een boost kreeg tot level 90 oid. Persoonlijk heb ik daar niet zo veel interesse in, ik level m'n char liever zelf. Vooral als ik als niet-rogue ga spelen.

2) Is er een server waar meerdere tweakers te vinden zijn? Ik speelde vroeger dus op Trollbane - Horde, echter lees ik steeds meer over dat PvP tegenwoordig vooral Alliance is. Al mijn oude maten zijn helaas gestopt, dus ik val volledig in het diepe. Wat wijze tips voor deze veteraan zijn dus nooit weg.

3) Arena 2v2/3v3: Welke setups komen tegenwoordig veelal voor in de top? Een van die classes zal ik ook beginnen, aangezien mijn focus vooral daar zal liggen.

4) Is PvE gear nog steeds van groot belang in PvP? Of kom je tegenwoordig ook mee met de Arena set?

Er is een (hele leuke) Tweakers guild op horde defias brotherhood, voor meer info zie Zeror in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 283" We spelen alleen bijna geen pvp, we organiseren alleen pve events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain

Das vervelend om te horen.. maaaarrr! Waarom niet even contact opnemen met Blizzard? Heb alle jaren super goede support gehad voor diverse issues, ook wanneer mijn eigen account soorten van gehackt was (zelfs telefonisch contact met iemand van Blizzard UK gehad). Daarna was alles compleet weer gerestored. En dat is toch best prettig wanneer je al zoveel effort in een account heb gestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Gisteravond weer een wipe avond op Blackhand heroic. Ditmaal met een openraid groep, met als enige voordeel dat spelers niet direct leaven na een wipe.

Blijft toch bijzonder dat er altijd spelers doodgaan in P1 omdat ze niet opletten. Van alle pogingen (en dat waren er best veel) misschien twee pogingen gezien dat we volledig in P2 aankwamen.

Uiteindelijk beste poging tot 3% gekomen.

Gelukkig wel accepted als trial bij een raiding guild op Ravencrest, dus direct een realm transfer uitgevoerd en hopelijk vanaf nu geen ingame finder en openraid met Priest meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:26

Je bent meer dan welkom in de Gathering of Tweakers guild op Defias Brotherhood. Deze zit aan horde kant zoals Bart al aangaf. PvP wordt echter zeer weinig tot niet gedaan binnen de guild als event. We houden ons voornamelijk bezig met PvE raids en dergelijke.

Qua faction is PvP bijna volledig alliance. De keren dat ik PvP heb geprobeerd als horde werd ik zeer snel en efficiënt neergehaald. Hetzelfde verhaal vind je terug op internet. Er is tegenwoordig als nieuw initiatief ook Gathering of Tweakers aan alliance zijde, maar voorlopig zonder echt actieve leden. Dat neemt niet weg dat jij (en anderen) daar ook welkom zijn.

Stuur me gerust een DM als je meer info wenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo morgen dus nieuwe patch.
Mijn guild gaat morgen in de ochtend meteen raiden op Normal om de mechanics onder de knie te krijgen en ze vinden het leuk om realm firsts als casual raider te halen >.>
Zondag HFC HC in 690 gear, verwacht geen groot succes :P

Ik ga morgen eerst alle apexis dailies doen en de reputations. Moet maar liefst 90k apexis op mijn main voor de mount.
Aangezien ik vanaf vrijdag 2 weken vakantie heb komt de patch best goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-04-2024

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Ik heb expres vrij gepakt voor morgen, lekker Tanaar Jungle verkennen en questen. Bring it on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik hoop dat ik er binnenkort ook een beetje aan toekom.. beetje druk op werk dus niet echt de tijd om vrij te nemen voor WoW ;)

Maar heb er wel zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
TylerMayhem schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:35:
Ik heb expres vrij gepakt voor morgen, lekker Tanaar Jungle verkennen en questen. Bring it on.
Lekker tot 3 uur 's middags wachten voor de extended maintenance waarschijnlijk ;)

of zo ging het vroeger altijd tenminste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reviews for patch 6.2 zijn niet best.....als je geen raider bent tenminste.
Ben benieuwd

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Iusedto schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:30:
Reviews for patch 6.2 zijn niet best.....als je geen raider bent tenminste.
Ben benieuwd
heb je een link van de review(s)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Bartske schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:26:
[...]

Lekker tot 3 uur 's middags wachten voor de extended maintenance waarschijnlijk ;)

of zo ging het vroeger altijd tenminste ;)
Ik ga er gewoon van uit dat het om 11 uur in orde is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Als ik zo de reviews bekijk dan ben ik bang dat een boel casual spelers gaan stoppen nadat ze zo'n beetje klaar zijn met Tanaan Jungle. De raiders gaan waarschijnlijk wat langer door, al heb je straks de vakantie periode die wat roet in het eten kan gooien.

Ik geef het nog wel een kans. Ik hoop lekker wat HCs te kunnen raiden met mijn huidige guild. Tot ze zo'n beetje klaar zijn met HC en alleen maar Mythic plannen. Of ik dan ook nog mee doe weet ik niet. Ligt aan mijn tijd en of ik goed genoeg ben om een stempel te drukken in de raid. Misschien dat er alt/social runs zijn.

Ik heb nog geen alternatief spel of MMO gevonden voor na 6.2 zeg maar. Al speel ik van alles op moment een beetje. :)

[ Voor 9% gewijzigd door junglebeast op 23-06-2015 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
junglebeast schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:06:
[...]

Als ik zo de reviews bekijk dan ben ik bang dat een boel casual spelers gaan stoppen nadat ze zo'n beetje klaar zijn met Tanaan Jungle. De raiders gaan waarschijnlijk wat langer door, al heb je straks de vakantie periode die wat roet in het eten kan gooien.

Ik geef het nog wel een kans. Ik hoop lekker wat HCs te kunnen raiden met mijn huidige guild. Tot ze zo'n beetje klaar zijn met HC en alleen maar Mythic plannen. Of ik dan ook nog mee doe weet ik niet. Ligt aan mijn tijd en of ik goed genoeg ben om een stempel te drukken in de raid. Misschien dat er alt/social runs zijn.

Ik heb nog geen alternatief spel of MMO gevonden voor na 6.2 zeg maar. Al speel ik van alles op moment een beetje. :)
Ik vrees dat met name ook het PvP gedeelte (nog verder) gaat dood bloeden... of ik moet t verkeerd zien, kan ook natuurlijk.

6.2 is morgen dan, maar zijn er al dingen bekend of er een 6.3 komt of wordt het volgende 7.0? Kan me nog herinneren dat rondom de release van 6.1 al eea bekend (al dan niet gerucht) was over 6.2.

Ook hier geen ander spel, ja af en toe cities: skylines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

Blizzard heeft inderdaad laten weten dat 6.3 niet de final patch zal zijn voor deze xpac. Wat willen ze ook, met maar 1 devteam op WoW. :[

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn abo is vorige week afgelopen en ik moet nu bepalen of ik verder ga met WoW en dat is raar want ik speel al zo verschrikkelijk lang.

Heb een maandje FF14 gespeeld, was maar 9 euro inclusief de game, en dat is me wel heel erg goed bevallen. Alleen het overnieuw beginnen van een MMO houd me tegen.

Denk dat ik maandje WoW probeer om 6.2 te testen en dan de keuze maak

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

Jezelf een maand vermaken met 6.2 moet wel lukken. Zou dat dan ook zeker doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Iusedto schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:26:
Mijn abo is vorige week afgelopen en ik moet nu bepalen of ik verder ga met WoW en dat is raar want ik speel al zo verschrikkelijk lang.

Heb een maandje FF14 gespeeld, was maar 9 euro inclusief de game, en dat is me wel heel erg goed bevallen. Alleen het overnieuw beginnen van een MMO houd me tegen.

Denk dat ik maandje WoW probeer om 6.2 te testen en dan de keuze maak
Wow is nu wel feitelijk gratis he ;), met 3 of 4 chars kan je de gametime er al mee uit verdienen met missies. Enige dat je wel moet doen is 2 keer per dag inloggen. En dat nog geen eens, als ik soms 2 dagen niet inlog zijn alle gold missies opgespaard en dan doe ik die gewoon allemaal. Komt ook omdat ik 14 treasure hunters op die char heb. Maar daarnaast kan je wel lekker gamen wanneer je wilt.

Ik verdien zelf op dit moment ruim 220k per maand. Dus ik geef daarvan 50k voor een maand uit, en spaar dan weer 170k voor die andere 3 weken. Op die manier kan ik blijven spelen en geld verdienen tegelijk. Ben zelf super blij met dit systeem. Scheelt toch 130,- op jaarbasis :)

[ Voor 8% gewijzigd door MarcHealthy op 23-06-2015 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Klik maar niet als je niet het einde wilt weten van 6.2 en WoD.

spoiler:
Net het "einde" gezien van Gul'dan (naar de Nether?) en Archimonde in het chinees. Dus blijkbaar hebben we verder geen raids meer te verwachten. En maken we ons op voor een nieuwe expansie.

[ Voor 25% gewijzigd door junglebeast op 23-06-2015 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GokuSsj schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:21:
[...]
Wow is nu wel feitelijk gratis he ;), met 3 of 4 chars kan je de gametime er al mee uit verdienen met missies. Enige dat je wel moet doen is 2 keer per dag inloggen.
En dat wil ik dus niet meer doen. Dat is geen ontspanning maar voelt meer aan als een verplichting :)
Voel steeds meer de verplichting tot inloggen i.p.v. de zin hebben om in te loggen.
In MoP begon dat al een beetje, bij de launch van WoD totaal niet maar met Garrison en Apexis is dat verplichte gevoel helemaal terug.

Ik mis dat gevoel zoals bij ........Wrath of the Lich King expansie bijvoorbeeld.

Hmm, je kan in je account status ergens toch zien vanaf wanneer je speelt ?
Eens even opzoeken

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog wat meer mensen gezien die niet echt happy zijn met wow.

Hier is iemand die uitlegt wat hem is opgevallen met de classes (en trinkets) op de PTR.

https://docs.google.com/d...8OXE6gT0/preview?sle=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

1>Contact opnemen met customer support. Vaak kunnen ze iets voor je beteken.
2>Op Defias Brotherhood is een Tweakers guild alleen doen hun niet zo veel met pvp volgens mij.
3>2v2: rogue/healer, feral/healer, hunter/healer (echt een plaag) enz. 2v2 geeft overigens geen titles meer.
3v3: RMPala of RMDruid, god comp, turbo en hier en daar een verdwaalde hunter/ret/healer. Kan allemaal weer gaan veranderen in 6.2 omdat er wat class changes aankomen. Overigens als je weer rogue gaat zit je volgens mij wel goed. Zowat alle top rogues zijn nu combat, die worden echter wel wat generfed in 6.2 maar andere rogue specs worden weer wat gebuffed.
4>Gelukkig niet nee :D. In pvp combat wordt pvp gear in ilvl upscaled en pve gear niet. Daarnaast werken bepaalde pve bonussen niet in instanced pvp. Pve gear is al een tijd geen issue meer in pvp (beste change ever).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosttweakers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-08 14:54
Na een lange tijd mijn account weer eens activeren morgen. Ik heb 2 100's geparkeerd met een ilvl van rond de 630, en nog een disc priest op 90 en een mage op ~93. Werk aan de winkel dus.

Zijn er mensen met ervaring in die gametime dingen die je met gold kan kopen? Wat is de marktprijs ongeveer? En is dat bij elkaar te sprokkelen in een maand tijd, of is het een hoop werk?
Ik heb nergens gelezen dat je die tokens ook voor echt geld kan verkopen (dus gold naar euro's oid). Kan dat idd niet of kijk ik steeds scheef?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jij kan een token kopen voor euro's en verkopen voor gold. Je kunt een token voor gold om zelf te gebruiken. Marktwaarde wordt bepaald aan de hand van supply & demand. Op Draenor, mega drukke server, gaat ie meestal voor rond de 40K gold.

Tokens met gold kopen en voor euro's verkopen is geen optie.
Iusedto schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:45:
[...]
En dat wil ik dus niet meer doen. Dat is geen ontspanning maar voelt meer aan als een verplichting :)
Voel steeds meer de verplichting tot inloggen i.p.v. de zin hebben om in te loggen.
In MoP begon dat al een beetje, bij de launch van WoD totaal niet maar met Garrison en Apexis is dat verplichte gevoel helemaal terug.

Ik mis dat gevoel zoals bij ........Wrath of the Lich King expansie bijvoorbeeld.
Eens even opzoeken
Vind ik zon vreemd argument, dat Garrison voelt als een dagelijkse verplichting, tenslotte hebben we sinds TBC al daily quests die een zelfde gevoel van verplichting gaven. Die verplichting was zelfs nog veel groter omdat er toen reputations aan vast zaten.

Wat dat betreft zijn garrisons juist helemaal geen verplichting vind ik. Je komt niets te kort als je een paar dagen niet inlogt.

[ Voor 60% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-06-2015 06:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kladblokje
  • Laatst online: 12-09 09:09
Op https://wowtoken.info/ kun je zien wat de huidige prijs ongeveer is. de afgelopen maand is het rond de 50k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Iusedto schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:09:
Klopt.
Was gisteren zo rond de 51K
En vermoed dat de prijs er niet minder op gaat worden, de vraag ligt al een tijdje hoger dan het aanbod. Zeker ook omdat de meeste mensen gold genoeg maken en helemaal geen tokens moeten verkopen om aan gold te geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Grompie schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:41:
[...]
En vermoed dat de prijs er niet minder op gaat worden, de vraag ligt al een tijdje hoger dan het aanbod. Zeker ook omdat de meeste mensen gold genoeg maken en helemaal geen tokens moeten verkopen om aan gold te geraken.
Ik vrees het ook. Heb 1x token gekocht voor 31k en 1x voor 41k. Bij de prijs van 35k dacht ik al, dit wordt te gek, maar toch nog een gekocht. 51k (en oplopend) wordt me toch echt te gek. Komt toch de discussie "verplicht inloggen" weer om de hoek kijken om maar geld binnen te halen voor (in mijn geval) een token. Met 5 chars 's ochtends en 's avonds inloggen lijkt altijd zo gedaan te zijn, maar het is altijd wel net ff meer dan alleen je missions completen en weer nieuwe aanzetten. Probeer m'n boxes nog een beetje om te zetten in de salvage yard, maar slack je even, dan heb je zo weer 5 stacks van 20 die je weer stuk voor stuk moet openenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
Hou er ook rekening mee dat 6.2 nu voor een enorme piek heeft gezorgd, door mensen die weer even een kijkje komen nemen nadat ze gestopt zijn. Ik verwacht dat de prijs over 2-3 weken weer rond de 40-45k ligt. De 30k gaan we helaas nooit meer zien denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ik zeg hiermee niets nieuws maar eigelijk is een Token kopen voor echt geld en verkopen voor Gold toch gewoon gold kopen. Hebben wij die chinese gold farmers niet meer nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosttweakers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-08 14:54
HStyles schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:15:
Ik zeg hiermee niets nieuws maar eigelijk is een Token kopen voor echt geld en verkopen voor Gold toch gewoon gold kopen. Hebben wij die chinese gold farmers niet meer nodig
Van wat ik ervan gelezen heb, was dit ook de voornaamste reden om het te implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Cambrium91 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:07:
Hou er ook rekening mee dat 6.2 nu voor een enorme piek heeft gezorgd, door mensen die weer even een kijkje komen nemen nadat ze gestopt zijn. Ik verwacht dat de prijs over 2-3 weken weer rond de 40-45k ligt. De 30k gaan we helaas nooit meer zien denk ik.
Ook zijn de gold missies generft of worden generft, is me niet helemaal duidelijk wanneer dit gaat gebeuren. Hierdoor krijgen mensen minder gold binnen en valt er minder te besteden waardoor de prijs op den duur weer gaat zakken. Overigens zie ik dit de komende 2 maanden nog niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Is er al iemand ingelogd? Zo ja, bevindingen? Servers waren volgens mij ruim voor 11.00uur weer up?! Kon iig via m'n app op de AH van Tarren Mill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:18

Radeon

Today is a good day to die

Krijg Battle.net error 112, unable to validate game version.
Nog meer mensen hier last van?

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Radeon schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:45:
Ik zag op twitter dat het een bekend probleem is en dat ze er mee bezig zijn om het op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:18

Radeon

Today is a good day to die

Heb nu gewoon in WoW zelf ingelogd, en dat werkt wel gewoon.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:58
Radeon schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:45:
Dat probleem had ik ook. Heb het kunnen oplossen door de config.wtf file hernoemd / weggegooid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Zie nu al mensen die Supreme Lord Kazzak en ilvl705 items hebben gewonnen. Ga deze baas ook op 6 chars doen elke week. Al is het alleen maar om de felblight die hij dropt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 15:08
ik verwacht Fahralon in patch 6.3 iig dat is ook nog niet inbegrepen in deze versie van Draenor ...terwijl t wel bestaat in de outlands ... ,mja stukjes ervan :P

[ Voor 48% gewijzigd door Metallize op 24-06-2015 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:50:
Zie nu al mensen die Supreme Lord Kazzak en ilvl705 items hebben gewonnen. Ga deze baas ook op 6 chars doen elke week. Al is het alleen maar om de felblight die hij dropt :)
AH zit al vol met felblights op mijn realm; nog een beetje prijzig 1500g per stuk maar zal wel snel droppen. Staat nu 30 minuten later op 800g p.st

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2015 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Mja Felblights zijn op dit moment natuurlijk DE grote cashcow; iedereen wil ze. Net als met Savage bloods aan het begin van de expansion; die waren in het begin ook 1200-1500g per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Tarren Mill waren de Savage bloods na de eerste week gewoon 2,5K-3K hoor.

Stomme Overpriced AH is daar >_>.

Snap nogsteeds niet dat blizzard de AH niet Regionwide maakt - net als die domme token van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
Laat ik ook eens een dagboekje maken, omdat ik het gevoel heb dat ik iets kwijt moet.

Dag 1 in 6.2
Aardige quests die me doen denken aan de rest van Draenor. Daily's lijken fors, maar houden me wel bezig. De shipyard is wel tof, maar wel een beetje 'the same thing'.
Ik was helemaal hyped over die felblights. Wie weet eindelijk iets om gold mee te verdienen en dat je ook nog eens uit je garrison komt. Blijken ze om de havenklap te droppen en van de world boss kreeg ik er 14. Niet zo gek dat de prijs op mijn realm (Defias Brotherhood) al op 300g ligt per stuk.
Over de world boss gesproken. Ze hadden beter de loot aan een boom kunnen hangen. Als healer had ik werkelijk niets te doen. Geen uitdaging niks.

Met de Tweakers guild gingen we HFC normal in. De eerste drie bosses, man man man, om te huilen was het zo simpel. Uiteindelijk zijn vijf bosses neer gegaan. Zondag maar eens starten in Heroic.
Ik heb de hele tijd het gevoel gehad dat ik iets miste in die raid. Het voelde niet 'episch' of iets dergelijks. Ergens vond ik het een beetje saai. Wie weet heb ik er teveel van verwacht dat zou kunnen.

Tot slot vond ik nu het verschil tussen mijn resto druid en onze Disc priest gigantisch. Wie weet komt het door normal, maar voor het eerst in tijden voelde mn druid aan als slap, misschien wel voor de eerste keer sinds ik resto druid speel (Wotlk).

Conclusie dag 1: mehhhh. Ik denk toch dat ik er teveel van verwacht had en zoals ik er nu naar kijk ben ik benieuwd hoelang deze content mij kan gaan boeien. Gelukkig was het in de guild rete gezellig. Dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

Kijk voor de gein eens naar je overhealing. Een disc priest schopt aardig wat roet in het eten van een HoT healer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:26
Prx schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 01:04:
Kijk voor de gein eens naar je overhealing. Een disc priest schopt aardig wat roet in het eten van een HoT healer.
Het is volgens mij gewoon de difficulty. Op assault halen we beiden veel te veel overhealing (11mil voor mij en 9,5mil voor Cambrium). De enige boss waar het lijkt alsof de healing to the point was is Hellfire High Council. Voor logs zie http://www.askmrrobot.com...1a3e6f63/report/2#v=1,d=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortare
  • Laatst online: 14-09 11:07
Stomme opmerking mss maar ik heb nog nergens iets gezien van hoe en waar ik Felblights kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
mortare schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 08:09:
Stomme opmerking mss maar ik heb nog nergens iets gezien van hoe en waar ik Felblights kan krijgen.
Crafting the new upgrade items requires Felblight, a new reagent that can be obtained from Fishing, Herbalism, Mining, or Skinning in Tanaan Jungle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6.2.. poeh, wat moet ik er van zeggen?

Dailies -> Forced, maar houden je bezig en je ziet tanaan tenminste.
Shipyard - > Followers 6.2 yay! >_>

Tanaan? veel te klein voor een mayor content patch en eerlijk - had verwacht dat ik meer mensen zou zien. maar op mijn guildgroepje na waar ik mee aan het optrekken was, zag ik op Tarren Mill (vrij grote server) misschien 10-20 andere mensen lopen.

Hebben ze nu Tanaan dus ook al vol gegooid met phaseshifting?

Beetje teleurstellend nog, ook de groep quest zijn te solo'en - duurt misschien wat langer - maar had er als MM hunter totaal geen moeite mee.

HFC? Normal was echt pisseasy. 9/13 dood in 3 uurtjes tijd, en dat alleen omdat mensen zich totaal niet voorbereid hadden op de fights.

Fights op Normal zijn bijna alleen maar nukefights - waardoor je niet alle mechanics krijgt te zien of er zo door heen bent. Maar voor wat ik heb gezien, zijn ze toch weer vernieuwend en sommige ook nog best wel leuk.

Misschien dat ze voor HC wel uitdagend zijn, maar op Normal tot dusver niet.

Vanavond Normal afmaken en HC induiken. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 08:25:
HFC? Normal was echt pisseasy. 9/13 dood in 3 uurtjes tijd, en dat alleen omdat mensen zich totaal niet voorbereid hadden op de fights.

Fights op Normal zijn bijna alleen maar nukefights - waardoor je niet alle mechanics krijgt te zien of er zo door heen bent. Maar voor wat ik heb gezien, zijn ze toch weer vernieuwend en sommige ook nog best wel leuk.

Misschien dat ze voor HC wel uitdagend zijn, maar op Normal tot dusver niet.

Vanavond Normal afmaken en HC induiken. Ben benieuwd!
Het verschil tussen Normal en heroic is echt een stuk groter dan in HM en BRF. Maar als je heel BRF op heroic doet, lukken de eerste bosses in HFC ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, Wat mij betreft hadden we normal geskipped.

Maar voor die faalhazen bij ons in het team was/is het wel een wakeup call + makkelijke manier om tactics te leren.

Hopelijk vanavond nog wat meer loot binnensmokkelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortare
  • Laatst online: 14-09 11:07
quote:
mortare schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 08:09:

quote:
Crafting the new upgrade items requires Felblight, a new reagent that can be obtained from Fishing, Herbalism, Mining, or Skinning in Tanaan Jungle.
Ja, dat had ik al gelezen, maar heb gisteren heel de avond zitten minen maar niets tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
Aardige avond gehad gisteren, 3/13 HC HFC down, beter dan we op voorhand hadden verwacht. Council op de laatste pull de kill, was wel een aardig gevecht. Zondag maar weer verder, kijken waar we dan op uit kunnen komen.

Verder nog geen tijd gehad om echt in de overige 6.2 content te duiken, vanavond maar eens naar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:12
Wat mensen vooral vergeten is dat we allemaal in Heroic/Mytic BRF gear rond rennen. Dan is het toch te verwachten dat je zo door Normal heen rent. Wij deden eerste 4 in 2,5 uur tijd zonder ook maar een tactic te hebben gelezen. Dat werkte niet op Hellfire Council :P Maar even fatboss filmpje kijken en ze waren neer zonder problemen.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
mortare schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 08:33:
[...]

Ja, dat had ik al gelezen, maar heb gisteren heel de avond zitten minen maar niets tegengekomen.
En je was ook daadwerkelijk aan het minen in Tanaan? Vrienden waar ik mee in een party zat zag ik zowat bij iedere vein een felblight krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joenino schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 08:37:
Wat mensen vooral vergeten is dat we allemaal in Heroic/Mytic BRF gear rond rennen. Dan is het toch te verwachten dat je zo door Normal heen rent. Wij deden eerste 4 in 2,5 uur tijd zonder ook maar een tactic te hebben gelezen. Dat werkte niet op Hellfire Council :P Maar even fatboss filmpje kijken en ze waren neer zonder problemen.
Je laat het klinken dat mensen lopen te klagen dat Normal te makkelijk is, op een post na zie ik hier verder niemand over vallen.

Maar je hebt wel een punt. Want wat ik al aangaf in mijn post - Normal is een nukefest.
Dit komt voornamelijk dus omdat 80% van onze groep al op de 698+ ilvl zat.

Maar goed, ben benieuwd wat de rest + hc vanavond gaat bieden.

Tevens moet ik toch maar Black Temple doen voor de Boog transmorg.
En T4 gaan halen. Past beter thuis in deze raid dan mijn cryptstalker transmorg :P.

En is 100punten beter dan die lelijke T18 sets -_-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:57
Wij zijn gisteren ook voor het eerst HFC in gegaan. Toch maar normal gekozen om die legendary items te krijgen + de bosses/tactics eens gezien te hebben en ook omdat de tier pieces meestal een upgrade zijn in zowel ilvl als set bonussen.

Zoals waarschijnlijk meer groepen hier gingen we bijna alle bosses zonder voorbereiding in en was het maar een beetje on the fly aanpassen. Dat leverde meestal een one shot op, maar op 2 bosses of zo viel iedereen ineens om als we een mechanic over het hoofd hadden gezien :p

Maar goed, 7/13 bosses neer na zo'n 2.5 uur. Zondag de rest hopelijk. Misschien met iets meer voorbereiding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ik heb HFC gisteren alleen nog maar van de buitenkant gezien. Wel wat dailies gedaan en rondgerend in Tanaan; genoeg toffe dingen in gezien.

Verder vooral druk op dit moment om rond te vliegen voor Midsummer, de nieuwe pet en toys kunnen kopen straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik het goed begrijp kan je die oude dungeons alleen doen tijden bepaalde Timewalking events ?
Wel een beetje jammer eigenlijk

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren uitzondering gemaakt met de guild om woensdag te raiden. Uiteindelijk nadat we een groep hadden begonnen met raiden om 1 tot half 5. 6/13N gedaan. Meeste 1shots, alleen Gorefiend en Killrog was 2 wipes elk omdat we de mechanics nog niet wisten.
Hadden meer moeite met de trash (5-6 wipes op thrash lol) dan de bazen zelf.

Vond het jammer dat mijn guild op het moment healers tekort komen, hierdoor geforceerd om voorlopig te healen omdat de overige guildies gewoonweg niet zo goed zijn op alts. RL vind het ook jammer omdat ik natuurlijk één van de top dpsers ben :P

Ik vraag me af of je bij elke loot die je kan krijgen van Kazzak Felblights krijgt, want dan zie ik de felblight prijzen wel snel dalen.
450g op mijn realm op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Even een heirloom/leveling vraagje; Ben gisteren 63 geworden met een alt. Kwam alleen tot de ontdekking dat de heirlooms maar tot 60 gaan. Iemand ervaring om deze gewoon door te dragen tot level x (90?) ivm de xp buff en kwa damage lever je er toch wel/niet op in. Al zou ik 2 heirlooms aanhouden ipv 5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
marijnvtg schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:15:
Even een heirloom/leveling vraagje; Ben gisteren 63 geworden met een alt. Kwam alleen tot de ontdekking dat de heirlooms maar tot 60 gaan. Iemand ervaring om deze gewoon door te dragen tot level x (90?) ivm de xp buff en kwa damage lever je er toch wel/niet op in. Al zou ik 2 heirlooms aanhouden ipv 5...
Je kan de heirloom upgraden om hem tot lvl 90 en tot lvl 100 te laten gaan. Dat kan bij de heirloom vendor in Undercity (alliance weet ik niet). Is het zeker wel waard aangezien je met die xp buff echt heel hard gaat. Moet je wel het geld er voor hebben want het is niet heel goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
De heirloom vendor voor Alliance zit in Ironforge in de library (rechtsbovenin als je de map bekijkt).

Volgens mij werkt de XP buff niet meer als je boven het level komt waar de heirlooms voor bedoelt zijn. Je kunt het testen door bij een 'quest-inlevervenster' je heirlooms uit te doen en te kijken hoeveel exp de quest zou opleveren als je op complete zou drukken. Vervolgens dit scherm sluiten en je heirlooms aan doen en kijken hoeveel de quest dan zou opleveren.

[ Voor 64% gewijzigd door Roflzor op 25-06-2015 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
Iusedto schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:24:
Als ik het goed begrijp kan je die oude dungeons alleen doen tijden bepaalde Timewalking events ?
Wel een beetje jammer eigenlijk
Je kunt ze nog steeds doen, alleen dan niet in de "downscaled" versie, dat kan alleen in bepaalde weekenden waar events voor in de ingame calender zichtbaar zijn.

Maar ben het wel met je eens, snap niet zo goed waarom het alleen in die specifieke weekenden is, waarom niet gewoon de hele week door en dan via een aparte LFG optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Bartske schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:18:
[...]

Je kan de heirloom upgraden om hem tot lvl 90 en tot lvl 100 te laten gaan. Dat kan bij de heirloom vendor in Undercity (alliance weet ik niet). Is het zeker wel waard aangezien je met die xp buff echt heel hard gaat. Moet je wel het geld er voor hebben want het is niet heel goedkoop.
Ja oke, maar dan betaal je iets van 5k per upgrade. De xp buff van 5 of 10% per item blijf toch gewoon staan? Deze komt toch niet vanaf level 60 te vervallen? (ben niet in staat om t vandaag nog even snel te testen). Alleen je je stats gaan niet meer omhoog per level..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
marijnvtg schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:38:
[...]

Ja oke, maar dan betaal je iets van 5k per upgrade. De xp buff van 5 of 10% per item blijf toch gewoon staan? Deze komt toch niet vanaf level 60 te vervallen? (ben niet in staat om t vandaag nog even snel te testen). Alleen je je stats gaan niet meer omhoog per level..
LIjkt me dat die xp buff komt te vervallen, anders als er een nieuwe xp uitkomt zou iedereen oude heirlooms aantrekken om zo snel door de content heen te gaan.

http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/7960896155 (wel oud topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Bartske schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:50:
[...]

LIjkt me dat die xp buff komt te vervallen, anders als er een nieuwe xp uitkomt zou iedereen oude heirlooms aantrekken om zo snel door de content heen te gaan.

http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/7960896155 (wel oud topic)
Thanks, had gisteren avond zelf ook al gegoogled maar kwam niet echt een concreet antwoord tegen. Ik test het wel als ik online kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

mortare schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 08:33:
[...]

Zelfde hier, rondgelopen in Tanaar van 10 tot 19.30 en maar 1 Felblight gehad. Veel skinning en fishing gedaan.

Verder mij zeer goed vermaakt in de Jungle (4200 rep voor 1 quest is altijd welkom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
Heb nog niet veel tijd doorgebracht in het nieuwe gebied maar de vele allys wakkerde mijn pvp instinct aan. >:)

Dank dat ik vanaaf ff Holy ga en als pocket healer ga dienen voor mijn Hunter maat en flink wat mensen ga lastig vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TylerMayhem schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:03:
[...]

Zelfde hier, rondgelopen in Tanaar van 10 tot 19.30 en maar 1 Felblight gehad. Veel skinning en fishing gedaan.

Verder mij zeer goed vermaakt in de Jungle (4200 rep voor 1 quest is altijd welkom)
Ik had in de korte tijd dat ik zat te minen (gewoon ores onderweg minen) 2 felblights gemined in een tijdsbestek van 1 uur. De kans ligt geloof ik ook op ongeveer 10%.

De grote voorraad felblights komen dan ook voornamelijk van Kazzak. De hoeveelheid verschilt wel aardig, van 5-15 per loot kill. Zo heeft een guildie Kazzak op 5 alts gemold om 64 feblights te farmen.
Denk dat Kazzak wel veel gefarmed gaat worden elke week als dit niet wordt generfed :P
HStyles schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:57:
Heb nog niet veel tijd doorgebracht in het nieuwe gebied maar de vele allys wakkerde mijn pvp instinct aan. >:)

Dank dat ik vanaaf ff Holy ga en als pocket healer ga dienen voor mijn Hunter maat en flink wat mensen ga lastig vallen.
Dat had ik gisteren ook als Ally. Alle Horde scum ff mollen bij Throne of Kiljaeden. Dachten ff dat ze Kazzak konden gaan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
HStyles schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:57:
Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:59:
Dat had ik gisteren ook als Ally. Alle Horde scum ff mollen bij Throne of Kiljaeden. Dachten ff dat ze Kazzak konden gaan doen :P
Hey dat klinkt interessant, ff mn HORDE ( ;) ) rogue afstoffen als is t maar om lekker te sappen (ja blijf ik leuk vinden, ik weet het).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Gisteren avond ingelogd en even mission proberen af te tikken zonder masterplan, dat is toch geen doen meer!! :P

Best mooi dat dit dan op MMO staat:
Master Plan Updated
Master Plan has been updated for Patch 6.2, so you can safely resume doing missions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Ik heb gisteren ook maar bij 1 char de missions gedaan, geen zin meer in zonder master plan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Masterplan werkte bij mij weer na deze net geüpdate te hebben :D. Vond het ook maar niks zo allemaal manueel. Hopelijk lukt het met de Shipyard beter vanavond, had gisteren allemaal missies zonder daar een bootje voor te hebben die dat goed kon uitvoeren (30 % allemaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren een prima avond in HFC Heroic. Tot nu toe 6/13 neer.
Hellfire Assault en Iron Reaver loop je zo overheen. Council en Kormrok waren ook one-shots, maar dat was meer carry door healers :P.
Kilrogg hadden we 3 tries voor nodig, omdat sommige mensen niet opletten.
Gorefiend was 2 tries en een erg leuk gevecht als healer :).
Daarna ook nog wat tries gedaan op Shadow-Lord Iskar. En dat was erg chaotisch, maar aan het eind hadden we een goede try. Dus die gaat vanavond wel neer.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
Supreme lord kazzak gedaan als retri dps
Ik heb niet eens bewogen
te makkelijk, mischien moeten ze hem een heavy AOE dmg attack geven ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren verder gegaan in normal.

Tegen alle verwachtingen in

Velhari oneshot
Xhul 2 shot
Mannoroth 2 shot.

En toen kwam Archimonde.
Voor toch wel een groot gedeelte van ons team een heel ander skillniveau...

4 tries waarvan beste 38%

Al met al hele leuke fights, maar zie ons er nog wel moeite mee hebben die ook op heroic even te doen.
Maar we zullen het zien... Maandag gaan we beginnen met HC!
Pagina: 1 ... 18 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.