Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:32
Carthrax schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:46:
Ik heb The Pit ook nog niet gedaan, maar is die te doen met 2 man? Of moet het per se 5 zijn?
The pit hoeft niet voor de achievement als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Hij is helaas wel nodig, zie ook de guide van wowhead.

Ook deze heb ik met 2 gedaan, dat ging wel aardig voor spelers die weten wat ze doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:55
Prx schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:50:
Hij is helaas wel nodig, zie ook de guide van wowhead.

Ook deze heb ik met 2 gedaan, dat ging wel aardig voor spelers die weten wat ze doen. :)
Hij is inderdaad wel nodig. Dr is ook een pagina die laat zien hoe ver je qua progress bent: http://www.wowhead.com/flying

The Pit vond ik zelf wel behoorlijk annoying; denk niet dat 5 vereist is maar zou het wel met 3 doen, meer als je de optie hebt.

Moet zelf de treasure's nog doen en dan zou ik voor zo ver ik kan klaar zijn met de voorbereidingen. Dan blijven alleen de reputations nog over en die gaan (naar ik begrepen heb) tenminste 3 weken duren als je elke dag de daily zou doen. Daarna is het wachten op de daadwerkelijke patch/update die het vinkje "flying-allowed" aanzet

[ Voor 23% gewijzigd door Clueless op 16-06-2015 14:04 ]

I Don't Know, So Don't Shoot Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pit is vrij simpel om te solo'en (zijn ze allemaal trouwens).

Gewoon langs de zijkanten lopen en dan vervolgens al die bommetjes/boekjes/crates pakken voor ammo.

En dan de kanonen of markers gebruiken (of als het lukt er te komen (gaat eenvoudig als rogue hunter) de miningcart).

Kost je hooguit 10-15 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet zelf alleen nog ff die 100 treasures doen :P

Een aantal guildies vertellen mij dat je de gehele garrison campaign quest voltooid moet hebben wil je Tanaan unlocken omdat de intro quest een garrison campgain quest is. Iemand hier meer idee over? Kan er nergens op b.net forums en mmo-c vinden dat dit vereist is.
Ik heb dus 1 garrison quest voltooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 18:03
Ik ben sinds een tijdje bezig met een monk (mistweaver). Maar merk dat ik in dungeons (level 93/94) het gewoon niet bij hou kwa healing t.o.v de dmg die de tank krijgt. Heb al verschillende spell rotations gebruikt, maar tanks gaan keer op keer dood.... Heb al van meerdere kanten gehoord dat de monk niet echt super meer is kwa healing. Klopt dat, of doe ik nou iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:44:
Moet zelf alleen nog ff die 100 treasures doen :P

Een aantal guildies vertellen mij dat je de gehele garrison campaign quest voltooid moet hebben wil je Tanaan unlocken omdat de intro quest een garrison campgain quest is. Iemand hier meer idee over? Kan er nergens op b.net forums en mmo-c vinden dat dit vereist is.
Ik heb dus 1 garrison quest voltooid.
Is volgens mij niet vereist, heb het nergens gelezen en al verschillende Tamaan guides gelezen. Dit is er 1 van:
http://www.wowhead.com/guides/tanaan-jungle
http://www.wowhead.com/gu...for-the-garrison-shipyard

Upon logging in after 6.2 launches, you will get a pop up to accept the quest Garrison Campaign: War Council(H)/ Garrison Campaign: War Council(A). Accept this and turn it into Warchief Vol'jin/King Varian Wrynn in your town hall at your Garrison.

He will ask you to travel to Iron Docks via a free flight from your Garrison flight master to hand in the quest We Need a Shipwright(H)/ We Need a Shipwright(A).

When you arrive at the Iron Docks, hand that quest in to Sammy Fivefingers(H)/Exarch Naielle(A). They will offer you the quest Derailment(H)/ Derailment(A). The items required for this quest are marked on your minimap. When you pick up that quest, you can also complete a bonus objective in the zone at the same time (it will pop up on the side of your UI) even though it is not required to start your Shipyard.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NL-RaVeR schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:26:
Ik ben sinds een tijdje bezig met een monk (mistweaver). Maar merk dat ik in dungeons (level 93/94) het gewoon niet bij hou kwa healing t.o.v de dmg die de tank krijgt. Heb al verschillende spell rotations gebruikt, maar tanks gaan keer op keer dood.... Heb al van meerdere kanten gehoord dat de monk niet echt super meer is kwa healing. Klopt dat, of doe ik nou iets verkeerd?
Niet super meer in vergelijking met wat? Ik heb niet het idee dat er tijdens WoD erg veel is veranderd en ik heb alle dungeons tijdens het levellen probleemloos kunnen healen. Neem alleen wel een berg mana food mee en drink zodra je out of combat bent. Mana consumption is wel een probleem op dat (gear) level, dus veel drinken houdt het tempo erin.

Weet je zeker dat die tanks niet meerdere trashpacks aan het pullen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14:05
Probeer niet te wennen aan rotations, dat gaat niet werken want iedere situatie en tank is anders.

Verder is nog wat info wel handig, gebruik je healbot, vuhdo of mouseover macro's?

Hier nog wat leesvoer: http://www.icy-veins.com/...er-monk-pve-healing-guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:30:
[...]

Is volgens mij niet vereist, heb het nergens gelezen en al verschillende Tamaan guides gelezen. Dit is er 1 van:
http://www.wowhead.com/guides/tanaan-jungle
http://www.wowhead.com/gu...for-the-garrison-shipyard

Upon logging in after 6.2 launches, you will get a pop up to accept the quest Garrison Campaign: War Council(H)/ Garrison Campaign: War Council(A). Accept this and turn it into Warchief Vol'jin/King Varian Wrynn in your town hall at your Garrison.

He will ask you to travel to Iron Docks via a free flight from your Garrison flight master to hand in the quest We Need a Shipwright(H)/ We Need a Shipwright(A).

When you arrive at the Iron Docks, hand that quest in to Sammy Fivefingers(H)/Exarch Naielle(A). They will offer you the quest Derailment(H)/ Derailment(A). The items required for this quest are marked on your minimap. When you pick up that quest, you can also complete a bonus objective in the zone at the same time (it will pop up on the side of your UI) even though it is not required to start your Shipyard.
Dat dacht ik dus ook. Heb precies dezelfde guides gelezen en zelf op PTR gespeeld met kopieën van mijn characters.
Op de PTR kon ik dus wel meteen de quest doen.

Bedankt in ieder geval. Denk dat mijn guildies er naast zitten. Ze hebben zelfs gisteren hele middag alle quests lopen doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:32:
[...]

Niet super meer in vergelijking met wat? Ik heb niet het idee dat er tijdens WoD erg veel is veranderd en ik heb alle dungeons tijdens het levellen probleemloos kunnen healen. Neem alleen wel een berg mana food mee en drink zodra je out of combat bent. Mana consumption is wel een probleem op dat (gear) level, dus veel drinken houdt het tempo erin.

Weet je zeker dat die tanks niet meerdere trashpacks aan het pullen zijn?
In vergelijking met hoe ze eest speelden, al heb ik daar geen ervaring mee. Ik vergelijk het mijn mijn holy priest. Volgens mij pullen ze niet te veel, gaan ook mis op alleen een boss bijvoorbeeld.. Of ik moet superveel pech hebben de afgelopen dagen tijdens het healen O-)
Idanue schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:36:
[...]

Probeer niet te wennen aan rotations, dat gaat niet werken want iedere situatie en tank is anders.

Verder is nog wat info wel handig, gebruik je healbot, vuhdo of mouseover macro's?

Hier nog wat leesvoer: http://www.icy-veins.com/...er-monk-pve-healing-guide
Ik gebruik healbot en buttonforge voor wat snel klikbare icons. Verder eigenlijk niks. Ik ga is wat meer lezen over de mistweaver en hopelijk wordt het dan beter. Mocht het niet wennen/lukken, dan transfer ik mooi mijn priest :+

[ Voor 10% gewijzigd door NL-RaVeR op 16-06-2015 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belangrijkste bij een mistweaver monk is dat je nooit niets doet!

1. Altijd je statue plaatsen
2. Als je denkt niets te doen te hebben channel je Soothing mist op de tank. Als er een pauze in het gevecht is en je weet zeker dat niemand damage krijgt Crackling Jade Lightening (crap dps, geen aman cost, dus je hebt mana regen)

3. Glyph Expel Harm en gebruik on cooldown, tenzij je max Chi hebt, dan eerst chi gebruiken.
4. Renewing Mist op de tank houden
5. Channel Soothing Mist op de tank (1 dps of jijzelf krijgt ook healing)
6. Als je weet dat er veel damage aankomt Enveloping mist gebruiken en Soothing Mist blijven channellen
7. Surging Mist Als Soothing + Enveloping samen niet voldoende is.

Als je snel Chi nodig hebt: Surging mist gebruiken, omdat je sowieso al Soothing zou moeten channellen kost dat je slechts een Global Cooldown.

Is er AoE healing nodig, gooi je er af en toe een uplift uit.

De 'oh, shit' buttons zijn Life Cocoon en Revival. De instant heal van Revival maakt het een waardeloze raid cooldown (Je moet de raid eerst health laten verliezen voor je het kan gebruiken), maar geweldige oh shit ability (Instant heal voor de hele groep in dungeon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:38
Zo The Pit net even solo gedaan, munitie oppakken en dan wat airstrikes doen. Het gaat niet snel maar wel effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Laatst online: 27-02-2024
Na 18 wipes op heroic Blackhand vanavond geef ik die curved achievement maar op. Wat een drama zijn pugs. Geen enkele keer P3 gezien.

Volle curved groepen waarbij ze om de stomste dingen omvallen. Die achievement zegt helemaal niks, dus moet het er maar gewoon bij laten en accepteren dat ik zonder curved beter ben dan 90% met.

Man man man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 00:00

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
Constant die dikke hot op de tank houden (die Hot die 3 Chi kost).. dan zal de tank niet meer omvallen..
mocht hij dat wel gaan doen, Life Cocoon op hem gooien

En inderdaad, veel drinken. Als je die hot op de tank houd, moet je veel chi genereren.. wat je veel mana gaat kosten (bv door die instant heal, als je soothing mist op de tank hebt.. krijg je 1 chi van). Boeie dat je oom gaat op trash.. gewoon weer drinken en gaan :).

Ben zelf heel koppig veel aan het fistweaven. Echt op ilvl 610 was het echt een ramp.. maar nu richting de 645 begint fistweaving wel weer te werken (in HC dungeon's). Dit vond ik echt het leukste om te doen met mn monk in MoP.

In LFR toch weer 'normaal' healen, want de HPS blijft toch echt wel achter met fistweaving.

Nog andere fistweavende monks here? welke talents nemen jullie op lvl45 en lvl 100? Zit nog veel tussen Acension en Chibrew te switchen, evenals Chi Explosion en Pool of mists. Nog geen duidelijke winnaar.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:49
EJSchuiteman schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 00:36:
Na 18 wipes op heroic Blackhand vanavond geef ik die curved achievement maar op. Wat een drama zijn pugs. Geen enkele keer P3 gezien.

Volle curved groepen waarbij ze om de stomste dingen omvallen. Die achievement zegt helemaal niks, dus moet het er maar gewoon bij laten en accepteren dat ik zonder curved beter ben dan 90% met.

Man man man.
Ik maak de laatste tijd zelf maar de groepen. 690+ Ilvl en paar kills op blackhand zorgt toch voor oneshot groups :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 17:33:
Belangrijkste bij een mistweaver monk is dat je nooit niets doet!

1. Altijd je statue plaatsen
[.........]
Thanks voor de guide. Ga ik mijn play style op aanpassen. Ben nu level 95 en krijg het weer een beetje onder controle :)
@DarkUnreal, jij ook bedankt voor de tip. Dat fistweaving lijkt me ook wel gaaf om te doen, maar dan moet het met gewoon healen eerst lukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
EJSchuiteman schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 00:36:

Man man man.
Haha, zijn op dit moment 2 goede groepen op openraid waar je een BH hc kill kan krijgen. 1 op vrijdag avond en 1 op zondag middag. Die van zondag middag heb ik BH HC in 1shot gekregen. Die van zondag had mij geaccepteerd terwijl ik nog nooit BH hc had gedaan.

Wie doet er dan ook pugs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Beavbusi schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 08:47:
[...]

Ik maak de laatste tijd zelf maar de groepen. 690+ Ilvl en paar kills op blackhand zorgt toch voor oneshot groups :)
Ja dat is wel slim!. en een groep maken is geen eens zo moeilijk via group finder. Er zitten zoveel mensen daar, binnen 10 minuten hadden we gisteren al een volle groep met ilvl680+ en enkele 690+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 00:00

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 17:33:
De instant heal van Revival maakt het een waardeloze raid cooldown
Whut? het is de allerhardste AOE healing spell in de game :o.. Wat maakt het uit dat hij instant is... inc dmg is ook meestal instant (raidwide)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Zit al een tijdje met een DPS probleem op m'n ret pala (ilvl 659). Speel voornamelijk LFR HM/BRF en kom dan maar slechts uit op ongeveer 10k gemiddeld bij de meeste boss fights. M'n 'tactiek' bestaat voornamelijk uit knoppen rammen/drukken wanneer ze van de cooldown af komen. Heeft iemand toevallig nog een goede site/guide/tactiek buiten icyveins/noxxic? of ret = dead? Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
marijnvtg schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:43:
Zit al een tijdje met een DPS probleem op m'n ret pala (ilvl 659). Speel voornamelijk LFR HM/BRF en kom dan maar slechts uit op ongeveer 10k gemiddeld bij de meeste boss fights. M'n 'tactiek' bestaat voornamelijk uit knoppen rammen/drukken wanneer ze van de cooldown af komen. Heeft iemand toevallig nog een goede site/guide/tactiek buiten icyveins/noxxic? of ret = dead? Thanks
Ret is zeker niet dood, hier zit ik weliswaar op ilvl686, maar haal er toch vaak makkelijk 34k uit. Heb zelf ook alles uit icy veins en noxxic gehaald. Ook gebruik ik sneltoetsen. Zo zit divine storm onder E. en Exorcism onder Q. En hammer of Wrath onder F. Dit scheelt mij heel veel tijd. En verder paar spells onder 1 tm 4.

wel raad ik Clemency aan in je Talents. Verder is het een kleine moeite om je gear een enchant te geven. Aangezien mastery je beste stat is geeft dit al een mooie dps boost.

Ik verdien gemiddeld 800gold per char per dag. Dus je zou ook gewoon een wapen enchant moeten kunnen kopen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door MarcHealthy op 17-06-2015 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-03 15:29
Ik merk zelf vooruitgang sinds ik van Execution Sentence naar Holy Avenger ben geswitched. Zeker als er een "Hero" wordt ingezet, en je hebt Holy Avenger geactiveerd, kun je zieke DPS genereren.

Daarnaast zijn Enchants ook belangrijk. Ik zie bv dat je geen Weapon enchant hebt, bv. Mark of the Bleeding Hallow is zeer geschikt voor een Ret.

Daarnaast moet je gewoon kijken wat de optimale rotation is. Dan zijn sites als Icyveins/noxxic voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
GokuSsj schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:55:
[...]

Ret is zeker niet dood, hier zit ik weliswaar op ilvl686, maar haal er toch vaak makkelijk 34k uit. Heb zelf ook alles uit icy veins en noxxic gehaald. Ook gebruik ik sneltoetsen. Zo zit divine storm onder E. en Exorcism onder Q. En hammer of Wrath onder F. Dit scheelt mij heel veel tijd. En verder paar spells onder 1 tm 4.

wel raad ik Clemency aan in je Talents. Verder is het een kleine moeite om je gear een enchant te geven. Aangezien mastery je beste stat is geeft dit al een mooie dps boost.

Ik verdien gemiddeld 800gold per char per dag. Dus je zou ook gewoon een wapen enchant moeten kunnen kopen ;)
Thanks! Bijna toeval, heb judgement op R en ook HoW op F. Zal op E divine storm zetten, die zit toch iets te ver waardoor ik m klik ipv toets. Enchants on the way (vanavond dan).

Welke blessing buff je meestal king of might? Doe je verder tijdens boss fight nog iets aan hand of x?

@DragonXZ, ook bedankt voor de input!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nibbz schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:21:
[...]

Whut? het is de allerhardste AOE healing spell in de game :o.. Wat maakt het uit dat hij instant is... inc dmg is ook meestal instant (raidwide)
Revival is niet zo'n harde heal als je denkt, hij is inderdaad super handig als de hele raid een harde klap krijt en tegelijk lage health heeft. Maar Dat betekent eigenlijk altijd dat er iets fout is gegaan, dus een og shit button.

De meeste AoE in het spel zijin constante lage damage of een peridode van hoge damage. Disc priests kunnen hun shield meteen plaatsen om danamge te voorkomen en druids kunnen tranq gebruiken zodra de damage fase is begonnen. Als monk ben je gedwongen om de raid eerst damage te laten krijgen om vervolgens een heal eruit te gooien die significant minder healt dan tranq!

Ik ben gek op mijn revival, maar hij zit bij ons dus nooit in de raid cooldown rotatie op bosses waar we die hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marijnvtg schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:04:
[...]

Thanks! Bijna toeval, heb judgement op R en ook HoW op F. Zal op E divine storm zetten, die zit toch iets te ver waardoor ik m klik ipv toets. Enchants on the way (vanavond dan).

Welke blessing buff je meestal king of might? Doe je verder tijdens boss fight nog iets aan hand of x?

Elke klasse heeft geloof ik main stat (strength in jouw geval) als hoogste prio.
Dus blessing of kings eerst :P Geeft net ietsje meer dps dan might.
Elke paladin moet gewoon clemency hebben puur alleen voor de hand of sacrifice (met glyph voor een pure 30% dmg reduction spell). Ik zou geen enkele paladin accepteren in raid die de talent niet heeft want het is gewoon een external voor een tank. 30% damage reduction is gewoon te sterk om te negeren.

Iemand de nieuwe raid release planning gezien?
LFR heeft ilvl 650 nodig en begint in week 2 en dan om de 2 weken een nieuwe wing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:04:
[...]

Iemand de nieuwe raid release planning gezien?
LFR heeft ilvl 650 nodig en begint in week 2 en dan om de 2 weken een nieuwe wing.
Dit schema is niet anders dan elke uitbreiding/patch. Was ook niet anders dan met LFR BRF. En vind ilvl650 lager dan ik dacht. Ben benieuwd hoe moeilijk/makkelijk de nieuwe raid word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ikzelf zit op 663 item level maar ik heb meestal iets rond de 23 - 24k. En dan heb ik alles nog niet optimaal ingesteld qua keybinds etc.
Je zou ook eens de addon clcret kunnen proberen. Die kan wat helpen met je rotatie maar is geen holy grail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Carthrax schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:30:
[...]

Ikzelf zit op 663 item level maar ik heb meestal iets rond de 23 - 24k. En dan heb ik alles nog niet optimaal ingesteld qua keybinds etc.
Je zou ook eens de addon clcret kunnen proberen. Die kan wat helpen met je rotatie maar is geen holy grail.
Geloof dat ik echt iets fout doe haha. Als t even meezit zal ik vanavond m'n huidige tactiek (voor zover je mag spreken over tactiek) nog eens uitoefenen en vervolgens de boel wat optimaliseren en kijken wat ik er dan voor dmg uit kan halen.

De addon ga ik ook eens proberen, zag m op icy veins al voorbij komen. Wat je zegt, geen holy grail, maar misschien om mij op weg te helpen wel even goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
marijnvtg schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:33:
[...]

Geloof dat ik echt iets fout doe haha. Als t even meezit zal ik vanavond m'n huidige tactiek (voor zover je mag spreken over tactiek) nog eens uitoefenen en vervolgens de boel wat optimaliseren en kijken wat ik er dan voor dmg uit kan halen.

De addon ga ik ook eens proberen, zag m op icy veins al voorbij komen. Wat je zegt, geen holy grail, maar misschien om mij op weg te helpen wel even goed.
Carthrax heeft ook de ilvl690 versie van de legandary ring, dat is ook al een mooie update ten opzichtige van jouw 680 ring. Aangezien de 690 versie een mooie buff mee brengt. En de wapen enchant die hij heeft is heel belangrijk. Denk dat als jij die straks hebt, dat dat ook een mooie dps boost gaat geven!

Wel leuk om te zien dat ik niet de enige retri pala ben op het forum :)

[ Voor 7% gewijzigd door MarcHealthy op 17-06-2015 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
GokuSsj schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:48:
[...]

Carthrax heeft ook de ilvl690 versie van de legandary ring, dat is ook al een mooie update ten opzichtige van jouw 680 ring. Aangezien de 690 versie een mooie buff mee brengt. En de wapen enchant die hij heeft is heel belangrijk. Denk dat als jij die straks hebt, dat dat ook een mooie dps boost gaat geven!

Wel leuk om te zien dat ik niet de enige retri pala ben op het forum :)
Ben inderdaad ook benieuwd en zal nog wel een post plaatsen met t resultaat, 690 ring zit ik zomaar nog niet aan helaas. Ben niet alleen retri pala :). Heb heel MoP en WoD al moeite om met 1 main te spelen, daarom speel ik iedere week wel 1 van m'n 5 mains/alts (zie net aangepaste sig) om te kijken met welke ik echt weer verder wil als main (of niet). Dus nu is pala weer eens aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
marijnvtg schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:02:
[...]

Ben inderdaad ook benieuwd en zal nog wel een post plaatsen met t resultaat, 690 ring zit ik zomaar nog niet aan helaas. Ben niet alleen retri pala :). Heb heel MoP en WoD al moeite om met 1 main te spelen, daarom speel ik iedere week wel 1 van m'n 5 mains/alts (zie net aangepaste sig) om te kijken met welke ik echt weer verder wil als main (of niet). Dus nu is pala weer eens aan de beurt.
Ik heb hetzelfde hoor, ik heb op dit moment 7 level 100's maar heb mij altijd voorgenomen eerst alles met de pala te doen omdat dat mijn allereerst char was. Af en toe is het verleidelijk om een andere class als main te pakken maar dat gaat nog niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
marijnvtg schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:02:
[...]

Ik zou dan juist je hunter doen, ik zit nog in dubio om hem op te pakken met 6.2. Als ik zie hoeveel meer dps hij doet met het zelfde ilvl als mijn pala. nadat is dat range zoveel meer moeten doen in raids, en ik wil gewoon lekker nuken en nergens op letten en niet dingen gaan kiten enzo. Kan ook altijd mijn dk weer oppakken. Ik wacht 6.2 even af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:49
Als je alleen moet nuken is er toch geen reet aan? Ga dan lekker die dummies in elkaar slaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Zitten er hier ook mensen die spelen op EU-Ravencrest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
EJSchuiteman schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:59:
Zitten er hier ook mensen die spelen op EU-Ravencrest?
Zit je te denken aan een realm transfer :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Beavbusi schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 14:51:
Als je alleen moet nuken is er toch geen reet aan? Ga dan lekker die dummies in elkaar slaan
Haha, speel al jaren als melee dps en dat is meestal alleen maar nuken ;). Dus het maar net hoe leuk je het vind. En ik heb er gelukkig geen moeite mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:09:
[...]

Haha, speel al jaren als melee dps en dat is meestal alleen maar nuken ;). Dus het maar net hoe leuk je het vind. En ik heb er gelukkig geen moeite mee :)
Geen oldskool heroic of huidige mythic raider zie ik al ;p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:32
Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:11:
[...]

Misschien een oldskool vanilla raider? Volgensmij was het toen niet veel meer dan nuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:11:
[...]

Haha, daar heb je helemaal gelijk in!. Ben ook geen natuurlijk raider. Kost me gewoon erg veel moeite om dingen goed onder controle te houden. Gisteren op BH hc bijvoorbeeld. Een druid voeg me om bop bij de siege. En ik had ook balcony dienst. En tussen die 2 zit echt 5 seconden ofzo. En onderhand moet ik ook uitwijken voor bommen. Veel te veel waar ik rekening mee moet houden en dat werkt gewoon niet echt voor mij. Terwijl er raiders zijn die alles tegelijk kunnen en nog niet warm worden.

Ook ga ik soms dood om de stomste dingen. Ik ben gewoon iemand die heel lang nodig heeft om iets onder controle te krijgen. (ook in het echte leven). Daarom zal ik me nooit wagen aan mythic en probeer ik zo casual mogelijk te blijven.

[ Voor 11% gewijzigd door MarcHealthy op 17-06-2015 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:13:
[...]

Misschien een oldskool vanilla raider? Volgensmij was het toen niet veel meer dan nuken.
Hence mijn Heroic // Mythic opmerking ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
GokuSsj schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:22:
[...]
Ook ga ik soms dood om de stomste dingen. Ik ben gewoon iemand die heel lang nodig heeft om iets onder controle te krijgen. (ook in het echte leven). Daarom zal ik me nooit wagen aan mythic en probeer ik zo casual mogelijk te blijven.
Haha, niet mythic noem je casual? Hoe noem je dan iemand die niet verder komt dan LFR, noob? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

marijnvtg schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 15:58:
[...]

Haha, niet mythic noem je casual? Hoe noem je dan iemand die niet verder komt dan LFR, noob? :D
Gewoon een niet raider, is ook niet erg.
Maar LFR heeft geen zak met raiden te maken.

Al het gemove etc maakt raiden juist interessant :)
Stil staan en 1 2 3 4 1 2 3 4 indrukken is voor mij iig niet boeiend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:36
JBplap schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 16:03:
[...]

Stil staan en 1 2 3 4 1 2 3 4 indrukken is voor mij iig niet boeiend :+
Mag hopen dat je zelfs in LFR meer knoppen gebruikt dan 1 t/m 4.

Heb echt werkelijk nog nooit een echte raid gedaan in de patch dat die raid uitkwam. Een paar keer LFR eind Cata en eind MoP. Ik hou het wel bij PvP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Zenety schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 16:09:
[...]

Mag hopen dat je zelfs in LFR meer knoppen gebruikt dan 1 t/m 4.

Heb echt werkelijk nog nooit een echte raid gedaan in de patch dat die raid uitkwam. Een paar keer LFR eind Cata en eind MoP. Ik hou het wel bij PvP :)
LFR minder,
dan doe ik alleen /f en dan rechtsklik als de boss dood is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
marijnvtg schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:04:
[...]

Go 'M'ight all the way. Waarom?, omdat het je een dike mastery buff geeft. De Strenght buff van kings (stats) is meer meh.

Ik main zelf voornamelijk als tank, maar als DPS kan ik er rond de 28k single target eruit halen. Weet wel dat je je proccs van Exorcisme (3 HoPo) en Divine in de gaten moet houden. Want wasted HoPo is gewoon slecht...

Verder lekker knopjes rammen, Altijd je Crusader Strike (Hammer of the Righteouss bij meer dan 4 targets) en Judgement op cooldown hebben voordat je Divine proccs gaat gebruiken voor je heavy hitters (Divine Storm / Hammer of Justice (whatever it's called)) tenzij je op 5 HoPo zit.

En vergeet je Seal niet op Vengeance te zetten, doet lekker veel damage met de extra Holy damage die je krijgt van mastery :)

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel zelf geen retri.

Maar vindt onze retri in de guild wel een goeie.

https://www.warcraftlogs....character/1023058/latest/

Misschien heb je wat aan zijn logs voor dps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:38
Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 16:33:
Ik speel zelf geen retri.

Maar vindt onze retri in de guild wel een goeie.

https://www.warcraftlogs....character/1023058/latest/

Misschien heb je wat aan zijn logs voor dps :)
Groetjes aan JP :) Ik zie in de logs dat hij nog steeds fanatiek raidt maar niet meer als tank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
Zoals beloofd; even op een dummy lopen bashen met oude non enchanted gear, met moeite 13k eruit kunnen halen. De boel geenchant enzo, en dan inees 19k dps ftw! Nu nog testen met food buffs etc en mn rotatie optimaliseren. Dus nogmaals thanks voor t advies uit eerdere posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
Eindelijk, patch 6.2 confirmed voor aanstaande woensdag. Hebben we weer eens wat te doen in deze lege wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Lief dagboek,

Gisteren op mijn 5e char nu lvl 100 geworden. Genoeg klaar staan voor de aankomende woensdag. Nu alleen die stomme DK een proberen op 100 te krijgen... op de een of ander manier vind ik hem nog steeds minder leuk spelen. Maar goed ik moet de double agent nog steeds halen en dat lukt alleen als ik hem op 100 krijg.

Voordeel is wel dat ik door hem te levellen minder hetzelfde hoef te doen, omdat de quests allemaal nieuw zijn voor me ;-)

Helaas zit onze guild op dit moment in de zomerstop en wordt er dus niet geraid volgende week... dus ik hoop dat ik een pug kan vinden waarop ik mee kan... s zien of ze er al zullen zijn in de eerste dagen :)

Even iets anders, hoe snel gaat het levellen als je alleen pvp doet? Is dat nog een beetje vergelijkbaar met questen of gaat het sneller/trager?

[ Voor 9% gewijzigd door Thorval op 18-06-2015 07:28 ]

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langolier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09-2022
Schaamteloze recruitment :-)

Mochten er nog mensen willen zijn die een 2 daagse raiding guild willen joinen op Kazzak. Laat het me even weten.

We raiden op zondag en woensdag van 18:45 t/m 22. Alleen mensen van 21+ op dit moment in de guild. We hebben 3/10 Mythic in brf gehaald. Daarna zoveel mensen die gewoon stopten dat we niet meer progress hebben gehad omdat nieuwe recruits zeer moeilijk te vinden waren.

Dus als je op zoek bent naar een Horde guild op Kazzak met 2 raiding dagen Laat het me weten of voeg me toe op realid: Langolier#2948

We zijn een internationale guild btw dus engels is wel de voertaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
marijnvtg schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:46:
Zoals beloofd; even op een dummy lopen bashen met oude non enchanted gear, met moeite 13k eruit kunnen halen. De boel geenchant enzo, en dan inees 19k dps ftw! Nu nog testen met food buffs etc en mn rotatie optimaliseren. Dus nogmaals thanks voor t advies uit eerdere posts.
Dat is mooi!. En nog een reden dat je dps wat laag is omdat heel veel van je items je beste stat niet hebben. Head/Neck/Shoulders/Back/Wrist o.a. allemaal geen Mastery. Daar lever je gewoon heel veel dps voor in. Zodra hier allemaal mastery op zit, doe je opeens 24k dps.

Als je kijkt naar mijn wowarmory dan zie je dat al mijn items mastery hebben behalve mijn tier set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Haha, en ze boosten de Blingtron mission van 500gold naar 1000gold:
Garrison Mission Changes
Originally Posted by MMO-Champion
Combat
•Blingtron's Secret Vault Level 100. Item Level 0. Rare. 3 Followers. Cost: 25 Resources. Duration: 10 hrs. While we were occupied with the sabotage of the Dark Portal, Blingtron managed to build a vault of riches. Find it!. Rewards: 1500 XP. 500 Gold 1,000 Gold

Ben benieuwd hoeveel hij gaat opleveren met treasure hunters. 4k ?. Is nog niet veel bekend over de nerf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:23:
[...]

Groetjes aan JP :) Ik zie in de logs dat hij nog steeds fanatiek raidt maar niet meer als tank?
Zal ze vanavond doorgeven ;).

Maar nee, hij is onze Offspec tank.
Hebben aan het begin van de expansion moeite gehad met melee te krijgen en hadden 3 actieve tanks.
Dus uiteindelijk maar aan het eind van High Maul besloten dat JP zijn DPS spec als mainspec moest gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-04-2024

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Was er iets bekend over Tanaar Jungle of men ook weer via Quest rewards fatsoenlijk wapens kan kopen net zoals op Timeless Isle toen? Want ben men 2 Ilvl 645 daggers beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
TylerMayhem schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:13:
Was er iets bekend over Tanaar Jungle of men ook weer via Quest rewards fatsoenlijk wapens kan kopen net zoals op Timeless Isle toen? Want ben men 2 Ilvl 645 daggers beu.
Er droppen tokens (Baleful) waarmee je ilvl 650 kan maken. Deze kan je upgraden tot 695 met een Apexis Empowerer item die 20.000 apexis crystals kost.

Zie ook de volgende link:
http://ptr.wowhead.com/search?q=Baleful

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
A new vendor in your Tanaan Jungle faction hub sells Baleful Gear Tokens for 5000 each (weapons are 10k each). These tokens create a suitable ilvl 650 item, with a small chance it will be ilvl 675, for your spec with your best primary stat and two randomly-selected secondary stats. Do not get these confused with Baleful tokens from Shipyard rewards--those are Bind on Account, while Tanaan versions are not.

Baleful gear can be upgraded to ilvl 695 via Empowered Apexis Fragment, which costs 20000 each.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Na 5 jaar gestopt te zijn heb ik zojuist geüpgrade naar de nieuwe Warlords of Draenor expansion, kennelijk had ik gratis cataclysm en pandaria gekregen van Blizzard. RIP social life :D

Kan iemand een goede server aanraden? Momenteel lijkt de pvp server Kazzak een relatief drukke server en voor mij een leuke keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Danny Canero schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:58:
[...]

Er droppen tokens (Baleful) waarmee je ilvl 650 kan maken. Deze kan je upgraden tot 695 met een Apexis Empowerer item die 20.000 apexis crystals kost.

Zie ook de volgende link:
http://ptr.wowhead.com/search?q=Baleful
En je krijgt een ilvl695 item gratis via de questline die je naar tanaan leid. Deze questline geeft je ook 5 ilvl650 items. Dus dat scheelt weer :)

[ Voor 4% gewijzigd door MarcHealthy op 18-06-2015 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Yup, dit is hem:
http://ptr.wowhead.com/npc=96130/ravenspeaker-thelnaas

Zou alleen geen ilvl650 items kopen, deze droppen al in de questline en bij mobs. De 695 upgrade is uiteraard wel lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:37
stin00 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:30:
Na 5 jaar gestopt te zijn heb ik zojuist geüpgrade naar de nieuwe Warlords of Draenor expansion, kennelijk had ik gratis cataclysm en pandaria gekregen van Blizzard. RIP social life :D

Kan iemand een goede server aanraden? Momenteel lijkt de pvp server Kazzak een relatief drukke server en voor mij een leuke keuze.
Kazzak is goed te doen als Horde (95% plus) Alliance zou ik zeggen Silvermoon.

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Jammer dat de makers weer lekker lui zijn met de nieuwe tier en pvp gear.
De nieuwe gear ziet er echt lelijk uit ( van alle classes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
HStyles schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:20:
Jammer dat de makers weer lekker lui zijn met de nieuwe tier en pvp gear.
De nieuwe gear ziet er echt lelijk uit ( van alle classes)
Zag onlangs een tweet passeren van zo een nieuwe set van de paladins met onderschrift in de aard van binnenkort draagt iedereen deze set en de reacties erop waren allemaal van WTF, meest ugly set ooit, enzo... Vind de tier sets van 6.2 echt lelijkste tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Grompie schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:28:
[...]

Zag onlangs een tweet passeren van zo een nieuwe set van de paladins met onderschrift in de aard van binnenkort draagt iedereen deze set en de reacties erop waren allemaal van WTF, meest ugly set ooit, enzo... Vind de tier sets van 6.2 echt lelijkste tot nu toe.
Tja, blijft een kwestie van smaak, vind van tier 18, Paladin/Warlock en rogue wel vet. Maar draag toch altijd een mix van tier door middel van transmog. Vind dat nog altijd het leukste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik zie wel een paar stukken her en der die ik eventueel wel tof vind voor mijn transmog sets. Ik mix en match toch altijd van alles door elkaar.

Maar qua sets as is vind ik Priest en Rogue wel gaaf.. de rest overall wat minder. En de cloth LFR set is ook wel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zouden gewoon mogelijk moeten maken je eigen set te kunnen verfen.

Dat je bijvoorbeeld via Inscription dyes kunt maken...

Dan kun je veel meer verschillende items combineren.

Ik zelf loop tegen het probleem aan dat ik verschillende items wil combineren, dat ik dan met 1000 kleuren op mijn gear zit - en dan is het nog steeds lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icemotion schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:45:
Ik zie wel een paar stukken her en der die ik eventueel wel tof vind voor mijn transmog sets. Ik mix en match toch altijd van alles door elkaar.

Maar qua sets as is vind ik Priest en Rogue wel gaaf.. de rest overall wat minder. En de cloth LFR set is ook wel tof.
Ben ik wel met je eens idd, Rogue is verweg mooiste set van deze tier.

Echter speel ik zelf hunter - en eerlijk, ik kan me niet plaatsen in de hunterset.... lijkt wel op een grey item collectie - is echt WAAR-DE-LOOS. 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Oh de optie voor dyes hadden ze all veel langer moeten doen. Wat ook wel fijn zou zijn om een bepaalde transmog set te bewaren in een soort wardrobe.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, Guildwars 2 heeft dat toppie voor elkaar bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Onderhand aardig gereed voor 6.2. Bezit onderhand ruim 1200 Primal spirit op mijn main, alts rond de 400, dus kan flink wat bloods kopen straks en 6 items upgraden naar 685. Of flink wat upgrades maken en op Ah gooien. Of even kijken wat met spirits te koop zijn.

Morgen ga ik een rep naar exalted doen zodat ik de trade post naar level 3 kan doen voor de 20%+ rep.

Nog in dubio of ik naar hunter overstap in 6.2 omdat ze het nog steeds zoveel beter doen als pala's. En sta graag hoog in de top 10 dps :). Ook is hunter gewoon een leuke class dankzij zijn pet tank.

Pala krijgt onderhand ook de ilvl700 items via missies dus die verhoogt zijn ilvl steeds iets meer dus kan hem gewoon af en toe oppakken voor raids.

Misschien dat ik nog ga proberen om de ilvl690 ring te bemachtigen op mijn hunter. Moet nog wel beginnen met de 1e versie, wat betekend dat ik HM ook weer moet gaan doen.

Vraagje, mijn main heeft onderhand 20 stacks of salvage crates. En alts minder. Voor 6.2 openen of erna ?. Heb er niet veel over gelezen namelijk. nu maak je kans op 665 items, maak je straks kans op hogere ilvl items ?

[ Voor 10% gewijzigd door MarcHealthy op 19-06-2015 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:48:
[...]
Ben ik wel met je eens idd, Rogue is verweg mooiste set van deze tier.

Echter speel ik zelf hunter - en eerlijk, ik kan me niet plaatsen in de hunterset.... lijkt wel op een grey item collectie - is echt WAAR-DE-LOOS. 8)7 |:(
Hunters en Monks hebben beide weinig fatsoenlijke sets om uit te kiezen. (En dat zegt wat in het geval hunters, die al vanaf Tier 1 meedoen) Ik haat de tier sets op mijn monk, ik verzamel in oude raids de druid en rogue look a likes voor transmog.

Deze nieuwe tier is niet anders :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
GokuSsj schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 09:42:
Vraagje, mijn main heeft onderhand 20 stacks of salvage crates. En alts minder. Voor 6.2 openen of erna ?. Heb er niet veel over gelezen namelijk. nu maak je kans op 665 items, maak je straks kans op hogere ilvl items ?
Ik heb er niks over kunnen vinden in de Patch notes.

Challenger's Strongboxes van de dungeons gaan wel hogere items bevatten; (680 ipv 660). En alle oude strongboxes worden rusted; niet meer open te maken en grey items te verkopen voor 50 gold.

Al met al denk ik dat de kans dus klein is dat er hogere items in gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 09:42:
Onderhand aardig gereed voor 6.2. Bezit onderhand ruim 1200 Primal spirit op mijn main, alts rond de 400, dus kan flink wat bloods kopen straks en 6 items upgraden naar 685. Of flink wat upgrades maken en op Ah gooien. Of even kijken wat met spirits te koop zijn.

Morgen ga ik een rep naar exalted doen zodat ik de trade post naar level 3 kan doen voor de 20%+ rep.

Nog in dubio of ik naar hunter overstap in 6.2 omdat ze het nog steeds zoveel beter doen als pala's. En sta graag hoog in de top 10 dps :). Ook is hunter gewoon een leuke class dankzij zijn pet tank.

Pala krijgt onderhand ook de ilvl700 items via missies dus die verhoogt zijn ilvl steeds iets meer dus kan hem gewoon af en toe oppakken voor raids.

Misschien dat ik nog ga proberen om de ilvl690 ring te bemachtigen op mijn hunter. Moet nog wel beginnen met de 1e versie, wat betekend dat ik HM ook weer moet gaan doen.

Nu aspect of the fox weggaat, denk ik niet dat hunters zoveel gewild zijn in raids :P en tja er zijn al zoveel hunters.

Wat betreft de salvage crates gebeurt er niets. Ik heb zelf 1100 salvage crates over 4 chars en ik ben op dit moment gewoon te lui om het te openen en 1100 maakt het er niet beter op |:(

Mijn voorbereiding voor 6.2:
- 1700 hexweave cloth met 55 rush orders (dus nog zo een 1k cloth)
- 2100 taladite crystals (met 47 rush orders)
- 1600 alchemical catalysts (met 47 rush orders)
- 1200 burnished leather (of hoe het ook heet, met nog 21 rush orders)
- 1100 war paints (21 rush orders)

Zit ook niet in de gold problemen dus ik doe het rustig aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:24:
[...]

Nu aspect of the fox weggaat, denk ik niet dat hunters zoveel gewild zijn in raids :P en tja er zijn al zoveel hunters.

Wat betreft de salvage crates gebeurt er niets. Ik heb zelf 1100 salvage crates over 4 chars en ik ben op dit moment gewoon te lui om het te openen en 1100 maakt het er niet beter op |:(

Zit ook niet in de gold problemen dus ik doe het rustig aan :P
Haha, Jij hebt wel heel veel opgespaard, ben ik nog casual :P.

Kijk wel even naar de dps rankings zodra 6.2 live gaat. Vind het gewoon vervelend dat er soms zoveel verschil zit in dps als je kijkt naar hetzelfde ilvl. ilvl630 zou ik als pala 20.8k doen en hunter doet met ilvl630 22.4k. Dit is gewoon een behoorlijk verschil. Neig ik toch eerder naar range, aangezien dit ook ooit mijn main is geweest. Nu zie ik dat frost dk 21.6 is, dus dit zou ook nog een optie kunnen zijn.

En in raids word er toch vaak naar dps gekeken, dus als ik makkelijker in de top 5 kom bijvoorbeeld, dan vind ik het geen probleem om te switchen. Tegenwoordig kan je een nieuwe char zo makkelijk upgraden met betere gear. Heb vroeger altijd 3 mains gehad, pala/dk/hunter. Dus kan switchen tussen deze 3.

[ Voor 10% gewijzigd door MarcHealthy op 19-06-2015 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:32:
[...]

Haha, Jij hebt wel heel veel opgespaard, ben ik nog casual :P.

Kijk wel even naar de dps rankings zodra 6.2 live gaat. Vind het gewoon vervelend dat er soms zoveel verschil zit in dps als je kijkt naar hetzelfde ilvl. ilvl630 zou ik als pala 20.8k doen en hunter doet met ilvl630 22.4k. Dit is gewoon een behoorlijk verschil. Neig ik toch eerder naar range, aangezien dit ook ooit mijn main is geweest. Nu zie ik dat frost dk 21.6 is, dus dit zou ook nog een optie kunnen zijn.
1h Frost DK lijkt vooralsnog één van de top 3 dps specs te gaan worden in 6.2 voor single target.
Denk dat het wel Arcane mage gevolgd door 1h Frost DK en Balance druid gaat worden voor de top 3 single target specs.
Als Mage zijnde verheug ik me nu al op de class stacking :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:01
Ik ben ook erg benieuwd hoe in het 6.2 gaat. Arcane lijkt de voornaamste spec voor mage te gaan worden met op een paar fights fire. Frost is wel iets beter nu, maar niet handig met enchants etc.

Er zal trouwens vast nog wel wat number tuning gaan komen.

Bij ons waren de afgelopen week veel mensen op vakantie, dus hadden we wat achievement hunting gedaan. Mythic progress was gestopt bij 6/7M en 5/10M, had niet veel zin om nog verder te proberen te progressen met maar 1 a 2 weken tot 6.2 en zonder main tanks etc. In ieder geval hebben we heel BRF nu klaar en alleen nog Imperator en Brackenspore te gaan in HM. Zou mooi zijn om nog net even de glory achievement binnen te harken vlak voor 6.2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:38:
[...]

1h Frost DK lijkt vooralsnog één van de top 3 dps specs te gaan worden in 6.2 voor single target.
Denk dat het wel Arcane mage gevolgd door 1h Frost DK en Balance druid gaat worden voor de top 3 single target specs.
Als Mage zijnde verheug ik me nu al op de class stacking :|
Thanks!, zie het inderdaad op verschillende sites:
http://www.simulationcraft.org/reports/Raid_T17M.html

Toevallig ben ik altijd 1h frost geweest. Dus dat komt goed uit :). Ga ik die vanaf nu oppakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dit gaat over T17 mythic, mogelijk totaal anders dan T18 heroic bijv. Andere set bonussen, andere trinkets, elke spec scaled anders, etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PDNbHEg.png

Huidige T18 dps overzicht.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2015 10:52 . Reden: tekst vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
oooh, haha, verkeerd gekeken dus, dank.

Daar komt retri paladin weer goed uit de buis. Houd ik hem toch nog even aan. Wordt wachten toch beloond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
En vergis je hier ook weer niet, dit is bis mythic gear, wat maar weinig mensen hier gaan krijgen, scaling heeft veel invloed, archimonde trinket, legendary rings. Bovendien uiteraard puur single target zonder movement.

Voor mages weet ik bijv dat er nog heel veel zaken niet kloppen in de apl's voor simcraft en dat geldt voor best een hoop classes. Neem het dus met een kilo of wat zout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:00:
En vergis je hier ook weer niet, dit is bis mythic gear, wat maar weinig mensen hier gaan krijgen, scaling heeft veel invloed, archimonde trinket, legendary rings. Bovendien uiteraard puur single target zonder movement.

Voor mages weet ik bijv dat er nog heel veel zaken niet kloppen in de apl's voor simcraft en dat geldt voor best een hoop classes. Neem het dus met een kilo of wat zout ;)
Je hebt gelijk. De sims hierboven kloppen idd niet. Wordt bijv voor de legendary rings vanuit 30s uitgegaan ipv 20s en ondertussen zijn er 2 ptr builds al bijgekomen. Zullen vast nog wel enkele builds bijkomen voor de finetuning.

Mocht dat niet het geval zijn, tja ik blijf toch mage spelen :P maakt het wel leuker voor mijn dps :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:03:
[...]

Je hebt gelijk. De sims hierboven kloppen idd niet. Wordt bijv voor de legendary rings vanuit 30s uitgegaan ipv 20s en ondertussen zijn er 2 ptr builds al bijgekomen. Zullen vast nog wel enkele builds bijkomen voor de finetuning.

Mocht dat niet het geval zijn, tja ik blijf toch mage spelen :P maakt het wel leuker voor mijn dps :D
Ja, ik wacht ook gewoon de live gang aan, en dan maak ik een keuze. Vind het verschil in dps soms best groot en hogere dps vergroot voor mij ook het spelen :). En aangezien ik 3 classes leuk vind om te spelen maakt het niet uit om de switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
6.2 geeft ook een boost voor de legandary ring:
Patch 6.2 - Legendary Quest Catch-Up
Alts get another catch-up mechanic in Patch 6.2, with more frequent missions rewarding Abrogator Stone and Elemental Rune.

Dus misschien toch nog de moeite waar voor mijn dk en hunter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velandu
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-08 17:47
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:24:
[...]

Ga je straks weer upgrades kunnen maken met deze mats? Heb de patch notes nog niet gelezen namelijk :o

Zijn er daarnaast nog andere zaken waar je deze mats aan kunt spenderen behalve gear upgrades?

iMac 27'' 2012 | i7 3.4 GHz | GTX680MX | 32GB RAM | 3TB Fusion Drive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Velandu schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:45:
[...]

Ga je straks weer upgrades kunnen maken met deze mats? Heb de patch notes nog niet gelezen namelijk :o

Zijn er daarnaast nog andere zaken waar je deze mats aan kunt spenderen behalve gear upgrades?
Ja er komt een stage 5 en 6. ilvl 700 en 715 :P Hoewel dat wel eens heel veel gaat kosten :'(
Tailoring zou je aan hexweave bags kunnen besteden. Ik vind 26x30 slot bags niet slecht voor mijn alts :P
Voor de overige professions voor zover ik weet niet. Ik ben dan ook niet zo bekend met de professions buiten tailoring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Hoe zijn holy paladin's momenteel voor PvE? Ik heb nog een paladin op 90 waar ik niks mee doe, aangezien ik hiermee al ret en prot heb gespeeld wilde ik eigenlijk voor de verandering holy gaan spelen

Daarnaast heb ik geen healer ervaring (op lvl 30 druid en 70 priest na wat jaren geleden is), hoe is holy paladin qua healer, noob friendly of die-hard healers only ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XzeroD schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:57:
Hoe zijn holy paladin's momenteel voor PvE? Ik heb nog een paladin op 90 waar ik niks mee doe, aangezien ik hiermee al ret en prot heb gespeeld wilde ik eigenlijk voor de verandering holy gaan spelen

Daarnaast heb ik geen healer ervaring (op lvl 30 druid en 70 priest na wat jaren geleden is), hoe is holy paladin qua healer, noob friendly of die-hard healers only ?
Volgens warcraftlogs rankings zijn holy paladin 2e qua healing achter disc priests in alle rankings.
Healen als holy paladin is makkelijk (voor sommige mensen monotoon). Je gebruikt voornamelijk 3 spells en een finisher en in specifieke gevallen nog enkele spells zoals bop/sac/bubble of aoe healing spells :P
Dat is meer de basis.

Je heals zijn vooral single target waarbij je dmv Beacon(s) een soort van aoe heal hebt Dus met 1 single target spell heal je in feite max. 3 mensen.
Dus als je van grote getallen houd dan is holy paladin healing wel wat voor je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:13:
[...]

Volgens warcraftlogs rankings zijn holy paladin 2e qua healing achter disc priests in alle rankings.
Healen als holy paladin is makkelijk (voor sommige mensen monotoon). Je gebruikt voornamelijk 3 spells en een finisher en in specifieke gevallen nog enkele spells zoals bop/sac/bubble of aoe healing spells :P
Dat is meer de basis.

Je heals zijn vooral single target waarbij je dmv Beacon(s) een soort van aoe heal hebt Dus met 1 single target spell heal je in feite max. 3 mensen.
Dus als je van grote getallen houd dan is holy paladin healing wel wat voor je :P
Thanks voor de uitleg! Hieruit begrijp ik dus dat holy paladin meer single target is, maar indien nodig het ook raid healing kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

XzeroD schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:57:

Prima hoor als ik zo links en rechts op de rankings kijk. Trouwens alle healers doen het wel goed. Maar als je raidgroep lekker in het vuur blijft staan gaat je healing ook automatisch omhoog. :)
Ik heal sinds kort ook weer op mijn Resto Druid en ik merk dat het een stuk overzichtelijker is geworden. Minder spiky damage, en minder grote groep damage. Het is een mix van TBC en Wrath. Waar ik in TBC toch meer op mana moest letten, en Wrath was het ook veel relaxter healen. Zeker in ICC tegen het einde lol.

Kan niet wachten tot 6.2 weer begint omdat ik eindelijk een actieve guild heb om Heroic mee te raiden.
Hopelijk komen de alt/social runs dan ook beter van de grond.

edit: Je moet de rankings (die ik linkte) wel met een korrel zout nemen. Kijk maar naar de ilvels op HC.. allemaal rond de 700, en je kunt al goed mee in BRF HC met 660/665. Je kan goed bekijken via de bracket optie wat je class ongeveer voor HPS er uit kan pompen.

[ Voor 9% gewijzigd door junglebeast op 19-06-2015 12:19 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XzeroD schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:14:
[...]

Thanks voor de uitleg! Hieruit begrijp ik dus dat holy paladin meer single target is, maar indien nodig het ook raid healing kan doen?
Ja, indien nodig kunnen holy paladin's Light of Dawn en Holy Radiance gebruiken (aoe heals). Alleen kost het veel mana en het levert niet zoveel heals meer tov de single target heals met je beacons.
Er bestaan wel speelstijlen die op aoe healing gebaseerd zijn, oftewel veel spirit stacken als je dit doet :P

Hier nog een link:
https://www.warcraftlogs....7#metric=hps&difficulty=4

Dit is de algemene lijst voor Heroic BRF.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2015 12:35 . Reden: link vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Mocht deze chart enigszins kloppen (doet t niet), dan is het uitermate triest dat top class/spec er 114.5k uitperst en de minst presterende 69.6k. Da's een verschil van bijna 40% :o

Sta je dan, met je lichtschuwe pastoor een beetje voor de katzekut mee te doen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garagaholic schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:15:
[...]

Mocht deze chart enigszins kloppen (doet t niet), dan is het uitermate triest dat top class/spec er 114.5k uitperst en de minst presterende 69.6k. Da's een verschil van bijna 40% :o

Sta je dan, met je lichtschuwe pastoor een beetje voor de katzekut mee te doen ;w
Ik ga er vanuit dat deze inderdaad niet klopt.
Mocht die wel kloppen - dan zien we de komende 3 weken na release aardig wat class tweaks/nerfs.

Maar denk dat ze dat misschien ook nog wel uitstellen tot dat er al aardig wat mensen 4P T18 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Toch maar eens kijken naar een raiding guild voor mijn Priest. Hopen nog voor de patch een nieuwe guild te vinden. Zijn gelukkig redelijk wat guilds die maar twee avonden raiden of waar je niet altijd aanwezig hoeft te zijn. Scheelt natuurlijk een stuk dat de raids flex zijn, dat was eerder nooit acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 03:56
Gadverdamme, weer dat snert Arcane wat er weer belachelijk bovenuit steekt. Ik wil Fire spelen, nu word ik weer geforceerd dat oersaaie Arcane te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
macxpgebruiker schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:29:
[...]

Gadverdamme, weer dat snert Arcane wat er weer belachelijk bovenuit steekt. Ik wil Fire spelen, nu word ik weer geforceerd dat oersaaie Arcane te spelen..
Ik ben ook gestopt met arcane, kon er echt niets mee.
Kon ook niets met fire na een paar jaar arcane dus nu aan het healen met druid, helemaal tevreden. :P

Gisteravond maar eens begonnen met proberen geld te verdienen op het AH ipv farmen.
Zijn geen grote bedragen maar valt me niets tegen. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LTsO7W4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
macxpgebruiker schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:29:
[...]
Dan speel je toch Fire, niemand die jou kan verplichten Arcane te spelen.

Besides, dat lijstje, wat is daar van waar? Wat voor fight was dat? Nieuwe bossfight of een patchwork sim? Op simulationcraft.org staat er bijvoorbeeld nog helemaal niets.

Besides, als dat lijstje de general rankings zijn dan kun je er donder op zeggen dat Arcane een dikke nerf gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er handig uit die addon. Welke is dat? :) (wellicht een minder slimme vraag, maar toch... ;))

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
RustStorm schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 11:57:
[...]
Ziet er handig uit die addon. Welke is dat? :) (wellicht een minder slimme vraag, maar toch... ;))
Het is TradeSkillMaster Met de accounting plugin.
Die laat je precies zien voor hoeveel je iets koopt en weer verkoopt. :)

Edit: Website is nu even down maar hij zal het zo wel weer doen, ze zijn ook op curse te vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door Idanue op 20-06-2015 13:45 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.